آدرس بیمارستان چشم پزشکی نگاه

دوره مقدماتی php
آدرس بیمارستان چشم پزشکی نگاه
آدرس بیمارستان چشم پزشکی نگاه

خدمات پیشرفته تشخیصی و درمانی

با حضور اساتید برجسته و نخبگان جوان چشم پزشک

پیشرفته ترین لوازم و تجهیزات تصویر بردای تشخیصی و لیزر درمانی

همراه با آخرین دست آوردهای علمی، همگام با فن آوری نوینآدرس بیمارستان چشم پزشکی نگاه

بخش بستری مجهز با حضور پرستاران کار آزموده

دوره مقدماتی php

و مجوز پذیرش بیماران بین الملل از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

عیوب انکساری چشم به آن دسته از عوارض چشمی اطلاق می گردد که در آنها برای ایجاد تصویر واضح بر روی شبکیه و داشتن بینائی طبیعی نیاز به استفاده از لنز یا عینک وجود دارد. این عوارض عمدتا شامل نزدیک بینی، دوربینی، …

جراحی آب مروارید بر اساس شرایط چشم و تصمیم جراح به روش های مختلف انجام می پذیرد. توضیحات زیر در مورد جراحی به روش فیکو امولسیفیکاسیون می باشد که رایج ترین روش جراحی آب مروارید است….



بیشتر بخوانید

آنچه در بیمارستان نگاه انجام میدهیم برای خدمت هر جه بهتر و فراگیرتر به بیماران عزیزی است که این بیمارستان را برای درمان بیماری های چشمی انتخاب می کنند. تلاش ما همه کسب رضایت مردم عزیزمان و نیز سربلندی پیش روی بیمارانی است که از دیگر کشورهای جهان میهمان ما هستند. برای کسب اطلاع از نظرات و دیدگاه های مراجعین محترم طی روند انجام مراحل مختلف تشخیص ودرمان در بیمارستان نگاه به گفتگو با برخی از این عزیزان می نشینیم که در پی می آید….
بیشتر بخوانید

 چشم عضوی کوچک است که دنیائی بزرگ از فرآیندهای دقیق،حساس و پیچیده آناتومیک و فیزیولوژیک را برای به دست آوردن بینائی شفاف و واضح را در خود جای داده است. از این رو برای رسیدن به تشخیص دقیق و انجام درمانهای مؤثر در بیماری های چشمی بهره گیری از دستگاه ها وتجهیزات پیشرفته امری ضروری و اجتناب ناپذیر است….
بیشتر بخوانید

© 2016 Negaah Eye Hospital Center, All rights reserved.

بیمارستان ها و مراکز درمانی  ←  بیمارستان ها

 
استان تهران، شهر تهران، خیابان شریعتی ،ابتدای اتوبان همت ، نرسیده به میدان کتابی ، پلاک 3

 
23555 (021)

 
22904347 (021)

 
info@negaheyecenter.com
آدرس بیمارستان چشم پزشکی نگاه

http://www.negaheyecenter.com

شرکت تعاونی خدمات بهداشتی درمانی نگاه عارف در سال 1373 پایه گذاری و پس از آن با همت و هـمفکـری موسسین آن در سال 1376 عملاً موجودیت یافت و در طی سال‌های بعد تعداد زیاد دیگری از متخصصین چشم‌پزشکی و سایر رشته‌ها به این جمع پیوستند.در سال 1378 با راه‌اندازی مرکز چشم‌پزشکی نگاه که مرکز خدمات تشخیصی درمانی ولیزر اگزایمر بود عملاً ارائه خدمات چشم‌پزشکی خود را شروع نمود و پس از آن با هدف گسترش خدمات نوین چشم‌پزشکی مرکز جراحی نگاه را در تابستان 1381 راه‌اندازی نمود.نظر به استقبال شایسته مراجعین محترم از خدمات تشخیصی درمانی مراکز چشم‌پزشکی نگاه و با عنایت به دیدگاه مدیران، سهامداران و کارکنان این مرکز مدرن و پیشرفته با هدف توسعه، تکامل و خدمت‌رسانی به بیماران، ایده ساخت بیمارستان فوق تخصصی چشم‌پزشکی نگاه در مجموعه مدیران شکل گرفت، که با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران، انشاء ا… به حول و قوه الهی در اواخر سال 1388 این بیمارستان راه‌اندازی و با توجه به حضور عده زیادی از اساتید چشم پزشکی، نیروهای ورزیده و مجرب، تجهیزات مدرن و امکانات مناسب، آغاز تحولی دیگر در مجموعه خدمت‌رسانی به بیماران چشم‌پزشکی در منطقه باشیم .

 کلینیک درمانگاه بیمارستان چشم پزشکی نگاه با حضور بیش از 130 چشم پزشک متخصص که همگی از اساتید چشم پزشکی و متخصصین برجسته دانشگاههای علوم پزشکی می باشند که با همکاری و تعامل نزدیک بین پزشکان ضمن بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای چشمی، مشغول فعالیت می باشد. مهم ترین ویژگی درمانگاه بیمارستان چشم پزشکی نگاه، بهره گیری هم زمان از تخصص های مختلف می باشد که امکان ویزیت شدن بیماران توسط متخصصین مختلف در یک روز را فراهم می آورد. چشم پزشکان این بیمارستان در زمینه های مختلف فوق تخصصی شامل قرنیه و سگمان قدامی ، جراحی عیوب انکساری، ویتره و رتین( شبکیه و زجاجیه)، استرابیسم و چشم پزشکی اطفال، جراحی پلاستیک پلک، چشم و اوربیت، نوروافتالمولوژی، گلوکوم، التهابات داخل چشم و انکولوژی فعالیت می کنند. بیماران محترم با توجه به شرایط و نوع مشکلات چشمی به چشم پزشک یا فوق تخصص مربوطه ارجاع داده خواهند شد .

دردهای ناشی از گاز روده


آمفیزم

دمانس عروقی

واسکولیت

اسکولیوز (انحراف ستون فقرات)

پولیپ رحم

بی خوابی

فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد

فوق تخصص نفرولوژی

فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشن قلب بزرگسالان)

فلوشیپ جراحی ستون فقرات

فوق تخصص بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

فوق تخصص ریه

متخصص جراحی دهان و فک و صورت

بیماری ها

داروها

تغذیه و رژیم غذایی

بارداری و شیردهی

کودکان و نوجوانان

علائم و نشانه ها

آزمایشهای تشخیصی

پزشکان و دندانپزشکان

بیمارستان ها و مراکز درمانی

آزمایشگاه

مراکز تشخیصی

داروخانه ها

شرکت های دارویی

نهادها و سازمان ها

تجهیزات پزشکی

آدرس بیمارستان چشم پزشکی نگاه
آدرس بیمارستان چشم پزشکی نگاه
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *