طرز تهیه رولت اسفناج و پنیر

دوره مقدماتی php
طرز تهیه رولت اسفناج و پنیر
طرز تهیه رولت اسفناج و پنیر

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

مواد لازم:

اسفناج آماده پخت: 600 گرم،

پیاز: یک عدد بزرگ،

تخم‌مرغ: 3 عدد،

طرز تهیه رولت اسفناج و پنیر

سیر: 4 حبه،

دوره مقدماتی php

نمک و فلفل: به اندازه لازم،

روغن: به میزان لازم،

ماست چکیده: 2 فنجان.

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

امتیاز دهید


3.9
از

26

 

 

طرز تهیه رولت اسفناج و پنیر

رولت اسفناج و کالباس

 

 ماست چکیده 1/4 لیوان  .  پنیر خامه ای 200 گرم  .  آرد ذرت 2 قاشق غذاخوری  .  سیر 4 حبه

سفیده تخم مرغ 4 عدد  .  اسفناج 300 گرم  .  کالباس 200 گرم  .  شوید خشک 2 قاشق چایخوری

 

 

طرز تهیه : اسفناج را بشویید و داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت متوسط 5 دقیقه حرارت دهید تا نرم شود ( نیازی به اضافه کردن آب نیست ) ، پس از پخت آب اضافی اسفناج را بگیرید و اسفناج پخته را با چاقو ساطوری کنید.

 

اسفناج پخته ، سفیده های تخم مرغ ، شوید خشک ، آرد ذرت ، سیر رنده شده ، نمک و فلفل را باهم مخلوط کنید ، ته سینی فر کاغذ روغنی بیندازید و مایه اسفناج را داخل سینی بریزید و پهن کنید سپس 10 – 15 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید تا بپزد.

 

 

پس از اینکه اسفناج خودش را گرفت سینی را از فر خارج کنید و اسفناج را با کاغذ روی سطح کار قرار دهید ، پنیر خامه ای و ماست را مخلوط کنید و روی سطح اسفناج بریزید و خوب پخش کنید سپس تکه های کالباس را در مرکز لایه پنیری بریزید.

 

با استفاده از کاغذ اسفناج را رول کنید ، رول را داخل آلمینیوم یا سلفون محکم بستنی بندی کنید و 20 دقیقه در فریزر بگذارید تا خودش را بگیرد سپس از فریزر خارج کنید و به صورت رولی برش بزنید و سرو کنید.

 

عکس های غذای خود را از طریق اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید

چه جالب بود با توضیحات کامل ممنوووووووووووووون

خواهش می کنم آذین جان!

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.



سال نو رو شیرین تر از همیشه جشن بگیرید.

تجربه ی بافت و طعمی متفاوت

هدیه ای جذاب و دوست داشتنی

یلدا رو با این دسر خوشمزه جذابتر کنید.

طرز تهیه رولت اسفناج و پنیر

غذای ساده و زیبا فقط با کمی حوصله

مزه ی خوب سلامتی

دسر فرانسوی با طعم رویایی

جشن رنگها و طعم ها با چاشنی عشق

بافت و طعمی که تک و عالیه.

یه روش ساده و خونگی

اگر مايليد که مطالب اين سايت را درون ايميل خود دريافت کنيد، آدرس خود را وارد کرده و بر روي دکمه ي عضويت کليک کنيد. ایمیل شما نزد ما محفوظ است و استفاده دیگری از آن نمی شود.

رولت های غذایی از انواع پیش غذا های خوشمزه ای هستند که معمولا داخل این رولت ها با کالباس و گوشت پر می شود, در ادامه این مطلب طرز تهیه رولت اسفناج را با بهترین روش و به صورت مرحله به مرحله به شما عزیزان آموزش می دهیم.

اسفناج از انواع سبزیجات خوشمزه و خوش طعمی است که در طرز تهیه انواع پیش غذا ها نظیر رولت اسفناج و بورانی اسفناج مورد استفاده قرار می گیرد. طرز تهیه رولت اسفناج در منزل به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید این رولت خوشمزه را با سس لیمو سرو کنید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

رولت اسفناج و رولت گوشت و رولت کالباس از انواع غذا های خوشمزه و لذیذی هستند که دارای خواص زیادی برای بدن می باشند و شما می توانید این نوع رولت های مقوی و لذیذ را در برنامه غذایی هفتگی خود و خانواده تان قرار دهید.

ابتدا اسفناج ها را به صورت ریز خرد کنید و سپس اسفناج های خرد شده را در درون تابه ای مناسب بریزید و تابه را بر روی حرارت شعله گاز قرار دهید تا اسفناج ها مقداری پخته شوند و سپس تابه را از روی حرارت گاز بردارید و در گوشه ای قرار دهید تا اسفناج ها سرد شوند.طرز تهیه رولت اسفناج و پنیر

در مرحله بعدی طرز تهیه رولت اسفناج زرده و سفیده تخم مرغ را جدا کنید.

سپس زرده تخم مرغ را به همراه آرد و شیر و پودر سیر و نمک و فلفل به اسفناج ها اضافه کنید و همه مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.

در درون ظرف دیگری سفیده تخم مرغ را آنقدر هم بزنید تا کاملا کف کند سپس سفیده زده شده را به مخلوط مواد رولت اسفناج اضافه کنید و مواد را به آرامی هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط و یکدست شوند.

در مرحله بعدی طرز تهیه رولت اسفناج قالب مستطیل شکلی را چرب کنید و داخل آن کاغذ روغنی بیاندازید و مواد رولت را در درون قالب فر بریزید و قالب فر را به مدت 20 تا 30 دقیقه در درون فر قرار دهید تا رولت به خوبی بپزد.

بعد از مدت زمان ذکر شده روی شبکه توری را با کمک حوله و یا دستمال پارچه ای بپوشانید سپس رولت را بر روی شبکه توری برگردانید و با دقت کاغذ روغنی را از روی سطح رولت بردارید و پنیر خامه ای را بر روی رولت پخش کنید ژامبون گوشت را بر روی رولت قرار دهید و سپس قارچ های تفت داده شده را بر روی رولت بریزید و رولت را بپیچانید.

     

برای تهیه سس لیمو ابتدا کره را بر روی حرارت گاز قرار دهید تا ذوب شود سپس آرد را به کره اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی آرد گرفته شود. در مرحله بعدی روش تهیه سس لیمو شیر را به آرد تفت داده شده بیافزایید و مخلوط آرد و شیر را هم بزنید تا یکدست شوند سپس رنده پوست لیمو ترش و نمک و فلفل و زعفران و خامه را به مواد سس اضافه کنید و سس را از روی حرارت گاز بردارید و آب لیمو ترش را به سس لیمو اضافه کنید و سس لیمو را به همراه رولت اسفناج سرو کنید.

در این مطلب با طرز تهیه رولت اسفناج و سس لیمو آشنا شدید که امیدواریم از تهیه این پیش غذای خوشمزه و خوش طعم در منزل نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش طرز تهیه رولت های غذایی متنوع به بخش انواع رولت مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طرز تهیه رولت اسفناج و پنیر
طرز تهیه رولت اسفناج و پنیر
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *