لاغری با چای سبز و زنجبیل

دوره مقدماتی php
لاغری با چای سبز و زنجبیل
لاغری با چای سبز و زنجبیل

Publisher – مشاوره پزشکی زنان

– تبلیغات –

– تبلیغات –

چای سبز و زنجبیل برای لاغری:12 بهترین فواید چای سبزو زنجبیل برای پوست ، مو،لاغری

دوره مقدماتی php

چای سبز به عنوان یک معجون جادویی برای کاهش وزن شناخته می شود. مصرف روزانه آن می تواند باعث شگفتی برای بدن شما شود. در زیر بخوانید تا بدانید که چگونه و چه زمانی باید چای سبز را برای نتایج بهتر کاهش وزن مصرف کنید.چای سبز و زنجبیل برای لاغریلاغری با چای سبز و زنجبیل

وقتی صحبت از کاهش وزن می شود ، یک مورد که همه در جهان قسم می خورند ، چای سبز است. چای سبز اغلب به عنوان یک معجون جادویی برای کاهش وزن در نظر گرفته می شود زیرا به سم زدایی کمک می کند و همچنین متابولیسم را تقویت می کند. چای سبز و زنجبیل برای لاغری

افرادی که تصمیم به کاهش وزن دارند ، باید حداقل 3 فنجان چای سبز به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنند. چای سبز کالری بسیار کمی دارد و همچنین می تواند جایگزینی مناسب و سالم برای تعداد کافی قهوه یا شیرینی هایی باشد که روزانه مصرف می کنیم.

با گذشت زمان ، چندین شرکت در حال راه اندازی انواع مختلف چای سبز هستند. برخی آن را ارگانیک و خالص می نامند ، در حالی که برخی دیگر آن را به عنوان یک داروی یک مرحله ای برای کاهش وزن می نامند. و اغلب توصیه می شود که آنهایی را مصرف کنید که هیچ طعمی ندارند. اگر تازه وارد دنیای چای سبز هستید و قصد دارید آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

گفته می شود چای سبز برای کاهش وزن مفید است زیرا به کارآمد تر شدن متابولیسم بدن کمک می کند. این ماده دارای فلاونوئیدهای کاتچین ، یک آنتی اکسیدان است که سوخت و ساز بدن را تقویت می کند. کافئین موجود در چای سبز به عنوان یک انرژی زا عمل می کند که نشان داده شده است به سوزاندن چربی و بهبود عملکرد ورزش کمک می کند. پیروی از یک رژیم متعادل و کار کردن منظم یک روش مؤثر برای کاهش وزن است ، اما وقتی چای سبز را به رژیم اضافه می کنید ، می تواند نتیجه مثبت را افزایش دهد.

چه مقدار چای سبز باید روزانه مصرف کنید:

تحقیقات نشان می دهد وقتی شما در رژیم کاهش وزن هستید ، باید 2 تا 3 فنجان چای سبز مصرف کنید. با این حال ، مقدار دقیق آن بسته به متابولیسم طبیعی آنها در افراد مختلف متفاوت است.

در حالت ایده آل توصیه می شود از برگ های چای سبز استفاده کنید ، اما می توانید از کیسه های چای سبز نیز استفاده کنید. اول و مهمتر از همه ، آب را بیش از حد گرم نکنید ، زیرا باعث آسیب به کاتچین ها می شود. برای طعم بهتر آب را جوشانده و سپس بگذارید ده دقیقه در آن بنشیند. سپس آن را روی برگهای چای یا کیسه بریزید و قبل از جدا کردن برگ یا کیسه آن را یک دقیقه دم کنید.

کارشناسان بهداشت و درمان پیشنهاد می کنند که زمان ایده آل برای چای سبز درست بعد از صبحانه و ناهار است ، زیرا این زمانی است که میزان متابولیسم شما در اوج خود قرار دارد. مصرف چای سبز در طی آن دوره ، سوخت و ساز سریع تری را تضمین می کند و بیشتر به غذا برای هضم بهتر کمک می کند.

نوع چای سبز:

با توجه به افزایش رقابت در بازار ، انواع مختلف چای سبز در حال حاضر وجود دارد. با این حال ، چایهای سبز کمتر فرآوری شده دارای کمترین ماده غذایی هستند و بنابراین بهترین کاهش وزن و سایر مزایای سلامتی محسوب می شوند. بنابراین اگر هدف شما از دست دادن وزن است به دنبال طعم دهنده ها نباشید.

زمان مصرف  چای سبز

اگر تصمیم دارید با مصرف چای سبز با چاقی و اضافه وزن خداحافظی کنید، باید برای مصرف آن در طول روز برنامه ریزی داشته باشید و از مصرف این نوشیدنی گیاهی بدون برنامه پرهیز کنید.
بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز به منظور کاهش وزن، 3ساعت پس از صرف غذا در وعده های غذایی است. به این ترتیب شما علاوه بر آنکه از خواص درمانی چای برای کاهش وزن بهره می برید، مسئله ای در میزان جذب آهن به وجود نمی آورید؛ زیرا چای سبز همانند چای سیاه موجب کاهش جذب آهن موجود در غذا می شود.

تبلیغات درباره با قرص یا کپسول چای سبز در سایت های اینترنتی و برخی از مراکز فروش گیاهان دارویی دیده می شود که به مردم وعده می دهند با قرص های چای سبز می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی وزن کم کنند. این قرص ها در صورتی که تنها حاوی گیاه چای سبز باشند، دقیقا همان خاصیت چای سبز را دارند و می توانند به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و روند جذب چربی ها را در بدن کاهش دهند. مصرف این قرص ها نیز مانند چای سبز باید بر اساس قاعده باشد، زیرا زیاده روی در مصرف این قرص با وجود آنکه گیاهی و طبیعی است می تواند همان عوارض چای سبز باشد.

خوبی چای سبز در هنگام ترکیب با خواص دارویی زنجبیل ، آن را به یک اکسیر قدرتمند برای درمان بسیاری از مشکلات تبدیل می کند.

آیا چای سبز و زنجبیل برای شما مناسب است؟

از سوی دیگر ، چای سبز به دلیل فواید بیشمار سلامتی ، “طلا مایع” نامیده می شود. با هم چای سبز و زنجبیل می توانند متابولیسم ، کمک به کاهش وزن ، بهبود هضم و حتی جلوگیری از سرطان را تقویت کنند. این همش نیست! چای سبزو زنجبیل می تواند فوراً یک ذهن پر هرج و مرج را بهبود ببخشد و یک اثر آرام بخش ارائه دهد.

چگونه چای سبزو زنجبیل درست کنیم؟چای سبز و زنجبیل برای لاغری

آسانترین راه برای تهیه یک فنجان  چای سبز و زنجبیل استفاده از کیسه های چای سبز طعم دار آماده برای استفاده در بازار است. با این حال ، برای حداکثر فواید ، همیشه توصیه می شود به سراغ مواد طبیعی و خانگی بروید. دستور العمل چای سبزو زنجبیل را در زیر مشاهده کنید:

چیزهایی که شما نیاز دارید:

روند:

لاغری با چای سبز و زنجبیل

11 خاصیت شگفت انگیز سلامتی چای سبز و زنجبیل:

1. از سرطان جلوگیری می کند:

پلی فنول های موجود در چای سبز آنتی اکسیدان هایی هستند که مولکول های ناپایدار را خنثی می کنند ، به نام رادیکال های آزاد و آسیب سلول را کاهش می دهد. پلی فنول های چای سبز ممکن است از ابتلا به بیماری عروق کرونر جلوگیری کنند ، به کاهش سطح کلسترول کمک می کنند و حتی به شما در محافظت از انواع مختلف سرطان کمک می کند. زنجبیل همچنین دارای خاصیت قدرتمند ضد سرطان است .

2. درد ، سردرد ، التهاب و گرفتگی قاعدگی را تسکین می دهد:

به دلیل خاصیت ضد التهابی چای زنجبیل ، خاصیت درمانی در انواع مختلف دردها دارد. این علامت پایان دادن به پروستاگلاندین ها است که باعث تورم به علاوه درد در رگ های خونی می شود. فرض بر این است که زنجبیل می تواند سنتز پروستاگلاندین را مهار کند و التهاب و همچنین درد در رگ ها را کاهش دهد.

3. حالت تهوع را تسکین می دهد:

نوشیدن چای زنجبیل می تواند حالت تهوع و علائم مرتبط با آن را کاهش دهد. در صورت تهوع ناشی از بارداری ، مصرف چای زنجبیل می تواند معده مضطرب را کاهش دهد. این نیز در مورد بیماری ناشی از بیماری حرکتی نیز اتفاق می افتد. ثابت شده است که زنجبیل در بهبود بیماری صبحگاهی و نفخ شکم مؤثر است.

4.در  دیابت:

زنجبیل چای سبز به کاهش خواص خطرناک دیابت کمک می کند. عوارض جانبی دیابت بیشمار است که شامل فشار خون بالا ، سکته مغزی ، بیماری قلبی ، بیماری کلیوی به علاوه رتینوپاتی در غیر این صورت بیماری چشم است. از آنجایی که این نوع چای با آنتی اکسیدان ها پر شده است ، می توانید تا حد زیادی از این اثرات مضر جلوگیری کنید.

  • چكار كنم زود باردار بشم
  • 5- گردش خون را بهبود می بخشد:

    ریشه زنجبیل در گردش خون برتر کمک می کند. از آنجا که از تمام ویتامین ها ، مواد معدنی ، آمینو اسیدهای حاوی چای سبز زنجبیل ، مصرف نوشیدنی به طور مرتب می تواند به جریان خون در بدن شما کمک کند و به شما در کاهش احتمال بروز اختلالات قلبی عروقی کمک می کند.

    6. پوست بی عیب:

    چای لیمو به علاوه زنجبیل در سنین بالا برای بهبود بیماریهای بی شماری استفاده شده است. باور کنید در غیر این صورت نیست! آنها فواید دارویی بی شماری دارند. دلیل اصلی خاص در پشت این میزان ویتامین زیاد آن است. بنابراین ، باور داشته باشید که نوشیدنی خود را جایگزین کنید ، در غیر این صورت کپسول های سلامتی را با یک فنجان مقوی چای زنجبیل لیمو جایگزین کنید.

    7.سهولت دردهای آرتریت:

    زنجبیل می تواند کمک شایانی به آرامش درد در ناحیه مفاصل کند. فرض بر این است که ضد التهاب به علاوه یک خاصیت ضد درد خوراکی ادویه را می توان هنگام استفاده در چای سبز زنجبیل از آن استفاده کرد.

    8. ارتقاء سلامت مو:

    افرادی که از اختلالات مو مانند ریزش مو ، خارش پوست سر ، یک موی روبرو رنج می برند می توانند تا حد زیادی از چای سبز زنجبیل بهره مند شوند. بنابراین ، این چای سبز را با زنجبیل سرشار از ویتامین ها بنوشید .

    9. تقویت سیستم ایمنی:

    چای زنجبیل نوشیدنی معجزه آسا است که می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند. عوامل ضد میکروبی موجود در زنجبیل با مبارزه با باکتری ها و ویروس می توانند عفونت ها را در معرض خطر قرار دهند. مصرف منظم این چای ، به ویژه در آب و هوای سرد ، به شما کمک می کند تا از ویروس ایجاد کننده آنفولانزا دوری کنید و میزان وابستگی به آنتی بیوتیک ها را کاهش دهید.لاغری با چای سبز و زنجبیل

    10. مشکلات تنفسی

    فواید چای سبز و چای زنجبیل برای سلامتی ریه بسیار زیاد است. زنجبیل برای تمیز کردن مجاری تنفسی و تخلیه مخاط از آن شناخته شده است.

    11. سم زدایی بدن و کاهش وزن:

    زنجبیل و چای سبز برای کاهش وزن یکی از مزایای اثبات شده برای سلامتی است. این نوشیدنی شگفت انگیز می تواند سموم موجود در بدن را از بین ببرد و حتی سلولهای چربی را نیز سوزاند. با مصرف 2-3 فنجان از این چای بعد از غذا ، هر روز می تواند به هضم بهتر و حرکات روده صاف کمک کند. شما متوجه کاهش نفخ و شکم محکم تر خواهید شد.

    56 روش سریع و قوی چربی سوز شکم | پهلو

    خواص دارچین : پوست | زنان | لاغری (زنجبیل)

    میگو پلو مجلسی | هندی با سیر | لیموی اسکامپی

    17 درمان قطعی بی خوابی شبانه | استرس

    پیکر تراشی شکم | پهلو بدون جراحی چیست ؟

    8 بهترین قرص ویتامین برای پوست صورت خشک

    طرز تهیه | مصرف : چای زردچوبه برای لاغری

    آزمایش کمبود آهن | علائم | مواد غذایی اهن دار

    گاز گرفتن سگ | پارس کردن توله سگ در شب

    جدول وزن | تهیه | مقدار غذای توله سگ

    ذخیره نام من، ایمیل و وب سایت و در این مرورگر برای دفعه بعد که خواستم نظر ثبت کنم.

    مشاوران پزشکی و سلامت زنان استقلال و تفاوتهای شیوه زندگی بیماران خود را می شناسیم و در تلاش برای احترام به انتخاب های مراقبت های بهداشتی آنها هستیم. ما نقش خود را به عنوان منابع اطلاعاتی و مشاوران می دانیم ، در حالی که مسئولیت نهایی سلامتی شخص بر عهده خود زنان است. مأموریت ما ارائه بالاترین کیفیت مقاله های اموزشی مراقبت های بهداشتی و خدمات فردی به زنان ودختران جوان است.ما ، آماده مراقبت از نیازهای زنان و زایمان هستیم. زنان در هر سنی ، از دوران نوجوانی تا یائسگی را مشاوره میدهیم. مشاوران بهداشت زنان مشارکت در حمایت و مراقبت از زنان از طریق بسیاری از مشکلات پزشکی دارند . ما به روابط بیمار خود افتخار می کنیم.

    آخرین نوشته ها

    درمان حساسیت | الرژی فصلی (امپول، قرص ،غذا)


    56 روش سریع و قوی چربی سوز شکم | پهلو


    خواص دارچین : پوست | زنان | لاغری (زنجبیل)

    طراحی و پشتیبانی: «وب‌کاستر»

    Welcome, Login to your account.

    Recover your password.

    A password will be e-mailed to you.

     

    زنجبیل و این همه خاصیت

    زنجبیل فواید درمانی فراوانی دارد . یکی از خواص بی نظیر
    زنجبیل توانایی اش در لاغری شکم و کاهش وزن است. اگر می‌خواهید شکم شش تکه داشته باشید، زنجبیل می
    ‌تواند به شما کمک کند و بر عوامل ایجاد چربی دور شکم تأثیر بگذارد. این عوامل می‌تواند
    شامل پرخوری، تغییرات هورمونی و کمبود انرژی برای انجام تمرینات ورزشی باشد. در زیر شما را با خواص زنجبیل آشنا می کنیم .

     

    خواص زنجبیل در طب سنتی عبارتند از :

    لاغری با چای سبز و زنجبیل

     

    لاغری شکم با دم نوش چای سبز با زنجبیل

    ترکیب چای سبز با ریشه زنجبیل علاوه بر درمان
    سم زدایی یک راه عالی برای لاغری شکم و سوزاندن چربی های اضافی بدن است. چای سبز
    به دلیل وجود آنتی اکسیدان های بسیار بالا برای لاغری شکم و سوزاندن چربی بسیار
    عالی است.

     

    مواد لازم :

    آب : یک پیمانه

    زنجبیل : یک تیکه

    چای سبز : یک قاشق غذاخوری

     

    طرز تهیه :

    آب را به جوش آورید. سپس یک تکه زنجبیل را به آن
    اضافه کنید و بگذارید تا چند دقیقه بجوشد. بعد زیر حرارت را خاموش کرده و چای سبز به
    آن اضافه کنید. بعد به مدت 10 دقیقه روی حرارت غیرمستقیم بخار آب جوش بگذارید تا دم
    بکشد.

     

    روش مصرف :

    این نوشیدنی را به طور منظم به طور منظم به مدت
    30 روز استفاده کنید. سپس 15 روز مصرف آن را قطع کنید. به یاد داشته باشید همراه مصرف
    نوشیدنی و دم نوش زنجبیل برای گرفتن جواب بهتر و سریع تر حتما ورزش کنید و یک برنامه
    غذایی مناسب و کم کالری داشته باشید.

     

    نویسنده : فاطمه محمودی


    نام کاربری


    رمز عبور


    رمز عبور خود را فراموش کریده اید ؟

    دمنوش لاغری چای سبز و زنجبیل، در مدت زمان کوتاهی شما را حیرت‌زده خواهد کرد. چای سبز علاوه بر همه خواصی که دارد، از سال‌های دور به‌عنوان ماده‌‌ای برای کاهش وزن، مورد توجه قرار گرفته بود. اما چرا چای سبز؟ و چرا ترکیب چای سبز و زنجبیل؟لاغری با چای سبز و زنجبیل

    یک لیوان صافی‌دار یا یک کتری دردار انتخاب کنید.
    زنجبیل و چای سبز را داخل صافی قرار بدهید.
    یک لیوان آب‌جوش روی آن‌ها بریزید.
    اگر از لیوان صافی دار استفاده می‌کنید، صافی را روی آن بگذارید. حدود سه تا چهار دقیقه بعد، صافی را خارج کنید.
    اگر از کتری استفاده می‌کنید، حدود سه تا چهار دقیقه بعد، دمنوش لاغری‌ را در لیوان بریزید.
    نکته: اگر بیشتر از سه تا چهار دقیقه چای سبز در آب جوش باقی بماند، مزه آن تلخ خواهد شد.

    دمنوش شما حاضر است.

    خیلی جالب بود ممنوووون


    ارسال

    ما معتقدیم ادویه به زندگی عطر و بو می‌دهد و غذاها را از خوشمزه به هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند. چاشنی‌ها در فرهنگ غذایی جنوب، جایگاه ویژه‌ای در پخت‌و‌پز غذا و طعم دادن به دسرها دارند.
    عطارباشی تامین‌کننده انواع ادویه‌، چاشنی و سبزیجات معطر و ترکیبی جنوبی است. کیفیت این ادویه‌ها، با بسته‌بندی منحصربه‌فرد تضمین شده است.
    در هر کجای ایران که زندگی می‌کنید، با عطارباشی، ادویه‌های جنوب را مهمان سفره خود کنید. ارسال سریع به سراسر کشور، از ویژگی‌های عطارباشی است.

    تمام حقوق این وب سایت برای عطارباشی محفوظ است.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
    همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
    همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    یه خانمی تو یه تاپیک گفت خیلی کم کردم با این روش یادم‌نیست گفت قبل یا بعد از غذا

    مواظب باش هفته پيش جاري يكي از كاربرا خورده بود و فشارش افتاده بود و متاسفانه فوت كرد

    چای سبز اصلا خوووووب نیس نخوووور

    لاغری با چای سبز و زنجبیل

    جدی میگی.مگه چقدر میخورد؟؟

    مامانا اگه دنبال یه آتلیه خوب هستین برای بارداری و نوزادی و غیره …

    ما ینجا کلی دکور قشنگ داریم به ما سر بزنید

    چرا چای سبز خوب نی

    واقعا؟؟؟؟ من هم قبل غذامیخورم هم بعدش اصلافشارمم نمیوفته.

    نميدونم 

    لاغرم شدی

    چرا؟؟همه که میگن با چای سبز کم کردیم

    من از عطاري تركيب دارچين و زنجبيل و هل و زيره گرفته بودم

    گفته بود برا لاغريه طعمشو خوشم نيومد 

    گفت بود هر روز سه ليوان بخور

    گفت چاي زنجبيل خورده 

    منم میخورم شکمم وپهلوهام آب شدن .

    میشه بگی چطوری میخوردی ؟

    تجويز دوستان را نديدم

    ولي با احتياط مصرف كن شكمت خالي نباشه مثلا يك ساعت بعد از عصراته يا همراهش

    معده را حساس ميكنه اگر هم كسي مشكل معده داشته باشه براش جالب نيست

    در كل تو هيچي زياده روي نكن 

    لاغری با چای سبز و زنجبیل

    چاي سبز خوبه انتي اكسيدان و چربي سوزه ولي به اندازه و به موقع

    سلام دارچين عسل بخوريد من ٨ كيلو توي ي ماه كم كردم البته يكم غذامم كم كردم ولي همه چيز ميخوردم

    منم میخورم ولی اتفاقی برام نمیوفته 

    برا لاغر كردن شامتو سبك بخور در طول روز هم ريزه خواري نكن

    هله هوله رو كلا خط بكش روش

    صبحانه و ناهار شامتم متوسط بخور

    قبل یا بعد ازغذا؟؟

  • عکس پول جدید افغانی
  • ترکیب چای سبز و زنجبیل که میشه زهر مار خیلی تلخ میشه چطوری میشه خورد 

    چطوري ميشه بيشتر توضيح بدين؟

    عمس العملش توي بدن چطوري بود كه تونستين اينهمه كم كنين

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
    آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
    مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
    صفحه
    “شرایط استفاده از سایت”
    را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
    بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
    و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

    ✅ پربازدیدترین سایت های ایرانی

    چای سبز از نوشیدنی های سالم، پرخاصیت و سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان های فراوان می باشد که اثر معجزه آسای آن برای سلامتی غیر قابل انکار است.

    چای سبز خطر ابتلا به برخی انواع سرطان را کاهش داده، به بهبود سلامت مغز و حافظه کمک می کند، از بدن در برابر بیماری های مختلف از جمله آلزایمر، پارکینسون، مشکلات قلبی و دیابت نوع 2 محافظت کرده و برای سلامت دندان ها مفید است.

    و تمامی این موارد تنها بخش کوچکی از لیست بلند بالای خواص چای سبز محسوب می شود.

    چای سبز به عنوان یکی از نوشیدنی های چربی سوز و کاهنده وزن نیز به شهرت رسیده و در بسیاری از منابع به فواید آن برای افزایش کالری سوزی، چربی سوزی، بهبود متابولیسم بدن و آب کردن چربی های شکمی اشاره شده است.لاغری با چای سبز و زنجبیل

    در ادامه با کوکا همراه شوید با روش های درست کردن چای سبز برای لاغری و چربی سوزی و همچنین بهترین زمان نوشیدن آن بیشتر آشنا شوید؛

    اگر می خواهید در مورد خواص چای سبز برای لاغری بیشتر بدانید مقاله چگونه چای سبز باعث لاغری می شود را از دست ندهید!

    چای سبز انواع مختلفی دارد اما از نظر تاثیر آن روی لاغری معمولا تفاوت قابل توجهی میان آن ها وجود ندارد اگرچه هر چه چای سبز، کمتر پردازش شود مواد مغذی موجود در آن بیشتر خواهد بود.

    مقدار مصرف روزانه چای سبز با توجه به مقدار کافئین مصرفی در افراد مختلف و متابولیسم طبیعی بدن از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد، به طور کلی نوشیدن 2 تا 3 فنجان چای سبز داغ در طول روز برای کاهش وزن مناسب است.

    توجه: در برخی منابع این مقدار بین 4 تا 5 لیوان کامل در روز ذکر شده است.

    نکته: برخی معتقدند مصرف چای سبز خنک نسبت به چای گرم کالری بیشتری می سوزاند زیرا بعد از نوشیدن چای، بدن مقداری انرژی نیز صرف گرم کردن خودش خواهد کرد.

    طبق گفته برخی منابع نوشیدن چای سبز در ساعات خاصی از روز تاثیر بیشتری روی سلامتی و لاغری دارد، بنابراین توصیه می شود:

    1. از نوشیدن چای سبز به صورت ناشتا هنگام صبح خودداری کنید زیرا محتوای کاتچین موجود در آن ممکن است اثرات بدی روی سلامت کبد به جا بگذارد. بهترین زمان مصرف چای سبز صبح ها معمولا حدود ساعت 11 و یا اوایل شب می باشد.

    2. چای سبز را بین وعده های غذایی میل کنید – مثلا دو ساعت قبل یا بعد از غذا – این کار باعث افزایش جذب آهن و مواد مغذی می شود. اگر از کم خونی رنج می برید از نوشیدن چای سبز به همراه غذا اجتناب کنید.

    3. قبل از تمرینات ورزشی چای سبز بنوشید زیرا کافئین موجود در آن باعث افزایش چربی سوزی و تولید انرژی در بدن شده و تمرینات ورزشی کاراتری خواهید داشت.

    4. چای سبز حاوی مقادیری کافئین می باشد و نوشیدن آن قبل از خواب باعث کاهش کیفیت خواب و بی خوابی خواهد شد و آمینو اسیدهای ال تانین موجود در آن نیز باعث افزایش هوشیاری و تمرکز بهتر فرد می شوند، بنابراین توصیه می شود آن را حداقل دو ساعت قبل از خواب بنوشید در این لحظات متابولیسم بدن در حداقل سطح خود قرار دارد و چای سبز به بهبود آن کمک می کند.

    مواد لازم

    آب: 1 فنجان
    برگ چای سبز: 1 قاشق چایخوری

    طرز تهیه

    آب را جوشانده و بگذارید 30 ثانیه خنک شود، برگ چای سبز را در صافی مخصوص چای ریخته و آن را روی فنجان قرار دهید. سپس آب داغ را روی برگ های چای بریزید و بگذارید حدود 2 تا 3 دقیقه بماند تا دم بکشد.

    نکته: از دم کردن برگ های چای سبز در آب با دمای بیش از 90 درجه سانتی گراد اجتناب کنید زیرا باعث تلخ شدن طعم چای می شود.

    مواد لازم

    آب: 1 فنجان
    چای سبز کیسه ای: 1 عدد

    طرز تهیه

    آب را روی حرارت گرم کرده و درست قبل از رسیدن به نقطه جوش آن را داخل فنجان بریزید. چای سبز کیسه ای را داخل آب داغ قرار داده، روی فنجان را بپوشانید و بگذارید 3 دقیقه بماند.

    سپس کیسه چای را بیرون آورده و چای را میل کنید.

    مواد لازم

    آب: 1 فنجان
    پودر چای سبز: 1.5 قاشق چایخوری
    عسل: 1 قاشق چایخوری

    طرز تهیه

    آب را روی حرارت گرم کرده، بگذارید 30 ثانیه سرد شود. سپس پودر چای سبز به آب اضافه کرده و اجازه دهید 2 تا 3 دقیقه دم بکشد.لاغری با چای سبز و زنجبیل

    در پایان چای را از صافی عبور داده و عسل به آن اضافه و میل کنید.

    برخی مطالعات نشان داده دارچین با تثبت میزان قند خون به کاهش اشتها کمک کرده و برای لاغری مفید است. دارچین همچنین با تقلید اثر انسولین باعث انتقال قند از جریان خون به سلول ها جهت سوخت و ساز می شود.

    مواد لازم

    آب: 1 فنجان
    دارچین: 1 تکه کوچک
    برگ چای سبز: 1 قاشق چایخوری

    طرز تهیه

    آب را روی حرارت گرم کرده، یک تکه چوب دارچین به آن اضافه کنید و بگذارید 10 دقیقه بجوشد.

    سپس آن را از روی حرارت برداشته و بعد از کمی خنک شدن، برگ چای سبز به دمنوش اضافه کنید و بگذارید به مدت 3 دقیقه دم بکشد. در پایان چای را از صافی عبور داده و میل کنید.

    علف لیمو یک دیوتیک طبیعی است و مصرف آن به کاهش وزن کمک می کند اما نباید در مصرف آن زیاده روی شود.

    مواد لازم

    آب: 1 فنجان
    علف لیمو خرد شده: 2 قاشق چایخوری
    چای سبز کیسه ای: 1 عدد
    عسل: 1 قاشق چایخوری

  • در دوران بارداری چی بخوریم بچه پسر شود
  • طرز تهیه

    علف لیمو را به آب اضافه کرده و به مدت 5 دقیقه روی حرارت بجوشانید.

    سپس چای کیسه ای را داخل آن قرار داده و 3 دقیقه منتظر بمانید. چای کیسه ای را جدا کرده و مقداری عسل به آن اضافه و میل کنید.

    برخی مطالعات نشان داده زنجبیل با افزایش تجزیه چربی ها، کاهش جذب چربی در بدن و سرکوب اشتها برای لاغری مفید است.

    مواد لازم

    ساقه علف لیمو خرد شده: 1 عدد
    آب: 2 فنجان
    شکر: 2 قاشق چایخوری
    زنجبیل: 7 تکه
    چای سبز کیسه ای: 5 عدد

    طرز تهیه

    علف لیمو را شسته و خرد کنید، سپس آب، شکر و زنجبیل به آن اضافه کرده و روی حرارت بگذارید تا بجوشد.

    ظرف را از روی حرارت برداشته و چای کیسه ای داخل آن قرار دهید و بگذارید 3 دقیقه بماند. در پایان کیسه ها را خارج کرده و چای را بنوشید.

    مواد لازم

    لاغری با چای سبز و زنجبیل

    آب: 1 فنجان
    اسطوخودوس خشک: 1/4 قاشق چایخوری
    چای سبز کیسه ای: 1 عدد

    طرز تهیه

    آب را داخل گرم کرده و داخل یک فنجان بریزید. سپس اسطوخودوس و چای کیسه ای را به آب داغ افزوده و 3 دقیقه منتظر بمانید.

    در پایان چای کیسه ای را خارج کرده و چای را میل کنید.

    مواد لازم

    آب: 1 فنجان
    برگ های تازه نعناع: 1/4 قاشق چایخوری
    برگ های چای سبز: 1 قاشق چایخوری
    عسل: 1 قاشق چایخوری

    طرز تهیه

    آب را داخل قوری بجوشانید، سپس داخل فنجان بریزید. بگذارید 30 ثانیه خنک شود و بعد برگ های نعناع و چای سبز را به آن اضافه کنید.

    بعد از 3 دقیقه چای را از صافی عبور داده و بعد از اضافه کردن عسل میل کنید.

    منابع: medicalnewstoday – lifehack – chefeffect – tempo

    فال حافظ

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

    مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

    به گزارش شفا آنلاین، چگونه با چای زنجبیل لاغر شویم شاید این
    سوال بسیاری از شماها باشد که می دانید چای زنجبیل لاغر می کند ولی اطلاع
    ندارید که چند باردر روز و در چه زمان هایی باید بنوشیم  و ایا  کافی است
    چای زنجبیل بنوشیم و لاغر شویم و ورزش را کنار گذاشته  و غذا هم بخوریم  یا
    نه اکنون در این بخش بیشتر در این مورد توضیح می دهیم.


    چای زنجبیلی یکی از طبیعی ترین درمان های موجود با خواص فوق العاده ای است
    که در جهت ارتقای سلامتی بدن غوغا می کند. این نوشیدنی در بین تمام خواصی
    که دارد به شما کمک می کند که به ساده ترین و سالم ترین شیوه ی ممکن وزن کم
    کنید.



    لاغری با چای سبز و زنجبیل

    زنجبیل ریشه ی مفیدی است که به چربی سوزی کمک زیادی می کند و باعث تسکین
    دردهای جسمی نیز می شود. این ماده ی غذایی را بهترین ماده ی ضدالتهابی
    طبیعی موجود بدانید. در این مطلب قصد داریم شما را با روش ساده ی لاغری با
    کمک چای زنجبیلی بیشتر آشنا کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.



    اگر احساس می کنید که این اواخر کمی چاق شده اید و شکم و پهلوهایتان چربی
    آورده است زمان آن فرا رسیده تا سریع وارد عمل شوید و به فکر چربی زدایی از
    این مناطق باشید. در گام اول یادتان باشد که برای لاغری لازم است که به
    مدت چند روز چای زنجبیلی میل کنید. این چای مکمل مناسبی برای یک رژیم سالم
    است. علاوه بر این لازم است که مصرف چربی را کاهش دهید و تغذیه ی مناسبی
    سرشار از سالاد، سبزیجات بخارپز، پروتئین های سالم، فیبرهای غذایی و آب را
    دریابید.



    اگر علاوه بر موارد اشاره شده، روزانه کمی ورزش نیز اضافه کنید، مطمئن
    باشید که مصرف یک فنجان چای زنجبیلی بعد از هر وعده ی غذایی باعث می شود که
    در مدت ۵ هفته به وزن ایده آل خود نزدیک شوید. فراموش نکنید که لاغری و
    رسیدن به تناسب اندام نیاز به اراده ی قوی و کمی تلاش دارد. پس اراده کنید و
    توصیه های زیر را به کار ببندید.




    چه زمانی برای نوشیدنی چای زنجبیلی مناسب است؟

    روزانه دو فنجان، یک فنجان بعد از ناهار و یک فنجان بعد ازشام از این چای
    پرخاصیت بنوشید. این عادت را به مدت ۱۵ روز ادامه دهید. سپس به مدت یک هفته
    نوشیدن چای زنجبیلی را متوقف کنید و سپس دوباره مصرف آن را شروع کنید.
    فراموش نکنید که لازم است در کنار مصرف این معجون لاغری یک رژیم غذایی
    مناسب و سالم داشته باشید و از ورزش روزانه غافل نشوید.

    لاغری با چای سبز و زنجبیل
    لاغری با چای سبز و زنجبیل
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *