قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

دوره مقدماتی php
قهوه موکا گانودرما دکتر بیز
قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

قهوه موکا نوع دیگری از فرآورده های قهوه است که از ترکیب اسپرسو، شیر داغ و شکلات شیرین  تهیه می شود. به عبارتی دیگر برخی آن را نوع شکلاتی کافه لاته می دانند، اما باید اذعان داشت که در هر منطقه ای با توجه به مذاق غالب مردم آن محل تغییراتی جزئی در آن اعمال شده است به عنوان مثال در جایی ممکن است یک لایه شیر و یا یک لایه خامه به جای شکلات داغ در بالای این نوشیدنی استفاده شده باشد و یا به هر نحو دیگری که نام بردنشان از حوصله متن خارج خواهد بود. همین کافیست که بدانید این نوع قهوه از مواد متفاوتی تشکیل شده است. اما قهوه موکا گانودرما دکتر بیز علاوه بر تغییرات دیگر یک فاکتور اساسی دیگر نیز دارد که سبب ایجاد تفاوت بسیار بیشتری در میان دیگر نمونه ها می شود و آن هم بکار بردن قارچ جادویی گانودرما در ترکیب این نوشیدنی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

ترکیبات قهوه موکا گانودرما شامل پودر قهوه، پودر ریشی (گانودرما لوسیدوم) جینسینگ می باشد. دانه های قهوه یکی از مورد استفاده ترین خوراکی های غذایی در سطح جهانی است. این محبوبیت به دلیل داشتن خواص بسیار بالا و تغییر در روحیه و طعم دلنشین آن حاصل شده است.

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

از جمله موارد درمانی قارچ گانودرما می توان به درمان آلزایمر و پاریکنسون که درمان مشخصی ندارند اشاره کرد. میتوان احتمال ابتلا به آنها را با مصرف پودر قهوه موکا گانودرما کاهش داد. به خصوص پاریکنسون که به دلیل کاهش دوپامین به وجود می آید و گانودرما میتواند از آن جلوگیری کند. و همچنین به علت وجود دانه قهوه در بسیاری از رژیم ها و مکمل های غذایی به منظور کاهش میزان چربی استفاده میشود. این موضوع نیز به دلیل وجود کافئین است که باعث میشود میزان سوخت و مصرف چربی در بدن افزایش پیدا کند. این چربی سوزی به طور چشمگیری قدرت بدنی و فعالیت های بدن را میتواند بهبود بخشد.

دوره مقدماتی php

کافئین در واقع باعث فعال شدن پیامی میشود تا سلول های چربی شروع به سوختن کنند و ایجاد انرژی را برای بدن فراهم آورند. همچنین کافئین سطح آدرنالین را در خون بالا میبرد و سلول های چربی به عنوان سوخت مورد نیاز بدن مصرف میشوند. در نتیجه خوردن قهوه قبل از تمرین و باشگاه های ورزشی بسیار مفید است. گانودرما دارای مواد غذایی مهمی می باشد که شامل ویتامین های B12، B5، B3 و سطح بسیار زیادی از انتی اکسیدان است.

نحوه مصرف 
یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه موکا لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود.

میزان آنتی اکسیدان در این نوشیدنی حتی از تمام میوه ها و سبزیجات موجود بیشتر است و برای رژیم های غذایی فوق العاده مفید است. در نتیجه برای پیش گیری از سرطان، به خصوص کبد و روده بسیار موثر است. دیابت نوع دوم که سیصد میلیون نفر را در تمام دنیا تحت تاثیر قرار داده است نیز توسط گانودرما قابل پیشگیری است و میتواند احتمال ابتلا به این نوع از دیابت را بین 23% تا 50% کاهش دهد. 

گانودرما لوسیدوم به کار رفته در موکا برای سلامت کبد که عضو بسیار مهمی از بدن است هم اهمیت ویژه ای دارد. به خصوص میتواند از ابتلا به هپاتیت و التهاب شدید کبد نیز جلوگیری کند. همچنین براساس مطالعاتی که دانشگاه هاروارد انجام داده است، کافئین میتواند میزان مشکلات روحی و افسردگی را نیز کاهش داد و در بهبود روجیه تاثیر مثبتی داشته باشد.

قهوه های گانودرما در طعم های مختلفی تولید و عرضه شده اند و برای کسانی که از بیماری قند (دیابت) رنج میبرند اکیدا توصیه میگردد . دقت کنید نیمه عمر مصرف هر ساشه حدود 24 تا 48 ساعت است و این یعنی شما باید دوره مصرف را در بازه های یک روزه یا نهایتا دو روزه کامل کنید . مصرف چند ساشه از این قهوه آن هم به صورت پراکنده مطمئنا خواص درمانی آن را برای شما مشهود نمی سازد . برای اینکه نتیجه فوق العاده آن را در کاهشِ قندِ مضرِ بدن و بهبود سلامت عمومی ببینید باید حداقل دو دوره و به صورت منظم از این قهوه استفاده کنید . مصرف این قهوه و هم خانواده های آن به هیچ وجه با بیماری قند و یا حتی بیماری هایی همچون گرفتگی قلب و عروق منافات نداشته و بسیار مفید است.اگر مایلید نسبت به قهوه و خواص معجزه آسای آن اطلاعات بیشتری بدست بیارید به هیچ وجه مقاله خواص قهوه های گانودرما رو از دست ندید.ضمنا غیر از بیماری قند این مکملِ سلامتیِ بی نظیر روی اکثر بیماری ها تاثیر مثبت داشته و علائم بهبود پس از چند دوره مصرف، کاملا مشهود است.

 

کد تایید *

کلمه کاربری یا ایمیل *

رمز عبور *

ورود

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

ارسال رایگان سفارشات بالای 400هزار

۱۸۹,۰۰۰ تومان ۱۸۰,۰۰۰ تومان

قهوه فوری موکا دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما

DR.Biz Coffe Mocha With Ganoderma Extract

قهوه فوری موکا همراه با قارچ گانودرما ، قهوه عربیکا ، پودر شکر و کافی میت

تعداد در بسته: 20 ساشت 18 گرمی

چگونگی استفاده: روزی 1 ساشت از قهوه گانودرما لاته را در 1 لیوان آب جوش خوب حل کرده و قبل از صبحانه میل نمایید.

مصرف برای زنان باردار و شیرده ، افرادی که پیوند اعضا داشته اند ، افرادی که مشکلات قلبی و فشار خون بالا دارند با توصیه پزشک مجاز است.

ساخت کشور: ایران شرکت دکتر بیز

یک ساشت از قهوه گانودرما لاته حاوی 12 کیلو کالری انرژی ، قند 2 گرم ، چربی 0/4 گرم ، نمک 0/005 گرم و اسیدهای چرب ترانس 0/1 گرم می باشد.

فقط 3 عدد در انبار موجود است

قهوه فوری موکا دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما

DR.Biz Coffe Mocha With Ganoderma Extract

قهوه فوری موکا همراه با قارچ گانودرما ، قهوه عربیکا ، پودر شکر و کافی میت

تعداد در بسته: ۲۰ ساشت ۱۸ گرمی

چگونگی استفاده: روزی ۱ ساشت از قهوه گانودرما لاته را در ۱ لیوان آب جوش خوب حل کرده و قبل از صبحانه میل نمایید.

مصرف برای زنان باردار و شیرده ، افرادی که پیوند اعضا داشته اند ، افرادی که مشکلات قلبی و فشار خون بالا دارند با توصیه پزشک مجاز است.

ساخت کشور: ایران شرکت دکتر بیز

یک ساشت از قهوه گانودرما لاته حاوی ۱۲ کیلو کالری انرژی ، قند ۲ گرم ، چربی ۰/۴ گرم ، نمک ۰/۰۰۵ گرم و اسیدهای چرب ترانس ۰/۱ گرم می باشد.

قارچ گانودرما ماده اصلی قهوه گانودرما موکا دکتر بیز

خرید قهوه گانودرما فوری موکا دکتر بیز یک پیشنهاد عالی برای شما

کافه موکا ترکیبی لذیذ از کافه اسپرسو و خامه است در واقع، کافه لاته یک واژه ایتالیایی برای شیرقهوه است.

درمان آکنه و جوش صورت

سم زدایی و پاک سازی بدن

تقویت سیستم ایمنی بدن

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

جوان سازی پوست

تقویت و افزایش رشد مو و ناخن

درمان ریزش مو

کنترل دیابت و قند خون

افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن و کمک به لاغری و کاهش وزن

ضد پیسی یابرص پوست

بهبود عملکرد غده ی تیروئید

درمان سردردهای شدید میگرنی

خاصیت ضد ویروسی جهت پیشگیری و درمان بیماری ایدز

افزایش تعداد گلبول های سفید خون برای پیشگیری و درمان انواع سرطان

  • عکس نوشته نیكی
  • ضد استرس، اضطراب و افسردگی

    کاهش کلسترول خون و نرمال کننده فشار خون

    کاهش خطر ابتلا به بیماری های کبد مانند هپاتیت B، کبد چرب و سیروز کبدی

    با خرید قهوه گانودرما فوریموکا دکتر بیز به سلامتی خود بیاندیشید.

    مجتبی غفاری – ۱۳۹۸-۰۸-۱۷

    با سلام من مدت ۱۰ روز هست که استفاده می کنم کمی سردرد دارم من برای کمر درد وآرتروز خریدم در حالی که جایی از بهبود درد مفاصل گفته نشده لطفا راهنمایی کنید

    aseelkala – ۱۳۹۸-۰۸-۱۷

    سلام پیشنهاد میشود گلدلیگین را در سایت جستجو کنید و اطلاعات آن را مطالعه نمایید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    نام *

    ایمیل *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    کد تایید *

    کلمه کاربری یا ایمیل *

    رمز عبور *

    ورود

    فقط 3 عدد در انبار موجود است

    ۲,۸۹۰,۰۰۰ ریال

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    Dr. Biz Ganoderma Coffee Mocha

    گانودرما نام یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت قهوه فوری موکا (قهوه + کاکائو) توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. قهوه موکا یا کافه موکا گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند.

    مشاهده مجوزها و استانداردها

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    جهت آشنایی بیشتر با گانودرما کلیک کنید: قارچ گانودرما چیست؟

    جهت آشنایی بیشتر با قهوه گانودرما کلیک کنید: قهوه گانودرما

    به ترکیب قهوه و شیر و کاکائو، موکا یا موکاچینو گفته میشود؛ درواقع موکا، کافه لاته ایست که به آن کاکائو اضافه کرده ایم یا هات چاکلتی که به آن اسپرسو اضافه شده باشد.

    قهوه موکا گانودرما تنها نوشیدنی حاوی گانودرماست که در آن کافئین و کاکائو به همراه گانودرما در کنار هم قرار میگیرند و خواص کاکائو را در کنار خواص گانودرما خواهیم داشت. این امر به طور چشمگیری باعث افزایش سطح هشیاری و بالا رفتن تمرکز میشود به همین دلیل مصرف این محصول برای فعالیتهایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب میباشد. همچنین خواص بوجود آمده در اثر کنار هم قرار گرفتن گانودرما، کاکائو و کافئین به بهبود سلامت پوست بسیار کمک کرده و تاثیر مثبتی بر آن میگذارد. جهت آشنایی بیشتر با خواص گانودرما موجود در این محصول: خواص گانودرما

    با مصرف کافه موکا گانودرما از خواص کاکائو نیز در کنار خواص گانودرما بهره مند خواهید شد. از مهم ترین خواص کاکائو به موارد زیر میتوان اشاره کرد (لینک منبع):

    ایجاد حس آرامش، تسکین سردرد، بالابردن هشیاری ذهنی و تمرکز، کاهش خطرات بیماریهای قلبی و عروقی، رفع مشکلات پوستی

    منع مصرف: زنان باردار و شیرده

    سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

    همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

    برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

    و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

    20 ساشه پودر قابل حل در آب

    12230

    36/15730

    Arqavan – ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

    من محصول رو مصرف کردم طعمش واقعا خیلی خاص و منحصر بفرده و من که خیلی دوسش داشتم، فقط چه مدت باید ازین محصول استفاده کنم تا مشکلم حل بشه؟

    گانوتراپیست – ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

    سلام و عرض ادب خدمت شما ممونیم از اینکه تجربه خودتون رو با ما در میان می گذارید. مدت زمان مصرف گانودرما وابسته به عواملی مثل علت مصرف گانودرما، نوع بیماری و فرد مصرف کننده میباشد و به عنوان مثال تاثیر آن بر روی بدن کسی که ورزش میکند و رژیم غذایی خود را هم رعایت میکند بسیار سریعتر از کسی خواهد بود که این کارها را نمیکند و یا علائم اثر بخشی گانودرما در فردی که بیماری اش خفیف تر باشد زودتر خود را نشان میدهد به نسبت کسی که بیماری در بدنش پیشرفت کرده باشد اما به صورت کلی حداقل مدت زمان مصرف گانودرما ۴ الی ۶ ماه میباشد که دقیقتر آن توسط مشاورین مجرب Ganuderma.ir و پس از بررسی شرایط و وضعیت مصرف کنندگان به آنها گفته خواهد شد. جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

    سبحان – ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

    سلام، محصولات شما اصله؟

    گانوتراپیست – ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

    سلام و عرض ادب خدمت شما سایت تخصصی Ganuderma.ir به صورت مستقیم با کمپانی دکتر بیز در ارتباط بوده و با تهیه ی مستقیم محصولات از این کمپانی، این محصول را در سریعترین زمان ممکن و به شکلی کاملا حرفه ای و تخصصی و در فضایی کاملا امن به شما عزیزان عرضه میکند. فروشگاه گانودرما همچنین در اینستاگرام نیز ما با نام ganuderma.ir در راستای سهولت در امر سفارشات و بهبود ارتباطات با مشتریان و افزایش کیفیت مشاوره تخصصی به شما عزیزان خدمت رسانی میکنیم. ورود به صفحه اینستاگرام

    علی رضا – ۳ شهریور ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید برای کبد چرب روزی چند تا باید بخورم؟قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    گانوتراپیست – ۹ شهریور ۱۳۹۸

    برای شروع روزی ۱ ساشه کافیست، بعد از بیست روز اول با بررسی شرایط توسط متخصصین ما احتمال تغییر دوز مصرفی وجود خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتونید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام و یا تلفنهای تماس داخل سایت اقدام فرمایید

    kia – ۳ شهریور ۱۳۹۸

    برای بیماری پیسی کدوم طعم رو توصیه میکنید؟

    گانوتراپیست – ۹ شهریور ۱۳۹۸

    بهتر هستش که با کافه موکا شروع بکنید برای بیست روز اول و بعد از این مدت با بررسی هایی که توسط مشاورین ما بر روی شما انجام میشه امکان تغییر دوز مصرفی و یا تغییر طعم وجود خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتونید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام و یا تلفنهای تماس داخل سایت اقدام فرمایید

    الینا – ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    من لاته و هات چاکلت رو هم استفاده کردم ولی موکا خوش طعم ترین قهوه گانودرما هستش

    منوچهر سعیدلو – ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    سلام و عرض ادب بنده بعد از مصرف کافئین دچار تپش قلب شدید می شوم آیا می توانم از قهوه موکا گانودرما استفاده کنم یا باید به سراغ هات چاکلت بروم؟ با تشکر از شما و سایت خوبتون

  • عکس برف در مشهد
  • گانوتراپیست – ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    البته که مصرف گانودرما هیچ مشکلی ایجاد نمیکند ولی برای مشکلات قلبی هات چاکلت توصیه میشود

    شهروز – ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید برای کبد چرب روزی چند ساشه باید بخورم؟

    گانوتراپیست – ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

    برای شروع مصرف در ۲۰ روز اول مصرف، روزی ۱ ساشه. بعد از این مدت با بررسی هایی که توسط مشاورین ما انجام میشه دوز مصرفی و طعم مصرفی میتونه تغییر بکنه که در صورت لزوم به شما گفته خواهد شد.

    فاطمه – ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

    برای بیماری پیسی کدوم محصول رو توصیه میکنید؟

    گانوتراپیست – ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

    بهتره که با کافه موکا شروع بکنید برای شروع مصرف به مدت ۲۰ روز و روزی ۱ ساشه. بعد از این مدت با بررسی هایی که توسط مشاورین ما انجام میشه دوز مصرفی و طعم مصرفی میتونه تغییر بکنه که در صورت لزوم به شما گفته خواهد شد.قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    احمدرضا ترکاشوند – ۹ مهر ۱۳۹۸

    سلام و عرض ادب من پسوریازیس دارم مشکل من صد در صد با این محصول حل میشه؟

    گانوتراپیست – ۳۰ مهر ۱۳۹۸

    قطعا گانودرما برای بیماری پسوریازیس و سایر بیماریهای خود ایمنی موثر و مفید هست چرا که باعث ایجاد تعادل در سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد آن میشود اما نکته ی مهم این است که گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل فوق العاده به حساب می آید و در وحله ی اول باعث پیشگیری از بیماری و در صورت ابتلا کمک به درمان بیماری و کنترل آن میشود. جهت مطالعه بیشتر: گانودرما و پسوریازیس

    ایمان – ۱ آبان ۱۳۹۸

    سلام ببخشید برای کبد چرب و چربی خون کدوم یکی از محصولات گانودرما را توصیه میکنید؟؟؟؟ و اینک من هم کم خونی دارم هم مشکل قلبی

    گانوتراپیست – ۱۱ آبان ۱۳۹۸

    بهتره کا مصرف رو با هات چاکلت شروع کنید. جهت مشاوره ی دقیقتر با شماره های درون سایت تماس گرفته و یا از طریق دایرکت پیج اینستاگرام پیام دهید.

    شاهرخ – ۱ آبان ۱۳۹۸

    برای چربی خون شما کدوم محصول گانودرما را توصیه میکنید؟ هم مشکل قلبی دارم هم کم خونم

    گانوتراپیست – ۲۰ آذر ۱۳۹۸

    با سلام هات چاکلت گزینه خوبی برای شما می باشد. سپاس از شما

    حمیدرضا – ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

    با عرض سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون و توضیحات جامع و کاملتون من چربی خون و کبد چرب دارم چه محصولی از گانودرما رو باید مصرف کنم.

    گانوتراپیست – ۱ اسفند ۱۳۹۸

    بهترین گزینه ها هات چاکلت گانودرما و قهوه موکا گانودرما هستند. جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

    Ali – ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید. من بیماری اگزما یا دراماتیت دارم، با قهوه موکا درمان میشه؟؟

    گانوتراپیست – ۱ اسفند ۱۳۹۸

    قارچ گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی ست که میتواند به درمان بیماری ها و اختلالات مختلف کمک کرده و سرعت بهبودی را افزایش دهد نه اینکه به خودی خود درمان کننده هم باشد. مناسبترین طعم برای اختلالات پوستی و برای شروع مصرف موکا میباشد. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

    نازنین – ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

    سلام ببخشید برای لاغری از کدوم استفاده کنم؟؟؟؟

    گانوتراپیست – ۱ اسفند ۱۳۹۸

    بهترین گزینه قهوه سوپریم گانودرما هست. البته به شرطی که فشار خون بالا و یا ناراحتی قلبی نداشته باشید

    اخوان – ۲ تیر ۱۳۹۹

    بسته های قهوه دکتر بیز برچسب اصالت محصول دارند؟ اگرداشته باشند که امکان شناسایی محصول اصل خیلی بهتر فراهم میشه… بنظرتون سایت معروفی مثل بیگ بگ برای خرید معتبر نیست؟آخه اونم تخفیف میده ودرشهر خودم شیراز بدون هزینه ارسال هست. یامثلا دیجی کالا؟

    گانوتراپیست – ۳ تیر ۱۳۹۹

    بله دارند ولی نکته ی قابل توجه این هست که محصولات دست کاری شده و تقلبی دقیقا مشابه بسته های اصلی هستند؛ در واقع محتویات داخل چند ساشه از هر بسته تغییر میکند

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت ویژه 269 هزار تومان (ارسال رایگان)قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیفی 486 هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیف ویژه 685 هزارتومان (ارسال رایگان)


     

    آشنایی با قهوه موکا گانودرما و خواص این قهوه

     

     

    قهوه موکا گانودرما یکی از بهترین قهوه های حال حاضر بازار است که به شکلی طبیعی تولید شده است و امروزه فروش بسیار زیادی را دارا می باشد. این قهوه دارای خواص بسیار زیادی است که ما در این مطلب سعی می کنیم تمامی این خواص را به صورت کامل برای شما شرح دهیم. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید یک قهوه خاص و خوش طعم با ویژگی های منحصر به فرد را دارید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا با این قهوه بیشتر آشنا شوید.

    قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما یک قهوه فوق العاده است که امروزه در سراسر ایران به فروش می رسد و طرفداران بسیار زیادی را دارد. این قهوه یک قهوه بسیار خوش طعم است که از گانودرما تهیه شده است و در کنار این خوشمزگی خواص و مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این قهوه طعم بسیار لذیذ آن است که شما نمی توانید این طعم را در هیچ یک از قهوه های دیگر بچشید. البته طعم خوب تنها ویژگی این قهوه نیست. خواص درمانی فوق العاده زیادی که این قهوه دارد باعث شده است که امروزه بسیاری از پزشکان آن را به عنوان یک داروی گیاهی فوق العاده برای بسیاری از بیمارانی که بیماری های مختلفی دارند تجویز کنند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به صورت کامل درباره ویژگی های منحصر به فرد این قهوه صحبت کنیم.

     

     

     

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت ویژه ۲۶۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیفی ۴۸۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیف ویژه ۶۸۵ هزارتومان (ارسال رایگان)


     

     

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    یکی از مهم ترین مزایای استفاده از قهوه موکا گانودرما دکتر بیز این است که با استفاده از این قهوه شما می توانید به راحتی مشکلات پوستی خود را برطرف کنید و در نتیجه پوستی شاداب تر و زیباتر را داشته باشید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید با استفاده از کلاژن سازی در پوست شما باعث می شود تا پوست شما جوانسازی شود. بنابراین در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که دچار پیری زودرس پوست شده اید و پوست شما چروکیده شده است به شما توصیه می کنیم حتما از این قهوه استفاده کنید. قهوه موکا با قارچ گانودرما به شما کمک می کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن مشکلات پوستی خود را از بین ببرید. علاوه بر این قیمت قهوه موکا گانودرما نسبت به بسیاری از محصولات دیگر که برای زیبایی و شاداب تر کردن پوست به کار می روند مناسب تر است و امکان خرید آن برای تمامی افراد وجود دارد و استفاده از آن مزایای دیگری را نیز به همراه دارد.

    عکس ۲

    یکی دیگر از مزایایی که استفاده از قهوه گانودرما موکا برای شما دارد این است که باعث تولید میزان زیادی کلسیم در بدن شما می  شود که این کلسیم تولید شده می تواند بهترین درمان برای پوکی استخوان باشد. امروزه بسیاری از بیمارانی که برای مشکل پوکی استخوان خود به پزشک مراجعه می کنند معمولا به عنوان یکی از بهترین روش های درمان این مشکل پیشنهاد استفاده از قهوه گانودرما کافه موکا را دریافت می کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید استفاده از این قهوه علاوه بر این که باعث درمان پوکی استخوان شما می شود هیچ گونه عوارضی را نیز با خود به همراه ندارد و بنابراین شما با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین در صورتی که شما هم با مشکل پوکی استخوان رو به رو هستید توصیه ما به شما استفاده از این قهوه است که امروزه بسیاری از مراکز علمی تاثیر فوق العاده آن را تایید کرده اند.

    استفاده از قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما مزایای بسیار زیاد دیگری را نیز برای شما دارد که همین موضوع نیز باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به خرید آن باشند. یکی از مهم ترین مزیت های مصرف قهوه گانودرما مدل موکا این است که شما با استفاده از این قهوه می توانید به راحتی مشکلات گوارشی خود را حل کنید و در نتیجه شب ها بعد از شام می توانید خواب راحت تری را داشته باشید. یکی دیگر از فواید قهوه موکا گانودرما این است که باعث آرامش اعصاب شما می شود. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که آرامش اعصاب ندارید به شما توصیه می کنیم حتما این قهوه را امتحان کنید و نتیجه فوق العاده آن را تجربه کنید. این قهوه می تواند به عنوان ترمیم کننده پوست و مو نیز مورد استفاده قرار گیرد و اتفاقا تاثیر فوق العاده ای را نیز نسبت به بسیاری از داروهای دیگر برای پوست و مو دارد.

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت ویژه ۲۶۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

  • ضرب المثلهای بی ادبی فارسی
  • دو بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیفی ۴۸۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیف ویژه ۶۸۵ هزارتومان (ارسال رایگان)


     

     

    شاید یکی از مهم ترین سوالاتی که درباره این قهوه داشته باشید ترکیبات قهوه موکا گانودرما باشد. به صورت کلی این قهوه از کافئین، کاکائو و گانودرما استفاده شده است که ترکیب این موارد در کنار یکدیگر باعث تولید یک قهوه بسیار خوش طعم با خواص فوق العاده شده است. استفاده از این موارد در کنار یکدیگر سطح هوشیاری شما را افزایش می دهد و باعث می شود که بتوانید به راحتی بر روی موضوعات مختلف تمرکز کنید. اگر احساس می کنید که برای انجام یک کار خاص نیازمند تمرکز بالا هستید به شما توصیه می کنیم قبل از شروع فعالیت خود حتما یک فنجان از این قهوه را میل کنید. در کنار این موارد ترکیب کاکائو و گانودرما در قهوه موکا گانودرما بیز باعث می شود تا افرادی که این قهوه را مصرف می کنند بتوانند احتمال وقوع خطرات و بیماری های قلبی را نیز در خود کاهش دهند که این موضوع یک مزیت فوق العاده برای قهوه ی گانودرما موکا به شمار می آید.

    یکی از نکات بسیار مهمی که باید درباره این قهوه بدانید طریقه مصرف قهوه موکا گانودرما می باشد. طریقه مصرف قهوه موکا گانودرما بسیار ساده است و شما مانند تمامی قهوه های دیگر می توانید این قهوه را جوشانده و میل کنید. بنابراین بعد از خرید این قهوه نیازی نیست که نگرانی خاصی داشته باشید و به راحتی می توانید این قهوه را درست کنید. نکته دیگری که درباره مصرف قهوه فوری گانودرما مدل موکا وجود دارد این است که از آن جایی که این قهوه هیچ گونه عوارضی را برای بدن شما ندارد شما می توانید با خیال راحت هر روز از این قهوه استفاده کنید و از مزایای استفاده از آن بهره مند شوید.

    عکس ۶

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    اگر شما هم جز افرادی هستید که با مطالعه این مطلب علاقه مند به خرید قهوه موکا با قارچ گانودرما شده اید باید بدانید که امروزه فروشگاه های بسیار زیادی هستند که اقدام به فروش قهوه موکا گانودرما کرده اند و شما می توانید با مراجعه به آنها به راحتی اقدام به خرید قهوه موکا گانودرما کنید. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که امروزه اقدام به فروش این محصول کرده است فروشگاه اینترنتی ما است که شما با مراجعه به آن به راحتی می توانید اقدام به خرید موکا گانودرما کنید. همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم استفاده از گانودرما کافه موکا مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، بنابراین با خرید این محصول می توانید به راحتی بسیاری از مشکلات را با استفاده از یک قهوه بسیار خوش طعم حل کنید. خرید گانودرما قهوه موکا از فروشگاه اینترنتی ما مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد که در ادامه بیشتر با این مزایا آشنا خواهیم شد.

    عکس ۷

    یکی از مهم ترین مزایای خرید قهوه گانودرما موکا از فروشگاه اینترنتی ما این است که قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز در فروشگاه اینترنتی ما نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی که اقدام به فروش این محصول کرده اند بسیار مناسب تر است و به همین دلیل شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما هزینه کمتری را برای خرید این محصول بپردازید. توجه داشته باشید که دلیل پایین تر بودن قیمت قهوه موکا با قارچ گانودرما در فروشگاه اینترنتی ما این است که ما به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی های محصولات گانودرما در کشور فعالیت داریم و به همین علت است که تخفیف های ویژه ای را برای خرید قهوه ی گانودرما موکا قرار داده ایم. شما با استفاده از این تخفیف ها می توانید با کمترین هزینه ممکن یک قهوه خوش طعم و با کیفیت را خریداری کنید.

    امروزه بسیاری از فروشگاه هایی که اقدام به فروش قهوه گانودرما نوع موکا کرده اند معمولا محصولات بی کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهند که همین موضوع باعث نارضایتی مشتریان شده است. یکی از مهم ترین مزایای خرید قهوه فوری موکا گانودرما از فروشگاه اینترنتی ما این است که فروشگاه اینترنتی ما کیفیت این محصولات را به صورت کامل تضمین می کند و بنابراین شما می توانید با اطمینان کامل نسبت به کیفیت قهوه موکا گانودرما اقدام به خرید آن کنید. این موضوع باعث می شود تا شما نسبت به کیفیت این قهوه ها نیز اطمینان کاملی را داشته باشید و بدانید که پایین بودن قیمت قهوه موکا گانودرما در فروشگاه اینترنتی ما به معنای پایین بودن کیفیت این قهوه ها نیست.

     

     

    امروزه قهوه موکا قارچ گانودرما می تواند یک نوشیدنی فوق العاده برای منازل و یا حتی محل کار شما باشد و از آن جایی که قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی را نیز دارا است می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شما با کلیک بر روی گزینه خرید در وب سایت ما به راحتی می توانید وارد صفحه خرید این محصول شوید و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز اقدام به خرید آن کنید. علاوه بر این ما به شما توصیه می کنیم حتما از سایر محصولات گانودرما در وب سایت ما نیز دیدن کنید چرا که ما انواع این محصولات را در اختیار شما قرار داده ایم و مزایای هر یک از محصولات را نیز به صورت کامل برای شما توضیح داده ایم که می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

     

     

     

    قهوه گانودرما کافه موکا, قهوه لاته گانودرما برای لاغری, قیمت قهوه سوپریم, محصولات گانودرما دکتر بیز, قهوه گانودرما اصل,قهوه گانودرما لاغری, قیمت قارچ گانودرما, هات چاکلت گانودرما دکتر بیز, شماره پیامکی دمنوش لاغری سحر,سامانه پیامکی دمنوش لاغری سحر,سامانه پیامک دمنوش لاغری سحر, دمنوش های آنادانا, طرز تهیه دمنوش لاغری دکتر بیز,مواد تشکیل دهنده دمنوش لاغری دکتر بیز, زمان مصرف سبوس برنج دکتر بیز,قیمت سبوس برنج قهوای دکتر بیز,صابون ضد لک گانودرما, شامپو گانودرما, قیمت شامپو گانودرما برای موهای خشک, قیمت شامپو گانودرما روزانه, خرید شامپو گانودرما برای موهای چرب, خرید ماسک طلا صورت, قیمت ژل ابرو , قیمت ادکلن euphoria مردانه اصل , انواع عطر ایفوریا زنانه , euphoria ادکلن, رفع موهای زائد , تیدا کالا ,

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    انواع عطر و ادکلن – آرایشی و بهداشتی

    سبد خرید شما خالی است.

    برای خرید تلفنی با شماره 09101717765 تماس بگیرید

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت ویژه ۲۶۹ هزار تومان (ارسال رایگان)قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیفی ۴۸۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیف ویژه ۶۸۵ هزارتومان (ارسال رایگان)

    معرفی و بررسی قهوه موکا گانودرما

     

    امروزه قهوه ها دارای نمونه های مختلفی می باشند که بسیار با هم متفاوت هستند. یکی از انواع قهوه ها قهوه موکا می باشد. قهوه موکا دارای نمونه های مختلفی می باشند که افراد می توانند با استفاده ی یکی از برندها، نسبت به خوردن این قهوه اقدام نمایند. قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه های منحصر به فرد همواره مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. لذا ما در این مطلب قصد داریم تا به بررسی قهوه موکا گانودرما پرداخته و نکاتی که در مورد این قهوه وجود دارد را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه قصد خرید قهوه فوری کافه موکا همراه با پودر قارچ گانودرما را دارید، ما را تا پایان همراهی نماید تا نکات مهم این قهوه را برایتان آشکار سازیم.

    بسیاری از افراد دوست دارند که بدانند قهوه موکا یا همان کافه موکا چه می باشد؟ در این مورد می توان گفت قهوه موکا به عنوان یکی از نوشیدنی هایی محسوب می شود که افراد در هر فصل و هر زمانی می توانند نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید. گفتنی است افراد برای استفاده از این قهوه می ‌توانند آن را به صورت سرد و گرم مصرف نمایند. لازم به ذکر است قهوه موکا به قهوه ‌ای گفته می‌ شود که با استفاده از شیر جوشیده، شکلات و کاکائو ترکیب شده باشد و یک قهوه خوب را به وجود آورد. گفتنی است تاریخچه کشت دانه های قهوه موکا در شهری به نام موکا می باشد که این شهر در کشور یمن واقع شده است. این قهوه دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و با توجه به اینکه بازه زمانی خاصی برای استفاده از آن وجود ندارد، افراد می ‌توانند نسبت به استفاده از آن در هر بازه زمانی اقدام کنند.

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت ویژه ۲۶۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیفی ۴۸۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیف ویژه ۶۸۵ هزارتومان (ارسال رایگان)

    هر نوشیدنی که به صورت گیاهی و ارگانیک تهیه شده باشد دارای ویژگی های خاص و خواص درمانی مناسبی می باشد. گفتنی است قهوه موکا نیز به عنوان یکی از قهوه های گیاهی، دارای ویژگی‌ ها و خواص مختلفی می باشد. افراد با استفاده از این قهوه می توانند آرامش خوبی در بدن خود به وجود آورند. لازم به ذکر است استفاده از این قهوه باعث از بین رفتن سردرد های مختلف خواهد شد. همچنین افراد می توانند با استفاده از قهوه موکا همراه با پودر قارچ نسبت به تقویت حافظه ی خود اقدام نموده و در برابر آلزایمرهای مختلف بدن خود را مقاوم نمایند. این قهوه می ‌تواند به تنظیم قند خون افراد نیز کمک و همچنین فشار خون آن ها را نیز تنظیم نماید. این قهوه می ‌تواند بر افزایش تمرکز و بالا بردن سطح هوشیاری افراد تاثیر گذار باشد.

    افراد می ‌توانند در صورت داشتن مشکلات پوستی با استفاده از قهوه موکا که با پودر قارچ تلفیق شده است، نسبت به از بین بردن مشکلات پوستی خود اقدام نمایند. افرادی که دارای بیماری‌ های قلبی و عروقی می باشند، می توانند با استفاده از آن این بیماری ها را کاهش دهند. همچنین این قهوه برای درمان پارکینسون مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌ گیرد. گفتنی است این قهوه برای زنان باردار و شیرده و افرادی که با پیوند اعضا زندگی می ‌کنند، ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. توصیه ی ما این است که این قهوه را در صورت داشتن مشکلات گفته شده با مشورت پزشک خود استفاده نمایید.

     تصویر ۲

    همانطور که در متون بالا به آن اشاره شد، قهوه ها دارای نمونه های مختلفی می باشد که افراد می ‌توانند با استفاده از آن نسبت به بهره‌ مندی از خواص و مزایای که دارد، بپردازند. قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه های منحصر به فرد و برندهای با کیفیت همواره برای بسیاری از افراد، مورد استفاده می باشد. لذا گانودرما، قهوه موکا را با یک نوع آوری جالب با استفاده از پودر قارچ برای افراد تهیه کرده است. از ترکیبات این قهوه می توان به تلفیق پودر قهوه، کاکائوی فرآورده شده، خامه، شکر، پتاسیم فسفات، دی اکسید سیلیکون، پودر قارچ و پودر ریشه یا همان گانودرما لوسیدم اشاره کرد. لذا این قهوه دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی است که در متون بالا به این خواص اشاره شد. توصیه ما این است در صورت علاقه مندی به استفاده از قهوه موکا، حتماً قهوه موکا گانودرما را مورد توجه قرار دهید.

    افرادی که قصد استفاده از قهوه های موکا را دارند، باید با استفاده از تلفیق کاکائو، شکر، شیر و قهوه موکا نسبت به استفاده از این قهوه اقدام نمایند. اما قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه های منحصر به فرد این قهوه را به صورت فوری برای افراد به وجود آورده است و شما می توانید بسته هایی که به صورت ساشه های وزن دار می باشند را استفاده کنید. در یک بسته بندی چندین ساشه موجود می باشد. شما باید آن را باز کرده و آن را به آب جوش اضافه کنید و صبر کنید تا این قهوه به خوبی حل شده و سپس نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید. همینطور که می بینید استفاده از این قهوه بسیار آسان و راحت می باشد و افراد در استفاده از آن مشکل آنچنانی نخواهند داشت. توصیه ما این است که با توجه به راحتی در استفاده از این قهوه، حتما این نمونه را استفاده کرده تا به راحتی بتوانید قهوه اصل موکا را مزه نمایید.

    استفاده از قهوه موکا در نمونه های مختلف موجود می باشد. اما قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه ‌های بسیار منحصر به فرد دارای ویژگی های متفاوتی می باشد، که افراد می ‌توانند با بهره ‌مندی از این قهوه نسبت به استفاده از خواص آن اقدام نمایند. اما چیزی که همواره افراد قصد دارند آن را بدانند این است که مشتریانی که تا به حال از آن قهوه استفاده کرده اند، از آن رضایت داشته اند یا خیر؟ در این مورد می توان گفت که بله، بسیاری از مشتریان مختلف و کافه داران متفاوتی که نیاز به استفاده از قهوه موکا را دارند، با استفاده این نوع از برند، همواره رضایت خود را اعلام نموده اند. گفتنی است درصد رضایت این افراد با توجه به خرید بالای آن ها از این قهوه نمایان می باشد. توصیه ما به شما این است که قبل از استفاده از قهوه موکا گانودرما حتماً به تجربیات دیگران توجه کرده و نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید.

     تصویر ۵

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    افرادی که قصد خرید این قهوه را دارند، باید توجه داشته باشند که فروش قهوه موکا گانودرما، در اغلب فروشگاه های مختلف که نسبت به فروش انواع قهوه ها اقدام می نمایند، صورت می گیرد. چیزی که وجود دارد این است که افراد باید در زمان خرید این نوع قهوه ها، به برند گانودرما توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین قهوه را خریداری نمایند. افراد برای خرید این قهوه می توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی نسبت به سفارش آن اقدام نموده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرند. این نوع از خرید برای افراد با استقبال بیشتری روبرو شده است زیرا برای خرید این نوع قهوه به صورت اینترنتی کمترین زمان و هزینه صرف خواهد شد. توصیه ما به افرادی که قصد استفاده از این قهوه ها را دارند این است که با استفاده از قهوه موکا و پودر قارچ گانودرما، از مزایای یک قهوه ارزان و با کیفیت بهره ببرند.

    تصویر ۶

    اگر بخواهیم قیمت قهوه موکا گانودرما را مورد بررسی قرار دهیم، می ‌توان گفت که قیمت این قهوه در مقایسه با سایر قهوه ها آنچنان بالا نمی باشد و شما به راحتی می توانید با خرید یک قهوه ارزان قیمت بهترین خواص را دریافت نمایید. این قهوه با توجه به بسته ‌بندی و خواص بی نظیری که به واسطه پودر قارچ و قهوه اصل دارد، دارای قیمت ارزانی می باشد و همین قیمت ارزان آن باعث شده تا بسیاری از افراد نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. افرادی که قصد خرید این قهوه را دارند، می‌ توانند با مراجعه به نمایندگی ‌های معتبر آن قیمت این قهوه را در بهترین حالت برای خود تهیه نمایند. در کل می‌ توان گفت قیمت این محصول در مقایسه با ویژگی های آن مقرون به صرفه بوده و ارزش خرید را دارد.

    افرادی که قصد خرید قهوه موکا با قارچ گانودرما را دارند، باید توجه داشته باشند که قهوه های گانودرما را از فروشگاه های مجاز تهیه نمایند. لازم به ذکر است افراد در زمان خرید باید به برند تجاری درج شده گانودرما توجه داشته باشند که به صورت اصل باشد. بسیاری از سودجویان هستند که با استفاده از محصولات تقلبی و درج برند گانودرما بر روی بسته‌ بندی‌ آن ها سعی دارند تا نسبت به فروش این محصول اقدام نموده و سود خوبی از این راه حاصل نمایند. لازم به ذکر است که افراد برای خرید این قهوه باید توجه داشته باشند که در زمان خرید اینترنتی به سایت هایی مراجعه نمایند که نشان سلامت و اعتماد اینترنتی بر روی آنها درج شده باشد. بعضی از سایت ها هستند که محصولات گانودرما را به صورت اورجینال و بدون واسطه به فروش می ‌رسانند. بحث خرید واسطه ای، بحثی است که افراد باید توجه داشته باشند که با مراجعه به فروشگاه های بدون واسطه به خرید این کالا اقدام نمایند. زیرا بسیاری از فروشگاه‌ هایی که برای فروش این محصولات به صورت واسطه ای عمل می کنند ممکن است قیمت قهوه موکا گانودرما را بالا ببرند. لازم به ذکر است قبل از استفاده حتما به نکاتی که در مورد قهوه های گانودرما وجود دارد، توجه داشته باشید و در صورت نداشتن عوارض بر روی سلامتی تان نسبت به خرید و مصرف آن اقدام نمایید.

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت ویژه ۲۶۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیفی ۴۸۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

  • طرز تهیه پیراشکی پیتزایی با خمیر اماده
  • سه بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیف ویژه ۶۸۵ هزارتومان (ارسال رایگان)

    قهوه موکا گانودرما به صورت بسیار خاص و شکیل بسته بندی شده است. محفظه ای که ساشه ها درون آن قرار گرفته اند، با استفاده از بهترین مقوا طراحی شده و یک شکل شکیل با استفاده از مشخصات قهوه موکا و برند تجاری گانودراما بر روی آن درج شده است که می تواند اصل بودن این قهوه را برای شما آشکار سازد. لازم به ذکر است که هر بسته از قهوه موکا گانودرما دارای تعداد ۲۰ ساشه می باشد. لازم به ذکر است که ساشه ها دارای یک بسته بندی پلاستیکی بسیار مناسب می باشد که افراد می‌ توانند با باز کردن آن و ریختن درون آب جوش از آن استفاده کنند. این بسته بندی قهوه موکا گانودرما می‌تواند یکی از روش های شناخت نمونه اورجینال این قهوه باشد. ممکن است بسته بندی های بی کیفیت و غیر اصولی نشان دهنده این باشد که این محصول به صورت تقلبی برای افراد تهیه شده است.

    اگر بخواهیم قهوه موکا با پودر قارچ گانودرما را با سایر برندها مورد بررسی قرار دهیم، می ‌توان گفت که این قهوه بسیار با کیفیت می باشد و افراد می‌ توانند با استفاده از آن به بهترین خواص دست پیدا کنند. سایر قهوه های موکا دارای پودر قارچ نمی باشند و همین موضوع باعث خاص شدن این قهوه برای افراد شده است. لازم به ذکر است که نحوه ی ساخت این قهوه با چگونگی مصرف آن می‌تواند برای افراد حیرت برانگیز باشد. در زمان استفاده از این نوع از قهوه ها حتما به برند گانودرما توجه کنید تا بتوانید به بهترین نوع قهوه را انتخاب کرده و نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید. قیمت و نحوه خرید این قهوه، با سایر برندها به هیچ وجه قابل قیاس نمی باشد. لذا این قهوه دارای قیمت پایین و خرید راحتی می باشد که شما می توانید نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید.

    در پایان می توان گفت خواص و ویژگی های منحصر به فردی که این قهوه دارد، باعث شده تا بسیاری از افراد نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. توصیه ما به افرادی که قصد استفاده از قهوه موکا گانودرما را دارند این است که با بررسی نکات گفته شده این قهوه را مورد استفاده قرار دهند. در کل می توان گفت این نوع از قهوه می‌ تواند مورد توجه بسیاری از کافه داران نیز قرار بگیرد. امیدواریم قهوه گانودرما را به عنوان یکی از قهوه های بسیار خاص برای افراد مورد بررسی قرار داده باشیم. از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

    لاغری با گانودرما– قهوه سبز green coffee – قیمت قهوه ۱۱۱– خرید مهرگیاه– دکتر بین– خرید چای ماسالا نیوشا– قهوه سبز – قهوه سبز لاغری سهله – دمنوش های گیاهی برای لاغری– چای اولونگ رفاه لاهیجان– خرید اینترنتی چای اولانگ – چای شاهسوند– چای اولانگ تیمن– چای اولانگ شاهسوند– دمنوش اولونگ نیوشا- دمنوش اولانگ فان تایم– خرید دمنوش پذیرایی نیوشا– خرید دمنوش پذیرایی مهرگیاه– خرید چای سبز اولانگ ۱۱۱ – چای سبز و کرفس تیما– قیمت چای سبز– دمنوش سحر– قیمت چای سبز شهرزاد– خرید دمنوش ماچا– خرید چای سبز لاغری سحرخیز– بلوبری برای لاغری – خرید چای سبز تیمن– قیمت دمنوش لاغری شکم– قیمت دمنوش لاغری بلوبری – قیمت چای سبز تیمن– دمنوش برای لاغری شکم و پهلو– فروش چای سبز کرفس– دمنوش چای لاغری– دمنوش گیاهی سحر– چای سبز یاسمین شهرزاد– دمنوش لاغری ماچا– قیمت چای سبز سحر خیز– چای لاغری بلوبری – چای سبز تیمن لاهیجان– دمنوش هایی برای لاغری شکم– قیمت دمنوش لاغری دکتر هیرو– قیمت چای ماسالا– خرید چای سینلس– دمنوش بابونه شاهسوند– دمنوش بابونه گلستان– دمنوش لاغری رفاه لاهیجان– چای بابونه ۱۱۱ – دمنوش بابونه نیوشا– پودر چای ماسالا تاج محل– فروش چای ماسالا شاهسوند– دمنوش ماسالا سانتوس– فروش دمنوش بابونه– چای لاغری دکتر سینا اصل – خرید دمنوش زیره چای سبز– قیمت چای سبز ثمین– چای ۵۰۴۰ – چای تیما برای لاغری – دمنوش لاغری دوگوش– چای سبز دوغادان– فروش چای سفید فان تایم– فروش چای سفید مهرگیاه– فروش چای سفید ۱۱۱– فروش چای سفید شاهسوند¬ فروش چای سفید بلومینگ– فروش چای سفید تکسو– فروش دمنوش بوقناق ۱۱۱– فروش دمنوش بوقناق دربند –دمنوش دیابت ۱۱۱– دمنوش دیابت دربند– فروش دمنوش لاغری کلوسه– فروش چای سبز گوزل– فروش چای سبز فان تایم– فروش چای سبز لوید– فروش دمنوش لاغری آریانا– فروش دمنوش لاغری آویژه– فروش چای سبز احمد– فروش چای سبز بلدرچین– فروش دمنوش لاغری بلدرچین– فروش چای سبز ارمغان طبیعت– فروش چای سبز حامد– فروش چای سبز رویال– فروش چای سبز تیکانه– خرید دمنوش لاغری دیلما– چای سبز دیلماه– خرید چای سبز دوغزال– فروش دمنوش آفرینش– فروش دمنوش دارچین نیوشا– فروش دمنوش گل گاوزبان نیوشا– فروش دمنوش زنجبیل مهرگیاه– فروش دمنوش زنجبیل نیوشا– دمنوش هاوایی دکتر بین– قیمت دمنوش جینسینگ دربند– قیمت دمنوش جنسینگ ۱۱۱– قیمت دمنوش کرن بری نیوشا– قیمت دمنوش کرن بری– قیمت دمنوش کرن بری ۱۱۱– قیمت دمنوش نعناع فلفلی نیوشا– قیمت دمنوش بهار نارنج– قیمت دمنوش هسته خرما– قیمت قهوه هسته خرما– قیمت دمنوش میوه های استوایی– قیمت دمنوش میوه های استوایی نیوشا– قیمت دمنوش میوه های استوایی دکتر بین– فروش دمنوش ریزمیوه های قرمز– فروش دمنوش لاغری گلستان– فروش دمنوش انار ۱۱۱ – فروش دمنوش انار– فروش دمنوش انار گلستان– فروش دمنوش راز سلامتی نیوشا– فروش دمنوش حس خوب نیوشا– خرید دمنوش رویبوس نیوشا– فروش دمنوش رویبوس– فروش گرم نوش آنادانا– فروش دمنوش توت فرنگی نیوشا– قیمت دمنوش عناب– دمنوش زرشک– فروش دمنوش غنچه گل محمدی– فروش چای سبز جهان– فروش دمنوش لاغری ارمغان طبیعت– فروش دمنوش لاغری نیوشا– فروش دمنوش لاغری گل کوه– فروش دمنوش رزماری نیوشا– فروش دمنوش آویشن مهرگیاه– دمنوش لاغری مهدارو اسلیم– فروش دمنوش لاغری تن فیت– دمنوش مهر گیاه اکیناسه– خرید دمنوش سیب و دارچین مهرگیاه– خرید دمنوش سرماخوردگی مهرگیاه– دمنوش حسنا– خرید دمنوش دکتر مری– دمنوش لاغری کاروی– دمنوش چای ترش دکتر بین– خرید چای ترش گلستان– خرید چای ترش نیوشا– خرید چای ترش مهرگیاه– خرید چای ترش تکسو– خرید چای ترش سحرخیز– خرید چای ترش ۱۱۱– خرید چای ترش دربند– خرید چای ترش شاهسوند– خرید چای سفید– قیمت چای قرمز – چای سفید ۵۰۴۰– فروش چای سبز دم کردنی– فروش چای سبز کیسه ای– فروش چای سبز جاسمین– فروش چای سبز گلستان– فروش دمنوش انرژی زا تکسو– قیمت دمنوش انرژی زا شاهسوند– فروش دمنوش انرژی زا شاهسوند– فروش دمنوش انرژی زا نیوشا– فروش دمنوش انرژی زا مهرگیاه– فروش دمنوش انرژی زا– فروش دمنوش آرامش دربند– فروش دمنوش آرامش مهرگیاه– فروش دمنوش آرامبخش تکسو– دمنوش آرامبخش مهرگیاه– دمنوش آرامش تکسو– فروش دمنوش آرامبخش شاهسوند– دمنوش آرامش شاهسوند–دمنوش لاغری بلوبری نیوشا– دمنوش لاغری بلوبری ۱۱۱ – دمنوش بلوبری مهرگیاه– دمنوش بلوبری تکسو– دمنوش بلوبری شاهسوند– دمنوش جینسینگ نیوشا– دمنوش گانودرما– دمنوش دکتر بیز–خرید گانودرما– خرید دمنوش دکتر بیز– دمنوش جینسینگ سحر خیز– فروش دمنوش نعناع فلفلی ۱۱۱– فروش دمنوش نعناع فلفلی–قیمت نعناع فلفلی– دمنوش لاغری جینسینگ– خرید چای جنسینگ– خرید دمنوش مانترا– دمنوش برای دیابت – دمنوش گیاهی برای ارامش اعصاب– پک آرامش اعصاب نیوشا– خرید قهوه سبز نستله– خرید قهوه سبز مهرگیاه– خرید قهوه سبز سانتوس– خرید قهوه سبز شاهسوند– خرید قهوه سبز کیسه ای– خرید قهوه ترک پندار– خرید قهوه اسپرسو بن مانو– خرید قهوه فرانسه بن مانو– خرید قهوه اسپرسو ایلی– خرید قهوه اسپرسو ریو– خرید قهوه مارک جاکوبز– خرید قهوه ترک هانسی– خرید قهوه ترک لایت– خرید قهوه اسپرسو جاکوبز– خرید قهوه اسپرسو علی کافه– خرید قهوه اسپرسو سولیس– خرید قهوه اسپرسو لاوازا– خرید قهوه اسپرسو دیویدوف– خرید قهوه ترک فرمند– خرید قهوه ترک مدیوم– خرید قهوه فوری نسکافه– خرید قهوه فوری کوبیزکو– خرید قهوه فوری کلاسنو– خرید قهوه سفید کلاسنو– خرید قهوه ترک خاچیک– قیمت قهوه ترک لاوازا– قیمت قهوه ترک مولتی کافه– قیمت قهوه ترک بن مانو– قیمت قهوه ترک ریو– قیمت قهوه ترک ایلی– قیمت قهوه ترک استارباکس– قیمت قهوه ترک موکا– قیمت قهوه ترک افندی– قیمت قهوه نورسکا بن مانو– قیمت قهوه اسپرسو شاهسوند– فروش قهوه لاوازا– فروش قهوه مولتی کافه– قهوه ترک بن مانو–قهوه ترک ریو– قهوه ترک ایلی– فروش قهوه استارباکس– فروش قهوه موکا– خرید قهوه ترک افندی– قیمت قهوه نورسکا بن مانو– قیمت قهوه اسپرسو شاهسوند– فروش قهوه ترک– قیمت قهوه اسپرسو– قهوه سبز کیسه ای سهله– قهوه سبز تی بگ سهله– قیمت گزنه نیوشا–چای سبز گزنه و برگ زیتون– چای بهارنارنج نیوشا– چای سبز و زوفا نیوشا– چای سبز و لیمو– چای سبز به لیمو– چای ارل گری نیوشا– دمنوش چای سبز و سیب ترش– فروش چای رزماری و گل محمدی نیوشا– فروش چای رزماری و گل محمدی– چای سبز آلوورا عسل – چای بادرنجبویه – خرید چای سیاه و دارچین نیوشا– خرید چای پرتقالی نیوشا– دمنوش چای هل نیوشا– دمنوش شلتوک برنج ۱۱۱ – دمنوش آرتیشو – دمنوش بلک بری ۱۱۱– دمنوش گوجی بری ۱۱۱– دمنوش رزبری ۱۱۱– دمنوش گریپ فروت ۱۱۱– دمنوش مورینگا ۱۱۱– چای کله مورچه شاهسوند– چای کله مورچه شهرزاد– چای کله مورچه–خرید چای کله مورچه– دمنوش گیاهی متنوع مهرگیاه– دمنوش گل ساعتی – قیمت چای سیاه وانیل نیوشا– خرید دمنوش چای سیاه و زعفران نیوشا– قیمت دمنوش شنبلیله و گزنه نیوشا– قیمت دمنوش خار مریم نیوشا– قیمت کاپوچینو تورابیکا– قیمت کاپوچینو نستله– قیمت کافه میکس نیوشا– قیمت کافی میکس خامه نیوشا– قیمت کافی میکس علی کافه– قیمت کافی میکس مولتی کافه– قیمت کافی میکس کلاسنو– قیمت کافی میکس – قیمت کافی میکس نستله– قیمت کافی میکس تورابیکا– قیمت چای سبز نیوشا– قیمت دمنوش سنا مهرگیاه– قیمت چای سبز زوبین– دمنوش معجون رویایی – قیمت دمنوش حس خوب زندگی نیوشا– خرید دمنوش مخلوط گل ساعتی ۱۱۱– خرید چای سیاه وانیل– خرید چای سیاه و زعفران– خرید چای لاغری نادری–دمنوش نادری–خرید دمنوش نادری– قیمت دمنوش زنجبیل–قیمت قهوه سبز پندار– قیمت قهوه لاغری پاپران– قیمت قهوه لاغری ریو– قهوه سبز پودر– خرید قهوه اسپرسو پاپران– خرید قهوه اسپرسو پالیک– خرید قهوه ترک پاپران– قیمت قهوه ترک پالیک– قیمت قهوه سبز پالیک– خرید هات چاکلت نیوشا– خرید هات چاکلت علی کافه– خرید هات چاکلت– خرید هات چاکلت فرمند– خرید هات چاکلت گود دی– خرید هات چاکلت مولتی کافه– خرید هات چاکلت نستله– خرید هات چاکلت تورابیکا– خرید هات چاکلت لافستا– خرید هات چاکلت سانتوس– خرید هات چاکلت ریو– خرید هات چاکلت سندی– خرید هات چاکلت قارچ گانودرما,قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز,خرید قهوه موکا با قارچ گانودرما,خرید قارچ گانودرما لوسیدوم,قیمت قهوه لاته گانودرما,قهوه موکا با قارچ گانودرما

     

    پخش و فروش انواع قالب فلزی بتن در تهران و کرج , انواع تجهیزات مخصوص قالب فلزی تیرچه بتنی و جدول بتنی در فیدار فولاد , انواع داربست های مدولار با قیمت مناسب و کیفیت عالی , طراحی و انواع لابی های تجاری به صورت کلاسیک و مدرن , طراحی انواع لابی مسکونی و ساختمان و آپارتمان در مهران طاهری , بهترین مرکز طراحی و برای لابی اداری با قیمت مناسب , خرید و پخش انواع قارچ هات گاکلت گانودرما دکتر بیز , خرید و توزیع انواع دمنوش های گیاهی  لاغری شرکت سحر , خرید انواع سبوس برنج قهوه ای با قارچ گانودرما دکتر بیزقهوه موکا گانودرما دکتر بیز


    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    قهوه موکا گانودرما

    ترکیبات اصلی کافه موکا گانودرما حاوی پودر گانودرما لوسیدوم ،قهوه ،کاکائو فرآوری شده ، شکر و خامه غیر لبنی می باشد. قهوه موکا با قارچ گانودرما طعمی ازنسکافه و کاپوچینو را دارا می باشد .در واقع قهوه موکا که به آن موکاچینو هم می گویند نوع شکلاتی قهوه اسپرسو می باشد که پایه تهیه آن قهوه اسپرسو و شیر داغ است و به آن پودر کاکائو هم اضافه شده  است. کافه موکا دارای آنتی اکسیدان است که برای جلوگیری از کاهش عملکرد حافظه و همچنین رفع مشکلات پوستی موثر هستند.

    کافه موکا گانودرما علاوه بر خواص گانودرما ، خواص کاکائو را نیز دارا می باشد که این ترکیب باعث افزایش سطح هوشیاری و تمرکز می شود، به همین دلیل مصرف این محصول برای فعالیتهایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب می باشد..

    بر اثر در کنار هم قرار گرفتن گانودرما، کاکائو و کافئین ، خواصی بوجود می آید که در بهبود سلامت پوست تاثیر مثبتی دارد .


     

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    ازجمله خواص کاکائو می توان به موارد زیر اشاره کرد :


     

    کافه موکا گانودرما یک تنظیم کننده طبیعی می باشد و دیابت ، فشار خون و کلسترول را تنظیم می نماید.به علت داشتن کورتون ترمیم کننده پوست ، مو و اعضای بدن می باشد.


     

    تاثیراتی که با مصرف  قهوه موکا گانودرما می توانیم انتظار داشته باشیم به شرح زیر است :

          گانودرما با کافه موکا مولتی ویتامین طبیعی همراه با لذت نوشیدن قهوه می باشد.


     

        روش مصرف :یک بسته را با مقداری آب جوش مخلوط نموده و میل نمایید.همچنین می توانید پس از سرد شدن مقداری یخ به آن اضافه کرده و به صورت خنک میل کنید.(مقدار مصرف در افراد مختلف بسته به شرایط بدنی ممکن است کمتر از یک بسته در روز باشد.)


     

        موارد منع مصرف قهوه موکا گانودرما :


     

    گانودرما


     

    گانودرما ، نوعی قارچ از گونه قارچ های چتری ، غیر سمی ، دارای ساقه ای بلند و نازک و به رنگ قرمز می باشد.گانودرما از بافتی چوبی ، براق و صیقلی برخوردار است که بر روی چوب یا تنه درختان رشد می کند.

    این قارچ در  ظاهر با قارچ های دکمه ای متفاوت می باشد. قسمت هاگدان گانودرما به رنگ قهوه ای قرمز با لبه هایی کمرنگ و شبیه  به کلیه انسان است.

    محل رویش این گیاه در مناطق گرم و مرطوب آسیایی می باشد و در حدود چهار هزار سال پیش برای اولین بار در کشور چین کشف شد . به دلیل خواص دارویی و اثرات درمانی آن در طب سنتی چین با نام ریشی (reishi ) یا جان افزا ،از جایگاه ویژه ای برخوردار گشت .آنها معتقدند که این قارچ نمادی از زندگی شاد، سالم و جاودانه می باشد.

    قارچ گانودرما دارای 80 نوع مختلف می باشد ،که قارچ گانودرما لوسیدوم یکی از با ارزش ترین آنها است.کلاهک این قارچ به رنگ قرمز مایل به قهوه ای و زرد روشن می باشد0قارچ گانودرما در طبیعت کمیاب بوده است و تولید آن توسط متخصصان جهت استفاده تجاری صورت می گیرد . مواد تشکیل دهنده  قارچ گانودرما :


     

    قارچ گانودرما لوسیدوم دارای چهار نوع ترکیب اصلی زیستی فعال با ویژگی های موثر و منحصر به فرد می باشد :

    1-ژرمانیوم ارگانیک

    2- پلی ساکارید

    3- تری ترپنوئید

    4-سوپر اکسید دیسماتوز

    5-استرول ها


     

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    ژرمانیوم ارگانیک

    ژرمانیوم ارگانیک به عنوان یک عنصر نیمه هادی ، در پوسته زمین ، مواد معدنی خاص ، مواد آلی مانند گیاهان و بدن انسان یافت می شود.این ماده بیولوژیکی ، خواص قابل توجهی را برای بدن دارا می باشد  از جمله  خواص ژرمانیوم توان به تقویت  سیستم ایمنی بدن ،افزایش گردش خون،افزایش  سطح اکسیژن،افزایش متابولیسم ،تنظیم یونهای مثبت و منفی درون بدن،کاهنده  سموم مضر بدن،کاهنده درد های مفصلی و عضلانی،کاهش استرس و خستگی،کاهش احتباس آب ،کند کننده روند پیری،افزایش دهنده گرمای بدن،مقابله با یون های مثبت مضر تولید شده توسط وسایل الکتریکی و الکترونیکی (به عنوان مثال تلفن های همراه، رایانه ها، تلویزیون ها) و ضایعات صنعتی اشاره کرد.


     

    پلی ساکارید

    پلی ساکارید یا چند قندی ها ،از تعداد زیادی گلوکز ساخته شده اند در واقع از ترکیبی از  تعداد زیادی مونو ساکارید می باشد که  واحد سازنده همه ی آن ها گلوکز میباشد.

    از جمله خواص پلی ساکارید برای بدن  می توان به بهبود سیستم ایمنی بدن ، ضد تومور ،آنتی باکتریالی، آنتی اکسیدانی،محافظت کننده در برابر اشعه، بهبود عملکرد رورده، کبد و کلیه،کاهنده سطح کلسترول مضر و تری گلیسیرید، افزایش قدرت فیزیکی، ضد پیری، ضد دیابتی، بهبود هضم، ضد آلرژی،تنظیم کننده غدد درون ریز اشاره کرد.


     

    تری ترپنوئید

    تری ترپن ها دارای مزه نسبتا تلخی می باشد، که در بسیاری از گیاهان یافت می شوند ،دارای ماهیت حفاظتی هستندو نوعی اسید گانودریک محسوب می شوند.

    باشد  از جمله  خواصتری ترپنوئید ها می توان به افزایش سیستم ایمنی،کاهنده درد،آنتی اکسیدان،ضد باکتری،ضد سرطان، ضد التهاب،کاهنده فشارخون، تقویت دستگاه گوارش وبهبود آسماشاره کرد.

  • هل سیاه بارداری

  •  

    سوپر اکسید دیسماتوز

         سوپراکسید دیسموتاز  (SOD)آنزیمی می باشد که سلول‌ها را بازسازی می‌کند و باعث تخریب سوپراکسید، شایع‌ترین رادیکال آزاد  در بدن می‌شود.

    از جمله  خواص،سوپراکسید دیسموتاز می توان به خاصیت ضد پیری، ضد رادیکال‌های آزاد، سرعت بخشیدن به جوانی، کند کردن دوره و روند پیری اشاره کرد.


     

    استرول

    استرول ها  زیرگروهی از مولکول‌های ارگانیک می باشند،که به‌طور طبیعی در گیاهان،حیوانات و قارچ‌ها وجود دارند. استرول ها ،عنصری حیاتی وکاربردی هستند ، و به عنوان یک پیش ماده ضروری برای ویتامین‌های محلول‌ در چربی و هورمون‌های استروئیدی به کار برده می‌شوند.

    استرول گیاهی فیتواسترول نامیده می شود و خاصیت اصلی آن کاهش کلسترول می باشد.

    همچنین وجود پتاسیم ، منیزیم، کلسیم ،سدیم ،منگنز ،آهن و روی ، باعث شده است این گیاه خوراکی دارای خواص کنترل فشار خون، کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی، افزایش شادابی و تحرک در فرد، ضد افسردگی، انرژی‌زا و کاهش تاثیر بی‌خوابی روی بدن، افزایش انعقاد خون، مفید برای دندان ها و استخوان‌ها ، تنظیم آب بدن، کمک به هدایت امواج عصبی، مؤثر در منقبض نمودن عضلات و تنظیم PH، رشد مو، کاهش وزن، جلوگیری از التهاب پوستی، تغییر رنگ پوست و تهوع و استفراغ، اکسیژن‌رسانی به بدن،تولید هورمون‌های رشدنیز باشد.


     

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    خواص و اثرات درمانی قارچ گانودرما


     

    ازجمله خواص قارچ گانودرما می توان به موارد زیر اشاره کرد :


     

    نحوه مصرف قارچ گانودرما :

    قارچ گانودرما به دلیل داشتن بو و طعمی نا مطبوع به صورت خام و یا درتهیه  غذا  مصرف نمی گردد. بهترین حالت مصرف قارج گانودرما ، حالت فرآوری    شده آن می باشد و تا کنون قهوه بهترین مکمل برای قارچ گانودرما لوسیدوم بوده است ،کافئین و خواص موجود در قهوه، قدرت جذب و تاثیر گانودرما در بدن را افزایش می دهد .

    شرکت بیز ، تولید کننده محصولات سلامت محور و ارگانیک ، توانسته است با بکارگیری علوم روز دنیا ، به شکلی کاملا استاندارد ، قارچ گانودرما لوسیدوم را با قهوه ترکیب و فرآوری نماید و در  چهار نوع قهوه سوپریم گانودرما ،قهوه موکا گانودرما ، قهوه لاته گانودرما و هات چاکلت گانودرما عرضه نماید.


     

          مراحل عملکرد مصرف قارچ گانودرما ، روی فعالیت‌های بدن :


     

            تاثیر گذاری مصرف منظم  گانودرما طی چند مرحله صورت می پذیرد.

    پس از سی روز مصرف بیماری های مخفی و سموم موجود در بدن شناسایی می شود  و با بروز واکنش هایی در  بدن ، وجود بیماری و مشکل را هشدار می دهد.

    مرحله بعد ، بین یک تا سی هفته می باشد که در این مرحله  با کاهش مقدار بیش از اندازه اسید اوریک ، اسید لاکتیک، کلسترول ، ذخایر چربی و سموم انباشته، بدن پاک سازی و سم زدایی می گردد. امروزه گانودرما به عنوان قویترین سمزدای طبیعی موجود در جهان شناخته شده است .

    در مرحله چهارم ، واکنش و تغییراتی در بدن رخ خواهد داد که نشانه ای از بهبود می باشد . گانودرما یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که با داشتن موادی نظیر ژرمانویم ارگانیک ، تعادل بدن را با افزایش گردش خون برقرار می نماید.طول مدت این دوره از یک ماه تا  یک سال ، متغییر می باشد.

    در حدود شش ماه تا دو سال ،فعالیت قارچ گانودرما از طریق تقویت سیستم ایمنی و تامین ویتامین ها ومواد معدنی ضروری برای  ساختن و بازیابی بدن ادامه خواهد داشت.

    و مرحله آخر ، مرحله جوانسازی و شادابی با طول دوره یک تا سه سال می باشد.برجسته ترین ویژگی گانودرما خاصیت جوانسازی آن می باشد.


     

      ملاحظات مصرف :


     

    استاندارد مقدار مصرف گانودرما را رعایت کنید و در مصرف زیاده روی نکنید  . در صورت مصرف متعادل ، سلامتی، نشاط و افزایش انرژی را تجربه خواهید کرد.

    هرگز مقدار بالایی از قارچ را  برای شروع  مصرف نکنید , از یک گرم در هر وعده شروع کرده و  کم کم میزان مصرف روزانه خود را افزایش دهید.

    بهتر است  میزان مصرف درطول روزدر سه وعده باشد.

    این قارچ ممکن است باعث کاهش فشار خون شود ،لذا در بیماران قندی و افت فشارخون ، بهتر است بافاصله زمانی حداقل چهار ساعت و در دو یا سه وعده میل شود.

    ده روز قبل از عمل جراحی ،مصرف گانودرما را قطع نمایید.

    درباره مصرف گانودرما در بیماران خاص باید به پزشک متخصص مشورت کنید.


     

    تداخل دارویی قارچ گانودرما


     

    اگر از داروهای ضدپلاکت یا ضدانعقاد مصرف می‌کنید، قبل از مصرف قارچ گانودرما با پزشک مشورت کنید. نظیر آسپرین ، داروی ضد التهاب استروئیدی ، وارفارین و هپارین

    همچنین ممکن است قارچ گانودرما با داروهای فشارخون بالا نیز تداخل داشته باشد.

    علاوه‌براین، اگر از مکمل‌ها یا مواد گیاهی‌ای استفاده می‌کنید ، احتمال بروز تداخل دارویی وجود دارد.


     

    تاثیر گانودرما در برخی از بیماری ها: 


     

    تحقیقات نشان داده است که قارچ گانودرما با داشتن ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکارید ، تری ترپنوئید، سوپر اکسید دیسماتوز ،استرول ها ، مواد معدنی و ویتامین ها می تواند نقش بسزایی در درمان و کنترل اغلب بیماری ها نظیر آسم ، دیابت ، روماتیسم ، بیماری های قلبی و عروقی ، درد مفاصل ، سرطان ، بیماری های دستگاه گوارش و کلیه ، آلزایمر ،تیروئید ، سردرد و … داشته باشد .


     

    تاثیر گانودرما در برخی از بیماری ها :


     

    دیابت :

    قارچ گانودرما دارای خواصی مشابه انسولین می باشد و بعد از مصرف آن نه تنها کمبود انسولین برطرف می شود بلکه به احیای مجدد پانکراس کمک می کند.

    بیماری های کلیوی :

    گانودرما مقدار غیرطبیعی پروتئین در ادرار و کلسترول را کاهش می دهد و منجر به حفظ عملکرد طبیعی کلیه ها می شود.

    همچنین گانودرما می تواند به دلیل وجود ترکیبات اسید نوکلئیکی باعث تقویت کلیه ها شود تا کلیه ها بتوانند سموم را از بدن دفع کنند، پروتئین ادرار را کاهش دهند و کلسترول را تجزیه کنند.

    بیماری روماتیسم مفصلی :

    قارچ گانودرما سلول هاي اينترفرون آلفا و گاما را تقويت می کند.سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند و شرایط بیماری را در بلند مدت بهبود می بخشد.

    بیماری لوپوس :

    قارچ گانودرما با تنظیم و متعادل کردن سیستم ایمنی به کاهش عوارض بیماری کمک بسزایی می کند.

    بیماری آسم :

    قارچ گانودرما با با برخورداری از مولفه هایی همانند تری تروپن ، ساکارید و ژرمانیوم ارگانیک باعث تقویت اینترفرون گاما و آلفا می شود که در بهبود آسم موثر می باشد.

    سرطان  :

    ترکیبات گانودرما سلول های لمفوسیت ها و ماکروفاژها رو به صورت جداگانه تقویت و مانع از رشد و ثکثیر سلول های سرطانی می شود.

    بیماری های قلبی و عروقی :

    گانودرما با داشتن تری تروپن می تواند کلسترول و تری گلیسیرید خون را کاهش داده ، دیواره رگ ها را محکم کند  وعملیات اکسیژن رسانی به خون را بهبود بخشد و در نتیجه خطر ابتلا به سکته قلبی و مغزی را کاهش دهد.

    کبد :

    قارچ گانودرما ، با تقویت اینترفرون آلفا و گاما ، که توسط سیستم ایمنی تولید می شوند ، کبد پاکسازی و از ورود هر ویروسی به کبد جلوگیری می کند.

    فشار خون :

    علاوه بر تاثیر تری تروپن در کاهش کلسترول و چربی خون برای جلوگیری از گرفتگی عروق و افزایش فشار خون با داشتن ترکیبات آدنوزین منو فسفات انسداد عروقی خونی را برطرف می کند و به عنوان یک گیاه آدابتوژن دار به خوبی می تواند به تقویت قلب کمک کند.

    غلظت خون :

    گانودرما به علت داشتن مقدار زیادی از ژرمانیوم ارکانیگ ، اکسیژن رسانی به اندام ها را افزایش داده ، پلی ساکارید و تری تروپن باعث کاهش چربی خون و آدنوزین با از بین بردن لخته های خونی باعث کاهش غلظت خون می شوند.

    استرس  :

    گانودرما با تنظیم میزان ترشح هورمون های ، قند خون ، متابولیسم بدن و تامین اسید آمینه های ضروری بدن غلبه بر استرس را فراهم می اورد.

    بیماری بی خوابی :

    گانودرما منبعی غنی از پلی ساکارید می باشد که با تنظیم غده پیندآ ل ترشح عادی ملاتونین را تنظیم می کند  و در نتیجه مشکل بی خوای رفع می شود.

    آکنه :

    گانودرما در نتیجه پاکسازی خون و کبد توسط ژرمانیوم ارگانیک ، آکنه را درمان می کند.

    یبوست :

    گانودرما با برطرف کردن ضعف عضلانی روده ، عملیات انقباض و انبساط روده  را راحت تر می نماید و مشکل یبوست را برطرف می کند.

    بیماری نقرس :

    گانودرما با تقویت اعضای بدن سطح اسید اوره را متوازن می سازد و از این طریق در درمان بیماری نقرس تاثیر می گذارد.


     

    هایپر مارکت بیگ بگ

    کالاهای پخت و پز

    مواد پروتئینی, کنسرو

    عطاری

    لبنیات ، صبحانه و بستنی

    نوشیدنی

    تنقلات و شیرینی

    شوینده و بهداشتی

    انواع میوه , سبزیجات

    سبد های ویژه

    دیجیتال

    موبایل

    لپ تاپ

    حافظه اکسترنال

    تبلت

    پاور بانک

    مموری کارت

    حافظه اینترنال

    آل این وان

    فلش مموری

    لوازم جانبی کالای دیجیتال

    کیف لپ تاپ

    مچ بند هوشمند

    تجهیزات فروشگاهی

    Mini PC

    نرم افزارها

    لوازم خانگی و خواب

    لوازم خانگی برقی

    تجهیزات آشپزخانه

    صوتی و تصویری

    وسائل آشپزی و پخت

    لوازم برقی شست و شو و نظافت

    لوازم برقی آرایشی و بهداشتی

    لوازم تهویه و تصفیه

    لوازم بهداشتی منزل

    لوازم روشنایی

    لوازم تزئینی منزل

    لوازم آشپزخانه

    کالای خواب و حمام

    لوازم آرایشی و بهداشتی

    محصولات آرایشی

    کرم های مراقبت از پوست و مو

    شوینده های مراقبت از پوست و مو

    عطریات و مام

    ابزار و محصولات اصلاح

    پک تخفیفات ویژه

    سلامت محور

    لوازم دندان پزشکی

    لنز

    محصولات دارویی

    مواد تصفیه کننده

    محصولات ارگانیک

    مادر و کودک

    بهداشت و حمام

    اتاق کودک

    وسایل لازم برای تغذیه

    پوشاک نوزاد و کودک

    وسایل گردش

    سرگرمی وآموزشی

    ابزار ایمنی ومراقبتی

    مد و پوشاک

    کالای بانوان

    کالای آقایان

    زیورآلات نقره

    کالای کودکان

    زیورآلات استیل و بدلیجات

    زیورآلات دست ساز

    نگین و سنگ

    تسبیح

    آویز

    ساعت

    صنایع دستی

    فرش

    خاتم

    میناکاری – میناسازی

    تزئینات دستساز دریایی

    جعبه دستساز

    تابلو

    مجسمه های خمیری

    چرم

    ابزارها

    ابزار برقی

    ابزار های دستی

    ابزار های بادی

    ابزار های شارژی

    قفل و یراق

    سنجش و اندازه گیری

    ابزارهای رو میزی و پایه دار

    ابزارالات کارگاهی

    محصولات بنزینی

    ایمنی

    تجهیزات جوشکاری

    کتاب و لوازم و تحریر

    نوشت افزار

    پاک کن

    دفتر

    ابزار غیره

    بسته های سنی

    فرهنگ هنر و سرگرمی و رزش

    محصولات ورزشی

    سرگرمی

    محصولات نرم افزاری

    وسائل سرگرمی و تفریحی

    لوازم یدکی

    لوازم یدکی برقی

    آدرس : شیراز – خیابان پوستچی – کوچه 3 – ساختمان خوارزمی- طبقه 3 واحد 2 -شرکت پرتو پارس

    تهران – آریاشهر – مجتمع تجاری سامان – طبقه 2 واحد 3

    Copyright © 2014-2015 bigbag.co

    جهت دریافت کد تخفیف استوری های ما را در اینستاگرام دنبال کنید

    با ما درتماس باشید 51 58 193 0910

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره 51 58 193 0910 تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه فوری موکا دکتر بیز با قیمت 269 هزار تومان (ارسال رایگان)

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    دو بسته قهوه فوری موکا دکتر بیز با قیمت تخفیفی 486 هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه فوری موکا دکتر بیز با قیمت تخفیف ویژه 685 هزار تومان (ارسال رایگان)

    قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز بسیار مناسب و ارزان می باشد افراد میتوانند با ورود به وب سایت ما قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیزدر نرخ پایین تهیه کنند.

    عوامل موثر در قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز

    قهوه گانودرما موکا دکتر بیز از جمله بهترین انواع قهوه در سال های اخیر بوده و با توجه به فواید بسیار فروش مناسبی را دارد قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز با توجه به کیفیت تولید و بسته بندی آن مشخص می شود که افراد میتوانند به صورت اینترنتی و آنلاین اطلاعاتی دقیق از قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز به دست آورند. کشور سازنده قهوه فوری موکا دکتر بیز ایران بوده و دارای فواید افزایش تمرکز، تنظیم فشار خون و ضد بیماری های ایدز و سرطان می باشد.

    قهوه موکا که به آن موکاچینو نیز گفته میشود از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع قهوه هایی می باشد که در سال های اخیر توانسته است در اولویت انتخاب های بسیاری از مخاطبان و کاربران قرار گرفته است. پایه این قهوه از شیر داغ و اسپرسو می باشد که پودر کاکائو نیز به آن افزوده می شود البته این قهوه در انواع ترکیبات و طعم های مختلفی تولید و عرضه می گردد که مخاطبان میتوانند با توجه به سلیقه و پسند خود مناسب ترین نوع و طعم قهوه گانودرما موکا دکتر بیز را خریداری و مورد استفاده قرار دهند. گانودرما نوعی قارچ بوده که با داشتن ترکیبات معجزه انگیز خود امروزه در کانون توجه واقع شده و در کشورمان و خاورمیانه برای اولین بار این قارچ به وسیله فراوری شده با قهوه زیر نظر دکتر بیز تهیه و تولید شده است. قهوه گانودرما موکا دکتر بیز با داشتن تاییدیه وزارت بهداشت و دو استاندارد بین المللی تنها محصول گانودرمای دارای مجوز در کشورمان می باشد که فروش بسیار مناسبی را دارد در ادامه صحبت هایی در خصوص فواید مزیت و قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز خواهیم داشت.

     

    گانودرما کافه موکا نوع شکلاتی کافه لاته بوده و از خوش طعم ترین و بی نظیرترین انواع قهوه در میان افراد جوامع مختلف می باشد. نوشیدن این قهوه میتواند در کنار داشتن طعمی لذیذ، نیروی قابل توجهی را به فرد منتقل کرده و سبب شادابی و احساس آرامش در وی شود. قهوه موکا با قارچ گانودرما علاوه بر طعم شکلاتی نفیس می تواند به عنوان آرامبخش برای درمان و رفع سر درد مفید واقع شود. قهوه گانودرما کافه موکا به عنوان تنظیم کننده طبیعی دیابت کلسترول فشار خون را عمل کرده و قابلیت ترمیم پوست و مو اعضای بدن را دارا می باشد. در حالت کلی می توان گفت قهوه گانودرما مدل موکا دارای خاصیت درمانی و فواید بسیار زیادی می باشد که با توجه به تمامی فواید و خواص آن قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز در مقایسه با بسیاری از انواع قهوه ها گران تر می باشد البته این به معنای بالا بودن هزینه خرید قهوه موکا گانودرما بیز نبوده و افراد میتوانند با داشتن مقدار بودجه ای مناسب به خرید این محصول بی نظیر بپردازند. در بخش بعدی در خصوص قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز صحبت هایی خواهیم داشت لطفا با ما همراه باشید.

     

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره 51 58 193 0910 تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه فوری موکا دکتر بیز با قیمت 269 هزار تومان (ارسال رایگان)


    دو بسته قهوه فوری موکا دکتر بیز با قیمت تخفیفی 486 هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه فوری موکا دکتر بیز با قیمت تخفیف ویژه 685 هزار تومان (ارسال رایگان)

    قیمت قهوه موکا گانودرما از جمله موضوعاتی می باشد که در خرید این محصول برای تمامی خریداران و مخاطبان جای سوال می باشد که در این خصوص می توان گفت قیمت گانودرما موکا بیز با توجه به عوامل متعددی متخص و عرضه می شود همچنین فروشندگان این محصول برای کسب سود بسیار میتوانند قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز در نرخ بسیار بالایی عرضه کنند. در حالی که وب سایت ما تنها با هدف کسب رضایت مشتریان و مخاطبان خود سعی بر آن دارند بهترین کیفیت قهوه گانودرما موکا را با قیمت مناسب و معقول به فروش برسانند. از این رو پیشنهاد می کنیم خریداران میتوانند برای قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز ارزان به فروشگاه ما مراجعه کنند و این محصول را با بهره مندی از فواید و خواص بی نظیر در قیمت بسیار پایین تر از دیگر فروشگاه ها خریداری نمایند.

     

    همانطور که در بخش قبلی ذکر شد قیمت قهوه موکا با قارچ گانودرما به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله این عوامل تاثیرگذار در قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز می توان به کیفیت مواد و ترکیبات استفاده شده در ساخت و تولید آن، کشور سازنده، فواید و خاصیت های درمانی، مقدار بسته بندی قهوه و غیره اشاره نمود. در حالت کلی قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز در مقایسه با محصولات مشابه از نرخ مناسبی بهره مند می باشد البته در مقایسه با برخی دیگر انواع قهوه نیز از قیمت بالایی برخوردار است؛ اما می توان گفت هرگونه نرخ و قیمتی که برای این محصول ارائه می شود ارزش خرید و مصرف آن را داراست. مخاطبان و کاربرانی که قصد تهیه و مصرف قهوه گانودرما موکا را دارند می توانند ابتدا اطلاعاتی از تمامی فواید این محصول را به دست آورند در این صورت قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز ارائه شده بر این محصول را رقمی ناچیز خواهند شمرد.

     

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    برای اطلاع از خرید قیمت گانودرما موکا بیز میتوانید به صورتی اینترنتی و آنلاین از وب سایت ما اقدام کنید این محصول یکی از بی نظیرترین و بهترین محصولات تولیدی دکتر بیز بوده و با داشتن فروش بسیار بالا از محبوب ترین نوشیدنی ها به شمار می رود. شما می توانید در خرید اینترنتی فرصت این را داشته باشید که با جستجوی کوتاه در وب سایت های عرضه کننده این محصول اطلاعاتی مفید از فواید و کیفیت ترکیبات این محصول به دست آورده و قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز را به دست آورید. کشور ساخت این محصول ایران بوده که توسط دکتر بیز با بهترین کیفیت زیر نظر متخصصین و دستگاه های به روز و مدرن به فروش می رسد. همانطور که می دانید افراد سودجو به دنبال فروش بالا این محصول را در جنس بی کیفیت نیز عرضه می کنند که قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز تقلبی با جنس اصل آن تفاوت هایی را داشته از این رو در هنگام خرید محصول از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

     

    نحوه مصرف کافه موکا با قارچ گانودرما بسیار راحت و فوری بوده و افراد میتوانند این محصول را در محیط کاری نیز بدون اتلاف وقت تهیه و میل کنند. تنها کافیست یک بسته از قهوه فوری موکا گانودرما را داخل فنجان قرار داده و آب جوش به آن اضافه کنید و پس از بهم زدن محتویات داخل فنجان قهوه گانودرما موکا را میل کنید. هم چنین علاقه مندان میتوانند چند دقیقه ای صبر کرده و شکل خامه ای و یخ کرده این قهوه را بنوشند که طعم و مزه ای بی نظیری را خواهد داشت. با توجه به ترکیبات مختلف قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما، در طعم های مختلفی عرضه می شود که به صورت زیر می توان بیان کرد:

     

    ترکیبات گانودرما نوع موکا شامل پودر کاکائو (کوکوآ، کاکائوی پخته شده به روش خاص)، پودر قهوه عربیکا، پودر گانودرما، پودر شکر، لوسیدوم و شیر خشک بدون چربی می باشد. ترکیبات قهوه موکا گانودرما با بهترین کیفیت و بهره مندی از تکنولوژی به روز تهیه و تولید می گردد و بدون محدودیت برای بیماری های خاص مورد مصرف واقع می شود. قارچ گانودرما دارای تری ترپنوئید ها و اسیدهای آمینه بوده و متابولیسم بدن بدن را به تعادل می رساند. به گونه ای میتوان گفت گانودرما لوسیدوم از سالیان بسیار دور و طولانی در طب سنتی ژاپن و چین مورد بهره برداری واقع بوده است و در عصر جدید با بهره برداری از فرآورده های آن از تمامی فواید و خاصیت های بی نظیرش بهره مند می شوند. در خرید موکا گانودرما ابتدا اطلاعاتی از کیفیت ترکیبات استفاده شده در تولید آن به دست آورده و با توجه به قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز اقدام به تهیه آن نمایید.

     

    همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم گانودرما قهوه موکا دارای خواص بسیاری می باشد که این امر در قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز موثر عمل می کند. می توان افزایش جریان خون در مغز را از جمله خواص بی نظیر این محصول معرفی کرد گه این امر نیز سبب افزایش میزان شناخت و توجه به اطرافیان خود می شود. همانطور که می دانید استفاده از کافئین به تنهایی میتواند اضطراب و استرس را در فرد افزایش دهد اما با توجه به ترکیب آن با کاکائو می توان تاثیرات حاصل از مصرف کافئین را کاهش داد. از جمله دیگر فواید و خاصیت قهوه ی موکا گانودرما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    افرادی که تا به امروز فرصت خرید قهوه موکا گانودرما را نداشته اند می توانند همین الان با خرید اینترنتی و آنلاین این محصول از تمامی فواید ذکر شده در بالا بهره مند شوند.

  • عکس های فانتزی کتاب
  •  

    مرحله بررسی: گانودرما قابلیت تشخیص بیماری های مخفی در بدن را دارا بوده و عملکرد های بدن را تنظیم می کند.

    پاکسازی-سم زدایی: گانودرما با داشتن توانایی بالا در پاکسازی بیش از اندازه اسید لاکتیک، ذخایر چربی، بافت مرده و سموم انباشته بسیار مفید عمل می کند.

    تنظیم کردن: در مرحله سوم واکنش های بسیاری را می توان مشاهده کرد که جای نگرانی نمی باشد و این واکنش ها نشان از بهبودی دارد.

    ساختن-بازیابی: این محصول توانایی تعمیر بخش های آسیب دیده بدن را دارا می باشد همچنین در برابر بیماری ها بسیار مقاوم عمل می کند.

    جوانسازی: نهایی ترین هدف گانودرما حفظ عملکرد های بدن و در نتیجه زیبایی و شادایی می باشد.

     

    در کنار بحث قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز می توان به این نکته اشاره کرد که مزیت های بسیار استفاده از این نوع قهوه ارزش پرداخت هزینه بسیار بالا برای تهیه آن را خواهد داشت. افراد میتوانند با مصرف قهوه گانودرما موکا احساس آرامش و شادابی را در خود به وجود آورده و هرگونه استرس و اضطرابی را از خود دور سازند. مصرف این محصول روزانه به صورت یک وعده قبل و یا بعد از وعده های غذایی توصیه می شود.

     

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    برخی دیگر از مقالات ما:

    قهوه گانودرما کافه سوپریم،قهوه گانودرما لاته،قهوه گانودرما مدل موکا،هات چاکلت گانودرما بیز،قهوه گانودرما اصل،خرید قارچ گانودرما لوسیدوم،صابون دست و صورت گانودرما بیز،شامپو قارچ گانودرما،گانودرما سبوس برنج ،خرید قهوه گانودرما سوپریم،گانودرما کافه لاته،قهوه موکا گانودرما بیز،هات چاکلت گانودرما دکتر بیز،قهوه قارچ گانودرما برای لاغری،گانودرما لوسیدوم،قیمت صابون گانودرما بیز،شامپو عصاره قارچ گانودرما،خرید سبوس برنج گانودرما,خواص قهوه سوپریم گانودرما,عوارض قهوه سوپریم گانودرما,فواید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز,طریقه استفاده قهوه سوپریم گانودرما,خواص کافه لاته گانودرما,نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما,فواید قهوه لاته گانودرما,خاصیت قهوه فوری موکا دکتر بیز,طریقه مصرف قهوه موکا گانودرما,فواید قهوه فوری موکا دکتر بیز,خواص هات چاکلت گانودرما,فواید قهوه هات چاکلت گانودرما,تاثیر صابون گانودرما,قهوه گانودرما برای لک صورت,خواص شامپو گانودرما دکتر بیز,گانودرما را چگونه تهیه کنیم,خواص قهوه گانودرما و جینسینگ,قهوه گانودرما و خواص آن,خرید شامپو گانودرما مخصوص موهای خشک,خرید شامپو گانودرما برای موهای چرب,خرید شامپو گانودرما روزانه,چای دمنوش لاغری سحر,پیامک سفارش دمنوش لاغری سحر,طریقه ی مصرف دمنوش لاغری سحر,محتویات دمنوش لاغری سحر,مضرات دمنوش لاغری سحر,کانال دمنوش لاغری سحر,کارخانه دمنوش لاغری سحر,ژل طبیعی افزایش قد,سفارش ژل افزایش قد بیتال,قیمت ژل افزایش قد 5 سانتی,افزایش قد با کفی,کفی کفش افزایش قد جدید,ژل افزایش قد بلدرچین,مراکز فروش ژل افزایش قد,آدرس فروشگاه ژل افزایش قد,ژل افزایش قد کرج,ژل افزایش قد در تبریز,ژل افزایش قد همدان,ژل افزایش قد در ارومیه,ژل افزایش قد در اصفهان,ژل افزایش قد در شیراز,فروش ژل افزایش قد در مشهد,دمنوش لاغری شرکت سحر,کد خرید دمنوش لاغری سحر,خرید کفی افزایش قد,چای دمنوش لاغری سحر,مشاوره دمنوش لاغری سحر,کفی برای افزایش قد,فروش دمنوش لاغری سحر,کفی های ژله ای افزایش قد,چای کیسه ای لاغری سحر

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    فروشگاه اینترنتی کالایاب سعی بر آن دارد تا تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت و بروزترین محصولات تولید شده ارائه دهد و همچنین ما در تلاشیم با نگه داشتن قیمت های ثابت و دریافت حاشیه سود کمتر از شما عزیزان خدمتی بزرگ به مردم سرزمین خود کرده باشیم به امید ثروت و فراوانی برای عموم جامعه

    ارائه دهنده محصولات خاص بهداشتی و مواد غذایی

    گانودرما گیاه جاودانگی(پادشاه گیاهان دارویی)

     

    کافه موکا نوع شکلاتی کافه لاته می باشد  و  یکی از محبوب ترین انواع قهوه  در میان افراد و خصوصا جوانان است . شاید تا پیش از این احساس می کردید نوشیدن یک فنجان قهوه  به سبب اوقات فراغت، سرگرمی و یا لذت است اما به کمک تحقیقات جدید هم اکنون اطلاعات بیشتری در این خصوص داریم.

    براساس آخرین تحقیقات منتشر شده درخصوص مواد مغذی، ترکیب کافئین و شکلات در موکا در عین طعم لذیذ، نیروی بی‌نظیر نهفته در کاکائو و قهوه را به تمامی دوستداران این قهوه منتقل می‌کند.قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

     

    قهوه موکا با گانودرما علاوه بر داشتن یک طعم شکلاتی دلچسب، می تواند بعنوان یک آرام بخش برای رفع سردرد استفاده گردد.

     

     

    گانودرما با کافه موکا مولتی ویتامین طبیعی همراه با لذت نوشیدن قهوه

     

    هشدار : مصرف برای زنان باردار و شیرده و افراد با پیوند اعضا ممنوع می باشد .

     

    لطفا توضیخات بیشتر را در بخش ویدیو در همین صفحه سایت مشاهده فرمایید ،  در  ضمن  ویدیو های موجود در صفحات هر کدام از محصولات گانودرما متفاوت می باشد .

     

     

    کاکائو موجب افزایش جریان خون در مغز می شود، که این خود باعث افزایش میزان شناخت و توجه در افراد می‌شود. کافئین به تنهایی می‌تواند اضطراب را افزایش دهد ولی ترکیب با  کاکائو موجب کاهش و تعدیل تاثیرات تولید استرس حاصل از مصرف کافئین می‌شود. درنتیجه نوشیدن موکا به همین دلیل توصیه می‌شود.

    کاکائو و کافئین انتخاب‌های خوبی می باشد برای دانش آموزان و هر فردی که نیازمند بهبود سطح توجه و تمرکز است .

     

    با توجه به اینکه همه ما برای سلامتی خود اهمیت خیلی زیادی قائل می شویم در اینجا می خواهیم شما را با قارچ دارویی  بسیار کمیاب و ارزشمند  گانودرما آشنا کنیم . قارچ گانودرما با کافه موکا می توان گفت به نوعی مولتی ویتامین طبیعی هست که در عین مزایای فراوانی که برای سلامتی ما دارد لذت نوشیدن قهوه فوری را نیز به ما می دهد . در مطلب زیر  مراحل اثرگذاری گانودرما بیان شده است

     

    مراحل پنج گانه اثرگذاری قارچ گانودرما بر روی بدن

     

     

    گانودرما به تشخیص بیماری های مخفی و سموم موجود در بدن کمک می کند و سپس عملکردهای بدن رو تنطیم می نماید. در طول این مرحله ، بدن علائمی را نشان خواهد داد . این علائم  عوارض جانبی نیست ، اما در شناسایی منطقه بیماری به ما کمک می کند .

     

     

    گانودرما به عنوان “پادشاه سم زدایی” شناخته می شود چرا که قدرت و توانایی بالایی در حذف مقادیر بیش از اندازه اسید اوریک ، اسید لاکتیک ، کلسترول اضافی ، ذخایرچربی ، بافت مرده و سموم انباشته شده در بدن را دارد و سموم از طریق سیستم گردش خون (کلیه و کبد) ، از طریق مدفوع ، از طریق تنفس و خلط تخلیه می شوند .

     

     

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

    در طی این مرحله ، واکنش های بسیاری دیده می شود .نگران نباشید ، این واکنشها نشانه ای از بهبود بدن است . اگر واکنش بیش از حد قوی می باشد ، دوز را کاهش دهید .

     

     

    گانودرما همچنان به تعمیر بخش های آسیب دیده و تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقاومت در برابر بیماری ها ادامه خواهد داد .

    همچنین عناصر ضروری و ویتامین ها را برای بهبود سریع فراهم می کند .

     

     

    هدف نهایی مصرف گانودرما (که به قارچ ریشی نیز معروف می باشد) حفظ عملکردهای بدن در بهترین حالت و بازگرداندن جوانی و شادابی است .

     

    گانودرما لوسیدوم

  • مدل بافتنی شال گردن پسرانه
  • به آن قارچ ریشی قرمز هم می گویند و به طعم قهوه غنا داده و فواید مخصوص به خود را دارد. قارچ های گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینو هستند. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا می باشند.

    گانودرما لوسیدوم هزاران سال است که در فرهنگ سنتی آسیا مورد استفاده قرار می گیرد. معنی گانودرما لوسیدوم قدرت معنوی است، درحالیکه ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.

     

    بخشی از مزایای گانودرما همراه با کافه موکا

     

    ترکیبات 

    پودر ریشی (گانودرما لوسیدم)  ، کاکائوی فرآوری شده به روش خاص (کوکوآ) ، شکر ، خامه ای کننده غیرلبنی (شربت گلوکز جامد ، روغن گیاهی ، سدیم کازئینات (مشتق شیر) ، پودر شیر خشک بدون چربی ، دی پتاسیم فسفات ، پنتاسدیم تری فسفات ، دی اکسید سیلیکون

     

      

    1
    2
    3
    4
    5

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز


    محصولات


    مطالب

     

     

     

     

     

    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز
    قهوه موکا گانودرما دکتر بیز
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *