نحوه خوردن چیکن استراگانف

دوره مقدماتی php
نحوه خوردن چیکن استراگانف
نحوه خوردن چیکن استراگانف

چیکن استروگانف یا چیکن استراگانف یکی از غذاهای معروف و پر طرفدار کشور روسیه است که به دلیل طعم خوبش در سراسر جهان فراگیر شده است. این غذا شباهت زیادی به بیف استراگانف غذای معروف روسی دارد.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر چیکن استروگانف تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری چیکن استروگانف تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی چیکن استروگانف با پارسی دی همراه باشید.

ابتدا مرغ را بشویید و به قطعات کوچکتر خرد کنید سپس پیاز را به صورت نگینی خرد کنید. در ادامه یک قابلمه مناسب روی حرارت قرار دهید و مقداری روغن مایع داخل آن بریزید. پس از اینکه روغن داغ شد پیاز خرد شده را اضافه کنید و کمی تفت دهید.

پس از اینکه پیاز نرم شد مقداری زردچوبه و فلفل سیاه به آن اضافه کنید و تفت دادن را ادامه دهید تا پیاز با ادویه ها یکدست شود. در ادامه گوشت مرغ را به تابه اضافه کنید و کمی تفت دهید تا گوشت مرغ کمی سرخ شود و تغییر رنگ دهد.

نحوه خوردن چیکن استراگانف

دوره مقدماتی php

پس از اینکه گوشت مرغ سرخ شد شیر را اضافه کنید و اجازه دهید تا شیر با حرارت ملایم به جوش بیاید. در همین حین یک تابه دیگر روی حرارت قرار دهید و کره را به همراه ۱ قاشق غذاخوری روغن مایع داخل تابه بریزید.

پس از اینکه کره ذوب شد آرد را کم کم به تابه اضافه کنید و کمی تفت دهید تا طعم خامی آرد گرفته شود و رنگ آرد کرمی شود. پس از اینکه رنگ آرد کرمی شد آنرا به قابلمه حاوی مرغ و شیر اضافه کنید و هم بزنید تا آرد گلوله نشود.

اجازه دهید غذا کمی غلیظ شود سپس خامه را به قابلمه اضافه کنید و هم زدن را ادامه دهید تا خامه به طور کامل حل شود. در پایان قارچ را به صورت نگینی یا ورقه ای خرد کنید و به قابلمه اضافه کنید و اجازه دهید قارچ هم با حرارت ملایم بپزد.

در صورتی که می خواهید چیکن استراگانف شما آبدار باشد پس از پختن قارچ آنرا از روی حرارت بردارید ولی در صورتی که می خواهید چیکن استروگانف غلیظ و کمی سفت باشد باید مدت بیشتری روی حرارت بماند تا غلیظ تر شود.

چیکن استراگانف به همراه سیب زمینی سرخ شده سرو می شود. در صورت تمایل شما هم می توانید چیکن استروگانف را به همراه سیب زمینی سرخ کرده سرو کنید. پس از اینکه غذا آماده شد آنرا با سیب زمینی سرخ کرده تزیین و سرو کنید.

آدرس: تهران، سعادت آباد ، بلوار دریا، روبروی صرافها ، بعد از رامشه ، فروشگاه غذای سلامتی سالیدا

تلفن : 02188095035

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

نحوه خوردن چیکن استراگانف

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Chicken stroganoff – چیکن استروگانف▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬بیف استراگانف یک نوع خوراک روسی است که از تکه‌های فیله گوشت گاو به همراه خامه تشکیل شده‌است. پس از ابداع آن در قرن نوزده میلادی در روسیه، این خوراک در ایران، اروپا، آمریکای شمالی، استرالیا، جنوب آفریقا، لبنان و برزیل رواج یافت.این غذا با مرغ هم درست میشود و چیکن استروگانف نام میگیرد.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Beef Stroganoff or beef Stroganov (in Russian: Бефстроганов Befstróganov) is a Russian dish of sautéed pieces of beef served in a sauce with smetana (sour cream). From its origins in mid-19th-century Russia, it has become popular around the world, with considerable variation from the original recipe.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬[Channels]:Youtube : http://youtu.be/IRDZfmivqiQGoogle+ : https://plus.google.com/u/0/b/1109081…Website: www.ashpazi.890m.com

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

بیف استراگانف یکی از غذاهای معروف روسیه است که در کشورمان طرفدران زیادی پیدا کرده است. این غذا هم مانند سالاد الویه که یک سالاد روسی است با ذائقه ما ایرانیان سازگار است و به همین جهت طرفدران خاص خود را پیدا کرده است. مواد اصلی این غذای خوشمزه گوشت ، خامه و قارچ هستند. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای ۴ نفر بیف استروگانف تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه بیف استراگانف در ادامه با همدوره همراه باشید.

ابتدا پیازها را به صورت نگینی خرد می کنیم و به همراه مقداری روغن در یک تابه تفت می دهیم. پس از اینکه پیازها کمی سبک شد گوشت را به قطعات کوچک و نازک برش می زنیم و به تابه اضافه می کنیم و سپس تفت دادن را ادامه می دهیم.

پس از اینکه رنگ گوشت تغییر کرد ۲ لیوان آب به تابه اضافه می کنیم و اجازه می دهیم گوشت با حرارت ملایم بپزد به صورتی که آب موجود در تابه کاملا تبخیر شود. پس از اینکه گوشت پخت قارچ ها را خرد می کنیم و به تابه اضافه می کنیم.

مواد را تفت می دهیم تا قارچ ها آب بیندازند و آبشان کم کم تبخیر شود. در همین حین آرد را به همراه مقداری نمک و فلفل در شیر حل می کنیم به تابه اضافه می کنیم و مواد را کمی تفت می دهیم تا شیر شروع به حباب زدن کند سپس از روی حرارت بر می داریم.

نحوه خوردن چیکن استراگانف

در پایان پخت بیف استروگانف خامه را به مواد اضافه می کنیم و خوب با مواد دیگر مخلوط می کنیم. در مرحله بعد سیب زمینی ها را به صورت خلالی خرد و در روغن سرخ می کنیم. در پایان سیب زمینی سرخ شده را در کنار بیف استروگانف سرو می کنیم.

نااایس

سلام و عرض ادب خوشحالیم که این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته است. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

نحوه خوردن چیکن استراگانف
نحوه خوردن چیکن استراگانف
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *