دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

دوره مقدماتی php
دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی
دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

با سرپرستی مهندس ابوالقاسمی(با نمره 8 آیلتس)، استاد خانم امیدی

دانلود رمان انگلیسی برای تقویت زبان

در این بخش از سایت ielts2 مجموعه ای از بهترین رمان های جهان به زبان انگلیسی را برای دانلود علاقمندان گرامی در دسترس قرار خواهیم داد.

پیش از این 2 مجموعه ارزشمند 100 کتاب از تاثیرگذارترین کتاب های تاریخ و مجموعه ای از کتاب های صوتی تقدیم شده و پیشنهاد میکنیم نگاهی به آن ها داشته باشید:

دانلود رایگان رمان انگلیسی برای تقویت زبان,دانلود رمان انگلیسی برای اندروید,دانلود رمان انگلیسی برای تقویت زبان,دانلود رمان عاشقانه انگلیسی pdf,رمان انگلیسی عاشقانه

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

دوره مقدماتی php

دانلود رایگان رمان انگلیسی برای تقویت زبان

در این بخش از سایت ielts2 مجموعه ای از بهترین رمان های جهان به زبان انگلیسی را برای دانلود علاقمندان گرامی در دسترس قرار خواهیم داد.

پیش از این 2 مجموعه ارزشمند 100 کتاب از تاثیرگذارترین کتاب های تاریخ و مجموعه ای از کتاب های صوتی تقدیم شده و پیشنهاد میکنیم نگاهی به آن ها داشته باشید:

.

پیشنهاد میکنیم از این مچموعه های ارزشمند هم بازدید بفرمایید: 

.

.

.

 

.

.

در اینجا توضیح کوتاهی درباره هر کتاب و نویسنده ارایه شده و سپس لینک دانلود مستقیم کتاب به زبان انگلیسی در دسترس قرار میگیرد.

 

 

 

 

 

 

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

http://mrsielts.com

.

داستان خیلی کوتاه انگلیسی,داستان کوتاه انگلیسی برای مبتدیان,داستان کوتاه انگلیسی برای مبتدیان pdf,داستان کوتاه انگلیسی ساده,دانلود رایگان رمان انگلیسی برای تقویت زبان,دانلود رمان انگلیسی برای اندروید دانلود رمان عاشقانه انگلیسی pdf,دانلود رمان عاشقانه انگلیسی pdf

تمامی حقوق این سایت نزد ielts2.com محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و طرح قالب پیگرد قانونی به همراه دارد

 

کتاب رمان عروس داستانی رمانتیک درباره یک زن و شوهر است که به هیچ عنوان مناسب یکدیگر نیستند و پشت سر تمام تفاوت هایشان با یکدیگر را خار می شمارند  . که بطور ناگهانی عاشق یکدیگر میشوند . به حکم و فرمان پادشاه… الک کینسید .. قدرتمندترین مالک در اسکاتلند می بایست یک همسر انگلیسی انتخاب کند . و جامین … جوان ترین دختر بارون جامیسون….  انتخاب اوست .

با اولین نگاه به دختر انگلیسی مغرور و زیبا… الک اشتیاق و گرسنگی عجیبی نسبت به او احساس کرد .او  ارزش روح جنگجوی الک را داشت . برای لمس ان دختر بدنش به درد آمده بود . می بایست او را تصاحب کند . او را رام کند . و برای همیشه او را از ان خود کند . 

 

……………………………

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

 

 

اما به محض بر زبان آوردن سوگند ازدواج … جامی  به طور پنهانی برای  خود سوگند خورد :  که هرگز عشقش را به این اسکاتلندی وحشی نخواهد داد . این مرد تمام چیزی بود که قلبش در برابر او به جامی هشدار می داد . یک آدم رذل مغرور متکبر و اخمو  که چهره جذاب مردانه و آغوش اغفال گرش بدن او را به اتش می کشاند .

 اما وقتی یک تصادف عجیب زندگی جامی را  تهدید کرد … و شایعه ای قدیمی…  مبنی بر اینکه الک همسر اول خود را به قتل رسانده دوباره بر سر زبان‌ها افتاد …چیزی بسیار خطرناک تر از اشتیاق … عقل و احساس او را تهدید به غلبه کرد .

 

……………………..

 

 

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این رمان ترجمه شده و فایلش فروشیه

لطفا ادرس سایتی که رمان درش قرار داره رو بنویسید تا چک بشه ، از اطلاع شما سپاسگذارم

cruel beaty كه در تلگرام ترجمه شده عكس و اسمش دقيقا همينه اما داستانش اين نيست اون شخصيت هاش نيكس و ايگنيقكس هستن. نويسنده كتاب زيبا ي ظالم ترجمه شده Rosamund Hodge هست

از توجه شما بسیار سپاسگزارم

میبخشید من اشتباه کردم خلاصه یه رمان دیگه رو خوندم فک کردم cruel beauty شما ست، اما یه رمان دیگه بود انگار که میخواستین ترجمه کنین، دوستمون بالا درست گفتم مال تلگرام دقیقا عین مال شماست همون نیکس و ایگنیفکس. و عروس هم آیدا جان ترجمه کردن. فوق العاده زیباست و یکی از پر طرفدارترین رمانهای ترجمه شده تلگرامه. خیلی خیلی خوب میشه اگه از همین نویسنده عروس دوباره ترجمه کنین.?

بابت پیشنهادتون سپاسگزارم

لطفا به جای عروس که قبلا ترجمه شده یه جلد دیگه از این نویسنده ترجمه بشه. فوق العاده ست یه عاشقانه طنزه. خیلی قلمش قشنگه. ❤️

میشه کانالی یا سایتی که این رمان موجوده رو بگید

سلام . متاسفانه اطلاعی ندارم اما اگه نام رمان رو توی گوگل سرچ کنید می تونید ادرس سایتش رو بدست بیارید . موفق باشید

سلام. به این ایدی تل یه بار پیام بدین @nic9cr بگین فایل عروس رو میخواین

لطفا جلد دوم اين رمان رو كه اسمش wedding هست ترجمه كنين. عروس عالي بود. Wedding جداست البته.

دوست عزیز این رمان ترجمه شده و اسم درست دختر داستان جیمی است و فایلش هم فروشیه و مترجم هم @Aidaxi هستن

سلام این کتاب توسط همکار خوبتون آیدا تو کانال تلگرام Aixi ترجمه شده و بعد از اتمام فایلش برای فروش ارائه شده به نظرم برای احترام به زحمت اون خانم از ترجمش صرف نظر کنید

سلام . عزیزم این کتاب ترجمه نمیشه . قبلا دوستان هم یاد اوری کردن . بهر حال از توجه شما سپاسگزارم

رمان زن ناخواسته عالی بود. از این نویسنده بازم کتاب بگذارید لطفا ?

تشکر . بررسی میشه

تمامی حقوق این سایت برای رمان 21 محفوظ می باشد

خواندن و مطالعه رمان های انگلیسی یکی از سرگرم کننده‌ترین و موثرترین راه‌ها برای تقویت زبان انگلیسی است. این کار به شما کمک می کند دایره واژگان انگلیسی خود را افزایش داده و با ساختار‌ گرامر انگلیسی در جمله‌ها آشنا شوید و البته از داستان‌های سرگرم‌کننده نیز لذت ‌ببرید.

با ظهور کتاب‌های الکترونیکی یاد گرفتن و تقویت زبان انگلیسی کار بسیار ساده ای شده است چرا که اگر معنی یک کلمه را ندانید می‌توانید به راحتی روی آن کلیک کرده و معنی آن را بخوانید. حتی می‌توانید کلمه‌های جدیدی که آموخته‌اید را روی گوشی، کامپیوتر و تبلت خود ذخیره کنید.

بعضی افراد نیز گوش دادن و خواندن متن به صورت همزمان را به عنوان یکی از راه های موثر برای تقویت زبان انگلیسی پیشنهاد می‌کنند اما اینکه چه بخوانید و موضوع مورد مطالعه برای شما به اندازه کافی جذاب باشد و از همه مهمتر در سطح دانش انگلیسی شما باشد نیز بسیار مهم است. بسیاری از افراد حرفه ای  برای تقویت زبان انگلیسی، مطالعه داستان کوتاه، داستان بلند و رمان انگلیسی را پیشنهاد کرده اند، بنابراین آقای مترجم نیز در این مطلب تعدادی رمان انگلیسی، داستان‌ بلند و داستان کوتاه انگلیسی مناسب برای بهبود مهارت‌های انگلیسی را معرفی می کند.

اگر به دنبال این هستید که زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، پیشنهاد می کنیم مجموعه مقاله های یادگیری زبان در ستون سمت راست وبلاگ آقای مترجم را مطالعه کنید.

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

داستان این رمان کلاسیک انگلیسی در حومه یکی از شهرهای کشور انگلستان اتفاق می‌افتد و ماجراهای حیواناتی را روایت می‌کند که در کنار رودخانه زندگی می‌کنند. این کتاب داستان سه دوست را با لحنی لذت بخش و خنده دار تعریف می کند. گراهام با قلم ساده و روان خود و آمیختن آن با داستان‌های تخیلی خواندن این کتاب را  برای بزرگسالان و کودکان لذت بخش نموده‌است. این کتاب داستان رتبه 4.6 از 5 در آمازون دارد و مطالعه آن برای تقویت زبان انگلیسی حتما پیشنهاد می شود. 

اطلاعات بیشتر  خرید از فیدیبو

این رمان یک کتاب کلاسیک با داستانی مدرن و متنی محبوب برای مطالعه در مدارس سراسر جهان است. این کتاب، داستانی است درباره گروهی از بچه ها که در یک جزیره دورافتاده گرفتار شده‌‌اند و جامعه آن‌ها را به رفتار بی رحمانه وادار می کند. آن ها در آغاز از اینکه بزرگتری وجود ندارد که به آن ها زور بگوید بسیار خوشحال هستند ولی در ادامه داستان اتفاق هایی رخ می دهد که باعث می شود این شادی پایدار نماند. گلدینگ با استفاده از زبان دراماتیک و توصیفی، تقریبا مانند شعر، باعث می شود که شما احساس کنید در صحنه های این داستان انگلیسی حضور دارید. این داستان انگلیسی متن جذابی دارد.

اطلاعات بیشتر دانلود از کتابناک

سبک روشن و ساده و ساختار کوتاه جملات در نوشته های ارنست همینگوی مشهور است. این ویژگی برای زبان آموزان انگلیسی ویژگی بسیار خوبی است. این رمان انگلیسی، داستان یک ماهی‌گیر شجاع کوبایی است که بعد از چند هفته بالاخره موفق می شود یک ماهی بزرگ صید کند. او یک ماهی اعجاب انگیز را گرفته است. پس از سه روز تلاش، ماهی گیر این ماهی را به قایق خود می بندد و به سمت ساحل حرکت می کند ولی مسیر رمان تغییر می کند و کوسه ها با حمله به ماهی گیر، ماهی او را می خورند.  همینگوی به قدری زییا این داستان را تعریف می کند که گویی خواننده رمان داخل قایق و در کنار مرد ماهی گیر قرار گرفته است. آقای مترجم خواندن این داستان هیجان انگیز را به تمام علاقه مندان به زبان انگلیسی توصیه می کند. 

اطلاعات بیشتر  دانلود از کتابناک

این رمان کوتاه انگلیسی، داستانی از شورش حیوانات در برابر اربابان انسانی خود را تعریف می‌کند که طنزی برگرفته از دوران استالین در اتحادیه جماهیر شوروی دارد. این رمان یکی از با ارزش ترین آثار ادبی تاریخ است و هر کسی که آن را مطالعه کرده باشد حتما این کتاب را به دیگران توصیه می کند. در این داستان انگلیسی، عده ای حیوان که از ظلم ارباب خود خسته هستند و به شدت از آن ها کار کشیده می شود، شورش می کنند و کنترل مزرعه را در دست می گیرند. در داستان اورول، حیوانات در جملات کوتاه و روشن صحبت می‌کنند و متن از ساختار انگیسی ساده‌ای برخوردار است. اگر به دنبال این هستید که زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و همزمان رمان انگلیسی کوتاه و لذت بخشی هم مطالعه کنید، حتما این کتاب را تهیه کنید. کتاب مرزعه حیوانات حدود 140 صفحه است و مطالعه آن برای یک زبان آموز معمولی حدود 1 هفته زمان لازم دارد. 

اطلاعات بیشتر  دانلود از کتابناک

هنگامی که میچ آلبوم با موری شوارتز، استاد دانشگاه سابق خود، دوباره ارتباط برقرار می‌کند، درس‌های با‌ارزشی از زندگی می‌آموزد و همه آن تجربیات خنده‌دار و حکمت‌های خردمندانه را که در ماه های آخر عمر موری از او می آموزد، با خوانندگان کتابش در میان می‌گذارد. این داستان روایتی از علاقه و احترامی است که بین یک استاد و شاگرد به وجود می آید و از یک داستان حقیقی الهام گرفته شده است. این کتاب در سبک خواندن و نوشتن محاوره ای بسیار مناسب است. همچنین این کتاب برای خواندن با صدای بلند بسیار مناسب است. بنابراین، می توانید مهارت های گفتاری خود را هم تقویت کنید. اگر به دنبال این هستید که اصطلاح های عمومی را تمرین کنید و بیشتر با انگلیسی محاوره ای آشنا شوید، آقای مترجم این رمان انگلیسی 192 صفحه ای را به شما پیشنهاد می کند. همان طور که می دانید خواندن با صدای بلند برای تقویت زبان انگلیسی بسیار مفید است.

اطلاعات بیشتر 

چگونه استرس را به نقطه قوت خود تبدیل کنیم

کتابیست که همه علاقه‌مندان به موسیقی باید آن را مطالعه کنند. این داستان مدرن با استفاده از سبک غیر رسمی و نوشتن از زاویه دید اول شخص نوشته شده است. راب که یک بقال دل شکسته است در شمال لندن زندگی می‌کند. این داستان احساسات تند و مکالمه های کوتاه و خنده‌دار بین شخصیت‌های داستان را ارائه می کند و این گونه داستان را روبه جلو حرکت می‌دهد. ویژگی طنز کتاب برای تقویت زبان بسیار مناسب است.

اطلاعات بیشتر 

لوری این کتاب را با استفاده از جملات کوتاه و دستور زبان ساده داستانی نوشته است که از همان ابتدا توجه شما را به خود جلب کند. داستان درباره ی پسری دوازده ساله است به نام جوناس و جامعه‌ای است که در آن زندگی می کند. در این جامعه‌ آزادی، فردیت و انتخاب وجود ندارد. جوناس در ادامه داستان با شرایطی مواجه می شود که او را مجبور می کند با شرایط تاریک و رازهای ترسناک جامعه خود مواجه شود. لحن ساده این داستان و حرکت آن در فصل های مختلف مطالعه آن را برای هر زبان آموزی ساده می کند. البته نیازی نیست نگران تم سیاه و رمزالود داستان باشید، چون در نهایت قصه به خوبی تمام می شود. اگر به دنبال رمان های کوتاه انگلیسی برای تقویت زبان هستید، این رمان را از دست ندهید.

اطلاعات بیشتر  دانلود از finebook

رولد یکی از بزرگترین داستان نویسان کودک است و همچنین بین بزرگسالان نیز بسیار محبوب است. شروع با کتاب‌های کودکان یک راه خوب برای آغاز خواندن رمان های انگلیسی است. این کتاب‌ها معمولاً توطئه های هیجان انگیز و گفت وگوهای سرگرم کننده ای دارند و شما را به همراهی با قهرمان داستان ترغیب می کنند.

اطلاعات بیشتر  دانلود از ساینسیکا

این داستان در مورد ماجراهای یک پسر جوان مبتلا به اوتیسم به نام کریستوفر است. هنگامی که او قتل سگ همسایه اش را کشف می‌کند تصمیم می گیرد آن را بررسی کند. کتاب از دیدگاه کریستوفر و با توصیف‌های روشن و ساده او از هر چیزی که می‌بیند، شما را به یک سفر جذاب می‌برد. داستان جذاب این کتاب برای تقویت زبان مفید است.

اطلاعات بیشتر  دانلود از ساینسیکا

 

امیدواریم که این رمان های انگلیسی کوتاه راه مطالعه کنید و در کنار لذت بردن از بهترین داستان های جهان، زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید. اگر داستان یا رمان دیگری مطالعه کرده اید که برایتان مفید بوده است، آن را در پایین این مطلب به ما و خوانندگان وب سایت آقای مترجم معرفی کنید. 

 

من دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان هستم و به زبان انگلیسی و ترجمه علاقه مندم. 

از برنامه نویسی سی شارپ و جاوا همچنین از شرکت در همایش ها و کارهای گروهی لذت می برم.

هم اکنون به عنوان یکی از نویسندگان سایت آقای مترجم فعالیت می کنم.

 

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

آقای مترجم در شبکه های اجتماعی آقای مترجم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.  

آقای مترجم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

خلاصه کتاب مثل بلبل حرف بزنید به ایمیل شما ارسال شد.

 چگونه کتاب مناسبی را برای ترجمه انتخاب کنیم، مطمئن شویم که ترجمه نشده و در کمترین زمان آن را ترجمه کنیم؟

با تدریس علیرضا کاظمی‌نیا

    ثبت نام

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » آموزش اصولی انگلیسی مقدماتی » دانلود رایگان ۱۰۰ تااز بهترین داستان های کوتاه زبان انگلیسی با ترجمه فارسی

در ادامه سری آموزش های کاربردی زبان انگلیسی، در این مقاله، بیش از ۱۰۰ داستان کوتاه زبان انگلیسی با ترجمه فارسی را بصورت PDF و گلچین شده از تمامی وب سایت های آموزش زبان فارسی برای شما تهیه کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید.

نکته مهم! تمامی داستان های انگلیسی موجود در سرتاسر اینترنت فارسی فاقد کیفیت لازم هستند. ضمن اینکه یادگیری انگلیسی با ترجمه فارسی در کنار آن، یادگیری را بسیار طولانی تر خواهد کرد و اصطلاحا در یادگیری تنبل خواهید شد.

می توانید هم اینک کتاب ۱۰۰ داستان کوتاه انگلیسی را از فروشگاه خریداری کنید. اطلاعات بیشتر                

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

این پی دی اف شامل بیش از ۱۰۰ داستان می باشد. نکته مثبت در مورد این پی دی اف داستان های کوتاه در این است که همراه با کتاب های داستان انگلیسی علاوه بر اینکه داستان های جذاب و سرگرم کننده ای را دنبال خواهید کرد، بلکه با بسیاری از لغات و اصطلاحات جدید آشنا خواهید شد. یادگیری لغات و یا اصطلاحات در متن بهتر صورت می گیرد، زیرا کاربرد لغات و چگونگی استفاده از لغات در جمله را فرا خواهید گرفت. در واقع آموزش زبان انگلیسی همراه با کتاب داستان به صورت مفهومی می باشد و باعث می شود لغات را در جمله یاد بگیرند که سبب باقی ماندن کلمات و اصطلاحات برای همیشه در ذهن زبان آموز می شود.

دانلود رایگان PDF کتاب داستان های کوتاه انگلیسی (با ترجمه فارسی)

  دانلود رایگان PDF کتاب یک داستان کوتاه انگلیسی استاندارد (با فایل صوتی و بدون ترجمه فارسی)

حتما این پست را بخوانید! با این ۱۱ داستان فوق العاده انگلیسی، هم بخندید و هم زبانتان را تقویت کنید!

سلام خسته نباشید
لازم دانستم تا بپاس زحماتتان بویژه تهیه و ارائه این کتب صد داستان صمیمانه از شما تشکر و قدردانی کنم.
موفففففففففففففففففففففففق باشید

خدا خیرتون بده خیلی بدردم خورد

واقعا دستتون درد نکنه. بسیار بسیار مفید . از تلاش های شما متشکریم

تشکر از زحماتتون و همچنین سخاوت علمیتون. برخی فقط پولی کمک میکنن ممنون که مثل اونا نیستید

سلام خیلی خوب بود تشکر از زحماتتون

your website is fantastic and actually complete. thanks a lot.

متشکر و ممنون

بهم خیلی کمک کرد

واقعا دمتون گرم

عالی خیلی بدرد بخوره

thank you

ممنونم عالی هستین

باسلام،واقعا از تون ممنونم،خیلی عالی.خداوند خیرتون بده،انشاالله.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه


Current ye@r *


Leave this field empty

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چـــرب زبـــان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » آموزش اصولی انگلیسی مقدماتی » با این ۱۱ داستان فوق العاده انگلیسی، هم بخندید و هم زبانتان را تقویت کنید!

شوخی فراتر از معنی کلماتی است که در جملات به کار می بریم.راجع به جاهایی است که در آن زندگی می کنیم و اشخاصی که با ماهستند.در مورد جامعه ای است که خود در حال خلق کردن آن هستند. گفتگو در زبان(بیگانه) مستلزم آن است که ما جامعه ای را که شخص دیگر متعلق به آن است بشناسیم و برای این کار راهی بهتر از خواندن داستان هایی که شما را به خندیدن و سپس به تفکر وا می دارد ، وجود ندارد. در ادامه سری مقالات جذاب و کاربردی زبان انگلیسی، ۱۱ داستان طولانی (رمان) معروف و بسیار هوشمندانه که شما را هم می خندانند و هم بطور ناخودآگاه زبان انگلیسی شما را تقویت می کنند آشنا می کنیم.

نکته مهم! این کتاب ها بصورت خریدنی در وب سایت آمازون وجود دارند ولی ما با تمام سعی و تلاش، ۳ تای آنها را برای دانلود رایگان قرار داده ایم، که همین ۳ رمان یا داستان، خواندنشان ممکن است تا چند ماه طول بکشد!

داستان های خنده دار، راجع به جوامع انگلیسی زبان چه چیزی را می توانند به شما آموزش بدهند؟ آموزش زبان تنها مربوط به یادگیری کلمات و قواعد انگلیسی نیست بلکه شما نیاز دارید که با فرهنگ انگلیسی زبانان نیز آشنا شوید

حتما بخوانید: دانلود رایگان ۱۰۰ تااز بهترین داستان های کوتاه زبان انگلیسی با ترجمه فارسی 

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

خواندن کتاب های خنده دار می تواند به اندازه ی راه های دیگر ،دراین بابت به شما کمک کند.

   دریافت طنز را یاد خواهید گرفت: داستان های خنده دار ، اغلب داستان های طنزی هستند که برای نقد یک فرد یا جامعه از شوخی استفاده می کنند. ممکن است به شما کمک کنند که اطلاعات ارزشمندی درمورد مشکلات اجتماع کسب کنید واز بافت زبان انگلیسی، کلمات ، عبارات وایده ها را به شما بفهماند.

   تقلید طنزگونه را خواهید فهمید: تقلید طنزگونه، تقلیدی از یک داستان جذاب یا یک اثرهنری است که نسخه ی اصلی آن را مسخره می کند. این نوع تقلید، در دستیابی به درک سریعی از ادبیات محبوب و مهم یک فرهنگ و کاستی های آنها ؛در یک کتاب ، به شما کمک می کند.

   شوخی های فرهنگی را یاد می گیرید: هر فرهنگی رمزگذاری نهانی و منحصر به فرد خود را دارد.مردم آنها را طی یک تجربه یاد می گیرند. به هر حال فهم این برای یک فرد خارجی غیرممکن است .شوخی ها معمولا برپایه ی این جوک های خودمانی هستند و به شما کمک می کنند که ذهن جامعه را بخوانید. در حقیقت حتی اینترنت هم شوخی های نهانی خود را دارد.

   به شما تاریخ را می آموزند: طنز، تقلید طنز گونه و شوخی های نهانی همگی بر اساس وقایعی هستند که در گذشته رخ داده اند.اغلب ، داستان های خنده دار راجع به همین وقایع هستند.دانستن وقایع گذشته، به شما کمک می کند تا اطلاعات ارزشمندی راجع به تاریخ یک اجتماع و چگونگی توسعه ی آنها به دست بیاورید.

   چگونگی استفاده و تشخیص جناس را به شما می آموزد: جناس، کلمات مشابه ولی با معنایی متفاوت هستند.همیشه برای افراد تازه کار قابل تشخیص نیستند. آنها عموما با خواندن یا شنیدن مثال های زیاد ، یاد گرفته می شوند.

   آنها(داستان های خنده دار) اغلب تفسیر اجتماعی هستند: این موضوع خلاصه ی موارد بالاست.داستان های شوخی آمیز انگلیسی ، به خودی خود می توانند به شما کمک کنند تا درک بهتری از وقایع گذشته ، شرایط کنونی و جامعه ی انگلیسی زبانان به صورت کلی ، به دست بیاورید. کمک می کنند که گفتگویی واقعی با انگلیسی زبابان دنیا داشته باشید.

اگر داستان های ساده و زیرکانه را می پسندید ، کاپیتان زیرشلواری همان کتابی است که در جستجوی آن هستید.داستان در مورد دو پسربچه به نام های جورج و هارولد است که علاقمند به رسم کتاب های کمیک هستند و در مدرسه شان بخاطر مزه پرانی و شوخی های زننده معروفند. روزی مدیرشان آنها را با اعمال زور و تهدید گیر انداخت.برای مدتی آنها را به انجام کار سختی مجبور کرد . اما خیلی زود پسر ها راه فرار را پیدا کردند. مدیر را هیپنوتیزم کردند و او را به ابرقهرمانی که در کتابشان کشیده بودند (کاپیتان زیر شلواری) تبدیل کردند. داستان چیزهای زیادی راجع به روابط غالب بین بزرگسالان و کودکان بیان می کند . منبع مرکزی شوخی از استراتژی زیرکانه ی شخصیت های اصلی ،برای دگرگون کردن این رابطه و خوش گذرانی با آن می آید.این کتاب پر از تصاویر کارتونی و جوک های بامزه است که گاهی منزجر کننده است اما همیشه مفرح است.

“جورج و هارول پسربچه های مسئولی بودند هرگاه اتفاق بدی پیش می آمد ، همیشه جرج و هارولد مسئول آن بودند.”

George and Harold were usually responsible kids. Whenever anything bad happened, George and Harold were usually responsible

نکته مهم! ۶ نکته بسیار مهم برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی با سرعت هر چه تمام تر!

افراد بسیار معدودی از قصه ی عشق گاو یا بز کوهی تعجب خواهند کرد. این کتاب ثابت می کند که اگر چنین رابطه ای تبدیل به واقعیت بشود، اصلا هم خنده دار نیست. داستان در قالب مجموعه نامه هایی بیان می شود که یک گاو یک دنده و دوست داشتنی تلاش می کند تا بز کوهی مشهوری را تحت تاثیر قرار بدهد.تصاویر جالب ، کتاب را به معنای واقعی خاطره انگیز می کند. ممکن است در ابتدا به نظر بیاید که این کتاب برای کودکان است . اما بزرگسالان می توانند موضوع عشق یکطرفه را بفهمند و از شیوه ی نویسنده در بازی با زبان، قدردانی کنند.

“شما بسیار برازنده و عالی هستید . حتی زمانی که در حال فرار از چنگال ببر هستید، مانند بالرینی هستید که در حال گریختن از دست ببر است.”

You are so graceful and fine. Even when you are running from tigers you are like a ballerina who is running away from tigers

مارک تواین یکی از شخصیت های افسانه ای در ادبیات امریکاست. بخاطرخلق آثار “ماجراجویی های تام سایر” و “ماجراجویی های هاکل برفین” بسیار معروف است.اینگونه مظرح شده است که در جذاب ترین داستان بوقلمون در ادبیات امریکا، تواین اتفاق واقعی را بازنویسی می کند؛ که تلاش می کند بوقلمون را برای شام شب شکرگزاری شکار کند. این داستان یک حکایت طنزآمیز از بدشانسی اوست و همچنین به سنت آمریکایی و آداب و رسوم بزرگ شدن اشاره دارد. شکرگزاری یک روزتعطیلی مذهبی است ، معمولا در ایالات متحده و کانادا جشن گرفته می شود.که در این شب تمام افراد خانواده در کنار هم شام می خورند تا نشان دهند شکرگزار غذا و تمام چیزهایی که دارند هستند . عموما غذای اصلی در جشن، بوقلمون است و این برای امریکایی ها ، معنای ویژه ای دارد. چون این داستان در سال ۱۹۰۶نوشته شده است ، ممکن است در آن برخی کلمات که امروزه رایج نیستند به چشم بیایند.برای مثال کلمه ی swindler می تواند با کلماتی مثل فریبکار و یا متقلب جایگزین بشود.به همین ترتیب کلمه ی ostensibly به معنای ظاهرا برای اشاره به شئ یا شخصی که به نظر می رسد چیزی باشد که به احتمال قوی اینطور نیست.beguiled به معنای وسوسه کردن یا هدایت کردن به راهی نادرست است.و shabby معنای دیگری برای پست می باشد.

“وقتی که یک مامان بوقلمون قبول دعوت می کند و بعد متوجه می شود که کار اشتباهی کرده، مانند یک کدو تنبل عمل می کند ! درگیری های قبلی اش را بخاطر می آورد و شروع به تقلا برای فرار می کند.تظاهر می کند که خیلی ناتوان است و در همان حال به فرزندانش که قابل رؤیت نیستند می گوید : بخوابید روی زمین ،تکان نخورید ، خودتان را نشان ندهید ، من به محض اینکه این آدم پست متقلب را از اینجا دور کنم بر میگردم.”

When a mamma-turkey answers an invitation and she finds she has made a mistake in accepting it, she does as the mamma partridge does—remembers a previous engagement and goes limping and scrambling away, pretending to be very lame; and at the same time she is saying to her not-visible children, ” Lie low, keep still, don’t expose yourself; I shall be back soon as I have beguiled this shabby swindler out of the country

تا به حال شده احساس کنید که هیچ جا شما را نمی پذیرند ؟ احساس کردید که عجیب غریب و ناکارآمد هستید و به سادگی گیج می شوید؟ نویسنده ی این کتاب چنین حسی در طول زندگی اش داشته . او داستانی روایت می کند که هم بامزه و هم روشنگر است(چیزی که شمارا آگاه می سازد) و در جستجوی چیزی است که به معنای هویت ما است. پیام اصلی این است که ما دستپاچه می شویم و وانمود می کنیم که هیچ اتفاقی نیفتاده ، چیزی است که مارا تعریف می کند. زمانی که اتفاقاتی را روایت می کند که خواهرش با لباس پرنده وارد مدرسه ی او شد؛ گربه اش که بیشترشبیه به تابلوی اعلانات بود ، که برای او و وابستگی اش هم ژرف بود و هم مضحک؛ در حال مدیریت بیان چیزهای جدی بود که برای همه ی ما مهم هستند.

 نکته مهم! آموزش نوشتن اصولی نامه و ایمیل به زبان انگلیسی (رسمی و غیررسمی با مثال)

“ویکتور عزیز ؛ واقعا دست خودم نیست . من این گربه را بعنوان پیشنهاد صلح برات می فرستم . بخاطر چیزهایی که روی دیوار در مورد خواهرم نوشتی تورا می بخشم. می خواهم همه ی چیزهایی که درباره کودن بزرگ من نوشته بودی نادیده بگیرم… (ادامه در پشت گربه! ) …چون دوست دارم و تو به من نیاز داری. چه کسی این قدر دوستت دارد که روی گربه برایت یادداشت بفرستد؟؟! هیچ کس ،به جز من.

هکسی هم از روز عروسی مان بر روی پای چپ گربه چسبانده ام . خوشحال به نظر نمی رسیم ؟ باز هم می توانیم اینطورباشیم.”

Dear Victor: Wow. That … really got out of hand. I’m sending this cat in as a peace offering. I forgive you for all the stuff you wrote on the walls about my sister, and I’m going to just ignore all the stuff you wrote about my “giant ass” (turn cat over for rest) because I love you and you need me. Who else loves you enough to send you notes written on cats? Nobody, that’s who. Also, I stapled a picture of us from our wedding day to the cat’s left leg. Don’t we look happy? We can be that way again

 دانلود پی دی اف این رمان

اوا ، شخصیت اصلی ، از خانواده اش ناامید شده است . وقتی که فرزندانش خانه را ترک می کردند ، به تخت خوابش می رفت و همانجا می ماند.دیگر برای همسر بی تفاوتش زن وظیفه شناسی نبود . همینطور برای فرزندان بی خیالش مادرایده آلی نبود.خیلی زود اتفاقات نامنتظره ای شروع می شود وهرکسی چهره ی واقعی خود را در کارهای خانه داری نشان می دهد. این رمان کمدی است اما در عین حال در جستجوی نقش افراد خانواده های سنتی است.برای مرور جزئیات بیشتر نوشته ی گاردین را بخوانید.

“برایان عکس را در یک کتاب مقدس قدیمی گذاشت.مطمئن بود جای امنی است و هیچ کس لای آن را باز نمی کند .”

Brian kept the photograph inside an old Bible. He knew it would be safe thereNobody ever opened it

جنون عموما بعنوان یک مبحث بالینی دیده می شود. افراد مجنون بسیار سرد و مرموز هستند .آنها بخاطر اختلالات خود مطیع شده اند و انسانیت آنها نادیده گرفته می شود. این رمان داستان زنی را روایت می کند که از بیماری شیزوفرنی رنج می برد . راوی پسر اوست که در تلاش است که بداند در گذشته ی پدرومادرش چه اتفاقاتی افتاده است . این اتفاقات شامل تمام حوزه های احساس از لذت و اندوه تا خستگی می شود. شخصیت بینظیر و نظرات جالب ، در مورد خانواده و روش آنها با کنار آمدن با اِم (مادر خانواده) کتاب را طنز آمیز کرده است. اما این کتاب خیلی هم ساده نیست وقادر به حفظ عنصر انسانی درکلیه ی شخصیت هاست.می توانید مرور کامل را بخوانید:

“راستش من درست نفهمیدم زِن ! ظاهرا اگر درست جواب ندهی یا اینکه جسور باشی ، مردم روشنفکر می شوند”

Honestly, I don’t understand Zen. It seems if you don’t answer properly, or if you are rude, people get enlightened

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

این کتاب ، طنزی است که در سال ۲۰۱۶ برنده ی جایزه ی بزرگ “من بوکر پرایز” شد.داستانی هوشمندانه وطنزآلود در مورد یک شخصیت دورگه امریکایی-افریقایی است که در یک خانواده ی سطح متوسط متولد شده است. او توسط پدر تنهایش بزرگ شد . در رویاهایش زندگی بهتری می خواست . اما زمانی که پدرش در تیراندازی پلیس ها کشته شد به دنبال پیشرفت بزرگتری بود.رمان با مزه ای است و به دل جامعه ی امریکا نشست. برای اینکه متوجه شوید چرا جایزه ی معروف را برده است می توانید مرور عالی زیر را بخوانید.

“اگرنیویورک شهری است که هرگز نمی خوابد، در عوض لس آنجلس شهری است که روی کاناپه بی هوش شده !”

If New York is the city that never sleeps, then Los Angeles is the “city that’s always passed out on the couch

 دانلود پی دی اف این رمان

داستان در مورد کشته شدن یک دختر ۱۴ساله برای ساختن یک دختر جدید است. به معنای واقعی کلمه ، داستان در مورد قتل نیست ، بلکه درباره ی بزرگ شدن بعنوان یک دختر است . نقش اولِاو به یک داستان شخصی به نام جوانا است که تصمیم گرفت زندگی اش را عوض کند ؛ و اسم خودش را به دالی واید تغییر داد.او به یک سفر محرمانه رفت تا تبدیل به زنی بشود که خودش می خواهد باشد.داستان ، طنزی است درباره ی آزاد بودن و چیزی که معنای آزادی است.

رمان های پی.جی وودهوس مملو از شخصیت های بامزه و شوخ است و طرح داستان به اندازه ی حفره های پنیر سوئیسی پیچیده است.در این داستان یک سری اتفاقات می افتد که یک اثرهنری نفیس از قصر آقای جی پرستون پیترز به سرقت می رود.در داستان کارآگاهان دغل بازهستاد و ازدواجی که به مشکل بر میخورد.داستانی ست ساده و کلاسیک که هرگز از بامزگی اش کاسته نمی شود. این مرور کوتاهی ازرمان است .در نقل قول زیر کلمه ی chivalry به معنای رفتار مؤدبانه ی آقایان در برابر بانوان است.

“تومرا یاد گربه ی پیری که داشتم ، می اندازی.هر موقع موشی را می کشت آن را به اتاق نقاشی می آورد . و آن را جلوی پای من می انداخت. من با ترس نعش آن را پس می زدم و گربه را بیرون می کردم . اما او باز با آن هدیه ی نفرت انگیزش بازمی گشت. نمی توانستم راحت به او بفهمانم که به من لطف نمی کند . او فقط به موش فکر می کرد و برایش قابل درک نبود که من آن را نمی خواهم.تو هم با جوانمردی ات دقیقا مثل او هستی .واقعا به من لطف داری که موش مرده ات رابه من پیشکش می کنی . اما راستش به کار من نمی آید . فقط به خاطر اینکه من یک زن هستم ، به آن توجهی نمی کنم .”

You remind me of an old cat I once had. Whenever he killed a mouse he would bring it into the drawing-room and lay it affectionately at my feet. I would reject the corpse with horror and turn him out, but back he would come with his loathsome gift. I simply couldn’t make him understand that he was not doing me a kindness. He thought highly of his mouse and it was beyond him to realize that I did not want it.You are just the same with your chivalry. It’s very kind of you to keep offering me your dead mouse; but honestly I have no use for it. I won’t take favors just because I happen to be a female

جین اِیر یکی از معروفترین زن قهرمان در تاریخ، دزدیده شده و قرار است کشته شود . یک کارآگاه قبل از اینکه دیر شود اورانجات می دهد. جایی در جهان وجود دارد که انسان ها می توانند وارد رمان بشوند .سفر زمان واقعی و همانندسازی کاری پیش پا افتاده است.رمان سعی دارد در زمانی که از جامعه ی تحت حکومت دیکتاتور سخن می گوید ، بامزه و جذاب باشد. در اینجا مروری کوتاه از کتاب بخوانید:

“من اگر جای تو بودم ، حرف هایی را که زدم باور نمی کردم.و این شامل چیز هایی می شود که برایت گفتم.”

I shouldn’t believe anything I say if I were you. And that includes what I just told you

 دانلود پی دی اف این رمان

بزرگسالان معمولا طوری با کودکان رفتار می کنند که گویا آنها کم هوش ترهستند.در این داستان ، ساکی، نیکلاس را به ما معرفی می کند ؛ که به راحتی عمه ی با تدبیر خود را فریب می دهد و در طی داستان زرنگی خود را به عمه اش نشان می دهد.نیکلاس دائما مجذوب انبار خرت و پرت ها بود.جایی که انواع چیزهای کنجکاوی برانگیز در آن انبارشده بود . اما بچه ها اجازه ندارند که وارد آن بشوند.داستان در مورد این است که چگونه نیکلاس نه تنها واردانباری می شود ، بلکه طوری اوضاع را مدیریت می کند که رابطه ی فرمانبرداری ای راکه با عمه اش داشت ، دگرگون می کند. ساکی بخاطر نوشتن درمورد شخصیت هایی که نه تنها با نمک هستند ، بلکه با تدبیر وتفکرشان ، موقعیتی را که در آن گیر افتاده اند، تغییر می دهند؛ معروف است. حین مطالعه ی داستان ممکن است با کلناتی که فهم آن دشوار است، مواجه شوید. برای مثال: obstinacy به معنای کله شقی و لجاجت ، یا حالت سرسختی است و کلمه ی debarred به معنی منع کردن کسی از انجام کاری است.

“فقط آن روز صبح از خوردن تمام نان و شیرش سرباززد .ظاهرا به این دلیل احمقانه که یک قورباغه درآن است . پیرترین و خردمندترین وبهترین آدم به او گفته بود که امکان ندارد قورباغه ای در نان و شیر باشد وبهتر است دیگر مزخرف نگوید ؛ اما با این وجود او ادامه داد. صحبت کردن در مورد چیزی که مزخرف محض بود و با تمامی جزئیات توصیف شد. رد رنگ و اثر منتسب به قورباغه!

قسمت مهیج این اتفاق این است که در ظرف نان و شیرنیکلاس ، واقعا یک قورباغه وجود داشت .خودش آن را در ظرف انداخته بود احساس می کرد این حق اوست که در مورداین جریان چیزی بداند.”

Only that morning he had refused to eat his wholesome bread-and-milk on the seemingly frivolous ground that there was a frog in it. Older and wiser and better people had told him that there could not possibly be a frog in his bread-and-milk and that he was not to talk nonsense; he continued, nevertheless, to talk what seemed the veriest nonsense, and described with much detail the coloration and markings of the alleged frog.

The dramatic part of the incident was that there really was a frog in Nicholas’s basin of bread-and-milk; he had put it there himself, so he felt entitled to know something about it

در این قسمت سایت ۱۰۰ داستان کوتاه انگلیسی داریم !

در اینجا ۱۰ داستان کوتاه انگلیسی سطح مقدماتی را جهت دانلود رایگان و بصورت ترجمه شده pdf در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار می دهیم:

 دانلود pdf ده داستان کوتاه با ترجمه

اگر سوالی درباره داستان ها و رمان های کوتاه زبان انگلیسی دارید در بخش نظرات مطرح کنید.

 

ممنون از سایت خوبتون

واقعا ممنون من در حالی که دارم زبان انگلیسی رو یاد میگیرم داستان هم میخونم یعنی با یک تیر دو نشون

خوب بود مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه


Current ye@r *


Leave this field empty

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چـــرب زبـــان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله، و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

تیر ۲, ۱۳۹۷
آموزش زبان

ارسال دیدگاه
1,913 بازدید

برای یادگیری انگلیسی ، بهتر است از روشهای مختلف استفاده کنید. یکی از این روشها خواندن داستان ، بخصوص داستان کوتاه انگلیسی می باشد.

برای جذابیت در یادگیری خواننده، چه بهتری که رمان عاشقانه انگلیسی باشد.

برچسب”رمان عاشقانه انگلیسی” “کتاب داستان انگلیسی” آموزش انگلیسی با داستان داستان کوتاه انگلیسی کتابهای عاشقانه انگلیسی برای یادگیری

بهمن ۱۶, ۱۳۹۷

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۷

فروردین ۲۵, ۱۳۹۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 قابلیتهای اپلیکیشن جامع آموزش زبان دلفین (مخصوص اندروید)

شامل زبانهای مختلف از جمله : انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی (در حال تکمیل)

امکان دانلود، نصب و استفاده از محصولات آموزشی متنوع از زبانهای مختلف.

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

با قابلیت هایلات هوشمند، متن ها را همراه با صوت آنها به راحتی و بدون سردرگمی مطالعه کنید.


پشتیبانی قوی و بروزرسانی های متعدد

همراه با دو اپلیکیشن مجزا دیکشنری و جعبه لایتنر

نمایش دیکشنری (انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی) با زدن روی هر کلمه


و امکانات بی شمار دیگر…

برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید :


هم اکنون رایگان نصب کنید

قسمت جدیدی به سایت رپیدلرن به عنوان آموزش زبان انگلیسی از طریق داستان را اضافه کرده ایم. برای شروع از کتاب داستان انگلیسی سطح آغازین استفاده می کنیم تا افرادی که سطح پایینتری دارند بتوانند از این بخش استفاده کنند. موضوع این داستان درباره مردی است که برای دزدی به بانک می رود. دانلود pdf کتاب داستان انگلیسی نیز در انتها قرار داده خواهد شد. البته محتوی این فایل همین داستان انگلیسی است اما می توانید آن را دانلود کنید و بعدا نیز استفاده کنید. این داستان انگلیسی با ترجمه فارسی است برای همین ما نیز ترجمه فارسی این داستان را بعد از متن اصلی داستان قرار دادیم. سطح این داستان کوتاه انگلیسی آسان است و همه افراد مبتدی می توانند آن را به راحتی بخوانند. دقت کنید در صورتی که معنی کلمه ای را نمی دانستید می توانید معنی آن را در دیکشنری پیدا کنید.

توجه : ادامه این سری داستانها را می توانید از طریق اپلیکیشن دلفین به همراه امکانات بیشمار (مانند دیکشنری و جعبه لایتنر) دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

An old lady went out shopping last Tuesday. She came to a bank and saw a car near the door. A man got out of it and went into the bank. She looked into the car. The keys were in the lock.


The old lady took the keys and followed the man into the bank.

The man took a gun out of his pocket and said to the clerk, “Give me all the money.”

But the old lady did not see this. She went to the man, put the keys in his hand and said, “Young man, you’re stupid! Never leave your keys in your car: someone’s going to steal it!”

The man looked at the old woman for a few seconds. Then he looked at the clerk—and then he took his keys, ran out of the bank, got into his car and drove away quickly, without any money.

jQuery(document).ready(function($) {
$(‘#wp_mep_1’).mediaelementplayer({
m:1

,features: [‘playpause’,’current’,’progress’,’duration’,’volume’,’tracks’,’fullscreen’]
,audioWidth:400,audioHeight:30
});
});

این کتاب داستان انگلیسی صوتی نیز هست و برای همین ما نیز فایل صوتی را در اینجا برای شما قرار داده ایم. می توانید این فایل صوتی را به راحتی گوش دهید :

از آنجایی خواندن كتاب داستان انگليسي با ترجمه فارسي می تواند به خصوص برای افراد مبتدی، کمک زیادی کند تا در صورتی که متن اصلی را نفهمیدند از ترجمه فارسی آن استفاده کنند، ما نیز متن ترجمه فارسی این داستان کوتاه انگلیسی را در اینجا قرار می دهیم :

سه شنبه گذشته یک پیرزن برای خرید بیرون رفت. او به بانکی رفت و ماشینی را نزدیک در بانک دید. مردی از آن ماشین پیاده شد و به بانک رفت. پیرزن داخل ماشین را نگاه کرد. کلیدها روی قفل ماشین جا مانده بود.

پیرزن کلیدها را برداشت و به دنبال مرد وارد بانک شد.

مرد از جیبش اسلحه‌ای بیرون آورد و به منشی بانک گفت : “همه پولها را بده.”

اما پیرزن این کار او را ندید. او به طرف مرد رفت، کلیدها را در دستش گذاشت و گفت : جوان، خیلی گیجی! هیچ‌وقت کلیدهای ماشینت را در آنجا نگذار، هر کسی ببیند خیال دزدیدن ماشین به سرش می زند!

مرد چند ثانیه‌ای به پیرزن نگاه کرد. سپس به منشی نگاه کرد و بعد کلیدهایش را گرفت، از بانک بیرون دوید، سوار ماشینش شد و بدون هیچ پولی به سرعت از آنجا دور شد.


 

بعد از خواندن این داستان کوتاه انگلیسی با معنی آن، به این پرسش ها پاسخ دهید. در انتهای جواب این پرسش ها نیز قرار داده شده است.


A) Which of these sentences are true (T) and which are false (F)? Write T or F.


B) Answer these questions.


C) Opposites . Put one word in each empty place.

jQuery(document).ready(function($) {
$(‘#wp_mep_2’).mediaelementplayer({
m:1

,features: [‘playpause’,’current’,’progress’,’duration’,’volume’,’tracks’,’fullscreen’]
,audioWidth:400,audioHeight:30
});
});



۱٫ T      2. T     3. T     4. F     5. F     6. T

۱- young             2- take         3- old            4- some       5- clever


۶- walk               7- slowly      8-with



 

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

اگر از این داستان استفاده کرده اید برای ما نظر یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

thanks a lot       

سلام خسته نباشید داستان هاتون عالیه فقط اگه میشه فایل صوتی اش هم رو برای دانلود بگذارید خیلی ممنون

خیلی خوب بود . لطفا فایل صوتی رو برای دانلود بزارید.

در حال حاضر به فایل های صوتی فقط از طریق پلیر سایت می توانید دسترسی داشته باشید

very good

very good. tanks

hello guys

man ziad dastrasi b internet nadaram

age dastan haye kootah ro vasam e-mail konid sepasgozar misham

سلام ،ميشه ماعضوسايت بشيم وداستانها برامون ايميل بشه ؟ اينطوري استفاده ازش خيلي راحت تر ميشه .


درووود

ممنون از پیشنهاد خوبتون. سعی می کنیم این امکان را فراهم کنیم.


با تشکر

It was so great.Thanks a lot 

عالیییییییییییییییییییییییییییی بود

عالی بود اگه میشه برای من داستانها رو ایمبل کنید

سلام

حسن داستانهای کوتاه اینه که علاوه بر اینکه زبان آدم پیشرفت  میکنه ، با فرهنگ ملل مختلف هم کم و بیش آشنا میشه

ممنون از زحمات شما ……


درود

ممنون از لطف شما. لطف می کنید اگر امکان دارد سایت را در وبلاگ خودتان لینک کنید.

به زودی یک مجموعه از داستان های کوتاه همراه ترجمه در سایت قرار خواهد گرفت

سلام سایتتون عالی از هر لحاظ.لطفا بخش پنجم لغات ایلتس را هم بذارید

دستتون درد نکنه داستان ها عالییی هستند خیلی ممنون

آقا دمتون گرم چه کردید …. دستتون درد نکنه راستی اگه تونستی بیشترش کنید …

دستتون درد نکنه عالیه خیلی دلم میخواد بتونم زبان انگلیسی رویاد بگیرم

سلام ممنون عالیه

very nice .very good

in story very good and interesting

مرسی از وبلاگ تون

عالیه

thanks.It was excellent!please, put the answer pf quastions

سلام. واقعا از سایت خوبتون متشکرم. واقعا عالی بود. خدا خیرتون بده. اگه میشه به وبلاگ های من هم سر بزنید لطفا. http://kamran-hooman-4ever.mihanblog.com/ http://setarehaseman80.mihanblog.com/ بازم ممنون از سایت خوبتون.

مطالب فوق العاده ست
خسته نباشید
ببخشید لطف میکنید داستان ها رو برام ایمیل کنید با فایل صوتی

اگر می شه داستان های دیگر هم بگذارید ولی لطفا بیش تر باشد

داستان ها خیلی عالی بود، میشه داستان های بیشتر در سایت تان بگذارد.

با تشکر خیلی عالیست. سپاسگزارم

بسیار عالی بود

خیلی خوب بود استفاده کردم . امید وارم ادامه داشته باشد
سپاس
امیر

Itś very good thanks for a very enjoyable matter ?

Khayli khob bod

خییلی عالیییه

سلام خسته نباشید.ممنون خوب بود فقط اگه میشود فایل صوتیشو هم دانلود کرد عالی می شود

بسیار عالی بود.ممنونم

عالی بود اگه بشه فایل صوتی هم دانلود کنیم بهتر هم میشه درضمن اگر میشه داستان ها ایمیل بشه که واقعا ازتون ممنون میشم

سلام.داستان عالی بود
در پاسخ کسانی میخوان فایل صوتی رو دان کنن میتونن با با راست کلیک کردن روی فایل صوتی و انتخاب گزینهsave asاون رو دان کنن
مرسی

so nice

کار بسیار خوبیست با تشکر و آرزوی موفقییت برای شما

تشکر ، ممنون، امید وارم ادامه بدهید.

ممنون


I loved your post.Thanks Again. Really Great.

سلام خیلی عالی بود اگه میشه فایل صوتی رو برای دانلود بگذارید  خیلی ممنون.

Great

خیلی خوب بود
با کلمات جدیدی آشنا شدم

عاالىى بودد مرسی 

 

Thank’s so much.

عالی بود

Thank you for the story of the site and your story was good too

thank you dear

عالی بود تشکر

عالی بودممنون

سلام
من ادارم زبان ياد ميگيرم و شنيداري ضعيف دارم
خيلي برام جالب بود
ديدم يه داستان هم فايل صوتي و هم ترجمه
براي من كه تازه شروع كردم عالي بود
ممنون??????

عالی بود

ممنون اطلاعات خوبی بود

Thank´s for yore help

Bravoo


خوب بود من که خوشم اومد

ممنونم بخاطر سایت خوبتون خیلی آموزنده موفق باشید

واقعا خوب بود همینطور پر انرژی به کارتاون ادامه بدید


عالیه


awli bud mamnun

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وبسایت

شماره پشتیبانی

موضوعات سایت

برترین سایت های آموزش زبان

برترین محصولات سایت

دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی
دانلود رمان عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *