فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

دوره مقدماتی php
فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه
فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

برخی ادعا دارند که تأثیر  روغن نارگیل برای رشد ابرو کمی اغراق‌آمیز است، اما در حقیقت برخی فواید استفاده از روغن نارگیل به اثبات رسیده و می‌تواند برای ابروها بسیار مفید باشد. این روغن سرشار از اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان‌ها بوده که تأثیر بسیاری بر سلامت بدن دارند. همچنین دارای خواص ضدمیکروبی و مواد مغذی می‌باشد که برای پوست و مو مفید است.  روغن نارگیل با خاصیت مرطوب‌کنندگی که دارد قادر است تا از پوست و مو محفاظت کرده و آن‌ها را تغذیه کند. این روغن همچنین برای اطراف چشم مناسب بوده و می‌تواند جایگزین سرم‌های ابرو موجود در بازار که حاوی مواد شیمیایی هستند شود.

 

 

روغن نارگیل قادر است تا از شکستگی موها جلوگیری کند. براساس تحقیقی در سال ۲۰۰۳، استفاده از روغن نارگیل قبل یا بعد از حمام، در کاهش از دست دادن پروتئین موها تأثیرگذار است. با اینکه این تحقیق بر روی موهای سر تمرکز دارد، اما می‌تواند برای ابروها به خصوص قبل یا بعد از شستشوی صورت یا پاک کردن آرایش تأثیرگذار باشد و همچنین با کاهش شکستگی، منجربه پرپشتی ابروها شود.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

روغن نارگیل یک مرطوب‌کننده طبیعی است و نسبت به سایر روغن‌ها عملکرد بهتری روی موها دارد. شواهد معتبری وجود دارد که نشان می‌دهند، روغن نارگیل بهتر از سایر روغن‌ها جذب مو می‌شود. همچنین تحقیقات نشان داده است که روغن نارگیل، از دست رفتن رطوبت را به حداقل رسانده و به حفظ رطوبت موها کمک می‌کند که می‌تواند منجربه تقویت و سلامت ابروها نیز شود.

دوره مقدماتی php

شواهدی وجود دارد که اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل همچون لاریک اسید (Laric acid) دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی هستند که می‌توانند از موها در برابر میکروارگانیسم‌های مضر محافظت کنند.همچنین استفاده از روغن نارگیل می‌تواند از پوست اطراف چشم‌ در برابر عفونت‌های شایع پوستی همچون عفونت‌های فولیکولیت، عفونت‌های قارچی و شوره ابرو محافظت کند.

چند روش به منظور استفاده از روغن نارگیل برای رشد ابرو وجود دارد، اما بستگی به تجربه شخصی شما دارد که کدامیک را انتخاب کنید. تنها تعدادی از سرم‌های ابرو موجود در بازار حاوی روغن نارگیل می‌باشند، اما بسیاری از آن‌ها حاوی روغن‌های مغذی دیگری نیز هستند. سرم‌های ابرو اغلب حاوی یک اپلیکاتور یا برس هستند که استفاده از آن‌ها را راحت‌تر می‌کند. اما اگر خالص و طبیعی بودن محصول برای شما اهمیت دارد، قبل از خریدن محصول مواد تشکیل‌دهنده آن را بررسی کنید زیرا برخی از سرم‌ها حاوی مواد عطری و سایر افزودنی‌ها می‌باشند. روغن نارگیل ارگانیک، ارزان است و در اکثر فروشگاه‌های مواد غذایی عرضه می‌شود که می‌توان با استفاده از انگشتان تمیز و یا پنبه از آن استفاده کرد. در ادامه به توضیح چگونگی استفاده از روغن نارگیل بر روی ابرو‌ها می‌پردازیم :

 

بی‌خطر بودن روغن نارگیل طبیعی برای استفاده روی پوست از جمله پوست اطراف چشم‌، ثابت شده است و به ندرت باعث ایجاد حساسیت می‌شود اما با این حال ممکن است برخی افراد به آن آلرژی داشته باشند. اگر نسبت به هرگونه حساسیت نگران هستید، قبل از استفاده از روغن نارگیل بر روی ابروها، مقداری از آن را بر روی مچ دست خود تست کنید.حتی اگر نسبت به بی‌خطر بودن آن اطمینان دارید، باز هم مراقب نفوذ روغن به داخل چشمان خود باشید. یک دستمال مرطوب تمیز می‌تواند هرگونه روغن اضافی را از روی چشمهایتان پاک کند. اگر مقداری روغن به درون چشمهایتان نفوذ کرد و احساس سوزش کردید، آن‌ها را با آب فراوان بشویید.

روغن نارگیل برای رشد ابرو  یک روش ارزان و آسان است، که می‌تواند به تراکم آن کمک بسیاری کند. اما روش‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند تأثیرگذار باشند.

به ابروهایتان اجازه دهید تا رشد کنند

چیدن موهای ابرو، اپیلاسیون و دیگر روش‌های برداشتن مو می‌توانند فرصت رشد و پرشدن ابروها را از ما بگیرند. استراحت دادن به موها و نچیدن آن‌ها برای مدتی باعث کاهش آسیب‌ به پوست و فولیکول‌های موهای ابروی ما خواهد شد.

براساس مطالعات انجام شده، روغن کرچک حاوی اسید ریسینولئیک (Ricinoleic acid) است که می‌تواند به بهبود رشد موها نیز کمک کند و یک مرطوب‌کننده ارزان و مؤثر برای پوست شما باشد.

وازلین یک روش ارزان برای رطوبت‌رسانی به ابروها و محافظت از آن‌ها در برابر شکستگی است. همچنین علاوه بر اینکه باعث افزایش رشد ابروها می‌شود، آن‌ها را صاف و مرتب نیز نگه می‌دارد.

آلوئه‌ورا دارای فواید بسیاری از جمله خواص آنتی‌باکتریایی و ضد قارچی می‌باشد که می‌تواند از پوست و مو ابروها محافظت کند. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد آلوئه‌ورا می‌تواند باعث افزایش جریان خون شده و در نتیجه به رشد موها کمک فراوانی کند.

دریافت نکردن مواد مغذی و پروتئین به میزان کافی، باعث ریزش مو می‌شود. به همین منظور موادی را در رژیم غذایی خود مصرف کنید که سرشار از پروتئین، آهن و ویتامین‌های گروه B هستند.به ویژه بیوتین که موجب رشد موها شده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند.

لاتیس یک داروی موضعی می‌باشد که توسط سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) برای رشد ابروها تأیید شده است. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهند، بیماتوپروست به اندازه  ۰.۰۳ ٪  قادر است تا به رشد مجدد ابروها کمک کند.

 

ممکن است شواهد و مدارک علمی مبنی بر فواید روغن نارگیل محدود باشد، اما بسیاری از خواص آن به اثبات رسیده است که باعث می‌شود تا ارزش امتحان کردن را داشته باشد. روغن نارگیل یک درمان بی‌خطر و ارزان بوده که می‌تواند در رشد و پرپشت شدن ابروهای شما تأثیر چشمگیری داشته باشد.

کلمات کلیدی: روغن نارگیل برای رشد ابرو، روغن نارگیل، خواص روغن نارگیل

تمام حقوق برای سایت کیوت اسکین محفوظ میباشد.

همه افراد دوست دارند مژه ها بلند و ضخیمی داشته باشند. اما به نظر می رسد این آرزو بدون استفاده از ریمل و سایر محصولات مربوط به مژه دست نیافتنی است. بعضی از افراد با مژه های ضخیم تری نسبت به دیگران متولد می شوند. اما هنوز هم راه حلی برای افرادی که از نظر ژنتیکی مژه های کم پشت و کوتاهی دارند، وجود دارد. در ادامه این مطلب مجله پیام سلامت می خواهیم در مورد یکی از همین راه حل ها یعنی استفاده از روغن نارگیل برای تقویت مژه صحبت کنیم.

اغلب افراد برای تقویت مژه های خود به درمان های شیمیایی روی می آورند. با این حال، چندین ماده طبیعی وجود دارد که قادرند بدون ایجاد هیچ مشکلی، مژه های شما را تقویت کنند.

روغن نارگیل از “گوشت” یا بخش گوشتی میوه نارگیل به دست می آید. این “گوشت” را می توان به عنوان “هسته” نارگیل در نظر گرفت. نارگیل ها روی نخل نارگیل رشد می کنند. این روغن به طور معمول جامد است. زیرا نقطه ذوب آن ۷۶ درجه فارنهایت است. به دلیل ثبات عمومی و عمر مفید طولانی مدت از این روغن اغلب در آشپزی و تولید محصولات مراقبت از پوست و مو استفاده می شود. استحکام آن ممکن است به دلیل چرب بودن روغن باشد. این روغن یک اسید چرب اشباع با زنجیره متوسط محسوب می شود، زیرا اسیدهای چربی که در این روغن وجود دارد بین ۶ تا ۱۲ کربن دارند.

با توجه به طول زنجیره، مهم است بدانید که بیشتر چربی های طبیعی که ما مصرف می کنیم، همه اسیدهای چرب طولانی هستند. این موضوع باعث می شود روغن نارگیل یک چربی بسیار منحصر به فرد و یک نیروگاه از مواد مغذی مفید برای بدن باشد. این ماده یک روغن بسیار مفید و سودمند است که می تواند کاربردهای بسیاری داشته باشد و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد.

از بین روغن هایی که برای تقویت مژه ها استفاده می شوند، روغن نارگیل تا حد زیادی بهترین گزینه است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با استفاده از روغن بر روی مژه های خود دارند، این است که استفاده از این مواد در اطراف چشم بسیار خطرناک است. با این توضیح، باید بدانید که روغن نارگیل برای استفاده بر روی پوست اطراف چشم بسیار ایمن است به طوری که حتی از آن به عنوان درمان طبیعی برای ورم ملتحمه استفاده می شود.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

بدترین عارضه ای که روغن نارگیل خالص، ارگانیک و طبیعی برای چشم ها ایجاد می کند این است که باعث می شود یک یا دو دقیقه تاری دید داشته باشید. به غیر از آن، این روغن کاملا بی ضرر است.

با این توضیح، مهم است که بدانید باید از روغن نارگیل خالص و ارگانیک بر روی پوست اطراف چشم استفاده کنید. به خصوص در مواردی که می خواهید مشکلات چشمی را با آن درمان کنید. هر گونه مواد افزودنی که در نسخه های دیگر روغن نارگیل وجود دارند ممکن است برای چشم مضر باشند.

روغن نارگیل یک مرطوب کننده و نرم کننده مناسب است. به همین دلیل می تواند مژه ها را ضخیم تر و بلند تر کند. این بدان معنی است که روغن نارگیل یک جایگزین طبیعی برای ریمل مژه و ابرو عمل کند و حتی می تواند بر روی ابروها نیز نتایج مشابه ای داشته باشد.

هنگامی که صحبت از تغذیه موها می شود، روغن نارگیل در مقایسه با روغن های دیگر مانند روغن های معدنی و روغن آفتابگردان، تنها روغنی است که می تواند باعث جلوگیری از از بین رفتن پروتئین در موهای زائد شود. کاهش پروتئین، احتمال آسیب دیدگی مو را افزایش می دهد. هنگامی که مو پر از پروتئین سالم است، سریع تر، ضخیم تر و پرپشت تر می شود. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل، از مو در برابر تجزیه پروتئین جلوگیری می کنند.

اگر به دنبال مژه های بلند، ضخیم و پرپشت هستید، احتمالا با استفاده از این روغن بر روی مژه ها و حتی ابروها، از تاثیر شگفت انگیز آن تعجب خواهید کرد. چند روش موثر و ساده جهت استفاده از روغن نارگیل برای تقویت مژه وجود دارد. یک یا چند روش ذکر شده در زیر را امتحان کنید تا ببینید کدام یک از این روش ها برای شما مناسب تر هستند.

این روش خانگی یک روش عالی است که از ترکیبی از روغن نارگیل با اسانس لیمو و اسانس اسطوخودوس تهیه می شود. روغن نارگیل به طور طبیعی ناخالصی ها را جذب می کند و به فولیکول های مو کمک می کند تا مژه ها را دوباره بازسازی کنند. اسانس لیمو می تواند به پاک کردن مژه ها و تحریک رشد بیشتر کمک کرده، در حالی که اسانس اسطوخودوس مژه ها و فولیکول های مو را تقویت می کند.

این روش یک روش ساده تر است که با استفاده از روغن نارگیل به تنهایی انجام می شود.

یک تکه پنبه را به مقداری روغن نارگیل آغشته کنید. کمی از روغن را روی مژه های خود بمالید. روغن را با انگشت تمیز ماساژ دهید. چشمانتان را ببندید تا روغن وارد آن ها نشود. اجازه دهید روغن یک یا دو ساعت روی مژه ها بماند و سپس آن را با آب تمیز کنید. ۳ یا ۴ بار در هفته از این روش استفاده کنید.

یکی دیگر از درمان های خانگی برای تقویت مژه ها، استفاده از ترکیبی از روغن نارگیل و روغن کرچک است. روغن کرچک یکی دیگر از روغن های مغذی است که می تواند به تنهایی برای تقویت مژه ها استفاده شود اما وقتی با روغن نارگیل مخلوط می شود، نتایج بهتری را به دنبال دارد. سعی کنید به جای روش قبل، از این روش استفاده کنید.

روغن نارگیل ماده ای متنوع و مفید است که مزایای زیادی برای بدن دارد. برای شروع باید بگوییم که این روغن یک روغن عالی برای محافظت از پوست، مو و حتی دندان ها است.

استفاده از روغن نارگیل بر روی پوست و مو باعث ایجاد یک لایه مرطوب کننده و محافظتی می شود. از سوی دیگر، این روغن می تواند به عنوان یک نوع دهانشویه استفاده می شود. بنابراین می توانید از روغن نارگیل برای کشتن باکتری های مضر دهان استفاده کنید. این فرآیند عموما باعث بهبود سلامت دندان ها و دهان می شود و بوی بد را از بین می برد.

بسیاری از مزایای روغن نارگیل، ناشی از اسیدهای چرب دارای زنجیره متوسط در این ماده می باشد. مطالعات انجام شده در زمینه تحقیقات عمومی نشان داده اند که این اسیدهای چرب  می توانند به تقویت انرژی کمک کند؛ زیرا آنها مانند چربی های دیگر پردازش نمی شوند و به جای آن، مستقیما سوخته و تبدیل به انرژی می شوند.

مطالعات همچنین نشان داده اند که این اسید های چرب در تحریک متابولیسم مفید هستند، حساسیت به انسولین را افزایش می دهند و به مرور زمان موجب افزایش عملکرد کلی بدن و استقامت می شوند.

هنگامی که این اسیدهای چرب بلافاصله به عنوان انرژی می سوزند، به کتون تبدیل می شوند. کتون ها می توانند برای مغز بسیار مفید باشند. دانشمندان مطالعاتی را انجام داده اند که نشان می دهند این ماده مغذی ممکن است برای درمان بیماری صرع، آلزایمر و سایر بیماری های جدی مفید باشد. به طور کلی، مطالعات انجام شده بر روی مزایای روغن نارگیل، نشان می دهد که این روغن می تواند به بهبود عملکرد شناختی کمک کند و اختلالات حافظه مانند آلزایمر را درمان کند.

در طول تاریخ، نارگیل، اساسا جزئی از رژیم غذایی بسیاری از فرهنگ ها بوده است. به طوری که Tokelauan ها، که در جنوب اقیانوس آرام زندگی می کنند، بیش از ۶۰ درصد از کالری روزانه خود را از نارگیل به دست می آورند. به این ترتیب شیوع بیماری های قلبی در این افراد بسیار کمتر از سایر قومیت ها است.

روش های خانگی برای جلوگیری و یا درمان خط لبخند

فواید جویدن آدامس بدون قند برای بدن

تخم مرغ یک غذای ارزان اما فوق العاده مغذی است. این ماده حاوی کالری نسبتاً کمی است و پر از پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی، چربی های سالم و مواد مغذی مختلف است. البته گفته می شود که روش پختن تخم مرغ می تواند بر…فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

راهنمای سالم زیستن

وبسایت پیام سلامت با هدف ارتقاء دانش عمومی افراد جامعه در زمینه مسائل مختلف مرتبط با سلامت شخصی و اجتماعی و سلامت جسمی و روحی در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد. در این مدت ما کوشیده ایم با ارائه مطلب مفید و کاربردی و با رعایت امانت داری نسبت به منبع محتوا، مرجعی قابل اعتماد برای مخاطبانمان باشیم.

نام کاربری یا نشانی ایمیل

رمز عبور

مرا به خاطر بسپار

ثبت نام بسته شده است.

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

روغن نارگیل برای ابرو و رشد آن موثر است.  چنانچه شما به دنبال رشد سریع وموهای ضخیم تر ابرو هستید، می توانید از روغن هایی مانند کرچک و زیتون برای تحریک سالم تر رشد آن استفاده کنید. این روغن ها برای پوست و مو بسیار مفید است.

با استفاده از روغن نارگیل برای ابرو می توانید موهای ابرو را ضخیم تر، کامل تر و بلند تر کنید. روغن نارگیل با خواص زیاد، یکی از بهترین روغن هایی است که برای این منظور استفاده می شود.

آیا روغن نارگیل به رشد سریع ابرو کمک می کند؟ آیا روغن مناسبی برای رشد مجدد ابرو و جلوگیری از ریزش آن است؟ اینجا پاسخ  پرسش شما و نحوه استفاده از آن برای ایجاد موهای کامل تری در ابرو عنوان می شود.

فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

ابروها نقش زیادی در زیبایی صورت دارند. وجود ابروهای پرپشت و زیبا، جلوه خاصی به صورت بخشیده و ریزش موی ابرو، همیشه باعث احساس ناراحتی در فرد مخصوصا برای زنان می شود. راهکارهای زیادی برای جلوگیری از ریزش موی ابرو وجود دارد که می توان با استفاده از این راهکارها از ابروی پرپشت و زیبا بهره مند شویم.

اکثر زنان روش های زیادی را به این منظور آزمایش می کنند. از روش های گیاهی تا داروهای تجویز شده توسط پزشک . اما سوال این است که درمان گیاهی می تواند برای رفع این مشکل صورت گرفته و نتیجه بخش باشد؟ یکی از این روش ها، استفاده از روغن نارگیل برای ابرو است.

در این قسمت به بررسی فواید بی نظیر روغن نارگیل برای ابرو بعنوان بهترین داروی ابرو می پردازیم . استفاده از روغن نارگیل برای موهای ابرو دارای مزایای زیادی است از جمله تغذیه کننده مو، ایجاد مو های ملایم تر، قوی تر و حتی جلوگیری از شکستگی  یا ریزش موی ابرو. شما می توانید به راحتی و در هر زمانی از این روغن برای مشکل خود استفاده کنید.

هنگامی که شما به دنبال ایجاد موهایی قوی و محکم هستید. اگر می خواهید رشد موی ابرو را بیشتر کنید. اگر می خواهید موهای ابرو را بیشتر و سالم تر کنید. اگر از ریزش موی ابرو رنج می برید و می خواهید رشد مو را تحریک کنید. تمام این موارد با استفاده از روغن نارگیل، امکان پذیر است. پس از رسیدن به نتایج دلخواه ، می توانید ماندگاری اثر این روغن را روی ابروهای خود حس کنید.

 براساس بسیاری از بررسی ها و مشاهده عکس های قبل و بعد از افرادی که از روغن نارگیل استفاده کرده اند، به خصوص در ترکیب با سایر روغن های رشد مو مانند روغن زیتون و کرچک، می توان گفت که روغن نارگیل دارای خواص بسیاری دراین زمینه است.

به غیر از استفاده از روغن های طبیعی، محصولات دیگری نیز  می توانند گزینه مناسبی برای افزایش رشد موی ابرو باشند. این محصولات شامل داروهای درمان های رشد مو، سرم های افزایش دهنده و حتی مداد های مخصوصی که سبب تحریک موی ابرو می شود.

مژه های بلند و ابروهای پرپشت و بلند، بخشی از زیبایی ظاهری یک زن را تشکیل می دهند. بنابراین اگر شما به دنبال  رشد طولانی تر و بهبود موهای ابروی خود هستید، می توانید از دستور العمل های مربوط به استفاده از روغن نارگیل برای رسیدن به هدف مورد نظر خود استفاده کنید.

 روغن های حاوی روغن نارگیل، فوق العاده با ارزش هستند. شما می توانید با اطمینان کامل از آن روی ابرو را پوشانده و از نتیجه آن لذت ببرید.

روغن نارگیل برای ابرو بسیار موثر بوده و با خاصیت  مرطوب کنندگی و تغذیه کننده، سبب تحریک فولیکول مو شده و به آنها در طول مراحل رشد، کمک می کند. بنابراین در صورتی که دچار ریزش مو ابرو بوده یا ابروهای نازک و کمرنگی دارید، این روش را حتما امتحان کنید.

 

به طور کلی، روغن نارگیل نه تنها برای موی ابرو، بلکه برای تقویت رشد موهای سر هم بسیار موثر است. با تحریک فولیکول مو چه در ابرو یا در موی سر، به رشد مو کمک کرده و زمانی که رشد ابرو صورت می گیرد؛ طبیعتا بلند تر و زیباتر به نظر می رسد.

بنابراین، روغن نارگیل به ابرو کمک می کند تا سریعتر رشد کند. روغن نارگیل، به عنوان یکی از بهترین مرطوب کننده های موی ابرو، موی سر مو و فولیکول مو، باعث می شود تا روند رشد سریع تر انجام شود.

بعضی از افراد پس از استفاده منظم از روغن نارگیل پس از گذشت چند هفته، شاهد نتایج مثبت موهای ابرو در خود شده اند. تقریبا با چهار هفته استفاده از روغن نارگیل بر روی ابرو، شما شاهد ابروهایی زیبا و طبیعی خواهید بود.

 

شما می توانید از روغن نارگیل برای  ضخیم تر کردن موی ابرو  استفاده کنید. این روغن به منظور تغذیه و تحریک فولیکول های مو در اطراف خط ابرو استفاده می شود.

همانطور که موها رشد می کنند، ضخامت و قدرت آن ها هم بیشتر می شود. بنابراین رشته های موی شما ضخیم تر و قوی تر می شوند. روغن نارگیل برای ابرو مخصوصا برای افرادی که دارای مشکل ابروهای نازک هستند، بسیار مناسب است.

برای استفاده از روغن نارگیل برای ابرو ، روغن را روی خط موهای  ابرو ی خود اعمال کرده و ماساژ دهید تا  به موهای شما نفوذ کند. این کار سبب تحریک  و قدرت فولیکول ها شده  و باعث نتیجه گیری بهتر می شود. به منظور دستیابی به نتایج بهتر موارد زیر را در استفاده از روغن نارگیل، به کار ببرید.

شناخت روش کار و چگونگی استفاده از روغن نارگیل بر روی ابرو بسیار مهم است، به خصوص اگر می خواهید نتایج سریعتری داشته باشید. به منظور دسترسی به  بهترین نتایج،به مدت چند هفته ، روغن  نارگیل را بر روی موهای  ابرو اعمال کنید تا نتایج دلخواه خود را ببینید.

به خاطر داشته باشید که از نفوذ روغن نارگیل یا هر نوع روغن دیگری به اطراف چشم جلوگیری کنید. بافت اطراف چشم بسیار حساس بوده و ممکن است سبب بروز حساسیت یا مشکلات دیگر شود.

فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

ابتدا پوست ناحیه ابرو را به آرامی تمیز کرده و سپس کمی روغن نارگیل را با استفاده از یک پنبه بر روی پوست خود بمالید. سپس با استفاده از نوک انگشتان خود، آن را ماساژ دهید زیرا این کار سبب جذب روغن می شود. پیش از رفتن به رختخواب و هنگام صبح این کار را تکرار کنید.

مخلوط روغن کرچک و روغن نارگیل برای ابرو ، نتایج بهتر و سریع تری دارد. برخی افراد هم از مخلوط روغن نارگیل و روغن زیتون استفاده می کنند. هر دو روش، در رشد موهای ابرو بسیار موثر است.

با این کار ابروها ضخیم تر، پررنگ تر، کامل تر و زیباتر می شوند. علاوه بر استفاده از روغن ها و داروهای گیاهی، همواره به خاطر داشته باشید که رشد مو تحت تاثیر عوامل زیادی قرار داشته و ریزش مو، سب ایجاد نگرانی و ناراحتی در افراد می شود.

بنابراین بهتر است سبک زندگی صحیح و سالمی را دنبال کرده و از مواردی مانند فشار، استرس، تغذیه ناسالم اجتناب کرده و باعث تقویت موی خود شوید. البته عوامل دیگری هم ممکن است سبب ریزش موی ابرو یا سر شوند.

این گونه عوامل ناشی از مشکلات پزشکی و یا برخی بیماری ها به وجود می آید که پس از درمان این مشکلات و بیماری ها، به راحتی می توانید از موی سالمی برخوردار شوید. زیرا مو، بسیار آسیب پذیر بوده و ممکن است به سرعت تحت تاثیر قرار گیرد.

مترجم: مهناز ضحاکی

ارتباط گلاب و زیبایی پوست

رفع سه سوته گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

پنج نکته اساسی برای انتخاب لباس زنانه در مهمانی‌های دوستانه

  • ظروف چینی زرین مدل شهرزاد
  • کدام گن لاغری بهتر است؟

    همه چیز درباره هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ

    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    من همه روغنها را استفاده کردم ریزش ابروم بیشتر شد

    خیلی بدشانسی عزیزم …………………………….. عین خودم

    نه عزیزم خیلی هم‌خوبه روغن نارگیل برای ابرو

    من میخام روغن نارگیل ب ابرو هام‌بزنم نظرتون چیه

    دکتر سلام

    زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

    راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


    زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


    عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    مطالب پیشنهادی


    درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

    معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


    بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

    ۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

    آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


    سوالات شایع زگیل تناسلی

    ویدیو های سلامت


    آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


    کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

    دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


    علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


    آزمایش خون تان را تفسیر کنید

    ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

    نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

    روغن نارگیل برای ابرو و رشد آن موثر است.  چنانچه شما به دنبال رشد سریع وموهای ضخیم تر ابرو هستید، می توانید از روغن هایی مانند کرچک و زیتون برای تحریک سالم تر رشد آن استفاده کنید. این روغن ها برای پوست و مو بسیار مفید است.

    با استفاده از روغن نارگیل برای ابرو می توانید موهای ابرو را ضخیم تر، کامل تر و بلند تر کنید. روغن نارگیل با خواص زیاد، یکی از بهترین روغن هایی است که برای این منظور استفاده می شود.

    آیا روغن نارگیل به رشد سریع ابرو کمک می کند؟ آیا روغن مناسبی برای رشد مجدد ابرو و جلوگیری از ریزش آن است؟ اینجا پاسخ  پرسش شما و نحوه استفاده از آن برای ایجاد موهای کامل تری در ابرو عنوان می شود.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    ابروها نقش زیادی در زیبایی صورت دارند. وجود ابروهای پرپشت و زیبا، جلوه خاصی به صورت بخشیده و ریزش موی ابرو، همیشه باعث احساس ناراحتی در فرد مخصوصا برای زنان می شود. راهکارهای زیادی برای جلوگیری از ریزش موی ابرو وجود دارد که می توان با استفاده از این راهکارها از ابروی پرپشت و زیبا بهره مند شویم.

    اکثر زنان روش های زیادی را به این منظور آزمایش می کنند. از روش های گیاهی تا داروهای تجویز شده توسط پزشک . اما سوال این است که درمان گیاهی می تواند برای رفع این مشکل صورت گرفته و نتیجه بخش باشد؟ یکی از این روش ها، استفاده از روغن نارگیل برای ابرو است.

    در این قسمت به بررسی فواید بی نظیر روغن نارگیل برای ابرو بعنوان بهترین داروی ابرو می پردازیم . استفاده از روغن نارگیل برای موهای ابرو دارای مزایای زیادی است از جمله تغذیه کننده مو، ایجاد مو های ملایم تر، قوی تر و حتی جلوگیری از شکستگی  یا ریزش موی ابرو. شما می توانید به راحتی و در هر زمانی از این روغن برای مشکل خود استفاده کنید.

    هنگامی که شما به دنبال ایجاد موهایی قوی و محکم هستید. اگر می خواهید رشد موی ابرو را بیشتر کنید. اگر می خواهید موهای ابرو را بیشتر و سالم تر کنید. اگر از ریزش موی ابرو رنج می برید و می خواهید رشد مو را تحریک کنید. تمام این موارد با استفاده از روغن نارگیل، امکان پذیر است. پس از رسیدن به نتایج دلخواه ، می توانید ماندگاری اثر این روغن را روی ابروهای خود حس کنید.

     براساس بسیاری از بررسی ها و مشاهده عکس های قبل و بعد از افرادی که از روغن نارگیل استفاده کرده اند، به خصوص در ترکیب با سایر روغن های رشد مو مانند روغن زیتون و کرچک، می توان گفت که روغن نارگیل دارای خواص بسیاری دراین زمینه است.

    به غیر از استفاده از روغن های طبیعی، محصولات دیگری نیز  می توانند گزینه مناسبی برای افزایش رشد موی ابرو باشند. این محصولات شامل داروهای درمان های رشد مو، سرم های افزایش دهنده و حتی مداد های مخصوصی که سبب تحریک موی ابرو می شود.

    مژه های بلند و ابروهای پرپشت و بلند، بخشی از زیبایی ظاهری یک زن را تشکیل می دهند. بنابراین اگر شما به دنبال  رشد طولانی تر و بهبود موهای ابروی خود هستید، می توانید از دستور العمل های مربوط به استفاده از روغن نارگیل برای رسیدن به هدف مورد نظر خود استفاده کنید.

     روغن های حاوی روغن نارگیل، فوق العاده با ارزش هستند. شما می توانید با اطمینان کامل از آن روی ابرو را پوشانده و از نتیجه آن لذت ببرید.

    روغن نارگیل برای ابرو بسیار موثر بوده و با خاصیت  مرطوب کنندگی و تغذیه کننده، سبب تحریک فولیکول مو شده و به آنها در طول مراحل رشد، کمک می کند. بنابراین در صورتی که دچار ریزش مو ابرو بوده یا ابروهای نازک و کمرنگی دارید، این روش را حتما امتحان کنید.

     

    به طور کلی، روغن نارگیل نه تنها برای موی ابرو، بلکه برای تقویت رشد موهای سر هم بسیار موثر است. با تحریک فولیکول مو چه در ابرو یا در موی سر، به رشد مو کمک کرده و زمانی که رشد ابرو صورت می گیرد؛ طبیعتا بلند تر و زیباتر به نظر می رسد.

    بنابراین، روغن نارگیل به ابرو کمک می کند تا سریعتر رشد کند. روغن نارگیل، به عنوان یکی از بهترین مرطوب کننده های موی ابرو، موی سر مو و فولیکول مو، باعث می شود تا روند رشد سریع تر انجام شود.

    بعضی از افراد پس از استفاده منظم از روغن نارگیل پس از گذشت چند هفته، شاهد نتایج مثبت موهای ابرو در خود شده اند. تقریبا با چهار هفته استفاده از روغن نارگیل بر روی ابرو، شما شاهد ابروهایی زیبا و طبیعی خواهید بود.

     

    شما می توانید از روغن نارگیل برای  ضخیم تر کردن موی ابرو  استفاده کنید. این روغن به منظور تغذیه و تحریک فولیکول های مو در اطراف خط ابرو استفاده می شود.

    همانطور که موها رشد می کنند، ضخامت و قدرت آن ها هم بیشتر می شود. بنابراین رشته های موی شما ضخیم تر و قوی تر می شوند. روغن نارگیل برای ابرو مخصوصا برای افرادی که دارای مشکل ابروهای نازک هستند، بسیار مناسب است.

    برای استفاده از روغن نارگیل برای ابرو ، روغن را روی خط موهای  ابرو ی خود اعمال کرده و ماساژ دهید تا  به موهای شما نفوذ کند. این کار سبب تحریک  و قدرت فولیکول ها شده  و باعث نتیجه گیری بهتر می شود. به منظور دستیابی به نتایج بهتر موارد زیر را در استفاده از روغن نارگیل، به کار ببرید.

    شناخت روش کار و چگونگی استفاده از روغن نارگیل بر روی ابرو بسیار مهم است، به خصوص اگر می خواهید نتایج سریعتری داشته باشید. به منظور دسترسی به  بهترین نتایج،به مدت چند هفته ، روغن  نارگیل را بر روی موهای  ابرو اعمال کنید تا نتایج دلخواه خود را ببینید.

    به خاطر داشته باشید که از نفوذ روغن نارگیل یا هر نوع روغن دیگری به اطراف چشم جلوگیری کنید. بافت اطراف چشم بسیار حساس بوده و ممکن است سبب بروز حساسیت یا مشکلات دیگر شود.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    ابتدا پوست ناحیه ابرو را به آرامی تمیز کرده و سپس کمی روغن نارگیل را با استفاده از یک پنبه بر روی پوست خود بمالید. سپس با استفاده از نوک انگشتان خود، آن را ماساژ دهید زیرا این کار سبب جذب روغن می شود. پیش از رفتن به رختخواب و هنگام صبح این کار را تکرار کنید.

    مخلوط روغن کرچک و روغن نارگیل برای ابرو ، نتایج بهتر و سریع تری دارد. برخی افراد هم از مخلوط روغن نارگیل و روغن زیتون استفاده می کنند. هر دو روش، در رشد موهای ابرو بسیار موثر است.

    با این کار ابروها ضخیم تر، پررنگ تر، کامل تر و زیباتر می شوند. علاوه بر استفاده از روغن ها و داروهای گیاهی، همواره به خاطر داشته باشید که رشد مو تحت تاثیر عوامل زیادی قرار داشته و ریزش مو، سب ایجاد نگرانی و ناراحتی در افراد می شود.

    بنابراین بهتر است سبک زندگی صحیح و سالمی را دنبال کرده و از مواردی مانند فشار، استرس، تغذیه ناسالم اجتناب کرده و باعث تقویت موی خود شوید. البته عوامل دیگری هم ممکن است سبب ریزش موی ابرو یا سر شوند.

    این گونه عوامل ناشی از مشکلات پزشکی و یا برخی بیماری ها به وجود می آید که پس از درمان این مشکلات و بیماری ها، به راحتی می توانید از موی سالمی برخوردار شوید. زیرا مو، بسیار آسیب پذیر بوده و ممکن است به سرعت تحت تاثیر قرار گیرد.

    مترجم: مهناز ضحاکی

    ارتباط گلاب و زیبایی پوست

    رفع سه سوته گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

    پنج نکته اساسی برای انتخاب لباس زنانه در مهمانی‌های دوستانه

  • پروفایل زن تنها کنار دریا
  • کدام گن لاغری بهتر است؟

    همه چیز درباره هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ

    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    من همه روغنها را استفاده کردم ریزش ابروم بیشتر شد

    خیلی بدشانسی عزیزم …………………………….. عین خودم

    نه عزیزم خیلی هم‌خوبه روغن نارگیل برای ابرو

    من میخام روغن نارگیل ب ابرو هام‌بزنم نظرتون چیه

    دکتر سلام

    زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

    راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


    زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


    عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    مطالب پیشنهادی


    درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

    معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


    بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

    ۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

    آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


    سوالات شایع زگیل تناسلی

    ویدیو های سلامت


    آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


    کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

    دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


    علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


    آزمایش خون تان را تفسیر کنید

    ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

    نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

    روغن نارگیل برای ابرو و رشد آن موثر است.  چنانچه شما به دنبال رشد سریع وموهای ضخیم تر ابرو هستید، می توانید از روغن هایی مانند کرچک و زیتون برای تحریک سالم تر رشد آن استفاده کنید. این روغن ها برای پوست و مو بسیار مفید است.

    با استفاده از روغن نارگیل برای ابرو می توانید موهای ابرو را ضخیم تر، کامل تر و بلند تر کنید. روغن نارگیل با خواص زیاد، یکی از بهترین روغن هایی است که برای این منظور استفاده می شود.

    آیا روغن نارگیل به رشد سریع ابرو کمک می کند؟ آیا روغن مناسبی برای رشد مجدد ابرو و جلوگیری از ریزش آن است؟ اینجا پاسخ  پرسش شما و نحوه استفاده از آن برای ایجاد موهای کامل تری در ابرو عنوان می شود.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    ابروها نقش زیادی در زیبایی صورت دارند. وجود ابروهای پرپشت و زیبا، جلوه خاصی به صورت بخشیده و ریزش موی ابرو، همیشه باعث احساس ناراحتی در فرد مخصوصا برای زنان می شود. راهکارهای زیادی برای جلوگیری از ریزش موی ابرو وجود دارد که می توان با استفاده از این راهکارها از ابروی پرپشت و زیبا بهره مند شویم.

    اکثر زنان روش های زیادی را به این منظور آزمایش می کنند. از روش های گیاهی تا داروهای تجویز شده توسط پزشک . اما سوال این است که درمان گیاهی می تواند برای رفع این مشکل صورت گرفته و نتیجه بخش باشد؟ یکی از این روش ها، استفاده از روغن نارگیل برای ابرو است.

    در این قسمت به بررسی فواید بی نظیر روغن نارگیل برای ابرو بعنوان بهترین داروی ابرو می پردازیم . استفاده از روغن نارگیل برای موهای ابرو دارای مزایای زیادی است از جمله تغذیه کننده مو، ایجاد مو های ملایم تر، قوی تر و حتی جلوگیری از شکستگی  یا ریزش موی ابرو. شما می توانید به راحتی و در هر زمانی از این روغن برای مشکل خود استفاده کنید.

    هنگامی که شما به دنبال ایجاد موهایی قوی و محکم هستید. اگر می خواهید رشد موی ابرو را بیشتر کنید. اگر می خواهید موهای ابرو را بیشتر و سالم تر کنید. اگر از ریزش موی ابرو رنج می برید و می خواهید رشد مو را تحریک کنید. تمام این موارد با استفاده از روغن نارگیل، امکان پذیر است. پس از رسیدن به نتایج دلخواه ، می توانید ماندگاری اثر این روغن را روی ابروهای خود حس کنید.

     براساس بسیاری از بررسی ها و مشاهده عکس های قبل و بعد از افرادی که از روغن نارگیل استفاده کرده اند، به خصوص در ترکیب با سایر روغن های رشد مو مانند روغن زیتون و کرچک، می توان گفت که روغن نارگیل دارای خواص بسیاری دراین زمینه است.

    به غیر از استفاده از روغن های طبیعی، محصولات دیگری نیز  می توانند گزینه مناسبی برای افزایش رشد موی ابرو باشند. این محصولات شامل داروهای درمان های رشد مو، سرم های افزایش دهنده و حتی مداد های مخصوصی که سبب تحریک موی ابرو می شود.

    مژه های بلند و ابروهای پرپشت و بلند، بخشی از زیبایی ظاهری یک زن را تشکیل می دهند. بنابراین اگر شما به دنبال  رشد طولانی تر و بهبود موهای ابروی خود هستید، می توانید از دستور العمل های مربوط به استفاده از روغن نارگیل برای رسیدن به هدف مورد نظر خود استفاده کنید.

     روغن های حاوی روغن نارگیل، فوق العاده با ارزش هستند. شما می توانید با اطمینان کامل از آن روی ابرو را پوشانده و از نتیجه آن لذت ببرید.

    روغن نارگیل برای ابرو بسیار موثر بوده و با خاصیت  مرطوب کنندگی و تغذیه کننده، سبب تحریک فولیکول مو شده و به آنها در طول مراحل رشد، کمک می کند. بنابراین در صورتی که دچار ریزش مو ابرو بوده یا ابروهای نازک و کمرنگی دارید، این روش را حتما امتحان کنید.

     

    به طور کلی، روغن نارگیل نه تنها برای موی ابرو، بلکه برای تقویت رشد موهای سر هم بسیار موثر است. با تحریک فولیکول مو چه در ابرو یا در موی سر، به رشد مو کمک کرده و زمانی که رشد ابرو صورت می گیرد؛ طبیعتا بلند تر و زیباتر به نظر می رسد.

    بنابراین، روغن نارگیل به ابرو کمک می کند تا سریعتر رشد کند. روغن نارگیل، به عنوان یکی از بهترین مرطوب کننده های موی ابرو، موی سر مو و فولیکول مو، باعث می شود تا روند رشد سریع تر انجام شود.

    بعضی از افراد پس از استفاده منظم از روغن نارگیل پس از گذشت چند هفته، شاهد نتایج مثبت موهای ابرو در خود شده اند. تقریبا با چهار هفته استفاده از روغن نارگیل بر روی ابرو، شما شاهد ابروهایی زیبا و طبیعی خواهید بود.

     

    شما می توانید از روغن نارگیل برای  ضخیم تر کردن موی ابرو  استفاده کنید. این روغن به منظور تغذیه و تحریک فولیکول های مو در اطراف خط ابرو استفاده می شود.

    همانطور که موها رشد می کنند، ضخامت و قدرت آن ها هم بیشتر می شود. بنابراین رشته های موی شما ضخیم تر و قوی تر می شوند. روغن نارگیل برای ابرو مخصوصا برای افرادی که دارای مشکل ابروهای نازک هستند، بسیار مناسب است.

    برای استفاده از روغن نارگیل برای ابرو ، روغن را روی خط موهای  ابرو ی خود اعمال کرده و ماساژ دهید تا  به موهای شما نفوذ کند. این کار سبب تحریک  و قدرت فولیکول ها شده  و باعث نتیجه گیری بهتر می شود. به منظور دستیابی به نتایج بهتر موارد زیر را در استفاده از روغن نارگیل، به کار ببرید.

    شناخت روش کار و چگونگی استفاده از روغن نارگیل بر روی ابرو بسیار مهم است، به خصوص اگر می خواهید نتایج سریعتری داشته باشید. به منظور دسترسی به  بهترین نتایج،به مدت چند هفته ، روغن  نارگیل را بر روی موهای  ابرو اعمال کنید تا نتایج دلخواه خود را ببینید.

    به خاطر داشته باشید که از نفوذ روغن نارگیل یا هر نوع روغن دیگری به اطراف چشم جلوگیری کنید. بافت اطراف چشم بسیار حساس بوده و ممکن است سبب بروز حساسیت یا مشکلات دیگر شود.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    ابتدا پوست ناحیه ابرو را به آرامی تمیز کرده و سپس کمی روغن نارگیل را با استفاده از یک پنبه بر روی پوست خود بمالید. سپس با استفاده از نوک انگشتان خود، آن را ماساژ دهید زیرا این کار سبب جذب روغن می شود. پیش از رفتن به رختخواب و هنگام صبح این کار را تکرار کنید.

    مخلوط روغن کرچک و روغن نارگیل برای ابرو ، نتایج بهتر و سریع تری دارد. برخی افراد هم از مخلوط روغن نارگیل و روغن زیتون استفاده می کنند. هر دو روش، در رشد موهای ابرو بسیار موثر است.

    با این کار ابروها ضخیم تر، پررنگ تر، کامل تر و زیباتر می شوند. علاوه بر استفاده از روغن ها و داروهای گیاهی، همواره به خاطر داشته باشید که رشد مو تحت تاثیر عوامل زیادی قرار داشته و ریزش مو، سب ایجاد نگرانی و ناراحتی در افراد می شود.

    بنابراین بهتر است سبک زندگی صحیح و سالمی را دنبال کرده و از مواردی مانند فشار، استرس، تغذیه ناسالم اجتناب کرده و باعث تقویت موی خود شوید. البته عوامل دیگری هم ممکن است سبب ریزش موی ابرو یا سر شوند.

    این گونه عوامل ناشی از مشکلات پزشکی و یا برخی بیماری ها به وجود می آید که پس از درمان این مشکلات و بیماری ها، به راحتی می توانید از موی سالمی برخوردار شوید. زیرا مو، بسیار آسیب پذیر بوده و ممکن است به سرعت تحت تاثیر قرار گیرد.

    مترجم: مهناز ضحاکی

    ارتباط گلاب و زیبایی پوست

    رفع سه سوته گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

    پنج نکته اساسی برای انتخاب لباس زنانه در مهمانی‌های دوستانه

  • عکس ضد حال دختر
  • کدام گن لاغری بهتر است؟

    همه چیز درباره هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ

    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    من همه روغنها را استفاده کردم ریزش ابروم بیشتر شد

    خیلی بدشانسی عزیزم …………………………….. عین خودم

    نه عزیزم خیلی هم‌خوبه روغن نارگیل برای ابرو

    من میخام روغن نارگیل ب ابرو هام‌بزنم نظرتون چیه

    دکتر سلام

    زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

    راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


    زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


    عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    مطالب پیشنهادی


    درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

    معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


    بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

    ۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

    آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


    سوالات شایع زگیل تناسلی

    ویدیو های سلامت


    آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


    کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

    دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


    علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


    آزمایش خون تان را تفسیر کنید

    ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

    صفحه اصلی » مقالات 🔥 » پزشکی و سلامت 🔥 » خوراکی ها و گیاهان » روغن نارگیل / خواص برای مو، مژه، لک صورت، چین و چروک و لاغری

    روغن نارگیل : تا به امروز، بیش از ۱۵۰۰ مطالعه وجود دارد که نشان می دهد روغن نارگیل یکی از سالمترین غذاها در دنیاست.

    روغن نارگیل خواص زیادی بخصوص برای پوست و مو دارد. از جمله خواص این روغن می توان به تقویت مو، ابرو، و مژه و همچنین برای از بین بردن لک صورت، چین و چروک و درمان سلولیت اشاره کرد. همچنین روغن نارگیل برای لاغری مفید است.

    روغن نارگیل, خواص روغن نارگیل در طب سنتی, خواص روغن نارگیل برای مو, روغن نارگیل برای لک صورت, روغن نارگیل برای چروک صورت, خواص روغن نارگیل برای لاغری, خواص روغن نارگیل برای مژه

    برای دسترسی سریع به محتوای مطلب از لینکهای زیر استفاده کنید:فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    کسانی که پوست خشکی دارند می‌توانند از روغن نارگیل استفاده کنند.

    پس از شستشوی بدن در حمام و قبل از خروج، روغن مالی بدن با روغن نارگیل می تواند انجام شود که جذب خوبی دارد.

    موجب انعطاف، شادابی و خوش رنگی پوست شده، همچنین باعث حجم آوردن بدن در افراد لاغر می شود.

    کلیه و کمر را نیز گرم می‌کند.

    عضلات کمر و نیز احشای داخل شکم و لگن (روده ها، کلیه ها، تخمدان و رحم )، بسیار مستعد سردی هستند و برخی کمر دردها و دل دردها نیز به همین دلیل است.

    مالیدن روغن نارگیل به ناحیه  و سپس بستن با شال برای رفع دردهای محل، بسیار مفید است.

    کسانی که مثانه آنها حالت سستی و سردی پیدا کرده (از علائم آن اینست که به دنبال عطسه یا سرفه، چند قطره ای ادرار بریزد و عدم کنترل ادرار داشته باشند) نیز از دستور فوق نفع می برند.

    خواص روغن نارگیل در طب سنتی

    هفته ای دوبار دستان و انگشتان خود را با این روغن ماساژ دهید تا نرمی و لطافت پوست دستتان را احساس کنید.

    اگر موهایی ضخیم و خشک دارید یا موهایی رنگ کرده دارید، برای نرم کردن آن می توانید به روغن نارگیل اعتماد کنید.

    چون این روغن با خواص شفابخش خود انتهای مو را نرم کرده و خشکی و شکنندگی اش را برطرف میکند.

    شاید به نظر عجیب برسد، اما برای سم زدایی از بدن و البته سفید کردن دندانها،صبح ها قبل از مسواک زدن،کمی روغن نارگیل داخل دهانتان بریزید و سعی کنید آنرا تا ۱۵_۲۰ دقیقه داخل دهان نگه دارید.

    اینکار علاوه بر سم زدایی بدن و سفید کردن دندانها به رفع سردرد و سرحال شدن شما هم کمک میکند.

    در ابتدا از ۵ دقیقه شروع کنید و به مرور به ۲۰ دقیقه برسانید.

    برای اسکراب کردن پوست بدن و صورت لازم نیست پول زیاد خرج کنید و محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس و گران بخرید.

    چون کمی روغن نارگیل و شکر گرانوله هم کار شما را به خوبی راه می اندازد و یک پوست نرم و لطیف تحویلتان میدهد.

    کمی روغن نارگیل روی جوش ها بگذارید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی پوستتان بماند.

    نه محل جوشها را بمالید و نه فشار دهید.

    بعداز طی این مدت زمان صورتتان را با آب گرم بشویید و از هیچ محصول ضد آکنه یا آرایشی دیگر استفاده نکنید.

    خاصیت ضد باکتری روغن نارگیل خیلی زود جوش ها را نیست و نابود میکند.

    اگر دچار آلرژی فصلی هستید،کمی روغن نارگیل داخل بینی تان بمالید.

    برای نتیجه ی بهتر این کار را یکی دو هفته ادامه دهید.

    پوستتان خشک است و برای پاک کردن آرایش تان دنبال یک محصول خوب میگردید؟

    روغن نارگیل را بویژه برای خلاص شدن از شر ته مانده ریمل استفاده کنید و معجزه آنرا ببینید.

    البته مراقب باشید که روغن وارد چشمتان نشود.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    اگر برای رهایی از شر موهای زئد از تیغ خودتراش و… استفاده میکنید و پوست حساسی دارید که هربار بعداز موزدایی قرمز و ملتهب میشود، قبل از شروع کار کمی روغن نارگیل روی بدنتان بمالید و خوب ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

    ماساژ بدن با این روغن، از خشکی، چین و چروک و پیری پوست جلوگیری میکند.

    به کاهش لکه های پوستی و بهبود علایم و نشانه های عفونت های پوستی کمک میکند.

    بدلیل اینکه روغن نارگیل، تقریبا برای تمامی پوستها، کاملا بی خطر و ایمن است، میتواند بر روی پوست نوزادان و بخصوص بثورات ناشی از پوشک بر روی بدن این نوزادان مورد استفاده قرار گیرد.

    با شوره سر، به هر دلیلی که ایجاد شده باشد، مقابله میکند.

    روند ریزش مو را در افرادی که دچار ریزش مو هستند، کندتر ساخته و از شکست و دو شاخه شدن انتهای موها جلوگیری خواهد کرد.

    از قدیم روغن نارگیل به عنوان درمانی طبیعی برای رشد بیشتر و درخشندگی موها استفاده می‌شد.

    این روغن به خاطر داشتن اسید لوریک، جلوی از دست رفتن پروتئین رو گرفته، و وقتی قبل یا بعد از شستن مو استفاده بشود به عنوان محافظی برای هر نوع مویی علیرغم آسیب دیده بودن یا نبودن به حساب می آید.

    روغن نارگیل فعالیت های قوی آنتی باکتریال برای از بین بردن باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها انجام می‌دهد.

    اگر موهای خشکی دارید، روغن نارگیل اسیدهای چربی دارد که برای کمک به بهبود این اختلالات مناسب هستند.

  • درد زیر شکم در حاملگی نشانه چیست
  • شما می‌توانید شامپوی نارگیل و اسطوخودوس خانگی خودتان را به منظور بهبود سلامت موهای‌تان درست کنید و از روغن نارگیل مستقیما به عنوان یک نرم‌کننده‌ی کاملا طبیعی برای موهای‌تان استفاده کنید.

    برای خلاص شدن از خشکی مو و ضخیم شدن مو، ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با ۱۰ قطره روغن معطر رزماری مخلوط کنید و ترکیب حاصل را به مدت ۳ دقیقه روی پوست سرتان ماساژ بدهید.

    پس از گذشت ۳۰ دقیقه دوش بگیرید.

    خواص روغن نارگیل برای مو

    روغن نارگیل به سرعت تبدیل به عنصر اصلی مراقبت از موهای فر و مجعد می‌شود، زیرا رطوبت و درخشش خاصی به مو می‌دهد و از وز آن می‌کاهد.

    این روغن هم‌چنین برای درهم و برهمی مو و گره خوردگی آن بسیار عالی است.

    می‌توانید کمی از روغن را روی موهای نم‌دار بزنید و کمی صبر کنید. بعد، خواهید دید که گره موهای‌تان شل می‌شود و به راحتی می‌توانید آنها را از هم باز کنید.

    در روغن نارگیل سطح بالایی از اسیدهای چرب وجود دارد که نرم‌کننده عمیقی را بر موی شما به‌جا می‌گذارد و وقتی موی شما با نرم‌کننده تامین‌شده‌باشد، قوی‌تر می‌شود.

    برای اینکه از خواص تقویت کنندگی روغن نارگیل بیشتر بهره ببرید خوب است از یک ماسک روغن نارگیل و آبلیمو استفاده کنید زیرا در آب‌لیمو مقدار زیادی ویتامین ث هست و این با فوق‌موثر بودنش برای حفظ و افزایش رشد مو ثابت شده‌است.

    هم نارگیل و هم لیمو اگر از بعد فیزیکی دیده‌شوند تا حدی شگفت‌انگیزند، اما آن‌ها می‌توانند بیشتر از آن‌چیزی که شما تصور‌ می‌کنید مفید باشند.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    به‌ویژه، ترکیب این دو ماده ماسک موی کاملی برای تقویت رشد مو می‌سازد.

    اگر به‌دنبال یک درمان کامل هستید، که می‌تواند نازکی موی شما را رفع‌کند، رشد موی شما را تقویت و آن را نرم کند، پس ترکیب روغن‌ نارگیل و آب‌ لیمو درمان کاملی‌ است که نمی‌توانید از آن بگذرید.

    از خواص روغن نارگیل بهبود مشکلات پوستی مخصوصا در ناحیه موی سر است.

    روغن نارگیل نه تنها به عنوان یک پاک‌کننده‌ی پوست صورت، مرطوب‌کننده و کرم ضد آفتاب فوق‌العاده است، بلکه می‌تواند بسیاری از اختلالات پوستی را نیز درمان کند.

    اسیدهای چرب (اسید کاپریلیک و اسید لوریک) موجود در روغن نارگیل به صورت داخلی و خارجی التهاب را کاهش می‌دهد و پوست را مرطوب می‌کند.

    به همین دلیل روغن نارگیل یک راه‌حل عالی برای درمان شوره سر است.

    روغن نارگیل از زمان های قدیم برای جلوگیری از ریزش مو مورد استفاده قرار می‌گرفت.  ماساژ پوست سر با روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل که بهترین روغن برای مو است در جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است.

    ماساژ دادن روغن نارگیل بر روی پوست سرتان دو فایده دارد، هم از مزایای خود ماساژ که باعث آرامش و بهبود جریان خون به فولیکول‌ها می‌شود بهره می‌برید و هم از مزایای تغذیه‌ای‌ِ روغن‌ نارگیل استفاده می‌کنید.

    روغن نارگیل در دمای اتاق حالت کرمی دارد، و زمانی که ۲۴ درجه حرارت ببیند مایع می‌شود.

    زمانی که زیر دوش هستید، با نگه داشتن بطری روغن زیر آب گرم، آن را ذوب کنید.

    سپس، بعد از شامپو کردن موهای‌تان، مقدار زیادی از روغن را به تارهای مرطوب موها‌یتان بمالید و موهای‌تان را بپیچید و پشت سرتان جمع کنید.

    برای این‌که درخشش و رطوبت را به آن تارهای مرده و کدر برگردانید، اجازه بدهید قبل از آبکشی، روغن حداقل ۵ دقیق روی موهای‌تان بماند.

    ماساژ پوست کف سر با یک ماده‌ی محرک مانند روغن نارگیل احتمال رشد موها و بلندتر شدن آن‌ها را افزایش می‌دهد.

    روغن نارگیل دارای ویتامین‌های ضروری و مواد مغذی فراوانی است و یک نرم‌کننده‌ی طبیعی برای موها محسوب می‌شود.

    به اندازه‌ی یک نخود از روغن نارگیل را بین انگشتان‌تان مالش دهید تا گرم شود، سپس آن را به ۵ سانت انتهایی موهای‌تان بمالید تا تمام روز از وز در امان باشند.

    اگر موهایی ضخیم‌تر و زبرتر دارید، روغن نارگیل را از وسط طول موهای‌تان تا پایین بمالید تا وز آن بیش‌تر کنترل شود.

    نکته‌ی مثبت این‌که با این روش موها‌ی‌تان براق‌تر و نرم‌تر نیز خواهند بود.

    این روغن می‌تواند رشد موهای تازه را تحریک کند و جلوی شوره را خواهد گرفت.

    بعد از مالیدن روغن به مو، موها را به خوبی شستشو دهید و بعد آنها را به مدل همیشگی‌اش درآورید.

    موی‌تان سالم، براق، و ضخیم می شود.

    روغن نارگیل یک ماده طبیعی و فوق العاده برای نرم کردن موی سر است.

    مخصوصا اگر با عسل طبیعی که مرطوب‌کننده است و برای رشد موها تاثیری عالی دارد ترکیب شود نتیجه منحصر به فردی به شما نشان خواهد داد.

    برای تهیه ماسک مو مناسب خانگی جهت نرمی و لطافت موها به ۳-۴ قاشق غذاخوری روغن نارگیل و ۲ قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید.

    هر دو ماده را در یک کاسه ترکیب کرده و بعد مخلوط را گرم کنید.

    ترکیب حاصل را روی پوست مرطوب سرتان بمالید و به طور کامل ماساژ دهید.

    اجازه بدهید به مدت ۳۰ دقیقه بماند و سپس موها را با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.

    شما می‌توانید این ماسک مو را برای داشتن موهایی بلندتر، درخشان‌تر و پرپشت‌تر استعمال کنید.

    وقتی چند قطره اسانس رزماری به روغن نارگیل اضافه میکنید، تاثیر تقویت رشد سریع مو و سلامت کف سر را چند برابر میکنید.

    روغن رزماری برای رشد سریع مو و قوی کردن فولیکول های مو خیلی موثر هست.

    نعنا بیابانی یکی دیگر از روغن هاییه که برای رشد موها میشود ازآن استفاده کرد.

    این روغن حس خنک کنندگی روی کف سر ایجاد میکند که باعث تحریک رویش موهای جدید روی سر میشود.

    با اضافه کردن سیر له شده به روغن نارگیل میتوانید خواص مفیدی که برای مو داره رو چند برابر کنید.

    خواص روغن نارگیل برای ریزش مو با اضافه کردن آب پیاز بیشتر میشود.

    پیاز حاوی مقادیر زیادی سولفور هست که یک جزء مهم برای سلامت موها به حساب می آید.

    سولفور به گردش خون کف سر کمک و فولیکول های مو را تقویت میکند.

    با ترکیب روغن نارگیل و روغن درخت چای میتوانید به جنگ ریزش مو رفته و باکتری های کف سر را از بین ببرید.

    هر دوی این روغن ها دارای خواص ضد باکتری، ضد قارچ، و ضدالتهابی هستند که برای داشتن موهای قوی و سالم ضروری هستند.

    علاوه بر این، روغن درخت چای از شوره سر، خارش سر و پوست ریزی کف سر هم جلوگیری میکند.

    خواص ضد باکتری روغن نارگیل را با چند اسانس طبیعی ترکیب کنید تا یک ماسک موی حرفه ای برای افزایش رشد موهای تان به دست بیاورید.

    روغن نارگیل یک درمان طبیعی بسیار عالی برای کاهش لکه های قهوه ای پوست ناشی از آفتاب، کهولت سن، می باشد.

    روغن نارگیل برای لک صورت

    ۱- برای درمان لکه ها توصیه می شود که ابتدا پوست دست و صورت به درستی شستشو و با با یک حوله پوست را خشک کنید، سپس روغن را به پوست خود بزنید.

    ۲- چند قطره از روغن را روی دست بریزید و بر روی لکه ماساژ دهید. به شدت پوست را ماساژ ندهید زیرا موجب تحریک پوست می شود. اگر لکه ها بر دور پوست چشم است تنها با انگشت و بدون فشار زیر چشم را با روغن ماساژ دهید.

    ۳- اگر دارای لکه های قهوه ای در بازو ، دستها و گردن هستید روغن نارگیل موثر است و باعث جلوگیری از ایجاد لکه ها می شود.

    ۴- اگر در معرض آفتاب قرار داشتید پس از آن فورا از از روغن نارگیل استفاده کنید ، بدین صورت از صدمات ناشی از آفتاب جلوگیری می شود.

    ۵- ماساژ روزانه لکه ها با روغن نارگیل به صورت روزانه موجب پاک شدن آنها می شود.

    با بالارفتن سن، سر و کله چین و چروک‌ها در هر جایی از صورت که دلشان بخواهد پیدا می‌شود.

    دور لب‌ها، پیشانی، خط اخم، دور چشم یا هرجای دیگر از صورت.

    راه‌های بسیاری برای کاهش دادن یا محو کردن چین و چروک صورت تان وجود دارد و استفاده از روغن نارگیل یکی از مفیدترین و در عین حال بی‌ضررترین‌هاست.

    روغن نارگیل‌تان را از نوع اصل و دارای تاریخ مصرف تهیه کنید و آنها را طی مراحل زیر به صورت بزنید.

    روغن نارگیل برای چروک صورت

    بعد از مدتی کوتاه متوجه می‌شوید که اوضاع پوست صورت‌تان تا چه اندازه بهتر شده است.

    روغن نارگیل با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و چین و چروک و خطوط ایجاد شده روی پوست را از بین می‌برد.

    پوست را خنک می‌کند و از بروز ناراحتی‌های اگزما و پسوریازیس جلوگیری می‌کند.

    پوست را تمیز و مرطوب می‌کند، و در پاک کردن آرایش موثر است.

    روغن نارگیل به لاغری نیز کمک می‌کند.

    البته منظورمان این نیست که قاشق قاشق روغن نارگیل بخورید و لاغر شوید.

    این روغن به بدن کمک می‌کند تا انرژی بیشتری بسوزاند.

    درست است که روغن نارگیل حاوی چربی است اما چربی‌های آن از نوع تری‌گلیسریدهای دارای زنجیره ی متوسط (MCT) است که به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند و به این ترتیب بدن کالری بیشتری می‌سوزاند.

    این خاصیت در طولانی مدت می‌تواند تاثیر مثبتی برای مقابله با اضافه وزن داشته باشد.

    فراموش نکنید که برای لاغر شدن نباید روزانه بیش از ۱۵ گرم روغن مصرف کرد.

    خواص روغن نارگیل برای لاغری

    نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد در کشورهایی که روغن نارگیل مصرف می‌کنند میزان بیماری‌های قلبی عروقی و چاقی مفرط کمتر است.

    مصرف این روغن به طور روزانه شرایط فیزیکی مصرف کننده‌ها را بهبود داده و آن‌ها را متناسب نگه می‌دارد.

    اگر دلتان می‌خواهد تاثیر رژیم لاغری‌تان را افزایش بدهید برای صبحانه از روغن نارگیل استفاده کنید.

    نتایج بررسی‌های انجام شده روی خواص این روغن نشان می‌دهند که مصرف آن بعد از بیداری باعث کاهش احساس گرسنگی در طول روز می‌شود.

    در نتیجه شما بدون پرخوری انرژی کافی برای ادامه روز را خواهید داشت و به لاغری سالم نزدیک‌تر می‌شوید.

    سلولیت بیماری نیست اما باعث ناهمواری پوست می شود و معمولاً در نواحی مثل باسن ران پا ایجاد می شود.

    این مشکل در خانمها به دلیل چربی ها و بافت های اتصال دهنده شایع تر است.

    سلولیت به معنی چاقی نیست بنابراین افراد با هر سن و وزنی دچار سلولیت می شوند.

    درمان های مختلفی برای سلولیت وجود دارد که نتایج شگفت انگیزی به همراه دارد که استفاده از روغن نارگیل یکی از راه های عالی کاهش سلولیت است .

    روغن نارگیل به راحتی جذب بدن میشود و بافت های چربی را از بین میبرد، عملکرد تیروئید را بالا و انرژی به بدن می دهد.

    این روغن گیاهی پرخاصیت اپیدرم را پوسته پوسته می کند و جریان خون را بالا میبرد و کمک می کند سلولهای پوستی بیشتر تولید شود.

    به همین دلیل در قسمت ران و سایر اعضای بدن روند چربی سوزی را افزایش و سلولیت را ازبین میبرد.

    درمان موضعی مالیدن روغن نارگیل چربی های بدن را از بین می برد برای همین برای رفع سلولیت موثر است .

    ۱- برای درمان موضع سلولیت را باروغن چند دقیقه ماساژ دهید چند ساعت یا یک شب پوست را چرب و به همان حال رها کنید این کار راروزی یکبار انجام دهید.

    ۲- اگر سعی دارید سلولیت را درمان کنید روغن نارگیل و روغن گیاهی دیگری را باهم ترکیب کنید، روغن اسطوخودوس یامرکبات چربی های اضافه را آب می کند.

    مصرف منظم روغن نارگیل چربی های بدن را از بین میبرد که به از بین بردن سلولیت هم کمک میکند سعی کنید برای نتیجه بهتر از روغن نارگیل ارگانیک استفاده کنید.

    ۳- روزانه ۲ قاشق از روغن نارگیل را قبل از صبحانه برای تقویت متابولیسم بدن که روشی است برای سوزاندن چربی اضافه استفاده کنید.

    برس خشک یکی از نسخه های طبیعی درمان سلولیت است ؛برس خشک نه تنها پوست را پوسته پوسته می کند بلکه تجمع بافت های چربی و پوست را کاهش می دهد.

    روغن نارگیل ارگانیک را روی موضع بمالید و با برس خشک به صورت دورانی روی پوست بکشید.

    ازقوزک پا شروع کرده و به بالا و باسن و دست برسید ریال به آرامی از پاها به سمت شانه ها برس بکشید، در جاهایی که سلولیت بیشتری دارد تمرکز بیشتری کنید.

    به یاد داشته باشید که از چپ به راست برس بکشید و آن را بیشتر به سمت قلب کشیده تا جریان بیشتری جاری شود.

    این کار را ۵ دقیقه انجام دهید.

    در پایان برای پاک شدن سلول های مرده از سطح بدنتان دوش بگیرید.

    روغن نارگیل می تواند به رشد بیشتر مژه ها و ضخیم تر شدن آن ها کمک کند.

    خواص روغن نارگیل برای مژه

    روغن نارگیل مایع، یک قطره لیموترش و یک قطره روغن اسطوخدوس را در یک بطری بریزید و خوب به هم بزنید تا همه ی مواد با هم ترکیب شوند.

    هر شب مژه ها را با این سرم ماساژ دهید و روز بعد با آب بشویید بعد از مدتی مژه های شما بلند تر و پر پشت تر می شوند.

    فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

    : نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

    فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

    فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

    امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

    رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

    ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

    معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

    آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

    جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

    سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

    واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

    داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

    محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

    اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

    از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

    تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

    مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

    مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

    شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

    جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

    اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

    جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

    خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

    طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

    چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

    پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

    پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

    حذف ویدیوی ترامپ در فیس بوک و توییتر

    پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

    صفحه اصلی » مقالات 🔥 » پزشکی و سلامت 🔥 » خوراکی ها و گیاهان » روغن نارگیل / خواص برای مو، مژه، لک صورت، چین و چروک و لاغری

    روغن نارگیل : تا به امروز، بیش از ۱۵۰۰ مطالعه وجود دارد که نشان می دهد روغن نارگیل یکی از سالمترین غذاها در دنیاست.

    روغن نارگیل خواص زیادی بخصوص برای پوست و مو دارد. از جمله خواص این روغن می توان به تقویت مو، ابرو، و مژه و همچنین برای از بین بردن لک صورت، چین و چروک و درمان سلولیت اشاره کرد. همچنین روغن نارگیل برای لاغری مفید است.

    روغن نارگیل, خواص روغن نارگیل در طب سنتی, خواص روغن نارگیل برای مو, روغن نارگیل برای لک صورت, روغن نارگیل برای چروک صورت, خواص روغن نارگیل برای لاغری, خواص روغن نارگیل برای مژه

    برای دسترسی سریع به محتوای مطلب از لینکهای زیر استفاده کنید:فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    کسانی که پوست خشکی دارند می‌توانند از روغن نارگیل استفاده کنند.

    پس از شستشوی بدن در حمام و قبل از خروج، روغن مالی بدن با روغن نارگیل می تواند انجام شود که جذب خوبی دارد.

    موجب انعطاف، شادابی و خوش رنگی پوست شده، همچنین باعث حجم آوردن بدن در افراد لاغر می شود.

    کلیه و کمر را نیز گرم می‌کند.

    عضلات کمر و نیز احشای داخل شکم و لگن (روده ها، کلیه ها، تخمدان و رحم )، بسیار مستعد سردی هستند و برخی کمر دردها و دل دردها نیز به همین دلیل است.

    مالیدن روغن نارگیل به ناحیه  و سپس بستن با شال برای رفع دردهای محل، بسیار مفید است.

    کسانی که مثانه آنها حالت سستی و سردی پیدا کرده (از علائم آن اینست که به دنبال عطسه یا سرفه، چند قطره ای ادرار بریزد و عدم کنترل ادرار داشته باشند) نیز از دستور فوق نفع می برند.

    خواص روغن نارگیل در طب سنتی

    هفته ای دوبار دستان و انگشتان خود را با این روغن ماساژ دهید تا نرمی و لطافت پوست دستتان را احساس کنید.

    اگر موهایی ضخیم و خشک دارید یا موهایی رنگ کرده دارید، برای نرم کردن آن می توانید به روغن نارگیل اعتماد کنید.

    چون این روغن با خواص شفابخش خود انتهای مو را نرم کرده و خشکی و شکنندگی اش را برطرف میکند.

    شاید به نظر عجیب برسد، اما برای سم زدایی از بدن و البته سفید کردن دندانها،صبح ها قبل از مسواک زدن،کمی روغن نارگیل داخل دهانتان بریزید و سعی کنید آنرا تا ۱۵_۲۰ دقیقه داخل دهان نگه دارید.

    اینکار علاوه بر سم زدایی بدن و سفید کردن دندانها به رفع سردرد و سرحال شدن شما هم کمک میکند.

    در ابتدا از ۵ دقیقه شروع کنید و به مرور به ۲۰ دقیقه برسانید.

    برای اسکراب کردن پوست بدن و صورت لازم نیست پول زیاد خرج کنید و محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس و گران بخرید.

    چون کمی روغن نارگیل و شکر گرانوله هم کار شما را به خوبی راه می اندازد و یک پوست نرم و لطیف تحویلتان میدهد.

    کمی روغن نارگیل روی جوش ها بگذارید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی پوستتان بماند.

    نه محل جوشها را بمالید و نه فشار دهید.

    بعداز طی این مدت زمان صورتتان را با آب گرم بشویید و از هیچ محصول ضد آکنه یا آرایشی دیگر استفاده نکنید.

    خاصیت ضد باکتری روغن نارگیل خیلی زود جوش ها را نیست و نابود میکند.

    اگر دچار آلرژی فصلی هستید،کمی روغن نارگیل داخل بینی تان بمالید.

    برای نتیجه ی بهتر این کار را یکی دو هفته ادامه دهید.

    پوستتان خشک است و برای پاک کردن آرایش تان دنبال یک محصول خوب میگردید؟

    روغن نارگیل را بویژه برای خلاص شدن از شر ته مانده ریمل استفاده کنید و معجزه آنرا ببینید.

    البته مراقب باشید که روغن وارد چشمتان نشود.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    اگر برای رهایی از شر موهای زئد از تیغ خودتراش و… استفاده میکنید و پوست حساسی دارید که هربار بعداز موزدایی قرمز و ملتهب میشود، قبل از شروع کار کمی روغن نارگیل روی بدنتان بمالید و خوب ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

    ماساژ بدن با این روغن، از خشکی، چین و چروک و پیری پوست جلوگیری میکند.

    به کاهش لکه های پوستی و بهبود علایم و نشانه های عفونت های پوستی کمک میکند.

    بدلیل اینکه روغن نارگیل، تقریبا برای تمامی پوستها، کاملا بی خطر و ایمن است، میتواند بر روی پوست نوزادان و بخصوص بثورات ناشی از پوشک بر روی بدن این نوزادان مورد استفاده قرار گیرد.

    با شوره سر، به هر دلیلی که ایجاد شده باشد، مقابله میکند.

    روند ریزش مو را در افرادی که دچار ریزش مو هستند، کندتر ساخته و از شکست و دو شاخه شدن انتهای موها جلوگیری خواهد کرد.

    از قدیم روغن نارگیل به عنوان درمانی طبیعی برای رشد بیشتر و درخشندگی موها استفاده می‌شد.

    این روغن به خاطر داشتن اسید لوریک، جلوی از دست رفتن پروتئین رو گرفته، و وقتی قبل یا بعد از شستن مو استفاده بشود به عنوان محافظی برای هر نوع مویی علیرغم آسیب دیده بودن یا نبودن به حساب می آید.

    روغن نارگیل فعالیت های قوی آنتی باکتریال برای از بین بردن باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها انجام می‌دهد.

    اگر موهای خشکی دارید، روغن نارگیل اسیدهای چربی دارد که برای کمک به بهبود این اختلالات مناسب هستند.

  • خوردن سبزی ریحان در دوران بارداری
  • شما می‌توانید شامپوی نارگیل و اسطوخودوس خانگی خودتان را به منظور بهبود سلامت موهای‌تان درست کنید و از روغن نارگیل مستقیما به عنوان یک نرم‌کننده‌ی کاملا طبیعی برای موهای‌تان استفاده کنید.

    برای خلاص شدن از خشکی مو و ضخیم شدن مو، ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با ۱۰ قطره روغن معطر رزماری مخلوط کنید و ترکیب حاصل را به مدت ۳ دقیقه روی پوست سرتان ماساژ بدهید.

    پس از گذشت ۳۰ دقیقه دوش بگیرید.

    خواص روغن نارگیل برای مو

    روغن نارگیل به سرعت تبدیل به عنصر اصلی مراقبت از موهای فر و مجعد می‌شود، زیرا رطوبت و درخشش خاصی به مو می‌دهد و از وز آن می‌کاهد.

    این روغن هم‌چنین برای درهم و برهمی مو و گره خوردگی آن بسیار عالی است.

    می‌توانید کمی از روغن را روی موهای نم‌دار بزنید و کمی صبر کنید. بعد، خواهید دید که گره موهای‌تان شل می‌شود و به راحتی می‌توانید آنها را از هم باز کنید.

    در روغن نارگیل سطح بالایی از اسیدهای چرب وجود دارد که نرم‌کننده عمیقی را بر موی شما به‌جا می‌گذارد و وقتی موی شما با نرم‌کننده تامین‌شده‌باشد، قوی‌تر می‌شود.

    برای اینکه از خواص تقویت کنندگی روغن نارگیل بیشتر بهره ببرید خوب است از یک ماسک روغن نارگیل و آبلیمو استفاده کنید زیرا در آب‌لیمو مقدار زیادی ویتامین ث هست و این با فوق‌موثر بودنش برای حفظ و افزایش رشد مو ثابت شده‌است.

    هم نارگیل و هم لیمو اگر از بعد فیزیکی دیده‌شوند تا حدی شگفت‌انگیزند، اما آن‌ها می‌توانند بیشتر از آن‌چیزی که شما تصور‌ می‌کنید مفید باشند.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    به‌ویژه، ترکیب این دو ماده ماسک موی کاملی برای تقویت رشد مو می‌سازد.

    اگر به‌دنبال یک درمان کامل هستید، که می‌تواند نازکی موی شما را رفع‌کند، رشد موی شما را تقویت و آن را نرم کند، پس ترکیب روغن‌ نارگیل و آب‌ لیمو درمان کاملی‌ است که نمی‌توانید از آن بگذرید.

    از خواص روغن نارگیل بهبود مشکلات پوستی مخصوصا در ناحیه موی سر است.

    روغن نارگیل نه تنها به عنوان یک پاک‌کننده‌ی پوست صورت، مرطوب‌کننده و کرم ضد آفتاب فوق‌العاده است، بلکه می‌تواند بسیاری از اختلالات پوستی را نیز درمان کند.

    اسیدهای چرب (اسید کاپریلیک و اسید لوریک) موجود در روغن نارگیل به صورت داخلی و خارجی التهاب را کاهش می‌دهد و پوست را مرطوب می‌کند.

    به همین دلیل روغن نارگیل یک راه‌حل عالی برای درمان شوره سر است.

    روغن نارگیل از زمان های قدیم برای جلوگیری از ریزش مو مورد استفاده قرار می‌گرفت.  ماساژ پوست سر با روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل که بهترین روغن برای مو است در جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است.

    ماساژ دادن روغن نارگیل بر روی پوست سرتان دو فایده دارد، هم از مزایای خود ماساژ که باعث آرامش و بهبود جریان خون به فولیکول‌ها می‌شود بهره می‌برید و هم از مزایای تغذیه‌ای‌ِ روغن‌ نارگیل استفاده می‌کنید.

    روغن نارگیل در دمای اتاق حالت کرمی دارد، و زمانی که ۲۴ درجه حرارت ببیند مایع می‌شود.

    زمانی که زیر دوش هستید، با نگه داشتن بطری روغن زیر آب گرم، آن را ذوب کنید.

    سپس، بعد از شامپو کردن موهای‌تان، مقدار زیادی از روغن را به تارهای مرطوب موها‌یتان بمالید و موهای‌تان را بپیچید و پشت سرتان جمع کنید.

    برای این‌که درخشش و رطوبت را به آن تارهای مرده و کدر برگردانید، اجازه بدهید قبل از آبکشی، روغن حداقل ۵ دقیق روی موهای‌تان بماند.

    ماساژ پوست کف سر با یک ماده‌ی محرک مانند روغن نارگیل احتمال رشد موها و بلندتر شدن آن‌ها را افزایش می‌دهد.

    روغن نارگیل دارای ویتامین‌های ضروری و مواد مغذی فراوانی است و یک نرم‌کننده‌ی طبیعی برای موها محسوب می‌شود.

    به اندازه‌ی یک نخود از روغن نارگیل را بین انگشتان‌تان مالش دهید تا گرم شود، سپس آن را به ۵ سانت انتهایی موهای‌تان بمالید تا تمام روز از وز در امان باشند.

    اگر موهایی ضخیم‌تر و زبرتر دارید، روغن نارگیل را از وسط طول موهای‌تان تا پایین بمالید تا وز آن بیش‌تر کنترل شود.

    نکته‌ی مثبت این‌که با این روش موها‌ی‌تان براق‌تر و نرم‌تر نیز خواهند بود.

    این روغن می‌تواند رشد موهای تازه را تحریک کند و جلوی شوره را خواهد گرفت.

    بعد از مالیدن روغن به مو، موها را به خوبی شستشو دهید و بعد آنها را به مدل همیشگی‌اش درآورید.

    موی‌تان سالم، براق، و ضخیم می شود.

    روغن نارگیل یک ماده طبیعی و فوق العاده برای نرم کردن موی سر است.

    مخصوصا اگر با عسل طبیعی که مرطوب‌کننده است و برای رشد موها تاثیری عالی دارد ترکیب شود نتیجه منحصر به فردی به شما نشان خواهد داد.

    برای تهیه ماسک مو مناسب خانگی جهت نرمی و لطافت موها به ۳-۴ قاشق غذاخوری روغن نارگیل و ۲ قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید.

    هر دو ماده را در یک کاسه ترکیب کرده و بعد مخلوط را گرم کنید.

    ترکیب حاصل را روی پوست مرطوب سرتان بمالید و به طور کامل ماساژ دهید.

    اجازه بدهید به مدت ۳۰ دقیقه بماند و سپس موها را با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.

    شما می‌توانید این ماسک مو را برای داشتن موهایی بلندتر، درخشان‌تر و پرپشت‌تر استعمال کنید.

    وقتی چند قطره اسانس رزماری به روغن نارگیل اضافه میکنید، تاثیر تقویت رشد سریع مو و سلامت کف سر را چند برابر میکنید.

    روغن رزماری برای رشد سریع مو و قوی کردن فولیکول های مو خیلی موثر هست.

    نعنا بیابانی یکی دیگر از روغن هاییه که برای رشد موها میشود ازآن استفاده کرد.

    این روغن حس خنک کنندگی روی کف سر ایجاد میکند که باعث تحریک رویش موهای جدید روی سر میشود.

    با اضافه کردن سیر له شده به روغن نارگیل میتوانید خواص مفیدی که برای مو داره رو چند برابر کنید.

    خواص روغن نارگیل برای ریزش مو با اضافه کردن آب پیاز بیشتر میشود.

    پیاز حاوی مقادیر زیادی سولفور هست که یک جزء مهم برای سلامت موها به حساب می آید.

    سولفور به گردش خون کف سر کمک و فولیکول های مو را تقویت میکند.

    با ترکیب روغن نارگیل و روغن درخت چای میتوانید به جنگ ریزش مو رفته و باکتری های کف سر را از بین ببرید.

    هر دوی این روغن ها دارای خواص ضد باکتری، ضد قارچ، و ضدالتهابی هستند که برای داشتن موهای قوی و سالم ضروری هستند.

    علاوه بر این، روغن درخت چای از شوره سر، خارش سر و پوست ریزی کف سر هم جلوگیری میکند.

    خواص ضد باکتری روغن نارگیل را با چند اسانس طبیعی ترکیب کنید تا یک ماسک موی حرفه ای برای افزایش رشد موهای تان به دست بیاورید.

    روغن نارگیل یک درمان طبیعی بسیار عالی برای کاهش لکه های قهوه ای پوست ناشی از آفتاب، کهولت سن، می باشد.

    روغن نارگیل برای لک صورت

    ۱- برای درمان لکه ها توصیه می شود که ابتدا پوست دست و صورت به درستی شستشو و با با یک حوله پوست را خشک کنید، سپس روغن را به پوست خود بزنید.

    ۲- چند قطره از روغن را روی دست بریزید و بر روی لکه ماساژ دهید. به شدت پوست را ماساژ ندهید زیرا موجب تحریک پوست می شود. اگر لکه ها بر دور پوست چشم است تنها با انگشت و بدون فشار زیر چشم را با روغن ماساژ دهید.

    ۳- اگر دارای لکه های قهوه ای در بازو ، دستها و گردن هستید روغن نارگیل موثر است و باعث جلوگیری از ایجاد لکه ها می شود.

    ۴- اگر در معرض آفتاب قرار داشتید پس از آن فورا از از روغن نارگیل استفاده کنید ، بدین صورت از صدمات ناشی از آفتاب جلوگیری می شود.

    ۵- ماساژ روزانه لکه ها با روغن نارگیل به صورت روزانه موجب پاک شدن آنها می شود.

    با بالارفتن سن، سر و کله چین و چروک‌ها در هر جایی از صورت که دلشان بخواهد پیدا می‌شود.

    دور لب‌ها، پیشانی، خط اخم، دور چشم یا هرجای دیگر از صورت.

    راه‌های بسیاری برای کاهش دادن یا محو کردن چین و چروک صورت تان وجود دارد و استفاده از روغن نارگیل یکی از مفیدترین و در عین حال بی‌ضررترین‌هاست.

    روغن نارگیل‌تان را از نوع اصل و دارای تاریخ مصرف تهیه کنید و آنها را طی مراحل زیر به صورت بزنید.

    روغن نارگیل برای چروک صورت

    بعد از مدتی کوتاه متوجه می‌شوید که اوضاع پوست صورت‌تان تا چه اندازه بهتر شده است.

    روغن نارگیل با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و چین و چروک و خطوط ایجاد شده روی پوست را از بین می‌برد.

    پوست را خنک می‌کند و از بروز ناراحتی‌های اگزما و پسوریازیس جلوگیری می‌کند.

    پوست را تمیز و مرطوب می‌کند، و در پاک کردن آرایش موثر است.

    روغن نارگیل به لاغری نیز کمک می‌کند.

    البته منظورمان این نیست که قاشق قاشق روغن نارگیل بخورید و لاغر شوید.

    این روغن به بدن کمک می‌کند تا انرژی بیشتری بسوزاند.

    درست است که روغن نارگیل حاوی چربی است اما چربی‌های آن از نوع تری‌گلیسریدهای دارای زنجیره ی متوسط (MCT) است که به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند و به این ترتیب بدن کالری بیشتری می‌سوزاند.

    این خاصیت در طولانی مدت می‌تواند تاثیر مثبتی برای مقابله با اضافه وزن داشته باشد.

    فراموش نکنید که برای لاغر شدن نباید روزانه بیش از ۱۵ گرم روغن مصرف کرد.

    خواص روغن نارگیل برای لاغری

    نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد در کشورهایی که روغن نارگیل مصرف می‌کنند میزان بیماری‌های قلبی عروقی و چاقی مفرط کمتر است.

    مصرف این روغن به طور روزانه شرایط فیزیکی مصرف کننده‌ها را بهبود داده و آن‌ها را متناسب نگه می‌دارد.

    اگر دلتان می‌خواهد تاثیر رژیم لاغری‌تان را افزایش بدهید برای صبحانه از روغن نارگیل استفاده کنید.

    نتایج بررسی‌های انجام شده روی خواص این روغن نشان می‌دهند که مصرف آن بعد از بیداری باعث کاهش احساس گرسنگی در طول روز می‌شود.

    در نتیجه شما بدون پرخوری انرژی کافی برای ادامه روز را خواهید داشت و به لاغری سالم نزدیک‌تر می‌شوید.

    سلولیت بیماری نیست اما باعث ناهمواری پوست می شود و معمولاً در نواحی مثل باسن ران پا ایجاد می شود.

    این مشکل در خانمها به دلیل چربی ها و بافت های اتصال دهنده شایع تر است.

    سلولیت به معنی چاقی نیست بنابراین افراد با هر سن و وزنی دچار سلولیت می شوند.

    درمان های مختلفی برای سلولیت وجود دارد که نتایج شگفت انگیزی به همراه دارد که استفاده از روغن نارگیل یکی از راه های عالی کاهش سلولیت است .

    روغن نارگیل به راحتی جذب بدن میشود و بافت های چربی را از بین میبرد، عملکرد تیروئید را بالا و انرژی به بدن می دهد.

    این روغن گیاهی پرخاصیت اپیدرم را پوسته پوسته می کند و جریان خون را بالا میبرد و کمک می کند سلولهای پوستی بیشتر تولید شود.

    به همین دلیل در قسمت ران و سایر اعضای بدن روند چربی سوزی را افزایش و سلولیت را ازبین میبرد.

    درمان موضعی مالیدن روغن نارگیل چربی های بدن را از بین می برد برای همین برای رفع سلولیت موثر است .

    ۱- برای درمان موضع سلولیت را باروغن چند دقیقه ماساژ دهید چند ساعت یا یک شب پوست را چرب و به همان حال رها کنید این کار راروزی یکبار انجام دهید.

    ۲- اگر سعی دارید سلولیت را درمان کنید روغن نارگیل و روغن گیاهی دیگری را باهم ترکیب کنید، روغن اسطوخودوس یامرکبات چربی های اضافه را آب می کند.

    مصرف منظم روغن نارگیل چربی های بدن را از بین میبرد که به از بین بردن سلولیت هم کمک میکند سعی کنید برای نتیجه بهتر از روغن نارگیل ارگانیک استفاده کنید.

    ۳- روزانه ۲ قاشق از روغن نارگیل را قبل از صبحانه برای تقویت متابولیسم بدن که روشی است برای سوزاندن چربی اضافه استفاده کنید.

    برس خشک یکی از نسخه های طبیعی درمان سلولیت است ؛برس خشک نه تنها پوست را پوسته پوسته می کند بلکه تجمع بافت های چربی و پوست را کاهش می دهد.

    روغن نارگیل ارگانیک را روی موضع بمالید و با برس خشک به صورت دورانی روی پوست بکشید.

    ازقوزک پا شروع کرده و به بالا و باسن و دست برسید ریال به آرامی از پاها به سمت شانه ها برس بکشید، در جاهایی که سلولیت بیشتری دارد تمرکز بیشتری کنید.

    به یاد داشته باشید که از چپ به راست برس بکشید و آن را بیشتر به سمت قلب کشیده تا جریان بیشتری جاری شود.

    این کار را ۵ دقیقه انجام دهید.

    در پایان برای پاک شدن سلول های مرده از سطح بدنتان دوش بگیرید.

    روغن نارگیل می تواند به رشد بیشتر مژه ها و ضخیم تر شدن آن ها کمک کند.

    خواص روغن نارگیل برای مژه

    روغن نارگیل مایع، یک قطره لیموترش و یک قطره روغن اسطوخدوس را در یک بطری بریزید و خوب به هم بزنید تا همه ی مواد با هم ترکیب شوند.

    هر شب مژه ها را با این سرم ماساژ دهید و روز بعد با آب بشویید بعد از مدتی مژه های شما بلند تر و پر پشت تر می شوند.

    فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

    : نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

    فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

    فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

    امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

    رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

    ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

    معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

    آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

    جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

    سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

    واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

    داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

    محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

    اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

    از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

    تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

    مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

    مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

    شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

    جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

    اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

    جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

    خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

    طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

    چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

    پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

    پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

    حذف ویدیوی ترامپ در فیس بوک و توییتر

    پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

    صفحه اصلی » مقالات 🔥 » پزشکی و سلامت 🔥 » خوراکی ها و گیاهان » روغن نارگیل / خواص برای مو، مژه، لک صورت، چین و چروک و لاغری

    روغن نارگیل : تا به امروز، بیش از ۱۵۰۰ مطالعه وجود دارد که نشان می دهد روغن نارگیل یکی از سالمترین غذاها در دنیاست.

    روغن نارگیل خواص زیادی بخصوص برای پوست و مو دارد. از جمله خواص این روغن می توان به تقویت مو، ابرو، و مژه و همچنین برای از بین بردن لک صورت، چین و چروک و درمان سلولیت اشاره کرد. همچنین روغن نارگیل برای لاغری مفید است.

    روغن نارگیل, خواص روغن نارگیل در طب سنتی, خواص روغن نارگیل برای مو, روغن نارگیل برای لک صورت, روغن نارگیل برای چروک صورت, خواص روغن نارگیل برای لاغری, خواص روغن نارگیل برای مژه

    برای دسترسی سریع به محتوای مطلب از لینکهای زیر استفاده کنید:فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    کسانی که پوست خشکی دارند می‌توانند از روغن نارگیل استفاده کنند.

    پس از شستشوی بدن در حمام و قبل از خروج، روغن مالی بدن با روغن نارگیل می تواند انجام شود که جذب خوبی دارد.

    موجب انعطاف، شادابی و خوش رنگی پوست شده، همچنین باعث حجم آوردن بدن در افراد لاغر می شود.

    کلیه و کمر را نیز گرم می‌کند.

    عضلات کمر و نیز احشای داخل شکم و لگن (روده ها، کلیه ها، تخمدان و رحم )، بسیار مستعد سردی هستند و برخی کمر دردها و دل دردها نیز به همین دلیل است.

    مالیدن روغن نارگیل به ناحیه  و سپس بستن با شال برای رفع دردهای محل، بسیار مفید است.

    کسانی که مثانه آنها حالت سستی و سردی پیدا کرده (از علائم آن اینست که به دنبال عطسه یا سرفه، چند قطره ای ادرار بریزد و عدم کنترل ادرار داشته باشند) نیز از دستور فوق نفع می برند.

    خواص روغن نارگیل در طب سنتی

    هفته ای دوبار دستان و انگشتان خود را با این روغن ماساژ دهید تا نرمی و لطافت پوست دستتان را احساس کنید.

    اگر موهایی ضخیم و خشک دارید یا موهایی رنگ کرده دارید، برای نرم کردن آن می توانید به روغن نارگیل اعتماد کنید.

    چون این روغن با خواص شفابخش خود انتهای مو را نرم کرده و خشکی و شکنندگی اش را برطرف میکند.

    شاید به نظر عجیب برسد، اما برای سم زدایی از بدن و البته سفید کردن دندانها،صبح ها قبل از مسواک زدن،کمی روغن نارگیل داخل دهانتان بریزید و سعی کنید آنرا تا ۱۵_۲۰ دقیقه داخل دهان نگه دارید.

    اینکار علاوه بر سم زدایی بدن و سفید کردن دندانها به رفع سردرد و سرحال شدن شما هم کمک میکند.

    در ابتدا از ۵ دقیقه شروع کنید و به مرور به ۲۰ دقیقه برسانید.

    برای اسکراب کردن پوست بدن و صورت لازم نیست پول زیاد خرج کنید و محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس و گران بخرید.

    چون کمی روغن نارگیل و شکر گرانوله هم کار شما را به خوبی راه می اندازد و یک پوست نرم و لطیف تحویلتان میدهد.

    کمی روغن نارگیل روی جوش ها بگذارید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی پوستتان بماند.

    نه محل جوشها را بمالید و نه فشار دهید.

    بعداز طی این مدت زمان صورتتان را با آب گرم بشویید و از هیچ محصول ضد آکنه یا آرایشی دیگر استفاده نکنید.

    خاصیت ضد باکتری روغن نارگیل خیلی زود جوش ها را نیست و نابود میکند.

    اگر دچار آلرژی فصلی هستید،کمی روغن نارگیل داخل بینی تان بمالید.

    برای نتیجه ی بهتر این کار را یکی دو هفته ادامه دهید.

    پوستتان خشک است و برای پاک کردن آرایش تان دنبال یک محصول خوب میگردید؟

    روغن نارگیل را بویژه برای خلاص شدن از شر ته مانده ریمل استفاده کنید و معجزه آنرا ببینید.

    البته مراقب باشید که روغن وارد چشمتان نشود.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    اگر برای رهایی از شر موهای زئد از تیغ خودتراش و… استفاده میکنید و پوست حساسی دارید که هربار بعداز موزدایی قرمز و ملتهب میشود، قبل از شروع کار کمی روغن نارگیل روی بدنتان بمالید و خوب ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

    ماساژ بدن با این روغن، از خشکی، چین و چروک و پیری پوست جلوگیری میکند.

    به کاهش لکه های پوستی و بهبود علایم و نشانه های عفونت های پوستی کمک میکند.

    بدلیل اینکه روغن نارگیل، تقریبا برای تمامی پوستها، کاملا بی خطر و ایمن است، میتواند بر روی پوست نوزادان و بخصوص بثورات ناشی از پوشک بر روی بدن این نوزادان مورد استفاده قرار گیرد.

    با شوره سر، به هر دلیلی که ایجاد شده باشد، مقابله میکند.

    روند ریزش مو را در افرادی که دچار ریزش مو هستند، کندتر ساخته و از شکست و دو شاخه شدن انتهای موها جلوگیری خواهد کرد.

    از قدیم روغن نارگیل به عنوان درمانی طبیعی برای رشد بیشتر و درخشندگی موها استفاده می‌شد.

    این روغن به خاطر داشتن اسید لوریک، جلوی از دست رفتن پروتئین رو گرفته، و وقتی قبل یا بعد از شستن مو استفاده بشود به عنوان محافظی برای هر نوع مویی علیرغم آسیب دیده بودن یا نبودن به حساب می آید.

    روغن نارگیل فعالیت های قوی آنتی باکتریال برای از بین بردن باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها انجام می‌دهد.

    اگر موهای خشکی دارید، روغن نارگیل اسیدهای چربی دارد که برای کمک به بهبود این اختلالات مناسب هستند.

  • عکس پروفایل تولد دخترم و همسرم
  • شما می‌توانید شامپوی نارگیل و اسطوخودوس خانگی خودتان را به منظور بهبود سلامت موهای‌تان درست کنید و از روغن نارگیل مستقیما به عنوان یک نرم‌کننده‌ی کاملا طبیعی برای موهای‌تان استفاده کنید.

    برای خلاص شدن از خشکی مو و ضخیم شدن مو، ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با ۱۰ قطره روغن معطر رزماری مخلوط کنید و ترکیب حاصل را به مدت ۳ دقیقه روی پوست سرتان ماساژ بدهید.

    پس از گذشت ۳۰ دقیقه دوش بگیرید.

    خواص روغن نارگیل برای مو

    روغن نارگیل به سرعت تبدیل به عنصر اصلی مراقبت از موهای فر و مجعد می‌شود، زیرا رطوبت و درخشش خاصی به مو می‌دهد و از وز آن می‌کاهد.

    این روغن هم‌چنین برای درهم و برهمی مو و گره خوردگی آن بسیار عالی است.

    می‌توانید کمی از روغن را روی موهای نم‌دار بزنید و کمی صبر کنید. بعد، خواهید دید که گره موهای‌تان شل می‌شود و به راحتی می‌توانید آنها را از هم باز کنید.

    در روغن نارگیل سطح بالایی از اسیدهای چرب وجود دارد که نرم‌کننده عمیقی را بر موی شما به‌جا می‌گذارد و وقتی موی شما با نرم‌کننده تامین‌شده‌باشد، قوی‌تر می‌شود.

    برای اینکه از خواص تقویت کنندگی روغن نارگیل بیشتر بهره ببرید خوب است از یک ماسک روغن نارگیل و آبلیمو استفاده کنید زیرا در آب‌لیمو مقدار زیادی ویتامین ث هست و این با فوق‌موثر بودنش برای حفظ و افزایش رشد مو ثابت شده‌است.

    هم نارگیل و هم لیمو اگر از بعد فیزیکی دیده‌شوند تا حدی شگفت‌انگیزند، اما آن‌ها می‌توانند بیشتر از آن‌چیزی که شما تصور‌ می‌کنید مفید باشند.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    به‌ویژه، ترکیب این دو ماده ماسک موی کاملی برای تقویت رشد مو می‌سازد.

    اگر به‌دنبال یک درمان کامل هستید، که می‌تواند نازکی موی شما را رفع‌کند، رشد موی شما را تقویت و آن را نرم کند، پس ترکیب روغن‌ نارگیل و آب‌ لیمو درمان کاملی‌ است که نمی‌توانید از آن بگذرید.

    از خواص روغن نارگیل بهبود مشکلات پوستی مخصوصا در ناحیه موی سر است.

    روغن نارگیل نه تنها به عنوان یک پاک‌کننده‌ی پوست صورت، مرطوب‌کننده و کرم ضد آفتاب فوق‌العاده است، بلکه می‌تواند بسیاری از اختلالات پوستی را نیز درمان کند.

    اسیدهای چرب (اسید کاپریلیک و اسید لوریک) موجود در روغن نارگیل به صورت داخلی و خارجی التهاب را کاهش می‌دهد و پوست را مرطوب می‌کند.

    به همین دلیل روغن نارگیل یک راه‌حل عالی برای درمان شوره سر است.

    روغن نارگیل از زمان های قدیم برای جلوگیری از ریزش مو مورد استفاده قرار می‌گرفت.  ماساژ پوست سر با روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل که بهترین روغن برای مو است در جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است.

    ماساژ دادن روغن نارگیل بر روی پوست سرتان دو فایده دارد، هم از مزایای خود ماساژ که باعث آرامش و بهبود جریان خون به فولیکول‌ها می‌شود بهره می‌برید و هم از مزایای تغذیه‌ای‌ِ روغن‌ نارگیل استفاده می‌کنید.

    روغن نارگیل در دمای اتاق حالت کرمی دارد، و زمانی که ۲۴ درجه حرارت ببیند مایع می‌شود.

    زمانی که زیر دوش هستید، با نگه داشتن بطری روغن زیر آب گرم، آن را ذوب کنید.

    سپس، بعد از شامپو کردن موهای‌تان، مقدار زیادی از روغن را به تارهای مرطوب موها‌یتان بمالید و موهای‌تان را بپیچید و پشت سرتان جمع کنید.

    برای این‌که درخشش و رطوبت را به آن تارهای مرده و کدر برگردانید، اجازه بدهید قبل از آبکشی، روغن حداقل ۵ دقیق روی موهای‌تان بماند.

    ماساژ پوست کف سر با یک ماده‌ی محرک مانند روغن نارگیل احتمال رشد موها و بلندتر شدن آن‌ها را افزایش می‌دهد.

    روغن نارگیل دارای ویتامین‌های ضروری و مواد مغذی فراوانی است و یک نرم‌کننده‌ی طبیعی برای موها محسوب می‌شود.

    به اندازه‌ی یک نخود از روغن نارگیل را بین انگشتان‌تان مالش دهید تا گرم شود، سپس آن را به ۵ سانت انتهایی موهای‌تان بمالید تا تمام روز از وز در امان باشند.

    اگر موهایی ضخیم‌تر و زبرتر دارید، روغن نارگیل را از وسط طول موهای‌تان تا پایین بمالید تا وز آن بیش‌تر کنترل شود.

    نکته‌ی مثبت این‌که با این روش موها‌ی‌تان براق‌تر و نرم‌تر نیز خواهند بود.

    این روغن می‌تواند رشد موهای تازه را تحریک کند و جلوی شوره را خواهد گرفت.

    بعد از مالیدن روغن به مو، موها را به خوبی شستشو دهید و بعد آنها را به مدل همیشگی‌اش درآورید.

    موی‌تان سالم، براق، و ضخیم می شود.

    روغن نارگیل یک ماده طبیعی و فوق العاده برای نرم کردن موی سر است.

    مخصوصا اگر با عسل طبیعی که مرطوب‌کننده است و برای رشد موها تاثیری عالی دارد ترکیب شود نتیجه منحصر به فردی به شما نشان خواهد داد.

    برای تهیه ماسک مو مناسب خانگی جهت نرمی و لطافت موها به ۳-۴ قاشق غذاخوری روغن نارگیل و ۲ قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید.

    هر دو ماده را در یک کاسه ترکیب کرده و بعد مخلوط را گرم کنید.

    ترکیب حاصل را روی پوست مرطوب سرتان بمالید و به طور کامل ماساژ دهید.

    اجازه بدهید به مدت ۳۰ دقیقه بماند و سپس موها را با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.

    شما می‌توانید این ماسک مو را برای داشتن موهایی بلندتر، درخشان‌تر و پرپشت‌تر استعمال کنید.

    وقتی چند قطره اسانس رزماری به روغن نارگیل اضافه میکنید، تاثیر تقویت رشد سریع مو و سلامت کف سر را چند برابر میکنید.

    روغن رزماری برای رشد سریع مو و قوی کردن فولیکول های مو خیلی موثر هست.

    نعنا بیابانی یکی دیگر از روغن هاییه که برای رشد موها میشود ازآن استفاده کرد.

    این روغن حس خنک کنندگی روی کف سر ایجاد میکند که باعث تحریک رویش موهای جدید روی سر میشود.

    با اضافه کردن سیر له شده به روغن نارگیل میتوانید خواص مفیدی که برای مو داره رو چند برابر کنید.

    خواص روغن نارگیل برای ریزش مو با اضافه کردن آب پیاز بیشتر میشود.

    پیاز حاوی مقادیر زیادی سولفور هست که یک جزء مهم برای سلامت موها به حساب می آید.

    سولفور به گردش خون کف سر کمک و فولیکول های مو را تقویت میکند.

    با ترکیب روغن نارگیل و روغن درخت چای میتوانید به جنگ ریزش مو رفته و باکتری های کف سر را از بین ببرید.

    هر دوی این روغن ها دارای خواص ضد باکتری، ضد قارچ، و ضدالتهابی هستند که برای داشتن موهای قوی و سالم ضروری هستند.

    علاوه بر این، روغن درخت چای از شوره سر، خارش سر و پوست ریزی کف سر هم جلوگیری میکند.

    خواص ضد باکتری روغن نارگیل را با چند اسانس طبیعی ترکیب کنید تا یک ماسک موی حرفه ای برای افزایش رشد موهای تان به دست بیاورید.

    روغن نارگیل یک درمان طبیعی بسیار عالی برای کاهش لکه های قهوه ای پوست ناشی از آفتاب، کهولت سن، می باشد.

    روغن نارگیل برای لک صورت

    ۱- برای درمان لکه ها توصیه می شود که ابتدا پوست دست و صورت به درستی شستشو و با با یک حوله پوست را خشک کنید، سپس روغن را به پوست خود بزنید.

    ۲- چند قطره از روغن را روی دست بریزید و بر روی لکه ماساژ دهید. به شدت پوست را ماساژ ندهید زیرا موجب تحریک پوست می شود. اگر لکه ها بر دور پوست چشم است تنها با انگشت و بدون فشار زیر چشم را با روغن ماساژ دهید.

    ۳- اگر دارای لکه های قهوه ای در بازو ، دستها و گردن هستید روغن نارگیل موثر است و باعث جلوگیری از ایجاد لکه ها می شود.

    ۴- اگر در معرض آفتاب قرار داشتید پس از آن فورا از از روغن نارگیل استفاده کنید ، بدین صورت از صدمات ناشی از آفتاب جلوگیری می شود.

    ۵- ماساژ روزانه لکه ها با روغن نارگیل به صورت روزانه موجب پاک شدن آنها می شود.

    با بالارفتن سن، سر و کله چین و چروک‌ها در هر جایی از صورت که دلشان بخواهد پیدا می‌شود.

    دور لب‌ها، پیشانی، خط اخم، دور چشم یا هرجای دیگر از صورت.

    راه‌های بسیاری برای کاهش دادن یا محو کردن چین و چروک صورت تان وجود دارد و استفاده از روغن نارگیل یکی از مفیدترین و در عین حال بی‌ضررترین‌هاست.

    روغن نارگیل‌تان را از نوع اصل و دارای تاریخ مصرف تهیه کنید و آنها را طی مراحل زیر به صورت بزنید.

    روغن نارگیل برای چروک صورت

    بعد از مدتی کوتاه متوجه می‌شوید که اوضاع پوست صورت‌تان تا چه اندازه بهتر شده است.

    روغن نارگیل با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و چین و چروک و خطوط ایجاد شده روی پوست را از بین می‌برد.

    پوست را خنک می‌کند و از بروز ناراحتی‌های اگزما و پسوریازیس جلوگیری می‌کند.

    پوست را تمیز و مرطوب می‌کند، و در پاک کردن آرایش موثر است.

    روغن نارگیل به لاغری نیز کمک می‌کند.

    البته منظورمان این نیست که قاشق قاشق روغن نارگیل بخورید و لاغر شوید.

    این روغن به بدن کمک می‌کند تا انرژی بیشتری بسوزاند.

    درست است که روغن نارگیل حاوی چربی است اما چربی‌های آن از نوع تری‌گلیسریدهای دارای زنجیره ی متوسط (MCT) است که به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند و به این ترتیب بدن کالری بیشتری می‌سوزاند.

    این خاصیت در طولانی مدت می‌تواند تاثیر مثبتی برای مقابله با اضافه وزن داشته باشد.

    فراموش نکنید که برای لاغر شدن نباید روزانه بیش از ۱۵ گرم روغن مصرف کرد.

    خواص روغن نارگیل برای لاغری

    نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد در کشورهایی که روغن نارگیل مصرف می‌کنند میزان بیماری‌های قلبی عروقی و چاقی مفرط کمتر است.

    مصرف این روغن به طور روزانه شرایط فیزیکی مصرف کننده‌ها را بهبود داده و آن‌ها را متناسب نگه می‌دارد.

    اگر دلتان می‌خواهد تاثیر رژیم لاغری‌تان را افزایش بدهید برای صبحانه از روغن نارگیل استفاده کنید.

    نتایج بررسی‌های انجام شده روی خواص این روغن نشان می‌دهند که مصرف آن بعد از بیداری باعث کاهش احساس گرسنگی در طول روز می‌شود.

    در نتیجه شما بدون پرخوری انرژی کافی برای ادامه روز را خواهید داشت و به لاغری سالم نزدیک‌تر می‌شوید.

    سلولیت بیماری نیست اما باعث ناهمواری پوست می شود و معمولاً در نواحی مثل باسن ران پا ایجاد می شود.

    این مشکل در خانمها به دلیل چربی ها و بافت های اتصال دهنده شایع تر است.

    سلولیت به معنی چاقی نیست بنابراین افراد با هر سن و وزنی دچار سلولیت می شوند.

    درمان های مختلفی برای سلولیت وجود دارد که نتایج شگفت انگیزی به همراه دارد که استفاده از روغن نارگیل یکی از راه های عالی کاهش سلولیت است .

    روغن نارگیل به راحتی جذب بدن میشود و بافت های چربی را از بین میبرد، عملکرد تیروئید را بالا و انرژی به بدن می دهد.

    این روغن گیاهی پرخاصیت اپیدرم را پوسته پوسته می کند و جریان خون را بالا میبرد و کمک می کند سلولهای پوستی بیشتر تولید شود.

    به همین دلیل در قسمت ران و سایر اعضای بدن روند چربی سوزی را افزایش و سلولیت را ازبین میبرد.

    درمان موضعی مالیدن روغن نارگیل چربی های بدن را از بین می برد برای همین برای رفع سلولیت موثر است .

    ۱- برای درمان موضع سلولیت را باروغن چند دقیقه ماساژ دهید چند ساعت یا یک شب پوست را چرب و به همان حال رها کنید این کار راروزی یکبار انجام دهید.

    ۲- اگر سعی دارید سلولیت را درمان کنید روغن نارگیل و روغن گیاهی دیگری را باهم ترکیب کنید، روغن اسطوخودوس یامرکبات چربی های اضافه را آب می کند.

    مصرف منظم روغن نارگیل چربی های بدن را از بین میبرد که به از بین بردن سلولیت هم کمک میکند سعی کنید برای نتیجه بهتر از روغن نارگیل ارگانیک استفاده کنید.

    ۳- روزانه ۲ قاشق از روغن نارگیل را قبل از صبحانه برای تقویت متابولیسم بدن که روشی است برای سوزاندن چربی اضافه استفاده کنید.

    برس خشک یکی از نسخه های طبیعی درمان سلولیت است ؛برس خشک نه تنها پوست را پوسته پوسته می کند بلکه تجمع بافت های چربی و پوست را کاهش می دهد.

    روغن نارگیل ارگانیک را روی موضع بمالید و با برس خشک به صورت دورانی روی پوست بکشید.

    ازقوزک پا شروع کرده و به بالا و باسن و دست برسید ریال به آرامی از پاها به سمت شانه ها برس بکشید، در جاهایی که سلولیت بیشتری دارد تمرکز بیشتری کنید.

    به یاد داشته باشید که از چپ به راست برس بکشید و آن را بیشتر به سمت قلب کشیده تا جریان بیشتری جاری شود.

    این کار را ۵ دقیقه انجام دهید.

    در پایان برای پاک شدن سلول های مرده از سطح بدنتان دوش بگیرید.

    روغن نارگیل می تواند به رشد بیشتر مژه ها و ضخیم تر شدن آن ها کمک کند.

    خواص روغن نارگیل برای مژه

    روغن نارگیل مایع، یک قطره لیموترش و یک قطره روغن اسطوخدوس را در یک بطری بریزید و خوب به هم بزنید تا همه ی مواد با هم ترکیب شوند.

    هر شب مژه ها را با این سرم ماساژ دهید و روز بعد با آب بشویید بعد از مدتی مژه های شما بلند تر و پر پشت تر می شوند.

    فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

    : نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

    فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

    فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

    امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

    رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

    ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

    معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

    آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

    جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

    سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

    واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

    داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

    محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

    اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

    از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

    تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

    مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

    مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

    شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

    جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

    اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

    جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

    خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

    طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

    چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

    پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

    پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

    حذف ویدیوی ترامپ در فیس بوک و توییتر

    پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

    متاسفانه گاهی پیش می آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می دهند و بعضی قسمت هایشان خالی می شود و به همین دلیل دیگر نمی توان آنگونه که زیباست آنها را حالت داد. اما راه هایی وجود دارد که می توان رشد ابرو و موها را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت.

    معمولا بین ۶ تا ۸ هفته طول می‌کشد که ابروها مجدد شروع به رشد کنند اما بسیار پیش می‌آید که دوست داریم ابروها زودتر پر شوند و موهای آن سریع‌تر رشد کنند، در این مواقع استفاده از راه‌حل‌های طبیعی شاید مطمئن‌ترین کار باشد. البته باید قبل از استفاده از این را‌ه‌حل‌ها مطمئن باشیم که کم شدن موها به‌دلیل بیماری و مشکل خاصی نیست.

    در ابتدای کار در صورت مشاهده هر گونه ریزش غیر طبیعی بهتر است به پزشک مراجعه کنید. آزمایش خون می تواند میزان آهن و کارکرد تیروئید شما را نشان دهد. چون مثلا کم کار شدن تیروئید می تواند باعث نازک شدن و ریزش مو، ابرو و مژه شود، همچنین آهن در فرآیند رساندن اکسیژن به سلول ها نقش دارد و اکسیژن از مواد مهمی است که به رشد ابرو و موها کمک می کند، در صورت تشخیص پزشک، خوردن غذاهای حاوی آهن یا قرص های آهن می تواند بسیار مفید باشد.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    حتما بخوانید : رشد سریع مژه در یک هفته / رشد مژه های ریخته شده

    افراد زیادی در دنیا هستند که چنین مشکلی را دارند. ممکن است موی ابروها به علل متعددی دچار ریزش شوند، علت مهمی که می تواند منجر به این مورد شود، نوعی خاصی از بیماری به نام آلوپسیاست که در این بیماری سیستم ایمنی بدن، فولیکول های مو را به عنوان باکتری می شناسد و در نتیجه رشد ابرو و موها کند شده و در آمدن دوباره آن ها می تواند بسیار مشکل باشد.

    اگر مایل هستید رشد سریع ابرو و موهای شما، سرعتی بیشتر از حالت عادی خود داشته باشد، استفاده از ترفندهای زیر می تواند به شما کمک کند.

    وازلین یک ماده اولیه در تولید بسیاری از مواد آرایشی بهداشتی بوده و قدرت مرطوب کنندگی آن، توان درمان لایه های پوستی آسیب دیده از خشکی و اگزما را دارد. ولی وازلین فقط برای حفاظت از پوست مفید نبوده بلکه یک مرطوب کننده مناسب برای ابرو ها نیز هست به صورتی که مصرف وازلین به افزایش سرعت رشد و تقویت ابرو ها کمک کند. مراحل مصرف وازلین برای رشد سریع ابرو ها به این صورت است:

    حتما بخوانید : ویتامین E برای مردان

    روش استفاده : قبل از خواب ابروهای خود را با روغن زیتون گرم به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید، بگذارید یک شب بر روی ابرو بماند و روز بعد با آب گرم بشویید. پس از آن یک مخلوط حاوی 1/2 قاشق چای خوری روغن زیتون و چند قطره عسل تهیه کنید. آن را بر روی ابروها بگذارید و چند دقیقه ماساژ دهید. بگذارید 30 دقیقه بماند و سپس با آب گرم شستشو دهید.​

    روغن آووکادو فرمولاسیون بسیار سبکی دارد و در نتیجه به راحتی جذب موها و پوست کف سر می شود. علاوه بر این ها این روغن می تواند آب و رطوبت را در خود نگه دارد و در نتیجه به آبرسانی و رشد موها هم کمک می کند.

    نکته: اگر روغن کرچک باعث سوزش ابرو ها می شود نباید از آن استفاده کنید.

    حتما بخوانید : خواص روغن کرچک: ۴۶ فایده روغن کرچک برای سلامتی و زیبایی

    روغن فندق از مواد طبیعی است که به ضخیم و پرپشت شدن ابروها کمک و به طور محسوسی از ریزش ابرو ها جلوگیری می‌کند.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    منبع : نبض ما | کوکا | سینا‌تولید

    برای رزرو وقت و دریافت تخفیف تماس بگیرید

    مشاهده

    جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

    توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

    توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

    ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

  • کیک اسفنجی عالی و خوشمزه
  • شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

    برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

    ایمیل تبلیغات : [email protected]

    ارسال نظرات: [email protected]

    تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

    روغن های اساسی مختلفی برای افزایش رشد مو ،وجود دارند و همچنین می توانند باعث رشد مژه نیز شوند از آنجایی که این روغن ها باید مستقیما به منطقه چشمی اعمال شوند، از آنها باید به ندرت و با دقت استفاده شود ،تا به داخل چشم نفوذ نکند.

    اولین روغن اساسی در لیست، روغن کرچک است ؛ روغن کرچک یک روغن گیاهی است ،که از دانه بذر لوبیا گرفته شده است، و به عنوان یک محرک قوی شناخته شده است که می تواند باعث رشد و تغذیه فولیکول مو شود.

    تاریخچه روغن کرچک، به نظر طولانی است، و در مصر باستان ادعا می شود ،که به عنوان پماد استفاده می شد و کلئوپاترا از آن برای روشن کردن سفیده چشم اش استفاده می کرده است. حقیقت یا افسانه، واقعا برای پر شدن و درخشان شدن مژه ها مفید است علاوه بر این، با عفونت هایی که، باعث ریزش مژه ها می شوند، مبارزه کند.

    برای استفاده از روغن کرچک به عنوان یک درمان خانگی، نیاز به یک تکه پنبه یا برس آرایشی کوچک تمیز دارید ،که به عنوان یک اپلیکاتور برای مژه ها استفاده کنید قبل از رفتن به رختخواب، با دقت روغن را به مژه هایتان بزنید و اجازه دهید تا جذب شود وقتی بیدار شدید آن را با آب بشورید.

    شما همچنین می توانید کمی ژل آلوئه ورا، را با روغن کرچک مخلوط کنید.آنها را به خوبی مخلوط کرده و با استفاده از پنبه یا قلم مو به مژه های خود بزنید – به همان اندازه که ریمل می زنید.اجازه دهید،تا به مدت یک شب بماند تا جذب شود و بعد از بیدار شدن به خوبی بشورید.برای بهترین نتیجه،این فرایند باید به طور منظم برای 1 تا 3 ماه تکرار شود.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    2) ژل آلوئه ورا :

    آلوئه ورا، یک درمان خانگی شگفت انگیز و موثر برای داشتن مژه های ضخیم و بلند است.آلوئه ورا ،حاوی مواد مغذی و ویتامین هاست که به ضخیم و بلند شدن مژه ها کمک می کند.حاوی ویتامین ,E, A, B-12 و C است، که همه ی آن ها برای رشد موهای سالم و براق موثر هستند.

    همچنین حاوی ،اسید فولیک است که مانع ریزش مژه ها می شود .علاوه بر این، آلوئه ورا دارای اثر مرطوب کنندگی است، که مژه ها را سالم نگه می دارد.برای استفاده از آلوئه ورا به عنوان یک درمان خانگی برای داشتن مژه های ضخیم و بلند، یک اپلیکاتور مانند یک برس ریمل تمیز را آماده کنید.

    آلوئه ورا را با دقت بشورید تا لاتکس و لزجی زیاد آن دور ریخته شود.کمی ژل آلوئه ورا را برداریدو قبل از اینکه به رختخواب بروید، روی مژه های خود بزنید. اجازه دهید کل شب بماند.صبح، ژل را با آب گرم بشویید.

    همچنین، می توانید آلوئه ورا را با روغن جوجوبا مخلوط کنید، یکی دیگر از درمان های شناخته شده که برای رطوبت رسانی مو و افزایش رشد مو مفید است.این دو ماده را با نسبت های مساوی با هم مخلوط کنید و به آرامی به مژه هایتان بزنید و برای حدود 15 دقیقه اجازه دهید،تا بماند و سپس بشورید. این کار را تا دو بار در روز تکرار کنید.

    3) ویتامین E:

    مطالعه ای که بر روی ویتامین E که در سال 2010 منتشر شد، نشان داد که رشد مو در افرادی که ویتامین E مصرف می کنند، نسبت به افرادی که پلاسبو مصرف می کنند، بیشتر است.

    این مطالعه نشان داد، که خواص آنتی اکسیدانی ویتامین E ،باعث کاهش اکسید کنندگی پوست سر می شود که با ریزش مو نیز مرتبط است.برای استفاده از این درمان خانگی ساده، چند قطره ویتامین E را ،بر روی یک برس مژه خود بریزید و مژه هایتان را برس بکشید.

    4) برس کشیدن مژه ها:

    به همان مقدار که ساده به نظر می رسد، افراد زیادی روی این شیوه قسم می خورند.برس کشیدن مژه ها، ذراتی مانند خاک و گرد و غبار که از رشد سالم آن جلوگیری می کند را از بین می برد.این ذرات، می توانند منافذ مژه را را مسدود کنند، بنابراین رشد مژه شما متوقف می شود و یا حتی باعث ریزش مژه ها می شود.

    علاوه بر این، برس کشیدن می تواند گردش خون را تسریع کند، تا مواد مغذی بیشتری به فولیکول های مژه ها برسند.این روش به نحوه ماساژ دادن مژ ها کار می کند و با بهبود گردش خون، به ضخامت تارهای مو کمک می کند.

    مژه های خود را با برس خودش شانه کنید، از ریشه تا انتهای مژه.این کار را دو بار در روز به مدت 5 دقیقه انجام دهید.تا زمانی که نتیجه مورد نظر به دست آید، این کار را تکرار کنید.

    5) انجام ماساژهای پلکی:

    ماساژ پلک ها، یک ماساژ درمانی برای بهبود گردش خون است که به رشد مژه کمک می کند.بهبود جریان خون، مواد مغذی بیشتری را به بخش ماساژ داده شده، می رساند و باعث رشد بهتر فولیکول ها در این منطقه می شود.این کار، رشد مو را تحریک می کند و مانع از شکستگی و یا نازک شدن مژه ها می شود.

    برای انجام ماساژ پلک، مقدار کمی کره شی ، ژل نفتی، یا روغن را روی پلک چشمان خود قرار دهید.به یاد داشته باشید، مقدار بسیار کمی از این ماده را روی چشمانتان بریزید، تا به داخل چشمانتان نفوذ نکنند.علاوه بر این، حتما انگشتانتان را بشورید.پس از آن، از انگشتان خود برای ماساژ خط مژه و ابرویتان استفاده کنید.

    ماساژ را به صورت حرکات دایره ای، با استفاده از انگشت حلقه خود، به آرامی انجام دهید.این ماساژ را برای حدود 5 دقیقه در هر نوبت، به ازای هر چشم انجام دهید.این کار را دو بار در روز برای 1 تا 3 ماه انجام دهید.

    6) مخلوط پوست لیمو:

    پوست لیمو، یک درمان فوق العاده دیگری برای داشتن مژه های ضخیم و بلند است.پوست لیمو، حاوی اسید فولیک و همچنین ویتامین های B و C است، که برای ساخت ماسک صورت نیز استفاده می شود، برای تقویت پوست، که همچنین برای رشد مو نیز بسیار مفید است.

    این ماده حاوی، اسید فولیک و همچنین ویتامین b و c می باشد، که به افزایش رشد مو کمک می کند، که حتی ممکن است در روغن های ضروری مثل روغن زیتون یا روغن کرچک تزریق شود، تا باعث تقویت خواص پاک کنندگی و تحریک کنندگی پوست شود.

    برای داشتن بهترین نتایج، پوست لیمو را در روغن کرچک یا روغن زیتون، درون یک کاسه خیس کنید و اجازه دهید این مخلوط حداقل 2 هفته بماند.پس از آن، با استفاده از یک تکه پنبه یا برس، ریمل مژه یا ابرو، می توانید روغن را روی مژه های خود، قبل از خوابیدن بمالید و اجازه دهید تا یک شب کامل بماند.صبح بعد از بیدار شدن با آب گرم بشورید.این کار را هر شب برای 1 تا 3 ماه ،یا تا دریافت نتایجی که می خواهید، انجام دهید.

    7) تخم مرغ نیز برای مژه ها مفید است!

    تخم مرغ، یک غذای فوق العاده است و ما قبلا از مزایای آن برای تهیه و تقویت مو صحبت کرده بودیم . همچنین برای داشتن مژه های ضخیم و بلند، مناسب هستند. تخم مرغ ،غنی از پروتئین است و همچنین حاوی ویتامین های B و بیوتین هستند ،که برای افزایش بافت مژه مفید هستند.

    برای استفاده از تخم مرغ به عنوان یک درمان خانگی برای داشتن مژه های ضخیم و بلند، ابتدا باید یک تخم مرغ کامل را بشویید، یک قاشق غذاخوری گلیسیرین را به آن اضافه کنید و این مخلوط را تا زمانی که کرم رنگ و سفت شود، هم بزنید.از یک تکه پنبه به عنوان یک اپلیکاتور استفاده کنید ،و آن را در مخلوط بگذارید.

    پنبه را به آرامی بر روی مژه های خود بزنید.به یاد داشته باشید که نباید ،پنبه بیش از حد خیس بخورد تا از چسبیدن آن به چشم جلوگیری شودو بعد از 15 دقیقه مژه ها را آب سرد را بشویید.این کار را سه بار در هفته به مدت چند ماه تا زمانی که نتیجه مطلوب به دست بیارید، تکرار کنید.

    چای سبز ،دارای فلاونوئیدها است که رشد مژه را تقویت می کند .این نتیجه، در مطاله ای با استفاده از جوندگانی که ریزش مو داشتند، ثابت شد.ک مطالعه نشان داد، که جوندگانی که چای سبز دریافت کردند نشانه هایی از رشد مو را از خود نشان می دادند، در حالی که به گروه دیگر فقط آب داده شده بود، بهبودی از ریزش مو را نشان ندادند.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    برای استفاده از چای سبز به عنوان یک درمان خانگی برای نازک بودن مژه ها، یک فنجان چای سبز، ترجیحا شیرین، تهیه کنید.اجازه دهید تا خنک شود.زمانی که خنک شد، با استفاده از یک اپلیکاتور ،مانند:یک تکه پنبه، چای سبز را روی مژه های خود بمالید.

    چای را از ریشه مژه ها تا انتهای آن بزنید.به آرامی این کار را انجام دهید، و اجازه ندهید مژه ها با چای زیادی خیس بخورد، تا چای به چشمان نفوذ کنند.اجازه دهید 15 دقیقه بماند و سپس آنرا با آب شستشو دهید. اینکار را دو بار در هفته، برای مدت 3 ماه تکرار کنید.

    روغن زیتون، یک روغن حامل شناخته شده است ،که به منظور افزایش رشد مو استفاده می شود و نیز یک درمان خانگی برای داشتن مژه های ضخیم تر به کار می رود.روغن زیتون، غنی از اسید اولئیک و همچنین ویتامین E است، که هر دو برای رشد مو مورد نیاز هستند.این دو عنصر، می توانند مو را تغذیه کرده و همچنین مژه ها را حجیم کنند.

    حتی باعث می شود که مژه هایی تیره تر داشته باشید.برای استفاده از روغن زیتون به عنوان درمان خانگی برای رشد مژه ها، یک برس ریمل قدیمی که تمیز است، یا یک تکه پنبه به عنوان اپلیکاتور آماده کنید.

    اپلیکاتور خود را ،درون مقدار کمی روغن زیتون گرم شده قرار دهید.قبل از رفتن به رختخواب، روغن را به مژه هایتان بمالید.روغن را شب بر روی مژه خود بزنید و بلافاصله بعد از بیدار شدن، با آب بشویید.این روال را روزانه و به مدت حداقل دو ماه یا تا پیدا شدن نتیجه، تکرار کنید.

    کره شیا، که از یک دانه و غلات می آید، قرن هاست که برای تغذیه پوست، ناخن و مو استفاده می شود.کره شیا حاوی، ویتامین های A و E است که هر دو باعث تقویت فولیکول های مو و افزایش رشد مژه می شوند.

    به سادگی یک تکه پنبه را در یک مقدار بسیار کمی از کره شیا، قرار دهید و به ریشه مژه ها بزنید.اجازه دهید، تا یک شب بماند و صبح روز بعد با آب گرم شستشو دهید.برای گرفتن بهترین نتیجه، این روند را برای 1 تا 3 ماه تکرار کنید.

    روغن هسته انگور :

    این روغن فاقد سدیم و کلسترول بوده و میزان اسیدهای چرب غیر اشباع آن تا 90 درصد می رسد. خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره انگور 50 برابر بیشتر از ویتامین E و 20 برابر بیشتر از ویتامین C است.

    روغن خالص دانه انگور، ترکیبی فوق العاده موثر برای فعال سازی مجدد رشد پیاز مو است که با ماساژ دادن آن روی پوست سر می توانید به تاثیر سودمند این روغن پی ببرید.

  • عکس نوشته خواهرزاده عزیزم تولدت مبارک
  • روغن جوجوبا :

    جوجوبا در حقیقت دانه هایی مانند بادام زمینی است که در گذشته در محلی میان مکزیک و آمریکا رشد می کرده که محققان کشورمان موفق به تکثیر و تهیه این روغن در کشور عزیزمان ایران شده اند بد نیست بدانید که این روغن با غلظت زیاد اما مانند چربی پوست انسان است و خاصیت جذب سریع نیز داراست و در تهیه بسیاری محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

    بی شک با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که دارای تاثیر فوق العاده در زمینه پوست و مو از جمله :ضد چین و چروک بوده و سرشار از ویتامین های A,B,E و مواد معدنی مانند سلنیوم می باشد ، مرطوب کننده و نرم کننده پوست و مو ، شفافیت پوست و مو ، جلوگیری از ریزش مو به دلیل دارا بودن مواد معدنی و ویتامین ها ی B,E ، مفید در ضخیم و پرپشت شدن مو ، برطرف کننده خشکی و ترک لب ، مفید برای پوست های مستعد آکنه می باشد.

    روغن سیاه دانه :

    سیاه دانه ، سیاه تخمه و یا در عربی شونیز یکی دیگر از قدیمی ترین طعم دهنده ها که قدیمی تر ها و شاید امروزه نیز در نان ها و ترشی های محلی مورد استفاده قرار می گیرد که روغنی از این دانه ها تهیه می شو که شاید به جرات بتوان گفت یکی از بهترین روغن ها در زمینه پوست و مو است، سیاه دانه کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف از جمله صنایع آرایشی و بهداشتی برای تهیه و تولید انواع لوسیون ضد ریزش مو و ابرو ، تقویت کننده های گیاهی برای مو ، ابرو و مژه و همچنین پمادهای ضد درد مفاصل که به شکلهای مختلفی مانند :روغن خالص سیاه دانه ،پماد، لوسیون ، سرمه ، ریمل و… تهیه و به بازار عرضه می شود و از اقبال و استفبال عمومی فراوانی برخوردار است.

    روغن رزماری :

    رزماری یا اکلیل کوهی یکی از گیاهان دارویی معطر با نفوذ پذیری بالا و همچنین خواص درمانی بی نطیر که در کمتر گیاه دارویی این خواص را می توان یافت، روغن رزماری یک روغن محرک است که بوی نافذ و گرمی دارد و بر اعصاب مرکزی اثر مؤثری دارد . از این گیاه دارویی برای تقویت ابرو و مژه نیز هستیم که در دراز مدت دارای اثری فوق العاده و ماندگار نیز هست.

    روغن کرچک :

    کرچک یکی دیگر از گیاهان دارویی با سابقه ای بیش از4000 سال است که این خود گواه ویژگی های خاص این گیاه است. از خواص درمانی این روغن باید به مواردی از جمله :تقویت مژه و ابرو ، از بین برنده موخوره ، تقویت و رشد مو ، چین و چروک پوست ، از بین برنده خشکی و ترک دست و پا ، مسکن درد مفاصل اشاره کرد.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    روغن نارگیل :

    روغن نارگیل یکی از روغن های طبیعی و اشباع است که از گوشت داخل میوه نارگیل تهیه می شود و یکی از نشانه های بارز آن مایع بودن روغن در دمای معمولی و جامد شدن در دمای پایین است.

    این روغن که یکی از نام آشنا ترین روغن ها در میان مردم جهان و دارای کاربردهای بیشماری در زمینه تهیه مواد آرایشی است که سهم مهمی را در این صنعت به خود اختصاص داده است، بی شک روغن نارگیل یکی از بهترین روغن ها در زمینه رطوبت بخشیدن به پوست و مو و رفع خشکی پوست و مو است که البته با رایحه مطبوع و قدرت نفوذ پذیری بالا و قدرت تقویت پوست و مو جایگاه ویژه ای در میان سایر روغن های طبیعی و گیاهی دارد.

    روغن زیتون :

    روغن زیتون مادر روغن های مفید برای پوست و مو است. این روغن می تواند جای بسیاری از محصولات حالت دهنده موها را بگیرد چراکه می تواند به طور عمیق در موها نفوذ کرده و آنها را مرطوب و هم به حالت گرفتن کمک کند.

    روغن زیتون تا حد زیادی خشکی و زمختی موها را از بین می برد و به همین دلیل بیشتر از همه این روغن سبک را به کسانی پیشنهاد می کنیم که همیشه از خشکی بیش از اندازه موها شاکی اند. ناگفته نماند که آنتی اکسیدان موجود در روغن با نازک شدن و ریزش موها مبارزه می کند.

    با مژه هایتان به سختی رفتار نکنید

    روی مژه هایتان مواد آرایشی زیاد نزنید و برای پاک کردن آرایشتان ، محکم رویش فشار نیاورید.همیشه به آرامی رفتار کنید و آرام ماساژ دهید.از استفاده از اکستنشن مژه یا مژه های مصنوعی، اجتناب کنید، زیرا این کار به احتمال زیاد می تواند، به مژه هایتان صدمه وارد کند.

    دکتر گیتا مجیدزاده –

    ابروهای پرپشت و زیبا یکی از معیار های زیبایی در صورت است که متقاضیان زیادی دارد. اما ریزش ابرو به هر دلیلی می تواند این زیبایی را از شما بگیرد.

    زمانی که ابروهای پرپشت و خوش حالت داشته باشید، جذابیت شما چند برابر می شود. اما داشتن ابروهای توخالی و کم پشت می تواند چهره ی شما را کسل کننده و مسن تر نشان دهد. اما جای نگرانی نیست چون راه های زیادی برای پرپشت شدن ابرو وجود دارد.

    فهرست موضوعات

    ریزش ابرو می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد که بالا رفتن سن یکی از آن هاست. از دلایل دیگر می توان به استفاده از لوازم آرایش کم کیفیت، وکس صورت، بند انداختن و اصلاح بیش از حد ابرو اشاره کرد.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    برخی از بیماری ها نیز می توانند منجر به ریزش ابروها شوند که عبارتند از:

    افرادی که مبتلا به سرطان هستند و شیمی درمانی انجام می دهند نیز ممکن است ابروهای خود را از دست بدهند.

    اما جای نگرانی نیست در ادامه راهکارهای طبیعی آمده است که می تواند به رشد سریع ابروهای شما کمک کند.

    لیمو از زمان قدیم به عنوان یک ماده طبیعی برای پرپشت شدن ابرو مورد استفاده قرار می گرفته است. از آنجا که لیمو به طور طبیعی سرشار  از ویتامین C و B، اسید فولیک و بسیاری از مواد مغذی دیگر است،می تواند روند رشد ابرو را سرعت بخشد.

    تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که لیمو را برش دهید و روی ابروهای خود بمالید. آب لیمو باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی ابروهای شما باقی بماند، سپس با آب ولرم شسته شود.

    راه حل دیگر این است که تکه های لیمو را در یک چهارم فنجان روغن نارگیل قرار دهید. این روش نیاز به زمان و حوصله بیشتری دارد و باید حداقل ۱۵ روز قبل از مصرف در جای خنک قرار داده شود. بعد از آماده شدن، تکه ای پنبه را به محلول آغشته کرده و سپس بر روی ابرو بمالید. سپس صبح بعد از بیدار شدن آن را بشویید.

    نکته: زمانی که از لیمو برای پرپشت شدن ابرو استفاده می کنید تا ۲ ساعت بعد در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید، زیرا می تواند ابروهای شما را روشن تر کند.

    روغن کرچک یک درمان عالی برای رشد سریع ابرو و پرپشت شدن آن می باشد. روغن کرچک حاوی ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که با تغذیه فولیکول های مو و ابرو به رشد سریع آن کمک می کند.

    روغن کرچک همچنین در برابر میکروارگانیسم ها که مانع رشد ابرو می شوند نیز مقاومت می کند.

    برای پرپشت شدن ابرو با روغن کرچک، پنبه را به روغن آغشته کرده و به ابروها بمالید. سپس به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. روغن می تواند به مدت ۳۰ دقیقه و یا کل طول شب روی ابروها باقی بماند. سپس با آب ولرم و مایع شستشو شسته شود. برای تقویت ابرو مصرف روغن کرچک باید هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه داشته باشد.

    نکته: در صورت مشاهده حساسیت پوستی مصرف روغن کرچک متوقف شود.

    رژیم غذایی سالم نه تنها مواد مغذی را به بدن شما می رساند بلکه می تواند ابروهای شما را نیز زیباتر و پرپشت تر کند.

    شما باید غذاهایی مصرف کنید که شامل مواد مغذی زیر باشند:

    شما همچنین می توانید از مکمل های مولتی ویتامین هم برای دریافت این ویتامین ها استفاده کنید.

    روغن زیتون سرشار از ویتامین e است که می تواند به صورت مستقیم بر روی ابروها قرار گیرد. استفاده از روغن زیتون ابروهای شما را تیره تر نیز می کند.

    روغن زیتون گرم شده را قبل از خواب روی ابروهای خود بمالید و صبح روز بعد با آب ولرم شستشو دهید.

    برای پرپشت شدن ابرو شما همچنین می توانید چند قطره از عسل طبیعی را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و روی ابروها قرار دهید. این محلول را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی ابروها قرار داده و سپس بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه هر روز این کار را انجام دهید.

    روغن نارگیل حاوی پروتئین و مواد مغذی فراوانی است که می تواند به تقویت ابرو کمک کند. این روغن نیز ابروهای شما را تیره تر می کند.

    برای استفاده از این روغن آن را گرم کرده و بر روی ابروهای خود ماساژ دهید تا گردش خون در این ناحیه بیشتر شود. صبح بعد از بیدار شدن با آب ولرم ابروها را بشویید.

    دانه شنبلیله غنی از پروتئین، لسیتین و اسید نیکوتینیک است که به رشد مو کمک می کند.

    ۵ ساعت قبل از مصرف دانه ها را بخیسانید. سپس دانه ها را له کرده تا یکدست شوند. مقداری روغن نارگیل یا بادام به آن اضافه کنید و محلول را قبل از خواب بر روی ابروها بمالید. صبح بعد از بیدار شدن آن را با آب ولرم بشویید. برای دستیابی به بهترین نتیجه دو تا سه بار در هفته به مدت ۲ ماه از این محلول استفاده شود.

    آب پیاز سرشاز از سولفور است که به تولید بافت های کلاژن که برای پرپشت شدن ابرو ضروری است، کمک می کند. همچنین آب پیاز فولیکول های مو را نیز تقویت می کند.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    آب پیاز را بگیرید. سپس آن را بر روی ابرو بمالید. به مدت ۵ دقیقه ابروها را با آن ماساژ دهید و اجازه دهید تا خودش خشک شود. بعد از خشک شدن صورت را با آب سرد و پاک کننده صورت بشویید. این کار را هر روز و به مدت چندین هفته انجام دهید.

    آلوئه ورا خواص مرطوب کنندگی دارد که به تغذیه فولیکول های مو کمک کرده و به رشد سریع و پرپشت شدن ابرو کمک می کند.

    ژل آلوئه ورا را از آن خارج کنید. ژل را بر روی ابروی خود ماساژ داده و اجازه دهید ۳۰ دقیقه باقی بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید.

    شما همچنین می توانید از مخلوط عسل و آلوئه ورا یا روغن نارگیل و ژل آلوئه ورا نیز برای پرپشت شدن ابرو استفاده کنید. این مخلوط ها نیز مانند روش بالا استفاده شود. این روند را هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه دهید.

    شیر حاوی پروتئین و مواد مغذی است که می تواند مو را از ریشه خارج کند و به رشد ابرو کمک کند.

    پنبه را به شیر آغشته کرده و بر روی ابروها مالش دهید. پس از خشک شدن آن را با آب ولرم بشویید. این روش می تواند تا زمانی که نتیجه مورد نظر حاصل شود، ادامه پیدا کند.

    تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین است و از آنجایی که موی ابروها از کراتین(نوعی پروتئین)  تشکیل می شود، زرده تخم مرغ می تواند به پرپشت شدن ابرو کمک کند.

    زرده را از سفیده جدا کرده و زرده را بزنید تا بافت یکدستی به دست بیاید. پنبه را به زرده آغشته کرده و روی ابروها بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بر روی ابروها بماند. برای تقویت ابرو از این ماده دو بار در هفته می توانید استفاده کنید.

    ویتامین E علاوه بر اینکه بدن شما را سالم نگه می دارد، می تواند به پرپشت شدن ابروهایتان نیز کمک کند.

  • خوردن عرق كاسني در ماه آخر بارداري
  • کپسول ویتامین E را برش دهید. قسمت روغنی آن را دو بار در روز به ابروهای خود بمالید.

    چگونه موی سر را با روش های طبیعی، تقویت کنیم؟ برای دیدن پاسخ سوال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    تقویت طبیعی مو

     

    در پایان در نظر داشته باشید، تمام توصیه های دارویی و یا طبیعی ذکر شده در مقاله فوق در تمام افراد موثر نیست و یا ممکن است در بعضی از افراد با حساسیت های پوستی، ایجاد واکنش یا عارضه نماید، به همین منظور خواهشمند است حتما جهت درمان تحت نظر پزشک باشید، جهت مشاوره حضوری رایگان با پزشک با شماره های ذکر شده در پایان همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

     


    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه




    .

    .

    .

    ولنجک ، خیابان سیزدهم، خیابان ساسان شمالی ، طبقه فوقانی دی مارکت، پلاک ۳۳، واحد ۲۱

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷ ☎

    پست قبلی

    خداحافظی با پیری زودرس با مزوتراپی صورت

    پست بعدی

    از بین بردن چروک زیر چشم با ۹ ماده طبیعی

    از بین بردن پف زیر چشم

    کدام روش پیوند ابرو بهتر است؟

    درمان جایگزینی هورمونی برای ریزش مو زنان یائسه

    معجزه ای بنام لیفت صورت با نخ آپتوس

    نوشته های تازه


    پاسخ سوالات مهم درباره کرونا


    ⛔مصرف رانیتیدین ممنوع!

    راهنمای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس (مخصوص مراکز بهداشتی-درمانی)


    حقایقی عجیب درباره ویروس کرونا


    وظایف و حقوق کادر درمان کرونا ویروس

    آدرس مطب : تهران، ولنجک، خیابان ساسان، بین سیزدهم و پانزدهم
    پلاک 33،واحد 21

    شماره تماس مطب: ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵- ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ – ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ – ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷

    آخرین مطالب


    تزریق ژل لب مدل روسی


    راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس

    با بوتاکس پیشانی چین و چروک ها را رفع کنید!

    Welcome, Login to your account.

    Recover your password.

    A password will be e-mailed to you.

    برخی ادعا دارند که تأثیر روغن نارگیل برای رشد ابرو کمی اغراق آمیز است، اما در حقیقت برخی فواید استفاده از روغن نارگیل به اثبات رسیده و می تواند برای ابروها بسیار مفید باشد. این روغن سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان ها بوده که تأثیر بسیاری بر سلامت بدن دارند. همچنین دارای خواص ضدمیکروبی و مواد مغذی می باشد که برای پوست و مو مفید است. روغن نارگیل با خاصیت مرطوب کنندگی که دارد قادر است تا از پوست و مو محفاظت کرده و آن ها را تغذیه کند. این روغن همچنین برای اطراف چشم مناسب بوده و می تواند جایگزین سرم های ابرو موجود در بازار که حاوی مواد شیمیایی هستند شود.

    روغن نارگیل قادر است تا از شکستگی موها جلوگیری کند. براساس تحقیقی در سال ۲۰۰۳، استفاده از روغن نارگیل قبل یا بعد از حمام، در کاهش از دست دادن پروتئین موها تأثیرگذار است. با اینکه این تحقیق بر روی موهای سر تمرکز دارد، اما می تواند برای ابروها به خصوص قبل یا بعد از شستشوی صورت یا پاک کردن آرایش تأثیرگذار باشد و همچنین با کاهش شکستگی، منجربه پرپشتی ابروها شود.

    روغن نارگیل یک مرطوب کننده طبیعی است و نسبت به سایر روغن ها عملکرد بهتری روی موها دارد. شواهد معتبری وجود دارد که نشان می دهند، روغن نارگیل بهتر از سایر روغن ها جذب مو می شود. همچنین تحقیقات نشان داده است که روغن نارگیل، از دست رفتن رطوبت را به حداقل رسانده و به حفظ رطوبت موها کمک می کند که می تواند منجربه تقویت و سلامت ابروها نیز شود.

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    پوست شما خانه مجموعه ای از قارچ ها، باکتری ها و ویروس هاست. شواهدی وجود دارد که اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل همچون لاریک اسید (Laric acid) دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی هستند که می توانند از موها در برابر میکروارگانیسم های مضر محافظت کنند.همچنین استفاده از روغن نارگیل می تواند از پوست اطراف چشم در برابر عفونت های شایع پوستی همچون عفونت های فولیکولیت، عفونت های قارچی و شوره ابرو محافظت کند.

    چند روش به منظور استفاده از روغن نارگیل برای رشد ابرو وجود دارد، اما بستگی به تجربه شخصی شما دارد که کدامیک را انتخاب کنید. تنها تعدادی از سرم های ابرو موجود در بازار حاوی روغن نارگیل می باشند، اما بسیاری از آن ها حاوی روغن های مغذی دیگری نیز هستند. سرم های ابرو اغلب حاوی یک اپلیکاتور یا برس هستند که استفاده از آن ها را راحت تر می کند. اما اگر خالص و طبیعی بودن محصول برای شما اهمیت دارد، قبل از خریدن محصول مواد تشکیل دهنده آن را بررسی کنید زیرا برخی از سرم ها حاوی مواد عطری و سایر افزودنی ها می باشند. روغن نارگیل ارگانیک، ارزان است و در اکثر فروشگاه های مواد غذایی عرضه می شود که می توان با استفاده از انگشتان تمیز و یا پنبه از آن استفاده کرد.
    در ادامه به توضیح چگونگی استفاده از روغن نارگیل بر روی ابرو ها می پردازیم :

    انگشت خود یا یک پنبه را به روغن نارگیل آغشته کنید. روغن را با ملایمت روی ابرو و در جهت رویش آن مالیده و پخش کنید. مطمئن شوید که روغن به پوست بالا و پایین ابروی شما تماس پیدا کند. این کار را برای هر دو ابرو نیز انجام دهید. اجازه دهید تا روغن در طول شب روی ابروها بماند. سپس قبل از شستشو با آب، روغن های اضافه را با ملایمت پاک کرده و صورت خود را بشویید.

    روغن نارگیل برای رشد ابرو یک روش ارزان و آسان است، که می تواند به تراکم آن کمک بسیاری کند. اما روش های دیگری نیز وجود دارند که می توانند تأثیرگذار باشند.

    به ابروهایتان اجازه دهید تا رشد کنند

    چیدن موهای ابرو، اپیلاسیون و دیگر روش های برداشتن مو می توانند فرصت رشد و پرشدن ابروها را از ما بگیرند. استراحت دادن به موها و نچیدن آن ها برای مدتی باعث کاهش آسیب به پوست و فولیکول های موهای ابروی ما خواهد شد.

    روغن کرچک

    براساس مطالعات انجام شده، روغن کرچک حاوی اسید ریسینولئیک (Ricinoleic acid) است که می تواند به بهبود رشد موها نیز کمک کند و یک مرطوب کننده ارزان و مؤثر برای پوست شما باشد.

    وازلین

    وازلین یک روش ارزان برای رطوبت رسانی به ابروها و محافظت از آن ها در برابر شکستگی است. همچنین علاوه بر اینکه باعث افزایش رشد ابروها می شود، آن ها را صاف و مرتب نیز نگه می دارد.

    خواص روغن نارگیل برای مو از قدیم الایام سر زبان ها بوده است و افراد از آن به عنوان مرطوب کننده و محافظ طبیعی در برابر اشعه خورشید برای مو استفاده می کردند. جالب اینجاست که اکنون با تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند این خواص روغن نارگیل به طور علمی ثابت شده اند. آن ها دریافتند که روغن نارگیل با توجه به پروتئین های موجود در خود می تواند از ریزش مو جلوگیری و یا موهای آسیب دیده را ترمیم کند و بیشتر از روغن های طبیعی دیگر نافذ مو باشد. در این مقاله از بکرینا سعی ما بر این است که شما را با فواید روغن نارگیل برای مو آشنا کنیم.

    قبل اینکه به بحث خاصیت های روغن نارگیل برای مو بپردازیم بهتر است کمی با ساختار اصلی مو آشنا شویم.

    فهرست مطالب

    مو از 95% پروتئین کراتین، فیبر، هلیکوئید تشکیل شده است. کراتین توسط کراتینوسیت ها سنتز می شود و در آب نامحلول است، بنابراین باعث محافظت از مو می شود. حدود 18% اسید آمینه در مو وجود دارد. کراتین از نظر سیستئین (نوعی اسید آمینه سولفات) غنی است که پیوند های دی سولفید بین مولکول ها را تشکیل می دهد و باعث سفتی و مقاومت کل ساختار می شود. یک تار مو را می توان به 3 قسمت مجزا تقسیم کرد:

    درونی ترین لایه مو است که از ماده آمورف تشکیل شده و نرم و روغنی است.فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    قسمت میانی مو کورتکس نام دارد. حاوی زنجیره های طولانی کراتین است که باعث افزایش خاصیت ارتجاعی، استحکام، رنگ و بافت مو می شود. ماتریس لیپیدی کورتکس همانند چسب سیمانی عمل می کند و پروتئین ها را به هم وصل می کند. در کورتکس مو، هر چه رنگدانه ملانین بیشتر باشد مو تیره تر و در صورت کم بودن ملانین، رنگ مو روشن تر خواهد بود.

    بیرونی ترین لایه مو کوتیکول نام دارد که این لایه شبیه فلس های ماهی بی رنگ و روی هم قرار گرفته است. این لایه محافظی نازک که حاوی ماده مغذی برای رشد مو است. اگر کوتیکول مو آسیب ببیند، کورتکس بدون محافظ شده و رطوبت خود را از دست می دهد که موجب عوارضی مانند مو خوره می شود.

    روغن نارگیل سرشار از آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد ویروسی، ضد قارچ و ضد باکتریایی دارد. مواد مغذی اساسی آن اسید لوریک است که مو را با ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب با زنجیره متوسط ​​تغذیه می کند. هنگام استفاده از روغن نارگیل برای مو، همزمان سلامتی پوست سر را هم بهبود می بخشد و با عفونت ها و قارچ ها مبارزه می کند که این امر از رشد مو حمایت می کند و باعث سلامت کلی مو می شود. در ذیل به برخی از فواید روغن نارگیل برای مو اشاره خواهیم کرد.

    تمام موها مقداری روغن برای تغذیه و سالم نگه داشتن خود و همچنین برای محافظت از پوست سر تولید می کنند. اما تولید بیش از حد روغن می تواند به بیماری درماتیت سبورئیک منجر شود، شرایطی که باعث ایجاد لکه های قرمز و کنده شدن پوست سر میشود که میتوان آن را عامل اصلی شوره سر دانست. ماساژ دادن پوست سر با روغن نارگیل و شستشوی آن بعد از یک ساعت می تواند شما را از شر چربی های مو و پوست سر نجات دهد.

    شاید این سوال برایتان پیش بیاید که روغن نارگیل خودش نیز چرب است پس چگونه این امر امکان پذیر است؟ به دلیل اینکه روغن نارگیل نسبت به روغن های دیگر سبک است و بدون افزایش چربی سریع تر جذب می شود.

    روغن نارگیل به دلیل ساختار مولکولی آن تاثیر بسزایی در ترمیم موهای خشک و آسیب دیده دارد. برخلاف روغن های دیگر و مرطوب کننده های تجاری که فقط روی مو می نشینند، روغن نارگیل می تواند به ساقه مو نفوذ کرده و از کوتیکول عبور کند. این به ترمیم موهای شما از داخل کمک می کند و به جلوگیری از آسیب بیشتر کمک می کند. اسید لوریک، اسید کاپریک و ویتامین E موجود در روغن نارگیل به بازسازی موها کمک می کند و با جلوگیری از کاهش پروتئین، باعث بهبود درخشش در تقویت مو می شود.

    شوره سر یک بیماری شایع است. دلیل این بیماری جمع شدن سلول های اضافی است که باعث کنده شدن پوست سر شده و تحریک و خارش آن را نیز به همراه دارد. تاثیر روغن نارگیل برای درمان شوره سر و خشکی پوست بسیار امیدوار کننده است. روغن نارگیل در لایه ایپیدرم پوست نفوذ کرده و از آن در برابر خشکی و التهابات جلوگیری می کند. همچنین به دلیل خواص آنتی اکسیدانی می تواند از پوست سر در برابر هرگونه قارچ و عفونت محافظت کند.

    ویتامین ها، اسیدهای چرب موجود و آنتی اکسیدانی بودن روغن نارگیل باعث می شود ریشه موها را تقویت، ساقه های مو را ترمیم و از کاهش پروتئین جلوگیری کند که این ها همگی در جلوگیری از ریزش مو موثر هستند.

    خیلی از اتفاق های روزانه مانند نظافت، تغیر آب و هوا، کمبود ویتامین و … باعث آسیب دیدن موها می شود که ممکن است در رشد آن ها نیز تاثیر داشته باشد. ویتامین و اسید های چرب موجود در روغن نارگیل به کوتیکول موها نفوذ کرده و باعث تغذیه آن و همچنین پوست سر می شود که این امر به رشد سریع موهای سالم و درخشان کمک بسیاری می کند.

    روغن نارگیل می تواند به عنوان یک درمان کننده برای شپش سر باشد. شپش های سر حشرات ریز و خون خوار هستند که در پوست سر تخم ریزی کرده و زندگی می کنند. آنها باعث خارش و سوزش می شوند و در صورت عدم درمان موجب عفونت می شوند که می تواند عوارض خفیفی ایجاد کند. اسید لوریک موجود در روغن نارگیل ممکن است به از بین بردن شپش کمک کند. برای افرادی که تحمل درمان های قوی تر را ندارند این روش، گزینه مناسبی است.

    نکته: این شپش ها مسری هستند و در صورت مبتلا شدن حتما نکات بهداشت فردی را باید رعایت کرد.

    اگر می خواهید سعی کنید شپش ها را با روغن نارگیل درمان کنید، به یک کلاه دوش پلاستیکی، روغن نارگیل به اندازه کافی برای پوشاندن کامل موهای خود و یک شانه دندانه دار نیاز دارید. ممکن است لازم باشد این روش درمانی را بیش از یک بار تکرار کنید.

    ابتدا موهای خود را با آب نسبتا داغ شسته و بگذارید با دمای اتاق خشک شود. روغن نارگیل باید به صورت مایع باشد تا به راحتی در موها پخش شود. سپس موها را با روغن ماساژ داده طوری که کل موها به روغن آغشته شده باشند و بعد کلاه دوش پلاستیکی را بلافاصله بر روی سر به مدت 8 ساعت یا بیشتر بگذارید تا شپش ها خفه شوند. سپس شروع کرده موهای خود را با شانه دندانه دار شانه کنید طوری که شانه به پوست سر برخورد کند.

    خوب بررسی کنید که شپش های مرده و تخم هایشان از سر خارج شده باشند. بسیار مهم است که وقت خود را صرف کرده و در این مرحله کوشا باشید زیرا با جا ماندن تخم ها در موها می تواند منجر به بیماری های شدید تر شود. اگر بعد از سه یا چهار بار استفاده از این درمان همچنان متوجه شپش شدید، برای درمان شپش ها به دکتر مراجعه فرمایید.

    روغن نارگیل با توجه به توانایی آن در مرطوب کردن، تغذیه و محافظت از پوست و مو می تواند برای مژه و ابروهای شما مفید باشد. همچنین برای استفاده در اطراف چشم بی خطر است و یک جایگزین طبیعی برای سرم تجاری که ممکن است حاوی مواد شیمیایی باشد، ارائه می دهد.

    شب قبل از خوابیدن یک پنبه تمیز را به روغن نارگیل آغشته کرده و آن را به آرامی روی ابروها و مژه های خود در راستای رشد مو پخش کنید.(بهتر است سعی کنید که روغن به داخل چشم نرود) و بگذارید تا صبح بر روی ابرو و مژه هایتان بماند و بعد آن را قبل از شستن صورت به وسیله پنبه پاک کنید.

    خواص روغن نارگیل برای مو یک نعمت بزرگ برای خانم ها می باشد. از تحریک رشد مو گرفته تا مرطوب کننده موهای خشک و جلوگیری از شکستن، اضافه شدن درخشندگی، روغن نارگیل هم به موهای شما کمک می کند و هم پوست سر. از طرف دیگر گلاب رطوبت از دست رفته را جبران می کند و باعث می شود موهای شما نرم تر و درخشان تر باشد. خاصیت ضد التهابی گلاب با شوره سر مقابله کرده و رشد مو را تقویت می کند. این دو ماده وقتی با هم مخلوط شوند، می توانند اکسیر معجزه کننده ای را برای موهای شما ایجاد می کنند.

    سه قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یک فنجان گلاب را با هم مخلوط کنید. مخلوط را درون یک بطری اسپری ریخته و در جای خنک نگهداری کنید.

    طریقه مصرف سرم روغن نارگیل و گلاب به این شکل است که باید بطری اسپری را به خوبی تکان دهید و یک ساعت قبل از شستن موها، محلول را روی موهای خشک اسپری کنید.

    آیا تا به حال تجربه ای از خواص روغن نارگیل برای موهای خود داشته اید؟ نظرات و پیشنهاد های خود را با کاربران بکرینا در میان بگذارید.

    منبع: healthline

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


    نام کاربری یا آدرس ایمیل *


    گذرواژه *

    مرا به خاطر بسپار

    ورود

  • دانلود عکس خنده دار برای اینستاگرام

  • گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه
    فواید روغن نارگیل برای ابرو و مژه
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *