طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله
طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله


سفره آرایی و میوه آرایی
141,796 بازدید

مواد لازم برای تهیه گل و گلبرگ داخل ژله :

یک بسته پودر ژله آلوورا ( بیرنگ ولی طعم دار ) برای این پودر ژله : فقط یک یپمانه آبجوش و نصف پیمانه آب سرد رنگ خوراکی مجاز متنوع چند قطره ماست یا خامه ساده حدود ۴ تا ۵ قاشق غ برای هر رنگ ( بسته به میزان کاربرد )

مواد لازم برای تهیه ژله پایه بیرنگ :

طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله

دوره مقدماتی php

ظرف شیشه ای

پودر ژله آلوئه ورا دو بسته ( بیرنگ ولی طعم دار )

برای هر بسته پودر ژله :  یک پیمانه آبجوش

اسپری جدا شونده یا کمی روغن برای چرب کردن ظرف

سرنگ با سوزن درشت ترجیحا برای هر رنگ یکعدد

کارد لبه پهن

اسکنه یا وسیله ای سر پهن برای درست کردن برگ پهن

طرز تهیه :

ژله بیرنگ پایه را با مقدار آبجوش طبق معمول یک پیمانه ولی با میزان کمتری آب سرد ( نصف پیمانه ) برای هر یک بسته پودر تهیه میکنیم . زیرا میخواهیم کمی سفت تر و مقاوم تر باشد . اجازه میدهیم بماند و کاملا سفت شود .

این ژله باید درظرف شیشه ای انجام شود که بتوانید زیر آن را مشاهده کنید و جاهایی که نیاز دارد بیشتر و یا کمتر گل یا گلبرگ درست کنید یا خالی بگذارید . ابتدا ظرف را چرب کنید تا مطمئن شوید ژله از ظرف به راحتی جدا خواهد شد .

برای تهیه رنگها : ابتدا با یک بسته پودر ژله بیرنگ و یک پیمانه آبجوش ژله بیرنگ را تهیه کنید و هم بزنید . نیازی به آبسرد نیست زیرا از غلظت آن برای ترکیب با ماست و رنگ بعنوان گل و گلبرگ استفاده خواهد شد . سپس چند قاشق از این ژله بیرنگ که با آبجوش مخلوط شده را با چند ق غ ماست یا خامه یکدست شده مخلوط میکنیم و رنگ دلخواه را به میزانی که تمایل داریم مخلوط کرده و رنگ دلخواه را بدست میاوریم .

هرچه تعداد رنگها و سایه روشن ها مانند نقاشی بیشتر باشد گل های داخل کار قشنگتر خواهد شد .

اکنون این ترکیب رنگی را کنار گذاشته تا به غلظت سفیده تخم مرغ نیم بند برسد . میتوانید ۱۰ دقیقه در یخچال قرار دهید . ولی هنگام استفاده باید دوباره هم زده و یکدست کنید تا غلظتش مناسب باشد که بتوان داخل سرنگ بدون سوزن وارد کرد . اگر به سختی وارد میشود باید ظرف ماست رنگی را کمی روی حرارت غیر مستقیم ( روی بخار آب ) قرار دهید .
پیشنهاد میکنم حتما از قبل این آمادگی را ایجاد کنید زیرا به تدریج در حین کار ماست رنگی غلیظ تر و سفت تر میشود و به سختی داخل سرنگ بدون سوزن میشود و باید ماست رنگی را هم زده تا یکدست شود و روی بخار آب جوش شل کنید .همه ظرف ها را روی یک سینی استیل قرار دهید و در موقع لزوم روی بخار ابجوش بگذارید تا باهم شل شوند .

ژله تزریقی گلدار

پس از اینکه ژله پایه کاملا خود را گرفت وسفت شد و نیز ماست های رنگی نیم بند شدند شروع به کار میکنیم . سرنگ ها را با رنگهای دلخواه پر کرده و اگر میخواهیم ته ظرف گلبرگ درست کنیم باید از سوزن هم استفاده کنیم تا رنگ را به ته ظرف برسانیم ولی دقت کنید سوزن با کف ظرف تماس پیدا نکند و چند میلیمتر تا کف ظرف فاصله دهید تا سطح ژله زخمی نشود
وگرنه رنگ از داخل بافت ژله خارج میشود و وقتی ژله را واژگون کنیم رنگ روی سطح کروی آن پس داده خواهد شد .

برای راندن رنگ به داخل ژله باید بافت ژله به کنار برود . اینکار با ته دسته قاشق یا نوک و لبه کارد انجام میشود . البته اگر خواسته باشید گلبرگ ها و گل ها پهن تر باشند باید وسیله ما ( کارد ) لبه پهن تری باید داشته باشد . ولی برای درست کردن پرچم , گل یا گلبرگ های مویی و رگه های نازک , از نوک سوزن باید استفاده شود .

وقتی رنگ را با نوک سرنگ داخل ژله میبریم اگر اضافه آن بیرون زد و به سطح ژله آمد با قاشق به آرامی از سطح ژله جمع میکنیم ولی دیگر روی کاسه رنگ نریزید چون با ژله روی کار مخلوط و سفت شده است و راه سوزن را خواهد بست .

ژله تزریقی گلدار

ابتدا از وسط گل , از پرچم و گلبرگ های داخلی و وسطی گل شروع میکنیم و به تدریج به سمت بیرون کار میکنیم . نوک کارد و سوزن باید مایل و اریب داخل ژله فرو رود . مگر اینکه ظرف ژله پایه , گود باشد و گل باید کاملا وسط قرار گیرد .

برای تهیه چند گل در یک ظرف حتما باید جاهای قرار گرفتن گل را از پیش معین کنیم و نوک کارد یا سوزن را مایل داخل ژله فرو کنیم.
نحوه حرکت دست باید تنظیم شود و وقتی سوزن یا نوک کارد به نزدیکی ته ظرف رسید با فشار به سرنگ , ماست رنگی را آرام آرام رها کنید تا فضایی که با سطح لبه کارد باز شده پر از ماست رنگی شود و همینطور که سوزن به عقب برده میشود ماست رنگی هم پخش میشود و وقتی سرنگ خالی شد از داخل بافت ژله بیرون کشیده میشود . اگر نمودار زیر رو مشاهده کنید متوجه میشوید که نوک سوزن در کجا قرار گرفته و گلبرگ ها و پرچم ها در چه فاصله ای تزریق شده
اند .

پس از اتمام کار میتوان با کمی ژله مات که از ژله و خامه یا ماست تهیه شده برای روی سطح کار پایه تهیه کرد و روی آن ریخت و سپس در یخچال قرار داد تا ژله کاملا سفت شود . ولی دقت کنید که دمای این ژله نباید گرم باشد وگرنه وقتی روی ژله آماده شده بریزید سطح ژله را نرم و ژله را بهم میریزد . باید کمی سرد شود. مدام هم بزنید و وقتی کاملا خنک شد روی سطح ظرف بریزید. سپس اجازه دهید ژله در یخچال بماند و ژله کاملا خود را بگیرد و سفت شود ولی یخ نزند .

پس از واژگون کردن ژله از داخل ظرف , این سطح مات , که در تصویر شما سبز کمرنگ مشاهده میکنید , ته دسر و بعنوان پایه قرار میگیرد و گل و گلبرگ ها را بهتر نمایان میکند . این ژله مات باید سفید یا کرم یا صورتی یا زرد و سبز کمرنگ باشد . هر رنگی دوست دارید مهم نیست ولی .اگز تیره یا پر رنگ باشد گل ها نمایان نخواهند شد . ضمنا این ژله مات , میتواند خلل و فرج و روی بریدگی های سطح ژله , که سوزن و کارد زخمی کرده اند را بپوشاند .

ژله تزریقی گلدار

نکته : برای هر رنگ جداگانه سرنگ تهیه کنید که در میان کار مجبور به شستن و تعویض سرنگ ها نباشید و سرعت کارتان کم نشود . بهنر است اطراف ظرف ساده باشد و ژله بیرنگ دور گل را احاطه کند و گل و گلبرگ ها در وسط و مرکز ظرف قرار گیرند ..فراموش نکنیم که بی هدف کار نباید کرد .

رنگ زرد برای پرچم بکار میرود و فقط باید وسط گل باشد . زیاد شلوغ نباشد زیرا جلوه اش کم میشود . تهیه این ژله در ظرف کروی و گرد این دسر شیکتر و زیباتر خواهد شد .

ضمیمه توضیحی :

برای توضیحات بیشتر من چند عکس از اینترنت آماده کرده ام زیرا در حین تهیه و عمل تزریق کسی نبود به من کمک کند و عکس بگیرد و در نتیجه مجبور شدم عکسها اضافی را از نت بردارم که بتوانم واضح تر توضیح دهم .

طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله

ژله داخل ظرف بزرگ که ژله پایه نامیده میشود باید کاملا سفت شده و خودش را گرفته باشد .

در عکس بالا لوازم خاص اینکار رو مشاهده میکنید ولی ما از کارد و ته دسته قاشق یا سر اسکنه استفاده میکنیم تا میان بافت ژله شکاف ایجاد کنیم . چون لبه این وسیله ها پهن هستند در نتیجه برای ایجاد برگ های پهن مناسب خواهند بود . وقتی شکاف ایجاد شد , ماست یا خامه رنگی نسبتا رقیق را میان ژله تزریق میکنیم تا
داخل شکاف ایجاد شده پر شود . به زاویه مایل و اریب وارد شدن کارد و اسکنه یا سرنگ دقت کنید . همانطور که شکاف را از ماست رنگی پر میکنید کم کم سرنگ را به سمت بالا هدایت کنید و با تمام شدن ماست و یا خامه رنگی سرنگ را خارج کنید .

به نوک پهن اسکنه و درجه زاویه وارد شدن آن داخل ژله دقت کنید .

آموزش تصویری درست کردن ژله تزریقی به شکل گل اینم یه اموزش دیگه ژله تزریقی به شکل گل هستش

گرد آوری مطالب : iranbanou.com

برچسب ها آموزش تصویری درست کردن ژله تزریقی آموزش درست کردن ژله تزریقی گل نرگس ژله تزریقی تصویری ژله ژله تزریقی گل رز طرز تهیه ژله تزریقی آموزش تصویری ژله تزریقی گلدار

آموزش ژله تزریقی با ابزار ( مبتدی تا پیشرفته )3.5 امتیاز از 10 رای در …

تزئین سالاد

تزیین سالاد الویه

مدل کیک تولد دخترانه

تزیین غذا و سفره ایرانی

طرز تهیه انواع ژله

انواع سالاد کاهو با تزیینات

تزیین سالاد فصل

عکس تزیین سالاد کاهو کلم

تزیین سالاد کاهو و کلم

تزیین سالاد فصل

تزیین انواع سالاد شیرازی

دیزاین  سالاد کاهو

تزیین سالاد ماکارونی

طرز تزیین حلوا

عکس تزیین حلوا عروسی

تزیین ژله جدید

طرز تهیه ژله تزریقی

طرز تهیه ژله رولی

تزیین مدل ژله چند رنگ

تزیین غذا و دسر ایرانی

تزیین غذا و سالاد و دسر

تزیینات دسر

تزیین دسر ژله

ژله انار

سفره شب یلدا سنتی

تزیینات شب یلدا

تزیین پشمک شب یلدا

تزئین سفره ی افطاری

تزیین سفره افطار

منو غذایی ماه رمضان

چگونه خودم را دوست داشته باشم

بیوگرافی

رنگ مو با دکلره و بدون دکلره

علائم بارداری

علائم بارداری پسر

عکس پروفایل

لباس شب

علایم ایدز در روزهای اول

مدل پالتو

پروفایل اسفند ماهی

عکس پروفایل پدر

تزیین سفره هفت سین

ژله تزریقی را می توان یکی از شیک ترین ژله ها برای مهمانی ها و مجالس دانست که تهیه آن نیز بسیار راحت و آسان است. زیبایی این نوع ژله بیننده را جذب می نماید و در نگاه اول این تصور را به وجود می آورد که تهیه آن سخت است و نیاز به مهارت خاصی دارد اما نگران نباشید با استفاده از آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه ژله تزریقی که در این مقاله معرفی می نماییم شما عزیزان می توانید به راحتی اقدام به درست کردن ژله تزریقی گل های مختلف نمایید.

طرز تهیه ژله تزریقی که در این مطلب قصد معرفی و ارائه آن را داریم یکی از بهترین آموزش ها در زمینه تهیه ژله تزریقی است که افراد مبتدی نیز می توانند از این طریق اقدام به تهیه این ژله نموده و از نوش جان کردن آن در کنار اعضا خانواده لذت ببرند. در مباحث قبل به معرفی طرز تهیه ژله بستنی و همچنین طرز تهیه ژله خرده شیشه و انواع ژله های زیبا و جذاب پرداختیم که مورد توجه شما دوستان واقع شد.

برای شروع مواد و وسایل مورد نیاز را که شامل : پودر ژله آلوئه ورا، خامه، رنگ خوراکی، سرنگ معمولی و… را تهیه نمایید. دو بسته ژله آلوئه ورا را با سه لیوان آن جوش مخلوط نموده و با روش بن ماری ژله ها را در آب جوش حل نمایید. سپس ظرف شیشه ایی مناسبی را چرب نموده و ژله حل شده را داخل آن ریخته و به مدت ۵ تا ۶ ساعت در یخچال با دمای معمولی قرار دهید تا ژله به خوبی بگیرد. سپس مقدار کمی خامه در چند ظرف کوچک بریزید و به هر کدام چند قطره رنگ خوراکی اضافه نموده و ترکیب نمایید.

طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله

حال به سراغ مراحل اصلی تهیه ژله می رویم، یکی از سرنگ ها را با خامه زرد رنگ پر کنید، ابتدا از مرکز گل شروع می کنید، سرنگ را داخل ژله ببرید و کمی فشار دهید و خارج نمایید، این حرکت رفت و برگشت را چندین بار در اندازه های مختلف و از یک نقطه انجام دهید تا مرکز گل به شکل تصویر زیر ایجاد گردد.

حال با استفاده از قاشق چای خوری اقدام به تشکیل گلبرگ ها می نماییم. قاشق را نزدیک به مرکز گل داخل نمایید و سرنگ را پشت قاشق قرار دهید و با کمی فشار تزریق نمایید. سپس قاشق را خارج نموده و در نقطه ایی در کنار گلبرگ اولی قرار دهید. به این صورت چند ردیف گلبرگ در اطراف مرکز گل به وجود آورید.

تا این لحظه موفق به تهیه گل رز زیبایی شده اید، حال می توانید ظرف را برداشته و از قسمت زیر شاهد گل زیبای خود باشید.

حال قصد داریم روشی دیگر را برای تهیه گلی زیبا معرفی نمایید. در این روش از چاقوی میوه خوری استفاده می نماییم و چاقو را به صورت مورب داخل ژله و در اطراف مرکز گل فرو می نماییم و سرنگ را کنار آن قرار داده و تزریق نمایید.

آنچه که در طرز تهیه ژله تزریقی اهمیت زیادی دارد، صبر و حوصله است، شما با کمی دقت و همچنین به کارگیری خلاقیت خود می توانید گل های متنوع و زیبایی تهیه کنید. یکی از این ایده های خلاقانه ایجاد گلی زیبا با روشی است که برای تهیه مرکز گل مورد استفاده قرار دادیم با این تفاوت که این بار سرنگ را بیشتر فرو ببرید تا اندازه خطوط ایجاد شده بیشتر شود.

شما تا این لحظه با مهم ترین روش ها برای تهیه ژله تزریقی آشنا شدید، حال می توانید با استفاده از این روش ها و همچنین ابتکار و خلاقیت خود گل های زیبایی داخل ژله ایجاد نمایید. بعد از اینکه کار تزریق به پایان رسید، مقداری پودر ژله را در آب جوش حل نموده و بعد از اینکه کمی خنک شد و از داغی افتاد بر روی ژله تزریقی بریزید و ظرف را مجددا داخل یخچال قرار دهید.بعد از گذشت دو یا سه ساعت می توانید ژله را در دیس مناسب برگردانید و از داشتن ژله ایی زیبا و جذاب لذت ببرید.

حال که با طرز تهیه ژله تزریقی آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم چند مدل از زیباترین مدل های تزیین ژله تزریقی را مشاهده نمایید که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای شما عزیزان باشند.

امیدواریم طرز تهیه ژله تزریقی که در این مقاله ارائه دادیم مورد توجه شما دوستان کدبانو و هنرمند قرار گرفته باشد، از شما عزیزان دعوت می نماییم برای مشاهده دستورات امتحان شده و عالی برای تهیه انواع ژله های زیبا و دسرهای متنوع سری به بخش طرز تهیه ژله بزنید و از جدیدترین مطالب آموزشی در این زمینه دیدن فرمایید.

خیلی عالی بود.ممنون از شما

Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

آهنگ احساسی و غمگین


“آینده در دستان شماست

طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

برای تهیه ژله تزریقی به یک ژله پایه نیاز داریم. ژله تزریقی باید در ظرفهای شیشه ای یا یکبار مصرف تهیه شود. بهتر است ظرفها ساده باشد و کنگره دار یا طرحدار نباشد. ژله آلوئه ورا را بر اساس دستور تهیه و از شب قبل می گذاریم تا کاملا ببندد و سفت شود. در این مرحله می توان تزریق را شروع کرد.


خامه صبحانه را با رنگ خوراکی مخلوط کرده و هم بزنید تا یکدست شود و دانه های ریز نداشته باشد. می توانید در رنگهای مختلف خامه را رنگی کرده و استفاده نمایید . برای توضیحات بیشتر به مقاله کرم تزریقی مراجعه کنید. سر سرنگ را بردارید و سرنگ ها را از خامه رنگی پر کنید.


طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله

مرکز گل را انتخاب و سرنگ را داخل فرو کنید و در برگشت خامه را تخلیه نمایید. خامه در خط به جا مانده از سرنگ تزریق می شود. هر مدلی که با سوزن در ژله برش ایجاد کنید می توانید آن را پر کرده و گلبرگهای متنوعی ایجاد نمایید


ازاین نوع تزریق به عنوان پرچم گل می توان استفاده کرد و یا به تعداد زیاد و در کنار یکدیگر گل مینا یا سوزنی تهیه کرد.



 

برای تزریق گلبرگهای دیگر نظیر آفتابگردان و رز باید سرنگ را به شک دیگری وارد کنید تا برش ایجاد شده شبیه به گلبرگ گل شود. در عکس نوع برش نشان داده شده است .

در عکس زیر تزریق گلبرگ گل آفتابگردان آورده شده است.



در تصویر زیر تزریق گل رز نشان داده شده است :

نیم دایره ها در یک امتداد باشند و همدیگر را قطع نکنند.

تزریق را آنقدر ادامه می دهیم تا تعداد گلبرگهای گل کافی باشد .



 


برای تزریق گلهای فانتزی با پایه پرچم و گلبرگ به شکل تصویر زیر عمل کنید:

پرچم تزریق گلهای سوزنی و اطراف گلبرگهای دیگر به شکل تیز یا گرد



 

در تصویر زیر تزریق با سرنگ ضخیم تر کاملا نشان داده شده است. گلبرگها درشت تر هستند و برای ظرفهای بزرگ مناسب اند.


یک مدل بسیار زیبا تزریق با استفاده از ابزار چاقو در تصویر زیر کاملا نشان داده شده است .



 

چنانچه قصد یادگیری کامل و دقیق ژله تزریقی را دارید می توانید به مجموعه های آموزشی پرنیان مراجعه و مجموعه دی وی دی آموزش ژله های تزریقی و تلفیقی را خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر به فروشگاه پرنیان مراجعه نمایید.


دکتر محسن رضایی متخصص ارتودنسی در فردیس


 

برچسب ها: ژله, تزریقی, ساده,

خبرنامه پرنیان

گارانتی سلامت کالا

پیگیری مرسولات پستی

نماد اعتماد الکترونیکی

آموزش کیک تولد خامه دار و خانگی ساده و شیک و فانتزی

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ زعفرانی و مجلسی خوشمزه با تصاویر

طرز تهیه جوجه کباب و سس مخصوص رستورانی با ماست و ادویه

طرز تهیه کباب کوبیده عالی با نکات و فوت و فن ها

طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله

طرز تهیه نان خانگی بدون فر بسیار خوشمزه

تزیین کیک با خامه صبحانه

طرز تهیه برنج آبکش زمان مناسب آبکشی برنج و دم کردن آن با تصاویر

آموزش کرم برای وسط کیک و تزیین کیک

طرز تهیه گاناش شکلاتی برای روکش کیک و انواع دسر

طرز تهیه باقلوا با تصاویر مرحله به مرحله

طرز تهیه تیرامیسو عالی و خوشمزه با تصاویر مرحله ای

طرز تهیه نان سیر با پنیر پیتزا و جعفری

طرز تهیه سس سالاد سزار

طرز تهیه ادویه مخصوص مرغ عالی در منزل با ترکیب ادویه های خانگی

طرز تهیه سالاد فصل با سس مخصوص با طعمی استثنایی

لباس محلی گیلانی

طرز تهیه سالاد نخود سبز با سس مخصوص

طرز تهیه سالاد عدس رژیمی و سالم با ادویه مخصوص و طعم ویژه

با ماکارانی آبکش شده اضافه چه کار کنیم ؟روش صحیح فریز کردن ماکارانی

طرز تهیه دلمه بادمجان خوشمزه با سبزی مخصوص به همراه تصاویر

طرز تهیه دلمه برگ مو با تصاویر مرحله ای و توضیحات کامل

طرز تهیه آبدوغ خیار با سبزی ویژه و تصاویر مرحله ای

طرز تهیه نان بربری با رومال واقعی با تصاویر مرحله ای و توضیحات کامل

طرز تهیه ادویه یونانی با تصاویر و توضیحات مرحله به مرحله

7 روش ساده برای تزیین کیک تولد در خانه به بهترین شکل حرفه ای

طرز تهیه کوکوسبزی با توضیح رازهای خوشمزه تر شدن آن

ادویه ترشی و چند طعم دهنده عالی برای انواع ترشیها

طرز تهیه ترشی فوری با بهترین روش

طرز تهیه توپک های خرمایی

طرز تهیه سالاد تن ماهی

سالاد لوبیا و پاستا

سالاد آلمانی

سالاد انگور آذربابجان

طرز تهیه تبوله

سالاد سالم

طرز تهیه سالاد پانزانلا

طرز تهیه سالاد سزار با ماهی

طرز تهیه کوکی

طرز تهیه سالسا

قهوه عربي

طرز تهیه چاناماسالا

طرز تهیه کاپوچینو

فروشگاه پرنیان

ژله تزریقی

آشپزی

کافی شاپ پرنیان

قنــادی پرنیان

هفت سین

شیرینی نوروزی

کیک پزی

سفره آرایی

پیش غذا

آموزش تزیین کیک

آموزش فینگر فود

ژله, تزریقی, ساده,

حفظ طبیعت در سفرهای نوروزی طبیعت سرمایه‌ای گران‌بهاست که از میلیون‌ها سال قبل تا کنون در اختیار بشر قرار گرفته و نگهداری و حفاظت از آن وظیفه مهمی است که باید در همه حال رعایت شود، خصوصاً روزهای اول سال …

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن وب سایت‌های مختلف فروش، خرید و فروش اینترنتی اجناس و کالاهای مختلف نیز افزایش یافته است. یکی از پر مصرف‌ترین و همچنین متنوع‌ترین کالا، لوازم آرایشی …

3 ویژگی مهم یک سایت آموزش زبان انگلیسی به روز بودن سایت آموزش زبان انگلیسی امروزه شیوه آموزش زبان انگلیسی در دنیا تغییرات بسیار گسترده ای داشته است با این حال مشاهده می شود اغلب سایت های آموزش زبان انگلیسی …

امروزه خبر تبدیل به یک عنصر جدایی ناپذیر زندگی روزمره اکثر جوامع شده و همه مایل هست تا آخرین اخبار موضوعات متفاوت را مطالعه کنند. یک خبر بسته به موثق بودن، سرعت انتشار و اطلاع رسانی بموقع،رعایت اصول حرفه ای …

خرید بیمه ثالث و بدنه در روزهای پایانی سال با آمدن روزهای پایانی سال، بسیاری از ما با درگیریها و دغدغه های متفاوتی دست و پنجه نرم میکنیم. که معمولا باعث کمبود وقت و بهم ریختگی برنامههای پایانی سال میشود. …

طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله

نکاتی برای موفقیت کودکان در پیش دبستانی دوره پیش دبستانی یکی از مقاطع تحصیلی برای کودکان است که معمولا برای کودکان بین سه الی شش سال برگزار میشود. دوره پیش دبستانی تاثیرات زیادی در تربیت و پرورش و رشد ذهنی …

گروه جامعه: با نزدیک شدن به ایام خانه تکانی شب عید و دقدقه تمیزی برای سال جدید خیلی از خانم ها و شاغلین به فکر تمیزی و پاکیزه بودن منزل و شرکت خود هستند. همیشه خانه تکانی و استرس آن …

گردشی متفاوت در کیش و قشم وقتی به مسافرت کیش و قشم فکر میکنیم اولین چیزی که به ذهن میرسد ساحل و دریایی زیبا و آرومشون هست که قدم زدن و شنا کردن در اونجا حال خوشی میده. جالب اینجاست …

بهترین مرکز ارائه خدمات زیبایی را چطور پیدا کنیم؟ امروزه با گسترش روز افزون اهمیت بهداشت و زیبایی در میان زنان و مردان سرتاسر جهان، یافتن بهترین مرکز ارائه کننده خدمات زیبایی نظیر اپیلاسیون و لیزر موهای زائد، به یکی …

کتاب چاپ کنید؛ حتی یک جلد! نشر کتاب غالباً به دو شیوۀ سرمایه‌گذاری ناشر یا سرمایه‌گذاری نویسنده انجام می‌شود. در شیوۀ اول سرویراستار مجموعه یا دیگر متخصصانِ حوزۀ موردِ بحثِ کتاب پس از بررسی موضوع و محتوا دربارۀ سرمایه‌گذاری روی …

طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله
طرز تهیه ژله تزریقی با عکس مرحله به مرحله
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *