طرز تهیه سوپ جو پرک با پای مرغ

دوره مقدماتی php
طرز تهیه سوپ جو پرک با پای مرغ
طرز تهیه سوپ جو پرک با پای مرغ

آموزش طرز تهیه سوپ پای مرغ پر خاصیت به دو روش + فیلم آموزشی

سوپ پای مرغ با کلسیم فراوانی که دارد برای استخوان مفید است و با کمی افزودنی می توانیم یک سوپ پای مرغ خوشمزه برای سرماخوردگی هم درست کنیم. عصاره پای مرغ، مملو از ویتامین D، ویتامین A، کلسیم، فسفر و اسیدهای چرب است؛ به همین جهت افرادی که از داروهای پایین آورنده چربی خون مثل استاتین استفاده می‌کنند نباید این غذا را مصرف کنند. عصاره پای مرغ، می بایست همراه با کمی پیاز پخته شود تا کلسیم آن به بیشترین مقدار برسد. پای مرغ همچنین دارای کلسیم فراوان است و برای بیماری‌های مربوط به استخوان و کمبود کلسیم مفید است. باید توجه داشت که پای مرغ دارای چربی های اشباع شده ی بسیاری نیز هست که برای بیماران دارای چربی خون بالا بسیار مضر می باشد. از طرفی اگر شکل و ظاهر پای مرغ برای شما خوشایند نمی باشد، می توانید آب پای مرغ را تهیه نمایید و از آن به جای آب مرغ در انواع سوپ استفاده کنید.

طرز تهیه سوپ جو پرک با پای مرغ

آموزش طرز تهیه سوپ پای مرغ پر خاصیت به دو روش + فیلم آموزشی

دوره مقدماتی php

در این مطلب از سایت نماگرد با آموزش کامل طرز تهیه سوپ اسفناج مجلسی در خدمت شما عزیزان هستیم. اگر به آشنایی با نحوه تهیه سوپ قارچ، سوپ دال عدس، سوپ شیر، سوپ کاهو، و سوپ زرشک تمایل دارید می توانید به پست های قبلی سایت ما سر بزنید. با ما همراه باشید…

آموزش طرز تهیه سوپ پای مرغ پر خاصیت به دو روش + فیلم آموزشی

آموزش طرز تهیه سوپ پای مرغ پر خاصیت به دو روش + فیلم آموزشی

آموزش طرز تهیه سوپ پای مرغ پر خاصیت به دو روش + فیلم آموزشی

آموزش طرز تهیه سوپ پای مرغ پر خاصیت به دو روش + فیلم آموزشی

آموزش طرز تهیه سوپ پای مرغ پر خاصیت به دو روش + فیلم آموزشی

آموزش طرز تهیه سوپ پای مرغ پر خاصیت به دو روش + فیلم آموزشی

 

منبع: ستاره

گردآوری: سایت تفریحی نماگرد

 

دیدگاه

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


آموزش سوپ قديمي و خاطره انگيز و جوان كننده پوست (سوپ پاي مرغ) جوادجوادي

سوپ و آش

168 بازدید

آشپزی آسان

1 بازدید

طرز تهیه سوپ جو پرک با پای مرغ

سوپ و آش

1514 بازدید

سوپ و آش

322 بازدید

Ali

213 بازدید

آشپزی

149 بازدید

کیومرث حاجی زاده

36 بازدید

چلو خورش

142 بازدید

آشپزی

36 بازدید

سوپ و آش

45 بازدید

سوپ و آش

103 بازدید

سوپ و آش

1571 بازدید

سوپ و آش

46 بازدید

آشپزی

46 بازدید

سوپ و آش

56 بازدید

آشپزی

45 بازدید

انواع مرغ

682 بازدید

parvane

423 بازدید

آشپزی

24 بازدید

آشپزی

طرز تهیه سوپ جو پرک با پای مرغ

20 بازدید

آیا از حذف این ویدیو اطمینان دارید؟

برای هر ویدیو امکان ثبت 3 زمان تخلف وجود دارد ،
در
صورتیکه زمان به درستی ذکر نشود، ویدیو بررسی
نخواهد
شد.

لطفاً فقط عدد
دقیقه ای
را که مورد تخلف در آن دقیقه رخ داده است ، وارد
کنید.
مانند : 12

حدود دقیقه عبارتست از تایمی که ، گزارش شما بر
اساس
آن زمان ارسال می شود.

لطفا برای درج حدود دقیقه دقت فرمایید تا امکان
پیگیری
مورد تخلف فراهم باشد.

وارد کردن موارد
*دار الزامی است.

آینت،
به شما این امکان را می دهد که در فضایی ساده و جذاب
ویدیوهای زیبای خود را با دیگران به اشتراک
بگذارید.

سوپ پای مرغ

سوپ پای مرغ یکی از سوپ های جدید و خوشمزه ایرانی است که به دلیل فواید بسیار فراوان پای مرغ برای درمان برخی بیماری ها طبخ می شود. این سوپ با اینکه طعم خیلی خوبی دارد ولی در اکثر موارد برای درمان بیماری ها طبخ می شود.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر سوپ پای مرغ تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری سوپ پای مرغ تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی سوپ پای مرغ با پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

طرز تهیه سوپ جو پرک با پای مرغ

دستور پخت

ابتدا پاهای مرغ ها را با دقت پاک میکنیم و میشوییم و اگر پاک شده از فروشگاه خریداری کرده باشیم که کار راحت است از بسته بندی در می آوریم و میشوییم و در داخل قابلمه ای میگذاریم و ۴ لیوان آب داخل قابلمه میریزیم.

ادامه مطلب

در ادامه نمک، فلفل، پودر آویشن به هر میزان که با ذائقه شما سازگار است به پای مرغ و آب می افزاییم و روی شعله با حرارت متوسط میگذاریم تا خوب بپزد. ساقه کرفس را میشوریم و روی تخته آشپزخانه آن را خرد میکنیم و اینکه به چه مدل خرد کنیم کاملا سلیقه ایست من بشکل مربع های ریز خرد میکنم.

هویج ها را نیز با پوست کن پوست روش رو میکنیم و میشوریم و روی تخته نگینی خرد میکنیم و یا اگر تمایل ندارید موقع سرو کردن زیر دندان احساس بشه رنده میکنیم. پیاز را پوست میگیریم و میشوییم و از وسط برش میزنیم

و روی تخته به صورت نگینی ( افقی و عمودی برش بزنید بشکل مربع های کوچک ) خرد میکنیم. در تابه ای کمی روغن میریزیم و حرارت را کم میکنیم تا روغن تقریبا به مرور زمان داغ شود سپس پیازهای نگینی خرد شده را داخل تابه میریزیم

ادامه مطلب

و یک تفت میدهیم و شعله همچنان کم است تا کمی پیازها نرم شوند،بعد کرفس خرد شده را به پیاز می افزاییم و تفت میدهیم سپس هویج و برگ بو را به مواد اضافه میکنیم و مجددا تفت میدهیم. سپس مواد داخل تابه را به پای مرغ اضافه میکنیم

و اگر آب پای مرغ کم بود ۳الی۴ لیوان آب داخل قابلمه میریزیم و حرارت را زیاد میکنیم تا مواد به جوش بیاد سپس حرارت را کم کرده و صبر میکنیم تا سوپ خوب پخته شود و جا بیفتد.  در آخر سوپ را در کاسه ای کشیده و گرم سرو کنید.نوش جان

سوپ پای مرغ یک سوپ مقوی و بدلیل وجود پای مرغ که دارای کلسیم فراوانی می باشد برای بیماری های مربوط به استخوان بسیار مفید می باشد اما باید مواظب چربی بالای پای مرغ بود. طرز تهیه سوپ پای مرغ بسیار ساده است.

سوپ پای مرغ یکی از انواع سوپ هایی است که برای بیمارانی که کمبود کلسیم دارند، یا بیماری هایی که مربوط به استخوان می باشند مانند آرتروز یا راشیتیسم و … بسیار مفید می باشد. در این مطلب به طرز تهیه سوپ پای مرغ می پردازیم.

پای مرغ اگر چه دارای کلسیم فراوان و برای بیماری های مربوط به استخوان و کمبود کلسیم مفید است. اما باید توجه داشت که پای مرغ دارای چربی های اشباع شده ی بسیاری است که برای بیماران دارای چربی خون بالا بسیار مضر می باشد. از طرفی اگر شکل و ظاهر پای مرغ برای شما خوشایند نمی باشد، می توانید آب پای مرغ را تهیه نمایید و از آن در سوپ استفاده کنید، برای این کار باید پای مرغ را حداقل شش ساعت درون آب در حال جوش همراه با پیاز و دیگر مواد دلخواه خود مانند هویج، سیر یا شلغم بگذارید تا کلسیم آن به طور کامل خارج گردد و سپس از صافی عبور دهید.و بعد از اینکه در یخچال بسته شد، فریز نمایید. در این مطلب دستور پخت سوپ پای مرغ با سبزیجات را ارائه می دهیم تا جای خود را در میان انواع سوپ سبزیجات بازنماید.طرز تهیه سوپ جو پرک با پای مرغ

در ابتدا باید پای مرغ را تمیز نمایید برای این کار به مدت پنج دقیقه بگذارید در آب جوش و نمک، بجوشد سپس با آب سرد آب کشی نمایید و ناخن و پوست زرد روی آن و سیاهی های موجود در کف آن را جدا نمایید. حالا پیاز را خرد نمایید و در ظرف مورد نظر همراه با کمی روغن تفت دهید، بعد از سبک شدن پیاز ها، کرفس و آویشن تازه را اضافه نمایید و تفت دهید.

در این مرحله از طرز تهیه سوپ پای مرغ به میزان کافی آب درون قابلمه بریزید و پاهای مرغ تمیز شده، هویج خرد شده و برگ بو را به آن اضافه نمایید، همچنین فلفل سبز را درسته درون آن بیاندزید. حرارت را زیاد کرده، بگذارید آب بجوشد و کمی مواد نیم پز شوند سپس حرارت را کم کنید و بگذارید سوپ آرام آرام بپزد و جا بیفتد. در آخر نمک آن را اندازه کنید و آن را تازه و گرم سرو نمایید. تا سرد نشود و حالت ژله مانند به خود نگیرد.

    

امیدوارم این سوپ مقوی را در منزل تهیه نموده و از طعم خوب آن لذت ببرید. برای آشنایی با طرز تهیه آش و سوپ های مختلف بخش انواع آش و سوپ را ملاحظه نمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98


با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید


راحت ترین اقدام برای تعمیرات لوازم خانگی در شب عید



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

امتیاز دهید


3.3
از

70

  

 

طرز تهیه سوپ جو پرک با پای مرغ

طرز تهیه : داخل قابلمه تا نیمه آب بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید. پاهای مرغ تمیز شده را به آب جوش اضافه کنید و پس از 5 دقیقه که جوشید با آب سرد آبکشی کنید.

 

داخل قابلمه چند قاشق روغن بریزید. پیاز خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا نرم شود. سپس کرفس خرد شده و آویشن را اضافه کنید.

 

 

 پاهای مرغ آبکشی شده ، برگ بو ، نمک ، هویج خرد شده ، فلفل سبز و چند لیوان آب اضافه کنید. حرارت را زیاد کنید تا آب به جوش بیاید؛ سپس حرارت را کم کنید و اجازه دهید با حرارت ملایم سوپ بپزد و جا بیفتد.

 

بدلیل وجود ژلاتین در پای مرغ این سوپ را باید داغ سرو کنید. اگر سوپ سرد شود به صورت ژله ای در خواهد آمد.

 

عکس های غذای خود را از طریق اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید

من از روی این دستور سوپ درست کردم
فوق العاده بد شد
خیلی بی طعم و بد مزه بود متاسفانه

سلام الهه خانم ممنون از سایت خوبتون ، ولی کاش این مقدار اضافه کردن چیزها رو دقیقا مینوشتی تا کسی که نمی دونه دقیقتر و خوش مزه تر سوپی که درست میکنه بشه (مثل اون چند لیوان آبی که باید وسط پخت سوپ اضافه کرد) بازم ممنون عسل

سلام نیلوفر جون.خسته نباشی خانومی.اول از همه به خودم و بعد به همه دوستان گلی که از این سایت استفاده میکنند تبریک میگم.هیچ سایتی مثل سایت شما ندیدم که اینقدر برای درخواستها و نظرات کاربرانش ارزش قائل بشه .ممنون که سوپ پای مرغ را با یه دستور جامع و کامل گذاشتید،واقعا ممنون،لطف کردی خانومی.اگه زحمتی نیست توی چند روزه آینده دستور آش دندونی رو هم به مطالب سایت اضافه کنید،میخوام واسه خواهرزاده گلم بپزم.دوباره و صدباره ممنون از زحماتتون.موفق باشی……….

سلام ، خواهش میکنم الهه جان ، هدف اصلی از راه اندازی این سایت هم همین بوده عزیزم … چشم سعی میکنم دستور این اش رو بذارم برات

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

طرز تهیه سوپ جو پرک با پای مرغ
طرز تهیه سوپ جو پرک با پای مرغ
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *