شربت گل گاو زبان برای کودکان

دوره مقدماتی php
شربت گل گاو زبان برای کودکان
شربت گل گاو زبان برای کودکان

شربت گل گاوزبان و عسل کیمیاگر

12,000 تومان

2 در انبار

شربت گل گاوزبا و عسل کیمیاگر یک داروی ضد اضطراب و استرس است که علاوه بر آرامبخشی، اثر ضد سرفه و رفع خشکی و خشونت سینه را نیز دارد و در درمان وسواس فکری و عملی و تنش های روحی و عاطفی کاربرد دارد.

کلمات کلیدی متن : خرید شربت گل گاوزبان کیمیاگر | شربت گل گاوزبان و عسل برای کودکان | قیمت و خرید شربت گل گاوزبان |

شربت گل گاو زبان برای کودکان

دوره مقدماتی php

شربت گل گاوزبان و عسل کیمیاگر که توسط شرکت داروسازی کیمیاگر توس تولید شده است، یک داروی گیاهی ضد استرس، آرامبخش ، تقویت کننده قلب و برطرف کننده علائم سرماخوردگی مثل سرفه و چرک و خشکی سینه است.

در طب ایرانی چنین عنوان شده است که این شربت به دلیل خاصیت دفع سودا می تواند در موارد استرس های ناگهانی، تنش های عصبی، عصبانیت مفرط و خشونت، بدبینی، وسواس فکری و عملی و کلیه مواردی که مرتبط با اخلاط سوخته بخصوص اخلاط سوداوی می باشد، موثر باشد.

ضمنا این شربت می تواند با اثر آرامبخشی خود، در درمان رفتارهای هیجانی و بیش فعالی برای کودکان موثر باشد.

همچنین طبق توصیه شرکت سازنده، از این شربت می توان در ترکیب با کپسول تاخیری دیلی کیم به عنوان رفع کننده استرس جنسی و درمان زودانزالی آقایان بهره جست.

 

گل گاوزبان، گلهای گیاهی کوتاه با برگهای خشن است که به دلیل شکل ظاهری برگهای آن که شباهت به زبان گاو دارد، به گاوزبان مشهور شده و گلهای این گیاه را نیز گل گاوزبان می نامیم.

گاوزبان بر دو نوع است که یکی اروپایی و دیگری ایرانی است.

در منابع طب سنتی ایرانی نیز هرکجا که از گاوزبان نام برده شده است، منظور همین گاوزبان ایرانی بوده است.

رفع تپش قلب

تقویت قلب

رفع سرفه و خشونت سینه

نشاط آور

آرامبخش و ضد استرس

برطرف کننده علائم سرماخوردگی

گل گاوزبان از نظر مزاج های طب سنتی ایرانی دارای طبع گرم و تر است و در درجه اول گرمی و تری قرار دارد.

 

گل گاوزبان ایرانی Echium amoenum

بادرنجبویه Melissa officinalis

عسل طبیعی

 

تا روزی سه بار هر بار یک قاشق مرباخوری

 

عوارض ناخواسته ای از مصرف این شربت دیده نشده است.

 

در دوران بارداری و یا در صورت حساسیت مفرط به اجزای این شربت، استفاده نشود.

شربت گل گاو زبان برای کودکان

 

در دوران شیردهی با احتیاط مصرف شود و از زیاده روی در مصرف آن خودداری شود.

در بیمارانی که تحت درمان با سایر داروها هستند، می بایست تحت نظر پزشک مورد استفاده قرار گیرد.

 

شربت های گیاهی بطور معمول حاوی عصاره های گیاهی به عنوان مواد موثره دارویی هستند. به همین دلیل برخی اوقات ممکن است دارای ذرات معلقی باشند که در ته ظرف ته نشین شده و به صورت رسوب دیده می شوند که این موضوع تاثیری در کیفیت و اثربخشی دارو ندارد.  در این حالت، می بایست قبل از مصرف شیشه شربت را به خوبی تکان داد تا شربت یکدست شود و سپس اقدام به مصرف آن نمود.

 

در صورتی که برای درمان استرس و اضطراب، تنش های عصبی، بیخوابی عصبی و وسواس فکری و عملی به دنبال داروهای گیاهی هستید، ما علاوه بر شربت گل گاوزبان و عسل کیمیاگر، محصولات زیر را هم به شما پیشنهاد می کنیم. با کلیک بر روی نام هر محصول، می توانید وارد صفحه آن شده و درباره آن مطالعه کنید یا آنرا خریداری نمایید.

 

قطره والرین گیاه اسانس

 

  • خواص ليمو عماني براي پوست
  • روغن گل بنفشه گیاه اسانس

     

    قطره خوراکی اسطوخودوس زردبند

     

    قطره پاسی پی : آرامبخش و خواب آور

     

    گل خشک لاوندر فرانسوی

    نیاز به مشاوره پزشک دارد

    بروشور دارد

    دارد

    شربت گل گاو زبان برای کودکان

    دو سال (حدودا)

    نیاز به مشاوره پزشک دارد

    تماما گیاهی

    نقد بررسی یافت نشد…

    امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

    امتیاز شما

    درمانگیاه در نگاه اول شبیه به یک داروخانه آنلاین یا یک عطاری اینترنتی به نظر می رسد.

    اما بطور دقیقتر، درمانگیاه یک پایگاه جامع مرتبط با گیاهان دارویی است که ضمن ارائه بهترین محصولات، خدمات و فرآورده های تولیدشده از گیاهان دارویی، سایر محصولات مرتبط با این گیاهان ارزشمند همچون اسانس و عصاره، دستگاهها و تجهیزات مرتبط، کتابها و جزوات چاپی و الکترونیکی، گیاهان خامِ  ضدعفونی و استاندارد شده و همچنین دانش فنی مرتبط با صنایع وابسته به گیاهان دارویی و معطر را به هموطنان محترم ارائه می دهد.

    این کالاها و خدمات روز به روز در حال افزایش بوده و توسط تیمهای متخصص و فروشندگان مختلف که از سراسر کشور به جمع درمانگیاهی ها افزوده می شوند، ارائه می شود.

    تمامی حقوق این سایت برای داروخانه آنلاین درمانگیاه محفوظ است.

    15,000
    14,250
    تومان

    گل گاو زبان یکی از شناخته شده ترین گیاهان دارویی است که در خانه اغلب خانواده های ایرانی پیدا می شود. این گیاه که طب سنتی خواص درمانی بسیاری برای آن برشمرده شده است، حاوی ویتامین C بوده و به همین دلیل مصرف آن از بروز سرما خوردگی جلوگیری می کند.

    گل گاو زبان همچنین نرم کننده سینه، درمان کننده سرفه های مزمن، برطرف کننده تنگی نفس و التیام دهنده گلو درد می باشد. یکی از مهم ترین خواص درمانی این گیاه، تاثیر آن در تقویت سیستم عصبی، رفع استرس و اضطراب است. گل گاو زبان اثرات نشاط آور و آرامش بخش داشته و می تواند با رفع احساس غم و غصه، دلهره و وحشت به بهبود افسردگی کمک کند.

    یکی دیگر از فواید مصرف گل گاو زبان تصفیه و تمیز شدن خون می باشد. این گیاه به دلیل آنکه رابطه مستقیمی با فشار خون دارد، برای بیماران قلبی و عروقی نیز مفید است. گل گاو زبان همچنین حاوی مقادیر زیادی مواد ضد التهاب و آنتی اکسیدان بوده و برای معالجه تب مفید می باشد.

    شرکت داروسازی کیمیاگر توس از جمله شرکت های تولید کننده دارو های گیاهی معتبر در کشور است که با در نظر گرفتن خواص درمانی فوق العاده این گیاه، محصولی به نام شربت گل گاو زبان کیمیاگر ارائه کرده است. این فرآورده در رفع تپش قلب، سرما خوردگی، خشونت سینه و سرفه مفید بوده و اثرات آرامش بخش و نشاط آور دارد.

    شربت گل گاو زبان برای کودکان

    در تهیه این شربت علاوه بر عصاره گل گاو زبان از گیاه بادرنجبویه و عسل نیز استفاده شده است. بادرنجبویه گیاهی است علفی و معطر که  مفرح و آرام بخش اعصاب بوده و ضد بیماری های قلب، معده و روده می باشد. عسل موجود در این فرآورده نیز علاوه بر اینکه به بهبود بیماری سرما خوردگی و سرفه کمک می کند، موجب خون رسانی بیشتر به عضله قلب می شود.

    برای مصرف شربت گل گاو زبان کیمیاگر تا روزی سه مرتبه، هر بار یک قاشق مرباخوری از آن را میل نمایید. توجه داشته باشید استفاده از این شربت در دوران بارداری ممنوع بوده و هنگام شیردهی نیز می بایست آن را با احتیاط مصرف نمود. شربت گل گاو زبان کیمیاگر را پس از هر بار مصرف در جای خشک و در دمای 8 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

    سرماخوردگی، برونشیت و سینوزیت

    6,500
    5,200
    تومان

    ضد سرفه، خلط آور، برونش

    20,000
    18,000
    تومان

    ضد سرفه، خلط آور، برونش

    11,900
    9,520
    تومان

    سرفه و برونشیت

    25,000
    23,750
    تومان

    سرفه، برونشیت، لارنژیت

    20,000
    19,000
    تومان

    ضد سرفه، خلط آور

    28,000
    26,600
    تومان

    سرفه، سرماخوردگی، التهاب دهان و گلو

    19,000
    18,050
    تومان

    حساسیت، سرفه و خارش گلو

    14,600
    13,870
    تومان

    افزایش مقاومت دفاعی بدن

    23,600
    22,420
    تومان

    تسکین انواع سرفه

    15,500
    14,725
    تومان

    گرفتگی مجاری تنفسی و سرفه

    18,000
    17,100
    تومان

    التهاب دهان، مخاط و خشکی گلو

    شربت گل گاو زبان برای کودکان

    9,900
    9,405
    تومان

    مورد تایید سازمان غذا و دارو

    تلفن تماس:
    ۰۵۱−۹۱۰۰۳۱۶۵ داخلی ۱

    ۰۵۱−۳۱۶۵ داخلی ۱

    آدرس داروخانه: مشهد- بلوار شهید آوینی – بین آوینی 1 و 3

    تمامی حقوق برای مفید طب محفوظ می باشد .


    جستجو

    رکنا: درمان اختلالات رفتاری از قبیل وسواس فکری ،افسردگی و… با دم کرده گیاه گل گاو زبان امکان پذیر است.

    یک پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت طبیعی را در درمان اضطراب، افسردگی، وسواس و اختلال بیش فعالی کودکان موثر دانست.

     شربت گل‌گاو زبان حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، E ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱، B۲، B۳، B۶ ، کربوهیدرات، سدیم، پتاسیم، کلسیم، آهن، مس، منگنز، روی (زینک)، اسید فولیک و لینولئیک، منیزیم، آنتوسیانین‌ها، فلاونوئیدها، تانن، ساپونین، موسیلاژ، رزین‌ها و اسید چرب امگا ۳ است.

    برای بررسی خواص شربت گل‌گاوزبان و اینکه مصرف این شربت برای چه افرادی مفید است با حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت‌وگو کردیم که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

    مهم‌ترین خواص شربت گل‌گاو‌زبان

    شربت گل گاو زبان برای کودکان

    حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره مهم‌ترین خواص شربت گل‌گاو‌زبان اظهار کرد: این شربت نشاط‌آور است و با دفع اخلاط سوخته بدن به ویژه سودا، نقشی موثر در رفع اضطراب، استرس، افسردگی و وسواس فکری-عملی دارد، شربت گل‌گاو‌زبان با افزایش تمرکز به درمان علائم اختلال کم‌توجهی-بیش‌فعالی کودکان کمک می‌کند.

    وی درباره خواص دیگر شربت گل‌گاو‌زبان بیان کرد: این شربت تاثیری چشمگیر در تقویت عمومی بدن و رفع ضعف و بی‌حالی دارد، همچنین به تقویت اعضای رئیسه بدن (قلب، مغز و کبد) کمک می‌کند.

    این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: شربت گل‌گاو‌زبان غم، اندوه، غصه، دلشوره و وحشت را از بین می‌برد، درد‌های قاعدگی را تسکین می‌دهد و علائم ناشی از یائسگی مانند گُرگرفتگی را نیز برطرف می‌کند.

    عظمایی تاکید کرد: این شربت با اثر خواب‌آوری خود موجب رفع خواب‌های آشفته می‌شود، همچنین با نقشی موثر در بهبود عملکرد سیستم عصبی و مغز حافظه را تقویت و از ابتلای افراد به آلزایمر جلوگیری می‌کند.

    وی تصریح کرد: شربت گل‌گاو‌زبان برای افرادی که قصد دارند اعتیاد به الکل را ترک کنند بسیار مفید است، زیرا با سرکوب پیام‌رسان عصبی ولع و میل به مصرف الکل را کاهش می‌دهد، شربت برای افرادی که دچار افت فشار خون هستند بسیار مناسب است.

    این محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: شربت گل‌گاو‌زبان تاثیری چشمگیر در رفع آفت دهان، تنگی نفس، آشفتگی و نشخوار ذهنی، کم‌خونی، التهاب و ورم مفاصل (آرتریت) و روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید)، باز شدن رنگ چهره، شادابی و طراوت پوست و مو، تنظیم قند خون، تقویت سیستم ایمنی بدن، تصفیه خون و استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها دارد.

    موارد منع مصرف شربت گل‌گاو‌زبان

    عظمایی درباره موارد منع مصرف شربت گل‌گاو‌زبان تذکر داد: زنان باردار باید از مصرف این شربت خودداری کنند، استفاده همزمان شربت گل‌گاو‌زبان با دارو‌های آرام‌بخش شیمیایی، خواب‌آور، ضد افسردگی و آنتی‌هیستامین‌ها ممنوع است، زیرا این شربت اثربخشی دارو‌های شیمیایی را افزایش می‌دهد، بنابراین باید بین نوشیدن شربت و مصرف دارو‌ها ۲ تا سه ساعت فاصله باشد، مبتلایان به فشار خون بالا هم باید در استفاده از شربت گل‌گاو‌زبان احتیاط کنند.

    مواد لازم برای تهیه ۲ لیتر شربت گل‌گاو‌زبان

    عرق گل‌گاو‌زبان یک لیتر

    عرق بیدمشک نیم لیتر

    گلاب یک لیوان

    گل‌گاو‌زبان خشک شده ۳۰ گرم

    عسل ۴۰۰ گرم

    طرز تهیه شربت گل‌گاو‌زبان

    – نخست عرق گل‌گاو‌زبان، بیدمشک و گلاب را با هم مخلوط کنید.

    – گل‌گاو‌زبان خشک شده را به مخلوط عرقیات اضافه کنید و بگذارید چهار تا پنج ساعت بماند.

    – مخلوط مواد را در دمای ۷۰ درجه سانتی‌گراد گرم سپس شعله را خاموش کنید و ترکیب مواد را از روی حرارت بردارید.

    – وقتی دمای مخلوط مواد متعادل شد (به ۵۰ درجه سانتی‌گراد رسید) آن را صاف و عسل را به آن اضافه کنید.

    – شربت را به خوبی هم بزنید تا قوام بیاید.

    – شربت را داخل ظرف شیشه‌ای بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

    – برای تهیه یک لیوان شربت گل‌گاو‌زبان، سه تا چهار قاشق غذاخوری از شربت غلیظ را داخل لیوان بریزید بقیه لیوان را آب اضافه کنید.

    – این شربت را می‌توان روزانه سه لیوان (۲ لیوان در روز و یک لیوان قبل از خواب) میل کرد.

    – از جوشاندن گل‌گاو‌زبان پرهیز کنید، زیرا جوشاندن این گیاه اثر‌های نامطلوب جسمانی و روانی دارد.

    اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

    شربت گل گاو زبان برای کودکان

     


    حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

    رکنا: بوییدن عطر این گل در درمان افسردگی، رفع غم و اندوه و اضطراب موثر است.

    رکنا:«یوگا» شیوه ای تکمیلی در کنار درمان افسردگی است.

    رکنا: بسیاری از بیماریها با قلم گاو قابل درمان است.

    رکنا: عسل تنها درمان سرفه های خشک در پاییز است.

    موضوعات داغ

    با اشتراک در خبرنامه رکنامهمترین و جدیدترین اخبار روز را در ایمیل خود داشته باشید:

    “سنجاق”

    مجری انحصاری تبلیغات رکنا

    سایت اینترنتی رکنا

    کلیه حقوق متعلق به

    سایت اینترنتی رکنا

    است

  • عکس نوشته سیل خوزستان
  • سبد خرید شما خالی است!

    0 نظر / نوشتن نظر

    برچسب ها: شربت گل گاوزبان کیمیاگر,
    آرامش بخش,
    رفع تپش قلب,
    رفع خشونت سینه و سرفه,
    رفع علائم سرماخوردگی,
    تقویت قلب,
    نشاط آور

    پشتیبانی و توسعه: اپن کارت فارسی کلیه حقوق نزد مشهد دارو محفوظ است. @ 2020

    سبد خرید شما خالی است!

    گل گاوزبان یک گیاه علفی به طول 70 – 40 سانتی‌متر است. این گیاه در مزارع و گاهی زمین‌های بایر می‌روید.  این گیاه که در کتب طب سنتی ایران با نام لسان الثور (نام عربی گیاه) نیز آمده است از گیاهان بومی ایران است.از تجزیه شیمیایی گیاه گل گاوزبان مهم‌ترین ماده‌ای که به دست می‌آید نیترات دو پتاس می‌باشد و بیشتر خواص آن مربوط به این ماده است.گل گاو زبان گیاهی طبی است که تقریباً تمامی اجزاء آن ، اعم از گل ها و برگ ها و دانه های آن به عنوان دارو استفاده می شود. همچنین دانه های این گیاه را برای تهیه روغن مورد استفاده قرار می دهند.گل گاوزبان دارای طبیعت گرم و اثر نشاط‌آور، مقوی تمام بدن و آرامش‌بخش است.در معالجه تب‌های دانه‌ای مانند سرخک، آبله‌مرغان مصرف دم کرده آن با لیموعمانی اثر شفابخشی دارد. این دم کرده در درمان دردهای ناشی از سنگ کلیه و دفع سنگ مثانه نیز بسیار مفید است. اگر دچار آلرژی‌های فصلی می‌باشید توصیه به مصرف دم کرده گل گاوزبان است. دم کرده گل گاوزبان برای درمان جوش‌های دهان، آفت دهانی بسیار نافذ است.

    مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود، خط های ایجاد شده روی صورت را کاهش می دهد و خشکی آرنج و پاشنه پا را برطرف می کند. عسل روند سوخت و ساز را تسریع می بخشد و باعث کاهش وزن می شود.

    برای گل گاو زبان، فواید زیادی نام برده‌اند، مهم‌ترین آن‌ها که به اثبات رسیده و تقریباً تمامی اطبا از گذشته تا حال بر آن توافق دارند؛ عبارت است از:1- تقویت‌کننده اعصاب و روان و حواس پنجگانه، و نشاط‌آور است.2-گل گاو زبان و برگ های تصفیه کننده خون است.3- آرام کننده اعصاب است.4- عرق آور است.5- ادرار آور است.6- گل گاو زبان کلیه ها را تقویت می کند.7- سرماخوردگی را برطرف می کند.8- برگ تازه گل گاو زبان برای درمان جوش‌های چرکین دهان اطفال، برفک، سستی بیخ دندان و رفع حرارت دهان موثر است.9- عرق گل‌گاوزبان برای امراض سوداوی، وسواس و خفقان مفید است.10- گل گاو زبان دارای منیزیم بوده و از سرطان پیشگیری می‌کند.11- در درمان اختلال حواس کاربرد فراوانی دارد.12- گل گاو زبان شکم را نرم و کیسه صفرا را باز می‌کند، اَخلاط سوخته سوداوی را از معده خارج و عوارض آن را از بین می‌برد.13- در تنظیم اختلالات ادراری و تعریق، موثر است.14- گل گاو زبان در درمان برونشیت موثر است.15- بی اختیاری دفع ادرار را درمان می کند.16- التهاب و ورم کلیه را درمان می کند.17- گل گاو زبان در درمان بیماری سرخک و مخملک مفید است.18- ضماد برگ های گاو زبان برای رفع ورم موثر است.19- برگهای گاوز بان را بپزید و مانند اسفناج از آن استفاده کنید.20- برگهای تازه گل گاو زبان دارای مقدر زیادی ویتامین C می باشد و در بعضی از کشورها آنرا داخل سالاد می ریزند.

    شربت گل گاو زبان برای کودکان

    رفع طپش قلب، رفع خشونت سینه و سرفه و نشاط آورخواص گل گاو زبانآرامبخش و برطرف کننده علایم سرماخوردگی 

    تا روزی 3 بار هربار 1 قاشق مرباخوری

    در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

    در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد.

    اندازه محصول : 60 میلی لیترکشور سازنده: ایرانمدت انقضاء : 24 ماهکد بهداشتی: 88013-س

    ۱۵,۰۰۰ تومان

    12345678910

    گیاه گل گاو زبان که در کتب طب سنتی ایران با نام لسان الثور (نام عربی گیاه) نیز آمده است از گیاهان بومی ایران است.

    خواص دارویی این گیاه توسط رومی ها در اوایل قرن سوم قبل میلاد شناخته و به اروپا معرفی شد. هومر شاعر و موخر یونانی از این گیاه به عنوان شادی آور و غم زدا نام برده است. رومی ها از سالیان بسیار دور برگ های گیاه را در شراب می خیساندند و از آن به عنوان نوشیدنی ارزشمند جهت آرام بخشی و برطرف نمودن مشکلات عصبی استفاده می کردند.

    عقیلی خراسانی در مخزن الادویه آن را چنین توصیف کرده است: نباتی است جمیع اجزای آن با خشونت و مزغب و منقط به نقطه های شبیه به خار و ساق آن باریک و خشن مانند پای ملخ و سبز مایل به زردی و به قدر ذرعی و برگ و آن بزرگتر و سیاه و ضخیم و با خشونت و منقط به نقطه های سفید شبیه بخار و مزغب شبیه به زبان گاو و مفروش بر روی زمین و ربیعی (روینده در فصل بهار) است و تازه آن سبز مایل به زردی و کهنه آن مایل به سیاهی و هر چند کهنه تر گردد سیاه تر شود و گل آن لاجوردی رنگ به شکل گل انار و از آن کوچکتر و طولانی و تخم آن کوچک اندک طولانی و سفید و از حب القرطم اندک باریک تر و در قمعی و اندک لعابی و تخم آن را مدور نیز گفته اند منبت آن اکثر بلاد خصوص گیلان که در آنجا بسیار خوب می شود. گل گاوزبان از خانواده بوراژیناسه، گیاهی است دو ساله یا پایا، پوشیده از کرک‏های نرم و نازک، یا بلند و ابریشمی، با ساقه ایستاده، برگ ها معمولاً دارای رگبرگ منفرد، گل دارای کاسه خشن با تقسیمات نیزه ای و پایا، جام گل، بزرگ سه برابر بلندتر از کاسه، پوشیده از کر کهای کم، پرچم ها محتوی درون جام، خامه کر کدار و دوشاخه، گل آبی مایل به ارغوانی. گل آذین: گرزن ساده و بلند، میوه: فندقه، بزرگ، نوک تیز و جوش دار. موسم گل این گیاه آغاز اردیبهشت تا اوایل خرداد است. این گیاه تقریباً در تمام نواحی گیلان و مازندران، ارتفاعات کندوان، کلاردشت، ارتفاعات چالوس، بین منجیل و رستم آباد و … گزارش شده است .

    شربت گل گاو زبان برای کودکان

    کیمیاگر توس | kimiagar Toos

    شربت

    60 میلی لیتر

    بهبود سرفه, رفع خشونت سینه, رفع طپش قلب, نشاط بخشی

    در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد.

    بادرنجبویه, عسل, گل گاو زبان

    تا روزی 3 بار هربار 1 قاشق مرباخوری

    013-88-س

    برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از پاک تن طب خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    در روزهای غیر تعطیل، از ساعت 8 صبح الی 4 بعد از ظهر پاسخگوی شما هستیم.

    فروشگاه آنلاین “پاک تن طب” به عنوان یکی خوشنام ترین عرضه کنندگان انواع چای و دمنوش، مکمل های لاغری گیاهی، محصولات آرایشی و بهداشتی، روغن های درمانی و گیاهان دارویی با گستره ای وسیع از برترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت های معتبر داخلی و بین المللی، همواره برای مشتریان تجربه ی یک خرید موفق، تخصصی و هدفمند را تداعی می کند. ارسال سریع کالا، قیمت های منطقی و ارائه مشاوره تخصصی محصولات پیش از خرید، سه اصل اولیه است که پاک تن طب از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هر روز، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش و تامین کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.

    به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، غلامرضا کردافشاری استاد دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: گل گاوزبان یکی از گیاهان دارویی است که مخصوص دل است و قلب، مغز و بدن را تقویت می‌کند.

    به گفته وی کسانی که بی حال، بی حس، و افسرده‌اند و گل گاوزبان برایشان مفید است چرا که قلب را تقویت می‌کند و موجب سرحالی و شادابی می‌شود چرا که ضعف قلب موجب می‌شود که افراد دچار غم و غصه‌ها شوند که گل گاوزبان برای تقویت قلب بسیار مفید است.

    این استاد دانشکده طب سنتی ادامه داد: گل گاو زبان روح را هم تقویت می‌کند در نتیجه موجب تقویت کل بدن می‌شود. اخلاط سوخته و سودا را از بدن دفع می‌کند و باعث بهبودی و تقویت سیستم عمومی می‌شود.

    کردافشاری بیان داشت: در منابع طب سنتی شربتی عنوان شده است که برای همه کاربرد دارد و مخصوص فصل بهار است که طرز تهیه آن به این ترتیب است که 50 گرم گل گاوزبان خشک (ساقه و برگ های گل هم در خاصیت مثل خود گل است) + 25 گرم بادرنجبویه (در تقویت دل و دماغ و قلب و کبد و معده و امحا بی نظیر است که چای مخصوص امیرالمومنین بوده است) + چند عرق گیاهی(عرق گل گاو زبان 80 گرم یا عرق بیدمشک 80 گرم + گلاب 80 گرم و اگر هیچ کدام را نداشتند می توانند گلاب را استفاده کنند.) گل گاوزبان و بادرنجبویه را یک شب در مایه عرق‌ها بخیسانند تا صبح، سپس صاف کنند و با 200 گرم قند یا خاکه قند یا شکر معمولی به قوام شربت بیاورند یعنی روی شعله خیلی ملایم آرام آرام حرارت می بیند تا به قوام شربت بیاید.

    وی در برنامه خانه محبت عنوان کرد: این شربت را می‌توانند هر بار با آب یا بهار نارنج مخلوط کنند و هر بار دو قاشق روزی 5 بار از این شربت استفاده کنند همچنین مصرف این شربت هنگام شب بسیار مفرح  است.

    شربت گل گاو زبان برای کودکان

    این استاد دانشکده طب سنتی خاطرنشان کرد: کسانی که ضعف معده، مشکلات حاد معده و حساسیت معده ندارند می توانند از این شربت استفاده کنند و کسانی که دیابت دارند می‌توانند با عسل طبیعی به قوام بیاورند و مصرف کنند.

    انتهای پیام/

    شربت گل گاو زبان برای کودکان
    شربت گل گاو زبان برای کودکان
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *