مواد لازم سالاد ماکارونی برای ۲۰ نفر

دوره مقدماتی php
مواد لازم سالاد ماکارونی برای ۲۰ نفر
مواد لازم سالاد ماکارونی برای ۲۰ نفر

مجله اینترنتی قرن بیست و یک

گلچین بروزترین و جدیدترین مطالب اینترنت

اصلا وقتی که صحبت از کفش به وسط می‌آید، توجه همه‌ی خانم‌ها به طور اتوماتیک جلب می‌شود. تقریبا همه‌ی خانم‌ها یک جفت کفش دارند که لای پر قو ازش نگه‌داری می‌کنند و فقط در مواقع خاص آن را می‌پوشند. اما هر کفش موقعیت مخصوص به خود را دارد که بهتر است در هر شرایطی از کفش مناسب با همان موقعیت استفاده کرد. مثلا بهتر است که از کفش‌های اکلیلی و نگین‌دار تنها برای مهمانی‌های شب و رسمی و برای سرکار رفتن از کفش‌های پاشنه بلند ساده‌تر به جای آنها استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم که 15 و کاربرد هر کدام را معرفی کنیم.

این کفش را با خیال راحت می‌توانید همه جا بپوشید، از رفتن به سر کار گرفته تا خرید و مهمانی. این کفش هم اسپرت است و در عین حال خانمانه. پس لازم نیست نگران باشید که حتما باید این کفش را با لباس‌های رسمی زنانه بپوشید، با شلوار جین، تاپ اسپرت، شومیز، مانتوی رسمی، مانتوی راحتی، سارافون و حتی پیراهن نیز می‌توانید این کفش را بپوشید.

مواد لازم سالاد ماکارونی برای ۲۰ نفر

دوره مقدماتی php

این کفش حکم مرخصی برای پاها را دارد، بعد از چند روز پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار و رسمی، این کفش را به پا کنید و بگذارید پاهای‌تان استراحت کنند. علاوه بر این، می‌توانید هنگام پیاده روی، گردش، رفتن به پیک نیک و پارک و خصوصا زمان خرید این کفش ها را به پا کنید و ساعت‌ها راه بروید، بدون اینکه پاهای‌تان خسته شود.

دیگر نیازی نیست که در مدح ورزش کردن و باشگاه رفتن بگوییم. اما این نکته را گوشزد می‌کنیم که استفاده از کفش مناسب برای باشگاه به غایت مهم است و رعایت نکردن این موضوع باعث وارد شدن صدمات جدی و بعضا دائمی به ستون فقرات، پاها و بدن می‌شود. کفش مناسب برای باشگاه همان کتانی‌های به اصطلاح رانینگ است که لژ نرم و بلند دارند تا به ستون فقرات فشاری وارد نشود.

اگر به تصاویر افراد مشهور نگاهی کرده باشید، دیده‌اید که این در میان آنان بسیار پرطرفدار است. کفشی که هم توان با دامن، هم شلوار جین، هم شلوار کتان و هم پیراهن بپوشید و زیبا و خوشتیپ باشید. به خودتان سخت نگیرید، این کفش را می‌توانید در همه‌ی فصل‌ها بپوشید.

با شروع فصل گرما، همه دوست داریم که صندل بپوشیم و پاهای‌مان از کفش هایی که در فصل‌های قبلی پوشیده‌ایم استراحتی بکنند و نفس بکشند. یکی از گزینه‌های خوب برای این کار، صندل وِج است. با مدل پاشنه‌ای که دارد، می‌توانید کفش پاشنه بلندی به پا کنید که خیلی هم رسمی نیستند.

این کفش را هم می‌توان خیلی جاها پوشید، مثلا با دوستان به شام رفتن، مصاحبه‌ی شغلی، جلسات کاری و غیره.. این کفش حالت بسیار باوقار و رسمی‌ای دارد که می‌توانید هرجایی قصد خوشتیپ شدن دارید، آن را بپوشید.

اگر دوست دارید کفش باز بپوشید که پاشنه هم نداشته باشد، این صندل‌ها جایگزین خوبی برای وِج هستند. هنگام انتخاب این صندل‌ها مدلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی و با هر لباسی بپوشید.

هر خانمی به یک جفت کفش خاص و تک نیاز دارد. یادتان است که گفتیم یک جفت کفشی که اکثر خانم‌ها دارند و آن را درون پر قو نگه می‌دارند؟ این همان کفش است. کفشی که در شرایط خاص به پا کنید و پز آن را به دوستان‌تان بدهید و حساسیت دیگر خانم‌ها را برانگیزانید.

این بوت‌ها نه تنها زیبا هستند و باعث خوشتیپ‌تر شدن می‌شوند، بلکه در فصل زمستان و پاییز بهترین محافظ  در برابر باران و برف هستند. هم پاهای‌تان را گرم نگه می‌دارند و هم نمی‌گذارند خیس شوند. رنگ‌های مختلف این بوت را با شلوارهای مختلف ترکیب کنید و لذت ببرید. یکی از پرطرفدارترین این ترکیب‌ها شلوار جین آبی تیره با بوت قهوه‌ای سیر، شکلاتی و حتی عسلی است!

کفش با این رنگ هم با لباس‌هایی که برای عصر می‌پوشید هماهنگ است و هم با لباس‌های طول روز. این کفش ها فصل ندارند، به همه رنگ لباسی می‌آیند و بسیار زیبا هستند.

این کفش ها که به تازگی به کمد لباس اکثر خانم‌ها اضافه شده است، نیز از آن دسته کفش هایی هستند که می‌توان هم با لباس‌ها و در شرایط رسمی مانند مهمانی و کار و هم در موقعیت‌های عادی مانند خرید و گشت و گذار به پا کرد. بسته به سلیقه و انتخاب خودتان می‌توانید آنها را با شلوار جین، پارچه‌ای، دامن، شلوارک و غیره به پا کنید.

این بوت بیشتر برای کسانی است که در مناطق سرد و برفی زندگی می‌کنند. پاها را گرم نگه می‌دارند و با جوراب‌های بلند و لگینگ و یا حتی شلوار جین لوله تفنگی بسیار زیبا هماهنگ می‌شوند.

حالا نه به این شدت که ما گفتیم، حرفه‌ای! البته اگر کفش مخصوص کوه‌نوردی داشته باشید که نورعلی نور است، اما در کل داشتن کفشی با پاشنه‌ی محکم که بتوانید با آن به راحتی کوه‌نوردی و طبیعت گردی کنید ضروری است. چرا که انجام این کارها با کفش کتانی ساده‌ی باشگاه و یا کتانی رانینگ کار چندان صحیحی نیست و باعث آسیب رسیدن به ستون فقرات، سر خوردن و حتی پیچیدن پا می‌شود. کفش کوه نوردی و طبیعت گردی باید یک مقدار مچ‌دار باشد چون با آن از جاهای صعب العبور و ناهموار عبور می‌کنید.

داشتن یک جفت کفش تخت با رنگ شاد و براق به ظاهرتان تنوع و هیجان می‌بخشد و همانطور که قبلا گفتیم می‌توانید این کفش را تقریبا در اکثر موقعیت‌ها بپوشید.

چه بخواهید لب دریا بروید و چه به سفر، این کفش بسیار راحت و زیبا است. پاهای‌تان در آن عرق نمی‌کند و می‌توانید به راحتی آنها را از پا دربیاورید و دوباره بپوشید.

سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی یکی از سالادهای مجلسی و بسیار پرطرفدار ایرانی است که علاوه بر اینکه به عنوان سالاد استفاده می شود در بعضی مجالس به عنوان پیش غذا هم سرو می شود. البته این سالاد را می توانید به عنوان یک غذای کامل هم مصرف کنید.

ما در این دستور کامل ترین آموزش سالاد ماکارونی را آماده کرده ایم ، سالاد ماکارونی را می توانید با مواد محدودتری هم تهیه کنید. مثلا در دستور زیر در صورت تمایل می توانید هویج ، سیب زمینی و نخود فرنگی را از مواد لازم حذف کنید.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر سالاد ماکارونی تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری سالاد ماکارونی تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی سالاد ماکارونی با پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم سالاد ماکارونی برای ۲۰ نفر

مواد لازم برای ۴ نفر

دستور پخت

برای تهیه سالاد ماکارونی مجلسی ابتدا  سیب زمینی ها و هویج ها را می شوییم سپس در یک قابلمه قرار می دهیم و تا روی آن ها آب میریزیم و روی حرارت متوسط اجازه می دهیم تا به حدی پخته شوند که زمان مخلوط کردن با دیرگ مواد سالاد له نشوند.

بهتر است هویج و سیب زمینی کمی دندون گیر باشند و به طور کامل له نشوند. پس از آبپز شدن هویج ها و سیب زمینی ها را روی تخته میگذاریم و به شکل مربع های کوچک یا اصطلاحا نگینی خرد می کنیم و در یک کاسه بزرگ می ریزیم.

ماکارانی فرمی ها را در قابلمه ای می ریزیم و روی آن ها آب به مقداری می ریزیم که اگر هم بزنیم ماکارانی ها در آب شناور باشند و کم تر از نصف قاشق روغن مایع (برای اینکه ماکارانی ها به یکدیگر نچسبند) و کمی نمک نیز می ریزیم

و روی حرارت می گذاریم تا حدودا ۱۰ دقیقه ( دقیق زمان پخت هر ماکارانی روی جلد آن نوشته شده برای اطمینان روی بسته بندی را مطالعه کنید ) بعد که پخته شد در آبکش می ریزیم تا آب اضافه آن کاملا خارج شود.

می توانیم در هنگامی که ماکارانی در حال پخت است ژامبون و خیار شورها را روی تخته آشپزخانه به صورت مکعب های مربع شکل یکدست خرد کنیم و زمانی که ماکارانی فرمی ها آبکش کردیم با هم به کاسه مواد اضافه می کنیم.

نخود فرنگی کنسروی و یا پخته شده از قبل را همراه با شوید خشک و فلفل سیاه و کمی نمک و سس مایونز به مواد سالاد ماکارانی اضافه می کنیم و با قاشق مواد را زیر و رو می کنیم تا خوب سس مایونز با مواد مخلوط شود.

(دقت کنید که با عجله و پیاپی مواد را مخلوط نکنید چون ممکن است مواد خرد یا له شوند پس به آرامی سالاد را مخلوط می کنیم) در آخر سالاد ماکارانی را در ظرف مورد نظر می ریزید و با ذرت،خیارشور و گوجه فرنگی تزئین می کنیم و روی آن را سلفون می کشیم

و در یخچال می گذاریم تا خوب فرم بگیرد و بعد از ۱الی۲ ساعت آماده سرو است.نوش جان ، نکته اینکه اگر در ساعات طولانی قصد دارید سالاد را در یخچال بگذارید بهتر است سس آن را ۱الی ۲ ساعت قبل از مصرفتان به سالاد اضافه کنید تا سالاد تازگی خود را حفظ کرده باشد.

مطالب پیشنهادی


0 کاربر و 24 مهمان درحال دیدن موضوع.

نویسنده اجـاقـی

نویسنده sogand

نویسنده مهربانو

مواد لازم سالاد ماکارونی برای ۲۰ نفر

نویسنده اجـاقـی

نویسنده اجـاقـی

نویسنده اجـاقـی

Bad Behavior has blocked 11867 access attempts in the last 7 days.

مواد لازم سالاد ماکارونی برای ۲۰ نفر
مواد لازم سالاد ماکارونی برای ۲۰ نفر
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *