ضرر ليزر زير بغل

دوره مقدماتی php
ضرر ليزر زير بغل
ضرر ليزر زير بغل

فال کارت یک فال جدید ، ارائه شده از سایت نیک صالحی می باشد و طرح ، شرح و  تعداد کارتها کاملا اختصاصی می باشد. این فال برای اولین بار  توسط سایت نیک صالحی تولید شده ، و هیچ ارتباطی به فالهای مشابه ندارد. فال کارت متشکل از ۶۰ کارت ، یعنی چهار گروه ۱۵ تایی می باشد که برای گرفتن فال  به طور تصادفی سه ، پنج الی هفت کارت را از میان آنها انتخاب میکنیم .

برای گرفتن فال کارت ابتدا به مدت چند ثانیه افکار خود را متمرکز کرده و به چیزی فکر نکنید .

در پایین صفحه ۶۰ کارت در چهار دسته ی پانزده تایی ، به پشت ، نمایش داده شده ، شما باید از بین آنها هفت کارت انتخاب کنید که بعد از انتخاب هر کارت در قسمت نتیجه ی فال ،  توضیحات آن  ظاهر میشود . (دقت  کنید که با هر کلیک فقط و فقط یک کارت ظاهر میشود  ، شما میتوانید تعبیر آن را یکی یکی و یا پس از پایان هفت انتخاب از قسمت نتیجه ی فال مطالع کنید .

ضرر ليزر زير بغل

دوره مقدماتی php

جهت گرفتن دوباره فال  روی دکمه فال مجدد ، در پایین همین صفحه کلیک کنید و  مراحل بالا را تکرار کنید .

 

بیننده گرامی ،  اعتقاد به فال و فالگیری چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست ، لطفا به این قسمت فقط و فقط به عنوان سرگرمی نگاه کنید. 

ضمنا سایت نیک صالحی ، هیچ گونه فعالیتی در زمینه گرفتن فال به صورت حضوری و تلفنی ندارد .

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

این سایت صرفا جهت افزایش اطلاعات پزشکی هموطنان ایجاد شده و به هیچ وجه جنبه تبلیغاتی ندارد.

آدرس : اصفهان – خیابان آمادگاه – کوچه سپاهان – مجتمع سپاهان ۳ – ط ۲
تلفن ثابت: ۰۳۱۳۲۲۴۰۴۶۴
تلفن همراه: ۰۹۰۱۴۲۰۳۹۵۹
ایمیل: [email protected]
لطفا قبل از مراجعه به مطب دکتر سعیدی مخصوصا عزیزانی که قصد استفاده از خدمات لیزر مطب را دارند، از طریق تلفن هایی که در قسمت های مختلف سایت درج گردیده، جهت هماهنگی تماس حاصل نمایید. با تشکر…

یکی از روشهای زیبایی برای افردی که تمایلی به تراشیدن، موم انداختن، کندن و سایر روشهای حذف موهای زائد ندارند، استفاده از لیزر می باشد. در این روش از اشعه لیزر برای حذف موهای زائد نواحی مختلف بدن مانند: زیر بغل، بیکینی، دست و پا و صورت استفاده می شود.

آرین سیما – کلینیک کاشت مو و کاشت ابرو

استفاده از لیزر زیر بغل شما را از رنج استفاده ی مداوم از دیگر روش ها رها می کند. لیزر زیر بغل بسیار آسان و ساده است و مراحل آن به شرح زیر است:

⚠ توجه: افراد با موهای مشکی بیشترین نتیجه را از لیزر موهای زائد می گیرند.

لیزر موهای زیر بغل طی چندین سال گذشته نتایج موفقیت آمیزی داشته است. این تکنولوژی برای رسیدن به نتایج بهتر، به طور دائم بهبود پیدا می کند. چند تار موی نازک بعد از لیزر رشد می کند اما بیش تر از آن نخواهد شد و در پایان دوره ی لیزرتراپی، زیر بغل شما کاملاً صاف و بدون مو است.

در مورد مراقبت های بعد از درمان، مواردی وجود دارد که باید آن ها را به دقت اجرا کرد و ادامه داد.

ضرر ليزر زير بغل

اگر درمان به طور کامل و به درستی انجام شده باشد، زمان استراحت یا خیلی کم است یا اصلاً نیازی به استراحت نیست. ممکن است اثرات جانبی خفیفی بعد از درمان ایجاد شود که نهایتاً ظرف مدت 3-2 روز برطرف می شود.

باید بعد از هر جلسه ی درمانی حداقل به مدت 3-2 هفته از نور خورشید اجتناب کنید و بهترین راه برای اجتناب از هرگونه آسیب یا پیشامد ناخوشایندی، استفاده از کرم ضد آفتاب است.

آسان ترین راه برای حذف دائمی موهای زیر بغل استفاده از لیزرتراپی است. تعداد جلسات درمانی مورد نیاز از فردی به فرد دیگر متغیر است و علت آن هم کیفیت و ضخامت فولیکول های مو است که می تواند منجر به کاهش یا افزایش تعداد جلسات شود. موهای زبر و خشن به تعداد جلسات بیش تر نیاز دارند در حالی که برای موهای نرم و نازک، تعداد جلسات کمی کافی است.

لیزرتراپی ممکن است اثرات جانبی داشته باشد، البته بیش تر افراد هیچ مشکلی پیدا نمی کنند، اما به هرحال اگر پوست حساسی دارید ممکن است دچار مشکلات خفیفی شوید، از جمله:

این شایع ترین مشکل است. بعد از هر جلسه ممکن است مقدار کمی تحریک و قرمزی به وجود بیاید که ظرف دو یا سه روز ناپدید می شود. حتی ممکن است مقداری درد ایجاد شود، اما خیلی به ندرت این اتفاق می افتد.

طبق آمار، حدود ده درصد افراد از این مشکل رنج می برند. فولیکول مویی که به وسیله ی لیزر سوخته می شود باعث ایجاد این زخم های خشک می شود. البته این مشکل طولانی مدتی نیست و خیلی از آن ها می ریزند.

برای اطمینان از این که این پوسته ها و زخم ها موجب ایجاد مشکلات بیشتر مانند عفونت یا اسکار نمی شوند، مراقبت های بعد از درمان را کاملاً جدی بگیرید.

بسیار مهم است که حین لیزرتراپی از عینک های محافظ تایید شده استفاده کرد. همیشه از محافظ چشم ها استفاده کنید، چون اگر در این امر کوتاهی کنید مشکلات شدید بینایی ایجاد می شود و حتی می تواند منجر به نابینایی شود.

هنگام استفاده از هر نوع درمان زیبایی، احتمال عفونت وجود دارد. ریسک عفونت برای لیزرتراپی بسیار بسیار کم و تقریباً نادر است اما به هر حال ممکن است اتفاق بیفتد. برای اطمینان از این که دچار عفونت نمی شوید، مراقبت های بعد از درمان را پیگیری کنید.

به جای ماندن زخم و اسکار در لیزرتراپی بسیار نادر است، اما اگر رخ داد دائمی است. این مورد فقط زمانی اتفاق می افتد که لیزر برای آن نوع پوست یا مو مناسب نبوده است یعنی ممکن است متخصص پوست یا تراپیست در این مورد اشتباه کرده باشند. البته این امکان هم وجود دارد که پوست شما بسیار حساس بوده باشد. پس به یک کلینیک کاملاً حرفه ای که متخصصان پوست و تراپیست های باتجربه و حرفه ای دارد مراجعه کنید.

پوست بعد از لیزرتراپی ممکن است تیره تر یا روشن تر شود. البته این موضوع برای کسانی صادق است که پوستی تیره دارند. این تغییر رنگ، ظرف یک هفته از بین می رود و رنگ پوست به حالت طبیعی برمی گردد.

بله، استفاده از لیزر برای زدودن موهای زائد، نتایج دائمی در پی خواهد داشت. لیزرتراپی یک روش علمی برای حذف دائمی موهای بدن است، گرچه در برخی مطالعات، رویش مجدد مو گزارش شده است.

در مواردی که لیزر ضعیف باشد یا شما دچار اختلالات هورمونی باشید، احتمال این که موها دوباره رشد کنند وجود دارد. برخی افراد تا شش ماه بدنی بدون مو دارند و پس از آن موها به طور خیلی نازک رشد می کنند. در این موارد می توان از یک جلسه ی اضافی استفاده کرد و اگر نیاز بود آن را ادامه داد.

⚠ توجه: فقط چند جلسه از لیزرتراپی استفاده کنید و بعد از آن، دیگران نگران هدر رفتن پول و زمان خود نخواهید بود.

 

دکتر فاطمه یکه زارع متخصص کاشت مو و کاشت ابرو در کلینیک آرین سیما

دکتر فاطمه یکه زارع عضو انجمن جراحان پیوند موی طبیعی و دارای بورد پیوند موی طبیعی از آمریکا ABHRS است. تخصص ویژه کلینیک کاشت مو آرین سیما در این مرکز کاشت موی طبیعی به روش های میکروسرجری (FUT) و روش غیرجراحی (FIT) و تکنیک نوین (SUT) است.

مطلب قبلی

جلوگیری از ریزش مو با استفاده از فیناستراید

مطلب بعدی

آیا لیزر بیکینی خطرناک است؟

لیزر موهای زائد

آیا لیزر بیکینی خطرناک است؟

آیا لیزر موهای زائد در بارداری پیشنهاد می شود؟

آیا لیزر موهای زائد موجب سرطان پوست می شود؟

مقالات

ضرر ليزر زير بغل


علت شوره سر چیست؟ [ + درمان شوره سر ]


تزریق فیلرها (ژل و چربی)

جلوگیری از ریزش مو با استفاده از فیناستراید

آخرین مقالات


علت شوره سر چیست؟ [ + درمان شوره سر ]


رفع اسکار و جای زخم و جای آکنه (جوش)

میکرونیدلینگ چگونه انجام می شود؟ [ + عوارض]

هر آنچه که باید درباره ی عمل لیفت صورت بدانید

محبوب ترین مقالات

مزوتراپی صورت چیست؟ [ مزایا و عوارض مزوتراپی صورت ]


عوارض ماینوکسیدیل در دراز مدت

هر آنچه که باید درباره ی روش پی آر پی مو بدانید


رفع جای جوش با استفاده از آر اف فرکشنال

آدرس:
میدان ونک -ابتدای گاندی جنوبی- ساختمان پزشکان شماره ۱۴۲- طبقه سوم – واحد ۳۴ – کلینیک تخصصی پوست و مو آرین سیما

تلفن های تماس
۸۸۸۷۶۰۰۱- ۸۸۸۷۶۰۰۲-۸۸۷۹۹۳۰۵-۰۹۱۲۶۴۵۷۳۷۹


ایمیل:
info[at]ariansima.com

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

ضرر ليزر زير بغل
ضرر ليزر زير بغل
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *