طرز تهیه ذرت مکزیکی با عکس

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ذرت مکزیکی با عکس
طرز تهیه ذرت مکزیکی با عکس

ذرت مکزیکی یکی از انواع خوراکی های خوشمزه است که هر کدبانویی ترجیح می دهد آن را در منزل خودش با رعایت کردن نکات بهداشتی تهیه کند. در ادامه این مطلب آموزشی طرز تهیه ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر را در اختیار شما کدبانوهای عزیز ایرانی قرار داده ایم.

ذرت مکزیکی از تنقلات مورد علاقه نوجوانان و جوانان است که شما می توانید آن را خودتان نیز تهیه کنید و از خوردن آن در کنار اعضای خانواده خود لذت ببرید. طرز تهیه ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر را در این بخش در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر طعم بی نظیری پیدا می کند به شما توصیه می کنیم حتما این نوع ذرت مکزیکی را برای یک بار هم که شده امتحان کنید تا متوجه طعم متفاوت آن شوید. در این مطلب روش درست کردن ذرت مکزیکی با استفاده از قارچ و پنیر را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید ذرت مکزیکی خوشمزه ای را تهیه کنید.

قارچ : 100 گرم
آویشن : 2 قاشق چای خوری
کنسرو ذرت : 1 عدد
کره : 100 گرم
کالباس : 100 گرم
پنیر پیتزا : 100 گرم
نمک : به میزان لازم
فلفل : یه میزان لازم
سس مایونز : 4 قاشق غذا خوری
آبلیمو : 1قاشق غذا خوریطرز تهیه ذرت مکزیکی با عکس

دوره مقدماتی php

در مرحله اول تهیه ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر ابتدا قارچ ها را به صورت ورقه های نازک خرد کنید سپس آن ها را در مقداری روغن تفت دهید زمان تفت دادن قارچ ها بستگی به ذائقه خودتان دارد و اگر از طعم قارچ آبدار خوشتان نمی آید می توانید زمان سرخ کردن قارچ را افزایش دهید. در صورت تمایل می توانید قارچ ها را در مقداری آب جوش به مدت 5 دقیقه بپزید.

در مرحله بعدی طرز تهیه ذرت مکزیکی کالباس ها را خرد کنید و آن ها را به همراه کنسرو ذرت به قارچ ها اضافه نمایید سپس حرارت گاز را کم کنید و سس مایونز را به همراه کره و نمک و فلفل و پودر آویشن به مواد ذرت مکزیکی اضافه نمایید و همه این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.

 در مرحله آخر تهیه ذرت مکزیکی، پنیر پیتزا را به مخلوط ذرت مکزیکی اضافه نمایید و درب تابه را به مدت 5 دقیقه ببندید.

 بعد از مدت زمان ذکر شده زیر شعله گاز را خاموش کنید و سپس آبلیمو را به ذرت مکزیکی اضافه نمایید.

بعد از این که ذرت مکزیکی آماده شد آن را در درون ظرف های مناسبی بریزید و با کمک مقداری کالباس خرد شده و سس خردل ذرت را تزیین کنید. امیدواریم از طرز تهیه ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر نهایت لذت را ببرید و اوقات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود با سرو این نوع خوراکی خوشمزه  سپری کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98


با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ذرت مکزیکی یک میان وعده فوق العاده خوشمزه است که بسته به سلیقه و ذائقه های متفاوت با ادویه و طعم های مختلف تهیه می شود. اگر شما نیز قصد تهیه آن را دارید با آموزش ارائه شده در زمینه طرز تهیه ذرت مکزیکی با پنیر پیتزا ما را همراهی نمایید.

طرز تهیه ذرت مکزیکی با پنیر پیتزا به عنوان یک دسر زمستانی فوق العاده مورد توجه قرار می گیرد. معمولاً این دسر گرم و ارزان به عنوان یک عصرانه عالی برای روزهای سرد استفاده می شود و می تواند انتخاب مناسبی برای دورهمی ها باشد.

ذرت مکزیکی با روش های مختلف تهیه می شود که در همه آنها ذرت، پنیر پیتزا، قارچ و ادویه مواد اصلی را تشکیل می دهند. برای تهیه ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر می توان از پنیر پیتزا خانگی نیز استفاده نمود، با این حال با کمی دقت می توان ذرت مکزیکی بسیار خوشمزه و خوش طعمی در منزل تهیه و نوش جان نمود.

بهتر است قارچ به صورت خام استفاده نشود. از طرفی نیز حرارت دیدن زیاد قارچ، باعث سیاه و سفت شدن آن می شود. قارچ ها را به مدت ۲ الی ۳ دقیقه در آب جوش بریزید و مقداری آب لیمو نیز به آب جوش اضافه کنید.طرز تهیه ذرت مکزیکی با عکس

در ادامه بعد از گذشت ۲ الی ۳ دقیقه، قارچ ها را از آب جوش خارج کنید و در کناری قرار دهید. بعد از سرد شدن قارچ ها، آن ها را خرد کنید.

حال ظرف مناسبی برداشته و سس مایونز را در آن بریزید. آن گاه ادویه های مورد نظر را به سس مایونز اضافه و هم بزنید. این هم زدن را به قدری ادامه دهید که ادویه ها به جزئی از سس تبدیل شوند. در ادامه به سس مایونز نیز آبلیمو اضافه کنید. بهتر است برای ادویه آن نمک، فلفل قرمز، فلفل سیاه، پودر سیر و پودر آویشن اضافه شود. این ادویه ها طعم ذرت را فوق العاده خوشمزه خواهند کرد.

در مرحله بعدی طرز تهیه ذرت مکزیکی با پنیر پیتزا, کنسرو ذرت را داخل ظرفی ریخته و آن گاه حرارت دهید. از ریختن تمام آب ذرت به داخل ظرف خودداری کنید. چون لازم نیست تمام  آب ذرت استفاده شود و از طرفی نیز روند پخت ذرت مکزیکی را کند می کند. در ادامه طرز پخت ذرت مکزیکی با پنیر, کره یا روغن را به ذرت اضافه کنید. حالا منتظر بمانید تا آب آن کاملاً کشیده شود.

زمانی که آب ذرت کشیده شد، قارچ های خرد شده را به ذرت اضافه کنید.

در این مرحله از طرز تهیه ذرت مکزیکی با پنیر پیتزا, سس آماده شده را به قارچ و ذرت اضافه کنید.

در آخر نیز پنیر پیتزا را بر روی مواد بریزید و چند دقیقه صبر کنید تا پنیر پیتزا آب شود.

ظرف را از روی حرارت بردارید و همه مواد را با هم مخلوط کنید تا پنیر پیتزا نیز با مواد میکس شود. مخلوط آماده شده را در ظرف مورد نظر بریزید و به صورت داغ سرو کنید.

امیدواریم دستور تهیه ذرت مکزیکی با پنیر مورد رضایت شما علاقه مندان قرار گرفته باشد و با این دستور یک عصرانه دلچسب زمستانی  در کنار خانواده ترتیب دهید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98


با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آپارتمان مبله در شیراز این امکان را به شما می دهد که با هزینه ی بسیار مناسبی در هر جایی از این شهر که دوست داشته باشید اقامت کنید و امکاناتی کامل برای یک استراحت خوب را هم در اختیار داشته باشید. مسافران شیراز هر کدام به دلیل پا به این شهر می گذراند. برخی افراد به علت اطلاع از مناطق گردشگری و به قصد تفریح در اوقات فراغت خود به این شهر می آیند؛ اما برخی افراد نیز به دلایل کاری، تحصیلی و حتی تعداد زیادی هم به علت مقاصد درمانی در شهر شیراز اقامت می کنند. از این رو هر کسی بسته به نیازی که دارد و دسترسی هایی که باید داشته باشد در یک منطقه ی خاص از این شهر اقامت می کند. هتل های زیادی در شهر شیراز وجود دارند همچنین تعداد زیادی جاذبه های گردشگری شیراز نیز در اطراف این هتل ها قرار دارند اما اگر اطلاعاتی در این مورد داشته باشید، می دانید که هزینه های این مکان ها بالاست و اخیراً زیادتر هم شده است. همچنین یک سری محدودیت ها نیز در هتل وجود دارد که شما آن ها را در منزل مبله شیراز نخواهید داشت.

 

مزایای استفاده از آپارتمان مبله در شیراز نسبت به هتل

نه تنها هزینه های هتل بالا است بلکه به علت فضای خاصی که دارد ممکن است احساس آرامش در آن نداشته باشید. سالن هایی که در دو طرف دارای اتاق های متعددی هستند، انرژی لازم را به انسان نمی دهد و به همین علت است که اکثر افراد سریع از اقامت در هتل خسته می شوند؛ اما رزرو آپارتمان مبله در شیراز حس بودن در خانه و امنیت و آسایش را برای شما به دنبال دارد و به علت امکانات خوبی که برای مسافران در آن ها فراهم شده است خسته کننده نیست.

همانطور که گفتیم هتل یک سری محدودیت ها دارد که با رزرو و اجاره آپارتمان مبله در شیراز و شهرهای دیگر شما این محدودیت ها را نخواهید داشت. به عنوان مثال در هتل نمی توانید به شستشو و آشپزی بپردازید و مجبورید دائم از غذای بیرون استفاده کنید و لباس های خود را به خشکشویی بسپارید؛ اما با اقامت در یک آپارتمان مبله و شیک به راحتی این امکانات را در اختیار دارید.طرز تهیه ذرت مکزیکی با عکس

شما حتی می توانید در آپارتمانی که اجاره کرده اید دوستان خود را مهمان کنید و از آن ها پذیرایی کنید در صورتی که مدیریت هتل این اجازه را به شما نمی دهد که کسی را به اتاق یا سوئیت خود دعوت کنید. از این رو در این آپارتمان ها شما راحت تر هستید.

 

رزرو آپارتمان مبله در شیراز در مناطق متعدد آن

بسته به این که بیشترین کاری که در شیراز دارید کجا است، می توانید در مناطق مختلف این شهر آپارتمان رزرو کنید. اگر دسترسی به مرکز شهر برای شما مهم است می توانید با اجاره آپارتمان مبله در فرهنگ شهر شیراز، یک منطقه ی خوب هم به مراکز اداری، درمانی و مرکز شهر دسترسی داشته باشید؛ هم بتوانید از مراکز تجاری زیادی که در این منطقه قرار دارند بهره ببرید. همچنین مناطق گردشگری مختلفی مانند باغ عفیف آباد، باغ ارم، آرامگاه حافظ و سعدی و … نیز به شما نزدیک هستند و با اجاره آپارتمان مبله در عفیف آباد شیراز به آن ها دسترسی دارید.

اگر می خواهید در منطقه ای آرام تر باشید و از سر و صدای مرکز شهر فاصله بگیرید، می توانید از گزینه اجاره آپارتمان مبله در معالی آباد شیراز بهره ببرید. در منطقه ی معالی آباد کسانی که به گردشگری طبیعی علاقه دارند، می توانند از کوه دراک و جاذبه های گردشگری آن بهره ببرند. همچنین مجتمع های تجاری و تفریحی مانند آفتاب فارس، خلیج فارس و … نیز قابل دسترسی راحت هستند که برخی از آن ها را پیاده هم می توانید پیدا کنید. همچنین در کنار بلوار زیبای چمران می توانید از هوای خوب شیراز بهره ببرید و با اجاره آپارتمان مبله در معالی آباد شیراز اقامتی عالی داشته باشید.

همچنین در مناطق دیگر مانند زرهی نیز می توانید به اجاره منزل با قیمت های مناسب بپردازید.

از این رو موارد متعددی را برای اقامت پیش رو دارید که بسته به شرایط و هزینه های خود می توانید بهترین مورد را برای اجاره آپارتمان مبله در شیراز پیدا کنید.

 

بهترین سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز

حال ممکن است از خود بپرسید چگونه می توان یک آپارتمان مبله شیک و مرتب در شیراز اجاره کرد؟ سایت مبلیتو، بهترین سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز است که هر کسی در هر جایی از کشور که باشد و به اینترنت دسترسی داشته باشد از خدمات این سایت می تواند بهره ببرد. تعداد زیادی آپارتمان مبله در مناطق مختلف شیراز برای مسافران مهیا شده که می توانند با قدرت انتخاب بالایی از بین آن ها یکی را رزرو کرده و در زمان اقامت خود در شهر شیراز از آن استفاده کنند.

سایت مبلیتو سال ها است که در زمینه ی اجاره آپارتمان مبله در شیراز فعال است و تجربه و سابقه ی خوبی که در این زمینه دارد سبب شده تا نیاز مسافران را از این منازل به خوبی تشخیص دهد و بتواند با مشاوره به مسافران امکان رزرو و اجاره بهترین منزل مبله در شیراز را برای آن ها فراهم کند. به همین علت است که مسافرانی که قبلاً از خدمات سایت مبلیتو بهره برده اند، در مسافرت های بعدی نیز ترجیح می دهند از این سایت استفاده کنند.

هزینه های اجاره در بهترین سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز نسبت به هتل بسیار مناسب تر است. در این آپارتمان ها شما هزینه کل یک منزل را می پردازید ولی در هتل باید برای هر تخت هزینه پرداخت کنید. از این رو اگر با دوستان و خانواده ی خود به سفر می روید بدون شک اقامت در این آپارتمان های مبله هم برای شما راحت تر است و هم هزینه های مسافرت شما را به مراتب کمتر خواهد کرد.

حتی اگر جزو افراد مشکل پسند هستید، واحدهای VIP مختلفی نیز برای شما در این سایت قرار داده شده که آسایش و امکانات بیشتری را برای شما فراهم می آورد و آپارتمان و منازل لوکس با امکاناتی جدید را به شما ارائه می دهد. از این رو سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز برای هر کسی گزینه ای مناسب در آستین دارد.

 

 

 

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

ذرت مکزیکی از تنقلات و دسرهای پر طرفدار است که به صورت گرم سرو می شود. جالب است بدانید ذرت مکزیکی که در ایران تهیه می شود هیچ شباهتی به ذرت مکزیکی که در کشور مکزیک تهیه می شود ندارد. در تهیه ذرت مکزیکی در کشورمان از کالباس ، قارچ و پنیر پیتزا هم استفاده می شود. با مواد لازم ذکر شده در این آموزش می توانید برای ۴ نفر ذرت مکزیکی تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه ذرت مکزیکی در ادامه با همدوره همراه باشید.

برای تهیه ذرت مکزیکی باید مواد را روی حرارت غیرمستقیم قرار دهیم. برای این منظور ابتدا یک قابلمه را تا نیمه پر از آب می کنیم و روی حرارت قرار می دهیم تا آب به جوش بیاید. حالا یک کاسه بزرگ روی آبی که در حال جوشیدن است قرار می دهیم.

پس از اینکه کاسه کمی گرم شد کره را داخل کاسه می ریزیم و اجازه می دهیم کره آب شود. سپس کنسرو ذرت را به کاسه اضافه می کنیم. توجه داشته باشید که آب کنسرو ذرت را باید بگیرید و فقط دانه های ذرت را به کاسه اضافه کنید.

قارچ را به صورت نگینی خرد می کنیم و به مواد اضافه می کنیم. قارچ و ذرت را خوب در کره تفت می دهیم و درب کاسه را با یک بشقاب می بندیم. حدود ۵ دقیقه بعد آویشن را به همراه سس مایونز ، فلفل سیاه و نمک به مواد اضافه می کنیم.طرز تهیه ذرت مکزیکی با عکس

مواد را خوب مخلوط می کنیم. در پایان پنیر پیتزا را به ذرت مکزیکی اضافه می کنیم و اجازه می دهیم پنیر پیتزا به خوبی آب شود. در مرحله آخر ذرت مکزیکی را به صورت داغ در ظروف مورد نظر می ریزیم و با مقداری سس مایونز سرو می کنیم.

شاید دیده باشید بعضی افراد به ذرت مکزیکی خود مقداری ژامبون یا کالباس اضافه می کنند. در صورتی که شما هم تمایل دارید ذرت مکزیکی با کالباس تهیه کنید برای مواد لازم ذکر شده در این دستور ۱۰۰ گرم کالباس خرد کنید و در زمان اضافه کردن سس مایونز به ذرت مکزیکی اضافه کنید.

با عرض سلام و خسته نباشیو واقعا ممنونم از طرز تهیه فوق العادتون از ذرت بیرون هم بهتر بود .

سلام و عرض ادب خوشحالیم که این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته است. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

باسلام وخسته نباشید روی حرارت غیرمستقیم خیلی زمان می‌بره ذرت وقارچ سرخ بشه چکار کنیم؟؟؟

سلام و عرض ادب اگر از ظرف استیل نازک استفاده کنید خیلی سریع تاثیر می گذارد. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

خیلی ممنون مال من از بیرون خوشمزه تر درومد

سلام و عرض ادب خوشحالیم که این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته است. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

ممنون

سلام و عرض ادب خوشحالیم که این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته است. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

سلام من هرکاری میکنم سسی که به ذرت اضافه میکنم اصلا شبیه بیرون نمیشه پنیر هم بلافاصله بعد از برداشتن از روی حرارت سفت میشه.ممنون

سلام و عرض ادب مایونز را رقیق کنید و به آن نمک ، فلفل سیاه ، آویشن و سبزیجات معطر خشک شده بزنید. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

ذرت مکزیکی یکی از میان وعده های پر طرفدار میان ایرانیان است. جالب است بدانید که ذرت مکزیکی که در ایران تهیه می شود با ذرت مکزیکی که در مکزیک تهیه می شود متفاوت است. در ادامه با طرز تهیه ذرت مکزیکی با می پاتوق همراه باشید.

برای تهیه ذرت مکزیکی مخصوص در ابتدای کار قارچ را به صورت ورقه ای خرد می کنیم و همراه کره گیاهی کمی تفت می دهیم ،

سپس کنسرو ذرت را به قارچ ها می افزاییم و به مدت پنج دقیقه درب ظرف را می بندیم تا ذرت ها کاملا داغ شوند.

موادمان را به داخل ظرف دیگری می ریزیم و اجازه می دهیم کمی خنک شوند.کره ، پودر سیر ، پودر آویشن ، فلفل سیاه ، مایونز ، پنیر پیتزا و آبلیمو را به آن اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم.طرز تهیه ذرت مکزیکی با عکس

ذرت مکزیکی ما اماده سرو است. دقت داشته باشید که ذرت مکزیکی به صورت نیمه گرم سرو می شود و نباید کره زمانی که مواد داغ است اضافه شود،چرا که کره از مواد جدا می شود.

می توانیم مقداری سس سفید هم بصورت اضافه داشته باشیم تا هنگام سرو روی ذرت مکزیکی بریزیم و از طعمش لذت بیشتری ببریم.

برخی در ذرت مکزیکی از کالباس مارتادلا هم استفاده می کنند که طعم خاصی به این پیش غذای خوشمزه می دهد ، در صورت تمایل می توانید با کالباس های دیگر هم تست کنید.

ذرت مکزیکی از خوردنی‌های بسیار پرطرفدار در سراسر کشور مکزیک است که توسط دکه‌ها و مغازه‌های فروشندهٔ ذرت عرضه می‌شود.

در مکزیک ذرت مکزیکی از دانه‌های پخته شدهٔ ذرت در آب جوش، به همراه نمک، پیاز، گیاهی به نام چای مکزیکی و سایر ادویهٔ گیاهی معطر تهیه می‌شود

که بنا بر ذائقه به آن آب لیموترش، سس مایونز، فلفل تند و پنیر رنده شده نیز افزوده می‌گردد.

در ایران نیز ذرت مکزیکی از تنقلات پرطرفدار است که در کیوسک‌های مخصوصی به صورت تازه به فروش می‌رسد. با این که این خوردنی با نام ذرت مکزیکی در ایران شناخته شده

و فروخته می‌شود، ولی طرز تهیهٔ آن در ایران متفاوت است، به این صورت که در دستور پخت آن عموماً قارچ، پودر آویشن به‌کار می‌رود.

عرضهٔ ذرت‌ مکزیکی در ایران از ابتکارات مجید بحرینی فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی است. به گفتهٔ وی: «تنها کشوری که در جهان مردم آن از این ذرت بسیار استفاده می‌کنند،

کشور مکزیک است و به علت این که شیوهٔ استفاده از آن در ایران بسیار شبیه به کشور مکزیک است در بین مردم با عنوان ذرت مکزیکی شناخته شده‌است.

بعضی ها از ذرت پخته شده به سبک مکزیکی در انواع سالادها مانند سالاد فصل و یا سالاد ماکارونی نیز استفاده می کنند که طعم جالبی نیز دارد.

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

طرز تهیه ذرت مکزیکی با عکس

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

طرز تهیه ذرت مکزیکی با عکس
طرز تهیه ذرت مکزیکی با عکس
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *