فوايد شير نارگيل براي مو

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :


‎شیر نارگیل و خواص آن برای مو


دستور تهیه ماسک خانگی شیر نارگیل برای مو

 

 


‎شیر نارگیل فواید زیادی برای زیبایی مو دارد مثل براق شدن مو ، نرم و لطیف شدن مو ، درمان خشکی مو، درمان موخوره و شکنندگی مو و سوختکی بعد از رنگ و موهای آسیب دیده دارد که در این قسمت برای شما بیشتر توضیح داده ایم که مشاهده می نمایید:

دوره مقدماتی php


‎معجزه شیر نارگیل برای زیبایی مو

 

‎قبل از هر چیز به مروری بر ویتامین‌های شیر نارگیل میپردازیم:
‎شیر نارگیل دارای ویتامین‌های C، E، B1، B3، B5، B6 همراه با آهن، سلنیوم، کلسیم، آهن، منیزیم، و فسفر است

‎بلند شدن سریع موها :
‎شیر نارگیل میتواند با داشتن ویتامین E و چربی‌های مفیدش به رشد مو کمک کند .

 

‎ترمیم موهای آسیب دیده ، موهای خشک و موخوره دار :
‎کسانی که دچار سوختگی و آسیب دیدگی مو بعد از رنگ و همچنین موخورههستند ، هفته ای یکبار موهای خود را با شیر نارگیل بطور کامل ماساژ دهند و بعد ۲ الی ۲ ساعت موی خود را بشویند.

‎صاف و براق شدن مو :
‎اگر دارای موهای فر و مجعدی هستید و دوست دارید بجای داشتن موهای سیمی  و خشن ، موهای صاف و براقی داشته باشید ، شیر نارگیل را بصورت جدا یا مخلوط با روغن زیتون هفته ای دو الی یکبار به مدت ۱ ساعت به موهای بزنید.

 

‎ماسک موی ترکیبی شیر نارگیل :


‎۶ قاشق غذاخوری روغن زیتون +۱  فنجان شیر نارگیل
‎هر دو را مخلوط کنید و به کل موها و پوست سر ماساژ بدهید با یک حوله موها را بپوشانید و بعد از ۱ ساعت با اب ولرم و شامپوی ملایم موها را بشوئید.
‎(هفته ای ۱ بار)

 

 


‎مزایای شیر نارگیل برای مو

 

 


‎مزایای شیر نارگیل برای مو

 

 

شیر نارگیل حاوی ویتامین های C، E، B1، B3، B5، B6 همراه با آهن، سلنیوم، کلسیم، آهن، منیزیم، و فسفر است.. شیر نارگیل فواید زیادی برای سلامتی و تندرستی انسان دارد . اما، ما قصد داریم تا در مورد فواید شیر نارگیل برای تقویت مو صحبت کنیم.

مواد لازم:

-6 قاشق غذاخوری روغن زیتون-در صورت لزوم آب گرم-1 فنجان شیر نارگیل

طرز تهیه:

1. شیر نارگیل و روغن را باهم مخلوط کرده و هم می زنیم2. این مخلوط را از ریشه مو تا نوک مو بزنید و سر را ماساژ دهید3. موها را با نایلون ویا کلاه بپوشانید 10-15 دقیقه بماند.4. موها را بشوئید

خواص شیر نارگیل برای مو:

1.درمان موهای آسیب دیده شیر نارگیل باعث نرم تر شدن موها می شود.سعی کنید هفته ای یکبار شیر نارگیل را با پنبه روی موهای خود بمالید و آن را چند ساعت باز بگذارید.

2.افزایش رشد موهاشیر نارگیل دارای چربی های مفید و ویتامین E است و به رشد موها کمک زیادی می کند.شما می توانید شیر نارگیل را با روغن زیتون و کرچک مخلوط کنید و روی موهای خود ماساژ دهید.این کار باعث جلوگیری از طاسی می شود.

3.از بین بردن خشکی پوست سرخشکی سر باعث ایجاد شوره می شود.شیر نارگیل با کمک چربی های خود بهترین مرطوب کننده برای پوست سر است.

4.براق شدن موهاشیر نارگیل را یا عسل مخلوط کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.حداقل هفته ای دوبار این مواد را به موهای خود بزنید و سپس با شامپو موهای خود را بشورید .

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


فال چوب يكي از قديمي ترين نوع فال بيني است كه آن را به دانيالنبي و سپس به امام جعفر صادق نسبت ميدهند. براي گرفتن اين فال بايد ابتدا چشمها رابسته و سه نفس عميق بكشيد سپس ذهن و فكرتان را به انچه كه مايليد متمركز كرده و نيتكنيد.آنگاه كليك كنيد و اين عمل را سه بار تكرار كرده و حرف به دست آمده از هر باررا كنار هم بنويسيد سپس از جدول شرح فال خود را مشاهده نماييد

براي گرفتن فال چوب:

نتيجه ي كليك:

بعد از هر بار كليك، نتيجه را پاككنيد و بعد براي مرتبه ي بعد كليك كنيد و دقت داشته باشيد كه هربار يكي از چهار حرف – آ ،ب ، ج، د ، مي آيد

به ترتيب از سمت راست به چپ ،كليك اول ، دوم ، سوم

روی خط خبرگزاری ها, سلامت پوست و مو

 

شیر نارگیل حاوی ویتامین های C، E، B1، B3، B5، B6 همراه با آهن، سلنیوم، کلسیم، آهن، منیزیم، و فسفر است.. شیر نارگیل فواید  زیادی برای سلامتی و تندرستی انسان دارد . اما، ما قصد داریم تا در مورد فواید شیر نارگیل برای تقویت مو  صحبت کنیم.شیر نارگیل برای رشد  مجدد مو و تقویت آن استفاده می شود. همه  ما به  سه عنصر  نیاز داریم که  ماسک شیر نارگیل است. این مواد 100 درصد طبیعی در آشزخانه وجود د ارد

مواد لازم:

-6 قاشق غذاخوری روغن زیتون
-در صورت لزوم آب گرم
-1 فنجان شیر نارگیل

طرز تهیه:

1.  شیر نارگیل و روغن را باهم مخلوط کرده و هم می زنیم
2. این مخلوط را از ریشه مو تا نوک مو بزنید و سر را ماساژ دهید
3. موها را با نایلون ویا کلاه بپوشانید  10-15 دقیقه بماند.
4. موها را بشوئید.

شما می توانید از قهوه برای زیبایی پوست کمک بگیرید‎ این روزها قهوه در جهان

کافئین موجود در کاکائو پوست را نرم می کند و آب اضافی پوست را خارج

 

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرورش لونگان x بخوانید...