دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی

دوره مقدماتی php
دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی
دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی

امروز جمعه , ۲۵ مرداد , ۱۳۹۸ شما در تک بوک هستید.

بازدید

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی

دوره مقدماتی php

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

دانلود آهنگ

اوج یادگیری

دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگهای جدید

داروخانه اینترنتی

محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید

دانلود آهنگ ریمیکس

اقامت ترکیه

درس پژوهی

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

دانلود کتاب اندروید بزک ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز رویدادها و حوادثی که در گذر زمان رخ می دهد و پس از چندی به مسئله ای به نام ” تاریخ ” تبدیل می شود ، اگر همراه با روشنگری و بازکاوی هوشمندانه نباشد ، گردی […]

شناخت دوست و دشمن یک وظیفۀ عقلی و فطری است. همۀ انسان ها با هر مذهب و مکتب،گروهی را دوست تلقی کرده،گروی دیگر را دشمن می دانند و خود را برای حملیت دوستان و مبارزه با دشمنان آماده سازند.

دانلود کتاب اندروید احکام صندوق های قرض الحسنه ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز «قرض الحسنه» از سنّت های اسلامی و دیرینه ای است که قرآن مجید و روایات معصومین(علیهم السّلام) بر آن تأکید دارد.

۱۰ راه فوری جهت حل مشکلات کامپیوتر/ ۱) شبکه Wi-Fi شما به شدت کند است اگر دلیل این کندی قطع شبکه نباشد، احتمالا تداخلی ایجاد شده است. ابتدا جای روتر (router یا همان مودم) را تغییر دهید تا آنرا از معرض موارد مشکل زایی […]

برای درمان آلرژی فصلی باید عوامل محرک سیستم ایمنی بدن خود را بشناسید. ممکن است تصور کنید که از گرده گل دچار حساسیت می‌شوید اما احتمال دارد بعضی عوامل دیگر، علت بروز حساسیت باشند.

لنزهای تماسی به طرق مختلفی تقسیم‌بندی می‌‌شوند: ۱- براساس نوع ماده‌‌ای که لنز از آن ساخته شده است به دو نوع تقسیم می‌شوند: لنزهای تماسی نرم لنزهای تماسی سخت نافذ اکسیژن

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


رمان های عاشقانه بخش مهمی از ادبیات هر زبان و فرهنگی هستند و طرفداران بسیاری دارند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی چند نمونه از بهترین رمان های عاشقانه ایرانی بپردازیم. یقینا نمی‌توان تمام ادعا کرد که بهترین رمان های عاشقانه ایرانی محدود به این فهرست می‌شود، ولی سعی کرده‌ایم در این فهرست ترکیبی از آثار نویسندگانی از سبک‌های مختلف را در کنار هم داشته باشیم.

 

بین نویسندگان معاصر ایرانی، نویسندگان زیادی هستند که رمان‌های عاشقانه می‌نویسند و کتاب‌هایشان پرفروش و پرطرفدار هم هستند. یکی از این نویسندگان مرتضی مؤدب پور است که بیشتر با نام م. مؤدب پور شناخته شده است. از جمله آثار او می‌توان به رمان های پریچهر، شیرین، گندم و رکسانا اشاره کرد. یکی دیگر از نویسندگان رمان های عاشقانه فتانه حاج سید جوادی است که با رمان عاشقانه بامداد خمار به شهرت فراوانی دست یافت. فهیمه رحیمی نیز یکی دیگر از نویسندگان معروف رمان های عاشقانه ایرانی است. از جمله آثار او می‌توان به اشک ستاره، همیشه با تو، تاوان عشق و چند رمان دیگر اشاره کرد.

در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین رمان های عاشقانه ایرانی از آثار نویسندگان مختلف ایرانی در چندین سطح گوناگون، مانند سطح عامیانه و سطح فاخر پرداخته‌ایم.

دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی

 

این رمان از آثار معروف نادر ابراهیمی داستان‌نویس معاصر ایرانی است. این رمان داستان گيله مردی مبارز را روایت می‌کند که عاشق دختری می‌شود که آذری است و سیاسی مسلک. جملات زیبا، شاعرانه و عمیق این کتاب باعث شهرت آن شده است. در واقع نقطه قوت اصلی این رمان عاشقانه ایرانی لحن و بيان فوق‌العاده زيبای نادر ابراهيمی است. این رمان روایتگر داستان عاشقانی است که سعی می‌کنند در تمام لحظاتی که در کنار هم هستند، عاشق هم باشند و نگذارند عشقشان دچار رخوت بشود؛ عاشقانی که با زمان مبارزه می‌کنند. مکالمات این زوج عاشق در سراسر رمان یک عاشقانه آرام، آرامش را به خواننده هديه می‌كند. در جاهای مختلف این رمان، كتاب‌هایی از ديگر نويسندگان با ظرافت و قلم دلنشين نادر ابراهیمی معرفی شده‌اند که باعث می‌شود خواننده به مطالعه آن‌ها نیز ترغيب بشود.

 

بامداد خمار یکی از پرفروش‌ترین و بهترین رمان های عاشقانه ایرانی است. این کتاب بیش از ۳۰۰ هزار نسخه فروش داشته است و ترجمه آن به زبان آلمانی نیز با موفقیت در جلب نظر مخاطبان روبه‌رو شد. این رمان عاشقانه ایرانی روایتگر داستان سوزناک عشق نافرجام دختری از اعیان دوره قدیم تهران به جوانی نجار از طبقه فرودست جامعه است. سودابه دختر جوان تحصیل‌کرده و ثروتمندی است که می‌خواهد با مردی که با طبقه اجتماعی خانواده او مناسبتی ندارد، ازدواج کند. مادر سودابه برای جلوگیری از این پیوند، او را به پند گرفتن از محبوبه، عمه سودابه، سفارش می‌کند. این رمان روایت داستان عبرت‌انگیز سیاه‌بختی محبوبه در زندگی با عشقش رحیم است.

پس از انتشار بامداد خمار و اقبال مخاطبان به آن، کتابی با نام شب سراب و به نویسندگی ناهید پژواک منتشر شد. این کتاب در واقع همان داستان بامداد خمار است با این تفاوت که داستان از زبان رحیم نقل شده است و تلاش آن این است که بگوید محبوبه یک طرفه به قاضی رفته و اشتباه می‌کند. نکته جالب اینجا است که این کتاب هم به یکی از کتاب های پرفروش ایران تبدیل شد. بسیاری از مردم بامداد خمار را یکی از بهترین رمان های عاشقانه می‌دانند،‌ در حالی که منتقدان عمدتا چنین نظری درباره این کتاب پرفروش ندارند.

 

این اثر یک رمان دو جلدی است. داستان این رمان عاشقانه ایرانی در مورد دختری است که در خانواده‌ای پرجمعیت زندگی می‌کند. این دختر با مردی به نام محراب روبه‌رو می‌شود که شخصیتی جدی ولی عاشق‌پیشه دارد و در راه رسیدن این دو به یکدیگر درگیری‌ها و کشمکش‌های خانوادگی فراوانی به وجود می‌آید.

 

رمان عاشقانه پنجره یکی از آثار معروف فهیمه رحیمی است. این رمان روایتگر داستان دختر نوجوانی به نام مینا است که عاشق کاوه معلم ادبیات بداخلاقشان می‌شود. کاوه که همسایه خانواده مینا است و با آن‌ها مراوداتی نیز دارد کم کم و به طور غیر مستقیم به مینا می‌فهماند که او نیز به مینا علاقه دارد و ادامه ماجرا.

 

رمان عاشقانه دالان بهشت اولین کتاب منتشرشده از نازی صفوی‌ است. این کتاب بارها تجدید چاپ شده‌ است و پس از کتاب‌های چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم و بامداد خمار، سومین رمان پرطرفدار سال‌های اخیر میان مخاطبان ایرانی به شمار می‌رود. این رمان داستان‌ زندگی‌ دختری‌ کم سن و سال است که‌ با عشق و علاقه ازدواج‌ می‌کند ولی خیلی‌ زود شکست‌ می‌خورد.

محمد پسر جوان خانواده‌ای است که در همسایگی خانه مهناز و خانواده‌اش زندگی می‌کنند. محمد وقتی متوجه می‌شود که مهناز به او علاقه‌مند است به خواستگاری او می‌رود و با هم نامزد می‌کنند. بعد از مدتی مهناز گمان می‌کند محمد به زن دیگری علاقه‌مند است، به همین خاطر کم کم زندگی عاشقانه آن‌ها به یک جهنم تبدیل می‌شود.

 

سهم من یکی از رمان های معروف عاشقانه ایرانی است. این رمان از آن دسته کتاب‌هایی است که خواننده بدون وقفه داستانش را دنبال می‌کند و آن را زمین نمی‌گذارد. جنبه اجتماعی داستان این رمان نیز به جذابیت این رمان عاشقانه افزوده است. این رمان روایتگر داستان معصومه است که در نوجوانی به همراه خانواده‌اش از قم به تهران می‌آیند. او در همین دوران و در راه مدرسه به شاگرد یک داروخانه دل می‌بازد اما دخالت خانواده معصومه باعث می‌شود که او خیلی زود این عشق نوجوانی را فراموش کند و به عقد خواستگارش دربیاید اما زندگی حمید و معصومه اصلا آن‌طور که باید پیش نمی‌رود.

 

رمان پریچهر از جمله آثار معروف م. مؤدب پور است که با استقبال بالای مخاطبان روبه‌رو شد. این رمان روایتگر داستان زندگی پسری به نام فرهاد است که بعد از هشت سال تحصیل در خارج از کشور به ایران برمی‌گردد و در کارخانه پدرش مشغول می‌شود و در ادامه ماجراهای عاشقانه زیادی پیش می‌آیند.

فرهاد، هومن، فرگل و لیلا، جوانان عاشق‌پیشه‌ای هستند و با مشکلاتی مواجـه می‌شوند که خیلی از جوانان در دهه شصت با آن دست به گریبان بودند؛ تفاوت فرهنگی و اقتصادی چشمگیر خانواده‌ها و مشکلات دیگری که سر راه ازدواج دخترها و پسرهای داستان قرار می‌گیرند. در این میان، پیرزنی به نام پریچهر، راوی زندگی پرسوز خودش است؛ روایتی که با قصه جوانان عاشق رمان بی‌ربط نیست.

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد م. مؤدب پور یکی از نام‌های شناخته شده در زمینه نوشتن رمان‌های عامه پسند و عاشقانه است. او آثار دیگری هم دارد که می‌توانیم به آن‌ها نیز اشاره کنیم. یکی از این رمان‌ها رمان خواستگاری یا انتخاب است، رمانی که روایتگر داستان دختری است که قصد دارد به خواستگاری پسر مورد علاقه‌اش برود. از دیگر آثار مرتضی مؤدب پور می‌توان به رمان‌های شیرین، یاسمین و گندم اشاره کرد.

 

این رمان روایتگر داستان دختری آذری به نام آی پارا است که به دلیل مشکلات مجبور می‌شود روستای خود را ترک کند، به شهر برود و در خانه خان به عنوان خدمه مشغول شود. پس از مدتی پسر خان عاشق آی پارا می‌شود و آی پارا قوانین خانه خان را به چالش می‌کشد.

 

رمان چشمهایش از آثار نویسنده شهیر ایرانی، بزرگ علوی، است. این اثر تأثیر بسیاری بر جریان ادبیات داستانی ایران داشته است. این رمان بیش از شصت سال است که با استقبال مخاطب ایرانی مواجه شده و بارها تجدید چاپ شده است. داستان این رمان روایتگر عشق ناکام زنی به نام فرنگیس، به استاد نقاشی مشهوری به نام استاد ماکان است. استاد ماکان به خاطر فعالیت‌های سیاسی خود در تبعید زندگی می‌کند و به طرز مشکوکی از دنیا می‌رود.

چشمهایش از زبان فردی روایت می‌شود که شیفته‌ تابلوی چشمهایش اثر استاد ماکان شده‌ است و حس می‌کند رازی پشت چشم‌های نقاشی شده در این تابلو وجود دارد. از این رو تصمیم می‌گیرد برای رمزگشایی از این تابلوی رازآلود، زنی را که سوژه نقاشی استاد بوده پیدا کند و اینجا است که داستان این رمان عاشقانه شروع می‌شود.

 

رمان عاشقانه سلوک روایتگر عشق میان قیس و مهتاب است. قیس که نامش یادآور مجنون معروف است، عاشق دختری به نام مهتاب می‌شود که ۱۷ سال از او کوچکتر است. قیس نمادی از مرد شرقی با افکار سنتی است که البته گرفتار نوعی خودشیفتگی نیز شده است. قیس به خاطر عشق دیوانه‌واری که به مهتاب دارد، او را دارایی خود می‌داند و هیچ اراده‌ای را از سوی او پذیرفته نمی‌داند. اما اوضاع مطابق میل قیس پیش نمی‌رود و مهتاب که چشمش از عشق کور شده بود، به تدریج دید متفاوتی نسبت به ازدواج پیدا می‌کند، استقلال خود را بر این عشق ترجیح می‌دهد، قیس را ترک می‌گوید و قیس نیز با رفتن مهتاب فرو می‌ریزد.

دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی

رمان سلوک از جانب مخاطبان با استقبال فراوانی روبه‌رو شد. این رمان پرفروش‌ترین کتاب سال نشر چشمه در سال 1381 شد و تاکنون 18 بار تجدید چاپ شده است.

 

در این مقاله به معرفی و بررسی 10 نمونه از پرطرفدارترین و بهترین رمان های عاشقانه ایرانی پرداختیم. رمان های عاشقانه بسیاری در ادبیات فارسی نگاشته شده‌اند که بعضی از آن‌ها به ادبیات عامه پسند تعلق دارند و بعضی از آن‌ها از آثار گران‌سنگ ادبی محسوب می‌شوند. هدف ما تهیه فهرستی با در نظر داشتن استقبال مخاطبان بود و تفکیکی از منظر عامه پسند بودن اثر یا سبک فاخر آن در نظر نگرفته‌ایم.

 

رومان

سلام دوستان… رمان سراب نوشتهٔ رها فرجام.. رمانی بسیار زیبا که به صورت آنلاین در کانال تلگرام گذاشته میشه رو بهتون پیشنهاد می کنم.. فوق العاده زیبا و جالب..

من یه رمان توی اینستا خوندم به طرز عجیبی عالی بود واقعا اسم رمان یک عاشقانه ی پیچیده بود اسم پیجم bookgirl_2a ، حتما یکی دو قسمتش و بخونید قلم خیلی خوبی داره

نام و ایمیل من را برای دیدگاه‌های آینده‌ام در این مرورگر ذخیره کن.


پیکی بلایندرز – سریال Peaky Blinders و همه‌چیز درباره فصل پنجم آن

بهترین سریال های کره ای – معرفی کامل 24 سریال برتر کره‌جنوبی

10 که در سال 2019 منتشر می‌شوند

آیفون 11 (iPhone 11) : مشخصات ، زمان عرضه ، قیمت و اخبار آن

بهترین سریال های انیمه سال 2018 – نقد و بررسی 10 عنوان برتر

بهترین بازی های رایگان اندروید در سال 2019 – معرفی کامل بازی‌ها

بازی PES 2020 – تریلر، زمان انتشار، گیم‌پلی و هرچیزی که تا این‌جا می‌دانیم

فیلم 2 It – تاریخ اکران، تریلر، بازیگران و هرچیزی که لازم است بدانید

سریال Money Heist – همه‌چیز درباره فصل 4 سریال خانه اسکناس نتفلیکس

اندروید Q منتشر شد؛ همه‌چیز را درباره نسخه بتای Android Q بدانید

جاهای دیدنی کرمانشاه و جاذبه های گردشگری آن استان را بشناسید

سریال Better Call Saul – نقد و بررسی فصل 4 بهتره با ساول تماس بگیری



بهترین گوشی های 2019 : 12 گوشی هوشمند که اکنون در بازار موجود هستند

با بهترین رمان های عاشقانه ایرانی آشنا شوید

فیلم جدید 2019 – 33 عنوان از بهترین فیلم های جدید سینما که باید ببینید

بازی PES 2020 – تریلر، زمان انتشار، گیم‌پلی و هرچیزی که تا این‌جا می‌دانیم

فیلم 2 It – تاریخ اکران، تریلر، بازیگران و هرچیزی که لازم است بدانید

سریال Money Heist – همه‌چیز درباره فصل 4 سریال خانه اسکناس نتفلیکس

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت بنتک می‌باشد

www.romanbaz.ir

کاربر گرامی اگر نویسنده رمانی هستید که در تارنمای رمان باز منتشر شده و درخواست حذف دارید از طریق صفحه “تماس با ما ” به ما اطلاع دهید

دانلود رمان ما شیطون نیستیم با فرمت های pdf,apk,epub,jar موضوع رمان ما شیطون نیستیم: عاشقانه ، اجتماعی رمان ما شیطون نیستیم نوشته: زینب رحیمی

خلاصه داستان: داستانی برای پند، نصیحت و عبرت گرفتن آدمیان از حقایق زندگی است. داستان و سرنوشت‬ سه دختر جوان که با ورود به دانشگاه و اجتماع، زندگی آنها تغییر میکند. دخترانی از جنس‬ آرامش و شیطنت های کودکانه که هر کدام در تکاپوی بدست آوردن خلا درون وجودشان هستند‬. دخترانی که با تغییراتی در زندگیشان به زیبایی های زندگی پی می ببرند. پسرانی از جنس‬ آتش و از تبار سختی های روزگار که کم کم با اتفاق هایی که در زندگی آنها رخ میدهد، پی می‬ برند که مقام و پول و شهرت به آنها شخصیت، آرامش، شادی و خنده، نمیدهد. هر کدام در پی‬ جستجو کردن و یافتن راهی برای خارج کردن زندگی خود از یکنواختی های تلخ و خسته کننده‬ اند.

دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله، و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

رمان مردی میشناسم به قلم راز.س
در این مطلب از سایت ناول کافه، رمان مردی میشناسم را آماده کردیم. برای دانلود رمان مردی میشناسم از راز.س، در ادامه با سایت ناول …

رمان سرکوب به قلم آی بانو
در این مطلب از سایت ناول کافه، رمان سرکوب از آی بانو را آماده کردیم. برای دانلود رمان عاشقانه سرکوب، در ادامه با سایت ناول کافه ه…

چاپ رایگان رمان های کاربران انجمن ناول کافه

در این مطلب رمان های پرطرفدار ایرانی به درخواست کاربران را برای معرفی آماده کردیم.برای دیدن توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رمان های پرطرفدار ایرانی

دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی

نکته : لیست رمان های پرطرفدار زیر با توجه به درخواست کاربران ناول کافه ایجاد شده است و صرفا جهت معرفی می باشد.

 

نویسنده : پگاه رستمی

ژانر : عاشقانه

خلاصه رمان اسطوره : داستان رمان اسطوره درباره دختری دانشجو به نام شاداب است که در حال تحصیل در ترم سه رشته مهندسی عمران در دانشگاه تهران است. وضعیت مالی خانواده شاداب ضعیف است و برای گذران زندگی مجبور می شود در کنار تحصیل به دنبال کاری نیمه وقت بگردد. تبسم دوست شاداب اون رو برای کار به یک شرکت تبلیغاتی معرفی میکنه که رئیس این شرکت مردی به نام دیاکو است که شاداب اون رو از قبل میشناخته و به دلیل یک اتفاق عاشق اون بوده در حالی که دیاکو از این موضوع بی خبر بوده است.

 

نویسنده : پگاه رستمی

ژانر : عاشقانه ، اجتماعی

خلاصه رمان تب : زندگی سه فرد را بیان می کند البرز،پارسا و صدف .دختر و پسری که در پرورشگاه زندگی کرده و بعدها مسیر زندگی شان به یکدیگر گره ی کور می خورد و پسر دیگری که به دلیل مشکلاتش با آن ها همراه می شود. زندگی ای پر از فراز و نشیب و در این میان عشقی شیرین!

 

نویسنده : زینب ایلخانی

ژانر : عاشقانه

خلاصه رمان این مرد امشب میمیرد : یلدا دخترى سرکش که با عمه اش زندگى میکند ،طى حادثه اى باز داشت می شود و اتهام سنگینى در پرونده اش رقم میخورد ناجى او به طور معجزه آسایى وارد زندگى اش میشود و پرده از وقایع اصلى گذشته این دختر برداشته میشود، معین نامدار ! مردى از جنس خشم و تعصب ، با روح و زندگى اش در مى آمیزد و روایتى نو رقم میخورد…

 

نویسنده : هما پور اصفهانی

ژانر : عاشقانه ، هیجانی

خلاصه رمان افسونگر : تائیس افسونگری بود که با افسون خود اسکندر را وادار کرد پرسپولیس را به آتش بکشد و من افسونگری هستم که روح را به آتش می کشم یکی پس از دیگری افسون نخواست افسونگر باشد ؛ افسونگرش کردند. داستان درباره دختری به نام افسون است که برادری بد جنس دارد که خیلی افسون رو اذیت میکنه،اما یه روزی با پسری به نام دنیل آشنا میشه و عاشق هم میشن اما بخاطر برادر افسون قضیه رو علنی نمیکنن و افسون میره پیشه دنیل زندگی میکنه تا اینکه…

 

نویسنده : هما پور اصفهانی

ژانر : عاشقانه

خلاصه رمان تقاص : سالها پیش … وقتی هنوز چشم به دنیا باز نکرده بودم حوادثی رخ داد که تاثیرش را مستقیم روی زندگی من و تو گذاشت … شاید هیچ کس تصورش را هم نمی کرد یک عشق اتشین در گذشته باعث یک عشق اتشین دیگر در آینده شود … اما به خاطر زهری که گذشتگان از عشق چشیدند عشق ما نیز باید طعم زهر به خودش بگیرد … باید تقاص پس بدهیم … هم من هم تو … تقاص گناهی که نکردیم …

 

نویسنده: هما پور اصفهانی

ژانر : عاشقانه

خلاصه رمان قرار نبود : داستان درمورد دختری به اسم ترساست که دو سال پشت کنکور مونده الان منتظر جواب کنکوره . مادر ترسا چند سال پیش فوت کرده ترسا با پدر و مادربزگش( عزیزجون) زندگی میکنه.خواهر بزرگش هم ازدواج کرده .ترسا آرزو داره که بره کانادا و اونجا ادامه تحصیل بده ولی پدرش به دلیل تجربه ی تلخی که در رابطه با فرستادن آتوسا(خواهر ترسا)به خارج داشته تحت هیچ شرایطی راضی نمیشه که ترسا رو بفرسته کانادا، به همین خاطر همین ترسا و دوستاش سعی دارند با همفکری هم راه حلی برای راضی کردن پدر ترسا پیدا کنند که موفق هم میشند ولی برای عملی شدن این راه حل یه سری اتفاقاتی میفته و شخصی وارد زندگی ترسا میشه که مسیر زندگیشو عوض میکنه،…

 

نویسنده : نگاه عدل پرور

ژانر : عاشقانه ، همخونه ای

خلاصه رمان طلایه : داستان درباره ی دختری است به اسم طلایه با اصلیت اهوازی که ساکن اصفهان است.روزی طلایه که از قضا خانواده ای متدین و مذهبی دارد به تولد دوستش دعوت شده و باکلی خواهش و التماس رضایت مادرش را مبنی بر رفتنش به جشن جلب می کند اما بعداز شرکت در جشن متوجه جو ناسالم آنجا شده و تصمیم به ترک مهمانی میگیرد که وقتیموضوع را با دوستش درمیان میگذارد فریبا مانع از رفتن او شده و او را تا نیمه شب نگه می دارد.بالاخره با کلی خواهش فریبا رضایت میدهد طلایه را همراه یکی از پسرها به نام اشکان کهاو هم حال طبیعی نداشته راهی خانه کند.

در راه بازگشت اشکان طلایه را به ویلایی در آننزدیکی می برد ، طلایه که انتظار چنین چیزی را نداشته از شدت ترس بیهوش میشود و وقتیبهوش میاد درد عجیبی در بدن خود حس می کند و خود را داخل ویلا میبیند.از چیزی که ممکن است برایش بوجود آمده باشد به شدت میترسد و از ویلا فرار کردهو به سختی خود را به خانه میرساند.بعد از آن شب او که گمان میکرده حجب و حیای خود را از دست داده از ترس آبرو همه ی خواستگارانش را که همگی شیفته ی زیبایی او می شدند با هزار بهانه رد کرده تا اینکه…

 

نویسنده : مریم ریاحی

ژانر : عاشقانه ، همخونه ای

خلاصه رمان همخونه : دختری به اسم یلدا که به دلیل فوت مادر و پدرش با یکی از دوستان صمیمی پدرش زندگی میکنه.بچه های اون مرد(حاج رضا) خارج از کشور هستن بجز پسر کوچکش که به دلایلی از پدره کینه به دل داره و اونم تصمیم داره از ایران بره…

دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی

خلاصه اینکه حاج رضا با شرط و شروط خاصی از یلدا میخواد که با همین پسر کوچیکه(که تابحال یک بارم یلدا رو ندیده)که اسمش شهابه ازدواج کنه و به مدت شش ماه با هم تو یه خونه زندگی کنن.اخلاق شهاب هم از اون جوریاست که نمیشه با یه من عسل نگاشون کرد.مغرور از خود راضی و در عین حال خوشتیپ و جذاب قصد اصلی حاج رضا این بود که اونا به هم علاقه مند بشن.در این بین اتفاقاتی میفته و حرفهائی زده میشه و روزهائی میگذره که شرحش رو باید خودتون بخونین…

 

نویسنده : فرشته ملک زاده

ژانر : عاشقانه ، همخونه ایی ، دانشگاهی ، کلکلی

خلاصه رمان مهنان زندگی : سایه دختری مهربان و جذاب پر از غرور و لجبازی است .وجودش سرشار از عشق به خانواده است ،خانواده ای که ناخواسته با یک تصمیم اشتباه در گذشته همه آینده او را دستخوش تغییر میکنند … پایان خوش

 

نویسنده : مهسا نجف زاده

ژانر : عاشقانه

خلاصه رمان تو هنوز اینجایی : دختری برای این که پدرش رو از ورشکستگی نجات دهد با پدر شوهر آینده اش قرار میذاره که اگه اون طلب پدرش رو پرداخت کنه در عوض اون با پسرش که به دختره علاقه داره ازدواج کنه ولی دختره هیچ حسی به پسره نداره.

 

نویسنده : f javid

ژانر : عاشقانه ، طنز

خلاصه رمان تقلب : در مورد دختر شاد و سرزنده ای به اسم نادیا هست که همه نانادی صداش میکنن و خدای تقلبه. کل چهار سال دبیرستان رو با تقلب به انتها رسونده و دریای راههای تقلبه و انقدر حرفه ای که تا به حال سابقه تقلب گرفتنه ازش رو هیچ بنی بشری به چشم ندیده اما از بد روزگار بالاخره دستش برا یه نفر رو میشه و این سراغاز یه تنفر عمیق و شاید در انتها عشقی بزرگ و پر از تجربه های ریز و درشتی که بالاخره ببینیم نقلب توانگر کند مرد را یا نکند!

 

نویسنده: VANIA.b

ژانر : طنز ، همخونه ای ، کلکلی ، عاشقانه

خلاصه رمان دلواپس توام : درباره دختریه که بعد از ازدواج خواهرش،یه مشکلاتی براش پیش میاد که مجبورمیشه بره و توخونه دامادشون برای مدتی زندگی کنه… تو اونجا اتفاقی براش پیش میوفته که اصلا فکرشم نمیتونسته بکنه…زندگی بیخیالو روحیه سرخوشش توی اون عمارت دچار تغییر میشه…

 

نویسنده : VANIA.b

ژانر : عاشقانه

خلاصه رمان انتخاب دوم : داستان درمورد یک انتخابه…یک انتخاب که اولویت اول نیست،و خیلی سخته برای کسی که تمام دنیاتو بافکر به اون ساختی اولویت دوم باشی…انتخاب جایگزین باشی.

 

نویسنده : مدیا خانم

ژانر : انتقامی ، عاشقانه

خلاصه رمان دژکوب : بهراد ، مرد زخم دیده ایست که فقط به حرمت یک قسم آتش انتقام را روز به روز در سینه بیشتر و فروزان تر میکند.. سرنوشت او را تا لبه ی پرتگاهی پیش میبرد که در آن سوی آن چیزی جز تاریکی نیست.. بی آنکه بداند این بار تاریکی همان روشنایی صبح زندگی اش بوده که حالا جای به شب داده..پایان خوش

 

نویسنده : بهاره حسنی

ژانر : عاشقانه ، اجتماعی ، همخونه ای

خلاصه رمان خشت و آینه : پسری که از خارج میاد تا یه دختر شیطون و غیر قابل کنترل رو تربیت کنه…این کار واقعا متفاوت خواهد بود. شخصیتها و نوع داستان متفاوت خواهند بود. در این کار شخصیت اولی خواهیم داشت که پر از اشتباه است. پر از ندانم کاری. پر از خامی و بی تجربگی.

می خواهیم که با هم و در کنار شما به یک پختگی و ثبات شخصیتی در او برسیم. یک بلوغ ذهنی. شخصیت متزلزل و کوچک داستان ما، در انتها پخته و با ثبات و آرام خواهد شد. کسی که با همه کس و همه چیز سر ناسازگاری و عناد دارد، در انتها بالغ و فهیم می شود. حالت باری به هر جهت بودن او رشد خواهد کرد و تبدیل به کسی خواهد شد که برای اهدافش تلاش خواهد کرد. در این داستان عشق هم خواهیم داشت. عشق و علاقه هایی متفاوت. عشقی پاک. عشقی که خود رشد می کند و می رویاند. عشقی که ورای نیاز های پیش پا افتاده و زمین گیر است. عشق ناپاک هم خواهیم داشت. چیزی که در نهایت محکوم به فناست. چون که از همان ابتدا هم نبوده است. نمی توان چیزی که نیست را هست کرد…

 

نویسنده : الف کلانتری

ژانر : عاشقانه ، اجتماعی

خلاصه رمان تقابل : داوود با قدم هایی خسته و دلی شکسته، به دنبال راهی برای التیام دردی ست که به جانش افتاد.قصه ی غصه هایش از او مرد سرسختی ساخت که با دنیا هم سر جنگ داشت و این بین، به ازای سوختن عزیزترینش؛ عزیزترین دیگری را سوزاند به شعله ی انتقام…

 

نویسنده :shazde koochool

ژانر : عاشقانه ، اجباری

خلاصه روشنایی مثل آیدین : درباره ی دختری به نام دنیا هس که از بچگی با پسر خاله اش میثاق به شدت مچ بوده و در ادامه میثاق با دختری به نام فریبا می خواد ازدواج کنه و دنیا هم با پسر عموی فریبا نامزد می شه. اما طی قراری که بابابزرگ فریبا و پسر عموش می زارن فریبا و پسر عموش با هم عقد می کنن تا به ثروت برسن. به سر میثاق می زنه و می گه که خالا که این پسر عشق من را گرفته من هم به نامزدش دنیا رحم نمی کنم.

دنیا با کمال بی رحمی مورد تعرض میثاق قرار می گیره و بعد می فهمه که بارداره و مجبور می شه باهاش عروسی کنه. میثاق به شدت پشیمونه و می خواد دل دنیا را به دست بیاره اما دنیا باهاش راه نمی اد و برای ادامه تحصیل می ره سوئد. داستان پر فراز و فرودی هس که نثر زیبایی داره و به دل می نشینه

 

نویسنده : مریم مولایی

ژانر : عاشقانه ، انتقامی

خلاصه رمان کنت نعنایی : شایدنگاه اولت که پرغروربودمرابه دام انداخت، یاشایدنگاه عاشقانه ات مراازخودبیخودکرد،فقط می دانم!من اسیرچشمان سیاه توشدم.تو چه؟مرادوست داری؟یافقط بازیچه ایی برای هوسهایت هستم.یاشایدهم این آدمیان هستن که نمی گذارن این من عاشق به تویی معشوق برسم . نمی دانم’ولی توبمان من لطیفم،شکننده ام کمکم کن. نگذار بازی هایی این زمانه مراتامرزنابودی ببرندواحساساتم رابه آتش بکشن

 

نویسنده : معصومه آبی

ژانر : اجتماعی

خلاصه رمان جایی نرو : یک زن، یک مرد، دو شخصیت متضاد ، دو زندگی متضاد… وقتی کنار هم قرار بگیرن، چی پیش میاد؟!گاهی زندگی بازی هایی با آدم میکنه که غیرقابلِ پیش بینیِه کیانمهر و ترانه ، برنده ی این بازی میشن یا بازنده؟!میتونن جای نداشتنهای هم رو پر کنن؟!

 

نویسنده : سارا

ژانر : عاشقانه ، اجتماعی

خلاصه رمان در امتداد باران : وکیل جوان و موفقی با پیشنهاد عجیبی برای حل مشکل دختری از طریق خواندن دفتر خاطراتش مواجه میشود و در همان ابتدای داستان با خواندن صفحه اول شوکه میشود … این رمان برداشتی آزاد است از یک اتفاق واقعی…

 

نویسنده : sara bala

ژانر : ازدواج اجباری

خلاصه رمان ازدواج اجباری : داستان درباره ی دختری به اسم بهار هستش که یه روز موقع برگشت از مدرسه متوجه ماشین ناشناسی جلوی در خ و نه شون میشه که ….

 

نویسنده : الهام . ح

ژانر : اجباری ، عاشقانه ، همخونه ایی 

خلاصه رمان اگر چه اجبار بود : همه چیز برای من یک بازی بود.. یک بازی تلخ و اجباری..اصلاً نمیدونستم با این بازی چی به سر خودم و اون بیچاره میاد..فقط برام آبروی بابام مهم بود..اما اون بیچاره..!! تقصیری نداشت.. مجبور بودم در برابر نگاه های سرد و پرسشگرانش فقط سرمو بندازم پایین و سهم اون فقط سکوت بود..سکوت…!! دختری زجر کشیده…بی گناه مجازات میشود و در این مجازات پسری را هم با خود شریک میکند…نمیخواهد..اما برای حفظ آبروی پدرش مجبور میشود..همه چیز اجبار است…!

 

نویسنده : الف کلانتری

ژانر : عاشقانه ، اجتماعی

خلاصه رمان یغمای بهار : دلارای ایلیاتی با فرار از بند اسارت، خود را به بهشت شانه های مردی رساند که خان بود و سیبی ممنوعه…

 

رمان های پرطرفدار ایرانی با توجه به تعداد درخواست کاربران لیست شده است

 

همچنین مطلب زیر هم توصیه می شود :

پرخواننده ترین رمان های ایرانی

درباره Soheil_Gh :

رمان باورم کن ، پوکر ، یکشنبه غم انگیز ، اسطوره ، شاه شطرنج ، قتل کیارش ، ته دیگمو پس بده، در همسایگی گودزیلا ،همسایه من ، تیدا زاده نور یا تاریکی ، دون جوانی ، فصل بادبادک ها ، یک اس ام اس ، من و تو او دیگری ،آبنبات چوبی و ..‌‌خوبن

میشه یک سری رمان که شخص مرد داستان ادمی تخس. مغرور سرد باشه مثل با من بمان کاشانی و نامهربان من کو بهارلویی معرفی کنید

رمان پوکر عالیهه?? و همچنین ترانه های نیمه شب اینارو هم حتما بذارید تو لیستتون.لطفا?

مرررررسی از ادمین که اسطوره رو اولین قرار داد.تو عمرم به زیباییه قلبم اسطوره رمانی نخونده بودم.تب رو هم که اثر همون نویسندس خوندم ولی متاسفانه مثل اسطوره اون جذابیت رو نداشت.امیدوارم امثال پگاه جان در جمع نویسندگان زیادتر بشه

آقا من جدیدا خیلی اتفاقی به یه پیج رمان توی اینستا برخوردم که برخلاف انتظارم به طرز عجیبی خوب و خلاقانه بود، توروووو خداااااا تو پیجتون بذاریدش، حتما یکی دو قسمتشو بخونید، اسمش یک عاشقانه ی پیچیدست، اسم پیجشم bookgirl_2a

بچه ها رمان بی بهانه فقط پارت اول خوندم اما بقیه شو نتونستم پیدا کنم.لطفا اگر دارید شر کنید.

با سلام میخواستم بدونم نویسنده ای که اسمشون بالای کتاب ها p.*e*g*a

*H مینویستن همون خانم پگاه رستمی هستن؟؟؟

سلام نه دوست عزیز فرق دارن

سلام. اسم رمان می خواستم. خلاصش :دختره از سر عقد فرار می کندوبه شهر دیگه میرود وچون خانه نداردمجبور برای اجاره خانه صیغه نوه یک پیرزن شود. بعد چند سال پیرزن فوت می کند و درختم او دخترمتوجه می شود صیغه همان پسری شده که از سر عقد او فرار کرده.

سلام متاسفانه اطلاع ندارم

سلام من نصف رمان‌تراکم تنهایی را خوندم‌بقیه اش هیچ جا نیست دارم دیوونه میشم میتونید کمک‌کنید

سلام نویسنده ادامه نداده دوست عزیز

سلام رمان اسطوره، بانوی قصه، زیتون عالین

سلام من چطوری میتونم با شما همکاری کنم من نویسنده هستم

سلام در انجمن عضو شوید و رمان خودتون را تایپ کنید

رمان اسطوره واقعا خوبه اما من با خوندن رمان یانار عاشق این رمان شدم پیشنهاد می کنم بخونید واقعا زیبا نوشته این نویسنده ی عزیز

کسی اسم اون رمانه ک دختره مجبور میشه با پسرخالش ازدواج کنه بعدش همخونه میشن و عاشقش میشه رو کسی میدونه؟

از این رمان های پرطرفدار ایرانی لطفا بذارید

بزودی حتما

افسونگری از جنس غم و شاه ماه من باش هم عالین

نبود اسم رمان گناهکار کاملا تویه ذوق میزنه .گناهکار فوق العادس. توسکا .کی گفته من شیطونم. اگه گفتی من کیم. جرعت حقیقت.بغض تنهایی.ته دیگمو پس بده. دختر سرکش.واحد روبه رویی. درهمسایگی گودزیلا.درمسیر آب و آتش. داوطلب عشق و خیلی رمان زیبایه دیگه که شما نگفتین

بزودی لیست دوم رمان های پرطرفدار ایرانی رو آماده میکنیم و حتما در اون لیست درج میکنیم

من همه این رمان هایی که گذاشتین خوندم لطفا بازم رمان معرفی کنید

از نظرات دوستان هم استفاده کنید رمان های خوبی معرفی میکنند

رمان آسمان دیشب آسمان امشب، بعداز آن شب هم خیلی خوبن

۱۰۰۰۰ ستاره میدم به این رمانها

همه این رمان ها بهترین هستند

من بیشتر رمان هایی که نام می بریدو خوندم به علاوه کلی رمان های دیگه ولی هیچ کدوم به اندازه ذهن خالی هماپوراصفهانی قشنگ نبودند

دقییییقا ذهن خالی بهترین رمان عمرم بود

اسطوره،تب،مومیایی،شاه شطرنج،عقیق،باران،زمستان داغ و پاییز بی مهر بنظرم فوق العاده ان…

واقعا همه شون عالی هستن

رمان گناهکار یه رمان عالیه هیجانی و عاشقانه حتما بخونیدش

سلام درسته رمان جذابی هست

رمان داری میری واقعا قشنگه مثل رمان های گناهکار و اسطوره

بله بله

جا داره رمان هرمیس رو هم تو لیست بذارید.. فوق‌العاده است

فصل دومشم خوندین؟

فصل دومش اومده؟؟من پیدا نمیکنم

هیچ کدوم از رمانایی که در بالا نام برده شد حتی به گرد پای رمان دون جوانی هم نمیرسن به کسایی که طرفدار رمان هایی مثل اسطوره هستن پیشنهاد میکنم حتماااا حتما رمان دون جوانی رو بخونن.

رمان سفر به دیار عشق بهترین رمانی بود که من تابحال خوندم،عاااالیه

ممنون از نظرتون?

اونکه فوق العادس

سلام یک رمان ایرانی که شخصیت مردی به اسم عقاب داشت و دختر و پسر فامیل هم بودن به قلم یک نویسنده مرد بود رو میدونید؟

سلام خلاصه رمان رو میدونی ؟

سلام.ممنون بابت رمان های فوق العاده تون.خدا قوت واقعا.

سلام متشکرم نظر لطفتونه

رمان اسطوره و گناهکار بهترین رمان هاییه ک تا بحال خوندم …

بله بله

به نظرم بهترین رمان اونیه که بتونه حس اون شخصیتو به تو القا کنه.من عاشق رمانای سفر به دیارعشق ،آدم و حوا،آسمانی ها،بگذار آمین دعایت باشم،طلاهای این شهر ارزانند،ازدواج توتیا،روز نود و سوم،قشاع،اسطوره،پانتی بنتی و ……..

سلام رمان اسطوره عالیه سه بار خوندم میشه رمان های جدیدتر معرفی کنید همه یک بار خوندم

رمان داری میری واقعا قشنگه مثل رمان های گناهکار و اسطوره

مرررررسی از ادمین که اسطوره رو اولین قرار داد.تو عمرم به زیباییه قلبم اسطوره رمانی نخونده بودم.تب رو هم که اثر همون نویسندس خوندم ولی متاسفانه مثل اسطوره اون جذابیت رو نداشت.امیدوارم امثال پگاه جان در جمع نویسندگان زیادتر بشه

هر رمانی که تو فاز تیدا زاده ی نور یا تاریکی باشه رو معرفی کنین

وای رمان بی بهانه عااااالیه به همه شدید پیشنهاد میشع

توی برنامه رمان کده هست ازبازاردانلودکن

سلام و خسته نباشید میشه مجموعه رمانهای خانوم محدثه فارسی رو بزارید؟باتچکر

سلام در کانال ناول کافه همه رمان هاشون هست آدرس کانال: t.em/novelcafe_ir

رمان طلاهای این شهر ارزانند هم در لیست نبود

من کلی رمان با قلم بسیار خوب خوندم در این لیست نبود

اسامی رمان های مدنظرتون رو بفرمایید تا لیست های آپدیت شده رو به زودی در سایت بذاریم

میشه یک سری رمان که شخص مرد داستان ادمی تخس. مغرور سرد باشه مثل با من بمان کاشانی و نامهربان من کو بهارلویی معرفی کنید

بیشتر رمان ها دیگه شبیه هم شدن با موضوع یکسان یکی در عمارت هست یکی از مرد رویاهاش تعریف میکنه

من عاشق رمان اسطوره ام

میشع معرفی کنید؟

رمان های پر طرفدار در این پست نام برده شدن، برای دانلود به کانال ما مراجعه کنید

رمان سفر به دیار عشق خیلی خیلی خوب بود همینطور جن‌گیری شیدا و گناهکار و اسطوره اینا از بهترینا هستن

رمان های مودب پور هم عالین

کسی لینک دانلود رمان گناهکار رو داره یا حتی پی دی اف شو برام بتونه بفرسته

رمان اگر چه اجبار بود و افسونگر بهترین هستن

چند رمان که قلم قوی و فوق العاده جذابی دارند ولی در لیست بالا ذکر نشده اند: شاه شطرنج، زهر تاوان، کبوتر، گناهکار سجاده نشین، بن بست، بانوی قصه، بن بست بهشت، زنانه یا مادرانه، زندگی خصوصی، طلوع از مغرب، طلاهای این شهر ارزانند، بگذار آمین دعایت باشم، زیتون، آسمان دیشب آسمان امشب، توسکا، جدال پر تمنا، ناگفته ها و سفر به دیار عشق

سلللللللام ممنون میشم رمان پرطرفدارخواهرشوهر رو هم بزارید

رمان طلایه و تقاص چند بار خوندم

سلام لینک های دانلود ندارن؟

سلام فقط معرفی هستند برای دانلود این رمان ها در کانال ما عضو شوید

عالییین بیشتریاشو خوندم

رمان اسطوره خیلی خوب بود من چند بار خوندم

اسطوره،تب،مومیایی،شاه شطرنج،عقیق،باران،زمستان داغ و پاییز بی مهر بنظرم فوق العاده ان…

دیدگاه

برای دریافت جدیدترین مطالب در ایمیل خود ، در خبرنامه ما عضو شوید

█ تبلیغات در مجموعه ناول کافه

█ انجمن ناول کافه

█ تماس با ما






دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی




































دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی
























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































‘ );
w.anetworkParams[ ad.id ] = ad;
d.write( ” + ‘pt>’ );
})( this, document );

دانلود رمان در آغوش مهربانی توضیحات رمان در آغوش مهربانی: داستان در مورد دختری به نام روژانه که یه دختر شر و شیطون و در عین حال مهربونه… این دختر هیچوقت اجازه نمیده حقش پایمال بشه و اگه ببینه حق کسی رودارن به زور میگیرن از اون طرف هم دفاع میکنه… داستان از اونجا شروع میشه که پدر و مادر روژان فوت کردن و وکیل خونوادگی که دوست صمیمیه پدر روژان بود میاد در مورد […]

ما را از طریق کانال دنبال کنید.
































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































‘ );
w.anetworkParams[ ad.id ] = ad;
d.write( ” + ‘pt>’ );
})( this, document );

تمامی حقوق مطالب برای مرجع دانلود کتاب محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.






دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی




































دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی
























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































‘ );
w.anetworkParams[ ad.id ] = ad;
d.write( ” + ‘pt>’ );
})( this, document );

دانلود رمان مانی ماه توضیحات رمان مانی ماه: مانی ماه، مادر و پدر و برادر خود را در تصادفی از دست میدهد مانی در خانه عمو خود زندگی میکند. زندگی که نه کلفتی، چون تمام کارها با اوست.. او فقط از صبح باید به دستورات زن عمو، پسر عمو، عمو و… گوش کند او که دانشجو بود حق درس خوندن از او سلب شده. حتی خواستگار هم که برایش میاید از ترس پسر عمو حق […]

ما را از طریق کانال دنبال کنید.
































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































‘ );
w.anetworkParams[ ad.id ] = ad;
d.write( ” + ‘pt>’ );
})( this, document );

تمامی حقوق مطالب برای مرجع دانلود کتاب محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی
دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی قدیمی
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *