داستان سريال تركي زندگي گمشده

دوره مقدماتی php
داستان سريال تركي زندگي گمشده
داستان سريال تركي زندگي گمشده

سینما, عکس های فیلم و سریال 11,994 Views

سریال زندگی گمشده خلاصه داستان و معرفی بازیگران

 

قسمت آخر سریال زندگی گمشده

 

داستان سريال تركي زندگي گمشده

دوره مقدماتی php

آسیه و چتین در سریال زندگی گمشده

داستان سریال زندگی گمشده

 

Tags Özlem Yılmaz آسیه و چتین در سریال زندگی گمشده اینستاگرام سریال زندگی گمشده بازیگر نقش آسیه اوزلم ییلماز Özlem Yılmaz در سریال زندگی گمشده بازیگر نقش پروین گلچین سانتیرچیواغلو Gülçin Santırcıoğlu سریال زندگی گمشده بازیگر نقش هاله باشاک داشمان Basak Dasman سریال زندگی گمشده بازیگران سریال زندگی گمشده خلاصه داستان سریال زندگی گمشده داستان سریال زندگی گمشده سریال زندگی گمشده سریال زندگی گمشده چند قسمته سریال زندگی گمشده خلاصه داستان و معرفی بازیگران سن سریال زندگی گمشده عکس سریال زندگی گمشده عکس های سریال زندگی گمشده قسمت آخر سریال زندگی گمشده قسمت آخر سریال زندگی گمشده +معرفی بازیگران سریال زندگی گمشده قسمت اخر سریال زندگی گمشده معرفی بازیگران سریال زندگی گمشده

خلاصه قسمت آخر سریال Hercai بی وفا | معرفی بازیگران خلاصه قسمت آخر سریال Hercai …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

این مطلب به درخواست كارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه حذف شده است

چرا خلاصه قسمت اخرشو نمیذارین؟!?

ورژن خوشگلتر بیتا سحرخیز


نام (required)

داستان سريال تركي زندگي گمشده

               ایمیل (نشان داده نخواهد شد, الزامی)


خانه »

 

به گزارش سایت دلنا با خلاصه داستان قسمت آخر سریال زندگی گمشده همراه شما هستیم امید واریم لذت ببرید….

خلاصه داستان قسمت آخر سریال زندگی گمشده

آسیه خیلی زود مرد زندگی اش را انتخاب می کند و پشیمان می شود. اسیه پس از اینکه از مردی که عاشقش بود باردار می شود پشیمان میشود و میفهمد که این مرد را دوست ندارد و در انتخاب همسرش اشتباه کرده است.

مردی که عشق آسیه بود از وی میخواهد که خیلی سریع بچه شان را سقط کند و به همین دلیل آسیه در تصمیمی عجیب به وی چاقو می زند و فرار می کند. هنگام فرار خواهش هم به او می پیوندد و هر دوی آنها سوار بر یک خودرو می شوند.

داستان سريال تركي زندگي گمشده

در این خودرو، نوه یک خانوده پولدار به نام چتین و یک دختر به نام سلن هستند. گویا قرار است چتین و سلن بزودی با هم نامزد شوند و به همین دلیل هر هفته با هم به مزرعه ای که در قبضه دارند می روند.

آسیه زن را متقاعد میکند که چتین وی را فریب داده و جر و بحث بین چتین و آن زن در لبه یک صخره و پرتگاه رخ میدهد.

در حین جر و بحث خودرو از به درون دره می افتد و آن زن میمیرد و اسیه هم برای اینکه از مشکلات و سختی های زندگی اش رهایی پیدا کند خودش را جای سلن جا میزند و باعث می شود که همه فکر کنند اسیه مرده است و چتین هم از یک مشکل بسیار بزرگ رهایی پیدا می کند  و در ازای اینکار از چتین 50 هزار لیر پول درخواست میکند.

موضوع به گرفتن این پول ختم نمی شود و او با این مبلغ راضی نمی شود و در خانه ای که متعلق به چتین است ساکن می شود و هر روز انتظاراتش بزرگتر می شود و از طرفی دیگر برای اموالی که به صورت باج به دست آورده است مبارزه می کند.

از خانواده آسیه فقط خواهرش مینه میداند که آسیه نمرده است ولی نامادریش از لوازم آسیه که بهش تحویل دادند و بخاطر رفتارهای مینه به این موضوع مشکوک شده است.

پروین نامادری آسیه هم زندگی سختی داشته و برای نظافت به خانه مردم میرفت و به اجبار با پدر آسیه ازدواج کرده است.

آسیه دارای شخصیت جالبی است و برای اینکه بتواند عروس خانوده چتین شود و دارای یک زندی ثروتمند باشد دست به هر کاری می زند و انواع دروغ ها را می گوید. او اصلا حاضر نیست به زندگی گذشته اش که بسیار فقیرانه است برگردد.





سریال ترکیه ای زندگی گمشده (kara ekmek) به کارگردانی hayri aslan و بازیگران نقش اصلی Özlem Yılmaz (آسیه) و Ushan Çakır (چتین) در کانال a tv ترکیه و در سال 2015 طی چند قسمت 2 ساعت ( به طور تقریبی ) پخش شد. 

داستان سريال تركي زندگي گمشده


 

آسیه دختریست که در محله ای فقیر به همراه نامادری بدذات و پدر غیرتی اش زندگی میکند و همواره برای حفظ زندگی کار میکند. زندگی شرایط بدش را به اندازه کافی به وی نشان داده است.


 


 

دراین حین در حالی که از نامزدش باردار است و نامزدش او را برای ازدواج نمیخواهد و حین جروبحث نامزدش را با چاقو زخمی کرده و از خانه فرار میکند.خواهرش مینه نیز  که از این موضوع خبردار شده است به همراه او فرار مکیند در مسیر چتین و دوست دخترش را میبینند و با آنها همراه میشوند.

در ادامه داستان زندگی گم شده ( kara ekmek) میبینیم که آسیه برای آگاه کردن دوست چتین با او صحبت میکند و میان این دو جروبحثی صورت گرفته و چتین نا خواسته مرتکب قتل میشود، آسیه که برای مسخره بازی و پخش فیلم دعوای دو عاشق از آنها فیلم میگرفته نیز این قتل را ثبت میکند و شروع به باج گیری از چتین میکند و خودش را به جای آن دختر جا میزند و خواهرش نیز این موضوع را طوری بیان میکند که گویا آسیه فرد خودکشی کننده بوده است.زندگی گمشده


 

آسیه (Özlem Yılmaz) : در خانواده و محله ای فقیر زندگی میکند 21 سال سن دارد و در 13 سالگی مادرش را از دست داده و برای خواهرانش مینه و عاییشه مادری کرده و همیشه آنها را حمایت کرده است در اصل در خانواده زیاد عاقل نیست و اعتماد کمتری نسبت به مینه خواهر کوچکش به او دارند.

به خاطر نفرتی که از نامادری اش یاد گرفته ، نسبت به انسانهایی که از خانواده اش نیستند، رابطه ای سرد دارد و زیاد به آنها اهمیت نمیدهد.

بزرگترین رویایش نجات از اینگونه زندگی کردن است.


 

چتین (Ushan Çakır) : تنها نوه ی احمد و سرماست. جوانی هیز است و پدرومادرش را در کودکی براثر تصادف از دست داده است ، با خانواده ی مادری به همراه دایی اش تایلان و زندایی اش حاله زندگی میکند 

شخصیتی بی مسئولیت ، خودخواه ، بی اراده که نه برای تمام کردن دانشگاه تلاشی کرده و نه رغبتی برای کار کردن در شرکت خانوادگیشان دارد و همین بی مسئولیت بودنش نیز کار دستش میدهد.


 

مینه (Elifcan Ongurlar) : دختری 20 ساله است که خودش را با هرگونه شرایطی تطبیق میدهد، در این شرایط بد زندگی هنوز هم میتواند خوشحال باشد . با خواهرش آسیه رابطه ای دور و نزدیک دارد.


 

تایلان (Engin Hepileri) : دایی چتین است و تنها پسر خانواده ، همه ی مسئولیت ها و بار زندگی را به دوش میکشد ،معماری خوشتیپ است و شخصیتی مهربان، صادق و درستکار دارد.

سه سال پیش دختر کوچکشان را به همراه همسرش حاله از دست داده اند و بعد از آن را بطه شان با همسرش به گرمی سابق نشده است.


 

پروین (Gülçin Santırcıoğlu) : زنی 35 ساله است و نامادری مینه و آسیه و یک پسر دارد . در جوانی به اجبار پدرش با همسرش سالم ازدواج کرده است. در خانه های مردم خدمتکاری میکند و رابطه ی خوبی با دختران همسرش ندارد.


 

علی (Anıl İlter) : نامزد مینه است و ناموس مینه برای او همه چیز است و همه دنیایش مینه است. شخصیتی غیرتی است و حاضر از به خاطر مینه همه چیز را به جان بخرد.


 

حاله (Başak Daşman) : همسر تایلان است و غم از دست دادن دخترش را هنوز هم به دوش میکشد. در خانواده ای فقیر بزرگ شده است و اگر لازم باشد حاضر است برای پنهان کردن گذشته اش از مادرش نیز بگذرد.بسیار انسان حریصی است.


 

سالم (Altan Erkekli) : پدر خانواده است و حدودا 50 سال سن دارد. پلاستیک فروش است و زندگی فقیرانه ای دارد.بسیار غیرتی است و دخترش آسیه نیز از ترس غیرت از خانه فرار میکند.


 

احمد (Ahmet Levendoğlu) : پدر بزرگ چتین است و 65 سال سن دارد ، تنها صاحب یک شرکت ساختمان سازی بزرگ است. چتین را بسیار دوست دارد و برای عاقل شدن او هرکاری از دستش بربیاید را انجام میدهد.


 

سرما (Gönen Bozbey) : مادر بزرگ چتین است و از آنجایی که دخترش را از دست داده نسبت به چتین تنها نوه اش بسیار حساس است و میخواهد که تمامی خواسته های چتین صورت پذیرد از این رو آسیه را در همان روز اول به عنوان عروسش میپذیرد اما بعدها با فهمیدن راز میان چتین و آسیه از او نفرت میکند و حتی تا کشتن آسیه نیز پیش میرود. 


 


 


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید


instagram googleplus facebook rss


دانلود سریال زندگی گمشده با لینک مستقیم

دانلود رایگان سریال زندگی گمشده با کیفیت عالی

تا قسمت 54 قرار گرفت

 

داستان سريال تركي زندگي گمشده

نام سریال : Kara Ekmek – زندگی گمشده ژانر : درام محصول : ترکیه زبان : دوبله فارسی کیفیت : 720HDTV فرمت : MKV زمان : 130 دقیقه حجم : 170 MB لینک دانلود : مستقیم – Direct زمان پخش : 45 دقیقه بازیگران : Hale Akinli, Alican Albayrak, Eren Balkanخلاصه داستان : آسیه دختری از محله ای بسیار فقیر که به همراه مادربزرگ، خواهرانش و پدر و نامادری اش زندگی سختی را می گذراند و این زندگی سخت به او یاد داده تا در برابر زندگی قوی و بی رحم باشد. او با پسری از محله خود درگیر رابطه شده و باردار می شود. اما دوست…

فیلم و سریال مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تمامی حقوق مطالب برای سریال ترکی زندگی گمشده محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

فید خوان ، نقشه سایت ، ولید شده

آماده حذف

مطلب حذف شده

عکس های آسیه در سریال زندگی گمشده, عکس های علی, عکس های سلیم و چتین, تصاویر بازیگر اسیه, عکس های قیمت آخر سریال زندگی گمشده

عکس های بازیگران سریال ترکی گمشده را در این بخش مشاهده می کنید.

داستان سريال تركي زندگي گمشده

بازیگر نقش آسیه اوزلم ییلماز Özlem Yılmaz در سریال زندگی گمشده

بازیگر نقش علی آنیل ایلتر Anıl İlter سریال زندگی گمشده

بازیگر نقش پروین گلچین سانتیرچیواغلو Gülçin Santırcıoğlu  سریال زندگی گمشده

بازیگر نقش سلیم آلتن ارککلی Altan Erkekli سریال زندگی گمشده

بازیگر نقش سمرا گونن بوزبی Gonen Bozbey سریال زندگی گمشده

بازیگر نقش طیلان انگین هپیلری Engin Hepileri  سریال زندگی گمشده

بازیگر نقش هاله باشاک داشمان Basak Dasman سریال زندگی گمشده

بازیگر نقش چتین اوشان چاکیر Ushan Çakır سریال زندگی گمشده

بازیگر نقش مینه الیف جان اونورلار Elifcan ONGURLAR سریال زندگی گمشده

 

همچنین ببینید :

داستان درام و هیجان انگیز سریال گمشده که محصول ۲۰۱۳ کشور ترکیه می باشد به شرح زیر است :

کمال و همسرش لیلا به همراه بچه ها، یاسمین و کریم به خوبی و خوشی باهم زندگی می کنند بطوری حسادت همگان را برمی انگیزد. یک شغل خانوادگی خوب یک خانه زیبا و همه چیز از بیرون بی نقص به نظر می رسد. شکوه این خانواده خوشبخت در یک شب فرو می ریزد و پسر خانواده یعنی کرم در شب برگزاری جشن شرکت شرمان ها زمانی که پدر و مادر در خانه نیستند ، توسط اشخاصی که ظاهرا پلیس هستند ربوده می شود .
خانواده برای پیدا کردن کرم مبارزه بی امان خود را شروع می کند و در این میان رازهای اعضای خانواده بر ملا میشود .

سریال گمشده به تازگی شروع شده است و به محض پخش قسمت آخر سریال گمشده از شبکه های ترکیه آن را قرار خواهیم داد .

داستان سريال تركي زندگي گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

 

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

داستان سريال تركي زندگي گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده

خلاصه داستان ,سریال ترکی گمشده,سریال گمشده


میشه بگید از کدوم شبکه ی ترکی پخش میشه؟؟

akhare film moshakhas mishe ke ozlam poshte hame in majeraha bode va mikhaste enteghame bache az dast dadasho az kamal va hamchenin khianate kamal ro begire vali badan asheghe mohamad mishe va bi khiale entegham mishe.vali falko vaghti mibine ozlam dge nemikhat hamkari kone asabani mishe vali rahe khodesho edame mide ozlam ham sokot mikone ta in ke karam be khatere ofonate angoshtesh mimire. leyla khod koshi mikone. mohamad az ozlam joda mishe va ba on zane hamkaresh ezdvaj mikone. kamal va falko mioftan zendan va daem ba ham dava mikonan to zendan. sar parastie dokhtare kochikeshonam be pedar bozorge mirese

خوب من چون به زبون ترکی دیدم اگر تو نقش ها یا اسم ها اشتباه کردم ببخشین دیگه
کرم ازاد میشه و صحیح و سالم میره پیش مادرش
و معلوم میشه همه چیز زیر سر ازلم و فالکو هست ولی ازلم کم کم عاشق محمد شده و ازلم دستگیر میشه و میره بازداشتگاه فالکو هم خواهر محمد رو که فلجه میدزده و به محمد میگه با ازلم تعویضش میکنه محمد با هماهنگی پلیس ازلم رو تحویل میده و خواهرش رو میگیره و فالکو با ازلم در میره و زمانی که میخوان با قایق در برن پلیس میرسه و توی تیراندازی فالکو کشته و ازلم دستگیر میشه و در اخر هم نشون میده کرن همه چیز رو به پلیس میگه و داییش به جرم قتل زنش میوفته زندون و کمال هم به جرم قتل راننده اش میوفته زندون و صحنه اخر سریال هم صحنه ای هست که محمد رفته زندان ملاقات ازلم

لیلا و کرم میمیرن کمال و فالکو می افتن زندان ، پس ازلم که پشت همه این ماجراها بود اون چی میشه چه بلایی سر اون میاد؟؟؟

Shoma ha chera har kodom yechizi migin? Akhar man nafahmidam ki dorost mige? Harki dar morede Qesmate Akhar Yechizi mige!! Kodom raste? Karam mimire ya be mamish bar migarde?!!!

دیدگاه

داستان سريال تركي زندگي گمشده
داستان سريال تركي زندگي گمشده
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *