خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

دوره مقدماتی php
خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب
خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

بیماری های کبد از بیماری های بسیار خطرناک هستند که ممکن است هر فردی به آنها دچار شود که با استفاده از قارچ گانودرما می توان آنها را درمان کرد. کبد یکی از اصلی ترین اعضا و دومین عضو بزرگ بدن است که به سم زدایی، ذخیره سازی و هضم مواد غذایی در بدن کمک می کند و به عنوان فیلتر بدن به حساب می آید. به عبارت دیگر می توان کبد را به یک کارخانه شیمیایی در بدن تصور کرد. کبد مواد مضر جداسازی شده را به سمت کلیه ها هدایت می کند تا از بدن دفع شود. با اینکه کبد تا حدودی می تواند خودش را ترمیم کند اما از اعضای بسیار حساس بدن است که باید از آن مراقبت های ویژه ای شود زیرا در غیر اینصورت ممکن است، از بین برود.

برخی از مواردی که منجر به ایجاد مشکلات کبدی می شوند، شامل مصرف الکل و دخانیات، خواب دیر هنگام، خشم، مصرف بیش از اندازه مواد غذایی سرخ شده، کبابی و تند، مسمومیت طولانی مدت با مواد شیمیایی و فلزات سنگین، مصرف بیش از حد مواد غذایی ناسالم و کلسترول می باشد. در صورتی که فرد مراقبت های لازم از کبد خود را انجام ندهد، ممکن است به بیماری کبد چرب، عفونت های کبدی، سفت شدن کبد و سرطان کبد دچار شود.

بیماری های کبدی با عفونت هایی همچون ویروس هپاتیت آغاز می شوند. در این شرایط کبد عفونی می شود و در صورت ضعیف بودن سیستم ایمنی این عفونت برای همیشه در کبد می ماند و می تواند خطرات جدی برای فرد ایجاد کند. این عفونت به مرور زمان جدی تر خواهد شد و در ابتدا موجب سفت شدن کبد می شود و در نهایت به سرطان تبدیل خواهد شد. مهم ترین نکته در رابطه با بیماری کبد آن است که بیمار تا مراحل نهایی هیچ گونه دردی احساس نمی کند و شاید زمانی متوجه شود که بیماری در مراحل پایانی خود قرار گرفته باشد. بعضی آزمایش ها مانند بیوپسی می تواند در تشخیص آسیب های کبدی کمک کند.

از نشانه های ابتلا به بیماری کبد می توان به خستگی شدید، نفخ، کم اشتهایی، خارش شدید پوست و یرقان اشاره کرد. در صورت مشاهده این علائم و نشانه ها باید به پزشک متخصص مراجعه کرد تا در صورت تشخیص بیماری بتوان در اولین فرصت برای درمان آن اقدام کرد که یکی از بهترین راه های درمانی استفاده از قارچ گانودرما است.

یکی از مهم ترین عارضه هایی که کبد را درگیر می کند، بیماری کبد چرب است. دلیل اصلی این بیماری کاملا مشخص نیست اما ناهنجاری هایی مانند چاقی، دیابت و چربی خون می تواند به کبد چرب منجر شود. از طرفی تغییرات ناگهانی متابولیسم مانند کاهش وزن شدید و غیر اصولی و سوء تغذیه، هم می تواند باعث ایجاد کبد چرب شود.خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

نتایج منتشر شده در مجله biology Pharmaceutical، از آزمایشی که در سال ۲۰۱۷ انجام شد، نشان داد که می توان قارچ گانودرما را به عنوان محافظ کبد معرفی کرد. مصرف قارچ گانودرما برای درمان آسیب های کبدی بسیار مفید است و موجب می شود تا کبد چرب و سفتی کبد از بین برود. ترکیبات موجود این قارچ برای کاهش بیماری های کبدی الکلی به ویژه در افرادی که در مراحل اولیه بیماری هستند و دچار بیماری هپاتیت B می باشند، بسیار موثر خواهد بود.

دوره مقدماتی php

این قارچ سبب می شود تا آنزیم های موجود در معده افزایش یابد که در نتیجه دفع سریع داروها و مواد شیمیایی که برای کبد مضر هستند را در پی خواهد داشت. همچنین آنتی اکسیدان های موجود در قارچ گانودرما موجب مقابله با رادیکال های آزاد و بهبود و بازسازی سلول های کبدی می شوند.

آنتی اکسیدان موجود در گانودرما به ترمیم سلولهای کبدی و بازسازی آن کمک می کند. خواص ضد التهابی گانودرما موجب کم شدن التهاب کبدی می شود.

نکته دیگر در رابطه با قارچ گانودرما آن است که این قارچ به دلیل ترکیبات و خواص خاصی که دارد، به سم زدایی سریع مواد شیمیایی در بدن کمک می کند و به همین دلیل موجب می شود تا بار بزرگی از روی کبد برداشته شود. همچنین مصرف این قارچ موجب رفع بی خوابی و بهبود کیفیت خواب می شود که برای درمان کبد بسیار تاثیر دارد. قارچ گانودرما از گیاهان دارویی بسیار منحصر به فردی است که مصرف آن تقویت سیستم ایمنی بدن را به همراه دارد.

این قارچ موجب می شود تا سنتز اسید نوکلئیک در بدن افزایش پیدا کند و پلی ساکاریدهای موجود در آن با آزاد سازی پروتئین از سلول های سفید خون، برای بهبود سطح اینتروفن در بدن مفید هستند. این قارچ یکی از بهترین و تاثیرگذارترین مواد غذایی محسوب می شود که به صورت های مختلفی از جمله قرص، پودر و عصاره در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است تا تمام بیماران و حتی افراد سالم بتوانند با توجه به شرایط خود آن را تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند. نکته مهم در رابطه با این قارچ آن است که در مصرف آن نباید زیاده روی کرد و باید به میزان مشخصی مورد استفاده قرار داد.

وجود چربی در اندام های حیاتی امری طبیعی است اما اگر میزان آن از حد نرمال بیشتر شود، مشکل ساز است. به عنوان مثال در کبد اگر میزان چربی بیشتر از ۵ درصد شود، بیماری کبد چرب رخ می دهد.

همانطور که گفتیم دلایل مختلفی دست به دست هم می دهند و مسبب این بیماری می شوند. اگر کبد چرب در اثر مصرف زیاد الکی ایجاد شده باشد آن را کبد چرب الکی می گویند. در این حالت با ترک مصرف الکی وضعیت کبد به تدریج به وضعیت نرمال بر می گردد. اما اگر کبد بدون هیچ دلیل خاصی در شکستن چربی ها ناتوان شده باشد به آن کبد چرب غیر الکی می گویند و در صورت عدم رسیدگی در این حالت به نارسایی کبد منتهی می شود.

مطالعات نشان داده است که مصرف روزانه دو گرم قارچ گانودرما می تواند در مدت حداکثر ۶ماه تاثیرات مثبتی بر روی کاهش آنزیم های کبدی(GOT و GPT) داشته باشد. به جرات می توان گفت که گانودرما تنها داروی طبیعی است که اثرات آن بر کاهش و درمان کبد چرب ثابت شده است.

گانودرما سرشار از آنتی اکسیدان است به همین دلیل به پاکسازی و ترمیم بافت کبد کمک می کند. همچنین مصرف قارچ گانودرما موجب کاهش وزن و کاهش کلسترول و فشار خون می شود، به همین دلیل بار مضاعفی از دوش کبد برداشته می شود. گانودرما می تواند بیماری هایی که موجب ایجاد عوارضی در کبد می شوند مانند هپاتیت B را کنترل کند و از این طریق به بهبود وصعیت کبد کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که گانودرما رادیکال های آزاد موجود در بدن را از بین می برد و به کبد اجازه می دهد تا خودش را ترمیم کند.

دور مصرف مناسب قارچ گانودرما برای بهبود کبد، ۳ الی ۵ گرم است. دقت کنید که بهتر است این مقدار را به روش دم نوش و یا عصاره گیری مصرف کنید. مصرف باید به صورت روزانه و منظم انجام شود. دوره درمان بیماری های کبدی با قارچ گانودرما حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه است.

در دوره استفاده از قارچ گانودرما از مصرف نوشیدنی های الکی، فست فودها و مواد غذایی فرآوری شده، دخانیات و غذاهای بسیار تند و چرب خودداری کنید. با بهبود وضعیت زندگی خود، استرس را کاهش دهید و از عصبانیت خودداری کنید.

برای جلوگیری از ایجاد حساسیت نسبت به گانودرما، مصرف را از ۱ گرم در روز شروع کنید و به تدریج مقدار را به دوز مجاز برسانید. در شروع مصرف اگر با علائمی مانند ناراحتی شدید معده و یا خارش پوستی مواجه شدید، مصرف را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

برای جلوگیری از تداخلات دارویی، گانودرما را همراه داروهای رقیق کننده مانند آسپرین مصرف نکنید. همچنین مصرف قارچ گانودرما برای سنین پایین تر از ۱۲ سال توصیه نمی شود. خانم های باردار و شیرده نیز باید از مصرف قارچ گانودرما صرف نظر کنند.

سلام من کبد چرب ازنوع گرید سه مصرف این قارچ برای کبد بنده تاثیر گذاره؟؟؟؟

سلام دوست عزیز بله مصرف این قارچ برای شما مفید هست. برای مشاوره بهتر میتونید با ما ما تماس بگیرید. با تشکر

بله من خودم شخصا استفاده کردم و راضی هستم

سلام قارچ گانو درما برای سرطان کبد خوبه؟

سلام دوست عزیز . قارچ گانودرما به دلیل اثر تقویت کنندگی که روی سیستم ایمنی بدن داره برای درمان انواع سرطان ها مفید هست.برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید مقالاتی که درمورد تاثیر قارچ گانودرما بر بیماری سرطان روی سایت هست رو مطالعه کنید.

سلام اینکه گفته میشه قارچ گانودرما کبد و کلیه رو از کار میندازه دلیلش چیه؟ مورد داشتیم دچار آسیب شده

درود دوست عزیز-گفته میشه در دراز مدت اگه به همراه لرد یا تفاله مصرف بشه ممکنه مشکلات ایجاد کنه-که خداروشکر توی مقدار مصرف و نحوه استفاده ای که ما توصیه میکنیم تاکنون همچین موردی مشاهده نشده.

سلام‌.من کبد چرب دارم .فقط صبا قبل صبانه دمنوششو میخورم .چند روز باید اینروشو تکرار بکنم

درود دوست عزیز.در بیست روز اول مصرف روزی ۱گرم و بعد از آن روزی ۲گرم میزان مصرف ایده آل ما هست.شما میتونین اون ۲گرم رو در دو وعده یا سه وعده تقسیم کنین و میل کنین.هرچی فواصل زمانی مصرف قارچ معین باشه تاثیر گذاری بهتر خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

قارچ گانودرما لوسیدیوم، دارویی با مزایای فراوان دارو های گیاهی که اساس مراقبت های درمانی را از آغاز بشریت تا… ادامه مطلب

قارچ گانودرما لوسیدوم از مواد غذایی بسیار مفید و مغذی محسوب می شود که مصرف آن فواید بسیار زیادی… ادامه مطلب

گانودرما لوسیدوم قارچ دارویی محبوبی است که به دلیل اثراتی که بر سلامتی و طول عمر دارد در طب… ادامه مطلب

گانودرما لوسیدوم نوعی قارچ آسیایی است که عموما از آن برای بهبود بیماری ها،سلامتی و طول عمر استفاده می… ادامه مطلب

از اولین روز بشر در سراسر جهان داروهای گیاهی اساس مراقبت های بهداشتی را تشکیل می دادند. به همین… ادامه مطلب

در چین قارچ گانودرما به linghzi و در ژاپن reishi و یا mannentake نامیده شده است. در زبان چینی،… ادامه مطلب

قهوه گانودرما چیست؟منظور از قهوه گانودرما محصولی ترکیب شده از قهوه و قارچ گانودرما است. یعنی بعضی از شرکت… ادامه مطلب

قارچ گانودرما از ارزشمندترین نوع قارچ‌هایی است که مصرف خوراکی و دارویی دارند. یکی از خواص قارچ گانودرما تأثیر… ادامه مطلب

  • عکس ایران تسلیت شیراز
  • قارچ گانودرما لوسیدوم تاثیر بسزایی بر کاهش فشار خون دارد. لی و همکارانش بر روی داروی جی لوسیدوم تحقیقاتی… ادامه مطلب

    عصب زایی یا نوروژنز، روشی امیدوارکننده برای درمان اختلال شناختی مربوط به بیماری آلزایمر است. گانودرما لوسیدوم، قارچ شفابخش… ادامه مطلب

    درباره ما

    تماس با ما

    سوالات متداول

    نظرات مشتریان ما

    نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج


    کلمه کاربری یا ایمیل *


    رمز عبور *


    ورود

     پیک تهران و سفارشات پستی رایگان ارسال می شود 

    کبد چرب ، انواع و علل  کبد چرب ، تاثیر گانودرما در بهبود و درمان کبد چرب :خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

    کبد مانند یک فیلتر عمل می کند  . مسئولیت عبور تمام مواد غذایی و نوشیدنی از صافی خود است. این بدین معناست که کبد ترکیبات مضر مواد غذایی را گرفته و آنها را به صورتی بدون ضرر وارد سیستم‌های دیگر بدن مانند کلیه ها می کند تا از بدن خارج شوند. جالب است بدانیم که کبد تنها عضوی بدن است که به طور طبیعی خود را توسط سلول هایی ترمیم و پاکسازی می کند. اما بسیار هم آسیب پذیر بوده و در صورتی که به آن توجه نکنیم  ، مشکلات فراوانی را برایمان بوجود می آورد. که از جمله این مشکلات کبد چرب است . کبد چرب به کبدی گفته میشود که بین ۵ تا ۱۰ درصد چربی داشته باشد .

    درمان کبد چرب با قارچ گانودرما

    علت اصلی  کبد چرب ناشناخته است ،این بیماری اغلب افراد را در سنین میانسالی مبتلا می کند. و هفتاد درصد بیماران مبتلا به کبد چرب مبتلا به چاقی هستند. بیماری دیابت و بالا بودن چربی‌ خون نیز از علل آن می باشند. عوامل مختلفی که باعث تغییر متابولیسم در بدن می‌شوند، شامل کاهش ناگهانی وزن، سوء تغذیه و گرسنگی طولانی مدت مانند گرفتن روزه نیز ممکن است باعث کبد چرب شوند. بنابراین  به نظر می رسد این بیماری ارتباط نزدیک با برخی بیماری های متابولیک مثل چاقی، افزایش کلسترول و تری گلیسرید خون و دیابت داشته باشد . در درمان کبد چرب، کنترل این بیماری های زمینه ای بسیار موثر می باشد

    البته گفته می شود مصرف زیاد انرژی نیز باعث خواهد شد کبد نتواند سوخت و ساز طبیعی را انجام دهد و در نتیجه انرژی اضافی به صورت چربی در کبد ذخیره شود.

    همچنین برخی از عوامل ایجاد کبدچرب میتوان به مصرف دارو بیش از حد معمول، رژیم غذایی نادرست، استرس درونی و نهفته و مصرف لووستاتین ها و غذاهای فست فودی اشاره کرد .

    از آنجا که این بیماری سیر پیشرونده دارد می تواند در مراحل اولیه بدون علامت باشد تا زمانی که تاثیرات منفی بر عملکرد کبد ایجاد نماید. در آن زمان علائم کبد چرب عبارت است از :

    همانطور که اشاره شد در مراحل اولیه ممکن است بدون علائم کبد چرب باشیم تا زمانی که تاثیرات منفی بر عملکرد کبد ایجاد نماید .

    پزشک می‌تواند از آزمایش‌های مختلف برای تأیید وجود یا رد بیماری کبد چرب استفاده کند.این آزماش ها عبارتند از:

    گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد آنتی اکسیدان باعث ترمیم سلولهای کبدی شده و به کبد در بازسازی خود کمک قابل توجهی میکند. همچنین گانودرما به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی ، مانع از ایجاد التهاب در کبد که باعث از بین رفتن سلولهای کبدی می باشد، می شود.

    یک مطالعه بالینی در اوایل سال ۲۰۱۷،در زمینه استفاده از گانودرما به عنوان محافظ کبد و نقش آن در درمان کبد چرب  . منتشر شده در مجله biology Pharmaceutical :

    این مطالعه توسط ۴۲ نفر صورت گرفت که روزانه دو گرم از پودر خالص گانودرما را طی ۶ ماه مصرف کردند. افرادی که گانودرما لوسیدوم مصرف کردند، میزان آنزیم های کبدی (گلوتامیک پیروویک ترانس آمیناز (GPT) و گلوتامیک اگزالواستیک ترانس آمیناز (GOT) )کاهش یافته و به دنبال آن ظرفیت آنتی اکسیدانی کل، میزان تیول کل و گلوتاتیون پالسما افزایش یافت.
    علاوه بر این، بررسی سونوگرافی شکم نشان داد افرادی که قبل از درمان دارای عوارض کبدی خاص بوده و سپس گانودرما لوسیدوم مصرف کردند، وضعیت کبد چرب آن ها به حالت عادی بازگشته است . این وضعیت هرگز توسط محصول طبیعی یا دارویی دیگر (مانند کنگر فرنگی، گیاه خار مریم ، قاصدک و … ) قابل مقایسه نبوده است.

    تا به امروز  گانودرما لوسیدوم تنها ترکیبی بوده است  که بطور بالینی اثرات آن بر کبد چرب اثبات شده است.
    و از آنجایی که در حال حاضر درمان خاصی برای بیماری کبد چرب (غیر الکلی) وجود ندارد، مصرف گانودرما لوسیدوم به همراه رعایت نکات و توصیه های دیگر مثل عدم مصرف الکل، کاهش میزان کلسترول، کاهش وزن و … گزینه مناسبی محسوب می شود.

    قارچ های دارویی از جمله گانودرما باید در آب داغ حرارت ببیند تا پوسته ی کتین  آن بشکند . با این کار پلی ساکارید هایی که در سیستم گوارشی ما بصورت مایع یا جامد وجود ندارند آزاد می شوند .

    شما می توانید  تکه های قارچ خشک شده یا شکل پودری آن را همراه با دمنوش های گیاهی مصرف کرده .و فرمولاسیون دمنوش مخصوص به خودتان را متناسب با اهداف سلامتی تان داشته باشید .

    طرز تهیه چای گانودرما و دمنوش گانودرما را در مقالات میتوانید مطالعه کنید

    این استاندارد مقدار مصرف گانودرما ، روزانه بین ۳ تا ۵ گرم در روز بوده .  و دوره ی درمانی ۵ الی ۶ ماهه دارد . ( بین یک تا یک و نیم قاشق غذا خوری )
    توصیه می شود کسانی که بیماری قندی یا افت فشارخون دارند. دمنوش گانودرما را به دو یا سه وعده قسمت کنند . و با فاصله زمانی حداقل ۴ ساعت میل نمایند.

    در این بخش به ۱۲ ماده غذایی که برای درمان کبد چرب مفید است میپردازیم که مصرف این ترکیبات در کنار مصرف گانودرما لوسیدوم کمک شایانی به بهبود کبد چرب می کند .

    مواد غذایی مفید برای کبد چرب

    ماهی های چرب نظیر سالمون، ساردین، تون و غزل آلا مملو از امگا ۳ هستند. اسید های چرب امگا-۳ برای متعادل کردن سطح چربی کبد و کاهش التهاب بسیار مفید است.

    غلات کامل نظیر بلغور جوی دو سر به بدن شما انرژی می دهد. این کربوهیدرات ها مملو از فیبر هستند که نقش موثری در کاهش وزن شما دارد.

    این روغن سرشار از اسید های چرب امگا ۳ است. این روغن در مقایسه با دیگر روغن ها نظیر مارگارین و کره سالم تر است. تحقیقات نشان داده است که روغن زیتون برای کاهش سطح آنزیم های کبدی و کنترل وزن مفید است.

    لبنیات سرشار از پروتئین است که از آسیب های کبدی جلوگیری می کند

    این دانه های خوش طمع سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان است که از کبد در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند.

    سیر ،برای پاکسازی کبد عالی است. سیر به فعالسازی آنزیم هایی که کبد را از سموم پاک می کنند، کمک می کند. همچنین دارای دو ترکیب طبیعی به نام های آلیسین و سلنیوم است ،که به فرآیند پاکسازی کبد کمک می کنند و از کبد در برابر آسیب سموم محافظت می کنندر علاوه بر آن ، سیر میزان کلسترول و تری گلیسرید را کاهش می دهد، که مانند بار سنگینی برای کبد هستند و مانع از عملکرد درست کبد می شوند.

    تحقیقات  نشان می‌دهد که مصرف چای سبز می‌تواند اثر رادیکالهای آزاد و مواد مضر در کبد را پاکسازی کند. همچنین نوشیدن چای سبز در پیشگیری از تجمع و رسوب چربی‌ها در اطراف کبد موثر است و می‌تواند به بهبود  کبد چرب کمک کند .خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

    [wp-review id=”2537″]

    ۳ ماه برای درمان کبد چربم کافی بود مرررررسی خدا خیرتون بده

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

    فروشگاه  گانودرم از سال 1395 در زمینه ی تولید و عرضه قارچ های خوراکی و دارویی در ایران فعالیت می کند . از جمله محصولات فروشگاه گانودرم میتوان به قارچ گانودرما ،قارچ شیتاکه ، قارچ دم بوقلمون ، قارچ صدفی و نگینی  اشاره نمود. ما کوچکترین عضو خانواده قارچ شناسی ایران هستیم  و برای تامین نیاز کاربران و آشنایی هر چه بیشتر جامعه ایرانی با این نوع محصولات دارویی و پی بردن به ارزش های غذایی آن ها می کوشیم . محصولات فروشگاه گانودرم حاصل سالها تجربه و تلاش مستمر ، دقیق آکادمیک است.

  • عکس عشقی خفن
  • کاربران گرامی حتما قبل از مصرف محصولات با پزشک خود مشورت نمایند

    .

    کبد چرب به عنوان یکی از شایع ترین اختلالات گوارشی در دنیا در نظر گرفته میشود که با توجه به تغیرات روز افزون سبک زندگی مردم و عادتهای تغذیه ای اونها و همچنین کاهش زمان به دلیل مشغله های کاری که نتیجه ی آن افزایش مصرف غذاهای فست فود ی و فاصله گرفتن انسانها از ورزش ها و فعالیتهای بدنی روزانه میباشد، افراد زیادی به آن مبتلا هستند که بسیاری از این افراد خود نیز هیچ اطلاعی از این بیماری در بدن خود ندارند.در ادامه بیشتر به این بیماری پرداخته و همچنین رابطه ی گانودرما و کبد چرب را نیز باهم بررسی خواهیم کرد.

    برای اینکه بتوانیم تاثیر گانودرما را بر روی کبد و بیماریهای آن از جمله کبد چرب بهتر درک کنیم در ابتدا باید بدانیم که گانودرما چیست .گانودرما نام یک قارچ با خواص درمانی و ارزش غذایی بسیار بالاست که برای اولین بار در کشور چین کشف شد و با گذشت زمان و درک بیشتر خواص آن و شناخته تر شدن این قارچ اکثر مردم دنیا در نقاط مختلف جهان هم شروع به مصرف این قارچ کردند تا از تاثیرات آن بهره مند گردند.در کشور ما نیز کمپانی دکتر بیز به عنوان اولین و تنها کمپانی ایرانی اقدام به تولید فرآورده های مختلف این قارچ در زمینه مواد غذایی و محصولات بهداشتی کرده است.جهت مطالعه ی بیشتر راجع به گانودرما: گانودرما چیست؟

    کبد چرب یکی از شایع ترین بیماری ها و مشکلات کبدی میباشد که امروزه در اکثر کشور های دنیا از جمله ایران افراد زیادی به آن مبتلا میشوند و این موضوع باعث شده که بسیاری به دنبال چاره ای برای درمان آن باشند. در ادامه به بررسی گانودرما و کبد چرب میپردازیم و اینکه چگونه گانودرما میتواند به عنوان یک ماده ی موثر برای درمان کبد چرب به کار رود.

    کبد دومین عضو بزرگ در بدن انسان است و مانند یک فیلتر عمل کرده و مسئول رد کردن تمام مواد غذایی و نوشیدنی مصرف شده از صافی خود است. این بدان معناست که کبد فاکتورهای مضرر مواد غذایی را گرفته و آنها را به صورتی بدون ضرر وارد سیستم‌های دیگر بدن مانند کلیه ها می کند تا از بدن خارج شود. جالب است بدانیم که کبد تنها عضو بدن است که به طور طبیعی خود را توسط سلول هایی ترمیم و پاکسازی می کند. اما بسیار هم آسیب پذیر بوده و در صورتی که خیلی به آن اهمیت ندهیم مشکلات فراوانی را برایمان بوجود می آورد. جهت مطالعه ی بیشتر : گانودرما و بیماریهای کبد

    وجود چربی در کبد هر انسانی طبیعی است اما اگر کبدی دارای ۵ تا ۱۰ درصد چربی باشد کبد چرب نامیده می‌شود. کبد چرب بسیار زیاد باعث به خطر افتاد سلامتی بدن میشود و یک موقعیت مخرب را در بدن ایجاد می‌کند و بدتر اینکه هیچ علامت هشدار دهنده‌ای در ابتلا ندارد. بیماری کبد چرب همراه با التهاب است که این التهاب باعث از بین رفتن سلول های کبدی میشود و اگر درمان نشود سبب سیروز کبدی می شود.خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

    دلایل اصلی بروز کبد چرب ناشناخته است، ولی تعدادی از اختلالات بالینی معین به عنوان علل زمینه‌ای شناخته شده‌اند. هفتاد درصد بیماران مبتلا به کبد چرب چاق هستند. بیماری دیابت و بالا بودن چربی‌های خون نیز از علل آن می باشند. عوامل مختلفی که باعث تغییر متابولیسم در بدن می‌شوند، شامل کاهش ناگهانی وزن، سوء تغذیه و گرسنگی طولانی مدت مانند گرفتن روزه نیز ممکن است باعث کبد چرب شوند. همچنین برخی از عوامل ایجاد کبدچرب میتوان به مصرف دارو بیش از حد معمول، رژیم غذایی نادرست، استرس درونی و نهفته و مصرف لووستاتین ها و غذاهای فست فودی اشاره کرد.

    قطعا نوشتن نام گانودرما و کبد چرب در کنار یکدیگر نمیتواند بی علت باشد، در متون مختلف طب سنتی چین به فواید و تاثیرات بسیار زیاد قارچ گانودرما بر روی کبد بسیار اشاره شده است همچنین در بسیاری از مقالات معتبر چاپ شده در رابطه با قارچ گانودرما هم به خاصیت سمزدایی گانودرما اشاره میشود که این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر سلامت کبد دارد. و در واقع وجود گانودرما در بدن به کبد در پاکسازی و سمزدایی بدن کمک بسیار زیادی میکند.

    درمان بیماری کبد چرب توسط قارچ گانودرما و تاثیر گانودرما بر کبد چرب چیز دور از ذهنی نیست در واقع گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد آنتی اکسیدان باعث ترمیم سلولهای کبدی شده و به کبد در بازسازی خود کمک قابل توجهی میکند. همچنین گانودرما به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی مانع از ایجاد التهاب در کبد که باعث از بین رفتن سلولهای کبدی میباشد، میشود.

    در لینک یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه گانودرما و کبد چرب را مشاهده خواهید نمود.

    تنظیم مجدد آنزیم های متابولیزکننده کبد

    بهتره که قبل از تهیه و مصرف گانودرما مشاوره و راهنمایی های لازم رو از افرادی که علم کافی در زمینه ی گانوتراپی دارند بگیریم تا با خیالی آسوده و مطمئن از گانودرما بهره ببریم. در لینک زیر درباره روش های مصرف گانودرما از جمله پودر گانودرما و قهوه گانودرما، قیمت قارچ گانودرما در ایران و عوارض و تداخلات آن توضیحاتی خدمت شما ارائه شده است:

    خرید گانودرما

    قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

    شرکت ایرانی دکتر بیز به عنوان دومین تولیدکننده قهوه گانودرما در جهان، خواص قارچ گانودرما لوسیدوم خالص و ارگانیک را، به راحتی نوشیدن قهوه در طعم های مختلف، برای شما فراهم کرده است.

    خرید قهوه گانودرما دکتر بیز

    از بین طعم های قهوه گانودرما، هات چاکلت گانودرما بیشتر از همه می تواند برای کبد چرب موثر باشد. جهت سفارش هات چاکلت گانودرما روی نام آن کلیک فرمایید.

    نکته ی بسیار مهم در رابطه با گانودرما این است که بدانیم گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی بسیار پر خاصیت و پر فایده میباشد که میتواند باعث پیشگیری و کنترل بیماری شود و مصرف آن میتواند در کنار سایر فعالیتهایی که فرد مبتلا برای درمان بیماری خود انجام میدهد بسیار کمک کننده باشد و منجر به افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری شود.لازم به ذکر است که مصرف گانودرما فقط مخصوص افراد دارای بیماری و یا اختلالی خاص نیست و افراد سالم هم میتوانند از آن استفاده کرده و از تمام خواص موجود در گانودرما بهره مند شوند.

    گانودرما و خواص بی نظیر آن محدود به کبد چرب نمی باشد و برای پیشگیری، کنترل و درمان طیف وسیعی از بیماری ها می تواند موثر باشد. برای کسب اطلاعات دقیق درباره هر بیماری می توانید روی آن کلیک کنید:

    درباره گانودرما دات آی آر

    سایت تخصصی ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

    همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه، سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید. برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی ganuderma.ir :

    و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    قارچ گانودرما قارچی چتری شکل است که در طبیعت، بر روی تنه درخت در کوهستان رشد می کند و ساختار این قارچ صیقلی، چوبی و براق است. قارچ گانودرما خواص درمانی بسیاری دارد و در آسیای شرقی رشد می روید. مردم کشور چین معتقدند که قارچ گانودرما نماد سلامتی، زندگی شاد، طول عمر و تندرستی است.

    قارچ گانودرما برای درمان انواع بیماری های کبد، بیماری آسم، تقویت حافظه، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان بی خوابی، مشکلات تنفسی و … نقش بسزایی دارد. طی تحقیقات انجام شده ثابت شده است که این گیاه دارویی برای درمان انواع سرطان ها نیز مفید می باشد.

    تمام مردم جهان این قارچ را به صورت پودر، دمنوش و خوراکی مصرف می کنند. پزشکان به این قارچ دارویی نام های قارچ جان افزا، اکسیر جوانی و شاه گیاهان دارویی نیز می گویند.

    قارچ گانودرما در کشور ایران نیز رشد می کند و میتوان از آن برداشت کرد. برخلاف باور بعضی از مردم این نوع قارچ سمی نمی باشد. این گیاه ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و یکی از بهترین گیاهان دارویی محسوب می شود.خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

    بیماری کبد چرب به بیماری گفته می شود که چربی کبد بین ( ۵ تا ۱۰ درصد) باشد. کبد به صورت یک فیلتر کار می کند. کبد مسئول عبور نوشیدنی ها و غذا ها از صافی خود می باشد.

    کبد مواد مضر مواد غذایی را گرفته و این مواد را بدون ضرر به سیستم های دیگر بدن مثل کلیه ها وارد می کند تا بتوانند از بدن خارج شوند. تنها عضوی که خود را به واسطه ی سلول ها پاکسازی می کند کبد است اما این عضو می تواند بسیار آسیب پذیر هم باشد و اگر به این عضو توجه نکنیم بیماری های زیادی رابرای بدنمان به وجود می آورد که از جمله این بیماری ها کبد چرب می باشد.

    کبد یکی از مهمترین اعضای بدن انسان است که به هضم مواد غذایی و سم زدایی در بدن کمک بسیاری می کند. کبد در بدن از عضو هایی است که باید به طور جدی از آن مراقبت کرد، چرا که مراقبت نکردن از آن باعث می شود که کبد از بین برود.

    اگر فرد مراقبت های ویژه را از کبد خود انجام ندهد به بیماری هایی مانند: عفونت های کبد، سفت شدن کبد، کبد چرب و سرطان مبتلا می شود. بیماری های کبدی با ویروس هپاتیت شروع می شود و در این صورت به عفونت کبدی منجر می شود و اگر سیستم ایمنی بدن ضعیف شود این عفونت بیماری های خطرناکی برای فرد ایجاد می کند.

    این عفونت ها به تدریج و به مرور زمان جدی تر می شوند و در مراحل اولیه منجر به سفت شدن کبد و در مراحل آخر به سرطان تبدیل می شوند. مهمترین نکته ای که در بیماری کبد چرب حائز اهمیت است این است که فرد مبتلا به کبد چرب هیچ دردی را در بدن خود احساس نمی کند و زمانی متوجه این بیماری می شود که بیماری در مراحل نهایی خود قرار گرفته است.

    از نشانه های بیماری کبد چرب میتوانیم به: کم اشتهایی یرقان، خستگی زیاد، نفخ شکم و … اشاره کنیم. اگر این علائم را در خود مشاهده کردید باید به پزشک متخصص مراجعه کنید که در صورت تشخیص بیماری توسط پزشک این بیماری را درمان کنید. یکی از راه های موثر در درمان بیماری کبد چرب مصرف قارچ گانودرما است.

    کبد چرب غیر الکلی: این بیماری در مواقعی ایجاد می شود که کبد نتواند چربی ها را از بین ببرد و با تجمع چربی ها در اطراف کبد فرد مبتلا به کبد چرب می شود. این بیماری به مصرف مواد الکلی ارتباطی ندارد و موقعی مشخص می شود که کبد ۱۰ % یا بیشتر چربی داشته باشد. بیماری کبد چرب غیر الکلی به چند دسته تقسیم می شود و در مراحل شدیدتر به بیماری های نارسایی کبد، زخم یا سیروز کبدی تبدیل می شود.

    کبد چرب الکلی: این بیماری با مصرف الکل ارتباط دارد. کبد با خوردن زیاد الکل آسیب دیده و نمی تواند چربی ها را از بین ببرد. اگر فرد از مصرف الکل اجتناب کند این نوع بیماری به مرور زمان بهبود می یابد و در صورت ادامه دادن مصرف الکل ممکن است فرد به بیماری سیروز کبدی مبتلا شود.

    علل اصلی بیماری کبد چرب ناشناخته می باشد. برخی افراد در سنین میانسالی به این بیماری مبتلا می شوند و ۷۰% بیماران کبد چرب را افراد چاق تشکیل می دهند.

    بالا بودن چربی و قند خون(دیابت) نیز از عوامل به وجود آورنده این بیماری هستند. عوامل گوناگونی که باعث می شوند متابولیسم در بدن دچار تغییر شود مانند: سوء تغذیه، گرسنگی طولانی مانند روزه گرفتن، کم کردن وزن شدید ممکن است باعث شوند که کبد در بدن چرب شود.

    بنابراین میتوان نتیجه گرفت که بیماری کبد چرب با بعضی از بیماری های متابولیک مانند: دیابت، تری گلیسرید خون، چاقی و افزایش کلسترول ارتباط نزدیکی دارد و کنترل این نوع بیماری ها در درمان کبد چرب نقش موثری دارند. بعضی از عوامل ایجاد کننده بیماری کبد چرب را میتوان به رژیم غذایی غلط، استرس زیاد و درونی، مصرف بیش از حد داروها و مصرف غذاهای فست فودی اشاره کرد.

    کاهش تدریجی وزن، اشتهای کم، درد های شکمی، ضعیف شدن بدن، خستگی و کوفتگی بدن، سیاه شدن زیر چشم ها، تجمع توده های چربی در پوست زیر پلک ها، قرمز شدن گونه ها، بزرگی شکم، زرد شدن چشم ها، چربی های اضافه، ایجاد یک لایه روی زبان، عرق کردن زیاد به خصوص در پاها و صورت، آکنه و جوش، خارش پوست، قرمزی و خارش چشم ها، لکه های قهوه ای رنگ روی پوست، ایجاد مویرگ های قرمز رنگ روی صورت

    بیماری کبد چرب بسیار خطرناک است و ممکن است اکثر افراد به این بیماری مبتلا شوند که با مصرف قارچ گانودرما میتوان این بیماری را درمان کرد.

    مصرف قارچ گانودرما در درمان بیماری های کبد از جمله کبد چرب نقش بسیار مهمی دارد و باعث می شود که سفتی و چربی کبد درمان شود. ترکیبات قارچ گانودرما برای کاهش درمان کبد چرب الکلی به خصوص در فردی که در مرحله اولیه این بیماری است و به بیماری هپاتیت B دچار باشد تاثیر بسزایی دارد.

    مصرف قارچ گانودرما باعث می شود تا آنزیم هایی که در معده وجود دارند افزایش یابند که مواد شیمیایی و دارو هایی که برای کبد ضرر دارند را دفع کند. همچنین در قارچ گانودرما آنتی اکسیدان هایی وجود دارند که در برابر رادیکال های آزاد مقابله می کند و در بازسازی و بهبود سلول های کبد کمک بسیاری می کند.

    خواص قارچ گانودرما به سم زدایی مواد شیمیایی بدن کمک بسیاری می کند و باعث می شود کبد پاکسازی شود. خواص قارچ گانودرما به کیفیت و بهبود خواب و در درمان بی خوابی کمک شایانی می کند که در درمان کبد بسیار موثر است.

    قارچ گانودرما، گیاهی دارویی است که خوردن آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. قارچ گانودرما یکی از موثر ترین و بهترین مواد غذایی به حساب می آید که به گونه های مختلفی مانند قرص، عصاره و پودر مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است تا افراد سالم و افراد بیمار بتوانند این گیاه را مصرف کنند و از این گیاه معجزه آسا بهره کافی را ببرند.

    نکته حائز اهمیت این است که در مصرف قارچ گانودرما باید احتیاط کرد و باید این گیاه را به اندازه مصرف کرد.

    قارچ گانودرما به خاطر داشتن خواص ضد التهابی از ایجاد التهاب در کبد که سبب تخریب سلول های کبدی می شود جلوگیری می کند. قارچ گانودرما تنها گیاهی است که به صورت بالینی تاثیرات آن بر روی کبد چرب ثابت شده است.

    اگر چه امروزه درمان خاصی برای از بین بردن بیماری کبد چرب الکلی وجود ندارد اما مصرف قارچ گانودرما به همراه رعایت نکات دیگر مانند مصرف نکردن الکل، کاهش وزن و کاهش کلسترول بالا و … توصیه می شود.

    قارچ های گانودرما باید در آب جوش حرارت ببینند تا پوسته ی آن ها بشکند، با این کار پلی ساکارید ها که در سیستم گوارشی بدن به طور جامد یا مایع وجود ندارند رها می شوند.

    شما می توانید پودر یا تکه های خرد و خشک شده قارچ گانودرما را در کنار دمنوش های گیاهی مصرف کنید.

    طبق استاندارد میزان مصرف قارچ گانودرما بین ۳ تا ۵ گرم روزانه بوده و دوره درمانی آن بین ۵ تا ۶ ماه است. (خوردن یک تا یک و نیم قاشق غذاخوری قارچ گانودرما)خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

    به کسانی که به افت فشار خون و بیماری قندی (دیابت) مبتلا هستند توصیه می شود که دمنوش گیاهی قارچ  گانودرما را به ۲ یا ۳ وعده تقسیم کنند و در مصرف آن فاصله ی زمانی ۴ ساعت را قرار دهند.

    ماهی، روغن زیتون، لبنیات کم چرب، چای سبز، مغز تخمه آفتابگردان، بلغور جوی دو سر، آووکادو

    شکر، غذا های خیلی تند، گوشت قرمز، برنج، الکل(عامل اصلی کبد چرب)، نان های سفید، انواع ماکارانی، غذا های سرخ شده

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • عکس نوشته ی محرم سلام
  • قارچ گانودرما یکی از قارچ‌های بسیار ارزشمند جهان است که با کلاهک به رنگ‌های قرمز، قرمز مایل به قهو‌ه… ادامه مطلب

    به طور سنتی در کشورهای مختلف برای درمان انواع بیماری ها از قارچ گانودرما استفاده می کنند. این نوع… ادامه مطلب

    یکی از گونه های بی نظیر قارچ های وحشی، گانودرما نام دارد. قارچ گانودرما لوسیدوم دارای ترکیبات دارویی بی… ادامه مطلب

    ‌در این مقاله به تاثیر قارچ گانودرما بر افسردگی می پردازیم. گیاهی است که بسیاری از مردم جهان از… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما ، قارچی وحشی می باشد که دارای 200 گونه متفاوت است و در این میان فقط گونه… ادامه مطلب

    در این قسمت از مقاله می‌خواهیم، راجع به یک بیماری به نام کبد چرب که اکثر جوانان و مردان… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما یکی از قارچ های دارویی می باشد که در چندین نوع و رنگ مختلف یافت می شود… ادامه مطلب

    در این پژوهش فواید گیاهان چینی محبوب در طب سنتی چین مورد مطالعه قرار می گیرد. ترکیبی از قارچ… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما که به آن رِی شی یا جان افزا نیز گفته می ‌شود از مواردی است که در… ادامه مطلب خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

    قارچ گانودرما یکی از گیاهان بسیار مفید می باشد که هزاران سال است که در طب سنتی کشور چین… ادامه مطلب

    صفحه اصلی

    مقالات

    ارتباط با ما

    درباره ما

    تلفن: ۰۹۱۲۰۴۶۹۶۲۲

    ایمیل: info@ganodermaonline.irروز و ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنجشنبه‌ها 9 الی 13

    در گانودرما و کبد چرب شما همراهان همیشگی سایت ویدئو چک می توانید کلیپ گانودرما و کبد چرب را دانلود کنید این فیلم در دو کیفیت 470 و 720 و 1080همراه توضیحات و لینک مستقیم قابل دانلود می باشد امیدوارم از تماشای این کلیپ نهایت لذت رو ببرید و …

    تیم تحقیقاتی فردوسی جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس گرفته شود09395829581

    گانودرما و کبد چربganuderma گانودرما-کبد-چربگانودرما و کبد چرب ، کبد چرب چیست و به چه کبدی چرب گفته میشود، عوامل ایجاد کننده ی کبد چرب چیست، چگونه گانودرما باعث درمان کبد چرب میشود،

    ganoderm تاثیر-گانودرما-روی-کبد-چربگانودرما مقادیر زیاد آنتی اکسیدان دارد که باعث ترمیم سلولهای کبدی شده و به بهبود و درمان کبد چرب کمک شایانی می کندودر طول دوره علائم کبد چربتاثیر قارچ گانودرما روی کبد ایران گانودرماiranganoderma مقالاتمصرف قارچ گانودرما برای درمان آسیب های کبدی بسیار مفید است و موجب می شود تا کبد چرب و سفتی کبد از بین برود ترکیبات موجود این قارچ برای

    ganodermabiz اثر-گانودرما-بر-کبد-چرب-چیست-؟گانودرما تنها محصولی برای کبد چرب است که به صورت بالینی تاثیر مثبت اثبات شده ای دارد نتایج تحقیقات همچنین نشان می دهدکه گانودرما برایتاثیر گانودرما روی کبد چرب – ویرگولvirgoolio تاثیر-گانودرما-روی-کبد-چرب-hgnr2bxdcfg2تاثیر گانودرما روی کبد چرب درمان کبد چرب کبد چرب چیست ؟ کبد (Liver) دومین عضو بزرگ در بدن انسان است و مسئول به اصطلاح رد کردن تمام مواد غذایی و نوشیدنیخواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

    arioshops دانستنی-های-مواد-غذایی گیاهان-دارویی گانودرما-بعنوانآيا مي توان از گانودرما بعنوان گياه دارويي براي کبد استفاده کرد؟ کبد چرب عفونت کبد مانند هپاتيت A، B، C، D، و E سفت شدن کبد (سيروز) در نهايت سرطان کبدگانودرما و تاثیر آن بر کبد چرب روش مصرف – همه چیز درباره گانودرما gharch مقالات 4812-گانودرما-و-تاثیر-آن-بر-کبد-چرب-روش-مامروزه گانودرما لوسیدوم تنها ترکیبی است که بطور بالینی اثرات آن بر کبد چرب اثبات شده استآیا رابطه ای بین گانودرما و کبد چرب وجود دارد و آیا مصرف قارچ گانودرما آیا رابطه ای بین گانودرما و کبد چرب وجود دارد و آیا مصرف قارچ گانودرما می تواند به درمان بیماری کبد چرب کمک کند ؟ برای دریافت پاسخ این سوال در این نوشته با ما همراه درمان کبد چرب با مصرف قارچ گانودرما – قارچ گانودرما

    در پاسخ به این سؤال که آیا بین مصرف قارچ گانودرما و درمان بیماری کبد چرب رابطهای وجود دارد و اینکه آیا مصرف این قارچ میتواند در درمان این اختلالدرمان کبد چرب را با این 8 خوردنی سریعتر کنید – پارسی طبکبد چرب باعلائمی مانند ضعف،خستگی واحساس سنگینی وفشار بروزمیکندبرای پیشگیری و درمان کبد چرب شیوه های طبیعی را با هم مرور میکنیمنتایج درمان قارچ گانودرما کبد چرب – آپارات WXGok نتایج_درمان_قارچ_گانودرما_کبد_چرببرای سفارش محصول با شماره های 09022490440 09022490770 تماس حاصل نمایید ویا با ای دی تلگرام دکتر گانودرما به آدرس drganodrma مکاتبه کنید قارچ گانودرمادرمان کبدچرب با خوردن گانودرما؟ طب سنتی و کبدچرب؟ کبدچرب چیست درمان_کبدچرب_با_خوردن_گانودرما؟_طب_سنتی_تجربه درمان یکی از هموطنان عزیز درمورد پاکسازی کبدچرب با استفاده از گانودرما تحت نظر کارشناس رو با هم مشاهده می کنیم جهت مشاوره و ثبت سفارش با شمارهکبد چرب و قارچ گانودرما قارچ گانودرماganodermaonline مقالاتدر این قسمت از مقاله میخواهیم، راجع به یک بیماری به نام کبد چرب که اکثر جوانان و مردان و زنان عزیزمان را دامنگیر کرده است، صحبت کنیمهات چاکلت گانودرما درمان کبد چرب تقویت سیستم ایمنی بدن خرید قهوهcurestore هات-چاکلت-گانودرما

    کبد چرب را با این دمنوشها در نطفه خفه کنید دستورالعملmizanonline فضای مجازی خبرگزاریها و نشریاتمصرف دمنوشهای معرفی شده در این بخش شما را از خطرات کبد چرب در امان نگه میداردقارچ گانودرما – فروشگاه سید عطارseyedattar مقالاتقارچ گانودرما با نام علمی “Ganderma lucidum نعی قارچ است که در مناطق گرم و ۴) این گیاه قویاکبد را از آسیب های مختلف محفوظ می دارد و همچنین کبد چرب ناشی ازمهم مهم مهم قبل از درمان کبد چرب، – گانودرما اکسیر جوانی و سلامتی مهم مهم مهم ⚡ قبل از درمان کبد چرب، علت را بشناسید چه کسانی کبد چرب می گیرند؟ ۱-کسانی که دیابت و بیماری قند نوع یک یا دو دارند اما بدنشانقارچ گانودرما و 7 خاصیت جادویی آن – زوم لایف دات کامzoomlif سلامت و تغذیه خواص خوراکی هاقارچ گانودرما چیست آیا میدانید این قارچ دردرمان کبدچرب موثر است ودرپیشگیری از سرطان و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش به سزایی دارد گانودرما احیا کننده ی کبد ♦با گانودرما انواع بیماری های – Instagram گانودرما (dr_ganoderma61) on Instagram “⚡گانودرما احیا کننده ی کبد ♦ با گانودرما انواع بیماری های کبدی را درمان کنید ۱-کبد چرب…درمان کبد چرب با گانودرما – گانودرما پادشاه گیاهانکبد چرب بیماری است که در اثر رسوب چربی در کبد ایجاد می شود از شایع ترین علت های این بیماری، سندرم متابولیک (دیابت – فشار و چربی خون کبد چرب و معجزه گانودرما – YouTubeتیم تحقیقاتی فردوسی(گانودرما)جهت مشاوره و ثبت سفارش باشماره09361299031 تماس حاصل فرماییدخواص قارچ گانودرما 22 خاصیت عالی قارچ گانودرما روش و طریقه مصرفpersian-star سلامت

    instodom tag سیروز_کبدیاین شرایط تا کبد چرب گرید سه اتفاق میفته و در مواردی مثل سیروز یا فیبروز کبدی که بافت کبد ملتهب شده این اتفاق نمیفته بنابراین ☕فواید کافه سوپریم با قارچ گانودرما و جینسینگ كبدِ چرب ، قاتلي كه قربانيانش را ناگهاني ميكشدآشنایی با قارچ گانودرما – شرکت مهندسی کشاورزی سپید خوشه نقش جهانsepidkhushe آشنایی-با-قارچ-گانودرماقارچ گانودرما ؛ محرک سیستم ایمنی ویژگیهای ضد التهابی ، ضد باکتری و ضد ویروسی آنتی اکسیدان ها برای درمان تیروئید و کبد چرب مبارزه با خستگی ، استرسقهوه گانودرما و خواص بینظیرش – خاص باکسkhasbox اخبار قهوه-گانودرما-و-خواص-بینظیرشآیا تا به حال اسم قارچ گانودرما به گوشتان خورده؟ آجیل ها با اینکه چربی بالایی دارند، فوق العاده مغذی و سالم هستند آنها با محافظت از کبد با قهوهقهوه های گانودرما درمانی برای دیابت و کبد چرب – شیپور

    قهوه های گانودرما درمانی برای دیابت و کبد چرب ۱ هفته پیش، تهران، حکیمیه در حال حاضر بیش از نیم میلیون کودک و نوجوان 1-14 ساله در جهان به دیابت نوع 1 مبتلادرمان کبد چرب با گانودرما – atitelecompگانودرما و درمان کبدچرب atitelecomp کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه توسعه سلامتی می باشد 1397 Go to Top atitelecompگانودرما سلامت خانواده – Telegramقارچ گانودرما به عنوان قارچ(ریشی ) Reishi شناخته شده ترین مواد غذایی در جهان است مردم ثروتمند در دوران بهبودی کبدچرب بعدازیک ماه مصرف درمان کبد چرب و دیابت با قارچ گانودرما – فیدیاfeedia درمان-کبد-چرب-و-دیابت-با-قارچ-گانودرمامادر بزرگ عزیزمون که مشکل کبد و دیابت داشتند و باید پیوند میشد ولی خدا رو شکر با مصرف قارچ گانودرما بهبود یافتندسوال های متداول در رابطه با قارچ گانودرما – تضمین اپآیا قارچ گانودرما بر نازایی و چسبندگی لوله رحم تاثیر مثبتی دارد؟ پاسخ قارچ گانودرما آیا قارچ گانودرما برا ی انواع کبد چرب مناسب میباشد؟ پاسخ طبق تحقیقاتگانودرما و کبد چرب فروش محصولات ارگانیک شرکت بیزقهوه گانودرما و کبد چرب صفحه اصلی> گانودرما و کبد چرب قارچ گانودرما ۲۶ / تیر ۱۳۹۸ گانودرما و بیماریها مقالات قارچ گانودرما و بیماری ام اس قارچ گانودرما و بیماریگانودرما درمان دیابت کبدچرب (ganodermaone) Instagram photos خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما و هر آنچه باید بدانید – گومگgomag تغذیهقارچ گانودرما از شگفت انگیز ترین داروهای گیاهی می باشد که در بیشتر الکلی مصرف می کنند به مرور زمان دچار کبد چرب و سیروز کبدی می شوندمشاور محصولات گانودرما (ganodermamobasher) كبد چرب مصرف كبد چرب مصرف قارچ گانودرما براي درمان آسيب هاي كبدي بسيار مفيد است و موجب مي شود تا كبد چرب و سفتي كبد از بين برود تركيبات موجود اين قارچ براي كاهشDyabetus آیا قارچ گانودرما جای انسولین و دارو را می گیرد؟ – دیابتوسخیلی از مدعیان گانودرما را به عنوان درمان دیابت و حتی جانشین انسولین معرفی کردهاند اما همین طور هم مدعیان معتقدند که با این قارچ بیماران با کبد چرب و سیروز کبدیکاهش چربی خون ، فشارخون ، درمان کبد چرب و مشکلات معده با گانودرما ganobiz کاهش-چربی-خون-،-فشارخون-،-درمان-کبد-چربدرمان قطعی کبدچرب کاهش کلسترول و چربیهای بد خون کاهش و تنظیم فشارخون درمان ناراحتیهای گوارشی و زخم معده ، همه با مصرف قارچ گانودرمادارویی که امید به درمان کبد چرب را افزایش میدهد – ایسناisna news دارویی-که-امید-به-درمان-کبد-چرب-را-افزایش-ممحققان دانشگاه راچستر آمریکا در تحقیقات خود توانستهاند به دارویی دست یابند که یکی از فراگیرترین بیماریهای کبد یعنی کبد چرب را درمانتأثیر اسپیرولینا بر درمان کبد چرب جلبکی دوست داشتنی برای نسخه قابل چاپ خلاصه مقاله تأثیر اسپیرولینا بر درمان کبد چرب جلبکی دوست داشتنی برای سلامتی کبد – گواهی پذیرش مقاله در کنفرانسدرمان كبد چرب با قهوه هاي گانودرما – ویدآرشیوvidarchive درمان-كبد-چرب-با-قهوه-هاي-گانودرما_e49e41f57گانودرما اينترفرون آلفا و گاما رو تقويت ميكنه كه اينها پروتئينهايي هستن كه سيستم ايمني انها رو توليد ميكنه در نتيجه سبستم ايمني بدن تقويتpitaname tag سیروز_کبدیکبد چرب اگر درمان نشود به مرور زمان به سیروز کبدی تبدیل می شود و در هرسنی که چهار مولفه اصلی قارچ گانودرما بر بدن ۱_ بهبود در عملکرد گردش خون ۲_ پاکسازی و ✍ روش مصرف تركيب گياهي پاكسازي كبد ✍ ساعت مصرف نيم ساعت قبل وsocialthung tag بيماريganodermaseyed98 گانودرما كبد_چرب پسوریازیس ميگرن پيج فروش گانودرما گانودرما سلامتي بيماري ديابت فشارخون كبدچرب سرطان لاغري drnedahealth 09120279739 كبد_چرب كبد گوارش گوارشی توصيهPDF ﺧﻮاص درﻣﺎﻧﯽ ﮔﺎﻧﻮدرﻣﺎ ﻟﻮﺳﯿﺪوم و ﺑﯿﻮﻟﻮژﯾﮑﯽ ﺗﺮﮐﯿﺒﺎت ﻓﻌﻠﯿﻪ و ﮐﺒﺪ، ورم ﻣﻔﺎﺻﻞ، آﺳﻢ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار ﻣﯽ ﺮﯿﮔ د ﮔﺎﻧﻮدرﻣﺎ اﺳﺘﺮوﺋﯿﺪﻫﺎ، اﺳﯿﺪﻫﺎي ﭼﺮب، ﭘﺮوﺗﺌﯿﻦ ﻫﺎ ، ﭘﯿﺘﯿـﺪﻫﺎ و ﺑﺴـﯿﺎري از اﻧﺪام ﺑـﺎرده ﮔﺎﻧﻮدرﻣـﺎ ﻟﻮﺳـﯿﺪوم ﺟـﺪا ﺷـﺪه و داراي ﺧﺎﺻـﯿﺖ ﺿﺪ ﻗﺎرﭼﯽ در ﺑﺮاﺑﺮقهوه گانودرما بخوریم یا نخوریم؟ – دیتا قارچdatagharch مقالات سایر قارچ هاقهوه گانودرما برایدرمان دردهای کمر، سردردهای عصبی و میگرنی، بیماری های تخمدان زنان، پارکینسون، واریس، کبد چرب، غلظت خون، استرس و اضطراب استفاده می شود ولیصابون قارچ گانودرما و خواص آن – مجله اینترنتی بانوانbanotv Blog صابون-قارچ-گانودرما-و-خواص-آنطبق تحقیقات انجام شده اثر مفید قارچ گانودرما بر سلامت کبد ثابت شده استافرادی که کبد چرب دارند با مصرف به اندازه ی قارچ گانودرما و محصولاتقارچ بی نظیر گانودرما قارچ گانودرما مجله فنیکا فنیکا یادگیری fanikaa مزایای-قارچ-بی-نظیر-گانودرمامزایای قارچ بی نظیر گانودرما این قارچ از جمله مواد خوراکی پر از فایدست که دارای طبق بررسی های انجام شده افراد مبتلا به کبد چرب با مصرف روزی دو گرم از این قارچقارچ گانودرما بررسی اثر یکی از گیاهان دارویی سنتی بر سرطان salamatmag بیماری هایکی از مواد درمانی در طب شرقی، قارچ گانودرما است در متون سنتی، خواص زیادی برای این قارچ ذکر شده است در این مقاله به طور خلاصه به بررسی ارتباطکبد چرب – ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزادfawikipedia wiki کبد_چربکبد چرب (به انگلیسی fatty liver) در پزشکی حالتی برگشتپذیر از تجمع قارچ گانودرما فرآوری شده با قهوه یا شکلات – زنجبیل – زردچوبه – قارچ- کاهو – زنبقتخصصپزشکی گوارشخواص درمانی گانودرما برای کبد چرب – ویدی کوخواص درمانی گانودرما برای کبد چرب 29 zwj zwj 9 بازدید پشت صحنه درمان كبد چرب علائم كبد چرب ازبین بردن جوش با گانودرما درمان دیابت کبدچرب گانودرما و پسوریازیس بهبودی گانودرما و پسوریازیس بهبودی پسوریازیس با مصرف قهوه های گانودرما خدایاشکرت بیا شروع کن این همه افراد دارن خوب میشن تو چرا خوب نشی؟قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ چطورchetor قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ازجمله خواص قارچ گانودرما میتوان به تقویت دستگاه ایمنی و مبارزه با خواص گوجی بری؛ ۵ خاصیت یکی از قویترین چربی سوزهای طبیعی همچنین عصارهٔ قارچ گانودرما فعالیت ضدمالاریایی دارد و همزمان میتواند از بروز آسیب به کبدraingrande hashtag کبد_خرابمولفه های بیولوژیکی فعال موجود در گانودرما كبد كبدچرب بهبودي سلامتی – ganoderma9577 Instagram latestخواص قارچ گانودرما چیست؟ قارچ گانودرما برخلاف سایر قارچ – ستارهاز خواص قارچ گانودرما در طب سنتی شامل درمان بیخوابی پیشگیری از بیماری های کبدی بررسی محققان در رابطه با خواص قارچ گانودرما نشان داد، ماده گانودریک اسید می تواند از اثرات مخربی که یک بحران ایرانی به نام کبد چربخواص قارچ گانودرما؛ 20 خاصیت دارویی قارچ گانودرما و طریقه مصرف آنca 🔥 سلامت و پزشکی 💥 خواص هافواید شگفت انگیز قارچ گانودرما برای سلامتی، درمان دیابت و بیماری ام اس، روش های و پاک سازی کبد شده و خطر ابتلا به بیماری های کبد مانند هپاتیت B، کبد چرب وقارچ گانودرما و خواص آن – فروشگاه اینترنتی شمیران سوپرshemiransuper قارچ-گانودرما-و-خواص-آنقارچ گانودرما در ابتدا راه خود را به خاندان سلطنتی باز کرد و خواص دارویی میان تنها 4 گرم قارچ گانودرما مصرف نماید، از ابتلا به کبد چرب در امان استکبدچرب و درمانش با گانودرما اتفاق افتادسلام خدمت دوستان عزیز آیا تا به حال به این فکر کرده ایدچطور میشه بجای استفاده از داروهای شیمایی با یک قارچ قدمت پنج هزار ساله داره بیماری خود را درمان و بدن خود راهمه چیز درباره قارچ گانودرما – زوم لایفzoomlife سلامت خواص خوراکی هاقارچ گانودرما پیش از این به عنوان گیاه توانمند معنوی و قارچ دههزار ساله شناخته میشد همچنین الکل ناشی از کبد چرب و سیروز کبدی را درمان میکند گانودرماقهوه موکا با قارچ گانودرما فروشگاه اینترنتی شاهوshahoostore محصولات گانودرماقهوه موکا با قارچ گانودرما 20 عددی لاته های گانودرمای بیز نیازی به دستگاه خاصی ندارند وجود کافئین باعث میشود میزان سوخت و مصرف چربی در بدن افزایش پیدا کند کافئین برای سلامت کبد که عضو بسیار مهم از بدن است هم اهمیت ویژه ای داردpikinta tag سم_زدایی_کبدکبد چرب در پزشکی حالتی برگشتپذیر از تجمع واکوئولهای چربی در سلولهای کبدی است که پاكسازي سموم از كبد با قهوه حاوي قارچ گانودرما دكتر بيز کبدچربقارچ گانودرما؛ قهوه با قارچ نوشجان کنید – مجله ی اسنپ فود – منبع کامل blogsnappfood سلامت تغذیه و سلامتقارچ گانودرما را در چینی درخت زندگی میدانند و به قارچ جانافزا هم معروف است؛ بدن و کبد از سموم و کاهش ابتدا به هپاتیت B، کبد چرب و سیروز کبدیinstagnize tag چربيبهبودی قطعی بيماري پسوريازيس با محصول گانودرما بيمار در حال تكميل روند حتما هر شب خیار مصرف کنید karofidar كبد كبد_چرب كبدچرب كبدة خيارمعجزه نوشیدن قهوه برای درمان سیروز کبدی – نمناکnamnak درمان-سیروز-کبدیp27752سیروز کبدی و درمان سیروز کبدی و بیماری سیروز کبدی و روشهای درمان بیماری سیروز کبدی و خواص درمانی قهوه و کنترل بیماری کبد و فواید نوشیدن قهوه را در نمناک مشاهده کنید سریعترین راه شستشوی کبد چرب با یک نوشیدنی گیاهی کبد نشانه هایرژیم غذایی و سلامتی کبد چرب – نماشاnamasha رژیم_غذایی_و_سلامتی_کبد_چرببیماری کبد چرب از جمله بیماری های است که در 2 مرحله ی اول خود قابلیت بازگشت دارد و تلاش برای بهبود آن فقط با مصرف دارو ممکن نبوده و براینتایج درمان قارچ گانودرما کبد چرب – دیدئوبرای سفارش محصول با شماره های 09022490440 09022490770 تماس حاصل نمایید ویا با ای دی تلگرام دکتر گانودرما به آدرس drganodrma insta01pho tag كبد_چرب_گريد_٢_١_٣سفارشدايركت و يا ٠٩١٧٣٧٣٦٤٥٤ درمان توسط مصرف قارچ گانودرما نوع قهوه حاوي قارچ گلنودرما لاته نتيجه درماني پاكسازي كبد چرب و آنزيمهاي كبدي✓ تنظيمقارچ ایران – بررسی قارچ گانودرماgharch-iran مقالهدرمان کبد چرب قارچ معروف و ارزشمند گانودرما فواید فراوانی دارد که نمیتوان بیشتر از چند سطر برشمرد فقط اسامی آنها را به طور خلاصه ذکر میکنیمکبدچرب با گانودرما درمان شدگانودرمـــــــــــــــــا به دلیل انجام چهار اصل_درمانی ذیل پادشاه گیاهان نام داردfindgroundmates tag كبدچربدرمان قطعی و ۱۰۰ بیماری كبد چرب با گانودرما مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو کشور پروانه بهداشت از وزارت بهداشت 09127615242 ganodermanice20گانودرماوکبدچرب کبد چرب یکی از شایع ترین بیماری ها و مشکلات گانودرماوکبدچرب کبد چرب یکی از شایع ترین بیماری ها و مشکلات کبدی میباشد که امروزه در اکثر کشور های دنیا از جمله ایران افراد زیادی به آن مبتلا میشوند و اینوقتی آژیر کبد با جوشهای صورت به صدا در میآید – YJCyjc علمی پزشکی بهداشت و درماناین محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود پاکسازی کبد و روده نخستین گام برای درمان می خواستم بدونم می شه با عرقیجات کبد چرب رو به طور کامل درمان کرد ؟ ولی چند مدته هات چاکلت گانودرما مصرف میکنم میگن که خیلی عالیه دو ماهه حلكار كبد سمزدايى و تسويه اون هستش،زمانى ك كبد نمى تونه ب درستى و ب خوبى كار سمزدايى رو در بدن انجام بده،گانودرما پاكسازى مى كنه كبد چرب رو و باعث شكسته شدنگلد چنل – معرفی کانال های کبد تلگرامgoldchannel tag کبدکانال تلگرام کبد کانال تلگرام درمان با قارچ گانودرما عضویت در کانال کانال تلگرام گانودرما (شگفتی تاریخ) درمان قطعی کبد چرب ، خواص بازدید 2750twitter hashtag گانودرمـــــــــــــــــاگانودرما ميتواند ١ كبد را از سموم پاكسازي كند ٢ عملكرد كبد را تقويت كند ٣ احياي سلولهاي كبد را تسريع بخشد دیابت پسوریازیس اگزما زگیل_تناسلیBrowse all media posts for ganosn گانودرما جان افزا گانودرماوکبدچرب کبد چرب یکی از شایع ترین بیماری ها و مشکلات کبدی میباشد که امروزه در اکثر کشورinstaphenomenonsme tag كبدچربگانودرما موثردر پیشگیری وبهبود بیماریهای کبدی سلامتي تندرستي كبدچرب ديابت حتما ببنين ✅ هر چند عوامل ديگه اي مثل كم كاري تيروئيد ، كبد چرب و 7 خاصیت شگفت انگیز قارچ گانودرما – دکتر سوشابیماری کبد چرب همراه با التهاب است که این التهاب اگر درمان نشود باعث از بین رفتن سلولهای کبدی و سیروز کبدی میشود گانودرما به خاطر خاصیت ضد التهابی که دارددلايل سردرد ١ حرارت بالاي بدن در معده و كبد ٢ اختلال گردش خون ۳ ضعف انرژي كليه ٤ ورود ترکیبات عصاره قارچ گانودرما چیپس صابون (روغن پالم،تالو،اسید چربگانودرما راز سلامتی وجوانی تیم مشاوره تخصصی رایگان دارای تاییدیه از وزارت کبدچربدیابتسرطانرنگرنگ_پوسترنگدونهفشارخونکبد_چرب عالی باشه دلايل سردرد 1 حرارت بالاي بدن در معده و كبد 2 اختلال گردش خون 3این گیاه دارویی سرطان را نابود میکند – العالمfaalalamtv news این-گیاه-دارویی-سرطان-را-نابود-می-کندساخت دارویی که احتمالا درمان کبد چرب باشد نشست خبری عمل جراحی موفقیت آمیز سرطان تیروئید سمی خطرناک در نان خشک که سرطان زاستmystypic tag کبد_خراب درمان کبد چرب با گانودرما تا به امروز گانودرما لوسیدوم تنها ترکیبی بوده است که اما اگه كبد نتونه سموم رو درست دفع كنه، اين سموم به واسطه ي گردش خون، توي بدنکافه موکا با قارچ گانودرما دکتر بیز – دیدی هستdidi-hast سوپرمارکت نوشیدنی گرم قهوه گانودرماپودر قهوه، پودر ریشی (گانودرما لوسیدم)، کاکائوی فرآوری شده به روش خاص(کوکوآ)، پودر شیرخشک بدون چربی، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تی فسفات، دی نکته بعدی مصرف مداوم کافه موکا با قارچ گانودرما کبد شما رو به حالت نرمال برمی گردونهقارچ گانودرما قوي ترين آنتي اكسيدان در طبيعت – قهوه بونودرمان كبد چرب ، درمان ديابت ،درمان فشار خون ،كاهش كلسترول بد ، تقويت سيستم ايمني بدن آيا ميدانيد چرا به اين قارچ معجزه گر مي گويند ؟ با مطالعهمشاوره رایگان گانودرما – ganoderma_irann Instagram Profile بیماری کبدچرب دارای چند درجه است گرید1 گرید2 گرید 3 گرید4 راه های تشخیص بیماری کبد چرب آزمایش خون و تشخیص از طریق اندازه گیری آنزیم های ALT و ASTمشاور تخصصی گانودرما (ganodermachavosh) Instagram photos در ادامه به بررسی گانودرما و کبد چرب میپردازیم و اینکه چگونه گانودرما میتواند به عنوان یک ماده ی موثر برای درمان کبد چرب به کار رود کبد دومین عضو بزرگ در بدنخرید و قیمت گانودرما لوسیدوم خالص ( پرورشی ) 250 گرم از غرفه چاقی و اضافه وزن گانودرما ، دارای چربی سوزی بسیار بالایی می باشد به طوریکه بدون باشگاه و تحمل رژیم غذایی غذایی ، وزن فرد را متعادل خواهد کرد کبد چرب کبدstorgram tag مشکلات_کبدیميدوني چرا مرگ توسط كبد چرب ، به مرگ خاموش معروفه؟ فواید قهوه های گانودرما بر کبد گانودرما می تواند کبد را که مهمترین و یکی از پیچیده ترین اعضای بدن می باشدبروشور محصولات گانودرما بیز – بازاریابی شبکه ای MLMSTUDYmlmstudy محصولات بروشور محصولات گانودرما بیزخواص کافه سوپریم گانودرما عضله ساز، چربی سو ، اسپرم ساز و افزایش تحرک اسپرم اضطراب، افزایش تمرکز، آرامبخش، ضدافسردگی، مناسب برای کبد چرب، بهبودخواص بی نظیر قارچ گانودرما برای بیماری ها کیمیا کاسیانkimiakasian خواص-بی-نظیر-قارچ-گانودرما-برای-بیماریقارچ گانودرما دارای اثرات ضد درد،ضد قارچ،ضد ویروس و ضدالتهاب است التهاب را کاهش داده خون را تمیز می کند ،از کبد کلیه ها و عملکرد عصب ها محافظت می ضد سرطان ، ضد التهاب، ضد پیری، کاهش دهنده ی قند و چربی خون ،تسکین دهنده یگانودرماوکبدچرب کبد چرب یکی از شایع ترین بیماری ها و مشکلات کبدی میباشد که امروزه در اکثر کشور های دنیا از جمله ایران افراد زیادی به آن مبتلا میشوند و اینگانودرماوکبدچرب جهت مشاوره رایگان 09377691299 ganoderma_aminian پیج اینستاگرام Maniaminiyann ایدی مشاور و مدیر فروش محصولاته گانودرماganodermaejaz – مشاور درمانی گانودرما Instagram Profile بیماری کبد چرب Fatty liver همراه با التهاب است که این التهاب با از بین رفتن سلول های کبدی همراه است و اگر درمان نشود سبب سیروز کبدی می شود قهوه با قارچ گانودرمابيماری كبد چرب رايجترين بيماری كبدی است، که در صورت کنترل نکردن آن و گانودرما رسید کبد خود را با گانودرما پاکسازی کنیدکنترل هپاتیت AوB و درمان کبد ganoderma_health_body تجویز قهوه های گانودرما برای بیماریهای تجویز قهوه های گانودرما برای بیماریهای کبد چرب و دیابت در نسخه ی پزشکی دکتر علی ولیزاده(متخصص جراحی Online Instagram Web Viewernusgram tag بهراد_رادمانشامپو تخصصی مراقبت مو حاوی عصاره گانودرما در سه نوع موهای چ تجمع چربي در كبد به مرور زمان ايجاد التهاب و تشكيل باندهاي فيبروز ميکند، در صورت عدم درمان وکبد_خراب – ExtraInstaextrainsta tag کبد_خرابمحققانِ آمريكايي دريافته اند كه ميزانِ شيوعِ كبدِ چرب ، در بين افراد مبتلا به حمایت از کبد کبد کبد_خراب گانودرما مشاوره سلامت⬅09197802103 بایگانیهای آیا رابطه ای بین گانودرما و کبد چرب وجود دارد و آیا مصرف درمان کبد چرب را با این 8 خوردنی سریعتر کنید – پارسی طب کبد چرب باعلائمی مانند ضعف،خستگی واحساس سنگینی وفشار بروزمیکندعکس های جدید درباره گانودرما کبدچرب در اینستاگرام – فوتوگراممحبوب ترین عکسهای با موضوع گانودرما کبدچرب در اینستاگرام که کاربران به اشتراک گذاشته اندویدیو سه – گانودرما – صفحه اصلی(current)video3 گانودرمافیلم کات 25 پژمان بازغی ذات سینما دروغ است مجله فیلم 4732 0050 معجزه گانودرما درمان قطعی کبد چرب و 39 سرطان ganoderma_medicaliranسرطان پستان نمایندگی فروش قارچ و قهوه گانودرمادرمان کبد چرب با قارچ گانودرما لوسیدوم ۹۸/۰۴/۲۳ درمان قطعی دیابت ۹۸/۰۴/۱۲ درمان هر گونه سرطان با قارچ معجزه گر گانودرما با این آب و هوای آلوده ، دخانیات ، پرتو هادرمان کبد چرب با گانودرما دروغ یا واقعیت؟ – سی کلیپکبد چرب یک بیماری خاموش است آن را جدی بگیرید در ایران از هر 10نفر 8نفر دچار بیماری کبد چرب هستند که عوارض جبران ناپذیری به بدن وارد می کند برای

    منبع: اپارات

    دیدگاه

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    خانه » مقالات » درمان کبد چرب با مصرف قارچ گانودرما

    در پاسخ به این سؤال که آیا بین مصرف قارچ گانودرما و درمان بیماری کبد چرب رابطه‌ای وجود دارد و اینکه آیا مصرف این قارچ می‌تواند در درمان این اختلال مؤثر باشد می‌توان گفت که در سال‌های اخیر و از آغاز سال ۲۰۱۷ مطالعات بالینی در این مورد انجام گرفت و تأثیر مصرف قارچ گانودرما بر درمان اختلال کبد چرب مورد بررسی قرار گرفت که نتایج این مطالعات در مجله زیست‌شناسی دارویی منتشر شد. اگر به دنبال یافتن پاسخی دقیق برای این سؤال هستید ما را تا پایان همراهی کنید.

    یکی از گیاهان یا قارچ‌های دارویی که بومی کشور چین می‌باشد قارچ گانودرما است که با دیگر نام‌هایی همچون ریشی و لینگژی نیز شناخته می‌شود. این قارچ دارای گونه‌های مختلف می‌باشد و در ۶ رنگ مختلف در طبیعت یافت می‌شود. رایج‌ترین نوع و گونه تجاری قارچ گانودرما به رنگ قرمز در طبیعت یافت می‌شود. قدمت استفاده از این قارچ در طب سنتی به چیزی حدود ۴ هزار سال قبل باز می‌گردد که برای درمان بیماری‌های مختلف از آن استفاده می شد. امروزه استفاده از گیاهان دارویی و طب سنتی نیز تا حد زیادی مورد توجه بسیاری از پزشکان و بیماران قرار گرفته است. به همین دلیل است، که قارچ گانودرما به صورت تجاری در تمامی دنیا عرضه می‌شود.

    به عقیده برخی از متخصصان مصرف قارچ گانودرما بر سلامت عمومی بدن تأثیر می‌گذارد و به همین دلیل مصرف منظم این قارچ در اندازه ای استاندارد به تمامی افراد توصیه می‌شود. برای آشنایی با این موضوع می توانید از مقاله نحوه مصرف قارچ گانودرما کمک بگیرید.خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

    در سال‌های اخیر روی ۴۲ بیمار مبتلا به کبد چرب پژوهشی انجام شد. در این پژوهش برای حدود ۶ ماه به این بیماران روزانه حدود ۲ گرم قارچ گانودرما به صورت پودر خالص داده شد، همچنین به عده‌ای دیگر در این پژوهش قرص بدون اثر ارائه شد تا اثر روانی استفاده از این دارو در جمعیت آماری مورد بررسی حذف شود. در خون بیماران مبتلا به کبد چرب که از قارچ گانودرما استفاده می‌کردند در مقایسه با افرادی که از این نوع قارچ استفاده نمی‌کردند آنزیم‌های کبدی و ظرفیت آنتی‌اکسیدانی بالاتری مشاهده شد.

    در نهایت پس از به دست آمدن نتایج مطلوب از پژوهش‌های صورت گرفته مشخص شد که پزشکان می‌توانند برای پیشگیری و درمان اختلال کبد چرب مصرف قارچ گانودرما را به بیماران توصیه کنند.

    امروزه برای اختلال کبد چرب درمان قطعی و مشخصی وجود ندارد به همین دلیل اگر قصد دارید برای کنترل یا درمان کبد چرب خود استفاده از قارچ گانودرما را آغاز نمایید لازم است تا مصرف تمامی مواد غذایی که برای این اختلال مضر هستند و آن را تشدید می‌کنند را متوقف نمایید تا به نتیجه مطلوبی دست یابید. در صورت تمایل برای دست یافتن به نتیجه بهتر به رابطه درمانی بین مصرف قارچ گانودرما و کبد چرب بهتر است قبل از آغاز مصرف این گیاه دارویی با متخصص مشورت نمایید.

    براساس مطالعات و آزمایشات که در سال‌های اخیر انجام گرفته است تنها محصولی که می تواند تأثیر بالینی مثبت بر اختلال کبد چرب داشته باشد قارچ گانودرما می‌باشد. همچنین نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از این گیاه دارویی باعث می‌شود روند پیری در شما کند شود و برای جوانسازی پوست شما تأثیرات مناسب و مطلوبی دارد.

    اختلال کبد چرب با عفونت‌هایی همانند ویروس هپاتیت آغاز می‌شود. این ویروس باعث عفونی شدن کبد می‌شود و اگر سیستم ایمنی بدن شما ضعیف باشد این عفونت ممکن است مشکلات جدی برای سلامت فرد ایجاد کند. این عفونت با گذشت زمان جدی‌تر شده و باعث سفت شدن کبد می‌شود و در نهایت به سرطان تبدیل می‌شود. مهمترین نکته‌ای که در رابطه با این اختلال باید بیان کرد این است که بیمار تا مراحل پایانی دردی را احساس نمی‌کند و زمانی متوجه بیماری خود خواهد شد که بیماری در مراحل پایانی خود قرار گیرد.

    خستگی شدید، اتساع، کم اشتهایی، یرقان و نفخ شکم از جمله علائم رایج ابتلا به بیماری کبد چرب می‌باشند. در صورت مشاهده این علائم و نشانه‌ها در اولین فرصت ممکن باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا در صورت تشخیص این اختلال بلافاصله برای درمان آن اقدام کنید، البته تا حدودی می‌توان گفت بهترین روش درمان کبد چرب استفاده از قارچ گانودرما می‌باشد.

    مصرف این گیاه دارویی برای درمان آسیب کبدی بسیار مفید و مؤثر می‌باشد و این امر موجب می‌شود کبد چرب و سفتی کبد از بین برود. همچنین ترکیبات بیولوژیکی فعال موجود در این قارچ برای درمان بیماری های کبدی ناشی از مصرف الکل بویژه در مراحل اولیه ابتلا به این اختلال و بیماری هپاتیت B هستند بسیار مؤثر می‌باشند.

    مصرف این قارچ باعث افزایش آنزیم‌های موجود در معده شده و در نتیجه داروها و مواد شیمیایی که برای کبد مضر هستند را به سرعت دفع خواهد کرد. آنتی اکسیدان‌های موجود در قارچ گانودرما نیز به مقابله با رادیکال‌های آزاد می پردازند و سبب بهبودی و بازسازی سلول‌های کبدی می‌شوند.

    نکته حائز اهمیت دیگر در رابطه با قارچ گانودرما این است که به دلیل وجود ترکیبات منحصر به فرد و خواص قارچ گانودرما، مصرف آن باعث سم‌زدایی مواد شیمیایی در بدن شده و بار بزرگی را از روی کبد بر می‌دارد. همچنین مصرف قارچ گانودرما به صورت منظم باعث رفع بی‌خوابی و بهبود کیفیت خواب می‌گردد که این عوامل نیز در درمان کبد چرب بسیار مؤثر می‌باشند. قارچ گانودرما امروزه به عنوان گیاه دارویی منحصر به فرد شناخته می‌شود که مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد.

    مصرف این قارچ باعث افزایش سنتز اسید نوکلئیک در بدن می‌شود و همچنین پلی ساکاریدهای موجود در این قارچ پروتئین موجود در سلول‌های سفید خون را آزاد ساخته و سبب بهبود سطح اینتروفن در بدن می‌شود. قارچ گانودرما به عنوان یکی از بهترین و تأثیرگذارترین مواد غذایی شناخته می‌شود که به صورت اشکال مختلف از جمله قرص، پودر و عصاره در دسترس بیماران قرار می‌گیرد تا تمامی افراد بتوانند با توجه به شرایط خاص خود قادر به تهیه کردن آن باشند. یکی از نکات مهم دیگر در رابطه با مصرف قارچ گانودرما مصرف آن به میزان استاندارد است تا از عوارض بالقوه مصرف بیش از حد آن جلوگیری کرد.

    باسلام من گانودرماخریدم وآسیاب کردم ولی بعدازآسیاب گانودرمابه شکل پنبه دراومدخواستم ببینم آیابایدهمین شکل بشه یابه صورت پودربایدبشه باتشکر

    سلام. بله. جنس و بافت قارچ گانودرما پرورشی طوری هست که به شکل پنبه یا خاک آره در میاد بعد از آسیاب کردن

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

     

    آیا رابطه ای بین گانودرما و کبد چرب وجود دارد و آیا مصرف قارچ گانودرما می تواند به درمان بیماری کبد چرب کمک کند ؟ برای دریافت پاسخ این سوال در این نوشته با ما همراه باشید.

    در آغاز سال 2017 مطالعات بالینی در این مورد انجام گرفتند و اثر محافظتی قارچ گانودرما لوسیدوم بر کبد انسان مورد بررسی قرار گرفت. این نتایج در مجله زیست شناسی دارویی منتشر شده اند.

    قارچ گانودرما که یک قارچ دارویی بومی کشور چین است با نام های محلی رِیشی و لینگژی نیز شناخته می شود. این قارچ گونه های مختلفی دارد و در 6 رنگ مختف دیده شده است. اما، قارچ گانودرمای قرمز رایج ترین نوع و گونه ی تجاری گانودرما به شمار می رود.

    از بیش از 4 هزار سال پیش تا کنون از قارچ گانودرما در طب سنتی چینی برای درمان انواع بیماری ها بهره گرفته شده است. در دنیای مدرن امروز نیز روی آوردن به دارو های گیاهی یکی از کار های نتیجه بخش و پرطرفدار برای بشر بوده است و سبب شده تا گانودرما به صورت تجاری در دنیا عرضه گردد.خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

    برخی از متخصصان بر این باورند که قارچ گانودرما لوسیدوم بر سلامت عمومی بدن موثر است و مصرف آن را به افراد توصیه می کنند.

    در پژوهش علمی انجام شده 42 نفر از بیماران مبتلا به کبد چرب به مدت 6 ماه روزانه 2 گرم قارچ گانودرما لوسیدوم را که از پودر خالص (با اندازه ذرات میکرو) تهیه شده بود مصرف کردند و به عده ی دیگری قرص بدون اثری را ارائه دادند تا مشخص شود در جمعیت آماری مورد پژوهش، اثر روانی استفاده از این دارو حذف شده است. مبتلایان به کبد چرب که گانودرما استفاده می کردند، آنزیم های کبدی (ترانس آمیناز گلوتامیک اگزوالکتیک و گلوتامیک پیروویک ترانس آمیناز) و ظرفیت آنتی اکسیدانی بالاتری نسبت به افرادی که گانودرما مصرف نمی کردند در خون خود نشان دادند.

    در این پژوهش مشخص شد که پزشکان می توانند قاچ گانودرما لوسیدوم را برای بهبود بیماری کبد چرب به بیماران توصیه کنند.

    امروزه گانودرما تنها محصولی برای کبد چرب است که به صورت بالینی تاثیر مثبت اثبات شده ای دارد. نتایج تحقیقات همچنین نشان می دهدکه گانودرما برای جوانسازی و تاخیر در روند پیری نیز بسیار مناسب و موثر واقع می شود.

    باید توجه داشت که درمان قطعی و مشخصی برای کبد چرب در حال حاضر وجود ندارد. واقعیت این است که افزودن قارچ گانودرما لوسیدوم به رژیم غذایی نیازمند حذف تمام مواد غذایی مضر و تشدید کننده ی کبد چرب است تا تاثیر خود را نشان دهد. برای نتیجه گیری بهتر از رابطه درمانی گانودرما و کبد چرب بهتر است از نظر متخصص بهره گرفته شود.

    منبع: mundoreishi

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    مرا از دیدگاه‌های پس از این با رایانامه آگاه کن.

    مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

    کبد (Liver) دومین عضو بزرگ در بدن انسان است و مسئول به اصطلاح رد کردن تمام مواد غذایی و نوشیدنی مصرف شده از صافی است که این بدان معناست که کبد فاکتورهای مضرر مواد غذایی را گرفته و آنها را به صورتی بدون ضرر وارد سیستم های دیگر بدن می کند. کبد به طور طبیعی خود را توسط سلول هایی ترمیم و پاکسازی میکند اما اگر فاکتورهای منفی وارد شده بیار باشند در این کار اختلال رخ می دهد. وجود چربی در کبد هر انسانی طبیعی است اما اگر کبدی دارای 5 تا 10 درصد چربی باشد کبد چرب نامیده می شود ؛ کبد چرب یک موقعیت مخرب را در بدن ایجاد می کند و بدتر اینکه هیچ علامت هشدار دهنده ای در ابتلا ندارد. انواع کبد چرب را می توان به دو نوع تقسیم کرد

    کبد چرب الکلی (ALD)بیماری کبد چرب غیر الکلی

    تا به امروز  گانودرما لوسیدوم تنها ترکیبی بوده است  که بطور بالینی اثرات آن بر کبد چرب اثبات شده است. و از آنجایی که در حال حاضر درمان خاصی برای بیماری کبد چرب (غیر الکلی) وجود ندارد، مصرف گانودرما لوسیدوم به همراه رعایت نکات و توصیه های دیگر مثل عدم مصرف الکل، کاهش میزان کلسترول، کاهش وزن و … گزینه مناسبی محسوب می شود.خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب

    خرید و کسب‌ اطلاعات بیشتر : Ganoderm.ir

    با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


    مطلبی دیگر از این نویسنده


    مطلبی دیگر در همین موضوع

    افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما

    از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

    خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب
    خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *