ادرس سایت شرکت کارخانجات داروپخش

دوره مقدماتی php
ادرس سایت شرکت کارخانجات داروپخش
ادرس سایت شرکت کارخانجات داروپخش



مرسوم است کله‌پاچه در وعده صبحانه مصرف شود اما به هر حال مهم آن است که کله‌پاچه را به عنوان وعده اصلی غذایی بخوریم و 2 وعده دیگر در روز سبک باشد.

در حال حاضر شرکت کارخانجات داروپخش بزرگترین و باسابقه ترین شرکت تولید کننده دارو در کشور بوده و جایگاه اول را از نظر فروش عددی و ریالی دارو به خود اختصاص داده است.

مجتمع تولید خوراک اختصاصی دام و تولید روغنهای گیاهی خاص با کاربریهای گوناگون در صنایع آرایشی بهداشتیادرس سایت شرکت کارخانجات داروپخش

دوره مقدماتی php

عملیات حرارتی جهت رطوبت گیری، خشک کردن و عمل آوری انواع نهاده های قابل استفاده در جیره غذایی دام طیور آبزیان

تولید کننده مکمل خوراک دام ، تولید کننده مکمل خوراک طیور

کلینیک تخصصی و مرکز جراحی حیوانات خانگی و پرندگان

تامین دارو و واکسن دامپزشکی و واکسیناسیون فارمهای مرغداری



شرکت داروپخش (سهامی عام) ابتدا با عنوان ” بنگاه خیریه داروپخش ” تاسیس و در سال 1335 در تهران به ثبت رسید و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تصویب شورای انقلاب، در سال 1359 به مالکیت وزارت بهداری درآمد و با نام ” شرکت سهامی داروپخش ” در تهران تجدید ثبت گردید. در سال 1371 بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شرکت سهامی داروپخش به سازمان تامین اجتماعی واگذار و به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده در سال 1372 نوع شرکت به سهامی عام تبدیل گردید و با تصویب هیئت پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار تهران به‌عنوان یکصد و چهلمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده سازمان بورس درج گردید .طبق مصوبه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده در سال 1376 همزمان با منفك شدن آخرین شرکت تولیدی (شرکت کارخانجات داروپخش)، این شرکت از تاریخ مزبور به‌صورت سرمایه‌گذاری فعالیت می‌نماید و در حال حاضر جزء واحدهای فرعی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو) می‌باشد .

– برخورداری از بیش از شصت سال سابقه درخشان و برند معتبر در صنعت دارویی کشور
– در اختیار داشتن ترکیب بهینه‌ای از زنجیره ارزش نظام دارو مشتمل بر شرکت‌های تولیدی، توزیعی و بازرگانی
– بکارگیری بهینه و اثربخش ظرفیت‌های درون گروهی و حفظ و توسعه قابلیت‌ها و شایستگی‌های محوری در راستای حصول مزیت‌های رقابتی پایدار جهت حفظ بازار و شناسایی فرصت‌های نوظهور در گروه
– کسب رتبه 50 در بین یکصد شرکت برتر کشور و رتبه دوم در گروه مواد و محصولات دارویی پس از شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (TPICO) بر اساس رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور در سال 1395 (طرح IMI-100)
– سرلوحه قرار داشتن مقوله رشد و تعالی پایدار در گروه و اخذ گواهینامه‌های متعدد در حوزه‌های کیفیت، مدیریت راهبردی، تعالی سازمانی، منابع انسانی و …
– برخورداری از حدود 4400 نفر نیروی انسانی توانمند، متخصص و متعهد در گروه

یکی از کلیدی‌ترین و حساس‌ترین مقولات مرتبط با کیفیت زندگی انسان‌ها در همه ادوار و در تمامی کشورها، مقوله سلامت است؛ ازاین‌رو نظام سلامت همواره در زمره راهبردی‌ترین بخش‌های صنعت قرار داشته است. نظام دارویی نیز به‌عنوان یکی از ارکان و پایه‌های اساسی نظام سلامت، همواره به‌منزله یكی از معیارهای مهم توسعه‌یافتگی كشورها شناخته می‌شود و کشورها همواره به دنبال آنند که به‌واسطه گسترش توانمندی‌ها و قابلیت‌ها در این حوزه، جایگاه خود را در سطح بین‌المللی ارتقاء بخشند. صنعت دارویی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همواره در مسیر رشد و تعالی حرکتی پرشتاب را دنبال نموده به‌طوری‌که امروزه همسو با الزامات اقتصاد مقاومتی در کشور، ضمن تحقق خودکفایی در زنجیره ارزش این صنعت به‌واسطه تولید طیف گسترده‌ای از مواد اولیه و اقلام و فرآورده‌های دارویی که علاوه بر تامین نیازهای بازار داخلی، بستر مناسبی را جهت ورود به بازارهای جهانی فراهم ساخته است، در راستای روندهای جهانی این صنعت شاهد حضور و فعالیت شایان توجه شرکت‌های دارویی کشور در حوزه‌های مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته همچون بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی نیز هستیم که بی‌شک می‌تواند جایگاه صنعت دارو و نظام سلامت کشور را در سطح منطقه و دنیا بیش از پیش رشد و ارتقاء بخشد.

ما در داروپخش به‌عنوان یکی از بزرگترین گروه‌های دارویی کشور با بیش از شصت سال سابقه درخشان و پوشش طیف گسترده‌ای از زنجیره ارزش نظام دارو مشتمل بر تولید، توزیع و بازرگانی، در راستای عمل به شعار سازمانی خود “داروپخش، نماد سلامتی و ارزش‌آفرینی” همواره برآنیم از طریق راهبری پویای شرکت‌های گروه در قالب نقشه راه تعالی سازمانی استراتژی‌محور در راستای حصول ارزش‌آفرینی پایا و تامین منافع کلیه ذینفعان خود و نیز ارتقای سطح سلامت جامعه اهتمام ورزیم. بدین منظور، جهت‌گیری‌های راهبردی ما در گروه داروپخش معطوف به ارزش‌آفرینی پایدار؛ ارتقای سطح رضایتمندی ذینفعان؛ بهینه‌سازی و ارتقای بهره‌وری زنجیره ارزش؛ ارتقای تعالی فرآیندهای سازمانی و هم‌افزایی سرمایه‌های سازمانی است که به‌واسطه به‌کارگیری سیستم‌های نوین مدیریتی، دانش و فناوری‌های روز و سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد، این مقاصد را در سطح گروه دنبال می‌نماییم و امید داریم با تدبیر و هوشمندی و همت و تلاش بی‌دریغ کلیه مدیران و کارکنان در شرکت‌های گروه، در راستای اقتصاد مقاومتی بتوانیم همچون گذشته در مسیر تحقق شرکتی نوآور و دانش‌محور، هم‌افزا و متعالی، متعهد در قبال ذینفعان و ارزش‌آفرین پیشروی کرده و ضمن حفظ جایگاه شایسته خود در نظام سلامت کشور، بتوانیم در راستای توسعه پایدار کشور به نحو مطلوب و سازنده‌ای نقش‌آفرین باشیم.

با آرزوی توفیق الهی

فرشاد ملک‌وند فرد – مدیرعامل

شرکت هولدینگ داروپخش (سهامی عام) با بیش از شصت سال سابقه درخشان در صنعت دارویی کشور، به‌عنوان یکی از بزرگترین گروه‌های دارویی با پوشش طیف گسترده‎ای از زنجیره ارزش نظام دارو مشتمل بر تولید، توزیع و بازرگانی، برآنست ضمن پایبندی به ارزش‌های محوری خود به‌واسطه راهبری پویای شرکت‌های گروه در زمینه استقرار سیستم‌های مدیریتی کارا و اثربخش، توسعه محصولات جدید و نوآورانه، توسعه بازارهای داخلی و خارجی، ارتقای مستمر بهره‌وری و تعالی پایدار سازمانی، بکارگیری دانش و فناوری‌های نوین، توانمندسازی منابع انسانی و ارتقای سرمایه‌های دانشی و نیز ایفای مسئولیت‌های زیست محیطی و اجتماعی، در راستای حصول ارزش‌آفرینی پایا و تامین منافع کلیه ذینفعان خود اهتمام ورزد.
ادرس سایت شرکت کارخانجات داروپخش

هولدینگ داروپخش (سهامی عام) در افق 1404 شرکتی است؛
ارزش‌آفرین، متعهد در قبال ذینفعان، هم‌افزا و متعالی، نوآور و دانش‌محور
دارای جایگاه ممتاز در نظام سلامت و
نقش‌آفرینی سازنده در توسعه پایدار کشور

دیدگاه برد – برد و تعهد در قبال تحقق انتظارات ذینفعان
اعتماد متقابل، روحیه کار تیمی و راهبری مشارکتی
رعایت اصول اخلاقی در تعاملات فردی و سازمانی
وظیفه‌ گرایی و بکارگیری کارا و اثربخش منابع
پرورش و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی
خوشنامی و برند معتبر
شفافیت و مسئولیت‌پذیری در گزارشگری عملکرد

با توجه به رقابت روزافزون و تغییرات سریع محیط اقتصادی، نقش شرکت‌های هلدینگ و شرکت‌های گروه در اثربخشی، هم‌افزایی و ارزش‌آفرینی شرکت‌های تابعه بیش از پیش نمایان شده است. این شرکت‌ها در تلاش‌اند تا از طریق تملک شرکت‌های دیگر که عموما در صنایع مشابه فعالیت می‌نمایند یک گروه تخصصی را تشکیل داده و به این شکل بتوانند از مزایایی برخوردار شوند که از آن جمله می‌توان به کاهش ریسک، امکان استفاده از منابع شرکت‌های هم‌گروه، امکان به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها، حمایت مالی از شرکت‌های زیرمجموعه، افزایش توان رقابتی و تسهیل فعالیت در عرصه ملی و بین‌المللی اشاره کرد…

>> ادامه مطلب

سازمان مدیریت صنعتی از سال 1377 رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران را هرساله انجام داده است. این رتبه‌بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی كشور، فضای روشن‌تری از کسب‌وکار اقتصادی كشور ارائه می‌دهد…

>> ادامه مطلب

تاریخچه: شرکت داروسازی اکسیر به‌عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین تولیدکنندگان دارویی کشور در سال 1363 تاسیس و در سال 1373 تحت عنوان شرکت داروسازی لرستان در شهرستان بروجرد در استان لرستان به بهره‌برداری رسید. این شرکت در سال 1379 به بازار بورس اوراق بهادار تهران وارد گردید. با گسترش فعالیت‌های شرکت در سطوح داخلی و خارجی، در سال 1381 نام شرکت از داروسازی لرستان به داروسازی اکسیر تغییر یافت. این کارخانه از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور، در عرصه تولید داروهای انسانی است که با تکنولوژی پیشرفته خطوط تولید و مجموعه‌ای مجزا از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و پرسنل کارآزموده و متخصص، هم اکنون بیش از یکصد و شصت نوع فرآورده دارویی در دوزها و اشکال گوناگون شامل قرص، کپسول، آمپول، کارتریج، شربت، ویال تزریقی، شربت و پودر برای سوسپانسیون خوراکی را تهیه و به بازار عرضه می‌نماید.

ماموریت: کمک به ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق ارائه محصولات باکیفیت

شعار سازمانی: اکسیر حیات

اطلاعات تماس
نشانی دفتر مرکزی: تهران/ بالاتر از میدان ولیعصر/ کوچه رحمتی بهمبری/ پلاک 22
تلفن: 1-88918470   –  دورنگار: 88899358
نشانی کارخانه: لرستان/ شهرستان بروجرد/ کیلومتر 2 جاده کمربندی
تلفن: 49-42600048 066  –  دورنگار: 42606022 066
وب‌سایت: www.exir.co.ir
پست الکترونیک: info@exir.co.ir

تاریخچه: شرکت داروسازی ابوریحان به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داروهای انسانی و دامی در ایران با نیم‌قرن سابقه تولید دارو، نقش مهمی در اعتلای صنعت داروسازی کشور ایفا می‌نماید. این شرکت در سال 1343 با نام برلیمد ایران شروع به فعالیت نمود و هم اکنون با هدف تأمین نیازهای دارویی کشور در بالاترین سطح کیفی منطبق با استانداردهای بین‌المللی خطوط تولید و فرمولاسیون، مراحل کنترل کیفیت خود را راه‌اندازی نموده است و سهم عمده‌ای از بازار صنعت دارو در زمینه تولید داروهای هورمونی با رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

ماموریت: شرکت داروسازی ابوریحان با بیش از نیم‌قرن تجربه در حوزه سلامت و بهداشت به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه TPICO در زمینه ارائه فرآورده‌های دارویی انسانی و دامی و فعالیت‌های محوری بازرگانی، بازاریابی، تحقیقات و تولید با تاکید بر دانش و فناوری‌های روز دنیا و زیرساخت‌های کیفی مورد نیاز و با تکیه بر سرمایه انسانی و نیز استانداردهای مورد تائید مراجع ملی و بین‌المللی جهت رضایت ذینفعان به‌منظور ایجاد جامعه‌ای سالم و بانشاط فعالیت می‌نماید.

شعار سازمانی: افتخار نیم‌قرن حضور کارآمد در نظام سلامت

اطلاعات تماس
نشانی: تهران/ نبش سه‌راه تهران‌پارس/ مقابل هتل شهر/ پلاك 1
تلفن: 77707173
دورنگار: 77702066
وب‌سایت: www.aburaihan.com
پست الکترونیک: info@aburaihan.com

تاریخچه: شرکت داروسازی زهراوی در سال ۱۳۶۵ تاسیس گردید و با راه‌اندازی کارخانه‌ای در نزدیکی شهر تبریز در سال ۱۳۷۰ به بهره‌برداری رسید. این شرکت در راه دستیابی به ارمغان سلامت – طول عمر و شادابی و با هدف تامین نیازهای دارویی کشور در بالاترین کیفیت و نیز گشودن بازارهای صادراتی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در خطوط تولید و فرمولاسیون محصولات و نیز کنترل فرایندهای تولید مطابق با آخرین استانداردهای جهانی، پیشگام در تولید کپسول‌های نرم، داروهای مورد استفاده در پیوند اعضا، دیالیز، فرآورده‌های بیوتکنولوژی و بالاخره سرنگ آماده تزریق کوپامر برای بیماران MS است. فرآورده‌های دارویی این شرکت در دوزهای مختلف در اشکال کپسول نرم، قرص، آمپول، کپسول سخت ژلاتینی و سرنگ آماده تزریق است.

ماموریت: ماموریت اصلی شرکت داروسازی زهراوی، تولید و عرضه انواع داروهای انسانی با کیفیت مطلوب به‌منظور درمان و ارتقای سلامتی بیماران است. این شرکت با تمرکز بر محصولات دارویی تخصصی از طریق به‌کارگیری فناوری پیشرفته، کیفیت زندگی مطلوبی را برای بشریت فراهم آورد.

شعار سازمانی: هدیه ما برای سلامت، کیفیت است.

اطلاعات تماس
نشانی دفتر مرکزی: تهران/ خیابان شهید بهشتی/ خیابان شهید صابونچی/ خیابان هویزه غربی/ پلاک ۱۷۸
تلفن: ۸۸۷۵۶۰۱۴   –   دورنگار: ۸۸۷۵۸۷۳۵
نشانی کارخانه: تبریز/ کیلومتر ۱۹ جاده تبریز – تهران/ خیابان سرم دارو
تلفن: 2-041۳۶۳۰۹۴۰۱   –   دورنگار: ۳۶۳۰۹۴۰۰ 041
وب‌سایت: www.zahravi.com
پست الکترونیک: info@zahravipharma.com

تاریخچه: شرکت لابراتوارهای رازک در سال 1343 با نام شرکت سهامی لابراتوارهای فایزر فعالیت خود را آغاز نمود. پس از انقلاب اسلامی، سهام این شرکت به سازمان صنایع ملی ایران انتقال یافت و نام آن به شرکت لابراتوارهای رازک تغییر یافت و در حال حاضر شرکت رازک به‌صورت سهامی عام ادامه فعالیت می‌دهد و سهام آن در بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌گردد. رازک با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در خصوص تولید انواع داروهای انسانی و داروهای دامپزشکی یکی از پیشگامان صنعت داروسازی در ایران بشمار می‌رود. داروهای انسانی رازک در اشکال مختلف دارویی شامل قرص، کپسول، شربت، پمادهای جلدی و ژل‌های موضعی در گروه‌های مختلف درمانی تولید و عرضه می‌گردد.

ماموریت: ماموریت ما، تحقیق، توسعه و تولید بهترین محصولات دارویی برای آحاد جامعه ایرانی است و در این راه انتها را چنان دور می‌بینیم که هرگز آرام نمی‌گیریم و این ماموریت را با تمام توان خود و به شکلی پیوسته انجام خواهیم داد.

اطلاعات تماس

نشانی: تهران/ کیلومتر 10 جاده مخصوص تهران – کرج
تلفن: 16- 44525413
دورنگار: 44525410
وب‌سایت: www.razak-labs.com
پست الکترونیک: Razak@razak-labs.com

تاریخچه: شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس (سهامی عام)، با بیش از سال سابقه در تولید داروهای دامی، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده داروهای دامپزشکی در سطح کشور است. این شرکت در سال 1362 با نام داروسازی داملران، باهدف تولید داروهای دامی با مشارکت نیـروهای کارآمد و متـعهد در تخصص‌های دامپزشکی، داروسازی، شیمی، میکروبیولوژی و مهندسی با گرایش‌های گوناگون، در شهرستان بروجرد تأسیس گـردید. در سال 1382 به‌منظور ایجاد هم‌افزایی با بخش تولید داروهای دامی شرکت رازک ادغام گردیده و تحت نام شرکت داروسازی داملران رازک فعالیت نمود. در سال 1393 نیز با ورود به عرصه تولید داروهای استریل انسانی و دامپزشکی به نام فعلی تغییر نام داد.

ماموریت: داروسازی زاگرس فارمد پارس شرکتی نوآور و عمل‌گرا در طراحی، تولید انواع دارو در بازارهای داخل و هدف‌گذاری شده، به‌منظور ارتقاء سلامت جامعه می‌کوشد تا با همیاری متخصصان ایرانی، شرکت‌های معتبر بین‌المللی و به‌کارگیری تکنولوژی روز دنیا بیشترین ارزش را برای ذینفعان خود خلق نماید.

اطلاعات تماس

نشانی دفتر مرکزی: تهران/ خیابان فاطمی غربی/ نرسیده به خیابان جمال‌زاده/ کوچه پروین/ بن‌بست نادر/ پلاک 26
تلفن: 66908067
دورنگار: 66908073
نشانی کارخانه: لرستان/ شهرستان بروجرد/ جاده کمربندی به‌طرف ملایر/ بعد از پل اندیشه
تلفن: 803-06642300800
دورنگار: 06642300804
وب‌سایت: www.zagrospharmed.com
پست الکترونیک: info@zagrospharmed.com

تاریخچه: شرکت توزیع داروپخش یک شرکت تجاری، خدماتی است که در زمینه تهیه و تدارک انواع داروهای انسانی، تجهیزات پزشکی، آرایشی و توزیع و فروش آنها در سراسر کشور فعالیت می‌نماید. این شرکت قبلا با عنوان سازمان توزیع و فروش و یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سهامی داروپخش فعالیت داشت که در سال 1375 از شرکت مادر منفک و با نام شرکت توزیع داروپخش (سهامی عام) به ثبت رسید. در حال حاضر شرکت توزیع داروپخش با بیش از نیم‌قرن سابقه فعالیت دارای 20 مرکز توزیع در سراسر کشور است.

ماموریت: توزیع داروپخش شرکتی است پیشرو و توانمند که در زمینه تأمین و توزیع دارو، لوازم مصرفی پزشکی و محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح داروخانه‌ها و مراکز درمانی سراسر کشور فعالیت می‌نماید. با اتکاء سرمایه انسانی متعهد، متخصص، کارآمد و پیشینه‌ای شکوهمند، امکان دسترسی آسان، سالم و سریع مشتریان و بیماران به خدمات نوین توزیعی و دارویی را از طریق رعایت استانداردها و همچنین به‌کارگیری دانش و فناوری روز فراهم می‌نمائیم.

شعار سازمانی: توزیع داروپخش، توزیع سلامتی

اطلاعات تماس

نشانی: تهران/ خیابان ولیعصر/ بالاتر از وحیدی دستجردی (ظفر)/ خیابان بابك بهرامی/ شماره 88
تلفن: 88790555
دورنگار: 88791413
وب‌سایت: www.dpdcir.com
پست الکترونیک: info@dpdcir.com

تاریخچه: شرکت پخش دارویی اکسیر در سال 1387 جهت انجام فعالیت توزیع دارو تحت عنوان سهامی خاص تاسیس گردید. هدف از ایجاد و تاسیس پخش استفاده از توان بالقوه موجود در استان‌های کشور در راستای توزیع مویرگی هوشمند و سریع است. نگرش جدید به سیستم فروش دارو به شیوه تحت وب و آنلاین ازجمله مزایای این شرکت بوده که قادر است فروش را به‌نحو چشمگیری تغییر و افزایش دهد.

ماموریت: رسالت شرکت پخش دارویی اکسیر، بر مبنای توسعه و بهبود مستمر حلقه توزیع در زنجیره تامین محصولات دارویی، آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و سایر اقلام مرتبط، پایه‌ریزی گردیده است. شرکت پخش دارویی اکسیر تمامی تلاش خود را وقف اعتلای نظام سلامت به‌واسطه توزیع اقلام مذکور با سرعت و کیفیت مطلوب در سطح داروخانه‌ها و مراکز درمانی فعال در سراسر کشور نموده و می‌کوشد خواسته‌ها و انتظارات کلیه ذینفعان خود را به بهترین شکل برآورده نماید. شرکت پخش دارویی اکسیر در راستای دستیابی به این مهم بر استقرار نظام‌های نوین مدیریتی، به‌کارگیری نیروی انسانی متبحر، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، نوآوری و دانش‌محوری همت گمارده است.

شعار سازمانی: شرکت پخش دارویی اکسیر، با سلامت هم مسیر

اطلاعات تماس

نشانی: تهران/ خیابان شریعتی/ پایین‌تر از بهار شیراز/ خیابان بوشهر/ پلاک 24
تلفن: 77614314
دورنگار: 77614314
وب‌سایت: www.exirpd.com
پست الکترونیک: info@exirpd.com

تاریخچه: در اواخر دهه هشتاد تنوع ظرفیت تولید، میزان تولید، همگرایی در بازار هدف؛ فروش و توزیع منسجم و استاندارد داروهای دامی باعث شد تا شرکت‌های داروپخش، زاگرس فارمد پارس، لابراتوارهای رازک و داروسازی ابوریحان مبادرت به تاسیس شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش کنند و از سال 1388 شرکت فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت به‌عنوان بزرگترین پخش تخصصی سراسری کشور با دارا بودن سبدی بیش از 350 قلم دارو و واکسن از تولیدات شرکت‌های گروه و سایر شرکت‌های داخلی و وارداتی، از طریق نمایندگی‌ها و شعبات اقدام به توزیع همزمان دارو در سراسر کشور می‌نماید. با توجه به موضوع اصلی فعالیت شرکت در خصوص تهیه و توزیع دارو، تدارک عملیات بازاریابی، فروش دارو و فرآورده‌های بیولوژیک و نهاده‌های تغذیه‌ای مربوط به دام و طیور می‌توان به شاخص‌های بارز این مجموعه نظیر کادر تخصصی ورزیده فروش و بازاریابی، انبارداری مطلوب و ناوگان توزیع مطابق با قوانین و استانداردهای بین‌المللی اشاره نمود.

اطلاعات تماس

نشانی: تهران/ خیابان دکتر فاطمی غربی/ نرسیده به جما‌ل‌زاده/ کوچه پروین/ نبش نادر/ پلاک 4
تلفن: 6-66945732
دورنگار: 66946909
وب‌سایت: www.ddvetco.com
پست الکترونیک: info@ddvetco.com

تاریخچه: شرکت گسترش بازرگانی داروپخش به‌عنوان یکی از شرکت‌های هلدینگ داروپخش با بیش از نیم‌قرن تجربه در امر واردات دارو ساخته شده، مواد اولیه و انتقال دانش ساخت فرآورده‌های دارویی و در اختیار داشتن نمایندگی از کمپانی‌های معتبر آمریکایی و اروپایی، روابط مناسب تجاری و برخورداری از اعتماد آنان توانسته است گام موثری را در جهت کمک به رفع کمبودهای داروئی و داروسازی به بیماران عزیز بردارد.

ماموریت: تامین نیازهای دارویی بیماران صعب‌العلاج، سرطانی، خاص و نادر از طریق واردات به‌صورت تک‌نسخه‌ای یا فوریتی؛ تامین نیاز بیماران و نظام سلامت به داروهای جدید با تکنولوژی‌های ویژه و خاص از طریق اخذ نمایندگی شرکت‌های معتبر دارویی و ثبت و اخذ آی آر سی جهت واردات این محصولات در ایران؛ قرارداد و انتقال تکنولوژی ساخت محصولات جدید در شرکت‌های دارویی معتبر؛ تامین مواد اولیه دارویی، مواد جانبی و ملزومات بسته‌بندی با بالاترین کیفیت برای شرکت‌های تولیدکننده و هم‌افزایی در فرآیند خرید برای افزایش کیفیت و کاهش قیمت به‌منظور دستیابی به اهداف تعیین شده از ماموریت‌های این شرکت است.

اطلاعات تماس

نشانی: تهران/ خیابان قائم مقام فراهانی/ کوچه چهارم/ پلاک 13
تلفن: 7-88540521
دورنگار: 1-88744380
وب‌سایت: www.dtpc.org
پست الکترونیک: info@dtpc.org

تاریخچه: ایده تاسیس شرکت بیودارو با هدف جمع‌آوری پلاسما و تبدیل آن به دارو و درنهایت فراهم نمودن مرهمی بر آلام تعدادی از دردمندان کشور از یک‌سو و کمک به خودکفایی دارویی، ایجاد اشتغال و انتقال دانش فنی پیشرفته و به‌روز از سوی دیگر، با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های بیوتست آلمان، ادونسد پلاسمای آلمان و هولدینگ داروپخش در سال 1383 شکل گرفت و تا به امروز در راه نیل به این اهداف مقدس، دشواری‌های زیادی تحمل گردیده است. کارکنان این شرکت بر خود می‌بالند که موفق به راه‌اندازی مرکزی در کشور اسلامی‌مان شده‌اند که هم از منظر نوع فعالیت و هم از جهت استانداردهای بالای بین‌المللی حاکم بر آن نه‌تنها در کشور ایران بلکه در کل منطقه خاورمیانه کم‌نظیر است. اما این شرکت با پیاده‌سازی این فناوری پیشرفته و به‌کارگیری سرسختانه‌ترین اصول و قوانین بین‌المللی، گام محکمی را در راستای معرفی خود به‌عنوان الگویی مناسب برای امکان دستیابی به مشکل‌ترین استانداردهای بین‌المللی برداشته است.

شعار سازمانی: پلاسمای ایرانی برای بیماران ایرانی

اطلاعات تماس

نشانی: تهران/ خیابان انقلاب اسلامی/ روبروی درب اصلی دانشگاه تهران/ خیابان فخر رازی/ خیابان شهید روانمهر/ پلاک 84
تلفن: 66978549
دورنگار: 66974732
وب‌سایت: www.biodarou.com
پست الکترونیک: info@biodarou.com

 سامانه اطلاعاتی سهامداران

 مصوبات مجمع

 آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت

 زمانبندی پرداخت سود سهام

 صورت های مالی تلفیقی گروه و شرکت اصلی 1395

 گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه 1395

 گزارش تحلیلی بازده تجمعی شش ماهه نخست 1396

کلیک کنید

کلیک کنید

کلیک کنید

سازمان جهانی بهداشت همه ساله به مناسبت روز جهانی بهداشت (8 آوریل مصادف با 18 فروردین) و با هدف افزایش توجه و آگاهی عموم مردم و تمرکز اقدامات و فعالیت‌ها یکی از موضوعات مبتلا به جوامع را انتخاب می‌کند. شعار سال 1396 این سازمان به “افسردگی” می‌پردازد. افسردگی اختلال روانی شایعی است که تمامی جوامع و تمامی گروه‌های سنی را درگیر می‌کند. افسردگی با این نشانه‌ها شناخته می‌شود: ” احساس غم پایدار و کاهش تمایل به انجام کارهایی که به‌صورت معمول از آن لذت می‌بریم وقتی که با ناتوانی در انجام وظایف روزمره حداقل به مدت دو هفته به طول انجامد”.

افراد افسرده برخی از علائم زیر را دارا می‌باشند:
  –  خستگی و کاهش انرژی
                                    –  تغییر در اشتها به‌صورت پرخوری عصبی و یا کاهش اشتها
  –  کاهش یا افزایش خواب
                                    –  اضطراب
  –  کاهش تمرکز
                                                 –  بی‌قراری و نا‌آرامی
  –  احساس گناه، بی‌ارزشی و یا درماندگی
                     –  افکار خودآزاری یا تمایل به خودکشی

ادامه مطلب

ارزیابی حضوری کلیه شرکت‌های گروه دارویی تامین (TPICO)، به‌عنوان شرکت‌های منتخب مرحله اول در چهارمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه شستا، از بیست و سوم دی‌ماه آغاز و تا پنجم بهمن‌ماه ١٣٩٦ ادامه یافت.

ماموریت این طرح، ارزیابی میزان تحقق راهبردهای کلان سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر ارتقای بازدهی سرمایه‌گذاری‌ها، تبیین و ترجمه سیاست‌ها و خط‌مشی‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی برای شرکت‌های تابعه و پایش مستمر آنها است.

ارزیابی حضوری کلیه شرکت‌های گروه دارویی تامین (TPICO)، به‌عنوان شرکت‌های منتخب مرحله اول در چهارمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه شستا، از بیست و سوم دی‌ماه آغاز و تا پنجم بهمن‌ماه ١٣٩٦ ادامه یافت.

ماموریت این طرح، ارزیابی میزان تحقق راهبردهای کلان سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر ارتقای بازدهی سرمایه‌گذاری‌ها، تبیین و ترجمه سیاست‌ها و خط‌مشی‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی برای شرکت‌های تابعه و پایش مستمر آنها است.

ارتباط با ما

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است



منوی اصلی

چشم انداز و بیانیه مأموریت

مزیت رقابتی شرکت در مقایسه با سایر شرکتها

جوایز و گواهی نامه ها

ادرس سایت شرکت کارخانجات داروپخش

پورتال تأمین کنندگان

گالری عکس

آگهی ها

رسانۀ داخلی شرکت توزیع داروپخش


سفارش گيري اينترنتي و پورتال مشتريان


نرم افزار موبایل شرکت توزيع داروپخش

پورتال پزشکان

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

گواهینامه ها و افتخارات

نقشه مراکز پخش

شرکت های تامین کننده

گواهینامۀ ISO 9001:2015

گواهینامۀ ISO 14001:2015

جایزه تعالی منابع انسانی 1395

گواهینامۀ IMS

گواهینامۀ OHSAS 18001:2007

گواهینامه ISO 10015:1999 در حوزۀ آموزش

جدیدترین اخبار

تامین کنندگان

شرکت کارخانجات داروپخش

شرکت داروسازی فارابی

شرکت داروسازی کاسپین تأمین

شرکت داروسازی دانا

شرکت داروسازی رازک

شرکت داروسازی ابوریحان

شرکت گسترش بازرگانی داروپخش

شرکت داروسازی زهراوی

شرکت دارویی آترا

شرکت داروسازی اکسیر

درباره ما

معرفی و تاریخچه شرکت

مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره

تأمین کنندگان

مراکز پخش

سامانه های آنلاین

ادرس سایت شرکت کارخانجات داروپخش

سفارش گیری اینترنتی دارو

پورتال مشتریان

پورتال تأمین کنندگان

مدیریت ارتباط با مشتریان

پایگاه اطلاع رسانی

اخبار شرکت

آگهی ها

اطلاع رسانی داروهای توزیعی

شماره های تماس 

88790555     

     مرکز ارتباط با مشتریان

021-88889600      

CRM@dpdcir.com            

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توزیع داروپخش می باشد . تولید پورتال و سایر سامانه های آنلاین توسط ایکامیران


ادرس سایت شرکت کارخانجات داروپخش
ادرس سایت شرکت کارخانجات داروپخش
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *