طرز تهیه ی حلوا زعفرانی مجلسی

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ی حلوا زعفرانی مجلسی
طرز تهیه ی حلوا زعفرانی مجلسی

Загрузка…

Загрузка…

دوره مقدماتی php

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طرز تهیه ی حلوا زعفرانی مجلسی

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Halwa is part of many different traditions i.e. turkey, iran, afghanistan, pakistan and india etc with slight variation in the method. Note: You can use water instead of milk as well. Subscribe to my YouTube Channel Here: ⬇ ⬇ ⬇https://www.youtube.com/channel/UCz5R…==================================INGREDIENTS:1 cup Plain flour آرد70g Butter مسکه2 tablespoons Saffron water آب زعفران1 tablespoon Rose water گلاب2 cups Milk شیر1 cup Sugar بوره1/2 teaspoon Cardamom powder هل==================================If you have any questions, please leave a comment below and i will try my best to help you.Please subscribe to my YouTube Channel to see more delicious recipesKeep in Touch With Me ⬇ ⬇ ⬇My YouTube Channel:https://www.youtube.com/channel/UCz5R…My Facebook page:https://www.facebook.com/mydastarkhwa…https://www.facebook.com/dastarkhwan….My Instagram:https://www.instagram.com/mydastarkhw…Music:Prelude No. 6 by Chris Zabriskie is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/…)Source: http://chriszabriskie.com/preludes/Artist: http://chriszabriskie.com/Thank you for visiting, lots of love “MY DASTARKHWAN” x

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

حلوا یکی از انواع دسر های خوشمزه است که در ماه مبارک رمضان و ماه محرم برای سفره های نذری و افطاری مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش از آشپزی طرز تهیه حلوا زعفرانی را به صورت مرحله به مرحله به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

حلوای زعفرانی یک نوع دسر ایرانی بسیار پر طرفدار است که در مجالس مختلف زیادی در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است که این حلوای خوشمزه را برای سفره های افطاری خود تهیه کنید تا انرژی از دست رفته شما را بازگرداند. طرز تهیه حلوا زعفرانی را با بهترین روش در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.

حلوا انواع متفاوت و مختلفی دارد شما می توانید بنا بر ذائقه خود از انواع حلوای هویج و حلوای شیر  برای مهمانی ها و مجالس خود استفاده کنید. حلوای زعفرانی یکی دیگر از انواع حلوا است که در این مطلب ما قصد داریم که شما را با طرز تهیه حلوا زعفرانی آشنا سازیم.

روغن : نصف پیمانه
آرد : 1 پیمانه
شکر : 3/4 پیمانه
آب و گلاب  : 1 پیمانه
زعفران: به میزان لازمطرز تهیه ی حلوا زعفرانی مجلسی

در مرحله اول طرز تهیه حلوا زعفرانی ابتدا چند تکه یخ را در درون لیوانی قرار دهید و زعفران ها را بر روی یخ ها بریزید و بعد از اینکه یخ ها آب شدند می توانید زعفران آب کرده خوش رنگی را داشته باشید.

 زعفران را با گلاب مخلوط کنید توجه داشته باشید که مجموع این مواد باید 1 پیمانه شود و می توانید نسبت این مواد را به دلخواه کم و زیاد کنید. مقدار کمی آب را به همراه شکر در درون ظرف مناسبی قرار دهید و ظرف را بر روی شعله گاز قرار دهید و آن قدر مخلوط این مواد را هم بزیند تا شکر در آب حل شود.

سپس زعفران و گلاب را به شکر اضافه کنید.

در مرحله بعدی طرز تهیه حلوا زعفرانی در درون تابه ای مناسب  آرد را با حرارت ملایم تفت دهید تا بوی خامی آرد از بین برود و به خوبی تفت بخورد.

بعد از 30 دقیقه روغن را به آرد اضافه کنید مخلوط آرد و روغن را بر روی حرارت ملایم گاز به صورت مکرر هم بزنید تا آرد تغییر رنگ دهید و به خوبی تفت بخورد مدت زمان تقریبی تفت خوردن آرد بر روی شعله ملایم 45 دقیقه است.

وقتی که آرد به رنگ قهوه ای ملایم در آمد شهد حلوا را به صورت آرام آرام به آرد اضافه کنید و مخلوط مواد حلوا را به صورت مرتب هم بزنید.

هم زدن حلوا را تا جایی ادامه دهید که مواد حلوا به ظرف دیواره ظرف نچسبد و بعد از این که هم زدن حلوا برای شما به راحتی امکان پذیر شد می توانید حلوا را از روی شعله گاز بردارید.

حلوای زعفرانی را می توانید همانند حلوای مجلسی برای مجالس ختم تهیه کنید. طرز تهیه حلوا زعفرانی مجلسی را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم از پخت این حلوا در منزل نهایت لذت را ببرید. برای مشاهده آموزش پخت انوع حلوا کلیک کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98


با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید


راحت ترین اقدام برای تعمیرات لوازم خانگی در شب عید



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

عالی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

طرز تهیه ی حلوا زعفرانی مجلسی

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طرز تهیه ی حلوا زعفرانی مجلسی
طرز تهیه ی حلوا زعفرانی مجلسی
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *