ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

دوره مقدماتی php
ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن
ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

در ادامه نقد و بررسیهای محصولات فریمن، امروز میخواهیم یکی از ماسکهای صورت خوشمزه فریمن  به نام ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی آنرا مورد نقد و بررسی قرار دهیم. این نقد توسط یکی از نویسندگان سایت makeupandbeauty.com نوشته شده و توسط تیم ترجمه سایت پیشگام نگار ترجمه فارسی شده. این نویسنده تاکنون چندین محصول فریمن را مورد نقد و بررسی قرار داده که ماسک صورت جو و آووکادو نیز از آن جمله می باشد. متن زبان انگلیسی این متن را میتوانید در لینک انتهای مقاله مشاهده کنید. در ادامه با نقد و بررسی ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن که عینا ترجمه شده از متن انگلیسی یکی از نویسندگان سایت مرجع IMBB می باشد  همراه ما باشید.

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

دوره مقدماتی php

خب من میخواهم یکی دیگر از ماسکهای صورت فریمن را مورد نقد و بررسی قرار دهم. همانطور که قبلا هم گفتم طیف وسیعی از محصولات فریمن در استرالیا موجود نیست و آنهایی هم که موجود هستند بسیار گران اند! با اینحال من چندتا دیگر از ماسکهای صورت فریمن را خریدم و میخواهم آنها را امتحان کنم. همچنین به تازگی یکی از دوستان من به نام آلی که از آمریکا برگشته برای من چندتا از ماسکهای تراول سایز فریمن را آورده که دوست دارم ابتدا آنها را تست کنم. از آن خواسته بودم برای من ماسک صورت شکلات و توت فرنگی بیاورد چون خیلی باید جذاب باشه! بسته بندی آنهم خیلی جذاب به نظر میاید. البته من در حال حاضر از ماسک صورت شکلات برند Montagne Jeunesse استفاده میکنم و به طور کلی با دیدن اسم ماسک صورت شکلات خوشحال میشم! این محصول یک ماسک پاکسازی کننده عمیق منافذ پوست است و من به تازگی از یکی دیگر از پاکسازی کننده های عمیق پوست هم استفاده کرده بودم. این پاکسازی کننده به خوبی در پاکسازی کردن نواحی بینی من جواب داد. هر کدام از این محصولات تراول سایز فریمن برای دوبار استفاده در نواحی صورت و گردن مناسب است.

این ماسک صورت خاک رسی، با بوی بسیار جذابش به کاهش منافذ بزرگ پوست کمک کرده و بخوبی پوست را تغذیه و مرطوب می کند. برای پوستهای نرمال و ترکیبی ایده آل است.

خاک رس کائولین، کاکائو، توت فرنگی، شی باتر، کره کاکائو، مواد معدنی، ویتامین E 

مقداری از ماسک را بر روی صورت و گردن بمالید. اجازه دهید تا خشک شود. از تماس با چشمها خودداری کنید. سپس با آب گرم بشویید.

به محض اینکه کمی از محصول را از بسته خارج کردم، بوی فوق العاده شکلات فضا را پر کرد. بافت محصول مانند شکلات نرم و کرمی بود. به راحتی روی پوست پخش می شود و خیلی شل هم نیست که روی لباسها بریزد و کثیف کاری کند. واقعا بوی خوبی دارد با اینحال من هیچ اثری از بوی توت فرنگی حس نکردم! بعد از 15 دقیقه که روی پوستم ماند آنرا شستم. به راحتی شسته شد. بعد از شستن  احساس تمیزی و رفرش شدن روی پوستم حس کردم. پوست من، هم تمیز شده بود هم مرطوب بود. سایز منافذ پوستم به طور محسوسی کاهش پیدا کرده بود. با اینحال به نسبت ماسک صورت جو و آووکادو در پاکسازی دانه های سرسیاه پوستم موثر واقع نشد. این ماسک کاملا ملایم بود و هیچ احساس سوزش یا خشکی و قرمزی پوست بعد از شستن نداشتم.

علاوه بر اینها، بعد از شستن هیچ اثری از بوی شکلات روی پوستم باقی نگذاشت که این به نظرم یک نکته مثبت این محصول بود. این محصول شامل دی اکسید تیتانیوم است که علت آنرا نمیدانم! چراکه دی اکسید تیتانیوم یک ماده محافظت از آفتاب است و من انتظار داشتم آنرا در ترکیبات ضد آفتاب ها ببینم، از دیدن آن در ترکیبات ماسک صورت غافلگیر شدم.

4 از 5

از اینکه از این محصول استفاده کردم خیلی خوشحالم و این محصول را جایگزین نمونه مشابه آن از برند Montagne Jeunesse خواهم کرد. اما با اینحال در مقایسه با ماسک صورت جو و آووکادوی فریمن و انتخاب یکی از آنها مرددم! این محصول در استرالیا موجود نیست و اگر به زودی سفر کنم آنرا میخرم.

وب سایت مرجع میکاپ بیوتی (نقد و بررسی محصولات کلیه برندهای معتبر دنیا)

ترجمه اختصاصی پیشگام نگار

محصول خوبیه، ولی نمیدونم چرا تیوپ نه جعبه داره نه پلمپدر داره؟؟؟؟ راستی من چی جوری کد تخفیف بگیرم

عزیزم این محصولات هیچ جای دنیا پلمپ و جعبه ندارن. پیشنهاد میکنم این پست رو ببینید. در مورد تخفیف کافیه با آدرس ایمیلی که سفارش گذاشتید وارد سایت شید و به قسمت امتیازهای وفاداری مراجعه کنید.

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

توییت اشتراک گذاری گوگل+ پینترست

نمایش تمامی تصاویر

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

این محصول را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید :

برای ارسال کلیک کنید

تعداد

حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1

قیمت :99,900 تومان

قیمت برای شما : 89,900 تومان

افزودن به سبد خرید

افزودن به لیست دلخواه

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تاریخ در دسترس بودن

با خرید این محصول 4,191 تومان تخفیف در خرید بعدی خواهید گرفت

توییت اشتراک گذاری گوگل+ پینترست

محصولات صورت و بدن فیلینگ بیوتیفول (Feeling Beautiful) همه از عصاره های طبیعی گیاهان و میوه هایی از بخشایندگی مادر زمین می باشند که بمنظور منحصر به فرد کردن احساس شما با هم ترکیب شده اند. روز سختی داشتید؟! پس پوست صورت خود را به ماسک شکلات و توت فرنگی Freeman مهمان کنید! این ماسک که با کاکائو و روغن shea غنی سازی شده است باعث رطوبت و نرمی پوست می گردد. هنگامی که این ماسک، جادویش را برروی پوستتان اعمال می کند عطر شکلات باعث آرامش شما می گردد. این ماسک برای افرادی که نگران منفذ های آشکار پوست خود می باشند یک محصول ایده آل می باشد. پیشنهاد میکنیم نظر خانم شیرین ادمین پیج کیف آرایش در خصوص ماسک صورت شکلات توت فرنگی فریمن رو بخونید.خصوصیات

عناصر تشکیل دهنده خاک رس کائولین، کاکائو، توت فرنگی، شی باتر، کره کاکائو، مواد معدنی، ویتامین E روش مصرف مقداری از ماسک را بر روی صورت و گردن بمالید. اجازه دهید تا خشک شود. از تماس با چشمها خودداری کنید. سپس با آب گرم بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه یک تا دوبار در هفته مورد استفاده قرار گیرد. وزن محصول 150 mL مشاهده اطلاعات این محصول در سایت تولیدکننده آن ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی شماره مجوز بهداشت محصول 765/15856

با سلام،من میخوام این محصولو به توصیه مشاور شما بخرم. چون منافذ پوست صورت من خیلی باز هست و پوست خیلی چربی دارم ودر ناحیه صورت و گردن جوش سر سفید میزنم. مشاور شما توصیه کرد بعد از لایه برداری با اسکراب یا پیلاف ها از این ماسک برای کاهش منافذ استفاده کنم.سوالم اینه که به همراه این ماسککه هفته ای دو بار میشه استفاده کرد با توجه به نوع پوستم برای شستشوی روزانه کدوم محصول شستشو مناسب تر هست؟

سلامامیدوارم از محصولات استفاده کنید و نتیجه خوبی بگیرید. برای شستشو روزانه ژل شسشتوی گلابی فریمن پیشنهاد میشه.

از این ماسک چند بار در هفته باید استفاده کنم؟تشکر

سلام محمد جانماسک صورت شکلات توت فرنگی فریمن چون لایه برداری از پوست انجام نمیشه محدودیت خاصی در تعداد دفعات استفاده نداره اما معمولا سه تا چهار بار در هفته در ماسک صورت استفاده میشه. وقتی میخواید ماسک رو روی صورتتون اپلای کنید دقت کنید حتما پوستتون تمیز تمیز باشه و اگه یکی دو دقیقه قبل اپلای کردن صورتتون رو در مجاورت بخار آب قرار بدید عالی میشه.

سلام بايد پوست رو خيس كنيم و ماسك بزاريم؟؟؟

سلام نسترن جانبهترین حالت گذاشتن ماسک روی صورت، زمانی هست که پوست حالت نمناک داره و این نم در اثر مجاورت اون با بخار آب حاصل شده.

سلاملطف میکنید برای هر محصول تاریخ تولید و مصرفش رو هم ذکر کنید تا کسانی که قصد دارن چند تا محصول مختلف رو سفارش بدن بتونن راحت‌تر ارزیابی کنن و تصمیم بگیرنبا تشکر

سلام مهسا جانمحصولاتی که ارسال میشه برای شما دارای طولانی ترین انقضا هست که همونطور که قبلا گفتیم میتونید از سایت وزارت بهداشت این تاریخ رو استعلام بگیرید. در حال حاضر محصولاتی که ارسال میشن تا سال 2020 تاریخ دارند.

سلام آیا این ماسک برای صورتهای بسیار خشک واگزمایی قابل استفاده هست؟؟؟

سلام میترا جانبله میتونید استفاده کنید. نظر یکی از بیوتی بلاگرها در خصوص استفاده از ماسک صورت شکلات توت فرنگی رو پیشنهاد میکنم بخونید.

سلاماین ماسک برای لیفت صورت هم کاربردی داره؟

سلامدر مشخصات این محصول ذکر شده که سفت کننده پوست صورت هم هست. به هر حال این ماسک صورت ماسک مخصوص لیفت نیست اما کاربرد داره.

سلام من ماسک خاک رسی واواکادو واناناس .وسیاه لجنی روگرفتم الان میخوام ماسک شکلات وتوت فرنگی روبگیرم میشه بفرمایید چطوری استفاده کنم یعنی چهارتاماسک رو روزی یکی استفاده کنم یا یک روز درمیان یافاصله بیشترممنون

سلام ستاره جانشما میتونید چهار تا پنج بار در هفته از ماسکهای خاک رسی استفاده کنید. اما دقت کنید روزانه بیشتر از یکبار از ماسک صورت استفاده نکنید. میتونید هر بار یکی از ماسکهارو استفاده کنید و تنوع به خرج بدید. اما اگه حوصله و وقت کافی دارید میتونید همه اونهارو با هم استفاده کنید! مثلا ناحیه T صورت رو یک ماسک بزنید، گونه ها یک ماسک و پیشونی یک ماسک دیگه. به این روش میگن مالتی ماسک که خیلی محبوبه تو دنیا و تو عکس زیر میتونید یه نمونشو ببینید.

سلام من ماسک خاک رس و اووکادو و خاک رسی سوپرفروت رو خریدم ازتون . خیلی عالی بودن . ممنونم چربی پوستم کنترل شد و جوشای زیر پوستی بعد اصلاحم کامل از بین رفت . حالا 4 تا ماسک دوباره خریدم که اینا هستن :ماسک اناناس برای جای جوش و لکای سطحی شکلات و توت فرنگی برای ابرسانی و منافذ باز پوستم کانی های دریایی برای شادابی و منافذ بازو اسکراب گریپ فروت برای لک همولی نمیدونم هرکدوم رو چه زمانی و چند بار در هفته باید استفاده کنم … ممنون میشم راهنماییم کنین…. دفه ی بعدم میخوام 4 کاره ی سرکه سیب و زغالی بخرم ولی شنیدم زغالی ها پوست رو خشک میکنن … من پوستم خیلی چرب نبود با خاک رسی اووکادو هم یه پوست نرمال شد میترسم زغالی بخرم و استفاده کنم خشک بشه پوستم ممنون میشم در این باره هم توضیح بدین . ببخشید خیلی طولانی شد سوالام …. ممنون از پشتیبانی و مشاوره های خوبتون

سلام الی عزیزخیلی خوشحال شدم که دیدم انقد با دقت و حوصله کارایی محصولات رو خوندی و بهترین انتخاب ها رو کردی. اول سوال آخرت رو جواب میدم در مورد ماسک صورت زغال که گفته بودی پوست رو خشک میکنه. اگه پوست چربی نداری و الان نرمال شده پوستت بجای استفاده از ماسک تیوب مشکی زغال که اسکراب هم داره پیشنهاد میکنم از ماسک سیاه لجنی زغال یا همون مادماسک زغال استفاده کنی این محصول علاوه بر اینکه خواص زغال فعال رو داره کاملا مناسب استفاده پوستهای نرمال هست و خیلی چربی زدایی نمیکنه از پوست.اما در مورد اینکه چجوری حالا اینهمه ماسک رو استفاده کنیم! خوشبختانه قیمت ماسکهای صورت فریمن خیلی بالا نیست و به همین دلیل میشه همزمان کلی از ماسکهای اونو تهیه کرد همونطور که شما تهیه کردید و خیلیهای دیگه هم در دنیا همزمان کلی از محصولات این برند رو استفاده میکنن. به طور کلی پیشنهادی که همیشه میشه استفاده دوبار در هفته مثلا شنبه و سه شنبه از اسکراب صورت هست حالا هر اسکراب یا لایه برداری. و همینطور 4 بار در هفته هم ماسک صورت خاک رسی (نه ورقه ای و نه پیل آف). محصولات انتخابی شما هم همه خاک رسی هستند. بنابراین میتونید هر روز از یک ماسک جدید استفاده کنید و البته یه روش دیگه که کمی نیاز به وقت و حوصله داره هم اینه که هر بار چندتا ماسک رو همزمان استفاده کنید. یعنی استفاده مالتی ماسک صورت. مثلا پیشونی رو یه ماسک بزنید ناحیه T صورت رو یه ماسک و روی گونه های و چونه یه ماسک دیگه! Multi facial mask رو سرچ کنید کلی عکس و اطلاعات در این مورد میبینید.ببخشید دیگه خیلی طولانی شد پاسخ!

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

یک دنیا سپاس گزارم از پاسخ گویی و راهنمایی های خوبتون . قطعا بهترین سایت برای خرید فریمن ها همین جاست .

خواهش میکنم عزیزم وظیفست. ممنون از لطفتون نسبت به ما:)

سلام من 28 سالمه منافذ پوستم تو بعضی نواحی صورتم بازه میخاسم ببینم برای سنه من مناسبه؟

سلام سمانه جانبله حتما پیشنهاد میکنم از این سنین به بعد بیشتر از قبل مراقب پوستت باشی. مراقبت از پوست معمولا از این سنین شروع میشه. برای کوچکتر کردن منافذ پوست هم هم میتونی از ماسک صورت شکلات توت فرنگی استفاده کنی و هم ماسک صورت کانی دریایی فریمن. نقد و بررسی ماسک صورت کانی دریایی و تجربه بیوتی بلاگرها در استفاده از ماسک کانی دریایی رو هم پیشنهاد میکنم بخونی.

وقتتون بخیربنده روی صورتم لک های سیاه دارم و روی پیشونی جوش های ریز خیلی دارم و چروک هم گاهی اوقات ایجاد میشه از طرفی هم پوستم تیره شده میخام به صورت دائم این مشکل حل شه و قابل برگشت نباشهممنون میشم راهنمایی کنید از کدوم از این ماسک ها استفاده کنم.

سلام آرتان

اول اینو بگم خدمتتون که خب فرآیند مراقبت از پوست یک فرآیند همیشگی هست و نیاز هست همواره مراقب پوستمون باشیم. اما به شما برای برطرف شدن جوشهای ریز پیشونی و حتی برطرف شدن چروکهای خیلی ریز استفاده از ماسک صورت کانیهای دریایی فریمن رو پیشنهاد میکنم. برای روشن و درخشان شدن پوستتون هم استفاده از ماسک صورت زغال فریمن یکی از بهترین ماسکهای فریمن رو پیشنهاد میکنم.

سلام خسته نباشیدمن ماسک شکلات توت فرنگی‌رو سفارش دادم.بعدازچنددقیقه برداشته بشه؟روش برداشتن ماسک شستشو هستش یا کشیدن ماسک روبه بالا؟ممنونم

سلام نگین جانحدود 5 تا 7 دقیقه روی صورت بمونه کافیه. ماسک شکلات توت فرنگی فریمن انتخاب خیلی مناسبی جهت کوچک سازی منافذ باز پوست هست. روش برداشتن هم شستشو همراه با ماساژ رو به بالای پوست هست.

سلاموقتتون بخیر …روی صورتم منافذ بازه و با بالا رفتن سنم داره پیشرفت میکنه چ ماسکی مناسبه،و ایا استفاده از ماسکا میتونه منافذو رفع کنه یا فقط پیشگیری میکنهچون دکتر پوست رفتم گفت منافذ فقط با لیزر درمان میشهممنون میشم کمک کنید از کدوم ماسکا استفاده کنم

سلامماسک شکلات توت فرنگی و ماسک خاک رسی سوپرفروت در کوچکتر کردن منافذ باز پوست مفید هستند پیشنهاد میکنم یک تیوب از اینها استفاده کنید و اگه موثر نبود سراغ روشهای دیگه درمان برید.

سلام وقت بخیر میخواستم یه ماسک برای افتاب سوختگی برام معرفی کنین همیشه پوست صورتم تیره تر از بدنمه تفاوتشون زیاده ممنون

سلامعلیرضا جان اصولا پوستی که دچار آفتاب سوختگی میشه نیاز به آبرسانی و تقویت داره. اگه حوصله کافی برای استفاده از ماسکهای صورت رو داری پیشنهاد میکنم سه بار در هفته از ماسک صورت آبرسان گوجی بری استفاده کنی و دوبار در هفته برای درخشان کردن پوستت از ماسک صورت زغال و شکر سیاه زغال استفاده کنی.

سلام خسته نباشیدببخشید این ماسک فاقد پارابن هست یا نه؟؟

سلام دوست عزیزم

بله خوشبختانه تمامی محصولات فریمن فاقد پارابن هستند و این موضوع روی تیوب ها درج شده است

سلام میخواستم یه ماسک برای شادابی و آبرسانی وجوش هاو جوش های سرسیاه معرفی کنید پوستم خیلی سفیده نمیخوام سفیدترو روشن تر بشه ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام شیدا جان

پیشنهاد ما به شما به شما ماسک کانی های دریایی است.ولی اگر آبرسان خیلی قوی لازم دارید ماسک گوجی بری رو بهتون توصیه میکنم که در کنار محصولات ضد جوش استفاده بشه که پوسستون رو شاداب و بشاش میکنه

سلام من به شدت صورتم پر از جوش بود. الان تقریبا یک ساله تحت درمان هستم. و خداروشکر جوش های صورتم درمان شده. تعدادی لک روی بینی و بالای گونه ( زیر چشم ) دارم و دوتا جای جوش قرمز روی گونه باقی مونده. سرم روشن کننده و کرم لایه بردار و اسکراب استفاده میکنم ( طبق دستور دکتر ) . برای تسریع در برطرف شدن لک و جای جوش هام, چه ماسک یا چه ماسک هایی رو پیشنهاد میکنید؟ فقط نمیخوام جوش هام برگرده ,چون تازه درمان شده و الان به شدت حساس و طبق مراقبته. من پوست چربی دارم. و همچنین میخوام پوستم روشن و شاداب و شفاف بشه . ممنون راهنماایی دقیقی کنید

سلام عزیزم

برای جای جوش و لک باید از ماسک هایی استفاده کنید که دارای آنتی اکسیدان باشند که ماسک آنزیمی آناناس و اسکراب کرمی زردآلو سرشار از آنتی اکسیدان هستند

سلام . امکان داره این محصول رو موجود کنید ؟ من قصد خرید این محصول و ماسک آناناس دارم . لطفا هر زمان موجود بود اطلاع بدید ممنون میشم .

سلام هنگامه جان

این محصول اکنون موجود شده و میتونید از خریدتون لذت ببرید

سلام. من پوستم نرماله اما یک مقداری منافذ باز دارم و جوش زیرپوستی. بین خرید این ماسک و کانی دریایی موندم. البته بیشتر میخوام منافذم بسته بشه. شما کدوم رو پیشنهاد می‌کنید؟و این ماسک الان ناموجوده. کی موجود میشه؟

سلام نوشین جان

این ماسک در حال حاضر موجوده و برای منافذ و پوست نرمال شکلات و توت فرنگی مناسب تره

سلام مسشه لطفا بگید برای استفاده روزانه چه ماسکی مناسبه؟

سلام زهرا جان

برای پوست چرب ماسک 4کاره سرکه سیب و اسکراب گریپ فروت و برای پوست خشک کرم شستشو و مرطوب کننده صورت کیوی و ماست بهترین پیشنهاده.

سلام من پوستم چربه گاهی جوش میزنم جوش های ریز زیر پوستی کهفکر میکنم چربی یا آلودگی هستند هم نواحی چانه دارم منافذ پوستم هم بازه چه محصولی رو پیشنهاد میدید بگیرم چون تنوع زیاده گیج شدم کدوم برای من بهتره

سلام شادناز جان

تنوع محصولاتمون همه رو گیج میکنه

ماسک خاک رسی جو و آووکادو همراه با ماسک و اسکراب ذغال و شکر سیاه دقیقا مناسبتونه.هم منافذ صورتتون کوچکتر میشوند و هم با پاکسازی عمیق به بهبود جوش های زیرپوستیتون کمک میکنن

با عرض سلام و خسته نباشید. ببخشید من تازه با محصولات شما آشنا شدم. بعدش خیلی هیجان دارم که از همشون استفاده کنم. ولی خب نمیتونم همه رو یه جا بگیرم. میخام ماهی یه دونه از اینا بگیرم. بعدش نمیدونم چیا باید بگیرم.پوست من اینجوریه که پیشونی و بینی و چونه چربه و گاهی جوشهای ریز میزنه. و اینکه گونه هام نه خشکن نه چربن.به نظر شما بهتره از چیا استفاده کنم به ترتیب اولویت که تهیشون کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

فاطمه جان سلام

باعث افتخارمونه که از محصولات ما خوشتون اومده.

پوستتون دقیقا مختلطه.ماسک خاک رسی جو و آووکادو و ماسک کانی های دریایی و اسکراب زردآلو بهترین گزینه های ممکن هستند برای شما.

ماسک و اسکراب دوکاره ی ذغال و شکر سیاه هم برای نواحی چرب صورتتون مناسبه و ماسک خاک رسی الماس معدنی برای روشن شدن فوری پوستتون

بعد در مرحله ی آخر از آبرسان ها و تغذیه کننده های فاقد چربیمون برای نشاط و آبرسانی به صورتتون استفاده کنید مانند گوجی بری و یا ماسک ورقه ای سوپرفروت

سلامببخشید من 3 تا از ماسک های شما رو خریداری کردم.موقع خرید نوشته بود به ازای خرید هر ماسک در خرید بعدیمون 2500 تومان تخفیف میگیریم،ولی بعد از خرید من کد تخفیفی دریافت نکردم، باید از کجا این کد رو دریافت کنم که در خریدهای بعدی استفاده کنم؟ ممنون

سلام سینا جان 

برای استفاده از تخفیف در خرید بعد باید هنگام خرید عضو سایت باشید.در خرید بعدی امتیازهای وفاداری که در واقع تاریخچه ی قبلی خرید شماست را به کد تخفیف تبدیل کنید

سلام مجدد.وقت بخیر.پیغامم رو گم کردم از اول براتون مینویسم.من پوستم حساسه و منافذ باز دارم و جای جوش.7 ماه راکوتان مصرف کردم و یک ماهه که قطع کردم.ماسک گوجی بری مد نظرم بودکه موجود نیست.از بین موجودی ها کدوم ماسک های فریمن اصلا لایه برداری نمیکنه و تقویتی و آبرسانه؟خودم با توجه به مواد تشکیل دهنده که زیر محصولات نوشتین فک کردم ماسک جو و آواکادو شاید مناسب باشه برای من.ممنون میشم راهنمایی کنید.

مهتاب جان سلام

نه اصلا ماسک خاک رسی جو و آووکادو را به شما پیشنهاد نمیکنم چرا که تمام ماسک های خاک رسی لایه برداری مختصری انجام میدن.پیشنهاد ما برای شما ماسک آبرسان فاقد چربی گندم طلایی و ماسک تغذیه کننده ی انار است.پیشنهاد میکنم حتما نقد و بررسی ماسک ورقه ای انار از زبان یک بلاگر خارجی رو در اینجا بخوانید که راحت تر تصمیم بگیرید

سلام.این ماسک کی موجود میشه؟

بهناز جان سلام

فول سایز این ماسک فعلا موجود نیست و معلوم نیست کی موجود بشه ولی خوش بختانه ماسک مسافرتی شکلات توت فرنگی موجوده که هر ساشه برای مصرف 3 الی 4  بار کافیه

سلام خسته نباشید.عذر میخوام من پوستم معمولیه ولی در ناحیه بینی و پیشونی و چانه کمی چرب هستش.من روی پیشونی جوشهای زیر پوستی سر سفید و روی بینیم جوشهای سر سیاه دارم.ی ماسکی میخواستم که حالت لایه بردار داشته باشه و اینکه روی گونه هامم کمی منافذ باز دارم.شما کدوم محصول رو پیشنهاد میکنید ک خریداری کنم؟

سلام فاطمه جان

ماسک های خاک رسی تماما لایه برداری و سم زدایی دارند.  ماسک خاک رسی جو و آووکادو را برای جوش های سرسیاه، زیرپوستی و منافذ بازتون پیشنهاد می کنم. ماسک لجنی ذغال هم لایه بردار و پاکسازی کننده ی خوبیه

سلام،اولا خیلی ممنون از سایت خوب و مفیدتون،واقعا عالیه.من سه تا از ماسکای فریمن رو خریدم. گندم طلایی، زغال فعال و شکر سیاه و الماس. از ماسک الماس راضی نبودم،نتیجه ی مطلوبی نداشت اما از اون دوتا واااقعا راضی بودم.مرسی????

سلام هانیه جان

خیلی خوشحالیم از سایت ما و محصولاتمون راضی بودید. لطف دارید.

ماسک الماس روشن کننده ی فوری مناسب قبل از آرایش و مورد تائید بسیاری از میک آپ آرتیست ها برای قبل از آرایشه پیشنهاد میکنم این مقاله را بخونید. شاید درست استفاده نکردید. ده دقیقه روی پوست تمیز قرار دهید و بعد حدودا دو دقیقه با آب گرم به آرامی و به صورت دورانی ماساژ بدید. پوستتون دو تا سه درجه روشن میشه همین طور به پوست حس خنکی خیلی خوبی میده

سلام روزتون بخیرراستش من پوستم به نظر میرسه خشک باشه ولی میگن اتفاقا چربه و دهیدراته س .. چون منافذ گونه و تیزونم بازه و روی گونه هام قرمزه من ماسک شکلات و توت فرنگی فریمنو امتحان کردم منافذمو کوچیک کرد و میخوام سفارش بدممیخواستم ببینم همین ماسک مناسب پوستمه یا باید یه نوع دیگه شو بگیرم؟

سلام زینب جان

پوست چرب دیهیدراته باید هر دو محصول ضد چربی و آبرسان رو حتما در کنار هم استفاده کنه. ماسک های خاک رسی همه خاصیت کوچک کردن منافذ را دارند از جمله ماسک خاک رسی شکلات و توت فرنگی. اما برای شما بهترین گزینه ماسک خاک رسی نعناع و لیمو به حساب میاد. بلافاصله بعدش از آبرسان فاقد چربی گندم طلایی برای آبرسانی استفاده کنید

سلام وقتتون بخیر .ببخشید من بین ماسک شکلات و توت فرنگی و سوپر فروت نمیدونم کدوم برام بهتره .لطفا راهنماییم کنین .پوست پیشونیم خشکه و همیشه پوسته پوسته هس .پوست صورتم منافذ باز داره و یه مقدار کم جوش میزنه و یه تیکه از صورتم پوست مرغی شده .و اینکه پوستم نازک شده .بعد از شست و شوی صورتم خشک میشه و میسوزه. و اینکه زیر چشمم تیره شده

سلام مریم جان

ماسک خاک رسی سوپرفروت برای منافذ باز و پاکسازی پوستتون همراه با آبرسان گندم طلایی مناسبتونه.

شوینده ی شما باید حتما خیلی لطیف و ملایم باشه و آبرسانی هم بکنه. شوینده کرمی کیوی و ماست مناسبتونه و تا چند ساعت بعد از شست و شو حتی از کرم مرطوب کننده هم بی نیاز خواهید شد

سلام‌. خیلی از این ماسک تعریف کردین، مشتاقم برای خریدش، کی موجود میشه؟

سلام باران جان

خوشحالیم که نظرات در مورد این ماسک مثبت بوده. میتونید ایمیلتون را وارد کنید تا بلافاصله بعد از موجود شدن مطلع بشید. سایز سفری ماسک شکلات و توت فرنگی موجوده و ماسک خاک رسی سوپرفروت از نظر تغذیه و پاکسازی خیلی شبیه این ماسکه

سلام وقتتون بخير.من تازه با سايتتون آشنا شدم مي خواستم ماسك بخرم ولي واقعا نميدونم كدوم به دردم ميخورن؟ من پوستم مختلطه ولي دلم ميخواد پوستم شاداب تر و لطيف تر باشه چون پوستم سفيده خيلي دلم ميخواد بدون كرم پودر هم پوست صاف و شفافي داشته باشم از طرفي هم روي بيني جوش سر سياه دارم و گاهي جوش هايي روي چانه كه متاسفانه تا مدتي جاش باقي مي مونه. به نظرتون كدوم ماسك رو بخرم كه بوي خيلي خوبي هم داشته باشه چون اصولا از محصولاتي كه بوي دارويي درن فراري هستم 🙂 ممنونم ازتون

سلام سوگند جان

باعث افتخارمونه. محصولات فریمن بوی خیلی خوبی دارند از این بابت خیالتون راحت باشه

برای پاکسازی پوست و تعدیل چربی پوست مختلطتون ماسک خاک رسی جو و آووکادو و لجنی ذغال و برای جای جوش و روشن شدن پوستتون ماسک الماس معدنی را پیشنهاد می کنم. ایشالا رضایتتون جلب بشه

سلام منم مثل بقیه دوستان تازه با سایت شما اشنا شدم 🙂 میخواستم ببینم برا روشن تر شدن پوست همون 2 3 درجه چیو پیشنهااد میکنید که همزمان استفاده کنم؟روشن و درخشان تر شدن یعنی یه جور باشه ادم استفاده میکنه تغییرو احساس کنه واقعاو لطفا این محصول موجود شد یه خبری بدین از طریق ایمیل ممنون

سلام آراد جان

باعث افتخارمونه. ماسک خاک رسی الماس معدنی و ماسک ذغال و شکر سیاه بلافاصله بعد از مصرف پوست را 2 تا 3 درجه روشن میکنند.

چشم. لطفا ایمیلتون را وارد کنید تا بلافاصله بعد از شارژ مجدد محصول باخبر بشید

سلام >من تیزونم چرب ,باقیه پوستم معمولی و گاهی خشک , روی چونه و بینیم منافذ باز و جوش سر سیاه دارم , الان بین کانی های دریایی ,سیاه لجنی و ماسک شکلات و توتفرنگی موندم , میشه راهنماییم کنید ؟قبلا از خاکرس و جو و اواکادو , و کانی های دریایی استفاده کردم

سلام ماهرخ جان

بهترین پیشنهاد برای پوست مختلط ماسک خاک رسی جو و آووکادو و سیاه لجنی است.

ماسک ذغال و شکرسیاه هم با اسکراب قدرتمندش در رفع جوش های سرسیاه موثره.

ضمنا میتونید به صورت multy masking  از ماسک ها استفاده کنید. روی تی زون چربتون ماسک عسل مانوکا و روی بقیه صورتتون ماسک سیاه لجنی قرار بدید

سلام ماسك شكلات و توت فرنگي كي موجود ميشه ؟فكر كنم خيلي وقته نيست تو سايت فريمن هم ماسكاي جديدش و گذاشته شما نمياريد ؟؟؟

سلام سایه جان

ما پیگیر شارژ کردن این ماسک و موجود کردن ماسک های جدید فریمن هستیم. صبورانه پیگیر سایت و صفحات اجتماعی ما باشید

جایگزین فعلی ماسک شکلات توت فرنگی، ماسک خاک رسی سوپرفروت است

سلام من پوستم کاملا خشک هست و دچار خارش میشه بعد از استحمام و فوق العاده نازک هست؟ اول اینکه خاک رسی شکلات توت فرنگی به درد من میخوره؟ و کدوم رو پیشنهاد میدید برای پوست من

سلام تهمینه جان

شوینده کرمی کیوی و ماست بعد از شست و شو احساس سبکی و نرمی به پوست شما میده و در عین پاکسازی پوست شما، آبرسان خوبی برای پوستتنونه. اگر پوستتون اینقدر نازکه ماسک های پیل آف برای شما مناسب تره، به خصوص ماسک پیل آف انار که تقویت کننده عالی پوست است

سلام ماسکی میخوام برای چین و چروک ریز روی پیشونی و اطراف چشمم،یک ماسک عالی برای لیفتینگ صورتم و یک ماسک فوق العاده برای درخشان کردن پوستم و شادابی اون

سلام دوست خوبم

متاسفانه ماسک ها باعث از بین رفتن چین و چروک صورت نخواهند شد و لیفت آنچنانی به پوست نمی دهند و کلا برای استفاده زیر چشم مناسب نیستند. اما ماسک آبرسان گندم طلایی  و ماسک انار و ماسک خاک رسی سوپرفروت تغذیه کننده عالی پوست هستند که بر روند جوانسازی و شادابی پوست موثرند. برای درخشان شدن پوستتون بهترین گزینه ها ماسک خاک رسی الماس معدنی و اسکراب کرمی زردآلو هستند

سلام برای منافذ باز پوست کدوم ماسک بهتره؟ماسک توت فرنگی شکلات و یا ماسک کانی های دریایی؟

سلام سارا جان

هر ماسکی که باعث پاکسازی عمیق منافذ باز پوست بشه و بر کنترل چربی پوست تاثیر داشته باشه، میتونه بر کوچک کردن منافذ باز پوست موثر باشه

هر دو محصول ماسک خاک رسی شکلات و توت فرنگی و هم چنین ماسک کانی های دریایی بر کوچک کردن منافذ باز پوست موثرند.

پیشنهاد می کنم این ویدئوی آموزشی در رابطه با منافذ باز پوست را با دقت مشاهده کنید

سلام من پوست چربی دارم و زیر چونه ام جوش های ریز میزنم و جای جوش هم دارم میخواستم بدونم کدوم ماسک رو بهم پیشنهاد میکنید ک تهیه کنم

سلام نادیا جان

ماسک خاک رسی عسل مانوکا همراه با اسکراب گریپ فروت برای شما مناسبه. اسکراب گریپ فروت بر کم رنگ کردن لک جوشاتون هم موثره

سلام من ۳۲ سالمه پوست نرمال دارم اما نازکه میشه بگین برای از بین بردن جوش هاس سر سیاه و همچنین مراقبت و ویتامین رسالنی کدام ماسک ها و اسکراب ها بهتره ممنون

سلام مروارید جان

برای پوست های نازک و حساس بهترین گزینه ماسک های پیل آف یا ورقه ای هستند، ماسک خیار و ماسک چای شیرین لیمو برای از بین بردن جوش های سرسیاهتون و ماسک انار برای تغذیه ی پوستتون گزینه های مناسبی هستند. اسکراب کرمی زردآلو  هم خیلی لطیفه و برای پوست های حساسو نازک  مناسبه سرشار از ویتامین c هم هست

سلام وقتتون بخیرمنافذ پوستم کاملا باز هستش و آزارم میده و من به دنبال موثرترین ماسک برای رفع این منافد هستم و بین شکلات توت فرنگی و سوپر فروت موندم، یک جا چشمم خورد که شکلات توت فرنگی موثرترین برای رفع منافد هست درسته؟نوع پوستم تقریبا میشه گفت خشک هست و همچنین مقداری جوش های کوچک زیزپوستی هم دارم

سلام مریم جان

میدونم که منافذ باز پوست خیلی اذیت کننده هستند، اما متاسفانه جز روش هایی مانند میکرونیدلینگ، راه فوری برای از بین رفتن منافذ باز پوست وجود نداره، تمام ماسک های خاک رسی با پاکسازی عمیق پوست باعث میشن منافذ عمیقا تمیز شده و به مرور زمان کوچک بشن. ماسک خاک رسی شکلات و توت فرنگی و ماسک خاک رسی سوپرفروت هردو دقیقا برای پوست شما مناسب هستند. با خیال راحت انتخاب کنید، هر دو به پاکسازی چوش های زیرپوستی هم کمک می کنند.

توصیه میکنم این کلیپ آموزشی از وبلاگ سایت را درمورد راهکارهای کوچک شدن منافذ باز پوست با دقت مشاهده کنید

من دفعه قبل از دیجیکالا سفارش دادم که هم گرون تر بود هم مقداری از تیوب خالی بود بروشور و راهنما هم کلا کنسل بود.اولین بار از فروشگاه شما خرید کردم ، راضیم هم بروشور کامل ماسکهای فریمن هست هم تیوب کاملا پره

سلام شهاب جان

مبارکتون باشه. ممنون از درج نظر پر مهرتون و اعتمادی که به ما دارید

سلام.استفاده از این محصولات برای نوجوانان می تواند خوب باشد یا توصیه‌ نمی‌شود؟

سلام دوست خوبم

نوجوان چه رده سنی مدنظرتونه؟ پوست نوجوانان لطیفه بهتره ماسک را قبل از 16 سالگی و حتی برای پوست های حساس زیر 18 سالگی استفاده نکنند

اسکراب منعی نداره. اسکراب گریپ فروت خیلی مناسب است برای سن نوجوانان که پوست مستعد جوش سرسیاه و سرسفید است

سلام و شب بخیر دوست عزیز من پوست صورتم کدر شده و جوش های ریز زیرپوستی و سر سیاه دارم و منافذم یه مقدار باز شده و پوستم خشک هست هیچ چربی ای روی پوستم ندارم، کدوم محصول فریمن برای من مناسبه؟ توت فرنگی و شکلات مناسبه؟

سلام هانیه جان

دقیقا انتخابتون درست بوده. ماسک خاک رسی شکلات و توت فرنگی و ماسک خاک رسی سوپرفروت براتون مناسبه. با این که این محصولات برای پوست های خشک مناسب هستند ولی باز هم بهتره بعدش پوستتون رو به خوبی آبرسانی کنید. کرم مرطوب کننده دست و صورت الی ژن و کرم مرطوب کننده آووکادو کامان گزینه مناسبیه

سلام خسته نباشیدمن میخوام از سایت خرید کنم یه تعداد ماسک و مرطوب کننده فیس واش و… میخواستم بدونم تاریخ انقضاهاشون تا کی هست؟

سلام عزیزم

چه محصولی مد نظرتونه؟

محصولات کامان همه جدید هستند و 2 سال تاریخ انقضا دارند

محصولات فریمن هم تا 2020/11

چرا اينقدر ماسكاي فريمن گروووووووووون كردين؟!!!!!!!

سلام یاسمن جان

عزیزم ما در اوج گرونی دلار قیمت هامون را افزایش ندادیم، فکر کنم همین کافی باشه تا ثابت کنیم ما قصد گرون فروختن فریمن را نداریم.

افزایش هزینه های واردات، نوسانات همیشگی ارز، هزینه های ترخیص، گمرک، اجاره های روز افزون انبار و افزایش هزینه هایی از این قبیل مارو مجبور کرد برخلاف خواست قلبی خودمون، افزایش قیمت داشته باشیم. بهتون اطمینان میدم هنوز هم فریمن با کمترین حاشیه سود فروخته میشه و سود ما تغییر خاصی نکرده، به علاوه، خداروشکر کیفیت و حجم محصولات فریمن توجیه کنندست

سلام وققتون بخیر من یه ۱۸ سالمه . و دنبال ماسکی میگردم که هم جای اون لک های سیاه در اثر جوش رو ببره هم صورتم شفاف تر و روشن تر بشه چون صورتم نسبت به بقیه اعضای بدنم تیره تر شده .شما باتوجه به سنم و درخواستم چه ماسکی رو پیشنهاد میکنید؟

سلام نیلوفر جان

ماسک آنزیمی آناناس و اسکراب گریپ فروت فریمن تاثیر چشم گیری در شفاف و روشن شدن پوست دارند و به کم رنگ شدن لک های پوستی هم کمک می کنند.

کاش میزان چربی پوستتون را مشخص می‌کردید تا با توجه به نوع پوستتون ماسک خاک رسی مناسب هم بهتون پیشنهاد میکردم

سلام ازم راجب نوع پوستم پرسیده بودید برای اینکه ماسک خاک رسی را بهم معرفی کنید . پوست من معمولیه . خوشحال میشم راهنماییم کنید که برای روشن کردن پوستم و از بین بردن لکه ای که بر اثر جوش هست و همچنین کوچک کردن بعضی از منافذ کمی که در صورتم دیده میشه چی میتونم استفاده کنم و اینکه کدومشون تاثیر بیشتری دارد چون من اگه تعداد زیادی ماسک بگیرم شاید در استفاده ازشون یکم تنبلی کنم .

سلام نیلوفر جان

ماسک خاک رسی شکلات و تون فرنگی و ماسک ضدلک آناناس را در اولویت قرار بدید که تعدادشون هم زیاد نیست.

محصولات خاک رسی در کوچک شدن منافذ باز، پاکسازی و شادابی پوست موثرند و ماسک آنزیمی آناناس هم به خاطر آلفا هیدروکسید اسیدی که داره ضدلک خوبیه

سلام.من این ماسک رو استفاده کردم.برای من که پوست چرب با منافذ باز روی بینی دارم خوب بود.ممنونم.چربی اضافه پوست رو میگیره .

سلام پریسا جان

ماسک تخصصی پوست های چرب ماسک خاک رسی نعناع و لیمو است اما کلا ماسک های خاک رسی همه به پاکسازی پوست کمک می کنند. ممنون از درج نظر مثبتتون و خوشحالیم که رضایت داشتید

سلام من پوست چرب ولي دهيدراته اي دارم منافذ باز و جوش سرسياه روي بيني دارم.ماسك خاك رسي چاي سبز ليمو و ماسك شكلات توت فرنگي رو تهيه كردم.ايا انتخابم مناسب بوده؟و شما چه ماسك ديگه اي رو پيشنهاد ميدين؟

سلام عزیزم

بهترین گزینه برای پوست های چرب ماسک خاک رسی نعناع و لیمو و اسکراب گریپ فروت هستند به همراه آبرسان فاقد چربی گوجی بری محسوب میشه.

ماسک چای شیرین و لیمو هم گزینه خوبیه و پوست را خیلی روشن و نرم میکنه.

ماسک شکلات و توت فرنگی مناسب انواع پوست است اما ما طبق تجربه به پوست های نرمال تا خشک بیشتر پیشنهادش میکنیم. نه که فکر کنید پوست را چرب میکنه یا مشکلی براتون به وجود میاره. اما ممکنه توانش از تعدیل چربی پوست شما کمتر باشه

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.


ماسک شکلات توت فرنگی فریمن محصول ایالت متحده آمریکا در حجم ۱۷۵ میلی‌لیتر تیوپی برای پاکسازی عمیق و کوچک کنندگی منافذ پوست استفاده می‌شود. علاوه بر این، ترکیبات موجود در ماسک باعث آب‌رسانی و تغذیه پوست می‌شود. ماسک صورت شکلات و توت فرنگی فریمن به دلیل وجود شکلات و توت‌فرنگی موجب سفت‌کنندگی و قوام پوست می‌شود. استفاده از این ماسک موجب‌ دفع سموم پوست و بهبود رنگ پوست می‌شود. این ماسک برای پوست‌‌های خشک، معمولی و مختلط قابل استفاده است. سایر مواد تشکیل دهنده ماسک شکلات توت فرنگی، خاک رس کائولین، کاکائو، توت فرنگی، شی باتر، کره کاکائو، مواد معدنی، ویتامین E هستند.

لطفا از تماس آن با چشم، دهان و بینی خودداری کنید. دور از دسترس کودکان قرار هید.

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

شماره پروانه بهداشت: ۷۶۵/۱۵۸۵۶

فروشگاه اینترنتی بلیندا این ماسک با کیفیت را با بهترین قیمت به شما عرضه می‌کند.

آمریکا

پاکسازی عمیق ،کوچک کنندگی منافذ پوست ، آب‌رسانی و تغذیه، دفع سموم پوست و بهبود رنگ پوست

پوست‌‌های خشک، معمولی و مختلط 

175 میلی‌لیتر

شکلات و توت فرنگی

22340063620678843893

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


انواع محصولات پوست

ماسک صورت مونته ژنه زغال و خاک رس سیاه


انواع محصولات پوست

ماسک صورت مونته ژنه ۷th Heaven مدل Tea Tree


انواع محصولات پوست

ماسک خاک‌رس آووکادو فریمن


انواع محصولات پوست

ماسک صورت چای وانیل و کدو باله‌آ


انواع محصولات پوست

ماسک روشن‌کننده صورت حاوی دانه‌های گندم فریمن


انواع محصولات پوست

ماسک صورت لوکس شیبنس


انواع محصولات پوست

ماسک صورت مونته ژنه ۷th Heaven مدل Chocolate


اسکراب صورت

ماسک و اسکراب کرمی زردآلو فریمن

بلیندا یک نام زنانه ایتالیایی است که برخی معتقدند ریشه آن از کلمه بلا(Bella) به معنای زیبایی، گرفته شده است.

البته برخی نیز بلیندا را دارای ریشه آلمانی از کلمه بتلینده(Betlinde) می‌دانند که به معنای مار درخشان است.

به خبرنامه ما بپیوندید؛اینجا یه خبراییه فقط واسه شما و چند نفر دیگه، اگه دوست داری از تخفیف‌های ویژه و حراجی‌های ما با خبر بشی کافیه عضو خبرنامه ما بشی.



نام کاربری یا آدرس ایمیل *

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن


گذرواژه *


ورود

مرا به خاطر بسپار


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *


عضویت

هزینه ارسال

معرفی ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی:

یکی از ماسک های پرطرفدار و خوشبوی برند فیری من، ماسک حاوی عصاره توت فرنگی و شکلات است که ظاهر منافذ بزرگ را کاهش داده و پاک کننده ی عمیق روزنه های پوستی است. به علاوه با دارا بودن شی باتر و ویتامین ای موجب نرمی و لطافت بیشتر پوست می شود.

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

ویژگی های اصلی:

– پاکسازی پوست

–  آبرسان و تغذیه کننده پوست

–  پاک کننده عمیق روزنه های پوست

–  ایجاد حس تازگی و شادابی

– سفت کننده و بهبود رنگ پوست

– حاوی ویتامین E، شی باتر و کره کاکائو

– موثر بر شفافیت پوست

– رایحه خوشبو

برای چه افرادی مناسب است:

این محصول برای افرادی که پوست نرمال تا مختلط دارند، مناسب است.  

چه تاثیری دارد:

با استفاده از ماسک توت فرنگی، پوست شما به صورت موثری پاکسازی و آبرسانی شده و ظاهری شاداب و با طراوت پیدا خواهد کرد.

معرفی ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی:

یکی از ماسک های پرطرفدار و خوشبوی برند فیری من، ماسک حاوی عصاره توت فرنگی و شکلات است که ظاهر منافذ بزرگ را کاهش داده و پاک کننده ی عمیق روزنه های پوستی است. به علاوه با دارا بودن شی باتر و ویتامین ای موجب نرمی و لطافت بیشتر پوست می شود.

ویژگی های اصلی:

– پاکسازی پوست

–  آبرسان و تغذیه کننده پوست

–  پاک کننده عمیق روزنه های پوست

–  ایجاد حس تازگی و شادابی

– سفت کننده و بهبود رنگ پوست

– حاوی ویتامین E، شی باتر و کره کاکائو

– موثر بر شفافیت پوست

– رایحه خوشبو

برای چه افرادی مناسب است:

این محصول برای افرادی که پوست نرمال تا مختلط دارند، مناسب است.  

چه تاثیری دارد:

با استفاده از ماسک توت فرنگی، پوست شما به صورت موثری پاکسازی و آبرسانی شده و ظاهری شاداب و با طراوت پیدا خواهد کرد.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی خانومی: مقداری از ماسک را بر روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. بعد از 10 دقیقه با آب گرم بشویید. از تماس با نواحی اطراف چشم خودداری کنید. می توانید هفته ای دوبار یا بر اساس نیاز خود، بیشتر استفاده کنید.

فیری من

99900 ت

فیری من

99900 ت

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

فیری من

94900 ت

99900

فیری من

99900 ت

فیری من

99900 ت

فیری من

99900 ت

فیری من

89300 ت

99900

فیری من

81800 ت

99900

دسته بندی :

ترتیب ۱

نماد اعتماد

پرداخت امن

نحوه پرداخت

تمامی کارتهای عضو شتاب

ارسال رایگان

۷ روز بازگشت رایگان

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷

02148000084

از تخفیف ها جا نمونی!

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین خانومی می باشد.

هیچ محصولی وجود ندارد

ثبت کردن سفارش مشاهده سبد خرید

هیچ محصولی وجود ندارد

ثبت کردن سفارش مشاهده سبد خرید

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

پیگیری مرسولات پستی

پرداخت کارت به کارت

برگشت یا تعویض کالا

ضمانت اصالت کالا

پاک کننده عمیق روزنه های پوست و دفع سموم پوستسفت کننده و بهبود رنگ پوست صورتآبرسان و تغذیه کنندهکوچک کننده روزنه های باز پوستخنک کننده پوستیمخصوص پوست های خشک ، نرمال و مختلطکشور سازنده : آمریکاحجم : 150ML

حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1

قیمت :

قیمت برای شما : 700,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به سبد خرید

افزودن به لیست دلخواه

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تاریخ در دسترس بودن

اطلاعات بیشتر

ماسک شکلات و توت فرنگی فری من – FREEMAN

ماسک شکلات و توت فرنگی فریمن این ماسک که با کاکائو و روغن shea غنی سازی شده است باعث رطوبت و نرمی پوست می گردد. هنگامی که این ماسک ، جادویش را برروی پوستتان اعمال می کند عطر شکلات باعث آرامش شما می گردد. این ماسک برای افرادی که نگران منفذهای آشکار پوست خود می باشند یک محصول ایده آل می باشد.روش مصرف : مقداری از ماسک را بر روی صورت و گردن بمالید. اجازه دهید تا خشک شود. از تماس با چشمها خودداری کنید. سپس با آب گرم بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه یک تا دوبار در هفته مورد استفاده قرار گیرد.برند محصول : فری من – FREE MAN

محصولات مرتبط

ماسک صورت ورقی برگرفته از آلوئه ورا – PURE TREE

55,000 ریال

ماسک صورت ورقی برگرفته از لیمو – PURE TREE

55,000 ریال

ماسک صورت ورقی برگرفته از چای سبز – PURE TREE

55,000 ریال

ماسک پیل آف عسل ( سودا ) – HONEY GEL PEEL OFF SEVDA

114,000 ریال

ماسک پیل آف زیتون ( سودا ) – OLIVE GEL PEEL OFF SEVDA

114,000 ریال

ماسک پیل آف خیار ( سودا ) – CUCUMBER GEL PEEL OFF…

114,000 ریال

ماسک پیل آف چای سبز ( سودا ) – JET PEEL SEVDA

240,000 ریال

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

ماسک پیل آف نمک دریایی ( سودا ) – JET PEEL SEVDA

240,000 ریال

ماسک پیل آف آلوئه ورا ( سودا ) – JET PEEL SEVDA

240,000 ریال

ماسک پیل آف زغال ( سیاه ) سودا – BLACK MASK SEVDA

140,000 ریال

ماسک خاک رس با عصاره انگور سوئیس فرمولا SWISS FORMULA

240,000 ریال

ماسک خاک رس با عصاره آووکادو سوئیس فرمولا SWISS…

240,000 ریال

ماسک لجن سفید کننده هالیوود – HOLLYWOOD STYLE 150gr

790,000 ریال

ماسک پیل آف زغال ( مردانه ) سودا – BLACK MASK SEVDA

175,000 ریال

ماسک لجن سفید کننده هالیوود – HOLLYWOOD STYLE 600gr

1,400,000 ریال

ماسک طلا هرلیچ – Herrlich Gold Mask

390,000 ریال

ماسک هلو هرلیچ Herrlich Peach Mask

390,000 ریال

ماسک لجن سفید کننده هالیوود – HOLLYWOOD STYLE 320gr

950,000 ریال

ماسک پاک کننده ضد جوش کلیون – CLIVEN

1,020,000 ریال

پودر زغال فعال ( اکتیو ) – powder active Coal

400,000 ریال

چسب بینی ضد جوش با عصاره آلوئه ورا پیورتری – PURE TREE

200,000 ریال

ماسک ضد چین و چروک هالیوود استایل – Hollywood style

790,000 ریال

ماسک صورت شیر پیل آف سودا – SEVDA FACE MASK

156,000 ریال

ماسک صورت قهوه سودا – SEVDA COFFEE MASK

156,000 ریال

ماسک صورت روشن کننده طلایی گندم فری من 175 میل -…

700,000 ریال

ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو فری من 175 میل -…

700,000 ریال

ماسک و اسکراب زغال و شکر سیاه فری من 175 میل -…

700,000 ریال

ماسک صورت گلی سیاه ذغالی MUD فری من 175 میل – FREEMAN

700,000 ریال

ماسک ورقی صورت هیالورونیک اسید پیورتری – PURE TREE

55,000 ریال

ماسک ورقی صورت تمشک پیورتری – PURE TREE

55,000 ریال

نقد و بررسی کاربران

ارسال

پیگیری مرسولات پستی

پرداخت کارت به کارت

برگشت یا تعویض کالا

ضمانت اصالت کالا

ثبت نام در خبرنامه فروشگاه

اطلاعات فروشگاه

اطلاعات

لینک های مفید

حساب کاربری


یکی از ماسک های پرطرفدار و خوشبوی برند فریمن، ماسک حاوی عصاره توت فرنگی و شکلات است که ظاهر منافذ بزرگ را کاهش داده و پاک کننده ی عمیق روزنه های پوستی است. به علاوه با دارا بودن شی باتر و ویتامین E موجب نرمی و لطافت بیشتر پوست می شود.با استفاده از ماسک توت فرنگی، پوست شما به صورت موثری پاکسازی و آبرسانی شده و ظاهری شاداب و با طراوت پیدا خواهد کرد.

ویژگی ها:

روش مصرف:

مقداری از ماسک را بر روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. بعد از 10 دقیقه با آب گرم بشویید. از تماس با نواحی اطراف چشم خودداری کنید. می توانید هفته ای دوبار یا بر اساس نیاز خود، بیشتر استفاده کنید.برای استفاده ی 2 تا 4 بار مصرف نیز مناسب است.

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

معرفی برند:

فریمن در سال 1915 توسط خانواده ی فیریمن در آمریکا بنیان گذاری شد. محصولات فریمن، اولین محصولات تولید شده در دنیا بودند که از آمینو اسیدها و پروتئین ها در آنها استفاده شده بود.Freemanهمچنین اولین شرکتی بود که در سال 1979 ترکیبات گیاهی نظیر آووکادو، خیار، پرتقال، سیب و … را در محصولات خود به کار برد.هم اکنون این شرکت با تائیدیه سازمان غذا و دارو آمریکا(FDA) و با سابقه ای نزدیک به یک قرن محصولات خود را به صورت گسترده ای در تمام دنیا توسط نمایندگان خود توزیع می کند.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما بدون ورود به حساب کاربری خود قابل انجام است نظرات پس از تایید مدیر سایت نمایش داده خواهد شد.

کی به دستم میرسه؟

ماسک صورت – Facial Clay Mask

نظر خود را درباره این تخفیف با ما در میان بگذارید.

فریمن FREEMAN معتبرترین و پرفروش ترین برند ماسک و اسکراب اروپا و امریکاست که دارنده معتبرترین جایزه آرایشی و بهداشتی دنیا می باشد. فریمن در ساخت محصولات خود از عصاره طبیعی میوه و گیاهان استفاده می کند که از امتیازات محصولات فریمن Freeman می باشد.این ماسک های صورت فریمن حاوی اسکراب بعنوان تمیز کننده عمیق برای پاک کردن آلودگی منافذ پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست و همچنین حاوی تمیزکننده های صورت برای پاک کردن آلودگی روی سطح پوست صورت و یا آرایش می باشد.

آدرس :
خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد، بلوار ستاری، پلاک 72، واحد اول شرقی خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد، بلوار ستاری، پلاک 72، واحد اول شرقی

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن

تلفن تماس :
88197502 88197502

تلفن همراه :

برای این کار کافیه از طریق کلیک بر روی دکمه های به اشتراک گذاری

این تخفیف رو به دوستانتون معرفی کنید.

با این کار، یک لینک اختصاصی برای شما تولید میشه که فقط و فقط مخصوص شماست. این لینک اختصاصی به دعوتنامه ایمیلی و اشتراک گذاری از طریف فیس بوک می چسبه و هرکسی که پیغام شما رو ببینه و از طریق این لینک وارد سایت تخفیف برتر بشه، ثبت نام کنه و خریدی انجام بده، به ازای خریدش از ما هدیه دریافت می کنین.

یک نکته : شما تنها زمانی از ما هدیه دریافت می کنین که دوستانتون یک خرید قطعی از تخفیف برتر انجام دهند.
پس سعی کنید لینک ها رو با کسانی به اشتراک بگذارین که فکر میکنید به این محصول احتیاج دارن و از خرید آن محصول با تخفیف خوشحال می شوند.

محدودیتی برای درآمد وجود ندارد! شما میتونین هدیه تون رو از طریق ثبت نام در همیان دریافت کنید.

همچنین اگر مایل به بازایابی حرفه ای هستین، می تونین به اینجا سری بزنید و از همین الان شروع کنید.

اگه سوالی دارین با شماره تلفن 88197506 تماس بگیرین و آن را با کارشناسان ما در میان بگذارین.

این روش ها برای ارسال تهران می باشد :

ارسال عادی : در این روش کالا 1 تا 2 روز پس از ثبت سفارش به دست شما میرسد.

هزینه ارسال عادی 5000 تومان می باشد.

ارسال فوری : در این روش کالا بلافاصله پس از خرید برای شما ارسال میشود.

هزینه ارسال فوری 10000 تومان می باشد.

(توجــه داشته باشید ارسال فوری به سفارش هایی تعلق گرفته که تا ساعـت 4 بعد از ظهر به ثبت رسیده
باشند در غیر این صورت ارسال به روز کاری بعد از آن موکول خواهد شد.)

در صورتی که کالاهای انتخابی در سبد خرید شما دارای بازه های زمانی متفاوت جهت ارسال باشند آخرین
زمان ارسال مد نظر قرار گرفته می شود.

به زمان های ارسال هر کالا دقت فرمایید.

شما می توانید مبلغ خرید خود را نقدی به پیک تخفیف برتر پرداخت نمایید.

ارسال سفارشات برای خریدهای بالای 100 هزار تومان رایگان می باشد.

شما می توانید روش ارسال دلخواه خود را در هنگام تکمیل فرآیند خرید انتخاب نمایید.

این روش ها برای ارسال شهرستان می باشد:

پست سفارشی : در این روش، کالا 4 الی 7 روز کاری پس از پس از ثبت سفارش به دست شما می رسد.

هزینه ارسال سفارشی 5000 تومان می باشد.

پست پیشتاز : به زودی

در صورتی که کالاهای انتخابی در سبد خرید شما دارای بازه های زمانی متفاوت جهت ارسال باشند، آخرین
زمان ارسال مد نظر قرار گرفته می شود. به زمان های ارسال هر کالا دقت فرمایید.

پس از ارسال مرسوله و ثبت در اداره پست، شماره پیگیری سفارش شما در قسمت پروفایلتان ثبت خواهد
شد ، اگر منتظر سفارش خود هستید، به سایت زیر مراجعه فرمایید:

http://itemtracking.post.ir

امکان دریافت حضوری کالا در فروشگاه اینترنتی تخفیف برتر از 10 صبح الی 4 بعد از ظهر
برای روزهای شنبه الی چهارشنبه و 10 صبح الی 1 بعد از ظهر برای روز پنجشنبه

توجه داشته باشید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و قبل از مراجعه هماهنگی های لازم را
با واحد پشتیبانی جهت آماده نمودن کالاهای مورد نظر خود، بعمل آورید.

در این روش امکان پرداخت نقدی برای سفارش مورد نظر وجود دارد.

تخفیف برتر نخستین سایت چند منظوره خرید گروهی در ایران با هدف معرفی خدمات و برند های با کیفیت بالا به همراه تخفیف منطقی برای یک خرید برتر می باشد

ماسک خاک رسی پاکسازی کننده شکلات و توت فرنگی، از هیجان انگیزترین ماسک های صورت برند آمریکایی فریمن است. این ماسک مناسب انواع پوست بوده و علاوه بر پاکسازی عمیق پوست صورت، سموم آن را دفع کرده و روزنه های باز پوست را کوچکتر میکند. همچنین جوش های سرسیاه را برطرف میکند و موجب سفت شدن پوست میشود.

ویژگی ها:

روش استفاده: 

ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن
ماسک پاکسازی صورت شکلات و توت فرنگی فریمن
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *