روغن بادام برای مو فر

دوره مقدماتی php
روغن بادام برای مو فر
روغن بادام برای مو فر


داشتن موهای فر خوبی و بدی‌های زیادی دارد. اگر بدانید آن‌ها را چگونه حالت دهید، همه حسرت موهای‌تان را خواهند خورد و اگر ندانید، همیشه موهایی وز و نامرتب خواهید داشت.




روغن بادام برای مو فر

دوره مقدماتی php



کسانی که موهای فر دارند، معمولا با مشکلاتی چون خشکی موها، وز و شکنندگی آن مواجه می‌شوند. علاوه بر این برای زیبا به‌نظر رسیدن موهای فر مراقبت‌های خاصی نیاز است، در حالی‌که بیشتر محصولاتی که برای این نوع مو در بازار وجود دارد،  برای مصرف طولانی مدت اثر خوبی روی موها نخواهد داشت، در واقع موهای فر نسبت به دیگر انواع مو، بسیار آسیب‌پذیرتر و ضعیف‌تر است و در عین حال محصولات حالت‌دهنده آن نیز وضعیت را مشکل‌تر هم می‌کنند.

 

به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب بیشتر، استفاده از تکنیک‌های طبیعی برای حالت‌دادن و مراقبت می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد تا بتوان فر طبیعی موها را در بهترین حالت نگه داشت و آسیب کمتری هم به آن وارد کرد.

 

اگر موهای‌تان کدر و مات است، راه درخشان ‌کردن…

اگر دقت کنید بیشتر کسانی که موهای‌شان به‌طور طبیعی فر است، جلوه و درخشندگی موهای‌شان کمتر از کسانی است که موهای صاف دارند.

برای درخشنده‌ کردن موهای فر، مرطوب‌کردن آن‌ها با کرم‌های آبرسان بسیار موثر است.

همچنین می‌توانید پوست کف‌ سر و موها را با مقدار نسبتا زیادی از یک نوع روغن تصفیه شده مثل روغن کنجد یا بادام ماساژ دهید.

بهتر است بعد از این‌که به موها روغن زدید، آن‌ها را با یک حوله گرم بپوشانید و اجازه دهید حدود یک ساعت روغن روی موها باقی بماند. بعد حوله را از روی سر بردارید.

در این مرحله استفاده از گل سرشور می‌تواند بسیار موثر باشد. کافی است مقداری از آن را به حالت خمیر درآورید و به موها بمالید. بعد چند دقیقه موها را با آب ولرم و شامپو بشویید.

بعد موها را کمی با حوله خشک کنید و در آخر مقدار خیلی کمی از همان روغن قبلی را روی موهای مرطوب‌تان بمالید و اجازه دهید موها به‌طور طبیعی خشک شوند. این کارها موجب می‌شوند فر طبیعی موهای شما درخشان‌تر و زیباتر به‌نظر برسند.


درمانی برای شکنندگی موها


موهایی که فر طبیعی دارند، خیلی مستعد شکننده‌شدن هستند، گاهی با یک شانه ساده تعداد زیادی از موها می‌شکنند. به همین دلیل این نوع موها برای سالم ماندن نیاز به مکمل پروتئین دارند تا بتوانند خود را ترمیم کنند. کاندیشنرهای مو (نرم‌کننده) که از مواد طبیعی تشکیل شده باشند، می‌توانند این مشکل را تا حدی برطرف کنند.

بهترین کار این است که خودتان در منزل و با استفاده از مواد طبیعی و تازه چنین کاندیشنری تهیه کنید. کافی است تخم مرغ و سس مایونز را به نسبت یک به دو با هم مخلوط کنید و حسابی به هم بزنید تا کاملا یکنواخت شود. حال این کاندیشنر طبیعی را روی موهای‌تان بمالید و روی سر را با یک کلاه بپوشانید تا مواد بهتر جذب ساقه موها شوند. این مخلوط باید حدود 30 تا 45 دقیقه روی موها بماند و بعد موها را آب ‌بکشید. این کاندیشنر مو همچون درمانی موثر به ترمیم موها کمک می‌کند و موجب می‌شود موها نرم و درخشان شوند.

 

یک دستورالعمل عجیب و غریب

یکی دیگر از مشکلات رایج موهای فر، موخوره است. استفاده از روغن زیتون بهترین راه‌حل برای رهایی از این موخوره‌هاست.

تمام کاری که شما باید انجام دهید، این است که موها و پوست کف سر را به روغن زیتون آغشته کنید و ماساژ دهید. بعد با یک حوله گرم روی موهای‌تان را بپوشانید. حتی می‌توانید حوله را در آب داغ بیندازید تا کاملا داغ شود. بعد با این حوله موهای‌تان را بپوشانید تا موها کاملا آبرسانی شوند. اجازه دهید حوله حدود دو ساعت روی سرتان باشد. بعد با ماست موها را بشویید (اگر موهایی چرب دارید با آبدوغ بشویید). بعد موها را آب بکشید. پیشنهاد می‌کنیم یک روز بعد موها را شامپو کنید.

این دستورالعمل را هفته‌ای یک‌بار، برای 3 تا 4 هفته ادامه دهید تا اثر فوق‌العاده آن را ببینید.

 

چگونه صبح‌ها موها را حالت دهید

روغن بادام برای مو فر

یکی از مشکلات موهای فر این است که همیشه بعد از حمام زیباست، ولی بعد از یک شب خوابیدن حالت خود را از دست می‌دهد و ژولیده و درهم ریخته به‌نظر می‌رسد. شما می‌توانید شب حمام بروید، ‌موهای‌تان را آن‌گونه که دوست دارید با محصولات مخصوص موهای فر حالت دهید و صبح فقط کمی به آن‌ها آب بپاشید تا مواد حالت‌دهنده دوباره فعال شوند و موها، حالت خود را بازیابند.


راه‌هایی برای صاف‌کردن طبیعی موها


شیر نارگیل به دلیل اثر ابریشمی که به موها می‌دهد شهرت دارد. استفاده مرتب از آن می‌تواند جنس موهای شما را بهبود دهد تا هم حالت‌پذیرتر و هم نرم‌تر شود، اما می‌توانید از آن به‌گونه‌ای استفاده کنید که اثرش را بیشتر هم کنید. کافی است یک لیوان شیر نارگیل را با دو قاشق غذاخوری آبلیمو (تقریبا یک عدد لیموترش) مخلوط کنید و سپس این مخلوط را در یخچال بگذارید تا کاملا سرد شود.

وقتی دمای مخلوط پایین آمد و سرد شد، تقریبا حالت کرمی شکل پیدا می‌کند. این مخلوط کرمی را به موهای‌تان بمالید و بعد با حوله‌ای که قبلا در آب داغ گذاشته بودید، موها و سر را بپوشانید. بعد از مدتی موها را آب بکشید و با شامپو بشویید. این کار را حدود 3 هفته ادامه دهید تا شاهد باشید چگونه موهای‌تان نرم و ابریشمی و درخشان می‌شود.

 

روغنی که به خوبی در موها نفوذ می‌کند

خشکی موهای فر را با روغن جوجوبا هم می‌توان تا حدی درمان کرد. این نوع روغن در بسیاری از شامپو‌ها وجود دارد و علاوه بر این می‌توانید به‌صورت خالص نیز آن‌را تهیه کرده و مصرف کنید. در حقیقت روغن جوجوبا می‌تواند به خوبی در ساقه موها نفوذ کند و آب آن‌ها را تامین کند. تنها کافی است پوست کف سر و خود موها را با این روغن ماساژ دهید. البته پیشنهاد می‌کنیم فر موها را نیز با همین روغن حالت دهید تا ببینید چگونه موهای‌تان بهتر از همیشه حالت می‌گیرد.

 

  • گردو و نقرس
  • راهی برای تقویت موهای فر

    موهای فر نسبت به دیگر انواع موها، بسیار ضعیف‌تر هستند، بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارند. مخلوط شیر و عسل می‌تواند به خوبی موها و پوست کف‌سر را تغذیه کند، ‌در واقع مواد مغذی درون شیر و عسل روی بافت موها و صاف‌شدن آن‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

    کافی است یک فنجان شیر را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. بعد چند توت‌فرنگی له شده را به آن‌ها اضافه کنید و سپس این مخلوط را به موهای‌تان بمالید. اجازه دهید این مخلوط حدود دو ساعت روی موها باقی بماند و سپس موها را شامپو کنید. می‌بینید که چگونه موهای‌تان صاف و نرم و ابریشمی می‌شود.

    بخش سلامت تبیان



     

    مطالب مرتبط:

    مطالبی کامل درباره سلامت موها

    زندگی با مو های وز می تواند یکی از چیزهای ناراحت کننده باشد خیلی تلاش می کنید تا قبل از اینکه از خانه بیرون بروید موهایتان عالی به نظر برسد. بسیاری از ما آن را شانه می کشیم،اینگونه موها نتیجه مراقبت نادرست مو است، به همین دلیل کمی توجه بیشتر به حل این مشکل کمک می کند . این به این معنا نیست که شما باید پول زیادی صرف محصولات گران قیمت و درمان ها کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک بینش درباره چیزی است که باعث می شود مویتان وز شود.

    به طور خلاصه – خشکی و آسیب. مو به طور مداوم تشنه است هنگامی که نیازهای آن برآورده نمی شوند، شفت مو که از سلول های مرده تشکیل می شود مو را محافظت و افزایش پیدا می کند تا رطوبت به داخل بیاید. رطوبت اضافی ناشی از اتمسفر باعث تورم موها می شود خشکی دائمی منجر به آسیب و وز شدن می شود .

    اقدامات زیادی هستند که می توانید انجام دهید و با اطمینان از اینکه درست غذا می خورید و آب کافی مصرف می کنید ، می توانید آن را انجام دهید. مو را با روغنکاری منظم و ماسک مو درمان کنید. در ادامه این بخش از سلامت پوست و موی نمناک لیستی از داروی طبیعی که می توانید برای درمان استفاده کنید وجود دارد.

    روغن بادام برای مو فر

    مواد مورد نیاز :1/4 فنجان روغن بادام ، 1 عدد تخم مرغ خام

    مزایا

    روغن زیتون به عنوان نرم کننده مو طبیعی عمل می کند ، در حالی که تخم مرغ با محتوای بالای پروتئین شفت آسیب دیده را ترمیم می کند.

    مواد مورد نیاز :1عدد آووکادو رسیده ، 1 فنجان ماست

    مزایا

    استفاده از ماسک مو آووکادو، یک روش درمان کم هزینه اما موثر برای کنترل است. این شامل ویتامین ب و ایی است که مو را تغذیه و آسیب ها را ترمیم می کند در حالی که ماست در شرایط عمقی موها را تمیز می کند .

    مواد مورد نیاز :

    1 بخش روغن ویتامین ای

    4 بخش روغن نارگیل ارگانیک

    مزایا

    ویتامین ایی سرشار از آنتی اکسیدان ها است که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک و از آسیب جلوگیری می کنند در حالیکه روغن نارگیل ویژگی نافذ دارد و موها را نرم می کند.

    مواد مورد نیاز :

    1/4 فنجان مایونز

    1/3 فنجان روغن بادام

    1 یا 2 عدد تحم مرغ بنابر بلندی مو

    این 3 مواد را با هم ترکیب تا خمیری بدست آید مغز سر و مو را آغشته به این خمیر کنید و با کلاه حمام بپوشانید سپس با شامپو و نرم کننده بشویید .

    این ماسک را 2 بار در هفته استفاده کنید.

    مزایا

    این ماسک مو را درخشان و قوی می کند و مغذی است یک لایه اضافی رطوبت ایجاد می کند که موهای وز را کنترل می کند یکی از بهترین ماسک ها برای موهای وز و خشک است

    صاف شدن موهای فرفری با ماسک موز

    مواد مورد نیاز :

    روغن بادام برای مو فر

    1 عدد موز رسیده

    2 ق چ عسل

    1/3 فنجان روغن نارگیل و بادام

    موز را له و به آن عسل و روغن اضافی کنید 20 تا 25 دقیقه این خمیر را روی مو و مغز سر بمالید سپس با آب و شامپو بشویید

    این ماسک را هفته ای یکبار برای مو های خیلی فر استفاده کنید

    مزایا

    موز برای نرم کردن مو عالی است بخصوص وقتی با عسل ترکیب باشد

     

    مواد مورد نیاز :

    2 ق آب لیمو

  • عکس پروفایل درمورد خدایا دلم گرفته
  • 2 ق عسل

    1 فنجان آب

    همه ی مواد را با هم ترکیب و مو ها را 10 دقیقه با آن ماساژ دهید سپس آن را با شامپو و آب ولرم بشویید

    از این ماسک هر دو هفته استفاده کنید

    مزایا

    این ماسک آلودگی و جرم را از شفت مو پاک می کند و موهای فرفری را کم می کند ویتامین ث موجود در آن رشد را بهبود می بخشد

    مواد مورد نیاز :

    2 ق عسل ، 2 فنجان آب گرم

    عسل را در آب حل کرده و روی مو بریزید و پس از 30 دقیقه با شامپو و نرم کننده بشویید

    روغن بادام برای مو فر

    عسل نرم کننده ای عالی است و موها را روشن می کند اگر دوست ندارید موهایتان خیلی روشن شوند بیشتر از هفته ای یکبار از آن استفاده نکنید

    مزایا

    عسل مو هارا نرم ، درخشان ، قوی می سازد

    مواد مورد نیاز :

    2تا3 ق ماست

    1 ق عسل

    عسل و ماست را ترکیب و روی مغز سر ، موها بمالید پس از 30 دقیقه با آب سر بشویید

    مزایا

    ماست نرم کننده ی طبیعی و عسل رطوبت بخش مو است و به عنوان نرم کننده ، درخشان کننده عمل می کند

    مواد مورد نیاز : 2 ق سرکه سیب ، 2 فنجان آب

    سرکه را در آب سرد ترکیب و کنار بگذارید مو ها را با شامپو و سپس سرکه بشویید و چند دقیقه بعد با نرم کننده بشویید

    اینکار را هفته ای یکبار انجام دهید

    مزایا

    سرکه پ هاش مو را متعادل و منافذ باز را می بندد و چربی و آلودگی را پاک می کند

    آلوورا

    مواد مورد نیاز :

    1/4 فنجان ژل آلوورا ، 1/4 فنجان روغن

    مواد را با هم ترکیب و روی مغز سر و ساقه ی مو بمالید بعد از 20 تا 30 دقیقه با شامپو و نرم کننده بشویید

    این ماسک را هفته ای 2 بار استفاده کنید

    مزایا

    آلوورا یکی از بهترین مرطوب کننده ها است ترکیب آن با روغن لایه ی محافظتی ایجاد می کند که موها را نرم و درخشان می سازد

    موادمورد نیاز :

    2تا3 ق شیر نارگیل

    یک کاسه برای گرم کردن

    شیر را گرم کنید 30 دقیقه روی مو بگذارید و سپس شامپو نرم کننده بزنید

    از این ماسک می توانید 2 بار در هفته استفاده کنید

    مزایا

    روغن نارگیل مو های آسیب دیده را ترمیم و درخشان می کند

    ماساژ روغن گرم

    ماساژ روغن یکی از بهترین راه های درمان مو وز است

    روغن آرگا ن

    روغن  آرگان( خواص روغن آرگان برای پوست و مو بسیار بالا می باشد) دارای مقدار غنی از اسیدهای چرب اشباع نشده است که به درمان و ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند . هم چنین به جلوگیری از خرد شدن مو کمک می کند.

    روغن نارگیل

    روغن نارگیل یکی از روغن های نافذ است. شامل زنجیره ای از اسیدهای چرب است که مو را از داخل تغذیه می کنند و آن را قوی تر و سالم تر می سازند.

    روغن بادام

    روغن نارگیل غنی از ویتامین ایی است که حاوی خواص آنتی اکسیدانی است. با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند که باعث آسیب به مو می شوند و آن را سالم نگه می دارند. همچنین یک نرم کننده مو نیز هست که به حفظ رطوبت در شفت مو کمک می کند.

    روغن جوجوبا

    روغن جوجوبا برای آن هایی که موهای ترکیبی دارند و در ریشه ها چرب و نوک خشک دارند عالی است این روغن از روغن های طبیعی تولید شده توسط پوست سر تقلید می کند، میزان روغن تولید شده را کاهش می دهد

    روغن زیتون

    روغن زیتون یک نرم کننده طبیعی است که موها را نرم می کند این روغن مو را مرطوب نگه می دارد. آن هم چنین مشکلاتی مانند شوره سر را کنترل می کند و سلامتی پوست سر را بهبود می بخشد.

    چندین روغن و ترکیب مختلف وجود دارد که می توانید برای موهای خود استفاده کنید. همچنین می توانید ترکیب روغن خود را از لیست بالا یا سایر روغن ها انتخاب کنید.

    مواد مورد نیاز

    2تا 3 ق روغن

    روغن را داخل کاسه بریزید و آن را به روش بنماری حرارت دهید

    10 تا 15 دقیقه سر را با روغن ماساژ دهید دستمالی را مرطوب و به سر بپیچید

    30 دقیقه بعد با شامپو بشویید

    روغن گرم از طریق ساقه مو و کیسه های ترشحی مو، به درون آن ها نفوذ می کند و آن ها را تغذیه و هم چنین یک لایه محافظ در اطراف سر شکل می دهد که رطوبت را به داخل قفل می کنند.

    ویتامین ها

    مراقبت داخلی زمانی به سلامتی مو مربوط می شود که به اندازه خارجی مهم است. مصرف مقادیر مناسب پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی برای رشد موی سالم ضروری هستند. – ویتامین های آ ، ب ، ث ضروری هستند. مطمئن شوید موها رشد می کند.

    1. کوتاهی مناسب و استفاده از شامپوی خوب :کوتاهی موها بهترین روش برای کنترل موی مجعد است. هر دو ماه یکبار کمی انتهای مو را کوتاه کنید . یک مدل مو را حفظ کنید که خیلی کوتاه نباشد چون برای رطوبت راحت تر است که به موهای کوتاه تر وارد شود . کوتاه کردن مو آسیب دیده باعث خواهد شد موها سالم تر و درخشان به نظر برسند

    2. از شامپوهای مرطوب کننده بدون سولفات استفاده کنید و آن را از میانه تا نوک موها بمالید. آن را چند دقیقه قبل از اینکه آبکشی کنید بگذارید بماند.

    محصولات ضد وز مو

    استفاده از نرم کننده مو و یا سرم مو می تواند تفاوت بزرگی در میزان موهای فر ایجاد کند .


     


    این مرکز افتخار دارد هم اینک با این تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران کاشت و ترمیم مو را به بالاترین سطح خود رسانده , که دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم نمیباشد

    کاربران گرامی,این مقاله از سایت حذف گردیده.

    مروری بر دیگر مطالب ”

    تغییر حالت روز و شب

    مهندس امیر رضا جلالی کامل 2019-02-27 روغن های گیاهی, شامپو و محصولات مراقبتی مو 3,720 بازدید

    روغن ترمیم کننده مو در هر فرد و بنا به نوع و ساختار مو متفاوت است که در ادامه به مهمترین آنها اشاره میکنیم.

    محتوای مقاله (با استفاده از این لیست به موضوع مورد نظر دسترسی سریعتر دارید)

    به بهبود رنگ، درخشندگی و ضخامت موها کمک میکند.

    روغن بادام برای مو فر

    این روغن ترک های مو را التیام می بخشد، گردش خون در پوست سر را برای تولید موهای قوی تر بهبود میدهد و میتواند به موهایی که در حال از بین رفتن هستند جلا و درخشندگی دهد.

    به پر شدن شکاف ها در کوتیکول های مویتان کمک میکنند و از موهایی که قوی تر و سالم تر هستند در برابر شکستگی در آینده محافظت می نمایند.

    بهترین درمان طبیعی برای کاهش خشکی مو به شمار میرود. خاصیت مرطوب کنندگی بسیار بالایی دارد و موجب بهبود خاصیت ارتجاعی مو و بازگرداندن قدرت و درخشندگی آن میشود.

    روغن هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم مواردی بودند که روغن یک گیاه بوده، به صورت مفرد استفاده میشوند و جنبه عمومی دارند.

    در پایان هم یک روغن ترکیبی و تخصصی معرفی میکنیم که به علت دشواری ساخت و کمبود آن در بازار شاید کمتر کسی نام آن را شنیده باشد، اما طبق نظر مصرف کنندگان آن، نتیجه ای قابل تامل در ترمیم موهای آسیب دیده، تقویت پیاز مو و در نتیجه درمان ریزش مو دارد.

    ترکیبات روغن مربع چیست؟

    این محصول ترکیبی از چندین روغن طبیعی بر پایه روغن ماهی است

    که از منابع معتبر گیاهی و با توجه به کمبودهایی که پوست در دوران ریزش مو دارد فرموله شده است.

    خواص روغن مربع ( بهترین روغن تقویت کننده مو )

    تخصصی ترین روغن ترکیبی جهت پرپشتی موی سر، مژه، ابرو و احیا کننده ساقه موهای وز، خشک و شکننده

    قابل استفاده برای افرادی که دارای پوست سر چرب میباشند و با مصرف اکثر روغن ها دچار ریزش مو میشوند.

    طبع این روغن ترکیبی و تخصصی، اصلاح شده هست،

    در نتیجه برای افرادی که طبیعت گرم دارند ایجاد التهاب و حساسیت نخواهد کرد.

    برای مطالعه خواص کامل روغن مربع به لینک ذیل بروید:

    روغن مربع

    چنانچه از روغن های طبیعی برای از بین بردن آسیب دیدگی موهای خود استفاده میکنید، نوع شوینده ای که استفاده میکنید مهم است چرا که ترکیبات شوینده قوی که در فرمولاسیون شامپوهای رایج بازار استفاده میشود، خود باعث آسیب دیدگی بیشتر موها میگردد.

    شامپو ۵ گیاه آتو با فرمولاسیون تخصصی برای انواع موهای آسیب دیده و رنگ شده فرموله گردیده و علاوه بر آن از عصاره غلیظ و باکیفیت گیاهانی چون انجیر، جوانه گندم، دانه انار، بابونه و لیمو ترش در آن استفاده شده است که با این وجود درصد بالای رضایت مصرف کنندگان را به دنبال داشته است.

    برای مطالعه خواص کامل این شامپو به لینک ذیل بروید:

    شامپو گیاهی آتو مخصوص موهای آسیب دیده و رنگ شده

    برچسبروغن زیتون

    2020-03-15

    2020-02-24

    2020-01-28

    طبق نظر بسیاری از مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی، شامپو هفت گیاه آتو یکی از بهترین شامپوهای ایرانی برای درمان شوره سر میباشد که از خواص قدرتمند گیاهان دارویی بجای ترکیبات شیمیایی ضد شوره در آن بهره گیری شده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    روغن بادام برای مو فر

    دیدگاه

    “پارسی طب”، مجله سلامت جسم و روان، به صورت تخصصی در زمینه تشخیص صحیح بیماری ها و حفاظت از مردم در برابر انواع مختلف امراض رایج با استفاده از مشاوره پزشکی مکمل، گیاهان دارویی، درمان با طب سنتی و جایگزین فعالیت داشته و همچنین مرجع قابل اعتماد اخبار پزشکی و مقالات سلامت و درمانی می باشد.

    

    داشتن موهای فر مثل هر جنس موی دیگری مزایا و معایب خود را دارد‎

     

    موی فر یکی از آرزوی دختران جوان و بسیاری از خانم ها است. نگهداری از مراقبت از موی فر شاید به  نظر شما هم سخت باشد ولی اگر نکته های آن را بدانید، متوجه می شوید کار سختی نیست.

     

    روغن بادام برای مو فر

    همه نکات و ترفندهایی که باید درباره مراقبت از موهای فر بدانید

    داشتن موهای فر مثل هر جنس موی دیگری مزایا و معایب خود را دارد مثلا اگر چه موی فر پرپشت و زیبا به نظر می‌رسند اما مراقبت از موی فر کار ساده‌ای نیست و احتمال آسیب دیدن این موها در صورت مراقبت نادرست بیش از دیگر انواع موها است.

     

    اگر موهای شما فر است و در نگهداری و مراقبت مو هایتان به خصوص در فصل تابستان دچار مشکل هستید نگران نباشید ترفندها و نکات خاصی وجود دارد که شما با رعایت آن‌ها می‌توانید موهایی طبیعی، زیبا و سالم داشته باشید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که مراقبت از موی فر را در فصل تابستان چطور باید انجام دهید در ادامه نیز با روش رنگ کردن موهای فر و بهترین ماسک مو برای مراقبت از موهای فر آشنا خواهید شد.

     

    _ نکات مهم برای مراقبت از موهای فر در فصل تابستان

    همه ما در گرما و رطوبت فصل تابستان تجربه خیس شدن و چسبنده شدن موها را داشته‌ایم اما این تجربه برای خانم‌هایی که موهای فر دارند ناراحت کننده‌تر است چون گرما و رطوبت نه تنها فر موها را خراب می‌کند بلکه احتمال آسیب دیدن موها مثل موخوره و شکنندگی مو در این شرایط هم وجود دارد. اما شما با چند تغییر کوچک در برنامه مراقبت از موهای فر می‌توانید این مشکلات را به حداقل برسانید و تابستانی شاد و زیبا را سپری کنید.

     

    موی فر را بیش از حد نشویید

    شستن موها با شامپوهای پاک کننده Clarifying اگرچه ظاهر زیبایی به آن‌ها می‌دهد اما باعث خشکی و وز شدن موها می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود برای مراقبت از موهای فر تا حد ممکن کمتر آن‌ها را شامپو بزنید و از شامپوهایی که خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی و ضدمیکروبی دارند استفاده کنید.

      

    برای موی فر از نرم کننده به میزان لازم استفاده کنید

    هیچ وقت قدرت نرم کننده‌ها را دست کم نگیرید و فراموش نکنید که شما در فصل تابستان هم به استفاده از نرم کننده مو نیاز دارید. برای نرم کردن و حالت دادن به موها می‌توانید از ماسک‌های نرم کننده هم استفاده کنید و آن‌ها را شب روی موها بزنید و صبح شامپو بزنید تا رطوبت موها تامین شود و موهایی نرم و خوش حالت داشته باشید.

     

    از نوک موهای فر بیشتر مراقبت کنید

    نوک موها بیش از هر قسمت دیگری مستعد خشک شدن است و به همین دلیل است که موخوره در نوک موها به وجود می‌آید. به همین دلیل لازم است که از نوک موها مراقبت بیشتری به عمل آورید و آن را با انواع روغن و ماسک مو ایزوله کنید تا رطوبت مو از طریق نوک آن تبخیر نشود. برای این کار می‌توانید از روغن بادام یا جوجوبا استفاده کنید و آن را فقط روی نوک مو بزنید چون تماس این روغن‌ها با کف سر باعث چرب شدن آن می‌شود.

      

    برای مراقبت از موی فر از بخار کمک بگیرید

    بخار همان چیزی است که باعث به هم خوردن حالت و زیبایی موهای فر می‌شود و این بخار در فصل تابستان فراوان است. اما شما می‌توانید از این بخار به نفع خودتان استفاده کنید، فقط کافی است هنگام حالت دادن به مو از بخار کمک بگیرید و آن‌ها را حجیم‌تر کنید. به این ترتیب دیگر بخار موجود در هوا نمی‌تواند اثری روی موهای شما داشته باشد.

     

    از حرارت برای موی فر، کمتر استفاده کنید

    همیشه توصیه می‌کنیم که استفاده از حرارت را روی موها به حداقل برسانید اما این توصیه برای خانم‌هایی که موهای فر دارند به خصوص در فصل تابستان بسیار جدی‌تر است. اگر به سشوار کشیدن نیاز دارید حتما درجه سشوار را در کمترین دمای ممکن قرار دهید تا آسیب کمتری به موهای شما برسد.

     

    از مواد سیلیکونی روی موهای فر استفاده نکنید

    این توصیه تنها محدود به فصل تابستان نیست و شما همیشه باید از موادی که حاوی سیلیکون هستند اجتناب کنید. سیلیکون اگرچه حالتی صاف و یکدست به موها می‌دهد اما مثل یک عایق عمل می‌کند و مانع از جذب رطوبت روی مو می‌شود و موها را خشک و سنگین می‌کند. پس سیلیکون را از برنامه مراقبت موهای خود حذف کنید تا موهای فر زیباتری داشته باشید.

    روغن بادام برای مو فر

      

    از مواد مغذی برای حالت دادن موهای فر کمک بگیرید

    گاهی بهترین راه برای حفظ زیبایی موها، حفاظت از آن‌ها در مقابل عوامل آسیب زا است. بافتن موها یک روش ساده برای جلوگیری از به هم ریختگی و گره خوردن موها است که در روزهای گرم هم به خوبی جواب می‌دهد. حال اگر پیش از بافتن موها از یک ماده مغذی و محافظ هم روی آن استفاده کنید سلامت و زیبایی موهای شما تضمین می‌شود. همان طور که گفتیم روغن جوجوبا و روغن‌های طبیعی از این دست هم قدرت حفاظتی خوبی دارند و هم حالت خوبی به موها می‌دهند و هم طبیعی و بدون ضرر هستند.

     

    اگر چه موی فر پرپشت و زیبا به نظر می‌رسند اما مراقبت از موی فر کار ساده‌ای نیست‎

     

    _ بهترین ماسک مو برای مراقبت از موهای فر

    ماسک‌های مو تاثیر زیادی در سلامت و زیبایی موها دارند و بسته به نوع آن‌ها می‌توانند فواید زیادی برای مو داشته باشند. در این میان موهای فر به دلیل مشکلات خاصی که دارند نیاز بیشتری به استفاده از ماسک دارند و برخی از انواع ماسک بهترین اثر را روی موهای فر دارد و برای مراقبت از موهای فر توصیه می‌شود. یکی از مشکلات رایج موهای فر، خشکی است که مشکلات دیگری مثل موخوره، شکنندگی و وز شدن را به دنبال دارد و ماسک‌هایی که خاصیت مرطوب کننده و آبرسانی دارند می‌توانند این مشکل را برطرف کنند.

     

     

  • ما فائدة قشر الرمان للتضييق
  • اما این سوال پیش می‌آید که کدام ماسک‌ها خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی به مو را دارند، ماسک‌هایی که حاوی روغن نارگیل، روغن آووکادو و یا روغن دانه انگور باشند می‌توانند رطوبت موها را حفظ کنند و زیبایی و درخشش آن‌ها را بیشتر کنند.

     

    در کنار ماسک‌های مرطوب کننده ماسک‌های حالت دهنده هم محصولاتی هستند که برای مراقبت از موهای فر توصیه می‌شوند. این ماسک‌ها برای کسانی مناسب هستند که می‌خواهند موهای فر خود را با جریان هوا خشک کنند و حالت طبیعی آن را از بین نبرند. این ماسک‌ها معمولا خاصیت تغذیه کننده هم دارند و حالت طبیعی فرهای شما را بدون وز و تخت شدن به آن بازمی‌گردانند.

     

    موهای فر مستعد وز و شکنندگی هستند و ماسک‌هایی که خاصیت ضد وز داشته باشند بهترین گزینه برای تقویت و زیبایی موهای فر هستند. ماسک‌هایی که حاوی روغن‌های قوی و تغذیه کننده و فاقد پارابن و سولفات باشند می‌توانند وز موها را از بین ببرند و آن‌ها را شاداب و درخشان کنند.

       

    روش مناسب برای رنگ کردن موهای فر

    رنگ کردن موهای فر یکی از کارهای دشواری است که باعث می‌شود خانم‌هایی که موی فر دارند برای رنگ کردن موهای خود مشتری دائمی سالن‌های آرایشی باشند. اما با رعایت چند نکته و ترفند می‌توان رنگ کردن این موها را گام به گام در منزل انجام داد و نتیجه‌ای عالی و زیبا گرفت. مشکل اصلی در رنگ کردن موهای فر این است که فر بودن موها باعث می‌شود رنگ مو به صورت یکنواخت روی مو پخش نشود و نتیجه چیزی نباشد که شما انتظار آن را داشته‌اید.

     

    از طرف دیگر موهای فر معمولا خشک و شکننده هستند و نسبت به رنگ مو واکنش بیشتری نشان داده و خشک و وز می‌شوند. اما اگر شما از یک کیت خانگی رنگ موی باکیفیت که حاوی نرم کننده و ماسک موی مناسب باشد استفاده کنید و روشی را که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد برای رنگ کردن موهای خود به کار ببرید نتیجه دقیقا همان چیزی خواهد شد که انتظارش را دارید بدون آن که موهایتان دچار آسیب شود:

    روغن بادام برای مو فر

     

    گام اول برای رنگ کردن موهای فر

    ابتدا موها را سشوار بکشید. این کار به پخش یکنواخت رنگ روی موهای شما کمک می‌کند. سپس موها را به چهار قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را به آرامی بپیچید و گرد کنید و با یک کلیپس روی سر محکم کنید.

      

    گام دوم برای رنگ کردن موهای فر

    وازلین را بردارید و دور پیشانی و بناگوش و جاهایی که ممکن است رنگ مو به آن برخورد کند بزنید.

      

    گام سوم برای رنگ کردن موهای فر

    دستکش‌هایتان را بپوشید و کیت رنگ مو را طبق دستور روی بسته آن ترکیب کنید.

      

    گام چهارم برای رنگ کردن موهای فر

    یکی از دسته‌های مو را باز کنید و رنگ را روی ریشه موها بزنید. وقتی ریشه موها کاملا به رنگ آغشته شد آن را تا نوک موها امتداد دهید. این مرحله را برای سه بخش دیگر موها نیز ادامه دهید و ۲۵ تا ۴۰ دقیقه (بسته به جنس مو و فرمول رنگ مو) صبر کنید تا موها رنگ بگیرند.

     

    گام پنجم برای رنگ کردن موهای فر

    موها را بشویید و شامپو بکشید سپس از نرم کننده‌ای که داخل بسته رنگ مو وجود دارد روی موها بزنید و کاملا آبکشی کنید. حال می‌توانید موهای خود را به هر شکلی که دوست دارید حالت دهید و از موهای فر زیبا و رنگ شده خود لذت ببرید.

     

    منبع : redmag.ir

     

    رازهای زیبایی

    خرید گیفت کارت

    کسب و کار اینترنتی، پر سودترین هستند

    شارژ دلاری اکانت اپل آیدی

    آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

    کسب وکارت به بن بست رسیده ودنبال راه حلی؟

    مشاوره تخصصی اینترنتی کردن کسب و کار

    ارسال باکس گل به سراسر ایران

    ویزیت آنلاین توسط مجرب ترین پزشکان

    تخفیف استثنائی شیشه فتوکرومیک عینک

    گل فروشی ارزان در تهران

    شوره سر کلافت کرده؟ درمان بدون عارضه

    دسترسی آسان به تمام برنامه های اپل

    با فضای مجازی کسب و کارت رو نجات بده!

    گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

    Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

    

    فر شدن مو و موی فر نشانه‎ی نیاز مو به رطوبت و مواد غذایی است

     

    گاهی داشتن موی فر و مجعد می‌تواند دشواری‌های فراوانی را برای شما به همراه داشته باشد. به ‌ویژه اگر موهایی کاملا حالت‌دار داشته باشید مسلما قبل از اینکه از منزل خارج شوید تلاش می‌کنید تا به هر نحوی ظاهری کاملا آراسته به موهای خود بدهید. ممکن است بسیاری از شما تصور کنید که مجعد شدن مو نتیجه بافت طبیعی آن است، اما این طور نیست. چین خوردگی و یا در اصطلاح فر شدن مو نتیجه‌ی عدم مراقبت صحیح از موهاست و اندکی توجه به این مساله و دسترسی به ماسک مو برای این جنس از موها شما را از حالت آزار دهنده‌ی آن خلاص می کند.

     

    روغن بادام برای مو فر

    این بدان معنا نیست که حتما باید هزینه‌ی بالا و محصولات گران قیمتی را صرف حل این مسأله کنید. همه‌ی آنچه که مورد نیاز است اندکی توجه به مواردی است که سبب فر شدن مو می‌شوند در این بین با کمک برخی از مواد طبیعی ساده می‌توانید این مسأله را به راحتی و به خوبی حل کنید.

     

    اما دلیل اصلی فر شدن مو و نیاز به ماسک مو برای موی فر چیست؟

    به طور خلاصه می‌توان گفت خشکی و آسیب دیدن مو باعث فر شدن آن می‌شود. موهای شما به صورت مرتب به آب نیاز دارند و وقتی هیدارسیون مورد نیازشان برطرف نشود پوشش شاخی مانند مو که از سلول‌های مرده تشکیل شده و موی شما را سالم نگه داشته و از آن محافظت می‌کند بلند می‌شود و به این ترتیب موی فرد، ضخیم و حالت‌دار می‌شود.

     

    در واقع فر شدن مو و موی فر نشانه‎ی نیاز مو به رطوبت و مواد غذایی است و روش‌های زیادی برای حل آن وجود دارد. قبل از هر چیزی باید مطمئن شوید که به اندازه کافی آب می‌نوشید و رژیم غذایی درستی دارید. وقتی این دو مرحله را طی کردید می‌توانید از روش‌های سنتی مانند ماسک مو یا روغن‌ها استفاده کنید. در اینجا ۳ روش طبیعی و ماسک مو برای این نوع مو در اختیار شما قرار داده شده که می‌توانید به سادگی آن را تهیه کرده و از خواص آنها بهره‌مند شوید.

     

    ۱ ) ماسک روغن بادام و تخم مرغ برای موی فر 

     

    موارد مورد نیاز :

    یک چهارم فنجان روغن بادام و یک عدد تخم مرغ

     

    روش تهیه :

    ۱ ) روغن بادام و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید تا یک ترکیب صاف و یکدست بدست بیاید.

     

    ۲ ) موها را تقسیم بندی کرده و این ترکیب را بر روی پوست سر و در راستای موی فر خو بمالید.

     

    ۳ ) ۴۰ دقیقه منتظر بمانید، سپس موهایتان را آبکشی کنید.

     

    ۴ ) از شامپو و نرم کننده‌ی مناسب و ترجیحا بدون سولفات استفاده کنید.

     

    در اینجا روغن بادام به عنوان یک نرم کننده طبیعی عمل می‌کند و تخم مرغ نیز با محتوای پروتئینی قوی خود می‌تواند قسمت‌های آسیب دیده‌ی مو را ترمیم کند.

     

    برای موهای فر از ماسک مو استفاده کنید

     

    روغن بادام برای مو فر

    ۲ ) ماسک آووکادو برای موی فر

     

    مواد مورد نیاز :

    یک عدد آووکادوی رسیده 

    یک فنجان ماست

     

    روش تهیه :

    ۱ ) آووکادو را برش داده و هسته‌ی آن را جدا کنید.

     

    ۲ ) آووکادو و ماست را با هم مخلوط کرده و آنقدر مخلوط کنید تا خمیری صاف و کرم مانند بدست بیاید.

  • عکس چایی دو نفره
  •  

    ۳ ) موی فر خود را به این مواد آغشته کرده و ۴۰ تا ۴۵ دقیقه به همین صورت باقی بگذارید.

     

    ۴ ) موها را کامل با شامپو شستشو داده و از نرم کننده‌ی مناسب استفاده کنید. می‌توانید دو بار در هفته از این ماسک برای موهای خود استفاده کنید.

     

    ماسک موی آووکادو، یک ماسک ارزان قیمت و یک داروی موثر برای کنترل زبری و فری مو است و شامل ویتامین‌های B و E است که مو را تقویت کرده و آسیب‌ها را درمان می‌کند این در حالی است که ماست به تمیزی و نرمی موهای شما کمک خواهد کرد و می‌تواند به عنوان یک ماسک مو برای موی فر شما محسوب شود.

     

    ۳ ) ماسک روغن نارگیل و ویتامین E

     

    مواد مورد نیاز :

    روغن بادام برای مو فر

    روغن ویتامین E  یک پیمانه

     

    روغن نارگیل منجمد ارگانیک چهار پیمانه

     

    روش تهیه :

    ۱ ) کافی است روغن نارگیل و روغن ویتامین E را به خوبی مخلوط کرده و در ظرفی دربسته نگه دارید.

     

    ۲ ) در هر بار استفاده با توجه به طول و حجم موهای خود به دو تا سه قاشق غذاخوری از این ماسک مو نیاز خواهید داشت.

     

    ۳ ) تمامی سطح موی فر خود را با این ماسک بپوشانید.

     

    ۴ ) موهای خود را پس از ۴۰ دقیقه شست و شو دهید.

     

    برای دستیابی به نتیجه‌ی قابل قبول بهتر است یک تا دو بار در هفته از این ماسک مو برای موهای خود استفاده کنید.

     

    از آنجا که ویتامین E منبعی غنی از آنتی اکسیدان‌ها محسوب می‌شود، به نرمی مو و کاهش استحکاک بین تارهای مو کمک می‌کند. از طرف دیگر روغن نارگیل با خواص درمانی خود یک نرم کننده‌ی قوی است و موجب نرمی موی شما خواهد شد.

     

    در این بین می‌توانید با شناخت مواد طبیعی و خواص آنها به سلامت موهای خود کمک کنید و با ترکیب این مواد طبیعی بدون نیاز به محصولات شیمیایی ماسک مو برای موی فر خود را در منزل تهیه و تولید کنید.

     

    منبع: بانوی شهر

     

    رازهای زیبایی

    رزرو تورهای داخلی و خارجی از درگاه معتبر

    قصد آنلاین بازی کردنGTAبادوستاتو داری؟

    شارژ دلاری اکانت اپل آیدی

    موخوره وشکنندگی موهاتو بااین روغن درمان کن

    برنامه های پولی رو به راحتی دانلودکن

    میخوای از همیشه زیباتر باشی؟

    راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی

    تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

    از رشد بورس جا نمانید!

    معرفی عطر با ماندگاری بالا اما ارزان!

    صفر تا صد کسب و کارتو اینترنتی میکنیم

    با فضای مجازی کسب و کارت رو نجات بده!

    تردید و دودلی قبل از ازدواج

    پیج اینستاگرامتو پر فروش کن

    Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

    نگهداری از موهای فر و مجعد گاهی بسیار سخت و دشوار به نظر می رسد. شما برای حفظ زیبایی موهای فر چه راهکارهایی در نظر دارید؟ ممکن است بسیاری از محصولات بازاری را امتحان کرده و نتیجه مثبتی نگرفته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که استفاده از محصولات طبیعی را در پیش بگیرید. موهای فر بدون مواد شیمیایی و مصنوعی، ظاهر بهتری دارند. اگر از داشتن موهای فر لذت می برید این مقاله مناسب شماست. می توانید از موهایتان به خوبی مراقبت کنید بدون آنکه سلامتی تان را به خطر بیندازید.

    این اشتباه است که فکر کنید انواع موها با یکدیگر هیچ فرقی ندارند. طبیعت موهای فر با انواع موهای دیگر بسیار متفاوت است. پوست انسان به طور طبیعی روغنی تولید می کند که به آن سبوم گفته می شود که برای نرمی و هیدراته شدن مو مناسب است. شانه کردن مو کمک می کند تا این روغن گسترش یافته و هم مو و هم پوست سر سالم باقی بمانند. با این حال موهای فر بیشتر در معرض گره خوردن قرار دارند که باعث می شود روغن به طور کامل توزیع نشود. به همین علت افرادی که به طور طبیعی دارای موهای فر هستند اغلب با رشته موهای خشک و پوست سر چرب دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین کلید نگهداری از موهای فر این است که خشکی مو و چربی پوست سر متعادل شود.

    اگر به طور طبیعی موهای فری دارید بهترین ایده آن است که اجازه دهید به همان شکل دیده شود. نیازی نیست مدام موهایتان را صاف کنید. موهای فر خود را دوست داشته باشید و سعی کنید با نگهداری درست از آن زیبایی اش را دو چندان کنید.

    روغن بادام برای مو فر

    اگرچه نیاز است که موهای فر چربی طبیعی خود را از پوست سر دریافت کنند اما این راه مناسبی برای هیدراته کردن موهای فر نیست. استفاده مدام از شال و روسری و دستمال سر هم برای موهای فر خشک نیز فاجعه است. همه اینها در واقع برای حفظ ظاهر طبیعی موهایتان بسیار مضر هستند. شما نباید از برس مو برای موهایتان استفاده کنید زیرا این فرهای زیبا را از بین می برد. اگر شما نیاز دارید که موهایتان را شانه بزنید، موهایتان را کمی مرطوب کرده و با شانه ای دندانه دار موها را به طور ملایم شانه کنید.

    ممکن است شما هم به تبلیغات تجاری شامپوها اعتماد نداشته باشید یا استفاده از آنها به موهایتان آسیب جدی وارد کرده باشد. اکثر شامپوها حاوی سولفات هستند که چربی مو را به شدت پاک می کنند و درخشندگی را از مو می گیرند. وقتی موها رطوبت طبیعی خود را از دست بدهند، خشک و کدر می شوند. ساده ترین راه حل این است که ساقه مو را با شامپویی معمولی بشویید و برای شستشوی پوست سر از یک نرم کننده قوی با کیفیت بسیار بالا استفاده کنید. بدین شکل موهایتان همانگونه تمیز خواهد شد که انتظار دارید.

    نرم کننده نه تنها یک راه عالی برای تمیز کردن موهای فر است بلکه رطوبت بیشتری به موهایتان می افزاید. شما می توانید به کمک نرم کننده، کمبود چربی طبیعی پوست سر را جبران کنید. گرمای آب گرم در حمام باعث می شود رشته های مو به طور طبیعی باز شوند و مواد مغذی به تمام قسمت های مو رسوخ کند. می توانید هنگام استفاده از نرم کننده ابتدا آن را به پایین موها بزنید سپس آرام به سمت پوست سر بروید و خوب ماساژ دهید. بدین شکل رشته های مو هم به خوبی هیدراته می شوند.

    محصولات تجاری مو ممکن است نتایج سریع داشته باشند اما برای سلامتی موهایتان مضر هستند. بسیاری از این محصولات حاوی سیلیکون که نوعی پلاستیک اضافه شده است می باشند تا موها را درخشان کنند. به هر حال این مواد شیمیایی به راحتی از بین نمی روند و باعث می شوند چربی طبیعی مو از بین برود. پارابن هم مواد شیمیایی مورد استفاده در محصولات برای جلوگیری از رشد باکتری هاست. متاسفانه پارابن سرطان زاست و به طور مصنوعی سطح هورمون های زنانه را در بدن افزایش می دهد. بدیهی است که مزایای ضد باکتری پارابن به ضررهایش نمی ارزد.

    موهای فر به شدت حساس هستند و زیادی بازی کردن با آن می تواند منجر به خشک شدن و مجعد شدنش شود. برای حفظ و کنترل آن بهتر است تنها زمانی که از نرم کننده استفاده کرده اید و موهایتان هنوز مرطوب است برای شانه زدنش از شانه دندانه دار بزرگ و یا از انگشتانتان استفاده کنید. اگر عادت به این دارید که مدام انگشتان تان را لای موهایتان فرو ببرید بهتر است فورا این کار را کنار بگذارید. وقتی موهایتان خشک است و انگشتانتان لا به لای موها گیر می کند، این کار می تواند به مجعد شدن موهایتان دامن بزند.

    اصطکاک برای موهای فر بسیار مضر است و استفاده از حوله برای خشک کردن مو می تواند آسیب جدی به آن وارد نماید. سعی کنید از حوله میکروفایبر برای گرفتن آب مو استفاده کنید تا خطر شکستگی موهایتان کم شود.

    اگر موهای فری دارید نیازی نیست برای مراقبت از آنها حتما محصولات گران قیمت خریداری کنید. راه های زیادی وجود دارد که بتوانید موهایتان را آبرسانی و تقویت کنید. لازم نیست از مواد شیمیایی و سمی استفاده کنید زیرا ما اینجا به شما چند راهکار طبیعی نشان خواهیم داد:

    شاید عجیب و غریب به نظر برسد اما ماء الشعیر بسیار برای موهایتان مفید است. نه تنها فر موهایتان را احیا می کند بلکه سطح رطوبت را افزایش داده و باعث می شود براق تر و زیباتر جلوه کند. کلید این دستورالعمل استفاده از ماء الشعیر تلخ و غیر الکلی است. موهایتان را طبق روال همیشه با شامپو بشویید. به آرامی ماء الشعیر را به همه رشته های مو بزنید. اجازه دهید حداقل به مدت 5 دقیقه روی موهایتان باقی بماند سپس با آب سرد بشویید. برای نتیجه بهتر این کار را دو بار در ماه انجام دهید.

    سرکه سیب یک تمیز کننده طبیعی است که می توانید فر موهای خود را از مواد شیمیایی مثل اسپری تثبیت کننده و نرم کننده پاک کنید. اسیدیته طبیعی باعث افزایش سطح PH موهای شما شده و به شما موهایی براق می دهد بدون آنکه آسیبی به رشته های مو وارد کند. سرکه سیب را با آب مخلوط کنید. موهایتان را با شامپو بشویید و سپس مخلوط را روی موها بزنید. پوست سر و مو را با آن ماساژ دهید تا خوب جذب شود. برای نتیجه بهتر این دستورالعمل را هفته ای یک بار انجام دهید.

    آووکادو برای آبرسانی و استحکام موهای فر بسیار مناسب است. شما شگفت زده می شوید وفتی افزایش رطوبت را در فر موهایتان مشاهده کنید. آووکادو را با دو قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید تا خمیری یک دست تهیه شود. این ماسک را روی موها بگذارید و یک ساعت صبر کنید سپس با شامپو بشویید. برای اینکه بیشتر موهایتان را تغذیه کنید می توانید موز را هم به این مواد اضافه نمایید.

    موهای فر زود خشک می شوند اما ماساژ روغن داغ به طور منظم می تواند آن را هیدراته کرده و در نهایت از خشکی آن جلوگیری شود. بهترین روغن برای این فرآیند روغن زیتون، نارگیل یا روغن بادام است. چند قاشق غذاخوری روغن را به مدت سه دقیقه در مایکروفر گرم کنید. اجازه دهید کمی خنک شود تا زمانی که بتوانید به راحتی به روغن دست بزنید. روغن را به رشته های مو بزنید و پوست سرتان را با آن ماساژ دهید. یک کلاه یا یک حوله روی موهایتان بگذارید و پس از یک ساعت سرتان را شستشو دهید.

    خواص رطوبتی طبیعی عسل یک راه عالی برای افزایش رطوبت به موهایتان است. مقداری از عسل را به آرامی گرم کنید و به مقدار مساوی آن را با روغن زیتون یا روغن نارگیل ترکیب نمایید. مخلوط را روی موهای خود ماساژ دهید و بیشتر روی پوست سر تمرکز کنید. سرتان را با کلاه بپوشانید و سی دقیقه صبر کنید سپس با شامپویی سبک موهایتان را بشویید.

    تخم مرغ کاربردهای فراوانی غیر از خوردن دارد. میزان پروتئین و چربی بالای آن برای موهای شما عالیست و رطوبت آن می تواند خشکی موها را از بین ببرد. 1 عدد تخم مرغ را با 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 1 قاشق غذاخوری سس مایونز مخلوط کنید. آن را به موهایتان بزنید و سی دقیقه صبر کنید سپس با آب کاملا سرد بشویید. می توانید این کار را یک بار در هفته انجام دهید.

    آلوئه ورا ویتامین ها و مواد مغذی فراوانی دارد که به راحتی موجب تقویت موهایتان می شود. ژل آلوئه ورای تازه را روی مو و پوست سر ماساژ دهید و 15 دقیقه صبر کنید. در آخر با آب گرم شستشو دهید و با شامپویی سبک موهایتان را بشویید.

    اگر شما به دنبال راهی ساده برای تقویت موهای فرفری خود هستید می توانید از اب گازدار استفاده کنید. آب گازدار را با آب معمولی غیر طعم دار مخلوط کنید. ابتدا موهایتان را با شامپوی معمولی بشویید و با آب معمولی شستشو دهید. برای شستن نهایی از آب گازدار رقیق شده استفاده کنید و اجازه دهید موهایتان به طور طبیعی خشک شود. این کار را می توانید چند بار در هفته انجام دهید.

    دیدگاه شما

    آدرس وبسایت

    روغن بادام برای مو فر

    روغن بادام برای مو فر
    روغن بادام برای مو فر
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *