قیمت قرص جینسینگ چاقی

دوره مقدماتی php
قیمت قرص جینسینگ چاقی
قیمت قرص جینسینگ چاقی

داده کافی برای نمایش نمودار وجود ندارد.

کد: 139710303416510555

یک‌شنبه 30 دی 97، 12:34

یک‌شنبه 97/10/30،

مشهد

دوره مقدماتی php

, (اخبار رسمی):
جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می‌رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره‌ای را عرضه کرده است.

برای خرید جینسینگ و سایر داروهای گیاهی، گیاهان دارویی و محصولات طبیعی، نام «فروشگاه اینترنتی درمانگیاه» را به خاطر داشته باشید

جینسینگ (جین سینگ، جین سنگ) چیست؟

قیمت قرص جینسینگ چاقی

قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng باید دقت شود که جین سینگ ریشه‌ی گیاهی است که در کف جنگل‌های آسیای شرقی به خصوص کره و هنگ کنگ می‌روید. جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره‌ای است که توسط درمانگیاه تهیه و ارائه شده است.

جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می‌شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می‌کرده‌اند. چینی‌ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلول‌ها و بافت‌های بدن می‌شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

خرید جینسینگ سفید یا جینسینگ قرمز؟

جسنسینگ سفید و قرمز در واقع هر دو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره‌ای (سفید و قرمز) متفاوت است. جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می‌رسد. به عبارتی دیگر، جین سینگ قرمز تفاله عصاره‌گیری شده جینسینگ سفید است.

البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی‌شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

خواص جینسینگ

جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

قیمت جینسینگ

قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن لازم است، این قیمت مقرون به صرفه است.

خرید جینسینگ سفید از درمانگیاه

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران به خرید جینسینگ اصل کره‌ای، ریشه جین سینگ سفید کره‌ای را تأمین کرده و هم اکنون می‌توان آن را به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کرد. با خرید از درمانگیاه ریشه‌های خام جین سنگ به خریدار ارسال می‌شود تا بتوانند بنا به سلیقه خود، نوع مصرف آن را انتخاب کنند.

نحوه مصرف جینسینگ

برای مصرف این محصول می‌توان به چند روش عمل کنید:

1-  دمنوش جینسینگ

برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کرد. سپس آن را بنا به ذائقه خود با شکر یا عسل و … مصرف کرد. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره‌گیری، کاملا استخراج نمی‌شود، لذا میتوان از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جین سینگ استفاده کرد. برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کرد.

2- کپسول جینسینگ

برای تهیه کپسول جین سینگ باید ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کرد (برای تهیه کپسول خالی می‌توان به نزدیک‌ترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه کرد). سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسول‌ها را بست. برای تقویت اثرات جین سینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کرد.

3- سالاد جین سینگ

برای تهیه سالاد جین سینگ، می‌توان جین سنیگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کرد. سپس آن را برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کرد. باید دقت کرد که آبی که جین سینگ در آن خیس خورده است، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آن را نباید دور ریخت و باید مصرف شود.

عوارض جینسینگ

عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جین سینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است. این موضوع می‌تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بی‌خوابی شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی‌های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آن را تشدید می‌کند.

علاقه‌مندان برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن می‌توانند به سایت درمانگیاه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تهیه و تأمین گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و محصولات طبیعی استاندارد، با کیفیت و مرغوب برای مشتریان محترم در سراسر ایران تأسیس شده است.

قیمت قرص جینسینگ چاقی

بهداشت و درمان

|
سلامت و زیبایی

خیابان دکتر شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری،خیابان هشتم، پلاک 16، واحد 1

[email protected]

Copyright © 2013 – 2020 Akhbar Rasmi
|
All Rights Reserved

قرص گیاهی جنسینگ

مرتضی شریفات هستم از خوزستان،گیاهپزشک و مشاور مجموعه عطاری حاج محمد.

Mapper since: December 16, 2019

قرص چاقی جینسینگ نی نی سایت

قرص جینسینگ برای خانمها

تداخل دارویی قرص جینسینگ

قیمت جینسینگ
خواص جینسینگ و 3 روش استفاده آن – ایران عسل
به عنوان یک داروی طبیعی برای کاهش وزن و رفع چاقی جینسینگ یکی از بهترین …. شکل های مختلفی از این گیاه مانند قرص جینسینگ، پودر، روغن و ریشه خام آن در …
خواص، قیمت و نحوه مصرف جینسینگ اصل کره‌ای را بشناسید …
جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد.
پودر و قرص چاقی جنسینگ – کیمیا طب
از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه.
آشنایی با مضرات و خواص جینسینگ – هفت گنج
Dec 12, 2018 – جینسینگ سالهاست که در آسیا و شمال آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد و از … انجام شده که اثرات ضد دیابت و ضد چاقی در موش های بالغ را اندازه گیری کرد. … شما می توانید جینسینگ را در قالب خشک شده، پودر، کپسول و قرص پیدا کنید.
با سلام. می خواستم بپرسم آیا قرص چاقی جینسینگ به … – تبیان
با سلام. می خواستم بپرسم آیا قرص چاقی جینسینگ به کلیه یا کبد ضرری میرساند و مقدار مصرف روزانه کپسول های آن در روز چقدر است؟ – تبیان.
کپسول چاق کننده جینسینگ | تاجر جینسینگ
کپسول چاق کننده جینسینگ : این مدل از جینسینگ به گونه ای فرآوری شده است که کلیه مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنید بیشتر جذب بدن شود.
قرص چاقی جینسینگ – آپارات
مضرات قرص های چاقی · دکتر علی یگانه ( فلوشیپ زانو و لگن). 1226 بازدید ۳ هفته پیش. قرص چاقی گیاهی دراگون | چاقی صورت | داروی گیاهی چاقی بدون …
آیا قرص جینسینگ چاق کننده است و برای چاق شدن چه قرص گیاهی …
آیا قرص جینسینگ چاق کننده است؟ آیا قرص جینسینگ باعث لاغری میشود؟ برای چاق شدن چه قرص گیاهی ای موثر است؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ …
تشخیص جنسینگ اصل و تقلبی – کپسول گیاهی جینسینگ …
با استفاده از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق … کپسول چاقی جینسینگ چاق کننده کل بدن به صورت یک نواخت.
قرص و پودر افزایش وزن اصلی | افزایش افزایش اشتهاوافزایش…‎
قرص چاقی و پودر چاقی اصلی با تضمین افزایش وزن ده کیلو در ماه مناسب تمام سنین با قیمت واقعی. قرص چاقی اصلی نمایندگی مستقیم شرکت ساسان طب مناسب افزایش اشتها و افزایش وزن. تلفن تماس سفارش. تضمین بهترین کیفیت.
قرص های افزایش وزنقرص آدیوس گلدقرص لاغری گلوریا

قیمت قرص جینسینگ چاقی

179,000 تومان

افزایش یکنواخت وزن بدن

افزایش قدرت جسمانی و جنسی

افزایش شادابی و نشاط

افزایش قدرت تحمل و پایداری

قیمت قرص جینسینگ چاقی

از بین بردن استرس

مقابله با پیری و عوارض آن

تقویت سیستم ایمنی بدن

تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن

هم اکنون در انبار موجود نیست – اما میتوانید این محصول را پیش خرید کنید

کپسول چاق کننده جینسینگ

 

کپسول چاق کننده جینسینگ : این مدل از جینسینگ به گونه ای فرآوری شده است که سیستم گوارشی را تقویت و باعث می شود کلیه مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنید بیشتر جذب بدن شود.

همچنین آرامش عصبی و روحی را در پی دارد(تقویت اعصاب) بیشتر جهت افزایش وزن و چاق شدن به طور طبیعی بکار میرود و به همین دلیل خواص کلی آن با سایر جینسینگ ها متفاوت است.

این نوع جینسینگ بیشتر در جهت رشد و زیاد شدن وزن و حجم بدن و توسعه تدریجی عضلات قوی و هیکل ایده آل استفاده می شود.

همچنین این محصول برای ورزشکاران و کلیه افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارند توصیه می شود.

با استفاده از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق بمانید.

بهترین مکمل چاقی گیاهی را امتحان کنید.

چاق کننده کل بدن به صورت یک نواخت.

افزایش قدرت جسمانی و جنسی

افزایش شادابی و نشاط

افزایش قدرت تحمل و پایداری

از بین بردن استرس

مقابله با پیری و عوارض آن

تقویت سیستم ایمنی بدن

تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن

افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی

تنظیم فشار خون (کاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن)

تقویت ‌کننده قوای عمومی بدن و به ‌ویژه تقویت ‌کننده توانایی جنسی مردان

کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان

قیمت قرص جینسینگ چاقی

خواص فوق به دلیل وجود ترکیباتی خاص به نام جینسینوساید(ginsenoside) در ریشه این گیاه است.

هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد. لذا می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه خواص درمانی و دارویی ریشه آن نیز افزایش می یابد.

شواهد به دست آمده حاکی از آن است که این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای درمان بیمارانی که از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شکایت دارند نیز پیشنهاد می شود.

همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.

مطلب مهم این است که علی رغم داشتن خواص درمانی، این گیاه عمدتاً نقش حفاظتی و پیشگیری کننده دارد و کمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری ها موثر است.

این محصول موجب اضاف وزن بصورت ماهیه می شود و چربی اضافی برای شما در بر نخواهد داشت.

کپسول چاق کننده جینسینگ

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

  • خواص روغن رازيانه روي پوست
  • ایمیل *

    دیدگاه شما *

    خرید قرص چاقی,خرید قرص چاقی 5040,خرید قرص چاقی فرشته,خرید قرص چاقی فت فست,خرید قرص چاقی صورت,خرید قرص چاقی دراگون,خرید قرص چاقی گامبو,خرید قرص چاقی صورت فت فیس,خرید قرص چاقی جینسینگ,خرید قرص چاقی اکسیر,قیمت قرص چاقی 5040,خرید کپسول چاقی 5040,خرید اینترنتی قرص چاقی 5040,قیمت قرص چاق کننده 5040,خرید قرص چاقی از 5040,خرید قرص چاق کننده 5040,قیمت قرص چاقی صورت 5040,قیمت قرص گیاهی چاقی 5040,قیمت قرص چاقی فرشته,خرید اینترنتی قرص چاقی فرشته,خرید پستی قرص چاقی فرشته,خرید اینترنتی کپسول چاقی فرشته,خرید پستی کپسول چاقی فرشته,خرید کپسول چاقی فرشته,خرید کپسول چاقی فرشته اصل,فروش قرص چاقی فرشته,قیمت قرص چاق کننده فرشته,خرید قرص چاقی فت فست اصل,قیمت قرص چاقی فت فست,قیمت کپسول چاقی فت فست,خرید اینترنتی قرص چاقی فت فست,خرید کپسول چاقی فت فست,قیمت قرص های چاقی فت فست,خرید پستی قرص چاقی فت فست,خرید قرص های چاقی فت فست,خرید اینترنتی کپسول چاقی فت فست,خرید قرص چاقی صورت اکسیر,خرید قرص چاقی صورت هیمالیا,قیمت قرص چاقی صورت,قیمت قرص چاقی صورت فت فیس,قیمت قرص چاقی صورت فت فیس اکسترا,خرید اینترنتی قرص چاقی صورت فت فیس اصل,خرید قرص چاق کننده صورت,قیمت قرص چاق کننده صورت,قیمت قرص چاقی دراگون,قیمت قرص چاقی دراگون اصل,خرید اینترنتی قرص چاقی دراگون,قیمت قرص دراگون چاق کننده,قیمت قرص های چاقی دراگون,قیمت قرص چاقی گامبو,قیمت قرص های چاقی گامبو,خرید کپسول چاقی گامبو,خرید اینترنتی قرص چاقی گامبو,قیمت قرص چاق کننده بامبو,خرید قرص چاق کننده صورت فت فیس,قیمت قرص چاقی جینسینگ,خرید کپسول چاقی جینسینگ,قیمت قرص جینسینگ چاق کننده,خرید قرص چاق کننده جینسینگ,قیمت قرص چاقی اکسیر,قیمت قرص اکسیر چاقی بدن,قیمت قرص چاقی صورت اکسیر,خرید پستی کپسول چاقی اکسیر

    پودر افزایش وزن جینسینگ

    قرص مگارنج مناسب برای افزایش وزن و پر شدن صورت

    قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast اصل مخمر ابجو

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

    قرص چاق کننده گیاهی Brewers Yeast اصل 240 تایی مخمر ابجو

    بومبا افزایش وزن

    قرص چاقی فت فست بهترین قرص چاق کننده یکنواخت بدن است. فت فست بهترین و موثرترین داروی چاقی …

    خرید قرص چاقی سوپر فت فیس -محصولی بی نظیر برای چاقی صورت بصورت کاملا طبیعی -جدیدترین محصول …

    خرید اینترنتی قرص های چاقی فت فیس اورجینال مناسب برای چاقی صورت و گونه گذاری – فروش با 40 درصد …

    فرازطب : عرضه کننده جدیدترین بهترین قرص لاغری و کپسول چاقی آدیوس قویترین قرص چاق کننده صورت …

    قرص های چاقی موجود در داروخانه جدیدترین و قوی ترین چاقی تضمینی صورت و بدن بدون عوارض …

    خرید قرص چاقی فت فست قرص چاقی فت فست بهترین شیوه حجم دهی به قسمت ها مختلف بدن افزایش وزن خوش …

    قرص چاقی سوپر فت فست جدید ، بهترین قرص چاق کننده بدون عوارض ، فروش به صورت تضمینی

    فروش اینترنتی داروهای چاق کننده طبیعی فت فست اصل fat fast

    Back to Top


    © 2020 خرید از داروخانه

    لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید – حداقل 5 کاراکتر

    حداقل 8 کاراکتر

    قرص رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین و مینرال ویتامین هوس، با افزایش توان فیزیکی بدن به بهبود عملکرد جنسی، رفع خستگی، تامین ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن کمک می کند. عصاره جینسینگ قرمز داخل این مکمل، توان و قدرت سیستم قلبی و عروقی را افزایش داده و فشار خون را تنظیم می کند.

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

    ۱۰۷,۰۰۰ تومان ۱۰۳,۵۰۰ تومان

    موجود در انبار

    در فروشگاه اینترنتی دیده‌ام

    قرص رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین مینرال به خوبی اثرات منفی ناشی از یائسگی مانند گر گرفتن، استرس و افسردگی را برطرف می‌نماید. باعث بهبود خلق و خو می‌شود و سرد مزاجی بین زوجین را نیز برطرف می‌نماید. رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین و مینرال باعث افزایش انرژی و جوانی در افراد شده و بدین طریق با پیری و کهولت سن مقابله می‌نماید.

    جینسینگ یک نوع ریشه است که شامل ساقه زیر زمینی، ریشه اصلی و ریشه‌های فرعی است. و در اطراف هر یک از ریشه‌های فرعی تعداد زیادی ضمائم مو مانند قرار گرفته است. رشد کامل گیاه جینسینگ 6 سال به طول می‌انجامد. هر چه سن ریشه این گیاه بیشتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز در آن افزایش می‌یابد. لذا می‌توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه، خواص درمانی و دارویی آن افزایش می‌یابد. جینسینگ قرمز کره ای که برای تهیه “رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین” مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای ریشه ای به طول 10-7 سانتیمتر با چند ریشه فرعی و یک ریزوم برگ است و وزن کلی آن حدود 40 تا 120 گرم است. از سال هفتم به بعد رشد گیاه جینسینگ بسیار کند شده و گیاه به تدریج شکل مریض و بیمارگونه به خود می‌گیرد.

    ریشه جینسینگ بسته به فرایند خشک کردن، به دو گروه جینسینگ سفید و جینسینگ قرمز تقسیم می‌شود. جینسینگ سفید ریشه جینسینگ تازه است که بعد از پوست کندن خشک می‌شود اما جینسینگ قرمز بدون پوست کندن توسط بخار خشک می‌شود. در پروسه بخار زدن برای تهیه جینسینگ قرمز، نشاسته جینسینگ ژلاتینه می‌شود که باعث افزایش میزان ساپونین‌ها و فعال شدن اجزای ترکیبی موثر آن می‌شود.

    ریشه گیاه جینسینگ حاوی ساپونین‌های تری ترپنی، روغن‌های ضروری، پلی استیلن، پلی ساکارید، پپتیدوگلیکان، ترکیبات نیتروژنی، اسیدهای چرب، کربوهیدرات‌ها و ترکیبات فنولی است. مهمترین جزء فعال این گیاه جینسینوسایدها (ساپونین‌ها) هستند که ساختار تری ترپنی دارند و فعالیت‌های فارماکولوژیکی گیاه جینسینگ مربوط به این ترکیبات است. گیاه جینسینگ نوعی آداپتوژن محسوب می‌شود. جینسینگ، گیاهی با خواص آنتی اکسیدان است که موجب افزایش مقاومت بدن در برابر عوامل استرس زا، تروما، اضطراب، ضعف و خستگی می‌شود. عصاره این گیاه از طریق محور هیپوتالاموس- هیپوفیز- آدرنال عمل می‌کند و باعث تقویت عملکرد سیستم ایمنی می‌شود.

    عصاره جینسینگ قرمز، هویج، نخود سفید، گوجه فرنگی،کدو حلوایی، کلم بروکلی، ریشه کرفس، مامه فرگتوز، خربزه، لیمو، هلو، کیوی، سیب، ویتامین A، ویتامینB1 ، ویتامینB6 ، ویتامین B12، ویتامین B2، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، اسید فولیک، پانتوتنیک اسید، نیاسین، آهن، زینک، کرومیوم، منگنز، بیوتین، کلسیم، منیزیم، سلنیم، آیودین

    روزانه 2 بار هر بار 1 قرص میل شود.

    افرادی که وارفارین مصرف می‌کنند، باید هنگام مصرف فرآورده‌های حاوی عصاره جینسینگ، تست پایش نسبت نرمال شده بین المللی (International Normalized Ratio) را در فواصل زمانی کمتری انجام دهند.

    در صورت مشاهده واکنش‌های حساسیتی در مصرف این مکمل، مصرف را قطع کرده و با پزشک یا داروساز تماس بگیرید.

    عوارض جانبی که به ندرت ممکن است ایجاد شود شامل تغییرات فشار خون، اسهال، سردرد و کاهش اشتها است.

    از مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی خودداری شود. (خصوصا در 3 ماه اول بارداری)

    *نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

    **درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

    g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

    کلمات مرتبط: جینسینگ، جنسینگ، جین سینگ

    8809353372039

    افزایش توان فیزیکی بدن

    مواد معدنی

    1228180439

    انواع ویتامین ها

    قرص

    بزرگسالان

    30 عدد

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

    جینسینگ کره‎ای

    مقوایی

    ایران

    سام آرین اکسیر

    ویتامین هوس

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

  • عکس نوشته در مورد اسم محمد طاها

  • توسط زهره زارعدر تاریخ 26 آوریل 2020

    ببخشید این محصول اگر فشار خون داشته باشیم مصرفش مشکلی نداره؟


    توسط مهسادر تاریخ 27 آوریل 2020

    سلام این قرص باعث افزایش وزن میشه؟
    چون من خیلی لاغرم هم میخام وزن ام زیاد بشه و هم انرژی زا باشه


    توسط ملیحه حکمتدر تاریخ 28 آوریل 2020

    به نظرتون این قرص برای پسر ۱۶ ساله که خیلی ضعف بدنی داره خوبه؟ احساس خستگی رو رفع می کنه؟


    توسط مینا یاسینیدر تاریخ 30 آوریل 2020

    چند روزیه میخورم و احساس می کنم رخوت و سستی بدنم از بین رفته، تو روابطم باهمسرم هم تاثیر داشته، ازش راضی ام


    توسط همایون حسنیدر تاریخ 21 می 2020

    خسته نباشید. این قرص در انزال تاخیر ایجاد می کنه؟

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

    داروخانه آنلاین مثبت سبز بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. شما مخاطبین محترم میتوانید با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید از داروخانه آنلاین مثبت سبز بهترین لذت خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

    0 محصول

    جین سنگ سفید کره ای – بسته 2 عددی (حدود 50 گرم)

    75,000 تومان

    9 در انبار

    جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره ای را به شما عرضه کرده است.

    کلمات کلیدی متن: قیمت جینسینگ | عوارض جینسنگ و لاغری | طریقه مصرف جینسینگ برای اسپرم | جینسینگ از کجا بخریم | فرق جینسینگ سفید و قرمز | خواص جینسینگ برای مردان | خرید اینترنتی جینسنگ | کپسول و قرص جینسنگ

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

    قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng بدانید: جین سینگ ریشه ی گیاهی است که در کف جنگلهای آسیای شرقی بخصوص کره و هنگ کنگ میروید.

    جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره ای است که توسط درمانگیاه برای شما تهیه و ارائه شده است.

    جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می کرده اند. چینی ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلولها و بافتهای بدن می شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

    جنسینگ سفید و قرمز در واقع هردو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره ای (سفید و قرمز) متفاوت است.

    جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می رسد. به عبارتی دیگر، جنسینگ قرمز تفاله عصاره گیری شده جینسینگ سفید است.

    البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

     

    البته در چین نوعی جینسینگ قرمز وجود دارد که حاصل پروردن جینسنگ سفید در محلولی الکلی به مدت چندین سال (مثل ترشی سیر و یا سایر ترشی های ایرانی) است.

    جینسینگ سفید در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در الکل، مواد موثره خود را به الکل می دهد و از لحاظ دارویی بسیار قویتر می شود.

    اگر عباراتی مثل جینسینگ 6 ساله و امثال آن را شنیده باشید، اشاره به همین موضوع و تعداد سالهایی دارد که جینسینگ در الکل نگهداری شده است (دقیقا شبیه سیرترشی ایرانی که حاصل قرار دادن سیر در سرکه به مدت چندین سال است).

    اما متاسفانه این نوع جینسینگ قرمز در ایران وجود ندارد و آنچه در ایران به نام جینسینگ قرمز وجود دارد، همان ریشه های عصاره گیری شده جینسینگ است که در اثر عصاره گیری با الکل و گرما، به رنگ قرمز در می آید.

    قیمت جینسینگ سفید و قرمز معمولا مشابه هم است.

     

    خواص جنسینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

    قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه شما نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن دارید، این قیمت مقرون به صرفه است. برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن به سایت درمانگیاه که در زیر معرفی شده است مراجعه کنید.

     

    جینسینگ از کجا بخریم ؟ شاید این سوال باعث شده که شما به این صفحه بیایید.

    فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران گرامی به خرید جینسینگ اصل کره ای، ریشه جین سینگ سفید کره ای را برای شما تأمین نموده و هم اکنون می توانید آنرا به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کنید.

    ما برای شما ریشه های خام جین سنگ را ارسال می کنیم که بتوانید بنا به سلیقه خودتان، نوع مصرف آنرا انتخاب کنید.

    علاوه بر این، جهت اطمینان از اصل بودن محصول  (چرا که محصولات پودر شده نمی توانند اعتماد و اطمینان مشتری را از اصالت و خلوص محصول حاصل کنند و با توجه به قیمت جینسینگ که نسبتا بالاست، اطمینان از اصل بودن آن مهم است) ما ریشه خالص و پودر نشده جینسینگ را به شما تقدیم می کنیم.

    برای مصرف این محصول می توانید به چند روش عمل کنید:

     

    برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کنید.

    سپس آنرا بنا به ذائقه خودتان با شکر یا عسل و … مصرف کنید. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره گیری، کاملا استخراج نمی شود، لذا می توانید از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جینسنگ استفاده کنید.

    برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسـنگ، می توانید از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کنید.

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

     

    برای تهیه کپسول جینسنگ بایستی ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کنید (برای تهیه کپسول خالی می توانید به نزدیکترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه نمایید).

    سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسولها را ببندید.

    برای تقویت اثرات جین سینگ، می توانید از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کنید.

     

    برای تهیه سالاد جین سنگ، می توانید جین سنگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کنید. سپس آنرا برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کنید.

    دقت کنید که آبی که جین سنگ را در آن خیس کرده اید، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آنرا دور نریزید و مصرف کنید. همچنین با توجه به قیمت جینسنگ که نسبت به سایر گیاهان دارویی بالاتر است، بهتر است تا حد ممکن از آن استفاده بهینه کنید.

     

    عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جینسینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است.

    این موضوع می تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بیخوابی شما شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آنرا تشدید می کند.

  • عوارض خوردن زنجبیل در دوران بارداری
  • لذا اگر نگران ایجاد عوارض جینسینگ هستید، این موارد را رعایت کنید. هرچند این عوارض جینسینگ در افراد بسیار کمی و آن هم به ندرت ایجاد می شوند.

     

    اگر تمایل دارید به جای استفاده از گیاه خام جینسینگ، یک محصول فرآوری شده توسط کارخانجات داروسازی را که از این گیاه تولید شده است مصرف کنید، می توانید از بین محصولاتی که در زیر معرفی می شود یکی یا چندتا را انتخاب کنید.

    تمام محصولاتی که ما به شما معرفی می کنیم مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بوده و دارای پروانه بهداشتی معتبر هستند.

    بعضی از این محصولات عبارتند از:

     

    کپسول روجینسینگ از محصولات شرکت قائم دارو است و حاوی پودر خالص ریشه جینسینگ کره ای است.

    این محصول برای تقویت عمومی بدن، رفع خستگی مزمن، تقویت جنسی و افزایش قدرت نعوظ آقایان کاربرد دارد.

    اگر تمایل به آشنایی با این محصول دارید و یا میخواهید آنرا سفارش دهید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

     

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

    اگر شما پدر یا مادر باشید، احتمالا با تولیدات باکیفیت شرکت سندروس بخصوص شربت سندروس که اشتها آوری بسیار پرمصرف برای کودکان هست، آشنا هستید.

    این شرکت داروسازی هم اکنون اقدام به تولید یک محصول باکیفیت دیگر از گیاه جینسنگ، به نام کپسول جینسینگ و آرژنین سندروس نموده است.

    در تولید این محصول علاوه بر عصاره جینسینگ، از گیاهان دارچین و زنجبیل و همچنین ال آرژنین استفاده شده است.

    گیاهان جینسنگ، دارچین و زنجبیل هرکدام به نوعی باعث افزایش قدرت جنسی و بهبود میل جنسی در آقایان و خانمها می شوند و ال آرژنین به کار رفته در این محصول نیز با بهبود خون رسانی به اندام های جنسی، باعث افزایش قدرت نعوظ در آقایان و برانگیختگی بیشتر در خانمها می شود.

    برای خواندن اطلاعات کامل درباره این محصول و یا ثبت سفارش اینترنتی آن، بر روی لینک زیر کلیک کنید

     

    هورنی بیت یک محلول خوراکی است که در ویال های 12 میلی لیتری و در بسته بندی ده عددی تولید شده است.

    این محلول با استفاده از عصاره جینسینگ و چندین گیاه دیگر به همراه ال آرژنین تولید شده است و قدرت بسیار خوبی در تقویت نعوظ و افزایش میل جنسی در مردان دارد.

    برای استفاده از آن باید نیم ساعت قبل از رابطه جنسی، یک ویال آنرا بخورید.

    با کلیک بر روی لینک زیر می توانید اطلاعات کاملی درباره هورنی بیت بدست بیاورید

    نیاز به مشاوره پزشک دارد

    بروشور ندارد

    ندارد

    یک سال (حدودا)

    نیاز به مشاوره پزشک دارد

    تماما گیاهی

    abbasian – ژانویه 22, 2019

    سیروس – جولای 12, 2019

    من ک تازه گرفتم امیدوارم ک جواب بده

    مجتبی – سپتامبر 2, 2019

    سلام من این محصول رو یک هفته میشه تهیه کردم پودر کردم داخل کپسول خالی ریختم روزی دوعدد مصرف میکنم تأثیراتی که تا الان دیدم فوق‌العاده روی پوستم که پوست خشک دارم همیشه پوستم خشکی میزد عالی نشون داد و این که روی موهام تا الان شادابی و تیره تر شدن موی سر تا ببینم تاثیرات دیگرش بعد از مدت دیگه چی نشون میده

    م م – سپتامبر 29, 2019

    سلام خسته نباشید من هم تازه پودر جینسینگ خریداری کردم بشدت لاغرم و طبع گرمی دارم ینی نمیتونم گرمی بخورم زیاد و اشتها ندارم اصلا… میخام چاق شم توروخدا راهنماییم کنید پودر جینسینگ به تنهایی چاق کننده هست؟؟؟؟ الان پودرها رو تو کپسول ها با وانیل ترکیب کردم و درست کردم فقط نمیدونم برا چاقی روزی چنتا و کِی بخورم؟؟؟؟؟ تا چه مدت؟ وآیا اگر چاق کرد بازگشت داره یا نه؟؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنید

    ar1471334 – ژانویه 30, 2020

    سلام من تازه این محصدل رو دریافت کردم تاًیرش فوق العادس ولی یه بار مصرف کردن کمه

    شیدا – ژانویه 31, 2020

    سلام آیا این محصول برا چاق شدن خوبه

    درمانگیاه (مالک تایید شده) – ژانویه 31, 2020

    با سلام

    بله میتوان از جینسینگ برای چاق شدن و افزایش وزن استفاده کرد. پیشنهاد ما این است که برای افزایش وزن جینسینگ سفید را در پودر چاق کننده مُسَمِّن نیاک مخلوط کنید تا اثر سریعتر و بهتری را دریافت کنید.

    علاوه بر آن میتونید از قرص اشتها آور شیکوریدینهم استفاده کنید.

    اعظم مددی – فوریه 1, 2020

    بسیار موثر بوده و یک بار مصرف کردن هم کنه عالی از اصالت محصول هم خیالتان راحت باشه

    حامد – می 11, 2020

    سلام . ایا جینسینگ شما به صوت خام هست یا پخته شده ؟

    درمانگیاه (مالک تایید شده) – می 11, 2020

    با سلام جینسینگ خام هست. ‌ ریشه خود گیاه جینسنگ است که خشک شده و به شما تقدیم می‌شود.

    امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

    امتیاز شما

    درمانگیاه در نگاه اول شبیه به یک داروخانه آنلاین یا یک عطاری اینترنتی به نظر می رسد.

    اما بطور دقیقتر، درمانگیاه یک پایگاه جامع مرتبط با گیاهان دارویی است که ضمن ارائه بهترین محصولات، خدمات و فرآورده های تولیدشده از گیاهان دارویی، سایر محصولات مرتبط با این گیاهان ارزشمند همچون اسانس و عصاره، دستگاهها و تجهیزات مرتبط، کتابها و جزوات چاپی و الکترونیکی، گیاهان خامِ  ضدعفونی و استاندارد شده و همچنین دانش فنی مرتبط با صنایع وابسته به گیاهان دارویی و معطر را به هموطنان محترم ارائه می دهد.

    این کالاها و خدمات روز به روز در حال افزایش بوده و توسط تیمهای متخصص و فروشندگان مختلف که از سراسر کشور به جمع درمانگیاهی ها افزوده می شوند، ارائه می شود.

    تمامی حقوق این سایت برای داروخانه آنلاین درمانگیاه محفوظ است.

    روزی 2 بار ، هر بار یک قرص بعد از غذا و با یک لیوان آب میل شود.

    این محصول تحت لیسانس شرکت ویتامین هاوس کره جنوبی و در کارخانه داروسازی نوشا فارمد ایرانیان تولید و بسته بندی شده است. (دارنده پروانه شرکت سام آرین اکسیر)

    جینسینگ Ginseng : یکی از گیاهان نیروبخش و مقوی که مشهوریت زیادی در جهان دارد جینسینگ می باشد که بهتر است آن را گیاه جوانی یا نوشدارو بنامیم. در کتب سنتی و به عربی ریشه گیاه را «جنسه» و «جنسا» می نامند. به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و Asiatie ginseng و Chinsese ginseng گفته می شود. گیاهی است از خانواده عشقه Araliaceae می باشد که نام علمی آن Panax ginseng می باشد. این گیاه Panax ginseng که بیش از 5000 سال است در چین به کار می رود. برای پزشکان عرب قرن نهم میلادی شناخته شده بود. مارکوپولو در مورد این گیاه شگفت کمیاب نوشته است : «هنگامی که هیئتی از سوی پادشاه سیام بالوئی چهاردهم دیدار کرد گیاه جینسینگ را به او معرفی کردند. از آن پس ثروتمندان اروپایی برای رفع خستگی و ناتوانی از جینسینگ استفاده می کردند. همچنین این گیاه در قرن هجدهم ، در آمریکا هم شهرت یافت ، مخصوصاً وقتی کشف شد که گیاه پاناکس کینکفولیوس (Panax quonquefolius) در آن قاره بومی است. مشخصات : گیاهی است چند ساله ، برگ های آن مرکب دارای 7-5 برگچه که به طور گروهی با دمبرگ های خود از یک نقطه خارج و تشکیل یک برگ مرکب را می دهند. هر برگچه ، بیضی با کناره دندانه دار منظم ، نوک تیز و با گلبرگ های مشخص می باشد. ریشه گیاه که در قسمت مستعمل آن می باشد دراز، ضخیم یک شاخه یا منشعب و دو شاخه ، طول آن یک متر و بیشتر و قطر آن در ناحیه یقه گیاه تا 10 سانتی متر می رسد. پوست خارجی ریشه گیاه به رنگ زرد ، طعم آن کمی شیرین ، شبیه مغز ریشه شیرین بیان است. البته در بعضی گونه ها اندکی تلخ می باشد. این گیاه در کوهستان های چین و منچوری می روید و از داروهای شفابخش معروف چینی است که هم اکنون در تمام داروخانه های چین و اغلب داروفروشی های اروپا و آمریکا عرضه می شود. ترکیبات شیمیایی : از نظر ترکیبات شیمیایی برای اینکه به اسرار خواص شفابخش این ریشه پی برده شود ، مطالعات وسیعی صورت گرفته است و آنچه که تا به حال گزارش شده است این است که این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون ، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین ، مواد صابونی ، یک اساس روغنی فرار به نام پاناسین و یک هورمون و ویتامین B و ویتامین D ، ترکیبات استیلنی ، استرول ها و سرانجام یک گلوکوزید به نام جینسینگ می باشد. این دارو تونیک ، محرک ، بازساز و مقوی است. مرکز سیستم اعصاب و تنفس را تحریک می کند و این اثر دارو مربوط به وجود دو گلوکوزید به نام های پانوکسید آ و پانوکسید ب آن جدا شده اند. از ریشه گیاه 2-1 درصد کولین برحسب وزن و بتاسیتوسترول به دست می آید. از این دارو برای تهیه داروهای جوانی که در ترکیبات داروهای به کار می رود استفاده می شود. از گزارش دیگری آمده است که در سال 1974 ریشه این گیاه و سایر اعضای اندام گیاه برای یافتن اسرار شگفت انگیز شفابخش آن تحت بررسی دانشمندان قرار دارد و تاکنون چندین ماده عامل فیزیولوژیک از آن جدا شده است، از آن جمله عمده ترین آن عبارتند از پانکسین که مقاومت عضلات را در برابر بی نظمی ها و ناراحتی ها افزایش می دهد و پانکس اسید که متابولیسم و سیستم عروقی را اصلاح می کند و پاناکولین یا پانکس ویلون که روی سیستم غدد مترشحه داخلی یا آندوکرین اثر می گذارد و پاناسن که مرکز اعصاب را تحریک می کند و در آخر جینسینگ برای بیماری قند اثر مثبت دارد. خواص و کاربرد: ریشه جینسینگ شاید معروفترین داروهای چینی باشد که از دوران کهن تاریخ تا حال همواره آثار شفابخش آن مورد توجه حکمای طب سنتی قرار داشته است و دارد. از نظر خواص به طور کلی ، نیروبخش ، مقوی ، محرک ، بادشکن و نرم کننده می باشد. بررسی های زیادی روی این ریشه به عمل آمده که به اسرار شفابخش آن در موارد معالجه قطعی بی نظمی های عصبی ، کم خونی ، ضعف ، کمبود تعرق و بی نظمی تنفس ، فراموشی و نسیان ، تشنگی مداوم ، بی میلی جنسی ، خستگی شدید ، سوء هاضمه ، دردهای ناحیه قلب و تهوع و … پی برده شود. خوردن آن به صورت جوشانده یا عصاره یا به صورت اسانس و یا مستقیماً از جرم گرد ریشه به صورت خام صورت می گیرد. خوراک آن نیرو و توانایی ایجاد می کند تا در دوران نقاهت پس از بیماری ، بی نظمی های غده های بدن و ضعف اعصاب از بین رود و کار طبیعی و شفادهنده آنها اعاده گردد. متابولیسم قندها و هیدراتهای کربن در بدن را منظم می کند و موجب می شود که مصرف اکسیژن به طور مداوم و عادی انجام گیرد و برای آرام کردن اشخاصی که ناراحتی های روانی دارند ، بسیار نافع است و یک نوع مسکن موثر برای مغز می باشد. چند نوع از Panax در بازار دنیا عرضه می شود که از نظر خواص و مرغوبیت در ردیف های متفاوتی قرار می گیرند. جین سینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد. سایر خواص جینسینگ عبارتند از :

    * افزایش توان ذهنی * افزایش قدرت جسمانی * بهبود فعالیت حافظه * افزایش شادابی و نشاط * افزایش قدرت تحمل و پایداری * از بین بردن استرس * مقابله با پیری و عوارض آن * تقویت سیستم ایمنی بدن * تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن * جلوگیری از سردرد * بهبود بی خوابی و بد خوابی * کاهش عوارض یائسگی * برطرف ساختن یا بهبود مشکلات جنسی * رفع خستگی، ضعف و بی حالی * افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی * تنظیم فشار خون (کاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن) * تنظیم سطح قند خون بدن * مقابله با افسردگی * تقویت ‌کننده قوای عمومی بدن و به ‌ویژه تقویت ‌کننده توانایی جنسی مردان * کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

    خواص فوق به دلیل وجود ترکیباتی خاص به نام جینسینوساید ( ginsenoside ) در ریشه این گیاه است. هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد. لذا می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه خواص درمانی و دارویی ریشه آن نیز افزایش می یابد. ریشه جینسینگ می تواند بیشتر از صدها سال زندگی کند. ولی به تدریج تغییراتی در ساختار آن حاصل می گردد. شواهد به دست آمده حاکی از آن است که این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای درمان بیمارانی که از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شکایت دارند نیز پیشنهاد می شود. همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است. مطلب مهم این است که علی رغم داشتن خواص درمانی، این گیاه عمدتاً نقش حفاظتی و پیشگیری کننده دارد و کمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری ها موثر است.

    انواع جینسینگ :

    1- جینسینگ کره ای یا چینی Pnax ginseng در برخی مناطق کوهستانی هند و چین کاشته می شود و از نظر ریشه غده ای آن مورد توجه می باشد. در چین و ژاپن از جوشانده یا دم کرده غده زیرزمینی خشک آن برای نرم کردن سینه و به عنوان مقوی معده و تب بر استفاده می شود. در هندوچین جوشانده ساقه ضخیم زیرزمینی به عنوان تقویت و تجدید قوا در دوره نقاهت بیماران و زنان پس از وضع حمل داده می شود. این دارو به عنوان نوشدارو در آن مناطق برای انواع بیماری ها تجویز می شود و اختصاص به یک بیماری خاص ندارد. جینسینگ چینی یا کره ای یکی از نادرترین و گرانترین گیاهان می باشد. یک تونیک تجدید کننده انرژی ، مخصوصاً در طحال و ریه . پژوهش های جدید ، وجود ترکیبات استروئیدی شبیه هورمون های جنسی انسان را در آن نشان داده است. این گیاه باعث تقویت سیستم ایمنی و کاهش خستگی هم می شود. نحوه مصرف به صورت جوشانده و تنتور می باشد که در جوشانده به عنوان تونیک عمومی 3 تا 10 گرم آن را در 500 میلی لیتر آب می جوشانیم و در حالت تنتور که در درمان اسهال ناشی از ضعف دستگاه گوارش مصرف می شود و همچنین در درمان آسم و سرفه مزمن نیز استفاده می شود. می توان از کپسول حاوی 500 میلی گرم تا 4 گرم از پودر ریشه نیز به عنوان تقویت کننده استفاده نمود. اگرچه پاناکس جینسینگ عموماً بی خطر است اما عوارض جانبی هم دارد. در دوران بارداری یا در صورت بالا بودن فشارخون از مصرف مقدار زیاد یا به مدت طولانی باید پرهیز کرد. همچنین از مصرف سایر محرک ها مانند چای ، قهوه و نوشابه های کولادار همراه با پاناکس جینسینگ باید خودداری نمود.

    2- پاناکس نوتو جینسینگ : Panax noto ginsingPanax noto ginsing که دارای ساقه زیرزمینی ضخیم است و برای تقویت و جلوگیری از خونریزی ، بندآوری خونریزی خارجی یا داخلی، تف کردن با اخلاط خونی ، خونریزی از بینی ، عادات ماهیانه بیش از حد متعارف و وجود خون در ادرار و مدفوع به کار می رود. عده ای از دانشمندان خواص آن را شبیه خواص گیاه .Cynura pinnatifida Dc می دانند و از نظر قابض بودن و بندآوردن خونریزی و جوش دادن زخمها مانند آن گیاه تلقی می شود. استوارت معتقد است که برای جوش دادن زخمهای پوست بسیار مؤثر است. دانشمند دیگری به نام چیو اصولاً این دو گیاه را تحت یک نام چینی آنها ذکر کرده است ولی به هر حال در عین حال که شبیه هستند ولی دو گیاه مختلف می باشند و مؤثرترین آنها جنسه می باشد که نوشدارو به معنای واقعی می باشد و در موقع خرید باید دقت کرد که ریشه گیاه اصیل خریداری گردد. این جینسینگ که جینسینگ کاذب هم نامیده می شود به عنوان ضد درد و برای قطع خونریزی ( داخلی و خارجی ) به کار می رود. همچنین به داروهای مربوط به بیماری های عروقی و قلبی و آنژین صدری اضافه می شود. در دوران جنگ ویتنام سربازان ویت کنگ از این گیاه برای افزایش سرعت بهبودی زخم های گلوله استفاده می کردند. قسمت مورد استفاده این گیاه ریشه آن می باشد که بصورت پودر می باشد که در کپسول ها و یا قرص های 2-1 گرمی برای درمان زخم و خونریزی ها و یا درد به کار می رود و برای درد ناشی از زخم معده آن را با پوست درخت نارون مخلوط می کنند. در دوران بارداری از پاناکس نوتو جینسینگ نباید استفاده کرد ، زیرا ممکن است روی جنین اثر بدی داشته باشد.

    Panax quinquefolius -3 : پاناکس کینکفولیوس در عده ای از مدارک علمی نیز این گونه که اصولاً بومی آمریکای شمالی می باشد و سابقاً از آنجا به چین برده و کاشته می شده نام برده می شود که در حال حاضر تقریباً در بازار معروفیتی ندارد. این جینسینگ آمریکایی هم یک تونیک می باشد که در چین برای تب و خستگی ناشی از بیماری های مزمن لاغر کننده ، مانند سل بکار میرود و همچنین در درمان سرفه های ناشی از ضعف ریه هم مفید است. قسمت مورد استفاده این گیاه نیز ریشه می باشد که به دو صورت تنتور و پودر می باشد که در تنتور به عنوان تونیک یا همراه گیاهانی مثل زنجبیل شامی و پوست درخت توت برای سرفه مزمن و ضعف ریه استفاده می شود. پودر ریشه پاناکس کینکفولیوس در کمبود انرژی به صورت قرص یا کپسول در دوزهای 2-1 گرمی استفاده می شود. :Eleutherococcus Senticosus 4- جینسینگ سیبری بخش مورد استفاده این گیاه ریشه می باشد (مانند بقیه گونه های جینسینگ) و بعنوان داروی ضد اسپاسم و ضد روماتوئید است و توان انسان را در برابر استرس افزایش می دهد و هیجان زایی آن کمتر از جینسینگ چینی و کره ای می باشد و برای کسانی که به دنبال تحریک کننده قوی تری هستند روش مصرف آن به صورت تنتور یا کپسول حاوی 500 میلی گرم پودر ریشه می باشد ، البته بصورت قرص های دارویی نیز کاربرد دارد. نظری به تحقیقات جدید علمی در مورد خواص درمانی جینسینگ : درباره جینسینگ تحقیقات علمی گسترده ای در جهان به عمل آمده است. تنها دانشمندان روسی بیش از 400 طرح تحقیقاتی در مورد آثار شفابخش جینسینگ سیبری انجام داده اند. نتایج تمام تحقیقات نشان داده است اشخاصی که از دم کرده جینسینگ استفاده می کنند معمولاَ سالمتر و شادابترند و در برخورد با ناملایمات زندگی استقامت بیشتری از خود نشان می دهند ، انرژی بیشتری برای کار دارند و تمرکز حواس آنها خیلی بهتر و بیشتر است. دکتر فرانسورت (Dr.Norman Franworth) که یکی از دانشمندان معروف گیاهان دارویی است تجربیات روسها را در مورد جینسینگ کاملاً تأیید می نماید. نظریه دکتر فرانسورت در مورد خواص جینسینگ این است که جینسینگ یک آداپتوژن است. آداپتوژن یک اصطلاح فنی و پزشکی می باشد که آن را اولین بار پزشک معروف روسی به نام برخمان (Dr.I.I.Berkhman) ، از آکادمی علمی شوروی ، تعریف کرده است و این لقب را برای توضیح خواص شفابخش جین سنگ به کار برده است. یک آداپتوژن ماده ای است بی ضرر که نقش تعدیل کننده در بدن را دارد ، یعنی ورود آداپتوژن به بدن موجب می شود هرچیزی که در بدن در حالت عدم تعادل یا غیر نرمال است عادی و نرمال شود. مثلاً اگر فشارخون خیلی زیاد است تا حد عادی آن را کاهش می دهد و اگر فشارخون پایین افتاده و کم است ؛ آن را تا حد عادی و طبیعی ، متناسب با فیزیولوژیی بدن افزایش می دهد. به این ترتیب وجود آداپتوژن در یک ماده غذایی و ورود آن به بدن آثار فیزیولوژیکی گسترده ای شبیه ضداکسیدکننده ها دارد. البته در جینسینگ مواد ضداکسیدکننده نیز وجود دارد که خاصیت مفید آداپتوژن جینسینگ را تشدید و تحریک می کند. تحقیقات علمی جدید دیگری نشان می دهد که فرایند تعدیل کردن نه فقط در جینسینگ بلکه در اغلب مواد خوراکی نیز وجود دارد. مثلاً محققان وزارت کشاورزی آمریکا اخیراً کشف کرده اند که عنصر کروم که به مقدار خیلی کم برای بدن لازم است از عوامل آداپتوژن می باشد و آثار دو بعدی دارد و در دو جهت مخالف برای تعدیل اختلالات و عدم تعادل های فیزیولوژیکی بدن اثر می گذارد. مثلاً قند خون را تعدیل می کند ، یعنی اگر زاید برحد نرمال باشد تا حد نرمال کاهش می دهد و اگر کمتر از حد نرمال شده است آن را تا حد نرمال و طبیعی بدن افزایش می دهد. به نظر می رسد این خاصیت برقراری تعادل بیوشیمی در بدن که اصل Yin-Yang معروف چینی ها را به خاطر می آورد در اغلب گیاهان شفابخش و مواد خوراکی طبیعی یافت می شود. از نظرمقدار و مدت مصرف ، عده ای از دانشمندان توصیه می کنند که روزانه 2/1-1 قاشق مربا خوری از گرد ریشه جینسینگ 6 ساله در مدت یک ماه خورده شود و سپس دو ماه بعد از آن خورده نشود ، ولی عده ای نیز معتقدند که تا مدت ها هر روز از پودر جینسینگ می توان خورد. جینسینگ را بصورت جوشانده نیز می توان خورد. برای این کار 2/1 قاشق مربا خوری گرد جینسینگ را در یک پیمانه آب جوش (220 گرم ) ریخته و بگذارند 10 دقیقه ریزریز بجوشد و 2 پیمانه در روز از این جوشانده بخورند.

    در این مقاله به معرفی مکمل ZMA می پردازیم که به دلیل دارا بودن منیزیم و روی توسط ورزشکاران، ژیمناستیک کاران و بدن سازان مورد استفاده قرار می گیرد.

    ویتامین B12، ویتامینی محلول در آب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویتامین این مقاله را مطالعه کنید.

    با مطالعه این متن درباره فولات و نقش آن در سلانتی بدن بیشتر بخوانید.

    سلام سال نو مبارک ببخشید این دارو بهتره یا کپسول کاماسوترا برای رفع خستگی و افزایش سیستم ایمنی بدن ؟؟ و ی سوال دیگه اینکه برای مادرم که قرص فشار خون میخوره مشکلی نداره ؟ با تشکر شما الان ارسال دارین ؟

    با سلام

    کاربر گرامی

    برای افراد مبتلا به پرفشاری خون، محصولات حاوی جنسینگ توصیه نمی شود چون می توانند باعث بالاتر رفتن یا افت فشار خون شوند. هر دو محصول حاوی مقادیر بالایی جنسینگ هستند. اگر هدف شما افزایش سطح انرژی است محصول کاماسوترا توصیه می شود اما اگر هم افزایش سطح انرژی و هم بهبود عملکرد سیستم ایمنی مد نظرتان است، رد جنسینگ پاور که یک مولتی ویتامین مینرال کامل نیز هست، توصیه می شود.

    باتشکر – کارشناس علمی داروکده

    سلام ببخشید میخواستم بدونم این محصول با داروی دپاکین تداخل نداره و اینکه ایا ساعت مصرفشون نزدیک هم باشه مشکلی ایجاد میشه؟

    با سلام

    کاربر گرامی، مصرف این محصول با دو ساعت فاصله مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

    با تشکر – دکتر داروساز داروکده

    سلام خسته نباشد آیا این قرص اشتهاآورهم هست چون من علاوه برافزایش انرژی میخوام که چاق هم بشم چون لاغرم.

    با سلام

    کاربر گرامی این مکمل به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه ب و زینک می تواند بر روی اشتها نیز موثر باشد. در کنار این مولتی ویتامین شما می توانید برای افزایش اشتهای بیشتر از پودر چاقی مسمن هم استفاده نمایید.

     

    باتشکر – کارشناس علمی داروکده

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

    آیا این دارو محدودیت سنی داره؟

    باسلام

    کاربر گرامی، مصرف این محصول محدودیت خاصی ندارد منتها بهتر اسن زیر 16 سال استفاده نشود.

    با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

    سلام
    مصرف این قرص برای افراد دیابتی مشکلی نداره؟

    باسلام

    کاربر گرامی، اصولا مصرف این محصول باعث افزایش قند خون در فرد نخواهد شد منتها بهتر است در زمان مصرف قند خون به صورت مرتب بررسی و اندازگیری شود.

    با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

    وقتتون بخیر
    جایی خوندم که، جینسینگ هورمن زنانه استروژن رو افزایش میده آیا این موضوع حقیقت داره و شامل این دارو هم میشه؟

    با سلام

    کاربر گرامی، جینسینگ می تواند هورمون های جنسی را در بانوان افزایش دهد و آقایان این اثر را ندارد و حتی اثرات شبه تستوسترون خواهد داشت.

    با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

    برای خانمی که آمیلودپین، ویتامین d3 و b1 استفاده میکنه، این قرص مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    باسلام

    کاربر گرامی، مصرف این محصول مشکلی به دنبال نخواهد داشت منتها ممکن است مصرف این محصول در بعضی افراد باعث افزایش فشار خون شود. از این رو بهتر است در ابتدای مصرف فشار خون به صورت مرتب بررسی شود.

    با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

    سلام
    داخل بسته نوشته شده روزی دو عدد کپسول آیا یک عدد کافی نیست یا باید طبق دستور عمل کرد؟

    باسلام

    کاربر گرامی، شما می توانید برای شروع محصول را به صورت روزانه یک عدد استفاده نمایید.

    با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

  • پروفایل سیگاری دختر
  • مصرف همزمان این دارو و ایمیونیس مناسب است؟

    با سلام

    کاربر گرامی، اصولا مصرف یک محصول کافی بوده و بسته به اولویت بهتر است یک محصول را انتخاب و مصرف نمایید.

    با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

    سوال دیگه آینکه آیا این محصول اثر بخشی لازم رو برای خانوم ها نیز دارد؟

    با سلام

    کاربر گرامی، بله. این محصول محدودیت جنسیت نداشته و برای بانوان نیز قابل استفاده می باشد.

    با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

    تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

    طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1399-1388 )

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

    این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

    سبد خرید شما خالی است!

    امتیاز :

    4 از 187 نظر

    این محصول هیچ گونه عوارض جانبی ندارد

    هر بسته شامل 60 عدد کپسول 500mg می باشد

    این محصول فاقد هر گونه مواد شیمیایی است

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

    کپسول شامل پودر ژل رویال و پودرجینسینگ می باشد

     

    خرید کپسول ژل رویال و جینسینگ برای آن دسته از افرادی که به شناخته شده ترین خاصیت ژل رویال، یعنی درمان ناباروری امید بسته اند، بهترین انتخاب ممکن است. با این حال کپسول ژل رویال و جینسینگ تنها برای درمان ناباروری مورد استفاده قرار نمی گیرد. این محصول می تواند برای درمان بیماری های مختلف به کار گرفته شود. قبل از اینکه علت ترکیب این دو ماده با یکدیگر را با هم مورد بررسی قرار دهیم، بد نیست با هم مرور کنیم که ژل رویال چیست و چرا به صورت کپسول مصرف می شود؟

    ژل رویال یک ماده بسیار خاص در دنیا است که هیچ موجودی در دنیا توانایی تولید آن را جز خود زنبور ندارد. به همین علت، بسیاری از ترکیبات ژل رویال تنها و تنها در همین ماده پیدا می شود و هیچ گونه جایگزینی ندارند. ژل رویال در کندو کاربردهای مهمی داشته و راز طول عمر ملکه زنبور عسل محسوب می شود. همچنین این ماده در باروری شگفت انگیز ملکه و رشد سریع لاروها (نوزادان)، نقش حیاتی دارد.

    شاه انگبین نام فارسی ژل رویال است و نشان می دهد که ایرانیان از گذشته توجه خاصی به این این ماده داشته اند. اما ژل رویال نه تنها در ایران بلکه در تمام تمدن های باستانی مورد توجه دانشمندان قرار داشته است. خوشبختانه امروزه با شکسته شدن انحصار استفاده از ژل رویال برای پادشاهان، پاپ و ملکه انگلستان، خواص زیادی از ژل رویال کشف شده و حالا در اختیار همگان قرار دارد.

    ژل رویال در حال حاضر در بسیاری از کلینیک های ناباروری، شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی و بسیاری از مطب های طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه تمامی خواص ژل رویال هنوز به تایید طب نوین نرسیده، ظرفیت استفاده از آن هنوز آزاد نشده و به نظر می رسد در سال های آتی شاهد رشد استفاده از این ماده برای درمان بیماری ها و پیشگیری از بروز مشکلات روحی و جسمی باشیم. با این حال اطبا طب سنتی چینی، ایرانی و برخی کشورهای اروپایی مثل آلمان، تاکید ویژه ای برای مصرف ژل رویال دارند.

    ژل رویال خام که از کندو برداشت می شود، قابل مصرف است. این طور نیست که نتوانید ژل رویال را به صورت خام مصرف کنید؛ اما این ماده شرایط نگهداری بسیار خاصی در خارج از کندو دارد. برای نگهداری از ژل رویال باید آن را در دمای زیر صفر نگهداری کنید. اگر تنها چند ساعت، ژل رویال را در بیرون از فریزر بگذارید،‌ خواص خود را از دست می دهد. در این زمینه تحقیقات علمی معتبری انجام شده و به اثبات رسیده است که ژل رویال حتی به اندازه چند ساعت هم نباید بیرون از فریزر بماند.

    برای کم کردن ریسک خراب شدن ژل رویال خام، این ماده را به روش های مختلفی فراوری می کنند تا بتوان آن را در دمای بالای صفر نیز بدون از دست رفتن خواص، نگهداری کرد. ترکیب ژل رویال با عسل، درست کردن کپسول های سافت ژل و پودر کردن ژل رویال از رایج ترین اقدامات برای فراوری این ماده به شمار می روند.

    اگر برای تبدیل ژل رویال خام به پودر، از روش های علمی استفاده شود، خواص این ماده حفظ می شود. تهیه کپسول ژل رویال با استفاده از پودر این ماده نیز روش مصرف را ساده تر می کند. با این روش، دیگر خبری از طعم ژل رویال و حساسیت برخی افراد به این طعم نخواهد بود. اما حالا که قرار است ژل رویال مصرف کنیم، بهتر نیست ماده ای مکمل نیز به آن اضافه شود؟

    هر ماده ای، مکملی دارد. تحقیقات نشان داده که مصرف ژل رویال با دو ماده طبیعی، می تواند اثرات بهتری برای سلامتی داشته و خواص آن را تکمیل کند. این دو ماده عسل و جینسینگ هستند.

    جینسینگ گیاهی است بسیار انرژی زا و تقویت کننده قوای بدن که برای افزایش میل و توان جنسی نیز کاربردهای شناخته شده ای دارد. علاوه بر این، جینسینگ خواص فوق العاده ای برای تقویت روان افراد به همراه داشته و حتی در تنظیم فشار خون و قند خون نیز اثرگذار است. به طور کلی خواص مشابه ژل رویال و جینسینگ باعث شده تا انستیتوهای علمی دنیا، این دو ماده را مکمل یکدیگر بنامند.

    بر خلاف آنچه که در افکار عمومی رایج است، جینسینگ تنها برای مردان و تقویت قوای جنسی آنها مفید نیست؛ بلکه این گیاه برای درمان بیماری های مختلف زنانه نیز کاربرد دارد. ترکیب ژل رویال و جینسینگ معجون خوبی هم برای مردان و هم برای زنان است تا به درمان بیماری های مختلف به ویژه بیماری های جنسی بپردازند.

    شرکت شهدینه گلها با سابقه درخشان و به پشتوانه مقالات علمی معتبر در دنیا، اقدام به ساخت کپسول های ترکیبی ژل رویال و جینسینگ نموده است. در این کپسول ها میزان مشخصی از ژل رویال و جینسینگ به صورت پودر شده قرار گرفته و هیچ گونه ماده اضافه به آن ها افزوده نمی شود. با مصرف کپسول های عرضه شده در سایت ایران عسل می توانید به خواص این دو ماده در کنار هم دسترسی داشته باشید.

    بر اساس نیازسنجی های انجام شده، کپسول ژل رویال و جینسینگ به صورتی تهیه شده تا برای بیماران مختلف مورد استفاده قرار گیرد. از درمان آلزایمر گرفته تا درمان ناباروری و نازایی، با استفاده از این ماده قابل دسترسی است. البته دوز مصرفی کپسول ژل رویال و جینسینگ بسته به نوع بیماری متفاوت است که در مشاوره رایگان با متخصصین شهدینه گلها، مشخص می شود. همچنین نباید فراموش شود که درمان با ژل رویال یک روش درمانی بلندمدت است. در نتیجه باید تداوم در مصرف، نظم در مصرف و صبوریی، از ویژگی های مصرف کننده این پسول های سلامتی باشد.

    شرکت شهدینه گلها از بهترین پودر ژل رویال اروپایی برای تولید کپسول استفاده می کند. این پودرها در کشورهایی نظیر ایتالیا و فرانسه و با دستگاه پیشرفته فریز درایر تولید شده اند که با استفاده از آنها ژل رویال در دمای منفی 75 درجه به پودر تبدیل می شود. در نتیجه می توانید خیال راحتی از بابت کیفیت ژل رویال عرضه شده در این کپسول ها داشته باشید. همچنین پودر جینسینگ نیز با وسواس خاصی از جینسینگ های دستچین شده تهیه شده و سپس به پودر تبدیل می شود.

    استفاده از کپسول های بهداشتی، باکیفیت و حلال از دیگر ویژگی های محصول کپسول ژل رویال و جینسینگ شرکت شهدینه گلها است. همچنین این محصول در بسته بندی های تیره عرضه می شود تا نور خورشید باعث خراب شدن ژل رویال پودر شده موجود در کپسول نشود. همچنین در این کپسول ها از هیچ ماده نگهدارنده ای استفاده نشده است.

    کمک به باروری و بهبود نازایی

    تقویت قوای جنسی

    تنظیم غدد و هورمون ها

    تنظیم فشارخون و چربی خون

    انرژی زا و نشاط آور

    بهبود و درمان کم خونی

    تقویت سیستم عصبی و ضد افسردگی

    بهبود و درمان سرطان

    افزایش دهنده مقاومت بدن در مقابله با عفونت ها

    قیمت قرص جینسینگ چاقی

    جلوگیری از پیری زودرس و آلزایمر

    تحریک کلاژن سازی و زیبایی پوست صورت

     

    پودر ژله رویال + پودر جینسینگ

    هر کپسول به همراه شربت عسل (عسل حل شده در آب ولرم) میل شود

    روزانه یک عدد قبل از صبحانه میل شود

    کپسول ژل رویال و جینسینگ برای زنان باردار، شیرده، کودکان و افرادی که از آسپرین و داروهای رقیق‌کننده (وارفارین) و کاهنده فشارخون استفاده می‌کنند  توصیه نمی شود.

    روزانه یک عدد

    این محصول هیچ گونه عوارض جانبی ندارد

    ارسال رایگان بدون محدودیت مبلغ خرید

    قیمت رقابتی نسبت به سایر همکاران

    محصول با کیفیت و بسته بندی استاندارد

    گارانتی بی قید و شرط محصول

  • عکس نوشته مصدق
  • فروشگاه مركزي :اصفهان خيابان جي خيابان پروين بازار گياهان دارويي غرفه ي شماره ي ٣


    تلفن:

    03191014550

    موبایل:
    09138610971

    کلیه حقوق برای ایران عسل محفوظ است. @ 1396

    قیمت قرص جینسینگ چاقی
    قیمت قرص جینسینگ چاقی
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *