دسر ژله آکواریوم لیوانی

دوره مقدماتی php
دسر ژله آکواریوم لیوانی
دسر ژله آکواریوم لیوانی

امتیاز دهید


4.1
از

6

 

 

 

دسر ژله آکواریوم لیوانی

دوره مقدماتی php

دسر ژله آکواریوم لیوانی

  

 

طرز تهیه : ابتدا 2 بسته پودر ژله آبی را داخل کاسه ای بریزید ، 2 لیوان آب جوش اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا شفاف شود سپس 2 لیوان اب سرد اضافه کنید و داخل لیوان بریزید.

 

لیوان ها را داخل یخچال قرار دهید تا ژله ها بسته شوند ، خامه را با مقداری رنگ خوراکی ابی مخلوط کنید و روی هر لیوان را تا نیمه مقداری خامه بریزید.

 

 

بیسکوییت های خرد شده را داخل نایلون بریزید و با استفاده از حرکت وردنه بیسکوییت ها را خرد و یکدست کنید ( میتوانید از انواع بیسکوییت استفاده کنید ).

 

روی خامه را با بیسکوییت خرد شده پوشش دهید سپس پاستیل لاکپشت ، صدف ، ماهی یا … را روی بیسکوییت ها بگذارید.

 

 

پس از پایان کار برای زیبایی بیشتر از چترهای تزیینی استفاده کنید ، میتوانید مقداری بیسکوییت خرد شده داخل سینی سرو بریزید و لیوان ها را روی آن قرار دهید.

 

نکته ها : در صورتی که ژله ابی در دسترس ندارید میتوانید از ژله آلوورا استفاده کنید و مقداری رنگ خوراکی آبی به آن اضافه نمایید.

 

جالب بود ممنون

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

دسر ژله آکواریوم لیوانی

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.



طرز تهیه ژله آکواریوم لیوانی – در این آموزش شما با طرز تهیه ژله آکواریوم لیوانی که یک دسر شیک و مجلسی است آشنا میشوید.

آخرین خبر/ مواد لازم :

پودر ژله آبی : ۲ بستهبیسکوییت خرد شده : ۱ لیوانخامه : ۱/۲ لیوانچتر تزیینی : به تعداد لازمپاستیل صدف یا لاک پشت : به تعداد لازم

 

دسر ژله آکواریوم لیوانی

 

در مرحله اول ۲ بسته پودر ژله آبی رو داخل کاسه ای بریزید ، ۲ لیوان آب جوش اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا شفاف شود

سپس ۲ لیوان آب سرد اضافه کنید و داخل لیوان بریزید.

لیوان ها رو داخل یخچال بذارید تا ژله ها بسته شوند ، خامه رو با مقداری رنگ خوراکی ابی مخلوط کنید و روی هر لیوان رو تا نیمه مقداری خامه بریزید.

بیسکوییت های خرد شده رو داخل نایلون بریزید و با استفاده از حرکت وردنه بیسکوییت ها را خرد و یکدست کنید میتونید به دلخواه از هر بیسکوییتی استفاده کنید

روی خامه رو با بیسکوییت خرد شده بپوشونید و پاستیل لاکپشت ، صدف ، ماهی یا … رو روی بیسکوییت ها بگذارید.

در آخر برای زیبایی بیشتر از چترهای تزیینی استفاده کنید ، میتونید مقداری بیسکوییت خرد شده داخل سینی سرو بریزید و لیوان ها رو روی آن قرار دهید.

 

 

برای دیدن فیلم های آموزش رایگان کیک و شیرینی و جواب ی به سایت ایران پرج مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش آشپزی ، ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی

ژله آکواریوم طرز تهیه ژله آکواریوم خوشمزه آموزش ژله آکواریوم مجلسی طرز تهیه ژلهِ آکواریوم قالبی آموزش ژله آکواریوم لیوانی روش تهیه ژله آکواریومی سه بعدی در این مطلب قصد داریم طرز تهیه یک دسر خوشمزه که بچه ها را به وجد خواهد آورد به شما آمزوش دهیم تا به کمک آنها بتوانید اشتهای بچه ها برای غذا خوردن را تقویت کنید .


 


 


 

دسر ژله آکواریوم لیوانی


 مواد لازم


 


ژله بلوبری :•: 2 بسته


قالب یا تنگ ماهی یا ظرف پیرکس


پاستیل به شکل ماهی .. برگ .. جلبک


شکلات سنگی و بیسکوییت :•: برای تزیین


 


 


طرز تهیه


 

برای تهیه این ژله خوشمزه ابتدا کتری را پر آب کنید و روی حرارت زیاد بگذارید تا بجوش بیاید سپس یک لیوان آب جوش در کاسه ای بریزید و یک بسته از ژله را کم کم روی آب جوش بریزید و با قاشق هم بزنید و روی کتری کاسه را بگذارید وهم بزنید بهتر است زیرا کاملا ژله در آب حل میشود سپس یک لیوان اب سرد به آن اضافه کنید و مجددا هم بزنید گرما و بخار کتری باعث حل شدن


 

زودتر ژله در آب میشود سپس مایع ژله را در ظرفی که از قبل آماده کرده اید بریزید.ظرف شما میتواند یک تنگ ماهی باشد یا هر نوع از  انواع مدلهای پیرکس ،مخصوصا گرد آن که برای این کار بسیار زیباست   و یا حتی در قالبنیز میتوانید همان زیبایی را ارائه بدهید. پس از ریختن ژله در ظرف مورد نظرتان آن را در یخچال به مدت 20االی30 دقیقه قرار دهید (این مدت زمان تقریبی است زیرا قدرت سرمایی هر یخچال فرق میکند) تا نیم بند بشود


 


 

در این زمان شما بسته دیگر ژله را در آب جوش بریزید و روی کتری بگذارید بماند.سپس شکلات سنگی ها و تعدادی از پاستیل ماهی،جلبک،برگ را کمی در ژله فرو کنید و ژله بعدی که روی کتری است یک لیوان آب سرد به آن اضافه کنید و هم بزنید و روی پاستیل ها و ژله قبلی بریزید ،فقط توجه داشته باشید که ژله را با ملاقه ای ارام روی ژله قبلی بریزید تا ژله زیری خراب نشود


 

و در یخچال بگذارید تا کاملا خودش را بگیرد (ویا فقط پاستیل ها را روی ژله بچینید و در یخچال قرار دهید و پس از بستن کامل ژله آن را با شکلات سنگی تزئین کنید.) حداقل زمان 45دقیقه و حداکثر1ساعت زمان میبرد تا ژله کاملا بسته شود .سپس ژله های آماده شده را از یخچال خارج کنید و شکلات سنگی و یا بیسکویت اگر دارید پودر کنید


 


 

و برای تزئین ژله استفاده کنید، و با دیدن آن لذت بصری ببرید و سپس نوش جان کنید. این ژله چون کار زیادی می برد برای مجالس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. درست کردن ژله آکواریومی خیلی راحته و زمان بر نیست، در عین حال یکی از ژله های قشنگ و جالب برای تولد بچه هاست. ژله آکواریومی رو می تونین توی ظرف های مختلف درست کنین مثل تنگ ماهی یا هر ظرفی که دوست دارید د و یا حتی قالبی این ژله را در بیارین.


 

این ژله رو میتونید به صورت های مختلف داخل ظرف یا قالب های مختلف تهیه کنید .. بهترین و جالب ترین روش تهیه این ژله استفاده از تنگ ماهی برای این کار هست . یه تنگ ماهی مخصوص درست کردن این ژله تهیه کنید و کنار بگذارید .برای تولد بچه ها میتونید از پلاستیک های کوچیک استفاده کنید و کمی ژله داخلش بریزید و یه پاستیل ماهی داخل جاسازی کنید و در پلاستیک رو با ربان ببندید !


 

طرز تهیه ژله آکواریوم خوشمزه , آموزش ژله آکواریوم مجلسی

طرز تهیه ژله آکواریوم خوشمزه , آموزش ژله آکواریوم مجلسی

طرز تهیه ژله آکواریوم خوشمزه , آموزش ژله آکواریوم مجلسی

طرز تهیه ژله آکواریوم خوشمزه , آموزش ژله آکواریوم مجلسی
دسر ژله آکواریوم لیوانی


 

دیدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای روزگار محفوظ است. هرگونه کپی از مطالب یا قسمتی از یک مطلب بدون ذكر منبع و لینک فعال به همان مطلب در روزگار پیگرد قانونی دارد

دسر ژله آکواریوم لیوانی
دسر ژله آکواریوم لیوانی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *