طرز تهیه ترشی کلم قرمز خوشرنگ

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ترشی کلم قرمز خوشرنگ
طرز تهیه ترشی کلم قرمز خوشرنگ

Загрузка…

Загрузка…

دوره مقدماتی php

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طرز تهیه ترشی کلم قرمز خوشرنگ

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

ترشی کلم قرمز یکی از انواع ترشی های خوشمزه و ایرانی است که طرز تهیه ترشی کلم قرمز به کمک سرکه سفید و کلم قرمز و نمک و پودر فلفل قرمز به راحتی در منزل صورت می گیرد.

ترشی کلم قرمز نوعی ترشی خوشمزه است که طرز تهیه بسیار راحت و آسانی دارد در ادامه این مطلب شما دوستان عزیز را با طرز تهیه ترشی کلم قرمز خوشمزه و خوش طعم آشنا خواهیم کرد.

ترشی ها انواع مختلفی دارند نظیر ترشی مخلوط و ترشی لیته و … یکی دیگر از انواع ترشی های لذیذ ترشی کلم قرمز است که این ترشی را می توانید به همراه انواع غذا های گوشتی سرو کنید.

کلم قرمز : 1 عدد
سرکه سفید : به میزان لازم
پودر فلفل قرمز : به میزان لازم
نمک : 3 قاشق غذا خوری

طرز تهیه ترشی کلم قرمز خوشرنگ

در روش درست کردن ترشی کلم قرمز ابتدا کلم قرمز را در اندازه های معین و دلخواه خودتان در درون ظرف بزرگی خرد کنید سپس سه قاشق غذا خوری نمک بر روی کلم قرمز ها بریزید و آن ها را به خوبی هم بزنید تا نمک به خورد کلم ها برود. به مدت یک ساعت کلم قرمز ها را با نمک در گوشه ای قرار دهید تا نمک به خوبی جذب کلم قرمز ها شود سپس بعد از زمان ذکر شده کلم ها را در درون صافی بریزید و آن ها را آبکشی کنید.

بعد از اینکه آب کلم ها کمی گرفته شد آن ها را درون ظرف مورد نظر خود بریزید و مقداری سرکه و پودر فلفل قرمز بر روی کلم قرمز ها بریزید توجه داشته باشید که روی کلم قرمز ها باید به خوبی با سرکه سفید پوشانده شود. بهتر است ترشی را در درون ظروف شیشه ای نگهداری کنید تا رنگ آن تغییر نکند. درست کردن ترشی کلم قرمز به همین راحتی صورت می گیرد.

امیدواریم از آموزش طرز تهیه ترشی کلم قرمز استفاده لازم را برده باشید. این ترشی خوشمزه و خوش طعم ایرانی را می توانید برای تزیین سالاد کاهو و انواع سالاد سبزیجات و تزیین برخی از غذا ها به کار ببرید. هم چنین سرکه این ترشی را که بسیار خوشرنگ است می توانید با سس مایونز مخلوط کنید و در ترکیب انواع سالاد ها به کار ببرید. برای مشاهده آموزش ترشی های متفاوت به بخش انواع ترشی مراجعه کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98



آشنایی با عمارت دریایی آتاتورک


راحت ترین اقدام برای تعمیرات لوازم خانگی در شب عید



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ترشی کلم قرمز رستورانی ترشی کلم قرمز مجلسی ترشی کلم قرمز خوشمزه آموزش ترشی کلم قرمِز خانگی آموزش ترشی کلم قِرمز فوری ترشی استفاده از مخلفات در وعده ناهار و یا شام جزء لاینفک سفره ها محسوب می شود، مخصوصا ما ایرانی ها که در درست کردن هر گونه مخلفات استاد هستیم. یکی از این مخلفات ترشی نام دارد. ترشی انواع و اقسام دارد که هر کدبانو با توجه به ذائقه خود و خانواده اش می کوشد تا بهترین ها را تهیه کند.


 


 


 

طرز تهیه ترشی کلم قرمز خوشرنگ


 


 

اما ما امروز به سراغ ترشی کلم قرمز خواهیم رفت. قصد داریم طرز تهیه این ترشی بسیار خوشمزه را برای‌تان بازگو کنیم. مطمئن هستیم که اگر تا به حال از این ترشی استفاده نکرده اید، با یک بار امتحان مشتری دائم آن خواهید شد.قبل از شروع آموزش و تهیه ترشی کلم قرمز می بایست مواد لازم برای تهیه ترشی که در بالا اورده ایم تهیه کنید
 


 


دستور تهیه ترشی کلم قرمز به شرح زیر است

1) در ابتدای کار کلم قرمز را به هر اندازه ای که فکر می کنید مناسب است، خرد کنید. توصیه می کنیم اندازه های خرد شده نه خیلی بزرگ باشند و نه خیلی کوچک. سپ ظرف بزرگی تهیه کرده و کلم ها را درون آن بریزید.


 

2) حال نوبت اضافه کردن 3 ق غذا خوری نمک به روی کلم هاست. به خوبی بهم بزنید تا نمک به خورد کلم های قرمز برود. حال اجازه دهید به مدت کوتاهی مثلا 1 ساعت ظرف کلم به حال خود باشد. با این کار می خواهیم نمک ها کاملا جذب کلم شود.


 

3) بعد از اینکه این زمان گذشت کلم ها را بوسیله ی صافی آبکش کنید. هنگامی که حس کرده اید آب اضافی کلم ها گرفته شد آن را درون ظرف دلخواه دیگری انتقال دهید. در مرحله بعدی اقدام به ریختن مقداری سرکه و پودر فلفل قرمز به کلم ها کنید. دقت کنید که سرکه سفید باید کاملا همه کلم را پوشش بدهد.


 

4) توصیه می کنیم بعد از همه این کارها محتویات مخلوط شده را درون ظرف شیشه ای بریزید که رنگش دچار تغییر نشود. دیگر باید به مدت زمان کوتاهی صبر کنید تا ترشی کلم قرمز به خوبی جا بیوفتد. هر چند وقت یک بار می توانید از کمی ترشی تست کنید تا بفهمید ترشی کاملا آماده شده است یا خیر.


 


 

دوستان عزیز اگر روشهای جذاب تری برای تهیه ترشی کلم قرمز دارید ما را از طریق نظرات پایین صفحه در جریان بگذارید. اگر روش‌تان جالب بود حتما با نام خودتان آن را در سایت منتشر خواهیم کرد.


 

 ترشی کلم قرمز فوری , طرز تهیه ترشی کلم قرمز رستورانی , آموزش ترشی کلم قِرمز مجلسی

 ترشی کلم قرمز فوری , طرز تهیه ترشی کلم قرمز رستورانی , آموزش ترشی کلم قِرمز مجلسی


 

دیدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای روزگار محفوظ است. هرگونه کپی از مطالب یا قسمتی از یک مطلب بدون ذكر منبع و لینک فعال به همان مطلب در روزگار پیگرد قانونی دارد

ترشی کلم قرمز یکی از ترشی محبوب در میان ایرانیان است. این ترشی را در هر رستورانی می توانید مشاهده کنید. تهیه این ترشی بسیار آسان است و به راحتی می توانید این ترشی را در منزل تهیه نمایید.

آموزش تهیه ترشی و دستور تهیه ترشی کلم قرمز خوشمزه در منزل

سرکه :•: به میزان کافی

طرز تهیه ترشی کلم قرمز خوشرنگ

کلم قرمز :•: به میزان دلخواه

نمک :•: به میزان کافی

پودر فلفل قرمز :•: به میزان کافی

آموزش تهیه ترشی و دستور تهیه ترشی کلم قرمز خوشمزه در منزل

برای تهیه ترشی کلم قرمز ابتدا کلم قرمز را بشورید و بعد با چاقو آن را نصف کنید و در آبکش بگذارید تا آب اضافه آن از بین برود و سپس روی تخته بگذارید و ریز خرد کنید و در شیشه یا دبه بریزید

و در کاسه ای مقداری از سرکه را بریزید ونمک و پودر فلفل را نیز بیفزایید وهم بزنید تا در سرکه نمک و پودر فلفل حل شوند و سپس در دبه یا شیشه بریزید و باقی سرکه را نیز بروی کلم ها بریزید

تا روی کلم کاملا سرکه بیاید سپس در دبه یا شیشه را بگذارید و محکم ببندید و در یخچال یا در جای خنک وسرد قرار دهید. بعداز گذشت 4الی 7روز اگر در آن را بردارید میبینید که کلم ها نرم شده اند و رنگ سرکه نیز قرمز شده است.

اگر دوست دارید سریع تر این ترشی را تهیه کنید میتوانید پس از خرد کردن کلم آن را در قابلمه ای بریزید و آب روی آن بگیرید و زیر شعله را زیاد کنید تا بجوش آید و کلم ها سریع نرم شوند و سپس در شیشه بریزید و باقی مراحل را انجام دهید. از ترشی کلم قرمز برای تزیین سالاد کاهو یا سالاد فصل نیز استفاده میشود.

سلام من مادرم خیلی ترشی درست میکنه و همیشه بهم میگه هیچ وقت چربی و آب به سرکه و ترشی نباید برسه.چربی به هیچ عنوان اما اب اگه میخواید اضافه کنید آب جوشیده خنک اضافه کنید تا روی ترشی کپک های سفید نیادمواد ترشی هم بعد شستن باید خوب خشک باشن

سلام ممنون بابت مطالبتان آب رو باید جوشاند و خنک کرد برای ترشی؟ یا آب عادی بریزیم

سلام فرقی نمی کند

سلام من با دوتا کلم گرفتم یه دبه سرکه رو کامل گرفت.حالا باز ک میکنم خیلی ترشه اسیدیه اسیدی شده.نیازی نبود بهش آب هم اضافه کنیم

سلام بعضی سرکه ها خیلی اسیدی هستن. در این صورت بله می تونید با آب مخلوط کنید.

سلام ما هروقت ترشی کلم قرمز میریزم رنگش قرمز خوشرنگه ولی بعدازچندوقت که میخوایم ازش استفاده کنیم سیاه سیاه میشه…مشکل کجاست چرا رنگش سیاه میشه؟

سلام در بیشتر مواقع سرکه قرمز باعث کدر شدن رنگ ترشی می شود. از سرکه سفید استفاده کنید.

سلام.ممنون از مطالبتون. اگه مراحل ترشی تموم شده باشه و درش را بشته باشیم. روز بعد میتونیم به اون فلفل و سیب ترشی اضافه کنیم. یعنی میخوام بدونم کپک نمیرنه یه وقت ؟؟ ممنونم

سلام خواهش می کنم خیر مشکلی نداره

طرز تهیه ترشی کلم قرمز خوشرنگ
طرز تهیه ترشی کلم قرمز خوشرنگ
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *