دانلود فایل صوتی قصه ظهر جمعه

دوره مقدماتی php
دانلود فایل صوتی قصه ظهر جمعه
دانلود فایل صوتی قصه ظهر جمعه

برنامه ای پیرامون داستان و قصه ها و افسانه های ایران

دانلود فایل صوتی قصه ظهر جمعه

دوره مقدماتی php

مراسم افتتاح رادیو کتاب امروز همزمان با روز رادیو در ایران با حضور شخصیت‌های فرهنگی و هنرمندان رادیو برگزار شد و تا پایان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دایر خواهد بود.

همزمان با چهارم اردیبهشت سال‌روز تأسیس رادیو در ایران، رادیو کتاب نیز راه اندازی شد.

شبکه رادیویی کتاب از اول اردیبهشت ماه ۹۷ فعالیت ۲۴ ساعته خود را با تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی با موضوع کتاب و کتابخوانی به صورت زنده و تولیدی آغاز کرده بود و امروز رسما افتتاح شد.

این شبکه رادیویی روی طول موج اف‌ام ردیف ۹۵/۵ مگاهرتز قابل دریافت است و تا پایان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتابتهران دایر خواهد بود.

در این مراسم ضمن افتتاح رسمی رادیو کتاب و افتتاح پایگاه جامع کتاب گویا از گویندگان پیشکسوت رادیو از جمله محمدرضا سرشار گوینده قصه‌های ظهر جمعه، بهروز رضوی گوینده کتاب شب، جواد پیشگر خالق نمایش‌های ماندگار رادیو، میکائیل شهرستانی کارگردان رادیو و امید زندگانی بازیگر نمایش رادیویی قدردانی به عمل آمد.

دانلود فایل صوتی قصه ظهر جمعه

 

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ «مثل روزهای زندگی» اثری از محمدرضا سرشار است که به کوشش انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

در فهرست این کتاب عناوین زیر به چشم می‌خورد؛ هفتمین شب،‌ دشتی پر از شقایق، زیتون تلخ، نگین انگشتری، راه مخفی،‌ میهمان، لحظه‌های هراس،‌ رایگان، آسمان برق می‌زند، سکانس آخر،‌ هویت،‌ بازگشت،‌ غیرت ناموسی،‌ ناجی نوزدهم،‌ سراب،‌ میهمان حرم امام، زنده به گور، توفان عشق، توراهی، دزدان امامزاده، سایه پنهان و … .

در مقدمه این اثر به قلم سرشار می‌خوانیم: نشست‌های نقد داستان روزهای سه‌شنبه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی قدیمی‌ترین و پایاترین نشست‌های ادبی در نوع خود در حوزه هنری و چه بسا کشور است. این نشست‌ها که در بدو تشکیل حوزه هنری به صورت داخلی و برای خود اعضای واحد ادبیات و چند نفر از افراد نزدیک به آنان برگزار می‌شد، از سال ۱۳۶۳ به صورت عمومی و با حضور افرادی هم از این واحد و هم از داستان‌نویسان خارج از حوزه هنری تشکیل شد و هر چند با تغییراتی در مدیران جلسه یا اعضای آن در طول زمان تا امروز ادامه یافته و از دل آن نویسندگان، منتقدان، مدرسان و پژوهشگران متعددی بیرون آمده است که هم اکنون اغلب آنان در مراکز مختلف ادبی و هنری کشور مسئولیت دارند یا به فعالیت فکری و قلمی مشغول هستند.

چند سال پیش گزیده‌ای از داستان‌های برخی اعضای این جلسات با عنوان «سه‌شنبه‌های دوست‌داشتنی» گزینش و ویرایش و توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شد. این اثر با عنوان «مثل روزهای زندگی» دومین گزیده از آثار این اعضاست که در جلسات روزهای سه‌شنبه نقد و مورد بررسی قرار گرفته و به بازار نشر عرضه شده است.

این اثر به بهای ۲۹ هزار تومان، در ۱۱۱۰ نسخه و در ۳۹۶ صفحه منتشر شده است.

سلام
خدا قوت
من تقاضامندم كليه قصه هاي ظهر جمعه را بشنوم
لطف كنيد راهنمائي و كمك كنيد .

نمي دونم به چه شكلي بايد تشكر كنم!!!

باسلام ازحضورشما خوشوقت شدم وبرای شما ارزوی سلامتی میکنم خواستار ارتباط با شما هستم

با سلام خدمت استاد ارجمند. بنده یکی از شاگردان حضرتعالی در دانشگاه امام صادق(ع)( ترم اول سال تحصیلی 88-87 )هستم.به دنبال داستان «دوستان» قصه ظهر جمعه مگردم که مورد تمجدید رهبری هم قرار گرفته است.لطفا راهنماییم کنید. با تشکر

با سلام خدمت شماآقاي رهگذر عزيز
موزيك تيراژ برنامه قصه هاي ظهر جمعه شما موزيك زنگ گوشي بنده شده و با زنگ خوردن گوشيم در روز معمولا دو سه نفر تقاضاي بلوتوسش رو مي كنند .
دوست داشتم تمام قصه هاي شما با صداي گرم و زيباي شما كه خاطرات گذشته رو برام زنده مي كنه رو توي يك سي دي داشته باشم اي كاش مي شد ….
كودك ديروز و معلم امروز

سلام
اگه شما رو آدم متدین و خوش قلبی نمی دونستم می گفتم مثل بعضی ها برای این که ناز کنید از صحنه کنار کشیدید هر چند هنوز برام قابل حضم نیست که چرا!
رفتن شما خط غیر قابل بازگشت بین کودکی و نوجوانیم با جوانی و میان سالیمو برام ملموس تر کرد
امیدوارم خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه

باسلام و خداقوت خدمت شما من عاشق صداي استاد سرشار هستم و خواهان خريد يك يا چند dvd ازتمام قصه هاي اقاي سرشار به صورت صوتي و تصويري هستم.
لطفا با من تماس بگيريد و مرا راهنمايي كنيد.

سلام بر شما.متاسفانه نه سی دی و نه دی وی دی ای با این مشخصات وجود ندارد.اما با مراجعه به سایت ایران صدا می توانید تعدادی از این داستانها را دانلود کنید.موفق باشید.

تمام قصه ها جايي هست بتونيم تهيه كنيم %%-

تمام آنها قاعدتا در آرشیو صدا و سیما بایگانی است.تعدادی از آنها را می توانید از سایت “ایران صدا”بشنوید یا دانلود کنید.

آقای سرشار،

بجز داستان اول (یعنی “پسر باهوش”)، همهء‌إآْٱآ>‌ها را باید با خریداری از سایت ایران صدا گوش دهیم!! یعنی همه پولی هستند!

ما هم که در خارج از ایران هستیم که دیگر هیچ! پولی هم باشد، نمی توانیم پرداخت کنیم.

ای کاش شما همتی می کردید و برایمان تهیه می کردید و برایگان روی سایتتان می گذاشتید تا راحت دانلود کنیم و گوش دهیم.

محمد از سیدنی استرالیا

محمد جان ، تا آنجا که من می دانم ، دانلود داستانها از روی سایت مذکور رایگان است.

خیر جناب مدیر. رایگان نیست.

فقط نمونه(یعنی قسمتی از داستان) را می شود دانلود کرد.

برای کل فایل باید آن را خرید.

امتحان کنید.

از سایت tebyan دانلود کنید..

به سایت تبیان رفتم . “قصه ظهر جمعه” را جستجو کردم. اما دریغ از یک نتیجه جستجو!

لطفاً بفرمایید در کدام صفحه (لینک) از سایت تبیان می شود آنها را یافت.

متشکر. و می بخشید که اینقدر سمج شده ام. شاید شما نخواهید این قصه ها را در اختیار بگذارید، اما بقدری من به آنها علاقه دارم که باعث شده اینقدر پررویی کنم.

در صفحه “گنجینه صوتی “سایت تبیان.یا همین حالا در گوگل “محمدرضا سرشار”را در 24 ساعت گذشته جستجو کنید.اولین نشانی که می آید همین “گنجینه صوتی” سایت تبیان است.

متشکر، آقای مدیر عزیز.

بنده به همان صفحه مراجعه کردم و سه فایل صوتی بود:

1. موسیقی تیتراژ قصهء ظهر جمعه

2. داستان پسر باهوش (که تنها داستان رایگان سایت ایران صدا هم هست!)

دانلود فایل صوتی قصه ظهر جمعه

و

3. قصهء تقریباً پنج دقیقه‌ای “دادرسی حضرت حجت(ع)”

همین و بس!!

بهرحال متشکرم و دیگر بیش از این پافشاری و اصرار نمی کنم.

خدانگهدار.

اول فکر کردم که آن چند فایل را به رایگان آنجا گذاشته اید تا ما خاطره ای تازه کنیم و بچه هایمان را با گذشته خود پیوند دهیم ولی وقتی دیدم که باید برای خرید این فایلها پول بپردازم لازم دیدم که به شما یادآوری کنم که فروش آنچه که قبلا برای آن حقوق گرفته اید است صحیح نیست و باید بگویم فعل حرام است – البته این روزها کی به حرام حلال فکر میکند

دوست عزیز ظاهرا سوء تفاهم شده است.در این سایت همه چیز رایگان است.شما احتمالا سایت “ایران صدا ” را با این سایت اشتباه گرفته اید.آن سایت متعلق به سازمان صدا و سیماست.

اول از اینکه پاسخ دادید سپاس دوم دیگر بدتر صدا و سیما هم با پول مالیات و بودجه ما برپاست چطور به خودشان اجازه میدهند طلب پول کنند ، باز یه سایت خصوصی بود میگفتیم هزینه خودش را تامین می کند ، میدانید مشکل کجاست مشکل اینجاست که با بدوی ترین روش پول باید پرداخت شود و عملا پرداخت پول برای ما اینجا ممکن نیست حالا صد تومان یا هزار تومان در هر صورت واقعیت این است که بچه های ما هم دیگر علاقه ای به صحبت کردن یا گوش کردن به زبان فارسی ندارند این دوستان هم این فایلها را در آرشیو نگهدارند تا فارسی ادبی کاملا منسوخ شود به لطف شما ما که تجدید خاطره کردیم بچه ما هم با کارتون های والدیزنی تجدید خاطره می کند . مثل نیم دو جین فیلمهای عهد بوق که تازه از آرشیوها بیرون آمده و دیگر کسی علاقه به دیدن انها ندارد .

حق با شماست.ان شاءالله به زودی در این مورد یادداشتی خواهم نوشت.شاید اثر کند.

حق با شماست.ان شاءالله به زودی در این مورد یادداشتی خواهم نوشت.شاید اثر کند.

سلام خسته نباشيد دست مريضاد

به نام خدا
با سلام وخسته نباشید
مدتی بود که به دنبال قصه های ظهر جمعه می گشتم تا ضمن اینکه تجدید خاطره ای برایم باشد دختر کوچکم هم از شنیدن این داستانها لذت ببرد تا اینکه از طریق همین سایت توانستم لیست تعدادی از قصه ها را پیدا کنم متاسفانه بغیر از قصه پسر باهوش بقیه پولی بود برای اینکه بتوانم دانلود کنم عضو سایت شدم و جهت خرید کارت به چند جا سر زدم اما متاسفانه آن هم یافت نشد خواهشمندم راهنمایی بفرمایید چگونه می توانم این قصه ها را داشته باشم ضمنا به سایت تبیان هم سرک کشیدم بغیر از داستان پسرباهوش و دادرسی حضرت حجت وتیتراژ برنامه چیز دیگری نبود از شما سپاسگزارم

سلام دانلود قصه شب روندارید؟

سلام . نه . شاید سایت ” ایران صدا ” داشته باشد .

با سلام.
قصه ها رو رایگان از اینجا بگیرید.
http://11tir88.blogfa.com

سلام شدیدا علاقه مندم تا قصه ها را دانلود کنم نمی دانم چه کار باید بکنم . اگه به کارت ایران صدا نیاز است بفرمایید از کجا تهیه کنم ؟

به من که عاشق دانلود قصه ظهر جمعه هستم کمک کنید!

سلام.نحوه داتلود ، ظاهرا در همان سایت ایران صدا توضیح داده شده است.

یاد باد آن روزگاران یاد باد

صدای شما من را به دوران کودکی می برا حس و حال خوش آن روز ها

واقعا از پیدا کردن اینجا خیلی خوشحال شدم… قصه ظهر جمعه تکه ای از کودکی ما بود، که خدا رو شکر اینجا می تونم یادی از اون دوران بکنم…باز هم ممنون

من تونستم بالاخره يه چندتا از قصه هارو دانلود كنم
درود بر آقاي سرشار

موزيك تيتراژ ظهر جمعه زنگ گوشي موبايلمه … هر بار كه زنگ مي زنه بيهوا منو مي بره به روزهاي آسوده ي نوجوانيم … توي شلوغي كار و زندگي بارها به روزهاي خوب سپري شده سر مي زنم و هر بار يك تصوير از جمعه هاي گذشته توي ذهنم جون مي گيره و ياد مادر و مادربزرگي كه الان سال هاست از ميان ما رفتن …..
آقاي رهگذر هنوزم صداي شما بهترين صداي ضبط شده در خاطرمه و شنيدنش آرامش رو به من برمي گردونه … كاش بتونم سي دي كامل قصه ها رو داشته باشم، نتونستم همشو دانلود كنم اگه راهي كه به نتيجه برسه مي دونيد به من بگيد … مرسي

تشکر می کنم.از یکی از شعبه های انتشارات سروش یک کارت الکترونیکی “ایران صدا” تهیه کنید و از طریق آن وارد سایت “ایران صدا” شوید.از آموفق باشید.
نجا می توانید تعذادی از داستانها را دانلود کنید.

يالطيف
سلام،آقاي سرشار
در اين روزگاريكه دنياي آدم بزرگها،پراز دغل ومنكرست……
شنيدن وتكرار قصه هاي ظهر جمعه به ما كودكان گذشته كه همه دلمشغولي و دلخوشي مان آمدن جمعه و قصه ظهر جمعه
بود و حس زندگي بهتر در تمام هفته منتقل مي شد جاي تشكربسيار دارد.خداقوت قصه گوي مهربون
اميدوارم من هم بتونم آهنگ تيتراژ قصه ظهر جمعه را پيدا كنم وقصه ها را دانلود ….
چون گنجينه ارزشمند و تكرار نشدني از روزهاي خوب جمعه هاي انتظار منجي عالم بشريت است.
سپري كردن جمعه ها با صداي گرم شما و قصه هاي شيرين
از من يك نويسنده-خبرنگار ساخته است.
اميدوارم يك روزبا شما بياد آن روزها يك مصاحبه براي
ماهنامه خورشيدتوس داشته باشم.
سپاس و ارادتمند

باسلام،
سوالی از شما داشتم و آن اینکه
اگر کلیه کارهای استاد سرشار را به صورت فایل صوتی بخواهیم آیا امکان ارسال آن هست؟
لطفاً شماره ای برای ارتباط با شما برای اینجانب ارسال نمایید
با سپاس

سلام.همه را خیر.اما تعدادی را می توانید از سایت ایران صدا به دست آورید.

جناب آقای محمدرضا سرشار(رضا رهگذر)سلام علیکم
بسیار خورسند(خرسند) و خوشنود(خشنود)هستم که در این بعداز ظهر گرما بخش تابستانی سرانگشت خود بر پهنه ی صفحه کلید می فشارم و پیام خود را به استاد صاحب صدا ومتخلق به اخلاق جمیله و متصف به صفات حسن و متدین به دین اکمل می رسانم
سالها قبل بود در آن زمان که سیما،نه چندان خوش سیما بود اما قلب رادیو به گرمی می تپید و نفس های صدا پخته و صمیمی گوش انسان را نوازش می داد،پدرم یکی از بهترین هدیه های عمرم را به من ارزانی داشت.قصه ظهر جمع ساعت 13:30از شبکه سراسری صدا(رادیو ایران فعلی)و آن صوت داوودی و گرمی نفس سحر آمیز و صدای گیرای دل انگیز که شد تمام انگیزه ی ما برای دوست داشتن روز جمعه.اکنون از آن سالها بسیار می گذرد اما دیگر نه آن صدا تکرار شد و نه آن داستان های شیرین و جان نواز.اکنون به معنای این کلمه بیشتر از پیش پی می برم که تنها صداست که می ماند.استاد گرانمایه و مرشد جان بخش از شماتقاضا دارم که در مورد نوشته ها و مطایبات بنده نظر کارشناسی بفرمایید و از نعت سره نویسی اینجانب را نیز سرشار کنید ای استاد سرشار و لبریز از عشق .امیدوارم از استاد صندوق پستی حقیقی و یا مجازی را داشته باشم برای ارسال آثار
متشکرم توفیق رفیق راهتان
و من الله توفیق

سلام . از شما برای اظهار محبتتان تشکر می کنم.خوشحالم که این توفیق را داشته ام که سالیانی دراز باعث ایجاد ساعاتی خوش در هفته برای عزیزانی چون شما باشم.شما طبع شوخی دارید.طبعا با مطالعه بسیار آثار طنزآمیز و تمرین نوشتن مداوم در این زمینه، می توانید به موفقیتهای قابل توجهی دست یابید.موفق باشید.

خیلی خیلی عالی بود کشته مرده آهنگ اولیه این قصه ها هستم

آقا واقعا دستتون درد نكنه ايول دارين ولي من هر كاري كردك نتونستم دانلود كنم منتظر راهنمايي دوستان هستم خدا قوت پاينده باشيد

من قصد دارم سري كامل داستانها را با كيفيت بالا تهيه كنم خواهشن راهنمايي كنيد فروشگاه نمايندگي يا آدرس خريد اينترنتي .منتظر جوا ب هستم ممنون

سایت “ایران صدا”.

یادش بخیر چه روزایی بود مثل برق گذشت

سلام خوب هستید من با قصه های شما خاطرات زیادی دارم وقتی پدرم مادرم زنده بودن با هم گوش می کردیم حالا دیگه تنها شدم و از اون صدای گرم و دلنشین فقط یه خاطره مونده بعضی کار ماندگاره مثل فیلم پدر خوانده پاپیون شجاع دل و این قصه ها از اون دسته کاراست با تشکر مسعود حسین پور 26 ساله متخصص جلوه های ویژه کامپیوتری از اتریسش وین .

سلام.سلامت باشید.متشکرم.

سلام بر شما دوستان گرانبها که از کودکی تا بحال خاطره هایی رو در ذهنمون ایجاد کردین . راستش، محمد مهدی و متین کوچولو هم به قصه های شما علاقه دارن – میخواستم بدونم که در حال حاضر هم جمعه ها قصه میگید ! ممنون از زحمات شما آقای سرشار – خداحافظ

سلام.خیر. من از شهریور 1384 از اجرای این برنامه استعفا دادم.سلامت باشید.

سلام من عاشقه اين داستانهام…خصوصا آرامش صداي هميشه ماندگار آقاي سرشار … چطوري ميتونم كارت شارژ ايران صدا تهيه كنم … خواهشا يه شماره تماس يا آدرس به من بديد … ممنونم

سلام. سلامت باشید.به سایت “ایران صدا” مراجعه کنید.

سلام مرسی از این همه خاطره که مدیون شماست .چجوری میتونم هوه قصه های ظهر جمعه رو تهیه کنم.تورو خده جواب بدبن

سلام. به سایت “ایران صدا” مراجعه کنید.

سلام
امروز يكي از نامه هايي كه تو همين سايت براي شما نوشته شده بود رو خوندم واقعا از اظهار نظر هم وطنمون در مورد پول گرفتن شما بابت قصه ها ناراحت شدم . بنده حقير شما رو بزرگوار تر از اين حرفها مي دونم و از هموطن عزيزمون مي خوام اينجور قضاوت نكنند.
در آخر بگم واقعا به شما و صداي گرمتون علاقه مندم.

لطفا4داستان ديگر از ايشان را كه مطرح هستند را قرار دهيد
1-اولين داستان ايشان را
2-آخرين داستان و خداحافظي ايشان را
3 -داستاني در 31 شهريورماه سالي كه نميدانم چه سالي بود با نام خود برنامه يعني((قصه ظهر جمعه))كه خود مجري درآغاز گفت حتما تعجب كرديدؤ….
4-داستان دوستان كه به زبان تركي و مورد عنايت رهبري قرار گرفت
باتشكر

متاسفانه این داستانها در اختیار ما نیست.

سلام
من هنوز دانلود رو شروع نکردم اما با شنیدن بخشی از داستان اول اونقدر ذوق زده شدم که دارم بال در میارم و مطمئنا همین امشب همه این قصه ها رو دانلود می کنم …
خیلی دوستون دارم و روی ماهتونو می بوسم .
سبز باشید و آسمونی …

سلام عزیزم. سلامت باشید.متشکرم.

سلام حضور استاد سرشار خیلی شما رو دوست دارم کارتون حرف نداره-فقط استاد یه سوالی داشتم از سایت تبیان و کنجینه صوتی نتونستم داستانهای شما رو پیدا و دانلود کنم لطفا راهنمایی کنید از کجا میشه دانلود رایگان کرد-دوستتون دارم منتظرم

سلام.زنده باشید عزیزم.به سایت “ایران صدا” مراجعه کنید.

من از شنودگان رایوقصه ظهرجمعه هستم
آیا ممکنه جناب آقای سرشار به قصه گویی برگردند
متشکرم

سلام استاد
خدا قوت
من چند ماهی هست که دنبال کارت شارژ ایران صدا هستم
اما نمی تونم پیدا کنم.در سایت ایران صدا هم هیچ اطلاعاتی در این زمینه نیست.انتشارات سروش هم نداشت خواهش میکنم لطف کنید راهنمایی کنید.نمی دونم چطور سایتی که هر روز 2 تا کتاب صوتی میذاره اینقدر کارت شارژش کم یابه.

سلام. سلامت باشید.از خود سایت ایران صدا بپرسید. متاسفانه من جای دیگری را نمی شناسم.

سلام مدتی است که دنبال قصه های ظهر جمعه می گردم ولی گیرم نمی اید باید از کجا گیر بیاورم ممنون میشم

با سلام خدمت استاد ارجمند . آری ظاهرا واقعا انسان با خاطراتش زنده است و من هم مثل همه از شنوندگان قصه ظهر جمعه شما بودم و الان هم دربه در دنبال اون قصه ها می گردم خواهش می کنم استاد به احساسات این همه دوستدارنتون پاسخ دهید یا لااقل انتقال دهید تا کسی فکری بکند. متشکرم و آرزو می کنم سلامت و پاینده باشید.

سلام. متشکرم. انتقال می دهم.

باسلام و عرض خدا قوت.
مدتها بود كه دنبال فايلهاي صوتي استاد رهگذر بودم. صداي استاد رهگذر مرا به دوران كودكي ام ميبرد و روحم را تازه مي كند . از شما خيل متشكرم و اميدوارم بقيه داستانهاي استاد را روي سايت قرار دهيد. باز هم متشكرم

بدرود ،

از دوران کودکی ، بر این عادت بودم که با صدای رادیو به آرامش رسیده و با فراموش کردن یک روز پر دغدغه به خواب برم … بر این اساس ، با دیدن این سایت ابتدا هیجان زده شدم و حس کردم دنیا به تمامی برای من است و من صاحب آنم … وقتی با قفل و پول و سد راه رسیدن به گذشته ها برخوردم ، به تمامی در یاس فرورفتم و غمگین شدم و زود به قضاوت نشستم که چنین و چنان….. بعد با دیدن راهنمایی های شما به دوستان قهمیدم که اینجا سایت ایران صداست که با امرار معاش کردن از دست رنج ما استوار ایستاده و پز آرشیوش را می دهد که چنین و چنان … خوشحالم که عزیزانی چون شما بر سر ما سایه افکنده اند تا از غصه نمیریم و با دانلود قصه ها از سایت شما بدانیم هنوز ایرانی زنده است . خسته نباشید

سلامت باشید دخترم.من هم از شما تشکر می کنم.

با سلام خدمت استاد سخن و گویندگی
استاد عزیز من همراه خواهر و برادرم کلی خاطرات با صدای گرم شما عزیز داریم امیدوارم هر جا هستید در پناه حق باشید . دوستار شما شهرام از کردستان

سلام. خداوند نگهدار شما باشد.

باسلام خدمت شما. من می خواستم ببینم چه طور می تونم به متن قصه های ظهر جمعه دسترسی پیدا کنم. خیلی ممنون.

سلام. به سایت تبیان یا ایران صدا مراجعه کنید.

سلام به همه دوستان محترم واستاد سزشار
به نظر من یه نفر همه رو بخره بعد بذاره برای دوستان تا دانلود کنند.هرکی این کارو کرد حتما اینجا آدرسه دانلودو بذاره.مرسی

سلام. سلامت باشید.

با سلام خدمت استاد گرامی وعرض تبریک سال نو وآرزوی ظهور حضرت بقیه الله. در زمینه انیمیشن کار میکنم .بسیار مایلم تا در زمینه نویسندگی داستانهای مذهبی از نوشته های شما استفاده کنم.لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید که چگونه میتوانم با شما تماس بگیرم؟از عنایت جنابعالی بسیار سپاسگزارم

سلام. سال نو بر شما هم مبارک باشد. برایم ایمیل بفرستید. sarshar32@yahoo.com

با درود و ادای احترام خدمت
استاد
از طرف خیل عظیم علاقمندان به قصه های رادیو و
قصه هاس شب وظهر جمعه به گردانندگان سایت ایران صدا
بگویید که چرا به شعور مردم توهین میکنند !
این کارت ایران صدا دیگر چه صیغه ای است که با آن مردم را سر کار گذاشته اند!
هر کجا مراجعه میکنیم میگویند نداریم.
آخر چرا خود سایت شفاف سازی نمیکند وبه ما بگوید این کارت ها کجا هستند که
هیچ کس آنها را ندارد!
من کم کم بهعملکرد این سایت مشکوک شده ام وبه دیگران هم می گویم که همه اینها سرکاری است !

سلام آقاي رهگذر من عاشق قصه‌هاي شما هستم و يادم هست شب‌هاي جنگ و موشكباران كنار پدر خدابيامرزم و مادرم ميخوابيدم در سن 6-5 سالگي و قصه‌هاي شما را به گوش جان مي‌شنيدم يادم هست چقدر شيرين بود اين صب و انتظار تا ساعت 9 شب اما قصه‌اي را مي‌گفتيد به نام تندريار كه من به دليل برخورد موشك با يكي از منازل همسايگان در كوچه‌هايي پايين‌تر از خانه ما نتوانستم قسمت دوم آن را گوش كنم اي كاش بار ديگر اين قصه را پخش كنيد يا حداقل فايل صوتي يا تكست آن را بر روي سايتتان بگذاريد اين براي من شده عقده كه قصه آن زيبايي را نشنيدم موفق باشيد دوستتان داريم خدانگهدار

سلام. خداوند پدر شما را رحمت کند؛ و مادرتان را برایتان نگه دارد. متاسفانه دست من از این یرنامه ها کوتاه است.

چقدر خوشحال و شگفت زده شدم از اینکه این گنجینه با ارزش رو اینجا پیدا کردم و بسیار سپاس گذارم از سرورانی که مسبب تحقق این امر بودند دست حق یار و یاور همه شما عزیزان

سلامت باشید.

سلام – ضمن تشكر خواهشمندم در خصوص چگونگي دريافت كليه قصه هاي ظهر جمعه راهنمايي فرمائيد . با تشكر

سلام. این کار فقط با مجوز معاونت صدا یا مدیر شبکه سراسری صدا امکانپذیر است؛ که متاسفانه آنها تا کنون چنین مجوزی صادر نکرده اند. اما تعدادی معدود از آنها با کیفیت صوتی تنزل یافته – به قصد امکان دانلود سریع تر – روی سایت “ایران صدا” و تعداد کمتری هم روی سایت تبیان قرار گرفته است.

سلام استاد- لطفا خواهشا تمنا دارم که داستانهای خود را به هر طریقی که شده در اختیار مردم قرار دهید.ما منتظریم- با تشکر فراوان -دوستتان داریم

سلام. تشکر می کنم. سعی ام را می کنم.

خیلی خیلی مرسی

سلام استاد سرشار. صادقانه صدای شما هنوزم در گوشم شنیده میشه. دوران زیبای کودکی و ظهر جمعه و رادیوی قدیمی. لذتبخش بود. خیلی خوشحالم که میتونم یکبار دیگه صداتون بشنوم. متشکرم از شما.

Cheghadr zendegie khoobi dashtin shoma, khoob va por bar, va arzeshmand.

نظر لطف شماست.

با سلام خدمت شما استاد گرامی خواستم از زحمات جنابعالی کمال قدردانی را داشته باشم وبیاد ظهرهای جمعه بچه گی ها از شما تشکر کنم

باسلام و درود برشما استاد گرامی واقعابادیدن این سایت شگفت زده و خوشحال شدم و خاطرات زیادی برای من زنده شد پیروز باشید.

سلام استاد سرشار خسته نباشيد.
واقعا متاسفم در دوراني كه همه كشورها به هر نحوي تبليغ فرهنگ و هنرو علم وخلاصه تمام دستاوردهاي خود را انجام ميدند صدا و سيما در مورد تهيه آثار استاد اينقدرتنگ نظرانه برخورد ميكنند. جواني كه نتواند آثار هنري يكي از هنرمندان موفق كشور خود را تهيه كند صد البته سراغ آثار فرهنگي ديگر كشورها خواهد رفت. بنابراين آقايون خودشان از عوامل اصلي تهاجم فرهنگي محسوب مي شوند. در هر صورت استاد خيلي مايلم داستانهاي صوتي شما را تهيه كنم. به هر نحوي كه امكان پذير باشد ( خريد كنم- دانلود كنم). لطفا مرا راهنمايي فرمائيد.

سلام. متاسفانه فقط معدودی از داستانها را با کیفیت پایین اورده شده، آن هم در صورت داشتن کارت اشتراک می توان از سایت ایران صدا دانلود کرد.

سلام
خيلي دوست داشتم مجموعه ي كامل قصه هاي روايت شده توسط شما رو داشتم اماصد حيف ازاينكه مجموعه هاي قرارداده شده رو نميشه كامل دانلود كرد واقعا چرا؟

سلام علیکم

در ابتدا وظیفه ی خود می دانم از یک عمر تلاش ارزشمند استاد ارجمند جناب آقای سرشار تشکر و قدردانی نمایم.

من به همراه خانواده ام در یکی از کشورهای عربی زندگی می کنیم و من بسیار علاقمندم دو فرزندم نیز با شنیدن قصه های ظهر جمعه رشد کنند و تربیت شوند. بسیار سپاسگزار خواهم بود چنانچه این داستانها را بر روی یک دی وی دی بتوانم از شما خریداری نمایم.

خداوند به شما سلامتی و طول عمر با عزت بدهد.
من دوستدار شما هستم.

سلام علیکم و رحمت الله. محبت دارید. متاسفانه در اختیار من نیست وگرنه رایگان تقدیم می کردم. اما تعدادی از آنها را – با کیفیت قدری نازل تر – می توانید رایگان از سایت تبیان یا از طریق اشتراک با سایت ایران صدا – متعلق به صدای جمهوری اسلامی ایران – دانلود کنید . خانواده محترم را سلام برسانید.

سلام جناب رهگذر
خدا قوت برادر
راستش من عاشق قصه هایی هستم که حداقل 15 سال پیش از رادیو میگفتید. چون برام خیلی خاطره انگیز هستن
اگر میشه در کنار قصه ها، تاریخی که شما آنرا در رادیو گفتید هم بنویسید

ممنون

سلام. متاسفانه حافظه ام این قدر قوی نیست. اما کتابی در باره این برنامه در دوران اجرای بنده در دست انتشار است.

سلامی دوباره به استاد رهگذر
متاسفانه لینکهایی که گذاشته اید قابل دانلود نیست
استاد،پیشنهاد میکنم دوباره برگردید به رادیو و با صدای گرمتون ما رو به دوران کودکی خودمون ببرید
بخدا شما طرفداران زیادی دارید و اگر اراده کنید برگردیدکسی نمیتواند مانع حضور شما شود
حضور دوباره شما در رادیو و قصه ظهر جمعه شنوندگان از دست رفته رادیو را دوباره جذب میکند.

و خواهشی دیگر ، لطفا اقدامی بکنید و بخواهید که رادیو تمامی قصه های شما مخصوصا قصه های قدیمی را در قالب dvd در اختیار مردم بگذارد

ممنون

سلام
پس از کلی جستجو به این سایت رسیدم که چند تا از قصه ها رو برای دانلود گذاشته:
http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=150731

باسلام و خسته نباشيد ممكنه از شما خواهش كنم قصه ها رو برام ايميل كنيد هر كاري كردم نتونستم ايميل كنم از شما ممنون ميشم

با سلام و تشکر؛متاسفانه در اختیار نداریم. به سایت تبیان یا ایران صدا مراجعه کنید.

سلام
همیشه دمت گرم و سرت خوش باد.
عاقبت به خیر شی استاد.
سپاس

سلام. سلامت باشید عزیزم.

با سلام و احترام / یاد گذشته بخیر “وهم يحسبون انهم يحسنون صنعا”

با سلام
با با قصه ظهر جمعه فقط با صدای آقای سرشار لذت داره
یکاری کنید ایشون دوباره بر کرده

با سلام خدمت جناب آقای استاد سرشار عزیز
مدتی است در پی مرور خاطرات شیرین دوران نوجوانی به دنبال فایلهای صوتی قصه های زیبای شما هستم. تا اینکه با سایت شما آشنا شدم پیام های همه دوستان رو هم خوندم. همچنین جوابهای کلیشه ای یا بهتر بگم رفع مسئولیتی شما رو.
مشکل همگی یکسانه و اونم دریافت فایلهاست.
جایز نیست در مقابل احساسات اینهمه هوادار و طرافدار این گونه بی تفاوت باشید. بهتره خودتون یه سری به اینگونه سایتها ار جمله سایت ایران صدا بزنید و ببینید که همگی دوستان درست می فرمایند. تمامی فایلها در ایران صدا پولی هستند. (البته مسئله 250 تومان پولش نیست بلکه مسئله مشکلات در نحوه پرداخت این پوله). بهتره یه راهکاری بیاندیشید و یه راهی صریح، آسان وسهل الوصول در دریافت این فایلها برای کاربران قرار بدین. مثلا تجمیع این فایلها در یک cd و فروش اینترنتی و ارسال از طریق پست.

قبلا از اینکه اینگونه تند سخن گفتم عذرخواهی می نمایم.

دوستدار شما.

سلام علی آقای عزیز.نه قصه ها در اختیار من است و نه سایت ایران صدا. توانایی من در حد تذکر به مدیران مربوطه بوده که تذکر داده ام. وقتی عمل نمی کنند، چه کاری از دست من ساخته است؟

Thank so much Mr sarshar

سلام
خداقوت
اگه بتونید قصه ها را بر روی cd یا dvd بزنید و ما تهیه کنیم از دانلود کردن بهتره.
با تشکر

سلام. هم قصه ها و هم اجازه تکثیرشان در اختیار صدای جمهوری اسلامی ایران است.

سلام بر دوست بسیار عزیزم قصه گوی مهربان . صدای شما مرهم و آرامش قلب خسته و تنهای کودکی ام بود. آقای سرشار خیلی دوستتان دارم. آرزوی شادی و سلامتیتان را دارم. وقتی دوباره صدایتان را شنیدم واقعا گریه ام گرفت …

سلام بر آشنای عزیز. خداوند شما را هم به سلامت بدارد.

سلام دوست بزرگوار..
با 2 تا مطلب جدید به روزم..
خوشحال میشم نظرتون رو در موردش بدونم… منتظر حضورگرمتون هستم.
یاعلی
راستی با اجازه تون شما رو لینک کردیم.

سلام بر شما و رحمت الله. تشکر می کنم. مراجعه کردم. موفق باشید.

با تشکر از شما و قلم شماو صدای گرم و دلنشین شما
با شنیدن صدای شما تمام لحظات خوش کودکی ، هنگام ظهر جمعه در کنار پدر و مادر و برادرانم دوباره در ذهنم تداعی شد و آرامش را به درون پر تلاتمم هدیه داد.
واقعا ممنون که بهانه ای برای یادآوری دوران خوشم بودیدو هستید.

من هم از شم برای ابراز محبتهایبی شائبه تان تشکر می کنم.

سلام استاد
من یه همشهری هستم که با صدای گرم شما آروم می شم.
هیچ خاطره ای خوش تر از قصه ی ظهر جمعه با صدای دلنشین شما ندارم. درود به روح بزرگ شما.
سبز باشید.

سلام. نزدیک یک سال بود که دنبال فایل های صوتی قصه های ظهر جمعه میگشتم تا برای سفرهای متعددی که به اتفاق خونواده داریم برای پخش از داخل اتومبیل برای فرزندانم استفاده کنم هرجا رفتم فروشگاههای معتبر هیچ جا پیدا نکردم و از این بابت تاسف خوردم. خوشحالم که تونستم اینجا گمشدمو پیدا کنم. یاد قدیما هم بخیر که یک رادیو یه گوشه اتاق و پنج شش نفره خواهر و برادرا سرها رو به رادیو نزدیک میکردیم تا یه قصه شیرین دیگه بشنویم. موفق باشید.

با سلام.من رمان آنجا که خانه دور است رو میخواستم.قصه دو برادر بود که برای کار به شهر میان.لطفا راهنمایی بفرمایید.

من به شدت خواهان رمان آنجا که خانه دور است هستم.داستانش در مورد دو برادر هست که پدر معتادی دارن و برای کار به شهر میان.از آثار قدیمی آقای رهگذر هست.لطفا راهنمایی کنید.

ناشر جدید آن “سوره مهر” است.ت 66477010.

درود به شما همشهری عزیز. پاینده باشید.

خسته نباشید
من بر خلاف دیگران کمتر با شما آشنا هستم،ولی با همین چند دقیقه ای که صداتونو گوش دادم،آرامش خاصی بهم دست داد

با سلام و خسته نباشید جناب آقای سر شار و تشکر از برنامه خوبتان که کل خانواده را دور هم جمع میکرد یاد انروزها بخیر لطفاکل قصه هارا سی دی کنید تا بتوانیم تهییه کنیم با سپاس

سلام. تشکر می کنم. متاسفانه داستانها در اختیار من نیست. این کار را باید از مدیریت رادیو بخواهید.

هروقت صدا اقای سرشار و موسیفی قصه ظهر جمعه رو می شنوم گریه ام میگیرد نمی دانم شاید …

من به ای داستانها خیلی علاقه دارم یادگار دوران کودکی ولی متاسفانه نمیتونم دانلود کنم فقط باید خرید کنم تا بدستمم برسه هم طول میکشه هم اینکه قیمتش بیشتر از مبلغ ثبت شده در میاد.بهتر بود اجازه دانلود کامل داستان را میدادید

سایت مذکور متعلق به صدا و سیماست. ربطی به من ندارد.

سلام به دوستان عزيز
دوستان عزيز دانلود کردن اين آهنگها که کاري نداره فقط کافيه يک نرم افزار ضبط صداي ايستگاه راديويي در کامپيوترتان نصب نماييد و سپس اجازه دهيد تا صداي راديويي آقاي محمد رضا سرشار پخش شود البته قبلا بايستي نسبت به تنظيمات نرم افزار اقدام نماييد . صداي پخش شده در کامپيتر شما ضبط ميشود البته با هر فرمتي که خواسته باشيد. در گوگل يک سرچ کوکي بکنيد مثلا بنويسيد نرم افزار ضبط هر صدايي در کامپيوتر . نرم افزار را دانلود کنيد و نصب نمايييد و از يک متخصص نمر افزار نيز کمک بگيريد. خير پيش

سلام به همگی دوستان
سایت ایران صدا بالاخره پرداخت الکترونیکیشو تو سایتش از طریق کارت های عضو شتاب راه انداخته. کافیه عضو شین و مثل همه فروششگاه های دیگه اینترنتی خرید کنین
منم قبلا با این کارتای ایران صدا خیلی مشکل داشتم، گیر نمیومد کهف الان خیلی بهتر شده هرچند به نظر من هم باید رایگان باشه

با سلام وخسته نباشید چطور میتونم سی دی کلیه قصه های ظهز جمعه را داشته باشم

سلام. متاسفانه راهی برای این کار وجود ندارد.

سلام خسته نباشید من محمد علی هستم از اینکه پیغام من را می خونید خوشحالم من دوست داشتم یک کار فرهنگی انجام بدم که در
امد هم داشته باشه. واسه همین دنبال قصه های قرآنی وآموزنده ودلنشین می گردم تااینکه وبسایت شمارو دیدم باعث افتخار اگه بتونم دقایقی در محضرتون باشم یا صداتون رو بشنوم اگه تلفن محل کار داشته باشین می تونم برای چند لحظه صداتون رو بشنوم
باتشکر سید
امید وارم ماه رمضون به شما افتخار کنه

مه رمضون خوش

ومن الله توفیق

سلام. دوست عزیز، قصه های قرآن تا کنون بارها و باهر توسط نویسندگان توانا و غیر توانای مختلف بازنویسی و منتشر شده است. در ضمن بهتر است قبلا به فکر شرکت در کلاسهای آموزش نویسندگی باشید.

سلام ممنون از سایت خوبتون
من دنبال قصه وحید به باغ وحش میرود میگردم ممنون میشم اگه اطلاعاتی ازش داری خبرم کنید

سلام. تشکر می کنم. متاسفانه اطلاعی از این داستان ندارم.

سلام استاد یادش بخیر سال 65 -66 که چهار پنج ساله بودم ظهر جمعه کنار پدر فلجم و پنج برادر بزرگتر ومادرم می نشستیم روی حیاط و ساعت 5/1 ظهر رادیو روشن می شدوصدای گرمتونو می شنیدیم،اما الان طاقت شنیدن صدای شما رو بدون حضور پدرم و برادر بزرگم که عمرشون رو به شما دادن و مادری که مریضه و یه برادر مریض سرطانی ،ندارم
اما خودم الان رئیس یه اداره در یکی از شهرستان های کرمان شدم با سن 30 سالگی و یکی از برادرام هم رئیس یه اداره دیگه شده،
چه باید گفت روزگار کار خودشو می کنه ما نباید گول ظواهرشو بخوریم
خدا دلتون رو شاد کنه که دل مردم رو شاد کردین
هر کار کردم نتونستم لینک دانلود قصه ها رو پیدا کنم،دوستتون داریم

سلام و تشکر. خداوند پدر و برادرتان را رحمت کند و به شما سلامتی بدهد.

سلام بر دوست و معلم بسیار عزیزم دوست دوران کودکی ام که صدای مهربانش را هرگز فراموش نخواهم کرد. آرزوی شادی و سلامتیتان را از خدای مهربان دارم. آشنا

سلام بر شما. تشکر می کنم.

سلام
من کارم نگهبانی هست و توی یک شرکت توی شهرک صنعتی دارم نگهبانی میدم
همیشه شب کار هستم و اتاقکی که اونجا هر شب مشغول به کار هستم از نظر راحتی کاملا خوب هست ولی اونجا من نه تلوزیون دارم نه رادیو و دقیقا نمیزارن اونجا این چیزها رو داشته باشیم12 ساعت در سکوت بیابون بدون هیچ تعغیر و تنوعی هر روز دارم نگهبانی میدم
اینارو گفتم که شما دوست عزیزمون بدونی صدای گرم و دلنشین شما همیشه تنها دوست و دلخوشی شب های ساکت و تنهایی من هست
تمام داشتان ها رو دانلود کردم و دارم شب ها با گوشی گوش میدم
امیدوارم همیشه خوش و خرم باشی و سایت رو سر زن و یچه هات باشه
ایام به کام

سلام. متشکرم رضا جان.

جناب سرشار سلام

امروز خیلی اتفاقی به این سایت برخوردم و خیلی خیلی خوشحالم که لطف کرده و داستانها را جهت دانلود بارگذاری کرده اید. مسیر خانه تا محل کار را معمولا داستان صوتی گوش می دهم و الان واقعا خوشحالم که به یاد ایام کودکی می توانم داستانهایی با صدای شما را گوش داده یا برای تنها دختر 4 ساله ام بگذارم. با وجودی که 40 سال سن دارم اما تنها صدایی که هیچوقت فراموش نمی کنم صدای گرم شماست با داستانهایی آموزنده و البته پاک. از صمیم قلب از خدا می خواهم که عاقبت شما را خیر و به زندگیتان برکت، شادی و سلامتی عنایت فرماید.
ارادتمند
رضا غ

سلام و رحمت الله. تشکر می کنم.

باعرض سلام وعرض ادب خدمت استادگرامی
من جزءشنوندگان همیشگی قصه ظهر جمعه بودم وخیلی لذت میبردم،حالا که می خواهم قصه ها را برای بچه هام تعریف کنم خیلی از آنها را فراموش کردم اگر امکان دارد راهنماییم کنید که چگونه می توانم آنها را تهیه نمایم. با تشکر

سلام. به سایت ایران صدا و نیز مجموعه 5 مجلدی “قصه ما همین بود” از انتشارات پیام آزادی(33114275) مزاجعه فرمایید.

با درود
….حقیقتش با صداتون چه آن زمان که به قصه هاتون گوش میکردم آرامش میگرفتم و چه الان….
از سایت صدای ماندگار شمارو پیدا کردم، اون زمان ی بچه دبستانی بودم واسه اولین بار نو ماشین بابام رادیو رو
گرفت ومن قصه هاتونو گوش کردم……از اون به بعد جمعه ها میومدم تو ماشینو به قصه ها با صدای دلنشین شما گوش میکردم..باورتون نمیشه قصه های شمارو به برنامه کودک ترجیح میدادم.اشک تو چشام جمع شد دوباره صداتونو شنیدم. باسپاس از شما باآرزوی شادی وسلامتی برای شما

سلام و رحمت الله. برای داشتن شنوندگانی چون شما، خداوند را شاکرم. زنده باشید.

اقای رهگذر همیشه به قصه ظهر جمعه گوش می دادم اسم شما برای من یادآور دریاها و سرزمین های دوردستی بود که می توانستم با گفتار شما آن را در ذهنم مجسم کنم یادش بخیر آخرین قصه ای که از شما شنیدم با این عنوان بود : باسلوق ها باسلوق ها به هم سقلمه زنید و حکایت شیری بو عاشق باسلوق
شما در قسمت های خوب خاطرات ما هستید روزهائی که دیگر بر نمی گردد و قصه هائی که شاید دیگر نتوانیم بشنویم واقعا یادش بخیر
از شما نمی توانم تشکر کنم چون برای این کار بزرگ راه تشکر کردن را بلد نیستم فقط امیدوارم همه کارهایتان را بتوانیم در رایانه داشته باشیم و به بچه ها ی خود نشان دهیم و مخاطب برنامه های شما باشند

تشکر می کنم. محبت دارید.

با سلام و تشکر فراوان. با توجه به اینکه سرانه ی مطالعه ی در کشور عزیز ما متاسفانه در سطح خیلی پایینی هست به نظرم یکی از راههای پر کردن این خلاء همین قصه گویی هست که خیلی هم شریرین و قابل استفاده است. امیدوارم داستانهای بیشتری با صدای دلنشین جناب استاد سرشار به جامعه تقدیم بفرمایید
با تشکر فراوان

سلام عرض سلام و تشکر خدمت دوست عزیزم آقا محمدرضا سرشار دوست دارم خیلی ساده و صمیمی یک حرف بزنم حمل بر خود ستایی نباشه خدا قبول کنه بنده متخصص مغز واعصاب هستم تدریس میکنم و یه شعار دارم که زکات العلم نشر العم برخلاف خیلی از دوستانم که که شعارشون زکات العم حبس العم می باشد آقای سرشار دوست عزیز وقتی یه ملت با صدای شما خاطره دارن روا نیست که شما این مردم حواله جای دیگر کنی حال که دستت میرسد کاری بکن نه فردا که شاید در یدقدرت شما نباشد شما در قالب سی دی یا دی وی دی هم که شده آثارتون عرضه کنید صرف نظر از بحث درآمد دل مردمی رو شاد کن که آرزوی شنیدن قصه هایی رو دارن که خاطرات یه عمر زندگیشون این قصه ها بوده وقتی نظرهای هم وطن هامو خوندم یه لحظه به خودم گفتم چرا خودمون به خودمون بها نمیدیم وقتی میشه با قصه هایی که خطرات این مردم بوده دلشون شاد کرد چرا نباید این کار انجام داد و این دوستان رو حواله جایی کرد که نتیجه ای نخواهند گرفت سخن کوتاه ای دستت می رسد کاری بکن عزیز دل آقا محمدرضا سرشار

سلام و رحمت الله. ضمن تشکر، خوشبختانه از اول اسفند، آن قصه ها هر روز ساعت 19:30 از رادیو کتاب بازپخش می شود. خبر آن در همین سایت هست.
موفق تر باشید.

استاد اجازه میدهید سایت شما را لینک کنم؟

دوست عزیز شما به سایت قدیمیا تشریف بیارید هرچی قصه میخوای دانلود کن
www.ghadimiya.com

سلام استاد سرشار از کودکی تا آخرین قصه ای که از رادیو از شما شنیدم همیشه ساعت سیزده و نیم بعد از از حال و هوای دیگری برایم داشت و بیشتر از هر چیزی صدای زیبایتان و قصه گویی های بهتر از آن مرا به رویاهای شیرین پرواز میداد …آخرین قصه تان را با اشکهایم بدرقه کردم و دیگر رادیو گوش ندادم….خدا حفظتان کند و همیشه سرشار از سلامتی باشید.

سلام بر شما. متشکرم عزیزم. خدا نگهدار شما باشد.

سلام، خيلي متشكرم.

سلام صدایت گرم مرد لحظات ناب کودکی ای کسی که در صدایت دروغ نبود

سلام. زنده باشید.

سلام
ادمیزاد فکر می کنه باید بزرگ بشه و کارای بزرگ بکنه و بعد بشینه تا بزرگش بدارند و از بزرگیش لذت ببره
من فکر می کنم وقتی یکی بزرگ شد باید اون را لطفی از جانب خدا بدونه اگه کسی پیش بندگان خدا عزیز شد اون را از خدا بدونه اگه تونست دل بندگان خدا را بدست بیاره و اونا را مجذوب خودش کنه باید شاکر خدا باشه و فکر می کنم بهترین راه شکر گذاری از خداوند منان این باشه که راهی را که رفته و این لطفهای الهی را بدست آورده ادامه بده و به جای اینکه به هزار دلیل کنار بکشه ادامه دهد و اجازه بدهد و تا زمانی که زنده است از هر لحظه از زندگیش برای توسعه بزرگیش استفاده شود تا هم خودش هی بزرگتر شود و هم دوستارانش از بزرگیش در حال لذت ببرند

سلام و عرض ادب
اول اینکه تشکر فراوان از جناب آقای سرشار بخاطر صدای گرمشون و خاطراتی که برای ما رقم زدن با داستانهای ظهر جمعه.براشون آرزوی طول عمر با عزت و موفقیت بیش از پیش رو دارم.
دوم اینکه تشکر میکنم از تمامی دوستانی که لینکهایی رو برای دانلود راحت تر داستانها گذاشتن.

سلام و رحمت الله. من هم ازشما تشکر می کنم.

بنام حق
سلام استاد من همیشه خاطرات دوران زیبای کودکی را با صدای زیبای شما زیبا می بینم تاحدی که وقتی میگویم کودکی تا 70درصد این کلمه باقصه های ظهر جمعه پرمی شودتاجایی که مانند قهرمانها از شما در ذهن خود مردی ساختم که همواره مشتاق دیدن چهره اش بودم و تاجایی که زمانی مرا قصه نویس کرد حال که محرومیم ازتجسم این حس زیبایی وقصه تکراری خرماونخیل و دست کوتاه وپای لنگ خواستم بدانم چرا شما قصه های ظهر جمعه را برروی یک سی دی منتشر نمیکنید ؟؟؟ خواهشمندم یابهتر بگویم خواهشمندیم این لطف را در حق ما بزرگ شده های صدایتان کنید
ممنون

با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقاي سرشار

بسيار علاقمندم فرصتي فراهم گردد از نزديك با شما ملاقات كنم.در صورت امكان راهنمايي بفرمائيد.با تشكر

سلام و رحمت الله. ایمیل بفرستید:sarshar32@yahoo.com.

با سلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات وتبریک پیشاپیش ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع).
غرض از مزاحمت این که دو مطلب کوتاه به ایمیل اقلیم نقد فرستادم . خانواده را سلام برسانید.
التماس دعا
برادرشما : مجید درخشانی

سلام، تبریک متقابل و تشکر. رسید و استفاده می شود.

مدتها بود دلم میخواست اونا رو گوش کنم
اما نمی دونستم کجان .
واقعا ممنون

آقای رضا رهگذر تنها چیزی که خاطره ی زیبای روزهای زیبایی بچگی ام بود اون رادیو بود و صدای زیبای شما که همیشه با مادر جوون و زیبام می نشتسم تا شروع کنید مثل دو تا شاگرد توی مکتب خونه اما الان از اون روزهای زیبا چیزی برام نمونده غیر از یه مادر بی محبتی که دنیا و رنگ و لعابش همه اون خاطره های زیبا رو از ذهنش پاک کرد و من و رها کرد و رفت دنبال زندگیش فکر کنم همزمان با من گوش دادن به صدای شما رو هم از یاد برد چون معتقدم اگر باز هم می نشست پای صدای شما به یاد سوالهای بچه گانه من و پیرو اون به یاد من می افتاد….. نمی دونم شاید اونم مثل من هنوز داره یه گوشه این دنیا اشک می ریزه از دوری شاید هم نثل رادیو که نه من این وسط به یاد دارمش نه اون من و به یاد داره باشه الان از اون سه نفر موندیم من و شما ، شما هم که نباید من رو یادتون بیاد پس فقط می مونم من ……… بازهم تنها ……..
بعد از اینهمه سال فکر کردن به اون ثانیه ها امروز یادم اومد که آره می تونم جستجو کنم ولی اصلا فکر نمی کردم سایتی از خاطره سالها زحمتتون درست کرده باشید
………
خدا قوت
ولی ای کاش
پیدا نمی کردم
نمی دونم شادی تجدید خاطره ها و درد تجدید خاطره رو چه طوری با هم ترکیب کنم … حاضرم همه عمرم رو بدم یک روز دیگه برگردم توی روزهای خوش بچگی به روزهای جمعه گرم خونمون پدرم زنده باشه و مادرم مشغول دم کردن چای و جمع کردن سفره غذا باشه و به قصه ظهر جمعه آقای سرشار گوش بدم و وقتی که سلام می کنه یا سوالی می پرسه با صدای بلند جوابشو بدم

خوشحالم که در گوشه از خاطرات خوش شما جا دارم؛ و متاسف برای وضعیت فعلی تان. خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند!

باسلام وسپاس ازشما
بزرگواری کنیدتمامی قصه های ظهر حمعه رادر سایت خودتان
برای تمامی هم میهنانی که شما وقصه هایتان رادوست داند
برای *رضای خدا*برایگان قراردهید…

باآرزوی توفیق شما

سلام علیکم. رادیو کتاب هر بعد از ظهر یکی از آن داستانها را بازپخش می کند.

بهترین خاطرات زندگی ام با یاد آوری قصه های ظهر جمعه برایم زنده شد هیج ساعاتی مثل آن زمان برایم با ارزش نبود.
موفق باشید

خدا را شکر. متشکرم.

سلام
کلی با این قصه ها خاطره دارم. با این که چند ساله دیگه پخش نشده ولی صداتون به صورت دقیق تو ذهنمه. مخصوصا تا قسمت ” این طور روایت کرده اند که …”
با کلی جستجو توی اینترنت بعضی هاش رو دانلود کردم تا بعدا موقع خواب گوش بدم.
مثلا
http://www.ghadimiya.rzb.ir/golha/1198
موفق باشید.

با سلام به حضور استاد گرامی جنای آقای سرشار
من یکی از بچه های دورانی هستم که جنگ بود و بع صدای شما را شنیدیم هنوز تسکینی که از شنیدن قصه های شما پس از اون دوران خون و آتش به ذهنم مونده رو توی مغزم بعنوان شیرین ترین اوقاتم مرور میکنم.خدا میدونه من بعد اینهمه سال وقتی نرم افزار قصه های شما رو از کافه بازار اندرویید خریدم مثل بچه ها آنچنان با ذوق فایلها رو دانلود میکردم که همسرم نمیتونست اینهمه ذوق کردنم رو درک کنه.
الان همسرم هم کنار من به این قصه ها گوش میده و چه بسا بسیار با دقت و گوش جانتر سپردن تر از من.
تمام دورانی که من به سبب روزمرگی هام از یاد برده بودم رو دوباره به یاد سپردم و هنگام شنیدن این قصه ها از خدا سلامتی و سربلندی بیشتر شما رو آرزو میکنم.
همیشه سلامت و پاینده باشید و ارزو میکنم باز هم با این صدای لالایی گونه و داوودی قصه های بیشتری رو برای ما و آیندگان بر جای بگذارید.

سلام و رحمت الله.تشکر می کنم و برایتان توفیق روزافزون آرزو دارم. اغلب توفیقات بندهّ از همین دعاهای خالصانه دوستانی چون شماست.

سلام خدمت آقای سرشار
متولد سال 57 هستم هروقت صدای زیباتون رو گوش میکنم یاد روزهای خوبی میفتم
یه قصه ای بود اون زمان میگفتین فقط یک بیت ازش یادمه :
بنوش ای تشنه تین آب گوارا به یادآورشهید کربلارا
اگه تونستید برام بذارید دانلودش کنم
اجرتون با سیدالشهدا
دوستتون دارم

سلام عزیزم. متاسفانه ندارم. خدا نگهدار شما باشد.

سلام
نمیدونم جناب آقای سرشار کارهای سایت رو خودتون انجام میدهید یا نه؟
من کارشناس نرم افزار هستم .
یه دنیا خاطره با صدای شما دارم.
اگر تمایل داشتید میتونم در زمینه ی کار روی سایت کمکتون کنم
شما گنجینه ای از خاطرات خوب ما در زمانیکه هیچی نداشتیم , هستید.
با تشکر
مسعود موسیوند

سلام بر شما. بسیار متشکرم. کارهای زیربنایی را خودم انجام نمی دهم.

سلام
جناب آقای سرشار ما کودکیمان با قصه های ظهر جمعه سپری کردیم
شادن پژواک ناشر کتابهای صوتی امادگی خود را جهت ارائه و پخش این اثر ماندگار اعلام میدارد
shadenco.com
avaabook.com

ممنون که به ما دهه نودی ها کمک کردید کمی از خاطرات پدران و مادرانمان را بشنویم و از آن ها لذت ببریم.

اگر می شود جایی را بگویید که تمام داستان های ظهر جمعه را داشته باشد.یا اگر می شود خودتان بگذارید.

متاسفانه خودم آنها را در اختیار ندارم. تعدادی از آنها را با کیفیت قدری پایینتر می توانید در سایت ایران صدا بشنوید یا دانلود کنید.

سلام
فقط ميخواستم به نوبه خودم از شما تشکر کنم. هیچ وقت نميتونم صدا و همچنین منش شما رو فراموش کنم.

سلام برشما. تشکر می کنم. سلامت باشید.

سلام متولد 1361 هستم و معمولا با خاطرات کودکیم زنده هستم و زندگی میکنم خواهش میکنم مجموعه کامل قصه های ظهر جمعه را به دستم برسونید و کیفیتش هم خوب باشه از نظر قیمتش هیچ محدودیتی برام نداره بسیار ممنونم منتظر خبر شما هستم

سلام.خوب يادمه كه سال63 اول راهنمايي مي خوندم اولين بار كه صداي شما رو در قصه ظهر جمعه شنيدم عاشق صداي گيرايتان شدم تصميم گرفتم كه براي خودم راديوي كوچكي بخرم ولي پولي نبود.يكسال پول توجيبيموبه عشق خريدن راديوي كوچك جمع كردم و موفق شدم راديوي كوچكي بخرم وشما از آن زمان همدم ظهر جمعه هاي من بودين الان هم بعضي داستانهاي شما رو روي نوار كاست دارم و هر هفته وقتي اول قصه مي گويند قصه ظهر جمعه من هم همصدا با گوينده اولش مي گم قصه گو محمد رضا سرشار.آقاي سرشار خيلي دوستتان دارم و هنوز هم آرزو دارم يك روزي صداي شمارااز اين جعبه جادويي بشنوم .

سلام.خوب يادمه كه سال63 اول راهنمايي مي خوندم اولين بار كه صداي شما رو در قصه ظهر جمعه شنيدم عاشق صداي گيرايتان شدم تصميم گرفتم كه براي خودم راديوي كوچكي بخرم ولي پولي نبود.يكسال پول توجيبيموبه عشق خريدن راديوي كوچك جمع كردم و موفق شدم راديوي كوچكي بخرم وشما از آن زمان همدم ظهر جمعه هاي من بودين الان هم بعضي داستانهاي شما رو روي نوار كاست دارم و هر هفته وقتي اول قصه مي گويند قصه ظهر جمعه من هم همصدا با گوينده اولش مي گم قصه گو محمد رضا سرشار.آقاي سرشار خيلي دوستتان دارم و هنوز هم آرزو دارم يك روزي صداي شمارااز اين جعبه جادويي بشنوم .

سلام و رحمت الله. به داشتن شنوندگانی چون شما بر خود می بالم فرشاد آقای عزیز.

سلام.نمیدونم امشب تو اینترنت دنبال چی بودم ولی اتفاقی مرغ دلم به گذشته پرواز کرد و درون کادر جستجو تایپ کردم قصه ظهر جمعه اصلا امید نداشتم این سایتو ببینم . یکی از قصه ها را گوش کردم و اشک و بقض با هم به سراغم اومدن آخه دیگه از اون جمع قدیمی پدرم نیست که همزمان با خوردن ناهار ظهر جمعه ی بار دیگه با هم صدای گرم شما را بشنویم. یه قصه از شما یادم هست که همیشه برا بقیه میگم ولی متاسفانه نتونستم پیداش کنم ( قصه بکوب بکوب همینه که دیدی ) . به امید شنیدن مجدد صدای گرم شما در ظهر جمعه .خدا نگهدار . 

سلام بر شما. متشکرم آقای حسینی عزیز. خدا نگهدار شما باشد.

سلام جناب رهگذر عزیز.
بنده هم سال ها شنونده ی قصه های زیبای شما با اون اجراهای عالی تون بوده م.

کاش لطف کنید و چند خطی از تاریخچه ی این قصه ها هم بنویسید. تاریخ اولین اجرا، اولین داستان، تعداد داستان هایی که تا به امروز گفتید و ….

ممنون.

با سلام به جناب استاد سرشار من حسن فلاح 40 ساله از شهر سگزاباد استان قزوین هستم و در زمان نوجوانی طرفدار پروپا قرص برنامتون بودم و الان هم هربار که صداتون را میشنوم اشک تو چشمام جمع میشه و نزد بچه هام به اینکه زمان ما چنین برنامه خوبی بود افتخار میکنماز راه اندازی سایتتون هم تشکر میکنم و ادرس سایتتون را در وبلاگم میارم فقط یک خواهش داشتم یک داستانی میگفتید که یک روز در روستایی پسری تمام ثروتش را جمع گرد تا بوق یا تون حمام بخره که پدرش باهاش مخالفت میکرد اون داستان را من فقط ابتداش را شنیدم و ناقص مون و همیشه تو فکر این بودم که داستان به کجا رسید خوشحال میشم لینک دانلود اون داستان را برام بگزارید
با عرض تشک ارادتمند همیشگی شما حسن فلاح بابایی

سلام علیکم. محبت دارید آقای فلاح بابایی عزیز. به سایت ایران صدا مراجعه کنید. در ضمن بازپخش آن برنامه ها را می توانید همه روزه ساعت 19 از رادیو کتاب، موج FM ردیف 89/50 بشنوید.

ممنونم عالی بود

سلام آقای سرشار
واقعاً ممنون که ما رو از داستان های شیرین با صدای قشنگتون بی نصیب نمیذارین.هنوز هم صدای شما آرامشی به من میده که یاد خاطرات شیرین دوران دبستانم می افتم که منتظر صدای گرم شما پای رادیو قدیمی می نشستم تا داستا ناتو رو گوش بدم.خدا شما رو حفظ و سلامت نگه داره.ان شاالله

سلام علیکم. متشکرم . خدا حافظ شما باشد.

با سلام صداي استاد سرشار وقصه هاي ايشان جز بهترين خاطرات زندگيم هست هنوزم مثل كودكي با صداي شما خواب به چشمامون مياد تنتون سالم وعمرتون بلند

سلام بر شما. تشکر می کنم .

سلام

با تشکر از شما که قصه های ظهر جمعه را آپلود کردید

این قصه ها من رو می بره به سال های 1369 زمانیک 10

و لحظه شماری میکردم که چه روز جمعه میشه تا من قصه این

جمعه را بشنومو حالا که 23 از آن وقت می گزره هنوز هم

عاشق شنیدن این قصه ها هستم. با تشکر فراوان از شما

که خاطراتم رو زنده کردید.

سلام. متقابلا از شما برای ابراز محبتتان تشکر می کنم.

سلام آقای سرشار بزرگوار
آیا هنوز قصه ظهر جمعه از رادیو پخش میشه؟

من هم بچگی هام لحظه شماری می کردم ظهر جمعه بشه.. آنوقت می رفتم پتو رو می انداختم روم و صدا رو کم می کردم دم گوشم تا در آرامش مطلق قصه گوش بدم .
و خیلی وقتها هنوز قصه تموم نشده بود خوابم برده بود..!!

یکدفعه که بیدار می شدم، متوجه می شدم که برنامه بعدی رادیوست.. و من بازم جاموندم..

سلام علیکم. بله پخش می شود اما مدتی است دیگر گوینده اش من نیستم.

سلام بر استاد سرشار عزیز. شنیدن قصه پسر باهوش و مخصوصا آهنگ شروع داستان نوستالزی دوران شیرین کودکیم بود. منو برد به اون دوران فراموش نشدنی. امیدوارم همیشه شاد و تنتون سالم باشه. دمتون گرم. یاعلی!

هنوز هم عاشق قصه های ظهر جمعه هستم این قصه ها یادآور شادی های کودکیم هستند. ممنون آقای سرشار.ممنون

سلام اقای سرشار دلم خیلی برای صداتون تنگ شده بود دمتون گررررررررررررررررررررررم

سلام اقای سرشار ممنونم واسه صدای گرمتون ممنون که با صداتون ما رو شاد میکردید واقعااااااااا ممنووووووون

سلام آقا سعید عزیز. متشکرم.

سلام آقای سرشار
شنیدن دوباره صدای شما یادآور روزگار خوش کودکی ونوجوانی من بود یادش بخیر بیاد میارم ظهرهای جمعه رو وقتیکه آفتاب درخشان از پنجره داخل خونه می تابید و پدرم خدابیامرز که ساکت کنار رادیو تکیه به دیوار میداد و البته قصه ظهر جمعه چاشنی ناهار ظهر من بود. کاش می شد برگشت به اون روزگار. یادش بخیر پدرم و یادش بخیر قصه های شیرین اون روزها. نفستان پاینده باد امیدوارم عمر با عزت و طولانی داشته باشید

سلام دخترم. خدا پدرتان را رحمت کند و شما را به سلامت بدارد.

آقای سرشارهرچه ازصدای زیباتون بگم کم گفتم. یادآوری صدای شما تو اون سالهای بچگی تمومی خاطات شیرین رو دوباره یادآوری میکنه.ای کاش بچه های امروزه هم میتونستن از شنیدن قصه های زیبای شما بهرهمند بشن . ایشالا همیشه برقرار باشید. امیرعلی/ فیروزآبادفارس

متشکرم امیرعلی آقای عزیز. سلامت باشید.

با سلام خدمت استاد عزیز و گرامی
یاد آن روزها بخیر که همه هفته در میخواندم تا روز جمعه برسد فقط به عشق آن صدای زیبا که تنها صداست که میماند. هرچه بگویم کم گفته ام تمامی آن خاطره ها را به صندوقچه قلبم سپرده ام و هر زمان که وقت کنم در تماشاخانه ذهنم به تماشا و گوش کردن آنها مینشینم.
خواستم تذکری به دوستان عزیز بدهم چون ما ایرانیها کمی عجولیم همه قصه ها تا اینجا که من دانلود کرده ام مجانی هستند فقط زمانی که برای دانلود میروید مثلا قصه هدهد و زاغ گزینه افزودن به سبد خرید را بزنید و پس از آن گزینه پرداخت بعد براحتی و مجانی دانلود کنید
با آرزوی روزهای خوش برای شما استاد عزیز آقای سرشار

سلام بر شما. یاد باد آن روزگاران، یاد باد!

سلام جناب آقای سرشار
دیشب توی تلویزیون تصویرتونو دیدم و خاطره بچگی هامون که با خواهرهام منتظر ظهر جمعه بودیم و داستانهای زیبا با آوای دلنشین حضرتعالی.
استاد کاش مقدور بود و باز هم این قصه ها ادامه داشت
دلم گرفت استاد بخدا اشک از چشمام سرازیر شد چه دلخوشی های شیرینی داشتیم
دوستون داریم و آرزوی سلامتی براتون میکنم

سلام بر شما. سلامت باشید. متشکرم.

سال خوبی داشته باشی استاد

سلام جناب آقای سرشار
من محمدپور هستم. بسیار خوشحال خواهم شد اگر بتوانم تلفن شمارا داشته باشم. چند کلامی حرف با شما دارم. یه همکاری اگر مورد نظر واقع شود.
سپاس : محمدپور

سلام. ایمیل بفرستید و نوع کارتان را هم بگویید

با سلام و احترام، جناب اقای سرشار شنیدن دوباره قصه های ظهر جمعه از ارزوهای قلبی من است، ای کاش مسئولین صداو سیما به جای پخش فیلم های ترسناک و خشن جرات به خرج دهند و بگویند ما در مورد سرشار اشتباه کردیم و برای جبران، قصه های ظهر جمعه را پخش می کنیم، کجاست آن صدای دلنشین و ارام بخش ، من که خاطرات خیلی شیرینی از ان ایام دارم.همیشه در پناه حق باشید.

آقای سرشار سلام من داستانهای شما رو خیلی دوست داشتم الان 31 سالمه امروز وقتی اتقاقی اول اهنگ ظهر جمعرو دانلود کردم بعد از چند سال تنم لرزید . موقعی که این داستانهارو با صدای گرم شما گوش میکردم سرشار از انرژی بودم و مادرم سالم و قوی بود .
اما الان انگیزه آنچنانی درونم نیست خاموش شدم البته دیگران منو قوی میبینن. الان مادرم دچار چندین بیماری شده و چند جراحی بزرگ که هیچکدوم ربطی به هم ندارن انجام داده . خدارو شکر همش به خوبی انجام شد ولی دیگه توان بالایی نداره .دائم فکر میکنم از دست میدمش من به این مخلوق زیبا و دوست داشتنی خیلی وابسته ام….خیلی میترسم دارم آب شدنشو میبینم .خدا رو دوست دارم وبه زندگی پس از مرگ اعتقاد زیادی دارم …من دائم از خدا میخوام که کمکم کنه مادرمو ازم نگیره مشکل مالی نداشته باشم تا بتونم بازم با مریضیهاش بجنگم.

سلام عزیزم. خداوند مادرتان را شفا دهد و حاجات شما را براورد.

سلام
امیدوارم همیشه سلامت باشید مبخواستم بدونم از کجا می تونم مجموعه کامل قصه روز جمعه رو پیدا کنم .ضمنا باید ازتون به خاطر این اثر بی نظیر تشکر کنم

سلام علیکم. سلامت باشید. با کیفیت قدری ضعیف شده – برای بالا رفتن سرعت دانلود – تعدادی از آنها را می توانید از سایت ایران صدا یا تبیان دریافت کنید. همه روزه ساعت 19 نیز تعدادی از آنها از رادیو کتاب بازپخش می شود.

سلام گرم خدمت استاد بزرگوار
فقط اینو بگم صدای پرمحبتت برای همیشه در گوشم زمزمه میکند وصدتاسف که بچهای امروز از کلام شیرینت بی بهرهاند

با سلام
یادمه سالها پیش جناب سرشار داستان کفشهای خالد رو گفتن اوایل دهه شصت بود . وقتی این جمله رو خوندم که :قصه‌هاي ظهر جمعه را بشنويد يا دانلود کنيد.
با خودم گفتم خدا رو شکر به آرزوم رسیدم . اما …..
جناب سرشار باید بدانند که با قرار دادن فقط بخشی از داستان و ترغیب کاربران به خرید داستان کامل به وجه خ ودشون ضربه بدی زده اند . قبول ندارید نظرخواهی کنید .
کفشهای خالد حرف اول و آخرش پول دوستی بود و مذمت طمع یادش بخیر …… از راسخون یاد بگیرید یا تبیان که خالصانه هر چه دارن توی طبق اخلاص میزارن . از رضا رهگذر عزیز توقع نداشتم ……….. افصوس
نمی دونم چرا یاد دهنمکی افتادم !!

سلام عزیزم. سایت ایران صدا مربوط به صدا و سیماست و ربطی به من ندارد. اشتباه نکنید!

سلام. من نوار این داستان رو دارم و تصمیم دارم تبدیل به سی دی اش کنم. می تونم در آینده براتون بفرستم. متاسفانه کتابش گم شده.

سلامی به گرمی خاطرات از صدای نازنین تان به شما استاد گرامی
من از آلمان هستم. اینکه دانلود داستانهای شما از سایت صدا و سیما پولی هست شرم آور است. ولی اگر ممکن است حضرتعالی آن داستانها را روی سایت خود قرار دهید تا ما این بار به اتفاق فرزندانمان صدای گرمتان رو گوش کنیم و گذری کنیم به دوران نوجوانی خود.
با تشکر

با سلام و خدا قوت
میخواستم بدونم قصه های ظهر جمعه رو از کجا میشه دانلود کرد؟ شما نمیدونید چه دوران خوشی داشتیم با قصه هاتون. یادش بخیر همه خانواده دور هم جمع میشدیم و قصه های آقای سرشار رو گوش میکردیم و چقدر لذت میبردیم.

سلام علیکم. به سایت ایران صدا یا تبیان مراجعه فرمایید.

سلام
خداقوت
واقعا ممنون…

سلام توروخدایک جای قصه هاروبزارین که برای همه قابل دسترسی باشه این حق مای که ازصدای هنرمندانمان استفاده کنیم

سلام. به سایت ایران صدا یا تبیان مراجعه کنید

سلام ، سي دي صوتي آقاي سرشار ، بابت قصه هاي ظهر جمعه قديمي را به چرا صورت تهيه كنم
با تشكر فراوان.

سلام. به سایت ایران صدا مراجعه کنید

سلام. باشنیدن قصه های ظهر جمعه و صدای آرمش بخش استاد سرشار دلم برای گذشته ام در روزگارپر ازتشویش امروز تنگ می شود.

سلام ، من كه نتونستم صداي آقاي سرشار را بشنوم يا دانلود كنم، حتي از ايران صدا ،
لطفا راهنمايي بهتري كنيد ( سي دي ) .
ضمنا اگر كسي از دوستان نوار يا CD استاد را دارد ، لطف كرده و به من هم بدهد.
ممنون

سلام
حق پدرتون رو بیامرزه . یاد شجره نامه نوشتن و اون صبوری و خوبی هاشون بخیر…
خدارحمتشون کنه

سلام علیکم. متشکرم. خدا رفتگان شما را هم بیامرزد. کاش خودتان را معرفی می کردید!

با سلام و دعای خیر
چند شعر که چندین سال است نزد این حقیر امانت بوده برایتان ارسال
می کنم
پیشاپیش از اشتباهات در خواندن و تایپ انها پوزش می طلبم
منصور شاه صفی
قفسم باز ولی من رامم
چون به هر جا که روم در دامم
دهر با مستی و بی پروائی
نوشد از من که می این جامم
من که خاموشی شمع و دل و جان
خواه ناخواه بود فرجامم
پس چه بهتر که زنم بال و پری
تا رسد بدو گران پیغامم
کاین جهانی که قفس می باشد
نتوانست کند ارامم
زندگی می کنم انقدر که یک
قطره از اب حیاط اشامم
به بشر دوستی و شادی و شوق
تا که جاوید نگردد نامم
مست هرگز نشوم از می وصل
چون یکی ذره بی ارامم
——————————————
زندگی بهر ستیز و جنگ و قیل و قال نیست
عفو و بخشش شیوه اشخاص بد احوال نیست
نیکوئی کردن دل بی کینه می خواهد فقط
ای خوش ان کس که در بند مقام و جاه نیست
—————————————–
روزگار انچه را که کرد نوشت
زشت و زیبا و گرم و سرد نوشت
نقطه عطف زمانه عاشورا است
زان سبب شرح ان نبرد نوشت
شرح قلب پریش زینب را
با هزاران خفان و درد نوشت
صفحه اسمان چو ابی بود با طلا روی لاجورد نوشت
——————————————
کودکانی گرسنه و خسته
کراوانی چو مرغ پر بسته
اکبر از دست داده لیلائی
کرده ایثار حق چو گل دسته
سر زینب ز چوبه محمل
چون دلش داغدار و بشکسته
هر دو پای رقیه طاول داشت
در خرابه از این جهان رسته
غم زینب غمی است عالم سوز
عالمی سوزد از غمش شب و روز
عجبا مثل اینکه بودی دوش
بلبلی در خرابه رفت از هوش
در کنار خرابه قصری بود
از ستم پای تا سرش منقوش
زیر سقف گناه الودش
به فلک رفته بانگ نوشانوش
بلبل باغ مصطفی جان داد
زینب او را گرفت در اغوش
غم زینب غمی است عالم سوز
عالمی سوزد از غمش شب و روز
بر رخ دهر یادواره زدند
نقش ظلمی هزارباره زدند
روی دست پدرم اخر
تیر بر حلق شیرخواره زدند
زینبی را که صبر داشت ولی
از کفش رفته بود چاره زدند
گرد سرهای بر سر نیزه
کوس و طبل و دف و نقاره زدند
غم زینب غمی است عالم سوز
عالمی سوزد از غمش شب و روز
————————————————-
هر جا کلام حق بزبان برده می شود
ناحق ز فرط کین و غم اذرده می شود
دست نیاز سوی خداوند کن دراز
حاجات قلب پاک براورده می شود
————————————————–
تا بدشت کربلا کفار اذر می زدند
ناوک دل دوز بر قلب پیمبر می زدند
بر جراحات وجود اقدس ثارالهی
نیزه روی نیزه خنجر روی خنجر می زدند
————————————————-
تا حسین ابن علی از مکه اهنگ سفر کرد
عالم انسانیت را وارد عصری دگر کرد
در زمین کربلا بین دو نهر اب خونش
تا ابد نقش فریبای ستم را بی اثر کرد
————————————————–
تا نفس در سینه دارم از علی دم می زنم
دم ز سلطان کرم مرد دو عالم می زنم
با علی و با علی و با علی و با علی
بر جراحات دلم اکسیر اعظم می زنم
—————————————————
نام بسم اله اعجاب افرین بوده است و هست
با رموز قادر مطلق قرین بوده است و هست
از ازل معنای بسم اله الرحمن الرحیم
رمز فیاصیت عرش برین بوده است و هست
—————————————————
عاشقم بر جان بسم اله الرحمن الرحیم
جان من قربان بسم اله الرحمن الرحیم
عالم امکان بود در اشکار و در نهان
در ید میزان بسم اله الرحمن الرحیم
—————————————————–
منظر چشم دلم در همه جا عین تو بود
انچه ساقط نشد از گردن من دین تو بود
جان من شیفته مهر تو و پرده اشک
پرده ای بود که شب بین من و بین تو بود
—————————————————–
شب حلقه به در زدم جوابی امد
از متن درر بار کتابی امد
با گفتن یک نصر من الله ببین
در خانه دل چه فتح بابی امد
—————————————————
هر پاره دلم جدا جدا می سوزد
با یاد خدا خدا خدا می سوزد
زانجا که دلم در پی ازاری نیست
پنهان و نهفته با صدا می سوزد
—————————————————–
بیخ ستم را ز جان زدیم همیشه
ظلمت شب را پیامدیم همیشه
در همه جا با خیال مهدی موعود
قائم ال محمدیم همیشه
—————————————————
از جهل به یمن دین احمد رستیم
ما شیعه اثنی عشری تا هستیم
چون ساقه نزد پیچک دیواری
بر ال محمد و علی پابستیم
————————————————–
معنای حسین جان زینب زینب
فحوای غم نهان زینب زینب
دنیای وجود تا ابد مدت سر
بنهاده بر استان زینب
—————————————————
سرمایه ما بود تولای علی
سر چیست نهیم تا که در پای علی
اسناد غدیر خم به عالم گویند
کس نیست خلیفه بحق جای علی
—————————————————
امد بوجود اشرف الناس علی
در شصت و سه سال گشت مقیاس علی
دنیای قریب را خجل گردانید
از وصله به پیراهن کرباس علی
—————————————————
هر روز سه بار دست او می بوسید
یا از دل و جان سینه او می بوئید
مامور به بوسه بود بر فاطمه اش
پیغمبر ما که راه او می پوئید
—————————————————
ای نور دو چشم من علی اکبر من
ای شبه پیمبر نکو منظر من
رفتی و دل سوخته ام کردی اب
بعد از تو شد افسانه جهان در بر من
—————————————————
ای گوهر یکدانه علی اصغر من
ای طفل رضی شهید والافر من
خون تو باسمان پراکنده کنم
تا خلق بدانند چه امد سر من
————————————————–
از خلق خوش محمدی یاری جو
وز مردم بدخو همه بیزاری جو
با این دو صفت به نفس خود چیره شوی
وانگاه بزندگی سبکباری جو
————————————————–
صدیقه ای و عصمت ممهورستی
امیزه ای از نور علی نورستی
منصوره در اسمان و زهرا بزمین
از خلقت ما خلق تو منظورستی
————————————————–
نرجس گل احمدی نسب میارد
گلخنده بذکر حق به لب میارد
در بدو تولد گل زهرا مهدی
در سجده بجا شرط ادب میارد
—————————————————
شب در بر حق ناصیه بر خاک بزن
یک ناله ز عمق دل غمناک بزن
بی غل و غش از خلوص نیت گاهی
چون جعفر طیار بر افلاک بزن
————————————————–
هنگام شهادت همه عطشان بودند
در بستر خون پاک غلطان بودند
در ظلمت روزگار وانفسانی
سرهای بریده نور افشان بودند
—————————————————
یادار ز فرق منشق اکبر یاد
از خنجر خونین علی اصغر یاد
تا کاخ ستمگران بکوبی در هم
از واقعه کرب و بلا کن فریاد
————————————————–
ما را به حریم یار راهی دادند
توفیق یکی طرفه نگاهی دادند
بهتر ز هزار ماه رخشنده رخی
دیدیم و بما فرصت اهی دادند
————————————————–
ای انکه بی نهایت خود را مجردی
وی انکه با هزار و یکی نام مفردی
این بس برای قائم با لذات بودنت
خلاق خلق روح نواز محمدی
————————————————-
از هر چه شب امشب فرح انگیزتر است
جام دل ما ز شوق لبریزتر است
گل می شکفد از گل نرجس زیرا
خورشید به لطف حق سحر خیزتر است
————————————————
گوهر افشان ستاره می بارد
زاسمان ماه پاره می بارد
با تجلی زهره زهرا
ابر رحمت دوباره می بارد
————————————————-
نام علی بر زبان ماست دمادم
دوستی او نشان ماست دمادم
حب علی با ولای روح نوازش
رشته پیوند جان ماست دمادم
————————————————
نام علی زدل چو براری
پا بر فراز عرش گذاری
غواص بحر عشق علی باش
تا گوهر ولا بدر اری
————————————————
اسرار هستی از سر الطاف سرمدی
چون گوهریست در صدف دین احمدی
ذکر ملا ئک است دمادم که نزدشان
بهتر نباشد از صلوات محمدی
————————————————-
و اما درد دلی با شما عزیزان
یکی از سخت ترین امور قضاوت است با این فرض که تمام این ابیات سرقتی باشد که فهم ان در حد من نیست و کارشناسان مربوطه قادر به این مهم می باشند ولی از دید این حقیر این مجموعه را اگر بدترین افریده خداوند به من می داد انها را برای چگونه زندگی کردنم استفاده می کردم که چنین است .
شگفتم از اینکه حتی اگر افراد زیادی هستند که می خواهند گمنام باشند تا حمل بر خودستایی نشود چرا دوستان و هم فکران و نزدیکانشان سعی در محو نام و نشان و اثر و ……. حتی انکار در بدنیا امدن و زیستن و مردن این افراد دارند.
فقط می دانم چون خود به من می گفت که تخلصش ( ذره ) بود بنابر این در پایان اشعاری که نام ذره برده می شود گویا از ان اوست ولی بقیه را نمی دانم
دو بیتی ها از یکی از دوستان دوران جوانیش بدستم رسیده بنام اقای جمشید خاکپور
از دوستان اقای نصراله مردانی و اقای مهدی نوروزی شاعر و اهن فروش بازار و اقای رضا عربی خطاط و صاحب مغازه خرازی در بازار بوده با اقوام خود ارتباط زیادی نداشته زندگی فوق العاده سخت واز ان سخت تر از دنیا رفتن و غریبانه رفتن و بی دوست و رفیق رفتنش بود شاید بدلیل عقایدش بوده نمی دانم.
ولی انچه می دانم دایی قاسم را همه فامیل دوست داشتند و همیشه ارزو داشتند حتی لحظاتی میزبانش باشند ولی دوری می کرد گویا حتی فامیل حرفهایش را درک نمی کردند و از جنس او نبودند.
از شما کارشناسان استدعا دارم پس از تحقیق کامل و جمع اوری اشعار پراکنده اش که حتی برخی از انها را تحت شرایط بدی که داشت پاره می کرد انها را برای استفاده دوستداران بکار برید. در صورت امکان بر سر مزارش قدم نهاده و برازنده ترین شعرش را مجددا برای روی سنگ قبرش انتخاب کنید.
در انتها برترین درسی را که از استادش استاد گرانقدر علامه محمد تقی جعفری ان هم پس از رحلت ایشان و در خواب فرا گرفتم و چون نوری پر فروغ مسیر افکارم را دگرگون کرد بیان می کنم ( از درب باغی بیرون امده و خطاب به این حقیر فرمودند : فقط بگو توکلت علی الله و برگشتند )
(ابوالقاسم نوروزی
تخلص- ذره
نام پدر- محمود
تاریخ دفن-28-12-1391
قطعه- 320
ردیف -129
شماره-49 )
با تشکر و سپاس فراوان
منصور شاه صفی
همشیره زاده مرحوم ابوالقاسم نوروزی
توکلت علی الله

سلام وقت بخیر
آقای سرشار امیدوارم همیشه سلامت باشید
از شما تشکر میکنم به خاطر صدای گرم و دلنشین شما به تعداد تمام داستان ها یی که با صدای زیبای شما شنیدم و لذتی فراوان بردم سپاس بسیار و خداحافظ

سلام بر شما. متشکرم آقای مهدی عزیز.

سلام استاد عزیز. بدون شک بهترین لحظات زندگی من
زمانی بود که داستانهای ظهرجمعه روباصدای دلنشین شما کوش میکردم.

سلام آقا مجتبای عزیز. خدا را شکر می کنم که توفیق این را داشته ام که لحظه های خوشی را برای عزیزانی چون شما ایجاد کنم؛ و از شما هم متشکرم.

به مولا علی لایک داری اقای سرشار که مارو یاد اون قدیما انداختی هر وقت صداتونو گوش میدم نا خدا گاه اشکم در میاد

سلام آقای سرشار
خواهش میکنم به قصه ظهر جمعه برگردید.

سلام عزیزم. با آنکه رد درخواست عزیزانی چون شما خیلی سخت است، اما متاسفانه دیگر برایم مقدور نیست.

سلام و درود فراوان
بینهایت ممنون. صدای گرم و بینهایت دلنشین شما حقیقتا بی نظیر و تکرار نشدنیه. انقدر احساسات قدیمی و قشنگی رو توی دل ما زنده میکنه که قابل وصف نیست. با کلمات نمیشه بیان کرد و ستود اما باید گفت. بینهایت سپاس…
من خودم معلم هستم و تصمیم گرفتم قصه های شما رو به بچه ها به عنوان بهترین هدیه بدم تا اونهام از این زیبایی بی اندازه لذت ببرن. و به نظرم یکی از بهترین تصمیمات زندگیم همین کار خواهد بود.ممنونم ممنون
زنده و پاینده باشید.

سلام و رحمت الله. سپاسگرارم بزرگوار. متقابلا برای شما تندرستی و بقا آرزو می کنم.

عرض سلام مجدد
یک خواهش ازتون دارم البته اگر امکانش باشه استاد بزرگوار.
من دانشجوی ترم آخر ارشد هستم و برای پایان نامه روی موضوعی کار میکنم که طبق قصه گویی آموزش زبان انگلیسی به بچه ها میدم. میتونم ازتون خواهش کنم اگر امکانش باشه در زمینه آموزش با قصه گویی چند کتاب بهم معرفی کنید؟
بینهایت سپاس

سلام لطفا جایی برای دانلود رایگان بگذارید……

سلام. در این سایت دانلود همه مطالب رایگان اسث.

سلام
آقای سرشار بعد از شنیدن صداتون بی اختیار یاد قدیم افتادم حالا از اون زمان خیلی سال میگذره و من دلم برای خونه پر میزنه دور هم جمع شدنمون برای گوش سپردن به قصه هاتون .
شدیم مثل بازنده ها که گذشتمون رو مرور میکنیم و چشمی پر اشک و چشمی پر لبخند
درود به صدای گرم و صمیمیتون
پایدار باشید

سلام احمد آقای عزیز. متشکرم. شاد و تندرست باشید انشاءالله.

سلام و خسته نباشید خدا به شما عمر طولانی و با عزت عنایت کند که باعث خیر هستید .

سلام علیکم. متشکرم. خداوند شما را هم به سلامت بدارد.

با سلام
صدای استاد بسیار دلنشین و یاد آور دوران خوش گذشته است آرزوی سلامتی برای ایشان دارم لطفا در صورت امکان همه قصه ها را در سایت قرار دهید

دردورانی که به واقع قحط رجال مشهود است وجود مبارک فرهیختگانی چون شما مایه تفاخر ملت قحطی زده از باب فرهنگ است.لیکن دریغ و افسوس که پرتو فشانی،ان شمع هم در دوره ای بود.به جرات میتوان بیان کرد که صدای گرم وتبحر در بیان قصه .ونقشی که بر دل و جان میزدید درضمیر تمامی کودکان انزمان مستتراست،چه بسا هنوز پندهادر دل و جانمان به یادگار مانده.همیشه افسوس.باز هم افسوس که فرزندان حال این مرز بوم.داده ای بجز تماشای کارتؤن های خشونت بار وبی محتوا ندارند.حال که فرزندی دارم به تمامی تلاش دارم که از داستانها و قصص و ادبیات دیرین این سرزمین سیراب گردد. ولی ای یگانه بی همتا در فن قصه. ایا با خودمیپندارید که باقی کودکان راچه نصیب است از انچه در سینه دارید‌‌‌‌‌‌،ایا از انکه کمتر کودکی در این زمان با رازها و درسهایی که در عین حلاوت و اجبار در قصه بیان میکردید.اشنا نیست.دریغ نمیورزید،درارزوی انم زمانی هنری که درضمیر دارید رابرای تمامی زمانها،برای تمامی کودکان به یادگار بگذارید.که این مهم تکمیل نقش نیمه کاره استاد است بر تابلو یادگار ایشان بر دل و جان کودکان ایران

نظر لطف شماست دوست عزیز. بحمدالله این مرز و بوم پر از هنرمندان با ارزش است.

سلام و عرض خسته نباشی خدا قوت
ایشالله که صد و بیست سال زنده باشید
واقعا تمام کارها دوست داشتنی و زیباست
واقعا حرفی برای گفتن نمونده
دقیقا ظهر جمعه یاد کردم
با تشکر بهزادی

سلام علیکم. متشکرم.

از کج دانلود کنم قصه ها رو

سلام!

تعداد 110 تا از قصه های ظهر جمعه را از این لینک می تونین دانلود کنین:

http://www.4shared.com/zip/ZPLlwo-qce/Gheseye_Zohre_Jome.html

سلام جناب سرشار.خیلی خوشحالم از اینکه به شما پیام می دهم.متشکرم از شبکه 1 که در ماه رمضان امسال شما را مجددآ به یاد من آورد.خاطرات قصه های شما مخصوصآ برای ما زیر بمباران بودیم ، اشک که نه ، گریه را بر دیده ما جاری می کند.

باسلام
تشکرمی کنم ازجناب استادسرشارو شماکه زمینه ی دانلودقصه هاروفراهم نمودید من تمامی 23قصه رودانلودکردم فکرکنم دوتاشون تکراری باشه مثل پسرباهوش درهرصورت دست شمادردنکنه وموفق باشید.

فقط ممنون

سلام. بسیار سپاسگزارم. فوق العاده بود

ممنونم استاد

آقای سرشار سلام :

نمیدونین چه حالی پیدا میکنم وقتیکه تیتراژ برنامه قصه جمعه را گوش میدم ، چیزی شبیه به گریه و آرزوی بازگشت به سالهای کودکی ، بنده یک دختر دهه شصتی هستم که سالها با صدای قصه گویی شما در رادیو بزرگ شدم و حالا در 33 سالگی دوباره دلتنگ اون سالها شدم ، خیلی ممنون که بخشی از قصه هاتون را برای دانلود در سایت گذاشتید ، اگه ممکنه ریشه ضرب المثل ها را هم که اون وقتا برامون تعریف میکردین واسه دانلود تو سایتتون بذارین ، اصلا برید آرشیو تمام برنامه ها و تیتراژهای برنامه هاتون را از صدا و سیما بگیرید و رو سایت بذارید ، حتی من حاضرم پول بدم و بخشی از خاطرات کودکیم را دوباره زنده کنم ، ما دهه شصتی های نسل سوخته را فراموش نکنید ، مستدام باشید.

استاد سرشار سلام مجدد :

لازمه یادآوری کنم ما نسلی بودیم که با قصه و قصه گویی و قصه شنیدن بزرگ شدیم ، با کتاب و ادبیات و موسیقی انس گرفتیم و در فضای دیگری نفس کشیدیم ، اما الان به لطف تکنولوژی های نابجا ، بچه برای قصه شنیدن باید گوشی تلفن را برداره و زنگ بزنه به تلفن گویای مخابرات ! چرا ؟ چونکه مادر و پدرش یا بلد نیستن براش قصه بگن یاهر دو شاغلن و اینقدر مشغله دارن که از صبح سحر تا شب سر کارن یا اینکه اینقدر کم حوصله و عصبی و بی ذوق شدن که سرگرم کردن بچه با تبلت و کامپیوتر را به قصه گفتن ترجیح میدن ، ما مادرمون برام قصه نمیگفت اما قصه ظهر جمعهاستاد سرشار و شب بخیر کوچولوی استاد مریم نشیبا را گوش میدادیم . آقاس سرشار حداقل یک نسل دهه شصت وامدار تلاش فرهنگی شما و امثال شما در اون سالهای جنگ و بازسازی بعد از جنگ هستند ، بچه هاتون را از یاد نبرید ، ما شاید اون موقع همسن بچه هاتون بودیم ، اما بچه های الان که همسن و سال نوه های شما هستند را از یاد نبرید .

سلام علیکم. متشکرم. محبت دارید.

سلام استاد ياد اون زمانهابخير كه مينشستم وبه قصهاي شما گوش ميكردم . چندوقت پيش يك رفيق پيدا كردم وقتي صحبت ميكرد دقيقا صداي او همانند صداي شماست هميشه احساس ميكنم به شما خيلي نزديك هستم خدايي مونميزنه صداي او با صداي شماجالبه كه شمارو نميشناسه اما ميگه خيليها ميگن صدات صداي يك گوينده راديويست . برقرار باشيد استاد عزيز ارجمند

سلام /با سپاس فراوان از استاد ارجمند

می خواستم بگم من بدنبال داستان شهید صیاد شیرازی با گویندگی استاد عزیز وارجمند سر شار هستم .امکان داره برام بفرستید.
((بچه که بودم فکر نمی کردم که یک روزی صدای استاد مثل یک قطعه ی موسیقی ماندگار بشه.مثل صدای تار یا…..))

ممنون واسه لینک قصه ها…
پرت شدم به اون سالها و بعد از ظهرهای خوب جمعه…
مرسی استاد.

سلام…عالیه اما چرا انقد کمه…من همشو گوش کردم…میشه قصه های بیشتری رو بذارین…
با تشکر فراوون

سلام. جناب استاد سرشار امیدوارم حال و روزتون خوب باشه و سلامت باشيد. امروز سر کار با یکی دوتا از همکارها صحبت قديمها و قصه ظهر جمعه شد. چند تا داستانی که تو سایت “ایران صدا” بود رو دانلود کردم. وقتی داستان “چوب خدا صدا ندارد” رو تو وقت ناهار شنیدیم بی اختیار همگی گریه کردیم. نمیدونم توی اون سالها چه چیزیمون رو جا گذاشته بودیم که همگی دوست داشتیم برگردیم به همون روزها….
به هر حال من و چند نفر از دوستانم صمیمانه از شما و آقای غلامعلی که تهیه کننده اون روزهای برنامه بودن بی نهایت سپاسگزاریم.
آرزوی سربلندی و سلامتی و دلخوشی براتون داریم.
درود

بابا این بنده خدا مرحوم شده

سلام
وای من عاشق قصه ی ظهر جمع با صدای خوب و گرم و صمیمی و اجرای زیبای شما بودم واقعا بهترین خاطرات روزهای جمعه مربوط میشد به ساعت یک و نیم و شنیدن قصه ای جدید با صدای گرم شما
اما متاسفانه الان برنامه سبکش خیلی بد تغییر کرده با تمام احترامی که واسه خانم نشیبا و آقای مدرس و خانم فضل الهی قائل هستم ولی برنامه دیگه اون جذابیت قبل رو نداره
خواهشا دوباره شما اجرای برنامه رو به عهده بگیرید
آقای حیاتی مدتهاست که دارن اخبار میگن و بازنشسته نشدن
چرا شما خودتون رو بازنشسته کردین ؟
خواهشا برگردید

کی مرحوم شده بزرگوار؟

با سلام.. میترا هستم. آهنگ و صدای زیباو دلنشین شما منو برد به خاطرات کودکیم و جونی پدرومادرم که الان دیگه دارن کهنسال میشن.ای کاش باز اونموقع ها بود کاش.

با سلام
من به دنبال اخر يكي از قصه هاي ظهر جمعه ميگردم كه از حدود 30 سال پيش اخرش نا تمام ماند بدليل پخش اخبار ساعت 14 و فكر كنم تمام كساني هم كه آن روز آن قصه را دنبال مي كردند بخواهند آخرش را بدانند.

زياد جزييات قصه را يادم نيست ولي آخرش اينجوري كه پسري كلاهي به سر داشت ودر پايان مي خواستند سرش را قطع كنند و هر بار كه كلاه را از روي سرش بر مي داشتند يه كلاه زيباتري جاي كلاه قبلي را مي گرفت و……..

هر کی بوده خدا بیامرزتشون و خدا به شما طول عمر عنایت کنه جناب سرشار.

سلام
همچنان خدايي باشيد
نعمتي اين چنين گرانبهابدست فردي اين چنين شاکر در حق نعمت نتيجه اي جز فتح قلوب ندارد
دل اگر خداشناس باشد …..همه دل ها در همه اديان و حتي افرادي که اعتقادي ندارند ناخوداگاه کششي به سمت حقيقت ناب (حق باري تعالي) دارد مهم پذيرفتن يا نپذيرفتن است پس فتح دل امکان پذير است اما ماندگاري منوط به پذيرفتن ان است موقعي که بعد از اين همه سال اين همه دلداه به وجد مي ايند به معناي ان است که حق چه شيرين و پذيرفتن ان چه شيرين تر است
در صداي شمادر نعمت شما در امانت داري شما جلوه حق هويدا است
مستدام باشيد
يا علي در پناه خالق بي همتاي زيبا

ضمن عرض سلام و درود خدمت شما بزرگواران
راهنمایی نمایید من چطوری میتونم پکیج کامل قصه ها را داشته باشم یا حتی بتونم خریداری کنم؟

ممنون میشم اگه در اسرع وقت بنده را راهنمایی فرمایید

سلام به دنبال اخر يكي از قصه هاي ظهر جمعه هستم كه اسمش نميدونم واخرش اينجوري بود كه پسري كه كلاه به سر داشت ميخواستند اعدامش كنن هر وقت كلاهش برمي داشتند يك كلاه زيباتري دوباره سرش قرار مي گرفت تا همين جا اخبار ساعت 14 پخش شد و من هيچوقت ديگه نتونستم اخرش بشنوم كه سرنوشت پسر جوان چي شد هر چند هم كه جزييات خود قصه هم خيلي يادم نيست

با تشكر اگه ممكنه جواب بديد

سلام استاد دستتون رو میبوسم, عاشق صداتون هستم صدای گرم و مهربونتون منو یاد بهترین روزای زندگیم یعنی دوران کودکی میندازه که با پدرم و مادرم قصه های شما رو گوش میدادیم وقتی صداتون رو میشنوم حس خیلی عجیبی به من دست میده, استاد لطفا جوابمو بدین و اگه وقت دارین برام یه ایمیل بفرستین خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم(امیدوارم همیشه سلامت باشید.)

سلام و زنده باد به شما بزرگوار عزیز
امروز به طور کاملا اتفاقی سایت شما رو دیدم
تمام قصه هاتون رو دانلود کردم
همه ی اون قصه هایی که باهاشون بزرگ شده بودم
دادم به بچه هام
والان اونا دارن با این قصه ها بزرگ میشن
همیشه زنده باشید و سرتون سلامت

سلام سایت خوبی دارید ولی من دنبال یه داستان بودن نتونستم پیداش کنم همون داستان سگ نگهبان که یه باغ حیوانهارو برای صاحبش نگهبانی میکرد قسمتی از داستان به این شکل بود که هر حیوانی تو باغ نه نهوی با سگ درگیر میشد و شکایت پیش صاحب باغ میبرد که سگ نگذاشت من امروز فلان کارو انجام بدم درصورتی که سگ خوبیه اون حیوان رو میخواست .
اگر تونستید یه کمکی بکنید من این داستانرو برا کار فرمام میخوام بفرستم
مرسی ممنون

جیگرم خون شد۳شب طول کشیدتا۲۲قصه رودانلودکردم؛ولی ارزش داشت؛باتشکر

با سلام درورد خدمت جنابعالی آقای محمدرضا سرشار
امیدوارم همیشه صحت وسلامت باشین .

خدا قوت ممنونم

واقعا فدای صدای نازو زیباتون که مارو یاد دهه 60 میندازید ما اون زمونا سرگرمیمون همین قصه روز جمعه بودش دستتونو میبوسم.

باسلام خدمت جناب آقای سرشار
مدتها دنبال فايلهای قصه ظهر جمعه مي گشتم.واقا عالی بود.يادمه اونوقتها روز جمه كه ميشد راديو را برميداشتم ميرفتم توی يه اتاق قصه ظهر جمعه رو گوش ميكردم خيلی حس خوبی بود . يادش يه خير.
خواهش ميكنم مابقی قصه ها رو هم بگذاريد.
با تشكر

سلام چند داستان از استاد سرشار به صورت صوتی در غالب ظهر جمه هست

چطوری دانلود کنم ؟ خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.

ظاهرا رادیو تصمیم گرفته در سال جدید قصه های ظهر جمعه با صدای محمدذضا سرشار را به صورت تکراری پخش کند. هر هفته همانها را ظبط کنید.

با سلام خدمت جناب آقای سرشار که همیشه با خاطره خوش روزهای بچگی به یادشون می افتم.زمانیکه هر جمعه پدرم بیاد داشت که باید رادیو روشن کنه و قصه ظهر جمعه رو گوش بده.اتفاقاپدرم هیچ میونه ای با رادیو نداشت ولی روزهای جمعه فرق داشت.
همیشه سلامت و شاد باشید استاد سرشار بزرگ.کاش میشد شماره تماستون رو داشتم تا صداتون رو حداقل از طریق تلفن گوش میکردم.
خدانگهدار استاد

سلام جناب استادسرشار
بااینکه پسری دارم که به شدت به صدای گرم شما علاقه دارد وهرشب باصدای قصه شما خوابش می بره موفق باشید

دوستون دارم.اون دست مازتونو میبوسم که زمونای قدیم سال 68 که ما تو خونمون یه تلوزیون سیاه سفید داشتیم که همون دو تا شبکه سیما را هم به زور میگرفت.با وجود یه رادیو قدیمی صدای ناز شما رو میشنیدیمو یه روز جمعه خودموم به خوشی کنار خانواده 7 نفره میگذشت.دوستون دارم

باسلام و عرض ارادت خدمت جناب آقای سرشار. خدا عمر طولانی و باعزت بهتون عنایت کنه ان شاء الله.
من دهه ی ۷۰ قصه های شما رو گوش می دادم. یه داستانی بود درمورد مردی که نامه ای به زبان دیگری به دستش میرسه و هرکسی اون نامه رو می دید برخورد بدی باهاش میکرد. زنش ازش جدا شد. مدیرش اخراجش کرد و …
من و خانوادم خیلی مشتاق بودیم و هستیم که بدونیم قسمت آخر اون داستان چی شد. اما متاسفانه روزی که قسمت آخرش پخش شد ما برق نداشتیم. توروخدا بگید کجا میتونیم قسمت آخر این قصه رو پیدا کنیم؟؟؟ اسم قصه چی بود؟ واقعا ممنون میشم

آقای سرشار من متولد 58 هستم ما جز آخرین بچه هایی هستیم که باصدای شما زندگی کرده ایم رویا ساخته ایم بعد از خوردن قورمه سبزی! ظهر جلوی رادیو دراز کشیدیم! وتخلیه انرژی روانی اون روزمونو که به غروب جمعه ای سرد و بسیار غم زده بدون هیچگونه تفریحی با دلهره مشقهای روز شنبه! سر کردیم به نظر من شما مسول هستی که تمام قصه هاتونو جمع اوری کنید ودر اختیار نسل ما قرار دهید……ما نمی خوایم فردا تلوزیون بگه رضا رهگذر در گذشت!!! و سرو ته شو با یه خبر کوتاه هم بیارن!……شما باید با یک ارشیو کامل و با کیفیت ارائه بدین برای دانلود…ما از لحاظ عاطفی و نوستالوژی به صدای شما وابسته ایم

باسلاموعرض ادبو احترام خدمت استاد ارجمند جناب سرشارومخاطبای روزای بی بازگشت
جناب سرشاردستتونو میبوسم انشاالله که هرجاکه هستید خوشوخرموسرحال درکنارخانواده محترمتون لحظه های خوبیرو داشته باشید روزاییروبیاد اوردم که ثانیش برام ارزو شده وبرای همه. خیلی روزا باصدای گرمتون منوعزیزی که دیگه پیشمون نیست سپری میکردیمو به انتظار شروع برنامتون پای رادیو میخکوب میشدیم بیاد اونروزا افتادم که چه زیباوخوب بودوگذشت سالمو تندرست باشید یاعلی
دوستدارتون فردین

سلام و رحمت الله
سلامت باشید عزیزم.

چقدر جالب! یادش بخیر واقعاً!! ما هم مثل شما بخاطر یه مشکلی قسمت آخرش رو نشنیدیم!اما یکی از آشناهامون که شنیده بود برامون تعریف کرد، که آخرش ظاهرا اون بنده خدا داخل کشتی یه نفری رو پیدا میکنه و نامه رو بهش میده تا بخونه و براش ترجمه کنه،اما همون لحظه نامه از دستش میفته تو آب و بعدش که نامه رو میگیرن میبینن هرچی نوشته شده بود پاک شده و دیگه نمیشه متنش روخوند!!!!!

باسلام خدمت استاد گرامی
استاد خیلی کوچک تر از آن هستم که بخواهم نصیحتی کنم و هیچ وقت این توهین را نمی کنم اماخواهشی داشتم که خدمت شما عرض میکنم استاد

همهءمردم دنیا دوست دارن کاری رو انجام بدن که وقتی عمرشون به پایان رسید آن کار ماندگار باشد و
خداونداین نعمت بزرگ را به شما داده که با صدای گرمتان کارهای ماندگار خلق کنید و به مردم خدمت و در خاطرهای مردم سهیم باشید کاش خداوند به من هم این مرحمت را بکند اما نمی دانم و نمی خواهم بدانم که چه چیزی شما را از ادامهء این کار خدا پسندانه باز داشت بنظر من هیچ چیز و هیچ کس نمیتواند جلوی
کار خوب و نیک رو بگیره فقط خود فرد و دیگر دلیلها بهانست چون برای جهاد بهانه جایز نیست هر جور شده دوباره به کار قصه گویی برگرد و از خودت سوال کن که بعد از کار قصه گویی این همه کار جدید و زیبا انجام داده ام کدامش ماندگار در ذهن مردم هست پس برای قصه گویی ساخته شده ای و باید با تمام سختیهایش بسازی تا انشا الله مورد قبول درگاه تبارک و تعالی قرار بگیرد و عمری افزون به شما عطا شود برای خوشحال کردن این مردم
من الله توفیق

سلام آقای سرشار با صدای آسمانی، می تونم موزیک تيتراژ شما رو به طور کامل و بدون کلام از کجا تهیه کنم، چون ميخوام به صورت لایت داشته باشم و با شنیدنش خاطرات قصه و صدای گرم شما رو هميشه داشته باشم

سلام آقای سرشارعزیز.
بایک دنیا ادب واحترام خدمتتون سلام عرض میکنم ومیدونم که یکی از بهترین یادگارها وخاطرات ماندگاربخصوص برای ده شصتی هاصدای گرم شماست وقصه های بی نظیرتون.اون موقع حتی بارهامیشدبه خاطراینکه رادیو رو نزدیک گوشمون بگذاریم با برادرم دعوامیکردیم وهرهفته یکی به نوبت به رادیونزدیکتربود .ازهمه قشنگ تر بعد از قصه خواب ظهر جمعه میچسبید.دمتون گرم ودلتون خوش.این روبدونین که همیشه دوستتون داریم وبرای همه بخصوص بچه های اون زمان وپدرومادران امروزوپدربزرگها ومادربزرگها امروزعزیزهستین.یاحق

باسلام خدمت استاد برزگوار سرشار ما دوران کودکی هرظهر جمعه با صدای شما سپری کردیم وفقط یاد ان دوران فقط برای ما مونده شاید باورتون نشه هنوز حکایت و داستان شما هنوز برای ما کودکان دیروز جذاب و شیندنی انشاا.. همیشه زنده پایدار باشی

سلام بر مرد قصه گوی ماکودکان دیروز
خوشحالم که با شما در ارتباطم
علاوه بر خودم دخترم هم عاشق قصه های شماست چطور میشه همه قصه های شما رو دریافت کرد (صوتی)
ممنون

سلام بر شما.
از ابتدای امسال روزهای جمعه تکرار همان قصه ها از رادیو ایران پخش می شود.

سلام بر استاد عزیز
من شبها برای بچه هایم قصه میخوانم تا بخوابند. پس از مدتی فهمیدم که خودم هم به این کار علاقمند شده ام. میخواستم خواهش کنم در این مورد راهنمایی بفرمایید که اصول درست قصه خواندن چیست و چه منابعی در این خصوص وجود دارد. اگر مرحمت کنید ایمیلتان را ارسال بفرمایید می توانم یکی دو فایل از این قصه ها را برایتان بفرستم.متشکرم.کیهان زرین نقش

سلام.وبسایتتون فوق العادس.به کارتون ادامه بدین

صد آه و صد افسوس

سلام روز جمعه تان بخير اين داستان هارا چه ساعتي و از چه موجي بايد دريافت كنم

سلام . با قصه ها و صدای شما بزرگ شدم . هنوز صدایتان ظهرهای جمعه دهه هفتاد در گوش و ذهنم است . شاید دیگر مثل شمایی نیاید . انشاالله 120 سال عمر کنید . با تشکر

سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

سلام
سپاسگزارم پسرم.

برنامه تان خیلی ی ی ی ی خوبه

بادرود و عرض ارادت خدمت جناب آقای سرشار
می خوام خدمتتون عرض کنم هر زمانی که به برنامه ی قصه های ظهر جمعه با صدای بی تکرار حضرتعالی مجدداً گوش می کنم بی اختیار چشمانم پر از اشک میشه ، برای شما و خانواده محترمتون آرزوی سلامتی می کنم .

سلام و رحمت خدا بر شما دوست عزیز
سپاسگزارم. سلامت باشید.

باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت اقای سرشارعزیزاگه براتون‌ مقدورقصه های جدیدبزارین چون من تمام قبلی ها راگوش کردم و واقعا میتونم بگم به صداوقصه های شماعادت کردم ومیتونم بگم هرکدوم راچندبارگوش کردم.باتشکروآرزوی طول عمربرای شما

سلام بر صدای ماندگار
انشالله همیشه نفس شما گرم باشه استاد.
اون زمان ما از جنابعالی قصه شنیدیم و به خاطر سپردیم و حالا همون قصه ها رو برای بچه هامون تعریف میکنیم.
تو اینترنت هرچی دنبال قصه (راه و بی راه)گشتم پیدا نکردم.خیلی دوست دارم دوباره اون قصه رو با صدای شما بشنوم.
خیلی دلم برای اون لحظات و اون صدای دل نشین تنگ شده.
امیدوارم شاد و تندرست باشید.
یا حق

سلام یر شما
تشکر می کنم. محبت دارید.
این داستان را شاید از طریق سایت ایران صدا بنوانید پیدا کنید.

باعرض سلام وخسته نباشید برای گوش کردن تمام قصه های ظهر جمعه از بیست سال قبل تاکنون باید از چه طریقی اقدام کرد؟وآنها را بتوانیم دانلود کنیم.با تشکر،کوروش باقری یکی از کودکان قدیم

سلام و تشکر
متاسفانه در اختیار نیست.

با سلام
یه سوال دارم
میخوام بدونم که آیا مطالب این سایت مشمول قانون کپی رایت هست یا نه
دلم نمیخواد با دانلود مطالب این سایت دین به گردن من باشه
لطفا جواب بدید

چطوری میتونم قصه های ظهرجمعه راکه باصدای شماست را داشته باشم بتونم دانلود کنم

سلام خدمت استاد گرامی
بسیار دوست دارم به داستان های شما دسترسی داشته باشم
چگونه؟

درود خدمت استاد سرشار عزیز که صداشون در قصه هایش ظهر جمعه یادگار روزهای خوش کودکی ما بوده،خیلی دوستت داریم استاد،چرا دیگه اجرا ندارین؟

سلام، متاسفانه لینکهایی که از سایت ایران صدا گذاشته اید هیچکدام کار نمیکند و من حتی یکی از قصه ها را هم نتوانستم دانلود کنم. چگونه میتوانم حد اکثر قصه هایی را که میتوان از برنامه ی قصه ی ظهر جمعه در دسترستان است بخرم یا دانلود کنم، برای بچه هایم واقعاً به این قصه ها و صدای مخملین شما نیاز مندم، من پای ثابت قصه های شما بودم و گاهاً که شما نمیتوانستید اجرا کنید و مجری دیگری اجرا می کرد واقعاً احساس دلتنگی داشتم. دست شما را از راه دور می بوسم. یا علی.

سلام جناب سرشار به نظر شما که سن و سالی ازتون گذشته چند دروه مختلف رو دیدید و کارت درسته چرا روزگار اینقدر سیاه و سخت وتلخ شده؟
آه ه ه .

سلام بر شما
نقل مطالب این سایت با رعایت امانت و ذکر دقیق ماخذ بلا مانع است.

سلام عزیزم
متشکرم. از ابتدای پارسال شبکه سراسری صدا مجددا آن داستانها را بازپخش می کند.

سلام بر شما
از ابتدای سال قبل شبکه سراسری صدا همان داستانها را بازپخش می کند.

سلام عزیزم
امیدوارم خداوند گره از کار همه مشکل داران باز کند.

سلام. متاسفانه ندارم. اما از ابتدای سال قبل، شبکه سراسری صدا مجددا همان قصه ها را روزهای جمعه ساعت 13:30 تا 14 بازپخش می کند. از همانجا می توانید ضبط کنید.

درود بر شما
متشکرم. در حال حاضر همان داستانها از شبکه سراسری صدا بازپخش می شود.

سلام چگونه میتوانم قصه های صوتی اقای سرشار را تهیه کنم لطفا راهنمایی بفرمایید

استاد سرشار عزیز
خیلی از این سایت شما ممنونم خدا خیرتون بده
هنوز هم صدای گرمتون که برگرفته از انرژی و دغدغه ی درونی شما برای نسل جوان هست ، بعد از سالها اثر بخشه
ان شاالله به ارزوتون که عاقبت به خیریه خودتون و خانواده تون هست برسید
داستان اون مردی که کلاه زیبایی به سر داشت و برای اجرای حکم توسط جلادش کلاه از سرش برمیداشت و هر بار کلاهی جدید جاش رو میگرفت رو هم اگه در ارشیوتون بود بارگذاری کنید
یاعلی

درود بر اقای رهگذر
داستان سرایی روزهای جمعه شما از خاطرات خوب دوران بچگی من میباشد. همیشه پایدار باشید.
کودک دیروز، پزشک امروز

بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون
متشکرم

سلام ولی منن از ایران صدا استفاده می کنم پولی نیست خیل راحت اگر برید تو سایت صدا و سیما به راحتی حتی برنامه چند ماه پیش رو هم می تونید بدون پرداخت هزینه گوش بدید
شما تو کدوم سایت رفتید شاید کسی به طور شخصی داره سو استفاده می کنه

برادر من چرا سر کار میزارید این سایت ایران صدا که لینک دادی اصلا کار میکنه ؟
اصلا درست سرویس میده ؟ که شما لینک دادی اونجا
خودت یه بار روی لینک هان برو ببین به نتیجه میرسی ؟
نکن آقا این کارو نکن برادر من

سلام استاد سرشار. از سال 69که دوم ابتدایی میخوندم با صداتون در برنامه قصه ظهر جمعه آشنا شدم. دلنشین بود، صفایی داشت. مدتی که نبودید خون به جگر شدم، گریه ها کردم گویی که طفلی پدرش را ازدست داده باشد. اما هفته گذشته که اتفاقی صدای شما راشنیدم، تازه شدم. با پسرم بودم در دل کوه که اوهم شنید. عجب است که اوهنشیفته صدایتان شد. این هفته هم گوش داد. خواهش میکنم حضور داشته باشید. مردم شمارا دوست دارند.ماشیفته مهربانی صدایتان هستیم. دوستداران محمدسلیمی نسب از تبریز

سلام بر شما
بزرگوارید. خدا را شکر! البته این داستانها بازتکرار همان داستانهای گفته شده در سالها قبل است.

خدا را شکر که مورد استفاده تان قرار گرفته.
سلامت باشید.

با سلام
چندین سال بود که قصه ظهر جمعه با صدای گرم استاد سرشار پخش نمی شد.
اما جمعه گذشته به طور اتفاقی رادیو رو روشن کردم داشت برنامه قصه ظهر جمعه را پخش کرد. با تمام وجودم به قصه گوش دادم. صدای استاد من رو برد به ده 60 و 70 آن موقع هر جوری بود به برنامه قصه ظهر جمعه گوش می دادیم یادش بخیر دوران کودکی و خوشی های آن
استاد دست شما درد نکنه از اینکه پخش برنانه قصه ظهر جمعه از سر گرفته شده از شما تشکر می کنم
نفستان گرم استاد

سلام بر شما
سلامت باشید.
آنچه از ابتدای 96 از این برنامه پخش می شود بازپخش همان اجراهای سالهای پیش است.


نوع اثر : کتاب

ارائه دهنده :
تأمین محتوای نگین

گوینده :
محمدرضا سرشار

قصه ظهر جمعه قدیمی‌ترین برنامه رادیو ایران است که از سال ۱۳۱۹ آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد. این برنامه هر ظهر جمعه به نقل قصه‌ای منتخب می‌پردازد و مخاطبان بسیار در سنین مختلف یافته‌است.
برنامه قصه ظهر جمعه توسط فضل‌الله مهتدی –صبحی- به فاصله یک هفته از آغاز پخش اخبار رادیو ایران، و یکماه از تأسیس رادیو ایران بنیانگذاری شد. صبحی خود حدود ۲۴ سال قصه گویی این برنامه را بر عهده داشت. پس از او به ترتیب علی جواهرکلام، ایرج گلسرخی، حمید عاملی و مصطفی موسوی گرمارودی هر یک از چند ماه تا حداکثر پنج سال، گویندگی این برنامه پر شنونده رادیویی را بر عهده گرفتند. آخرین قصه گوی این برنامه محمد رضا سرشار -رضا رهگذر- برای ۲۴ سال از ۲۲ بهمن ۱۳۶۰ تا ۱۵ مهرماه ۱۳۸۴ راوی داستان‌ها بود و رکورد کم نظیری از خود بر جای گذاشت.
برنامه در دهه ۶۰ بخصوص از برنامه‌های بسیار پرطرفدار رادیو بود. بر اساس یک نظرسنجی سازمان صدا و سیمای ایران این برنامه در سال ۱۳۶۳ دومین برنامه پرشنونده رادیو شناخته شد -پس از صبح جمعه با شما-. تا آنجا که جمعی از دولتمردان جمهوری اسلامی نظیر آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی زمانی از شنوندگان آن بودند. و سرشار به خاطر اجرای داستان کوتاه دوستان که در آن بخش‌هایی از داستان را به زبان آذری تعریف کرده بود، حتی جایزه‌ای از آیت‌الله خامنه‌ای دریافت کرد.
این محصول برای تیم تولید ما از ارزش بالایی برخوردار است ، حسی نوستالژی! صدای گرم و گیرای آقای سرشار در ظهر های جمعه! ساعت 2 بعد از ظهر! امیدواریم از شنیدن این مجموعه به همراه خواندن آن لذت ببرید.

کتاب دیجیتال (صوت و متن)

دانلود فایل صوتی قصه ظهر جمعه

حجم : 19.4 مگا بایت

هدیه نشانه قبولی زیارت
عنایت علوی
 آب آشامیدنی درمیان دریا
عنایت و صلۀ حضرت رضا (ع)
دادرسی حضرت حجت بن الحسن(ع)
شرافت علما
نورافشانی ضریح حضرت امیر(ع ) و باز شدن دروازه نجف
نصیب شدن طی الارض
روشنایی شب دوام می یابد
زنده شدن پس از مرگ
عنایت علوی
کوری چشم بواسطه کور کردن چشمه
لطف خدا و ناسپاسی بنده
رویای صادقانه
وظایف شش گانه زنها و رویای صادقانه
دادرسی از محتضر
فریاد رسی از درمانده بیابان


جستجو

بزرگترها حتما قصه ی ظهر جمعه  که ساعت یک ونیم روز جمعه از رادیو پخش میشد رو بخاطر دارن واقعا بی نظیر بود. به شما دوستان پیشنهاد میکنم حتما این نرم افزار دانلود کنید  و از دستش ندید هم واسه بزرگترها جالب و خاطره انگیزه هم میتونه واسه کوچولو ها قصه های خوبی پخش کن مخصوصا شبا وقت خواب حتما به کار میاد دیگه لازم نیست واسه بچه ها خودتون قصه بگین این نرم افزار زحمتش میکشه با صدای بی همتای استاد رضا رهگذر

 

این هم فایل صوتی «افسانه‌ی راز آیینه‌ها» با صدای استاد سرشار در برنامه‌ی قصه ظهر جمعه:

 

دانلود با حجم 12 مگابایت

قصه ظهر جمعه

با اجرای محمد رضا سرشار

قصه ظهر جمعه

با اجرای محمد رضا سرشار

دانلود فایل صوتی قصه ظهر جمعه
دانلود فایل صوتی قصه ظهر جمعه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *