لیموزین دونالد ترامپ

دوره مقدماتی php
لیموزین دونالد ترامپ
لیموزین دونالد ترامپ

اقتصاد نیوز:خودرو موسوم به The Beast لیموزین ۷ صندلی با نهایت حمایت نظامی از رئیس‌ جمهوری آمریکا ساخته‌شده که در کنار ۱۷ خودروی دیگر و سایر ادوات نظامی و غیرنظامی به‌ اندازه یک زمین فوتبال، او را در سفرهای خارج پشتیبانی می‌ کند.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، ظاهر این لیموزین با وجود اسکلت بندی دراز و پهنش شبیه Cadilac Escalade است. مجله آمریکایی «آتوویک»، در مقاله ای جزییات بیشتری از خودرو عظیم و سنگین وزن دونالد ترامپ منتشر کرده است، از جمله مصرف آن که 30 لیتر برای هر 100 کیلومتر است. اطلاعات این خودرو بسیار محرمانه است، و از اسرار دولتی و امنیت ملی محسوب می شود. جالب است بدانید که هیچکس حق نزدیک شدن و عکسبرداری از این خودرو را ندارد.

برخی مشخصات فنی خودروی کادیلاک «بیست» به شرح زیر است که در عکس مشاهده می‌ کنید:
شیشه ‌ها ضدگلوله بوده و فقط ترامپ می‌ تواند شیشه ‌ها را بالا و پایین کند. دکمه ایجاد رعب و وحشت در کنار سیستم توزیع اکسیژن نیز زیردست رئیس‌ جمهور است.
سیستم اطفاء حریق، گاز اشک‌ آور و ایجاد دود جلوی شیشه ‌های ماشین ترامپ از جمله امکاناتی که دکمه آن تحت فرمان رئیس جمهور آمریکاست.
در صندلی عقب تلفن ماهواره ‌ای با خط مستقیم به پنتاگون و معاون رئیس‌ جمهور ایالات متحده تعبیه‌ شده است.
مخزن سوخت با فوم مخصوصی محافظت می‌ شود تا در صورت اصابت مستقیم، از انفجار و آتش‌ سوزی جلوگیری کند.
ترکیب مقاوم 5 اینچی از فولاد، آلومینیوم، تیتانیوم و سرامیک به‌ عنوان بدنه خودرو تعبیه ‌شده است تا کاملاً ضدگلوله شود.
اسلحه و ادوات گاز اشک‌ آور و جعبه کمک‌ های اولیه در کنار خون هم ‌گروه برای رئیس‌جمهور در صورت نیاز؛ بخشی از لوازم جانبی داخل ماشین ترامپ است.

لایه دیگری از فولاد به‌ عنوان ضد بمب در ماشین ترامپ تعریف‌ شده است.
تایرهای تقویت‌ شده از جنسKevlar با رینگ ‌های آلومینیومی طوری ساخته ‌شده‌ اند که در صورت خرابی کامل همچنان خودرو می ‌تواند به مسیر خود ادامه دهد.
در جلوی خودرو مکان مخصوص برای پرتاب گاز اشک‌ آور ساخته‌ شده است.
درب‌ های 8 اینچی این خودرو با وزنی معادل با وزن درب‌ های بوئینگ 757 به‌ قدری محکم و قوی ساخته‌ شده ‌اند که در برابر حملات شیمیایی نیز آسیب ‌ناپذیر هستند.
این درب ها شیشه‌ ها 5 لایه محافظ از نوع پلی کربنات را در خود جای ‌داده ‌اند.
به علاوه یک سیستم ارتباطات و جی‌ پی‌ اس برای راننده تعلیم‌ یافته، تعبیه ‌شده است.

دونالد ترامپ پس از ورود به کاخ سفید تمام رفت و آمدهایش را با این خودرو انجام داده و از داخل آن به طور کامل با کاخ سفید در ارتباط است.

لیموزین دونالد ترامپ

دوره مقدماتی php

 

با این وجود جالب است بدانید که دونالد ترامپ از علاقه مندان به خودروهای گران قیمت و سریع به شمار می آید و در گاراژ خود سابقه داشتن خودروهایی نظیر رولزرویس یا لامبورگینی را دارد. بنابراین کمی بعید به نظر می رسد که این رییس جمهور پرحاشیه آمریکا از مشخصات فنی و توانایی های حرکتی نسبتا کُند لیموزین مخصوص کاخ سفید رضایت کامل داشته باشد.

آدرس : تهران – هفت تیر – خیابان قائم مقام فراهانی – ضلع شمالی میدان شعاع – پلاک 108


تلفن : 42710210

عکس، ویدیو یا مطالب خود را برای ما به آدرس ایمیل

content@eghtesadnews.com

ارسال کنید یا از طریق شماره تلفن ۴۲۱۷۱۰۲۱۱ با ما در تماس باشید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه خبری اقتصادنیوز می‌باشد. استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع بلامانع است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

هدف بخش

«سایت‌خوان دنیای اقتصاد»

گسترش اطلاع‌رسانی است و انتشار این مطلب به معنی تأیید محتوای آن نیست.

شبکه ان بی سی گزارش کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه با خودروی لیموزین جدیدش که همچون لیموزین قبلی با اسم “دیو” (The Beast) شناخته می‌شود، به مقر سازمان ملل رفته است. نسخه قبلی این لیموزین در اولین دوره ریاست جمهوری باراک اوباما معرفی شده بود.

این خودروی “دیو” جدید یکی از مجموع ۱۲ خودروی مشابه است که بر طبق برآورد‌های اولیه روی هم ۱۵.۸ میلیون دلار ارزش داشته‌اند. بر طبق گزارش ان. بی. سی این خودرو مجهز به بدنه‌ای با زره نظامی و شیشه‌های پنجره چند لایه به ضخامت پنج اینچ است.در‌های این خودرو به دلیل مجموعه تدابیر حفاظتی کار گذاشته شده در آن‌ها وزنی برابر با در یک جت بوئینگ ۷۵۷ را دارد.در عین حال این خودرو با مجموعه‌ای از سلاح‌های سبک نیز نظیر یک شات گان و یک سلاح پرتاب گاز اشک آور مجهز شده تا در صورتی که مهاجمی برحسب اتفاق توانست از حفاظ‌های بیرونی عبور کند، مورد استفاده قرار بگیرند.

در گزارش ان. بی. سی آمده که این لیموزین برخوردار از یخچالی پر از ذخایر خون از گروه خونی رئیس جمهور و یک مجموعه مجهز از تجهیزات پزشکی و دارویی است.این خودرو ظرفیت هفت سرنشین را داشته و درمقابل حملات بیولوژیکی و شیمیایی کاملا ایمن بوده و از لاستیک‌های پیشرفته بهره می‌برد.

لیموزین دونالد ترامپ

 

گروه نشریات دنیای اقتصاد

درباره ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به روزنامه دنيای اقتصاد بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است



در حالی که امروز بسیاری انتظار سخنرانی دونالد ترامپ در سازمان ملل و عواقب آن را می کشند، رییس جمهور ایالات متحده از خودرو جدید مخصوص خود رونمایی کرد. بعد از ۱۰ سال خدمت، بالاخره لیموزین کادیلاک قدیمی ریاست جمهوری آمریکا که لقب «هیولا» (The Beast) را داشت به طور رسمی بازنشسته شد و با ورود دونالد ترامپ به شهر نیویورک برای شرکت در مجمع عموی سالیانه سازمان ملل، از خودرو زرهی جدید او رونمایی شد. بر اساس تصاویر منتشر شده، ظاهر این خودرو تفاوت ساده ای نسبت به مدل قبلی دارد و آن را شبیه سدان های مدل Escalade  ساخته اند.

چیزی که در همین روز اول می توان در مورد این خودرو گفت این است که هیولای سیاه جدید ریاست جمهوری آمریکا بزرگ و بلند است. درست مانند هیولای سابق، این کادیلاک جدید نیز بر اساس پلتفرم وانت های جنرال موتورز و بسیار محکم و با قابلیت های حفاظتی پیشرفته ساخته شده است. وزن آن بین ۱۵٫۰۰۰ تا ۲۰٫۰۰۰ پوند (۶٫۸۰۰ تا ۹٫۱۰۰ کیلوگرم) بوده و نمی توان در مورد قابلیت های حفاظتی آن در شرایط کنونی صحبت کرد اما بدون شک از بروزترین تکنولوژی های زرهی در آن استفاده شده است. کار بر روی لیموزین جدید رییس جمهور ایالات متحده از سال ۲۰۱۳ آغاز شد اما جزییات بسیاری در مورد این خودرو سری نگه داشته شده است. این خودرو جدید همانند نسخه قبلی از ترکیب صندلی ۲+۳+۲ برخوردار است.

لیموزین دونالد ترامپ

از این خودرو به طور خاص و عمده برای انتقال دونالد ترامپ از محل فرود هواپیما یا هلی کوپتر مخصوص ریاست جمهوری تا مقصد او در طول روزهای رسمی خدمت استفاده خواهد شد. خودرو جدید رییس جمهور ایالات متحده برای اولین بار روز یکشنبه در باند فرود هلی کوپتر وال استریت در منهتن رویت شد. برای ساخت این خودرو، دولت ایالات متحده در سال ۲۰۱۴ قراردادی به ارزش ۱۵٫۸ میلیون دلار با جنرال موتورز منعقد کرد که شامل ساخت چندین خودرو لیموزین در فازهای سه گانه خواهد بود. ولادیمیر پوتین نیز چند ماه پیش از اولین خودرو وطنی مخصوص رییس جمهور روسیه رونمایی کرده و استفاده از لیموزین های مرسدس بنز مخصوص خود را رها کرد. شی جین پینگ نیز اخیراً لیموزین جدید خود را دریافت کرده و در سفر قبلی خود به آفریقا در ماه گذشته از آن استفاده نمود.

اما خودرو موسوم به «هیولا» نقش نمادین بیشتری در میان دیگر خودروهای رهبران جهان دارد و بسیاری از علاقمندان حوزه خودرو در سراسر جهان اخبار مربوط به آن را دنبال می کنند. حتی کیم جونگ اون، رهبر جوان کره شمالی، که گفته می شود علاقه زیادی به انواع خودروهای لوکس و مجهز داشته و ناوگانی از این خودروها در اختیار دارد نیز هنگام ملاقات با دونالد ترامپ در سنگاپور، نگاه خاصی به خودرو رییس جمهور ایالات متحده انداخت.

وی نیز از ناوگانی از خودروهای مرسدس پولمن گارد استفاده می کند که متعلق به سال های ابتدای دهه کنونی هستند. از ویژگی ها و امکانات خارق العاده خودرو جدید رییس جمهور ایالات متحده که طبقه بندی شده نیستند می توان به زره ضخیم آن در انواع مختلف و لایه هایی که می توانند حمله مستقیم را دفع کنند، قابلیت مقاومت در برابر مین و طراحی خاص بدنه برای مقاومت در برابر حملات شبیخونی اشاره کرد که باعث شده وزن و حجم این خودرو به شدت افزایش یابد.

سیستم تعلیق پیشرفته خودرو مذکور باعث شده که این قلعه متحرک بسیار مطمئن و چابک بوده و در مواقع خطر، راننده بتواند عملیات پیچیده فرار و مانورهای تهاجمی مانند پیچش های J شکل در فضاهای تنگ را به راحتی انجام دهد. یک سیستم سرکوب آتش سوزی در درون خودرو تعبیه شده که باعث می شود حتی در بدترین حوادث و تصادفات نیز سرنشینان دچار سوختگی نشده و در درون یک پیله حفاظت شده زنده بمانند. تایرها با رشته های کولار تقویت شده و امکان پنچر شدن آن ها وجود ندارد و بدین ترتیب لیموزین رییس جمهور ایالات متحده حتی پس از مورد اصابت قرار گرفتن نیز به مسیر خود ادامه خواهد داد.

اسکلت این خودرو بسیار محکم و تقویت شده است تا بتواند وزن سنگین آن را تحمل نماید. بدنه خودرو نیز نسبت به دنیای بیرون کاملاً عایق بوده و یک سیستم محیطی نظامی به کار رفته در آن باعث می شود که سرنشینان در صورت حملات اتمی، شیمیایی و بیولوژیکی در امان باشند. سیستم رانندگی دید در شب و یک سیستم ارتباطی بسیار پیشرفته که به شبکه بی سیم بسیار امنی متصل است نیز در این خودرو وجود دارد. کیسه های خونی که با گروه خونی دونالد ترامپ همخوانی دارند در درون یخچالی در درون خودرو نگهداری می شوند تا در صورت بروز خونریزی به هر دلیلی، امکان تزریق سریع آن ها وجود داشته باشد.

از دیگر ویژگی های حفاظتی این خودرو می توان به توانایی تولید دود برای مخفی ماندن، ایجاد زمین لغزنده در پشت سر با استفاده از مواد روغنی، قابلیت انتشار گاز اشک آور و حتی انتقال شوک الکتریکی از طریق دستگیرها درها اشاره کرد. البته به عنوان آخرین سپر دفاعی، نیروهای امنیتی با سلاح های سبک در خودرو حضور دارند تا در صورت لزوم از رییس جمهور محافظت نمایند. ویدیویی از خودرو جدید دونالد ترامپ را می توانید در این لینک مشاهده نمایید.

ماشین فرانکشتاین؛ خودرو ضد گلوله، ضد بمب و غیر قابل پنچر شدن ولادیمیر پوتین

بولینگر بی ۱: اولین خودرو برقی آفرود تماماً آمریکایی با قابلیت های وانت و لندروور

با سریع ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

همرسانی در

ایمیل

فیسبوک

Messenger

لیموزین دونالد ترامپ

Messenger

توییتر

بالاترین

واتس‌اپ

لینک را کپی کنید

این لینک‌ها خارج از بی‌بی‌سی است و در یک پنجره جدید باز می‌شود

عملیات محافظت چند میلیون دلاری که پیش از دیدار رسمی دونالد ترامپ از بریتانیا شروع شده است حلقهٔ حفاظتی قدرتمند و نفوذ‌ناپذیری گرداگرد رئیس‌جمهور آمریکا می‌سازد.

سفر سه‌روزهٔ ترامپ از دوشنبه ۳ ژوئن که به دعوت ملکه الیزابت دوم انجام می‌شود، بیش از ۱۸ میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

تیم‌های عملیاتی کاخ سفید در بریتانیا حضور خواهند یافت. اما رئیس‌جمهوری آمریکا چه تجهیزات و کارشناسانی همراه خود خواهد آورد؟

رئیس‌جمهور با هواپیمای پیشرفتهٔ ایر‌فورس‌وان یا هواپیمای شمارهٔ یک نیروی هواپیمایی آمریکا که به طور ویژه برای او طراحی شده است به بریتانیا سفر خواهد کرد و به احتمال زیاد در فرودگاه استنستد، در شمال لندن فرود خواهد آمد.

ایر‌فورس وان یا هواپیمای ویژهٔ رئیس‌جمهور امریکا یکی از دو هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ سری ۲۰۰B نیروی هوایی است که به طور ویژه انتخاب شده است و کد ۲۸۰۰۰ و ۲۹۰۰۰ روی دنبالهٔ آن قرار دارد.

هر کدام از این دو هواپیما که رئیس‌جمهوری آمریکا سوار آن شود را ایر‌فورس‌وان می‌خوانند.

در سفر به بریتانیا هر دو هواپیما استفاده خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، آقای ترامپ همهٔ فرزندان بزرگسال خود را همراه با همسران‌شان در این سفر به همراه خواهد داشت، از این رو به هواپیمای دوم نیاز است.

با تمام سیستم‌های هوایی و دفاعی، ایر‌فورس‌وان در ردهٔ هواپیما‌های نظامی قرار می‌گیرد که طوری طراحی شده است که می‌تواند در برابر هر نوع حمله‌ای مقاومت کند.

این هواپیما قادر است سیستم رادار دشمن را از کار بیندازد و منوّر‌هایی رها کند تا موشک‌های حرارتی را نیز منحرف کند.

این هواپیمای ویژه هم‌چنین قادر است در هوا سوخت‌گیری کند و در نتیجه در شرایط اضطراری برای مدت زمان نامحدودی در هوا باقی بماند.

ایر‌فورس‌وان هم‌چنین مجهز به تجهیزات ارتباطی امنی است که باعث می‌شود هواپیما به عنوان مرکز کنترل از راه‌دور عمل کند.

در این هواپیما ۸۵ تلفن و مجموعه‌ای از رادیو‌های بی‌سیم و اتصال کامپیوتری وجود دارد.

داخل هواپیما، رئیس‌جمهوری و همراهانش فضایی حدود ۴۰۰۰ فوت‌مربع در سه طبقه در اختیار دارند که در آن یک سوئیت اختصاصی برای شخص رئیس‌جمهوری، مرکز درمانی مجهز به تخت جراحی، میز کنفرانس و سالن غذاٰخوری ، دو آشپز‌خانه برای تهیهٔ غذا که می‌توانند برای ۱۰۰ نفر در هر نوبت غذا تهیه کنند و قسمت‌های مختلفی که برای کنفرانس مطبوعاتی، مقامات عالی و مأموران امنیتی و محافظان تعبیه شده است.

چندین هواپیمای باری، از جمله هواپیمای سی-۱۷ گلوبمستر، هواپیمای باری نیروی هوایی آمریکا، ناوگان وسائل نقلیهٔ زره‌پوش و بالگرد‌های رئیس‌جمهوری آمریکا را حمل می‌کنند که پیش از رسیدن او در مقصد فرود می‌آیند.

به گزارش واشنگتن‌پست، رئیس‌جمهوری همیشه دستیاری نظامی همراه دارد که چمدان اتمی معروف به “توپ فوتبال اتمی” را حمل می‌کند، در این چمدان “کد‌های طلایی” راه‌اندازی و فرمان شروع سلاح‌های اتمی کشور و گزینه‌هایی برای استفاده از آنها قرار دارد.

این دستیار نظامی باید همیشه در کنار رئیس‌جمهوری باشد چون فرماندهٔ کل، کد‌های شناسایی شخصی برای فرمان جنگ را در اختیار دارد.

این کد‌ها روی کارتی پلاستیکی که به “بیسکوئیت” معروف است، قرار دارند که فقط زمانی قابل خواندن است که پوشش مات پلاستیکی روی آن از وسط به دو نیم شود و کنار رود.

کاروان موتوری رئیس‌جمهوری، شامل دو خودروی سواری شکل هم و چندین خودروی امنیتی و ارتباطی است و پیش از ورود رئیس‌جمهوری با هواپیما‌های ترابری نیروی هوایی ایالات متحده به سوی مقصد پرواز می‌کنند.

لیموزین دونالد ترامپ

روی زمین، رئیس‌جمهوری، سوار کادیلاک‌ وان می‌شود که خودروی سواری قدرتمند و تجهیز‌شده‌ای است که به دلایلی که نیاز به توضیح ندارد، لقب “بیست” یا هیولا گرفته است.

خودروی بدل یا خودروی تله که آن را همراهی می‌کند، همان نمرهٔ واشنگتن‌دی‌سی ۰۰۲-۸۰۰ را دارد.

خودروی ریاست‌جمهوری ترامپ از سال ۲۰۱۸ فعالیتش را آغاز کرده و خبر آن را سرویس مخفی ایالات متحده پیش از مجمع عمومی سازمان ملل متحد آن سال در توییتی اعلام کرد.

سرویس مخفی و طراحان خودرو در جنرال‌موتورز در مورد ویژگی‌های امنیتی محرمانهٔ این خودرو سکوت کرده‌اند..

این خودرو حدود ۹ تن وزن دارد و بدنهٔ آن زره‌پوش وشیشه‌های آن ضدّ‌گلوله است (پنجره‌ها باز نمی‌شود)، بنا به گزارش‌ها، این خودرو به سیستم پرتاب گاز اشک‌آور، دوربین‌های دید در شب و تلفن ماهواره‌ای مجهز است.

لاستیک‌های تقویت‌شدهٔ این خودرو روی چرخ‌های فولادی قرار گرفته‌‌اند، به این معنی که خودرو در حالت پنچری لاستیک‌ها هم می‌تواند به حرکت ادامه دهد.

بنا به گفته‌ها، کابین سرنشینان خودرو کاملاً نفوذ‌ناپذیر ساخته شده است تا جلوی هر نوع حملهٔ شیمیایی را بگیرد. هم‌چنین در صورت هرگونه حمله برای جلوگیری از انفجار، نوعی کف مخصوص محفظهٔ سوخت خودرو را دربرمی‌گیرد.

به گزارش رویترز این خودرو مجهز به تجهیزات پیشرفتهٔ الکترونیکی است.

به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، خودرو گنجایش حداقل هفت نفر را دارد و انواع تجهیزات پزشکی و دارویی ازجمله یخچالی پر از خونِ رئیس‌جمهوری در آن قرار دارد.

اما این همهٔ‌ ماجرا نیست.

  • عکس جزیره مارماریس ترکیه
  • وقتی رئیس‌جمهور در حرکت است، همه با خبر می‌شوند.

    خودرو‌‌های دیگر در کاروان شامل موتور‌سواران پلیس و خودرو‌های پشتیبانی نیروهای امنیتی، تیم‌های ضدّحمله و مقابله با بحران، خودرو‌های اس‌یو‌وی ضد‌گلولهٔ ارتباطی که به “رود‌ رانر” معروف هستند و آمبولانس‌ها و گروه‌های رسانه‌ای و خبری هستند.

    رئیس‌جمهور ناوگانی از بالگردها را هم با خود به بریتانیا می‌آورد.

    در میان آنها مرین‌وان هم هست که مثل ایر‌فورس‌وان، هوانوردی متعلق به نیروی تفنگداران نیروی دریایی امریکا است که رئیس‌جمهوری آمریکا سوار آن می‌شود.

    البته مرین‌وان معمولاً اشاره به بالگرد عظیم سیکورسکی اس‌اچ-۳ سی کینگ یا مدل جدید‌تر و کوچک‌تر سیکورسکی یواچ-۶۰ بلک هاوک رئیس‌جمهوری دارد.

    این بالگرد‌های ویژه به دلیل شکل و فرم‌شان ومجهز بودن به تجهیزات ارتباطی و سیستم دفاعی ضد‌موشکی و بدنه‌های مقاوم به “کله ‌سفید” مشهورند.

    به عنوان اقدام امنیتی، مرین وان اغلب در میان گروهی از بالگرد‌های همانند برای رد‌گم‌کردن پرواز می‌کند.

    معمولاً این بالگرد را دو یا سه بل بوئینگ وی-۲۲ اسپری اسکورت می‌کنند که به آنها “کله سبز” می‌گویند.

    این هوانورد‌ها با باله‌های چرخان عمودی معمولاً نیرو‌های پشتیبانی و گروه ویژه مأموران سرویس‌های امنیتی را حمل می‌کنند که وظیفه‌ٔ آنها مهار و کنترل هر نوع وضعیت اضطراری در حین پرواز است.

    هوانورد‌های اسپری می‌توانند به‌طور عمودی فرود بیایند و با آخرین سرعت پرواز کنند. در آخرین دیدار ترامپ از بریتانیا در سال ۲۰۱۸ صدای پرواز آنها که بر فراز لندن می‌چرخیدند، به گوش می‌رسید.

    لیموزین دونالد ترامپ

    پرسنل و کارکنان هم با بالگرد‌های سی اچ-۴۶ سی نايت حمل و نقل می‌شوند.

    نیروی هوایی بریتانیا هم در عملیات حفاظت از دونالد ترامپ شرکت خواهد داشت.

    ‌ تعداد همراهان ترامپ در آخرین دیدارش از بریتانیا را حدود ۱۰۰۰ نفر تخمین زدند که شامل بیش از ۱۵۰ مأمور امنیتی ایالات متحده بود.

    همراهان دیگر شامل متخصصان ارتباط‌ات نظامی، مشاوران کاخ سفید، پزشک و آشپز و اصحاب خبر و رسانه بودند.

    بنا به گزارش مت کورلی، از روزنامهٔ تایمز، در سال ۲۰۱۸، حدود ۷۵۰ اتاق برای اقامت همراهان رئیس‌جمهوری رزرو شده بود.

    تعداد زیادی از کارکنان دولت آمریکا در طول سفر ترامپ حضور خواهند داشت. سفری که با مراسم خوشامد‌گویی رسمی و مهمانی ناهار خصوصی در قصر باکینگهام شروع و با نوشیدن چای با شاهزاده چارلز، ولیعهد و همسرش و ضیافت رسمی در سالن رقص ادامه پیدا خواهد کرد.

    آقای ترامپ هم‌چنین قرار است دیدار و گفتگویی با نخست‌وزیر بریتانیا در کاخ سنت جیمز و شمارهٔ ۱۰ داونینگ استریت داشته باشد و در مراسم شام در محل اقامت سفیر ایالات متحده در ریجنتز پارک هم شرکت کند.

    در روز آخر هم همراه با همهٔ‌ اعضای خانوادهٔ سلطنتی، در مراسمی در پورتسموث واقع در جنوب انگلستان برای بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالگرد نبرد نرماندی شرکت می‌کند.

    بنا بر اعلام کاخ سفید در این سفر بار دیگر بر”رابطهٔ استوار و ویژه میان ایالات متحده و بریتانیا تأکید می‌شود”.

    عملیات آمادگی و انتظامات پلیس برای دیدار رئیس‌جمهور عملیاتی وسیع و سراسری است.

    دیدار چهار‌روزهٔ کاری او از بریتانیا در ژوئن سال گذشته برای پلیس بیش از ۱۴.۲ میلیون پوند هزینه داشت، ارقامی که به موهبت قوانین آزادی اطلاعات به طور علنی منتشر شده‌اند.

    ۱۰‌هزار افسر پلیس در سراسر کشور بسیج شده بودند، چون این سفر با اعتراضات مردمی فراوانی همراه بود.

    مأموران عملیات ویژهٔ ضد تروریسم پلیس لندن با سلاح‌های نیمه‌‌خودکار هم وارد عمل شده بودند.

    گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که هزینهٔ‌ پلیس و انتظامات سفر دوم آقای ترامپ این بار با همه ضیافت‌های رسمی، به بیش از ۱۸ میلیون پوند خواهد رسید.

    پلیس لندن گفته است که “عملیات همه‌جانبهٔ پلیس با همراهی و حضور تیم‌های کارآزموده و حرفه‌ای در محل است” و هنوز برای تخمین هزینهٔ آن زود است اما این هزینه بسیار “قابل‌توجه” خواهد بود.

    اعتراضات برنامه‌ریزی‌شده در مناطق مختلف لندن هم نیاز به حضور پلیس دارد.

    گروه‌های مختلفی از مخالفان و معترضان ترامپ اعلام کرده‌اند که در این زمان تظاهراتی برپا خواهند کرد.

    “دونالد ترامپ” به همراه همسرش “ملانیا” دیروز با حضور در مسابقات اتومبیلرانی در ایالت فلوریدا، این مسابقات را افتتاح کرد. اسکورت لیموزین حامل ترامپ و همسرش ابتدا در پیست مسابقات ” دیتونا ۵۰۰” در ایالت فلوریدا چرخی زد و سپس ترامپ با حضور در جایگاه دستور آغاز مسابقه را صادر کرد.

    نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    ما را دنبال کنید.

    به ندرت اتفاق می‌افتد که یک رئیس جمهوری در پیست مسابقات اتومبیلرانی حضور پیدا کند و مورد کمیاب‌تر اینکه رئیس جمهوری با خودروی شخصی خود در پیست دوری نمایشی هم بزند. این اتقاق اما روز یکشنبه پیش از مسابقه ۵۰۰ مایلی مشهور پیست دیتونا در آمریکا افتاد و رئیس جمهوری کسی نبود جز دونالد ترامپ.

    دونالد ترامپ پس از صدور فرمان روشن کردن اتومبیل‌ها به رانندگان شرکت کننده در مسابقه، با لیموزین زرهی منحصر به فرد خود ملقب به «The Beast» در حضور ده‌ها هزار تماشاگر علاقمند به مسابقات اتوموبیل‌رانی دوری افتخاری در پیست دیتونا زد.

    گفته می‌شود قیمت تقریبی خودروی لیموزین آقای ترامپ یک و نیم میلیون دلار است.

    به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا از مهر، هفته گذشته تصاویری از جدیدترین لیموزین رئیس جمهور آمریکا منتشر شد. ویژگی‌‌های خارق‌العاده این خودرو باعث شده است ترامپ آن را «هیولا» بنامد!

    این خودرو بخشی از ناوگان ١٢ دستگاهی است که هزینه کل آن ١٥ میلیون پوند خواهد بود و امن‌ترین خودروی جهان است.

    خودروی صندوق‌دار از ‌SUV‌‌های معمول بلندتر است و نسخه نهایی این مدل سیاه و نقره‌ای خواهد بود. جنرال موتورز، سازنده این خودرو قرار بود آن را برای مراسم تحلیف‌ ترامپ آماده کند. اما این امر به تاخیر افتاد و اکنون قرار است هیولا در اواخر این ماه تحویل داده شود.

    هیولا بیش از هشت تن وزن دارد و ضخامت درهای فولادی آن هشت اینچ است. جالب آنکه وزن درهای خودرو هم‌اندازه وزن درهای هواپیمای بوئینگ ٧٥٧ است و قفل‌‌هایی خاص دارد که می‌تواند در برابر هرگونه حمله بیولوژیکی و شیمیایی مقاومت کند.

    شیشه جلویی خودرو قابلیت مقاومت در برابر گلوله را دارد. بدنه آن نیز پنج اینچ ضخامت دارد. در کنار این موارد و تعبیه باک خودروی ضد انفجار در هیولا، کف آن نیز چنان قدرتمند است که می‌تواند در برابر بمب‌‌های جاده‌ای مقاومت کند.

    لیموزین دونالد ترامپ

    فقط پنجره سمت راننده باز می‌شود و در صندوق عقب آن نیز کیسه‌‌های خون از گروه خونی رئیس جمهور برای مواقع اضطراری ذخیره می‌شود. همچنین یک سیستم اکسیژن در صندوق عقب خودرو نیز وجود دارد که در صورت حمله شیمیایی کارآمد است.

    یکی دیگر از ویژگی‌‌های جالب هیولا، تایرهای کولار هستند که حتی با وجود پنچری به مسیر خود ادامه می‌دهند. علاوه بر این موارد هیولا چند دوربین دید درشب نیز دارد. البته هیولا تنها خودروی پیشرفته ناوگان حمل و نقل رئیس جمهور نیست. همچنین روی سقف یکی از خودروهای اسکورت رئیس جمهور، آنتن مخابراتی موبایلی مخصوص او نصب می‌شود.

    شما در حال مشاهده نسخه AMP هستید. جهت دیدن نسخه اصلی بر روی لینک زیر کلیک کنید

    مشاهده نسخه اصلی

    لیموزین دونالد ترامپ
    لیموزین دونالد ترامپ
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *