داستان انابل واقعی است

دوره مقدماتی php
داستان انابل واقعی است
داستان انابل واقعی است

آنابل نام عروسکی مدل Raggedy-Ann است که یک مادر در سال 1970 برای دختر دانشجویش دُنا خرید. درست در همین جاست که رویدادهای وحشتناکی درباره این عروسک شروع می شود. فیلم ها و داستان های زیادی درباره آنابل ساخته شده است که یکی از این فیلم ها Conjuring است . در این بخش از سرگرمی نمناک به بیان داستان مربوط به این عروسک ترسناک می پردازیم و حقیقت یا کذب بودن ماجرا را بر عهده خود شما می سپاریم.

داستان انابل واقعی است

دوره مقدماتی php

با دیدن فیلم Conjuring یک سوال به وجود می آید که آیا عروسک آنابل وجود دارد و اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطان ی است؟

بله ، داستان عروسک آنابل این چنین آغاز می گردد که مادری یک عروسک از مغازه دست دوم فروشی برای دخترش که دانشجوی پرستاری بود به عنوان هدیه تولد خرید . دختر که نامش دُنا بود عروسک را خیلی دوست داشت و در آپارتمان مشترک خود و دوستش آنجی نگهداری می کرد اما خیلی زود ماهیت عجیب عروسک برای آن ها آشکار گردید و اتفاقات عجیبی برای آن ها رخ داد.

عروسک آنابل در ابتدا کارهای کوچکی مانند تکان دادن دست هایش و افتادن از روی صندلی به زمین انجام می داد که دُنا و انجی می توانستند آن را توجیه کنند . اما کم کم این حرکات افزایش یافت تا جایی که این عروسک کارهایی انجام داد که از توجیه به دور بود و طولی نکشید که امور از کنترل خارج شد.

لو نزدیک ترین دوست دنا و آنجی نسبت به عروسک بدبین بود و حس می کرد این عروسک توسط روح تسخیر شده است اما آنجی و دنا به حرف های او گوش نمی دادند و می گفتند این فقط یک عروسک است.

تا اینکه داستان وحشتناک تر از تصورات دنا می شود . دنا و آنجی گاهی با جابه جایی وسایل خانه روبرو می شدند و گاهی نیز نامه های را با دست خط بچه گانه یافت می کردند یادداشت پیامی متفاوت داشت، ” به لو کمک کن ” و ” به ما کمک کن ” اما گمان نمی کردند کار عروسک باشد تا روزی که دنا متوجه خون روی دست های عروسک شد ، عروسک در جای خود روی تخت قرار داشت اما لکه های قرمز روی دستهایش نظر دنا را جلب کرد او به طرف عروسک رفت و دریافت مایع قرمز رنگ از درون خودِ عروسک بیرون می آمد .

دیگر قضیه عروسک جدی شد و دخترها از یک مدیوم احضار کننده روح کمک گرفتند . مدیوم بعد از یک جلسه احضار روح به آن ها گفت جسد دختری به نام آنابل هیگینزدرزیرزمین آپارتمان آن ها دفن است . روح آنابل با دیدن عروسک به آن علاقه مند گردیده و آن را تسخیر نموده است.

دختران با شنیدن داستان آنابل دلشان به حال دختر مرده سوخت وتصمیم گرفتند که عروسک را نگه دارند اما داستان وحشت انگیزتری برای آنان اتفاق افتاد که مجبور شدند دوباره از کسی کمک بگیرند.

روزی دوستشان لو به خانه آن ها آمده بود که شب از خوابی عمیق بیدار می شود اما توانایی حرکت نداشت ، لو به اطراف اتاق می نگرد اما چیزی نمی بیند، پایین را نگاه می کند و می بیند آنابل پایین پایش ایستاده، عروسک به آرامی شروع به بالا رفتن از پایش می کند، از روی قفسه سینه اش می گذرد و بعد دست های عروسک دور گردن او قفل می شود و شروع به خفه کردنش می کند.

لو پس از این اتفاق از هوش می رود و روز بعد به هوش می آید و نمی داند که این اتفاق کابوس وحشتناک بوده یا در واقعیت برایش پیش آمده است اما روز بعد اتفاقی می افتد که او به وحشتناک بودن عروسک پی می برد.

هنگامی که لو در اتاق آنجی بود صداهایی از اتاق دنا شنید در حالی که دنا اصلا در خانه نبود . لو فکر می کند کسی بی اجازه وارد خانه شده اما متوجه می شود صدا مربوط به آنابل بوده است .

لو به اتاق دنا می رود و عروسک را به جای آنکه روی تخت ببیند روی صندلی می بیند . لو هنگامی که می خواهد به سمت عروسک برود ناگهان کل بدنش فلج می شود و احساس فلج در منطقه قفسه سینه اش افزایش می یابد. لو به پایین پایش نگاه می کند و روی آن هفت اثر پنجه ، سه ضربه عمودی و چهار ضربه افقی می بیند . لو با وحشت به اطراف خود می نگرد اما هیچ کس را در آنجا نمی بیند و تنها چیزی که به ذهنش می رسد آنابل است.

آثار خراش روی بدن لو را همه می توانستند مشاهده نمایند اما این خراش ها در طی دو روز به شکل عجیبی خوب شد و دیگر اثری از آن باقی نماند در حالی که جای پنجه ها همگی داغ و سوزان بودند.

بار دیگر دختران به فکر چاره افتادند و این بار از یک کشیش به نام پدر هگان کمک گرفتند. اما این کشیش به آن ها گفت این موضوع مربوط به ارواح است و به قدرت بالاتری نیاز دارد. آن ها با اِد و لورن که مانند شکارچیان ارواح تماس گرفتند و به این موضوع پی بردند عروسک روحی شیطانی و غیر انسانی دارد . این زوج اعلام نمودند که این عروسک تسخیر نشده اما توسط یک روح کنترل می شود زیرا اشیاء بی جان را نمی توان تسخیر کرد.

داستان انابل واقعی است

اقدامات زوج وارن به موقع بود زیرا اگرکارهای آنابل ادامه داشت می توانست موجب مرگ یکی از اعضای آن خانه شود . این زوج معنویت فضای خانه را با کلمات بالا بردند که شامل هفت صفحه جملاتی بود که طبیعتی مثبت داشتند و مناع ورود شیطان به خانه می شدند.

آن ها عروسک آنابل را برای نگهداری به موزه خود بردند و برای جلوگیری از حملات عروسک آنابل روی آن آب مقدس ریختند زیرا این خانواده می گویند زمانی که عروسک را با خود بردند او اقدام به کشیدن ترمز ماشین و منحرف کردن فرمان آن نموده است اما وقتی روی آن آب مقدس ریخته و به نظر کارساز بوده است.

عروسک آنابل حالا در موزه اِد و لورن وارِن داخل یک جعبه شیشه ای با هشدار ” باز نکنید ” نگهداری می شود و با عروسکی که در فیلم Annabelle:Creation وجود دارد خیلی متفاوت است، اما باید بدانید این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است که ترسناکش می کند.

 

هیچوقت به آنابل اعتقاد نداشته باشید .

اگرم وجود داشته باشه توی ایران نمیاد اون توموزه نیوز لنده

توصیه میکنم اعتقاد داشته باشی چون واقعیه????

کیان جان منم با شما کاملا موافقم

آقا کیان میتونی اعتقاد نداشته باشی اما وجود داره و اینکه اگر باخدا باشی نمیاد سراغت نترس.

به نظر من انابل واقعی هست. چون من خودم یک بار تو سطل اشغال خانه مان دیدم اون باکسی کاری نداره فقط می خواد که.روهش ارامش بگیرد من بااو حرف هم زدم

برای چی اعتقاد نداشته باشیم وقتی وجود داره

من الان به شما چی بگم واقعا مردم خیالاتی شدن

ملت دیگه دارن از کنترل خارج میشن

آنابل واقعا ولقعیت داره من تو موزه دیدمش

از وقتی که انابل رو دیدم تا دو ماه خوابم نبرد توصیه میکنم هیچوقت دنبال این عروسک جن زده نروید

چه جوری بود اگه دیدیش

خیلی حرفت باحال بود تو داخل موزه دیدیش

بنظرم عروسک انابل وجود داره ولی اینطور ک اینا میگن نیست اون فقط یه عروسک ک ارواح اونو تسخیر کردن همین ولی این فقط چنتا حرکت کرده و بقیه هم ترسیدن هیچ منفعت واقعی و مجازی و داستانی نداره در دنیای ما فقط اون یه عروسک تسخیر شده اس همین

شرط میبندم اگه اتفاق واسه تومی افتاد الان زنده نبودی ازترس

وقتی انسان از خدا فاصله بگیره هر چیزی ممکنه .ولی باید آدمایی که به هیچ چیز اعتقاد ندارن خودشون تجربه کنن.

به نظر من اینا رو ول کن و به زند گیت برس هر چقدر بیشتر به اینا فکر کنی دچار استرس و تری بیخود میشوی ولی با این حال داستان قشنگی بود فقط هشتار زیاد دنبال فیلم هاو عکس ها نرید اگر هم علاقه دارید پس مطما باش خودت رو به گور می بری از من به شما ها نسیهت

چقدر درست نوشتی همه چیزی تو فک کنم املات بیست بوده

اين عروسك انابل اگر از قفسش بياد بيرون مى تونه كل ادماى دنيارو تسقير كنه

خیلی ببخشید اگه این جوریه که شما میگی پس خدا هم همینجوری میشینه و زجر کشیدن مارو نگاه میکنه ؟! معلومه چی میگی؟؟

به نظرمن‌هم این عروسک اصلا وجود نداره و طبق یه سری تخیلات بوده حالا تسخیر کردن عروسک شاید ولی حرکات و خفه کردن و ترمز گرفتن دیگه واقعیت نداره

اصلا هیچی بخز انابل واقعی نیست من واقعا تو موزه عروسک انابل رو دیدم ولی داستانی که دربارش هست الکی

هر چی میگین بگین فقط دروغ نگین که من رفتم موزه و با اون حرف زدم انابل واقعی هست ولی اون تخیلات تون رو کنار بزنین کهمن با اون حرف زدم

باور کن وجود داره ولی من تا حالا فیلمش روندیدم توصیه میکنم نبینید چون خوابت نمیبره خوشحال میشم پیام بدید پسر ها مخصوصا

به نظر منم درسته اخه یک عروسک جلوی دو نفر بیاد زیر پای طرف ترمز بکشه و فرمونو بگردونه اینا فقط پیاز داخه شو زیاد میکنند

خب ترمز دستی که زیر پا نیست…

چقدر متخصص داشتیم و خبر نداشتیم ..حالا همه واسه ما شدن روح شناس و متخصص امور ماورایی !! راجع به وقایعی که درکش فرای عقل و ذهن شماست لطفا نظر ندید .جریان این عروسک کاملا واقعیست و صحت داره .نیروهای پلید و شیطانی دارای قدرت بالایی هستند و نباید اونها رو دست کم گرفت و میتونند به موجودات دیگر صدمه وارد کنند .در جهان خیلی اتفاقات نادر پیش اومده که علم قادر به پاسخگویی نبوده .البته کاملا مشخصه که چرا این مسائل رو نفی میکنید همش به خاطر ترس و وحشتیه که دارید .

عروسک انابل واقعی است چون مارفتیم موزه اش وعروسک انابل رادیدیم

بله منم مطمئن هستم که واقعیه اگه فیلم احضارودیده باشین متوجه میشین

همه ما برای یک بار هم شده ترس را احساس کردیم وبه هر وسیله ای شده خودمان را قانع کردیم توهم است من خودم یادم میاد یک شب که برق درخانه یمان رفته بود صدای خیلی عجیبی از انباری خانه یمان می امد صدایی مثل زوزه گرگ ولی خیلی فرق داشت هنوز که هنوز صداش بعضی وقتا میپیچه

سارا خانم شما به روان پزشک مراجعه کن

نه فقط تو ،همتون فراموش کردین ک قدرتی بالاتر از قدرت خدا نیست

اينقدر حرف به درد نخور نزن انابل يه عروسكه خيالي اگه بچه ٢ ساله بفهمه تو خر اندازه اون نمي فهمي

واقعا باهات موافقم اینا همش الکیه

کاملاواقعیت داره.البتهاین ذات ماانسانهاست که راجع به هرچیزی بزرگ نمایی کنیم….امااجنه وجهان ارواح حقیقت دارن فقط ذهن کوچیک ماقادربه درک صحیح وتوضیحش نیست…

عروسک انابل واقعی است ولی بغضی ها باور ندارند شایدم واقعی حرکاتی از خود نشان میدهد باید در قفسش را باز کرد و دید که واقعی است یا تخیل است.

جرعت داری باز کن????

اونایی که باور دارن این عروسک واقعیت داره و خیلی قویه و نیروی شیطان داره!!!! و اینقدر خطرناکه بنظرتون غیر منطقی نیست که همچین چیز شیطانی رو پشت یک ویترین شیشه ای گذاشتن !??!!! یعنی این که قدرت کشتن آدم هارو داره نمیتونه با نیروش از شیشه ای که زندانیش کردن در بیاد!? اونایی که باور دارن آنابل تحت تاثیر نیرو های ماوراطبیعیه فکر کنم زیادی فیلم دیدن! خواهشا با چند تا فیلم ترسناک جوگیر نشید !

داستانش جالبه اما باعث شده تموم عروسکامو بریزم دور

توکل کن به خدا هیج جنی جرعت نداره به تو نزدیکت بشه انابل خرکیه بد بخت های خرافاتی انابلو از نزدیک ببینم در قفسو باز میکن ببینم میتونه غلتی که بدبخت های خرافاتی باید ازخدا بترسی نه از یه عروسک معمولی

به نظرم خیلی کاربعدی کردی عروسکاتو دورانداختی

لایک دارع حرفت داداش ارش

اگه بری درقفسو واکنی برگشتی توکارت نیس دادا

آفرین به شجاعتتون واقعا حرفتون درسته فقط باید از خداترسید

من هم قبول دارم انابل واقعیه این همه هم شاهد که توی موزه اون رو دیدن و این ها به کنار انابل رو تو شیشه ی خالی نزاشتن که ایکیو اینقدر عقل داشتن که اگه می تونه حرکت کنه پس شیشه رو میشکنه و میاد بیرون من خوندم که دور شیشه را با ایات کتاب مقدس خودشان پوشاندند که روح و شیطان داخلش از کار بیوفتد ولی اگه ایه ها نبود حتما فرار می کرد

اونایی که میگن اگه واقعیه چرا از شیشه نمیاد بیرون باید یکم در مورد اد و لورین وارن و کارهایی که برای جلوگیری از حرکات انابل کردن اطلاعات جمع کنن بعد حرف بزنن مخصوصا اقا ارش

داداش شما اظهار نظر نکن لطفا با شمام ماهان

من از وقتی کاملا اعتقاد اوردم که خودم همچین چیزایی رو با چشمم دیدم زبونم بند اومد و تا حد مرگ رفتم

هع شاید قبلش چیزی زده بودی

من از این انابل میترسم

به نظرم عروسکای مثل اون زیاده

از نظر فلسفی موضوع انابل میتونه درست باشه چون در علم فلسفه رویا بی انتهاس اما به نظر من انابل رو به سیاست میچسبونن چون اگه عروسک انابل دست یکی از ابرقدرت های جهانی بیوفته چی میشه؟پس دروغیست بزرگ

همه چیز زایده ذهنه….. اراده کنی بوجود میاریش هر چیزی که تصورشو کنی…

من که حرف میثم رو قبول دارم????????????????

بنظرمن اعتقادماادما وایمانمون به خداخیلی ضعیفه خداهیچ اجازه ای به اجنه نمیده تاوارد زندگی انسان بشه مگرخوده اون ادم بخواد واجنه رو واردزندگیش کنه درضمن پشت همه فیلم های ترسناک مینویسن واقعی اگراینجورمیبود الان دنیا پراز اجنه وشیطان میشدپس این چیزاالکیه تا ما کخ نریزیم خودمون هیچوقت هیچ اجنه ای حق نداره نزدیک بشه

باشما موافقم، تمام امور بدستخداست وبا خواست اون هرچیزی ممکنه

وقتی جن به وجود اومد و به حضرت سلیمان و یاراش حمله کرد سلیمان با کمک خدا وند اون ها رو به زیر زمین تبعید کرد ولی شیطان هنوز وجود داره روح انسان های مرده در دنیا هست که این عروسک رو تسخیر کنه

انابلی در کار نیست با با. من خودم از پچهگی زیاد فیلم ترسناک میدیدم. ولی همش چرت. ولی بازم ممکن که در بعضی موارد واقعت داشته باشه.

حرف نزن

واقعی یا غیر واقعی من میترسم

نه اینا واقعیت داره در جواب شما دوستی که گفتید این عروسک با اون قدرتش چرا نمیتونه شیشه رو بشکنه :مگه ندیدین نوشته آب مقدس روی عروسک ریخته شده و…

بله و دور اون شیشه ایه های مقدس وجود داره که نمی تونه تکان بخوره و درو باز کنه

منم ترسیدم ولی خوب منم خیلی چیزا رو با چشم خودم دیدم که واقعا اجنه وروح های شیطانی وجود داره

من هم ديدم ولي بعضي ها كه نديدن باورشون نميشه

باش تو راس میگی

بنظر من واقعیت داره ولی تو قفسه

تو قفس نیست تو شیشه هست

سلام اره منم همین نظرو دارم این اصلا واقعیت نداره اخه 1 عروسک مگه میشه جون داشته باشه اینا همش حرف الکیه که فقط ادمارو میترسونه

اگه روح یا شیطان توش باشه تکان می خوره ادم هم خفه می کنه حالا من هی بگم

وقتی روح شیطانی در وجودشه توقع داری حرکت نکنه

منم اولش خیلی ترسیدم ولی اگه آدم اعتقادش به خدا زیاد باشه هیچوقت این چیزا به سمتش نمیان همانطور که در فیلم هم بود وقتی نوشته هایی از خدا به دور عروسک میگذاشتند عروسک آرام میگرفت

بابا این چیزای چرت چی یه که در میارن منم تو موزش دیدم اما داستانش چیه که بچه ها رو میترسونن

خدایی ترسناکه.مطلب خوبی بود.من از چیزهای ترسناک خوشم میاد.

نیاز نیست برای هر چیز دنبال دلیل و منطق باشیم البته این داستان کمی غیر واقعی به نظر می امد ولی ممکنه واقعی هم باشه

انابل چند بار از موز نزديك بود فرار كند

نچ نچ نچ یعنی بد بختا اینا واقعیت نداره من خودم تو موزه دیدمش ولی اصلا به داستانش اعتقاد ندارم ی دونه عروسک مسخره رو گذاشته تو موزه که مثلا این ارواح داخلشه و این جیزا

به مولا اگه یکیتون رفته باشید موزه اینو دیده باشید

سلام به نظر من هیچ عروسک شیطانی وجود نداره.آخه من اون عروسک آنابل رو که تو موزه نگهداری میشه دارم.خوب کو هیچ کاری نمیکنه.حتی به من گفتن اگه پنج دفعه بگی آنابل مثل اینه که احضارش کرده باشی ولی اصلا اینجوری نیست.فقط یه مشت آدم چرت دور هم جمع شدن تا آدما رو بترسونن.حتما الان خودشون هر هر میخندن به ما کله پوکا(البته دور از شما)منظورم خودم بود.درسته عروسکی به نام آنابل با همون شکل و قواره وجود داره .فقط یه دونه شیشه دورش کشیدن و تموم.دیگه این که خفشون کرده و آدم کشته و نوشته دروغیس بی پایان .لطفا باور نکنید به هر چرتی.

میبخشید ولی این داستان حقیقت داره و عروسکی که شما داری تنها یه کپی از روی آنابل هست و مثل اینه که یه نفر میره به فست فودی و یک پیتزا سفارش میده که از شانس بدش توش ی مو پیدا میشه ولی یه نفر دیگه میر و یه پیتزا مثل همون سفارش میده ولی این دلیل نمیشه که مال اون هم مثل اولی باشه

حق با مائده هست انابل روح یک دختر بچه توش هست قرار نیست توی همه عروسکای که شبیه انابل باشه ارواح باشه.

قبول دارم

ازنظر من داستان غیر واقعیی بود

به نظر من همچين چيزى امكان نداره وجود داشته باشه اينا فقط ميخوان فيلمشون فروش خوبى داشته باشه، من اين فيلمو نگاه كردم و اصلا هم نترسيدم ولى دخترم نگاه كرد خيلى ترسيد همه اينا بستگى به باور ما داره، اگه واقعيه يه بار آزادش كنن بقيه هم ببينن كه نيروش واقعيه و دوباره با آب مقدس ساكتش كنن، هيچ وقت اينكارو نميكنن چون واقعى نيست.

به همین دلیل ازادش نمی کنن چون اگه ازادش کنن همه ی اونایی که زندانیش کردن رو توی یک چشم به هم زدن میکشه و بعد میره سراغ بقیه مردم شهر و دنیا و به هیچ کس فرست نمیده که روش اب مقدس یا هر چیز دیگه ای بریزن بعد هم ببخشیدا به خطر انداختن جون مردم به این راحتی ها نیست تا به حال به این موضوع فکر کردید

آقا خیلی خودتون رو درگیر نکنید اون وقت که آزاد بود چه گلی به سر ما زد که الان بخواد بزنه

درسته شایدهم بعد از اون از روح پلید خودش به بقیه عرسک ها بعده و همشون و به یه عروسک شیطانی تبدیل کنه

لاااااااااااااییییییککککککک

واقعا که این خیلی غیر واقعی ولی مامانم اینو میگه خودم همش فکر می کنم واقعی من ترسو نیستم ولی از وقتی اینو دیدم پیش مامانم میخوابم لطفا بهم نخندید O:-)امااگر شیشه بشگونه تصور کنید

به نظر من که خیلی باحاله ..اجنه و ارواح وشیاطین وجود دارن

کاملا واقعیه

به نظرمن همش الکیه اخه مگه جن بیکاره بیاد ادم بترسونه یابیکشه

همش راسته اتنا خانوم اخه جن وجود داره و بیکار نیس کارش تر سوندن ما هست

خیلی خودتون رو درگیر آنابل نکنید اون زمان که آزاد بود کاری با ما نداشت بد بختیشون برای خودشون

حالا چه واقعی چه غیر واقعی یه خورده هیجان ایجاد بشه تو زندگی

انابل واقعیه ولی مثل داستان ها نیست که میگن ادم کشته اون فقط یه عروسک جن زده شده است که الان تو موزه هست اونایی که میگن دوروغه شاید حقیقت داشته باشه .

این داستانی ک مربوط ب سال1970 میشه کاملا واقعیه…حالا بحث اینم نیس ک بترسید..ولی بحث ترمز گرفتنو چرخوندن فرمون توسط آنابل ک خوده آنابل این کارو نکرده خود ب خود یهو ماشین ترمز می گرفته یهو فرمون میچرخیده مثلا…خود عروسک فقد حرکت میکرده کاره دیگه ای نمیکرده….داستان آنابل همش واقعیته

مهم نیست که واقیت داشته باشه یا نه ! مهم اینکه از خدا کمک بگیریم تا مارا از دست شیطان و جن حفظ کند

واقعا واقعیت داره من دخترخالم رفته دیدتش میگفت ترسناک نیست ولی وقتی به چشماش زل میزنی انگار چیزی بهت هشدار میده

بابا ول کنید این حرفارو . مرگ و زندگی دست خداس نه یه عروسک که هر کی یه چیزی ازش میگه . هر کیم میترسه ترسش نا به جا و برا رد کردن ترسسش باید هر کاری بکنه حتی اثبات نظرات مثبت در مورد ترسش توی ذهنش

به نظرم واقعیت داره ولی نه به اون حد که تو فیلم ها می بینیمش

ببینین من نمیدونم واقعی هست یانه انقد فیلمش روباورکردم به عروسک خودمم شک کردم ولی وقتی ادم به خدا نزدیک بشه این چیزا سراغش نمیاد

اینا خرافاتی بیش برای جذب مردم به موزه نیست

این رو خوب امدی

ارواح وجود دارن.خدا بعد از خلقت فرشته ها جن هارو افرید.اونا هم یه سری موجود هستن که تو یه دنیایه دیگه ان.حالا یه روح رفته توی اون عروسک.ب نظر من ممکنه.مطلب جالبی بود.

ازدیدگاه اسلامی ارواح در جهان برزخ گرفتار اعمال دنیوی خودشان هستند وتا خدا نخواهد نمیتوانند وارد زندگی انسان شوند مثلا یک عروسک را تسخیر کنند اما راجع به شیطان یا اجنه شاید ولی به نظرم خیلی عجیب که این داستان واقعی باشه همیشه باید به خدا پناه برد

راست دروغش با خداست فقط اینو میدونم که اجنه و شیطان وجود داره و سراغ آدمایی میرن که ایمانشون کمه

من که می گم واقعیه.ولی چون خدا هست نباید ازچیزی ترسید

بابا اصلا همچین چیزی نیست آخه مگه ممکنه رفتن یه عروسک گرفتن بعد گزاشتنش تو شیشه بعدم گفتن اوووو بترسین این عروسک جن زدس اصلا اون عروسک کی باشه که بخواد ما رو از بین ببره

پچه ها شما انگار خل شدین آنابل واقعی بعدشم تو موزه نیس اونا فقط یه عروسکک شبیه آنابل ساخت و گذاشتن اونجا اونا هنوز نتونستن یه تا موی آنابل رو پیدا کنن شما انگار از وقتی فیلم آنابل رو دیدین یه تختتون کم شده

خانوم نیلو فر خان آنابل تو قفسه

به نظر من خرافاتی بیش نیس

حتی اگه واقعیت هم داشته باشه اینو مطمئن باشین از خدا که برتر نیست…به خدا ایمان داشته باشین…و توصیه میکنم ایت الکرسی رو حتما حفظ کنین..الا به ذکر الله تطمئن القلوب

چرته انابل فقط یه عروسکه گذاشتن تو موزه این داستانم ساختن مردم برن اونجا ببیننش

اجنه وجود دارند و حضرت سلیمان آن ها رو از زمین بلند کرد اما آنابل رو نمی دونم ولی فکر می کنم یک ذره جو داده اند

فقت باید به خدا اتقاد داشته باشید تا جن سرا قتان نیاد

تو موزه بودن انابل کار درستی نیست

من دیشب خواب دیدم که انابل امد به طرفم و می گفت روحت را میخام من به او گفتم مگر اینکه خوابشو ببینی او گفت تو بیداری جانت را می گیرم بعدشم پدرم مرا بیدار نکرد گزاشت انابل جان منرا بگیرد

چی داری می گی برای خودت

یعنی چی بابات گداشت انابل جان تورا بگیره پس الان تو روحی یا جنازه که ایتپنو نوشتی

آنابل دیشب اومد به خوابم وگفت سلام بهت برسونم.

نترسید چون آنابل سراغ همه میاد چون اون ظرف شیشه ای هیچ کاری نمیکنه

به نظر من این عروسک واقعی هست و هر بکاریم از دستش بر میاد خیلی هم دوست دارم از نزدیک ببینمش

وجود دارد ولی چرا فیلمش در ایران آمده است

فیلمی خیلی ترسناک بود فکر کنم وااقعی هست

من از انابل نمی ترسم

واقعیت و یا تخیلی بودن با خودتون ولی همه انسان ها روح دارن. دوم روح نمیتونه سرگردان باشه مگر به اذن خدا سوما روح جسم نیست پس چطوری میشه تو یه شیسه حبسش کرد؟ چطور روح از اون عروسک به عروسک دبگه ای نرفته. چطور یه روح میتونه اجسام را جابه جا کنه. اگر اینجور باسه باید کل کشور دست ارواح باشه. درضمن قدرت تخیل بشر بالاس. و یه فرقه بنام شیطان پرستی برای ترویج فرقه شون از این مزخرفات میسازن .

من خیلی میترسم

یعنی اگه هر کدومتون تو کنکور یه ذره استدلال الانو داشتین یه کاره ای تو مملکت بودین

انابل خیلی ترسناکه

واقعیت داره ولی خب این مردمه ما زیادی بزرگ میکنن????

اگر آنابل جون داره و زندست پس چرا برای نجات خودش در قفس کاری نمیکنه . اونجا که تنها تره پس چرا وحشی تر نمیشه و شیشرو بشکونه و بیاد بیرون

آفرین علی آقاگل گفتی

الله بولارا عقیل ور منه پول

اصلا به نظرم به اینجور چیا فکر نکنین به درساتون فکر کنین که فردا یه صفر کله گنده نگیرید

واقعی نیست

به نظر من که واقعی تو این دنیا هیچی غیر ممکن نیست

با هات موافقم

بنظرمن این چیزها برای ترساندن ومشغول کردن افکارپاک کودک ونوجوان ساخته شده..خدالعنشون کنه..من هرگز اجازه نمیدم بچه هام این برنامه های مسخره روببینند.????????

عروسک آنابل برای کسی وجود داره که به خدا اعتقاد نداره ولی آنابل را قبول دارند

ب نظرم واقعیه ولی تو داستانش پیاز داغشو زیاد کردن

من بر اساس منطق و اثبات چیزارو باور میکنم و متعقدم هیچ چیز بدون اثبات بر اساس قانون علمی وجود نداره و وجود داشتن انابل یه چیز مسخرست ,ترس یکی از هیجانای زندگیه و اونا هم این داستانارو از یه عروسک پارچه ای در اوردن که ما بترسیم و تعجب کنیم که بعد که فیلمش درست شد موضوع جدی تر شد و مردم بیشتر این داستانو باور کردم, نظر های شما برای من قابل احترامن به هیچ وجع نمیگم که نظر کسی اشتباس ولی نظر من در مورد این موضوع اینه.

آنابل واقعیت داره اما توسط ارواح تسخیر یا کنترل نمیشه چون ارواح نمیتونن از آخرت بیان به این دنیا هممون میدونیم خدا نمیذاره ارواح از جهان آخرت بیان به این دنیا ارواح اجازه این کارو ندارن پس آنابل توسط روح یه دختر بچه تسخیر یا کنترل نمیشه حالا موضوعی که این وسط میمونه اینه که آنابل که به تنهایی نمیتونه حرکت کنه یا دست به این کارای شیطانی بزنه و اگه توسط ارواح تسخسر یا کنترل نمیشه پس چه موجود ماورالطبیعه‌ای آنابل رو کنترل میکنه اون موجود ماورالطبیعه جن هست که اختیارش دست خودشه جن ها مثل ما انسان ها هم مسلمان دارن و هم کافر جن های کافر از شیطان پیروی میکنن پس شیطان به جن های کافر دستور میده که اشیا رو کنترل و خود انسان ها یا روح انسان ها رو تسخیر کنن و از اون ها برای صدمه زدن به انسان های دیگه استفاده کنن روح اون انسان هایی که این جوری کشته میشن به جهان آخرت نمیره بلکه شیطان اون روح ها رو میگیره حالا با این روح ها چیکار میکنه الله و اعلم اگه بازم سوالی درباره‌ی موجودات ماورالطبیه داشتید از من بپرسید هر چی باشه جواب میدم

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

عروسک آنابل معروف به عروسک جن زده توسط مادر دختری به نام دانا در سال 1970به او هدیه شد.

دانا و هم اتاقی اش انجی متوجه شدند که عروسک به دور از چشم آنها تغییر مکان می دهد. مدتی بعد آنها پیامهایی بر رو یک تکه کاغذ روغنی با مضمون «کمکم کنید» پیدا کردند و نکته جالب اینکه آنها در خانه خود کاغذ روغنی نداشتند!

آنها دست به دامن یک جن گیر شدند و جن گیر به آنها گفت که عروسک توسط روح دختری که در زیر خانه دفن شده تسخیر شده است.

وای خیلی ترسناکه من بهش اعتقاد دارم ولی اگه میتونه بیرون از شیشه کارهایی کنه یعنی نمی تونه ازشیشه بیاد بیرون

داستان انابل واقعی است

تو فیلم کانجورینگ که از شیشه اومد بیرون ..

میتونه عزیزم البته اگر خدا بخواد

آنابل واقعی نیست . نویسنده ی آنابل این داستان های مسخره را نوشته که ما بیشتر حس فیلم را به خودمان بگیریم.

واقهی نیست نترسین خواب می بینید فقط فیلم هست من خواب دیدم ول کن میدونم وجود نداره

اتفاقا منم اعتقاد دارم ولی از همه مهم تر معتقدم تا خدا نخواد هیچ اتفاقی برای ادما نمی اوفته.

واقعا که خیلی مسخره است . اخه عروسک . کاشکی حداقل چاقویی ،اره ای ،انسانی،حیوونی چیزی بود.اخه عروسک تسخیر میشه؟تازه اگر هم عروسکی تسخیر بشه کل دنیا را ول میکنه یهو بدوبدو میاد پیش یکی از شما ؟لطفا کمی تعقل کنید. /:

اصلا شوخی نیستت من من تو این فیلم نقش دارم

شوخی می کنی ؟؟ بچه کجایی این قدر باهوشی؟؟

باهات موافقم

عزیز من از شیشه نیومد بیرون. مثه یه جور توهم تو ذهن دختر اد و لورن بود.

این عروسکی که تو فیلمه با اصلش خیلی فرق داره برو عکس عروسک اصلی رو ببین اصلا باورت نمیشه که جن زده باشه. یه عروسک ساده که بیش نیس

آره راس میگه.عروسک واقعیش اصلا بهش نمیخوره اینجوری باشه.خوردنیه بیشتر((((:

ینی نمیتونه بیاد بیرون؟

نه دیگه اون نمیتونه بیاد بیرون

اگه تو فیلم دیده باشید پدر روحانی که می خواد عروسک رو ببره کسی پشتش در میاد و اونو پرت مکنه و عروسک رو بر می داره پس اگه این عروسک مهم که بره جایی که باید باشه از تو شیشه هم میتونه بیاد بیرون

مگه نخوندین که میگن شیشه ایی که انبل نگهداری میشه توی اب مقدس هست پس چجوری میخواد بیاد بیرون

درسته من اعتقاد دارم چون برای خودم خیلی اتفاق افتاده تو خونه ما جنی هست به نام یعغوب الان ما سه ساله داریم خیلی راحت بااون زندگی میکنیم خیلی شلوغه اما چه کار کنیم جنه دیگه ببخشید خلاصه

وای منم میخوام نمیترسی شمااا ؟ چجوری باهاش اشنا شدی ؟

واقعا هست یا دوروغه

مرگ من!!!!؟؟؟عجیبا غریبا!! چه جالب

یعقوب چند تا بچه داره

comواااای عروسک واقعیش خیلی خوشگله پارچه ایم هست اما تو کانجیورینگ خیلی ترسناک و وحشت ناک شاختنش

اقا اشته باه میکنی فیلم ساز برای با کیفیت شدن عروسک خشگلش کرده ولی در حقیقت بصورت یک عروسک قدیمی بوده

داداش اگه به آخرین فیلم آنابل نگاه که مه مال 2017 است تو آخر فیلم همین عروسکه که تو شیشه هست میاد یعنی بقیه فیلم رو به صورت واقعیت میسازن

وای خیلی ترستاک من به جای اون بچه هابودم سکته رو تو همون جا می زدم اما عروسکه خیلی خوشگل

اسلاترسناک نیست ولی خوشگل

موافقم ترسناک نیست ولی خوشگله …بعضی ها بیخودی میترسن

هانبا درسته

واااای فقط آنجایی که از پشت پنجره برمیگرده

این چیزاواقعی نیستش اصلا،ازتوشیشه هم بیادبیرون هیچی نمیشه

واااا براساس واقعيته تو كجا سير ميكني عجججب

خوب اگه یک عروسک بتونه از شیشه بیرون بیاد پس کار های دیگه ای هم میتونه انجام بده

مثلا تو اونجا باشی عروسکه بیاد زنده میشه بعد تو رو شیطانی میکنه و روحت را تسخیر میکنه

آنابل واقعی نیست فیلم

من چند وقت پیش توی وبلاگ ها میگشتم تا چشمم خورد به یه وبلاگ که درمورد انابل بودچند نفر از دوستام درموردش میدوتستن ولی وقتی به بعضی های دیگه گفتم اونا گفتن وجود خارجی نداره ولی من رو حرفم کاملا ایستادم لطفا پاسخ بدید و منو مطمئن کنید که حرفم درسته

داستان انابل واقعی است

واقعیته شک نکن اول فیلم میگه واقعیته

راست میگه واقعی هست

هی این کمک می کنه فیلم ترسناکتر به نظر بیاد

به نظر منم واقعیه

این واقعیت دوست من خیلی داناست میگه درست هانیا هرفت درسته

نه خودت چیزی هستی نه دوست

اصلا هم این چیز ها وجود نداره همش چرت و پرته

وجود داره اگه دوست داری باور نکن

آگه وجود نداشت تو موزه اد و لورن وارن نگه داری نمی سد

دوست عزیز به دلیل سود بردن از فیلم خود این کار را می کنند مثل اینکه ما بگیم اگه کلاه قرمزی خودمون را بزارن تو موزه پس جون داره و زندست

به نضر من واقعی هست من هم اولش فکر میکردم واقعی نیست ولی وقتی دربارش تحقیق کردم و پرسیدم متوجه شدم که واقعیت داره

وجود داره به خدا باور کن

اگه وجود داشت الان تمام عروسکای ما تسخیر شده بودن و ما الان زنده نبودیم یا جن زده بودیم یا دیوونه

اتفاقا واقعی هست این داستن کاملا درسته و تو موزه هست اگه بیاد بیرون به همون شکل ….

khode film trsnak nabood vli be nzr mn ke vaqiite

هرچی‌هست که خیلی خفنه

یک سوال مگه آنابل تو فیلم کانجورینگ هستش؟؟

آخه من فیلم کانجورینگو دیدم اصن آنابل توش نبود لطفا جوابمو بدید

کانجورینگ2

بابا خرافاتی نباشید اینا اصلا واقعی نیست. در ضمن عروسکشم بیریخته

خرافاتی نیستیم و واقعیت داره و اصلا هم بیریخت نیست شاید به نطر تو بیریخته ولی به نظر بعضی های دیگه بیریخت نیست

کاملا حقیقته انابل حتی اون کشیک تو فیلم کانجیورینگ هم حقیقت داره اینا رو دو تا جن گیر که زن و شوهر بودن اثبات کردن هنوزم فک کنم زنده هستن اما پیر حتی خیلی چیزای دیگه که حقیقت داره و ما فک میکنیم نداره

اد فوت کرده اما لورن هنوز زنده اس

واقعیت داره

واقعیه این ها واقعا اتفاق افتاده و خرافات نیست

ببینید عزیزان من این عروسک آنابل واقعی هست اگر دقت کنید اول فیلم نوشته «واقعی» و عکس آن هم در موزه ها هستش شاید آدم باور نکنه اما واقعی هستند و خیلی اتفاقاتی میوفته که ماها ازش خبر نداریم خیلی خیلی وسایلی هستند که توسط روح،جن،شیطان و هر چیز دیگه ای تسخیر شده این اتفاق زیاد مبهمی نیست که نتونیم باورش کنیم خیلی اتفاقات عجیب تری دور و برمون هستند که خیلی تعجب برانگیزند ولی «واقعی»

روح که بعد مردنش اختیاری نداره به زور میبرنش بهشت یا جهنم البته تو برزخ ..جن و شیطون هم بیکار نیست عروسک پشمی تسخیر کنن ادمی سگی گربه ای تسخیر میکنن کلا موجود باید زنده باشه تا بشه تسخیرش کرد

اره راس میگی

عزیزان روح یه دختر بوده رفته توی عروسک وگرنه عروسک که روح نداره که بخواد تسخیر بشه

روح انسان متوفی میشه وپیش خدا برده میشه اگ اینجوری بود همه ادما بعد از مرگ دوباره روحشون توی این دنیا میموند که! روح انسان از آن خداست ما همه از خداییم و به سمت اون برمیگردیم نمیدونم انابل واقعیه یا نه اما نباید ب این جمله اکتفا کرد ک اول فیلم گفته واقعیه چون این کار هم برای بازدید موزه و هم برای فروش فیلم انجلم شده اخه امریکا تمدنی نداشته و از این راه ها کلی گردشگر و سود جمع میکنه اگ به قدرت خدا ایمان داشته باشین و باور کنین که قدرت متلق اونه و هیچ چیز جاشو نمیگیره دگ بود و نبود انابل نباید ترسی بندازه تو وجودتون هر ادمی با یه هدف مشخص اومده تو دنیا و همه ارامششو باید واسه اون هدف بزاره تنها چیزی ک باید ازش بترسین قهر و عذاب خداست پس دلتونو محکم کنید و توکل کنید به اون بالاسری ک هوای هممونو داره باور کنید من روحانی و اینا نیستم و نمیخوام نصیحتتون کنم فقط میخوام بگم عاشق خدا که باشی میفهمی هواتو داره اون وقت امثال انابل که از دید من دروغی بیش نیست و کفره واستون بی معنی میشه یاحق

این حرفی که زدی تونست منو قانع کنه????

هیچی دیگه همین مونده عروسک مارو بترسونه .بدبخت شدیم رف

نه آنابل شیرین و بانمکه. تازگیا یه عروسکی خریدم اسمش رو گذاشتم آنابل. در عین حال به زنده شدنش باور دارم. اون از شیشه نمیاد بیرون. مطمئن باشید !

باور کن بیشتر از کار تو وحشت کردم تا فیلم

واقعی نیست آنابل چون عکس آنابل دوتا هست یکی پشمی یکی هم چوبی هالا کدومشه تر خدا باور نکنید

انابل چوبیه هست و واقعا وجود داره

دقیقا

چون این جور مسائل کمیابه ما هم اونو بعید می دونیم. میتونه واقعیت داشته باشه

اقا شما خیلی خلید که هنوز بتور نکردید

تو این عکسا ک خیلی قشنگه اما تو فیلم آنابل فوق العاده وحشتناکه ولی من خیلی ب عروسک آنابل علاقه دااارم

من میدونم که خدا هیچیزی رو نمی آفرینه که باعث ترس بندش بشه

جدا ؟ جن ببینی نمیترسی ؟ مرگ رو خدا خلق کرده نمیترسی ؟ قیامت چی اینو جبرئیل هم ازش میترسه تو که هیچی و وو وو و و خیلی چیزای دیگه

حالا واقعا واقیه یا نه الکیه چون من خیلی میترسم

کسی از جن میترسه که باورش نداره ولی اگه قبلا باورش داشته باشی بهت اسیبی نمیزنه من تو یه هفته سه بار تصادف کردم مردن که ترس نداره ینی تو میترسی

دوست دارم انابل رو لمس کنم برام جالبه

حتما از جونت سیر شدی

اصلا ترسناک نیست فوقش میاد مارو میکوشه

اقا به نطر من دروغ من به جن اعتقاد دارم ولی طبق گفته های توی قران جن اجازه ظاهر شدن جلو انسان نداره چه برسه به اینکه بخواد اذیتش کنه مگه اینکه خود انسان اول اونارو اذیت کنه

منم باهاتون موافقم البته باید اینم گفت که ما دو نوع جن داریم خوب -بد اگر جن بد به ما آسیب میزنه پس جن خوب هم از ما دفاع میکنه (حتی در زمان امام حسین ع جنی به نام ظفر بوده که میخواسته به امام یاری بده ولی بدلیل اینکه منصفانه نبوده امام اجازه این کار رو نمیده که این نشانه رافت امام هست

درسته ولی تو آنابل ۲ میگه که پدر و مادر ه دختره از یه روح یا جن درخاست کردن که بره تو عروسک

الهییییییییییی آنابل خوجلم… عشقم کجایی ؟ دخمل بانمکم دلم واست تنگه

من میترسم اخه خب خیلی خیلی

ترسیدن نداره ،چون خدا در قرآن گفته اگه یک انسان از جن بترسه و جن جون اونو بگیره ، خونش گردنش میفته ،منم قبلا میترسیدم ولی یه بار با خودم گفتم آخه خدا که ما رو به این دنیا نیورده که بترسیم آخه

بابا اخه همه موجودات وخرافات هم از انسان میترسن شماها باید از خودتون بترسسیدو افتخار کنید(-:

عروسک آنابل کاملا واقعیه،چون من خودم به اون موزه رفتم و دیدمش و به زیبایی این تصویر نیست ،تازه یه ساعت هایی در روز هست که از دستش خون میچکه

سلام دوستای گلم منم مث خیلیاتون وقتی چیز ترسناکی میشنوم یا فیلمشو میبینم تا یه مدت فکرم درگیرش میشه و میترسم نکنه الان جن بیادو تنهانمیتونم جایی برم بااین ک میدونم زمین خدا قانون و قواعدی داره. بیاید ترسمونو کم کنیم و تا میتونیم پی این چیزانریم خداوند ماانسان هارو افریده تااونو عبادت کنیم ونعمت های زیادی ب ما داده ایا همین خدانمیتونه از مادرمقابل این چیزا حفاظت کنه؟وقتی ماخودمونو درگیراین مسایل کنیم همیشه ب خودمون تلقین میکتیم ک این چیزاوجود داره وخودمونو میترسونیم خب این میشه جن زدگی درمورد راست یادروغ عروسک بیشتر فک میکنم دروغه ولی خب چیکار کنیم ب ما ملت زود باور قسممون بدن بگن لخدا اینی ک میگمو از خودم ساختم باور نکن جوری ذهنمونو درگیرش میکنیم ک باورمون میشه. در کشور هایی مثل امریکا وغیر اسلامی کفر جنایت دزدی زنا وخیلی کثافت کاری های دیگ زیاده و این یعنی قهر خدا اگه هم این اتفاقات ترسناک واقعا اونجا رخ داده باشه در صورتی میتونه باشه ک خداوند کاملا بی خیال اون بندش شده واز سرپیچی های اون انسان خسته شده درسته خدا بخشندس ولی در بین بعضی ادما خدا نادیده گرفته میشه وهر کاری دلشون میخواد میکنن شاید ب این دلایل این اتفاقات ترسناک بین اونا افتاده. اینو دونید الا بذکرالله تطمین القلوب

به نظر من همش چرتو پرته برای اینکه بچه هارو بترسونن من که باورش ندارم خدا دیونه نیست این چیزا رو خلق کنه اینا همش چرت پرته هیچ کس باور نکنه دروغ محض

درموردعروسک انابل چون باچشم خودم ندیدمش نظری ندارم ولی ایمان دارم که دنیای به این بزرگی پرازحقیقت های کشف نشدس

معلوم نیست واقعی باشه یا نه ولی هرچس هست جالب

نع بابا این دیگه چ حرفیه . لطفا این جفنگیات رو باور نکنید . زمین از ی وقتی تا حالا فقط برای استفاده انسانه و اون عر‌سک مزخرف فقط یک شیء هست. البته تو سرزمینای غیر اسلامی و خونه هایی که قران و نماز نیست انتظار آزار توسط جبهه شیطانی-کافر- اجنه وجود داره . خدا با ما هست و خواهد بود نگررررران نباشید. فیلمه دیگه خودت میگی فیلم فییییلم.

من رفتم موزه وآنابل رو دیدم واقعا هر دفه که میرفتم تقییر شکل میداد

اگه بیادبیرون از شیشه که تو ایران نمیاد فقط تو کشور های خارج میره من که اصلا نمیترسم اونایی که میترسن میاد سراغشون بای

به نظر من که میتونه واقعی باشه وقتی کسی ایمانش ضعیف باشه و اعتقادی نداشته باشه شیاطین و اجنه های خبیث هم دور و برشه همینطور که از خود فیلم هم مشخصه که وقتی اسمی از خداوند و اعتقادات میاد به سرعت میترسن و فرار میکنن پس اعتقاداتتون رو از دست ندید

منکه به هیچ کودومش غیر خدای بالاسرم اعتقادی ندارم

بنظر من هم كه واقعيت نداره و همش خرافاته ولي وقتي كه فيلمش أو ميبينم و داستانش رو ميخونم واقعا ميترسم أصلا شايد هم واقعيت داره ولي كاري به كسي كه خدا رو ميپرسته و به واجباته ديني عمل ميكنه كاري نداره

من خیلی خوشم امده از عروسکش واقعا جالبه و دوست دارم از نزدیک ببینمش کلا از هیجان و ترس خوشم میاد و میخوام برم ببینمش

بابا جان اینا همه ساختگی هستش تا فیلم یارو فروش بره

یکی از فامیل های ما رفته موزه ای که آنابل تو اونجا هس گفت که وقتی می خواستم ازش عکس بگیرم باید ازش اجازه میگرفتم اگه می خواست بگه نه سرش رو تکون می داد

سلام دوستان فیلمش خیلی قشنگه حتما ببینید

بچه هااینا همه ساختگی کجا میتونه روح یک دختر به عروسک برسه کجا میتونه عروسک راه بره

اگه دقت کنین این عروسک روی کاغذ روغنی نوشته که روه اون دختر هست بعد اینکه فیلم تموم شد بخواطر همین ۲تا عروسک انابل داریم یکی پاک یکی شیطانی

فیلمو دیدم و اصلا به این جور داستانا اعتقاد ندارم. همش برای جذب پول برا خودشونه. جن وجود داره به نظرم که فقط دو گروه ادما با اونا رابطه دارن.یکی اونایی که کاملا بی اعتقاد به همه چیزن دو ادمای بسیار خوب. البته داستان این فیلم و ربطش به شیطان کاملا ساختگیه .

دقیقا با نظرت موافقم

بعضی از نگهبانان موزه میگن که بعضی وقتا میبینن که عروسک از شیشه بیرون اومده.

دوست دارم عروسک رو از نزدیک ببینم چون عاشق چیز های ترسناکم نمونش هم همین بازی اویل و فیلم انابل

دوستان من چون از نزدیک ندیدم چیزی نمیدونم ولی جن وجود داره خونه قدیمی ما جن داشت یه درخت داشتیم وسط حیاطمان بود هر شب فقط یک بزرگش می‌ریخت هرشب ساعت سه و هفت دقیقه یک بزرگش میریخت

دوستان انابل تو فیلم همونیه که تو موزس یا یکی عین اون ساختن؟؟؟

حالا داستانش واقعیه

بله واقعيت داره

خخخ.من که نمیترسم ولی فیلمش قشنگ وهیجان انگیزه .کاش بشه ببینمش

خیلی ترسناک نیستش ولی احتمال اینکه وجود داشته باشه بالای ۵۰درصده

ن شنیدم اگر در چشمان عروسک واقعی انابل نگاه کنیم جن زده می شویم.

به نظر من خیلی ترسناک بود . در ضمن من بهش اعتقاد دارم اگه یکم تحقیق کنید میفمید همش واقعیه

نه بابا عروسک آنابل واقعی هست اما تا زمانی خداوند نخواهد هیچ غلطی نمی تواند بکند

خواهش میکنم بگید واقعیه یا نه راستی بگید موزه تو کدوم شهریه

نمیدونم این واقعیه موضوعش یانه اما عروسکش ادمو گول میزنه با صورت بانمکی که داره من از فیلمش میترسم به هر حال اونو با اب مقدس تطهیر دادن و فعلا ازاد نیس

میگن بعد یک سال میتونه بیرون بیاد

اون عروسک واقعا زیبا و بی آزار و این چیز ها با عقل جور در نمید باور نکنید فکنم

ما انسان ها متعلق به خداهستیم خدا اگه بخواد انسان هارو بکشه نسبت به اخلاق هایی که داره زجرکش میکنه هرجور که به خواد اون رو می کشه تازشم خدا که کتاب خدا واسم خدا باشه حتی جن حیوان ها ی وحشی شیطان فرار میکنن خوب اگه بد میگم چرا همچین اتفاقی برای کشور ما نیافتاده چون که تو خونه ی تک تک ما قرآن وجود داره

به نظر منم واقعیه ولی اخه مگع مرض دارن دروغ بگن

عرسک آنابل کاملا واقعیه و تو موزه نگهداری میشه و ظاهر زیباشم فریبنده هستش و اینکه این عروسک تسخیر شدس قبل اینکه دربارش نظر بدین اطلاعات عمومیتون رو یکم ببیرین بالا لطفا

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

از زمان اولین فیلم Conjuring یک سوال ذهن تماشاگران را مشغول کرد: داستان این فیلم تا چه حد بر اساس واقعیت بود؟
آیا واقعا عروسک حقیقی آنابل وجود دارد؟ و اگر چنین است آیا به اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطانی است؟
جواب اولین سوال بله است، واقعا چنین عروسکی وجود دارد. با این حال باور کردن یا نکردن داستان هایی که درباره این عروسک گفته شده به خودتان بستگی دارد.
سوال دم کمی پیچیده تر است. تنها چیزی که مشخص است آن است که داستان های واقعی آنابل ثابت کرده اند گاهی واقعیت از داستان خیلی بدتر است.
عروسکی که باعث چنین آسیب هایی شده حالا در موزه اِد و لورن وارِن نگهداری می شود. عروسک را داخل یک جعبه شیشه ای با هشدار ” باز نکنید ” نگهداری می کنند.
با اینکه عروسک واقعی آنابل با آنچه در فیلم Annabelle: Creation وجود دارد خیلی متفاوت است، اما بسیاری از چیزهای ترسناکشان با هم یکسان است.
ظاهر این عروسک بسیار فریبنده است. لورن وارن در باره آنابل می گوید: این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است ترسناکش می کند: شیطان.

شاید وارن ها به لطف فیلم Conjuring مهمترین بخش داستان باشند اما این شروع ماجرا نیست و خیلی قبل از آن اتفاقاتی افتاده است.
شروع ماجرای ترسناک عروسک آنابل از سال ۱۹۷۰ شروع شده است زمانی که یک مادر برای دخترش دُنا که دانشجوی پرستاری بود به عنوان هدیه تولد از فروشگاه اسباب بازی فروشی یک عروسک می خرد.
در آن زمان دُنا با دوستش آنجی زندگی می کرد و یک ماه از کادویی که مادرش به او داده بود می گذشت.
عروسیک خیلی زود ماهیت واقعی خود را نشان داد و برای این دو دختر تبدیل به یک کابوس واقعی شد.

آنابل با چند حرکت اندک کارش را شروع کرد – گاهی اوقات دستش را تکان می داد. چیزهایی که می توان به راحتی توجیهشان کرد.
دُنا و انجی برایشان سوال نمی شد که چرا آنابل از روی صندلی به زمین آمده – شاید افتاده؟ اما خیلی زود حرکات افزایش پیدا کرد و دیگر نتوانستند توجیهی بیاورند.
آنها عروسک را در اتاق دُنا می گذاشتند و سپس آن را بیرون اتاق انجی پیدا می کردند. طولی نکشید که امور از کنترل خارج شد. دو دختر ادعا می کردند که آنابل به آنها حمله می کند و حتی اقدام به خفه کردن یکی از دوستانشان کرده.

داستان انابل واقعی است

لو دوست نزدیک این دو دختر خیلی نسبت به عروسک بد بین بود و حس می کرد این عروسک تسخیر شده است. اما آنها توجهی نکردند و می گفتند این فقط یک عروسک است. اما داستان روی شیطانی تری به خود گرفت و آنان را وادار به اقدام کرد.
آنها در قسمت های مختلف آپارتمان خود یادداشت هایی را پیدا کردند که به ظاهر زیاد عجیب نبود به جز اینکه چیزهایی عجیبی روی کاغذ های پوستی نوشته شده بود و دخترها نمی دانستند آنها از کجا می آیند.
هر یادداشت پیامی متفاوت داشت، ” به لو کمک کن ” و ” به ما کمک کن ” تنها دو نمونه از پیام هایی بود که با خطی کودکانه نوشته شده بودند.
یک روز دُنا از سرکار بر می گردد و متوجه خون روی دست های عروسک می شود.
آنابل سر جای همیشگی اش روی تخت بود، اما لکه های قرمز روی دستش چشم دُنا را گرفت – به نظر خون می آمد. گویا مایع قرمز رنگ از درون خودِ عروسک بیرون می آمد.
دیگر همه چیز خیلی جدی شده بود و دخترها باید کمک می گرفتند. بنابراین از یک مدیوم ( احضار کننده روح ) کمک خواسته شد.
احضار روح و روحِ یک دخترِ مرده
اولین مدیم بعد از یک جلسه احضار روح یک تیئوری را مطرح کرد. او برای دخترها داستان دختر هفت ساله ای را گفت که سالها پیش مرده بود.
بر اساس گفته های مدیم ساختمان آپارتمان درست جایی بود که جسد دختر پیدا شده بود. وقتی عروسک به این آپارتمان برده شده بود روح آنابل ظاهرا آنجا بوده و به عروسک علاقه مند شده و خواسته که آن را تسخیر کند. و بدین ترتیب دختر واقعی – آنابل هیگینز – تبدیل می شودبه عروسک آنابل.
در یک عمل پیش بینی نشده و شگفت انگیز دخترها تصمیم می گیرند آنابل را نگه دارند. در واقع دو دختر دلشان به حال عروسک و دختر مرده می سوزد اما این احساس همدردی دوامی نمی آورد.
یک سری کابوس و تصورات وحشتناک به سراغ دُنا می آید و این هم باعث نمی شود عروسک را کنار بگذارد اما وقتی دوستشان لو مورد حمله قرار می گیرد دوباره رو به کمک خواستن می آورند.

به نظر می رسید که عروسک اصلا از لو خوشش نمی آید.
یک شب لو از خوابی عمیق بیدار می شود بلافاصله وحشت به سراغش می آید. او کبوسی بد دیده بود اما این بارحسش متفاوت بود.
لو بیدار شده بود اما توانایی حرکت را نداشت. به اطراف اتاق نگاه می کند اما چیزی نمی بیند. سپس شروع می شود. او پایین را نگاه می کند و می بیند آنابل پایین پایش ایستاده، عروسک به آرامی شروع به بالا رفتن از پایش می کند، از روی قفسه سینه اش می گذرد و همانجا می ماند. چند لحظه بعد دست های عروسک دور گردن لو قفل می شود و شروع به خفه کردنش می کند. لو می گوید بعد از این اتفاق از هوش رفته و صبح روز بعد به هوش آمده و اصلا نمی دانسته این اتفاق واقعا افتاده بود یا یک کابوس بوده.
اما روز بعد جواب این سوالش را گرفت.
لو در اتاق انجی به دنبال نقشه بود تا خود را برای یک سفر جاده ای آماده کند که صدایی را از اتاث دُنا می شوند اما دُنا در خانه نبوده.
لو فکر می کند کسی بی اجازه وارد خانه شده اما زمانی که متوجه می شوند صدا مربوط به آنابل بوده از وحشت بی حرکت می شود و ترسش دیگر بهبود پیدا نمی کند.
لو وارد اتاق دُنا می شود اما کسی را آنجا نمی بیند، آنابل به جای اینکه مثل همیشه روی تخت باشد روی صندلی نشسته بوده و چیز دیگری تغییر نکرده بود. لو به سمت عروسک می رود اما ناگهان فلج وحشتناکی را در کل بدنش حس می کند و احساس می کند کسی پشت سرش است.
احساس فلج در منطقه قفسه سینه اش افزایش می یابد. به پایین نگاه می کند جای پنجه می بیند طوری که گویی کسی رویش پریده و به شدت با پنجه به آو ضربه می زند. روی هم هفت اثر پنجه ایجاد می شود، سه ضربه عمودی و چهار ضربه افقی، همگی داغ و سوزان.
لو با وحشت به اطرافش نگاه می کند اما هیچکس جز خودش آنجا نبوده. هیچ توضیحی جز آنابل به ذهنش نمی آید.

آثار خراش را دیگران نیز می توانستند ببینند. اما به شکل اسرار آمیزی اثر خراش ها در عرض دو روز خوب شد. هیچ اثری هم از آنها وجود نداشت.
دُنا با یک کشیش به نام پدر هگان تماس گرفت اما او گفت این موضوع مربوط به ارواح است و او به قدرت بالاتری نیاز دارد. با اِد و لورن تماس گرفته شد.

این زوج مانند شکارچیان ارواح بودند و به این مسائل رسیدگی می کردند. آنها خیلی زود متوجه شدند عروسک روحی شیطانی و غیر انسانی دارد.
وارن گفت این عروسک تسخیر نشده است اما توسط یک روح کنترل می شود. اشیاء بی جان را نمی توان تسخیر کرد اما ارواح می توانند به آنها متصل شوند.
زوج وارن به موقع باخبر شدند چون آنها احساس می کردند کارهای آنابل در ادامه می توانست باعث مرگ یکی از اعضای آن خانه شود.
آپارتمان طی فرآیندی تمیز شد، اِد در این مورد می گوید: معنویت فضای خانه را با کلمات بالا بردیم که شامل هفت صفحه جملاتی بود که طبیعتی مثبت داشتند و مناع ورود شیطان به خانه می شدند. تاکید ماروی این بود که خانه را سرشار کنیم از قدرت مثبت و خدا.
دُنا دیگر عروسک را نمی خواست.
وارن ها قبول کردند که عروسک را با خود ببرند و اِد آنابل را برای نگهداری به موزه خود برد. اِد می گوید عروسک چندین مرتبه به کشیدن ترمز ماشین و منحرف کردن فرمان آن اقدام کرده.
اِد برای جلوگیری از حملات عروسک آنابل روی آن آب مقدس ریخته و به نظر کارساز هم بوده. ( چه حرفا ? )

وقتی به خانه رسیدند اِد عروسک را روی یک صندلی نزدیک میز خود می گذارد. او می گوید پس از مدتی عروسک روی هوا شناور شد اما پس از آن دوباره روی زمین افتاد. طی چند هفته ای که گذشت عروسک باز هم شروع به حرکت و چرخیدن در خانه می کند.
یک روز کشیشی به دیدن اِد می رود. عروسک را روی صندلی می بیند، عروسک را برمی دارد و خطاب به آن می گوید: آنابل تو فقط یک عروسک پارچه ای هستی و نمی توانی به کسی آسیب برسانی و سپس آنابل را به گوشه ای می اندازد.
اِد وحشت زده و با فریاد می گوید: بهتر بود این حرف را نمی زدی!
یک ساعت کشیش رفت، اِد و همسذرش از او خواستند وقتی به خانه رسید با آنها تماس بگیرد تا مطمئن شوند که رسیده. چند ساعت بعد کشیش تماس گرفت، وقتی به یک چهار راه شلوغ رسیده بود ترمزهای ماشینش از کار می افتند و تصادف وحشتناکی می کند و به زحمت از آن جان سالم بدر می برد.

وارن ها تنها یک توضیح برای این اتفاق می بینند و آنابل را به یک محفظه شیشه ای منتقل می کنند که حاوی دعاهایی بود، درب آن را قفل می کنند و در موزه قرار می دهند جایی که این عروسک هنوز در آن قرار دارد.
وقتی از لورن درباره وضعیت عروسک شیطانی پرسیده شد او گفت پس از انتقال به موزه با کمک یک کشیش آنجا و عروسک را تقدیس کردیم.
دعاهایی وجود دارد که مانع جلوی شیطان را می گیرد – درست مانند حصار برقی برای سگ.
به نظر می رسید که همه چیز تمام شده اما گویی آنابل مهار شدنی نبود.
لورن بارها هشدار داده بود که اگر کسی عروسک را مورد تمسخر قرار دهد اتفاقات خوبی نخواهد افتاد.
روزی یک مرد به دیدن موزه می رود او که داستان های آنابل را شنیده بود شروع به دست انداختن مورد آنابل می کند و از او می خواهد اگر واقعا قدرتی دارد روی بدنش خراش ایجاد کند. اِد به آن مرد می گوید: پسرم باید از اینجا بروی . سعی می کند از او محافظت کند اما خیلی دیر بوده.
دوست همان مرد تعریف می کند ما روی دوچرخه بودیم و داشتیم به ماجرایی که درباره آنابل گذرانده بودیم می خندیدیم و مسخره اش می کردیم که ناگهان او تصادف کرد و با سر به یک درخت برخورد کرد. ( کلید اسرار این داستان مسخره کردن آنابل ? )
مرد بلافاصله کشته شد و دوستش نیز حدود یک سال در بیمارستان بستری بود.
آنابل همانطور در قفسه ماند. لورن پس از مرگ همسرش دوباره به موزه بازگشت اما حاضر نیست حتی به این عروسک نگاه کند چون معتقد است بدترین شیء موجود در موزه است.

از اولین چیزهای مورد علاقه من بازی های کامپیوتری بود اما کم کم متوجه شدم موسیقی، فیلم، عکاسی و زبان انگلیسی هم می توانند به اندازه بازی های کامپیوتری دوست داشتنی باشن!
.
.
.
.
.
.
.

نظرات، انتقادات، پیشنهادات: https://t.me/Mrhesi

ای خدا این مردم ساده لوح مارا به راه راست هدایت کن ! خیلی دوس دارم برم به همون موزه و عروسک آنابل رو تیکه پاره کنم ولی حیف که هزینه سفر ندارم … واقعا شماها این داستان رو باور کردید؟ من فیلم آنابل ۱و ۲ واحضار ۱ و۲ رو دیدم و اتفاقا از فیلمش خوشم اومد اما باور نکردم .. این داستان هارو یکسری ها برای پول و شهرت خودشون ساختن تا مردم نادان باور کنن .. اصلا میدونید بلیط همین موزه ای که انابل توش هست چقدر گرونه؟ اون کارگردان احمق هم برای فروش بیشتر فیلم های خودش گفته که این داستان واقعیه ای … لطفا اینقدر ساده نباشید

من‌ اولین باره این سایتو دیدم داشتم راجع به احظار جن با روش های ساده و شدنی تحقیق میکردم. از بس تو مخمه ببینم تاثیر ماورالطبیعه رو زندگیم تا چه حده. ولی چیزی که تو کل این کامنتا جالبه اینه که مملکت ما چقد مدیوم و سایکیک داشت ما خبر نداشتیم!!! ماشالا دوستان یکی در میون همه مدیوم و سایکیکن‌.همه هم احتمالا از عالم غیب خبر دارن!!! خب این همه مدیوم یکیشون میاد به من کمک کنه جن احظار کنم!!! ببینیم تو عمل چه اتفاقی میفته؟؟ در مورد بهای مالیش هم مشکلی نیس کنار میایم.
ینی از ۱۲میلیون تهرانی….اینجوری که من بین اطرفیان و تو بحثا و حتی اینجا میبینم‌‌‌…بزنم به تخته تمیز ۸میلیون سایکیک و مدیوم داریم تو همین تهران فقط. خب یکیشون به ما راهکار بده

آنکه باور داشت روزی میرسد بیچاره بود
آنکه در اموال دنیا غرق بود ایمان نداشت

تا حالا این همه آدم احمق یه جا ندیده بودم این فقط یه داستان الکی و مزخرفه مشکلتون باش چیه چرا اینقد راجبش بحث میکنید بس کنید ، بیشتر از همه اون احمد و MEHDI گه خوری کردن، خدا شفاتون بده
اسکلای کسسسسسسسسسسسسسسسخل ، کسخلااااااااااااااا? کسخلای مریض??????????? آخه چرا اینقد کص میگید کسخلا??

واقعا با این اخلاقت ……

خاک بر سر هر کسی که آنابل مزخرف رو باور کنه. اون آشغال وجود نداره. اگه هست، الان بیاد منو بخوره!!!!!!!!!!

راستش همه ی ما میدونیم که جن وجود داره هم جن مسلمون داریم هم جن کافر ولی کسانی که به خدا و پیامبر اعتقاد دارند همیشه زندگیشون پر از شادی و خوشی هستش ولی کسانی که هیچ اعتقادی به خدا و پیامبر ندارد همیشه زندگیشو خراب و ویران میشه

چرند نگو. آنابل و آن عروسک کاملا دروغ و مزخرف و مسخره هست!!!!
اگر همچین عروسکی وجود داره، بهش بگید بیاد منو بخوره!!!!!!

خدا هممونو شفا بده اگار مردم سه تاقاره مختلف دارن باهم حرف میزنن به هم میگن احمق:(((سر یه عروسک معلوم نیس راست دروغ
خوداونا الان خوابن ماداریم همو پاره میکنیم
عجببببببببببببب

این ماجرایی که میگم کاملا واقعیه.
من یه عروسک دارم، اسمش بابابل هست.(بابای همون آنابل)
یه شب دیدم با چاقو داره بابامو میکشه ، چون بابام از آنابل(دختر بابابل) بدش میومد. یهو دیدم آنابل دیوار رو خورد کرد با پراید اومد تو. پیاده شد و با طبر به من حمله کرد.
ناگهان سردار سلیمانی اومد و ارتش و یگان ویژه پلیس اومدن و آنابل رو کشتند. بابابل بعد از کشتن بابام، سردار سلیمانی رو بشدت زخمی کرد و اومد سمت من.
من اما فرار کردم و به یگان ویژه گفتم انتقام سردار و بابامو بگیره. اونا به بابابل حمله کردن اما…..
متاسفانه بابابل همشونو تیکه پاره کرد……………

خدا بهت رحم کرده که بابابل تو رو نخورد. اما حریف من نمیشه، من جومونگ رو میفرستم باهاش مبارزه کنه!!!
ضمنا اگه از این عروسکای ترسناک داری ، بده من تا همشونو بخورم!!!!!!!
البته برای افطار!!!!

کیف کردیم

وای عالی بود???????????

??????عاقاااا دهنت .
عاااالی بود???

بچه ها پای جن نعلی است. مواظب باشید چون قیافه اش با انسان فرقی ندارد.حرفشو گوش ندین فقط بسم اله الرحمان رحیم بگید میره این برای مسلمان ها است. برای اذهاب دیگر فرق دارد.انهایی که دین ندارند اجنه ابلیس ها و شیاطین با انها کاری ندارد

دهنتو ببند مرتیکه بی شوئور.اولان به اعتقادات مردم توهین نکن. ثانیا ابلیس یا از خود بشر خبیث به وجود می اید یا روحی پلید باقدرت اهریمن است.تویی که رو اعتقادات مردم پا می گذاری شاید یکی از ۱۰۰۰۰۰۰ ابلیسی باشی که هنوز زنده است و هنوز کپه ی مرگش رو نگذاشته.

دهنتو ببند مرتیکه بی شوئور.اولان به اعتقادات مردم توهین نکن. ثانیا ابلیس یا از خود بشر خبیث به وجود می اید یا روحی پلید باقدرت اهریمن است.تویی که رو اعتقادات مردم پا می گذاری شاید یکی از ۱۰۰۰۰۰۰ ابلیسی باشی که هنوز زنده است و هنوز کپه ی مرگش رو نگذاشته.اگر نمی خوای بترکونمت که می ترکوتم باید بگم ۴۰۰۰۰۰۰ابلیس در ۴ نوع مختلف وجود داره. اگه می خوای دنبالم بگردی باید بگم من تو ایران نیستم. این راهم برای مردمی می فرستم که علم بالایی دارند می فرستم . البته چون من در خارج از ایران درس خواندم اطلاعات بالاتری درباره ی ابلیس ها دارم . ولی انها بسیار محرمانه هستنتد.

‌انابل ترسناک نیست انابل تنهاست

سلام برادرم رید تو خودش مای بی بی هم گرون شده

سلام‌.
آنابل‌ وجود‌ داره. خدا‌ وجود‌ داره‌. پیغمبر‌ وحود‌ داره‌.
خب‌ آنابل‌ رو چون‌ ندیدید ، نمیتونید‌ همینطوری‌ درموردش‌ نظر‌ بدید.
همین‌ شما‌ ها‌ چهار‌ روز‌ دیگه‌ انکار‌ میکنید‌ که‌ حضرت‌ محمد‌ پیامبره‌ ماس….
واقعا‌ براتون‌ متاسفم‌ که‌ ۲ سانت‌ اون‌ ور‌ تر‌ از دماغتون‌ رو نمیبینید‌ و هی‌ کسشعر‌ میگید.
قربون‌ خدا‌ برم‌ که‌ میدونه‌ ما‌ مثلا‌ شیعه‌ ها‌ چقد‌ بی‌اعتقادیم‌ و فرهنگ‌ درست‌ حسابی‌‌ نداریم. اگه‌ فرهنگ‌ درست‌ و حسابی‌ داشتید‌ نمیومدید‌ هی‌ به اعتقادات و فکرای‌ همدیگه‌ توهین‌ کنید، میشنستید‌ چهار‌ تا‌ کتاب‌ میخوندید….
خدا‌ وجود‌ داره‌. جن‌ وجود‌ داره. شیطان‌ وجود‌ داره.
اما اگه‌ جلوی‌ خدا‌ س رخم‌ کنی‌ و اطاعتش‌ کنی، شیطان‌ رو پشه‌ هم حساب نمیکنی.

روز‌ قیامت‌ که‌ برسه‌ ، شیطان‌ به سزای‌ کاراش‌ میرسه‌.
دوستای‌ گلم‌ همیشه‌ اونقدر‌ پاک، صاف و صادق‌ باشید‌ که‌ خدا‌ هواتون‌ رو داشته‌ باشه.
مرگ‌ بر‌هر‌ چی‌ کافره

برو بابا

بابا این کسشعرا رو جمع کنین?

صحنه را دیدم و به خود ریدم،این کارگردانه احضارو باید ببرن تیمارستان بخشه لطفا وارد نشوید ببندنش آخه چه وضعشه قبل از دیدنه این فیلم حالمون خوب بود حداقل به صدای گوز میخندیدیم

هنوز هم اتش کده ها روشنن اما کدوم یکی از شما فکر میکنه با خاموش شدنشون
شیطان یا خدای پلیدی میاد ؟
کسی به اون عروسک دست نمی زنه ، نه بخاطر اینکه اون بالا نوشته DANGER DO NOT TOUCH
بخاطر اینکه کسی آتش کده هارو خاموش نکرده بخاطر اینکه امثال من شعور دارن که عقاید دیگران
رو مسخره نکنن
:[
:O

?
?

داستان انابل واقعی است

همتون خل هستید . احمق های عوضی . مخصوصا این mahdi خر !!!!!!!!!!!!!

ببینید اینا دروغ هستش چطور میشه که یه چیزی که ساخته ی دست خودمون باشه زنده بشه و همه رو بکشه یا از بین ببره؟؟؟
تا الان هم هیچ جای دنیا منتشر نشده که یک عروسک کسی رو کشته ما انسان ها خیلی سال هست که روی کره ی زمین هستیم وتسخیرش کردیم وتا الان هیچ چیزی در مورد زنده شدن عروسک ندیدیم منظورم توی واقیعته بعضی ها مریض هستن از افراد ساده برای اینکه یه کم خودشون بخندن سوء استفاده میکنن/////

این چرا کسشعر میگه? منظورش از مسخره نکردن عقاید دیگران چیه!!!!!!!! دقیقا چه عقیده ای؟؟ ????????

البته این راهم بگم که من چند سال بعد ازخود کشی ناموفق این شخص که از بستگان است این شخص را در خواب دیدم که از پاسیو(جایی مثل گلخانه) خانه به دار اویخته شده بود که نفهمیدم کار خودش است یا نه .. من درسال شاید دو سه خواب ببینم یا یادم بمونه اما این دو خواب همیشه در ذهنم هستند.

خواب مسئله ی عجیبیه که با فیزیک یا شیمی نمیشه حلش کرد
من یه خواب دیده بودم :
خواب دیدم مامان همسایمون با یه قتار تسادف کرد (من الان ۱۴ سال دارم اون موقه ۱۲ سالم بود)
بعد که از خواب پا شدم به مامانم زنگ زدن گفتن بابای بابام تسادف کرده و خدا بیامورز شده
من اون بابا بزرگم رو باز بابای مامانم بیشتر دوست داشتم با اینکه پیر تر بود
ولی مامان مامانم رو بیشتر از مامان بابام دوست دارم

بعد از اون این سئوال ها برام پیش اومد:((یعنی ممکنه جن یا روح با تمام واقعیت های فیزیک
و تاریخی و باستانی که وجودش رو نغز می کنن حقیقی باشه؟یا یعنی می شه آینده رو دید؟))

سلام فکر کنم دو سه ماه پیش اینجا نظر گذاشتم ولی ثبت نکردند…من انابل رو تو خوابم دیدم اما درخواب یکی از بستگان را که دچار افسردگی است را دیدم که در زد و وارد خانه شد درحالی که او داخل خانه شده بود موهایم سیخ شد و بسیار تعجب کردم چون همان شخص در اتاق در حال توجه خانواده بود وارد اتاق شدم و دیدم انکه از ابتدا در اتاق بوده انابل است .یعنی شخص افسرده در اتاق با خانواده بود اما وقتی شخص افسرده وارد خانه می شود انکه در اتاق بود به چشم من پرده از صفت واقعی اش کشیه شد و انابل بود….بخدا من نه قصد تأیید چیزی دارمونه دروغی بلکه این خوابی است که دیده بودم و همیشه ذهن مرا مشغول کرده …بنظر من رابطه ای بین بیماری روانی این شخص ودانش من از عروسک انابل موجب دیده شدن این خواب شده لطفا اگر نظری دارید بگذارید

به نظرم آدم ها در خواب هر چیز رو که به شکلی بهش باور دارن به همون شکل
می بیننش
من رو بختک داشت خفه می کرد ولی شبیه به اسمیگل تو ارباب حلقه ها بوداون وقتا
بچه تر بودم بیشتر می ترسیدم ولی امشب فیلم انابل رو تنها تو خونه دیدم و از انکار کردنش
یا توهین بهش نترسیدم الان هم دارم مایکل جکسون گوش میدم و تنهام و خوابت رو باور دارم
ولی انابلی که تو دیدی انابلی بود که تو در ذهنت ساختی ، چون من خواب جن هم دیدم ولی
باورش ندارم
این طبیعتی که کل فیزک ، حیوانات سیارات و جهان داخلش هست شاید اونقدر قوی باشه
که این هارو واقعی جلوه بده (مثل اظحار روح که میخوام یه بار امتهانش کنم ? )
این فیلم رو ندیده بودم فکر می کردم شاید واقعی باشه ، ولی با سوتی های مذهبیی که داشت
کاملا برام انکار شد ، مخصوصا الان که اومدم این سایت ?

اصلا چیزی به اسم ماورا طریعت وجود نداره تمام همش ساخته ذهن بشر احمق

وای من دارم اکانت هاتون رو میخونم سردرد گرفتم ولا اگر می گفتم میخوام فیلم بسازم نظر میخوام کمک میخوام ک همتون لال میشدین درست میگم

(حالا یکی پیداش میشه ک مث بقیه فش بده)

حالا بیا و درستش کن من خودم جن دیدم ولی دلیل نمیشه ک ماها بترسیم فقط لازمه ایمان بخدا داشته باشیم واقعا بعضی ها ک میترسم خب حق باید داد من یکی از فامیلمان دید درجا سکته کرد خود مامان منم دیده ولی دلیل نی ک بترسیم و ایمانموم بخدا کم بشه درثانی باید قوی تر باشه ممنونم

اول از همه همشون کسشر هستن دوما برا اینکه ماها باور کنیم و ب یجور اعتقاد ما بشه اینطور میگن و از خودش قصه در میارن چون بیکارن در ضمن اگر واقعی هس پس چرا گذاشتید تو موزه خب اونا خرن و بلد نیستم قصه درس کنن ی جور پیچیدن (حالا هم باورتون نشه خداوکیلی من که بیشتر خندم میگیره تا ترس)

سلام.تو مستند اغوا خیلی زیبا اینجور فیلما نقد شده..هدفشون اینه که نسبت به شیاطین ترس و وحشت ایجاد کنن درحالی که خداوند گفته که فقط باید از خودش بترسیم نه اینجور چیزا، چون وقتی از چیزی می‌ترسیم در واقع در برابرش تسلیم شدیم و تسلیم شدن دربرابر چیزی (مثل شیطان)پرستش اون چیز رو به دنبال داره…مطمئن باشید هدفشون نابود کردن اعتقادات مونه…درسته که شیطان،ارواح و اجنه وجود دارن اما قدرت شیطان در حدی نیس که تو این فیلم به تصویر کشیده شده..قدرت شیطان فقط و فقط در حد وسوسه کردنه…
موفق باشید…

دو کلام حرف حساب???

احسنت دقیقا همینطوره

دمت گرم.خدایی راست میگه.اولا اونجوری که این فیلم میگه واینجا نوشته جناب انابل خیلی قوی بود پس ازون موزه خراب شده ها هم باید میزد بیرون میومد سراغ ما یکی یکی موهامونو میکند که بهش شک داریم دوما درسته اجنه اروح وشیطان وجود دارن اما اونقدرها ازاد نیستن.میدونم روح ازادی زیادی داره واگر درعذاب باشه دیگرانو اذیت میکنه.این فیلما برای دیدن خوبن نه برای باورکردن.من خیلی فیلم ترسناک میبینم اما باور نمیکنم ونمی ترسم.مثل این بچه احمقا توهم بزنم:(((
دیگه خیلی دارید اینارو گنده میکنید.خدا هم وجود داره ناسلامتی.والا:(((

سلام من مدیوم هستم و همینجا اعلام می کنم که این چیز ها وجود نداره . حالا باورتون شد!!!!!!!!! اگه باورتون نشده باید بگم که خیلی احمق هستید . بای

بابا اینا همش کسشره هرکی باور کنه کس خوله اخه مرد حسابی اگه به مردم صدمه میزنه اونام حتما کس خولن که برن اینو تو شیشه نگه دارن تا همه ببینن نه؟ اینا همش کس شر های هالیوودیه برای ترسوندن مردم اگه واقعی بود تو اخبار نشون میداد بعدشم تازه اونو اونجا نگه نمیداشتن اتیش میزدنش جلو مردم ، پس چون کسشره و واقعی نیست الکی میان تو اینترنت مینویسن فلان فلان … تا مردم باور کنن ولی شما باور کنین من گفتم هرکی باور کنه کس خوله خدا اون بالا هویج نیست بزاره ادمای بیگناه برای یه عروسک بمیرن ، فعلا

کسخل هم توی هم اونا که یه کم ادب نداری……

این موضوعات واقعی هستش. ربطی هم به مسلمون و غیر مسلمون نداره .
توی ایرانم خیلی اتفاق میفته اما رسانه ای نمیکننش .
لطفا در مورد این مسائل مطالعات بیشتر بشه .
و کسانی که مدیوم هستن این مسائل رو بهتر درک میکنن

خفه بابا!!!!!

حرف مفت فقط و فقط

Chizi Ro ke Ba Cheshm Beshe Did 100% mishe Ghabolesh Kard Shoma Jeno Mibini ? Na !! Pas Ghabolesh Nadari Agaram Ghabolesh Dashte Bashi Bara 1 roze 1 haftas bad Yadet Mire Vali Age Vaghean Ye Jeno Bebini Hich Vaght az yadet Nemire Hich Chizi ro daste kam nagirin . Man Ba Dostam Tafrihemon in bod ke be hamom kharabe Vorod mizadim To in beyn Ke dashtam toye hamom Rah miraftam Pam Raft Ro ye chizi Dashtam Sekte Mikardam Bad Didam Ye kherse Arosake Badesham Koli Khandidamo az yadam raft ! Vali Khaterash baram monde Jen Chizi nist ke khaterash baraton Bemone To zehneton hack mishe !!!!

you you you ?????????? don t you you you resednt eavl 7 how hooooooooooooow????????? fac

چی کس شعرنوشتی سامان

how !!!!!! how how how how how how ehsan ????? how fac

توام یه جوراسکولی کله تخمی

وااااااای خیلی باحالیدادم هرقدم ترسیده باشه بااین حرفاتون میپوکه ازخنده

سلام خدمت دوستان به نظر من چه واقعیت داشته باشع چه نداشته باشه به ما ربطی نداره و بعضی ها میگن چرا این اتفاق های ترسناک توی ایران نمیافته میدونین چرا؟چون ما مسلمانیم و شیعه ی حضرت علی (ع)هستیم .حالا بیایم انابل واقیعت داشته باشه که چی؟اگه ترسیدین سوره های قران رو بخونین حتما ارامش پیدا میکنین به نظر من اصلا فیلم خارجی ترسناک نگاه نکنین برید فیلم های ایرانی کمدی یا طنز نگاه کنید لطفا برای اینکه ارامش پیدا کنین ۱۰تاصلوات بفرست

سلام بر کسخلان محترم همین شماها هستین خراب کردیم همه جیز رو مست های خدا خود سازنده داره می که یه فیلم ترسناکه و فلان نیست شماها بیاین درباره ی سنت پیامبر و خدا جن حرف بزنید….بعدشم اون عروسک شیطانی هست البته بر اساس واقعیت درست شده مثل احظار ۲ یا فیلم معروف جن گیر…انابل هم وجود داره البته فیلمشو دیدم باور نکردم.ولی اون کسی که گفته دیدم نترسیدم….کوسشعر گفته بنده ی خدا دیدی خوابت نمی برد ریدی…پس کوس نگو اینجا شجاع نشو…..فیلم ساز انابل گفته قرار انابل۳ بسازه گفت می خوام ترسناک ترسناک ترین فیلم تاریخ بو بسازم..پس عقل داشته باشید…سوره موره حضرت اینجور چیزا وسط نیارین..راستی داشتم در سایت های خارجی بازدید می کردم…اوناهم درباره ی انابل حرف می زدند می گفتند یا می ترسند یا وری گود یا عالی..این چر و پرت هارو نمی گفتند..ایرانی ها مسلمان ابرو نبرید فقط فیلم بر اسا واقعیت

بخداتوازهمه کس خل تری مسلمان چیه چه ربطی داره گاگول

آره جون عمت کم مونده خودت رو خیس کنی از ترس خودت رو اینجا شجاع نکن اگرم میخوای بیا اصفهان یا ملایر ی جا ببرمت ک اگر پنچ دقیقه اونجا بمونیم جنازه برتمگردونم خونه والا بخدا قسم یا اینکه ی کار بهت میگم برو انجام بده خود جن برات میاد بهت قول مردونه میدم ک از ترس سکته کنی

خوب بچه ههای عزیزم بزار منم یک دروغ سرهم کنم باشه؟ خوب مثلن ما تو خونه ی قدیمی زندگی میکنیم ( که واقعا تو خونه ی قدیمی زندگی میکنیم ) و یک ارواح تو خونه داریم ( که دروغ گفتم) و هر شب تو خونه ی ما تو زیرزمین پینگ پونگ بازی میکنه (?) که اسمش جکه و اولین بار تو اتاقم دیدمش که زیر تختم بود اولش فکر کردم خرگوشمه ولی وقتی زیر تختمو دیدم ، دیدم که جکه (همون روحه?) و اومد خفم کرد . پایان ?????????

خودتو مسخره کن بچه جون این حرفا به تو ربط نداره برو پیش مامانت

به تو هیچ ربطی نداره

عالی بود عزیزم

جن وجود داره چون دو سوره از جن در قرآن آمده شیطان از جنس جن اینو من نمیگم حضرت سلیمان فرمودند چون خودشون ارباب جن ها بودند داستان آنابل هم واقعیت داره چون کسایی که شیطان پرستی میکنند بعد از مرگشون جن ها میان و در آنجا زندگی میکنند جن های مسلمان و کافر از ما میترسند اما بعضی هاشون که فرانبردار شیطان هستند نمیترسند و انسان را آزار اذیت میکنند جن ها از اتش هستند و به هر شکلی هم درمیایند شما به حضرت محمد میشناسید اعتقاد دارید اگه اعتقاد دارید داستان منو گوش کنید ::روز پیامبر اسلام به همراه یارانش به سفری میروند در بین راه به دره ای برخورد میکنند که در آنجا یک غار حضرت محمد و یارانش به آنجا میروند و بعد جبرئیل از طرف خدا به حضرت محمد میگوید یه گروهی از جنیان پایین دره هستند و میخوان شما و یارانتان را مورد ازار و اذیت قرار بدن بعد حضرت محمد با چند سوره قرآن آن هارا دور میکند.

این چرندیات چیه میگی این داستان ازشما نقل شده شمااونجابودی به قول خودتون۱۴۰۰سال پیش کی این حرفحاروبهت گفته برپی کارت پسر……

قرآن کریم نیز بر عدم قدرت و توانایی انسان نسبت به شناخت روح تأکید می‌کند: «و از تو درباره “روح” سؤال مى‏کنند، بگو: «روح از فرمان پروردگار من است و جز اندکى از دانش، به شما داده نشده است! پس نمیشه اینو بگیم ک اینچیزا نیستن و اعجوبن و این چنین چرند ها!! ما فقط اینو باس بدونیم ک اجنه و انس و ارواح وجود دارند و دیگه وارد جزئیات نشیم همانطور ک طبق ایه ی کذا گفته شد ! پس بعید نیس با همچین اتفاقاتی مواجه شویم

یه سوال پس چرا این اتفاق ها فقط توی امریکا میوفته چرا تو ایران نیست .
اگه شیطان بهش متصل شده پس الان فقط یه عروسک عادی توی شیشه هست و اون جن الان ازاده چون جن از هر درو شیشه میتونه رد بشه.
به نظرم همش به خاطر اینه که مارو ضعیف الایمان کنن .
مطمئنا کسایی که به این داستان اعتقاد دارن یه سر باید به تیمارستان بزنن☺??

دوست عزیز تو ایرانم زیاد اتفاق میفته ولی شما در جریانش نیستید . لطفا در مورد ایم مسائل مطالعه کنید

شیوا خانم اگه میگی واقعیت داره، از یه مدیوم بخاه که یه جن خیلی ترسناک مثل آنابل!!! بفرسته بیاد منو پاره پاره کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!

اصلا واقعیت نداره

سلام دوستان عزیز .من همه ی داستان های آنابل رو خوندم.من۱۰سالمه و ممکنه هر چیزی رو باور کنم.اما من یه جایی خوندم بزرگترین شکست از دست دادن ایمان و اعتماد کردن به شیطان هست.خوب وقتی خدایی به این بزرگی وجود داره یه عروسک این وسط همش حرف الکیه.من عروسک شبیه آنابل رو دارم.حتی دختر خالم که خیلی به جن و روح و اینجور چیزا باور داره،به من میگه عروسکاتو دور بریز حتی میگه اگه ۵دفعه آنابل رو صدا بزنی میاد و بیچارت میکنه ……اما خدا هست

خو جنبه فیلم ترسناک ندارید نبینید مجبور ک نیستید ._.

به خداوند ایمان بیاورید باشد که رستگار بشوید

خرررررررررر

من خودم توباغ زندگی میکنم شبا صدای جیغ وآهوناله ازته باغ میومد خیلی می ترسیدیم یه دعانویسوآوردیم اون رفت ته باغ صداها ازچاه میومد دعانویس پیه پودریوتوی چاه دیخت وداشت یه دعامیخوند کیچیزی اونو بوردتوچاه مافوراًفرارکردیمجیغ کشیدیم ازباغرفتیم وباچنتا دعانویس دیگه مشورت کردیم اوناابزاروموادزیادی باخودشون آوردن هفت نفری دورچاه حلقه زدن یه چیزایی میگفتن انگارداشتن بهاشبهاشوت ارتباط برقرارمی کردن یهو دودسیاهی ازچاه درومد. اونا روی یگ ورقه فولادی به قطریک سانت دعا نوشته بودن وتا دود کامل اومدبیرون اونو روی دهانه چاه گذاشتند بعد باهم دعا هایی خوندند ودود به شکل خونورزشت درومد اونوداخل جعبه شیشه ای که روش پرازکلمات قرآنی بود. انداختندودرشم بستند اون بی جون افتاده بود دعانویسا گفتند اون یه جن بوده واون صدا هارودرمیووذده که مابترسیم وفرارکنیم خلاصه دعنویسا ازما ۵ملیون گرفتن وگفتن اون چاه چیزی داره که جن هاروجذب می کنه ولی ماباگذاشتن درپوشاونوبستیم وجنوهم بردندتوی ونشون گذاشتند. داستانی از علی کشوری سرکاربودید اینا زاده تخیولات من بود

من که میگم راسته

دوستان من در لحظاتی پیش عروسک انابل را دیدم که داره به طرف یک مرد پیر میره اگه حدس زدین چی شد ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! روح از اون مرد پیر خواستگاری کرد و مرد پیر قبول نکرد اگه حدس زدین چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! باریک الله. روح دهنشو کرد تو دهن مرد پیر و تا قدرت داشت فوت کرد اگه حدس زدین چی شد ؟؟؟؟؟؟؟ پیر مرد بدبخت ترکید روح هم فرار کرد . دوستان لایک و نظر فراموش نشه

چه حرفا من دیدم ولی این دیگه زیادیه

حرف تو که زیادی تره

حرف تو که زیادی تره انیس مامانی

تو دیگه خفه

خفه بابا انیس مسخره

اره راست میگه تو این نظر هایی که خوندم نظر این انیس چلمنگه از همه احمقانه تر بود

وجود ندارهههههههه اگه وجود داره خودش بیاد خونمون

عروسک انابل

رفقا خواهش میکنم منطقی نگاه کنید… هروقت ایمان آدم ضعیف میشه میل به خرافات افزایش پیدا میکنه. نمیگم اینا الکیه ولی مطمئنا همش تصادفه.

خرررررررررررررررررررررری واقعا

همش واقعیته

همه ی اینا الکیه فقط داستان فیلم انقد تاثیرگذار و قشنگه که آدم بخاطر احتیاط هم که شده دوس نداره به سرنوشت اون خانواده ها مبتلا شه و خیلیا حتی میترسن اسم آنابلو بیارن?

چرند نگو

شایدواقعی باشه ما چ می دونیم

همش واقعیت داره

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
قلبم الان وایساد از ترس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همین الان آنابل داشت منو میزد که یهو لامپو روشن کردم و مرد.

همش حرف مفته من خودم دوازده سالمه اصلا نمیترسم خو چیه این فقط خلاقیتی ک فیلمسازش تونسته ب کار ببره اینه ک داستانو تونسته واقعی جلوه بده

سیکو کامنت وره چنتا متن…باوا بیخیال??

اجنه وجود دارند من ازبچگی میبینم این یک مساله ارثی تو خانواده ماست متاسفانه هیچ یک از اعضای خانوادم تو اتاق من نمیخوابن قبلا خیلی میترسیدم الان ترسم ریخته و عادی شده خلاصه وار زندگیمو گفتم ولی امیدوارم هیچکس دچار موضوعات ماوراالطبیعه نشه واقعا خطرناک و بده

سلام
اقااصن به ماچه جن وروح…..اینطورچیزاهستن یانه؟!یه فیلمی ساخته شده که یه سری هادوسش دارن وطرفدارشن ویه سری هانه.هرکسی اعتقادای خودشوداره ….

سلام به همه شما دوستان می خواستم بگم که این فیلم کس شعره نه این که جن وجود نداره ؛داره ولی هرچی درمورد این فیلم گفته شده دروغه

منطقی جواب بده.
هیچی نمیدونی الکی بلوف نیا و نگو الکیه

شما ها کجای کارین ما الان تو عصر تکنولوژی هستیم جایی که علم باشه کی به این شرو ورها توجه نمیکنه شمایی که حرف از جن و روح میزنین اگه یکم فیزیک مطالعه کنین تاحالا قانونی و مدرکی وجود نداشته که همچین چیزایی رو ثابت کنه

سلام دوستان منم وقتی این فیلم رو دیدم خیلی می ترسیدم هیچ جوری نمی تونستم به ترسم غلبه کنم تا اینکه کفش تن تاک خریدم …از روزی که تن تاک می پوشم دیگه از آنابل نمی ترسم??????

واقعا شرو وره این حرفا من خودم همزاد دارم ولی مثل این داستان انابل نیست ناموسا لطفا لایک کنید

خواهشا این داستان رو واسع بچه ها تعریف نکنین

برو احمق جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

این چیزا وجود نداره جن هاپیش انسان هانمیان مخصوصا اون هایی که میترسن

رها خانم جن وجود داره ولی واس ما نه واس ادمایی که خودشون درباره جن ها صحبت میکنن و دوس دارن که از نزدیک ببیننشون پس اشتباه توضیع نده خانم

درسته

همش الکیه جن پیش انسان نمیاد خصوصا اون هایی که میترسن شیطان هم از این کارا نمیکه اون درزمان پیامبرا از این کارانکرده حالابیاد…….همش الکیه ببیند ولی باورنکنید

من که این مطالبو صرفا جهت سرگرمی خوندم فیلمشم همینطور
تازه چه واقعیت داشته باشه چه نداشته باشه کجای زندگی مارو میگیره عروسکی که اونور دنیاست.داستانش بوده اما تو فیلم پیاز داغش زیاد شده..
اصلن خود این ارواح و اهریمن دهنشون باز مونده از این داستان ها
من از بعضی انسان ها بیشتر از این داستانا و فیلما میترسم،چون بیشتر چیزهای ترسناک زاده ی خیال انسانه مثل لولوخور خوره:(من سر قضیه ی لولو تا پونزده سالگی میترسیدم:(
بای

آنچه در واقعیت بوده بسیار خطرناک تر و وحشت ناک تر از فیلم های ساخته شده در باره ی اد و لورین وارن هست
به گفته خود ادوارد شما چیزی رو نمیتونید درک کنید مگر اینکه اون رو تجربه کنید

اوه مای گاد

لعنتی چرا اینقدر ما رو میترسونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرم ترکید از ترس………………
دوستان هر وقت آنابل رو دیدید به پلیس زنگ بزنید و اوژانس
پلیس: ۱۱۰ اوژانس: ۱۱۵

سلام
ببینید دوستان عزیز جن وجود داره
میتونی کساییرو که بی دین یا کسایی رو که پر از انرژی منفی هستن رو مورد تاثیر قرار بده
اما همه چی به خود فرد بستگی داره که سمت این چیزا بره یا نه
این داستان هم میتونه واقعی باشه ولی کسی که واقعا معنی خدارو بفهمه هیچوقت از این چیزا ترسی نخواهد داشت

جن وجود داره و گروه های خاصی رو هم شامل میشه.
جن به اختیار خودش سمت هیچ انسانی نمیره مگر اینکه خود انسان با یکسری از کارها جن و به اختیار خودش در بیاره و جن میتونه به دستور اون شخص هر کاری بکنه.
میتونه به اذیت کردن دیگران بپردازه.
ولی گناه این کار به پای انسانی که این کار و انجام داده نوشته میشه.
در ضمن هر چقدر هم که انسان بی دین باشه جن تا تحت اختیار کسی در نیاد به سمت اون انسان نمیره

شاید عجیب باشه ولی این چیز بسیار واقعیت داره ☝
برای مثال من خودم ۲روز پیش ی کفتر چایی دیدم باسنشو کرده بود تو دهن کفتره ماده.
حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
کفتره به طرز فجیهی باد کرد بعدش کفتره که باد شده بود باسنشو کرد تو دهن اون یکی کفتره
حدس بزنید چی شد؟؟!!!
کفتره که باد داشت به همراه ی صدای محیب بادش خالی شد و اون یکی کفتره باد کرد بعد این عمل رو ۲۱ بار روی هم انجام دادن تا اینکه دیدم کفتره که نر بود تخم از باسنش شلیک شد!!!???
اونم نه یکی نه ۲ تا بلکه ۳۲ تا تخم عین مسلسل از باسنش شلیک میشد?
لامصب انگار دوشکا میزد?
هیچی دیگه من از اون روز به بعد هروقت کفتر چایی میبینم گلاب به روتون میرینم به خودم فکر میکنم انابل داره از باسن تو دهنم جفت گیری میکنه!!!!

خیلی باهال بود. بخدا قسم ترکیدم از خنده. اجرت با همون آنابل خان

برین به کارو زندگیتون برسین
این چرت پرتا چیز گزاشتن شایعه پراکنی میکنین ما قدرت کنترل دنیا رو هم داریم قدرتی که خدا به ما داده به هیچ موجود دیگه ای نداده و نمیده شیطان پشم مونم نمیده انابل به من سجده بیا ای…….

اصن میدونستم چیه ببخشید ریدم به این فیلم آنابلو کاجورینگ که فکرای شماهارو تسخیر کرده خودتون نمیفهمین ول کنین بابا چرا اینقد دربارش باهم بحث کنیم واقعیت داره که داره حالا همین الان نمیاد که بخورتون!!???
پس تو فکرش نباشینو تو فکر زندگی این دنیا و اون دنیاتون باشین

جم کنین باو این کسشعراتونو. جن خود ادما هستن ادما ساخته ذهن خودشونن .خوبه تو فیلم میگه ک شیطان ب کسی حمله میکنه ک ایمانش ضعیف باشه.این داستان ها ساخته شده برا عوام ناس ک دوس دارن همیشه تو اینجور حالتی بموونن.
واقعیت های دنیا ی چیز دیگس ک ثبت ملی شدن و با اسناد معتبر مثل دیوار چین احرام ثلاثه مصر تخت جمشید. ایران و و ک ثبت شدن و با مدرک اینا حقیقتن ن عروسک مسخره ای ک فقط برا جلب توجه عوام ناسی چون شما ک ایمان ضعیف و همیشه اینجور حالت های ترس و دوس دارن .جن هست .زندگی میکنن کنار ما ولی تجاوز ب حریم همدیگرو ندارن بی اذن خدا
شیطان ذات ادماس
وجود خارجی نداره
روح صاحب اذنه و بی اذن پروردگار کاری نمیکنه
اگرم بشه طی ی سری مراسمات ب عمل میاد اونم در چن لحظه اونم زیاد باور ندارم.فکر کنین اقایوون خاونوما شما ایرانی هستین
فکر کنین افکار شماس ک داره ب خودتون تحمیل میکنه ک این داستان واقعیه در حالی ک حقیقت ی چیز دیگس
قربون همتون

داداش اخه شرمنده اینو میگم اخه این انابل چیه که همه میگن وجود داره بابا خارجی ها فیلم هایه کسشر درست میکنن که اسلام رو از بین ببرن که بگن اسلام هیچه که بگن اسلام دروغه خواهشن اینقدر زود باور نباشد من خودم ۱۴سالمه اصلانم از این چیزا نمترسم وقتی انبل رو دیدم اصلا نه ترسیدم تا از یه چیزایی شم خندم گرفت اگه خیلی فکر میکنین انابل وجود داره از کم شدن ایمانته بگیر دورکعت نماز بخون همش درست میشه ایشالا شاد باشید و موفق یاعلی

ای گل گفتی

مغزم هنگید۰_۰
تا کلاسی دیگر از استادmesyبدروووووووود

منم براولین بار ک فیلمشو دیدم.یه خروس و گربه داشتم ک هردو دریه شب مردن.بدون هیچ اثر یا مریضی.وقتی هم ک خروسم مرد هنوز چنثانیه از مردنش نگذشته بود ک مامانم میره بالا سرش واطراف خروس بوی مطعفنی میشنوه دقیقا مث همین بویی ک تو فیلم ازش حرف زدن.وهمون شبش گربم میمیره.و فردا صب زیر درختمون پیداش کردیم بدونهیچ اثری فقط افتاده بود.وبعدشم احساس بدی ک توفضای خونمون داشتم.و اینارو شاید شما درک نکنین.بخاطر اثرات فیلمم نیس ک خیال کنم.ینی خودمم فک میکردم ک خیالاتی شدم ولی بعدش همه چی رو سنجیدم ک واقعا میشه.این دنیا همه چی توش اتفاق میوفته.ولی نمیتونیم درکش کنیم خیلی چیزارو.

خیلی جالبه!!!!!منم یه سگ داشتم که بعد از دیدن این فیلم نمرد ولی خیلی عوض شد،همش جفت گیری میکرد ،بی پدر حتی به گربه ها هم دیگه رحم نمیکرد، شب و روز ،بعدشم چند ماه بعد در حالی که از پنجره نگاش میکردم که داشت ترتیب سه تا از گربه های محله رو میداد مرد و همون بوی متعفن فضای کوچه رو گرفته بود اولش فکر میکردم خیالاتی شدم ولی بعدش که آمار گربه های ناقص الخلقه محلمون زیاد شد فهمیدم همش حقیقت بوده…..

سگ نبوده که جانی سینز بوده ?
داداش دلیله مرگه سگت یه چیز دیگه بوده ?

عالی?????????پاچیدم

من یه خرگوش داشتم عقیمش کرده بودیم ولی بعد این که این فیلمو دیدم فهمیدم حاملست جای ترسناک اینجاست که نر بود|:?

داداش اخه شرمنده اینو میگم اخه این انابل چیه که همه میگن وجود داره بابا خارجی ها فیلم هایه کسشر درست میکنن که اسلام رو از بین ببرن که بگن اسلام هیچه که بگن اسلام دروغه خواهشن اینقدر زود باور نباشد من خودم ۱۴سالمه اصلانم از این چیزا نمترسم وقتی انبل رو دیدم اصلا نه ترسیدم تا از یه چیزایی شم خندم گرفت اگه خیلی فکر میکنین انابل وجود داره از کم شدن ایمانته بگیر دورکعت نماز بخون همش درست میشه ایشالا شاد باشید و موفق یاعلی

حاضرم سر این موضوع باهات مناظره کنم،تو حاضری؟

بچه تو برو خارج تو یکی از موزه نگهداری شده خوب اگه قران اعتقاد داری باور کن چن اب … چیزی استفاده شده که بیرون نره

خدایی من نمیدونم چرا فکر میکنین کل دنیا گیر دادن به مسلمونا که منحرفشون کنن.
مگه ملت بیکارن. اینقدری که خود ما خودمون با دزدی های تو مملکت و…. ضربه میزنیم به دیدگاه مردم درباره ی اسلام بقیه کشورا نمیزنن.
بعدم یه فیلم ساختن تو کشور امریکا با زبان خودشون و از هیچ کشوری هم دعوت نکردن که فیلمشونو ببینن. فیلمی مطابق با فرهنگ عقاید خودشون ساختن.
اگرم هدفشون چه از انابل چه از هر فیلم دیگه ای کس خاصی باشه قطعا رودربایستی ندارن .همیمطور که فیلم ۳۰۰ رو ساختن که اونم خیلی انتقاد های خودشو داشت که الان جای بحث اون نیست. به هرحال کور کورانه حرف خیلی از ادمای بیسوادو که فقط بلدن مشکلاتو بندازن گردن یکی دیگه و همش این توه رو داشته باشن که همه میخوان مارو از دینمون وا کنن باور نکنیم. بعدم در مورد غروسک انابل شواهدش تو موزه هست شاید مو به موی فیلم واقعیت نداشته باشه ولی بیسش واقعیه.

گربه منم دوسال پیش توسط اجنه
تسخیر
نشد
اما مرد
نه مریض بود نه هیچی سالمه سالمه اولا که خیلی خیالاتی بودم همچین فکرایی میکردم اما بعد متوجه شدیم غذاهاش مسموم بوده:(
همش چرته یا واقعیته
فرقی نمیکنه
بریم سر کارو زندگیمون بهتره
مطلباهم لایک کنیم یا بگیم بیخوده این حرفا
چرا هی داستان میگم براهم دیگه؟

دقیقا واسه منم همچین اتفاقی افتاد. دو تا پلنگ داشتیم. یه شب دوتاشون فوت کردند و بوی بدی راه افتاد. از پزشکی قانونی اومدن صحنه جرم رو ببینن که یهو آنابل که به صحنه جرم برگشته بود، اومد به اونا و پلیس و مامورای دادگاه حمله کرد و همشونو با نون لواش لقمه لقمه کرد و قورت داد!!!!!
من که فیلم گرفتم و گذاشتم اینستا. بیایید ببینید.

تورو خدا مواظب باشید آنابل شما و حیووناتون رو نخوره………..

خب سلام یگانه هستم بیست سالمه با این سن کمم اومدم ی حرفایی بزنم

ی سری ادما هستن ک ادعای عاقلی و مسلمونی میکنن و میگن جن و روح وجود ندارن.اولین نکته اینه باوفانرین یار امام حسین علیه سلام رییس جنیان بودن.دومین نکته اینه ک بعد از مرگ انسان روح ازاده پس ب هر طرفی میتونه بره.اگر روح شیطانی باشه کارای شیطانی میکنه.سومین نکته اینه ی سری افراد مثله من و امثال من با این موجودات مظکل داریم.شمایی ک ب این موضوعات اعتقادو باوری نداری خاهش میکنم نظری نده.چیزی نگو.ماهایی ک ی سری چیزارومیبینیم حس میکنیم یا قدرتایی داریم عیچ چیزمون با شماها فرق نداره دلیلی واسه دروغ نیست تنها تفاوت اینه ک ما قدرت تمرکز بیشتری داریم.برای مثال همونجوری ک معمولی ترا وقتی یکی خیرشون میشه از پشت حس میکنن و سرب برمیگردن ک چک کنن.مغز ما بیشتر تمرکز داره همین.ب این ادما میگن مدیوم میگن درویش میگن ابر انسان یا بعضیام میگن طلسم شده.سوالم اینه مگ تو قران ازارواح شیطانی از جن های کافرو مسلمون از دیوها و انواع شیاطین حرف زده نشده؟؟؟یکی مثه من ک از ۱۳-۱۴سالگی با اینا درگیره و روزو شب اروم نداره از دیدن نظرات منفی شما دلگیر میشه.لطفن اگ نظری نداری اعتقادی نداری حرفی نزن مرسی.همه اینا وجود داره.خوب و بدم نداره.وجود دارن.من ۱۶سالگیم تسخیر شدم خانوادم روزو شب نداشتن زمانی ک قصد جونمو داشتن مادرم جرات نمیکرد نیم ساعت بخوابه از ترس جون من من ی حموم نمیتونستم تنها برم ….من انسانم اراده دارم این جوری اذیت شدم و میشم.وصل شدن ارواح شیطانی و عروسک و هرچیز دیگه خیلی ساده و راحته لطفن بل از هرحرفی ب پیشینه ی انسان ها فکر کنید مرسی خدانگهدار

عزیزم کمتر فیلم ببین و زودتر بخواب سعی کن اینقدرم تحت تأثیر نباشی حرفات همه چرت و پرته محضه. ??

ایول بابا???
لایک داری??

که روح بعد از مرگ آزاده؟؟خو غلط کرده
خانومی ک دم از دین میرنی درسته تو معنی و تفسیر سوره جن هست ک جنای کافر وجود دارن اما چیزی ک هست توی فیلم داره از قدرت شیطانی حرف میزنه ک رونده شده و تو خود قرآن نوشته شده فقط میتونه وسوسه کنه و اراده ای نداره
در ضمن توی همین قرآن ک معجزه پیامبره آورده شده و روح انسان بعد از مرگش توفا میشه ینی ب طور کامل توسط ملائک دریافت میشه
نمیگم شما دروغ میگی آره ممکنه جن زده شده باشی اما اینکه بخوایم شیطان رو واسه خودمون بزرگ کنیم خیلی اشتباهه اونم بخاطر یک فیلم آمریکایی ک هممون میدونیم فقط یه هدف دارن اونم نابودی اسلامه چ شیعه و چ سنی

آفرین
باز هم یکی یک نظر درست و عقلانی داد .
انشا الله موفق باشید.

خوب بود حرفت ولی بعضی ها نمیفهمن که جن چیه …….خوب همه میترسن

بیست سال کمه مگه??

سلام خواهرم
من نظر شما را مطالعه کردم این ماجرایی که برای شما پیش آمده به خاطر کاری بوده است که خودتان انجام داده اید و برطبق ایات آخر سوره جن هیچ جنی نمی تواند بدونه اجازه خودتان به شما آسیب یا حتی تماس برفرار کند.
این فیلم حدود شصت درصد مزخرفات بیهوده و خرافی بدونه دلیل در آن وجود داشت.
به شما پبشنهاد می کنم تا بیشتر قران بخوانید و مهم تر تفسیر آن را مرور ووحتی درک کنید
انشالله دیگر اتفاق بدی بذای شما اتفاق نیفتد.

کاگردان فیلمی ساخته اونم از نوع ترسناک یه عروسک که به ارواح وصل بوده رو دیده ازش الهام رفته یه چیز خیلی ترسناک ساخته
هرچی هم مردم باور کنند بیشتر فیلمش فروش میره و میگه چه بهتر
این سایتم بیشتر بازدید داره
سود و منفعتشو اونا میبرن
ترس و وحشت و هزارجور کوفتی هاش هم مایی که هی داستان میگیم و هی بحث میکنیم واقعیت داره یا نه
من که نظری درباره ی واقعی بودنش ندارم
هیچ توصیه ای هم به کسی نمیکنم
فقط خواستم نظرمو بگم:
دنیا دو روزه با این چیزا خرابش نکنیم:)

آخه واقعا این نشون دهنده خریت هست نه شیطان وجود داره نه خدا نه جن نه هیچی فقط خرافاتی در قدیمی اگه اون پیامبران گفتند و اون موقع خدا انتخاب شوند کرد چرا الان انتخاب یه پیامبر نمیکنه فقط آدمای کونی تو کشور دارن پول نفت مفت میچاپن اگه ما انسانی که اونم نیستیم باید از عقلمون استفاده کنیم ببینید فکر کنید فقط قرآن رو نشون ندید مدرک بدید

نمیدونم چرا ادمین میزاره این حیوانات کامنت بزارن.
خب نخود مغز، چرا فکر می‌کنی چرند و پرندهایی که میگی رو کسی قبل تو نگفته و تبعاً کسی بهشون جواب نداده؟! همین که داری نفی میکنی برای نفی وجود چیزی باید دلیل بیاری که نداری چون همیشه سر کلاس نیمکت آخر بودی و مخت تعطیل بوده.

بعدشم اصلا بهش فروش بده بیاد بکنتت اگه باورش داری آه اگه اون واقعی بود میمود بیرون

بعدشم اجسامی که جن زدگی رو با آتشی زدن میتونیم نابود کنیم

نکته اول اینکه جن واینا وجود داره لعضیارو ول کن خودم تجربه کردم وتو قران هم اومده
نکته دوم اینکه روح انسان ازادی مطلق نداره وهمه روح ها هم ازاد نیستن واونا هم که ازادن ازادیشون زیاد اما محدوده
نکته سوم انکه روح شیطانی که گفتی بمب خندس فقط،چون روح از ذات خداست وشیطان بهش نزدیک هم نمیشه
هرچیزی حدی داره
همونطور که بالاتر گفتم این فیلما فقط برای دیدنه نه باور کردن…قشنگ هم هستن من علاقه دارم..وحتی رشته ژئو فیزیک برای علوم ماوراالطبیعه هست
اما فیلم ها همیشه افراط دارن

یگانه خانم. شما که مدیوم و ماورایی هستی، توروخدا قسمت میدم همین الان چندتا جن و روح ومخصوصا آنابل به تعداد کافی، بفرست بیاد خونه ما.
اگه نفرستی ، پس معلوم میشه یه تیمارستانی هستی……
خدانگهدار

اگه فیلم بود همچین از اون شیشه میومد بیرون که عقل هیچ کسی نمیرسید حالا خوبه تو خود فیلم عروسکه جا به جا میشد تو واقعیت چرا نمیشه ؟دلیل از این سر تر میخوای که بگیم وجود نداره؟

هووووووف این عروسک بی صاحاب شده رو تو شیشه تویه موزه نگهداری میکنن بیرونم نمیتونه بیاد حالا شما هی گوه بخورین بگین الکی و کسشره خو اخه نفهم جون حتما باید از اون شیشه بیاد بیرون برینه بهتون که بفهمید واقعیه ?

اگه فیلم بود همچین از اون شیشه میومد بیرون که عقل هیچ کسی نمیرسید حالا خوبه تو خود فیلم عروسکه جا به جا میشد تو واقعیت چرا نمیشه ؟دلیل از این سر تر میخوای که بگیم وجود نداره؟

دلیلش که نمیاد بیرون اینه که دعاهایی توی محفظه شیشه ای گذاشتن که زندانیش کرده.

اره خداییش ایول خخ

شما خودتو نگران نکن بااین روحیه لطیفت حیف میشی اینا همش کسوشررر محضه گلم
جن هست نمیگم نیس ولی ب هیچ وجه نمیتونه اسیبی برسونه کامل ترین مخلوقات ما انسانها هستیم

اعصاب نداریا اااااا

خب البته که این داستان واقعیت داره ولی این داستان و اتفاقاتش مربوط به یه آدم مسیحیِ . دین مسیح که کلی تغییر کرده . به شخصه اولین بار بعد از داستان خواب نداشتم ولی با کمی فکر کردن میشه فهمید که جریان برای ما مسلمین فرق داره، حتی اگه مسلمون بودن خودتون رو قبول ندارید باید بدونید روح شما یک مسلمونِ و امکان نداره خدا و ملک هایی که از شما محافظت میکنند اجازه بدن چنین اتفاقی بیافته . کمی تفکر لطفا….!!
یا علی و حق یارتون?

خدا جلوی آنابل رو بگیره؟؟؟
آنابل در چه حدیه؟؟؟؟؟؟
سگ من و شما هم نیست
اون وقت میگی خدا جلوشو میگیره؟؟؟؟!!!!!!!!!

ببینید من نمیگم راسته…. فک کنید چرا به نظرتون اگه دروغه اونو باید توی موزه نگهداری شع؟اگه ی فیلم الکی بود مثل همه فیلم های دیگه (الکی)به شخصیاتاشون اهمیت نمیدادندok! یا اگر دروغه روی شیشه نمینوشتند (هشدار)::::دست نزید)))))))))به خاطر این اون عروسکو نسوزوتدن چون اگه سوخته بشه فقط قوی تر خواهد شد و ممکنه برهتوی ی عروسک دیگه به ثول دوستمون چیزی که به وجود نیومده رو نمیشه کشت!!!!!!!!!!پس حقیقته من نمیگم خیلی شیطانیهههههه و کشندس ولی هنوز شیطان به اون متصله و توی کلام خدا نگهداری مشه…

همونطور که میگید انسان اشرف مخلوقات. درسته جن و پری و شیطان وجود دارن ولی جن و پری خودشون در بعد چهاوم که بعد زمان هست زندگی میکنن و انسان سه بعدی توان دیدنشونو نداره مگر اینکه انسان احضارشون کنه. به همین دلیل هم هست که انسان و جن و پری قدرت دیدن خدا رو ندارن چون خداوند در بعد پنجم هستن و پنج بعدی هستن. بله خداوند انسان اشرف مخلوقاتو جوری بوجود نمیاره که موجودات بعد دیگر به آن آسیب بزنن و یا حتی بکشن. شیطان میتونه به بدن انسان های پلید و شیطانی و شیطان پرست بره و حتی اجسام دیگر ولی به انسان نمیتونه آسیب بزنه. کسایی هم که میگن جن رو دیدن ساخته ذهنی و تخیلشونه, مغز انسان به قدری قدرتمند هست که میتونه حتی روی هوا هم راه برود.

اونایی ک میگن چرا عروسک رو آتیش نمیزنن روح مگه آتیش میگیره؟آنابل یک روحه شیطانیه ک این عروسکو کنترل میکنه اگ اینوآتیش بزنن یا دوباره درست میشه یا میره داخل یک عروسک دیگه برا این اینکارو نمیکنن چون انابل عصبانی میشه جن وجود داره من خودم دیدم پدربزرگم باهاشون ارتباط برقرار کرده بود(همین الانم دارم انابلو میبینم خیلی باحاله)

خدا شفات بده

من انابل ام اونایی که مسخرم کردن امشب میام بالاسرشون ??

وای ترسیدم..ترو خدا نیا!

??

تولوخدا بیا بخلم من دوستت دارم

مگه ادرس داری
حالا داشتی ام من اصلا نمیترسیدم

بسم الله
فوت فوت
نیا….!

بیا ، سر جدت بیا منو بخور ولی اگه خوردی منتظر سردار سلیمانی باش تا بخورتت!!!!!!!!!

متاسفم برای مردم خرافاتی ایران که چیزهایی رو باور دارند که وجود ندارد. شما می گویید جن وجود داره چرا؟چون اسلام میگه وجود داره. شما به زور مسلمان شدین و مجبور شدین به زور این خرافات رو قبول کنید. شیطان، جن و پری و همه ی این چیز ها الکی هستش. به قول صادق هدایت آگه اسلام به جای هفده رکعت نماز در روز هفده دقیقه کتاب خوندن رو واجب می کرد هیچ مسلمان بی سواد وجود نداشت. شاید حتی هیچ مسلمانی وجود نداشت. در ضمن تمام چیز های درباره عروسک آنابل الکی می باشد. بدرود?

باسلام
به نظر من این داستان یا دروغه یا تغییراتی در آن اعمال شده است.
این نظریه برای بی دین ها است چون همه دین ها پرستش دارند
در ضمن در اسلام روایات بسیاری هست در مورد علم آموزی.
در نظریه دوم اگر جن و روحی نبود
پس چه چیز این گوشت را کنترل می کند؟
چرا پس از مرگ مرده ای زنده نمی شود حتی اگر بدنش کاملا سالم باشد.
و در سوی دیگر صادق هدایت نام یکی از معصومین را دارد و اصلا نه عالم و دانشمندی است برای استناد .
شما هم که دم از علم آموزی می زنید ؛ حداقل در این مورد باید استدلال قوی بیاورید پس اول از همه خود عمل کنید….

تو که این چیزا رو انکار میکنی قرآن کتاب خداست و در مورد جن هم خداوند در قرآن یاد کرده انکار تو انکار قرآن و خداست بیشتر فکر کن

آی داش تو زیادی گل گفتی

واایی تورو خدا بسه
شما خود کاگردانو فیلم ساز و مدیر سایتو هرچی هست و پشیمون کردید
شماهایی که هی کارشناسانه حرف میزنید و حرف از عقل و منطق و هزار جور چیز دیگه میزنید
اگه واقعا متخصص بودید الان داشتید تو دانشگاهی اداره ای جایی کار میکردید یا حداکثر دوسه تا کتاب چاپ کرده بودید
هرکی یه نوع نظر میده چهار پنج تا دلیل فیزیکی اللشیمیایی میده چند نفرم فحش میدن
دونفرم پارازیت میندازن
ملت چقد بیکارن:(
مثل من:(

متاسفم برای مردم خرافاتی ایران که چیزهایی رو باور دارند که وجود ندارد. شما می گویید جن وجود داره چرا؟چون اسلام میگه وجود داره. شما به زور مسلمان شدین و مجبور شدین به زور این خرافات رو قبول کنید. شیطان، جن و پری و همه ی این چیز ها الکی هستش. به قول صادق هدایت آگه اسلام به جای هفده رکعت نماز در روز هفده دقیقه کتاب خوندن رو واجب می کرد هیچ مسلمان بی سواد وجود نداشت. شاید حتی هیچ مسلمانی وجود نداشت. در ضمن تمام چیز های درباره عروسک آنالیز الکی می باشد. بدرود?

آرمین تو اگر پادشاهت و پیامبرت کوروش بزرگ باید بدونی کوروش بزرگ به هیچ مذهبی و دینی توهین نمیکرد اما تو راست وایسادی تو سینه ما مسلمونا به دینمون که توهین میکنی هیچ به دین و مذهبمونم زیر سوال میبری و میگی که خرافات هست پس تو نباید خودت رو فرزند ایران و کوروش بزرگ‌ بدونی!! درسته؟

اره باو حتما انابل باید بزاره درش متوجه شه

خفه شو کافر بی همه چیز

صداق هدایت اگه واقعا به این چیزا اعتقاد داشت خودکشی نمی کرد اونم از بی اعتقادی به پوچی رسید هر کی خودش رو به یک مبدا متصل می دونه هیچ وقت دچار پوچی نمی شه .

ببخشید…
صادق هدایت کیه؟

تواز کجا پیدات شد حالا دوساعت باید فلسفه اسلام توضیح بدیم اگه میخاید کسشر بگید زودتر دکمتونو بزنید مارو از وجودتون محروم کنید ترو خدا
مرسی اه:((((

به نظرم خداوند متعال هیچوقت چیزی نمی آفرینه که بنده هاشو اذیت کنه من نمیگم که انابل واقعی نیست ولی ما انسان ها برای چی باید خودمون به خاطر این چیزا اذیت کنیم

سلام آیا عروسک انابل وجود داره یعنی هنوزم در همین موزه هستش میتونن باهاش حرف بزنن من از این عروسک خیلییی میترسم شبها جرعت نمیکنم چشم رو هم بزارم چون همش فکرم پیشه این عروسک هست

منم همینطورم

هاناخانوم نترس من لرم لرها از چیزی که اذیتشون کنه کاریش میکنن
بعدشم ما ایرانیم شیطان بیاد طرفمون یارو این همه بدبختی داره ببینه شیطان بیاد شیطانو دسمال کاغذی میکنه?
گور بابای شیطان ما خودمون از شیطان بد تریم همگی بگید یاحسین
نترسید هاناخانم نترس شیطان طرف ماها نمی اد اگرم خدا نکرده اومد
بگید
بسم الله رحمن رحیم و بگید یا حسین واخرشم بگید یاامام زمان
خدا خودش شیطانو ان میکنه

بلفرز بیاد بخورتت
چی میشه
تو که بلاخره قراره یه روزی ببیمیری
چه زودتر چه دیر تر عزیزم

خب دیدگاه من اینطوره که دین خارجیا کامل نی و اعتقادی ب خدای ما ندارن شما حرف از جن زدین ولی نگقتین با ی بسم الله میرع از نظر من که تو قران هم گفته شده انسان (اشرف مخلوقات) و بر ما چیزی سر نی. شیطان فقط میتونه همه چی باشه و یادت باشه شیطان از مسلمانان میترسه و یه چیز دیگه جهت خنده ما خودمون دهتا کار شیطان میکنیم اون باید بترسه نه ما.

نه دیگه دیدگاهت کاملا غلطه!
کمی به دور و اطرافت نگاه کن میفهمی که خدا اونارو بیشتر از ما دوست داره چون به خدا ایمان کامل دارن نه مثل ما!!!

واقعا دیدگاهت از دین خیلی درسته احسنت

یوهووو
من از همه سرترم
چیــزی بهتر از من نیییست

چراهست
خدا سرتره توعه احمق

سلام، در مورد این داستان ها مطالب زیادی هست و نظرات زیاد ما به جای دعوا و مسخره کردن باور ها و عقاید بهتره که به نظر هم دیگه اهمیت بدیم و احترام بزاریم، من در مورد این داستان نظر منفی دارم و اون رو باور نمیکنم ولی میدونم که ممکنه واقعیت هم داشته باشه. و نظر دیگران رو هم قبول میکنم.

چه فیلم بی مزه ای اصلا هم ترسناک نبود.ولی واقعا شیطان میتونه بیاد تو دنیای ما البته اگه خودمون احضارش کنیم.جهت اطلاع خودم یکبار جن دیدم واقعا ترسناک بود،فکرشو که میکنم موهای تنم سیخ میشه

تو خودت جنی عزیزم

از کجا میدونی
اصلا به حرفت اعتغاد ندارم عزیزم?

با احترام ب همگی
من قبول دارم
چون من خودم با گوش و‌ چشمای خودم چیزای زیادی ازین دست شنیدم و دیدم
در مورد اینک یک‌ ابزار بتونه بهتون اسیب بزنه هم جدی بگیرید چون واقعا ممکنه راه ارتباطی بین این دنیا و دنیای موازی ما باشه
ایمان ب دل ها ارامش و‌ روشنی میده
یاعلی

شما ها فقط میخواین مارو بترسونید !
این چرت و پرت ها چیه میگین
اقا یک کلمه : انابل وجود داره و هنوز هم در موزه هست.!
وسلام نامه تمام دوست عزیز!!!!

شخصن این عروسک رو باور ندارم
مثال هاشم زیاده که وقط ندارم بزنم قبول دارم بعضی چیز ها وجود داره و از دنیای ماورا میاد اما
شما هم باور کنید شیطان نمیتونه با وجود خدا به ما دست بزنه و به زمین بیادمیکرد
کا با این فیلم ها قصدش تخریب مغز ماست
ندیدید که حضرت عیسی رو مسخره میکرد

داداش من کل موضوع سر اعتقاد بود بقول اونا کسایی که تو کلیسا هستن پاکن خب کجا هست که ما پدر داریم خواهر داریم تو کلیسا اینجوری صدا میشن بعد چیزی کع میتونه مسخره باشه اینه خودمون بخوایم باور کنیم. من ب عجایب جهان باور دارم همه چی هست جن پری و……. ولی انسان اشرف مخلوقات شد.

باشگاه ریال مادرید سلطان دنیای فوتبال

عیسی رو کجا مسخره کرد؟

چنتا دلیل برا الکی بودن آنابل؟
۱٫برین دقیق تر بخونین میفهمین جنا تو دنیای خودشونن دارن حال میکنن
۲٫شیاطین و از اینجور حرفا بیکار مردم که نیستن بشینن مارو بترسونن
۳٫اگه شیطانیه چرا نگهش داشتن اونم تو دید مردم
۴٫چرا در نرفتن
۵٫راست میگین منم ترسیدم یه مشت پنبه و پارچه واااااااااااااااااااااای
۶٫ چرا هیچوقت هیچ اخباری در موردش شنیده نشده
۷٫بازم بگم؟

احمق مگه اخبار میاد از جن و پری صحبت کنه
اول فکر کن بعد چرتو پرت بگو دوست عزیز !!!
اولن جن وجود نداره فقط مسلمون ها و ادمهای ترسو که از قیافه ی انابلم میترسن اعتغاد دارن!!!
دومن مگه خولن که تو خونه هاشون نگهش دارن که روزی صد بار ارزوی مرگ کنن!!

دلایلت منتقی نیست من دلیل میارم

این ها فقط خرافات و شایعه پراکنیِ این یک توطئه هست تا
دین خودشون رو قوی تر جلوه بدن ، فقط چون مدیای بهتری دارن
داستان هاشون واقعی تر به نظر میاد، من اگه به تو پول بدم و اگه
تو دین مشخصی نداشته باشی احتمالا به این داستان ها شهادت می دی
و من می تونم یه فیلم از همون داستانی که تو شهادتش رو دادی بسازم
اونوقت باز یه سری شایعه برای عاقبت منکرین میسازم که بترسید و انکارش
نکنید و بعد خیلی ها نظرشون راجع به مثلا دین مسیح تعقییر می کنه
خیلی ها هم فیلم رو می خرن
به نظرت ما نمی تونیم این کار هارو با اسلام کنیم؟
چرا مسیح ؟ چرا صلیب ؟ وقتی خیلی ها سند برای انکارش دارن؟

بقیش که چرت بود
لطفا شماره هفت رو انجام بده منطقی تر

کسشعر از این ضایعه تر ندیدم

کسشعر

ینی میشه مسخرش کرد تا بکشتم؟ *۰*
آناااااااااابببببللللللللللل
عموووووووووووووو
بیا بخورش
چی. نه.
بیا بخورم درسته
ناموسن اینم مثل کعبه و امام زمانه ساده نباشید
اگ اینو باور میکنید پس اژدهای فیلم هابیت ها رو هم باور کنید:/
من که جفتشونو باور دارم
آره هم روح هست هم جن
هم اژدها بوده هم دیو و غول
ولی جدا یذره فکر کنید اون روحه مگه بیکاره پاشه بره یه مشت اسکل تر از خودشو اذیت کنه؟ :/
لپ کلام
یذره کتاب بخونید
به عنوان مثال برید در مورده رازه ذهن بخونید
بعد میفهمید به هرچی فکر کنید همون میشه

ایول حرف حساب

الکیه

همشون الکیه باور نکنین تا خدا هست از هیچی نترسین

با نظرت کاملا موافقم حامد جان
تا خدای بزرگ هست از هیچی نترسین?

دقیقا
کسایی که به خدا اعتقاد دارن وقتشونو واسه این چیزا تلف نمیکنند
اصلن گیر ممم این وجود داشت
اینجا ایرانه
اونجا آمریکا
این شرق
اونجا غرب
یه ذره فکر کنید خواهشا
ماکه پس فردا میمیریم
الکی داریم زندگیمون رو خراب میکنیم
میتونیم این فیلم و جمعه تو اوقات فراغت ببینیم و کیف کنیم
میتونیم هم درباره اش تحقیق کنیم هی بریم دنبالش بحث کنیم اونقدر که از زندگیمون غافل بشیم
خودمونو تهش به چاه بکشونیم
به زندگی روزمره فکر کنید،آنابل و کارگردان نمیاند پول و تاوان کارهای مارو بدندنمیاند کارهای مارو انجام بدند ماهم درموردش تحقیق کنیم
هرچی جای خود
الان اون موزه هه داره میلیاردی پول میگیره
ما داریم گیگابایتی نت مصرف میکنیم
فقط واسه ی یه سری داستان
خیلی حرف زدم
چرت گفتم۰_۰
بای

سلام عزیزان و دوستان
من آنابلا هستم. چون دیدم بعضیاتون به من اعتقاد ندارید گفتم بیام یه اخطاری بهتون بدم. ممد حال تو رو هم میگیرم. خلاصه بهتون بگما من اعصاب معصاب ندارم . میزنم همتونو له و لورده میکنم. فوحش هم بدین خودتونین. ممد ممد ممد بچه پررو

انقد گفتید خودش اومد ?

باشه…
یعنی میخوای منو بکشی؟؟

مگه هنوز زنده ای؟
ممد خدا وکیلی میام میخورمتا.
اینقدر قدبازی در نیار
به بقیه هم دارم میگم. حتما باید حالتونو بگیرم که باور کنید. خوب مث بچه آدم باور کنید برای منم کار اضافی نتراشید.
میام همتونو میخورم هواستون باشه

نه نمیکشمت. ولی یه جا ضایع ت میکنم . ضایع شدن خیلی بدتر از مردنه.

من که انابلا نیستم ولی بازم اگه میدیدمت خفت میکردم

خخخخ وای مامانمینا
تو انابلی؟؟؟
منم مامانشم

من هم دوست پسرشم☠????

تو چند سالته احمق جان؟?

بیخی باو حال حال داری از اونجا بیای اینجا؟

انکار نکنین به نفع انکار کنندگان نیس بعدشم در عرصه ی هنر باید به داستان شاخ و برگ داد.اصل قضیه واقعیه ولی خب با شاخ و برگ های زیاد که شاید با اصل ماجرا فرق زیادی هم داشته باشه

درست میگی

اشتباه میگی ?

این داستان واقعی است و واقعاً عروسک انابل وجود داره در یک موزه ای که در فرانسه است
من خودم عروسک انابل رو از نزدیک دیدم و واقعاً با اینکه قیافه ی ساده ای داره خیلی ترسیدم چون قبلاً فیلمش رو که دیدم خیلی ترسیده بودم
اصلاً خیلی حفاظت شده بود
پس میشه نتیجه گرفت که واقعاً وجود داره و من دوست دارم بازهم ببینمش

آفرین به تو که رفتی فرانسه ?
منم رفتم
ولی آنابل تو کنتیکته که خودش یه ایالته تو آمریکا ?
نمیدونم شاید راست میگی اومده بوده اونجا بخورتت فقط تو فکره اینم که بفهمم با هواپیما اومده یا کشتی؟

دوس داری ببینیش ؟ پس تنت بد جوری میخاره!!! من توصیه میکنم بجای اینکه بری دوباره ببینیش خارشت رو درمان کن. خیلی بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!!

خاک تو سرت که دوست داری بازم ببینیش?

سلام طبق گفته ی دوستان که می گویند وجود دارد این عروسک من این حرف را تکذیب می کنم چون مدتی تحقیق کردم وبه شما اثبات می کنم
۱جن ها دو دسته اند کافر ومسلمان که جن مسلمان عین انسان است ولی کافر در پوشش حیوان وهیج جن وروحی به شکل عروسک در نمیاید
۲این برنامه را کشور امریکا برای منحرف کردن افکار عمومی ساخته است واگر واقعا این قدر بد بود عروسک را پاره وبه اتیش می کشیدند

دقیقا من هم همین نظر رو دارم. اگه بده و به مردم آسیب روحی و فیزیکی میرسونه پس باید نابودش کنن

بت ها هم شیطانی بود ولی درچی همشون نابود شدن

تا وقتی خدای به اون بزرگی هست چرا باید از یه عروسک کوچولو بترسیم؟؟

شیشه صدا داد شاید زلزله بود?
البته شایدم توهم زدی

زدی تو خال!

یه جوری دروغ میگن از راست قشنگتر. این فیلم ها هم همش دروغ های هالیوودیه.

نخیر کاملا راسته اگه تو به پیامبر ها و امام مان اعتقاد داری باید باور کنی همه چیزو که آمریکا برای منحرف کردن نمی سازه

واقعا جای تاسف داره که خدا و پیامبر و امام هارو با این چیزا مقایسه میکنید
واقعا جاداره بگم خفه شید
پیامبرو امام ها ی مقدس و شریف کجا
این عروسک شیطانی پراز دروغ های رسانه ای کجا
حالا میخوای بگی راسته یه دلیل بگو
اینم شد دلیل
پیامبر هست عروسک آنابلم جود داره
نگاه سر چه چیزای بیخودی وقتمونو تلف میکنیم
شما که کارشناسی متخصصی چرا داری تو نت شر و ور میگی
اگه واقعا استادی یه چی بگو
من نمیگم آنابل رو قبول دارم
اما باورش هم ندارم
نظر من به هیچ جای دنیا بر نمیخوره

با سلام خدمت دوستان عزیز اولا باید بگم این فیلم واقعیت داره به دو دلیل اول اینکه تو فیلم ذکر نشده عروسک تسخیر شده بلکه روح یا هرچیز دیگری به اون متصل شده دوم اینکه انسان قادر نیست در مورد چیزی فکر کنه که وجود خارجی ندارد پس باید اتفاقی افتاده باشه

حاجی امام زمان سر شیطان رو میبره چه برسه یه یک عرسک تسخیر شده

آنابل همون شیطانه دیگه احمق شیطان کنترلش میکنه تو روایات میتونه شیطان حتی از طریق وسایل هم (عروسک یا اسباب بازی) به هدفش برسه یا اونا رو تسخیر کنه

هههعععععععییییییی بابا خفن
نکنتمون امام زمان

یه سوال؟
اژدها ها هم وجود خارجی ندارن پس ما چجوری درموردش فکر میکنیم؟
پس اژدها هاهم وجود دارن چون انسان نمیتونه درمورد چیزایی که وجود خارجی ندارن فکر کنه.

ببینید اینا دروغ هستش چطور میشه که یه چیزی که ساخته ی دست خودمون باشه زنده بشه و همه رو بکشه یا از بین ببره تا الان هم هیچ جای دنیا منتشر نشده که یک عروسک کسی رو کشته ما انسان ها خیلی سال هست که روی کره ی زمین هستیم وتسخیرش کردیم وتا الان هیچ چیزی در مورد زنده شدن عروسک ندیدیم منظورم توی واقیعته بعضی ها مریض هستن از افراد ساده برای اینکه یه کم خودشون بخندن سوء استفاده میکنن

احسنت…..اصلا اختلاف پیامبر با اعراب جاهلی سر همین قضیه بود‌..ایشون معتقد بود که چیزی که ساخته دست خودمونه ،ولایتی بر ما نداره..
قدرتی نداره

وای که چقدر خنگ هسین که برای یه عروسک دارین اینترنت را تمام میکنین
من که رفتم
واقعا که خیلی بی کارین
منی که ۱۱ سالمه عقلم بیشتر از شما میرسه
در ضمن من دخترم نه پسر
حالا میفهمم که چرا این قدر خانوما باهوش هستند?

شما هایی که میگین باور ندارین:
۱- عوامل ای اتفاقات نیاز به باور شما ندارن.
۲- در فیلم کانجورینگ ۲ قبل شروع ساخت فیلم بازیگران برای شروع از یک کشیش خواسته بودن که اونهارو تقدیس کنه چون در ساخت فیلم کانجورینگ ۱ سگ کارگردان فیلم بر شیئی نا معلم پارس می کرده و بازیگر لورن وارن ادعا کرده که دو بار در زمانی که خواسته لپ تاپشو باز کنه تصویر کشیده شدن پنجه
بر روی مانیتور رو با خون دیده.
۳-چطوره انابلو ببزی پیشت ببینی چی میشه؟
۴-خانواده وادن ذکر کردن کهداین اتفاقت اغلب برای افرادی فتاده که ایمان مستحکمی نداشتن
۵- هر چیزی که نبینی دلیلی در وجود نداشتنش نیست

ببین دوست عزیز منم میتونم با خانوادم هماهنگ کنم که ماهم چنین کاری بکنیم یا مردم رو بترسونیم یا یه داستان سر هم کنیم . و همینطور که گفتید هر چیزی که نبینی دلیلی در وجود نداشتنش نیست
پس اینم باید در نظر بگیری که چیزی که نبینی دلیلی در وجود داشتنش نیست

ببین عزیزم کم بزن همیشه بزن اولا که تو خود کانجورینگ ۱و۲ بعد فیلم عکسای کسایی رو که واقعا براشون اتفاق افتاده نشون میده دوما یه واقعیت مبدا داشته که از روش اینو ساختن سوما ما عروسکو میسازیم ولی بعدش جن بره توش دیگه ببخشید تو نمی گرخی خیلی دلت میخواد برو موزه کنارش شام بخور نهار بخور خواستی در قفسشم وا کن بزار اوج بگیره همونجا بکشتت خلاص شیم?

شما جن ندید.ولی میدونید که وجود داره.تلسم وجود داره.دعا وجود داره.خیلی چیزها وجود داره که ما قادر به درکش نیستیم.پس امکان درست بودن این داستان هم هست.

این داستان وجود خارجی نداره یه جا گفتن امریکا قضیه ی ادم فضایی رو دروغ گفته اگه برین بخونین میفهمین که همش دروغ های هالیوودیه

بد نیس انتهای آنابل ۲ رو ببینید و بخونید
نوشته داستان ، شخصیت ها و غیره همه غیر واقعیه و زاییده ی مغز معلول نویسنده
در ضمن تو این دنیا اگه چیزی رو با چشمات هم دیدی باورش نکن چه برسه اینا که همش بر اساس داستان و شنیده هاست
خطاب به آنابل و شیطان : ت*خ*م چپمم نیستید???

راستی شماها چند سالتونه؟?
من میخواهم بدونم که دارم با چه کسایی چت میکنم?

هم سن خودتم???

من خیلى ترسیده ام و تمام هدفم دیدن این عروسکه میخوام ببینمش خیلى خیلى دوست دارم که ببینمش

منم

فازت چیه ؟؟؟؟????

چرا میخوای ببینیش؟؟؟؟؟؟؟؟
اون خیلی خطرناکه………
پلیس و ارتش حریفش نشدن،
سردار سلیمانی رم که خورد….
اون وحشتناکه و همه رو میکشه

واقعا!!!!

واقعا؟:/ خیلی عجیبه ??

همش کسشره

خوبع گفتی دادا???

همه این چیز ها علکیه هر کی باور کنه احم…

خوب امیدوارم راس گفته باشی چون من که از وقتی انابلو دیدم شبا به ساعت طول میکشه بخوابن قبل از وارد شدن به اتاق برق روشن میکنم و…
امید وارم الکی باشه برا مسخره مردم ولی یه بار که داشتم درباره روح با دوستم حرف میزدم هیچ بادی نمیومد ولی یهو شیشه یه صدای مهیب داد? ولی باد نمیومد
شب میترسم برق و خاموش کنم
فقط چند تا دلیل قانع کننده بیار که الکیه
اون وقت کار خیر کردی مارو از استرس نجات دادی
فقط باس بگم که اگه الکیه پس چرا تو قران کفته جن هستش?

ببین این عروسک ها رو ما خودمون ساختیم
الان شما مثل بت پرست ها شدی ولی با تفاوت ازچیزی که یکی مثل خودت ساخته میترسی بت پرست ها ام چیزی که خودشون درست کرده بودن می پرستیدن
این فقط یه فیلم بود برای هیجان

شیشه صدا داد شاید زلزله بود خب??

میخوام بپرسم یعنی سوار بی سر هم وجود داره یا پری اگه هم داشته باشه تو دنیای ما نیس

منم مثل تو شدم ، خیلی میترسم :'(

سلام باید بگم که همه ی این چیزا راست ولی تا خودت دوست نداشته باشی اونا رو ببینی یا احضار کنی کاری بهت ندارن پس ریلکس باشو از هیچی نترس

شما که شب میترسی چراغو خاموش کنی. اتاق همون اتاقه چه تاریک چه روشن فرقی هم نمیکنه. بعد به نظر من خدا به این بزرگی رو داریم یه عروسک این وسط چی میگه؟ ببینم شما اعتقاد به خدا رو به ترس از یک عروسک میفروشین؟ به قدرت خدا اعتقاد دارید یا به (مثلا) قدرت یه عروسک ( که اصلا چنین چیزی نیست) .

اولن من به قرآن اعتقاد ندارم بزار این رو با یه منتق ساده
بگم : (فرض کن خدا داره املاء می نویسه ، هیچ وقت کلمه ای
رو اشتباه نمینویسه و بعد بیاد با پاک کن درستش کنه
دنیای ما هم همین توره ، قرآن و داستان های انجیل
به دست آدم ها ساخته نشده (شاید تعقییر کرده) ولی به دست
خدا هم ساخته نشده)
صدا دادن شیشه به دلیل تعقییر دما بود و از این صدا ها معمولا
از این جور اشیائ مثل بوتری و شیشه
توی جاهایی که دمای روز و شبشون با هم فرق تقریبا زیادی داره
می افته و ربتی به شیطان نداره
البته اگه باز برگردی تو این سایت من کار خیری کردم ?

موافقم

تو باور نکن خل و چل

گوه نخور بااااااااش???

ترسناک هس یا نیس تو خایه مالش نباش برادر من ???

چه باحاله

چه عجیب

شما جن ندید.ولی میدونید که وجود داره.تلسم وجود داره.دعا وجود داره.خیلی چیزها وجود داره که ما قادر به درکش نیستیم.پس امکان درست بودن این داستان هم هست.

سلام??? واقعا ترسناکه??????

لااااااااایک??

ehzaro bebin tarsnak tare in kos shere

خدا وجود داره؟ ?
اسباتش کن
این فقط طبیعت هست نه خدایی تو این دنیا دخالتی داره
نه می شه سابت کرد قرآن از طرف خدا اومده یا انجیل، و نه
شیطانی وجود داره

مهدی تو هم یه نخود مغز مثل اون بالاییه هستی!
حتی املای درست “ثابت” و “اثبات” رو بلد نیستی می‌نویسی “اسبات” ههههه بعد اومدی برای ما متکلم میشی.
ببندید دیگه قرار نیست توی مملکتی مثل ایران این همه روشنفکر داشته باشیم!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تشکر! شما با موفقیت عضو خبرنامه بدونیم شدید.


برای دریافت آخرین مطالب بدونیم ایمیل خود را وارد کنید:

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است. تمامی حقوق این سایت متعلق به بدونیم می باشد.

ترس انگیز

دنیایی برای علاقمندان ترس

هشدار!!

برخی از مطالب سایت ممکن است زاده تخیل نویسنده باشد و برخی مطالب فقط داستان می باشند.

افراد دارای مریضی قلبی و یا کسانی که می ترسند از مشاهده مطالب سایت پرهیز کنند.

داستان انابل واقعی است

شاید شما حتی یک بارم شده نام عروسک آنابل را شنیده باشید یا فیلم ها و مطالبی درمورد آنابل را خوانده باشید.
اما آیا عروسک آنابل یک داستان است یا واقعیت دارد؟
در ادامه ی این مطلب به ماجرای آنابل و فیلم آنابل می پردازیم

در جواب این سوال که ممکنه برای همه ی شما به وجود آمده باشه که آنابل واقعی است یا خیر ؟ باید بگوییم بله آنابل یک عروسک واقعی میباشد و فیلم های مربوط به آنابل براساس عروسک آنابل ساخته شده اند.

تصویر فوق تصویر عروسک واقعی آنابل می باشد که در فیلم آنابل جهت افزایش ترس در بیننده از عروسکی ترسناک استفاده شده است.

در سال 1970 یک زن عروسکی مدل Raggedy-Ann جهت هدیه به دخترش دُنا که دانشجو پرستاری بود از اسباب فروشی خریداری می کند و به دخترش هدیه می دهد.
در آن زمان دنا به همراه دوستش آنجی در آپارتمانی زندگی می کردند و یک ماه از زمان هدیه مادر به فرزند نگذشته بود که آنابل ماهیت خودش را رو می کند !
اوایل آنابل فعالیتش را با کار های کوچک شروع کرد مانند افتادن از صندلی که باعث میشد دنا و آنجی توجه نکنند و بگن لابد صندلی تکون خورده افتاده !
کم کم فعالیت ها بیشتر شد به طوری که دلیلی نتوانستند بیاورند که چطور عروسک جابه جا میشد برای همین عروسک رو درون اتاق دنا می گذاشتند ولی سر از اتاق آنجی در می آورد !
طولی نکشید که کنترل از دستشان خارج شد و دو دختر ادعا می کردند که آنابل به آنها حمله می کند.
لو که یکی از دوستان دنا و آنجی بود نسبت به عروسک بدبین بود و میگفت عروسک توسط ارواح خبیث تسخیر شده اما دنا و آنجی ب حرف های لو اهمیتی نمی دادند و می گفتند این فقط یک عروسک ساده است!
اما اینجا پایان کار نبود و داستان شکل وحشناک تری به خودش گرفت که آنان را وادار به اقدام کرد.
آنها در قسمت های مختلف ساختمان نوشته هایی رو پیدا می کردند که با دستخط کودکانه نوشته شده بود, ” به لو کمک کن”,” به ما کمک کن” دو نمونه از این نوشته ها هستند.
یک روز دنا از سرکار بر میگردد متوجه خون روی دستان عروسک می شود, عروسک سرجایش روی تخت بود, اما لکه های خون روی دستان عروسک به چشم دنا می آمد, لکه هایی قرمز که گویا خون بودند از عروسک بیرون می زند.
دیگر قضیه جدی شد و دو دختر باید کمک می گرفتند برای همین از یک مدیوم(احضار کننده روح) کمک خواستند

اولین مدیوم بعد از اولین جلسه احضار روح یک تئوری را مطرح کرد.
او باری دخترها داستان دختر هفته ساله ای را گفت که مدت ها قبل در آن فوت شده بود.
براساس صحبت های مدیوم ساختمان آپارتمان درست جایی بود که جسد دختر پیدا شده بود. وقتی عروسک به این ساختمان آوردند روح آنابل به عروسک علاقه مند شده و خواسته که آن را تسخیر کند و به این ترتیب دختر واقعی یعنی آنابل هیگینز ( annabelle higgins ) تبدیل می شود به عروسک آنابل.
در یک عمل پیش بینی نشده و شگفت انگیز دخترها تصمیم می گیرند آنابل را نگه دارند.
در واقع دو دختر دلشان به حال عروسک و دختر مرده می سوزد اما این احساس همدردی دوامی نمی آورد. یک سری کابوس و تصورات وحشتناک به سراغ دُنا می آید و این هم باعث نمی شود عروسک را کنار بگذارد اما وقتی دوستشان لو مورد حمله قرار می گیرد دوباره رو به کمک خواستن می آورند.

اگر دو قسمت فیلم های آنابل رو دیده باشید پس حتما آنابل هیگینز رو شناخته اید ؟ اگر نشناختید ما اون رو برایتان آشکار می کنیم!
در قسمت اول فیلم آنابل , آنابل هیگینز همان دختر دیوانه ی روانیست که از خانه فرار کرده است و به فرقه شیطان پرستی پیوسته است

آنابل تصمیم می گیرد به خانه پدر و مادرش برود و آن را به قتل برساند پس از که همسایه خانواده هیگینز متوجه جیغ خانم هیگینز می شود به شوهرش می گوید جهت بررسی موضوع به خانه هیگینز می رود در همان هین آنابل به خانه آنها میاید و زن همسایه را با چاقو مجروح میکند.
آنابل بعد از ورود پلیس به خانه مجبور می شود به اتاقی که عروسک حضور دارد برود و دست به خودکشی بزند ! پس از خودکشی روح آنابل به عروسک می رود و به دنبال روح نوزاد میا و جان است.

در قسمت دوم این مجموعه داستان یک عروسک‌ساز و همسرش را روایت می‌کند که دوازده سال بعد از مرگ غم‌انگیز دختر کوچکشان، به یک کشیش و چند یتیم همراه او در خانهٔ خود پناه می‌دهند.
اما بعد از آن فقط شاهد هدف قرار گرفتن آن‌ها توسط موجود وحشتناک و دیوانه‌ای که خودشان خلق کرده‌اند هستند. ولی آنها فقط میخواستند دختراشان برگردد…وگرنه؟

نکته ای که در این دو قسمت وجود داره اینه که در آنابل 2 اگر اشتباه فکر نکنم روح خبیث آنابل هیگینز (اون موقع هیگینز فامیلیش نبوده) رو تسخیر می کنه و از اونجایی که به عروسکی که به آنابل معروف است علاقه دارد در آنابل 1 به همین دلیل است بعد از دیدن این عروسک آن را در بغل می گیرد وخودکشی می کند.

حالا که از نقد فیلم آنابل می گذریم به ماجرای قبلیمان برگردیم , به نظر می رسد آنابل از لو خوشش نمیاید .
یک شب لو از خوابی عمیق بیدار می شود بلافاصله وحشت به سراغش می آید. او کابوسی بد دیده بود اما این بارحسش متفاوت بود. لو بیدار شده بود اما توانایی حرکت را نداشت. به اطراف اتاق نگاه می کند اما چیزی نمی بیند. سپس شروع می شود. او پایین را نگاه می کند و می بیند آنابل پایین پایش ایستاده، عروسک به آرامی شروع به بالا رفتن از پایش می کند، از روی قفسه سینه اش می گذرد و همانجا می ماند. چند لحظه بعد دست های عروسک دور گردن لو قفل می شود و شروع به خفه کردنش می کند. لو می گوید بعد از این اتفاق از هوش رفته و صبح روز بعد به هوش آمده و اصلا نمی دانسته این اتفاق واقعا افتاده بود یا یک کابوس بوده.اما روز بعد جواب این سوالش را گرفت.
لو در اتاق آنجی به دنبال نقشه بود که خود برای سفر آماده کند که صدایی از اتاق دنا می شنود اما دنا در خانه نبود , لو فکر میکند یکی بدون اجازه وارد خانه شده است اما زمانی که متوجه می شوند صدا مربوط به آنابل بوده از وحشت بی حرکت می شود و ترسش دیگر بهبود پیدا نمی کند. لو وارد اتاق دُنا می شود اما کسی را آنجا نمی بیند، آنابل به جای اینکه مثل همیشه روی تخت باشد روی صندلی نشسته بوده و چیز دیگری تغییر نکرده بود. لو به سمت عروسک می رود اما ناگهان فلج وحشتناکی را در کل بدنش حس می کند و احساس می کند کسی پشت سرش است.

احساس فلج در منطقه قفسه سینه اش افزایش می یابد. به پایین نگاه می کند جای پنجه می بیند طوری که گویی کسی رویش پریده و به شدت با پنجه به آو ضربه می زند. روی هم هفت اثر پنجه ایجاد می شود، سه ضربه عمودی و چهار ضربه افقی، همگی داغ و سوزان. لو با وحشت به اطرافش نگاه می کند اما هیچکس جز خودش آنجا نبوده. هیچ توضیحی جز آنابل به ذهنش نمی آید.

آثار خراش را دیگران نیز می توانستند ببینند. اما به شکل اسرار آمیزی اثر خراش ها در عرض دو روز خوب شد. هیچ اثری هم از آنها وجود نداشت. دُنا با یک کشیش به نام پدر هگان تماس گرفت اما او گفت این موضوع مربوط به ارواح است و او به قدرت بالاتری نیاز دارد. با اِد و لورن تماس گرفته شد.

این زوج مانند شکارچیان ارواح بودند و به این مسائل رسیدگی می کردند. آنها خیلی زود متوجه شدند عروسک روحی شیطانی و غیر انسانی دارد. وارن گفت این عروسک تسخیر نشده است اما توسط یک روح کنترل می شود. اشیاء بی جان را نمی توان تسخیر کرد اما ارواح می توانند به آنها متصل شوند. زوج وارن به موقع باخبر شدند چون آنها احساس می کردند کارهای آنابل در ادامه می توانست باعث مرگ یکی از اعضای آن خانه شود.

آپارتمان طی فرآیندی تمیز شد، اِد در این مورد می گوید:معنویت فضای خانه را با کلمات بالا بردیم که شامل هفت صفحه جملاتی بود که طبیعتی مثبت داشتند و مناع ورود شیطان به خانه می شدند. تاکید ماروی این بود که خانه را سرشار کنیم از قدرت مثبت و خدا. وارن ها قبول کردند که عروسک را با خود ببرند و اِد آنابل را برای نگهداری به موزه خود برد. اِد می گوید عروسک چندین مرتبه به کشیدن ترمز ماشین و منحرف کردن فرمان آن اقدام کرده. اِد برای جلوگیری از حملات عروسک آنابل روی آن آب مقدس ریخته و به نظر کارساز هم بوده.

منبع بخش هایی از متن : نمناک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

 


ادامه امروز »

9 دلیل که چرا تبلیغات آنلاین برای کسب و کار شما ضروری است!

هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(اسکلت ویژه هالووین)

داستان انابل واقعی است


چطور کمتر فحش بدیم؟!


هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(بوقلمون)


چند کاربرد باحال بطری پلاستیکی!


هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(خرگوش)

اِد و لورن وارن

این زوج با تحقیقات خود دریافتند که این عروسک هیچ زمانی توسط روح یک کودک خردسال تسخیر نشده است، بلکه برعکس توسط یک روح شیطانی اشغال شده که با گفتن دروغ در مورد هویت خود، سعی در نزدیک شدن هر چه بیشتر به دخترها را داشته است. آنها نتیجه گرفتند که او در نهایت می‌خواسته یک یا هر دو دختر را تسخیر کند. دختران وحشت‌زده، آنابل را به وارن‌ها دادند تا آن را در یک قفسه‌ی شیشه‌ای در موزه‌ی شخصی خود در کانکتیکات نگهداری کنند. محفظه شیشه‌ای که روی آن نوشته شده: “اخطار، آن را باز نکنید”.

تا به امروز آنابل هنوز هم در این ویترین شیشه‌ای نشسته و خدا می‌داند که چه نقشه‌هایی در سر دارد!

یک خانواده پر جمعیت به خانه ای جدید در منطقه رود آیلند نقل مکان می کنند اما مطابق معمول در این خانه یک سری روح وجود داشته که با انواع و اقسام روش ها اعم از بلند کردن اعضای خانواده ، تکان دادن صندلی، صحبت کردن با افراد و..باعث اذیت و آزار این خانواده می شده. متاسفانه تا به امروز هیچ مدرکی دال بر تائید ادعاهای خانواده پرون بدست نیامده و هرگز هم بدست نخواهد آمد چراکه علناً بررسی چنین موضوعی هرگز علمی نخواهد بود. یکی از رایج ترین سوالاتی که درباره ارواح و داستانهای تسخیر ساکنین منزل توسط این ارواح سرگردان پرسیده می شود این است که چرا تمام این داستانها مربوط به قرن ها پیش یا حداکثر دهه ی هفتاد میلادی هستند و با ظهور تکنولوژی های مختلف که می تواند به راحتی چنین لحظاتی را ثبت کند، آثاری از ارواح سرگردان و این قبیل داستان ها پیدا نشده؟ شاید این سوال بتواند به راحتی این موضوع را اثبات کند که داستانهای تسخیر منزل توسط ارواح سرگردان، افسانه های بی پایه ای بیش نبوده و هرگز مستندی از وجود این مقوله به دست نیامده است.اما خانواده پرون که ادعا می کردند در این خانه ارواح موجب اذیت و آزار آنان می شده، توانستند از طریق فروش کتابهایشان پول بسیاری به جیب بزنند و تا سالها از طریق بازنشر این قبیل داستان ها ، شهرت و وضعیت مالی خوشایندی برای خودشان رقم بزنند. دخترِ این خانواده که هم اکنون 54 ساله است، درباره فیلم و ادعای تقلبی بودن آن صحبت جالبی انجام داده و گفته : « هرکس می خواهد باور کند و هرکس هم نمی خواهد نکند! »

the conjuring

از زمان اولين فيلم Conjuring يک سوال ذهن تماشاگران را مشغول کرد:

داستان اين فيلم تا چه حد بر اساس واقعيت بود؟ آيا واقعا عروسک حقيقي آنابل وجود دارد؟ و اگر چنين است آيا به اندازه عروسکي که در فيلم نشان داده شد شيطاني است؟

جواب اولين سوال بله است، واقعا چنين عروسکي وجود دارد. با اين حال باور کردن يا نکردن داستان هايي که درباره اين عروسک گفته شده به خودتان بستگي دارد.سوال دوم کمي پيچيده تر است. تنها چيزي که مشخص است آن است که داستان هاي واقعي آنابل ثابت کرده اند گاهي واقعيت از داستان خيلي بدتر است.عروسکي که باعث چنين آسيب هايي شده حالا در موزه اِد و لورن وارِن نگهداري مي شود. عروسک را داخل يک جعبه شيشه اي با هشدار ” باز نکنيد ” نگهداري مي کنند.

با اينکه عروسک واقعي آنابل با آنچه در فيلم Annabelle: Creation وجود دارد خيلي متفاوت است، اما بسياري از چيزهاي ترسناکشان با هم يکسان است.ظاهر اين عروسک بسيار فريبنده است. لورن وارن در باره آنابل مي گويد: اين ظاهر عروسک نيست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است ترسناکش مي کند: شيطان.

شايد وارن ها به لطف فيلم Conjuring مهمترين بخش داستان باشند اما اين شروع ماجرا نيست و خيلي قبل از آن اتفاقاتي افتاده است.اين زوج مانند شکارچيان ارواح بودند و به اين مسائل رسيدگي مي کردند. آنها خيلي زود متوجه شدند عروسک روحي شيطاني و غير انساني دارد.وارن گفت اين عروسک تسخير نشده است اما توسط يک روح کنترل مي شود. اشياء بي جان را نمي توان تسخير کرد اما ارواح مي توانند به آنها متصل شوند.زوج وارن به موقع باخبر شدند چون آنها احساس مي کردند کارهاي آنابل در ادامه مي توانست باعث مرگ يکي از اعضاي آن خانه شود.آپارتمان طي فرآيندي تميز شد، اِد در اين مورد مي گويد: معنويت فضاي خانه را با کلمات بالا برديم که شامل هفت صفحه جملاتي بود که طبيعتي مثبت داشتند و مناع ورود شيطان به خانه مي شدند. تاکيد ماروي اين بود که خانه را سرشار کنيم از قدرت مثبت و خدا.

دُنا ديگر عروسک را نمي خواست.وارن ها قبول کردند که عروسک را با خود ببرند و اِد آنابل را براي نگهداري به موزه خود برد. اِد مي گويد عروسک چندين مرتبه به کشيدن ترمز ماشين و منحرف کردن فرمان آن اقدام کرده.اِد براي جلوگيري از حملات عروسک آنابل روي آن آب مقدس ريخته و به نظر کارساز هم بوده.

منبع:آریا نیوز-قطره-horror

پاسخ

پاسخ

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

آیا داستان های ترسناک در مورد عروسک آنابل حقیقت دارد؟

ماجرای فرهاد ایرانی و همسرش، زوج مهمان ماه عسل


اس ام اس های زیبای تبریک تولد


آموزش فال ورق


چه گیاهانی در آب شور میتوانند رشد کنند؟

داستان انابل واقعی است


زیباترین زنان سال 2018 را بشناسید + تصاویر


چرا یهودیان ثروتمند هستند؟


ضرب المثل های ایرانی همراه با معنی


شخصیت شناسی از روی فرم لب


آموزش سوت زدن


چند آیا میدانید که باید بدانید (2)

اختراعاتی که جهان را به جای بهتری تبدیل کردند


عجیب ترین غذاهای دنیا


چند”آیا میدانید” که  باید بدانید


۱۶ سرگرمی برای زندگی باکیفیت‌تر

فستیوال بزرگ برنینگ من در صحرای نوادا + ویدئو


آداب و رسوم مردم مختلف ایران در ماه رمضان


تابلوهای قاجاری در موزه های گرجستان


10 تبلیغ خلاقانه +عکس


تصاویر روز 1397/07/29


حیوانات هم عاشق می شوند+عکس


تصاویری جذاب برای صفحه نمایش گوشی موبایل (4)


شباهت جالب سگ ها به صاحبانشان !


حیوانات استاد “سلفی” گرفتن اند!


روز 97/07/02


تصاویری جذاب برای صفحه نمایش گوشی موبایل (3)


تست شخصیت؛کدام را انتخاب می کنید؟


معمای خواستگاری از دختر پادشاه


معمای زندانی و در آزادی

معما بیل گیتس برای استخدام افراد در مایکروسافت


معما پرتاب چند باره یک تاس


سه معما و چیستان بسیارجالب


تست هوش جالب تصویری : تفاوت هارا بیابید


معمای جالب نتایج مسابقات فوتبال

 

10 تبلیغ خلاقانه +عکس


مشاهده

تصاویر روز 1397/07/29


مشاهده

حیوانات هم عاشق می شوند+عکس


مشاهده

copyright © 2015 – 2018 Mashrooh

. استفاده از مطالب سايت مشروح فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است

 

 

داستان انابل واقعی است

این آنابل واقعی است که در موزه نگه داری میشود. هر هفته یک راحبه این موزه را تطهیر میکند تا انرژی شیطانی که دور این عروسک جمع شده است از بین برود. تا کنون دو فیلم درباره آنابل ساخته شده است.

سال ۱۹۷۰ زنی از یک فروشگاه عروسکی پارچه ای با مدل قدیمی خرید تا به عنوان کادوی تولد به دخترش که دانشجوی کالج بود، هدیه کند. دختر این عروسک را بسیار دوست داشته و آن را در آپارتمانی که با دوستانش در آن ساکن بود، نگهداری میکرد. اما به زودی اوضاع شروع به پیچیده شدن کرد.

دختر و هم اتاقیش متوجه شدند که حوادث عجیبی رخ میدهد که در روی دادن تمامی آنها این عروسک نیز دخیل است. عروسک ناگهان گم شده و سر از اتاق دیگر در میاورد در حالی که حتی کسی آن را لمس نکرده است. به علاوه گهگاه تکه های کوچکی از کاغذ پیدا میکردند که گویی کودکی روی آنها نقاشی کشیده بود، کاغذهایی که متعلق به دخترها نبود. آنها حتی یک روز عروسک را در حالی یافتند که روی پاهای پارچه ای خود ایستاده بود، امری که امکانپذیر به نظر نمیرسید.

اما اوضاع کم کم تغییر کرده و رو به وخامت گذاشت، به ویژه که یک شب یکی از دوستان آنها توسط عروسک مورد حمله قرار گرفته و زخمی شد، به طوری که خراشهای متعددی روی قفسه سینه او مشاهده میشد. اینجا بود که دیگر کاسه ی صبر دخترها لبریز شده و با دو محقق عالم ارواح، اِد و لورن وارن تماس گرفتند. زوج با تحقیقات خود دریافتند که این عروسک هیچ زمانی توسط روح یک کودک خردسال تسخیر نشده است، بلکه برعکس توسط یک روح شیطانی اشغال شده که با گفتن دروغ در مورد هویت خود، سعی در نزدیک شدن هر چه بیشتر به دخترها را داشته است.

آنها نتیجه گرفتند که او در نهایت میخواسته یک یا هر دو دختر را تسخیر کند. دختران وحشتزده، آنابل را به وارنها دادند تا آن را در یک قفس هی شیشه ای در موزه شخصی خود در کانکتیکات نگهداری کنند. محفظه شیشه ای که روی آن نوشته شده: “اخطار، آن را باز نکنید”. تا به امروز آنابل هنوز هم در این ویترین شیشه ای نشسته و خدا میداند که چه نقشه هایی در سر دارد.

حمیدرضا (برنامه نویس – مدیر سایت – طراح اپلیکیشن – گرافیست مجله) تیم در جستجوی هیولا. برای ارتباط با من با آیدی های زیر در ارتباط باشید تلگرام: HiddenT | اینستاگرام: HiddenT_HRV

به نظرم همه اینا واقعیت داره

آنابل و آن عروسک کاملا دروغ و مزخرف و مسخره هست!!!! اگر همچین عروسکی وجود داره، بهش بگید بیاد منو بخوره!!!!!! اون هیچ غلطی نمی تونه بکنه

خرافات است

اگه با یه بسم الله میشد همه چیزو از بین برد چرا خود مسلمانها معتقدن ارواح غیر مسلمان با بسم الله نمیرن؟؟؟؟

دوست عزیز به سایر ادیان بی احترامی نکن

در اینکه این عروسک تسخیر شده شکی نیست.ولی یکی باید به این مسیحی های خرافی با اون دین خود ساختشون بگه نیازی به این مسخره بازیا نیست.کافیه یه بسم الله بچسبونن به عروسک ببینم اجنه جیگر میکنن حتی به اون نزدیک بشن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

جولیت عروسکی است با نفرینی خاص است، نفرینی که نسل به نسل از مادر به دخترش میرسد. چون این عروسک روح عزیزان دختر را در…

این آنابل واقعی است که در موزه نگه داری میشود. هر هفته یک راحبه این موزه را تطهیر میکند تا انرژی شیطانی که دور این…

ما نمیدانیم از جوزف کندی چه گناهی و خبطی سر زد که خانواده‌اش اینچنین در طی دهه ها، باید مجازات میشدند.. دخترش رزمری کندی، عقب…

ترسناک‌ترین افسانه‌های شهری آن‌هایی هستند که نزدیک خانه رخ می‌دهند. در ویرجینیا جاده‌ای به نام استودلی وجود داشت. سال‌ها قبل یک دختربچه همراه مادر و…

در جستجوی هیولا تنها برای افزایش اطلاعات مردم شریف ایران ساخته شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی بوده و همیچگونه تابع نهاد و ارگان های دیگری نبوده و سعی در تبلیغ کار و دین دیگری را نداشته لطفا با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما و معرفی ما در شبکه های اجتماعی خود مارا حمایت کنید

 

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب متعلق به وب سایت در جستجوی هیولا بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع و انتشار غیرمجاز پیگرد قانونی دارد.

در سال های 1970 زنی برای تولد دخترش که در کالج تحصیل می کرد ، از فروشگاه دست دوم فروشی، یک عروسک مدل Raggedy-Ann خریداری نمود.

دختر از عروسک خوشش آمد و آنرا در آپارتمانش گذاشت. ولی او به همراه هم اتاقی اش ، پس از مدتی متوجه اتفاقات عجیبی در مورد این عروسک شد. 

عروسک آنابل یک سوال را در ذهن بینندگان فیلم Conjuring بوجود آورد. آن سوال این است که داستان این فیلم دقیقا تا چه حد واقعیت داشته ؟ آیا این عروسک واقعا وجود دارد ؟ اگر اینچنین است ، آیا این عروسک به همان اندازه ی عروسکِ فیلم، شیطانی و خطرناک است ؟

پاسخ اولین سوال ، بله است. همچین عروسکی واقعا وجود دارد. اما باور کردن یا نکردن این داستان های گفته شده در مورد عروسک ، به خود شما بستگی دارد. 

سوال دوم اندکی پیچیده تر است. تنها چیزی که در این میان روشن است ، این است که داستان های واقعی آنابل این را ثابت نموده اند که گاهی از مواقع، واقعیت از داستان هم خیلی بدتر است. 

داستان انابل واقعی است


حتما بخوانید: هزینه عصب کشی دندان

عروسکی که چنین آسیب هایی را بوجود آورده است ، حالا در موزه ی اِد و لورن وارِن ، نگهداری می گردد. آن ها عروسک را درون یک باکس شیشه ای نگهداری کرده و هشدار داده اند “آن را باز نکنید” !

هرچند عروسکی که در واقعیت وجود دارد، با عروسک موجود در فیلم Annabelle:Creation تفاوت های بسیاری دارد ، اما با این وجود خیلی از چیزهای ترسناکشان شبیه به هم و یکسان است. این عروسک ظاهری فریبنده دارد. به گفته ی لورن وارن ظاهر این عروسک ترسناک نیست و آنچه این عروسک را ترسناک نموده ، باطن و درون آن است.

آغاز این ماجرای ترسناک از همان سال های 1970 بود. درست هنگامی که مادری برای تولد دخترش دُنا، هدیه ای به عنوان کادوی تولد از فروشگاه خرید. دُنا دانشجوی پرستاری بود و به همراه دوستش آنجی زندگی میکرد. 

حدود یک ماه از کادویی که دُنا دریافت کرده بود میگذشت. عروسک به سرعت ماهیت اصلی خود را نشان داد و برای این دختران تبدیل به کابوس گشت. 

آنابل کار خود را با چند حرکت ساده و ابتدایی، مثل تکان دادن دست، شروع کرد. این مسئله ها ، چیزهایی بودند که به سادگی برای دختران قابل توجیه شدن بودند. آنجی و دُنا زمانی که میدیدند عروسک روی زمین افتاده و روی صندلی نیست ، تصور میکردند که : خب، شاید افتاده! اما این حرکات بسیار افزایش پیدا کردند و دیگر قابل توجیه شدن نبودند. مثلا آن ها عروسک را به اتاق دُنا میبردند ولی بعد از مدتی او را بیرونِ اتاق آنجی میافتند! کم کم این امور خارج از کنترل شدند. دختران ادعا داشتند آنابل به آن ها حمله کرده و حتی میخواسته یکی از دوستانشان را خفه کند!


یکی از دوستان این دختران به نام لو ، که خیلی هم به این عروسک بدبین بود، اعتقاد داشت این عروسک تسخیر شده است. ولی  دختران توجهی نمیکردند و این حرف را باور نمیکردند و همچنان تصور میکردند این یک عروسک ساده است. ولی آنها مجبور شدند دست به اقداماتی بزنند زیرا داستان روی شیطانی تری به خود گرفته بود.

دختران در قسمت های مختلف خانه، یادداشت های عجیبی پیدا میکردند و نمیدانستند این یادداشت ها از کجا می آید. در هر یادداشت پیام های عجیبی وجود داشت. مثلا نوشته بود “به لو کمک کنید” و یا “به ما کمک کنید” … این یادداشت ها با خطی کودکانه نوشته شده بودند. 

یک روز زمانی که دُنا از سرکار بازمیگشت، متوجه شد چند قطره خون بر روی دست های عروسک وجود دارد. بطوریکه گویی این خون ها از درون عروسک، به بیرون ریخته است. 

موضوع دیگر جدی شده بود و دختران تصمیم گرفتند از کسی کمک بخواهند. آن ها از یک احضار کننده ی روح (مدیوم) خواستار کمک شدند. 

اولین کسی که برای مدیوم آمد ، در مورد داستان دختری هفت ساله سخن گفت. این دختر سال ها قبل مرده بوده. جسد این دختر بچه دقیقا در همین جایی که آپارتمان دختران وجود داشته، پیدا شده بوده است. زمانی که این عروسک وارد آپارتمان شده ، روح آنابل هم آن جا بوده و از عروسک خوشش آمده و قصد تسخیر آن را کرده. با این تفاسیر دختر واقعی هفت ساله “آنابل هیگینز” تبدیل به عروسک آنابل می شود.

دخترها طی تصمیمی شگفت انگیز ، قصد میکنند عروسک آنابل را نگه دارند. آن ها دلشان به حال دختر مرده و عروسک می سوزد ولی نمی دانند که این احساس چندان دوامی نخواهد داشت. دُنا با وجود کابوس های شبانه ی مختلفی که برایش پیش می آمد ، باز هم عروسک را کنار نمی گذاشت و همچنان از او نگهداری می کرد. تا اینکه دوست آن ها ، لو مورد حمله ی عروسک قرار می گیرد و آن ها مجبور می شوند دوباره از کسی کمک بخواهند. 

آنطور که به نظر می رسید ، آنابل از لو خوشش نمی آمد. یک شب لو از خواب میپرد و ناگهان ترس عجیبی به سراغش می آید. او در خواب کابوس بدی دیده بود ولی این حس خیلی عجیب بود. لو از خواب بیدار شده بود ولی نمی توانست حرکت کند و هرچه به اطرافش نگاه می کرد چیزی نمی دید. لو، همین که پایین را نگاه می کند می بیند آنابل پایین پایش است و کم کم شروع به بالا رفتن از او می کند و خود را به قفسه سینه ی او می رساند. سپس آنابل دست هایش را دور گردن لو حلقه کرده و سعی می کند او را خفه کند. لو پس از این اتفاق بیهوش شده و روز بعد که به هوش می آید، نمی داند آیا همچین اتفاق هایی واقعا رخ داده یا نه؟! تا آنکه روز بعد جواب این سوالش را پیدا می کند. 

حتما بخوانید: چرک خشک کن قوی برای عفونت دندان

روز بعد لو در اتاق آنجی به دنبال نقشه برای سفر می گشت ، که با وجود اینکه دُنا خانه نبود ، ولی از اتاقش صداهایی شنید. لو فکر می کند کسی وارد خانه شده ولی زمانی که می فهمد صدا ها مربوط به آنابل بوده دیگر از ترس بی حرکت می شود. لو وارد اتاق دُنا شد و آنابل را دید که بر روی صندلی نشسته بود. او همین که به سمت عروسک می رود احساس فلجی وحشتناکی می کند و حس می کند کسی پشت سرش است. ناگهان لو جای پنجه هایی را بر روی بدنش می بیند بطوری که حس می کند کسی رویش پریده و با پنجه او را به شدت کتک می زند. بر روی بدن لو هفت جای پنجه مانده بود و این آثار را دیگران هم می توانستند ببینند. جالب اینجا بود که ، پس از دو روز همه ی این زخم ها به طرز شگفت آوری خوب شدند و هیچ اثری از آن ها نماند.

دُنا از افرادی به نام اِد و لورن کمک خواست. این زوج به چنین مسائلی که با ارواح در رابطه بود به خوبی رسیدگی می کردند. آن ها شبیه به شکارچیان ارواح بودند. اِد و لورن به سرعت فهمیدند که انابل روحی شیطانی دارد. وارن گفت اشیائی که جان ندارند را نمی توان تسخیر نمود لذا این عروسک تسخیر شده نمی باشد ، بلکه توسط روحی کنترل می شود. زوج وارن تصمیم گرفتند آن عروسک را از خانه دور کنند زیرا می توانست موجب مرگ یکی از اعضای آن خانه بشود.


آپارتمان به سرعت تمیز شد و معنویت خانه را با استفاده از کلمات بالا بردند. آن ها حدود هفت صفحه جملات مثبت که مانع ورود شیطان به خانه می شد را نوشتند و خانه را سرشار از قدرت های مثبت و خدایی کردند. 

وارن ها پذیرفتند عروسک را با خودشان ببرند. اِد، آنابل را به موزه ی خود برد و از او نگهداری کرد. 

اِد برای کنترل و جلوگیری از حمله های آنابل ، بر روی آن آب مقدس ریخت که به نظر میرسد این عمل او مفید و کارساز هم بوده است.

استفاده از مطالب مجله خبری آقای کدنویس فقط با قرار دادن لینک مستقیم به صفحه مطلب بلامانع است. کلیه حقوق این سایت به آموزشگاه آقای کدنویس تعلق دارد.


نام کاربری یا ایمیل


رمز

مرا به خاطر بسپار

توضیحات کامل در مورد عروسک نفرین شده آنابل به زبان فارسی..یکی از دیدنیهای موزه اسرارآمیز کانکتیکت عروسکی جن زده و مرموز آنابل است.آنابل عروسک جن زده ای است که توسط روح یک دختر تسخیر شده و هم اکنون در موزه اوکالت نگهداری میشود.

توضیحات کامل در مورد عروسک نفرین شده آنابل به زبان فارسی..یکی از دیدنیهای موزه اسرارآمیز کانکتیکت عروسکی جن زده و مرموز آنابل است.آنابل عروسک جن زده ای است که توسط روح یک دختر تسخیر شده و هم اکنون در موزه اوکالت نگهداری میشود.

آنابل عروسک آدم‌ربایی است که توسط دو شیطان‌شناس، اد و لورن وارن ادعا شد و ساخته شده است که این عروسک تسخیر شده‌است. این عروسک در جعبه‌ای شیشه‌ای در موزه اسرارآمیز وارن در مونرو کانتیکت قرار و این داستان الهام بخش فیلم‌هایی مانند آنابل ، آنابل:آفرینش و آنابل به خانه می‌آید بوده‌است. آنابل همچنین با عروسک رابرت مقایسه شد و بیوگرافی اِد و لورن، شیطان‌شناسی در مستند خوشحالی شِکَنَندِه شرح داده شد.

داستان انابل واقعی است
داستان انابل واقعی است
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *