صابون گانودرما دکتر بیز

دوره مقدماتی php
صابون گانودرما دکتر بیز
صابون گانودرما دکتر بیز

۳۹۵,۰۰۰ ریال

صابون گانودرما دکتر بیز

Dr. Biz Ganoderma Soap

گانودرما نام یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت فرآوری شده، توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. صابون گانودرما و قهوه گانودرما دکتر بیز، دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند. مشاهده مجوزها

صابون گانودرما دکتر بیز

زیبایی به همراه سلامتی یکی از مهمترین مسائل در میان انسانها تلقی میشود. امروزه تقریبا در تمامی کشورهای دنیا مراکز و کلینیکهای زیبایی فراوانی وجود دارند که به افراد بسیاری که روزانه به آنها مراجعه میکنند خدمات خود را ارائه میدهند. محققان به مطالعه و تحقیق در باره ی رازهای زیبایی میپردازند، متدها و روشهای مدرن عملهای زیبایی هر روز گسترده تر و تخصصی تر از قبل میشوند و حتی روانشناسان از زیبایی به عنوان یکی از مهمترین عوامل برای افزایش اعتماد به نفس افراد و برقراری ارتباط در جامعه نام میبرند.

دوره مقدماتی php

پوست صورت به عنوان برجسته ترین عضو برای زیبایی در نظز گزفته میشود و اصلی ترین ملاک هر فرد برای زیبایی تلقی میشود. خوب است که بدانید پوست صورت به علت ارتباط مستقیم با نور خورشید و سایر آلودگی های محیطی از جمله آلودگی هوا دچار آسیب های جدی ای میشود که به مرور زمان به اشکال مختلفی از جمله چین و چروک، انواع عفونت های پوستی و جوش، خود را نشان میدهند و یکی از مهمترین اقدامات برای تداوم زیبایی پاکسازی و سلامت پوست صورت میباشد.

امروزه صابونهای مخصوص زیبایی، ماسکهای زیبایی مخصوص صورت، انواع کِرِمها ی آبرسان و اِسکراپ های پوست و … همگی ابزارها و راهکارهایی برای بهبود کیفیت پوست صورت و افزایش زیبایی به حساب می آیند

در ادامه با یکی از جدیدترین و کارآمدترین محصولات تولید شده در زمینه زیبایی و سلامت پوست صورت یعنی صابون گانودرما بیشتر آشنا خواهیم شد.

صابون گانودرما در واقع صابونی غنی شده با عصاره ی طبیعی قارچ گانودرما می باشد که تمامی خواص گانودرما را دارا بوده و میتواند باعث تغذیه ی پوست شده و به طراوت و شادابی پوست کمک بسیاری بکند. این صابون میتواند به خوبی جایگزین تمامی صابونهای زیبایی رایج در بازار بشود و به دلیل نداشتن مواد شیمیایی مضر که اغلب در صابونهای زیبایی به چشم میخورد کمک بسیاری به سلامت پوست صورت بکند.

صابون گانودرما با دارا بودن مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی موجود در قارچ گانودرما، موجب بازسازی سلولهای پوستی و کاهش چین و چروکهای سطحی و جوانسازی در پوست شده و با افزایش گردش خون منجر به افزایش اکسیژن رسانی به پوست و در نتیجه طراوت و شادابی بیشتر پوست صورت میشود.

همچنین قارچ گانودرما لوسیدوم به دلیل خواص ضد عفونی کننده و ضد التهابی که دارد برای پیشگیری از عفونت های پوستی، آکنه و جوش صورت نیز بسیار مفید می باشد.

وجود مواد فعال بیولوژیک در قارچ گانودرما اعم از انواع استرول ها، پروتئین ها ، پلی ساکارید ها، تری ترپنوئیدها و ملانین ها باعث شده که صابون گانودرما به یک غذای کامل پوست صورت تبدیل شود به گونه ای که شستشوی مداوم پوست با این صابون منجر به تغذیه ی کامل پوست صورت و در نتیجه شفاف و روشن شدن پوست میشود.

همچنین مصرف این صابون باعث تنظیم شدن PH پوست صورت شده و از حشکی بیش از حد آن جلوگیری می کند.

همچنین می توانید خواص گانودرما را در وب سایت های معتبر بین المللی مطالعه فرمایید: Ganoderma benefits for skin

قیمت صابون گانودرما دکتر بیز ۳۹،۵۰۰ تومان می باشد که قیمت مصوب شرکت دکتر بیز می باشد و روی بسته درج شده است. در صورتی که مشاهده کردید قیمت صابون گانودرما بیز، پایین تر از این مبلغ در مغازه ها و سایت ها و صفحه های اینستاگرام درج شده است، محصول غیراصل است.

برای اثر بخشی کامل، صابون را با مقداری آب روی پوست بمالید تا کف پایدار ایجاد شود حداقل یک دقیقه پوست صورت را با کف ایجاد شده روی پوست به آرامی ماساژ دهید و سپس کمی با آب بشویید.

ترکیبات صابون گانودرما دکتر بیز عبارتست از:

سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

38/14774

1928

نیلوفر شهبازی – ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

من میخوام این محصول رو بخرم ولی نگرانم که پوستمو خشک کنه، لطفا راهنماییم کنید

گانوتراپیست – ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

گانودرما به صورت طبیعی تنظیم کننده ی PH پوست بوده و به هیچ وجه باعث خشک شدن نمیشود

رضا مرتضوی – ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

صابون گانودرما دکتر بیز

سلام من برای بیماری پیسی تهیه کردم واجبه که در کنار نوشیدن قهوه ها از شامپو و صابون هم استفاده کنم؟

گانوتراپیست – ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

مصرف صابون و شامپو در کنار نوشیدن قهوه ها قطعا میتواند کمک بسیاری به بهبود شرایط خارجی پوست و بازیابی سلولی در سطح پوست بکند به علاوه گانودرما به صورت طبیعی تنظیم کننده ی PH پوست نیز میباشد.

محمدرضا – ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

چجوری میتونم این محصول رو سفارش بدم؟

گانوتراپیست – ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

جهت سفارش هم میتونید از طریق فروشگاه سایت اقدام کنید و هم با شماره هایی که در داخل سایت قرار داده شده اند تماس بگیرید

مهدی – ۵ آبان ۱۳۹۸

اثر این صابون روی پوست از کی نشون میده و ایا بعد از کنار گزاشتنش دوباره به شراط قبل مصرف که همون جوش و چین و چروک باشه بر میگردیم؟

گانوتراپیست – ۱۱ آبان ۱۳۹۸

  • عکسهای فانتزی جدید دخترانه
  • پوست در هر سنی و هر شرایطی نیاز به مراقبت دارد و قطعا اگر مراقبتهای لازم انجام نشود پوست آسیب میبیند و مستعد چین و چروک و سایر مشکلات میشود. صابون گانودرما به عنوان یک ماده ی مراقبت کننده ی پوست کاربرد بسیار تاثیرگذاری دارد و منجر به محافظت و پاکسازی پوست میشود.

    mahtab – ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

    برای شخصی که خیلی پوست دستش خشک و‌قرمزی داره صابون گانودرما توصیه خوبی هست؟؟؟ باعش خشک تر شدمش نمیشه؟؟

    گانوتراپیست – ۱ اسفند ۱۳۹۸

    به صورت کلی مصرف صابون و شامپوهای گانودرما به لطف وجود عصاره ی قارچ گانودرما در آنها به صورت طبیعی باعث تنظیم PH پوست میشود. و از خشک شدن و یا چرب شدن بیش از حد پوست جلوگیری میکند.

    محمدحسین – ۱۲ فروردین ۱۳۹۹

    سلام برای ویروس hpv زگیل تناسلی این محصول کارساز هستش بخرم

    گانوتراپیست – ۱۴ فروردین ۱۳۹۹

    قهوه ی گانودرما دارو نیست که درمان کند بلکه یک مکمل غذایی هست که میتواند باعث پیشگیری از بیماری های مختلف و کمک به درمان بیماری بکند در رابطه با زگیل تناسلی باید بدونید که تنها راه غلبه بر این بیماری تقویت سیستم ایمنی بدن است که به دلیل اینکه قارچ گانودرما میتواند باعث تقویت و تنظیم سلولهای ایمنی بدن بشه میتواند تاثیرات مثبتی بر روی بیماری داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر گانودرما و زگیل تناسلی را مطالعه کنید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *صابون گانودرما دکتر بیز

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    سبد خرید شما خالی است.

    زیبایی پوست با استفاده از صابون گانودرما دکتر بیز

     

    قارچ گانودرما یکی از مواد غذایی بسیار با ارزش است که دارای خواص درمانی بسیاری برای سلامتی بدن و پوست می باشد. صابون گانودرما یکی از محصولات تولید شده از این ماده با ارزش است که مصرف آن در درمان بسیاری از مشکلات پوستی می تواند بسیار موثر واقع شود. صابون قارچ گانودرما بیز یکی از بهترین صابون های ارگانیک موجود در بازار است که می توانید آن را به راحتی تهیه کرده و استفاده کنید و در پایان دوره دارای پوستی شفاف، صاف و شاداب شوید. در این مطلب توضیحات مختصری در مورد این صابون بسیار مهم و تاثیرگذار می دهیم همراه ما باشید.صابون گانودرما دکتر بیز

    گانودرما نوعی قارچ است که در طب سنتی ماده ای بسیار ارزشمند است و دارای خاصیت درمانی بسیار بالایی است. این قارچ حدود ۵ هزار سال پیش در چین کشف شد و در آن زمان ها به دلیل اینکه قیمت بسیار بالایی داشت، فقط افراد ممتول و پادشاهان از آن استفاده می کردند. اما پس از گذشت مدت زمانی از قارچ گانودرما در کشورهای دیگری همچون ایران نیز استفاده شد. گانودرما به دلیل ترکیباتی که دارد، دارای خواص بی نظیری است. گانودرما در درمان بیماری های بسیاری همچون بیماری های قلبی، سرطان، بیماری های گوارشی، کبد، بیماری های مفصلی، کم خوابی و … استفاده می شود و تاثیر بسیار بالایی در درمان این دسته ار بیماری ها دارد. امروزه از قارچ گانودرما به اشکال مختلفی همچون پودر،عصاره، استفاده در وسایل آرایشی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

    تصویر شماره ۱

    پوست  یکی از مهمترین قسمت های بدن است و له دلیل اینکه پوست بر روی زیبایی به صورت مستقیم تاثیر می گذارد، باید در برابر عوامل محیطی و آفتاب از آن نگهداری کرد تا کمترین آسیب به آن وارد شود. گانودرما یکی از بهترین مواد غذایی با ارزش برای پوست است که با ترکیبات معجزه آسایی که دارد، شادابی و زیبایی را برای پوست به ارمغان می آورد.

    تصویر شماره ۲

    صابون گانودرما یکی از محصولات بسیار عالی برای پوست است که از همان قارچ گانودرما ساخته می شود و برای پوست ماده ای ارزشمند است.  پوست به علت اینکه در معرض مستقیم عوامل محیطی و نور آفتاب قرار دارد، به سرعت نیز مملو از انواع آلودگی ها شده و همین امر به پیر شدن پوست و ایجاد چین و چروک، جوش و لک بر روی پوست می انجامد. بنابراین صابون گانودرما می تواند یکی از بهترین محصولات برای تمیز شدن پوست و رفع همه مشکلات پوستی باشد.فواید صابون گانودرما برای پوست بسیار زیاد است و همان خواص ماده اصلی را دارا می باشد. صابون گانودرما دکتر بیز یکی از بهترین صابون های گانودرمای موجود در بازار است که در زیبایی پوست بسیار تاثیر گذار است و پوستی زیبا و سالم را برای شما به ارمغان می آورد.

    تصویر شماره ۳

    در تولید صابون های گانودرما دکتر بیز از محصولات کاملا ارگانیک استفاده شده است که این مواد کوچکترین حساسیتی را برای پوست به وجود نمی آوردند و همه می توانند از صابون دست و صورت گانودرما بیز به راحتی استفاده کنند. در صابون دست و صورت گانودرما از ترکیبات ذیل استفاده شده است.

    اما بیشترین و مهمترین قسمت تشکیل دهنده این صابون، گانودرما است و به جرات می توان گفت که صابون حاوی گانودرما دکتر بیز یکی از بهترین انواع صابون گانودرما موجود در بازار است.

    تصویر شماره ۴

    صابون گانودرما برای پوست همانگونه که گفته شد دارای اثرات بسیار عالی است.  مواد بیولوژیک موجود در صابون گانودرما پس از استفاده آزاد شده و باعث رفع چین و چروک، لک های پوستی، جوانسازی و زیبایی پوست می شود. این مواد بیولوژیک حاوی انواع پروتئین ها، پلی ساکاریدها، استرول ها و ملانین می باشد که نقشی بسیار مهم و حیاتی در سلامتی پوست دارند. خواص صابون گانودرما به گونه ای است که پس از یک دوره مصرف صابون گانودرما متوجه تغییراتی بسیار اساسی بر روی پوست خود خواهید شد.

    تصویر شماره ۵

    استفاده از صابون گانودرما بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید. برای اینکه از خواص صابون گانودرما بیز بهره مند شوید، بهتر است ابتدا صورت خود را با آب مرطوب کرده و سپس به مقدار لازم از کف آن را بر روی صورت خود مالیده و سپس یک دقیقه بگذارید بر روی صورت بماند و سپس آن را بشویید.

    تصویر شماره ۶

    این صابون معجزه آسا دارای خواص بیشماری است و همانگونه که گفته شد در کوتاه مدت می توانید تاثیرات شگرف آن را بر روی پوست خود مشاهده نمایید.

    تصویر شماره ۷

    پیسی یکی از مشکلات پوستی است که در آن لک هایی سفید بر روی پوست ایجاد می شود. در بیماری پیسی سلول های تولید کننده رنگدانه تخریب می شوند و همین امر سبب ایجاد لک های سفید بر روی پوست می شود. این لک ها در هر قسمتی از بدن ممکن است بوجود آیند و به همین دلیل باعث کاهش اعتماد بنفس در شخص مبتلا به پیسی می شود. گانودرما یکی از بهترین موادی است که در درما پیسی بسیار موثر است. صابون گانودرما برای پیسی می تواند باعث کاهش لک های ایجاد شده ناشی از پیسی بر روی پوست شده و از طریق افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، از ابتلای افراد به این بیماری پوستی جلوگیری نماید.

    تصویر شماره ۸

    اگر شما هم از مشکلات پوستی رنج می برید، پس فرصت را از دست ندهید و هر چه سریع تر این صابون با ارزش و پر از خاصیت را تهیه کنید و از خواص بی نظیر و بی شمار ان بهره مند شوید. اما نکته ای که در تهیه صابون قارچ گانودرما بیز وحود دارد این است این محصول را باید از نمایندگی های معتبر محصولات بیز خریداری کنید زیرا  برخی از افراد سودجو اقدام به فروش محصولات تقلبی دکتر بیز از جمله این صابون نموده اند که هیمن امر سبب سلب اعتماد افراد شده و افرادی که این محصولات را خریداری می کنند، گمان می کنند که صابون تاثیری ندارد. بنابراین برای خرید صابون گانودرما دکتر بیز، می توانید این محصول اصل را از فروشگاه پرشین خرید که یکی از نمایندگی های فروش محصولات بیز است خریداری کنید.

    صابون گانودرما قیمتی بسیار مناسب دارد و  قیمت صابون گانودرما بیز در سایت پرشین خرید بسیار مناسب است و همه می توانند ان را خریداری کنند. این صابون همه خواص صابون قارچ گانودرما را دارا می باشد و شما می توانید بدون صرف کوچکترین هزینه و وقت، آن را به صورت غیرحضوری و اینترنتی از پرشین خرید سفارش دهید. پس از سفارش این محصول، صابون در اسرع وقت برای شما به درب منزل ارسال شده و شما خریدی راحت و عالی را می توانید تجربه کنید.

     

     

     

     

    صابون گانودرما قیمت, قیمت عطر ایفوریا , خواص شامپو گانودرما دکتر بیز , قیمت ادکلن euphoria مردانه اصل , ادکلن euphoria زنانه , خرید ادکلن ایفوریا اینتنس , قیمت ادکلن ایفوریا گلد زنانه, خرید شامپو گانودرما برای موهای چرب, قیمت شامپو گانودرما برای موهای خشک ,  قیمت شامپو گانودرما روزانه,خرید دستگاه لاغری شکم و پهلو, کمربند لاغری ویبره حرارتی, قیمت شلوارک ویبره حرارتی, انواع تیشرت لاغری, قیمت تی شرت لاغری هات شیپر, قیمت شلوارک لاغری هات شیپر, فروش شلوارک لاغری, شکم بند زنانه, شکم بند لاغری هات بلت, قیمت تاپ هات شیپر, خرید شلوار لاغری هات شیپر,شکم بند لاغری طبی, خرید شکم بند هات شیپر, فروش تاپ هات شیپر قیمت شلوار لاغری هات شیپر, گن میس بلت , گن هوک دار شنی, قیمت گن شنی, دمنوش لاغری شکم و پهلو, رکابی لاغری مردانه, قیمت گن آه برا, خرید گن کاسمارا, فروش گن لاغری نانو مردانه, فروش گن لاغری اسلیپ, خرید گن لاغری زنانه اسلیم لیفت, فروش گن لاغری اسلیم لیفت مردانه, کمربند لاغری شکم و پهلو, اسلیم اند لیفت, خرید کمربند لاغری زنانه, گن اسلیم, تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر, خرید پکیج هات شیپر, کمربند لاغری هات بلت, بهترین سوتین لاغری, قیمت سوتین هات شیپر, خرید گن زنانه, قیمت گن لاغری, فروش گن مردانه, خرید گن لاغری مردانه فورمیسی, گن لاغری ویکر , زیرپوش لاغری مردانه اصل, خرید گن لاغری بالا تنه, گن لاغری کاسمارا مردانه, گن کاسمارا زنانه, خرید گن لاغری یکسره, گن لاغری بازو, گن لاغری مردانه وی کر, خرید گن لاغری زنانه وی کر,دمنوش لاغری شکم, دمنوش کومین دربند, مراکز فروش دمنوش مهرگیاه, گن لاغری اسلیم, قیمت چای سبز, چای سبز کیسه ای, خرید قهوه سبز اصل , بلوبری برای لاغری , قیمت چای قرمز , قیمت تی شرت لاغری هات شیپر, شلوارک لاغری مردانه, تاپ و شلوارک زنانه, قیمت تاپ و شلوارک هات شیپر, فروش سوتین لاغری, کمربند هات بلت, پکیج هات شیپر, فروش گن لاغری فورمیسی پادار, فروش گن لاغری زنانه فورمیسی , خرید گن لاغری بازو, فروش گن لاغری یکسره,قیمت گن لاغری یکسره, رکابی لاغری,رکابی لاغری مردانه, بافتنی با قلاب خانم یاوری, سی دی آموزش قلاب بافی خانم پاشایی, خانم کتلی قلاب بافی,سی دی آموزش قلاب بافی خانم یاوری, خانم پاشایی قلاب بافی, خرید کتاب خیاطی, کتاب آرایش و پیرایش فنی حرفه ای,خرید کتاب آموزش آرایشگری , قیمت کتاب آشپزی رزا منتظمی, حجم دهنده لب fullips , لژ های افزایش قد , پاشنه مخفی مردانه , کفی ژله ای , پد افزایش قد ,پد افزایش دهنده قد, خرید پد زیر بغل فرش وی , قیمت قهوه سبز تی بگ, شماره تماس قهوه سبز سهله ,خرید اینترنتی قهوه سبز سهله , خرید قهوه سبز ۱۱۱ , قیمت دمنوش بلوبری ۱۱۱, قیمت چای سبز دم کردنی, نایسر دایسر , خرید چای سفید اصل, فیلم اموزش بافتنی خانم کتلی , قیمت چرخ خیاطی هندی استیچ, بهترین دستگاه برای لاغری شکم, کمربند لاغری ویبره, نمایندگی هات شیپر, فروش تی شرت لاغری, قیمت شلوارک هات شیپر, فروش کمربند لاغری شکم, آموزش دریبل زدن در فوتبال , نایسر دایسر, خرید اینترنتی چای سفید تیما, آموزش بافتنی خانم کتلی , چرخ خیاطی مسافرتی , خرید اینترنتی سی دی آموزش قلاب بافی , فروش دستگاه کوچک کننده شکم, اموزش بافتنی خانم منصوره یاوری , کمربند لاغری ویبره حرارتی, هات شیپر اصل, تیشرت لاغری زنانه, هات شیپر شلوارک لاغری, خرید کمربند لاغری زنانه, آموزش فوتبال پایه , شن کینتیک سند , خرید شن جادویی model sand ,شن model sand , لباس پسرانه بن تن , خرید شن جادویی یک کیلویی, شن جادویی دو کیلویی, شن جادویی ۷۵۰ گرمی, قیمت شن جادویی نیم کیلویی, قیمت شن جادویی اسکوییشی سند ,فروش شن جادویی اسکوییشی سند , پد ضد عرق را از کجا تهیه کنیم, پد زیر بغل , شن جادویی رنگی, ماسک طلا, خرید لباس لاک پشت نینجا , خرید لباس زورو , لباس سوپرمن خرید , خرید اینترنتی , خرید پستی ساعت واقعی بن تن , فروش عروسک انگشتی, شن هپی سند , شن مجیک سند, شن مخصوص بازی کودکان, خرید کتاب آشپزی پانیذ, آموزش ارایش مو , آموزش آرایشگری زنانه , دی وی دی آموزش آشپزی , ,فیلم آموزش , ماسک برای روشن شدن پوست, ماسک ضد چین و چروک صورت, ماسک برای جوان سازی پوست صورت, ماسک صورت سفید کننده, خرید عینک آفتابی پلیس , خرید اینترنتی ساپورت, دستگاه دلمه پیچ تک , جارو شارژی فندکی مخصوص ماشین , قیمت ماژیک مجیک پن , قیمت گچ مو, اسباب بازی جینو , قیمت ماشین کنترلی دیوانه, قیمت تقسیم کننده کشو, ساپورت لاغری , قیمت دلمه پیچ , آموزش حرکات بدنسازی , بهترین مارک برس حرارتی , قیمت ساعتهای جی شاک , ساعت مچی g shock , خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی, متد گرلاوین در خیاطی , آموزش خیاطی راوندی , میس بلت , گن کاسمارا مردانه, خرید گن کاسمارا زنانه, خرید اینترنتی گن کاسمارا, فروش گن آه برا , گن لاغری بالاتنه, فروش گن لاغری نانو مردانه, لیوان جادویی, ماگ طرح لنز دوربین, فروش ماگ استارباکس, قیمت گن ساعت شنی, گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اصل, گن لاغری مردانه اسلیم اند لیفت, خرید گن لاغری v care , گن لاغری وی کر مردانه, قیمت گن لاغری فورمیسی, شکم بند لاغری هات بلت, شکم بند لاغری طبی, گن لاغرى مردانه, خرید گن زنانه, گن لاغری اصل, خرید زیرپوش لاغری مردانه, گن اسلیپ, فروش شلوار هات شیپر, شلوار لاغری زنانه, خرید تاپ هات شیپر, قیمت تاپ لاغری, فروش تاپ رکابی زنانه, بافتنی پاشایی, سی دی آموزش بافتنی و قلاب بافی, شلوارک حرارتی, سفارش لباس مرد عنکبوتی , خرید اینترنتی لباس شخصیت های کارتونی , فروش ساعت بن تن , لباس باب اسفنجی دخترانه , شن جادویی رنگی, خرید لباس بتمن برای کودکان , خرید black mask , سفارش لاک حرارتی ویونا, فروش لاک ناخن, میکروتاچ سوییچ بلید اصل , قیمت فر کننده مو مک استایلر, خرید ژل افزایش قد , ارزانترین ژل افزایش قد, قیمت گردنبند مرغ آمین شهرزاد , خرید ساق دست مردانه , رز طلا, خرید کتاب مستطاب آشپزی, چای سبز تیما لاغری , چای سبز لاهیجان, چای سبز دکتر سینا اصل , قیمت دمنوش بوقناق دربند , آموزش آرایش مو مردانه, آموزش آشپزی سنتی ایرانی , خرید ماسک روشن کننده صورت, خرید ماسک ضد چروک صورت, خرید ماسک جوان کننده صورت, خرید ماسک سفید کننده صورت,عینک آفتابی police ,اسلیم لیفت , فروش دستگاه دلمه پیچ , خرید جارو شارژی ماشین , خرید جارو شارژی,جارو برقی شارژی , ماژیک جادویی نقاشی , گچ مو هات هیوز, سگ جینو اسباب بازی , ماشین دیوانه کنترلی, خرید تقسیم کننده کشو, شلوار اسلیم فیت , خرید اینترنتی دلمه پیچ , آموزش بدنسازی حرفه ای, آموزش تصویری بدنسازی , برس صاف کننده برقی مو , خرید ساعت مچی جی شاک, فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی , آموزش خیاطی متد گرلاوین , خیاطی استاد راوندی ,خرید اینترنتی برس صاف کننده مو, ساعت های جی شاک , سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی , متد گرلاوین در خیاطی , خیاطی راوندی , فروش کمربند لاغری میس بلت, گن لاغری کاسمارا مردانه, گن لاغری کاسمارا زنانه, گن لاغری کاسمارا, گن آه برا , گن لاغری بالاتنه زنانه, گن لاغری نانو, لیوان حرارتی, ماگ لنز, خرید لیوان استارباکس, سفارش گن ساعت شنی, گن ساعت شنی قیمت, گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اصل, گن لاغری مردانه اسلیم اند لیفت, خرید گن لاغری v care , گن لاغری وی کر مردانه, قیمت گن لاغری فورمیسی, قیمت شکم بند هات شیپر, خرید شکم بند لاغری, گن برای شکم, گن مردانه, گن لاغری زنانه, خرید اینترنتی گن لاغری, زیرپوش لاغری مردانه, گن اسلیپ زنانه, شلوار هات شیپر, شلوار لاغری, تاپ لاغری هات شیپر, تاپ لاغری زنانه, بافتنی خانم پاشایی , سی دی آموزش بافتنی با میل, شلوارک ویبره حرارتی, لباس مرد عنکبوتی سیاه , لباس شخصیت های کارتونی برای کودکان , خرید ساعت بن تن بیگانه تمام عیار , لباس باب اسفنجی دخترانه , خرید اینترنتی شن جادویی, شن های جادویی, فروش ماسک سیاه,بلک ماسک, لاک حرارتی قیمت, میکروتاچ , فر کننده مو مک استایلر , ژل افزایش قد ارزان , انواع گردنبند مرغ آمین , خرید ساق دست تاتو ارزان , قیمت گل رز روکش طلا, کتاب آشپزی نجف دریابندری, چای سبز لاغری تیما , قیمت چای سبز تیما , قیمت چای سینا, دمنوش بوقناق دربند, ادکلن بلک افغان ,خرید ادکلن بلک افغان , عطر مردانه بلک افغان, تستر ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل ,خرید تستر ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل, عطر کوکو,خرید عطر کوکو چنل,فروش عطر کوکو چنل,خرید عطر کوکو شنل زنانه, قیمت ادکلن کرد اونتوس,قیمت ادکلن اونتوس کرید,ادکلن کرید اونتوس قیمت, خرید کرید اونتوس مردانه, خرید بلک افغان ۳۰ میل , عطر اونتوس زنانه, فروشگاه هدست واقعیت مجازی,خرید اینترنتی هدست واقعیت مجازی,خرید vr,قیمت عینک واقعیت مجازی,عینک های مجازی, فروش پمپ باد فندکی , ترازوی آشپزخانه ارزان , سطل زباله ماشین, قیمت دستمال سر و گردن اسکلتی,قیمت دستمال سر اسکلتی,خرید دستمال سر اسکلتی , انواع جوراب واریس, عینک دید در شب, فروش عینک سه بعدی,قیمت عینک سه بعدی, قیمت ادکلن بلک اوپیوم, قیمت ادکلن ۲۱۲ men , ادکلن ۲۱۲ زنانه صورتی, اسلایسر هندوانه, هدفون زیپی, خرید قفل کابینت کودک, خرید قفل کابینت کودک پویا, دستمال جادویی وایت اند وایت اصل , عینک شنا فونیکس, پرده توری مجیک مش, شورت پروتز دار مردانه, چسب سینه, سفید کننده دندان وایت لایت, تابه رژیمی دسینی, سوهان برقی پرومکس, قیمت سوهان برقی ماراتون, قیمت سوهان ناخن برقی استرانگ, خرید سوهان برقی ناخن, جوراب شلواری شیشه ای سفید, جوراب شلواری پنتی, خرید جوراب شلواری بچه گانه, خرید اینترنتی جوراب شلواری زنانه,جوراب شلواری توری زنانه, نمایندگی جوراب واریس sigvaris ,نمایندگی جوراب سیگواریس, ادکلن تام فورد , خرید لیوان شیشه ای بادکش , قیمت دستگاه بادکش خانگی , قیمت قوزبند طبی , کیف آرایشی رولی , بیگودی جادویی مجیک , گوش پاکن اسمارت ساب , انواع قوزبند , کیف لوازم ارایش رولی , خرید بیگودی جادویی , لاغری شکم با دستگاه, فروش کمربند ویبره حرارتی, قیمت شلوارک ویبره حرارتی, خرید تی شرت لاغری مردانه, قیمت تیشرت هات شیپر, خرید اینترنتی شلوارک لاغری هات شیپر, شلوارک لاغری زنانه, قیمت شکم بند لاغری, قیمت شکم بند هات شیپر, سایت هات شیپر, خرید تاپ رکابی زنانه, میس بلت پلاس, کمربند لاغری ساعت شنی , قیمت گن لاغری ساعت شنی , فروش دمنوش لاغری شکم, رکابی لاغری مردانه, گن آبرا, قیمت گن لاغری کاسمارا, قیمت گن لاغری نانو, قیمت گن اسلیپ, اسلیم لیفت زنانه, خرید گن لاغری اسلیم لیفت مردانه, کمربند لاغری مردانه, گن اسلیم اند لیفت, فروش کمربند لاغری زنانه, گن اسلیم لیفت اصل, تاپ شلوارک هات شیپر, فروش پکیج هات شیپر, کمربند لاغری hot belt , قیمت سوتین لاغری, سوتین لاغری هات شیپر, قیمت گن لاغری زنانه, گن های لاغری, خرید پستی گن لاغری مردانه, قیمت گن لاغری فرم ایزی, گن وی کر , خرید زیرپوش لاغری مردانه, فروش گن لاغری بالاتنه زنانه, فروش گن لاغری کاسمارا مردانه, فروش گن لاغری کاسمارا زنانه, فروش گن لاغری یکسره, خرید گن لاغری بازو, فروش گن لاغری مردانه وی کر, فروش گن لاغری زنانه وی کر,قیمت گن لاغری یکسره,, گن لاغری بازو, خرید گن لاغری وی کر مردانه, خرید گن لاغری زنانه وی کر, قیمت گن لاغری کاسمارا مردانه, قیمت گن لاغری فورمیسی پادار, قیمت گن لاغری کاسمارا زنانه, شلوار لاغری زنانه,شلوار لاغری مردانه, پیج خیاطی خانم عمرانی, خرید اینترنتی پاشنه افزایش قد, آموزش خیاطی سیما عمرانی, نحوه سفارش قهوه سبز سهله, قیمت دمنوش لاغری دربند, قیمت دمنوش بلوبری ۱۱۱, مصرف چای سبز ۵۰۴۰,چای سبز ۵۰۴۰ برای لاغری, قیمت دمنوش بوقناق دربند , چای سبز کرفس ۵۰۴۰ , نام کتاب خیاطی خانم عمرانی, طریقه استفاده از قهوه سبز سهله, قیمت دمنوش لاغری دربند, خرید دمنوش لاغری بلوبری, چای سبز لاغری ۵۰۴۰ ,نحوه مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ ,زمان مصرف چای سبز لاغری ۵۰۴۰ , ترکیبات چای سبز دکتر سینا, قهوه لاغری ۱۱۱, چای سبز تیما برای لاغری, لاغری با قهوه سبز سهله, خرید آموزش قلاب بافی خانم یاوری, فیلمهای آموزش خیاطی خانم عمرانی, ژل افزایش قد طبی,فروش آموزش خیاطی خانم عمرانی, ژل طبیعی افزایش قد, خیاطی خانم عمرانی بدون الگو, فروش کفش لژ مخفی مردانه, خیاطی ساده سیما عمرانی, خیاطی با الگو خانم عمرانی, قیمت کفی طبی افزایش قد, برنامه های خیاطی خانم عمرانی, انواع خرد کن نایسر دایسر, فیلم آموزش بافتنی خانم کتلی , ساعت بن تن نیروی بی پایان,ساعت بن تن اصل, فروشگاه ساق دست تاتو ,گل رز با ورق طلا , لباس باب اسفنجی برای تولد, لباس بتمن در سریال گاتهام,لباس بتمن واقعی, لباس بن تن جدید, لباس مرد عنکبوتی جدید, لباس مرد عنکبوتی برای بچه ها , لباس پلیس بچه ها, لباس آتش نشانی کودک, لباس هندوانه بچه گانه, لباس مینیون بچه گانه, لباس طرح پاندا, خرید لباس زورو برای کودکان, فروش لباس لاک پشت های نینجا, خرید لباس سوپرمن اصل, اموزش بافتنی خانم پاشایی , اموزش بافتنی خانم منصوره یاوری , سی دی آموزش بافتنی با دست , قیمت آموزش قلاب بافی خانم یاوری, قیمت آموزش قلاب بافی خانم کتلی , قیمت آموزش قلاب بافی خانم پاشایی , خرید آموزش قلاب بافی, خردکن نایسر دایسر اصل , بافت خانم کتلی , ساعت بن تن ,ساعت بن تن سخنگو , طرح تاتو دخترانه روی ساق دست , گل رز با روکش طلا ,گل رز با طلا, مدل لباس باب اسفنجی دخترانه, خرید لباس بتمن بچه گانه ,خرید لباس بتمن واقعی, سفارش لباس بن تن, لباس مرد عنکبوتی ترسناک, لباس کودک طرح هندوانه, خرید لباس کودک طرح مینیون, لباس پلیس بچه ها, لباس آتش نشانی کودک, نمایندگی لباس پاندا, لباس های زورو, قیمت لباس لاک پشت های نینجا, لباس سوپرمن فروشگاه,لباس های پاندا, لباس زورو خرید , لباس های لاک پشت های نینجا, خرید لباس سوپرمن بچه گانه,مدل لباس سوپرمن, بافتنی خانم پاشایی , آموزش بافتنی خانم یاوری , سی دی آموزش بافتنی با میل, آموزش قلاب بافی خانم یاوری, آموزش قلاب بافی خانم کتلی , آموزش قلاب بافی خانم پاشایی , سی دی آموزش بافتنی با قلاب, قیمت نایسر دایسر اصل آلمان , بافتنی های خانم کتلی , ساعت بن تن سفارشی,ساعت بن تن سفارش , طرح تاتو روی ساق دست مردانه , گل رز با اب طلا ,قیمت شاخه گل رز اب طلا, لباس دخترانه باب اسفنجی, لباس بتمن رکورددار,لباس های زیبای بتمن, لباس شخصیت بن تن, لباس مرد عنکبوتی تولد,لباس مرد عنکبوتی در تهران, لباس کودک طرح هندوانه, خرید لباس کودک طرح مینیون, لباس پلیس بچه ها, لباس آتش نشانی کودک, نمایندگی لباس پاندا, لباس های زورو, قیمت لباس لاک پشت های نینجا, لباس سوپرمن فروشگاه,لباس های پاندا, لباس زورو خرید , لباس های لاک پشت های نینجا, خرید لباس سوپرمن بچه گانه,مدل لباس سوپرمن, بافتنی خانم پاشایی , آموزش بافتنی خانم یاوری , سی دی آموزش بافتنی با میل, آموزش قلاب بافی خانم یاوری, آموزش قلاب بافی خانم کتلی , آموزش قلاب بافی خانم پاشایی , سی دی آموزش بافتنی با قلاب

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    صابون گانودرما دکتر بیز

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    فروشگاه پرشین خرید با دارا بودن محصولات مختلف امکان خرید پستی و تحویل درب منزل را برای تمامی هموطنان عزیز در سراسر کشور فراهم نموده است. شما می توانید همه روزه برای ثبت سفارش خود با شماره تلفن 09101717764 تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید و یا به صورت آنلاین از طریق وب سایت ما اقدام به خرید آنلاین نمایید.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    فواید بسیار بی نظیر صابون قارچ گانودرما بیز

     

    صابون قارچ گانودرما بیز یکی از بی نظیرترین و بهترین محصولات فروشگاه اینترنتی ما می باشد؛ که صابون گانودرما قیمت بسیار مناسب و معقول را داشته و شما می توانید آن را با بودجه در اختیار خود به راحتی تهیه و خریداری کنید. از مهمترین و ضروری ترین خواص صابون گانودرما بیز می توان به شادابی و جوانسازی پوست اشاره کرد.صابون گانودرما دکتر بیز

    آیا شما نیز به دنبال استفاده و خرید صابون گانودرما برای پیسی هستید؟ آیا می دانید بهترین زمان استفاده از صابون گانودرما کی می باشد؟

    قارچ گانودرما یکی از بی نظیرترین گیاهان باستانی می باشد که از دو هزار سال پیش مورد توجه بسیاری از افراد واقع بوده و اشراف زادگان و پادشاهان از این قارچ برای زیبایی پوست و موی خود استفاده می کردند. نام دیگر این گیاه را اکسیر جوانی می نامند که در مناطق مربوط و گرم رشد کرده و اصلی ترین زیستگاه آن نیز کشور چین بوده و امروزه پزشکان زیادی از این قارچ برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی، کاهش وزن و سایر بیماری ها استفاده می کنند. شرکت بیز توانسته است فراورده های بسیار زیادی را از این گیاه استخراج نماید که از مهمترین و پرفروش ترین انواع این محصولات می توان به صابون قارچ گانودرما بیز اشاره کرد. این صابون از شگفت انگیزترین و بی نظیرترین صابون های موجود در جهان می باشد که با داشتن خواص و فواید بسیار باشکوه خود توانسته است توجه میلیون ها افراد اعم از خانم و آقا را به سوی خود جذب کند. عصاره قارچ گانودرما در داخل ترکیبات این صابون سبب شده است که این صابون بتواند از بهترین انواع صابون های درمانی به شمار بیاید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد خواص و راهنمای خرید این صابون شگفت انگیز توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.

    تصویر ۱

    خواص صابون دست و صورت گانودرما بیز از مهمترین و اصلی ترین عواملی می باشد که سبب شده است تا فروش این صابون بسیار افزایش پیدا کنید. اگر شما نیز قصد دارید تا این صابون را مورد استفاده قرار دهید می توانید از خواص بسیار بی نظیر این محصول نهایت استفاده را داشته باشید. از مهمترین و اصلی ترین خواص صابون قارچ گانودرما بیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    –         پیشگیری از آکنه و برطرف ساختن جوش صورت

    –         جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک های پوست

    –         افزایش میزان گردشگر خون در پوست

    –         داشتن آنتی اکسیدان و مواد مغذی بسیار متنوع

    –         شفاف سازی و درخشندگی پوست صورت

    –         درمان انواع التهاب های موجود در پوست

    –         از بین بردن انواع لکه ها و دانه های سر سیاه موجود در پوست

    یکی از مهمترین و جالب ترین ویژگی هایی که در صابون گانودرما وجود دارد، مناسب بودن آن برای انواع پوست های مختلف می باشد به طوری که افراد با پوست های خشک، معمولی و چربی خود می توانند به راحتی این صابون را مورد استفاده قرار دهند.

    تصویر ۲

    توجه داشته باشید که استفاده از صابون گانودرما برای پوست یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی و پاکسازی پوست می باشد که افراد مصرف کننده می توانند با خیال راحت این صابون را مرتب مورد استفاده قرار داده و تاثیر و خواص باشکوه آن را در کوتاه ترین زمان ممکن مورد مشاهده قرار دهید. یکی از مهمترین و اصلی ترین سوال هایی که برای بسیاری از مصرف کنندگان وجود دارد، بهترین و مناسب ترین زمان برای استفاده از صابون قارچ گانودرما بیز می باشد که در خصوص این امر می توان گفت، بهترین و مناسب ترین زمان ممکن برای شستن دست و صورت خود با صابون گانودرما آخر شب قبل از خواب می باشد که شما می توانید تمام آلودگی های روی پوست خود را به کمک این صابون پاک نموده و شادابی واقعی را برای پوست خود به ارمغان آورید. در نظر داشته باید که بعد از استفاده از آرایش های بسیار سنگین نیز می توانید از این صابون جهت تمیز و پاکسازی صورت خود نیز استفاده لازم را داشته باشید. در نظر داشته باشید که استفاده از این صابون در شهرهایی که از میزان آلودگی بسیار بالایی برخوردار است بسیار مفید خواهد بود چرا که می توانید تمام ذرات و مواد آلوده موجود بر روی پوست را از بین ببرد.

    تصویر ۳

    قارچ گانودرما به حالت طبیعی از مزه و بوی بسیار نامناسبی برخوردار می باشد ولی با استفاده از ترکیبات و مواد دیگری به شکل دیگری درآمده و بو و مزه آن تغییر می یابد. توجه داشته باشید که صابون قارچ گانودرما نیز با استفاده از اسانس های گوناگون به شکل بسیار مطلوب در آمده و شما می توانید به راحتی این صابون را مورد استفاده قرار دهید. لازم است بدانید که اهمیت استفاده از این صابون به قدری می باشد که بسیاری از پزشکان پوست نیز با توجه به تحقیقات و آزمایش های صورت گرفته بر روی این صابون، این محصول را برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی بیماران خود نیز تجویز می کنند. بسیاری از پزشکان توانسته اند نتیجه بسیار مطلوبی را نیز از این تجویز به دست آورند و در کوتاه ترین زمان ممکن بیماران پوستی خود را درمان کنند. شما نیز می توانید با مشورت کردن با پزشک متخصص مورد نظر خود برای از بین بردن و رفع تمام بیماری های پوستی خود از این صابون استفاده لازم را داشته باشید.

    تصویر ۴

    ترکیبات استفاده شده در صابون قارچ گانودرما بیز از بهترین و بی نظیرترین مواد استفاده شده در این صابون می باشد که تمام این مواد با ترکیب شدن در یک صابون می توانند تاثیر بسیار شگفت انگیزی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد. از مهمترین و اصلی ترین مواد استفاده شده در صابون قارچ گانودرما بیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ·         عصاره قارچ گانودرما

    ·         چیپس صابون

    ·         پارافین

    ·         روغن بادام

    ·         لانولین

    ·         موم زنبور عسل (بیزواکس)

    ·         اسانس مجاز آرایشی

    صابون گانودرما دکتر بیز

    ·         آب سختی گیری شده

    آشنایی با هر یک از ترکیبات استفاده شده در صابون گانودرما می تواند شما را در آگاه ساختن خواص و فواید این صابون بیشتر یاری کند.

    تصویر ۵

    پیسی یکی از بیماری های پوستی می باشد که در این بیماری لکه های سفید رنگ بر روی قسمت هایی از پوست بدن ایجاد می شود و ظاهر بسیار نامطلوبی را به ارمغان می آورد. طبق تحقیقات بسیار زیادی که صورت گرفته است، تاثیر صابون گانودرما برای پیسی بسیار روشن و آشکار می باشد و اگر شما نیز از این بیماری و آثار آن در رنج هستید می توانید هم اکنون با گرفتن مشاوره های لازم با پزشک مورد نظرتان، استفاده از صابون قارچ گانودرما بیز  را در اولویت های خود قرار داده و در کوتاه ترین زمان ممکن آثار این بیماری را از روی پوست خود رفع کنید.

    تصویر ۶

    برای خرید و استفاده از صابون قارچ گانودرما بیز می توانید این فرصت بی نظیر به وجود آمده را از دست نداده و هم اکنون از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود، اقدام به خرید و استفاده از صابون قارچ گانودرما بیز داشته باشید. لازم است بدانید که خرید صابون قارچ گانودرما بیز  از همین وب سایت می توانید فوایدی را برای شما به ارمغان آورد که از مهمترین و اصلی ترین این فواید می توان به خرید بسیار آسان و ارزان اشاره نمود. برای خرید کافی است بر روی این صابون کلیک کرده و آن را در سبد خرید خود بیفزایید و سپس مراحل بعدی خرید را طی کنید تا بتوانید سفارشتان را به ثبت برسانید. همچنین توصیه می شود که قبل از خرید خود حتما نظرات خریداران سابق را مورد مطالعه قرار داده و با خیال راحت اقدام به خرید خود داشته باشید.

    تصویر ۷

    صابون قارچ گانودرما امروزه در بسیاری از کشورهای جهان توانسته است فروش بسیار خوبی را داشته باشد. این میزان بسیار بالایی از فروش، نشان از اهمیت و محبوبیت این صابون در میان مردم بوده و شما نیز می توانید با توجه به توان مالی خود و بودجه در اختیارتان به راحتی این محصول را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. قیمت صابون قارچ بسیار مناسب و ارزان قیمت می باشد. توجه داشته باشید که برای خرید صابون قارچ گانودرما بیز از فروشگاه های قابل اعتماد اقدام لازم را انجام دهید و این صابون را با قیمت بسیار مناسب تهیه و خریداری کنید. لازم است بدانید که قیمت این صابون در مقایسه با دیگر صابون های موجود عقول بوده و شما می توانید با خرید یک عدد از این صابون خواص و فواید ده ها صابون بسیار معروف بهره مند شوید. همچنین در نظر داشته باشید که قبل از خرید خود می توانید قیمت این محصول را در سایر فروشگاه های اینترنتی مورد مقایسه قرار دهید.

     

     

  • عکس پروفایل از روز دانشجو
  •  

    قهوه موکا گانودرما, قهوه فوری لاته دکتر بیز قیمت, قهوه سوپریم دکتر بیز, محصولات گانودرما, خرید قهوه سبز گانودرما, قیمت گانودرما برای لاغری, قارچ گانودرما برای لاغری, خرید هات چاکلت قارچ گانودرما, چای سبز سحر,خرید چای سبز سحر,قیمت چای سبز سحر, گرم نوش آنادانا, دمنوش لاغری دکتر بیز قیمت, سبوس برنج گانودرما, گانودرما سبوس برنج,خرید سبوس برنج گانودرما, فروش محصولات گانودرما در تهران, خرید صابون گانودرما, خواص شامپو گانودرما بیز, شامپو گانودرما برای موهای خشک, شامپو گانودرما روزانه, شامپو گانودرما مخصوص موهای چرب, ماسک طلا SEVDA , ژل ابرو , ایفوریا مردانه , قیمت عطر ایفوریا زنانه اصل , ادکلن ایفوریا , پکیج متیا , تیدا کالا , ماسک طلای اصل , ژل حجم دهنده ابرو , ادکلن euphoria مردانه , قیمت ایفوریا زنانه , ادکلن ایفوریا اصل, بهترین جایگزین لیزر کردن مو های زائد در بدن

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    انواع عطر و ادکلن – آرایشی و بهداشتی


    نام کاربری یا ایمیل *


    رمز عبور *


    ورود


    نام کاربری یا ایمیل *


    رمز عبور *

    صابون گانودرما دکتر بیز


    ورود

    39,550 تومان 37,000 تومان

    صابون دست و صورت حاوی عصاره قارچ گانودرما

    4 در انبار

    قارچ گانودرما لوسیدم هزاران سال قبل در چین و ژاپن با عنوان پادشاه گیاهان و گیاه پادشاهان استفاده می شده است. در ژاپن به آن ریشی به معنی پادشاه گیاهان می گفتند. این قارچ به سختی یافت و تولید می­ شود. کارشناسان کشاورزی و صنایع غذایی و بهداشتی پس از سال­ها تحقیق و بررسی به خواص اعجاب انگیز این قارچ پی بردند. یکی از تاثیرات بی نظیری که پادشاه گیاهان یعنی قارچ گانودرما لوسیدم، بر روی پوست و مو دارد، جوانسازی و افزایش تولید و رشد سلول هاست. با توجه به طیف گسترده ای از فعالیت های بیولوژیکی به پتانسیل بسیار زیاد قارچ گانودرما لوسیدم به عنوان یک ماده ی “سفید کننده و روشن کننده” در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

    صابون دست و صورت با عصاره قارچ گانودرما، حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی برای پوست است. عصاره گانودرمای موجود در ترکیبات این صابون، گردش خون را در پوست بدن افزایش می هد و همین امر باعث کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست می گردد.  استرول ها، پروتئین ها، پلی ساکارید ها، تری ترپنوئیدها و ملانین ها مواد فعال بیولوژیک در عصاره گانودرما هستند که از پیری، عفونت های پوستی و چین و چروک در سطح پوست پیشگیری می کنند.

    بیز

    چروکیدگی پوست, چین و چروک پوست, خشکی پوست, سرطان پوست

    پوستی, چین و چروک پوست

    آنتی اکسیدان, اسید چرب, اسید چرب نارگیل, روغن بادام شیرین, عصاره قارچ گانودرما لوسیدم, موم زنبور عسل

    انواع پوست ها, ترمیم پوست های آسیب دیده

    جریان خون در پوست, لطافت و ملایمت پوست

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.

    تحویل سریع

    پشتیبانی 24 ساعته

    با کارت های عضو شتاب

    تاریخ اعتبار 1400/11/13

    تاریخ اعتبار 1400/03/28

    باروشاپ از سال 1396 با نام دیدی هست شروع به کار کرد. هدف ما در فروشگاه اینترنتی باروشاپ، عرضه کالای با کیفیت و مرغوب، با قیمت مناسب و ارسال سریع به مشتریان عزیزمان در سراسر ایران است.

    آدرس: تهران – صادقیه – خیابان سازمان آب – خیابان هشتم شمالی – کوچه یکم شرقی – پلاک 12 – واحد یک تلفن: 44205497 – 021   همراه: 9215355120 (98+) – 9191059434 (98+)  ایمیل: info@barooshop.com

     

    4 در انبار

    با ما درتماس باشید 51 58 193 0910

    صابون گانودرما یکی از بهترین صابون ها برای برطرف کردن مشکلات پوستی می باشد. صابون گانودرما حاوی عصاره طبیعی و ارگانیک گانودرما می باشد.

    آشنایی با صابون گانودرما دکتر بیز

    گانودرما نوعی قارچ کمیاب است که خواص درمانی بسیاری دارد و برای پوست بسیار عالی است. اغراق نیست اگر بگوییم صابون گانودرما برای پوست معجزه می کند و تمام مشکلات پوستی را از بین برده و پوست صورت بعد از یک مدت کوتاه، زیبا و صاف شده و عاری از هر گونه لکه و چروک می شود.

    قارچ گانودرما نوعی قارچ بسیار پر خاصیت و کمیاب است که در قسمت های گرم و مرطوب آسیا رشد می کند. این قارچ از دیرباز تاکنون در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد و باعث درمان بسیاری از بیماری ها می شود. قارچ گانودرما دارای خواص بیولوژیکی فعال بسیاری است که همین امر باعث می شود تا جزء جزء این قارچ، پر از خاصیت درمانی برای بدن انسان باشد. قارچ گانودرما در کشورهای بسیاری تولید می شود و امروزه از آن در بسیاری از محصولات آرایشی، دمنوش ها، محصولات دارویی، و مکمل های غذایی استفاده می شود که این مواد نیز همان خاصیت گانودرما را دارند و باعث می شوند تا افرادی که به قارچ گانودرما دسترسی ندارند، بتوانند از این محصولات جایگزین استفاده نمایند.صابون گانودرما دکتر بیز

    تصویر 1

    متاسفانه لک ها یکی از بدترین عارضه های پوستی هستند که باعث می شوند تا زیبایی صورت تحت تاثیر قرار گیرد. این لک ها بر اساس عوامل بسیاری همچون بالا رفتن سن، حاملگی، التهابات پوستی، نور آفتاب، بیماری، کمبود ویتامین و سوء تغذیه بوجود می آید. بنابراین باید به پوست خود خیلی اهمیت بدهید تا لکه های پوستی بر روی صورت بوجود نیاید. صابون قارچ گانودرما یکی از بهترین محصولاتی است که می تواند باعث محافظت از پوست شده و لکه ها را از بین ببرد. صابون گانودرما برای لک در کوتاهترین زمان ممکن لکه های پوستی را کاهش داده و از بوجود آمدن لک ها جلوگیری می نماید. در واقع صابون ضد لک گانودرما باعث می شود تا پوست عاری از هر گونه آلودگی شده و روغن های موجود در این صابون باعث می شود تا رطوبت پوست حفظ شده و پوست در برابر عوامل محیطی، آلودگی ها و هر چیزی که باعث ایجاد لک های پوستی می شود، محافظت شده و پوستی زیبا و بدون لک را برای شما به ارمغان می آورد.

    تصویر 2

    یکی از نیازهای بسیار اساسی و مهم پوست صورت، لایه برداری است که باید به طور مرتب انجام شود. پوست های مرده و آلودگی هایی که بر روی پوست و بافت آن نفوذ می کنند، باعث ایجاد بسیاری از عارضه های پوستی از جمله لک، کدر شدن پوست و چروک می شود. بنابراین صابون گانودرما برای لایه برداری بسیار مناسب است و شما می توانید از صابون لایه بردار گانودرما برای لایه برداری ملایم پوست خود استفاده کنید. صابون صورت گانودرما، دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی پوست می باشد و پوست را کاملا تمیز کرده و لایه برداری سطحی انجام می دهد. حتی در اولین بار استفاده از صابون گانودرما نیز می توانید تاثیرات آن را بر روی پوست خود مشاهده نمایید و احساس تمیزی بر روی پوست خود نمایید. همچنین صابون گانودرما با لایه برداری، کم کم باعث روشن شدن پوست شده و پوستی صاف و یکدست را برای شما به ارمغان می آورد.

    تصویر 3

    صابون قارچ گانودرما بیز یکی از بهترین محصولات ارگانیک و طبیعی موجود در بازار می باشد که طی تحقیقات بسیار و توسط افراد متخصص و زبده، تولید شده و به بازار عرضه شده است. این صابون حاوی گانودرما است و از هیچ ماده شیمیایی و مضری در تولید آن استفاده نشده است. صابون دست و صورت گانودرما بیز برای مصارف روزانه بسیار مناسب است و شما می توانید به جای استفاده از دیگر صابون ها و شوینده های شیمیایی، از این صابون گیاهی و ارگانیک برای شستشوی دست و صورت خود استفاده کنید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.  دقت کنید که صابون گانودرما قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این صابون دارای خواص بسیار زیادی برای پوست بوده و از همه مهمتر قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و شما به راحتی می توانید آن را خریداری کنید و از داشتن پوستی صاف، زیبا و جوان لذت ببرید.

    تصویر 4

    صابون گانودرما مانند قارچ گانودرما از مواد فعال بیولوژیکی همچون پروتئین ها، استرول ها، پلی ساکاریدها، ملانین ها و تری ترپنوئیدها می باشد که این مواد پوست را کاملا ضدعفونی کرده و پیری پوست را به تاخیر می اندازند. از مواد تشکیل دهنده صابون گانودرما دکتر بیز، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

    تصویر 5

    صابون عصاره گانودرما، با دارا بودن مقدار زیادی از عصاره گانودرما و همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی خود باعث جوانسازی، ضدعفونی کردن پوست و کاهش چین و چروک پوست می شود. این ترکیبات باعث افزایش خون رسانی و اکسیژن رسانی به پوست شده و همین امر سبب می شود تا پوست لطیف و شاداب شده و از ایجاد هر گونه لکه های پوستی و آکنه جلوگیری کرده و التهابات پوست را نیز کاهش می دهد. بنابراین استفاده از این صابون حتی در کوتاه مدت نیز باعث تغییراتی بسیار چشمگیر و عالی در پوست شده و شما می توانید پوست صورت خود را تنها با یک محصول شگفت انگیز، درمان کنید.

    تصویر 6

    تصویر 7

    افرادی که دارای مشکلات پوستی می باشند، می توانند به جای خرید محصولات گران قیمت و بی کیفیت و انجام عمل های گران قیمت، با خرید صابون گانودرما، برای همیشه با مشکلات پوستی خود خداحافظی کنید. برای سفارش و خرید اینترنتی این محصول، می توانید از نمایندگی مجاز دکتر بیز این محصول را خریداری کنید. قیمت صابون گانودرما بیز نسبت به دیگر محصولات مشابه موجود در بازار بسیار مناسب تر است و شما می توانید این محصول را برای مدت طولانی استفاده کنید. با خرید اینترنتی این محصول، از شر ترافیک و هزینه های رفت و آمد رهایی پیدا کنید و محصولی با کیفیت را در اسرع وقت، درب منزل خود تحویل بگیرید.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    فروشگاه اینترنتی کالایاب سعی بر آن دارد تا تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت و بروزترین محصولات تولید شده ارائه دهد و همچنین ما در تلاشیم با نگه داشتن قیمت های ثابت و دریافت حاشیه سود کمتر از شما عزیزان خدمتی بزرگ به مردم سرزمین خود کرده باشیم به امید ثروت و فراوانی برای عموم جامعه


    سبد خرید ۰

    دسته بندی

    تاریخ

    ۰۷ / تیر / ۱۳۹۸ صابون گانودرما دکتر بیز

    بازدید

    ۱۶۴۷۰

    ۱کامنت ارسال شده است

    این روزها قطعا تعریف خواص معجزه آور قارچ گانودرما را زیاد شنیده اید .این گیاه جالب و همه فن حریف این روزها در سطح جهان مورد توجه ویژه قرار گرفته .در چین باستان ، قارچ گانودرما به عنوان دارو  مورد استفاده قرار می گرفته است و از داورهای سنتی بسیار مشهور بوده است.از نام های دیگر قارچ گانودرما ، قارچ ری شی یا قارچ جان افزا می باشد.
    علاوه بر قدمت 2000 ساله قارچ گانودرما برای درمان بیماری ها ، دانشگاه لیورپول انگلستان طی تحقیقاتی بر روی قارچ گانودرما ثابت کرده است که این داروی گیاهی دارای خواص بی نظیری می باشد.این روزهای قارچ گانودرما به صورت های مختلف قهونه ، صابون ، شامپو در بازار وجود دارد و به صورت ترکیبی مصرف می شود.مصرف مستقیم قارچ گانودرما و عصاره ی آن توصیه نمی شود به همین دلیل این قارچ معجزه آور بیشتر به صورت ترکیبی مصرف می شود.دراین مقاله سعی شده تا در مورد صابون گانودرما و خواص آن و تاثیرات آن مفلا صحبت شود .با ما همراه باشید.

    نام های دیگر قارچ گانودرما ری شی و یا جان افزا می باشد و به عنوان اکسیر جوانی از این قارچ یاد می شود.قارچ گانودرما در مناطق گرم و مرطوب آسیا رشد می کند و در آسیای شرقی از دیر باز برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شده است.در کشور چین این قارچ به مدت 2000 سال  است که مورد مصرف قرار می گیرد و در درمان های پزشکی بسیار رایج می باشد.قارچ گانودرما در باستان در اختیار عموم مردم قرار نداشت و فقط در اختیار امپراطوران و بزرگان قرار داشت و افراد ثروتمند در گذشته برای آرامش و طول عمر و جاودانگی از ان استفاده می کردند.
    در حال حاضر گانودرما در سراسر جهان شناخته شده  و در طب سنتی این گیاه شگفت انگیز در درمان بسیاری از بیماری های جسمی و روحی به کار می رود و معجونی شفابخش است. در ادامه اطلاعات بیشتری از خواص قارچ گانودرما و ارزش تغدیه ای آن برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

    همانطور که گفتیم این قارچ بو و مزه ی نامطبوعی دارد و توصیه می شود به صورت مستقیم و خام مصرف نشود.قارچ گانودرما بسیار تلخ می باشد و تلخی آن برای مصرف مستقیم بسیار آزاد دهنده است.از روش های معمول و متداول مصرف قارچ گانودرما ، مصرف ان به صورت پودری و اضافه کردن آن به قهوه ها و دم نوش ها می باشد و  دقت داشته باشید که مصرف بیش از یک بار در روز توصیه نمی شود. بهترین زمان برای مصرف قارچ گانودرما صبح ها پیش از خوردن صبحانه است.
    شما می توانید بخش گوشتی قارچ را تکه تکه کرده یا به همین شکل خریداری نمایید و سپس آن را به غذاهای مختلف اضافه کنید. البته می توانید همین قطعات را همانند دمنوش، دم کرده و نوش جان کنید.

    یکی از علت های اصلی پیر شدن پوست صورت و ایجاد چین و چروک ها رادیکال های آزاد هستند  و قارچ گانودرما اب مواد طبیعی ای می باشد که به خوبی با این رادیکال های آزاد مبارزه می کند.در قارچ گانودرما مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان و مواد مغذی وجود دارد که به جوانسازی پوست کمک می کند و باعث از بین رفتن چین و چروک های پوست صورت می شود.

    جوش صورت یا آکنه نوعی التهاب پوستی می باشد که معمولا در سن جوانی شروع می شود و در نقاطی مانند اطراف بینی ، پیشانی ، چانه ، پشت گردن ، قسمت فوقانی ، سینه و شانه ها ظاهر می شوند.این جوش ها ممکن است به صورت سر سفید و چرکی ، سیاه و یا دانه های ریز قرمز و ملتهب ظاهر شوند . این جوش ها در پایه یك مو به وجود می آیند و ناشی از آماس، التهاب و انسداد مجرای غده چربی كنار مو هستند.راه های زیادی برای درمان جوش ها وجود دارد مانند راه حل های داوریی ، خوراکی ، ماسک های صورت ، انواع صابون و بسباری از محصولات آرایشی و بهداشتی ….

    یکی از محصولات شگفت انگیز برای رفع جوش ها و کاهش التهاب جوش ها صابون قارچ گانودرما می باشد.قارچ گانودرما داری خاصیت ضدالتهابی می باشد و خاصیت پاک کنندگی و ضدعفونی کننده ی بالایی دارد و برای از بین بردن جوش ، آکنه و التهابات پوستی بسیار موثر می باشد.برای استفاده از قارچ گانودرما جهت از بین بردن جوش و آکنه و التهابات پوستی می توان آن را به صورت خوراکی و یا موضعی مصرف کرد.برای استفاده موضعی می توان مقذداری از آن را له کنید و روی جوش اکنه ی خود قرار دهید.

    شما می توانید برا ی مشاوره و خرید انواع محصولات گانودرما از جمله صابون گانودرما با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

    پوست صورت به علت ارتباط مستقیم در معرض هوای آلوده و قرار گرفتن آن به طو مستقیم در مقابل نور خورشید بیشتر از نقاط دیگر بدن در معرض اسیب قرار دارد و به راحتی دچار چین و چروک  و انواع جوش و آکنه و عفونت های پوستی می شود.یکی از محصولات بسیار پرطرفدار قارچ گانودرما ، صابون گانودرما می باشد که به علت داشتن مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان دارن خاصیت ضدچروک و پیری و خاصیت ضدالتهابی دارد و برای درمان جوش و اکنه بسیار مفید می باشد.

    شما می توانید برا ی مشاوره و خرید انواع محصولات گانودرما از جمله صابون گانودرما با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

    مواد فعال بیولوژیک موجود در این قارچ که اعم از انواع استرول ها، پروتئین ها ، پلی ساکارید ها، تری ترپنوئیدها و ملانین ها می باشد مانع پیری و عفونت های پوستی شده و لذا به جوانسازی و سلامت پوست کمک میکند.

    طریقه مصرف
    برای اثر بخشی کامل صابون را با مقداری آّب روی پوست بمالید تا کف پایدار ایجاد شود
    حداقل یک دقیقه کف ایجاد شده روی پوست بماند و سپس کمی با آب بشویید

    شما می توانید برا ی مشاوره و خرید انواع محصولات گانودرما از جمله صابون گانودرما با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

    دارای آنتی اکسیدان و مواد مغذی

    افزایش گردش خون در پوست

    کاهش چین و چروک پوست و جوانسازی پوست

    پیشگیری آکنه و جوش صورت

    پیسی نوعی بیماری پوستی می باشد که در سلامت عمومی فرد به طور کلی اختلالی ایجاد نمی کند و در این بیماری لک هایی به رنگ سفید روی قسمت هایی ازبدن ایجاد می شود .در این بیمای سلول هایی که رنگ دانه تولید می کنند تخریب می شوند و غشاهای مخاطی و شبکیه تخریب می شوند و باعث می شود لکه های پوستی در نقاط مختلط بدن ایجاد شود.
    لکه های پوستی در هرجای بدن می تواند ایجاد شود و ممکن است این لکه های پوستی به صورت قرینه ظاهر شوند . شایع ترین مناطق درگیری پوستی عبارتند از: صورت، لب ها، دست ها، بازوها، پاها و نواحی تناسلی.همچنین مویی که در نواحی مبتلا به ویتیلیگو رشد می کند معمولاً سفید می شود .
    علت بیماری پیسی ناشناخته می باشد اما یک دلیل و تئوری برای این لکه های پوستی به این صورت است که این افراد در بدنشان آنتی بادی هایی تولید می شود که ملانوسیتهای بدن خودشان را تخریب می کند درنهایت بعضی افراد گزارش کرده اند که یک رخداد منفرد از قبیل آفتاب سوختگی یا فشار روحی باعث بروز ویتیلیگو شده است ولی مورد اخیر از نظر علمی ثابت نشده است .این لکه ها به رنگی سفید تر از رنگ پوست ایجاد می شود و شکل ناخوشایندی ایجاد می کند .قارچ گانودرما به علت خاصیت افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن با این بیماری مبارزه می کند و باعث پیشگیری و درمان این بیماری می شود.

    یکی از معضلات این روزهای دنیای تکنولوژی و پراسترس ، ریزش مو می باشد .علاوه بر عوامل ارثی و ژنتیکی برای ریزش مو ، عوامل دیگری مانند استرس و محیط های آلوده بر ریزش مو تاثیر می گذارد و می تواند سن ریزش مو را بسیار پایین بیاورد.همچنین وجود رادیکال های آزاد می تواند موجب ریزش مو گردد.مشکل ریزش مو نه تنها آقایان بلکه خانم ها را هم درگیر کرده است.قارچ گانودرما به علت خاصیت آرام بخشی ای که دارد باعث می شود استرس ها و تنش های روحی تا حد زیادی از بین بروند و همچنین به علت داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی ای که دارد باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد می شود در نتیجه با استفاده از قارچ گانودرما و محصولات آن می توانید ریزش موها را متوقف و یا درمان کنید.
    همانطور که گفتیم قارچ گانودرما باعث افزایش خون رسانی در پوست می شود و خاصیت ضد التهابی دارد. از این رو با مصرف موضعی آن در پوست سر می توانید موهای خود را تقویت کرده و رشد آن ها را بیش تر کنید.

    شما می توانید برا ی مشاوره و خرید انواع محصولات گانودرما از جمله صابون گانودرما با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.صابون گانودرما دکتر بیز

    قارچ گانودرما حاوی مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان می باشد که وجود این مقدار بالای انتی اکسیدان ها می تواند در پیشگیری و درمان بیماری های کبدی موثر باشد.طبق تحقیقات انجام شده اثر مفید قارچ گانودرما بر سلامت کبد ثابت شده است.افرادی که کبد چرب دارند با مصرف به اندازه ی قارچ گانودرما و محصولات قهوه گانودرما می توانند به بهبود وضعیت خود کمک کنند.اما در صورتی که بیماری کبدی بسیار پیشرفته باشد این قارچ نمی تواند کمک شایانی کند.قارچ گانودرما و محصولات آن در صورتی که به موقع قبل از پیشرفت بیماری کبدی مصرف شوند بسیار اثر بخش می باشند . به عنوان مثال افرادی که نوشیدنی های الکلی مصرف می کنند به مرور زمان دچار کبد چرب و سیروز کبدی می شوند. این افراد اگر به موقع اقدام به درمان نکنند مشکلشان بسیار حاد خواهد شد و در نتیجه مصرف قارچ گانودرما هم نمی تواند کمکی به آن ها بکند.
    یکی دیگر از بیماری های کبد، هپاتیت B است که درمان آن کار آسانی نیست اما در صورتی که تحت درمان هستید، می توانید با مصرف قارچ گانودرما سرعت بیشتری به روند درمانی خود بدهید. دقت داشته باشید که بهتر است این کار را با مشورت پزشک معالج خود انجام دهید.

     

    تحقیقات بسیار زیادی برای اثبات ضدسرطانی بودن قارچ گانودرما صورت گرفته است که در همه ی موارد ضدسرطانی بودن آن اثبات شده است.بیمای سرطان از تقسیم غیر طبیعی سلول ها به وجود می اید و مصرف قارچ گانودرما می تواند با این تقسیم غیرطبیعی سلولی مبارزه کند و به طور معجزه آسایی با این سلول های سرطانی مبارزه کند.
    آزمایش هایی روی افراد مختلف مبتلا له سرطان صورت گرفته است که در یکی از این آزمایش ها تعدادی از افراد مبتلا به سرطان به مدت 4 ماه و روزانه سه وعده از قارچ گانودرما مصرف کرده اند و به شدت کاهش رشد سلولی مشاهده شده است . همچنین در آزمایشی دیگر بر روی زنان مبتلا به سرطان پستان که تحت درمان با قارچ گانودرما بودند، بیش از نیمی از آن ها شانس بهبودی بالاتری پیدا کردند. جالب است بدانید که در تحقیقی دیگر مشاهده شد که با مصرف طولانی مدت این قارچ، تومور موجود در روده بزرگ با کاهش اندازه مواجه شد. همچنین به علت افزایش ترشح هورمون تستوسترون (هورمون جنسی مردان) در مردان، می تواند از بروز سرطان پروستات جلوگیری کند. یکی از دلایل شایع سرطان پروستات، کمبود ترشح این هورمون می باشد.
    قارچ گانودرما به طور کلی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند که همین مورد به مبارزه با سرطان می تواند بسیار موثر باشد. همچنین افرادی که تحت درمان شیمی درمانی هستند، می توانند با استفاده از این قارچ تا حد زیادی عوارض جانبی این نوع درمان را کاهش دهند و روند درمانی راحت تری را تجربه کنند.

    همانطور که گفتیم قارچ گانودرما به علت میزان بالای آنتی اکسیدانی که دارد برای درمان التهابات بدن بسیار مفید می باشد.التهاب ها می توانند جوش و آکنه و یا روماتیسم ها باشند و. خاصیت ضد التهابی قارچ گانودرما سبب کاهش التهاب شده و تا حد زیادی می تواند به درمان این بیماری ها کمک کند. همچنین تاثیر این قارچ بر درمان آرتروز  نیز به اثبات رسیده است.

    شما می توانید برا ی مشاوره و خرید انواع محصولات گانودرما از جمله صابون گانودرما با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

    قارچ گانودرما خاصیت مبارزه با انواع عفونت ها را دارد و با نوشیدن نوشیدنی قارچ گانودرما می توان آن را درمان کرد.یکی از عفونت های رایج میان خانم ها عفونت ها ادراری می باشد که با نوشسدن روزانه نوشیدنی و دم نش قارچ گانودرما می توان ان را درمان کرد.درمان عفونت ادراری با قارچ گانودرما به اثبات رسیده است.در این مطالعات افرادی که دچار عفونت ادراری شده اند به مدت دو هفته از قارچ گانودرما مصرف کرده اند و بعد از ودو هفته به سرعت بهبود پیدا کرده اند.

    دیدگاه ها

    شما هم می توانید دیدگاه یا پیشنهاد خود را برای ما ارسال کنید

  • قرص زينک پلاس يورو ويتال
  • رعنا خانوم

    من صابون قارچ گانودرما رو گرفتم .اولش که استفاده کردم اثری ندیدم خیلی ولی بعد به مرور اثر روشن کنندگیشو دیدم.به نظرم نسبت به قیمتش اثر خوبی داشت

    درباره بانو تی وی

    مهم نیست که دیدگاه شما و موقعیت شما در زندگی چیست ، درک اینکه زن بودن چه معنایی دارد ، بخش مهمی از انسان بودن است.یکی از اهداف سایت بانو تی وی شناخت دنیای زنانگی در کنار قدرتمند بودن می باشد که این مهم را به نوعی بسیار زیبا ارائه می دهد. شکوفایی و استفاد

    مشاهده بیشتر

    مشاهده بیشتر


    لینک ها


    دسترسی سریع


    ای نماد

    ما را دنبال کنید

    از استعدادها و بخش روانی پرقدرت بانوان در کنار دنیای لطیف و پراز زیبایی بانوان از دغدغه های اصلی بانو تی وی می باشد. موفق بودن بانوان در کنار روح لطیف زنانگیشان معنا می یابد.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به رسانه توسعه کسب و کار بانوان (بانو تی وی) می‌باشد.

    صابون گانودرما دکتر بیز
    صابون گانودرما دکتر بیز
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *