مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا

دوره مقدماتی php
مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا
مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!

مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا

دوره مقدماتی php

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا

توپ تاپ

هتل های شیراز

رزرو هتل

بلیط هواپیما چارتر

تزیینات شب یلدا, سفره آرایی و میوه آرایی
ثبت دیدگاه
15,886 بازدید

کیک شب یلدا ,کیک هندوانه شب یلدا

 

 

مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کیک هندوانه شب یلدا

مواد لازم برای ۴ نفر:

▫️تخم مرغ : ۲ عدد متوسط
▫️شکر : ۵۰ گرم
▫️آرد سفید : ۱/۴ پیمانه
▫️نشاسته ذرت : ۲/۵ قاشق غذاخوری
▫️بیکینگ پودر : یک قاشق چایخوری
▫️وانیل : ۱/۴ قاشق چایخوری
▫️آب ولرم : ۱/۵ قاشق سوپخوری
▫️رنگ قرمز و سبز خوراکی : به مقدار لازم
▫️خامه فرم گرفته : به مقدار لازم

آرد، بیکین پودر و نشاسته را سه بار الک کنید.
فر را از یک ربع قبل با ۱۸۰ درجه سانیتگراد روشن کنید و زرده و نیمی از شکر و وانیل را خوب با همزن بزنید.
هر چقدر بیشتر هم بزنید کیفیت کیک بالاتر می رود، پس از این که پف کرد، کرم رنگ و حجمش هم دو برابر شد، آب ولرم را اضافه کنید و دوباره هم بزنید.
در این مرحله باید رنگ قرمز را به مواد اضافه کنید. کم کم باید رنگ را اضافه کنید تا به رنگ دلخواهتان برسید.
سفیده‌ها را با همزن خوب بزنید و پس از کمی پف کردن شکر را کم کم به آن اضافه کنید و بزنید تا سفت شود.
سفیده را به مخلوط زرده و شکر اضافه کنید و به آرامی و در همان جهتی که سفیده را زدید هم بزنید تا مخلوط شوند .
آرد، نشاسته ذرت و بیکین پودر را دو نوبت به مواد اضافه کنید و با لیسک آرام مخلوط کنید فقط در حد مخلوط شدن نه بیشتر .
مواد را در یک ظرف کاسه‌ای شکل که قبلا چرب کرده‌اید بریزید و آرد پاشی کنید و در فر که از قبل گرم شده بگذارید به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه در فر بماند و پس از پختن کیک باید سرد شود.
به خامه فرم گرفته رنگ سبز خوراکی را اضافه کنید تا به رنگ دلخواهتان برسد، اول یک لایه نازک روی کل کیک بکشید و در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد.
بعد کیک را یک دور با رنگ سبز خامه کشی کنید که کیک پیدا نباشد و دوباره کیک را در یخچال قرار دهید.
خامه باقیمانده را تیره تر کنید یعنی رنگ سبز را بیشتر کنید برای خط‌های روی هندوانه، خامه را در یک قیف ریخته و شیارها را روی کیک ایجاد کنید.

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

برچسب ها شب یلدا کیک هندوانه کیک انار شب یلدا کیک شب یلدا برای عروس کیک شب یلدا به شکل هندوانه کیک های شب یلدا کیک هندوانه شف طیبه تزیین کیک شب یلدا تزیینات شب یلدا کیک مخصوص شب یلدا کیک هندوانه کیک هندوانه ای کیک هندوانه شب یلدا

فیلم آموزش طراحی بر روی هندوانه را مشاهده میکنید. گل زیبا روی هندوانه تزیین سفره …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت


مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا

چگونه خودم را دوست داشته باشم

بیوگرافی

رنگ مو با دکلره و بدون دکلره

علائم بارداری

علائم بارداری پسر

عکس پروفایل

لباس شب

علایم ایدز در روزهای اول

مدل پالتو

عکس پروفایل اربعین

عکس پروفایل عاشورا

عکس پروفایل اردیبهشت ماهی

عکس پروفایل روز دختر

عکس پروفایل شهادت امام جعفر صادق

عکس پروفایل عید فطر

عکس پروفایل شب قدر

عکس نوشته ماه رمضان

عکس پروفایل ماه رمضان

عکس پروفایل نیمه شعبان

پروفایل نیمه شعبان

عکس پروفایل شب قدر

تزئین سالاد

تزیین سالاد الویه

مدل کیک تولد دخترانه

تزیین غذا و سفره ایرانی

طرز تهیه انواع ژله

انواع سالاد کاهو با تزیینات

تزیین سالاد فصل

عکس تزیین سالاد کاهو کلم

تزیین سالاد کاهو و کلم

تزیین سالاد فصل

تزیین انواع سالاد شیرازی

دیزاین  سالاد کاهو

تزیین سالاد ماکارونی

طرز تزیین حلوا

عکس تزیین حلوا عروسی

تزیین ژله جدید

طرز تهیه ژله تزریقی

طرز تهیه ژله رولی

تزیین مدل ژله چند رنگ

تزیین غذا و دسر ایرانی

تزیین غذا و سالاد و دسر

تزیینات دسر

تزیین دسر ژله

ژله انار

سفره شب یلدا سنتی

تزیینات شب یلدا

تزیین پشمک شب یلدا

تزئین سفره ی افطاری

تزیین سفره افطار

منو غذایی ماه رمضان

در آپارات وارد شوید تا ویدیوهای و کانال‌های بهتری بر اساس سلیقه شما پیشنهاد شود
وارد شوید

آهنگ احساسی و غمگین


“آینده در دستان شماست

مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا

می پسندم

در زیر فیلم کیک هندوانه ای مخصوص شب یلدا را می بینید
تبریک شب یلدا ،تبریک یلدا ،نقاشی در مورد شب یلدا ،کلیپ شب یلدا ،کاردستی هندوانه یلدا ،نقاشی شب یلدا کودکانه ،آهنگ شب یلدا شاد ،تزیین شب یلدا برای مدرسه ، یلدا 97 چند شنبه است ،شب یلدا سال ۹۷ ،آدم برفی شب یلدا ،پیامک شب یلدا ،یلدا برای عروس میبرن ،دامن توتو شب یلدا ،انشا درمورد شب یلدا ،عکس نوشته شب یلدا ،شب یلدا چند شنبه است ،نقاشی درباره شب یلدا ،شعر درباره شب یلدا ،کاردستی شب یلدا با نمد ،تزیین کدو حلوایی شب یلدا ،کراوات شب یلدا ،عکس هندوانه شب یلدا ،کارت پستال شب یلدا ،پاناکوتا انار ،پاناکوتا ،اشراق جشنواره انار ،کلاه هندوانه ای کاغذی ،کاردستی هندوانه شب یلدا ،کاردستی شب یلدا ،کاردستی هندوانه ،ژله هندوانه قالبی ،ژله هندوانه در قالب ناودانی ،هندوانه شب یلدا با نمد ،ایده های یلدایی ،کلاه هندوانه ،تزیین هندوانه با تو روبان ،نقاشی هندوانه ،عکس هندوانه شب یلدا ،عکس شب یلدا ،تل هندوانه ،تاج هندوانه ،کارهای نمدی شب یلدا ،هندوانه با نمد ،کیک هندوانه ای ،تزیین انار ،تزیین کدو حلوایی ،کاردستی هندوانه با نمد ،تل نمدی شب یلدا ،ژله هندوانه ای ،طرز تهیه کیک هندوانه ،باسلوق هندوانه ای ،گیفت شب یلدا ،تزئین پفیلا شب یلدا ،تزیین انار برای شب یلدا ،تزیین آجیل شب یلدا ،تزئین وسایل شب یلدا ،تزئین میوه برای شب یلدا ،تزیین میوه شب یلدا ،تزئین انار شب یلدا ،تزئین آجیل شب یلدا ،تزئین میز شب یلدا ،تزئین یلدا ،تزئین انار ،تزئین شب یلدا ،تزئین میوه ،تزئین میوه یلدا ،تزئین میوه شب یلدا ،پاناکوتا انار ،جشنواره انار اشراق ،هندوانه یلدا بدون برش ،فرهنگسرای اشراق ،فرهنگسرای اشراق ،دسر پاناکوتا انار ،تزیین انار درسته ،طرز تهیه پاناکوتا انار ،طرز تهیه پاناکوتا ،انار نمدی ،طرز تهیه ژله تزریقی ،چیز کیک انار بدون فر ،طرز تهیه ژله انار مجلسی ،انار با نمد ،کاردستی انار ،چیز کیک انار ،طرز تهیه پاناکوتای انار ،تزیین انار برای شب یلدا ،کاردستی انار شب یلدا ،کاردستی شب یلدا ،طرز تهیه کیک انار ،انار نمدی شب یلدا ،وکتور انار شب یلدا ،طرز کیک به شکل انار

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

اگر شما هم جز کسانی هستید که شب چله را با ترتیب دادن یک مهمانی جشن می گیرند، این مطلب مخصوص شماست. به تازگی در شب های یلدا در کنار میوه و آجیل، دسر ها به خصوص کیک ها مورد توجه ویژه ای قرار گرفته اند. به همین دلیل وقتی به شب چله نزدیک می شویم، ویترین شیرینی فروشی ها با کیک های تم یلدا مثل کیک هندوانه و کیک انار پر می شود، و تصویر زیبایی می سازد. اما اگر شما هم جز کسانی هستید که به شیرینی پزی و پختن کیک علاقه مند اید، بی شک از حالا برای پختن و تزیین کیک شب چله خودتان را آماده می کنید.

تزیین کیک شب چله در کنار تزیین آجیل و میوه آرایی زیبایی خاصی به سفره های شب یلدا شما می بخشد. اگر در تزیین کیک خیلی حرفه ای نیستید، نگران نباشید. ما در این مطلب به سادگی روش تزیین کیک های شب چله را به شما آموزش می دهیم. در قسمت اول با آموزش کیک هندوانه با ما همراه باشید. این کیک از درون و بیرون به شکل یک هندوانه است. و از خود هندوانه هم در تهیه این کیک هندوانه ای استفاده شده است. هم زیبا و فانتزی، و هم خوشمزه!

برای تزیین این کیک، ابتدا باید طرز تهیه کیک هندوانه را یاد بگیریم.

ابتدا فر را با دمای 350 درجه فارنهایت روشن می کنیم تا فر گرم شود. سپس دو عدد قالب کیک گرد را با روغن چرب و آرد پاشی می کنیم.

حال در یک کاسه بزرگ آرد، شکر، بیکینگ پودر و نمک را با هم ترکیب کرده و الک می کنیم. در مرکز مخلوط آرد یک حفره ایجاد کرده، و کره، آب هندوانه، عصاره توت فرنگی، تخم مرغ ها و رنگ غذا قرمز را درون آن اضافه می کنیم. و آن ها با یک همزن دستی به مدت یک دقیقه با سرعت متوسط هم می زنیم، تا زمانی که مواد کاملا با هم ترکیب شوند.

مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا

سپس یک پیمانه چیپس شکلات را به یک قاشق غذاخوری آرد آغشته می کنیم، و به مایه کیک هندوانه اضافه کرده  و به آرامی هم می زنیم.

مایه کیک آماده شده را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده، و درون قالب های کیک که از قبل آماده کرده بودیم، می ریزیم. و حدود ¼ پیمانه از چیپس شکلات را بین دو قالب کیک تقسیم کرده و روی سطح مایه کیک می پاشیم (برای تزیین کیک). سپس کیک را درون فر قرار می دهیم، تا به مدت 20 تا 30 دقیقه بپزد. (تا زمانی که با فرو کردن سیخ چوبی یا خلال دندان درون کیک، سیخ چوبی تمیز بیرون بیاید.)

وقتی کیک هندوانه پخته شد، قالب را از فر خارج کرده و اجازه می دهیم خنک شود. وقتی مطمئن شدیم که خنک شده است، کیک هندوانه را از قالب جدا کرده و روی پایه توری فلزی قرار می دهیم تا کیک کاملا خنک شود. کیک هندوانه ما آماده است. به سراغ تزیین کیک می رویم.

خامه فرم گرفته را به دو قسمت تقسیم کرده، و در دو کاسه جداگانه می ریزیم. در کاسه اول، با 3 قطره رنگ غذا سبز، خامه را به رنگ سبز روشن در می آوریم. سپس خامه کاسه دوم را دوباره به دو قسمت تقسیم می کنیم. یک قسمت از آن را با حدود 2 قاشق چای خوری رنگ غذا قرمز، به رنگ قرمز در می آوریم. و با اضافه کردن حدود 2 قاشق چای خوری رنگ غذا سبز به باقیمانده خامه، آن را به رنگ سبز تیره تبدیل می کنیم (برای ایجاد خطوط سبز در تزیین کیک هندوانه). و باقیمانده رنگ سبز را به رنگ مشکی اضافه می کنیم، تا کمی از تیرگی آن را کم کنیم.

لایه اول کیک را که از قبل آماده و خنک کرده بودیم، روی پایه کیک قرار می دهیم. و حدود ½ پیمانه از خامه فرم گرفته قرمز را، به وسیله کفگیر روی کیک پخش می کنیم. و یک قاشق چیپس شکلات را روی سطح کیک می پاشیم.

حال قسمت دوم کیک را روی لایه اول قرار می دهیم. و حدود ½ پیمانه از خامه قرمز رنگ را روی سطح آن ریخته و کاملا و تا حد امکان آن را صاف و یکدست می کنیم.

سپس یک لایه ضخیم از خامه فرم گرفته سبز روشن را دور تا دور دیواره کیک به طور کامل پخش می کنیم. به طوری که هیچ قسمت از کیک دیده نشود و کاملا با خامه سبز روشن پوشیده شود. برای این کار ابتدا رنگ سبز روشن را درون قیف قنادی ریخته و دور تا دور کیک را با خامه می پوشانیم. سپس به وسیله لیسک سطح دیواره ها را صاف می کنیم.

حالا باید خط هایی عمودی به رنگ سبز تیره روی دیواره کیک ایجاد کنیم. که این کار را نیز به وسیله قیف و ماسوره کوچک می توانیم انجام دهیم. و سپس با یه کفگیر کوچک سطح هر خط را صاف می کنیم. توجه داشته باشید که احتیاجی نیست خط ها خیلی دقیق، صاف و یکپارچه باشند. زیرا ما می خواهیم تزیین کیک شبیه به طرح یک هندوانه واقعی باشد.

این کار را برای دور تا دور کیک هندوانه انجام می دهیم. در پایان خامه روی کیک و لبه های بالای کیک را کاملا صاف می کنیم.

حالا خامه سیاه را درون قیف قنادی ریخته و با ماسوره شماره 3، دانه های کوچک سیاه شبیه دانه های هندوانه، روی سطح کیک می کشیم. به هر تعداد و اندازه ای که دوست دارید، این کاملا سلیقه ای است.

امیدواریم از این دستور استفاده کرده و لذت ببرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب سایت

با عضویت در چندوچون از تازه ها با خبر شوید

تایپ کنید و ENTER کنید .

مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا
مدل کیک هندوانه ای برای شب یلدا
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *