قصه های قرآن برای کودکان

دوره مقدماتی php
قصه های قرآن برای کودکان
قصه های قرآن برای کودکان

در این مطلب 2 داستان قرآنی برای کودکان را با بیانی دوست داشتنی و جالب گردآوری کرده ایم که امیدواریم کودکان عزیز از شنیدن این داستان های زیبا نهایت لذت را ببرند.

اگر شما تمایل دارید بچه ها از همان آغاز دوران کودکی خود با دین اسلام و کتاب قرآن آشنا شوند بهتر است انواع داستان قرآنی برای کودکان را در مهدکودک و پیش دبستانی و منزل برای آن ها بخوانید. 

داستان قرآنی برای کودکان و شعرهای قرآنی برای کودکان از انواع روش های آسان برای آشنا کردن کودکان با دین اسلام و قرآن هستند و شما می توانید با کمک انواع شعرها و داستان های آموزنده قرآنی کودکان را با قرآن و دستورهای دین اسلام آشنا کنید.

داستان های کودکانه قرآنی دارای مضامین آموزنده و جالبی هستند و همه کودکان از شنیدن این داستان ها نهایت لذت را می برند. در ادامه دو داستان قرآنی برای کودکان را مطالعه خواهید کرد که امیدواریم این داستان ها مورد توجه کودکان عزیز قرار بگیرند.قصه های قرآن برای کودکان

در زمان های خیلی خیلی قدیم، روی زمین خدا، فقط دو نفر زندگی می کردند: آدم و حوا. آنها از بهشت به زمین آمده بودند. در بهشت همه چیز بود بهترین غذاها، بهترین میوه ها، جای راحت برای زندگی و همه چیزهای خوب اما روی زمین هیچ چیز نبود.

دوره مقدماتی php

نه غذا بود، نه لباس و نه خانه بود. هیچ چیز و هیچ چیز نبود. خداوند که او را دوست می داشت، به او یاد داد که چطور دانه بکارد و گیاه سبز کند، چطور گوسفند و گاو پرورش دهد و از شیر آنها استفاده کند. چطور لباس بدوزد و چطور کارهای لازم زندگی اش را انجام دهد.آدم و حوا، با هم زن و شوهر شدند و در کنار هم به زندگی ادامه دادند.

مدتی که گذشت، حوا بچه ای به دنیا آورد. چند سال بعد خدا بچه ای دیگر به او داد و بعدها بچه هایی دیگر. از میان بچه های حوا، دو پسر بودند به اسم هابیل و قابیل که قصه ما درباره آنهاست.
هابیل و قابیل کم کم بزرگ شدند. از کودکی به نوجوانی و بعد به جوانی رسیدند. وقتی جوانانی قوی و برومند شدند، حضرت آدم به آنها گفت: حالا دیگر باید کار کنید. بگویید ببینم چه شغلی دوست دارید؟
هابیل دوست داشت گوسفند بچراند. این شد که از پدرش چند گوسفند گرفت و آنها را به صحرا برد. گوسفند ها کم کم بچه زاییدند و تعداد گوسفندهای هابیل زیاد شد. چند سال بعد او صاحب گله ای بزرگ شد.
اما قابیل به کشاورزی علاقه داشت. او هم تکه ای زمین انتخاب کرد و به کار کشاورزی مشغول شد. با اینکه هابیل و قابیل هر دو از فرزندان آدم و حوا بودند، اما اخلاق و رفتار آنها با هم فرق داشت. هابیل راستگو و درستکار بود. به پدر و مادرش کمک می کرد. مهربان و بخشنده بود حتی با گوسفندانش مهربان بود و نمی گذاشت به آنها سخت بگذرد.

اما قابیل، تندخو و بد اخلاق بود و همه چیز را برای خودش می خواست و به برادرش حسادت می کرد. سال ها و سال ها گذشت حضرت آدم دیگر پیر شده بود روزی از روزها خداوند به او دستور داد که یکی از پسرانش را به عنوان جانشین و پیامبر بعد از خودش انتخاب کند. آدم پرسید: کدام پسر را؟
خداوند گفت: هابیل را. او را جانشین کن و هر چه می دانی به او بیاموز و این خبر را به خانواده ات هم بگو.
آدم به دستور خداوند عمل کرد وقتی خبر به گوش قابیل رسید، حسادت کرد و ناراحت شد و پیش پدرش رفت و گفت: ای پدر! من از هابیل بزرگ ترم من باید جانشین تو باشم پیامبری بعد از تو به من می رسد.
آدم گفت ولی این دستور خداوند است.
قابیل گفت: من به این دستور عمل نمی کنم.
پس از گفت و گوی زیاد، سرانجام آدم گفت: بسیار خوب، تو و برادرت هابیل، هرکدام هدیه ای برای خداوند ببرید هدیه هر کدام که پذیرفته شد، او پیامبر و جانشین من می شود.
قابیل پرسید: چطور معلوم می شود که هدیه چه کسی پذیرفته شده است؟
آدم گفت: شما هدیه های خود را بالای کوه ببرید هر هدیه ای که مورد قبول خدا باشد، آتشی فرود می آید و آن را با خود می برد.
هابیل و قابیل هرکدام هدیه ای آوردند هابیل بهترین گوسفند گله اش را برای هدیه جدا کرد اما قابیل با خودش مشتی گندم نارس و پوسیده آورد. هر دو برادر هدیه هایشان را بالای کوه روی سنگی گذاشتند و کناری ایستادند. چند دقیقه بعد آتشی فرود آمد و گوسفند هابیل را با خود به آسمان برد.
قابیل دید که هدیه هابیل پذیرفته شده است فهمید که هابیل جانشین پدر و پیامبر بعد از اوست، باز هم حسادت کرد و ناراحت شد. در همین لحظه شیطان پیش قابیل آمد و به او گفت: ای قابیل، کاری بکن اگر هابیل پیامبر بشود، تو مسخره می شوی فرزندان تو مسخره می شوند. قابیل گفت: چه کار کنم؟ شیطان گفت: هابیل را بکش تا خودت جانشین پدرت شوی!
قابیل فریب شیطان را خورد و تصمیم گرفت برادرش را بکشد. از آن لحظه به بعد، منتظر فرصت بود. روز بعد، هابیل که سخت کار کرده بود، خسته در سایه درختی خوابید شیطان باز هم پیش قابیل رفت و گفت: بهترین زمان برای کشتن هابیل، همین حالاست او در خواب است و تو می توانی خیلی راحت او را بکشی.
قابیل همراه با شیطان رفت و دید که هابیل در خواب است سنگی برداشت و محکم بر سر هابیل زد و او را غرق در خون کرد. چیزی نگذشت که قابیل به خود آمد و دید که برادرش را کشته است پشیمان شد اما دیگر پشیمانی فایده نداشت. قابیل ترسید خواست جنازه برادرش را در جایی پنهان کند، اما نمی دانست چطور این کار را انجام دهد. دنبال راه چاره بود که دو کلاغ را دید که با هم جنگ و دعوا می کردند یکی از کلاغ ها سنگی برداشت و بر سر کلاغ دیگر زد و او را کشت. بعد با نوک و چنگال های خود زمین را کند و گودالی درست کرد. بعد هم کلاغ مرده را در گودال، انداخت و رویش خاک ریخت.
قابیل از کلاغ یاد گرفت که چطور جنازه هابیل را پنهان کند. او هم گودالی کند و هابیل را در آن انداخت و رویش خاک ریخت قابیل جنازه هابیل را در آن انداخت و رویش خاک ریخت.
قابیل جنازه هابیل را پنهان کرده بود اما وجدانش ناراحت بود خودش هم می دانست که گناه بزرگی از او سر زده است. می ترسید پیش پدرش برگردد. وقتی حضرت آدم، از کشته شدن فرزندش هابیل با خبر شد، چهل شبانه روز گریه کرد. بعد از این مدت، خداوند به آدم گفت: ای آدم، ناراحت نباش من به جای هابیل، پسر دیگری به تو می بخشم یکسال بعد، حوا پسر دیگری به دنیا آورد آدم، نام پسرش را هبه الله گذاشت هبه الله یعنی هدیة خدا.هبه الله بزرگ شد و به جوانی رسید و بعد از پدرش حضرت آدم به عنوان پیامبر انتخاب شد.

ایوب در یکی از نواحی شام به نام بثنه زندگی می کرد و ۷ سال در آن شهر به عبادت و پرستش خداوند مردم را تبلیغ کرد و فقط سرانجام ۳ نفر دعوت او را اجابت نمودند. وی یکی از پیامبران است که قرآن نبوت و پیامبری او را بیان کرده است. او فردی مهربان و با تقوا بود و در مهمان نوازی شهرت داشت و قوم خود را به پرستش خدا دعوت می کرد. ایشان دارای مال و خدمه فراوانی بود.

اوقاتی بر او گذشت که همه اموال خود را از دست داد و به انواع بلایا و امراض مبتلا گشت و جز زبانش که به ذکر خدا مشغول بود عضو سالمی برایش نماند ولی او در تمامی این مراحل صبر نمود و ناله نکرد. بیماری او آنقدر طولانی شد که هیچکس با او هیچ رابطه نداشت و به خاطر بیماری اش او را از شهر بیرون نمودند و جز همسرش هیچکس دیگر به او مهربانی ننمود و در راه نگهداری و مراقبت از او تمام مال و دارایی خود را از دست داد تا جایی که مجبور شد برای گذران زندگی برای مردم کار کند. همه این گرفتاری ها صبر ایوب را زیاد کرد تا آنجایی که صبر او زبانزد خاص و عام شد.
شیطان یک روز به صورت طبیبی بر همسر ایوب ظاهر شد و گفت: من شوهر تو را درمان میکنم به این شرط که وقتی شفا یافت به من بگوید تنها عامل سلامتی من تو بوده ای و هیچ مزد دیگری نمی خواهم و همسر ایوب چنین نمود. ایوب که متوجه دام شیطان بود سخت بر آشفت و سوگند یاد کرد که اگر سلامتی خود را بازیابد صد تازیانه به همسرش بزند و او را تنبیه کند. وقتی که ایوب سلامتی خود را به دست آورد برای اینکه به سوگند خود عمل کند قصد تنبیه او را داشت که به فرمان خداوند و به پاس جبران زحمات همسرش بسته هایی از گندم و یا خرما را که شامل صد شاخه بود بدست گرفت و یکبار به او زد و به سوگندش عمل نمود.

در این مطلب دو داستان قرآنی برای کودکان را مطالعه کردید که امیدواریم این داستان ها برای کودکان عزیز جالب باشند و بچه های دوست داشتنی از شنیدن این داستان ها نهایت لذت را ببرند. در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع قصه های کودکانه بخش داستان کودک مراجعه کنید.

منبع : آرگا



موهاتو ابریشمی کن !



روغن خراطین و خواص شگفت انگیز آن !


مدل ساعت های لوکس زنانه و مردانه با استایل های جذاب



چطور ارزان به آنتالیا سفر کنیم؟



تخفیف ویژه ساعت مچی لوکس به مدت محدود


معرفی بهترین رستوران های کوش آداسی مناسب با ذائقه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

رادیو قصه کودکانه

خاله سمینا

برای خرید کلیک کنید!

در این مجموعه زیبا، با الهام از قرآن مجید و آیات و روایات برای کودکان قصه‌های زیبا و آموزنده‌ای تهیه شده است.

گوش کنید: قصه شب (رادیو قصه) اسم قصه: پیرمرد و گردنبند (۲){ع} نویسنده روایت: حسین فتحی به مناسبت شهادت بانو فاطمه {ع} قصه گو: سمینا ❤️ آدرس تلگرامی ما: ? @childrenradio شما می توانید ما را از طریق رادیو قصه برای شنیدن قصه شب و قصه صوتی کودکانه با صدای خاله سمینا دنبال کنید. عمار از گیرمرد پرسید: این گردنبند را به چند […]قصه های قرآن برای کودکان

گوش کنید: قصه شب (رادیو قصه) اسم قصه: پیرمرد و گردنبند (۱){ع} نویسنده روایت: حسین فتحی به مناسبت شهادت بانو فاطمه {ع} قصه گو: سمینا ❤️ آدرس تلگرامی ما: ? @childrenradio شما می توانید ما را از طریق رادیو قصه برای شنیدن قصه شب و قصه صوتی کودکانه با صدای خاله سمینا دنبال کنید. بعد از ظهر بود، پیامبر و چند نفر از […]

گوش کنید: قصه شب (رادیو قصه) اسم قصه: اناری شیرین برای فاطمه ? به روایت: حسین فتحی ? قصه گو: سمینا ❤️ گروه سنی: الف، ب آدرس تلگرامی ما: ? @childrenradio. شما می توانید ما را از طریق رادیو قصه برای شنیدن قصه شب و قصه کودکانه صوتی با صدای خاله سمینا دنبال کنید. چند روزی بود که فاطمه مریض بود، تب داشت، بدنش […]

گوش کنید   اسم داستان :داستان امام رضا و گنجشک + قصه صوتی صحبت گنجشک با امام رضا (ع) قصه گو: سمینا موضوع: حجت خدا گروه سنی: الف . ب. ج کوچولوهای نازم امیدوارم از گوش دادن به قصه های امام رضا (ع) کلی چیزای خوب یاد بگیرید. دذر این داستان ماجرای داستان صحبت کردن […]

گوش کنید   اسم قصه : روایتی زیبا از پیامبر (ص) قصه گو :سمینا موضوع: کودکی امام حسن و امام حسین (ع)? گروه سنی:الف.ب.ج خواب های طلایی ببینید عزیزای من? ادرس تلگرامی ما ? @childrenradio

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

قصه های قرآن برای کودکان

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

داستان های کوتاه قرآنی با بیانی ساده برای کودکانبرای ویدیوهای بیشتربر روی لیست پخشهای استدیو غدیر Studio Ghadir در یوتیوب کلیک کن:داستان پهلوانان- سری چهارمhttps://goo.gl/Vq6NP5ماجراهای شعرگونه امیر کوچولوhttps://goo.gl/Lgac9Xطب اسلامیhttps://goo.gl/YN58mdحکایات پند آموزhttps://goo.gl/6Vd6vsمستند حسین سیدالشهداءhttps://goo.gl/4KXCHkانیمیشن مجموعه داستان های مذهبیhttps://goo.gl/SGyoanانیمیشن مقتل خوانی واقعه کربلاhttps://goo.gl/z5zDgTداستان های فرشتهhttps://goo.gl/8E2Gg1انیمیشن وقت دیدار-قصه های ساده و کودکانهhttps://goo.gl/nezBwrمجموعه پهلوانان سری سوم – ویژه نوجوانانhttps://goo.gl/Bfl52Bداستانهای عبرت آموزhttps://goo.gl/aVUMyDقصه برای کودکانhttps://goo.gl/wZfbjfمجموعه کارتونی قضاوت‌های حضرت علی علیه السلامhttps://goo.gl/BJhnUKداستانهای آموزنده برای نوجوانان و جوانانhttps://goo.gl/HQG9g5قصه های قرآنی و آسمانیhttps://goo.gl/wrtAH8مجموعه آموزنده پهلوانان سری اول و دوم – ویژه نوجوانانhttps://goo.gl/gg59Dzداستان های بهلولhttps://goo.gl/z8d2n4قصه های انبیاء- فرمانروایان مقدسhttps://goo.gl/bwfErPداستان های اعجاب انگیز کتاب آیت الله دستغیبhttps://goo.gl/rYvuIyبرای دیدن کارتون بیشتر به کانال فارسی سربزنیدhttps://goo.gl/WcGtXJویدیوهای جالب و آموزنده در کانال دانش و آموزشhttps://goo.gl/0wpVOVلیست پخش های قرآن:قرائت قرآن- تحدیر سریع لاسرع ختمhttps://goo.gl/nEnJvuترتیل کل قرآن از حرم حضرت فاطمة معصومة سلام الله علیهhttps://goo.gl/8KbKDPقرائت مجلسی قرآن (با صوت) از بهترین قاریانhttps://goo.gl/jPKeWoترتیل قرآن از حرم حضرت هلال ابن علی سلام الله علیهhttps://goo.gl/yNsRyQترتیل استاد سبزعلی English traslation +https://goo.gl/MPktfEتک آیه های قرآن با ترجمه گویاhttps://goo.gl/ky9btJترتیل قرآن من الحرم حضرت ابراهیم ابن موسی الکاظم سلام الله علیهhttps://goo.gl/t5bs7vترتیل قرآن Quran recitinghttps://goo.gl/e1Fn6kلیست پخش های سخنرانی:نکته های نابhttps://goo.gl/FKKpnHسخنرانی آیت الله ضیاءآبادی- دروس اخلاقhttps://goo.gl/IwfIAsسخنرانی حجت الاسلام قرائتیhttps://goo.gl/TzUkQZسخنرانی شیخ حسین انصاریانhttps://goo.gl/Z0x5Sjسخنرانی مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانیhttps://goo.gl/im9TaZسخنرانی حجت الاسلام فاطمی نیاhttps://goo.gl/c2Iaajسخنرانی مذهبیhttps://goo.gl/WVsV7Yترتیل کل قرآن از حرم حضرت فاطمة معصومة سلام الله علیهhttps://goo.gl/Pkq5Z7مداحی و نوحهhttps://goo.gl/ADr5AEشهادت حضرت محمد صلی الله علیه و آلهhttps://goo.gl/MLyoDlشهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهhttps://goo.gl/siwDYpشهادت امام علی علیه السلامhttps://goo.gl/rj8fvFشهادت امام حسن مجتبی علیه السلامhttps://goo.gl/EOOz82وفات حضرت زینب سلام الله علیهhttps://goo.gl/5lIHJwشهادت امام حسین علیه السلامhttps://goo.gl/K9Rq5Lشهادت امام سجاد علیه السلامhttps://goo.gl/Nnj0UQشهادت امام محمد باقر علیه السلامhttps://goo.gl/YIaEWg شهادت امام جعفر صادق علیه السلامhttps://goo.gl/wKTmG6شهادت امام موسی الکاظم علیه السلامhttps://goo.gl/xMJIkSشهادت امام رضا علیه السلامhttps://goo.gl/0yKRXBشهادت امام محمد تقی الجواد علیه السلامhttps://goo.gl/SyrOY5شهادت امام علی النقی الهادی علیه السلامhttps://goo.gl/yHJr8wمداحی شهادت امام حسن عسکری علیه السلامhttps://goo.gl/D9sUxcمولودیhttps://goo.gl/pQNPo8مولودی های میلاد و مبعث حضرت محمد صلی الله علیه و آلهhttps://goo.gl/SO4vWoولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهhttps://goo.gl/eIbrRxولادت امام علی علیه السلامhttps://goo.gl/Mqln4Cولادت امام حسین علیه السلامhttps://goo.gl/U0Yjqnمولودی های حضرت زینب سلام الله علیهhttps://goo.gl/RQ2a6Cولادت امام محمد باقر علیه السلامhttps://goo.gl/XAKLi9ولادت امام علی ابن موسی الرضا علیه السلامhttps://goo.gl/auM0Evمولودی امام حسن عسکری علیه السلامhttps://goo.gl/XOnDdWولادت حضرت معصومه سلام الله علیهhttps://goo.gl/qgcm5rمولودی های محمود کریمیhttps://goo.gl/xxt4kcمولودی های میثم مطیعیhttps://goo.gl/Kx5qLAمولودی های محمدرضا طاهریhttps://goo.gl/L0Mu7Gمولودی های سعید حدادیانhttps://goo.gl/lMrbxvروضه خوانی علی انسانیhttps://goo.gl/3EJm21مداحی و نوحه سعید حدادیانhttps://goo.gl/dgpX2Qمداحی سید مهدی میردامادhttps://goo.gl/vqftTN #کارتون#استدیو_غدیر_یوتیوب #انیمیشن #داستان #قصه #خردسالان #کودکان

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

قصه های قرآن برای کودکان

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

داستان های کوتاه قرآنی با بیانی ساده برای کودکانبرای ویدیوهای بیشتربر روی لیست پخشهای استدیو غدیر Studio Ghadir در یوتیوب کلیک کن:داستان پهلوانان- سری چهارمhttps://goo.gl/Vq6NP5ماجراهای شعرگونه امیر کوچولوhttps://goo.gl/Lgac9Xطب اسلامیhttps://goo.gl/YN58mdحکایات پند آموزhttps://goo.gl/6Vd6vsمستند حسین سیدالشهداءhttps://goo.gl/4KXCHkانیمیشن مجموعه داستان های مذهبیhttps://goo.gl/SGyoanانیمیشن مقتل خوانی واقعه کربلاhttps://goo.gl/z5zDgTداستان های فرشتهhttps://goo.gl/8E2Gg1انیمیشن وقت دیدار-قصه های ساده و کودکانهhttps://goo.gl/nezBwrمجموعه پهلوانان سری سوم – ویژه نوجوانانhttps://goo.gl/Bfl52Bداستانهای عبرت آموزhttps://goo.gl/aVUMyDقصه برای کودکانhttps://goo.gl/wZfbjfمجموعه کارتونی قضاوت‌های حضرت علی علیه السلامhttps://goo.gl/BJhnUKداستانهای آموزنده برای نوجوانان و جوانانhttps://goo.gl/HQG9g5قصه های قرآنی و آسمانیhttps://goo.gl/wrtAH8مجموعه آموزنده پهلوانان سری اول و دوم – ویژه نوجوانانhttps://goo.gl/gg59Dzداستان های بهلولhttps://goo.gl/z8d2n4قصه های انبیاء- فرمانروایان مقدسhttps://goo.gl/bwfErPداستان های اعجاب انگیز کتاب آیت الله دستغیبhttps://goo.gl/rYvuIyبرای دیدن کارتون بیشتر به کانال فارسی سربزنیدhttps://goo.gl/WcGtXJویدیوهای جالب و آموزنده در کانال دانش و آموزشhttps://goo.gl/0wpVOVلیست پخش های قرآن:قرائت قرآن- تحدیر سریع لاسرع ختمhttps://goo.gl/nEnJvuترتیل کل قرآن از حرم حضرت فاطمة معصومة سلام الله علیهhttps://goo.gl/8KbKDPقرائت مجلسی قرآن (با صوت) از بهترین قاریانhttps://goo.gl/jPKeWoترتیل قرآن از حرم حضرت هلال ابن علی سلام الله علیهhttps://goo.gl/yNsRyQترتیل استاد سبزعلی English traslation +https://goo.gl/MPktfEتک آیه های قرآن با ترجمه گویاhttps://goo.gl/ky9btJترتیل قرآن من الحرم حضرت ابراهیم ابن موسی الکاظم سلام الله علیهhttps://goo.gl/t5bs7vترتیل قرآن Quran recitinghttps://goo.gl/e1Fn6kلیست پخش های سخنرانی:نکته های نابhttps://goo.gl/FKKpnHسخنرانی آیت الله ضیاءآبادی- دروس اخلاقhttps://goo.gl/IwfIAsسخنرانی حجت الاسلام قرائتیhttps://goo.gl/TzUkQZسخنرانی شیخ حسین انصاریانhttps://goo.gl/Z0x5Sjسخنرانی مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانیhttps://goo.gl/im9TaZسخنرانی حجت الاسلام فاطمی نیاhttps://goo.gl/c2Iaajسخنرانی مذهبیhttps://goo.gl/WVsV7Yترتیل کل قرآن از حرم حضرت فاطمة معصومة سلام الله علیهhttps://goo.gl/Pkq5Z7مداحی و نوحهhttps://goo.gl/ADr5AEشهادت حضرت محمد صلی الله علیه و آلهhttps://goo.gl/MLyoDlشهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهhttps://goo.gl/siwDYpشهادت امام علی علیه السلامhttps://goo.gl/rj8fvFشهادت امام حسن مجتبی علیه السلامhttps://goo.gl/EOOz82وفات حضرت زینب سلام الله علیهhttps://goo.gl/5lIHJwشهادت امام حسین علیه السلامhttps://goo.gl/K9Rq5Lشهادت امام سجاد علیه السلامhttps://goo.gl/Nnj0UQشهادت امام محمد باقر علیه السلامhttps://goo.gl/YIaEWg شهادت امام جعفر صادق علیه السلامhttps://goo.gl/wKTmG6شهادت امام موسی الکاظم علیه السلامhttps://goo.gl/xMJIkSشهادت امام رضا علیه السلامhttps://goo.gl/0yKRXBشهادت امام محمد تقی الجواد علیه السلامhttps://goo.gl/SyrOY5شهادت امام علی النقی الهادی علیه السلامhttps://goo.gl/yHJr8wمداحی شهادت امام حسن عسکری علیه السلامhttps://goo.gl/D9sUxcمولودیhttps://goo.gl/pQNPo8مولودی های میلاد و مبعث حضرت محمد صلی الله علیه و آلهhttps://goo.gl/SO4vWoولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهhttps://goo.gl/eIbrRxولادت امام علی علیه السلامhttps://goo.gl/Mqln4Cولادت امام حسین علیه السلامhttps://goo.gl/U0Yjqnمولودی های حضرت زینب سلام الله علیهhttps://goo.gl/RQ2a6Cولادت امام محمد باقر علیه السلامhttps://goo.gl/XAKLi9ولادت امام علی ابن موسی الرضا علیه السلامhttps://goo.gl/auM0Evمولودی امام حسن عسکری علیه السلامhttps://goo.gl/XOnDdWولادت حضرت معصومه سلام الله علیهhttps://goo.gl/qgcm5rمولودی های محمود کریمیhttps://goo.gl/xxt4kcمولودی های میثم مطیعیhttps://goo.gl/Kx5qLAمولودی های محمدرضا طاهریhttps://goo.gl/L0Mu7Gمولودی های سعید حدادیانhttps://goo.gl/lMrbxvروضه خوانی علی انسانیhttps://goo.gl/3EJm21مداحی و نوحه سعید حدادیانhttps://goo.gl/dgpX2Qمداحی سید مهدی میردامادhttps://goo.gl/vqftTN #کارتون#استدیو_غدیر_یوتیوب #انیمیشن #داستان #قصه #خردسالان #کودکان

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

 

قصه های قرآنی

مجموعه «قصه های قرآنی» با 30 داستان جذاب و تعاملی قرآن کریم و 90 مینی گیم و 3 گیم بزرگ درون برنامه و به شیوه بازی قصه های تعاملی_ماجرایی به 15 زبان زنده دنیا با روایتی دلنشین و جذاب ،همراه با بازی های تعاملی، جایزه واتفاقات هیجان انگیز درون داستانی ، درقالب کتاب مصور انیمیشنی در حال تولید و انتشار است. 

این محصول در استودیو بازی سازی و سرگرمی های ایرانی اسلامی “مهاد” (سازنده بازی های نبرد هور،فرماندهان، محله باصفا و بردیا)با هدف آشنایی کودکان 5 تا 8 سال و. خانواده ها با داستان های قرآن کریم و پیامبران الهی و مفاهیم و تعالیم اسلامی به کودکان با زبانی شیوا و با تعامل کودک با اجزای داستان، تولید شده است. قصه های قرآن برای کودکان

داستان های فصل اول این مجموعه ارزشمند عبارتند از:

1-داستان ابراهیم بت شکن و مبارزه با  نمرود پادشاه ستمگر بابل

2-داستان موسی ع و قارون متکبر و مغرور

3‌‌-داستان سلیمان نبی و ملکه سبا

4-داستان کودکی تا جوانی پیامبر

5-داستان طالوت و جالوت و مبارزه داوود نوجوان با جالوت

6-داستان ابراهیم و اسماعیل و ماجرای هاجر در مکه

7-داستان معراج پیامبر و سفر به آسمان های 7گانه

8- داستان اصحاب فیل و ماجرای ابرهه و سپاهش

9-داستان کشتی نوح و یاران او و سفر 7روزه او بر روی آبها

10-داستان کودکی موسی ع تا بزرگسالی و نجات قوم بنی اسراییل از دست فروعون

11- داستان یونس ع و ماهی

12- داستان آفرینش خلقت و آدم و حوا ع

13- داستان عیسی ع – از تولد تا عروج به آسمان

14 – داستان ذوالقرنین

15- داستان اصحاب کهف

16- داستان قوم سبا

17- داستان یوسف پیامبر ع

 

فهرست زبان های این محصول:

Persianفارسی

Arabicالعَرَبِيَّة

Englishانگلیسی

Frenchfrançais

Hindiहिन्दी

Indonesianbahasa Indonesia

MalayMelayu

Chinese中文

GermanDeutsch

Bengaliবাঙালি

PortuguesePortuguês

Russianрусский

SpanishEspañol

TurkishTürk

Urduاردو

قصه های قرآن برای کودکان

در صورت بروز هرگونه مشکل یا داشتن انتقاد و پیشنهاد؛ لطفا با ایمیل زیر تماس بگیرید:

info@mehadrasaneh.ir

این محصول با حمایت سازمان فضای مجازی سراج تولید گردیده است.

کلمات کلیدی:

بازی،اپلیکیشن،قصه،داستان،کتاب،قرآن،قصه های قرآنی،داستان های قرآنی،کودک،نوجوان،کودکان،محمد(ص)،پیامبر(ص)،ابراهیم(ع)،موسی(ع)،عیسی(ع)،سلیمان(ع)،داوود(ع)،قارون،طالوت،جالوت،معراج،هفت آسمان

Game,Application,Story,Stories,Tale,Tales,Book,Quran,Quran Stories,Kids,Muhammad(PBUH),Prophet,Ibrahim(AS),Moses(AS),Jesus(AS),Solomon(AS),David(AS),Qaroon,Talot,Goliath,Ascension,Seven heaven

این ویدئو بخشی از برنامه اندرویدی (قصه های قرآنی برای کودکان) می باشد. برای دریافت نسخه کامل این برنامه و مشاهده سایر برنامه های اندرویدی تیناسافت به www.tinasoftapps.ir مراجعه نمایید.

این ویدئو بخشی از برنامه اندرویدی (قصه های قرآنی برای کودکان) می باشد. برای دریافت نسخه کامل این برنامه و مشاهده سایر برنامه های اندرویدی تیناسافت به www.tinasoftapps.ir مراجعه نمایید.

هیچ محصولی وجود ندارد

قیمت‎ها بدون مالیات می‎باشند

پرداخت

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

0 محصول در سبد خرید شما موجود است. یک محصول در سبد خرید شما وجود دارد. قصه های قرآن برای کودکان

  آموزش زبان دوم     کمک آموزشی و درسی    تربیت وهوش وخلاقیت  

  لگو وخانه سازی    آموزش نقاشی و کاردستی     معمایی و فکری

  کتاب کودک      کتاب والدین     پیشنهاد ویژه

نمایش تمامی تصاویر

داستان قرآنی برای کودکان |قصه های قرآنی تینا

لوح فشرده داستان قرآنی برای کودکان (قصه های قرآنی تینا) شامل قصه های قرآنی و داستان های پیامبران و داستان های محمد (ص) بصورت انیمیشن های زیبا و زبان ساده برای کودکان

دریافت‌ کننده‌ :

اسم دوست شما * :

آدرس ایمیل دوست شما * :

* فیلدهای مورد نیاز

ارسال   یا  لغو

لوح فشرده داستان قرآنی برای کودکان (قصه های قرآنی تینا) شامل قصه های قرآنی و داستان های پیامبران و داستان های محمد (ص) بصورت انیمیشن های زیبا و زبان ساده برای کودکان

جزئیات بیشتر

منبع: 18

وضعیت : محصول جدید

این محصول در انبار موجود نیست

تاریخ در دسترس بودن:

20,000 تومان بدون مالیات

بدون مالیات

حداقل تعداد سفارش خرید برای محصول عبارت است 1

افزودن به سبد خرید

اضافه به علاقمندی

    

قصه های قرآن برای کودکان

مجموعه کامل تصویری دکتر هلاکویی با موضوع پرورش , تعلیم وتربیت کودکان و نوجوانان از تولد تا ۱۸ سالگی که شامل ۴۰ DVD و بیش از ۷۵ ساعت مجموعه تصویری است با کیفیت تصویری بالا

آموزش جامع مبانی کامپیوتر پویان مجموعه کاملا فارسی و تصویری و با محیط پیشرفته اینتراکتیو شامل 6 دی وی دی : اموزش مهارت های هفتگانه(ICDL) – فتوشاپ و نرم افزار های پرکاربرد و آموزش ICDL برای کودکان از شرکت داده پرداز پویان .پشتیبانی ۰۹۱۰۶۷۹۷۰۳۵ عزتی

در این مجموعه از سری کودکانه های تینا،فرشتۀ مهربون همراه با تینا کوچولو به شما ساخت کاردستی های مختلف را با ابزار ساده آموزش می دهند: عروسک جورابی،بستنی، دکورهای ریسمانی، تمساح،پروانۀ قلبی، سنجاقک قلبی و …

مجموعه کامل تصویری دکتر فرهنگ هلاکویی با موضوع افسردگی که شامل تمامی سمینارها و کلاس های آموزشی استاد هلاکویی …مشکل در یادگیری مطالب، مشکل در سختن گفتن و گفتگو کردنافراد دو قطبی، علائم شیدایی و سرخوشی در بزرگسالانو…

مجموعه تصویری تربیت نوجوان دکتر هلاکویی از ۱۳ تا ۱۹ سالگی شامل تمامی سمینارها و برنامه های تلویزیونی با موضوع پرورش،تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان از ۱۳ تا ۱۹ سالگی

مجموعه تصویری تربیت کودک دکتر هلاکویی از ۷ تا ۱۳ سالگی شامل تمامی سمینارها و برنامه های تلویزیونی با موضوع پرورش،تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ سالگی

مجموعه تصویری تربیت کودک دکتر هلاکویی از ۳ تا ۷ سالگی شامل تمامی سمینارها و برنامه های تلویزیونی با موضوع پرورش،تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان از ۳ تا ۷ سالگی

مجموعه تصویری  تربیت کودک دکتر هلاکویی از تولد تا ۳ سالگی شامل تمامی سمینارها و برنامه های تلویزیونی   با موضوع پرورش،تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان تولد تا ۳ سالگی

مجموعه کامل تصویری دکتر فرهنگ هلاکویی با موضوع کنترل خشم و عصبانیت که شامل تمامی سمینارها و کلاس های آموزشی استاد هلاکویی .آرام کردن و اداره خشم، بخشش/افراد با ۱۴ گونه خشم و عصبانیت روبرو هستند./نباید پدر و مادر نسبت به فرزندشان عصبانی شوند.

دکتر هلاکویی تربیت کودک و نوجوانان |فلسفه و هدف ها (دوران بارداری) |مهمترین عنوان دکتر فرهنگ هلاکویی از سری مجموعه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان و پیشنیاز تمام گروه های سنی

مجموعه کمک درسی و کمک آموزشی اول دبستان مداد بصورت تصویری و معلم محور با اموزش ریاضی ، فارسی و علوم اول دبستان شامل 680دقیقه اموزش تصویری در 6 حلقه DVD  آموزش جامع 3 درس در يك مجموعه آموزش جامع تدريس استاد كاملا تصويري به همراه دست ورزي و انيميشن قابل اجرا در دستگاه پخش خانگي پشتيبان معلم

نرم افزار آموزشی مداد پایه ششم دبستان به منظور اموزش ریاضی ، قران، فارسی و علوم ششم دبستان برای کودکان عزیز شما فراهم شده است.

مجموعه کمک درسی و کمک آموزشی دوم دبستان مداد بصورت تصویری و معلم محور با اموزش ریاضی ، فارسی و علوم دوم دبستان شامل 680دقیقه اموزش تصویری در 6 حلقه DVD  آموزش جامع 3 درس در يک مجموعه  كاملا تصويری بدون نیاز به نصب  قابل اجرا در دستگاه پخش خانگی  پشتیبان معلم کلیه دروس مطابق با آخرین تغییرات کتب درسی

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

بیشتر

7 روز هفته، 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم.

در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا پیشنهادات ویژه ما را که در هیچ جا یافت نمی‎شوند در ایمیل خود دریافت کنید.

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، برنامه قصه های قرآنی برای کودکان دانلود خواهد شد.

کتاب صوتی «قصه های قرآن جلد اول و دوم» یکی از آثار مهدی آذر یزدی می باشد. همانگونه که از نام کتاب نیز می توان متوجه شد، آقای آذر یزدی در این کتاب صوتی به بیان داستان های قرآنی پرداخته، زیرا این داستان ها دارای محتوا و درون مایه ی بسیار مناسبی بوده و این نکات ریز درشتی که در داستان ها وجود داشته، اگر به سبکی نوشته شوند که برای کودکان و نوجوانان نیز مناسب باشند، می توانند نقش بسیار تعیین کننده در زندگی آنها در ادامه زندگی داشته باشد.
کتاب صوتی «قصه های قرآن جلد اول و دوم» شامل داستان هایی متنوع با موضوعات مختلف بوده، این…

(بیشتر بخوانید)

کتاب صوتی «قصه های قرآن جلد اول و دوم» یکی از آثار مهدی آذر یزدی می باشد. همانگونه که از نام کتاب نیز می توان متوجه شد، آقای آذر یزدی در این کتاب صوتی به بیان داستان های قرآنی پرداخته، زیرا این داستان ها دارای محتوا و درون مایه ی بسیار مناسبی بوده و این نکات ریز درشتی که در داستان ها وجود داشته، اگر به سبکی نوشته شوند که برای کودکان و نوجوانان نیز مناسب باشند، می توانند نقش بسیار تعیین کننده در زندگی آنها در ادامه زندگی داشته باشد.کتاب صوتی «قصه های قرآن جلد اول و دوم» شامل داستان هایی متنوع با موضوعات مختلف بوده، این موضوع باعث شده تا این کتاب صوتی بتواند اهمیت موضوعی بسیار زیادی داشته باشد. از دیرباز قصه های قرآنی مخاطب بسیار زیادی داشته است. زیرا در این قصه ها نه موضوعی به دروغ بیان شده و نه اغراقی صورت گرفته، زیرا قرآن کلام خداوند بوده و ذات مقدس خداوند از این صفات به دور می باشد. از این رو برای افراد مختلف با هر سنی جذابیت های خاص خود را داشته و شاید کودکان با دید مختلفی نسبت به افراد بزرگسال این قصه ها را ببینند.

قصه های قرآنی دارای پند و اندرز های فراوانی بوده، که طبق گفته قرآن اگر به آنها گوش داده و آنها را اجرا نموده، رستگاری را به دنبال داشته و رستگاری همان عاقبت به خیری می باشد. بدین ترتیب کودکان و نوجوان هایی که کتاب صوتی «قصه های قرآن جلد اول و دوم» را دنبال کرده باشند، قطعا با موضوعات و بحث های بسیار بیشتری نسبت به سایر افراد مواجه بوده و این موضوع کمک کمی کند تا در آینده انتخاب های صحیح تری داشته باشند.از مزایای قصه های قرآنی این است که تنها هدف این قصه ها سرگرمی و گذران وقت نبوده، این در حالی که سایر قصه ها تنها با این هدف ساخته می شوند. بلکه هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با نکات ریز بسیار مفید و موثری بوده، که در آینده می تواند باعث تغییراتی در زندگی آنها شود، که بسیار مهم و مفید می باشد. بدین ترتیب کتاب صوتی «قصه های قرآن جلد اول و دوم» می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و همه افراد نیز علاقه مند به دنبال کردن چنین قصه هایی بوده، که حاوی نکات آموزنده می باشند.

با یک جست و جوی بسیار ساده، می توان قصه های بسیار مختلفی را در قرآن پیدا نمود. همه این قصه ها حاوی پیام های مختلفی بوده، که شاید کودکان و نوجوانان با مطالعه کتاب قرآن نتوانند معنا و مفهوم این قصه ها را به خوبی متوجه شوند، زیرا خداوند در قرآن کریم برخی از قصه ها را به صورت کلی بیان نموده و نیاز به یک سری توضیحات از منابع مختلف داشته تا برای کودکان قابل فهم و ملموس شوند. بدین ترتیب کتاب صوتی «قصه های قرآن جلد اول و دوم» می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.قصه های قرآن برای کودکان

کتاب صوتی «قصه های قرآن جلد اول و دوم» می تواند به طور هنرمندانه ای قصه های قرآنی را برای کودکان و نوجوانان بیان نموده، تا علاوه بر درک درست تری از موضوع قصه، بتوانند نکات مختلفی که در دل داستان نهفته را نیز به خوبی متوجه شوند. زیرا به خاطر کل بودن قرآن، ممکن است حتی افراد بزرگسال نیز نتوانند بدون مطالعه تفسیر های مختلف و یا سایر کتاب ها، آن را به خوبی درک کنند. بدین ترتیب با استفاده از کتاب صوتی «قصه های قرآن جلد اول و دوم» می توان کمک نموده تا وقت کودکان با آموزش نکات بسیار مفید قرآنی پر شود.

کتاب صوتی «قصه های قرآن جلد اول و دوم» با بیان قصه هایی از قرآن در صدد بوده تا موضوعاتی را برای کودکان و نوجوانان بیان نماید که با سایر کتاب های کودک و نوجوان موجود در بازار متفاوت بوده و بتواند کتابی داستانی و آموزنده بوده، نه این که کتابی باشد که با بیان مطالب بیهوده به تلف کردن وقت کودکان و نوجوانان بپردازد. بدین ترتیب بررسی چنین کتاب هایی می تواند در آینده ای نه چندان دور به افرادی که آن را بررسی نموده اند، کمک فراوانی بنماید.با توجه به اینکه نکاتی بسیار مفید و تاثیر گذار در کتاب صوتی  «قصه های قرآن جلد اول و دوم» بیان شده، بدین ترتیب همه افراد می توانند از آن پند هایی را آموخته و نکاتی را فرا بگیرند که در زندگی و آینده آنها تاثیر گذار می باشد. زیرا هر آیه از قرآن ممکن است دارای چندین نکته آموزشی و تربیتی برای افراد مختلف باشد. بدین ترتیب بررسی قصه هایی که منشاء آنها قرآن می باشد، می تواند بسیار جالب توجه و هیجان انگیز باشد، زیرا هر لحظه نکاتی را بیان می کند که شاید نتوان به راحتی در کتاب های دیگری آنها را پیدا نمود.

مهدی آذر خرمشاهی که به مهدی آذر یزدی معروف می باشد، یکی از برجسته ترین نویسنده های حوزه کودک و نوجوان بوده و لقب پدر داستان نویسی کودکان و نوجوانان را نیز به خود اختصاص داده است. بیشتر کتاب های مهدی آذر یزدی بازگویی یا بازنویسی داستان های مختلف می باشد. در واقع داستان ها را به نحوی بازنویسی می کند تا بتواند آن را بدون اینکه محتوا عوض شود، برای کودکان نیز قابل فهم نماید. بدین ترتیب کتاب های وی دارای مخاطبان بسیار زیادی می باشند.مهدی آذر یزدی در سال 1300 به دنیا آمده و در سال 1388 از دنیا رفته، بدین ترتیب 88 سال عمر کرده که در همه این سال ها مجرد بوده و هیچ وقت ازدواج نکرده، از طرفی در هیچ اداره و یا شرکتی نیز مشغول به کار نبوده، بدین ترتیب وقت بسیار زیادی برای کتاب خواندن و نویسندگی صرف نموده است. از این رو معمولا کتاب هایی که مهدی آذر یزدی نوشته است، بسیار مفهومی و کاربردی و از طرفی بسیار ساده و روان می باشند. بدین ترتیب افراد بسیار زیادی کتاب های آقای آذر یزدی را دنبال می کنند.

برای کودکان مناسب نیست. نحوه صدا

سلام علیکم. بسیار عالیه ممنون از کار فرهنگی خوب شما

نوار به شما کمک میکند که همیشه و همه جا با گوش دادن به کتاب صوتی، یاد بگیرید، شگفت زده بشوید و از وقت خود بهترین استفاده را ببرید.

با نصب اپلیکیشن نوار همیشه و همه جا کتابخانه تان با شماست .

قصه های قرآن برای کودکان
قصه های قرآن برای کودکان
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *