طرز تهیه رنگینک خرما

دوره مقدماتی php
طرز تهیه رنگینک خرما
طرز تهیه رنگینک خرما

امتیاز دهید


3.3
از

196

 

 

 

دوره مقدماتی php

طرز تهیه رنگینک خرما

 

 

طرز تهیه : کره را داخل ماهیتابه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا ذوب شود. آرد را روی کره ذوب شده الک کنید ، با قاشق چوبی و حرارت متوسط مرتب هم بزنید تا آرد در کره سرخ شود ( دقت کنید آرد نسوزد ).

 

 

پس از اینکه رنگ آرد طلایی شد پودر هل و پودر دارچین را اضافه کنید. کمی تفت دهید و از روی حرارت بردارید.

 

 

هسته خرماها را خارج کنید و داخل خرماها را با مغز گردو پر کنید و داخل ظرف در کنار هم بگذارید. سپس مخلوط کره و آرد را روی خرماها بریزید تا روی آنها را بپوشانید.

 

 

رنگینک را 2 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا خوب سرد و سفت شود. سپس روی رنگینک را با پودر پسته یا پودر قند تزیین و سرو کنید.

 

نکته ها : میتوانید مغز گردو را با حرارت ملایم کمی تفت دهید تا تُست شود سپس استفاده کنید. آرد سبوس دار مزه و طعم بهتری به رنگینک میدهد ، در بعضی دستورها آرد تفت داده میشود و پس از اینکه رنگ آرد طلایی شد کره به آن اضافه میشود.

 

عکس های غذای خود را از طریق اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

هنر در خانه


تزئینات کاردستی آموزش خیاطی

اگر به دنبال دسری مقوی و در عین حال بسیار خوشمزه هستید، پیشنهاد می کنیم رنگینک را امتحان نمایید. رنگینک در اصل دسری جنوبی است که با خرما و گردو تهیه می گردد، این دسر خوشمزه مدتی است در تمامی نقاط کشور نیز تهیه می گردد و طرفداران بی شماری دارد. حال اگر شما نیز قصد تهیه این دسر فوق العاده را دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با طرز تهیه رنگینک به صورت مرحله به مرحله آشنا شده و حتما آن را تهیه و در کنار اعضا خانواده نوش جان نمایید.

رنگینک همچون مشکوفی، محلبی، فرنی، انواع حلوا، دسر مگنولیا، پاناکوتا، شله زرد و…. یکی از محبوب ترین دسر ها برای ماه رمضان و دیگر ماه های سال است که بسیار مقوی و خوشمزه نیز می باشد. این دسر پرطرفدار به شکل رنگینک توپی، رنگینک رولتی، رنگینک قالبی، رنگینک ساده و…. تهیه می شود. در ادامه می توانید طرز تهیه رنگینک قالبی را که انتخاب مناسبی برای مهمانی ها و مجالس می باشد ملاحظه نمایید.

طرز تهیه رنگینک خرما

برای شروع تهیه رنگینک مجلسی خوشمزه ابتدا پوست خرما ها را گرفته و آن ها را با مغز گردو خرد شده مخلوط نمایید.

حال آرد را با حرارت کم و ملایم حدود نیم ساعت تفت دهید تا رنگ آن کمی طلایی شود. بعد از آن آرد نخودچی را اضافه نمایید و حدودا ده دقیقه دو آرد را با یکدیگر تفت دهید. همانطور که در طرز تهیه حلوا سه آرد نیز گفتیم، آرد نخود زود می سوزد، پس نیازی نیست آن را خیلی تفت دهید. برای این رد همان ده دقیقه تفت دادن کافی است. بعد از گذشت این زمان آرد را با الک سیمی، الک نموده و دوباره داخل قابلمه بریزید.

سپس کره را به آرد ها اضافه نموده و چند دقیقه ایی همه مواد را با یکدیگر مخلوط می نماییم تا کاملا یکدست شود. سپس حرارت را خاموش کنید و هل، دارچین و پدر قند الک شده را به مواد اضافه کرده و خوب هم بزنید.

حال مقداری از مواد رنگینک را برداشته و کف و دیواره قالب سلیکونی را با آن بپوشانید و کمی فشار دهید، سپس یک مقدار از گردو و خرما را برداشته و داخل قالب قرار می دهیم و روی آن را مجددا با مواد رنگینک که تهیه کردیم، می پوشانیم و فشار می دهیم. تمامی قالب ها را با این روش پر نموده و سپس آنها را به مدت یک ساعت داخل فریزر قرار دهید و بعد از گذشت این زمان رنگینک را به سادگی از قالب خارج نموده و نوش جان فرمایید.

با استفاده از دستور بالا در رابطه با طرز تهیه رنگینک می توانید این دسر خوشمزه و عالی را به بهترین شکل تهیه نموده و در مهمانی ها و مراسم مختلف با استفاده از آن بهترین پذیرایی را از مهمان ها داشته باشید. شما عزیزان و دوستانه هنرمند همچنین می توانید با مراجعه به بخش آشپزی مجله هنر در خانه از دیگر آموزش های ارائه شده برای تهیه غذاهای سنتی و مدرن، دسرهای خوشمزه و شیک و انواع نوشیدنی گرم و سرد دیدن نموده و با استفاده از این آموزش ها، بهترین آشپزی ها را انجام دهید.

من یلدا هستم، دانشجو کارشناسی ارشد حسابداری اما هدف از ایجاد این وب سایت اشتراک گذاری هنرهای خونگی در این دنیای مجازی با شما دوستان خوبمه، امیدوارم لحظات مفیدی رو در سایت هنر در خانه سپری کنید
View more posts

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!

طرز تهیه رنگینک خرما

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

طرز تهیه رنگینک خرما
طرز تهیه رنگینک خرما
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *