داستان سریال بانوی عمارت

دوره مقدماتی php
داستان سریال بانوی عمارت
داستان سریال بانوی عمارت

اختصاصی تاپ ناز, ?️ فیلم و سریال

سریال بانوی عمارت یکی از سریال های جدید شبکه سوم سیما است که در 36 قسمت 45 دقیقه ای تهیه شده است. این سریال به نویسندگی احسان جوانمرد نگارش شده است.

دوره مقدماتی php

سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه است که مقطعی از زمان قاجار را روایت می کند و در لایه های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده است.داستان سریال بانوی عمارت

با گذشت چند ماه از اتمام تصویربرداری و مراحل فنی سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیز الله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی این سریال اینروزها در نوبت پخش قرار دارد.

تهیه کننده سریال «بانوی عمارت» در خصوص زمان پخش این سریال گفت: سریال به احتمال زیاد از ۸ آذر ماه از شبکه سوم سیما پخش می شود.

پانته‌آ پناهی‌ها / علیرضا شجاع نوری / اندیشه فولادوند / غزل شاکری / رامتین خداپناهی / سیروس میمنت / حسام منظور / شبنم فرشاد جو / مینا وحید / نیکی نصیریان / مهتاج نجومی / صالح میرزا آقایی / احسان امانی / محمد فیلی / فریدون سورانی / حسن سرچاهی / احمد یاوری / مریم مؤمن / پاوان افسر / مهری آل آقا / صادق ملک / مجید سعیدی / سعید بحرالعلومی

 

عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:

کارگردان: عزیز الله حمید نژاد،تهیه کننده:مجید مولایی – مدیرتصویربرداری: علیرضا رنجبران – طراح صحنه: داریوش پیرو – طراح لباس: ژاله زکی زاده – طراح گریم :مجید اسکندری – مدیرتولید :آرش خیری – رضا نجفی – نویسنده:احسان جوانمرد – صدابردار: محمد شیوندی – تدوین:حسین غضنفری – رضا کردبچه – موسیقی: فردین خلعتبری – صداگذاری و میکس:آرش اسحاقی – گیسو آزاد روش – عکاس:علی حمید نژاد

آهنگ تیتراژ این سریال را محسن چاوشی خوانده است.

«بانوی عمارت» که عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند در شهر های تهران، کاشان و قزوین تصویربرداری می شود.
سریال کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده آن است. در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در آن نمایان است.

برخی از شخصیت‌های‌ تاریخی دراین سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که بعنوان مثال یکی از شخصیت‌های‌ ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا این که ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما اینگونه که آنرا در درام خودمان استفاده می کنیم چرا که قبل از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویداد های تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیش بردن قصه داشته باشیم.

چه شد که بار دگر یاد آشنا کردی چه شد که شیوه بیگانگی رها کردی
به قهر رفتن و جور و جفا شعار تو بود چه شد که بر سر مهر آمدی وفا کردی
منم که جور و جفا دیدم و وفا کردم تویی که مهر و وفا دیدی و جفا کردی

بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی
بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال بانوی عمارت محسن چاوشی

بیا که با همه نامهربانیت ای ماه خوش آمدی و گل آوردی و صفا کردی
اگر چه کار جهان بر مراد ما نشود بیا که کار جهان بر مراد ما کردی
بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی

بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی
بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی
بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی

دانلود

 

داستان‌های عاشقانه و مثلث‌های عشقی، همیشه برای مخاطبان جذابند و فیلم‌ها و سریال‌هایی که به نحوی روی این مسئله تمرکز می‌کنند طرفدار‌های زیادی دارند.

مخصوصا اینکه این عشق در روزگاری متفاوت با آنچه در آن به سر می‌بریم اتفاق بیفتد و اضلاع این مثلث عشقی در اندرونی عمارت پادشاهی حضور داشته باشند.

نویسنده و کارگردان «بانوی عمارت» در کنار قصه جذاب، طراحی صحنه قابل قبول و انتخاب درست بازیگران، از این روابط پیچیده و مثلث‌های عشقی متعدد برای بالاتر بردن جذابیت سریال استفاده کرده اند.

بیایید از ابتدای سریال تا اینجا، مثلث‌های عشقی را مرور کنیم.

مثلث اول: فخر الزمان / ارسلان و رشید

داستان با ابراز عشق شازده ارسلان قاجار به فخرالزمان شروع می‌شود. آن هم در شرایطی که میرزا اسد شالچی، برادر فخرالزمان به حاج فتاح قول داده است تا خواهرش را به عقد رشید، پسر او در بیاورد.

همه چیز مهیای این ازدواج می‌شود، اما سر بزنگاه، شازده ارسلان از قدرتش استفاده می‌کند و با برگزاری آزمون قهوه قجری و گذاشتن رشید بین دوراهی عشق و مرگ، او را از میدان رقابت بدر می‌کند.

حاج فتاح، خواستگاری اش را پس می‌گیرد و ارسلان، پیروز اولین مثلث عشقی سریال می‌شود.

مثلث دوم: ارسلان / فخر الزمان و بهجت

با باز شدن پای بهجت الملوک (همسر اول ارسلان) به عمارت قجری، مثلث دیگری شکل می‌گیرد. ابتدای سریال بهجت به عنوان یک دیوانه برای درمان به کشور عثمانی فرستاده شده و هیچ کس امیدی به بازگشت‌اش ندارد.داستان سریال بانوی عمارت

درست زمانی که بعد از یک سری مشکلات، عشق میان ارسلان و فخرالزمان مجددا پررنگ شده، سر و کله بهجت پیدا می‌شود. او هیچ نشانه‌ای از جنون ندارد و اتفاقا کاملا سرحال است.

حالا فخرالزمان باید عشق به ارسلان را با بهجت سهیم شود و از طرفی، بهجت هم باید تحمل کند که عشق چندین و چند ساله اش را به راحتی در اختیار دختری جوان بگذارد.

مثلث سوم: ارسلان / فخرالزمان و طلا

هنوز مدت کوتاهی از ماجرای بازگشت بهجت به عمارت نگذشته، فخرالزمان متوجه می‌شود که ارسلان با زن دیگری به اسم طلا رابطه دارد. زنی با چشم‌هایی زیبا که ارسلان او را در عمارت دیگری پناه داده و مدام به او سر می‌زند و سه شب در هفته را مخفیانه در آنجا می‌گذراند.

ماجرا از جایی پیچیده می‌شود که فخرالزمان درباره شغل پیشین طلا یعنی حجامت مردان می‌شنود و درست همان شب، آثار حجامت را روی پشت شازده ارسلان می‌بیند.

او با دیدن این نشانه، تصمیم می‌گیرد خودش را از قید عشق به ارسلان رها کند و به خانه پدری‌اش برگردد که البته متوجه می‌شود کل این مسئله سوءتفاهم بوده و ارسلان تمام این مدت، از خواهرش طلا مراقبت می‌کرده است.

مثلث چهارم: ارسلان / بهجت و طلا

همزمان با مثلث سوم، راز مثلث چهارم هم برملا می‌شود. رازی که نشان می‌دهد بهجت الملوک هم سال‌ها قبل از قضیه طلا مطلع شده و آن را به حساب خیانت ارسلان به خودش گذاشته است.

تمام این سال‌ها به خیال اینکه ارسلان، طلا را دوست دارد خودش را از او دور کرده و در تنهایی خودش خون خورده است. حالا میفهمد که تمام آن سال‌ها به خیال این خیانت جوانی و خوشحالی اش را به هدر داده است.

مثلث پنجم: ارسلان / فخرالزمان و جواهر

بعد از پایان ماجرای طلا، با فاش شدن راز لال نبودن سکینه، جواهر خدمتکار مخصوص خواهر ارسلان، توی دردسر می‌افتد. همه متوجه می‌شوند که تمام این سال‌ها جواهر، سکینه را مجبور می‌کرده تا به بهجت داروی اشتباه بخوراند و او را به جنون بکشاند.

جواهر در اعتراف‌هایش، از رازی سیزده ساله پرده برمی‌دارد و می‌گوید که تمام این سال‌ها به ارسلان علاقه داشته و هدفش از خدمت کردن به افسر، این بوده که روزی افسر مقدمات وصال او با برادرش را فراهم کند.

درست است که هنوز نمی‌توان به عشق جواهر به ارسلان مطمئن بود، اما این صحبت باعث شد تا ذهن ارسلان درگیر شود.

مربع عشقی: ارسلان / بهجت، فخرالزمان، جواهر با ابراز عشق جواهر

به ارسلان، ماجرای عاشقانه عمارت قجری تکمیل می‌شود. اگر عشق جواهر واقعی باشد، دیگر زنی (غیر از خدمه‌های سطح پایین) داخل عمارت نمانده است که برای ابراز عشق به ارسلان خودش را فدا نکرده باشد.

بهجت چهارده سال از عشق او سوخته و هیچ وقت نتوانسته عشقی از او دریافت کند. جواهر سیزده سال خوش خدمتی کرده تا بالاخره یک روز بتواند از عشق ارسلان سیراب شود و فخرالزمان هم که تازگی به این جمع پیوسته و درگیر عشق ارسلان است. در واقع می‌توان گفت: در «بانوی عمارت» پا از مثلث عاشقانه فراتر رفته و با مربع عشقی روبه رو هستیم.

 

در نظرسنجی نهم دی ماه ۱۳۹۷ سریال تلویزیونی بانوی عمارت شبکه سه سیما در جلب نظر مخاطبان از دیگر سریال‌های در حال پخش پیشی گرفت.

بر اساس این نظر سنجی با نمونه آماری ۴۰۶ نفر از افراد ۱۲ سال و بالاتر، ۶۶ درصد از پاسخگویان، بیننده حداقل یکی از سریال‌های درحال پخش از شبکه‌های تلویزیونی بوده اند و از این میزان ۵۶ درصد سریال‌های جدید «مینو»، «بی‌قرار۲»، «بانوی عمارت»، «افسانه اوک‌نیو» و «خانواده جدید» را تماشا کرده‌اند.

سریال «بانوی عمارت» شبکه سه سیما در میان سریال‌های جدید گوی سبقت را از دیگر سریال‌ها در جذب مخاطب ربوده و۴۷ درصد مخاطبان را به خود اختصاص داده است. از این میزان بیش از ۹۳درصد در حد «زیاد» و کمتر از ۷ درصد در حد «کم» از این سریال ابراز رضایت کرده‌اند. در میان جنبه‌های مختلف سریال «بانوی عمارت»، ۹۲ درصد از بینندگان این سریال از نظر «جذابیت داستان سریال»، ۹۱ درصد از بازی هنرپیشه‌ها ، ۹۱درصد از تیتراژسریال در حد «زیاد» و ریتم وقوع حوادث ۸۳ درصد در حد «مناسب»دانسته‌اند.

در این نظرسنجی سریال «بی‌قرار۲» شبکه دو سیما پس از بانوی عمارت در فهرست علاقه‌مندان به سریال‌های جدید سیما قرار گرفته و آمار ۲۹ درصد از این تعداد را به خود اختصاص داده‌است. از میان بینندگان سریال «بی‌قرار۲» نیز ۸۵درصد در حد زیاد و ۱۲ در صد در حد کم از این سریال راضی بوده‌اند. در میان جنبه‌های مختلف جذابیت این سریال بازی هنرپیشه‌ها در حدود ۸۷درصد نظر بینندگان را جلب کرده است.

سریال «مینو» با ۱۵ درصد پس از این دو سریال در جلب نظر مخاطبان قرار داشته و در میان سریال‌های خارجی نیز «افسانه اوک‌نیو» شبکه سه با ۱۶ درصد در صدر قرار گرفته است.

در این نظر سنجی ۲۰ سریال تکراری نیز که از شبکه‌های سیما در این تاریخ روی آنتن رفته اند نیز بررسی شده است که ۹ سریال بیش از ۱۰درصد بیننده داشته‌اند. ازاین میزان سریال پایتخت۴ با ۳۲درصد بیننده پربیننده تر از بقیه سریال‌های تکراری بوده است و توانسته نظرغالب مخاطبانش را جلب کند.

 

احسان جوانمرد، نویسنده سریال بانوی عمارت درباره واقعی بودن شخصیت‌های این سریال توضیحاتی ارائه داد.

جوانمرد نوشت:

در پاسخ به پرسش‌های اخیر:

یک: ظاهرا عده‌ای از مخاطبان سریال به قصد آشنایی بیشتر با شازده‌ ارسلان‌میرزای قاجار، به سراغ کتب تاریخی و اینترنت رفته‌اند.

ضمن ابراز خوشحالی از علاقه این دوستان به تاریخ باید عرض کنم که قصه سریال بانوی عمارت و شخصیت‌هایش یکسره مبتنی بر خیال بنده است و ارسلان و فخری و افسر و اسد و بقیه، همگی آدم‌هایی خیالی هستند که در بستر تاریخ واقعی زندگی می‌کنند.

در سالی که ناصرالدین‌شاه به دست میرزا رضای کرمانی کشته می‌شود، شازده ارسلان و بقیه درگیر این ماجراهای واقعی می‌شوند. تنها سه شخصیت میرزا رضای کرمانی و کلنل کاساکوفسکی و ابوتراب نظم‌الدوله از دل تاریخ وارد قصه می‌شوند و البته حضور کوتاهی دارند.

سایر شخصیت‌ها و وقایع فیلم همگی خیالی هستند و قصه حاصل برخورد خیال نویسنده با واقعیت تاریخ است.

دو: شاهزاده یا شازده لزوما لقب فرزند مستقیم شاه نبوده است. در زمان قاجار شازده‌های زیادی در دولت و دربار وجود داشتند که نسبشان به محمدشاه و فتحعلی‌شاه می‌رسیده است.

احترام و منزلت اجتماعی آنها همان‌طور که در مورد شازده‌ارسلان می‌بینید به اندازه پسران شاه نبوده است اما به هر حال شازده محسوب می‌شده‌اند و به همخونی با پادشاه افتخار می‌کرده‌اند و به همین واسطه لقب و منصب می‌گرفته‌اند.

شازده ارسلان شخصیتی خیالی است که صدها معادل در سلسله قاجار داشته است؛ کسانی که پدربزرگ یا پدر پدربزرگشان شاه بوده است. البته ارسلان یک شازده بداقبال است که دوست دارد با تلاش خودش به جایی برسد اما… باقی قصه را خودتان ببینید دیگر… ـ

 

سریال «بانوی عمارت» به تهیه‌کنندگی مجید مولایی و کارگردانی عزیزاله حمیدنژاد این روزها در حال پخش از شبکه سوم سیما است، با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شده است و قرار است فصل دوم این سریال تاریخی ساخته شود.

احسان جوانمرد نویسنده سریال «بانوی عمارت» به «صبا» گفت : قرار بود از ابتدا فصل دوم بلافاصله بعد از فصل اول ساخته شود، ولی تصمیم بر این شد که در ابتدا واکنش ها نسبت به فصل اول این سریال دیده شود. بعد از استقبال خوب مخاطبان، فصل دوم در حال حاضر طرح اولیه آن آماده است و سه قسمت آن نیز نوشته شده است.

وی ادامه داد: موضوع فصل دوم از ۱۲ سال بعد شروع می‌شود و بعضی از بازیگران فصل اول حضورشان در فصل دوم الزامیست ولی شروع ساخت، به تصمیم عوامل و مدیران سازمان صدا و سیما بستگی دارد.

گفتنی است ؛ سریال «بانوی عمارت» ملودرامی عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می‌کند و در لایه‌های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده است.

پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: ژاله زکی زاده، طراح گریم: مجید اسکندری، خواننده:محسن چاوشی ،مدیر تولید: آرش خیری، رضا نجفی ، صدابردار: محمد شیوندی، تدوین: حسین غضنفری، رضا کردبچه، موسیقی: فردین خلعتبری، صداگذاری و میکس: آرش اسحاقی، گیسو آزاد روش، عکاس: علی حمید نژاد و  امور رسانه ای: بهناز شیربانی.

بانوی عمارت یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به تهیه‌کنندگی مجید مولایی، کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و به قلم احسان جوانمرد؛ محصول سال ۱۳۹۷ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

این سریال از آذر تا دی ماه ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش شده‌است.[۱]

بانوی عمارت ملودرام عاشقانه‌ای را در مقطعی از تاریخ دوران قاجار روایت می‌کند که در این بستر به مهم‌ترین حادثه سیاسی آن زمان یعنی ترور ناصرالدین شاه توسط میرزا رضا کرمانی هم پرداخته می‌شود.

ارسلان

قبل از آغاز تصویربرداری مجموعه «بانوی عمارت» برخی بازیگران از طریق فراخوان بازیگری در این سریال حضور پیدا کردند پس از مدتی برخی با سوءاستفاده از نام این مجموعه تلویزیونی و با دریافت مبالغی وعده حضور در این مجموعه را با علاقه‌مندان بازیگری مطرح کردند که روابط عمومی این مجموعه اعلام کرد مجموعه «بانوی عمارت» تاکنون هیچ مبلغی به عنوان تست بازیگری یا سرمایه‌گذاری از هیچ علاقه‌مندی دریافت نکرده‌است و شکایت از سوءاستفاده کنندگان ازنام مجموعه و کارگردان از طریق مراجع قانونی و توسط تهیه‌کننده و کارگردان پیگیری خواهد شد.[۳]
داستان سریال بانوی عمارت






سریال بانوی عمارت که به کاگردانی عزیزالله حمید نژاد به تازگی بروی آنت شبکه سه میرود داستانی جذاب ، عاشقانه و درام را از دوره ی قاجاریان روایت می کند.داستان سریال بانوی عمارت

تهیه کننده سریال بانوی عمارت آقای مجید مولایی و نویسندگی احسان جوانمرد می باشند که قرار است برای 36 شب و به مدت 45 دقیقه مخاطبان شبکه سه سیما را به دوره قاجار ببرد.

این سریال در تهران، مشهد و قزوین فیلم برداری شده و با تم ملودرام خود تا به اینجا مخاطبان بسیاری جذب کرده است.

تیزر سریال بانوی عمارت با خوانندگی محسن چاووشی:


 

پانته‌آ پناهی‌ها، علی‌رضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن (فخر الزمان) ، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

این مجموعه تلویزیونی از ششم آذرماه، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما، پخش خواهد شد و تکرار آن ۰۲:۲۰ بامداد، ۰۹:۳۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد است.

تم داستانی سریال ملودرام عاشقانه و لحن روایت در آن کاملا جدی است به نحوی که روابط و ارتباطات شخصیت ها کاملا سرگرم کننده، واقعی و قابل درک به نظر می آید البته شباهت داستان به سریال شهرزاد نیز کاملا مشهود و محسوس است و می توان از وجه شباهت این دو سریال خوانندگی محسن چاوشی را نام برد. برخی رویدادهای تاریخی در زمان قاجار نیز در این سریال بازسازی شده اند به طور مثال میرزا رضای کرمانی را در سریال خواهیم دید و هم چنین ترور ناصرالدین شاه نیز در این سریال ساخته و پرداخته شده است.

فخرالزمان دختر شخص شناخته شده ای است که پدر خود را از دست داده، و پسر دوست پدرش خواستگار فخرالزمان می باشد که فخرالزمان مایل به این ازدواج نیست.

از طرفی برادر وی اصرار به این ازدواج دارد، اما دل این دختر پیش خواستگار دیگری گیر است که شاهزاده قجری نیز هست که قبلا ازدواج نموده و صاحب فرزند نیز شده است.

برادر فخرالزمان دلیل مخالفتش را این می داند که خاندان قجر وصله این خانواده نیست.

اما به هر حال این وصلت صورت گرفت و او با شازده ازدواج کرد.

ناصرالدین شاه که وعده مقام و منصب درباری یه شازده در روز عقد به عنوان هدیه ازدواج داده بود در همان روز ترور شد و نام فخر الزمان به عنوان عروس بد قدم شناخته شد تا جایی که خود شازده هم باور کرده بود.

در اوضاع ناآرام آن زمان قصد دستگیری شخصی به عنوان قاتل شاه داشتند و مضنون اصلی میرزا رضای کرمانی بود اما برای آرام کردن اوضاع نمیخواستند که بگویند شاه به دست تنها یک نفر کشته شده و تمام نزدیکان میرزا رضای کرمانی بازداشت کردند که یکی از آنها برادر فخرالزمان بود که شریک تجاری وی بحساب می آمد.

شازده نیز مسئول پیدا کردن قاتل و رسیدگی به پرونده قتل شاه میشود. 

از او خواستند که برادر فخرالزمان و چند نفر دیگر را معرفی کند که در نهایت عذاب وجدان این اجازه را به او نمیدهد.


باید دید که در ادامه چه اتفاقی می افتد…

مدیر تصویربرداری علی‌رضا رنجبران
طراح صحنه داریوش پیرو
طراح لباس ژاله زکی زاده
طراح گریم مجید اسکندری
خواننده محسن چاوشی
صدابردار محمد شیوندی
موسیقی فردین خلعتبری
عکاس علی حمید نژاد
امور رسانه‌ای بهناز شیربانی

به نقل از روابط عمومی سیما تصویربرداری سریال کاملا تمام شده و تدوین و مونتاژ آن نیز تا 60 درصد تمام شده است.
گفت و گوی مجید مولایی تهیه کننده سریال بانوی عمارت با ایسنا را می خوانید:

مولایی به وضعیت ساخت این سریال که به دوران قدیم و زمان ناصرالدین شاه برمی‌گردد و دشواری‌های آن اشاره کرد و در توضیحاتی درباره‌ رده‌بندی این سریال و بودجه‌ای که به آن اختصاص پیدا کرده است و در نهایت خروجی که خواهد داشت، اظهار کرد:‌ از نظر بودجه‌بندی سریال «بانوی عمارت» در سطح سریال‌های معمولی تلویزیون است. تقریبا برآورد ما کمی از سریال‌های خانوادگی و معاصر بیشتر است. آن هم به دلیل حجم بالای طراحی لباس‌ها و همچنین شرایط اجراست.

او افزود: ما بنا داشتیم پنج سال پیش سریال «بانوی عمارت» را بسازیم. اما شرایطش پیش نیامد. سپس طرح «بانوی عمارت» به چندین شورا رفت و اصلاحیه خورد و پس از آن هم درگیر کارهای دیگری شدم و اکنون آن را می‌سازم. از همان ابتدا نیز قرار بود این سریال را با بودجه کم بسازیم. این سریال تناسبی با سریال‌های الف ویژه ندارد اما تمام پتانسیل‌مان را گذاشته‌ایم که یک کار کیفی بسازیم و احتمالا این اتفاق خواهد افتاد و «بانوی عمارت» جزو سریال‌های قابل قبول خواهد بود. اما با توجه به شرایط بودجه تلویزیون با حداقل بودجه آن را می‌سازیم و این باعث تعجب مدیران سازمان خواهد بود.

مولایی درباره قصه «بانوی عمارت» با بیان اینکه سریال تاریخ را روایت نمی‌کند و ملودرامی عاشقانه است،‌ گفت: سریال کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می‌رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده آن است. در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در آن نمایان است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا شخصیت‌های «بانوی عمارت» ما به ازای بیرونی از شخصیت‌های تاریخی دارند، اظهار کرد: برخی از شخصیت‌های تاریخی در این سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که به عنوان مثال یکی از شخصیت‌های ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا اینکه ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما این گونه که آن را در درام خودمان استفاده می‌کنیم چرا که پیش از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویدادهای تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیشبرد قصه داشته باشیم.

مولایی سپس با اشاره به شخصیت‌های «بانوی عمارت» یادآور شد: میرزا رضای کرمانی کاراکتری است که در «بانوی عمارت» نقش دارد اما به طور کلی قصد ما تاریخ‌نگاری نیست. این قصه تخیلی و ساخته و پرداخته ذهن نویسنده است.

وی درباره لوکیشن‌هایی که در شهر کاشان برای این مجموعه استفاده شده است، نیز توضیح داد: جدی‌ترین لوکیشن ما در کاشان مربوط به خانه کاراکتر اصلی سریال است که به خانه طباطبایی‌ها اختصاص دارد و ۴۰ درصد از تصویربرداری در این خانه انجام می‌شود و هزینه‌های بازدیدکنندگان این موزه را پرداخت کرده‌ایم.

این تهیه‌کننده در پایان درباره روند ساخت «بانوی عمارت» گفت: اوایل اسفند ماه ضبط صحنه‌های مربوط به شهر کاشان به پایان می‌رسد و پس از آن در تهران، شهرک غزالی و همچنین شهر قزوین ادامه خواهد داشت. اواخر خرداد سال ۹۷ نیز تصویربرداری سریال به پایان خواهد رسید و این سریال در ۴۰ قسمت برای شبکه سه سیما تولید خواهد شد.

سه شنبه 2 آبان علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه از مراحل تولید این سریال دیدن کرد و پورمحمدی و روشن‌روان در این دیدار با عوامل و بازیگران به گفت‌وگو نشستند.


 


 

 


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید


instagram googleplus facebook rss


مخاطبانی که تا الان سریال را دنبال کرده اند، حتما از پایان بندی راضی خواهند بود. چون یک پایان کلاسیک را برای این سریال در نظر گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار شمانیوز، سریال بانوی عمارت ساخته عزیزالله حمیدنژاد این شب‌ها از شبکه سه سیما در حال بخش است.این مجموعه هرشب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و تکرار آن در روز بعد در سه نوبت یک بامداد، ۹:۳۰ دقیقه صبح و ۱۴ ظهر به روی آنتن خواهد رفت.

احسان جوانمرد که نگارش سریال «بانوی عمارت» نخستین اثر مستقل اوست، پیش از این به عنوان یکی از نویسندگان سریال های «گمشدگان» و «هفت سنگ» در تلویزیون فعالیت کرده است. اما در این سریال سعی کرده داستان جذابی را برای مخاطبان این رسانه روایت کند که از همین رو با استقبال خوبی هم از جانب مخاطبان تلویزیون روبرو شده است. گرچه این سریال در کنار نقاط قوتی که دارد، نقاط ضعفی هم در اجرا و کارگردانی دارد که با توجه به بودجه ای که برای این سریال تعریف شده بود، می توان گفت دست اندرکاران این سریال کار تقریبا آبرومندانه ای را به سرانجام رسانده اند. چوانمرد در گفت و گو با بانی فیلم نکات مهمی را در خصوص فیلمنامه و داستان این سریال بیان کرد که در ادامه می خوانید:

داستان سریال بانوی عمارت

*با توجه به اینکه عنوان قبلی سریال «آهو» بوده، بر این اساس قرار بود بیننده اتفاقاتی را که در این عمارت رخ می دهد، از نگاه آهو تماشا کند؟ – نه. در واقع نام آهو این برای پیوند دو فصل سریال با همدیگر بود. چون برای این سریال از ابتدا دو فصل در نظر گرفته شده بود.

* پس از ابتدای نگارش به دو فصل فکر کرده بودید؟ – بله قرار بود سریال دو فصل باشد و برای اینکه پیوند دو فصل در قصه حفظ شود و اینکه داستان عمارت را زمانی می دیدیم که آهو وارد عمارت می شد و از طرفی داستان آهو در فصل دوم برجسته می شد، به همین دلیل نام اولیه سریال «آهو» بود. اما بعد که قرار شد دو فصل مجزا ساخته شود. یعنی فیدبک فصل یک را ببینند و بعد فصل دوم را بسازند، نمی شد که از این نام برای سریال انتخاب کرد.

*یعنی شما فیلمنامه فصل دوم را آماده دارید؟ – قصه فصل دوم و یکی دو قسمت از فیلمنامه نوشته شده اما دوستان هنوز به جمع بندی برای اینکه وارد پروسه تولید شود، نرسیده اند.

*با این حساب قرار هست که فصل دوم سریال به زودی ساخته شود؟ – هنوز مشخص نیست. یعنی اراده برای ساخت وجود دارد، اما اینکه امکانش برای تولید وجود داشته باشد را من بی اطلاعم.

*به دلیل ادامه داستان در فصل دوم پایان باز را برای سریال در نظر گرفته اید؟ – نه. قصه کاملا بسته و تمام می شود و از این نظر هیچ مشکلی ندارد.

*حال که راجع به پایان بندی سریال صحبت کردید، با توجه به پایان سریال های اخیر که اغلب راضی کننده نیستند و بیشتر شبیه سرهم بندی کردن هستند، شما چه پایانی را برای سریالتان در نظر گرفته اید؟ – من فکر می کنم مخاطبانی که تا الان سریال را دنبال کرده اند، حتما از پایان بندی راضی خواهند بود. چون یک پایان کلاسیک را برای این سریال در نظر گرفته ایم.

*گویا نقدهایی به سریال شما وارد بود مبنی بر اینکه شباهت هایی به داستان «شهرزاد» دارد و شما هم در پاسخ گفته بودید که فیلمنامه این سریال پیش از «شهرزاد» نوشته شده است. بنابراین چرا پروسه تولید این سریال چند سال به طول انجامید؟ – بله فیلمنامه مربوط به سالهای پیش است. البته باید این سوال را از مدیران دوره های مختلف بپرسید! هر کدام از مدیران که آمدند، اولین قصه ای که کنار می گذاشتند همین قصه بود!

*منظورتان مدیران شبکه سه است؟ – شبکه های دیگر و مخصوصا شبکه سه که ما با زحمت کار را تصویب می کردیم و با تغییر مدیران بخش های مختلف شبکه این کار از اولویت تولید کنار گذاشته می شد!

*چرا؟ دلیل خاصی داشت؟ – من فکر می کنم به این خاطر که یک سری کارها معمولا در اولویت سازمان است و یک سری سیاست های درون سازمانی که باعث می شد ساخت این سریال به تعویق بیفتد و به نظرم نقد این سیاست گذاری ها نیاز به گفت و گوی مفصل تری در این باره هست.

*ما سراپا گوش هستیم. می توانید در این باره صحبت کنید. – به نظرم سیاست ها در طول این سال ها به این شکل بوده است که نگاه هر مدیر به جای اینکه به مخاطب باشد، به مدیر بالاتر است! به همین دلیل به نظرم قصه ما چیز زیادی برای ارائه یک مدیر به مدیر بالاتر نداشت.

*فکر می کنید اگر در همان زمان کار به مرحله تولید می رسید، نتیجه مطلوب تری حاصل می شد و میزان مخاطبان سریال بیشتر از الان بود؟ – به دلیل اینکه قصه تاریخی بود، ۱۴۰ سال پیش و ۱۲۰ سال پیش خیلی تفاوت ندارد. به هر حال مخاطب خود را دارد.

*اما مخاطب تلویزیون در دهه گذشته به نسبت سال های اخیر خیلی بیشتر بود و سالهاست که تلویزیون مخاطبان بسیاری را از دست داده است. – بله البته همان سالها اوایل این ریزش مخاطب داشت اتفاق می افتاد.


**********************************************************


دیگران هم اکنون چه می خوانند:


* شو بی حجابی بازیگران زن ایرانی+ عکس


* قیمت طلا، ، قیمت دلار، امروز


*********************************************************

*با این وجود فکر می کنید این سریال در زمان مناسبی تولید شد؟ – به نظرم بیشتر از اینکه زمان مناسبی باشد، زمان ممکن الان بود. اما اینکه زمان مناسبی بود یا نه بی خبرم.

*با این وجود چه فیدبکی از مخاطبان این سریال تاکنون گرفته اید؟ – فکر می کنم در سطح مردم و فارغ از رسانه ها و فضای مجازی فیدبکی خیلی خوب و فراتر از انتظارمان را از مخاطبان گرفته ایم. اما در فضای مجازی به نظرم کمپینی که معمولا سریال ها برای تبلیغ در فضای مجازی دارند، ما نداشتیم و برای کار ما اتفاق نیفتاد. در حالی که برای سریال هایی به مراتب ضعیف تر از «بانوی عمارت» کمپین هایی به مراتب قوی تری در فضای مجازی ایجاد می شود. به هر حال یک زدو بندهایی در فضای مجازی برای برخی سریال ها وجود دارد و هزینه هایی باید بشود که برای این سریال نشد. با این حال خیلی ها که تلویزیون تماشا نمی کردند، مخاطب این سریال هستند. در کل فکر می کنم قصه برای عده ای که یکی دو قسمت از کار را دیده اند، جذبشان کرده و الان مخاطب سریال هستند.

*عده ای هم معتقدند که فضای سریال شما شبیه به سریال «حریم سلطان» است. به خصوص دسیسه هایی که در این عمارت برای شازده شکل می گیرد بی شباهت به آن سریال نیست. نظر شما در این باره چیست؟ – من چند قسمتی از این سریال را دیده بودم و فکر می کنم اینکه دربار عثمانی شباهت بسیاری به سلسله های ترک زمانی که در ایران حکومت می کردند داشتند. بنابراین شاید مناسباتی که در آن دربارها وجود داشت، در اینجا هم باشد. اما حرف من سر این است که ما در «بانوی عمارت» با یک شازده مغضوب روبرو هستیم که هیچ وقت امکانات دربار را نداشته. از آنجایی که من در قصه های بعدی که می نویسم، قطعا به سراغ دربارها خواهم رفت، از الان فکر می کنم وقتی ارسلان میرزا را شبیه به حریم سلطان می دانند، آن وقت که من سراغ دربار پادشاهان بروم چه می گویند! به هر حال این تاریخ ماست و دربار این سلاطین تاریخ ماست و ما نمی توانیم به خاطر اینکه در کشور همسایه درباره دربار شاهان خودشان قصه پردازی کردند، ما خودمان را از این منابع و قصه هایی که داریم، محروم کنیم. به هر حال ساختار دربار و حرمسرای سلاطین ما شبیه به دربار آنهاست، اما به هر حال تاریخ ماست و نمی
توانیم خودمان را محروم از ساختن چنین تاریخی کنیم.

*شاید دلیل هجمه ای از نقدهایی که به سریال شما شد، به این برمی گردد که ما سالهاست از این دست سریال های تاریخی و درباری در تلویزیون نداشتیم! – ولی من مستقیم در کارهای آینده به سراغ درباره صفویه و یا قاجار خواهم رفت. ضمن اینکه شازده ارسلان و عمارتش خیلی فضای دوری از دربارهای شاهانه دارد. زندگی ارسلان بیشتر شبیه به زندگی مردم عادی طبقه بالا در زمان قاجار است. البته یک بخشی هم به تفاوت لفظ شازده و شاهزاده برمی گردد. چون ارسلان شاهزاده نیست؛ شازده است. می دانید که به فرزندان شاه شاهزاده می گفتند و به نوادگان شاه شازده می گفتند و آنهایی که چند نسل قبلشان به شاه بر می گردد.

*داستان و شخصیت هایی که در این سریال وجود دارد، ما به ازای واقعی در تاریخ داشته اند؟ – به هیچ وجه. البته شاید معادل این افراد در دوران مختلف تاریخی وجود داشته باشدف اما ربط مستقیمی با شخصیت های مختلف تاریخی ندارند. البته بستر داستان را بر اساس مستندات تاریخی کار کرده ایم. اما وقایع داستان و سیر دراماتیکی آن کاملا بر اساس تخیل است. اما خب دست هایی پشت پرده و یا انجمن های مخفی در آن دوران بوده است.

*حتی مراسم خواستگاری و ازدواج؟ – بله انچه که در سریال در مراسم خواستگاری دیدید، عینا در آن دوران هم بوده اما خب برخی چیزها را ما نمی توانستیم عیناً نشان بدهیم. و به آنها بپردازیم. به عنوان مثال شکل خانم ها در زمان قاجار.

*که من به این بخش از کار نقد دارم و فکر می کنم که اصلا شبیه به خانم های دوران قاجار نیست! – در زمان قاجار به دلیل علاقه شاهان به غلام بچه ها زنها سعی می کردند خودشان را شبیه به آنها کنند تا مورد توجه شاهان و سلاطین قرار بگیرند. بنابراین عکس هایی که می بینید و مایه تمسخر نسل های بعدی است، به همین دلیل است. اما ما نمی توانستیم اینگونه خانم ها را نشان بدهیم چون در آن صورت هیچ کسی سریال را تماشا نمی کرد.

*شاید کارگردان باید به این سوال پاسخ بدهند. اما به نظر می رسد که خانم های سریال شما بیشتر دوست داشتند زیبا دیده شوند و مورد توجه قرار بگیرند تا اینکه شبیه به مستندات تاریخی باشند. به هر حال می شد که کمی شباهت را در گریم ایجاد کرد! – همانطور که خودتان هم گفتید این بخش از کار به کارگردان برمی گردد و من نمی توانم درباره کار ایشان نظر بدهم چون به من فیلمنامه و داستان مربوط می شود.

*مدتی است که نویسنده ها در انتخاب بازیگر و کارگردانی هم نظر می دهند. مگر شما در این باره با کارگردان مشورت نکردید؟ – نه. با من درباره انتخاب بازیگران و چه لباس و گریم و هیچ بخشی از کار مشورتی نشد. اما فکر می کنم کارگردان باید بین جذابیت و پایبندی به وقایع تاریخی مجبور به انتخاب بوده است. اما در کل فکر می کنم مجموع این عوامل باعث شد که مخاطب پای این سریال بنشیند. اگر این سریال باعث شده باشد که مردم سریال را ببینند و با بخشی از تاریخ و گذشته خود آشنا شوند و به اطلاعات تاریخی شان افزوده شده باشد، سریال توانسته به بخشی از رسالت خود عمل کرده باشد. چون به هر حال اولین کارکرد یک اثر نمایشی این است که مخاطب را یرگرم کند.

*اما انتقادی که به بخش فیلمنامه و کار شما برمی گردد این است که شمایل زن در دوران قاجار به این شکلی نبود که شما در سریال ارائه کردید. زنها تا این حد مستقل و جسور و سرکش در مقابل همسر و دیگران نبودند! – به نظرم می رسد که این تاکید ها بیشتر به خاطر شخصیت فخرالزمان است. در صورتی که ما زن های دیگری هم در داستان داریم. ما در این سریال زن های تیپیک دوران قاجار کم نداریم. مثل عمه و دختر عمه یحیی در سولقان و یا مهرالنساء و حتی خانواده حاج فتاح و بهجت و… ما در همه اینها روح تاریخی جاری را در رفتار و سکناتشان می بینیم. اما درباره فخرالزمان من باید در واقع انتخاب می کردم که آیا شخصیت های اصلی زن من در این سریال یعنی فخرالزمان و آهو را معادل زنهای تیپیک ان دوران در نظر بگیرم تا به تصور عام از زنان ان دوران تن بدهم و یا از زنهای قدرتمندی که در تاریخ قاجار و سلسله های قبلی داشتیم و کم هم نبودند را در فیلمنامه ام نشان بدهم. چون ما در تاریخ چنین پتانسیلی را در باره زنها داشتیم و به نظرم حیف بود که از بعضی فاکتورها در این کار برای طراحی شخصیت ها استفاده نکنیم. بنابراین دوست داشتم چنین تصویری را که در سریال
می بینید از زنان آن دوران نشان بدهم و به نظرم هم کار درستی کردم.

*فکر می کنم این اولین تجربه تاریخی شماست. این طور نیست؟ – این اولین سریال مستقل من است و پیش از این با دوستان دیگر به طور مشترک فیلمنامه نوشته ام که البته تاریخی نبودند.

*الان چطور؟ در حال نگارش فیلمنامه ای هستید؟ – بله فقط می توانم بگویم نگارش یک سریال تاریخی در دست دارم که البته نمی توانم در این باره توضیحی بدهم. چون فعلا اجازه ندارم درباره این سریال توضیحی بدهم.


بانی فیلم – زینب علیپور

شما می توانید در انتهای این خبر(قسمت نظرات) نظرات خود را در اختیار سایر خوانندگان این مطلب قرار دهید

داستان سریال بانوی عمارت

تمامی حقوق برای وبسایت خبری

“شما نیوز”

محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی این شب ها در ۳۶ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما آماده شده است .

در ادامه به معرفی موضوع داستان و بازیگران این سریال می پردازیم.

 

داستان سریال بانوی عمارت

اسامی بازیگران زن و مرد سریال

پانته‌آ پناهی‌ها / علیرضا شجاع نوری / اندیشه فولادوند / غزل شاکری / رامتین خداپناهی / سیروس میمنت / حسام منظور / شبنم فرشاد جو / مینا وحید / نیکی نصیریان / مهتاج نجومی / صالح میرزا آقایی / احسان امانی / محمد فیلی / فریدون سورانی / حسن سرچاهی / احمد یاوری / مریم مؤمن / پاوان افسر / مهری آل آقا / صادق ملک / مجید سعیدی / سعید بحرالعلومی

«بانوی عمارت» که عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند در شهرهای تهران، کاشان و قزوین تصویربرداری می شود.
سریال کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می‌رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده آن است. در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در آن نمایان است.رخی از شخصیت‌های تاریخی در این سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که به عنوان مثال یکی از شخصیت‌های ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا اینکه ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما این گونه که آن را در درام خودمان استفاده می‌کنیم چرا که پیش از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویدادهای تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیشبرد قصه داشته باشیم.

بیوگرافی پانته آ پناهی ها بازیگر نقش افسرالملوک

پانته آ پناهی ها متولد ز 9 آذر ماه 1356 در تهران است، او هم اکنون 41 سال سن دارد. تحصیلات : او از موسسه آموزشی عالی سوره، در رشته کارگردانی سینما در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده است. به صورت اتفافقی وارد تئاتر و منشی گری صحنه شد چون صدای جذابی داشت. وی بیشتر در صحنه تئاتر و سینما فعال بوده است و سریال بانوی عمارت اولین حضور او به عنوان یک نقش اصلی در تلویزیون می باشد.

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر نقش بهجت الملوک

غزل شاکری خواننده، بازیگر و طراح صحنه و لباس ایرانی متولد 22 اسفندماه سال 1357 در تهران است و 39 سال سن دارد.تحصیلات : وی فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی طراحی صنعتی است.شاکری فعالیت هنری خود را از سال 1366 با بازی در فیلم ماهی به کارگردانی کامپوزیا پرتوی آغاز نمود.حضور او در سریال بانوی عمارت اولین تجربه اش در تلویزیون و صدا و سیما می باشد . او پیش از این با سریال شهرزاد به خوبی دیده شد.

بیوگرافی شبنم فرشادجو بازیگر نقش مهرالنسا

شبنم فرشادجو متولد 1356 در تهران و فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال 1378 با فیلم مرد بارانی آغاز کرد. وی همچنین بازی در سریال‌های در حاشیه، شاهگوش، شوخی کردم، میوه ممنوعه و… را در کارنامه خود دارد.

 

بیوگرافی مینا وحید بازیگر نقش جواهر سریال بانوی عمارت

مینا وحید متولد 17 مرداد ۱۳۶۶ در شهر رشت می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. اولین حضور او در سینما فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود. او پیش از این در سریال شهرزاد نیز به ایفای نقش پرداخته بود و حضورش در این سریال اولین تجربه بازیگری اش است.

بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان

مریم مومن متولد دهه 70 می باشد و حضورش در بانوی عمارت اولین تجربه بازیگری است و به واسطه این سریال وارد دنیای بازیگری شده است . او در کلاس های تئاتر فعالیت داشته است .

 

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش شازده

سام منظور ب متولد 18 آذر ماه سال 1359 در شهر تهران میباشد.وی  بازیگر و مدرس دانشگاه، تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس به پایان رسانده اسـت.وی بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت داشته است و حضور او در سریال بانوی عمارت اولین تجربه اش در تلویزیون است.

بیوگرافی نیکی نصیریان بازیگر نقش آهو در بانوی عمارت

نیکی نصیریان بازیگر نوجوان متولد 20 مرداد 1382 در تهران است .وی در حال حاضر دانش آموز مقطع دبیرستان (متوسطه) می باشد، قبل از شروع مدرسه وارد بازیگری شد و بعد از سالها دوری دوباره با سریال تلویزیونی بانوی عمارت به بازیگر برگشته است . او پیش از این در سریالهای رضا عطاران حضور داشت.

بیوگرافی رامتین خداپناهی بازیگر نقش میزرا اسد در بانوی عمارت

رامتین خداپناهی متولد shg 1350 در گرگان می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش با گرایش بازیگری و فوق لیسانس نمایش با گرایش کارگردانی می باشد وی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اراک نیز می باشد .

بیوگرافی پاوان افسر بازیگر نقش پروین در بانوی  عمارت

پاوان افسر بازیگر زن جوان متولد تیر ماه سال 1363 می باشد و 33 سال سن دارد و اصالتا کرد است.

تحصیلات : وی کارشناسی مدیریت بازرگانی دارد و فاغ التحصیل گارگاه آزاد بازیگری می باشد.داستان سریال بانوی عمارت

سلفی شبنم فرشادجو و پانته آ پناهی در پشت صحنه مجموعه بانوی عمارت

عالیه فیلمش تبینید از دستتون رفته

با عرض سلام
فارغ از عهد قاجاری سریال فوق‌العاده زیبایی هستش از هر زاویه ای که بهش نگاه کنید
بنده از تهیه کننده و کارگردان و تک تک بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کردن تشکر میکنم واقعا”دست مریزاد داره
بنده که زیاد اهل تماشای تلویزیون نیستم این سبک از فیلم ها را خیلی دوست دارم و امیدوار هستم یه روزی بیاد یه روز خوب که دستمون از سریال های چینی کره ای و…قطع بشه و همچین سریال های فوق‌العاده جای این سریال های بی معنا و پوچ چینی و ….را بگیره

مصطفی

باعرض سلام وخسته نباشید به.همه بازیگرانوکارگردان این فیلم به خدا خیلی فیلم. جالبه همه ما عاشق این فیلمیم
باتشکربهروزهستم ازتبریز

سلام ….واقعا بهترین سریالی بود تا حالا دیدم ….و واقعا که بهتر از این سریالهای ترکیه س ….آفرین ….عالیه

جون مادرتون با سریال تاریخی مقایسه نکنید یه ذره مطالعه میفهمید که با محتوای فیلم سنخیتی نداره..پس هدفشون هم قطعا تاریخی و صحبت از تاریخ نبوده یه داستانه رومانس، دراماتیک عالی داره که عوامل به نظرشون باتوجه ب داستان و محدودیت زمان اتفاق ها دیدن در زمان گذشته بهتر و ازادتر داستان رو میتونن تعریف کنن.. و عالیه.. امیدوارم حضرت والا برای این دوره هم بسازن خوبشو

با سلام و خسته نباشید سریال بسیار زیبا با درام عاشقانه و تاریخی است که همه بازیگران نقش خودشون را خیلی خیلی خوب اجرا کرده. من این سریال را بعضی وقتها تا سه بار هم تماشا می کنم و برایم خیلی جالب و جذاب است. با تشکر فراوان از همه شما عزیزان

سلام.سریال بانوی عمارت جزو معدود سریالهای جذاب سالهای اخیر است.کاش تعداد قسمتهاش بیشتر بود.

همه بازیکرا نقششان رو عالی بازی کردند ولی فیلم هم عالی هست هر قسمت یه اتفاق هیجان انگیز دارد

سلام . سریال بانوی عمارت از معدود سریال هایی هست که زمان پخش اون خیابون ها خلوت میشن. من به عنوان یه مادر از تهیه چنین سریالهایی که فرزندانمون رو با تکه ایی از تاریخ آشنا می کنه خوشحال هستم. امید دارم بقیه تهیه کنندگان ما هم به تاریخ این کشور اهمیت بدن و مثل آثار تاریخی که دارن از دست میرن ، از نابودی یاد تاریخ گذشتمون حداقل جلوگیری کنن. آقای حمید نژاد و آقای مولایی متشکرم

بهترین سریالی هست که در چند سال اخیر درشبکه ۳ پخش شده است کاش که تمام نشود

این سریال تحریف دوران کثیف حکومت قاجار است در ان زمان دادگاهی وجود نداشته شازده های زورگوی قاجار هر ظلمی که میخواستند انجام میدادندگوش میبریدند دماغ میکندند مال هرکسی را که میخواستند از او میگرفتند

سلام .من تو عمرم فقط چنین سریالهایی تماشا میکنم فوق العاده تماشایی هست

با سلام سریال بسیار جالب و زیبا میباشد از این سریالا بیشتردر تلوزیون پخش کنن ما هر روز لحظه شماری میکنیم برای دیدنش

باسلام وتقدیروتشکرازاینکه تاریخ کشورمان رابرای همه ملت ایران ساخته وپخش میکنید امیدوارم درتمام مراحل ساخت فیلم وسریال موفق باشید وهرآنچه که حقیقت است رانشان دهید خداوندنگهدارتان باشد

سلام
من تما قسمت های سریال بانوی عمارت را بادقت تمام نگاه کرده ام و حتی تکرار آن را هم دیده ام
این سریال کاری منحصربفرد است
– متن و دیالوگ های بسیار قوی
-بازیگرانی فوق العاده همچون شازوه ارسلان و فخرالزمان و همه شون
-این سریال لایه های پنهان و پشت پرده قدرت رو به زیبایی تمام به تصویر کشیده است
-صحنه هابی شاد و شور آفرین برجذابیت آن افزوده است
– سبک و ساختار سنتی صحنه ها دلنشین و جذاب است
– بعد از مدت ها بود که من یک سریال بامضامین قوی و برملا ساختن لایه های تاریک وپنهان تاریخ کشور حتی اگر تخیلی هم باشد مخاطب به شدت با آن هم ذات پنداری میکند و چنین است که همه مشتاق دبدن آن هستند و میتواند سریال های بیمحتوای ماهواره ای را بی اثر و کمرنگ نماید
دست همه تون از نویسنده و کارگردان و بازیگر درد نکنه که واقعا من که لذت بردم و حتی داستان آن را نوشته ام.
کامران واحدی – کارشناس ارشد روانشناسی

عااااااااااااالی.خسته نباشید

خسته نباشید
بهترین سریال عالیه کارتون هر روز منتظر پخشش هستیم

دمتون گرم واقعا عالی هستش

با سلام و خدا قوت خدمت تمام دست اندرکاران سریال بانوی عمارت
این سریال از نظر من بهترین و بی نظیرترین سریال عاشقانه به سبک تاریخی است که تا این سن رسیدم پخش شده

عالی بود،حرف نداشت،آفرین به غیرت و همت کارگردان و نویسنده.و عوامل پشت صحنه و…..تمامی بازیگران عالی این مجموعه…خدا حفظشون کنه،،به این میگن سریال ،نه هر سرای آشغالی که با موضوعات تکراری و کثیف ماهواره نشون میده و یک عده از هم وطنان ساده مون وقت گرانبهاشون رو صرف دیدنش میکنن

باسلام واقعا سریال جذابیه .من اگه یک شب نبینمش اعصابم داغون میشه .چون خیلی به سریال سلطان سلیمان شباهت داره .با تشکر

سریال خوبیه

سریال بانوی عمارت مهمترین چیزی که داره بیان میکنه سازگاری زنان هست چیزی که امروزه بسیار بهش نیازمندیم اونجایی که فخرالزمان کتک‌میخوره یکی از اوناس وبدبختیهایی که به سرش اومد ولی تحت هیچ شرایطی زندگیشو رها نکرد با اینکه بچه هم نداشت وداداشش شرط کرده بود اگه هوو بیاد برگرده زنای الان یاد بگیرن من خودم یه زنم ولی خیلی درس گرفتم طپانچه شازده دست اسد بود ولی هیچ وقت شکایت زندگیشو پیش داداشش که محرمترین کسش بود نکرد

سلام من واقعا عاشق این سریال هستم مخصوصا باز آ.حسام مظفر ودیگر بازیگران واقعا تلاش زیادی شده واسه این فیلم منکه خیییلی دوسشدارم .ممنونم.

سلام این فیلم فوق العاده است و واقعا خسته نباشید میگم به آقای حمید نژاد

این سریال بسیار بسیار زیباست پر از احساسات و هیجان دم کارگردانش گرم با این سریالش

واقعاعالیه بیخودی ماجرارونفهمیدین نگین فیلم زشتیه چنتاایرادای بی جا.واقعابازیگراش هم عالی بازی کرون مخصوصاشازده وفخرالزمان فیلموبسیارجذابترکردن

بسبار زیباست من فکر میکنم والا حضرت همون پسر عموی ارسلانه شازده خیلی قشنگ بازی میکنه

ای زن ها و دختر خیلی چرت میگن خودشون مثل سگ ای فیلمو نگاه میکنن یکم عقل داشته باشین یکم بفهمین این فیلم مال زمان قاجار هست نه الان زمان قاجار حرم سرا داشتن حالا شوهر شما اگه رفته پی هوس بازیش مشکل شما هسین نه این فیلم

این سریال یکی ازبهترین سریالهای تاریخیه که بعداز انقلاب ساخته شده!کارگردان بسیارباهوش باعوامل تواناوفهیم وانتخاب این بازیگرها درجای مناسب این مجموعه رو تبدیل کرده به پربیننده ترین سریال تلویزیون !پس خواهشا بیسوادها بخاطرخصومت شخصی کامنت نگذارن

عالی است

رضوان

سلام بسیار عالی و عاشقانه و غمناک بود

سریال بسیار زیبا و جذابی است از دیدنش لذا می بریم قسمت زندانی شازده دردناک بود واقع پول و پارتی چه چیزهایی که نمیکنه

با سلام با تشکر از همه عوامل اجرایی

بادرود
بانوی عمارت قطعا از مختار نامه و….
خیلی بهتره

با درود
بانوی عمارت قطعا از مختار نامه و….خیلی بهتره

درود
قطعا از مختار نامه و…
بهتره

بعد از اینکه چند قسمت پخش شد به اون علاقه مند شدم
تماشای ای سریال رو به همه پیشنهاد میکنم

بعد از اینکه چند قسمت پخش شد به اون علاقه مند شدم
تماشای ای سریال رو به همه پیشنهاد میکنم

خیلی عالیه منکه خیلی دوست دارم این سریال را. با اینکه اهل تلویزیون نیستم

باسلام.نظرمن.دررابطه.بااین.سریال.واقعاواقعاعالیه.یه.شب.این.سریال.رانبینمِ.نمیتونم.هیچ.کاری.انجامِ.بدمِ.ممنون.ازهمهِ.بازیگرای.این.سریال.خصوصاشازده.

خیلی عالیه
فیلم هایی که به سبک قدیم خیلی خیلی خوبه
اما خداییش دلم خنک شد ابن بلا به سر جواهر آمد

باعث تاسفه

این فیلم بسیار تا بسیار عالی است منکه عاشقشم این فیلم برای من معنی بسیار خواصی داره

سریالی بی نظیررررررررررر
من عااااشقشم

سلام باتشکر از سریال خیلی خوبتون

واقعا داره خیانت رو بی اعدالتی رو تو خانواده ها رواج میده به چه حقی با روحیات و عواطف یه زن میتونن صرفا به خاطر مرد بودن تا این حد خیانت کنن واقعا شما که چهره اسلام رو با این فیلماتون داغون کردین که به اسم اسلام هر مردی هر وقت خواست میتونه از این غلطا کنه ،زدین رو دست هر چی سریال ترکی هست ….

سلام سریال بسیار زیبا و جذابی هستش که بیننده رو برای دیدن ادامه سریال ترغیب میکنه ممنون از تمامی عوامل سریال

با سلام وخسته نباشی سریال بسیار زیبایی است من خیلی دوست دارمش
حسنزاده خارجی است باتشکر از شما

پانته ا بهرامی عوض شده چرا!من ندیدم سریال رو اما خوشم میاد سریال تاریخی پس از باران وپهلوانان ومعمای شاه رو دوسداشتم اینم نظرم!

سلام واقعا سریال قشنگی خسته نباشید به همه ی عوامل

حالا این کاه پرس شده تو عهد قاجار که هنوز تراکتور و دستگاه پرس اختراع نشده بود وسط مزرعه چیکار میکرد؟؟؟

بنظرم با توجه به محدودیت های تلویزیون در گریم بانوان ،طراح گریم و لباس بسیار عالی کار کرده اند،سریال بسیار زیبایی ست

سلام. لطفا ازینجور سریالها که تاریخی هستن بیشتر بسازین طرفدارهای بیشتری از بقیه موضوعات داره. ممنون

من این فیلمو نمیبینم ولی الان اتفاقی زدم شبکه ۳ .کجای این فیلم عاشقانس
یه مرد سه تا زن داشته باشه عاشقانس؟؟؟یا هوسه؟
ایا واقعا کسی هس شوهرش بره زن بگیره بیاره جلوش بازم عاشقش باشه.
این فیلمای غیر انسانی رو نسازید زشته بخدا همینجوریشم جهان سومی هستیم.دارید عادی جلوه میدید .

فیلمی بی نهایت زیبا است عالیه عالیه تاحالا نشده بود فیلمی اینطور باشور وذوق دنبال کنم

سریال بانوی عمارت فقط تطهیر قاجاریه است البته کاملا ….

فیلمی بی نهایت زیبا است عالیه عالی

من کنکوری بدبخت دو هفته از خواب و خوراک و درس و مشق افتادم از بس واسه این بخت بد فخر الزمان غصه خوردم،فکر میکردم بر اساس داستان واقعی ساخته شده،واسه همین تنها فیلمی هست که اینقدر روم اثر گذاشته…

سپاس از تولید مجموعه ای دارای محتوای ایرانی و اصول انسانی

مث اکثر فیلم های ایران مزخرف
به تعداد سکانس ها میشه نقد کرد
از تدوین نبودن تا گاف های دیگه

سلام خسته نباشید ببخشید این فیلم چند قسمته آخه تو یه سایت نوشته ۲۶ و یه جا نوشته ۳۲؟؟؟

با درود مجموعه بانوی عمارت کاری در خور توجه و قابل قبول میباشد هر شب در کنار خانواده این مجموعه رو دنبال میکنم واقعا عاشق بازی آقای منظور میباشم

یه نفر به این کارگردانای گاو بگه شمارو چه حساب به امثال مینا وحید نقش میدین؟؟؟؟؟!!!!!

با سلام. من به همراه خانواده هرشب این سریال و دنبال میکنیم. فوق العاده زیباس .مخصوصا بازی خوبه آقای منظور امیدوارم بی محتوا تموم نشه.

خیلی زیبا ست سریالش باعث میشه آدم دنبال فیلم ماهواره نره

سلام خوب بود شازدهخرافات بودن این مطلب را گوشزد میکرد

باسلام خسته نباشین فیلم خیلی خوبیه عالیه دستتون درد نکنه من عاشق اینحور فیلم ها هستم دست مریزاد

یه نفر برام تعرف کنه داستان این فیلم چیه

سلام شبتون خوش. من سریال رو دنبال میکنم و به نظرم زیبا بود اما امشب واقعاً ناراحت کننده بود و نشان از خرافه و هوسی که عشقی نامیده شد. واقعاً کتک خوردن فخر الزمان دردناک بود
اینجور باشه دلم نمیخواد ببینمش

مگه قرار نبود سریال عاشقانه باشه؟؟ چرا شازده امشب اینجوری کرد؟؟؟ اول فیلم خیلی دوسش داشتم الان ازش متنفرم

سریال خشنی هست و بد آموزی بسیار داره تا رسیدن به نتیجه داستان که ممکنه پایان خوبی داشته باشه افراد بی ایمان وبی تدبیر به هزاران باور و نتیجه دیگر می رسند و احتمال تفسیر به رأی در افراد بی جنبه وکوتاه نظر بسیارست

این سریال حقیقت ذاتی بعضی از مردها را نشون میده که حرف و عملشان دو تاست یک دفعه عاشق و ناگهان فارغ گشته است بد آموزی زیاد داره

باسلام …سریال عالیه ..ساده بودن دخترهای آن دوره واین که با عزت واحترام به خونه بخت میرفتن ..مراسم زیبا عروسی همه اینها این سریال رو بی همتا میکنه.. اما امشب که عشق توخالی شازده رو شد خیلی بد شد ..کاش این اتفاق نمیافتاد..

سریال خوبیه و اینکه آگاه کردن مردم از بیهوده بودن خرافات آن زمان و حال عالیه

با سلام ‌به نظر من سریال خوبی است ولی خدا کنه بی محتوا و بی ربط تمومش نکنن

سلام وقت بخیر و عرض ادب
سریال بانوی امارت بسیار عالی و داستان عاشقانه با ادبیاتی وزین به تصویر کشیده است

عالیه بیسته بیسته

بعد از چند وقت یه سریال قشنگ وجذاب داره از تلویزیون پخش میشه بابازیگرای خوب خیلی سریال قشنگیه ممنون ماکه هم خودسریال میبینیم هم تکرارشو بانوی عمارت یه داستان که میتونسته واقعی باشه عالیه

اون چیزی که مشهودهست تواین سریال اینکه میشه یه مردباداشتن زن وفرزند عاشق یه دخترزیباروبشه وخیلی هم رمانتیک وزیباست واین واقعا فاجعه هست برای جامعه امروزکه خیانت اینقدرزیادشده
فیلم های مازیرپوستی داره میشه مثل فیلم های ترکی خداعاقبتمون روبخیرکنه

سریال بانوی عمارت خیلی قشنگ و جذاب است.قطعا از پرمخاطب ترین سریالها خواهدشد.هم قصه جالبی دارد و هم بازیگران خبره وتوانمندی نقش افرینی میکنند.

عالیه سریال بانوی عمارت تلویزیون ازاینجور سریالها کمه باید بیشترساخته باشه ما کارگردانهای خوبی برای سریالهای خوب زیاد داریم.

تمامی حقوق مطالب برای آریا پیکس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

«بانوی عمارت» سریالیست که از شبکه سه سیما در حال پخش است. آیا داستان فخرالزمان و شازده ارسلان در این سریال در تاریخ واقعی وجود دارد؟

سریال «بانوی عمارت» عاشقانه‌ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند، به همین دلیل، این سوال برای مردم پیش آمده که آیا شخصیت‌های داستان مانند شازده ارسلان، فخرالزمان، افسرالملوک و .. واقعی هستند یا خیر؟

 

“ظاهرا عده‌ای از مخاطبان سریال به قصد آشنایی بیشتر با شازده ارسلان میرزای قاجار به سراغ کتب تاریخی و اینترنت رفته‌اند. ضمن ابراز خوشحالی از علاقه این دوستان به تاریخ باید عرض کنم که قصه سریال بانوی عمارت و شخصیت‌هایش یکسره مبتنی بر خیال بنده است و ارسلان، فخری، افسر و اسد و بقیه همگی آدم‌های خیالی هستند که در بستر تاریخ واقعی زندگی می‌کنند.در سالی که ناصرالدین شاه به دست میرزا رضای کرمانی کشته شد، شازده ارسلان و بقیه، درگیر این ماجرای واقعی شدند اما فقط سه شخصیت میرزا رضا کرمانی، کلنل کاساکوفسکی و ابوتراب نظم‌الدوله از دل تاریخ وارد قصه می‌شوند و حضور کوتاهی دارند.

سایر شخصیت‌ها و وقایع سریال همگی خیالی هستند و قصه حاصل برخورد خیال نویسنده با واقعیت تاریخ است. شاهزاده یا شازده لزوما لقب مستقیم شاه نبوده است. در زمان قاجار شازده‌های زیادی در دولت و دربار وجود داشتند که نسبت‌شان به محمدشاه و فتحعلی شاه می‌رسیده است. احترام و منزلت اجتماعی آنها همان‌طور که در مورد شازده ارسلان می‌بینید به اندازه پسران شاه نبوده است اما به هر حال شازده محسوب می‌شدند و به هم‌خونی با پادشاه افتخار می‌کردند. به همین واسطه لقب و منصب می‌گرفتند.”داستان سریال بانوی عمارت

 

حسام منظور در سریال «بانوی عمارت»

 

“شازده ارسلان شخصیت خیالی است که صدها معادل در سلسله قاجار داشته است. کسانی که پدربزرگ یا پدر پدربزرگ‌شان شاه بوده است. البته ارسلان یک شازده بداقبال است که دوست دارد با تلاش خودش به جایی برسد اما …. باقی قصه را خودتان ببینید.”

 

پانته آ پناهی ها

حسام منظور

مینا وحید

غزل شاکری

علیرضا شجاع نوری

رامتین خداپناهی

نیکی نصیریان

اندیشه فولادوند

شبنم فرشادجو

سیروس میمنت

مهتاج نجومی

محمد فیلی

صالح میرزاآقایی 

احسان امانی

«بانوی عمارت» به کارگردانی عزیز الله حمید ن‍ژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی، ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه می‌رود.

 

سریال بانوی عمارت به کاگردانی عزیزالله حمید نژاد چند شبی است که از شبکه سه پخش می‌شود. این سریال داستانی جذاب، عاشقانه و درام را از دوره ی قاجاریان روایت می کند.

آقای مجید مولایی تهیه‌کننده و نویسندگی احسان جوانمرد نویسنده‌ی سریال بانوی عمارت هستند. بانوی عمارت 36 شب به مدت 45 دقیقه مخاطبان خود را به دوره‌ی قاجار خواهدبرد.

فیلم‌برداری این فیلم در شهرهای تهران، مشهد و قزوین انجام شده است و تم ملودرام آن مخاطبان فراوانی را مجذوب خود ساخته است.

پانته‌آ پناهی‌ها، علی‌رضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن (فخر الزمان) ، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت از ششم آذرماه، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما، پخش می‌شود.داستان سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت نیز همانند سایر سریال‌های تلویزیونی برای افرادی که در ساعت مقرر قادر به مشاهده سریال نیستند، در ساعات دیگر شبانه روز تکرار می‌شود. ساعت تکرار سریال بانوی عمارت آن ۰۲:۲۰ بامداد، ۰۹:۳۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد است.

داستان سریال بانوی عمارت

تم داستانی سریال ملودرام عاشقانه و لحن روایت در آن کاملا جدی است به گونه‌ای که روابط و ارتباطات شخصیت ها بسیار سرگرم کننده، واقعی و قابل درک به نظر می‌رسند؛ البته، شباهت داستان به سریال شهرزاد نیز واضح است. از جمله شباهت‌های این دو سریال می‌توان به خوانندگی محسن چاوشی اشاره کرد. بعضی وقایع تاریخی در زمان قاجار نیز در این سریال بازسازی شده‌اند. به عنوان نمونه میرزا رضای کرمانی را در سریال خواهیم‌دید. در این سریال به ترور ناصرالدین شاه نیز پرداخته شده است.

تیتراژ سریال بانو عمارت را می‌توانید در تاپ‌میوزیک بشنوید.

فخرالزمان دختر شخص شناخته شده ای است که پدر خود را از دست داده‌است. پسر دوست پدرش خواستگار فخرالزمان است؛ اما، فخرالزمان مایل به این ازدواج نیست.

برادر فخرالزمان به این ازدواج اصرار دارد؛ ولی، دل این دختر در گرو خواستگار دیگری است که شاهزاده قجری نیز است. این شاهزاده قبلا ازدواج کرده و فرزند نیز دارد.

برادر فخرالزمان به این دلیل با این ازدواج مخالف است که اعتقاد دارد خانواده‌ی قاجار وصله‌ی این خانواده نیست.

کلیپی از سریال بانوی عمارت را می‌توانید در آپارات تماشا کنید.

عوامل سریال خانه عمارت

مدیر تصویربرداری: علی‌رضا رنجبران

طراح صحنه: داریوش پیرو

طراح لباس: ژاله زکی زاده

طراح گریم: مجید اسکندری

خواننده: محسن چاوشی

صدابردار: محمد شیوندی

موسیقی: فردین خلعتبری

عکاس: علی حمید نژاد

امور رسانه‌ای: بهناز شیربانی

به نقل از روابط عمومی سیما تصویربرداری سریال کاملا به اتمام رسیده و 60 درصد تدوین و مونتاژ آن نیز به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

حضرت والا در بانوی عمارت کیست؟ -فراماسونری در ایران

زمان پخش و تکرار سریال مینو + خلاصه داستان

دانلود آهنگ تیتراژ سریال مینو – مازیار فلاحی

گفت و گوی مجید مولایی تهیه کننده سریال بانوی عمارت با ایسنا را می خوانید:

مولایی به وضعیت ساخت این سریال که به دوران قدیم و زمان ناصرالدین شاه برمی‌گردد و دشواری‌های آن اشاره کرد و در توضیحاتی درباره‌ رده‌بندی این سریال و بودجه‌ای که به آن اختصاص پیدا کرده است و در نهایت خروجی که خواهد داشت، اظهار کرد:‌ از نظر بودجه‌بندی سریال «بانوی عمارت» در سطح سریال‌های معمولی تلویزیون است. تقریبا برآورد ما کمی از سریال‌های خانوادگی و معاصر بیشتر است. آن هم به دلیل حجم بالای طراحی لباس‌ها و همچنین شرایط اجراست.

او افزود: ما بنا داشتیم پنج سال پیش سریال «بانوی عمارت» را بسازیم. اما شرایطش پیش نیامد. سپس طرح «بانوی عمارت» به چندین شورا رفت و اصلاحیه خورد و پس از آن هم درگیر کارهای دیگری شدم و اکنون آن را می‌سازم. از همان ابتدا نیز قرار بود این سریال را با بودجه کم بسازیم. این سریال تناسبی با سریال‌های الف ویژه ندارد اما تمام پتانسیل‌مان را گذاشته‌ایم که یک کار کیفی بسازیم و احتمالا این اتفاق خواهد افتاد و «بانوی عمارت» جزو سریال‌های قابل قبول خواهد بود. اما با توجه به شرایط بودجه تلویزیون با حداقل بودجه آن را می‌سازیم و این باعث تعجب مدیران سازمان خواهد بود.

مولایی درباره قصه «بانوی عمارت» با بیان اینکه سریال تاریخ را روایت نمی‌کند و ملودرامی عاشقانه است،‌ گفت: سریال کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می‌رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده آن است. در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در آن نمایان است.

بیشتر بخوانید (مخصوص کسانی که تولدی در پیش دارند)

21 ایده‌ خلاقانه برای یک جشن تولد به یاد ماندنی

21 ایده غذا برای جشن تولد

او در پاسخ به این پرسش که آیا شخصیت‌های «بانوی عمارت» ما به ازای بیرونی از شخصیت‌های تاریخی دارند، اظهار کرد: برخی از شخصیت‌های تاریخی در این سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که به عنوان مثال یکی از شخصیت‌های ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا اینکه ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما این گونه که آن را در درام خودمان استفاده می‌کنیم چرا که پیش از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویدادهای تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیشبرد قصه داشته باشیم.

مولایی سپس با اشاره به شخصیت‌های «بانوی عمارت» یادآور شد: میرزا رضای کرمانی کاراکتری است که در «بانوی عمارت» نقش دارد اما به طور کلی قصد ما تاریخ‌نگاری نیست. این قصه تخیلی و ساخته و پرداخته ذهن نویسنده است.

وی درباره لوکیشن‌هایی که در شهر کاشان برای این مجموعه استفاده شده است، نیز توضیح داد: جدی‌ترین لوکیشن ما در کاشان مربوط به خانه کاراکتر اصلی سریال است که به خانه طباطبایی‌ها اختصاص دارد و ۴۰ درصد از تصویربرداری در این خانه انجام می‌شود و هزینه‌های بازدیدکنندگان این موزه را پرداخت کرده‌ایم.

این تهیه‌کننده در پایان درباره روند ساخت «بانوی عمارت» گفت: اوایل اسفند ماه ضبط صحنه‌های مربوط به شهر کاشان به پایان می‌رسد و پس از آن در تهران، شهرک غزالی و همچنین شهر قزوین ادامه خواهد داشت. اواخر خرداد سال ۹۷ نیز تصویربرداری سریال به پایان خواهد رسید و این سریال در ۴۰ قسمت برای شبکه سه سیما تولید خواهد شد.

سه شنبه 2 آبان علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه از مراحل تولید این سریال دیدن کرد و پورمحمدی و روشن‌روان در این دیدار با عوامل و بازیگران به گفت‌وگو نشستند.داستان سریال بانوی عمارت

این سریال جنجالی توانسته تاکنون مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. بانوی عمارت در 26 امین قسمت خود، اکنون به سر می‌برد. سریال بانوی عمارت حدود 36 قسمت دارد که هنوز 10 تا 12 قسمت آن (اضافه شدن در تدوین احتمالی) به روی پرده نرفته است.

حضرت والا در فیلم بانوی عمارت تبدیل به شخصیتی مرموز و عجیب شده است. هنوز تا به الان کسی نمی‌داند دقیقا او کیست اما با روندی که داستان طی می‌کند، به نظر می‌آید او یا پسرعموی ارسلان میرزاست و یا با او سر و سری دارد؛ چرا که رفتارهای او نشان می‌دهد کینه قدیمی از ارسلان دارد. به خصوص این که این همه سال گذشته و او هنوز ارسلان را به مقامی نرسانده است. شما فکر می‌کنید حضرت والا در فیلم بانوی عمارت چه کسی است؟ نظراتتان را برای ما بنویسید. (حضرت والا در بانوی عمارت کیست؟ -فراماسونری در ایران)

شاید شما هم مثل ما به این فکر می‌کنید که در نهایت این سریال هیجان‌انگیز، در نهایت چه می‌شود. شما فکر می‌کنید بانوی عمارت چه می‌شود؟ نظراتتان را برای ما بنویسید.

برگرفته از اینجا

من سارا یداللهی، دانشجوی پزشکی هستم. نوشتن رو خیلی دوست دارم مخصوصا راجع به مطالب سبک زندگی، روانشناسی و همچنین مطالب ورزشی. تقریبا یک سال هست که تو رازینه فعالیت می‌کنم و امیدوارم مطالبی که می‌نویسم برای مخاطبان مفید باشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

داستان سریال بانوی عمارت
داستان سریال بانوی عمارت
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *