قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

دوره مقدماتی php
قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا
قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

قیمت: تومان ۲۰,۰۰۰

دمنوش نعناع فلفلی کیسه‌ای نیوشا  نوعی نعنا (پونه کوهی) است. از خواص چای نعناع فلفلی کیسه‌ای نیوشا می توان به تسریع کننده کاهش وزن، بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش، التیام بخش سردرد و میگرن و خوشبو کننده دهان اشاره کرد. دمنوش نعناع فلفلی نیوشا عفونت‌های سینوسی و تنفسی را از بین می‌برد و در درمان سرماخوردگی مفید است. اگر مبتلا به مشکلات گوارشی، سوزش معده، تهوع و از این قبیل هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم دمنوش نعناع فلفلی کیسه‌ای نیوشا را امتحان کنید. همچنین می‌توان چای نعناع فلفلی نیوشا را یک دمنوش مهار کننده‌‌ی اشتها نامید. دمنوش نعناع فلفلی کیسه‌ای نیوشا بدون هیچ گونه افزودنی می باشد.

۱- بهبود دهنده ی عملکرد دستگاه گوارش

پژوهشی در دانشگاه یشیوای آمریکا نشان می دهد که مصرف گیاه نعناع فلفلی، منجر به کاهش علائم IBS مثل نفخ و دل درد می شود. در این آزمایش ۷۹ درصد بیماران پس از مصرف نعناع فلفلی، درد شکمی و نفخ بسیار کمتری نسبت به گروه شاهد داشتند. منتول چای نعناع فلفلی، حرکت ماهیچه های صافِ روده را آرام می کند و علایمی مثل سؤهاضمه و اسپاسم های عضلانی ناشی از سندروم روده ی تحریک پذیر(IBS) را کاهش می دهد.

مقاله ی منتشر شده در مجله ی Nutrition Bytes با عنوان “نقش گیاه نعناع فلفلی در سندروم روده ی تحریک پذیر” نشان می دهد که گیاه نعناع فلفلی ترکیبات ضد انقباضی دارد. خاصیت ضد انقباضی این ترکیب ها به دلیل مسدودکردن کانال کلسیم است. این ترکیبات، انقباضِ ماهیچه های صافِ روده را آرام کرده و به درمان این بیماری کمک می کند. مرور سیستماتیک و آنالیز این تحقیق نشان می دهد که روغن نعناع فلفلی برای درمان سندروم روده ی تحریک پذیر موثر است.

قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

دوره مقدماتی php

۲- بهبود دهنده ی عملکرد کبد

نعناع فلفلی با افزایش میزان جریانِ صفرا از کبد به کیسه صفرا، عملکرد کبد را بهتر می کند و صفرا هم با شکستن چربی ها به کاهش کلسترول کمک می کند.

۳- التیام بخش سردرد و میگرن

وقتی سردرد یا میگرن دارید، نوشیدن چای نعناع فلفلی از میزان درد می کاهد و جریان خون را بهبود می بخشد. آزمایش ها روی ۳۲ فرد داوطلب نشان داد، مصرف روغن نعناع فلفلی، به طور چشمگیری درکاهش سردرد و علائم آن موثر است. در آزمایش دیگری، مقایسه ی اثر روغن نعناع فلفلی و داروی استامینوفن بر ۴۰ بیمار انجام شد. برمبنای این مقایسه، روغن گیاه نعناع فلفلی، به طور چشمگیری منجر به کاهش سردرد، پس از ۱۵ دقیقه شد و اثر آن مشابه قرص استامینوفن بود.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

7 روز هفته ، 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم

فروشگاه اینترنتی چای عرضه کننده انواع چای و دمنوش های گیاهی میباشد که ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد.

با عضویت در خبرنامه، اولین نفر مطلع از تخفیف های ویژه ما باشید!

کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه اینترنتی چای می‌باشد.

24,000 تومان

 

 

دمنوش نعناع فلفلی مثلثی نیوشا یکی از محصولا دسته ترکیبات چای سبز است. دمنوش های مثلثی دارای وزن بیشتری نیسب به دمنوش های ساده هستند. همچنین فیلتر به کار رفته در ساخت کیسه های دمنوش مثلثی از الیاف طبیعی ذرت ساخته شده اند.

از جمله خواص اصلی نعناع فلفلی می توان به بهبود مشکلات گوارشی مانند نفخ و سوزش معده، کاهش اشتها، ضدعفونی کنندگی، ضد التهابی و بهبود دستگاه گوارش اشاره کرد.

قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

برای اطلاع از جزییات بیشتر خواص این محصول توضیحات تکمیلی را ملاحظه فرمایید.


نعناع فلفلی گیاهی از خانواده نعناعیان است که حاصل پیوند دو گونه نعناع معمولی و نعناع آبی است. این گیاه برگ های به رنگ سبز تیره و کرک دار با لبه های دندانه دندانه دارد. روی برگ های این گیاه رگ برگ هایی به رنگ بنفش و قرمز نیز دیده می شوند.

این گیاه دارای طعمی با تندی ملایم است. اما تندی آن چندان محسوس و اذیت کننده نیست. این گیاه دارای طبعی گرم و خشک است. دمنوش نعناع فلفلی نیوشا به دلیل ترکیب این گیاه با چای سبز دارای طعمی بسیار خوب و ملایم و طبعی متعادل است. ترکیبات اصلی تشکیل دهنده این گیاه عبارتند از  منتول، منتوفوران، منتون، پیپریتون، پولگون، پینن، سابنین،سینئول، متیل استات.

در زیر به شرح شماری از مهم ترین خواص گیاه نعناع فلفلی میپردازیم

یکی از مهم ترین تاثیرات نعناع فلفلی اثر آن در کاهش اشتهای فرد است. این دمنوش به مرور معده فرد را جمع می کند و باعث می شود اشتهای شخص کم کم کاسته شود و میل به خوردن هله هوله و تنقلات نداشته باشد. همچنین این گیاه با تحریک و افزایش متابولیسم بدن به بهبود سوخت و ساز کمک کرده و باعث می شود شخص لاغر و خوش اندام شود.

دمنوش کاهش اشتها (دمنوش جمع کننده حجم معده) یا همان نعناع فلفلی یکی از اصلی ترین دمنوش های اکثر پک های لاغری است.

.

منتول (ترکیب شیمیایی اصلی نعناع فلفلی) ضداحتقانی مؤثر است. ضداحتقان‌ها، غشاهای متورم را در بینی منقبض و جمع می‌کنند و درنتیجه تنفس راحت‌تر می‌شود.

همچنین منتول یک خلط‌ آور است. خلط‌ آورها، مخاط و بلغم موجود در ریه‌ها را شل می‌کنند و آنها را بالا می‌آورند (به سمت گلو). خلط‌ آورها برای افرادی که سرفه می‌کنند و در سینه‌شان خلط دارند، بسیار مفید هستند.

از نعنا فلفلی برای درمان سرماخوردگی های معمولی، سرفه، التهابات گلو و دهان، عفونتهای سینوسی و تنفسی هم استفاده می شود. نعناع فلفلی ضد باکتری است و تجمع میکروب‌ ها در دهان را کاهش می‌ دهد. به همین دلیل، دهان تمیز و خوشبو می‌ شود.

همچنین نعناع فلفلی در آماده‌سازی برای از بین بردن پلاک دندان و درمان سایر بیماری‌‌ها ازجمله شینگلز،عفونت دستگاه ادراری و التهاب دهان نیز به‌کار می‌رود

مطالعات علمی نشان داده‌اند که نعناع فلفلی در شکل‌های مختلف می‌تواند به درمان علائم سندروم روده‌ی تحریک‌پذیر (IBS) کمک کند. این علائم عبارت‌اند از:

مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۸ در مجله‌ی پزشکی بریتانیا منتشر شد (+) ، نتیجه گرفت که نعناع فلفلی به‌عنوان ماده‌ای ضداسپاسم در درمان IBS مفید است. خواص ضداسپاسم، خواصی هستند که شدت و تعداد دفعات اسپاسم عضلانی یا حرکات غیرارادی را کاهش می‌دهند.

برخی مطالعات نشان داده‌اند که نعناع فلفلی می‌تواند به کاهش درد ناشی از IBS کمک کند. مطالعه‌ای منتشرشده در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که این گیاه در درمان درد شکمی در بیمارانی که به‌علت IBS دچار اسهال می‌شوند، مفید است.

گروهی تحقیقاتی از دانشگاه آدلاید در استرالیا نتیجه گرفت که نعناع فلفلی، کانالی ضد درد را در روده‌ی بزرگ فعال می‌کند که باعث کاهش درد التهابی در روده می‌شود.

.

نعنای فلفلی معمولا برای درمان حالت تهوع، استفراغ، دردهای شکمی، سوءهاضمه، التهاب روده و  درمان نفخ استفاده می شود.

مطالعه ای در ایتالیا نشان داد که علائم التهاب روده در 75% بیماران بعد از استفاده از نعنا فلفلی کاهش پیدا کرد. در سال 2011، مطالعه ای در ایران نشان داد که نعنا فلفلی می تواند دریافت پیام درد را کاهش دهد. در یک مطالعه بر روی حیوانات نشان داده شد که نعنای فلفلی می تواند از بیماران سرطانی در برابر اشعه های پرتودرمانی محافظت کند. برخی معتقدند رایحه نعنا فلفلی باعث افزایش سطح هوشیاری و حافظه می شود، البته برخی با این نظر مخالفند. با وجود این، از نعنا فلفلی در رایحه درمانی استفاده زیادی می شود.

ماده pulegone موجود در نعنا فلفلی حشره‌کش است. کمیسیون E آلمان اعلام داشت که مصرف برگ نعنا فلفلی ضداسپاسم بوده و برای درمان التهابات روده ای، درمان نفخ ، التهاب مخاط دهان، زکام و مشکلات تنفسی مناسب است. استفاده خارجی از روغن نعنا فلفلی برای کاهش دردهای عصبی و عضلانی مفید است. از نعنا فلفلی کپسولهایی تهیه شده است که برای کاهش زمان درمان، کاهش اسپاسمهای روده ای، افزایش موفقیت اندوسکوپی و کاهش درد در زمان تصویربرداری از روده موثر است.

.

استفاده از روغن نعنا به صورت موضعی برای درمان سردرد، دردهای عضلانی و عصبی، دندان درد، خارش، عفونتهای ویروسی و باکتریایی و تسکین جای نیش پشه ها و حشرات مفید است. از نعنا فلفلی برای کاهش سوزش قلب هم استفاده می شود. البته نعنا فلفلی در غلظتهای بالا می تواند باعث سوزش قلب شود.

قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

از اصلی ترین خواص دمنوش نعناع فلفلی نیوشا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

.  دمنوش مثلثی نعناع فلفلی مثلثی نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

مصرف این دمنوش به زنان باردار و شیرده توصیه نمی شود.


12 تیبگ 3 گرمی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

  • داستان گردآفرید و سهراب
  • امروزه اثربخشی و کارایی گیاهان دارویی بر هیچکس پوشیده نیست اما دغدغه های زندگی شهری و کمبود زمان و اهمیت سرعت انجام کار ها،استفاده از این گیاهان دارویی را در زندگی ها کمرنگ کرده است.محصولات ما که عمدتا به صورت کیسه ای (تیبگ) هستند.بهره مند شدن از خواص گیاهان دارویی را در هر موقعیتی و با حداکثر سرعت ممکن کرده اند.
    از طرفی با توجه به اهمیت استفاده ازدور مناسب گیاهان برای دریافت حداکثر اثربخشی و پیشگیری از بروز هرگونه عارضه احتمالی،ارائه این گیاهان به صورت تیبگ مزیتی بزرگ محسوب می شود.

    مشاوره محصولات:

    09125791407

    info@slmtnoush.com

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.


    240,000 ریال

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    دیدگاه شما *

    نام *

    قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


    دمنوش های طبیعی گیاهی

    دمنوش آرامش


    دمنوش های طبیعی گیاهی

    دمنوش دیابت


    دمنوش های طبیعی گیاهی

    دمنوش خالص به لیمو کیسه ای نیوشا


    دمنوش های طبیعی گیاهی

    دمنوش معجون رویایی مثلثی نیوشا


    دمنوش های طبیعی گیاهی

    دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا


    دمنوش های طبیعی گیاهی

    دمنوش خالص رویبوس مثلثی نیوشا


    نام کاربری یا آدرس ایمیل *


    گذرواژه *

    مرا به خاطر بسپار

    ورود


    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


    آدرس ایمیل *


    گذرواژه *


    عضویت

    نظرات مردم درباره دمنوش نیوشا

    ارسال محصولات نیوشا به خارج

    ۲۰۰,۰۰۰ ریال

    دمنوش نعناع فلفلی خالص نیوشا | 12 تی بگ هرمی 3 گرمی | ارسال به سراسر دنیا

    تمامی سفارشات ثبت شده از طریق این وبسایت بصورت مستقیم از انبار اصلی شرکت نیوشا و با بسته بندی شرکتی و تاریخ تولید جدید ارسال می گردند.

    قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

    سفارشات ثبت شده به مقصد ایران بین 1 تا 3 روز کاری ارسال خواهند شد.

    در صورت خرید از این وبسایت می توانید از دانش و تجربه پشتیبانان حرفه ای ما استفاده کنید

    تمامی دمنوش های ارائه شده در این وبسایت از بهترین گیاهان دارویی در سراسر دنیا جمع آوری شده و آماده مصرف شما می باشد.

    تمامی محصولات نیوشا امکان ارسال به خارج از کشور را دارند. برای ثبت سفارشات بین المللی در واتساپ با شماره 09300091340 در تماس باشید.

    دمنوش نعناع فلفلی نیوشا محصولی است که در مرداد ماه ۱۳۹۸ به سبد کالایی این شرکت اضافه شد. در این صفحه با این محصول و خواص آن بیشتر آشنا می شویم:

     

     

     

     

     

    این محصول حاوی گیاه نعناع فلفلی بسته بندی شده در تی بگ های مثلثی یا هرمی می باشد.

    گیاه نعناع فلفلی به کار رفته در این محصول از بهترین مواد اولیه و کشتزارهای گیاهان دارویی کشور تهیه و در این محصول مورد استفاده قرار گرفته اند. این گیاه سابقاً در دو محصول دیگر این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. این دو محصول عبارتند از :

     

     

     

     

     

    همانطور که گفته شد این محصول گیاه نعناع فلفلی می باشد. برخی از خواص گیاه نعناع فلفلی به کار رفته در این محصول در ویدیوی زیر از زبان کارشناس طب سنتی می بینید:

     

     

     

     

     

    در تصویر زیر برخی خواص این محصول را مشاهده می فرمایید:

    قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

     

     

     

     

     

    یونانیان باستان، گیاه نعناع فلفلی را برای درمان سکسکه مفید می دانستند.

    ۷۰% نعناع فلفی دنیا در کشور آمریکا تولید می شود.

    ارسطو در نوشته های خود از گیاه نعناع فلفلی به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده است.

    این محصول حاوی ۱۲ تی بگ مثلثی در هر بسته است. این ۱۲ تی بگ در یک بسته بندی مکعبی مقوایی قرار گرفته اند. وزن تقریبی هر بسته از این محصول حدود ۵۰ گرم می باشد.

  • طرز تهيه پلو با لوبيا سبز
  •  

     

     

     

    به دلیل عدم استفاده سبز در این محصول به نسبت دمنوش چای سبز و نعناع فلفلی، دوز نعناع فلفلی در این محصول بالاتر است. بنابراین خواص بی نظیر نعناع فلفلی مثل رفع مشکلات گوارشی ، رفع اشتهای کاذب و… با مصرف این دمنوش زودتر و قوی تر اتفاق می افتد.

     

     

     

     

    قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

    نعناع فلفلی یکی از پر کاربرد ترین دمنوش هایی است که در پک دمنوش لاغری نیوشا مورد استفاده قرار می گیرد. این دمنوش می تواند موجب کاهش اشتها و نیز تنظیم سیستم گوارشی بدن شده و در موجب تسریع چربی سوزی گردد.

     

    تقریباً می توان گفت در تمامی پک های لاغری از این دمنوش استفاده می شود بجز موارد ذیل :

     

     

    تا بحال مشکلی در این رابطه گزارش نشده است. اما بهتر است مادران شیرده برای مصرف گیاه نعناع فلفلی با پزشک مشورت کنند.

     

    زمان مصرف این دمنوش برای لاغری معمولاً یک ساعت قبل از وعده ناهار می باشد.

    در صورتی که این محصول برای مواردی غیر از لاغری استفاده گردد، بهترین زمان مصرف چای نعناع فلفلی یک ساعت قبل از وعده غذایی است. بنابراین زمان مصرف این محصول از کمپانی نیوشا با وعده های غذایی شخص مصرف کننده تنظیم می گردد.

     

     

    سفارش این محصول بسیار آسان است. کافیست دکمه “اضافه به سبد خرید” را کلیک کنید و مراحل سفارش را تا پرداخت آنلاین بانکی ادامه دهید.

     

     

    در صورتی که در تهران باشید این محصول ۲۴ ساعت کاری پس از سفارش بدست شما خواهد رسید. در سایر شهر ها ارسال از ۲ تا ۵ روز کاری خواهد بود.

     

     

    اگر هنوز سوالی دارید که پاسخ داده نشده است حتماً قبل از خرید از طریق صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید .

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    محمد مکابر – سپتامبر 2, 2019

    لطفا نظرات خود را درباره این محصول در این قسمت با ما به اشتراک بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

    دیدگاه شما *

    مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون مشترک شوید.

    شما هیچ محصولی را مشاهده نکرده اید.

    مفتخریم به اطلاع برسانیم تیم ما با بیش از 4 سال تجربه در انجام مشاوره و فروش انواع دمنوش و پک های سلامتی با استفاده از دمنوش های نیوشا هم اکنون آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

    مجوزهای نمایندگی چای و دمنوش لاغری نیوشا

    مشاهده همه 1 نتیجه

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت دمنوش نیوشا می باشد.

    مشاهده همه 1 نتیجه

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت دمنوش نیوشا می باشد.

    قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

    ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

    قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

    با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

    24,000 تومان

    چای سبز و نعناع فلفلی کیسه ای نیوشا در بسته بندی مثلثی 12 تایی به فروش میرسد. این دمنوش حاوی چای سبز و گیاه نعناع فلفلی است که نسبت به دمنوش نعنافلفلی معمولی میزان گیاه نعناع فلفلی آن بیشتر است.  نعناع فلفلی گیاهی از خانواده نعناعیان است.  این چای سبز و نعنا فلفلی در پکیج لاغری شکم و پهلو و پکیج آسم به کار رفته است. مخلوط چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا به علت کاهنگی خیلی زیاد اشتها یکی از اصلی ترین دمنوش ها در پکیج های لاغری نیوشا است. دمنوش چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا به جز لاغری خواص دیگری همچون : بهبود عملکرد دستگاه گوارش، ضد میکروب و ضد آلرژی را داراست. خوشبو کنندگی دهان و بهبود سرماخوردگی از دیگر خواص این دمنوش فوق العاده است.

    افرادی که یبوست شدید دارند از این دمنوش استفاده نکنند

    افرادی که دچار سنگ کیسه صفرا هستند حتما با پزشک خود مشورت کنند

    برای افرادی که قصد لاغری و کاهش وزن دارند بهتر است یک ربع قبل ناهار استفاده کنند سایر افراد میتوانند به صورت میان وعده یا با میل خود استفاده کنند

    قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا

    خواص گیاه نعناع فلفلی : گیاه نعناع فلفلی حاوی مقدار زیادی منتول است که باعث کاهش اشتها، کاهش سردرد و میگرن میشود. نعناع فلفلی در بهبود عملکرد گوارش و کاهش دردهای عضلانی مناسب است

    خواص چای سبز :چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد سرطانی دارد، چای سبز کاهش اشتهای عالی است برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند، چای سبز از آلزایمر و روند پیری جلوگیری میکند.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

    فروشگاه اینترنتی دمنوش های نیوشا یکی از معتبرترین مراکز فروش دمنوش های نیوشا ، چای های سیاه ، انواع چای سبز ، چای های خالص کیلویی ، پکیج های نیوشا و انواع پکیج های لاغری را بر اساس نیاز خریداران در نظر گرفته است مشاورین ما به صورت تلفنی به شما کمک میکنند که بهترین و موثرترین دمنوش خود را برای درمان ، لاغری و سلامتی انتخاب کنید

    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

    پیشنهاد ویژه

    دسته‌بندی‌ها

    جستجو

    نمایه من

    قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا
    قیمت نعناع فلفلی مثلثی نیوشا
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *