شماره تلفن پشتیبانی شرکت طرفه نگار

دوره مقدماتی php
شماره تلفن پشتیبانی شرکت طرفه نگار
شماره تلفن پشتیبانی شرکت طرفه نگار

گروه شرکت‌های طرفه‌نگار از سال 1377 فعالیت خود را در حوزه تولید نرم افزار های مالی و نرم افزارهای حسابداری آغاز نمود و در حال حاضر این مجموعه به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت نرم‌افزارکشور شناخته می‌شود. مهم ترین هدف طرفه‌ نگار نهادینه‌ کردن ابزارهای نوین فن‌آورانه در کسب و کارهای فروشگاهی، کوچک و متوسط است.چشم‌‌انداز گروه، ارایه خدمات هوشمند و خلاقانه به جامعه ی ذی‌ربطان و نوآوری و تنوع از رویکردهای محوری شرکت محسوب می‌شوند..

نرم افزارهای مالی یکپارچه هلو (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها می باشد. این نرم افزارها دارای امکانات بیشماری از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارشات متنوع و … می باشد. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم افزارهای هلو را به پرکاربرترین نرم افزار حسابداری کشور تبدیل کرده است. این نرم افزار در نسخه های تک کاربره و شبکه ارائه می گردد.

نرم افزارهای اسپاد با قیمت مناسب و امکانات متنوع، پاسخگوی فعالیت های خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری می باشد. ویژگی هایی چون مشتری مداری، ارتقاء مداوم سطح فنی، قابلیت انطباق با سطح نیازمندی مشتریان و قابلیت توسعه موجب پاسخگویی عملیات مالی مختلف بوده و نوآوری های منطبق با اصول حرفه ای در ارائه نسخه های جدید، قابلیت انطباق بالایی را نزد کاربران ایجاد نموده است. نرم افزارهای تخصصی اسپاد شامل حسابداری، انبارداری، خزانه داری، بازرگانی، اموال، تولید و … بوده که با تکنولوژی های نوین تحلیل و با استفاده از متدولوژی پیشرفته، مستند سازی و با بروزترین ابزارها، تولید و تست شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است

شماره تلفن پشتیبانی شرکت طرفه نگار

دوره مقدماتی php

با توجه به ارزیابی های بین المللی در حفاظت از سیستم، عملکرد و سهولت در استفاده، بیت دیفندر برترین آنتی ویروس دنیا می‌باشد. محصولات این شرکت با امکاناتی نظیر ضد بدافزارها، ضد باج‌گیر، آنتی ویروس، آنتی فیشینگ، کنترل والدین، دیواره آتش، پرداخت امن و هر آنچه را که برای محافظت از شما در فضای مجازی نیاز است در اختیار شما میگذارد. این محصول برای سه سال متوالی جایزه بهترین محافظت و بهترین کارایی را از موسسه AV-Test دریافت نموده است.

آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender Antivirus یکی از سریع ترین و موثرترین محصولات بین المللی معتبر در حوزه نرم افزارهای امنیتی اینترنت می باشد

توزیع کننده رسمی بیت دیفندر در ایران

با توجه به پیشرفت سخت افزاری در جوامع امروزی جهت بالا بردن سطح کیفیت خدمات و کارایی بیشتر تجهیزات مکانیزه فروشگاهی نقش اساسی در این زمینه ایفا نموده می کند نظیر صندوق مکانیزه فروشگاهی  ، فیش پرینتر ، بارکد خوان و … که شرکت فاواتارادیس ارائه دهنده این محصولات می باشد  لازم به ذکر می باشد کلیه سخت افزار فروشگاهی با نرم افزار هلو همخوانی دارد.

ارائه کننده تجهیزات فروشگاهی

ما بیش از 500 نمایندگی فروش و خدمات در سراسر کشور داریم

ما همواره به دنبال جذب نیروهای خلاق و توانمند هستیم

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به گروه شرکت های طرفه نگار می باشد 1397-1377

شرکت توسعه خدمات هلوبان


23067 – 021

کاربر گرامی ، در صورتی که رمز عبور خود را فراموش نموده اید، می بایست شماره تلفن همراهی را که در هنگام ثبت نام درج نموده اید را وارد نمایید. در صورت مطابقت اطلاعات اعلامی رمز عبور جدید در همین صفحه برای شما نمایش داده شده و به صورت همزمان به شماره همراه فوق نیز پیامک خواهد گردید .

در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با کارشناسان پشتیبانی در ساعات اداری ارتباط برقرار نمایید.

پشتیبانی آنلاین اسپاد


22221720 – 021

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا، شرکت هلوبان به عنوان پشتیبان و خدمات دهنده گروه نرم افزارهای یکپارچه هلو در نظر دارد جهت رفاه مشتریان گرامی تخفیفات ویژه ای را در قالب طرح رمضان از طریق سرویس ویژه پرداخت الکترونیکی ( ussd) برگزار نماید.

کلیه مشتریانی که از 1   الی 31 تیرماه 94، اقدام به تمدید اعتبار پشتیبانی نرم افزار خود از طریق شماره گیری #23067*724*  نمایند ، از تخفیف ویژه ی 10% این طرح بهره مند می گردند .

شایان ذکر است کلیه کاربران و مشتریان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 23067 با پیش شماره 021 تماس حاصل فرمایند.                                                                              

شماره تلفن پشتیبانی شرکت طرفه نگار

هلوبان ، پشتیبان کاربران نرم افزار هلو

پشتیبانی آنلاین اسپاد


22221720 – 021

آدرس دفتر مرکزی : تهران، بزرگراه شهيد مدرس، خيابان وحيد دستگردی شرقی “ظفر”، پلاک 175، ساختمان طرفه نگار – طبقه دوم

  
تلفن مرکز پشتیبانی و خدمات پس از فروش :
22221720 – 021

ساعات کاری شرکت :

شنبه تا چهارشنبه : 8 صبح الی 17:30

پنجشنبه : 8 صبح الی 13

شماره تلفن پشتیبانی شرکت طرفه نگار


فکس : 22259947-021

  

تلفن مرکز فروش و نمایندگی : 22902294-021

آموزش نرم افزار حسابداری هلو به صورت کاربردی و تخصصی ویژه بازار کار

1-برگزاری دوره های آموزشی گروهی و خصوصی با ارائه مدرک معتبر ۲-برگزاری همایش ،سمینار و کارگاه های آموزشی در محافل علمی و صنفی ۳-کاریابی و معرفی به کار پس از گذراندن دوره های آموزشی حسابداری و نرم افزار

فروش و ارائه انواع نرم افزار های حسابداری هلو ، هلیا و اسپاد

1-مشاوره فروش و راهنمایی رایگان در انتخاب نرم افزار مالی مناسب ۲-دموی رایگان نرم افزار های حسابداری از طریق حضوری یا ریموت ۳-ارائه عاملیت فروش نرم افزارحسابداری هلو به همکاران با ارائه امکانات ویژه

ارائه خدمات پشتیبانی ویژه و رایگان به مشترکین نرم افزار هلو به صورت تلفنی و آنلاین

شماره تلفن پشتیبانی شرکت طرفه نگار

1-نصب و راه اندازی انواع نرم افزار های حسابداری ، ورود اطلاعات اول دوره مالی ۲-ارائه خدمات طراحی (فاکتور ،لیبل ، فیش پرینتر ) و اعزام کارشناس در محل ۳-تمدید و پشتیبانی نرم افزار به همراه ارائه ورژن جدید نرم افزاربه صورت رایگان

ارائه خدمات مشاوره ای در امور حسابداری،مالیاتی،بیمه،بانکی، اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی

1-وروداطلاعات مالی و اعزام کادرحرفه ای حسابداری جهت حضورمداوم یا موقت درمجموعه شما ۲-تهیه و تنظیم انواع گزارش های مالی ، تجزیه و تحلیل صورت های مالی ، عملیات اصلاح حساب ها و بستن حساب

تیم تخصصی استقرار سیستم اینجاست تا معنای واقعی حسابداری با هلو را به شما نشان دهد.

شرکت استقرار سيستم نمايندگي گروه شرکت هاي طرفه نگار ارائه دهنده خدمات فروش ، پشتيباني و آموزش نرم افزار هلو مي باشد.اين نرم افزار داراي نسخه هاي تخصصي براي فروشگاه ها ، توليدي ها و شرکت هاست.اين نسخه ها داراي امکانات زيادي مانند صدور انواع فاکتور ، اعلام سررسيد چک ها ، امکان دريافت انواع گزارش هاي متنوع مي باشد.محيط کاربري زيبا و آسان و در عين حال قدرتمند اين نرم افزار را به پرکاربرد ترين نرم افزار حسابداري و مالي کشور تبديل کرده است.اين نرم افزار در حالت هاي تک کاربره و يا به صورت شبکه ارائه مي گردد.نرم افزار حسابداري هلو داراي قابليت هاي بسياريست که به شما اين امکان را مي دهد که بدون داشتن علم حسابداري و با کمترين هزينه بتوانيد کسب و کار خود را مديريت کنيد.

آدرس و ساعات کاری شرکت

آدرس : تقاطع آزادی و اسکندری جنوبی – پشت داروخانه بیژن-پلاک ۴۷۷-طبق سوم – واحد35

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:30

پنجشنبه ها 9 الی 13:30

با ما در ارتباط باشید

تلفن : 66432432-021

ایمیل:info@holooyar.com

سایت فروش پک آموزشگاهی:holooyarshop.ir

به ما اطمینان کنید

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت استقرار سیستم می باشد و کپی به هرشکل غیرمجاز است. created by:@m0ein98

شماره تلفن پشتیبانی شرکت طرفه نگار
شماره تلفن پشتیبانی شرکت طرفه نگار
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *