طرز تهیه حلیم خانگی با بلغور

دوره مقدماتی php
طرز تهیه حلیم خانگی با بلغور
طرز تهیه حلیم خانگی با بلغور

  بلغور را صاف کنید و با پشت کفگیر و کمی آبجوش کمک کنید تا بلغورها کاملا صاف شده و کمی دانه بلغور باقی بماند مجددا کمی دیگر آبجوش روی بلغور بریزید که دیگر لعابی در آن باقی نماند البته آبجوش را خیلی کم استفاده کنید. بعد قابلمه را مجدد روی شعله گذاشته و گوشت را که از پختنش مطمئن شده ایم بیرون آورده و کاملا با دو عدد چنگال ریش ریش کرده و داخل بلغور صاف شده می ریزیم. زیر شعله را متوسط کرده و نمک حلیم را بدان اضافه کرده و مدام تا جا افتادن حلیم با قاشق چوبی به هم می زنیم.   بعد از آماده شدن سریع داخل ظرف های مورد نظر کشیده با روغن محلی و شکر و دارچین تزیین کرده و در ایام محرم برای نذری استفاده میکنیم.   نکات تغذیه ای:  گندم از گروه غلات است. غلات به ویژه غلات سبوس دار دارای خواص زیادی هستند.  فیبر موجود در غلات سبوس دار باعث سلامت بهتر قلب و کاهش بیماری های قلبی می شود که به دلایل زیر است:

طرز تهیه حلیم خانگی با بلغور

دوره مقدماتی php

حلیم یک غذای خوشمزه و ساده است که مخصوصا برای صبحانه بسیار مناسب است. طرز تهیه حلیم مرغ با بلغور گندم را در ادامه برای شما آماده کرده ایم.

 

مواد مورد نیاز:

مرغ 400 گرم

بلغور گندم 4 لیوان 

شیر 2 لیوان 

شکر و دارچین و نمک و کره مقدار لازم

 

طرز تهیه

بلغور گندم و مرغ را جداگانه بپزید ، مرغ پخته را ریش ریش کنید سپس به گندم های پخته اضافه نمایید.

 

قابلمه حلیم را روی حرارت ملایم قرار دهید و شیر را اضافه کنید ، پس از اینکه حلیم غلیظ شد هم بزنید تا حلیم ته نگیرد ، پس از آماده شدن حلیم مقدار کمی نمک بزنید سپس در ظرف بریزید و با کره آب شده ، پودر دارچین و شکر تزیین و سرو کنید ( میتوانید برای یکدست شدن حلیم پس از اضافه کردن شیر حلیم را با میکسر بزنید ).

 

نکته ها : میتوانید در زمان پخت حلیم 1 چوب دارچین داخل آن بیندازید و پس از پخت چوب دارچین را خارج کنید ، هرچه حرارت زیر قابلمه حلیم کمتر باشد و حلیم بیشتر بماند خوشمزه تر خواهد شد ، میتوانید بجای مرغ از گوشت بلدرچین و بوقلمون نیز استفاده کنید.

 

منبع : آکا ایران

 

طرز تهیه حلیم , بسیار خوشمزه و قوی برای شروع یک روز خوب.حلیم از گذشته اگه به یاد داشته باشید در ایام اربعین محرم و ایام ماه رمضان کلی حلیم نذری درست میکردند و برای صبحانه میل میکردید.حالا معمولا حلیم و با شکر و دارچین میل میکنند.در این مطلب سعی کردیم هم حلیم خانگی هم حلیم نذری برای 100 نفر رو آموزش دهیم در بخش آشپزی همراه ما باشید.


فواید گوشت بره و گوسفند

شاید بدانید که گوشت گوسفند و بره مفید است ولی شاید ندانید که چقدر آنها با ارزش هستند.اما شاید بگویید فرق گوشت بره و گوشت گوسفند چیست؟گوشت های بره، به گوشت های می گوییند که طول عمرشان کمتر از 12 ماه است و اگر بیش از 12 ماه باشد آن گوشت، گوشت گوسفند است.

گوشت گوسفند دارای گوشتی نرم و طعم ملایم است که خوردن را راحت تر می کند که از گوشت های گاو و مرغ نیز بهتر است.گوشت های گوسفندی بسیار انرژی زا هستند به طوری که 100 گرم گوشت گوسفند دارای 206 کیلو کالری می باشند.(هر انسان نیاز به 2000 کیلو کالری در روز دارد)گوشت گوسفند یک منبع بسیار غنی از مواد معدنی مثل : روی، آهن، کلسیم، سلنیوم، پتاسیم، منیزیم و مس است و همچنین ویتامین های مختلف گروه B را دارا می باشد.
طرز تهیه حلیم خانگی با بلغور


چندتا از فواید گوشت گوسفند عبارتند از :


خطرات ناشی از مصرف زیاد گوشت بره یا گوسفند


هر 100 گرم گوشت گوسفند دارای مواد زیر می باشد

اولین کاری که باید بکنیم، به مدت 5 الی 6 ساعت بگذاریم گندم ها خیس بخورد.دو لیوان آب داخل قابلمه ریخته و گندم ها و گوشت را نیز داخل آن می ریزیم.پیازها را ریز کرده و داخل آنها بریزید و بعد از آن زردچوبه را اضافه کنید.حال شعله را کم می کنیم و میگذاریم خوب بپزد تا جایی که گوشت گوسفندی به صورت رشته رشته در آمده یا نرم شود.(اینکار حدودا یک الی دو ساعت طول می کشد)

حال گوشت را از درون قابلمه در آورده و ریش ریشش می کنیم و دقت کنید که گندم ها همینطور دارند می جوشند و ما اینکار را انجام می دهیم.بعد از انجام اینکار، گوشت های ریش ریش شده را دوباره داخل قابلمه می ریزیم و حال همه رو با هم هم می زنیم.اگر صبر دارید هم بزنید و اگر ندارید میتوانید از گوشت کوب برقی برای هم زدن استفاده کنید.اگر خودتان صبر کنید و با دست آن را هی پشت سرهم هم بزنید حلیم خوشمزه تری خواهید داشت و نرمی گوشت را زیر دندانتان حس خواهید کرد.حلیم ما آماده شد، امیدوارم لذت ببرید.

گوشت رو جدا با پیاز داغ و زردچوبه و فلفل سیاه تفت بدید مقداری بهتر میشه بعد آب بریزید و ادامه مراحل …


اضافه کردن بلغور هم میتونه بهتر کنه حلیم رو.


اولین مرحله پیدا کردن دیگی مناسب برای حلیم می باشد.بعد از آن گوشت را داخل دیگ ریخته و به آن نمک اضافه کنید و بگذارید بپزد.در این بین که آن را هی هم میزنید کف گوشت ها را هم بگیرید.بلغور را پاک کرده و بشورید و در قابلمه ای جداگانه بلغورها را بریزید و برای هر نفر 3 پیمانه آب بریزید که برای 100 نفر 300 لیتر آب می شود که بهتر است شما 350 لیتر بریزید.دقت کنید که بلغور را باید هر چند دقیقه یکبار هم بزنید چون ته نشین می شود.

حال که مطمئن هستید پخت بلغور تمام شده است در یک سید آنها را ریخته و با آبجوش و کفگیر آنها را صاف بکنید و البته دقت کنید دانه های سبد زیاد ریز نباشد.حال قابلمه را دوباره روی گاز می گذاریم.حال می رویم به سراغ گوشت، و باید گوشت های که مطمئن هستیم درست شده است را در آورده و آنها را ریش ریش کرده و داخل بلغور بریزیم.دقت کنید که در اینجا باید شعله را کم کرده و با قاشق چوبی بلند آن را هم می زنیم و نمک را اضافه کرده و تا جا افتادن هم می زنیم.

دیدگاه

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طرز تهیه حلیم خانگی با بلغور

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

حلیم من شخصا عاشق حلیمم .اولین غذای هست که وقتی اومدم ایران خوردم.من اگر اضافه بیاد میگذارم در ظرفهای در بسته و در فریزر نگهداری میکنم و شب قبل از فریزر در میارم و صبح گرم میکنم میخورم .امیدوارم شما هم درست کنید و لذت ببرید

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

گوگل ادز چیست و چگونه کار می کند؟

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز یا گوگل ادوردز سیستم تبلیغات آنلاین طراحی شده توسط کمپانی گوگل است. در این روش تبلیغاتی آگهی شما در هنگام استفاده­ی مخاطبانتان از شبکه نمایش گوگل و یا موتور جستجوی گوگل، نمایش داده می شود. همان طور که پیشتر گفتیم، ساختار تبلیغاتی گوگل روشی است آسان و کاربردی. در این روش تبلیغاتی، شما هزینه ای بابت نمایش آگهی تان پرداخت نمی کنید و تنها زمانی از حساب کاربری شما هزینه ای کسر می گردد که، مشتری بر روی آگهی شما کلیک کرده و وارد وب سایتتان شود. در این سیستم تبلیغاتی، فاکتورهای مهم و مختلفی اثرگذارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره ای مختصر خواهیم داشت.

تبلیغات کلیکی در گوگل ادز به دو نوع اصلی طبقه بندی می‌شوند، حالت اول زمانی است که فردی در موتور جستجوی گوگل، یکی از کلمات کلیدی انتخابی شما را جستجو کند. در این حالت گوگل ادز بر اساس فاکتورهای مختلفی و پس از رتبه بندی جایگاه آگهی شما، اقدام به نمایش آن به مخاطب می کند. این روش محاسبه چه در رتبه بندی نمایش و چه در هزینه ای که بابت هر کلیک مخاطب بر روی آگهی شما توسط گوگل از حسابتان کسر می گردد، بسیار منصفانه، رقابتی و قابل مدیریت است.

در حالت دوم آگهی شما در شبکه نمایش گوگل (شامل اپلیکیشن‌ها و وب سایت های بی شمار طرف قرارداد با این کمپانی)، نمایش داده می شود. اساسا هنگامی که شما از سیستم تبلیغات گوگل ادز استفاده می کنید، می توان گفت چیزی در حدود ۹۰ درصد از کل کاربران اینترنت را پوشش داده اید. گوگل ادوردز ساختاری بسیار هوشمندانه و دقیق در نمایش آگهی ها به مشتریان و مخاطبان خدمات و محصولات شما دارد. هنگام تبلیغ در گوگل، آگهی ها تنها به افرادی نمایش داده می شوند که حقیقتا به آن نیاز دارند و یا علاقه مندی خود را به آنها در عملکردهای پیشین­شان در محیط وب، به اثبات رسانده اند.طرز تهیه حلیم خانگی با بلغور

چند نکته در رابطه با عملکرد گوگل ادوردز

گوگل دارای عظیم ترین بانک اطلاعاتی سلائق و رفتار شناسی مخاطبان شما است. این موضوع با توجه به میلیاردها جستجوی روزانه کاربران در این وب سایت، امری دور از ذهن نیست. سیستم تبلیغات گوگل ادوردز با آنالیز و بررسی دقیق عملکرد کاربران وب، بهترین و مرتبط ترین پیشنهاد تبلیغاتی را به آنها ارائه می دهد. در گوگل ادوردز دیگر خبری از آگهی های مزاحم، بی ارتباط و غیر موثر نیست. روش کار گوگل ادوردز بسیار ساده است و با محاسبه­ی چند فاکتور اصلی از وب سایت شما و کلمات کلیدی انتخابی تان، فعالیت می کند.

در صورتی که به این سیستم آشنایی داشته باشید و یا اینکه از خدمات مشاوره­ی حرفه ای بهره مند گردید، کار با گوگل ادوردز بسیار کاربردی و آسان خواهد بود. شما در این سیستم به صورت رایگان می توانید اکانت گوگل ادز خود را تعریف کنید و تنها هزینه­­ی کلیک ها بر روی آگهی تان را پرداخت خواهید کرد. هزینه­ی کلیک برمبنای هر کلمه کلیدی در اصطلاح ( CPC ) نامیده می شود؛ و مهمترین فاکتور در تعیین تعرفه تبلیغات در گوگل ادز است. هزینه CPC در کلمات و کسب و کارهای مختلف، متفاوت بوده و ارتباط مستقیمی با میزان محبوبیت و رقابت بر روی کلمه کلیدی انتخابی شما دارد.

گوگل ادز برای اینکه بتواند کارایی و محبوبیت سرویس خود را در میان مخاطبان حفظ کند، اهمیت ویژه ای به کیفیت وب سایت شما و همچنین ارتباط کلمات کلیدی انتخابی تان با نوع فعالیت وب سایت می دهد. در این سیستم تبلیغاتی، مخاطبان اهمیت ویژه ای دارند و گوگل هرگز حاضر نیست تبلیغاتی نامرتبط و یا بی کیفیت را به آنها نمایش دهد. این موضوع به قدری در سیستم تبلیغات گوگل ادوردز اهمیت دارد که هر چقدر امتیاز کیفیت آگهی شما که در اصطلاح به آن ( Quality Score ) می گویند بالاتر باشد، هزینه­ی کمتری بابت هر کلیک پرداخت خواهید کرد؛ البته همان طور که گفتیم ارتباط مستقیمی با پیشنهادات رقبای شما و اساسا میزان رقابت پذیری کلمه کلیدی انتخابی تان نیز دارد. در سیستم تبلیغات گوگل ادوردز شما تنها بابت ورود مشتری به وب سایت تان هزینه پرداخت می کنید و تبلیغ شما بر مبنای انتخاب کلماتی است که توسط مشتریان و مخاطبان محصولات و خدمات شما، جستجو شده است. این بدان معنا است که شما دقیقا و تنها برای جامعه­­ی هدفتان تبلیغ می کنید، آن هم دقیقا در زمانی که آنها در موقعیت خرید محصولات و یا خدمات شما قرار دارند.

یکی از مهمترین ویژگی های سیستم تبلیغات گوگل ادز همین اهمیت ویژه ای است که برای کیفیت آگهی و از همه مهمتر، مخاطبان سرویس‌های خود قائل است. در این سیستم تبلیغاتی آزادی عملکرد شما و همچنین فضای خصوصی مخاطبان و مشتریان‌تان، بسیار با اهمیت است. به هر میزان که شما بر روی کیفیت و استانداردهای طراحی وب سایت خود کار کنید، گوگل نیز در نقطه مقابل، به کاهش هزینه های تبلیغاتی تان، به این ارتقاء ارج می نهد. مخاطبان شما در این سیستم تبلیغاتی با نهایت احترام و آزادی عملکرد، با آگهی شما مواجه شده و در نتیجه با تجربه ای خوشایند و آمادگی کامل، برای خریداری محصولات و یا خدماتتان، وارد وب سایت شما می گردند.

سیستم تبلیغات گوگل و در اصطلاح گوگل ادز ، از بدو ورود تا به امروز محبوب ترین، موثرترین و پرمخاطب ترین نوع تبلیغات آنلاین بوده است. پلان های متفاوت تبلیغاتی در گوگل ادز موجب شده است، هر تولید کننده و یا ارائه دهنده خدماتی بتواند، با هر میزان بودجه، ساختاری موثر و کاربردی و البته اختصاصی برای کسب و کار خود تعریف کند. استفاده از این سرویس حتی می تواند وضعیت رنکینگ وب سایت شما را نیز در بلند مدت، ارتقاء دهد.

ما در آژانس تبلیغاتی جی ادز سال‌هاست تلاش داشته ایم تا به کسب و کارهای ایرانی، خدماتی ارائه دهیم تا بتوانند با حداقل بودجه، از موثرترین روش تبلیغات آنلاین بهره ببرند. مشاورین ما در جی ادز با آنالیز دقیق کسب و کار و نیازهای شما و البته میزان بودجه ای که برای تبلیغات خود اختصاص داده اید، تبلیغات شما را ایجاد و بهینه سازی می‌کنیم. برای کسب اطلاعات با نحوه تبلیغ در صفحه اول گوگل با خط ویژه ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

 

اختصاصی سایت نیک صالحی

با طراحان معروف جهانی که اسم آنها را شنیده ولی چهره آنها را ندیده و یا کمتر دیده اید آشنا شوید.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

طرز تهیه حلیم کشدار
طرز تهیه حلیم گندم با مرغ
طرز تهیه حلیم شیر
طرز تهیه حلیم با بلغور گندم
طرز تهیه حلیم گندم بدون گوشت
راز کشدار شدن حلیم
طرز تهیه حلیم نذریعلت کش امدن حلیم چیست؟
طرز تهیه حلیم با بلغور
علت کش آمدن حلیم
پخت حلیم گندم
ادویه مخصوص حلیم
نکات پخت حلیم
ثعلب حلیم
حلیم جو

طرز تهیه حلیم فوری

در نهنگ آبی قسمت اختلال ، فوت سارا، خواهر بهمن در مسیر اجرای نقشه های …

طرز تهیه حلیم خانگی با بلغور
طرز تهیه حلیم خانگی با بلغور
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *