عکس ماشین لیموزین در تهران

دوره مقدماتی php
عکس ماشین لیموزین در تهران
عکس ماشین لیموزین در تهران

 لیموزین اوج تمام خودروها این اجازه را به مسافر می دهد در طول سفرخود ازآن لذت ببرد. قیمت معممولی ترین لیموزین 100 هزارتا300 هزار دلار است که دوست داران این خودرو بیشتر ترجیح می دهند که لوکس ترین لیموزین ها را داشته باشند.

خودروهای تشریفات و لیموزین ها همیشه از جایگاه خاصی در مراسم های رسمی برخوردارند. در سراسر جهان، هنرمندان مشهور، سیاست مداران، دیپلمات ها، مدیران دولتی و خصوصی از لیموزین استفاده می کنند. با این که تعاریف متفاوتی از خودروهای تشریفات در کشورهای مختلف وجود دارد، اما فلسفه وجودی آن ها یکی است.
در کشور ما هنرمندان و سلبریتی ها علاقه ای به استفاده از خودروی تشریفاتی نشان نمی دهند و ترجیح می دهند با خودروی شخصی خود در سطح شهر تردد داشته باشند. چهره های سیاسی ایران نیز بنا به موقعیت و مناسبت، ترکیبی از خودروهای ایرانی و خارجی را در ناوگان اتومبیل های تشریفات خود به کار می گیرند. بیش تر مدل های خارجی ناوگان تشریفات ایران را برندهای آلمانی همچون بنز و ب ام و تشکیل می دهند. اما از میان خودروهای تولید داخل هم خودروهایی چون کیا سراتو، نیسان تیانا، نیسان ماکسیما، رنو مگان، پژو پارس ELX و چندی دیگر به صورت گسترده و در رفت و آمدهای رایج سیاست مداران ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند.
همان طور که گفته شد، در میان خودروهای تشریفات ایران اثر چندانی از لیموزین دیده نمی شود. درواقع سدان های استاندارد به طور معمول در رنگ مشکی و در بهترین حالت با تجهیز به پنل های ضد گلوله، بیش ترین محبوبیت را نزد دیپلمات های ایرانی دارند. اما خودروسازان کشورمان در طول دهه های گذشته، گاه به فکر طراحی لیموزین یا مدل های مخصوص تشریفات افتاده اند. مدل هایی که اگرچه فاصله بسیاری با استانداردهای جهانی داشته اند، اما از نظر کلاس بندی و ابعاد، تنها لیموزین های ایرانی تاریخ صنعت خودروسازی کشورمان به حساب می آیند. در این مقاله نگاهی انداختیم به دو مدل از سرشناس ترین لیموزین های طراحی شده توسط شرکت «ایران خودرو» که با وجود داشتن برخی ویژگی های مثبت، هرگز نتوانستند جایگاه محکمی در ناوگان حمل و نقل تشریفات کشور، برای خود دست و پا کنند.پژو لیموزین
در دهه ۷۰ شمسی با بهبود فضای سیاسی کشور و گسترش روابط ایران با جهان، سفرهای دیپلمات های خارجی به کشورمان افزایش یافت. در آن زمان بود که در کنار خودروهای وارداتی، نیاز به وجود یک خودروی تشریفاتی از تولیدات داخلی هم شکل گرفت. پیکان که سال ها از تولیدش می گذشت و حرف و حدیث ها بر سر توقف تولید آن شنیده می شد، به عنوان یک خودروی مردمی و اقتصادی، هرگز گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در ناوگان تشریفات نبود. پراید و رنو ۵ هم به دلیل ابعاد کوچک و کلاس کاربری پایین، شرایط لازم برای استفاده در وزارتخانه ها را نداشتند. بنابراین تنها گزینه موجود، محصول جدید پژو در بازار ایران بود.
پژو ۴۰۵ که به عنوان خودروی سال اروپا در دهه ۸۰ میلادی و یک سدان متوسط خانوادگی، پا به خطوط تولید ایران خودرو گذاشته بود، از اواخر دهه ۷۰ شمسی به تدریج وارد ناوگان خودروهای دولتی، حفاظت اطلاعات و نیروی انتظامی کشور شد.
در همان دوران بود که تهران، پایتخت ایران، میزبان اجلاس سران کشورهای اسلامی شد. شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگ ترین خودروساز دولتی، مأموریت یافت با همکاری شریک فرانسوی خود، خودرویی تشریفاتی درخور مقامات ایرانی و مهمان هایشان، طراحی کند. این چنین بود که پژو ۴۰۵ لیموزین یا پژو لیموزین، متولد شد.
مرکز تحقیقات ایران خودرو مسئولیت طراحی و مهندسی نخستین لیموزین ایرانی – فرانسوی را بر عهده گرفت. در طراحی و ساخت این خودرو، ۳۵ قطعه از قطعات نسخه سدان باید تغییر پیدا می کرد و ۸۴ قطعه نیز به طور کلی باید از نو ساخته می شد! تولید پژو لیموزین از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا سال ۱۳۸۵ ادامه یافت. از نیمه های عمر پژو لیموزین بود که شرکت ایران خودرو، قطعات ظاهری آن را با پژو پارس تعویض کرد و به این ترتیب، پژو پارس لیموزین متولد شد. پژو پارس لیموزین با توجه به ماهیت لوکس تر پژو پارس و طراحی مدرن تر، محبوبیت بیش تری نزد مقامات و افراد جامعه یافت.
پژو لیموزین و پژو پارس لیموزین، در دسته لیموزین های شش دَر جای می گیرند. هر چند اضافه شدن یک در و یک ستون اضافه در هر طرف از بدنه خودرو، بی عیب و خالی از نقص نبوده است، اما با توجه به سال طراحی این خودرو و تازه کار بودن مرکز تحقیقات ایران خودرو در زمان اجرای این پروژه، در مجموع می توان نمره قبولی را به آن داد. در واقع پژو لیموزین تا امروز، اولین و آخرین اتومبیل تشریفاتی شش دَرِ تولید ایران بوده است. پس از تولید نمونه های اولیه، پژو لیموزین آنچنان موردتوجه کمپانی فرانسوی مادر قرار گرفت که بعدها یک نمونه از آن، در کلکسیون موزه محصولات پژو قرار گرفت و به نام ایران ثبت شد.
در مجموع ۱۵۰ دستگاه پژو لیموزین به تولید رسید که ۱۲۰ دستگاه از آن در داخل و ۳۰ دستگاه به دولت های هند، افغانستان، چین، پاکستان، ترکیه، آذربایجان و عراق تحویل داده شد. بعدها این خودروها سر از مزایده های کوچک و بزرگ درآوردند و امروز تعداد اندکی از پژو پارس های لیموزین باقی مانده اند که بیش تر در مجالس و مراسم های خصوصی کاربرد دارند. لازم به ذکر است که عمده مدل های پژو لیموزین همچون پژو ۴۰۵های دهه ۷۰ از پیشرانه ۲٫۰۰۰ سی سی کاربراتوری برخوردارند. نکته جالب این است که قیمت این خودرو در سال های ابتدایی دهه ۸۰ شمسی، چیزی در حدود ۳۰ میلیون تومان بوده است!سمند سریر
با سر آمدن عمر پژو لیموزین، ایران خودرو که تجربه ساخت اتومبیل تشریفاتی را کسب کرده بود، این بار دست به کار شد تا نخستین محصول ملی خود را در قالبی جدید معرفی کند. سمند «سریر» در ابتدا قرار بود جایگزینی برای پژو لیموزین و ادامه دهنده راه خودروهای تشریفاتی داخلی باشد. اما پروژه سریر آنچنان شکست خورد که نه تنها جای پژو لیموزین را پر نکرد، بلکه در جایگاه خود نیز هرگز نتوانست موفق ظاهر شود.
واژه «سریر» در زبان کهن پارسی به معنای تخت روان ترجمه شده است. نامی درخور برای نسخه تشریفاتی خودروی ملی. اما همه چیز برای سریر به خوبی انتخاب نامش پیش نرفت. سریر نخستین بار در سال ۱۳۸۳ روی خط تولید کارخانه شرکت ایران خودرو در مازندران رفت. ایران خودرو در طراحی سریر خلاف پژو لیموزین، به جای اضافه کردن در و ستون جدید، ۳۰ سانتی متر به فاصله محوری خودرو افزود. این کار با افزایش قطر ستون B انجام گرفت. این سبک از تشریفاتی سازی را در نسخه های لانگ مرسدس بنز کلاس اِس یا ب ام و سری ۷ می توان مشاهده کرد. اما با توجه به ماهیت نه چندان لوکس سمند و امکانات کمی که ایران خودرو برای سریر درنظر گرفته بود، این مدل هرگز نتوانست به اندازه پژو لیموزین، کاربردی ظاهر شود.
سریر را در بهترین حالت می توان شبه لیموزینی دانست که برای خانواده هایی که به دنبال یک سمند با کابین بزرگ تر و آسایش بیش ترند، انتخابی مناسب می تواند باشد. سریر در طراحی نمای بیرونی، تفاوت خاصی با سمند LX نداشت. اما طراحی داخلی، مهم ترین بخش در هر لیموزین است که باید با امکانات خاص، متمایز از خودروهای معمولی باشد. ایران خودرو در رونمایی از مدل های اولیه سریر، افزون بر نمایشگرهای پشت صندلی و میزهای تاشو برای سرنشینان عقب، یک کنسول ویژه هم در بخش عقب تدارک دیده بود که دریچه های تهویه و سیستم صوتی مستقل در آن تعبیه شده بود. همچنین تریم داخلی خودرو اعم از روکش های صندلی ها، داشبورد و رودری ها به صورت تمام سفید درآمده بود که جلوه ای لوکس و اشرافی به کابین سریر می داد.
در مدل های تولیدی، دیگر اثری از کنسول ویژه عقب دیده نمی شد، اما خوش بختانه تودوزی چرم سفید، نمایشگرهای پشت صندلی و میزهای تاشو به قوت خود باقی ماندند. هر چند امکانات درنظر گرفته شده برای سریر در نگاه اول مناسب بود، اما با کمی ریزبینی می توان متوجه شد که این خودرو چه قدر با استانداردهای یک خودروی تشریفات فاصله دارد. به عنوان مثال در سریر به عنوان لوکس ترین نسخه سمند، همچنان از پشت سری های یکپارچه با صندلی برای ردیف عقب استفاده شده است! یعنی در خودرویی که قرار است آسایش سرنشینان عقب در اولویت باشد، آن ها نمی توانند پشت سری های خود را تنظیم کنند! دیگر نکته منفی به دریچه های کولر ردیف عقب سریر باز می گردد که تفاوتی با سمند LX ندارند! این دریچه ها در پایین ترین ارتفاع ممکن نصب شده اند و از قابلیت تنظیم جهت با باز و بست هم بی بهره اند. این به آن معناست که اندک توجه ای به رفاه سرنشینان عقب در برخورداری از سیستم تهویه نشده است. سیستم مولتی مدیای سریر نیز قابلیت های بسیار کمی دارد که نمی تواند رضایت سرنشینان را برآورده کند.
اما نقطه قوت پروژه سریر در آن بود که ایران خودرو افزون بر تغییرات ظاهری، به تغییرات فنی هم روی آورد. با توجه به وزن بیش تر بدنه، پیشرانه پژو پارس ELX که به موتور زانتیا معروف است، برای سریر انتخاب شد. این پیشرانه با کد L4، در حقیقت نسخه ۱۶ سوپاپ همان پیشرانه XUV L3 پژو ۴۰۵ است. با این تفاوت که ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. پیشرانه ای چالاک و پرتوان که برای سریر با ۸۷ کیلوگرم وزن بیش تر، انتخابی هوشمندانه به نظر می رسید. به خصوص این که در آن سال ها هنوز خبری از پیشرانه ملی EF7 در خانواده سمند نبود.
اما افزون بر نصب پیشرانه قوی تر، مجموعه ترمزهای سریر نیز تقویت شدند. سریر نخستین عضو خانواده سمند بود که به ترمزهای دیسکی عقب مجهز شد. همچنین سامانه ضد قفل ABS و سامانه کمکی EBD نیز همزمان با سمند LX در سریر نصب شدند. امروز یافتن یک سریر دست دوم در بازار نسبت به پژو لیموزین، به مراتب راحت تر است. هر چند سریر جنبه کاربری تشریفاتی پژو را ندارد و در بهترین حالت می تواند در نقش یک خودروی راحت برای سفرهای خانوادگی به کار گرفته شود. متأسفانه بعد از سریر، دیگر هیچ پروژه خودروی تشریفاتی ای در صنایع خودروسازی کشورمان تعریف نشد و پژو لیموزین و سریر جای خود را به محصولات جدیدتری همچون مگان، تیانا و سراتو دادند.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

ولی نکته منفی سریر ارتفاع ماشینه قشنگ تو دست انداز های خیابان ها گیر میکنه عکسشم دارم بخواید میفرستم البته عکس سریر اسچرت و یکم تیون شده

اگر دنا پلاس هم یک نسخه خاص و تشریفاتی داشت قطعا موفق می بود .با افزایش طول ماشین و درهای عقب بزرگتر نسبت به نسخه عادی به همراه آپشن های لوکس و وجود موتور توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک بی نظیر میشد.

کاش ظاهر بیرونی و درونی سریر رو به دنا معمولی تغییر بدن و با موتور توربو و سیستم ضدواژگونی تولید کنند!
این طرح دو سال پیش به ذهن من رسید و سفارش ساخت رندرش را دادم!
اگر گروه اسب بخار بخواهد میتوانم رندر ها را بفرستم!
حداقل بعنوان تاکسی ملی میتوان استفاده کرد!

دوره مقدماتی php

عکس ماشین لیموزین در تهران

تلفن تماس
04 25 99 88 021

اجاره ماشین عروس لیموزین در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره ماشین عروس از جمله اجاره ماشین عروس لیموزین در تهران و شهرستان‌ها با مناسب‌ترین قیمت کرایه ماشین عروس لیموزین، دارای شرایط ویژه و مناسب کرایه لیموزین برای ماشین عروس است. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص بهترین ماشین عروس لیموزین تهران بدون راننده و نحوه ماشین عروس لیموزین در ایران بدون چک را دریافت نمایید.

عکس ماشین لیموزین در تهران

در سال ۱۹۰۲ وقتی اولین خودروی تشریفاتی در لیموزن (ناحیه ای کوچک در کشور فرانسه) برای مقاصد سیاسی تولید شد، کسی فکرش را نمی‌کرد این خودروی لوکس روزی در دسترس عموم مردم قرار گیرد. امروزه هر فرد علاقمندی با اجاره ماشین عروس لیموزین می تواند تجربه ای لذت بخش در به یاد‌ماندنی‌ترین شب زندگی مشترک خود داشته باشد.

جذابیت این خودروهای زیبا علاوه بر امکانات داخلی که حداکثر راحتی و آسایش را برای سرنشینان فراهم می‌کند، بیشتر ناشی از خاص بودن افرادی همچون هنرمندان، ورزشکاران و رئیس جمهورهای کشورهای مختلف است که در گذشته بیشترین استفاده کنندگان لیموزین بوده‌اند. اگر شما هم از آن دسته هستید که دوست دارند خاص به نظر برسند و نگاه‌های دیگران را به دنبال خود خیره کنند، حتما به کرایه لیموزین برای ماشین عروس به عنوان تکمیل کننده تشریفات جشن ازدواج خود فکر کنید.

 

سابقه استفاده از ماشین عروس لیموزین در ایران به چندین دهه قبل بر می‌گردد. در دهه هفتاد شرکت ایران خودرو برای اجلاس سران کشورهای اسلامی از پژو لیموزین ۶ درب رونمایی کرد. پس از مدتی این خودروها که برای جابجایی رئیس جمهور و سایر مقامات کشورهای اسلامی در تهران استفاده شده بود به فروش گذاشته شد و این‌چنین بود که پارس لیموزین ماشین عروس نیز به لیست ماشین عروس‌های اجاره‌ای اضافه شد.

⇓برای مشاهده لیست قیمت و مدل‌ها کلیک کنید⇓

بدون تردید همسر آینده شما، که از کودکی منتظر شاهزاده رویاها با اسب سفید بوده، با دیدن این خودرو جلوی درب آرایشگاه بیش از پیش عاشق شما خواهد شد. نمی‌خواهید که این فرصت طلایی را از دست بدهید؟! پس با کرایه ماشین عروس لیموزین از ایرنت‌کار محبوبیت خود را گارانتی کنید.

فقط یادتان نرود وقتی روی صندلی های چرم بزرگ و راحتی لیموزین در کنار همسر محبوبتان نشستید حتما چند عکس سلفی بگیرید تا حس ناب تکرارنشدنی آن را به یادگار نگه دارید. شاید دیگر هرگز چنین فرصتی را به دست نیاورید.

 

سامانه کرایه خودرو ایرنت کار با ارائه خدمات اجاره ماشین عروس لیموزین در تهران مصمم است رویای عروس خانم ها را محقق کند و در خلق شبی به یاد ماندنی برای شما سهیم باشد. برای دریافت هرگونه اطلاعات درباره شرایط و مدارک مورد نیاز برای کرایه ماشین عروس در تهران و شهرستان‌ها می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای تماس شماره های زیر را لمس کنید:

4181 499 0910

02188992504

ایرنت کار سامانه کرایه خودرو و اجاره ون در سرتاسر ایران

ما در مجموعه ایرنت کار تمام تلاش خود را نموده‌ایم تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه کنیم. در همین راستا پشتیبانی و ارائه خدمات در ایرنت کار به صورت شبانه روزی صورت می‌پذیرد.

Copyright 2020 by irrentcar _ All Rights Reserved

فرادید| از سازندگان مختلفی با تاریخ و بازار و قیمت‌هایی عجیب به ایران آمده و سودای خودنمایی و دلبری دارند. به آنها لقب سلاطین خیابان‌های پایتخت را داده‌اند چرا که معمولا کم‌نظیر و خاص بوده و تعداد زیادی از آنها در سطح شهر تردد ندارند. 30 اتومبیل گزارش فرادید همگی از گران‌ترین نمونه‌های موجود در ایران هستند و جزو لوکس‌ترین خودروهای حاضر در بازار تهران که علاوه بر عملکرد فنی بالا از قیمت‌های عجیبی هم برخوردارند و در نمونه‌های پلاک ملی یا گذر موقت در روزهای اخیر بارها در سطح شهر رهگذران را شوکه کرده‌اند.

به گزارش فرادید، لوکس بودن معیاری است که در ایران راجع به آن خلط مبحث شده و به واسطه اختلاف گسترده قیمت خودرو در ایران و کشورهای همسایه، مفهومی که از اتومبیل لوکس در ذهن عامه مردم وجود دارد فارغ از واقعیت‌های جهانی است. بر این مبنا کمتر کسی وجود دارد که امارات یا ترکیه خودرویی مثل رنو، هیوندای، تویوتا، لکسوس و کیا را یک اتومبیل لوکس به معنای دقیق کلمه بداند. در ایران اما اقسامی از ساخته‌های این چند برند با داشتن برخی تجهیزات که در اتومبیل‌های تولید داخل کمتر یافت می‌شوند، زمینه یک انحراف را به وجود آورده‌اند.

اینجا در یک بخش اول گزارش جذاب به سراغ 18خودروی سریع و لوکس واقعی می‌رویم که در خیابان‌های پایتخت جولان می‌دهند و تعداد بسیار انگشت‌شماری از ساکنان پایتخت قادر به خریداری آنها هستند. مالکان این خودروها که به نوعی سلاطین سرعت و ثروت در خیابان‌های تهران هستند بعضا با نام ریچ‌کیدز، مایه‌دار و اسامی مشابه شناخته می‌شوند ولی بهترین توصیف برای آنها لفظ عشق ماشین است.

عکس ماشین لیموزین در تهران

ب ام و M6 کابریو مدل 2014

قیمتی بالغ بر 5میلیارد تومان دارد که همین عامل آن را به ماشینی دست نیافتنی تبدیل می‌کند. یکی از انواع خاص و کم کارکرد M6 که هم اینک در گالری مشهور اوتوجنیدی قرار دارد البته بهایی بیشتر از این دارد گرچه از انواع مسقف و کوپه بوده و بدنه قرمز رنگش شوق کمتری نسبت به نمونه سیاه رنگ M6  در بیننده برمی‌انگیزد. قدرت موتور این کوپه چهارنفره  560اسب بخار است که موجب می‌شود تا شتاب 0 تا 100 کیلومتر ب.ام.و M6 به حدود  4.1ثانیه برسد. باورش سخت است اما این مدل جذاب از ب.ام.و در بین کندترین خودروهای اسپورت و گرانقیمت داخلی قرار دارد که با داشتن ظاهر جذاب، اتاقی مملو از امکانات، سقف بازشو وصندلی‌های چرم در زمانی کمتر از 11ثانیه به سرعت 200 کیلومتر در ساعت دست می یابد. M6 کابریو که بهایی 138 هزار دلاری در زمان عرضه داشت، قادر است تا بیش از 305 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. این سرعت بالا به مدد یک موتور 8سیلندر دو توربو و 4.4 لیتری به دست می‌آید. تفاوت عمده‌ای که البته این خودرو ب.ام.و با دیگر رقبای گروه دارد، 4نفره بودن خودرو و سطح بالای رفاهی است که در باقی رفقا چندان نشانی از آن یافت نمی‌شود!

 

مرسدس بنز SLS بلک AMG مدل 2015

این خودرو جایی در میانه خیابان بهشتی، در گالری مشهور عزیز جا خوش کرده در حالی که کنار خود جمعی از بهترین خودروهای موجود در ایران را کنار خود می‌بیند. بنز SLS بلک AMG که چند دستگاه از آن در ایران حضور دارد، در بدو ورود به کشور در سال 94 بهایی 5 میلیارد تومانی داشت ولی احتمالا حالا بیش از 10 میلیارد تومان قیمت داشته باشد. این گرانی عجیب و غریب البته علاوه بر افزایش قیمت ارز، به واسطه خاص بودن خودرو است چرا که از این مدل تا 359 عدد ساخته شده است. قدرت موتور  خودرو نیز به لطف زیرشاخه مشهور مرسدس بنز یعنی AMG  به بیش از 631 اسب بخار رسیده تا در نهایت راننده بتواند این سوپراسپورت آلمانی را در کمتر از  3.3ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند و در نهایت بتا بیش از 318 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. با اینکه اتاق این بنز جذاب مملو از امکانات است اما نمی‌توان از آن همانند ب.ام.و ام6 به شکل روزمره استفاده کرد چرا که ابعاد کوچک، ارتفاع اندک از سطح زمین و نیز صدای مهیب موتور توجه همه را جلب کرده و زمینه بروز صدماتی به خودرو را فراهم می‌کند.

لامبورگینی گالاردو تروفئو

یک کوپه سریع و وحشی ایتالیایی که با کمک موتوری 10سیلندر و 560اسبی به معنی دقیق کلمه یک هیولای مخوف است که به صورت گذر موقت وارد کشور شده و بهایی 200 هزار دلاری دارد. گالاردو تروفئو که در کمتر از 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد در شمار موفق‌ترین خودروهای تاریخ لامبورگینی است که می‌تواند تا بیش از 320 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

لکسوس آر ایکس200تیاز عجایب روزگار همین که یک خودروی ژاپنی نیمه لوکس را در بازار ایران به بهایی بیش از 1 میلیارد تومان خرید و فروش می‌کنند و کسی هم تعجب نمی‌کند. شاسی بلند متوسط لکسوس که از موتور2لیتری و توربو با قدرت 240اسب بخار بهره می‌برد با گنجایش 5سرنشین، لیست کامل امکانات و بدنه‌ای تیز و کشیده یکی از خودروهای محبوب ایرانی‌هاست که در دو نسل گذشته همواره فروش مناسبی در بازار داشته گرچه در نسل جدید خود با توجه به قیمت گزافش چندان طالبی ندارد.

ولوو ایکس‌سی90 هیکواین خودرو 1.1میلیاردی که در شمار محبوب‌ترین خودروهای لوکس بازار ایران قرار دارد با کمک پیشرانه مشهور تی6 که یک نمونه 2لیتری 4سیلندر و توربو است ضمن ارائه قدرتی معادل 320 اسب به راننده، هیچ کجا کم نمی‌اورد و در عین توان مناسب در بخش آفرود از سواری بسیار نرم و باکیفیت و اتاق مجلل و ایمن سود می‌برد. سواری‌ محصولات ولوو حسی از اطمینان را به سرنشینان انتقال می‌دهد چرا که همه چیز در کمال آرامش رقم خورده و خبری از سر و صدا نیست.

مازراتی ام‌سی استرادالیک رودستر وحشی ایتالیایی بسیار خاص با قیمت 2 تا 3 میلیاردی که هنوز هم زیبا، سریع و لوکس به نظر می‌رسد. این مدل تولید محدود بوده و یک یا دو دستگاه از آن به ایران وارد شده است. مازراتی کوپه که در کنار پورشه جزو نمادهای طبقات بسیار مرفه است در سال‌های 88 تا 92 در 3 مدل مختلف گرن کابریو، گیبلی و کواتروپورته به بازار ایران راه یافت و توانست فروشی مافوق تصورات را تجربه کند. در نمونه استرادال ما با یک موتور8سیلندر 4.7لیتری و 460اسبی مواجهیم که به این رودستر ساخت بولونای ایتالیا کمک می‌کند علاوه بر داشتن یک صدای دلنشین، در کمتر از4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مرسدس بنز اس500مدل 2014یک لیموزین باوقار و افسانه‌ای با یک موتور 8سیلندر 5لیتری 2توربو که قدرتی بیش از 455اسب بخار و قیمتی بالغ بر 3 میلیارد تومان دارد. این خودرو که بالاترین لیست تجهیزات را با خود دارد با طول 5.11متر یکی از بلندترین سدان‌های موجود در کشور هم بوده که اغلب در جهان مورد استفاده روسای جمهور و مقامات اقتصادی و سیاسی است. چرم، چوب، فرش، کروم و دوخت اعلا از جمله مشخصات جذاب اتاق این لیموزین آلمانی است.

رنجروور ووگ

یک انگلیسی مغرور با فرم بدنه کشیده، رنگی دلنشین و خاص و البته قیمتی رویایی که برخلاف نیای پیرش بدنه دو رنگ ندارد و به شکل عجیبی مجلل است. این خودرو  از عالی‌ترین محصولات گروه جگوار لندروور به شمار می‌رود، با داشتن فضای انبوه در اتاقش، چرم، چوب و کروم در داشبورد و نیز موتوری قدرتمند به سرنشینانش تجربه‌ای دلنشینی از سواری با یک شاسی‌بلند را ارائه می‌کند. ووگ انگلیسی که در نمونه گذر موقت قیمتی 1 میلیاردی دارد، یک موتور 5 لیتری 8 سیلندر خورجینی بهره می‌برد و می‌تواند حداکثر قدرت 369 اسب بخار و حداکثر گشتاور 510 نیوتن متر تولید کند.

مرسدس بنز جی55

 یک غول آهنی واقعی که با داشتن یک مجموعه فنی کم‌نظیر قادر است هر شاسی‌بلند دیگری را به زانو درآورد. جی55 که از سال 1979 که نخستین بار تولید شدهT به لحاظ ظاهری تغییرات بسیار اندکی به خود دیده که قیمتی بالغ بر 200 هزار دلار دارد و با توجه به وضعیت تعرفه‌های واردات و خاص بودن خودرو در ایران احتمالا بهای نمونه‌های پلاک ملی آن بیش از 2میلیارد تومان باشد. تنها کیت برابوس این خودرو قیمتی 23 هزار دلاری دارد و شامل مجموعه‌ای از تجهیزات فنی، ظاهری و رفاهی است. موتور این خودرو 500 اسب بخار نیرو دارد و در دور پایین بیش از 700 نیوتن متر گشتاور را تحویل راننده می‌دهد.

کادیلاک ATS

 یک سدان کاملا شهری و نیمه لوکس که در آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس کمتر از 50 هزار دلار قیمت دارد اما در ایران به بهایی نزدیک به 1 میلیارد تومان به فروش می‌رود. گفته می‌شود نمونه‌هایی از سری ATS به لطف مجوزهای خاص واردات خودرو در بازار تهران برای خریداران خاص پسند به بهایی 1میلیارد تومانی خرید و فروش می‌شوند.

عکس ماشین لیموزین در تهران

پورشه پانامرا 4اس توربو منصوریاین سدان4درب فست‌بک آلمانی که علاوه بر کیت ظاهری از تغییرات فنی تیونر مشهور ایرانی یعنی کوروش منصوری هم سود می‌برد، با قیمتی بالغ بر 1.5میلیارد تومان ازموتوری توربو با حجم 4800سی‌سی سود می‌برد که قدرتی بیش از 650اسب را تحویل راننده داده ضمن اینکه بهترین فضای ممکن را به لحاظ راحتی و زیبایی در اختیار 4سرنشین خود قرار می‌دهد. جالب است بدانید که مصرف سوخت موتور این هیولا در شهر بیش از 16 لیتر در هر صد کیلومتر است.

ب.ام.و 650 پریور دیزاینیک کوپه اسپورت لوکس 1.2 میلیاردی 4درب که توسط یک تیونر برجسته آلمانی ارتقا یافته و علاوه بر ظاهر در بخش موتور و تعلیق هم با اصلاحاتی مواجه شده است. سری6 که ساخته و پرداخته دستان هنرمند طراح ایرانی ب.ام.و یعنی نادر فقیه‌زاده است، از موتوری 8سیلندر، 4.4 لیتری و 410 اسبی برخوردار است که شتابی بالا را عاید مالکان این محصول متفاوت و جذاب می‌کند. 650 در نمونه‌های کارکرده هم‌اینک حدود 1میلیارد تومان قیمت دارد.

فراری کالیفرنیا توربو

 به لطف موتور توربو و 8سیلندر فراری، این کوپه سبک وزن و 2نفره ایتالیایی با داشتن 560 اسب بخار قدرت و 755 نیوتن‌متر گشتاور قادر است در زمینه سرعت سرنشینان خود را به مرز جنون برساند! بهای این کالیفرنیای 4چرخ بیش از 2 میلیارد تومان بوده که در صورت نصب پلاک ملی قیمتش به بیش از 8 میلیارد تومان خواهد رسید.

جگوار اف-پیس 2017یک اس‌یووی اصیل انگلیسی که بیش از آنکه جادار و آفرودر باشد یک نمونه اسپورت و قدبلند با هدف رقابت با پورشه ماکان بوده و از قیمتی 2میلیارد تومانی برخوردار است. اف-پیس که توانسته موفقیت مناسبی را در بازارهای جهانی عاید جگوار نماید با داشتن یک موتور3لیتری 6سیلندر سوپرشارژردار 380 اسبی از جمله سریع‌ترین اس‌یووی‌های موجود در کشور است که کمتر از آن نامی برده شده است. اف-پیس قرار بود به کشور وارد شود اما ابلاغ قوانین جدید واردات خودرو ورود انبوه این محصول انگلیسی را ممنوع کرد.

  • مدلهای ظروف آرکوپال دسینی
  • کادیلاک اسکالاد پلاتینیوم 2016حدود 2سالی می‌شود که در پایتخت جولان می‌دهد و یکی از نمادهای ثروت در بین کاربران فضای مجازی است. تصویری که نخسیتن بار از این خودرو منتشر شد، اسکالاد را در کنار خانه‌ای مجلل و یک مرد جوان شیک پوش که گویا مستخدم خانه بود! نشان می‌دهد. موتور حجیم 6200سی‌سی و8سیلندر اسکالاد از جمله دلایل جلب توجه این محصول آمریکایی است که گفته می شود قیمتی 2 میلیارد تومان دارد. کادیلاک از جمله محبوب‌ترین برندهای صنعت خودرو بین ایرانیان است که در سال‌های دهه50 در ایران تولید می‌شد.

    ب.ام.و آی8 هفت رنگیک خودروی اسپورت پاک آلمانی که به مدد یک کاور بدنه که هفت رنگ است و در مقابل شعاع نور ظاهر جذابی به خود می‌گیرد. این کوپه هیبریدی که بهایی  1.5میلیاردی دارد از موتوری الکتریکی در کنار یک پیشرانه 4سیلندر توربو سود برده و با داشتن 362 اسب بخار قدرت، ضمن مصرف سوخت کمتر از 3 لیتر از شتاب حیرت‌انگیزی برخوردار است. بهای نمونه‌های کم کارکرد آی8 حدود 1.5 میلیارد تومان است.

    رنجروور ولاربه تازگی وارد بازار های جهانی شده و به همراه دیگر برادرانش یعنی اتوبیوگرافی و ایووک چند بار در سطح شهر دیده شده است. ولار که امسال جایزه زیباترین طراحی سال جهان را برای مهندس مشهور انگلیسی مارتین مک گاورن به ارمغان آورد از بهایی 2 میلیاردی د رتهران برخوردار بوده و جزو خاص‌ترین شاسی‌بلندهای بازار است که کیفیت ساخت بالا، موتور نیرومند و توان آفرودی وحشتناکی دارد. راستی ولار چیزی نزدیک به 5متر طول و 2200کیلوگرم وزن دارد.

    پورشه 911 توربو اسقبلا هم این اتومبیل را معرفی کردیم. یک کوپه وحشی و صرفا اسپورت است که با قیمتی 3 میلیارد تومانی در کمتر از 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و تا 330 کیلومتر در ساعت هم سرعت می‌گیرد. قناری آلمانی که قبلا در یکی از گالری‌های مشهور پایتخت جا خوش کرده بود محصول سال 2015 بوده و بارها در سطح شهر در حال تاخت و تاز دیده شده است. موتور این خودرو بیش از 500اسب بخار قدرت دارد و با حجم 3800سی‌سی یک نمونه 8سیلندر توربو است.

     به طور دقیق‌تر یک موتور 3.8 لیتری دو توربوی قدرتمند با 570 اسب بخار قدرت نیروبخش سریع ترین اتومبیل موجود در ایران است که با قیمتی 8 تا 10میلیارد تومانی در کمتر از 2.8ثانیه 2سرنشین خود را به سرعت 100، در 9.5ثانیه به سرعت 200 و در 25 ثانیه به سرعت 300 کیلومتر در ساعت می‌رسد. توربو S که بالاترین رده در میان تمامی تریم‌های مدل 911 است برخلاف مدل‌های پایه از موتور دو توربو استفاده می‌کند و به یک گیربکس اس-تیپ‌ترونیک 7 دنده و دوکلاچه وصل است، درحالی‌که تا توانسته‌ از وزن خود برای رسیدن به میزان دلخواه 1627 کیلوگرم کاسته تا ضمن چابکی بیشتر، پایداری بالاتری را هم بروز دهد.

     

    عکس ماشین لیموزین در تهران

    عکس‌ها : از صفحه شخصی بامداد صفائیان

     

    لوکس بودن معیاری است که در کشور راجع به آن خلط مبحث شده و به واسطه اختلاف گسترده قیمت خودرو در ایران و کشورهای همسایه، مفهومی که از خودروی لوکس در ذهن عامه مردم وجود دارد فارغ از واقعیت‌های جهانی است. بر این مبنا کمتر کسی وجود دارد که در امارات یا ترکیه خودرویی مانند رنو، هیوندای، تویوتا، لکسوس و کیا را یک خودروی لوکس به معنای دقیق کلمه بداند.

    در کشور ولی اقسامی از ساخته‌های این چند برند با داشتن بعضی تجهیزات که در خودروهای تولید داخل کمتر یافت می‌شوند، زمینه یک انحراف را به وجود آورده‌اند. اینجا در یک گزارش جذاب به سراغ هشت خودروی لوکس واقعی می‌رویم که در خیابان‌های تهران جولان می‌دهند و تعداد خیلی انگشت شماری از ساکنان تهران قادر به خریداری آنها هستند. صاحبان این خودروها که به نوعی سلاطین سرعت و ثروت در خیابان‌های پایتخت هستند گاها با نام ریچ کیدز، مایه دار و اسامی مشابه شناخته می‌شوند ولی بهترین توصیف برای آنها لفظ عشق ماشین است. این شما و این هشت خودروی لوکس عشاق خودرو.

    مرسدس بنز s500 مدل ۲۰۱۴

    یک لیموزین باوقار و افسانه‌ای با یک پیشرانه هشت سیلندر پنج لیتری که قدرتی بیش از ۴۰۰ اسب بخار و قیمتی بالغ بر سه میلیارد تومان دارد. این خودرو که بالاترین لیست تجهیزات را با خود دارد با طول ۵.۱۰ متر یکی از بلندترین سدان های موجود در ایران هم بوده که بیشتر در دنیا مورد استفاده روسای جمهور و مقامات اقتصادی و سیاسی است. چرم، چوب، فرش، کروم و دوخت اعلا از جمله مشخصات جذاب اتاق این لیموزین آلمانی است.

    عکس ماشین لیموزین در تهران

    پورشه پانامرا ۴s منصوری

    این سدان چهار درِ فست بک آلمانی که علاوه بر کیت ظاهری از تغییرات فنی تیونر معروف ایرانی یعنی کوروش منصوری هم بهره می‌برد، با قیمتی بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان از پیشرانه‌ای توربو با حجم ۴۸۰۰ سی سی سود می‌برد که قدرتی بیش از ۴۵۰ اسب بخار را تحویل راننده داده ضمن این که بهترین فضای ممکن را به لحاظ راحتی و زیبایی در دست چهار سرنشین خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که مصرف سوخت پیشرانه این غول در شهر بیش از ۱۶ لیتر درهر صد کیلومتر است.

    بی ام و ۶۵۰

    یک کوپه اسپورت مدرن ۱.۲ میلیاردی چهار در که به دست یک تیونر برجسته آلمانی ارتقا یافته و علاوه بر ظاهر در قسمت پیشرانه و تعلیق هم با اصلاحاتی رو به رو شده است. سری ۶ که ساخته و پرداخته دستان هنرمند طراح ایرانی بام و یعنی نادر فقیه زاده است، از پیشرانه‌ای هشت سیلندر، ۴.۴ لیتری و ۴۱۰ اسبی برخوردار است که سرعتی بالا را عاید صاحبان این خودرو متفاوت و جذاب می‌کند. ۶۵۰ در نمونه‌های کار کرده هم اینک نزدیک به یک میلیارد تومان قیمت دارد.

    مازراتی گرن کابریو s

    یک رودستر وحشی ایتالیایی با قیمت ۱ میلیاردی که هنوز هم زیبا، سریع و مدرن به نظر می‌رسد. مازراتی که در کنار پورشه جزو نمادهای طبقات خیلی مرفه است در سال‌های ۸۸ تا ۹۲ در ۳ مدل گوناگون گرن کابریو، گیبلی و کواتروپورته به بازار پشور راه یافت و توانست فروشی مافوق تصور را تجربه کند. پیشرانه ۸ سیلندر و ۴۸۳ اسبی این خودرو یکی از نقاط قوت رودستر ساخت پولونای ایتالیا است که صدای دلنشینی داشته و در کمتر از ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

    لکسوس rx200

    از عجایب روزگار همین که یک خودروی ژاپنی نیمه لوکس را در بازار کشور به بهایی بیش از ۱ میلیارد تومان خرید و فروش می‌کنند و کسی هم تعجب نمی‌کند. کراس اوور متوسط لکسوس که از پیشرانه ۲ لیتری و توربو با قدرت ۲۳۸ اسب بخار بهره می‌برد، با گنجایش ۵ سرنشین، فهرست کامل امکانات و بدنه‌ای تیز و کشیده یکی از خودروهای محبوب ایرانی‌هاست که در دو نسل گذشته همواره فروش خوبی در بازار داشته گرچه در نسل تازه خود با توجه به قیمت گزافش خیلی طالبی ندارد.

    بی ام و i8 هفت رنگ

    یک خودروی اسپورت پاک آلمانی که به کمک یک کاور بدنه که هفت رنگ است و در مقابل شعاع نور ظاهر جذابی به خود می‌گیرد. این کوپه هیبریدی که قیمت ۱.۵ میلیاردی دارد از پیشرانه‌ای برقی در کنار یک موتور سه سیلندر توربو بهره برده که در کل ۳۶۲ اسب بخار قدرت را در دست راننده قرار می‌دهد. جالب است بدانید این سوپر اسپورت آلمانی در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۲.۲ لیتر بنزین مصرف می‌کند و با شتابی معادل ۴.۵ ثانیه تا بیش از ۲۸۵ کیلومتر سرعت می‌گیرد.

    ولوو xc90

    این خودرو ۱.۱ میلیاردی که در شمار محبوب‌ترین خودروهای لوکس بازار کشور قرار دارد با کمک موتور مطرح تی ۶ که یک نمونه ۲ لیتری ۴ سیلندر و توربو است ضمن ارائه قدرتی معادل ۳۲۰ اسب به راننده، هیچ کجا کم نمی‌آورد و در عین توان مناسب در گروه آفرود از سواری خیلی نرم و با کیفیت و اتاق زیبا و ایمن بهره می‌برد. سواری محصولات ولوو حسی از اطمینان را به سرنشینان انتقال می‌دهد چون که همه چیز در کمال آرامش رقم خورده و خبری از سروصدا نیست.

    پورشه ۹۱۱ توربو

    یک کوپه خشن و صرفاً اسپورت است که با قیمتی سه میلیارد تومانی در کمتر از سه ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر درساعت رسیده و تا ۳۳۰ کیلومتر در ساعت هم شتاب می‌گیرد. تکنولوژی آلمانی که قبلاً در یکی از گالری‌های مشهور تهران جا خوش کرده بود محصول سال ۲۰۱۵ بوده و بارها در سطح شهر در حال رفت و آمد دیده شده است. پیشرانه این خودرو بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد و با حجم ۳۸۰۰ سی سی یک نمونه ۶ سیلندر توربو است.

    منبع: هفت صبح

    10 دیدگاه ها برای “معرفی ۸ خودروی لاکچری حاضر در بازار تهران”

    عالی پراید

    حضرت لندکروز یادتون رفت

    عکس ماشین لیموزین در تهران

    اولا عکس nx رو به جای rx گذاشتین
    دوما ولوو ۳۳۰ اسبه نه ۲۲۰
    سوما ۹۱۱ ۶ سیلندره نه ۸
    بعدشم خیلی از ماشینای دیگه مث الفارومئو۴c جا داشت که تو این لیست باشن

    وقتی نتونن استانداردای مارو پاس کنن ب چ درد میخورن

    خدایا انصافتو شکر ،، یکی ۴ میلیارد میده بنز سوارمیشه که البته نوش جونش مال خودشه ،،
    و یکی هم نون شب نداره …..

    عزیز اسب بخار ولوو رو اشتباه نوشتی
    سیصد و بیست اسبه

    تعداد سیلندر های پورشه رو هم اشتباه نوشتی
    کلا نهصد و یازده تو همه مدل ها شیش سیلندره

    چی زدی .اونم همین رقم هارو نوشته دیگه

    داداش پراید و پژو در حد سوپر لوکس هست .این ماشین ها در حد پراید و پژو نیست.

    آلفا۴c یادتون رفت

    از پراید و پژو مطلب بزار اینا به کار ملت نمیاد

    قيمت (ميليون تومان):از : تا :

  • مدل کاشت ناخون گلدونی
  • قیمت آهن آلات

    خرید علم دوش

    دیزل ژنراتور

    ویلای پیش ساخته

    عکس ماشین لیموزین در تهران

    با توجه به نیاز روز افزون مردم جهت خرید و فروش آسان و بی واسطه خودرو وب سایت Z4Car زدفورکار (زوم فور کار) بر آن شد تا فضایی مطمئن و کارآمد را در مسیر خرید و فروش خودرو ارائه دهد و علاوه بر آن در حیطه خودرو اطلاعات جامع و دقیقی را اعم از نقد و بررسی خودروها ، ،شرایط فروش شرکتها و … برای مخاطبان فراهم کند.

    کانال تلگرام Z4car

    قیمت خودرو منطقه ازاد

    مشخصات فنی خودرو 

    شرایط فروش خودرو

    نقد و بررسی خودرو

    مشاوره خرید خودرو  

    خرید و فروش خودرو 

    رپورتاژ آگهی

    ورود/عضویت

    تماس با ما

    Designed By: M.M.R Group . © 2017 . All rights reserved

    عکس ماشین لیموزین در تهران
    عکس ماشین لیموزین در تهران
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *