طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز

دوره مقدماتی php
طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز
طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز

خوراک لوبیا قرمز از انواع خوراک های ایرانی خوشمزه و پرطرفدار است؛ در ادامه این مطلب طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز را به صورت مرحله به مرحله و با بهترین روش در اختیار شما همراهان عزیز قرار می دهیم.

خوراک لوبیا قرمز غذایی خوشمزه و مقوی است که شما می توانید این خوراک خوشمزه را در روز های سرد زمستان در منزل بپزید. طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز در منزل به راحتی امکان پذیر است و در روش پخت این غذا از لوبیا قرمز و پیاز و رب گوجه فرنگی و سیب زمینی و روغن و فلفل و نمک و زردچوبه استفاده می شود.

خوراک لوبیا قرمز و خوراک قارچ و خوراک مرغ از انواع خوراک های سبک و مقوی هستند که کدبانوهای عزیز بهتر است این خوراک ها را برای وعده شام در منزل بپزند.

طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز

دوره مقدماتی php

ابتدا لوبیا را به مدت چند ساعت در مقداری آب سرد خیس کنید تا نفخ لوبیا از بین برود در این مدت زمان باید آب لوبیا را گهگاهی عوض کنید.

سپس آب لوبیا را خالی کنید و لوبیا قرمز ها را در قابلمه ای مناسب با مقداری آب سرد بریزید تا پخته شوند.
در مرحله بعدی طرز تهیه خوراک لوبیا بعد از اینکه لوبیا نیم پز شد سیب زمینی را پوست بکنید و به صورت نگینی خرد کنید و سیب زمینی ها را به لوبیا قرمز اضافه کنید.
بعد از پخت لوبیا و سیب زمینی ابتدا پیاز را خرد کنید.

در تابه ای مناسب مقداری روغن بریزید و پیاز را درون روغن سرخ کنید. بعد از اینکه رنگ پیاز طلایی شد رب گوجه فرنگی را به پیاز اضافه کنید و رب را تفت دهید تا بوی خامی اش از بین برود.

سپس نمک را به همراه زردچوبه و فلفل به مخلوط پیاز و رب اضافه کنید.

و مخلوط این مواد را به خوراک لوبیا قرمز اضافه کنید و اجازه دهید تا خوراک لوبیا روی حرارت ملایم به خوبی جا بیفتد. بهتر است برای خوش طعم کردن خوراک لوبیا مقداری آبلیمو در اواخر پخت به آن اضافه کنید.

1. توجه داشته باشید که مخلوط رب را نباید از ابتدا به خوراک لوبیا اضافه کنید زیرا مانع از لعاب انداختن خوراک می شود.
2. برای شفاف شدن خوراک می توانید در اواخر پخت کمی روغن زیتون به این غذای خوشمزه اضافه کنید.
3. می توانید سیب زمینی را از دستور پخت خوراک لوبیا قرمز حذف کنید و یا سیب زمینی را به صورت درسته به همراه لوبیا ها در قابلمه بریزید تا پخته شود سپس سیب زمینی را بعد از پختن له کنید و به خوراک لوبیا اضافه نمایید.

 

در این آموزش، طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز را با روشی ساده به شما عزیزان آموزش دادیم که امیدواریم از پخت این خوراک لذیذ در منزل نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش پخت انواع خوراک کلیک کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98


با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید


راحت ترین اقدام برای تعمیرات لوازم خانگی در شب عید



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


طرز تهیه ۶ نوع عصرانه خوشمزه و آسان
 

طرز تهیه ۶ نوع عصرانه خوشمزه و آسان را در بخش انواع پیش غذا در سایت آشپزی ها مشاهده کنید.

ادامه مطلب




طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز



طرز تهیه پای با انواع گوشت سفید و قرمز مخصوص مهمانی ها
 

طرز تهیه پای با انواع گوشت سفید و قرمز مخصوص مهمانی ها را در بخش تازه های آموزش انواع غذا در سایت آشپزی ها مشاهده کنید.

ادامه مطلب






سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه غذای کم کالری به اسم بیف تایلندی آماده کردم که آموزشش رو به طور دقیق براتون میزارم.
همون طوری که از اسمش معلومه یه غذای تایلندی داریم که ماده اصلیش گوشت گاوه ام…






شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که دوست دارید شکلات کاراملیزه را درست و طعم آن را بچشید روشی که استفاده میکنیم می توان به عنوان جادوی آشپزی دانست که بسیار می تواند لذیذ باشد. این روش عطر و طعم خاصی را به…





Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

کانال آشپزی با نیلوفر تقدیم می کند، قصد من از تهیه این ویدئوها آموزش و به اشتراک گذاری دانسته های خود با شما خوبان است با مشترک شدن در کانال آشپزی با نیلوفر می توانید هر هفته ویدئوهای جدید را بیننده باشیددر کانال آشپزی با نیلوفر شما با پخت انواع نانها ، شیرینی ها و غذاهای ایرانی و بین المللی آشنا شده و آموزش تک نک آنها را به صورت رایگان خواهید داشت . در مسیر عمر آموختم زندگی سفری کوتاه ست باید دانش و مهر را برای همدیگر به یادگار بگذاریم و من در این دنیای مجازی قصد دارم بهترین تجربیات خود را در زمینه پخت و پز به شما خوبان هدیه کنم به امید روزهای شاد و سفره های رنگین برای همه کودکان جهان ، تنها آرزوی قلبی من … بیا تا مهر باشیم و مهر پروری را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم . در صورت تمایل ویدئو ها را لایک و اشتراک گذاری نمایید چرا که با این عمل خود ، شما هم سفره رنگین را به دیگر انسانها هدیه خواهید کرد … نیلوفر======================================================مواد لازملوبیا چیتی 160 گرمپیاز قرمز 1 عدد درشت بسیار ریز خرد شوفلفل قرمز تند 1 عدد تخم آن گرفته و ریز خرد شود سیر 1 حبه بسیار ریز خرد شودرب گوجه فرنگی 1/2 قاشق چایخوری پودر زیره 1/4 قاشق چایخوریفلفل سیاه کوبیده 1/4 قاشق چایخوریپودر پاپریکا دودی 1/2 قاشق چایخوریزرد چوبه 1/4 قاشق چایخوریپودر تخم شنبلیله 1 نیشگونپودر کاری 1/4 قاشق چایخوریپودر گلپر 1/2 قاشق چایخوریروغن مایع 2 قاشق غذاخوری پرآب جوش 800 میلی لیترچاشنی خوراک لوبیا :آب لیمو تازه به اندازه دلخواه گلپر به میزان لازمو روغن زیتون به اندازه دلخواه

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز
طرز تهیه خوراک لوبیا قرمز
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *