مدل کیک تولد دخترانه زرد و مشکی

دوره مقدماتی php
مدل کیک تولد دخترانه زرد و مشکی
مدل کیک تولد دخترانه زرد و مشکی

تم تولد یک ایده ی جذاب و جالب برای تمام افراد می باشد. تم تولد تاج طلایی یکی از انواع تم های جدید است و برای جشن تولد در سنین مختلف از این تم جذاب استفاده می کنند.

تم تولد تاج طلایی که یک تم پرنسسی است بسیار در میان دختر خانم ها پر طرفدار و جذاب است. انتخاب این تم یک ایده  شیک و فوق العاده برای جشن تولد شما می باشد و بسیار خاص و لاکچری است. این نوع تم تولد کودک به دلیل فانتزی بودن و خاص بودن یکی از تم هایی است برای سنین مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه ایده های مختلفی از این تم تولد زیبا را مشاهده خواهید کرد.

تم تولد تاج به دلیل سادگی بسیار تم راحتی برای برگزاری مراسم جشن تولد می باشد و به راحتی می توان آن را با استفاده از ایده های جدید و خلاقانه مورد استفاده قرارد داد و برای تزیین جشن تولد از این تم استفاده کرد.

مدل کیک تولد دخترانه زرد و مشکی

دوره مقدماتی php

تم تاج طلایی با ایده جذاب  و شیک

برای جذاب تر شدن مراسم می توانید از بادکنک های طرح تاج طلایی استفاده کنید و با ماکت های این تم فضای مورد نظر خود را تزئین کنید.

کیک تولد با ایده تم تاج طلایی

تزئین خوراکی های مختلف برای پذیرایی از کودکان و هدایای کوچک با استفاده از ایده تم جشن تولد تاج طلایی بسیار فوق العاده جالب خواهد بود.

تم زیبا و خاص جشن تولد

تزئین کیک جشن تولد زیبا و شیک

کیک با تم جدید تاج طلایی

 تزئین کیک جشن تولد با تم به روز

 تزئین اتاق جشن تولد با تم جدید

 تم تاج طلایی به روز و زیبا

ایده تم تولد تاج طلایی برای جشن تولد کودکانه

 تزئین کیک فوق العاده زیبا

کیک با تم تاج طلایی جشن دندونی

 کیک و کاپ کیک با تم جدید تاج طلایی

تزئین ساده و شیک با تم تاج

 انواع تم تاج طلایی برای تزئین کیک

تزئین کیک برای جشن تولد بزرگسال

 تم تاج طلایی برای مراسم

 تزئین عروسکی کیک با تم تاج طلایی

تزئین تم مشکی طلایی خاص

 تزئین تشریفاتی و زیبای کیک

تزئین جشن تولد با ایده جدید تم طلایی مشکی

تم جشن تولد

 وسایل تزئینی تم جشن تولد کیک تولد با تم طلایی مشکی

در این مطلب با ایده های جدید برای تزئین تم تولد آشنا شدید و می توانید با الگوبرداری از این ایده های جدید و به روز یک تم ایده آل و بسیار زیبا با طرح تاج طلایی را انتخاب کیند.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


مدل کیک تولد دخترانه زرد و مشکی


انواع مدل جلوی مو جذاب برای زیر شال و روسری


مردان زیبا چه ویژگی هایی دارند؟ (معیارهای زیبایی از دید خانم ها)



نحوه درست کردن اسموتی هندوانه با 4 طعم معرکه


ایده های دوست داشتنی برای تزیین منزل با وسایل دور ریز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تم تولد باید قابل اجرا باشد و دست شما را برای دیزاین ویژه باز بگذارد. تمی که امروز برای شما آماده شده است، تم زنبور است که می توانید از آن برای هم دختر و هم پسر استفاده کنید؛ این تم مخصوص جنسیت خاصی نیست. حتی آن را نمی توان به سن به خصوصی نسبت داد.

 

تم تولد باید قابل اجرا باشد و دست شما را برای دیزاین ویژه باز بگذارد. تمی که امروز برای شما آماده شده است، تم زنبور است که می توانید از آن برای هم دختر و هم پسر استفاده کنید؛ این تم مخصوص جنسیت خاصی نیست. حتی آن را نمی توان به سن به خصوصی نسبت داد.

 

1- کیک زنبور

مدل کیک تولد دخترانه زرد و مشکی

هر کیکی که بتواند نماد زنبور داشته باشد، نیاز های تم شما را برآورده می کند. حال می تواند خود زنبور باشد، کندوی زنبور یا حتی ترکیب رنگ زرد و مشکی. به خاطر داشته باشید در کیک خامه ای برای هر نفر باید 100 گرم کیک سفارش دهید. مثلا اگر یک 30 مهمان دارید یک کیک 3 کیلوگرمی کافی است. در کیک فندانت باید این مقدار را 1/5 تا 2 برابر کنید. چراکه فندانت سنگین است.

 

 

2- کاپ کیک و شیرینی

رنگ زرد و مشکی و سفید نماد یک تم زنبوری است، کاپ کیک، شیرینی، کوکی خود را با این رنگ ها یا عروسک های زنبوری تزئین نماید، یا به کمک فندانت زنبور بسازید.

 

3- نوشیدنی

نوشیدنی هایی زرد مثل شربت آبلیمو انتخاب کنید، تا همه چیز با هم هماهنگ باشد. نی های سیاه سفید یا زرد می تواند انتخاب کاملی باشد. برای آب معدنی ها هم می توانید لیبلی با تم زنبور تهیه کنید، و دور آنها بچسبانید.

4- لیبل نوشیدنی

این لیبل ها را می توانید سیو کنید و به تعداد لازم پرینت بگیرید و روی نوشابه و آب معدنی خود بچسبانید. تنها به خاطر داشته باشید ابتدا آنها را سایز کنید.

 

5- خوراکی زنبوری

خوراکی های زنبوری خود را هم می توانید با ترکیب رنگ های این تم تهیه کنید. این خوراکی ها می تواند، اسمارتیز، شکلات، آبنبات و… باشد، یا ظروف آنها را با این تم تهیه نمایید.

 

6- تزئینات میز غذا

گل و گلدون های زرد، سفره سفید و صندلی های سفید و مشکی ترکیب کاملی از زنبور این تولد است. به خاطر داشته باشید در استفاده از رنگ زرد زیاده روی نکنید، مشکی و سفید را در این تم بگنجانید.

 

7- تزئینات میز کیک

گل های زرد و سفید، بادکنک های زرد و مشکی و سفید، به کمک خوراکی های رنگی و ریسه ها و گل های کاغذی می توانید میز مخصوص به خودتان را بچینید و دیزاین کنید.

 

مدل کیک تولد دخترانه زرد و مشکی

8- ریسه عمودی
مقوا های دایره ای زرد و مشکی ببرید و یکی در میان روی ریسه ها بچسبانید و به همین راحتی می توانید ریسه های عمودی دست ساز داشته باشید.

 

 

9- دانلود ریسه

این ریسه ها را دانلود کنید و به روی نخ بچسبانید تا ریسه های افقی زیبایی داشته باشید که کاملا هماهنگ با تم تولد شماست.

 

10- لگو و لیبل

این لگو و لیبل ها آماده است تا آنها را در سایز های دلخواه خود پرینت بگیرید و جشن خود را به کمک آنها تزئین کنید.

 

11- کارت دعوت

این کارت دعوت را می توانید در سایز مناسب همین حالا دانلود کنید.

 

12- گیفت زنبور

هر چیز زرد و قرمز می تواند گیف شما باشد، پاپیون و سبیل، تل های زنبوری، یا زنبور های مقوایی می تواند گیفت های کوچکی برای مهمان های شما باشد.

 

13- جعبه گیفت

این جعبه آماده است تا بتوانید آنها را چسب بزنید و هدیه های خود را در آنها قرار دهید.

 

14- سرگرمی

می توانید روی مقوا های بزرگ یا چوب طرح زنبور بکشید و محل صورت آنها را ببرید تا مهمان ها با قرار دادن صورت های خود در این محل ها عکس های متفاوت و سرگرم کننده ای بگیرند.

 

6 ماه پیش

6 ماه پیش

6 ماه پیش

فستانو یک بستر آنلاین برای جستجو، مقایسه و به زودی رزرو خدمات مرتبط با جشن و رویداد است. هدف فستانو راحت کردن انتخاب برای کاربران در یافتن مناسب ترین سرویس دهنده ها برای رویدادهای آنهاست. در فستانو باکیفیت ترین خدمات به چشم کاربران می آیند و رقابت برای بهتر شدن در نهایت به سود کاربران تمام میشود. در کنار خدمات، نویسنده های فستانو سعی دارن تا در دسته های محتوایی متنوعی برای کاربران به تولید محتوای کاربردی بپردازند تا به کیفیت زندگی و جشن های آنها اضافه کنند.



به فروشگاه آنلاین شادی بار خوش آمدید

02146014568 – 02146014581

مدل کیک تولد دخترانه زرد و مشکی

شادی بار شادی بخش جشن های شما!

شادی بار فروشنده لوازم تولد، انواع بادکنک های هلیومی، انواع بادکنک های فویلی، گل های کاغذی، آویزهای فویلی و … می باشد.تخصص اصلی شادی بار بادکنک آرایی جشن ها و مراسم ها می باشد که توسط تیم حرفه ای و جوان شادی بار انجام می شود.

 

لطفا چند لحظه صبر کنید

مدل کیک تولد دخترانه زرد و مشکی
مدل کیک تولد دخترانه زرد و مشکی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *