فوايد ميوه به براي پوست صورت

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :

دوره مقدماتی php

میوه بهی یا به (به انگلیسی quince) یک میوه غیر معمول شبیه به سیب و گلابی است.

نام علمی به Cydonia oblonga می باشد. درخت به دارای برگ های کوچک بوده و میوه به به رنگ زرد و طلایی می باشد.

طبع میوه به گرم و تر است. این میوه بومی ازبکستان، ارمنستان، ترکیه، مجارستان و مقدونیه می باشد. شما می توانید از به برای تهیه ی مربای به، شربت به و خورش به استفاده کنید. میوه به حاوی ویتامین ها، مواد معدنی مانند ویتامین C، روی، پتاسیم، مس، آهن، ترکیبات فنلی، آنتی اکسیدان های کاتچین، اپیکاتچین، لیمونن و فیبر غذایی می باشد.

میوه به برای جلوگیری از سرطان، کاهش وزن، کاهش کلسترول خون، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از بیماری های دستگاه گوارش و پوست و مو مفید می باشد.

: خواص انار برای سلامتی

سطح بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در میوه به کاهش چروک و جوانسازی پوست صورت مفید بوده و به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی از پوست شما در برابر اثرات اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند.

میوه به غنی از آهن، مس و روی می باشد، این سه ماده معدنی برای تقویت مو و افزایش رشد مو مفید هستند.

میوه به حاوی مقادیر بالای ویتامین B6 بوده و می تواند برای درمان تهوع و استفراغ حاملگی مفید باشد.

میوه به غنی از فیبر بوده و برای کاهش اسید معده، درمان زخم معده، جلوگیری از بیماری های دستگاه گوارش و سرطان روده بزرگ و تسهیل در هضم غذا مفید هستند.

معجون به و عسل می تواند به درمان کولیت، اسهال، یبوست و عفونت های روده کمک کند.

مصرف منظم میوه به برای سم زدایی کبد و درمان کبد چرب مفید می باشد.

میوه به یکی از بهترین میوه ها برای لاغری و کاهش وزن محسوب می شود، میوه به کم کالری بوده و فیبر غذایی بالایی دارد، این میوه هضم را بهبود بخشیده، انرژی را افزایش داده و باعث کاهش وزن و لاغری می شود.

: خواص لیمو ترش برای لاغری

تحقیقات نشان داده که میوه به خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی دارد و برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی و آنفلونزا بسیار مفید است.

میوه به حاوی مقادیر بالای فیبر و شاخص گلیسمی پایین است و برای جلوگیری از افزایش سطح قند خون و همچنین کاهش میزان قند خون افراد دیابتی مفید می باشد.

مقادیر بالای فیبر موجود در میوه به برای درمان خانگی یبوست مفید می باشد. همچنین میوه به می تواند برای درمان اسهال هم استفاده شود.

پتاسیم یکی از مهم ترین مواد معدنی موجود در میوه به است که برای کاهش فشار خون بالا مفید بوده، آترواسکلروز را کاهش می دهد و خطر بیماری های قلبی عروقی، حملات قلبی و سکته قلبی را کاهش می دهد.

خوردن میوه به برای درمان خونریزی های شدید قاعدگی مفید می باشد.

دمنوش برگ به برای کاهش استری و افسردگی و درمان سرفه و گلودرد مفید است. همچنین جوشانده برگ به برای ضد عفونی کردن و درمان زخم مفید است.

چای و دمنوش میوه به را می توانید در شب های سرد زمستان برای افزایش انرژی و گرم شدن مصرف کنید.

ورقه های خشک شده میوه به را در یک لیوان آب جوش بریزید، بگذارید 10-15 دقیقه بماند و سپس بخورید. شما می توانید از عسل برای شیرین کردن این چای انرژی بخش استفاده کنید.

: خواص چای سبز برای لاغری

دانه های میوه به که به دانه هم نامیده می شوند برای درمان گلودرد و سرفه مفید هستند. همچنین به دانه برای درمان اسهال هم استفاده می شود.

روغن به دانه برای تقویت قلب و تقویت کبد و معده مفید است.

آب میوه به برای خوشبو شدن عرق، درمان بیماری های قلبی عروقی، بیماری های تنفسی، کم خونی و آسم مفید است. مصرف منظم آب میوه به می تواند به درمان سل و نارسایی کبدی هم کمک کند.

هیچ شواهد قطعی در مورد عوارض جانبی و مضرات میوه به با این حال چون دانه های میوه به مقدار کمی سیانید دارند خوردن بیش از چند دانه می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در افراد شود.

در ادامه بخوانید : خواص گریپ فروت برای سرماخوردگی


خودکشی دختر ایرانی+عکس




خانه

موبایل

یکی از مهم ترین فواید میوه ها تاثیرات مثبت بر زیبایی، نرم شدن و روشنی پوست می شوند‎

 

 

خیلی ها معتقدند استفاده منظم از کرم ها و تمیز کننده ها در داشتن پوست شاداب موثر است؛ و اگرچه شاید این حقیقت داشته باشد؛ اما این فقط نیمی از ماجراست: بلکه این سلامت ظاهری ما از سلامت درونی ما نشات می گیرد، یعنی خوراکی هایی که ما در طول روز می خوریم یک فاکتور بسیار مهم است که تعیین کننده  شکل ظاهری ماست. امروز با میوه هایی آشنا می شوید که سلامت پوست صورت شما را بهتر کرده و می توانید به عنوان درمان های جدید زیبایی آنها را به لیست برنامه غذایی روزانه خود اضافه کنید.آواکادو برای داشتن پوستی شفاف و خوش رنگبله آواکادو میوه است! سرشار از چربی های اشباع نشده که از خشکی لایه های بیرونی پوست جلوگیری می کند؛ می توانید آن را هم به پوست صورت بمالید و هم به عنوان میوه یا در سالاد مصرف کنید. این میوه حاوی امگا 3 است که  باعث بهتر شدن رنگ پوست و صاف شدن آن شده، با قی و حساسیت های پوست مقابله می کند. اگر دیدید که پوست صورت (و همین طور مو و ناخن هایتان) خشک و کدر رنگ است، بدانید که آواکادو به خاطر داشتن مقدار زیاد بیوتین با این مشکلات مبارزه می کند. شما با مصرف این میوه از مزایای بلند مدت آن بهره مند می شوید. مصرف آواکادو همراه با میوه های دیگر و سبزیجات توانایی بدنتان برای جذب آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی را افزایش می دهد.

 

سیب باعث روشن شدن پوستسیب نیز میوه ای است که بسیار مغذی بوده و باعث گردش خون مناسب در بدن شما میشود. سیب اگر مرتب مورد استفاده قرار گیرد باعث روشن شدن پوست می شود. سیب هم چنین حاوی آنتی اکسیدان می باشد. برای موهای شما نیز میوه ی مناسبی است. انبه، میوه ای سرشار از ویتامین برای داشتن پوستی درخشانحالا با میوه ویتامین آشنا شوید، انبه از میزان بالای ویتامین A، C، و E برخوردار است که یک موتورخانه آنتی اکسیدان محسوب می شود. پس با مصرف این میوه بدن از سمومی که در بدن انباشته شده و مانع داشتن پوستی درخشان می شوند خالی می شود. این میوه دارای اسید های آلفا-هیدروکسی طبیعی (AHA) است که آن را تبدیل به نسخه طبیعی کرم های گران قیمت کرده است. انبه را پوست کنده و آن را روی صورت خود بمالید؛ با این کار به جای استفاده از کرم های گران قیمت پوست خود را نرم و روشن تر کرده اید. به خاطر خاصیت اسیدیته این میوه می تواند به عنوان درمان لک ها یا نقطه های تیره روی پوست مصرف شود.

 

هویج؛ ضدپیری

هویج غنی از ویتامین به خصوص ویتامین A است و خاصیت ضدالتهابی، جوان‌کننده و محافظت‌کننده دارد و نه‌تنها باعث کاهش چروک‌های پوستی می‌شود بلکه با انواع عفونت‌های پوستی هم مقابله می‌کند. استفاده از هویج برای تمام پوست‌ها به خصوص پوست افراد تحت پرتودرمانی توصیه می‌شود. موز یک آبرسان عالی برای پوستمگر اینکه طعم این میوه را دوست نداشته باشید؛ وگرنه چرا نباید هر روز موز بخورید؟! حتی می توانید آن را در وعده صبحانه بگنجانید. 75 درصد این میوه از آب تشکیل شده برای همین پوست را آبرسانی کرده، علاوه بر این با داشتن ویتامین C و B6 که دو عنصر اصلی برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست است از چین و چروک و شل شدن پوست جلوگیری می کند. شما همچنین می توانید از موز به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی استفاده کنید؛ به این صورت که یک موز رسیده را با قاشق یا چنگال له کرده و آنرا روی پوست خود بمالید. بعد از 20 تا 25 دقیقه این ماسک با آب ولرم از روی صورت بشویید و با پوستی متفاوت و نرم روبرو شوید. محققین تایوانی کشف کرده اند که عصاره پوست موز غنی از سروتونین است.

 

سعی کنید در رژیم غذایی خود از میوه های دوست دار پوستتان بگنجانید‎

 

گریپفوروت برای پوست های چرب مفید استاین میوه هم سرشار از ویتامین بوده به ویژه برای پوست های چرب مفید است. برای پوست های چرب می تواند به عنوان ماسک به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار گیرد.

 

لیمو برای روشن کردن پوستاگر به فکر بهتر شدن پوست صورت خود هستید، لیمو را حتما در ساک خرید خود بگذارید! لیمو نه تنها نقطه های تیره روی پوست را روشن کرده و ناهمواری پوست را بهبود می بخشد، بلکه می تواند به عنوان یک تونیک (نیروبخش) سبک برای پوست های چرب استفاده شود. علاوه براین دیگر لازم نیست نگران جای زخم و قسمت های بیرنگ شده پوست باشید، زدن آب لیمو به این قسمت ها به مرور زمان باعث کمرنگ شدن اثر انها می شود. اگر می خواهید با جوشها بجنگید، لیمو می تواند در ترمیم پوست کمک کننده باشد و از زدن جوش در آینده جلوگیری کند. لیمو را خیلی راحت می توانید به برنامه غذایی اضافه کنید؛ به صورت آب میوه مصرف کرده یا در غذا و سالاد استفاده کنید.  همچنین می توانید پوست لیمو را کنده و بجوشانید و از مزایای بیشتری بهره مند شوید. پوست لیمو میزان مواد سمی داخل رگ ها را کاهش داده و درنتیجه سلولهای پوستی را پاکسازی می کند. پرتقال برای جلوگیری از چین و چروک پوستهمه ما می دانیم پرتقال سرشار از ویتامین C است، اما باید خاطر نشان کنیم که بیشتر مواد مغذی این میوه در پوست ضخیم آن است، پس مالیدن پوست پرتقال به صورت و استفاده از آن در سالاد بهترین ایده برای استفاده از پوستش است. آنتی اکسیدان های این میوه نیز یک روش آسان و موثر برای تغذیه دادن به پوست است زیرا که می تواند با رادیکال های آزاد بجنگد، رادیکال های ازادی که باعث خرابی ، چین و چروک پوست و حتی سرطان می شوند.به دلیل اینکه پوست صورت حساس ترین قسمت پوست بدن تان است،  اگر پرتقال یا داروهایی که عصاره پرتقال در آن به کار رفته بخورید مطمئنا سرعت پیر شدن پوست شما کاهش می یابد. توت فرنگی اکسیر جوانی برای پوست تان استبا داشتن ویتامین C برای ترمیم پوست و خاصیت ضد التهابی، می توانیم توت فرنگی را خوشمزه ترین اکسیر جوانی برای پوست به شمار آورد. توت فرنگی حاوی AHA است که یک درمان ضد جوش فوق العاده است. برای درمان جوش ها می توانید توت فرنگی را کوبیده یا در اسیاب ریخته و بعد آب آن را با گلاب مخلوط کرده و به صورت بمالید. با گیلاس پیری پوست تان را به تاخیر بیاندازیداین قانون را به خاطر بسپارید : گیلاس هر چه روشن تر و ق تر باشد بهتر است! ق بودن این میوه شاخص خوبی برای مشخص شدن میزان مواد مغذی آن است. گیلاس همچنین میزان بالای آنتی اکسیدان دارد که در ردیف برترین میوه ها در مبارزه با رادیکال های آزاد قرار می گیرد. محققان دانشگاه میشیگان توصیه می کنند که روزی یک لیوان اب گیلاس بنوشید تا پیری را به تاخیر بیندازید.  اگر پوست محکمی می خواهید گیلاس را درون کاسه ای له کنید و مستقیم روی صورت بمالید، اجازه دهید حداقل 20 دقیقه روی پوست بماند  و بعد بشویید. و همچنین به دلیل داشتن ویتامین Cو پایین آوردن میزان خرابی پوست پس خوردن این میوه خوشمزه را شروع کنید!

گردآوری:بخش و زیباییمنابع:ileev.comهای دکتر 


یادمه وقتی سنم پایین بود و به قولی بچه بودم مامانم همیشه سعی میکرد به هر طریقی که شده بهم انواع میوه و سبزیجات رو بخورونه. میوه ها رو که میخوردم ولی سبزی رو اصلا لب نمیزدم یا غذاهایی که سبزی داشتن رو با اکراه میخوردم. احتمالا خیلی از شماهام مثل من بودید. غافل از اینکه میوه ها و سبزیجات اصلی ترین نقش رو در سلامت جسم و نشاط و زیبایی پوست و مو دارن. حالا که به قول خودمون کمی بزرگ شدیم ارزش این نعمتهای خدا رو میدونیم. حالا که میدونیم چقدر مفید هستن و چه فوایدی دارن کاش بهتر استفاده کردن ازشون رو هم یاد بگیریم. در این مطلب چند ماسک میوه ای خونگی رو که هم خیلی آسون تهیه میشه و همه برای سلامت و زیبایی پوست فوق العاده اس قرار میدم که انشاالله مورد استفادتون قرار بگیره.

زیبایی پوست

درخواست مطلب ها این روزها خیلی زیاد شده و مسلما نمیرسیم در مورد همه این مواردی که شما عزیزان درخواست میکنید مطلب بذاریم. ولی داریم سعیمون رو میکنیم که مطالبی که میذاریم متناسب با خواسته شما باشه که سلامت و پوست و مو از اصلی ترین هاش بود. وقتی مطلب راه های خونگی سفید و درخشان کردن پوست رو گذاشتیم خیلی از دوستامون از مشکلات پوستی و روش های درمانش میپرسیدن که باید بگم مطالب سلامت ما تماما از مقالات پزشکی سلامت داخلی و خارجی تهیه میشه و متاسفانه هنوز پزشکی رو در گروهمون نداریم تا بتونه پاسخ بده.

زیبایی پوست صورت

میوه ها بهترین و سالم ترین ماسک هایی هستن که میشه برای صورت استفاده کرد. تنها نکته ای که در این موضوع خیلی مهمه و همه باید توجه کنیم اینه که به میوه خاصی حساسیت نداشته باشیم و خدای نکرده در اثر استفاده از اون نه تنها پوستمون بهتر نشه که عواقب خطرناکی هم برامون داشته باشه.

نکات دیگه ای که در مورد این ماسک ها باید رعایت کنیم اینه که قبل از استفاده میوه ها رو حتما خیلی خوب شسته باشیم و اینکه از میوه های تازه استفاده کنیم.

موز کاملا رسیده ای رو انتخاب کنید و با یه چنگال اون رو به شکل پوره در بیارید و روی پوست صورت و گردنتون بذارید و بعد از بیست دقیقه با آب ولرم رو به خنک بشویید.

اگر صورتتون آکنه داره میتونید از مقداری عسل و لیمو هم در این ترکیب استفاده کنید.

ماسک موز

گوجه فرنگی رو از وسط نصف برش بزنید و کمی فشار بدید و روس صورتتون بذارید تا تخم های ریزش هم روی صورتتون قرار بگیره و بذارید چند دقیقه ای روی صورتتون بمونه. اگر صورتتون چربه و جوش هم دارید، این ماسک بهترین روش برای تمیز کردن صورتتون هست.

ماسک گوجه فرنگی

انگور رو پوره کنید و با پالپ هاش روی پوست صوررتتون قرار بدید و صبر کنید تا روی صورتتون خشک شه و بعد با آب شستشو بدید.

با این ماسک میتونید از لکه و جوش های جزیی صورتتون خلاص بشید.

ماسک انگور

خیار طبعش سرده و خاصیت خنک کنندگی داره و بهترین ماسک برای زیبایی پوست های خشک هست.

خیار رو رنده کنید و آبش رو روی پوست صورت و گردنتون بمالید و اجازه بدید خشک بشه. اشکالی نداره اگر جند ساعت هم روی پوستتون بمونه. پالپ های اضافیش هم به عنوان ماسک دور چشم بذارید.

ماسک خیار برای پوست خشک و دور چشم

توت فرنگی رو هم به صورت پوره در بیارید و یک قاشق آب در اون بریزید و روی پوستتون بمالید و بعد از بیست دقیقه بشویید. توت فرنگی برای نشاط و زیبایی پوست عالیه.

ماسک صورت توت فرنگی

کیوی رو پوره کنید و با یک قاشق ماست مخلوط کنید و روی پوسستون ماساژ بدید و بعد از بیست دقیقه بشویید.

ماسک کیوی برای پوست

دوستای گلم به طور کلی شما هر میوه ای که در دسترستون باشه رو میتونید به صورت پوره در بیارید و به عنوان یک ماسک عالی روی پوستتون قرار بدید. حتی میتونید از ترکیب پوره چند میوه این ماسک رو تهیه کنید. شک نکنید که ماسک های طبیعی و میوه ها بهترین انتخاب برای پوست هستن.

ماسک میوه

عسل به مرطوب کردن پوست و جلو گیری از ایجاد آکنه کمک میکنه.

آب لیمو به محو شدن آکنه و لک های پوست و جای زخم کمک میکنه.

عصاره چای سبز به نشاط پوست کمک میکنه.

ماست برای کاهش تیرگی پوست انتخاب خیلی خوبیه.

آب پرتقال هم همون کار آب لیمو رو میکنه.

مسیر:
دونفره » سلامت » 6 ماسک میوه ای عالی برای زیبایی پوست صورت

سلام مطلب عالی بود من یک کتاب از نمایشگاه خریدم درست همین مطالب و درج کرده.ممنون میشم اگه همیشه انقدر مفید باشید :heart:

سلام
خوشحالم که مورد پسندتون بوده 🙂 اگه کتاب خوبیه چه خوب میشد معرفیش کنید تا همه استفاده کنیم 🙂

سلام اون نفر جون مرسي اين مطالب خيلي عالي هستن ممنون از اين پست خوبتون. 🙂

سلام
خیلی خوشحالم که خوشتون اومده 🙂

ممنون مطلبتون عالی بود! :heart:

خوشحالم که مورد پسندتون بوده 🙂

دوس داشتم
میسی
از فردا صب دست بکار میشم :yahoo:

موفق باشین 🙂

من یه مدت از گوجه ق استفاده کردم اما پوستم لک اورد اونهم بدجوربه نظر من حتی به میوه ها هم اعتماد نکنید دوستان خوب

در متن گفتیم که حتما دقت کنید که به میوه خاصی حساسیت نداشته باشین 🙂 شاید شما به کوجه فرنگی حساسیت داشتید. مثلا مامان خودم گوجه فرنگی حساسیت داره و وقتی میخوره بدنش به خارش میفته و مثل زنبور گزیدگی میشه.

سلام من تازه وارد سایتتون شدم خیلی دوستش دارم ممنونم
همیشه همیشه موفق باشید
🙂

سلام
خیلی خوش اومدین
خوشحالم مورد پسندتون بوده 🙂

سلام عالی بود

سلام..

با الهام خانوم موافقم..

من خودم ماسكاي ميوه استفاده كردم..بدتر كرده كه بهتر نكرده دوستان.. 😥

چه بد یاسی جان 🙁 شاید شمام حساسیت داشتی
من خودم خیارو امتحان کردم و ه 🙂

ممنون از اینکه اطلاعات به این خوبی را در اختیار ما قرار میدهید :encourag:

ممنووووووووووووووووون خیلی عالین :heart:

مطالبتون عالیه در کل متوجه شدم ک باید هر چی میوه دم دستم اومد بخورم :rose: 😀

ممنون اون نفرجون مطالب عاااااااااااااااااااالی بود :rose:

خوشحالم خوشتون اومده :heart:

:bye:

سلام من از همه ی این میوه ها مرتب استفاده میکنم هر روز دو نوع میوه میزنم ب پوست صورتم عالین حتما استفاده کنید :bye:

سلام به دوستای گلم. من یه پیشنهاد خیلی ساده دارم. چون خودم تجربه کردم و هنوز هم با قاطعیت میگم شستن صورت و گردن با “حنا راحت ترین کار برای داشتن پوستی سالم و شاداب هست. این تجربه رو ار یکی از بزرگای فامیلم چند سال پیش یاد گرفتم و هنوز هم هر روز صورتم رو با حنا می شورم :heart:

:heart: لطفا ماسک عسل و دارچین روهم برای دوستان بزارید که لایه بردارفوق العاده ایه و اصن یچیز دیگستممنون اون ینفرجان عالی بودطی اولین فرصت لینکت میکنم موفق و موید باشی :encourag:

چشم انشاالله 🙂 عسل و دارچین به شرط حساسیت نداشتن فوق العاده است :heart:

سلام دوستای خوب ماسکهای میوه واقعا عالی و بی ضرر و کم هزینه هستن من قبلا تجربه کردم 🙂 حتما امتحان کنید
اون نفره جون ممنون

دستتون درد نکنه اون نفر جون من تا قبل اینکه ببام تو این سایت نه میوه دوست داشتم نه سبزی اما الان دو روزه که هرچی میوه تو خونست میخورم مممممنننننوووون :rose:

چه عالی :heart:

سلام . مطالبتون عالی بود . ولی یه سوال دارم منظورتون از لیمو چیه؟ لیمو ترش؟ یا لیمو شیرین؟ :scratch:

من لیمو ترشو برا جوشام استفاده کردم 🙂

من عاشق زیبایی پوست ومو با روشهای طبیعی هستم مچکرم به خاطر مطالب جالبتون

سپاسگزارم از اینکه در مورد انواع ماسک ها ما را رهنمایی نمودید. موفق باشید

ماسک گوجه خیلی مرسی

:laugh 🙂

همه راههاروامتحان کردم واسه کوتاه مدت خوبه بدنیست

سلام
اگر میوه ای رو استفاده می کنید باید دقت کنید که در مقابل افتاب نایستید .
یا بستگی به نوع پوستتان از میوه ای برای صورتتان استفاده کنید .دقت کنید :rose:

مطالب خیلی مفید بود .استفاده بردم

خیلی یعنی در واقع عالی بود ولی کاش بیشتر بود :bye:

سلام مرسی از مطالب مفیدتون ،من یه سوال دارم میوه هایی که خاصیت گرمی دارن یا خود عسل اگه به پوست بزنم جوش نمیزنه ? :heart:

عالی بود ممنونم از این همه مطالب مفید . :heart:

سلام عزیزای من
من یه چند وقته دیگه قراره یه عروسی مهم برم و اشخاص خیلی مهمی رو ببینم پس زیبایی پوست صورتم برام خیلی مهمه خواهش میکنم کمکم کنین

درکت میکنم عزیزم

ممنون خیلی مطالبتون خوب دو آموزندن :rose:

B-)

🙂

لطفا بیشتر مطلب بزارید واقعا عالی بود مرسی.;-)

سلام من پوستم سبزس چه کار کنم روشن بشه

سلام,مطالبتون رو خوندم خيلی عالی هستن وتا به حال همچين ماسکی استفاده نکردم,هميشه ماسک بازاری خريدم ونتيجه هم نميداد

.من وقتی بند میندازم صورتم خیلی دردمیکنه.پوستم خیلی ضعیف شده چیکارکنم قوی بشهه؟؟؟

عالی بودن واقعلا

خوب است اگر چیز های دیگری را بزارید
:heart: :yahoo: :heart: :bye:

ممنونم ازتون

واقعا عالیه مطلبتون ولی حیف کمه

عالی بود ولی حیف کم.

پوست من بسیار بخار دارد

با وارد کردن آدرس تون عضو خبرنامه دونفره بشین تا ما مطالب و آموزش های جدید رو خودکار و رایگان براتون ارسال کنیم.

دونفره تلاش میکنه با آموزش های متنوع کمک کنه از وقت و انرژی مون بهتر استفاده کنیم و لحظه های 🙂 داشته باشیم، با ما همراه باشید.

جدیدترین مطالب به شما ارسال می شود.

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *