طرز تهیه ژله بستنی قالب قلبی

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ژله بستنی قالب قلبی
طرز تهیه ژله بستنی قالب قلبی


سفره آرایی و میوه آرایی, ولنتاین
108,285 بازدید

 

مواد لازم :

 

طرز تهیه ژله بستنی قالب قلبی

دوره مقدماتی php

نکته : 
علت اینکه ۳- ۲ میلیمتر ژله بستنی می ریزیم چیه ؟ برای اینکه اگه زیاد بریزیم قلب ها شناور می شن .

نکته : 
و اما من بقیه ژله هایی که از برش قلب ها مونده بودن و همچنین  کمی از ژله بستنی آلوورا مونده بود رو چیکار کردم ؟ برای اینکه هیچگونه اسرافی در کارمون پیش نیاد اضافه ژله قرمز رو خرد کرده و ژله بستنی سفید رو روش ریختم و باهاش یه ” دسر خرده شیشه قرمز و سفید ” مخصوص عشاق درست کردم

گرد آوری مطالب : iranbanou.com

مطلب حذف شده

برچسب هاانواع ژله ژله به شکل قلب ژله تزریقی به شکل قلب ژله تزریقی شکل قلب ژله خرده شیشه ژله شکل قلب طرز تهیه ژله شکل قلب طرز تهیه ژله قلبی

آموزش انواع تزیین ژله : ژله یکی از آن دسر های خوش مزه است که …

تزئین سالاد

تزیین سالاد الویه

مدل کیک تولد دخترانه

تزیین غذا و سفره ایرانی

طرز تهیه انواع ژله

انواع سالاد کاهو با تزیینات

تزیین سالاد فصل

عکس تزیین سالاد کاهو کلم

تزیین سالاد کاهو و کلم

تزیین سالاد فصل

تزیین انواع سالاد شیرازی

دیزاین  سالاد کاهو

تزیین سالاد ماکارونی

طرز تزیین حلوا

عکس تزیین حلوا عروسی

تزیین ژله جدید

طرز تهیه ژله تزریقی

طرز تهیه ژله رولی

تزیین مدل ژله چند رنگ

تزیین غذا و دسر ایرانی

طرز تهیه ژله بستنی قالب قلبی

تزیین غذا و سالاد و دسر

تزیینات دسر

تزیین دسر ژله

ژله انار

سفره شب یلدا سنتی

تزیینات شب یلدا

تزیین پشمک شب یلدا

تزئین سفره ی افطاری

تزیین سفره افطار

منو غذایی ماه رمضان

چگونه خودم را دوست داشته باشم

بیوگرافی

رنگ مو با دکلره و بدون دکلره

علائم بارداری

علائم بارداری پسر

عکس پروفایل

لباس شب

علایم ایدز در روزهای اول

مدل پالتو

عکس پروفایل اربعین

عکس پروفایل عاشورا

عکس پروفایل اردیبهشت ماهی

عکس پروفایل روز دختر

عکس پروفایل شهادت امام جعفر صادق

عکس پروفایل عید فطر

عکس پروفایل شب قدر

عکس نوشته ماه رمضان

عکس پروفایل ماه رمضان

این ژله قلبی رو برای کسانی که دوستشون دارید درست کنید.

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

طرز تهیه ژله بستنی قالب قلبی

روش‌های سم زدایی بدن از قرن‌ها پیش در دنیا وجود داشته است حتی در توصیه‌های بقراط هم این روش‌ها و تاثیر آنها بر سلامتی وجود دارند اما باید در انتخاب رژیم سم‌زدا دقت کرد

با این هفت مدل ساده می توانید اتاق خوابتان را بر اساس بودجه و درآمدتان تغییر دهید . با طراحی پنجره،کوسن،روتختی یک کار هنری زیبا بسازید و از این تفاوت لذت ببرید

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

ژله یکی از دسرهای مورد علاقه اکثر افراد می باشد. ترکیب ژله با بستنی موجب خوشمزه تر شدن ژله می شود و یکی از دسرهای مناسب برای پذیرایی از میهمان به شمار می رود.

ژله بستنی یکی از ژله های خوشمزه و مورد علاقه اکثر افراد است. برخی افراد تمایل دارند با ژله بستنی از میهمانان خود پذیرایی کنند به همین دلیل ظاهر ژله نیز اهمیت ویژه ایی پیدا می کند. در این مطلب با طرز تهیه ژله بستنی چند رنگ و تزیین آن آشنا می شویم.

ژله رنگی : 3 بسته

طرز تهیه ژله بستنی قالب قلبی

بستنی وانیلی : به ازای هر بسته ژله, 3/4 لیوان

آب جوش : به ازای هر بسته ژله, 3/4 لیوان

در اولین مرحله از طرز تهیه ژله بستنی, 3/4 لیوان بستنی وانیلی که به رنگ سفید می باشد را درون ظرفی ریخته و اجازه دهید کمی نرم شود. دقت کنید بستنی نباید شل شود و فقط کمی نرم شود. سپس یک بسته ژله رنگی را با 3/4 لیوان آب جوش به خوبی حل کنید. توجه کنید رنگ ژله ها می تواند به دلخواه انتخاب شود و هر طعمی داشته باشد. ژله های انار , آلبالو و ژله های قرمز رنگ از پیشنهادات ما, برای این دسر می باشد. همچنین توصیه می کنیم برای حل شدن پودر ژله در آب جوش از روش بن ماری استفاده شود تا پودر به خوبی درون آن حل شود و مایع شفافی به دست آید. سپس بستنی نرم شده را به مایه ژله اضافه کرده و مخلوط کنید و در قالب مورد نظر ریخته و به مدت 45 دقیقه درون یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد.

در مرحله بعدی مشابه روشی که بیان شد, عمل می کنیم با این تفاوت که این بار رنگ پودر ژله را باید طوری انتخاب کرد که در کنار ژله استفاده شده, خودش را نشان دهد. پیشنهاد ما استفاده از ژله های به رنگ زرد مثل ژله زردآلو, ژله طالبی و ژله انبه و … می باشد. سپس مایه ژله آماده شده را بر روی ژله ایی که درون یخچال خودش را گرفته, ریخته و سریعا قالب را درون یخچال قرار می دهیم و مشابه قبل, 45 دقیقه صبر می کنیم تا ژله دوم نیز خودش را بگیرد.

در مرحله سوم نیز مشابه دو مرحله قبل عمل کنید و ژله را بر روی دو ژله دیگر ریخته و 45 دقیقه به آن اجازه دهید تا خودش را بگیرد. در انتخاب رنگ ژله سوم نیز دقت کنید تا رنگ ژله ها کاملا مشخص باشند. پیشنهاد می کنیم ژله های به رنگ صورتی را برای این منظور در نظر بگیرید. ژله های انگور, هندوانه و هلو می توانند گزینه های خوبی باشند.

به منظور داشتن ژله بستنی خوشمزه و زیبا , در حین طبخ آن باید به نکاتی توجه شود که برخی از آن ها عبارت اند از :

در ادامه تصاویری از تزیین ژله بستنی را مشاهده می کنید.

امیدواریم از آموزش طرز تهیه ژله بستی نهایت استفاده را برده باشید برای مشاهده آموزش طرز تهیه انواع دسر با ژله کلیک کنید

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

طرز تهیه ژله بستنی قالب قلبی

ممنون.خیلی به دردم خورد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هنر در خانه


تزئینات کاردستی آموزش خیاطی

طرز تهیه ژله بستنی چند رنگ را به صورت مرحله به مرحله در این مطلب مشاهده نموده و با روش های ساده و آسان برای تهیه انواع ژله بستنی خوشمزه و شیک آشنا شوید و با استفاده از این آموزش ضمن یادگیری نحوه تهیه ژله بستنی با بهترین و شیک ترین ایده ها برای تزیین ژله بستنی های مجلسی نیز آشنا شوید و از مدل های ارائه شده نهاست استفاده را ببرید. در ادامه مطلب با طرز تهیه ژله بستنی لایه ایی همراه ما باشید.

همانطور که گفتیم آموزشی که در این مطلب به ارائه آن می پردازیم طرز تهیه ژله بستنی با چند لایه می باشد که به عنوان ژله بستنی طبقه ای و رنگین کمانی نیز شناخته می شود. تهیه این نوع ژله آسان است و تنها نیاز به کم صبر و حوصله و همچنین زمان دارد. این نوع ژله بستنی، از لحاظ طعم و مزه شباهت زیادی به ژله رولی که قبلا نیز آموزش داده بودیم دارد.  در ادامه با طرز تهیه ژله بستنی چند رنگ آشنا می شوید.

طرز تهیه ژله بستنی قالب قلبی

پودر ژله : در چند رنگ مختلف (دلخواه)

بستنی وانیلی : به ازا هر بسته ژله یک چهارم لیوان

آب جوش و آب سرد به مقدار لازم

برای تهیه ژله بستنی ابتدا قالبی را که برای اینکار در نظر گرفته اید، چرب نمایید. سپس هر بسته پودر ژله را به سه قسمت مساوی تقسیم نموده و دو بخش از آن را با نصف لیوان آب جوش حل نمایید و به روش بن ماری (روی بخار اب) ذوب کنید.

سپس نصف لیوان آب خیلی سرد به آن اضافه نموده و در قالب چرب شده بریزید و در یخچال قرار دهید.

حال باقیمانده پودر ژله را در یک چهارم لیوان آب جوش حل نموده و سپس یک چهارم پیمانه بستنی که در محیط آشپزخانه ذوب شده است را به آن اضافه نموده و مخلوط نمایید. قالب حاوی ژله را بعد از حدود ۴۰ دقیقه از یخچال خارج نموده و ژله ترکیب شده با بستنی را با قاشق روی آن بریزید.

توجه داشته باشید که زمان نگهداری ژله ها در یخچال بستگی به درجه یخچال شا دارد اما باید زمانی آن را خارج نمایید که بیش از حد خود را نگرفته باشد تا به لایه های بعدی بچسبد، هچنین بسیار مهم است که بیش از حد شل نیز نباشد، زیرا در این صورت نیز ممکن است ژله با بستنی و یا با رنگ بعدی ترکیب شود و ظاهر ژله شما دلخواه نیاشد. حال با روشی که در مرحله قبل گفتیم ژله بعدی را تهیه نموده و در قالب می ریزیم.

انتخاب طعم و رنگ ژله ها کاملا سلیقه ایی است، اما پیشنهاد می کنیم از ترکیب رنگی استفاده نمایید که در کنار یکدیگر زیبایی و جذابیت خاصی داشته باشند. تمامی ژله ها را با روشی که در ابتدا ذکر نمودیم تهیه نموده و به صورت لایه ایی در قالب بریزید.

بعد از گذشت چند ساعت و زمانی که از گرفتن ژله ها اطمینان کسب نمودید، قالب را به مدت سی ثانیه در آب گرم قرار داده و سپس ژله را در ظرف مناسب برگردانید. شاهده ژله بستنی زیبا و شیکی خواهید بود که می تواند بهترین ایده برای پذیرایی از مهمان ها باشد. این زله را می توان در کنار ژله تزریقی، ژله خرده شیشه و سایر ژله ها برای مهمانی های مختلف سرو نمود.

تزیین ژله از جمله مهم ترین مواردی است که همه خانم های با ذوق و سلیقه توجه زیادی به آن می نمایند، بدین منظور و برای تزیین ژله بستنی می توانید از قالب های متنوع استفاده نموده و زیبایی خاصی به ژله خود ببخشید. همانگونه که در تصاویر زیر ملاحظه می فرمایید این نوع زله بستنی به دلیل چند لایه و چند رنگ بودن نیاز به تزیینات خاصی ندارد، تنها کافیست برای زیبایی بیشتر آن از ترکیب رنگ مناسب استفاده نمایید.

در صورتی که تمایلی به استفاده از قالب برای تهیه ژله بستنی نداریدف می توانید این ژله خوشمزه و زیبا را در جام و لیوان های شیشه ایی تهیه نمایید. در این روش نیز ترکیب رنگ ژله ها از اهمیت زیادی برخوردار است و با انتخابی مناسبی می توانید شیک ترین ژله را برای پذیرایی از مهمان ها داشته باشید. در ادامه نمونه هایی از انواع تزیین ژله در لیوان و جام را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند بهترین انتخاب برای تزیینات شما باشند.

امیدواریم آموزش ارائه شده برای شما نیز مفید بوده باشد و  با طرز تهیه ژله بستنی چند لایه آشنا شده باشید و این ژله خوشمزه و شیک را در منزل تهیه نمایید. از شما دوستان هنرمند و علاقه مند دعوت می نماییم با مراجعه به بخش تزیین ژله از دیگر آموزش ها و همچنین مدل های متنوع و جدید در این زمینه دیدن فرمایید.

من یلدا هستم، دانشجو کارشناسی ارشد حسابداری اما هدف از ایجاد این وب سایت اشتراک گذاری هنرهای خونگی در این دنیای مجازی با شما دوستان خوبمه، امیدوارم لحظات مفیدی رو در سایت هنر در خانه سپری کنید
View more posts

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

طرز تهیه ژله بستنی قالب قلبی
طرز تهیه ژله بستنی قالب قلبی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *