خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

دوره مقدماتی php
خواص قارچ گانودرما دکتر بیز
خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

قهوه سوپریم گانودرما یکی از محصولات سلامت محور شرکت دکتر بیز است.این قهوه ها با قارچ گانودرما ترکیباتی معجزه آسا را پدید آوردند که برای درمان بیماری های همچون دیابت و صرع و حتی سرطان بسیار مفید و اثر بخش میباشد.در هر پک از قهوه سوپریم 20 ساشه وجود دارد که بهترین زمان مصرف آن نیز در فواصل زمانی 24 ساعته می باشد. به دلیل وجود مقدار کمی کافئین در این قهوه ها بهتر است مصرف آن را به ساعات پایانی شب و قبل از خواب موکول نکنید.توجه داشته باشید قهوه سوپریم، لاته و موکا و همچنین شکلات داغ گانودرما دارو نیستند.با اینکه ترکیبات گانودرما مکمل های بسیار مفیدی برای کنترلِ پیشرفت بیماری ها و از بین رفتن اثرات مخرب آنها بر بدن می باشد تجویز موردی آنها صحیح نبوده و توصیه میشود به هیچ وجه بدون مشورت با پزشک اقدام به جایگزینی یا قطع مصرف داروهای مهم خود نکنید.

وقتی نگاهی مختصر به تاریخچه ی قهوه می کنیم می بینیم که یکی از نوشیدنی های مورد توجه مردم و به خصوص اطبا در گذشته بوده است. بدون توجه به ریشه یابی اسم این گیاه، جالب است بدانید که در نوشته های بوعلی سینا از این گیاه برای درمان و بهبود افراد افسرده یاد شده است و بر کسی پوشیده نیست که برای افزایش انرژی و کاهش اضطراب بسیار کارآمد می باشد. اما باید دانست که استفاده از این نوشیدنی کافئین دار در شروع روز یا حدودا بین ساعات 10-12 ظهر توصیه می شود و بهتر آن است برای برهم نخوردن تعادل ساعت زیستی بدن از استفاده در ساعات پایانی روز، به خصوص 3 ساعت قبل از خواب، جلوگیری به عمل آید.محصول پیش روی شما یعنی قهوه سوپریم گانودرما علاوه بر خواص مختص به دانه های قهوه با ترکیب گانودرما توانسته بیش از پیش جنبه ی درمانی به خود بگیرد و نوشیدنی غنی تری را برای شما فراهم آورد.اگر مایلید نسبت به قهوه و خواص معجزه آسای آن اطلاعات بیشتری بدست بیارید به هیچ وجه مقاله خواص قهوه های گانودرما رو از دست ندهید.

 

خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

قهوه سوپریم گانودرما یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ است. گانودرما لوسیدوم سوپریم کافه، یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است. این قهوه بعنوان نوشیدنی برای صبح زود یا سرحال شدن در اواسط روز فوق العاده میباشد. 

دوره مقدماتی php

 

–  حاوی جینسینگ  
–  حاوی گانودرما لوسیدوم ارگانیک

قهوه در حال حاضر یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در دنیا به حساب می آید و آماده کردن این قهوه گانودرمای طعم دار و لذیذ شرکت بیز بسیار ساده است. شما می توانید قهوه سوپریم گانودرما را با بسته بندی عالی همیشه همراه داشته باشید و هر زمان که تمایل داشتید میل نمایید. کافه سوپریم گانودرما قهوه ای با ترکیب گانودرما و فیبر طبیعی است و هر بسته از آن حاوی 2gr فیبر است و همچنین علاوه بر فیبر مقداری گانودرما لوسیدیوم که به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند، در این قهوه ترکیب شده است که  طعم ملایم آن طعم قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت در طی سالیان دراز اثبات شده است.قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینو ست. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا هستند.

 

گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیا مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.

گیاه دیگری که در این محصول بکار رفته است را با نام جینسینگ می شناسند، این گیاه طعمی تُند و طبیعی به نوشیدنی داده و بصورت طبیعی حاوی فیتوکمیکال ها می باشد. جینسینگ پاناکس بیش از 5000 سال پیش در کوه های مانچوری چین بخاطر قدرت جوان سازی مورد استفاده قرار می گرفت. 

و در آخر اضافه کردن خامه به این پکیج سلامتی برای افزایش لذت مصرف کننده هنگام نوشیدن می باشد، با افزودن خامه به ترکیبات گیاهی مذکور، قهوه سوپریم گانودرما طعم شیرین و خامه ای به خود می گیرد که می تواند رضایت هر مذاقی را جلب نماید.

 

قهوه های گانودرما در طعم های مختلفی تولید و عرضه شده اند و برای کسانی که از بیماری قند (دیابت) رنج میبرند اکیدا توصیه میگردد . دقت کنید نیمه عمر مصرف هر ساشه حدود 24 ساعت است و این یعنی شما باید دوره مصرف را در بازه های یک روزه یا نهایتا دو روزه کامل کنید . مصرف چند ساشه از قهوه گانودرما آن هم به صورت پراکنده مطمئنا خواص درمانی آن را برای شما مشهود نمی سازد. برای اینکه نتیجه فوق العاده آن را در کاهشِ قندِ مضرِ بدن یا کاهش اثرات مخرب بیماری های همچون صرع و سرطان و … ببینید باید حداقل دو دوره و به صورت منظم از این قهوه استفاده کنید. مصرف قهوه سوپریم گانودرما و هم خانواده های آن به هیچ وجه با بیماری قند و یا حتی بیماری هایی همچون گرفتگی قلب و عروق منافات نداشته و بسیار مفید است. شما همچنین میتوانید اطلاعات بسیار کاملتر و حتی تصاویر قبل و بعد از مصرفِ قهوه گانودرما که بیماران و مشتریان برای ما ارسال کردند را در مقاله ای که به نام خواص قهوه گانودرما در بلاگ خاص باکس منتشر شده مطالعه بفرمایید. لطفا اگر از این محصول بینظیر استفاده کردید، تجربیات ارزشمند خودتان را از روند بهبود و نتایج حاصل شده در قسمت نظرات مکتوب نمائید.

 

 

۲,۹۸۰,۰۰۰ ریال

قهوه فوری (کافه) سوپریم گانودرما دکتر بیز

Dr. Biz Ganoderma coffee supreme

گانودرما نام یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت قهوه فوری سوپریم (فرآوری شده با جینسینگ) توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. قهوه سوپریم یا کافه سوپریم گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند.

مشاهده مجوزها و استانداردها

خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

جهت آشنایی بیشتر با گانودرما کلیک کنید: قارچ گانودرما چیست؟

جهت آشنایی بیشتر با قهوه گانودرما کلیک کنید: قهوه گانودرما

در حال حاضر مغذی ترین نوع قهوه های گانودرما، قهوه فوری سوپریم یا کافه سوپریم میباشد. همانگونه که از نام این نوشیدنی پیداست، مصرف آن میتواند باعث افزایش انرژی و همچنین افزایش سوخت و ساز در بدن شود که کمترین نتیجه ی آن سرحالتر شدن در صبح زود یا اواسط روز خواهد بود.

همراه شدن خواص جینسینگ در کافه سوپریم با قارچ گانودرما باعث افزایش کارآیی خواص گانودرما و ویژگیهای مضاعف بیشتر در این محصول شده است.

روش مصرف قهوه فوری سوپریم، به سادگی ریختن پودر در یک فنجان آب جوش می باشد.

مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای ورزشکاران نیز بسیار ایده آل و مناسب است چرا که علاوه بر دارا بودن ویتامینها، پروتئین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن و همچنین تامین انرژی مورد نیاز برای آنان میتواند باعث بهبود فرآیند عضله سازی و چربی سوزی آن هم به صورتی کاملا طبیعی در بدن شود. همچنین قهوه سوپریم گانودرما با افزایش گردش خون در بدن علاوه بر چربی سوزی با رساندن خون بیشتر به سایر نقاط بدن میتواند باعث بهبود فرآیند اکسیژن رسانی به مغز و سایر اندامها از جمله پوست شود که نتیجه ی آن افزایش تمرکز و احساس خستگی کمتر و در زمان طولانی تری پس از شروع فعالیت بدنی خواهد بود.

در واقع هر آنچه که ما از یک نوشیدنی پر خاصیت انتظار داریم را قهوه سوپریم گانودرما در درون خود جای داده است چه از لحاظ رژیمی و ارزش غذایی، چه از لحاظ ورزشی و چه برای مصرف روزانه ی یک فرد معمولی در طول روز، کافه سوپریم گانودرما بهترین و کاملترین پیشنهاد میباشد.

مواد اصلی تشکیل دهنده ی قهوه سوپریم گانودرما شامل: گانودرما، قهوه و جینسینگ میباشد. قرار گرفتن گیاه جینسینگ در کنار گانودرما به همراه قهوه علاوه بر اینکه باعث مضاعف شدن خواص اولیه ی گانودرما میشود، خواص جدید فراوانی را نیز به آن اضافه میکند.

از طرفی قرار گرفتن این دو گیاه پر خاصیت در کنار یکدیگر ارزش غذایی کافه سوپریم را به شدت بالا برده و این نوشیدنی را تبدیل به یک منبع بسیار غنی از ویتامینها و املاح مورد نیاز بدن کرده است.

جینسینگ نام گیاهی شناخته شده و ارزشمند با طبع گرم و خشک است که به دلیل خواص فراوانی که دارد از سالیان دور تا کنون از این گیاه استفاده های متعددی میشده است. زادگاه اصلی این گیاه مناطق شرقی آسیا و شمال آمریکا میباشد. خوب است بدانیم که مهمترین قسمت گیاه جینسینگ ریشه ی آن است که فواید دارویی بیشمار دارد که از مهمترین خواص جینسینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

بخش بزرگی از خواص قهوه سوپریم گانودرما مربوط به خود قارچ گانودرما می باشد. که از طریق صفحه خواص گانودرما قابل مشاهده است. برخی از مهمترین خواص جانبی قهوه سوپریم گانودرما به شرح زیر است:

به صورت کلی مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای افرادی که فشار خون بالا دارند و یا افراد با اختلالات قلبی عروقی توصیه نمیشود. به دلیل افزایش جریان خون در بدن پس از صرف قهوه سوپریم، مصرف آن برای کسانی که انواع مختلف مشکلات قلبی عروقی از جمله گرفتگی عروق، نارسایی قلبی، فشار خون بالا و … را دارند به هیچ وجه توصیه نمیشود و ممنوعیت دارد.

سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

20 ساشه پودر قابل حل در آب

12230

36/15730

بابک کریم زاده – ۳۰ تیر ۱۳۹۸

با سلام نوع قهوه گانودرما برای درمان کبد چرب رو میشه بگید قیمت هم اعلام کنید

گانوتراپیست – ۱ مرداد ۱۳۹۸

خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

سلام و عرض ارادت خدمت شما تمامی قهوه ها حاوی گانودرما بوده و برای درمان کبد چرب مورد استفاده قرار میگیرد ولی کافه موکا میتواند موثرتر عمل کند همچنین در صورت نداشتن سابقه قلبی و یا فشار خون میتوانید پس از مصرف یک دوره کافه موکا، با کافه سوپریم دوره خود را ادامه دهید

گانوتراپیست – ۱ مرداد ۱۳۹۸

برای اطلاع از قیمت ها و تخفیف های ما هم میتوانید به صفحه ganuderma.ir/shop رجوع بفرمایید

ali azari – ۲۸ مرداد ۱۳۹۸

سلام، خواستم بپرسم که خواص گانودرما در هر طعم با طعم دیگه فرق میکنه ؟

گانوتراپیست – ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

سلام و عرض ادب خدمت شما خواص گفته شده مربوط به قارچ گانودرما میباشد و در تمامی طعمها وجود دارد اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که با قرار گرفتن گانودرما در کنار مواد مختلف مثل قهوه، کاکائو، شیر، جینسینگ و … برخی از خواص آن پررنگ تر میشود و برای هر مشکل و یا هر بیماری، کاربرد بیشتری پیدا میکند. جهت مطالعه بیشتر: خواص گانودرما

Rozbe – ۲۸ مرداد ۱۳۹۸

همه میتونن کافه سوپریم بخورند؟

گانوتراپیست – ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

  • مدل شومیز حریر با ترکیب گیپور
  • سلام و عرض ادب خدمت شما مصرف قهوه سوپریم برای همه افراد غیر از بیماران قلبی و فشار خون آزاد است. در کل بانوان باردار و شیرده و کسانی که در دوسال گذشته عمل پیوند اعضا انجام داده اند نمی توانند از هیچ کدام از قهوه های گانودرما استفاده نمایند.

    sadeghi – ۳ شهریور ۱۳۹۸

    من بیماری پسوریازیس دارم مشکل من صد در صد با این محصول حل میشه؟

    گانوتراپیست – ۹ شهریور ۱۳۹۸

    گانودرما یک قارچ منحصر به فرد با خواص فراوان بوده که امروزه در دنیا کاربرد بسیاری در زمینه های مختلفی از جمله سلامتی، زیبایی، تغذیه، ورزش و … پیدا کرده است اما خوب است بدانیم که گانودرما بیشتر از اینکه یک دارو باشد، یک مکمل بسیار ویژه و کاربردی خواهد بود که میتواند تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد و بهتر است که بگوییم گانودرما یک پیشگیری کننده ی فوق العاده است که مانع از ابتلای ما به خیلی از مشکلات و بیماری ها میشود و همچنین کمک بسیار زیادی به بهبود و درمان بیماریهایی که به آنها مبتلا هستیم میکند

    Sogand – ۳ شهریور ۱۳۹۸

    ترکیبات درون این محصول چی هستش؟

    گانوتراپیست – ۹ شهریور ۱۳۹۸

    گانودرما لوسیدوم، قهوه، جینسینگ و خرنوب در حال حاضر کافه سوپریم کاملترین و قویترین نوشیدنی حاوی گانودرماست

    مبین رضایی – ۱۴ شهریور ۱۳۹۸

    خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    سلام دو تا سوال داشتم: این محصول چجوری باعث عضله سازی میشه؟ میتونم روزی دو ساشه یا بیشتر از این محصول استفاده کنم؟ ممنون از سایت خوبتون

    گانوتراپیست – ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    پاسخ سوال اول: گانودرما به دلیل داشتن ژرمانیوم ارگانیک باعث بهبود و افزایش گردش خون در بدن میشود که نتیجه ی آن چربی سوزی و بهبود فرآیند عضله سازی میباشد پاسخ سوال دوم: یک فرد بالغ نباید روزانه بیش از ۴ گرم گانودرما لوسیدوم مصرف کند؛ با توجه به اینکه در درون هر ساشه از محصولات مقدار ۲ گرم پودر قارچ گانودرما لوسیدوم وجود دارد پس مصرف روزانه بیش از دو ساشه مجاز نیست

    وحید – ۱۴ شهریور ۱۳۹۸

    سلام این محصول در درمان بیماری پیسی (ویتیلیگو)موثر است؟؟

    گانوتراپیست – ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    بیماری ویتیلیگو از جمله بیماری های خود ایمنی به حساب می آید که گانودرما با متعادل کردن سیستم ایمنی بدن از شدت حملات کم کرده و باعث کنترل بیماری میشود همچنین با کاهش استرس و تنشهای عصبی میتواند تاثیر موثر و مثبت بر بیماری بگذارد. جهت مطالعه بیشتر گانودرما و پیسی

    عماد – ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    چرا قیمت این محصول انقدر بالاست؟!!

    گانوتراپیست – ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    کافه سوپریم در مقایسه با سایر نوشیدنی های گانودرما کاملتر و قدرتمند تر بوده و در آن علاوه بر قهوه و قارچ گانودرما لوسیدوم، گیاه ارزشمند جینسینگ هم وجود دارد؛ به علاوه قیمت قهوه های گانودرما در مقایسه با قیمت برخی از داروها و هزینه های درمان برخی از بیماریها بسیار ناچیز و اقتصادی تر هست

    xxx – ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    با سلام آیا واقعا این محصول زگیل تناسلی رو درمان میکنه؟

    گانوتراپیست – ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

    یکی از مهمترین ویژگی های گانودرما تقویت سیستم ایمنی بدن و ایجاد تعادل در آن است، این ویژگی به بدن در دفع ویروس HPV کمک بسیاری کرده و باعث کنترل بیماری میشود

    مسعود عسگری – ۲۵ شهریور ۱۳۹۸

    سلام،من دچار الرژی فصلی هستم ک باعث سردرد خوشه ایی و تشدید سینوزیت در من میشه ایا با مصرف قهوه شما مشکل من حل مشیه یا حداقل چند درصد حل میشه؟

    گانوتراپیست – ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

    یکی از اصلی ترین ویژگیهای قارچ گانودرما اثرات ضد حساسیتی آن میباشد که میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی انواع آلرژی داشته باشد. هم چنین با خاصیت تنظیم کنندگی علی الخصوص تنظیم سیستم عصبی و جریان خون در بدن میتونه باعص کاهش انواع سردرد و کنترل آن بشود.

    سراجان – ۲۶ شهریور ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید قهوه ی سوپریم برای کاهش وزن و بیماری پسوریازیس مناسب است؟

    گانوتراپیست – ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

    بله بخاطر وجود ژرمانیوم ارگانیک در درون گانودرما، مصرف اون باعث افزایش و بهبود جریان خون در بدن میشه که نتیجه ی آن چربی سوزی و کاهش وزن خواهد بود همچنین با متعادل کردن سیستم عصبی تاثیر مطلوبی بر روی بیماری پسوریازیس و کنترل آن خواهد داشت. جهت مطالعه بیشتر گانودرما و پسوریازیس را مطالعه کنید

    شهاب – ۹ مهر ۱۳۹۸

    این محصول چجوری میتونه باعث تقویت قوای جنسی بشه؟

    گانوتراپیست – ۳۰ مهر ۱۳۹۸

    به دلیل قرار گرفتن گانودرما در کنار جینسینگ و خرنوب در این محصول؛ علاوه بر گانودرما، جینسینگ و خرنوب دو گیاه فوق العاده برای تقویت قوای جنسی هستند.

    سپیده رضاخانی – ۹ مهر ۱۳۹۸

    سلام من قبلا قهوه سوپریم تقلبی خورده بودم که منو خواب آلود می کرد ولی خدا رو شکر محصول این سایت تازه و اصل بود ممنون از سایت خوبتون و کد تخفیفی که همراه بسته برای من فرستادید

    ایمان سررشته داری – ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    سلام برای دیابت خوبه؟

    گانوتراپیست – ۳۰ مهر ۱۳۹۸

    بله؛ گانودرما به دلیل دارا بودن مولفه های فعال بیولوژیکی که داره میتونه باعث تنظیم و ایجاد تعادل در تمامی سیستمها بدن بشه از جمله تعادل در سیستم هورمونی بدن و بهبود ترشح هورمون انسولین همچنین باعث بهبود عملکرد غده ی هیپوفیز که مسئول ترشح هورمون انسولین در بدن هست نیز بشود. جهت مطالعه بیشتر: گانودرما و دیابت

    فرزانه امینی – ۲۱ مهر ۱۳۹۸

    سلام، برای درمان میوم و کهیر چه نوع گانودرمایی خوب است؟

    گانوتراپیست – ۳۰ مهر ۱۳۹۸

    بهتره که با کافه لاته مصرف رو شروع بفرمایید جهت زاهنمایی بیشتر با شماره های تماس مشاورین قرار داده شده در سایت تماس بگیرین و یا از طریق دایرکت صفحه ی اینستاگرام پیام دهید.

    شاهرخ – ۱ آبان ۱۳۹۸

    ببخشید برای چربی خون کدوم محصول گانودرما را توصیه میکنید؟؟ هم کم خون هستم و هم مشکل قلبی دارم

    گانوتراپیست – ۱۱ آبان ۱۳۹۸

    بهتره کا مصرف رو با هات چاکلت شروع کنید. جهت مشاوره ی دقیقتر با شماره های درون سایت تماس گرفته و یا از طریق دایرکت پیج اینستاگرام پیام دهید.

    سعیدی۲۲ – ۶ آبان ۱۳۹۸

    سلام.برای عفونت قارچی تناسلی و اگزما تناسلی چه نوع قهوه ای مفیده؟؟

    گانوتراپیست – ۱۱ آبان ۱۳۹۸

    برای اکثر اختلالات و بیماری های تناسلی بهتره که کافه سوپریم مصرف شود. جهت مشاوره ی دقیقتر با شماره های درون سایت تماس گرفته و یا از طریق دایرکت پیج اینستاگرام پیام دهید.

    ولی – ۸ آبان ۱۳۹۸

    برای درمان لیپوم یا چربی زیر پوستی کمکی میکنه

    گانوتراپیست – ۱۱ آبان ۱۳۹۸

    بله، گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجه ژرمانیوم ارگانیک باعث افزایش و بهبود جریان خون در بدن میشود که نتیجه ی آن چربی سوزی خواهد بود و از طرفی به دلیل داشتن پلی ساکاریدها باعث از بین رفتن چربی در بدن علی الخصوص چربی خون میشود

    زهرا – ۹ آبان ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید. میخواستم بپرسم این قهوه زگیل صورت رو هم درمان میکنه؟

    گانوتراپیست – ۱۱ آبان ۱۳۹۸

    بستگی به نوع زگیل و دلیل به وجود آمدن آن دارد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا از طریق دایرکت اینستاگرام پیام بگذارید

    vadim – ۱۴ آبان ۱۳۹۸

    سلام.وقتتون بخیر. من چند ماهی میشه از قهوه سوپریم برای رفع یه التهاب پوستی قرمز و قهوه ای رنگ که فقط تو یه نقطه هست استفاده میکنم و موردی که هست اینه تو این چند ماه در بعضی مقاطع زمانی بعد از خوردن قهوه بطور مشهودی قرمزی کاهش پیدا میکنه ولی بعضی مواقع هم اینطور نیست.میخواستم بپرسم امکانش هست بعضی از بسته ها تقلبی باشن و اینکه چه راهی برای تشخیص اصل بودن وجود داره ؟ و اینکه بهترین زمان مصرف چه زمانیه ؟ قبل صبحانه آیا جذب بهتری نخواهد داشت ؟

    گانوتراپیست – ۵ آذر ۱۳۹۸

    امکان تقلبی بودن و یا بهتر بگم فروش محصولات دست کاری شده ی گانودرما بسیار زیاد و محتمل است و تشخیص آن خیلی مشکل و حتی شاید نشدنی باشد، به طور کلی سعی کنید از مراکز معتبر عرضه ی این محصول سفارشتون رو تهیه کنید و به نکات زیر هم در موقع سفارش دقت کنید: * اختلاف قیمت بسیار زیاد ( ۲۰+ هزار تومان) با قیمت اصلی این محصول آن هم به طور طولانی و بلند مدت و دائمی. * عرضه ی محصولات گانودرما توسط مراکزی که در کنار محصولات گانودرما (و یا برند Dr.Biz) محصولات متفرقه ی دیگر با برندهای مختلف به فروش می رسانند و عمدتا سایتها و یا مراکز واسطه ای و فروشگاهی هستند.

    بهترین زمان مصرف ۱ ساعت بعد از صبحانه هست و ترجیحا معده خالی نباشه بهتره

    یونس – ۱۹ آذر ۱۳۹۸

    سلام زمانبندی مصرفش چجوریه هر روزه یا ن؟

    گانوتراپیست – ۲۰ آذر ۱۳۹۸

    سلام و عرض ادب روزانه تا دو فنجان مشکلی ندارد. بهترین زمان مصرف هم بعد از صبحانه می باشد. سپاس

    younes.badluck (مالک تایید شده) – ۲۱ آذر ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید خانومم تشنج میکنه با دو تا قرص کنترلش میکنیم میخوام بدونم قارچ گانودرما فایده داره در روند بهبودیش؟

    گانوتراپیست – ۲ دی ۱۳۹۸

    باید علت تشنج مشخص بشه تا ببینیم مصرف گانودرما میتونه اثربخش باشه یا خیر

    سعید – ۲۳ آذر ۱۳۹۸

    باسلام ایا این قارچ برای اتروفی عصب بینایی تاثیری دارد؟

    گانوتراپیست – ۲ دی ۱۳۹۸

    اثر درمانی خیر، و فقط میتوان با مصرف گانودرما از وخیم شدن آن جلو گیری کرد آن هم به شرطی که بیماری شدت پیدا نکرده باشد

    younes.badluck (مالک تایید شده) – ۵ دی ۱۳۹۸

    سلام علت تشنج فشار روحی روانی و تاثیر گذاشت رو اعصابش هست که بهش فشار اورد و براش مثل یه بیماری شده

    پیام – ۱۱ دی ۱۳۹۸

    سلام وقت به خیر برای درمان یا کنترل HPV تا چه مدت باید روزانه قهوه گانودرما مصرف شود؟

    گانوتراپیست – ۱۳ دی ۱۳۹۸

    تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست و نمیتوان یک بازه ی زمانی دقیق و مشخصی را برای تمامی افرادی که از گانودرما استفاده میکنند مشخص کرد ولی حداقل زمان مورد نظر ۶ ماه در نظر گرفته میشود

    هادیان – ۱۸ دی ۱۳۹۸

    سلام وقتتون بخیر از کجا متوجه بشیم قهوه ی گانودرمایی ک گرفتیم اصله یا نه

    گانوتراپیست – ۱۸ دی ۱۳۹۸

    متاسفانه امکان تشخیص بدون تجهیزات آزمایشگاهی و علم کافی در این زمینه وجود ندارد. در رابطه با قهوه های گانودرما دکتر بیز نیز محصولات تقلبی عمدتا به همان شکل محصولات اصلی عرضه میشوند و چندین ساشه ی درون هر بسته دستکاری شده اند. بهترین راه این هست که از مراکز معتبر خریداری بفرمایید

    معصومه مددی مهر – ۲۴ دی ۱۳۹۸

    سلام آقای قارچ گانودرما در بهبود کم کاری تیروئید اثرگذار هست ؟ اگر کدام نوع آن باید مصرف شود؟

    گانوتراپیست – ۱ اسفند ۱۳۹۸

    مصرف قارچ گانودرما میتونه ترشح هورمونهای مختلف در بدن رو منظم و متعادل کنه که در نتیجه باعث میشه که اکثر اختلالات هورمونی از جمله دیابت و تیروئید کنترل بشن.( کنترل با درمان متفاوت هست) بهتره که برای شروع طعم موکا رو مصرف کنید. جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

    علی جعفری – ۲۹ دی ۱۳۹۸

    سلام خواهشا جواب بدید برای کم کاری تیروعید چه نوعی از گانودرما رو پیشنهاد میکنید و اینکه قهوه هایی که در داروخانه ها به فروش میرسن معتبرن؟؟

    گانوتراپیست – ۱ اسفند ۱۳۹۸

    برای کم کاری تیروءید بهتره با طعم موکا شروع کنید و البته که در طول مصرف امکان تغییر طعم و دوز مصرفی وجود دارد که خدمتتون گفته خواهد شد. راجع به فروش محصولات گانودرما در داروخانه ها، عطاری ها و مغازه های مختلف این چنینی و حتی فروش این محصولات در فروشگاههای مجازی و اینترنتی (مانند دی جی کالا، ترب، خاص باکس، اوریگانوم و …) عیر قانونی بوده چون این محصول به صورت انحصاری و مستقیم توسط کمپانی دکتر بیز عرضه میشود و حتی خود سایت Ganuderma.ir هم سفارشات و محصولات مشتریان رو به صورت روزانه و مستقیم از خود کمپانی اصلی ارسال میکند. نکته ی مهم دیگر اینکه اگر به هر دلیلی محصول با قیمتی پایینتر از قیمت اصلی و مصوب خود کمپانی به فروش برسد احتمال غیر اصلی بودن آن بسیار زیاد است.

    ziamaleki – ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

    سلام. ممنون از سایت کامل و مطالب دقیقتون. می خواستم بپرسم محصول گانودرما سوپریم برای التهاب پروستات هم کارآمد هست؟ با تشکر.

    گانوتراپیست – ۱ اسفند ۱۳۹۸

    بله به خاطر خواص ضد التهابی گانودرماو همچنین وجود گیاه جینسینگ در طعم سوپریم میتونه موثر باشه. جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

    حمید – ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

    باعرض سلام و خسته نباشید من بعد از خوردن قهوه سوپریم بعد یه مدت معده درد میگیرم علت چیه؟؟؟

    گانوتراپیست – ۱ اسفند ۱۳۹۸

    چه مدت هست که مصرف میکنید؟ اگر صرفا در شروع مصرف دچار معده درد شدید و بعد از اون این درد برطرف شد میشه گفت این درد طبیعی بوده و نشونه ای از واکنشهای طبیعی گانودرما در بدن هست. اگر این درد از ابتدای مصرف شروع شده و کماکان ادامه دارد میتواند نشان دهنده ی این باشد که معده ی شما به کافئین حساس هست و چون مقدار کافئین در طعم سوپریم بالا می باشد معده ی شما به مصرف آن واکنش نشان میدهد که در این صورت میتوانید طعم مصرفیتون رو به کمک مشاور های ما تغییر بدین. و اگر این درد در ابتدای مصرف وجود نداشته و بعد از یک مدتی که از مصرف قهوه گانودرما توسط شما میگذرد این درد شروع شده میتواند نشان دهنده ی وجود یک بیماری یا اختلال در معده و سیستم گوارشیتون باشد که توسط گانودرما شناسایی شده و باید به پزش مراجعه کنید. جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

    Ali – ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

    سلام خسته نباشید من اگزمای درماتیت سبورئیک دارم درمان میکنه؟ کدوم نوعش

    گانوتراپیست – ۱ اسفند ۱۳۹۸

    گانودرما دارو نیست که درمان کند بلکه یک مکمل غذایی ست که میتواند کمک به درمان بیماری کند و سرعت بهبودی را افزایش دهد. مناسبترسین طعم برای اختلالات پوستی و برای شروع مصرف موکا میباشد. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

    ابوالفضل آزادی خواه – ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

    سلام من توی اینستا یه چندتا پیجی رو دیدم که بنا به گفته خودشون فروشنده وعضو رسمی شما هستن بسته اسلیم فیت لاغری۸ کیلویی دریک ماه رو به من پیشنهاد کردن من چون اطمینان نداشتم گفتم از سایت رسمی بگیرم که اینجا هم بسته اسلیم فیت وجود نداره شما میدونید بگید که چه جوریاس ادعا وحرفای اونا و اگه اونا دروغ میگن وتقلبی ان،بسته های شما لاغری ۸کیلویی داره این قهوه

    گانوتراپیست – ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    این افراد هیچگونه ارتباطی به ما ندارند و ماهم به هیچ وجه این افراد و صفحات رو تایید نمیکنیم. تنها صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام ganuderma.ir هست.

    بهزاد – ۳ خرداد ۱۳۹۹

    سلام ببخشین من ۱۷سالمه میخواستم برای رفع سودا و کلا رسیدیگی به زیبایی مصرف کنم کدومش بهتره؟

    گانوتراپیست – ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

    سلام با طعم موکا مصرف رو شروع کنید

    کوهجانی (مالک تایید شده) – ۲۸ خرداد ۱۳۹۹

    باسلام برای لاغری نحوه مصرفش چگونه هست ؟ مرسی

    گانوتراپیست – ۲ تیر ۱۳۹۹

    به صورت کلی بهتره که قهوه های گانودرما را زمانی میل کنید که معدتون نه خیلی خالی هست و نه خیلی پر که یکی از این مناسبترین زمانها نیم ساعت الی ۱ ساعت بعد از صبحانه هستش

    Amir – ۲۰ تیر ۱۳۹۹

    باسلام مصرف گانودرما دردرمان hpv موثر هست؟ از کدوم نوع محصول باید استفاده بشه؟ و چه مدت؟

    گانوتراپیست – ۴ مرداد ۱۳۹۹

    تنها راه کنترل بیماری HPV تقویت سیستم ایمنی بدن هست و گانودرما به صورت طبیعی میتواند باعث تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن بشود مدت زمان مصرف در افراد مختلف متفاوت هست و نمیتوان زمان دقیقی رو مشخص کرد ولی حداقل ۶ ماه در نظر گرفته میشود

    سجاد – ۲ مرداد ۱۳۹۹

    با سلام قهوه سوپریم دکتر بیز برای درمان زود انزالی به من معرفی شده و گفته شده به مدت ۲۰ روز هر روز صبح ناشتا و با معده خالی میل کنم میخاستم بدونم این حقیقت داره یا فقط کلاه برداری بوده؟

    گانوتراپیست – ۴ مرداد ۱۳۹۹

    قطعا قهوه سوپریم گانودرما به دلیل قرار گرفتن گیاه جینسینگ و قارچ گانودرما در کنار هم میتونه باعث تقویت قوای جنسی به خصوص در آقایان بشود ولی این موضوع ربطی به زود انزالی نداره چراکه دلیل زود انزالی بیشتر فکری بوده تا فیزیکی. از طرفی بهترین زمان برای خوردن گانودرما موقعی هست که معده نه خیلی خالی باشه و نه خیلی پر باشه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    بازاریابی شبکه ای نتورک مارکتینگ – حامی نتورک مارکتینگ ایران

    همایش بزرگ شرکت بیز در تهران سال 96

    توضیحاتی درباره ی حرفه بازاریابی شبکه ای

    توضیحاتی در مورد صنعت بازاریابی شبکه ای

    10,000 تومان–25,000 تومان

    خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    بروشور محصولات گانودرما بیز برای معرفی 4 قهوه گانودرما دکتر بیز طراحی و چاپ شده است تا بازاریابان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین بتوانند راحت تر این محصولات را به مشتری معرفی کنند. همجنین شما می توانید برای معرفی تمامی محصولات شرکت بیز کاتالوگ محصولات بیز را خریداری کنید.محصولات گانودرما بیز :

    مغذی ترین نوع از قهوه های گانودرما، کافه سوپریم می‌باشد که به شدت انرژی زا بوده و باعث سرحال تر شدن در صبح زود یا اواسط روز می شود. همراه شدن جینسینگ و خرنوب به همراه گانودرما در این محصول باعث شده که کافه سوپریم گانودرما تبدیل به یک نوشیدنی فوق العاده کامل شود. آماده کردن این قهوه طعم دار و لذیذ بسیار ساده است. شما می توانید این قهوه با بسته بندی عالی را همیشه همراه داشته باشید. سوپریم کافه یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است. کافه سوپریم یک قهوه کامل برای انرژی زایی در هر زمانی از روز است. قهوه به افزایش انرژی بدن کمک کرده و حاوی آنتی اکسیدان هاست. خواص کافه سوپریم گانودرما: عضله ساز، چربی سو ، اسپرم ساز و افزایش تحرک اسپرم (مؤثر در درمان ناباروری مردان)، افزایش قدرت جسمی (مناسب برای ورزشکاران)، مناسب برای بیماری MS و پارکینسون، مناسب بیماری های ریوی مثل آسم، برونشیت و تنگی نفس (حاوی 20 عدد)

     

    قهوه موکا که به آن موکاچینو هم می گویند نوع شکلاتی قهوه اسپرسو است. پایه تهیه قهوه اسپرس و شیر داغ است که به آن شکلات (به شکل پودر کاکائو) هم اضافه می شود. اگر قهوه موکا را در ایتدایی ترین شکل آن تصور کنیم همان هات چاکلت را خواهیم داشت که فقط یک شات اسپرسو به آن اضافه شده است. بعضی از فواید روانشناختی قهوه موکا ایجاد حس آرامش، تسکین سردرد و هوشیاری ذهنی است. کافه موکا هم مانند بقیه نوشیدنی ها حاوی آنتی اکسیدان ها است که برای جلوگیری از کاهش عملکرد حافطه و همچنین رفع مشکلات پوستی شهرت دارند.

    خواص کافه‌ موکا گانودرما: تنظیم فشار خون، تنظیم قند خون، ایجاد حس آرامش، تسکین سردرد، بالا بردن هشیاری ذهنی و تمرکز، کاهش خطرات بیماری‌های قلبی وعروقی، رفع مشکلات پوستی (حاوی 20 عدد)

     

    ترکیب شیر و قهوه را کافه لاته می‌گوییم؛ که خوردن آن باعث تجربه طعمی لذیذ و خامه ای از قهوه می‌شود.

    – طعم شیرین و خامه ای برای شروع روز – بدون نیاز به صرف زمان طولانی برای آماده کردن لاته روزانه – حاوی گانودرما لوسیدمو ارگانیک

    کافه لاته ترکیبی لذیذ از کافه اسپرسو و خامه است. در واقع، کافه لاته یک واژه ایتالیایی برای شیرقهوه است. باکیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا با گانودرما در ترکیب با خامه و شکر شما را به یک لاته خامه ای دعوت می کند، بعلاوه اینکه برای آماده شدن آن لازم نیست منتظر بمانید!

    خواص کافه لاته گانودرما: از بین بردن رفلاکس معده و ورم معده (ترکیبات شیر موجود در این محصول فاقد لاکتوز بوده و برای کسانی که معده ی آن ها به شیر و لبنیات حساسیت دارد مشکلی بوجود نمی آورد). افزایش شیر مادران (قبل از دوران حاملگی)

    (حاوی 20 عدد)

     

    یک طعم شکلاتی خامه ای لذیذ که فاقد کافئین بوده و با قارچ گانودرما و عصاره‌ ی مالت غنی سازی شده که باعث بوجود آمدن خواص منحصربه‌فردی در این محصول شده است.

    خواص هات چاکلت گانودرما: کاهش بروز سکته ی قلبی، رقیق شدن خون، کاهش اضطراب، افزایش تمرکز، آرامبخش، ضدافسردگی، مناسب برای کبد چرب، بهبود فرآیند گوارشی، کمک به هضم و جذب غذا، مناسب برای یبوست

    کاکائو فواید بسیاری دارد که از آن جمله می توان به طعم غنی آن اشاره کرد. کاکائو حاوی صدها ترکیب شامل پلی فنول هاست که نوعی آنتی اکسیدان هستند. بعلاوه، پود کاکائو که برای تهیه هات چاکلت استفاده می شود سرشار از پتاسیم، مس، منیزیم، آهن و دیگر ویتامین ها و موادمعدنی مهم است که از بدن شما در برابر کم خونی، دیابت نوع 2 و مشکلات قلبی جدی محافظت می کند. هات چاکلت یک نوشیدنی گرم و ابریشمین با طعمی غنی است. این نوشیدنی را می توانید بصورت گرم یا همراه با یخ میل کنید. (حاوی 20 عدد)

    گانودرما لوسیدم قارچی چند هزار ساله است که مصرف دارویی دارد. شرقی ها معتقدند که این قارچ نماد زندگی شاد، شانس، سلامتی و طول عمر و حتی جاودانگی است. این قارچ در طب گیاهی، بعنوان تقویت کننده سیستم ایمنی شهرت دارد. از جمله خواص دارويي اين قارچ بسيار ارزشمند مي توان به درمان سرطان معده، هپاتيت B ،A و C ،آرتروز، دردهاي عصبي، بيخوابي، برونشيت، زخم معده، فشار خون، كلسترول بالا، ورم مفاصل، تنگی نفس و آسم، تقویت حافظه، بیماري هاي کلیه و کبد، آلرژی، کاهش قند خون و تسهیل گردش خون از طریق مهار کردن چسبندگی پلاکتها اشاره نمود. این قارچ خاصیت ضدسرطانی دارد و در کنار روش های درمان رایج سرطان مانند شیمی درمانی و پرتو درمانی موجب تسکین درد، طول عمر بیشتر و بهبود کیفیت زندگی بیماران می شود. بهترین روش اثربخشی گانودرما ترکیب آن با قهوه است زیرا کافئین و خواص طبیعی قهوه وقتی در کنار گانودرما قرار میگیرد باعث به وجود آمدن خواص منحصر به فرد دیگری میشود و این موضوع باعث قوی تر شدن گانودرما و تاثیرگذاری بیشتر آن بر بدن می‌شود.

    مولفه های اعجاب انگیز موجود در گانودرما که باعث منحصز به فرد شدن این قارچ شده است شامل: 1. ژرمانیوم ارگانیک 2. پلی ساکارید ها 3. تری ترپن ها 4. سوپر اكسيد ديسموتاز

    • هیچ ماده ای تا به امروز یافت نشده که همه ی این چهار مولفه را یکجا داشته باشد. • تحقیقات نشان داده است که وجود همین چهار مولفه در بدن کافیست تا ما به بیش از 90 درصد از بیماری های شناخته شده موجود در جهان مبتلا نشویم.

    فرایند تاثیرگذاری گانودرما در بدن شامل 5 مرحله می‌باشد: 1. شناسایی : شناسایی سموم نهفته در بدن 2. سم زدایی : پاکسازی کامل بدن از این سموم 3. تنظیم کردن : متعادل کردن تمام فعل و انفعالات و اعضای بدن 4. بازیابی : ترمیم اعضای آسیب دیده بدن 5. جوانسازی : جوانسازی تمام سلول های بدن

    گانودرما یک قارچ بسیار مغذی است چون: 6 برابر شیر کلسیم، 3 برابر اسفناج آهن، 3 برابر بلوبری آنتی اکسیدان، 7 برابر پرتقال ویتامین C و 7 برابر ماهی امگا3 و 15 برابر کلم بروکلی منیزیم دارد.

    (منع مصرف برای تمامی محصولات گانودرما: زنان باردار و شیرده و مصرف برای افراد با پیوند اعضا، کسانی که شیمی درمانی یا پرتو درمانی می‌شوند با مشورت پزشک صورت گیرد.)

    بازاریابان ایرانیان زمین

    گلاسه

    2

    خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    A4

    سارا (مالک تایید شده) – ۱۳۹۸/۱۱/۱۱

    چرا اطلاعات شکلات داغ نیست؟

    MLMSTUDY – ۱۳۹۸/۱۱/۱۱

    سلام. دقت کنید این اطلاعات در بروشور هست

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

  • چرا مصرف رازیانه برای نوزاد پسر خوب نیست
  • وب سایت MLMSTUDY در زمینه اطلاع رسانی و مقالات بازاریابی شبکه ای یا فروش مستقیم فعالیت می کند…

    سایت ایران هشدار

    اصناف بازاریابی شبکه ای

    تلفن : ۰۲۱۸۸۶۳۶۶۱۳

    تلفن همراه : ۰۹۳۶۴۱۷۷۳۷۵

    ایمیل : info(at)mlmstudy(dot)com

    پشتیبانی تلگرام : mlmstudy1

    خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    خوش آمدید. شما وارد حساب کاربری خود شدید

    رمز عبور بازیابی شد.

    رمز عبور به ایمیل شما ارسال شد.

    پیش از پاسخ به این سوال که قهوه گانودرما چیست باید گفت که احتمالاً نام گانودرما به عنوان گیاهی با خواص فوق العاده به گوش شما رسیده است. قهوه گانودرما مخلوطی از پودر قارچ گانودرما لوسیدوم همراه با قهوه است و ممکن است در ترکیبات آن مواد دیگری مانند شیرین کننده ها نیز به کار رفته باشند.

    این نوشیدنی می تواند به افرادی که قصد دارند میزان مصرف قهوه روزانه خود را کم کنند، کمک کننده باشد و سطح انرژی خوبی به آن ها هدیه دهد. البته تحقیقات علمی کمی در این زمینه برای اثبات خواص این قارچ انجام شده اند.

    فوايد گانودرما موکا:

    فواید گانودرما هات چاکلت

    یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ، گانودرما لوسیدوم سوپریم کافه یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است.خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    طعم شیرین و خامه ای برای شروع روز بدون نیاز به صرف زمان طولانی برای آماده کردن لاته روزانه

    خواص قارچ گانودرما که در طب سنتی چین به نام قارچ جاودانگی نامیده می شود، بسیار متعدد است. در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

     

    درمان بیماریها با قارچ گانودرما تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت و دیگر بیماری ها مانند سرطان و بیماری های التهابی و آلرژی در پژوهش های علمی مورد بررسی قرار گرفته است. در طب سنتی چینی از قارچ گانودرما بیش از 2 هزار سال است که برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های جسمی و روانی استفاده می شود.

    تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت از بین تمام خواص ویژه ای که برای قارچ گانودرما ذکر می شود، خاصیت درمانی ان برای سرطان و دیابت به طور ویژه موضوع پژوهش ها و تحقیقات علمی بوده است. زیرا این دو بیماری درمان دشواری دارند و بر کیفیت زندگی بیمار اثر نامطلوب بر جای می گذارند.

    در مورد تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی ادعاهایی وجود دارد. این قارچ بر تقویت بدن، پاکسازی، التهاب زدایی و بسیاری موارد سلامتی بخش دیگر اثر جدی دارد.در بیماری پیسی، سلول های تولید کننده رنگدانه در پوست از بین می روند. بنا بریان مناطقی از پوست بیمار دارای نواحی کوچک یا بزرگ سفید رنگی خواهد شد…

    تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان در گذشته در طب سنتی چین تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان به نوعی همانند شیمی درمانی امروز عمل می کرده است. قارچ خوراکی گانودرما لوسیدوم خواص دارویی متعددی از جمله درمان آلرژی، آرتروز، برونشیت، زخم معده، بی خوابی، روماتیسم اسکلرودرمی را دارد …

    برای آگاهی از محصولات و تفاوت و تاثیر 4 قهوه گانودرما و مشاوره خرید قهوه گانودرما مورد نیاز شما با توجه به شرایط و نیاز میتوانید از 3 طریق ذیل با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

    تلفن مشاوره : 09332703361

    برای ارسال پیام و مشاوره خرید قهوه گانودرما بر روی ارسال کلیک کنید.

    با کلیک برروی ایمیل سفارش و یا درخواست مشاوره خود را ایمیل کنید.

    ممکن است تصور کنید فشار خون بالا درمان ندارد. اما قهوه گانودرما برای فشار خون می تواند باور های شما را تغییر دهد. پژوهش ها در مورد قارچ گانودرما لوسیدوم نشان داده است که اثرات آنتی اکسیدان فوق العاده ای در این قارچ وجود دارد و همچنین تاثیرات مثبتی بر […]

    نازایی و ناباروری مردان و زنان زیادی را در سراسر جهان درگیر می کند. این مشکل از دیرباز وجود داشته است و برای خانواده ها مسائلی آزار دهنده پیش می آورد. در طب سنتی چین تارخچه ای طولانی از درمان نازایی با قارچ گانودرما وجود دارد. مزیت استفاده از قارچ […]

      با افزایش سن درد های ناشی از آرتروز مفاصل گریبان افراد زیادی را می گیرد. درمان قطعی و 100 درصدی در پزشکی برای این درد ها وجود ندارد. به همین دلیل درمان های طب سنتی مورد استقبال افراد قرار می گیرد. قارچ گانودرما نیز به عنوان یکی از گیاهان […]

      در رابطه با درمان نازایی با قارچ گانودرما باید به این نتایج علمی اشاره کرد که این قارچ دارویی سلامت زنان را با تقویت سیستم ایمنی و کاهش استرس و همچنین کمک به سم زدایی بدن و دفع زنواستروژن های مضر که به عنوان تخریب کننده ی هورمون ها […]

    330,000 تومان

    تعداد در هر بسته 20 عدد میباشد

    ترکیبات شامل : پودر قهوه پودر ریشی (گانودرما لوسیدوم) جینسینگ
    دانه کافی یکی از مورد استفاده ترین مواد غذایی در سطح جهانی است این محبوبیت به دلیل داشتن خواص بسیار بالا و تغییر در روحیه و طعم دلنشین آن است سرمنشا طعم و تمام خواص مفید کافی، کافئین موجود در آن است.

    هشدار :

    علاوه بر خواص زیاد اما شاید شایع ترین خاصیت کافی که محبوبیت بالایی دارد بالا بردن انرژی و از بین بردن حس خواب و خسته بودن است کافئین پس از مصرف وارد جریان خون میشود آن را بهبود میبخشد به همین دلیل پس از مصرف کافی انسان انرژی بیشتری برای ادامه فعالیت های خود خواهد داشت.
    خواص کافی به همین جا ختم نمیشود و در کارکرد مغز نیز تاثیرگذار است. کافئین میتواند جلوی یکی از اختلال کننده های سیستم پیام های مغزی به نام آدنوزین را میگیرد و زمینه را برای افزایش نوراپی نفرین و دوپامین فراهم میسازد این دو فعالیت های مغز را بهبود میبخشند در نتیجه میتواند باعث فزایش عملکرد حافظه، حوصله، زمان و عکس العمل مغر و … شود.
    همچنین دو بیماری آلزایمر و پاریکنسون که درمان مشخصی ندارند، میتوان احتمال ابتلا به آنها را با مصرف کافی کاهش داد. به خصوص پاریکنسون که به دلیل کاهش دوپامین به وجود می آید و کافئین میتواند از آن جلوگیری کند به طور دانه کافی در بسیاری از رژیم ها و مکمل های غذایی به منظور کاهش میزان چربی استفاده میشود.
    این موضوع نیز به دلیل وجود کافئین است که باعث میشود میزان سوخت و مصرف چربی در بدن افزایش پیدا کند این چربی سوزی به طور چشمگیری قدرت بدنی و فعالیت های بدن را میتواند بهبود ببخشد.
    کافئین در واقع باعث فعال شدن پیامی میشود تا سلول های چربی شروع به سوختن ایجاد انرژی برای بدن کنند.
    همچنین کافئین سطح آدرنالین را در خون بالا میبرد و سلول های چربی به عنوان سوخت مورد نیاز بدن مصرف میشوند.
    در نتیجه خوردن کافی قبل از تمیرن و باشگاه های ورزشی بسیار مفید است.
    کافی شامل مواد غذایی مهمی که شامل ویتامین های B12، B5، B3 و سطح بسیار زیادی از انتی اکسیدان است.
    میزان آنتی اکسیدان حتی از تمام میوه ها و سبزیجات موجود بیشتر است و برای رژیم های غذایی فوق العاده مفید است. در نتیجه برای پیش گیری از سرطان، به خصوص کبد و روده بسیار موثر است. دیابت نوع دوم که سیصد میلیون نفر را در تمام دنیا تحت تاثیر قرار داده است نیز از خواص کافی و کافئین موجود در آن بهره میبرد. کافی میتواند احتمال ابتلا به این نوع از دیابت را بین 23% تا 50% کاهش دهد.
    کافئین برای سلامت کبد که عضو بسیار مهم از بدن است هم اهمیت ویژه ای دارد. به خصوص میتواند از ابتلا به هپاتیت و التهاب شدید کبد نیز جلوگیری کند.
    همچنین براساس مطالعاتی که دانشگاه هاروارد انجام داده است، کافئین میتواند میزان مشکلات روحی و دپرسی را نیز کاهش داد و در بهبود روجیه تاثیر مثبتی داشته باشد.خواص قارچ گانودرما دکتر بیز


    مصطفی
    – فروردین 10, 1398

    لطفا دقت نمایید سایت بیز یه اشتباهی کرد گفت همه قهوه ها جنسینگ دارد ولی فقط سوپریم جنسینگ دارد محتویات بسته را بررسی فرمایید . به همین جهت فقط سوپریم برای افراد دارای فشارخون بالا ممنوع هست نه لاته چون این ممنوع بودن به خاطر وجود جنسینگ می باشد .


    سیده هاجر
    – اردیبهشت 31, 1398

    سلام وقت بخیر من چهار ساله که دچار بیماری پیسی شدم وتصمیم گرفتم از این قهوه استفاده کنم دستور مصرف و این که تا چه مدت باید از این قهوه استفاده کنم رو بگید ممنون


    admin
    – خرداد 18, 1398

    لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید ممنونم ؟


    محمد
    – مرداد 27, 1398

    مادرم مرض قند داره و همچنان حساسیت پوستی نوعی خارش شدید داره که بعضی وقتا باعث زخم و خراشیدگی میشه و هم چنان مشکل اعصاب داره و زود عصبانی میشه میشه راهنمایی کنید کدام نوعش مصرف کنیم


    رحمانی
    – آبان 5, 1398

    چرا قیمتش انقدر بالا؟؟؟


    admin
    – آبان 18, 1398

    قیمت شرکته

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

    قهوه گانودرما از قارچ جان‌افزا یا قارچ ریشی با نام علمی Ganoderma_lucidum قارچی یک ‌ساله، بدست می آید. در برخی منابع با عنوان گیاه پادشاهان یا پادشاه گیاهان از آن نام می برند، قارچ گانودرما سابقه ای ۵۰۰۰ ساله دارد. نام های دیگر این قارچ؛ قارچ جان افزا و اکسیر جوانی است. نام محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ریشی و در کره، یونگ زهی می‌باشد.

     

     

    برای آشنایی بیشتر با قارچ گانودرما پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را مشاهده کنید:خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

     

    از قارچ جان‌افزا برای تقویت دستگاه ایمنی بدن و درمان عفونت‌های ویروسی مانند آنفلوآنزا و اختلالات ریوی مانند آسم و برونشیت استفاده می‌شود.

    گانودرما مواد فعال بیولوژیک همچون انواع استرول‌ها، پروتئین‌ها، پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها و ملانین دارد که پلی ساکاریدها و تری ترپنوئیدهای آن به علت خاصیت ضد سرطانی، اهمیت زیادی دارد. اسپور این قارچ نیز دارای ترکیبات فعال با خاصیت درمانی می‌باشد.

    بر اساس تحقیقات این قارچ باعث ايجاد تعديل در سيستم ايمني می شود، التهاب را از بين مي برد، توليد انرژي توسط ميتوکندري سلول ها را افزايش مي دهد و راديکال هاي آزاد را نیز از بين مي برد.

    خود قارچ گانودرما و هاگ آن، به بهبود برخی از بیماری ها و سلامتی بشر کمک مي کند. بزرگترين مزيت این قارچ، تقویت سيستم ايمني است. همچنین اين قارچ به بدن کمک مي کند تا با انواع فشارهاي فيزيکي مانند تروما، بيخوابي، تب، مسموميت، استرس رواني، عفونت، يا تشعشعات خود را تطبيق دهد.

    گفته می شود قارچ گانودرما مانند يک تنظيم کننده عمل مي کند که سيستم ايمني بدن انسان را تنظيم مي کند. هدف اصلي اين گياه رديابي پاتوژن هايي مانند باکتري ها و ديگر ويروس هايي است که به بدن حمله مي کنند. اگر سيستم ايمني بدن مورد تهديد قرار گيرد ويروس، انگل، باکتري و قارچ هايي توليد مي کند که باعث بيماري مي شوند. استفاده مکرر از آنتي بيونيک ها، عوامل ضد ويروسي و داروهاي ضدقارچ باعث مي شود ميکروب ها نسبت به اين داروها مقاوم شوند. اما مصرف قارچ گانودرما اين مشکلات را برطرف مي کند. اين گياه به عنوان يک مکمل براي رفع عوارض جانبي ناشي از شيمي درماني در درمان سرطان ها محبوبيت بسياري يافته است.

    ويژگي هاي ضداسترس در قارچ گانودرما باعث تقويت حافظه، کاهش تنش و تقويت قدرت تمرکز مي شود. علاوه بر اينکه، این قارچ براي درمان بيماري هايی مانند آلزايمر و زوال عقل که سالمندان را تحت تاثير قرار مي دهد بسيار مفيد است.

    بعضي دیگر از فوايد سلامتي قارچ گانودرما عبارتند از تاثيرات آنتي اکسيدان روي بدن، تاثيرات مثبت روي سيستم گردش خون و سيستم تنفسي. به علاوه، تحقيقات نشان داده که اين گياه قادر به کاهش فشار خون بالا، متعادل ساختن سطح کلسترول و کاهش علائم برونشيت، آسم و ديگر مشکلات ريوي است.

     

    خواص دارویی قارچ گانودرما چیست؟

     

    قهوه گانودرما نوشیدنی است که برخی از طرفداران آن می گویند طیف وسیعی از مزایای سلامتی را ارائه می دهد ولی بیشتر، توسط افرادی استفاده می شود که دوست دارند میزان مصرف روزانه قهوه خود را کاهش دهند و در کنار آن از مزایای سلامتی بی شمار گانودرما بهره مند شوند.

     

    با وجود ادعای بازاریابان در مورد فواید قهوه گانودرما، اما هیچ منبع علمی تأثیرات سلامتی قهوه گانودرما را اثبات نمی کند و تا به امروز ،هیچ مطالعه ی علمی، اثرات سلامتی قهوه گانودرما را آزمایش نکرده است. با این حال، تحقیقات اولیه نشان می دهد که گانودرما به تنهایی، مزایای سلامتی خاصی را دارد.

    علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن قهوه، به طور کلی، ممکن است اثرات مفیدی داشته باشد به عنوان مثال، گزارشی در سال ۲۰۰۶ در علوم غذایی و تغذیه بیان نمود که مصرف قهوه ممکن است به جلوگیری از چندین بیماری مزمن (از جمله دیابت و بیماری پارکینسون) کمک کند ولی در همین تحقیق نشان داده شد كه مصرف قهوه با افزایش فشار خون بالا (یك عامل اصلی خطر برای بیماری های قلبی) مرتبط است. در حالی که گفته می شود گانودرما به فشار خون بالا و بیماری های قلبی کمک می کند (منبع: verywellhealth).

    گفته می شود بهترین حالتی که قارچ گانودرما بیشترین خواص خود را آزاد می کند با قهوه است. برای درست کردن قهوه گانودرما می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

    ۱-یک قاشق چای خوری از پودر قارچ گانودرما و ۳۲ اونس آب در یک ظرف بریزید و اجازه دهید تا بجوشد.

    ۲- دما را کم کنید تا به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه جوشیده شود.

    ۳- به اندازه ۵-۱۰ قاشق غذاخوری دانه های قهوه را اضافه کنید و در فرنچ پرس (وسیله ای که جهت ساخت قهوه فرانسوی استفاده می شود). سپس مخلوط آب و پودر قارچ را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت ۴ دقیقه در مایع بماند.

    ۴- سپس مخلوط را به ظرف بازگردانید و دمای متوسطی به آن بدهید. می توانید یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یا برخی از کره ها و یا در بهترین حالت خامه و یا شیر بادام هم به صورت اختیاری به مخلوط اضافه کنید.

    ۵- با استفاده از یک مخلوط کن مواد را با هم مخلوط کنید؛ قهوه گانودرما آماده است.خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

     

    درست است که قارچ گانودرما و فرآورده‌های  آن به طور کلی امن و غیرسمی ارزیابی می‌شوند و اینکه گانودرما برای درمان دامنه‌ی گسترده‌ای از بیماری‌ها اثبات شده است و مقالات علمی بسیاری در جهان در ۲۰ سال گذشته در این باره ارائه شده است، اما این به این معنی نیست که آن را به شکلی نادرست یا در حجم غیرمعقول استفاده کنید، پس پیش از مصرف توصیه می‌شود حتما موارد زیر را بررسی کنید زیرا ممکن است عوارض جانبی وجود داشته باشد:

     

     

     

    اگرچه ممکن است از طعم قهوه گانودرما لذت ببرید، اما عجله نکنید. تحقیقات زیادی وجود دارد که هنوز هم باید در مورد قهوه گانودرما انجام شود و تأثیرات آن در آزمایشات بالینی در مقیاس بزرگ بررسی شود.

    اگر هنوز هم قصد تهیه قهوه گانودرما را به عنوان یک قسمت منظم از رژیم غذایی خود دارید ، حتماً ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.

  • مدل جديد دستبند طلا
  • تمامی نکات گفته شده، به این معنی نیست که گانودرما برای هر بیماری، درمان است زیرا نظر پزشک درباره مصرف آن بسیار مهم است، پس پیشنهاد می کنیم قبل از مصرف پودر و یا قارچ خشک گانودرما حتماً با پزشک مشورت کنید و سپس اقدام به مصرف این محصولات کنید.

    اگر تمایل دارید قارچ گانودرما را پرورش دهید و یا با نحوه کشت و پرورش آن آشنا شوید بر لینک های زیر کلیک کنید:

     

     

    کتاب آموزشی کشت و پرورش گانودرما 

    فیلم آموزشی رایگان کشت و پرورش گانودرما

     

    خیلی مطلب خوبی بود دوستان ما خیلی از این قهوه تعریف می کنن همیشه

    لطف دارید

    سلام میخواستم اطلاعاتی در مورد نحوه خرید کمپوست قارچ گانودرما کسب کنم و اینکه قیمت آن در حال حاضر چقدر است؟خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    اقا محمد عزیز سلام قرار است ان شالله به زودی یک دوره کامل از صفر تا صد پرورش قارچ گانودرما از تولید کمپوست تا تولید و برداشت قارچ به صورت تئوری و عملی در سایت قرارداده شود ات دوستان عزی باگذراندن این دوره به طور کامل با پرورش این قارچ اشنا شده و برای خودشان اقدام به تولید ان نمایند.

    سلام. من پدر سرطان معده داره و شیمی درمانی هم نمیشه. شما کدوم مدل از گانودرما رو پیشنهاد میدید؟ هات چاکلت بهشون بدم یا خود قارچ رو جدا تهیه کنم بدم بخورن؟

    برای مشکلات معده فقط لاته خوبه روزی یک ساشه صبح ناشتا میل کنه و اثر بهبودی از ۶ ماه به بعد ظاهر میشه اگر زخم معده و عفونت داره نیم ساعت بعد از صبحانه با معده پر مصرف کنید اصلا آب معدنی مصرف نکنند و فقط آب تصفیه شده مصرف کنند نوشیدن دمنوش بابونه نیم ساعت قبل از خواب خوبه و به جای روغن نباتی از روغن زیتون یا کنجد استفاده کنند

    قبل از خوردن این دعا رو بخونه بسم الله الرحمن الرحیم خداوندا من شما شفا دهنده تمام بیماریها میدانم پس بحق اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم اثر بهبودی این دارو را زودتر در بدنم آشکار کن و لباس بیماری و گناه را از من برکن و لباس سلامتی و پاکی را بر من بپوشان نمازهاشون رو اول وقت بخونن و بعد از هر نمازی ۷۰ بار استغفار کنند

    ان شاالله پدرتان زودتر سلامتیشون رو به دست بیاورد و التماس دعا

    سلام بسیار عالی بود. تبریک میگم بهتون خیلی کامل و جامع نوشتید. موفق باشید

    ممنون از لطف شما جناب گرشاسبی

    سلام من حدود شش سال است به بیماری برص مبتلا شدم وحدود ۷۰ درصد بدنم سفید شده برای درمان برص در حد من تجویز میشود ومیتواند پوست را به حالت قبل برگرداند؟

    لطفا تماس بگیرید

    سلام. تو یه تعداد از پیج‌های اینستاگرامی تبلیغات وسیعی در مورد تاثیر قهوه گانودرما تو درمان ویتیلیگو و پسوریازیس میکنن. ایا ادعای اونا مبنای علمی و یا عملی داره یا فقط هدف فروش محصول هست؟؟ در کل تا حالا اثر اثبات شده‌ای تو درمان ویتیلرگو داشته؟؟؟

    دوست عزیز سلام اثرات بالینی ان قابل اثبات است و مورد تایید قرار گرفته است.

    خوب ۲نفر رو معرفی کننین که قبل وبعد درمان عکس داشته باشه درمان چی وکشک چی فقط هدف فروش محصول باتبلیغات قوی همین

    دوست گرامی جناب پروفسور عزیز دوست داشتیم کمی بیشتر دقت می کردید که ما نه تولید کننده قهوه هستیم و نه فروشنده قهوه که بخاهیم با این مقالات فروش را بالا ببریم بلکع تیم ما یک تیم اموزشی است که در زمینه تولید خود قارچ گانودرما آموزش می دهیم. ولی پیشنهاد می کنم در کانال های تلگرامی ویدئو های افرادی را که با مصرف این قهوه ها رو به بهبودی هستند و یا بهبود کامل پیدا کرده اند ببینید و بازم قضاوت کنید

    نمیدونم پروفسری یا ی شخص عادی. اما این بدون با این قارچی که ایران تونسته هم کشت کنه و هم فراوری کنه. بهت قول میدم ۲ سال دیگه داروخونه ای وجود نداره. چون من به چشم خودم دیدم که چطور درمان قطعی میکنه. بهت پیشنهاد میدم استفاده کنی. تا به راز این محصول پی ببری

    سلام آیا این قارچ برای بیماران دیابتی که دارو مصرف میکنند نفر است؟

    میشه کمک کنید؟خانمی ۷۱ساله دچار ارتروز شدید زانو و سابقه پرفشاری خون هستند و هرروز هم یه قرص فشار میخورن.ایا خوردن قهوه ها بهبود میده وضعیتشون رو؟لطفا اگر متخصصی رو اطرافتون میشناسید ازش بپرسید چون من به کسی دسترسی ندارم.متشکرم

    خواهر عزیز برای اطلاعات بیشتر بنده کارشناس و مشاور در تشخیص بیماریهایی هستم که با ۴ محصول شرکت dr.biz قهوه و گانودرما درمان میشه باید اول به یک سری سوالات و اطلاعات از شما بگیرم تا بتونم شما را درست راهنمایی کنم

    میشه کمکم کنید؟خانمی ۷۱ساله دچار ارتروز شدید زانو و سابقه پرفشاری خون هستند و هرروز هم یه قرص فشار میخورن.ایا خوردن قهوه ها بهبود میده وضعیتشون رو؟لطفا اگر متخصصی رو اطرافتون میشناسید ازش بپرسید چون من به کسی دسترسی ندارم.متشکرم

    سلام وقت بخیر. ایشون چون فشار خون دارن باید از نوع قهوه موکا گانودرما استفاده کنن و بی هیچ شکی خدمتتون عرض میکنم که مشکل مفاصلشون تا حد بسیار زیادی رفع میشه. حتما این محصول رو تهیه کنن و روزی یک ساشه بنوشن. نوشیدن روزی هفت لیوان آب در این دوران الزامیه.

    اصلا نمیتونه قهوه موکا استفاده کنند اینکه گفتم اطلاعات شاید مشکلات دیگری هم شاید داشته باشند وگرنه فقط برای آرتروز هات چکلت یا سوپریم میتونند استفاده کنند

    سلام ، خوشحالم انسانهای خوب در دنیای ما زیادن. منم تمایل دارم تولید قارچ گانودرمارو در فاز خانگی شروع کنم. تا ببینیم پروژه چطور پیش خواهد رفت. البته شدیدا به کمک و کسب اطلاعات دقیق و تهیه کردن بذر استریل نیازمندم. با تشکر تاپدوق. مازندران، ساری.

    جناب تاپدوق عزیز سلام لطف شما مستدام پرورش قارچ گانودرما کار راحتی است البته اگر اصولش را یاد بگیرید شما در وهله اول پیشنهاد می کنم کمپوست آماده را بخرید و فقط کار پرورش را انجام بدهید چون پرورش قارچ گانودرما نیازی به تجهیزات خاصی ندارد و در مرحله بعد به فکر تولید کمپوست باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    مقاله خوبی بود. سپاس

    سلام انشالله که همیشه موفق و پایدار باشیدبنده قند ناشتام ۱۱۳ هست به نظرتون روی قند هم تاثیر داره.برای افراد دیابتی چی؟

    سلام بله روی قند تاثیر داره برای اطلاعات بیشتر باید مشاوره بگیرید.

    سلام من دچار لک بارداری شدم انواع درمان ها رو انجام دادم ولی لک صورتم برگشته میخوام ببینم من هم میتونم از قهوه گانودرمااستفاده کنم ؟ولطفا اگر تهران پزشکی هست که میشه مشورت بگیریم رو معرفی کنید .باتشکر

    سرکار خانم قدمیالی با سلام برای مشاوره رایگان می توانید از یکی از کاربران سایت که در این باره اطلاعات دارند و نتایج خوبی گرفتند تماس بگیرید. سرکارخانم حیدری ۰۹۰۱۶۶۰۲۸۴۴ تماس بگیرید.

    سلام با اینکه ایران در حد صادرات تولید میکنه نمیدونم چرا اطلاعات زیادی در مورد تولید و عرضه به بازار تو نت پیدا نکردم// که در صورت تولید جایی ازمون بخرن…چه جوری باید فروخت…فقط دیوار و شیپور یعنی مثلا

    سلام.بعد از پنج روز از مصرف قهوه موکا گانودرما دچار کهیر شدم و قارچ رو تهیه کردم و میزان پنج گرم از قارچ رو بصورت دمنوش خوردم اینبار کهیرم بیشتر شد با توجه به سطر آخر توضیحات شما بنده نسبت به این قارچ حساسیت دارم ؟آیا مصرف این قارچ را باید کنار بگذارم؟لطفا راهنمایی بفرمایید.

    دوست عزیز باید از افرادی که در این زمینه متخصص هستند مشورت بگیرید ولیکن یک موضوع اینکه وقتی بدن در حال سم زدایی است چون این سم از بافت ها وارد خون می شود تا ازخون دفع گردد برای همین ممکن است برای مدتی عوامل بیماری تشدید شود که به نظر می رسد وضعیت بدن بدتر شده است در حالیکه اینطور نیست وباید فرصت بدید تا سم زدایی کامل شود و این دوره می تواند بین ۵ تا ۳۰ روز طول بکشد در عین حال پیشنهاد می کنیم که این قارچ را برای اطمینان بیشتر می توانید در منزل خودتان تولید کنید که از سلامت قارچ مطمون باشید و باز یا فرد متخصص مشورت کنید و البته لازم است میزان مصرف را از کم شروع کنید مثلا میزان مصرف را در ۵ روز اول ۲ گرم ۵ روز دوم ۳ گرم و ۵ روز سوم ۳ گرم ….ادامه دهید و حداکثر از ۵ گرم در روز بیشتر مصرف نکنید . قایل اموزشی پرورش قارچ گانودرما در منزل را ببینید. از لینک زیرپرورش قارچ گانودرما در منزل

    حتما قبل از مصرف کردن با پزشک و مشاوری که در این زمینه تخصص داره صحبت کنید در تشخیص یک بیماری که برای شما مهمه امکان داره شما بیماریهای آشکار و پنهان دیگری داشته باشید و هر ۴ محصول قهوه و گانودرما برای همه بیماریها خوب نیست و اثر سو داره مثلا افرادی که فشار خون دارند اصلا نمیتونند از سوپریم استفاده کنند باعث سرگیجه میشه ، ( مادر بنده هم آسم داره و هم میگرن عصبی داره اما نمیشه هر دوی این بیماریها را با یک دارو درمان کرد باید اول بیماری که خفیفتر ( میگرن ) رو درمان کرد بعد سراغ بیماری وخیمتر ( آسم ) رفت

    سلام،مادر من دیابت داره ولی نه درحد انسولبن و همچنین تیروئید داره که دکتر گفته نه کم کاره نه پرکار.ندول چرک و خون هستش.چه نوع گانودرما باید مصرف کنه؟

    اگر کسی قهوه گانودرما میخواست یا نیاز به اطلاعات بیشتری داشت میتونه به ایدی تلگرا.م بنده به آدرس

    پیام دهید

    سلام من کبد چرب و فشارخون بالا دارم کدام محصول را و چگونه مصرف کنم؟

    پیشنهاد ما استفاده از خود قارچ گانودرما و نوع پرورشی آن است و نه نوع خودرو و جنگلی چون می توانید با اطمینان مصرف کنید. شما می توانید در منزل هم خودتان آن را پرورش دهید پیشنهاد می کنم ویدئوی آموزشی زیر را ببینید.پرورش قارچ گانودرما در منزل

    سلام فرق قهوه سوپریم ساده با جینیسنگ دارش چیه؟

    درود بر شما سوپریم نوع ساده نداره سوپریم فقط با جنسیگ تولید میشه

    سلام.وقتتون بخیر ممنون از ارائه اطلاعات مفیدتون… خانمی ۲۴ساله که مبتلا به زگیل تناسلی هست ونیاز به تقویت سیستم ایمنی داره باید از کدوم یک ازانواع این قهوه استفاده کنه؟؟واینکه این تبلیغات گسترده ای که توی اینستاگرام میشه حقیقت داره و اینکه چطور میشه اعتمادکرد و سفارش داد و ایاممکنه جنس تقلبی ب دستمون برسه ؟؟؟خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید و اگر جایی مطمعن میشناسید بگید تاازاونجا سفارش بدم.. باتشکر

    درود بر شما بله با توجه خاصیت آداپتوژنی گانودرما که در واقع به واصطه ژرمانیوم ارگانیم و گانودریک اسید میاد تعادل سازی میکنه و سایر مولفه های فعال خودش زگیل تناسلی رو بهه صورت ریشه ایی از بین میبره. در تمامی کیلینیکها در بهترین حالت اقدام به فریز کردن میکنند که خب این سطحی هست چون ویروسش پابرجاست اما گانودرما ریشه ایی مشکل رو حل میکنه. اطلاعات بیشتری خواستید در خدمتتون هستم البته با کسب اجازه از استاد الماسی گرامی

    سلام جناب آقای مهرداد لطفا نحوه ارتباط با شما به چه صورتی میباشد سوالم در خصوص درمان زگیل تناسلی توسط گانودرما میباشد. ممنون خواهم شد که با ایمیل بنده در ارتباط باشید تا بتونم از نظرات شما استفاده نمایم

    کبد من چرب گرید۱ آیا با مصرف این گیاه درس میشه ممنون.

    درود بر شما بله کار گانودرما تنظیم انزیمهای کبدی و پاکسازی بدن و کبد و کلیه از سموم انباشته و کبد چرب هست

    با سلام.من ۳۷ سالمه و قند من ۳ ماه پیش که آزمایش دادم ۲۲۰ بود.داروی شیمیایی استفاده نمیکنم و فقط داروی گیاهی مصرف میکنم.میخواستم بدونم این قارچ واقعا قند رو کاهش میده؟ و قیمت و نحوه خریدش چطوره؟ممنون

    سلام دوست من منم شرایط شما رو دارم اگه نتیجه مطلوبی از دارویی خاص گرفتید به منم کمک کنید

    سلام من در حال حاضر از قهوه فوری سوپریم از محصولات دکتر بیز استفاده میکنم البته صبح ناشتامن وهمسرم استفاده میکنیم طعمش عالیه همسرم کبد چرب دارن وبدنش قارچ پوستی زده وداره قارچ پوستی کم میشه ومشکل ناباروری هم دارن میخواستم بدونم که چه مدت باید استفاده کنیم تا نتیجه بگیریم ممنونم

    درود برشما برای کبد چرب حداقل ۶ ماه ولی چون مشکل ناباروری هم فرمودید تا ۱ سال هم مصرف بفرمایید البته در مورد ناباروری باید بگم به بهبودش کمک میکنه

    سلام ..مادر من چند ساله ب بیماری برص دچار هستن و الان بالای ۸۰٪ بدنشونو لک گرفته…این قارچ برای ایشونم موثره واقعا؟ و اگه‌هست ، لطفا بگین ب چ شکلی استفاده کنن بهتره؟ ممنون میشم

    معمولا به صورت جوشانده بهتر از مصرف این قارج نتیجه خواهید گرفت برای اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

    سلام میخواستم بپرسم به نظرتون برای من کدوم قهوه (سوپریم یا موکا)مناسبه من درگیر عوارض یائسگی هستم مشکل نفخ و یبوست مزمن دارم پوکی استخوان و خودایمنی تیرویید (هاشیموتو) دارم پوست صورتم لکه های مقاوم داره کمی مشکل اضافه وزن دارم و استرس و فراموشی های کوچولو و عصبی هم هستم ممنون میشم راهنماییم کنین کدوم نوع قهوه رو استفاده کنم

    سلام برای خواهرم که ویتیلیگو دارن می خواستم بدونم تا چه مدت باید استفاده کنن و روزانه چقدر باید استفاده بشه؟ لطفا عوارض اولیه را بفرمائید. در ضمن ایشون یک بچه یکسال و نه ماهه دارن که هنوز شیر مادر را تغذیه می کنن و هنگام زایمان پتاسیم دفع می کردن و فشار بالا داشتن و از بعد از زایمان دچار کهیر شدن و در فواصل نامنظم بدنشون ورم میکنه که دکترا گفتن عوارض کهیر هست.

    سرکار خانم ریحانی اجازه بدید در مورد بیماری های پسوریازیس و وتیلیگو توضیج بیشتری بدهیم.

    کهیر، واکنش آلرژیک به شکل ورم، دانه های گرد سرخ رنگ بر روی پوست است که با خارش شدید همراه می باشد. کهیر ناراحتی پوستی بسیار شایعی است که در حدود ۲۰ درصد از افراد در دوره ای از زندگی خود به آن دچار می شوند. این بیماری پوستی زمانی ایجاد می شود که عاملی باعث فعال شدن ماست سل ها که یکی از انواع سلول های ایمنی پوست هستند، شود. سپس این سلول ها مواد شیمیایی طبیعی آزاد می کنند. انواع کهیر شامل موارد زیر هستند: ۱٫ کهیر حاد ۲٫ کهیر مزمن ۳٫ کهیر فیزیکی که در اثر برخی تحریکات فیزیکی مانند گرما، سرما یا نور خورشید ایجاد می شود.

    در حالی که همه انواع کهیر، ظاهر یکسانی دارند، این ضایعات پوستی اغلب در پاسخ به محرک های متفاوت ایجاد می شوند. برای پیشگیری، باید عواملی که موجب بروز این ضایعات در شما می شوند، را شناسایی کنید.

    • بيماري ويتيليگو علت وجود بيماري ويتيليگو بيشتر تحت تاثير ٣ عامله كه اين سه عامل ٣ ضلع يك مثلث هستند. ١- استرس ٢- كبد ٣- سيستم ايمني البته از آفتاب و گرما و ضربه خوردن به پوست هم بايد دوري شود اما ويتيليگو يا كلا بگيم خانواده پسوريازيس يك بيماري خود ايمني هست. يعني سيستم ايمني برعليه سلول ها حمله ميكنه .يعني هرچه قدر هم كه كبد را سلامت نگه داري تا سيستم ايمني اصلاح نشه و نتوني از استرس دوري كني هيچوقت تاثير ندارد. البته به ياد داشته باشيد تا استرس را از بين نرود درمان بي فايده است چون استرس سيستم ايمني و كبد را تحت الشعاع قرار ميدهد و كاركردشون را مختل ميكند

    مصرف قارچ گانودرما سیستم ایمنی بده را تقویت نموده و به درمان این این بیماری کمک شایانی می کند شاهد این درمان افرادی هستند که با مصرف این قارچ درمان شده اند

    به زودی مقاله ای در این زمینه منتشر می شود پیشنهاد یکی از کاربران سایت که انواع روش های مصرف را تجربه کرده و بهترین نتیجه را از این روش گرفته اند به شرح زیر است : که شما هر روز مقدار کمی از این قارچ ( یک قاشق چای خوری پودر قارچ را) در یک ظرف پیرکس حدود بیست دقیقه حوشانده و بعد از آن همرا با قهوه فوری یا بدون قهوه (کمی مزه تلخ دارد) مصرف کنید. با پزشک خود نیز در این زمینه مشورت کنید

    پیروز سلامت باشید

    من به این دارو نیاز دارم ولی ایران نیستم چطور میتونم بخرم

    سلام ،وقتتون‌بخیر ، ببخشید من سوالم اینه ، سی دو سالمه کلیه هام سنگ‌ساز هستند و الانم حدود یک ماه هست که رفلکس معده و التهاب مری دارم که البته خدا رو شکر رو به بهبودم ، استرس و‌تنش هم که‌همیشه باهامه ، میخواستم بدونم چه نوع قهوه ای از گانادورما برام خوبه ؟؟؟؟؟

    شما می توانید با مشورت پزشک خودتان قارچ را به صورت دمنوش مستقیما مصرف کنید که تاثیر بهتری دارید.

    سلام من فشار خون دومم بالاست ، قهوه گانودرما موكا استفاده ميكنم، ايا كافيينش اين رو تشديد نميكنه؟

    سلام من روماتیسم ودرد زانو دارم والان چهل روزه قهوه موکا مصرف میکنم احساس میکنم درد هام بیشترشده نمیدونم مصرفش روقطع کنم یانه خیلی استرس دارم

    سلام من روماتیسم ودرد زانو دارم الان چهل روزه قهوه گانودرما موکا مصرف میکنم دردام بیسترشده خیلی استرس گرفتم همش میگم نکنه بیماریم تشدید شده هنوزبه روماتولوژی مراجعه نکردم گفتم اول اینو مصرف کنم بلکه خوب بشم ولی تا الان بهترنشدم ودردم هم بیشترشده به نظرتون قطعش کنم شاید بهم نساخته

    با سلام مادر من مشکل فشار خون و چربی و دیابت و آرتروز دارن و برای هر کدام دارو مصرف می کننن ، کدوم مدل از قهوه براشون موثرتر هست و اینکه آیا بطور مدام باید استفاده کنن؟

    پیشنهاد ما مصرف خود قارچ گانودرما است تا قهوه و برای نحوه مصرف این مقاله را بخوانید

    نحوه مصرف قارچ گانودرما

    سلام جناب اقای مهندس الماسی من ۵۱ سال دارم و حدود ۳۰ سال هست که سرددرد میگرنی دارم ایا برای من مفید هست ؟ لطفا پاسخ مرا به ایمیل من جواب دهید ممنون میشوم

    جناب اقای مجتهد زاده سلام

    در این مورد نقالات علمی زیادی منتشر شده است ولیکن شما باید با پزشک مشورت کنید و ترجیحا هم خود قارچ را به صورت دمونش توصیه می شود تا قهوه در مرود نحوه مصرف مقاله یزر را مطالعه نمایید.نحوه مصرف قارچ گانودرما

    سلام جناب مهندس الماسي من ۴۹سالمه وحدود۲۰سال كم كاري تيروييددارم ولوتيروكسين ميخورم چندسالي هست كه دچارارتروزشديد مفصل وتنگي كانال نخاعي وپوكي استخوان شدم قارچ گانودرما راتهيه كردم وبه قطعات كوچك برش دادم لطفا بنده راراهنمايي بفرماييدنحوه مصرف اين قارچ باتوجه به بيماري كه دارم چگونه باشه واينكه ايا كم كاري تيروييد درمان كامل ميشه وتاچه مدت ازاين قارچ براي درمان استفاده كنم ايابالوتيروكسين مصرفش ضرر نداره و اينكه خود قارچ رو به صورت خالص مصرف كنم بهتره يا با قهوه؟ ممنون ميشم بنده راراهنمايي بفرماييد

    سرکار خانم پروین عزیز شما باید با پزشک خود مشورت کنید ولی یک توصیه کلی اینکه شما بهتر است خود قارچ را به صورت دمنوش مصرف کنید در صورتیکه از قارچ تهیه شده مطمئن هستید می توانید روزانه دو گرم ان را در آبجوش و در یک قوری به مدت حداقل نیم ساعت بجوشانید تا مواد موثره این قارچ در آب ازاد شوند چون این قارچ دارای یک پوسته کیتینی است که با حرارت دیدن در اب به مدت طولانی حل می شود و مواد موثره آزاد می شوند و بعد به صورت دمنوش یا به همراه شیرین کننده ها طبیعی مثل عسل مصرف کنید چون مزه آن کمی تلخ است . با این وجود با پزشک خود مشورت کنید موفق باشید

    خيلي ممنون بابت پاسخگوييتون. ببخشيد از كجا بفهميم قارچ واقعا مرغوبه؟ و اگه بخوايم از طريق شما تهيه كنيم قارچ ها كيلويي چنده؟ ويدويي كه تو كانال راجب پروش قارچ گذاشتيد رو ديدم خيلي عالي بود فقط اون كمپوست و بذرش رو ازكجا بايد تهيه كنيم؟ ما چون شهرستانيم مقدور نيست كلاس هاي شما رو شركت كنيم سپاس از سايت خوبتون

    خيلي ممنونم بابت پاسخگوييتون. ببخشيد از كجا بفهميم قارچ واقعا مرغوبه؟ و اگه بخوايم از طريق شما تهيه كنيم قارچ ها كيلويي چنده؟ ويدويي كه تو كانال راجب پروش قارچ گذاشتيد رو ديدم خيلي عالي بود فقط اون كمپوست و بذرش رو ازكجا بايد تهيه كنيم؟ ما چون شهرستانيم مقدور نيست كلاس هاي شما رو شركت كنيم سپاس از سايت خوبتون

    سرکار خانم پرورین کمپوست را واحد هایی که تولید بذر قارچ را انجام می دهند می توانید تیه کنید قیمت کمپوست در حال حاضر هر کیلو ۲ هزار تومان است. ما بنا نداریم تبلیغ شرکت خاصی را انجام دهیم ولی شما می توانید از دانشگاه فردوسی مشهد سفارش کمپوست را بدهید. دقیقا به خاطر اینکه دوستان و کاربران عزیز سایت دیتا قارچ بحث کلاس حضوری مشکل داشتند این دوره آموزشی ا به صورت انلاین روی سایت قرارر گرفته و نیازی نیست که مسافت زیادی را برای آموزش طی کنید بلکه کافی است از طریق سایت این آموزش را بهرید و حتی منتظر ارسال پستی نمی شوید بلافاصله بعد از خرید می توانید ۴ ساعت آموزش را دانلود کنید و اگر بهر دلیل پاک شد هر چند بار که لازم بود می توانید آن را دانلود کنید و ضمن آموزش کار تولید قارچ را شروع کنید.

    ما تیم آموزشی هستیم و محصولی برای فروش عرضه نمی کنیم شما می توانید با شماره ۰۹۰۲۹۱۱۴۳۱۵ آقای چناری تماس بگیرید.

    سلام من زگیل تناسلی دارم از چ نوع قهوه گانودرمایی باید استفاده کنم؟

    سلام اقای مهندس من دیابت نوع۲ دارم ولی خیلس ریاد نیست میخوام ازاین قارچ استفاده کنم البته فکر نمیکنم بتونم خود پودر قارچ را بخورم ولی قهوه راچرا شما کدام نوع را پیشنهاد میکنید وایا تاثیری برای من داره

    سرکارخانم خسروی سلام به نظر من می توانید خود قارچ را هم به عنوان دمنوش مصرف کنید با این وجود با یک پزشک مشورت کنید.

    سلام وزن من ۱۱۰ کیلو گرم هست وآیا برای کاهش وزن میتونه کمک کنه ؟اگر جواب مثبته چه نوعی تا چه مدت باید مصرف بشه وبهترین زمان مصرف در طول روز چه زمانی هست ؟ با تشکر

    سلام وزن من حدود ۱۱۰ کیلو گرم هست آیا برای کاهش وزن موثر هست ؟اگر جواب مثبته چه نوعی وچه مدت باید مصرف بشه ؟ وبهتر زمان برای مصرف قهوه گائودرما چه زمانی از طول روزه؟

    سلام خسته نباشید ،میخواستم بدونم قهوه گانودرما برای درمان کلی طبخال هم خوبه ،ضمن اینکه کبد چرب خفیف هم دارم و بخاطر کیست ساز بودن سینه ها دکتر گفته کافئین مصرف نکنم ،شما کدوم قهوه رو توصیه میکنید؟؟

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم قیمت تهیه ی قارچش چقدره؟ واینکه من الآن حدود دوماهه بیخودی بدنم کهیر میزنه وقتی قرص میخورم خوب میشه اما باز میزنه وهر روز تکرار میشه ..آیا این محصول برای کهیر هم خوبه؟ وکلا قهوش رومصرف کنم بهتره یاقارچشو؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    دوست عزیز قیمت این قارچ در حال حاضر از ۵۰۰ و۶۰۰ هزارتومن در هر کیلو متغیر است و قارچ گانودر ما در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است و باعث می شود که سیستم ایمنی بدن در این زمینه فعال تر شده و خود به حل مشکلات اقدام نماید. پیشنهاد می کنم این ویدئو را ببینید از لینک زیرقارچ گانودرما

    سلام.ببخشید من مشکل تخمدان پلی کیستیک دارم و صورتم خیلی جوش میزنه و لکه هاش تا مدت زیادی میمونه .از کدوم محصول باید استفاده کنم؟

    با عرض سلام من مدتي هستش كه دچار فشار خون شدم دارو استفاده ميكنم از افسردگي و تپش قلب هم رنج ميبرم ميخواستم بدونم ميتونم از اين محصولات استفاده كنم و به چه صورت

    سلام ایاواقعاگانودرمابرای درمان پیسی موثره؟کسی تابحال تاثیرش رودیده؟دراینصورت خودقارچ گانودرمایاقهوه کدومش تاثیره داره و ب چ صورت؟برادرمن لکه هاروی صورتش ظاهرشده لطفاراهنمایی کنید تشکر

    سلام سرکار خانم محمدی عزیز

    بیماری های پوستی مثل پیسی یا میتیلیگو و پساریوریس از جمله بیماری های خود ایمنی سیستم بدن ما هستند که سیستم ایمنی به سلول های پوستی حمله می کند و قارچ گانودرما با تقویت سیستم ایمنی به حل مشکل این بیماری در ما کمک می کند و پیشنهاد می کنم که خود قارچ را طبق دستورالعمل مقاله نحوه مصرف قارچ گانتودرما مصرف کنید. سلامت باشید.

    سلام سرکار خانم فاطمه برای مشکل ارتروز پدر خودم کافه سوپریم رو واسش خریدم و به مدت سه ماه استفاده کرد و تاثیر فوق العاده ای رو به همراه داشت

    تشکراقای الماسی ک ب سوالم جواب دادین.مصرف قارچ گانوردمابایدب چ صورت باشه خوردنی یااستعمال؟دقیقابگیدک ب چ صورت وچ مقداربایداستفاده بشه. و این قارچ درالمان هم پیدامیشه؟

    سلام خواهش می کنم بله این قارچ در خارج از ایران هم به صورت فرآوری شده و به صورت قرص و گپسول و هم خود قارچ موجود است ضمن اینکه فکر کنم در سایت آمازون نیز موجود است.

    سلام. من چندتا بیماری با هم دارم که همه هم مربوط به سیستم ایمنی بدنم هست ( برص، بهق، التهاب شبکیه، ضعف پاها، مشکوک به ms)و اونقدر دکتر رفتم که خسته شدم و دیگه نمیرم و در حال حاضر هم دارویی مصرف نمیکنم. الان ۱۰ روزی هست که پودر قارچ گانودرما را گرفتم و با چای یا نسکافه دو بار در روز و نصف قاشق مرباخوری مصرف میکنم احساس میکنم که انرژیم یه کم بیشتر شده. حالا به نظر شما مصرف پودرش برای مشکلات من موثره؟ و اینکه ۲ گرم از پودرش چقدر از قاشق مرباخوری یا غذاخوری هست؟ چون تهیه قهوه اش خیلی گران بود من پودرش را خریدم.لطفا بدون اینکه بگید با پزشک مشورت کنم کمکم کنید. اب از سرم گذشته. خیلی ممنون

    سرکار سارا خانم سلام ضمن ارزوی سلامتی برای شما درمان به وسیله گانودرما یکی از بهترین رو.ش هاست مقاله زیر برا بخوانیدنحوه مصرف قارچ گانودرما

    یک نکته اینکه مواد موثره قارچ گانودرما در پوسته کیتینی محبوس شده اند و برای همین هم باید جوشانده شوند تا این پوسته در آب حل شود تا مواد موثره آزاد شود و برای همین حداقل یک ساعت این قارچ را در آب بجوشانید و بعد مصرف کنید و مصرف جوشانده بهتر از پودر قارچ است. شما می توانید از هفته اول دو گرم و هفته دوم سه گرم و …حداکثر تا ۵ گرم در روز در هفته پنجم به بعد افزایش دهید و بیشتر از ین در روز پیشنهاد نمی شود و به جای عجله و مصرف بالاتر باید با صبر و حوصله زمان بیشتری مصرف کنید و ممکن است به احتمال خیلی کم اوائل کمی هم عوارضی را ببینید و این طبیعی است البته شما مثل اینکه این مورد را نداشته اید . امیدوارم که ما را از نتیجه سلامتی کامل خود با خبر کنید.

    سلام خیلی ممنون از راهنماییتون. من قارچ را به صورت پودر شده گرفتم و روی بسته اش نوشته روزی ۲ تا ۳ گرم همراه قهوه یا هر دمنوش دیگری. به نظر شما اگر با قهوه یا چای بخورم ایا تاثیری دارد؟ و اینکه اگر ۲ گرم از پودر را برای همان روز با اب بجوشانم و بخورم ایا میتواند مفید باشد؟ در ضمن من هم این ۱۰ روزی که قارچ را مصرف میکنم احساس افت فشار خون دارم اما با خوردن گرمیجات و نبات بهتر میشوم.خیلی ممنون که اینقدر دقیق و با حوصله پاسخ سوالات ما را میدهید. خدا به شما خیر و برکت دهد

    سلام علت اینکه پیشنهاد می شود باقهوه مصرف شود به علت کمی مزه تلخ آن است و علت تلخی ترکیبات مفید آلکالویید هاست. بله جوشانده برای هر روز بهتر است تازه باشد. مصرف با نبات منعی ندارد فقط دوز مصرف را تا دو هفته بالا نبرید. موفق باشید

    سلام پس بنظرشما برای درمان پیسی خودقارچ گانودرمابهترازپود ان میباشد؟ برای اینک اطلاعات دقیق تری دراین زمینه داشته باشم ازکجابایدپیگیری کنم راهنمایی کنید ممنون میشم من قم هستم

    بله خیلی خوب جواب داده مقاله نحوه مصرف را در سایت دیتاقارچ مطالعه کنید.

    سلام مادرمن حدود۱ساله که میگرن شدیدداره طوریه که اگرتواتاق حرف بزنیم عصبی میشه میگه فقط سکوت کنیدکه سرم دردمیکنه خیلی ومشکل گوارشی هم داره غذا رو درست هضم نمیکنه یبوست داره واقعااین قارچ گانودرما مشکل مادرم برطرف میکنه سردردش خوب میشه

    با سلام میخوام یه گلخانه پرورش قارچ گانودرما بزنم ,اطلاعاتی در این زمینه ندارم لطفا راهنمایی بفرمائید

    سلام علیکم ببخشید مادرم در ریه ضایعه ای دارد که بیشتر گفته شده سرطانی است لطفا بفرمایید کدام نوع قارچ را باید محیا کنم ضمنا در خصوص تاثیر گذاری آلزایمر هم نوع مورد نظر را لطف کنید بیان کنید اگر هم نیازه بیشتر راهنمایی شوم شماره بفرمایید بسیار سپاسگذارم ممنون از وقتی که میگذارید

    دوست عزیز ضمن ارزوی سلامتی برای مادر عزیزتان پیشنهاد می کنم از قارچ گانودرما پرورشی مصرف کنید در مورد نحوه مصرف این مقاله را بخوانید و با پزشک خود حتما مشورت کنید.نحوه مصرف قارچ گانودرما برای درمان بیماری ها

    سلام من مشکل معده دارم لاته گانودرما رو در چه زمانی مصرف کنم بهتره؟خودم حس میکنم اگه ناشتا نباشم بهتره ولی مشاور گفته ناشتا مشرف کنم.

    این قارچ برای کسانی که مشکل زخم معده دارند خطرناکه ممکنه موجب مرگ بشه …همین طوری فامیل ما را کشت …خواهشا مراقب باشید

    سلام خسته نباشید وقت بخیر ببخشید بنده نزدیک۴سالی میشه بیماری پوستی برص یاهمون ویتلیگو گرفتم روی پلک چشم چپم اندازه یه بندناخون سفید شده حتی پشت باسنم بنظرتو چندماه قهوه گاندورما مصرف کنم تا سفیدی از بدنم بره؟

    سلام دختر۹ساله منم همین بیماری رو داره ولی من فک نکنم بااین چیزا خوب بشه اگه نتیجه گرفتید لطفا به منم خبر بدید.

    سلام خسته نباشید من نتیجه گرفتم و بسیار عالی بود

    باسلام، من چند سالی هست که دچار فتق دیسک کمر شدم، الان با ورزش، خیلی بهتر شدم ولی بازهم درد دارم، اسیدمعده خیلی زیاد وبه خاطر کم تحرکی، ۶کیلو اضافه وزن پیدا کردم که با ورزش از بین نرفته،توده در سینه،و سالهاست که کمبود آهن شدید دارم، کدوم نوع از گانودرما را شما پیشنهاد میکنید؟

    سرکار خانم سمیه پیشنهاد می کنم خود قارچ گانودرما را مصرف کنید البته نظر پزشک خود را هم در این زمینه جویا شوید و برای اطلاع از نحوه مصرف این مقاله را بخوانید.روش مصرف قارچ گانودرما در درمان بیماری ها

    بابا عرض سلام خدمت خواهر سمیه .اگرتوده ای در ناحیه سینه دارید حتما باید تحت عمل جراحی قرار بگیرید و به امید بهبودی با داروی خوراکی نباشید.حتما ،تاکید میکنم در اسرع وقت با یک جراح حاذق مشورت کنید

    سلام، وقت بخیر من تازگیا متوجه شدم که زگیل تناسلی دارم، بعدمطالعات در این مورد متوجه شدم که عامل این بیماری وجود ویروس hpv هستش که علم پزشکی هنوز راه درمانی برای اون پیدا نکرده جز فریز کردن و جراحی و …. که برای از بین بردن زگیل هستش ولی خود ویروس در بدن جا میومنه، میخاستم بدونم قارچ گانودرما توان ازبین بردن این ویروس رو داره؟ اگه داره از کجا میتون تهیه کنم (چون این بیماری واگیرداره بایستی از بین بره چون موجب سرایت به شریک جنسی میشود) ممنون از وقتی که میذارین برای پاسخ گویی

    بله میتونه کمکتون کنه همکارای من نتیجه گرفتن

    با طب سنتی حکیم خیراندیش یا تبریزیان درمان میشید

    سلام من زگیل دارم آیا قرض شو بخورم یا قهوه گانودرما آیا موثر هست؟؟از کجا باید تهیه کنم

    دوست عزیز فقط مراجعه کن ب پزشک با قهوه این چیزا خوب نمیشه

    قهوه خالی که نیست قارچ گانودرما توشه

    سلام من بیماری اسکل ودرمی دارم که نقص سیستم ایمنی بدنه، آیا گانو درما عملکرد سیستم ایمنی را تصحیح می کنه یا سیستم ایمنی را تقویت می کنه، این دو متفاوتند بیماری من به این صورت است که سیستم ایمنی صحیح عمل نمیکند و به خود بافت های بدن حمله می کنه و اونها رو از بین میبره اگر باعث عملکرد درست سیستم ایمنی بشه خوبه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    سلام تقویت میکنه ینی حملات شما رو کمتر میکنه اما تصحیح نمیکنه

    طب اسلامی مثل آب خوردن اسکلرو درمی رو درمان میکنه…. بشرطی که به نماینده های رسمی طب اسلامی در هر شهر و استانی مراجعه کنید… تاکید میکنم فقط به نمایندگان رسمی طب اسلامب مراجعه کنید… و نه به هر کسی که ادعای طب اسلامی داشته باشه…. نمایندگان رسمی همه شهرها از طرف دفتر رسمی استاد تبریزیان در لیستی ارائه شده ….

    سلام. ببخشید این گیاه آیا برای مشکلات لنفاوی،، لنف ادم ورم پا ک ۲۰ سال هست گرفتارش شدم رو درمان میکنه و چگونه، لطفا با دلیل و سند محکم بیان کنید ممنون.

    سلام.این قهوه رو به من برای پسوریازیس تجویز کردن،میگن معجزه میکنه.ایا برای پسوریازیس هم مفیده؟؟کسی برای این بیماری استفاده کرده؟؟

    سلام شما می تونید خود قارچ یا قهوه را مصرف کنید بله هر دو موثر است و علت تاثیر وجود قارچ گانودرماست و می توانید خود قارچ را هم مصرف کنید.

    سلام خسته نباشید .بنده از درمان های مختلف واقعا خسته شدم به بیماری آرتریت پسوریازیس دچار شدم و درد شدید مفصلی دارم جوون هستم و برام مشکله تو این سن توانایی هام رو از دست بدم به طوری که حتی یه کیسه میوه رو توان ندارم بلند کنم خواهش میکنم کمکم کنید آیا گانودرما مفیده برام؟ چکار کنم به چه روشی مصرف کنم

    سلام قهوه گانودرما کدوم نوعش برای سندرم تنبلی تخمدان مؤثره؟

    بسیار عالی هستش

    سلام میخواهم قارچ گانودرما را برای درمان پسواریازیس میخواهم تهیه کنم میتونید لطف کنید یه شماره تماس بفرمایید که بتونم قارچ سفارش بدم

    سلام ما بسته آموزشی پرورش این قارچ را در اختیارتون قرا میدیم. اما می تونید با شماره ۰۹۰۳۱۳۶۷۷۳۰ تماس بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

    سلام خواهر بنده مبتلا به کسیت ۲.۵ سانتی متر در تخمدان راست و کیست سینه هستند . آیا استفاده از قارچ گانودرما مفید است ؟ درزمینه استفاده از این قارچ و نحوه مصرف آن با کدام پزشک باید مشورت کرد و از کجا باید تهیه کرد ؟ با سپاس

    باسلام ممنون بابت سایت پرمحتواتون پدر بنده عمل باز قلب داشتند حدود ده سال پیش.الانم دیابت دارن.و البته مبتلا به نقرس هستند. بنظر شما امکان استفاده دارند؟ و اینکه میفرمایین با پزشک معالج مشورت کنن.آخه خودتونم میدونین پزشکان طب سنتی و گیاهی رو رد میکنن.و فقط داروهای تجویزی خودشونو تاکید به مصرف میکنن. چیکار کنیم.خیلی دوست دارم پدرم انقدر ناراحتی نکشه.ممنون

    با سلام دو تا سوال از حضورتون دارم اگه قارچ رو به صورت پودر شده بخریم و روزی دو گرم مصرف کنیم مشکلی نیست؟ یعنی اینکه اگه پودر شده شو برا مصرف دو ماه بخریم خواصش به مرور از بین نمیره؟ و اگه به مرور خواصش از بین میره چطور بفهمیم قارچی که خریدیم تازه اس یا کهنه؟ و سوال بعدی اینکه بعضیا ادعا می کنن مخلوط کردن قارچ گانودرما با قهوه و غیره یا حتی مصرف اون با آب جوش خواص و آنتی اکسیدانهاشو از بین می بره؟ آیا این موضوع صحت داره سپاس فراوان

    سرکار خانم آرزو سلام ۱) اگر این قارچ به درستی خشک شود به شکلی که هیچ رطوبتب در قارچ باقی نماند قابلیت نگه داری از شش ماه تا حتی دو سال را دارد. ۲) با مصرف روز دوگرم شروع کنید و در هفته های سوم و بعدی هفته ای یک گرم به مصرف اضافه کنید. ۳)بهتر است که قارچ گانودرما را شحصا تهیه کنید و مصرف کنید و می توانید همراه با عسل زنجبیل و.. مصرف کنید ۴) خیر این موضع صحیح نیست چون مواد موثره قارچ گانودرما (آکالویید ها، تریتپتن ها، ژرمانیوم اسید ها و…)در یک پوست کیتینی هستند که این پوسته باید در آب جوش حل شود تا این مواد موئثره آزاد گردد و پیشنهاد می کنم حتما در آب جوش به مدت حداقل نیم ساعت بجوشانید برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر را به طور کامل بخوانید.نحوه مصرف قارچ کانودرما

    سلام آیا این قارچ برای بیماران دیابتی که دارو مصرف میکنند مفید است؟

    بله قطعا مفید است حتی دیابتو درمان میکنه. بدن بطور طبیعی انسولین ایجاد میکنه

    شاخودت به شخصه استفاده کردی و نتیجه گرفتی یا فقط شنیدی؟

    من. به نظرم خوبه که واسه بیماران پسوریازیس یه امیدی میده که شروع کنم این قهوه گانودرما بعد از،این همه ناامیدی وغصه خوردن

    افراد دياليزي ميتوانند گانودرما استفاده كنند

    سلام…قارچ گانودرما برای برطرف کردن لک صورت ناشی از کبد چرب هم موثر هست؟ کدام نوعش؟

    سلام بله من پیشنهاد می کنم از خود قارچ استفاده کنید تاقهوه در مورد نحوه استفاده این لینک را ببینید

    مصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    قارچ گانودما کبد چرب و مشکلات ناشی از کبد چرب رو برطرف میکنه

    سلام،من ۲۵ سالمه ،چند سال جوش صورت و کمر میزنم زیاد زیاد،جاشونم مونده،این قارچ گانودرما به درد درمان قطعی جوش من میخورع!

    سلام و احترام کپسول گانودرما در کشورهای مختلف عرضه میشود و من بدلیل دسترسی راحت تر به آن دوست داشتم آنرا تهیه کنم آیا به دلیل اینکه دم نمیشود اثرگذاری کمتری دارد؟ سپاس از توجه شما.

    سرکار خانم مارینا سلام در مورد نحوه مصرف این مقاله را هم بخوانید.مصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    سلام خسته نباشید .بنده از درمان های مختلف واقعا خسته شدم به بیماری آرتریت پسوریازیس دچار شدم و درد شدید مفصلی دارم جوون هستم و برام مشکله تو این سن توانایی هام رو از دست بدم به طوری که حتی یه کیسه میوه رو توان ندارم بلند کنم خواهش میکنم کمکم کنید آیا گانودرما مفیده برام؟ چکار کنم به چه روشی مصرف کنم

    آقای بختیاری عزیز تاثیر درمان خود قارچ گانودرما (و تاکید می کنم نه قهوه آن) در بیماری های پوستی تایید و اثبات شده است البته پیشنهاد می کنم که از پودر قارچ گانودرما (بخرید و خودتان حتما پودر کنید) استفاده کنید و برای نحوه مصرف این مقاله را ببینید.مصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    با سلام. آیا میتوان پودر قارچ گانودرمارو مخلوط با عسل مصرف کرد ؟ چون تو بعضی سایتها و کانالهای تلگرام تاکید کردند که فقط قهوه های گانودرما مصرف شود.مصرف گانودرمل به تنهایی سمی و مضر است. باتشکر از جناب مهندس الماسی.

    آقا محمدرضا ی عزیز سلام بله در مورد نحوه مصرف قارچ گانودرما این مقاله را بخوانیدمصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    مورد دوم اینکه اینکه گفته می شود قارچ گانودرما تاثیری ندادرید و سمی است و باید فراوری شود و دستگاههای خاصی را میخاد و …… موارد دیگه از طرف کسانی عنوان می شود که قصد فروش قهوه را دارند و این در حالی است که این قهوه ها اگر درستبگویند حدود دو گرم قارچ گانودرما دارد و ماده موثره آن قارچ است و نه قهوه قهوه خاصیت درمانی چندانی ندارد و گواه صحبت های من افرادی هستند که با مصرف خود قارچ کانودرما درمان شده اند و شما با یک چستجو و سرچ در گروههایی که در این باره وجود دارد می توانید به صحت این موضوع پی ببرید. تصور کنید مردم متوجه شوند و بخواهند خود قارچ گانودرما را مستقیم مصرف کنند تا از عوارض مصرف قهوه در آمان باشند ببینید چه بر سر کسب و کار این دوستان میاد و به آنها حق می دهید که به هر دروغی متوسل شوند.

    سلام خدمت آقای مهندس.از کجا که مورد اطمینان باشه میشه قارچ یا پودرش رو تهیه کرد؟لطفا راهنمایی میفرمایین

    سلام قارچ را خودتون از پرورش دهنده خرید کنید و در خانه پودر کنید اینطوری مطمئن تر خواهید بود. قارچی بخرید که ظاهری سالم و کلاهکی سالم داشته باشد.

    سلام و عرض خسته نباشید خانم بنده دیابت دارد. حال جهت کاهش دیابت و ان شاء الله درمان دیابت اش قهوه گانودرما را مصرف کنه یا خود قارچ را؟ برای خرید جای مطمئنی سراغ دارید؟ تشکر

    سلام خواص گانودرما بر دیابت اثبات شده ولی شما برای مصرف باید با پزشک و یا مشاور درمان صحبت کنید.

    درود بر جناب آقای مهندس الماسی عزیز باتشکر بخاطر وقتی که صرف میکنید و پاسخ سوالات را میدهید. باتوجه به اینکه قارچ گانودرما خواص بیشماری بر سلامتی انسان دارد، آیا بر حیوانات نیز تاثیر درمانی دارد؟

    سلام برای کبد چرب کدومشو باید استفاده کرد؟

    سلام قارچ گانودرما برای بیماری های مختلف، اثبات شده، ولی برای هر نوع بیماری پزشک شما و یا مشاور درمان شما باید تجویز کند.

    سلام حضور استاد محترم،من مبتلا به بیماری دیسترفی عضلانی هستم لطفا راهنمایی کنیدآیا مصرف این قارچ تاثیری در روند بیماری من دارد یا نه؟ اگر بخواهم تهیه کنم و راهنمایی بیشتر بخام چگونه با شما در ارتباط باشم …و ایا برای جبران توان اقتصادی میتونم خودم در منزل آماده کنم؟ ممنونم

    سلام بله میتونید در منزل پرورش دهید . این ویدئو را ببینید:

    آیا پرورش قارچ گانودرما کار آسانی است؟

    جهت آموزش پرورش قارچ گانودرما:

    آموزش پرورش قارچ گانودرما

    سلام ایا قارچ گانودرما بیماری دیابت نوع یک ک انسولین مصرف میکنن را درمان میکند؟؟

    سلام این قارچ در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله این بیماری موثر است ولی برای مقدار و نحوه مصرف باید با پزشک و یا مشاور درمان مشورت کنید.

    سلام پسر ۹ساله ای مبتلا به آتروفی مخچه پیشرونده هست ایا مصرف قارچ گانودرما تاثیری در بهبود بیماری داره؟ خود قارچ یا پودرش عطاریها دارن؟؟

    سلام دیتا قارچ در زمینه پرورش قارچ گانودرما، فعالیت داره و شما باید در مورد زمینه های درمانی با مشاوران درمانی و پزشکان صحبت کنید

    سلام.ایاقهوه گانودرما میگرن رو صددرصد درمان میکنه اخه من زیاددکتررفتم وهمشون گفتن میگرن درمان نداره وفقط باید مسکن مصرف کنی لطفاجواب بدیدکدوم قهوش مناسبه میگرنه

    سلام شکلات داغ همراه با پودر گانودرما مصرف کنید دو نفر میگرن داشتند والان بعد از حدود دو ماه مصرف حملات میگرنشون به هفته ای یک یا دوبار در حد یک ساعت کاهش یافته به امید خدا بهبود پیدا میکنند تا پایان دوره مصرف.

    سلام بنده برای سفیدی مو و ریزش مو و کک مک صورت میخوام بدونم قهوه مؤثرتر هست یا پودر قارچ گانودرما

    سلام در منابع مختلف تاثیر پودر قارچ گانودرما بر پوست و مو بیان شده، ولی شما باید حتماً با پزشک معالج خود و یا مشاور درمانی خود مشورت کنید.

    سلام دوستم برای سفیدی مو ،سبوس برنج لایه دوم (لایه اول شلتوک نه)خیلی عالیه توصیه میکنم استفاده کنید.

    سلام عزیز برای کک و مک از دستور سرکه انگبین با نعنا استافاده کنید تا ۱۲۰روز که سودای باعث لک ها رفع بشند و سپس دو دوره حجامت عام .برای سفیدی موها میتونید هر روز یک هلیله سیاه یا پانزده عدد سیاه دانه بجوید تا رنگ موها برگردد انشاالله.برای ریزش مو هم اصلاح تغزیه براساس مزاجتون و استفاده موضعی از روغن کندش.

    سلام.خسته نباشید میخواستم بپرسم چرا مشاورین بیز تاکید دارن که پودر یا خود قارچ گانودرما پوسته ای سمی و خطرناک دارد و باید به صورت صنعتی جدا شود و فرآوری شود و با قهوه ترکیب شود؟من قصد خرید قارچ رو دارم از حرف هاشون ترسیدم راستش.آیا پوسته ی قارچ سمی است؟

    دوست عزیز سلام مسلماً دوستانی که با قهوه گانودرما تحت درمان قرار می گیرند و بهبود می یابند پس از مدتی به دنبال ریشه اصلی درمان و بهبودشان می روند، و این همان پودر گانودرما هست نه قهوه . چنین مطلبی صحت ندارد، ممکن است مشاوران درمان هر شرکتی به دلیل اینکه بیماران با فهمیدن این موضوع، پودر خالص گانودرما تهیه می کنند و خودشان روش درمان را پیش می گیرند چنین مطلبی را ارائه می کنند، ضمن اینکه به این نکته هم توجه داشته باشید مصرف بیش از حد پودر گانودرمای خالص هم عوارض برای بیمار دارد و ممکن است یکی از دلایلی هم که این مطلب گفته می شود، همین باشد.

    سلام دوستان بنده ۵ ساله دیابت و فشارخون دارم و برای فشار روزی دوتا لوزار۲۵ و برای دیابت روی دوعدد متفورمن دوعد پوگلیتازون ۳۰ دوتا گالگا و درکنارش شنبلیله گزنه بوقناق و پودر سوپر دیاب مصرف کردم ولی قندم روه افزایش بود تا ۳۲۰ هم ناشتا داستم ولی قند دوساعت بعد ناشتا و ناهارم بیشتر میشد تا اینکه ۱۱ اذر ۹۷ با قهوه گانودرما اشنا شدم یک روز قبل مصرف رفتم چک اپ کامل دادم با پرهیز سه روزه و ناشتای ۱۳ ساعته قند ناشتا ۱۶۵ و کراتنن ۱.۰۳و انزیمهای کبدی بالای ۳۵ بود از روز ۱۳ اذر شروع کروم به مصرف گانودرما روزای اول قندم بیشتر شد با مشاور صحبت کردم گفتش طبیعیه کم کم اثرات خوبش شروع میشه تا ۵ ماه تاثیرات خیلی کمی داشت تا جایی که قند ناشتام نزدیکای ۱۴۰ تا ۱۵۵ بود اما از ماه هفتم معجزه شده و قند ناشتا ۹۸ و قند دوساعت بعد صبحانه و ناهار و شام زیر ۱۳۰ شده دقیق هفت ماه بعد مصرف روز ۱۳ تیر دوباره چک اپ گرفتم قند ناشتا ۱۰۹ و کراتنین ۰/۹۷ و هر دو انزیم کبدی ۲۲ و چربی hdl بهتر شده فشار خون اکثر اوقات ۱۲ روی ۸ حتی گاهی ۱۱.۵ روی ۷.۵ و قبلا همیشه فشارم با دوتا قرص ۱۴.۵ روی ۱۱.۵ بود از روزی که تاثیرات قهوه گانودرما رو دیدم به حدود ۵۰ نفر اشنایان معرفی کروم شکر خدا همه راضی هستن البته من منکر نیستم که خود پودر قهوه شاید بهتر باشه و چون مصرف نکردم نمیتونم نظر بدم و لی شکر خدا خورون قهوه گانودرما برام معجزه کرده البته خوردن قهوه راحتتره و اونایی هم که پودشو دران یعی کنن با قهوه مصرف کنن اگه براشون قهوه مشکلی ایجاد نمیکنه من از نوع قهوه لاته استفاده کردم و خدا روشاکرم بابت این قارچ جان افزا

    افراد دیالیزی نمیتونن مصرف کنن

    سلام آیا قارچ گانودرما برای درمان آلزایمر تاثیری داره؟

    سلام بله برای یک سری از بیماری های عصبی از جمله آلزایمر هم موثر و مفید است، اما برای میزان و نحوه مصرف باید با پزشک و یا مشاور درمان مشورت کنید

    درکت میکنم من هم سن کمی دارم ولی روماتیسم مفصلی دارم و هیچ کس هم درک نمیکنه دردی که میکشیم،هر چی میتونی از غذاهایی با طبع سرد دوری کن و غذاهایی با طبع گرم بخور

    سلام ببخشید کدوم قهوه برای بیماری آسم مفید است؟

    سلام مقاله را با دقت بخونید متوجه میشید که چیزی باعث درمان میشه، چی هست، قهوه یا گانودرما؟؟؟

    خود گانودرما را باید اسیاب کنید استفاده کنید.محصولات بیز همش برای تبلیغ خودشونه و بسیار گرون.از هرجایی که میدونید و مطمئن هست قارچ را بگیرید آسیاب کنید حالت ریش ریش داره و هر روز یک گرم بجوشانید حسابی و بعد بخورید.من خیلی مطالعه کردم به دلیل مشکلاتی که دارم .خدا را شکر خیلی بهتر شدم.من از یکنفر تو بجنورد خریدم و برام پست کرد.

    سلام خانم شکوفه خود قارچ ریش ریش نیست و بسیار سفت هت مثل تنه درخت درضمن نمیشه خود قارچ و استفاده کرد چون باید دز مصرفی مشخص باشد و از حدی زیادتر و کمتز استفاده نشود

    با سلام. برای بیماری پوستی مورفه آ که یک بیماری پوستی خودایمنی است مفید می باشد یا خیر؟

    سلام خواص گانودرما برای بسیاری از بیماری های پوستی اثبات شده است.

    سلام آقای مهندس من میخواستم بپرسم که گانودرما برای درمان زگیل تناسلی هم تاثیر داره ، دوستم هم می پرسه برای سینوس پیلونت دار (مو برگشتی) چطور تاثیر داره. ممنون منتظر جوابتون هستم . با تشکر

    سلام بله گانودرما برای درمان بیماری های پوستی هم موثر است.

    باسلام ببخشید بنده یک سال پیش به علت بزرگ شدن طحال عمل کردم و طحالمو برادشتم و مشکل کید چرب را دارم میخواستم بدونم گانودرما میتونه برا درمان کبد به من کمک کنه و آیا برا اینکه طحال ندارم مشکلی برام پیش نمیاره؟

    سلام شما باید برای اینکه تداخل مصرف را بدونید با مشاوره های درمان و یا پزشک مشورت کنید چون فعالیت کاری ما در این زمینه نیست.

    سلام وخسته نباشید. آیا قهوه گانودرما در درمان نقرس تأثیر دارد؟ ممنونم از لطف شما

    سلام مقاله را با دقت بخونید متوجه میشید که چیزی باعث درمان میشه، چی هست، قهوه یا گانودرما؟؟؟ برای درمان بیماری تان با گانودرما با مشاور درمان یا پزشک مشورت کنید

    سلام و خسته نباشید آیا قهوه گانودرما برای درمان زگیل تناسلی موثره؟

    من ۳۳ سالمه اتروفی عضلانی دارم دکتر جوابم کرد گفت برو ورزش کن و چندتا قرص کلسیم و ویتامین نوشت ایا قهوه گانودرما میتونه باعث بهبود این بیماری بشه بهترین زمان مصرف کی خوبه معده پر یا خالی؟

    بهبود کامل نه اما کمک کننده ست

    جناب الماسی محترم عذرخواهی میکنم خود شما برای فروش قارچ را دارید؟ چون من از جایی که تهیه میکنم خیلی دور هست و تا به دستم میرسه ۳ روز زمان میبره.اگر شما داشته باشید که خیلی عالی میشه

    سی دی آموزشی شما به تمام سوالات لازم جهت آماده سازی،تولید و فروش و سایر نکات ریز مورد نیاز پاسخ داده است؟ و بعد از خرید سی دی آیا راهی برای رفع اشکال با شما وجود دارد؟ و در آخر آیا امکان تخفیف وجود دارد ؟! لطفا سریعا پاسخ دهید

    سلام بله یک بسته آموزشی هست که صفر تا صد پرورش قارچ گانودرما از جمله تجهیزات مورد نیاز برای سالن، وسایل اندازه گیری لازم، شرایط محیطی لازم برای پرورش، تک تک مراحل پرورش ، برداشت و خشک کردن و فروش این قارچ را دارد. پس از خرید اینترنتی، در صفحه ای که باز می شود می تونید فایل ها رو دانلود کنید و به صورت سی دی و ارسال پستی نیست. پس از خرید بسته آموزشی اگر سوالی و یا مشکلی پیش امد می تونید با ارسال پیام در واتس اپ و یا تماس با شماره ۰۹۱۳۶۷۵۵۸۸۰ ، به جواب برسید. موفق باشید. باز اگر سوالی بود با شماره ذکر شده تماس بگیرید.

    سلام جناب برا درمان بزرگی پروستات هم خوبه ؟؟ میتونه سرطان پروستات رو ریشه کن کنه؟؟؟

    سلام دوستم برای سفیدی مو ،سبوس برنج لایه دوم (لایه اول شلتوک نه)خیلی عالیه توصیه میکنم استفاده کنید.

    سلام مهندس الماسی خداقدوت ضمن تشکر خواستم بپرسم . بنده ۲ روزپیش در جنگل روی تنه یک درخت تنومند قارچی بشکل نیم دایره و برنگ قهوهای و نارنجی تیره پیدا کردم آیا می توانم آنرت مصرف کنم ؟

    سلام شنناسایی قارچ های سمی از خوراکی بسیار مشکل است و حتی با تجربه ترین افراد هم ممکن است، خطا کنند، ریسک نکنیدو مصرف نکنید ممکن است سمی باشد و کشنده.

    سلام من میخواستم از دمنوش کوما ک قارچ گانودرما داره برای بیماری پیسی استفاده کنم ممنون میشم اگر کسی تجربه کرده تجربیاتشو ب من منتقل کنه ممنون…

    سلام شما باید از قهوه موکا که حاوی قارچ گانودرما هست استفاده کنید

    به من گفتند برای بیماری پوستی برص که لکه های سفید روی دستها و گردن ایجاد میشود، قهوه گانودرما و سبوس برنج استفاده شود. آیا درست است؟ اگر درست است دستور مصرف چگونه است؟

    با سلام و درود فراوان اینجانب اکبر میرزاخانی حکیم طب سنتی و بیش از ۸سال است که با محصول گانو درما آشنا هستم و این محصول طبق ازمایشهایی که صورت گرفته محصولی هوشمند است و کار اصلیش پاکسازی سلولهای حاصل از سموم و بوده و حتی سلولهای بیمار را پاک و زنده مینماید یعنی با بلعیدن باکتریهای مضر و سموم آنها را با عرق بدن به بیرون هدایت میکند و سلولها زنده و جوان میشوند. و برای بیشتر بیماریهای مفید بوده و درمان میکند فقط باید طبق اصول و دستور حکمای آموزش دیده باید مصرف شود.

    و در حرف آخرم بنده به تحقیفات وزارت بهداشت اطمینان ندارم به دلیل اینکه دانش پزشکی در برابر دانش طب سنتی خیلی پایین تر است و آنها هیچ سوادی در این زمینه ندارند و چگونه میتوانند برسی نمایند…

    طب سنتی که …. فقط اسهال و و یبوست رو خوب میکنه. پس تکنولوژی و علم پزشکی مدرن چی … اینقدر بیماران رو سر کیسه نکنید.اگه …. سواد داشتی می فهمیدی که طب حدید فوقالعاده داره پیشرفت میکنه.. نمونش خیراندیش کلاشه.ادعا میکنه تو ۶ ماه ام اس رو درمان میکنه. اخه …… ، اگه اینطور بود که این خارجی ها میومدن، میبردنت تا بیماری ام اس رو درمان کنی. ترو خدا گول آدمهای بیسواد رو نخورید. از مغزتان استفاده کنید .

    منم اعتقاد زیادی به طب سنتی ندارم، به قول دوستمون طب سنتی در حد درمان اسهال و یبوست هستش پاکسازی بدن از سموم هم خیلی حرف مسخره ای هست! میشه اسم اون سموم رو بگین؟ کدوم آزمایشات؟؟

    با سلام بنده و همسرم درمان نازایی میکنیم آیا این گیاه میتواند در درمان نازایی مردان (حرکت اسپرم و تعداد و میزان لختگی اسپرم) موثر باشد.متشکرم

    سلام فقط در حرکت و سرعت اسپرم موثره و تاثیری در تعداد ندارد نمیتونه تعداد و افزایش بده

    سلام مشکل چسبندگی رحم داریم ایا این قارچ مناسبه مقدار مصرف ان چقدره واز کجا میشه تهیه کرد

    سلام خدا قوت آیا قارچ گانودرما تاثیرش بر گره تیروئید ثابت شده………آیا کسی تاثیرش تجربه کرده لطفاً راهنمایی بفرمایید……

    با عرض سلام، گانودرما براي درمان زگيل تناسلي تاثير داره؟ لطفاً هركسي استفاده كرده وجواب گرفته نظرشو بده

    با سلام و ادب مدتی است مشکل بیماری پسوریازیس دارم و پوست نواحی مختلف بدن سرخ شده و موجب اذیتممی شئد به پزشک مراجعه کردم آمپول آلتبر تجویز کرده ولی بهبود کامل حاصل نشده لطفا” راهنمایی ام کنید . ممنونم از ارشادات شما

    سلام من کیست ۵ سانتی در تخمدان راستم دارم. بهم قهوه فوری سوپریمم گانودرما رو توصیه کردن.آیا تاثیر گذار هست این قهوه ؟؟؟

    سلام ..خسته نباشید .. من هفت هشت سال هست که مریضی پوستی روی ناحیه ی صورتم دارم و تاحالا نتونستم درمانش کنم .. در فضای مجازی یه بنده خدایی این قهوه رو بهم پیشنهاد داده و گفته صددرصد درمان میشی و خیالت راحت .. حاالا هزینه ی این قهوه رو یک تومن بهم گفته برای طول درمان چهارماه .. به نظرتون خریداری کنم ازش یا نه این قهوه برای عارضه های پوستی خوب نیست؟!!

    سلام،وقت بخیر ببخشید من دچار اگزمای پوستی هستم و تنبلی تخمدان هم دارم،از عوارض تنبلی تخمدانم خیلی اذیتم،این قارچ کمکی بهم میکنه،بهتره خودش رو تهیه کنم یا قهوه گانودرما رو؟توروخدا کمکم کنید،خسته شدم از این شرایط…

    سلام آیا گانودرما برای بیماری ام اس مفیده؟ به چه شکل و چند فنجان قهوه در روز باید مصرف بشه؟

    سلام بنده نزدیک ۲ ساله که زگیل تناسلی دارم. ایا مصرف گانودرما واقعن میتونه کمکم کنه! لطفا راهنماییم کنین

    سلام. من هم مینور هستم و هم فقرآهن دارم . دچار آرتروز و درد مفاصل هم هستم این قهوه می تونه کمکی به من بکنه در تسکین درد

    سلام بله کمک میکنه چون آب بین مفصل های شما رو میکشه و درد رو کم میکنه و برای تاثیر زودتر من صابون لجن دریایی رو هم توصیه میکنم

    سلام من خودم می فروشم از این نوع قهوه ها مشتری هام خیلی راضی هستند خودم زانو درد داشتم خیلی بهتر شدم و همینطور سردرد.

    ایا کسی که بیماری سکه ای یا تاسی سر وابرو داره این داروموثر است

    من خودم یه دوره ی ۶۰ روزه این قهوه محصول دکتر بیز رو مصرف کردم اما برام مشکل به وجود اورد که خداروشکر زود جلوش رو گرفتم و مشکلم رفع شد البته من به کسی که ازش این قهوه رو گرفتم این قضیه رو گفتم و گفت یا درست مصرف نکردی یا باید بذاری دورت کامل شه حالا دیگه راست میگن یا نه خدا عالم

    البته اینم بگم من دیگه دنباله مشکل اصلیمو که به خاطرش قهوه خورده بودم رو نگرفتم که ببینم ایا واقعا مصرف این دوره ی ۶۰ روزه روش تاثیر داشته یا نه

    اما وظیفم دونستم تجربه ی خودمو باشما به اشتراک بذارم

    ممنون از شما که تجربه هاتون را به اشتراک می گذارید.

    سلام من هم از دکتر بگیر قهوه تهیه کردم به نظر شما مصرف کنم یا نه ممنون میشم اگه پاسخ بدید

    سلام من هم به تازگی تهیه کردم اما همور مصرف تکردم لطف میکنید بفرمایی که آیا مصرف کنم یا خیر و اینکه مشولی که برای شما به وجود آورد چی بود ممنون میشم اگه جواب بدید

    من دچار کهیر مزمن هستم شاید دهها بار تست آلرژی دادم و چندین و چند راه درمانی رو امتحان کردم که همه بسیار موقت بوده و بدنم سریع به همشون عادت میکنه و دوباره میزنه،،، ترو به بزرگی خدا قسمتون میدم هرراه کار تازه ای هست منو هم درجریان بذارید که واقعا خسته شدم ، دلم میخواد پوستم رو با ناخن هام تکه تکه کنم تا از دست این خارش لعنتی خلاص بشم،

    با سلام من در دوران کودکی دچار همچین مشکلی بودم و انقدر خارش شدید بود که هر از گاهی خون می اومد. اون موقع من مادرم نمک دریا رو توی آب حل می کرد و روی اون قسمت ها میزد کمی سوزش داشت ولی به مرور زمان کامل برطرف شد.

    سلام من هروقت کهیر می زنم روی کهیر بادکش گرم می زارم بعد با تیغ حجامت روش رو چندتا خراش می دم بعد دوباره باد کش گرم روش میزارم چنددقیقه تا کمی خون بیاد بعد تمیز می کنم. باااین روش کهیرام خوب شده تا چند ماهی راحت میشم البته اون روز تخم مرغ. کرفس ماهی ‌لبنیات مصرف نمی کنم چون ممکنه آلرژی بده

    قرص لوراتادین و زیر نظر پزشک حتما بخورین- کاسنی – خاکشیر- شاهتره احتمالا به چیزی حساسیت دارین

    سلام ببخششید کسی میدونه قارچ شی یا که رو از کجا تهیه میشه کرد

    خودش رو نميدونم ولي كپسول پاورفيت از همين قارچ كه من ميخورم

    من ۳۳ سالمه برا درمان پسوریازیس خوردم فایده که نداشت دچار پرفشاری خون وعفونت معده شده ام گول این تبلیغات الکیو نخوریدبا جون خودتون بازی نکنید بخدا قسم مریضی ها دیگه میاد سراغتون اصلا هم تاثیر نداره همش تبلیغ دروغه

    ممنون از توضیحاتتون عباس آقای عزیز منم مثل شما پسو دارم و میخاستم قهوه گانودرما سفارش بدم داشتم تحقیق میکردم که کامنت شما خیلی به کارم اومد. تشکر از اشتراک نظرتون

    همون زگیل تناسلی میشه؟؟؟؟

    سلام خیلی ممنون بابت مطلب خوبتون من یه سوالی داشتم این قهوه گانودرما باتوجه به فعالیت ضد ویروسی که داره مخصوصا برای اختلالات ریوی نمیشه تست حیوانی برای بیماری کووید ۱۹ گذاشت؟ الان دو مورد گربه مبتلا به کرونا گزارش شده پس میشه تست حیوانی انجام داد

    سلام بله ممکن است نتایج قابل توجهی داشته باشد ولی این امر مربوط به متخصصین و پژوهشگران مربوطه می باشد.

    سلام خواهر من سالها بااین مشکل روبرو بود خوردن اناریارب انار در زمانیکه انارنبود موجب تسکین چندروزه آن میشد. بنظرم درمان کننده قطعی نبود ولی بعد از دوسه سال مداومت درخوردن انار برطرف شد. شما باید عامل بروز کهیر را پیدا کنید. انشاالله سلامت باشید.

    عزیزم از کاسنی و شاه تره استفاده کن عالیه خوب میشی از عطاری که بخری مقدار مصرفشم میگه

    سلام من برای جوش گرفتم الان یه ماه دارم میخورم وای جوشام بدتر شده.به نظر شما دلیلش چیه.ادامهدبدم؟ه

    سلام ممکنه جواب سوال بنده رو بدهید آیا برای درمان بیماری پنیک موثر است یا خیر لطفا توضیح دهید میخوام اقدام به خرید کنم فقط نظر کارشناسی رو بهم بدبد درود بر شما

    من شدیدا نسبت به آفتاب حساسیت داشتم دکترهای زیادی رفتم دارو و پماد و ضد آفتاب زیادی مصرف کردم ولی فایده ای نداشت یا دکترم یه این نتیجه رسیدیم که کلا حتی ۵دقیقه در معرض آفتاب نیاید قرار بگیرم ولی از وقتی که با گانو درما آشنا شدم در کمتر از یک ماه پس از مصرف گانو درما حساسیتم از بین رفت و حالا منم مثل خیلیها میتونم از آفتاب لذت ببرم و هیچ نوع نگرانی یا هراسی نداشته باشم

    من بوسیله گانودرما قندو فشارخون را تنظیم کردم

    سلام پودر گانودرما لوسيديوم اصل از كجا ميشه گرفت گانودرما دكتر بيز داري پودر خشك هست ك ب مرور زمان صورت رو خيلي تپل ميكنه

    سلام در مورد نحوه کار شرکت های تولید کننده قهوه گانودرما، از خود شرکت ها و یا مشاوران آنها باید سوال کنید هر چند ممکن است بنابر سیاست این شرکت ها، مواد اولیه حقیقی استفاده شده را به شما نگویند. اسپور قارچ گانودرما هم مانند اسپور سایر قارچ ها، برای برخی از افراد ممکن است حساسیت زا باشد، مثلا اسپور قارچ صدفی، حساسیت بسیار بیشتری نسبت به سایر قارچ ها برای برخی افراد ایجاد می کند. موفق باشید.

    برای زگیل مقعدی هم استفاده از این قهوه قارچ گانودرما توصیه میشود؟

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    آیا حساب کاربری ندارید؟

    سال پیش خیلی اتفاقی وارد این صنعت شدم و همیشه دوست داشتم چیز جدیدی را یاد بگیرم و هنوز هم باید خودم را دانشجوی این رشته بدانم و دوست دارم هر انچه را در این 15 سال یادگرفته ام به علاقه مندان یاد بدهم و به نظرم اگه با هم پیشرفت کنیم موفق تریم.

    دوست عزیز سلام باید نقشه قفسه بندی سالن شما کشیده شود، سپس س…

    خانم افشاری سلام در صورتی که با روش کوک اوت بتوانید سالن را…

    دوست عزیز سلام جهت راهنمایی و دریافت مشاوره با شماره 0913675…

    آیا حساب کاربری ندارید؟

    قارچ گانودرما چیست؟ چرا گانودرما را پادشاه گیاهان دارویی، جان افزا، اکثیر جوانی می نامند؟ خواص گانودرما را می‌شناسید؟ قارچ گانودرما یکی از ارزشمند ترین مواد خوراکی است که در گروه گیاهان دارویی قرار می گیرد. تحقیقات بسیاری در زمینه خاصیت قارچ گانودرما صورت گرفته که همگی دلالت بر مغذی بودن قارچ گانودرما دارد. متخصصین تغذیه با توجه به فواید قارچ گانودرما، این گیاه شفابخش را جایگزین و مکمل بسیاری از داروهای شیمیایی و زیان بخش دانسته اند. قارچ گانودرما در ایران به خوبی رشد می کند و با اقلیم ایران سازگار است. اگر سلامت جسمانی، نشاط روحی و عمری طولانی می خواهید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

    آنچه در این مطلب می خوانید:

    قارچ Ganoderma با نام علمی Ganoderma Lucidum از گونه قارچ های قرمز است. بر خلاف باور عمومی، همه قارچ های قرمز سمی نیستند. قارچ گانودرما یکی از کامل ترین مواد غذایی در جهان است که ارزش تغذیه ای و درمانی بسیاری دارد. Ganoderma Lucidum از شاخه قارچ های چتری است که در طبعت بر روی چوب و تنه درختان رشد می کند. گانودرما با حدود ۸۰ گونه مختلف، گیاهی وحشی و خودرو در طبیعت است که این روزها در مزارع پرورش قارچ نیز با تکنیک های ویژه تولید می شود. گانودرما بافتی چوبی، براق و صیقلی داشته و از نظر ظاهری با قارچ دکمه ای تفاوت بسیاری دارد. قسمت هاگدان گیاه شبیه به کلیه انسان و به رنگ قهوه ای- قرمز است که در لبه های قارچ، کمرنگ تر می شود.

    قارچ گانودرما از هزاران سال پیش در طب سنتی آسیای شرقی مورد استفاده بوده است. Genoderma به عنوان قارچ Reishi در طب سنتی ژاپن از گیاهان قابل احترام شمرده شده است. مردم ژاپن به آن  رِیشی به معنی پادشاه گیاهان دارویی لقب داده اند. قارچ گانودرما  یا lingzhi در چین نمادی از سلامتی و طول عمر به همراه شادی و اقبال در زندگی بوده و بیش از ۲۰۰۰ سال است که برای درمان پزشکی استفاده می شود. گانودرما زمانی تنها برای امپراطوران و بزرگان استفاده می شد و در اختیار عموم مردم قرار نداشت. ثروتمندان در دوران باستان با امید جاودانگی و آرامش، از نوشیدنی گانودرما استفاده می کردند. در چین باستان از گانودرما با عناوینی همچون “گیاه توانمندی معنوی” و “قارچ ده ساله” یاد می کردند. در باور چین باستان نوشیدن معجونی از قارچ گانودرما ، جاودانگی و طول عمر را به ارمغان می آورد.خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    در حال حاضر گانودرما در سراسر جهان شناخته شده  و در طب سنتی این گیاه شگفت انگیز در درمان بسیاری از بیماری های جسمی و روحی به کار می رود و معجونی شفابخش است. در ادامه اطلاعات بیشتری از خواص قارچ گانودرما و ارزش تغدیه ای آن برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

    استفاده از طبیعت درمانگر برای پیشگیری از بیماری ها و مداوای مشکلات جسمی و روحی موضوع تازه ای نیست. طبیعت شگفتی های بسیاری دارد که تا کنون بخشی از آن توسط بشر شناخته شده و قسمت اعظم آن ناشناخته مانده است. در قرن حاضر بشر رویکردی دوباره به طبیعت و معجزات آن داشته و در سراسر دنیا کمپین های حمایتی برای مصرف فرآورده های طبیعی، ارگانیک  گیاهی دایر شده است. در این میان انواع قارچ به عنوان ارزشمندترین ماده غذایی در طبیعت شناخته شده و تحقیقات گسترده ای بر روی خواص قارچ صورت گرفته است.

    خواص دارویی قارچ گانودرما طبق شواهد علمی به اثبات رسیده است. بررسی های انجام شده روی نمونه ها و تحقیات بالینی روی بیماران نشان دهنده شفا بخشی قارچ گانودرما و خواص دارویی قارچ گانودرما می باشد. در ادامه از  ۲۰ مورد از خواص دارویی قارچ گانودرما  که مورد تایید علمی قرار گرفته، را  بررسی می کنیم:

    خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما عبارتند از:

    محققان در چین و ژاپن دریافتند که اسید گانودریک(ganoderic acid )موجود در گنودرما جریان خون را بهبود می بخشد و مصرف اکسیژن در عضله قلب را تنظیم می کند. همچنین گانودرما در کاهش کلسترول تاثیرگذار بوده و از لخته شدن خون در شریان ها پیشگیری می کند. طبق تحقیقات صورت گرفته مصرف قارچ گانودرما به مدت ۲ هفته، موجب کاهش فشارخون به طور محسوس خواهد شد. کلسترول و فشار خون بالا از بیماری های اپیدمی در قرن حاضر هستند که با مصرف فرآورده های قارچ گانودرما به طور طبیعی درمان می شوند.

    عصاره گانودرما می تواند به طور قابل توجهی انواع مختلف واکنش های آلرژیک، از جمله آسم و درماتیت، را مهار کند. Tritpenes، یک ترکیب موجود در گنودرما می باشد که  اثرات ضد ویروسی و ضد حساسیت آن به اثبات رسیده است. این ماده باعث آزاد شدن آنتی هیستامین در بدن می شود و مشابه داروهای ضد آلرژی عمل می کند. . Ganoderma برای درمان آلرژی های ناشی از شوک آتوپیک، درماتیت، تب یونجه، کهیر و آلرژی های مواد غذایی و دارویی مفید است.

    این گیاه قوی کبد را از آسیب فیزیکی و بیولوژیکی محافظت می کند. همچنین بیماران با کبد چرب و سیروز کبدی ناشی از مصرف الکل می توانند  با عصاره گانودرما روند درمان را سریع تر طی کنند. Ganoderma می تواند به افرادی که در مراحل اولیه بیماری های کبدی الکلی هستند کمک کند ولی درمراحل حاد و از کار افتادن کامل کبد، درمان با قارچ گانودرما تاثیر گذار نیست. بیماران مبتلا به هپاتیت B و افزایش آنزیم های کبدی می توانند از خواص دارویی قارچ گانودرما استفاده بیشتری داشته باشند. در نظر داشته باشید که مراحل درمان هپاتیت B بسیار دشوار است و با قطع درمان، امکان عود بیماری وجود دارد. ترکیبات قدرتمند موجود در گندودرما در پاکسازی کبد و حذف آثار داروهای شیمیایی بر کبد بسیار موثر است. بازسازی بافت های کبد به همراه داروهای تجویز شده و استفاده از عصاره گانودرما، تسریع خواهد یافت.

    Ganoderma سموم موجود در بدن را از بین می برد. مصرف داروهای شیمیایی و غذاهای فرآوری شده، سموم بدن را افزایش داده و عوارض ناخواسته ای را در بدن ایجاد می کند. یکی از خواص دارویی قارچ گانودرما مربوط به افزایش اکسیداسیون و تنظیم مقدار pH در بدن است. علاوه بر این گانودرما توانایی اکسیژن رسانی به بافت ها را تا ۱٫۵ برابر بیشتر می کند . پاک کردن سموم از بدن، کاهش عوارض ناخواسته داروها و تنظیم مقدار pH از خواص دارویی قارچ گانودرما در بدن هستند.

    بیماری های شایع کلیوی شامل نفریت مزمن، سندرم کلیوی دیابتی و نفریت با افزایش قند خون و میزان کلسترول بدن ارتباط مستقیم دارند. قارچ گانودرما در کاهش میزان قند خون و کلسترول خون تاثیر فوق العاده ای داشته و اوره را تنظیم می کند.  طب سنتی با امداد از خاصیت قارچ گانودرما قادر به مهار بیماری های کلیوی می باشد.

    پزشکی گیاهی چینی به طور سنتی Ganoderma را برای خواب آرام  توصیه می کند. استفاده منظم از قارچ گانودرما موجب ایجاد آرامش شبانه شده و برای افرادی که از بی خوابی رنج می برند فوق العاده مناسب است. نوشیدن یک فنجان نیم ساعت قبل از خواب، فرد را دچار خواب تدریجی و عمیق خواهد کرد. برای نتیجه گیری بهتر از خواص دارویی قارچ گانودرما باید روند درمان را تا بر طرف شدن کامل مشکل، ادامه داد.

    Ganoderma خشک شده برای درمان مشکلات عصبی ناشی از استرس محیطی توصیه می شود. این گیاه هیچگونه تاثیر سکر آور مشابه مواد مخدر را نداشته و موجب وابستگی فرد نخواهد شد. به این ترتیب می توان گیاه گانودرما را به صورت پودر خشک شده در برنامه روزانه گنجاند. استرس بزرگترین مشکل افراد در جوامع ماشینی است و اثرات ناخوشایندی را در فرد ایجاد می کند. جالب است بدانید که طبق مطالعات انجام شده در ژاپن، خواص دارویی قارچ گانودرما در درمان بیماری آزایمر نیز تاثیر مثبتی داشته است.

    یکی از خواص گانودرما کاهش درد عضلات و احساس آرامش در عضلات بدن است. کسانی که دوره نقاهت بیماری را می گذرانند با مصرف روزانه یک فنجان قهوه گانودرما می توانند روند تقویت عضلات خود را سرعت بیشتری بخشند.

    قارچ گانودرما در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. قارچ Reishi نه تنها سیستم ایمنی را تحریک می کند بلکه همچنین آن را تنظیم می کند. این تنظیم تعادل متابولیک را در بدن بهبود داده  و سنتز اسید نوکلئیک را در میسر می سازد. این روند در افزایش گلبول های سفید خون و تقویت سیستم ایمنی تاثیر مثبت دارد. قارچ گانودرما با تقویت سیستم ایمنی مانع از بروز بیماری در فرد خواهد شد.

    نور خورشید، هوای آلوده، غذاهای کنسروی، داروهای شیمیایی، استرس و … روند پیری را افزایش داده و علائم پیری را در فرد بیشتر می کنند. با مصرف مداوم قارچ گانودرما شاهد تاخیر در روند پیری و در نتیجه افزایش طول عمر خواهیم بود. گانودرما در مبارزه با رادیکال های آزاد نقش داشته و از پیری زودرس پیشگیری می کند.

    اکسیژن برای سوختن چربی برای سوخت بسیار ضروری است. سطح بالای اکسیژن متابولیسم بدن را افزایش می دهد و منجر به کاهش وزن می شود. قارچ گانودرما با افزایش اکسیژن خون، انرژی بیشتری را ایجاد می کند. به این ترتیب استفاده از فرآورده های گانودرما به همراه تمرینات مداوم ورزشی در کاهش وزن تاثیر بیشتری خواهد داشت.

    Ganoderma Lucidum قوی ترین آنتی اکسیدان گیاهی است که در این گیاه دیده می شود. گانودرما حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان شامل پلی ساکارید، پپتید پلی ساکارید و ترکیبات فنلی است. آنتی اکسیدان ها در سلامت افراد بیشترین تاثیر را دارند.

    قارچ گانودرما موثرترین ماده گیاهی شناخته شده برای مبارزه با تکثیر سلول های سرطانی است. در یک مطالعه پزشکی ۳۶ فرد مبتلا به سرطان پیشرفته به مدت دوازده هفته سه بار در روز گانودرما دریافت کردند. نتایج به دست آمده به وضوح نشان دهنده افزایش سلول های سالم در بیماران بوده است. کمبود اکسیژن یکی از علل اصلی سرطان است. سلولهای سرطانی بدون نیاز به اکسیژن رشد می کنند . سلول های سرطانی نمی توانند در محیط غنی از اکسیژن رشد کنند. چندین آزمایش آزمایشگاهی نشان داده است که قارچ گانودرما می تواند از متاستاز سرطان جلوگیری کند. عصاره گانودرما در داروهای گیاهی برای سرکوب سلول های سرطانی استفاده می شود. جالب است بدانید که  ترکیب پودر گانودرما با چای سبز موجب تقویت رشد سلول های سالم خواهد شد.

    افرادی که مستعد عفونت های ناشی از بیماری هستند می توانند با مصرف نوشیدنی گانودرما و ترکیب دیگر گیاهان دارویی، از بروز عفونت پیشگیری کنند. عفونت ثانویه ناشی از انواع بیماری ها با گانودرما قابل پیشگیری است.

    راهبان چین باستان از قارچ Reishi  برای آمادگی ذهنی در مدیتیشن استفاده می کردند. گیاه گانودرما قرن هاست که برای درمان استرس، اضطراب، بیماری های روحی و افسردگی ناشی از آن مورد استفاده قرار گرفته است. خاصیت آرام بخشی قارچ گانودرما در سرکوب بیماری های روانی تاثیرگذار است.خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    استفاده موضعی از گانودرما می تواند برای بهبود زخم های پوستی، اگزما، پسوریازیس، نیش حشرات، زخم ها و خراش ها بسیار موثر باشد. به این منظور گیاه تازه گانودرما را له کرده و روی زخم قرار می دهند.

    Ganoderma همچنین موجب تسکین عفونت های دستگاه ادراری شده و روند درمان را تسهیل می کند. در یک مطالعه موردی ۸۸ نفر مبتلا به عفونت مجاری ادراری به مدت ۲ هفته تحت درمان با قارچ گانودرما قرار گرفتند. روزانه دوز مشخصی از گانودرما به تجویز پزشک به این افراد داده شده است. نتایج به دست آمده از این آزمایش بهبود قابل توجه عفونت ادراری در افراد تحت درمان بوده است. یکی از خواص دارویی قارچ کانودرما افزایش جریان ادرار و سلامت پروستات در مردان است.

    عصاره گنودرما برای کاهش درد در بیماری های التهابی موثر است. ترکیبی از گنودرما با سان مئوآ (San Mioa) می تواند در کاهش التهاب آرتروز روماتوئید کمک کند. استفاده از خواص دارویی قارچ گانودرما در افراد سالخورده که از بیماری های آرترو روماتید رنج می برند، درمان جایگزین داروهای شیمیایی محسوب می شود.

    گانودرما همچنین باعث کاهش میزان قند خون می شود. پلی ساکاریدها با اثرهیپوگلیسمی در این روند نقش داشته و باعث افزایش سطح انسولین پلاسما  بهبود متابولیسم کبدی گلوگز می شوند.

    افرادی که تحت پرتو درمانی قرار دارند می توانند با مصرف روزانه نوشیدنی گانودرما، سیستم ایمنی را تقویت کرده و نتایج بهتری از شیمی درمانی به دست آورند. خاصیت قارچ گانودرما در کاهش علائم پرتو درمانی مانند تهوع، استفراغ، تب، عفونت بی نظیر است. بیمارانی که هم زمان با پرتو درمانی از فرآورده های غذایی گانودرما استفاده می کنند کمتر دچار ریزش مو و کاهش وزن خواهند شد.

     

    برنامه زنده شبکه سه درباره خواص سلامتی گانودرما:

    گانودرما حاوی ۴۰۰ ماده مغذی است که به طرز شگفت انگیزی موجب تقویت قوای جسمی و سلامت روان می شوند. برخی از مواد مغذی موجود در این گیاه جادویی عبارتند از:

    همان طور که گفته شد پرورش این قارچ  با اقلیم کشورمان سازگاری خوبی دارد و پرورش این نوع قارچ در کشورمان روند رو به رشد خوبی داشته است. موارد مصرف این نوع قارچ به عنوان پودر در قهوه های مختلف (قهوه موکا،قهوه لاته،قهوه سوپریم  و شکلات داغ گانودرما) تولید شده است که در بازار به فروش می رسد

  • عکس پروفایل عشقم دوستت دارم
  • که شامل موارد زیر است:

     قهوه کافه لاته ( (coffe lattee: شامل پودر قهوه عربیکا،پودر روبوستا، پودر قارچ گانودرما و فیبر

    قهوه  کافه سوپریم: (coffee supreme):پودر قهوه،پودرقارچ گانودرما، پودر جینسینگ

    شکلات داغ) hot chocolate):پودر قهوه،پودر قارچ گانودرما،کوتوآ،پودر مالت وفیبر

     بعضی از فروشندگان قهوه در کشورمان  نیز خودشان اقدام به خرید و میکس این نوع قارچ با قهوه می کنند و ان را به فروش می رسانند و در واحد های تولید و عرضه گیاهان دارویی نیز متقاضی خرید این نوع قارچ هستند به عنوان یک گیاه دارویی به مشتریان خود عرضه می کنند اما چیزی مسلم هست این هست که در آینده نزدیک از تولید و عرضه این قارچ در کشورمان زیاد خواهیم شنید و تماس های زیادی که (هر روز هم بیشتر می شود) دوستان برای درخواست آموزش  وتولید آن می گیرند (که قرار است ان شالله پکیج آموزشی کاربردی و عملی در این خصوص آماده شود و در سایت به علاقه مندان ارائه شود) مشخص است که ارزش دارویی  این قارچ در کشورمان روز به روز بیشتر مشخص می شود و مردم کشورمان بیشتر با ارزش های فوق العاده  قارچ گانودرما آشنا می شود.

    قارچ گانودرما گیاهی جادویی با خواص درمانی استثنایی است که طعم تلخ و بافت چوب مانندی دارد. تا کنون اشکال دارویی به شکل کپسول و پودر از این گیاه تولید شده که به عنوان مکمل غذایی در داروخانه ها به فروش می رسد. تولید قارچ گانودرما در ایران با موفقیت انجام شده و برخی از اشکال دارویی این گیاه در ایران نیز موجود است. مصرف ۲ تا ۶ کپسول با توجه به نیاز بلامانع است. دستور مصرف بر روی پسته بندی نوشته شده است.

    پودر و عصاره گیاه نیز تولید شده که برای افزودن به چای یا قهوه پیشنهاد می شود. افزودن پودر گانودرما به چای یا قهوه موجب تند شدن مزه و کمی تلخی بیشتر نوشیدنی می شود.با کمی شیرین کننده می توانید طعم نوشیدنی را بهتر کنید.محصولات قارچ گانودرما به همراه قهوه موکا، قهوه فوری، قهوه موکا، هات چاکلت، قهوه لاته در بسته بندی های گوناگون عرضه می شود.

     محصولات قارچ گانودرما به عنوان دمنوش به همراه دیگر گیاهان دارویی می تواند اثرات ثمربخش بیشتری داشته باشد و یکی از متداول ترین نوع مصرف آن است. افزودن پودر گانودرما به انواع شیک ها و دسرها نیز می تواند طعم دلچسب تری به آن بدهد.

    محصولات قارچ گانودرما و فراورده های آن در ساخت و تولید انواع محصولات زیبایی و پوست کاربرد دارد.خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

     

    پیشنهاد می کنم که این  فیلم درباره انواع محصولات قارچ گانودرما  را هم ببینید.

     

    مصرف مداوم قارچ گانودرما در دوز کوچک بسیار اثر بخش است. مصرف بیش از حد قارچ گانودرما در یک وعده نوصیه نمی شود. به طور عمده مصرف قسمت گوشتی قارچ به صورت خشک شده و یا پودر رایج تر است. استفاده از هاگ گانودرما در کشورهای غربی دیده شده و آسیایی ها از آن استفاده نمی کنند. مصرف قارچ گانودرما به طرق زیر امکان پذیر است:

    تکه های بزرگ خشک شده گانودرما را حداقل به مدت ۲۰ دقیقه در آب گرم قرار دهید. میزان گرمای آب و مدت زمان بیشتر در خارج شدن مواد دارویی گانودرما نقش دارد.

    قسمت های گوشتی قارچ را به صورت تازه و یا خشک در دستگاه خردکن ریخته و کاملا پودر کنید. این پودر را می توان به  چای یا قهوه افزوده میل کرد.

    میزان مصرف قارچ دارویی گانودرما:بستگی به شرایط بدنی هر فرد و نیاز بدن دارد. به طورمعمول بین نصف قاشق چایخوری تا یک و نیم قاشق چایخوری پودر گانودرما به صورت یک تا دو روز در میان مصرف می شود. این مقدار برای افراد سالم خواص بی‌شماری دارد. میزان مصرف این قارچ با توجه به نوع بیماری و پیشرفت آن نیز متفاوت است. سن، جنس، میزان سلامتی، پیشرفت بیماری از مولفه های تاثیرگذار در میزان مصرف قارچ گانودرما هستند. برای مثال بزرگسالان مبتلا به سرطان ، دیابت یا هپاتیت مزمن روزانه به ۶۰۰ تا ۱۸۰۰ میلیگرم  قارچ نیاز دارند.

    گانودرما lucidum یکی از قوی ترین گیاهان دارویی است که در صورت مصرف صحیح و با دوز مناسب اثرات جانبی ناخوشایندی ندارد.برخی از عوارض ناخواسته خفیف با مصرف گانودرما گزارش شده که اغلب ناشی از عکس العمل بدن به سم زدایی و یا مصرف بیش از حد توصیه شده قارچ گانودرما است. این علائم عبارتند از:

    چنانچه بیماری خاصی دارید و از دارو استفاده می کنید، با پزشک خود مشورت کنید. مصرف گیاهان دارویی برای بیماران خاص باید زیر نظر پزشک انجام شود. خانم های باردار و شیرده بهتر است از مصرف گیاهان دارویی و قارچ گانودرما خودداری کنند. مصرف قارچ گانودرما برای کسانی که تحت عمل جراحی قرار می گیرند، مجاز نیست.

    خواص  قارچ گانودرما  تنها در صورت مصرف صحیح با دوز مناسب ، حاصل می شود. استفاده بیش از حد همه گیاهان دارویی می تواند عوارض ناخوشایندی را ایجاد کند. در صورت مصرف متعادل قارچ گانودرما ، سلامتی، نشاط، افزایش انرژی را تجربه خواهید کرد.

    در ضمن دوره جامع آموزش پرورش قارچ گانودرما تهیه شده که پیشنهاد می کنم از صفحه زیر آن را ببیند.

    آموزش عملی پرورش قارچ گانودرما 

    فیلم شماره یک قارچ گانودرما

    این فیلم توسط دیتا قارچ ترجمه و زیر نویس شده است. اینکه گفته شد شماره یک به این خاطر است که فیلم شماره دو را که زیرنویس شده هم بزودی ویرایش کرده و در سایت قرار می دهیم.امیدوارم از این مقاله خوشتان آمده باشد اگر سوالی برای شما یا نظری دارید درقسمت نظرات اعلام کنید.

    فیلم شماره یک 

     این هم فیلم شماره دو قارچ گانودرما که قولش را داده بودیم:

    در این فیلم یکی از پیشرفته  و مدرن ترین مزرعه های تولید قارچ گانودرما گونه لینگژی مورد بررسی قرار می گیرد. این گلخانه مدرن  توسط دابل کرین در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است و این شرکت تولید کننده محصولات و مشتقات گیاه گانودرما می باسد. که از لینک زیر می توانید این محصولات را ببینید.

    فیلم شماره دو

    این مقاله در تاریخ ۱۹ مردادماه ۱۳۹۷ آپدیت شد. این مقاله در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ آپدیت شد.

    سلام،خسته نباشین واقعا مطالب خوب و جذابی درج میکنین

    سلام مقاله جالبی بود ممنون از شما

    ب نظر راحت نمياد كنترل كيفيت اين محصول ب عنوان توليد خانگى،احتياج ب گل خونهء پيشرفته داره وبا ي سرمايه كوچيك نميشه راه اندازيش كرد اگر غير ازينه توضيح بديد ممنون ميشم

    شرایط نزدیک به شرایط دکمه ای دارد و امکان تولید خانگی نیز هست

    Dost aziz almasi Bnde moshtaghm.bashoma mokalemei.darin.zamime dashte bashm dar rabte ba parvareshe qarch k farmodin tmayol.darin amozesh bdidn lotfan ba mn tmas bgirid ya rah ertbati b mn bdinAsraghader@gmail.com

    سلام تازگیا شنیدم این قارچ روی بیماری ویرووس کرونا هم تاثیر قابل توجهی داشته و به طور غیر قابل باوری معجزه کرده آیا حقیقت داره واقعا روی این ویرووس میتونه تاثیر بزاره

    سلام روی بسترهای قارچ گانودرما کپک صورتی زده چیکار باید بکنم

    سلام برای راهنمایی بیشتر عکس آلودگی را به شماره واتس آپ ۰۹۱۳۶۷۵۵۸۸۰ بفرستید.

    از اینکه مطالب سایت شمارو مطالعه کردم بسیار لذت بردم

    لطفا اگر کسی در رابطه با پرورش گانودرما راهنمایی بکنه یا بگن کجا میشه یادگرفت اطلاع بده خانم.قادری هستمAsraghader@gmail.com دوست عزیز almasi لطفا راه ارتباطی بزارین بتونم باتونتماس بگیرم یا از طریق ایمیل یا شماره تماس لوبندهبا من تماس بگیرین لطفااااا

    دوست عزیز با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    با سلام من چن ماه پیش درمورد نحوه ی کشت و شرایط کشت گانودرما تحقیق کردم از سایت شما و چن تا مقاله دیگه منتها یکی بحث هزینش بود که متوقفم کرد البته زیاد نبود برا من زیاد بود و یکی بحث بازار فروشش تو ایران . که بجز یکی دو مورد دیگه کسی یا جایی رو سراغ نداشتم اگه ممکنه در این مورد راهنماایی بفرمایید ممنون میشم ازتون.

    سرکار طالهره خانم گرامی تولید کمپوست این قارچ کار راحتی است و هزینه چندانی نیز ندارد در مورد بازار خرید این قارچ به تازگی در ایران شروع شده و افرادی هستند که محصول شما را به طور کامل میخرند موفق باشید

    سلام ما شرکت کشت گیاهان دارویی هستیم که میخوایم اگر امکانش باشه توی محیط گلخونه این قارچ رو پرورش بدیم ..شما میتونین در این راه راهنمامون باشین؟ یا کسی رو بهمون معرفی کنید؟

    با سلام من مشاور طب سنتی هستم و با این که گانودرما هم خواص زیادی داره ولی به همه نوشیدنی قارچ کامبوجا رو توصیه می کنم که هم به راحتی میشه توی خونه پرورش داد و هم خواصش از گانودرما بسیار بیشتر هست و عوارضی هم نداره و فقط به خانم های باردار و شیرده و بچه های زیر پنج سال توصیه نمیشه، همچنین اینکه با خرید یک بار قارچ کامبوجا بارها و بارها میتونید تو خونه ازش نوشیدنی درست کنید و قارچش رو پرورش بدید و دیگه نیازی به خرید قارچ هم نیست

    سلام. من مشکل معده دارم.. معدم خیلی اسید تولید میکنه.. هر چی میخورم میشه اسید برگیرنده..خسته شدم از بس دارو شیمیایی خوردم.. اگر ممکنه من راهنمایی کنید.. ممنونم

    دوست عزیز باید با پزشک مشورت کنید.

    من هم هلیکوباکتر داشتم که بعد از یه مدت خوب شد ، اتفاقا با همین قارچ درمان کردم @Ganoderma_lucidom اینجا راهنماییم کرد

    سلام من قهوه قارچ رو تهیه میکنم از اونجایی که برام هزینه بر هست و بخاطر لیکن پلان روی پام مجبور هستم آیا با تهیه خود قارچ هم جواب میگیرم؟؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنین

    سلام میشه منو راهنمایی کنید درباره کامبوجا اطلاعات بیشتری میخوام۰۹۱۷۸۰۹۳۷۶۷

    سلام این که شما گفتید برای زگیل هم فایده داره؟ من پایلوماتوز حنجره دارم. یعنی زگیل تناسلی اما داخل حنجرم میزنه و باعث میشه صدام قط بشه تنگی نفس هم میگیرم تا بحال ۵ بار عمل کردم. دکترا میگن هیچ دارویی نداره کل عطاری هارو زیر و رو کردم هر کدوم ی مشت علف دادن بهم هیچ اثری نداشته. متاسفانه پایلوماتوز حنجره دارویی نداره. دکتر گفت دقیقا این از همون نوعی هست که بعضی ها زگیل تناسلی میگیرن ویروس از بدن هیچ وقت خارج نمیشه

    سلام از کجا میتونم ئودر قارچ گانودرما رو تهیه کنم هر ۱۰۰ گرمش چند ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر

    ما تولید کننده قارچ نیستسم مقدار محدود برای کار آموزشی و مصرف خودمان تولید کردیم

    سلام لطفا راهنمایی بفرمایید از کجا میشه قرص یا کپسول یا خود قارچ رو تهیه کنیم

    دوست عزیز اقای رضوی تا جایی که من میدانم هنوز در ایران تولید نشده است البته شنیدم که کپسول هندی اش وارد کشور شده ولی از صحت اون مطمئن نیستم به تازگی با شرکت گل دارو مذاکراتی انجام شده است که امیدواریم بزودی شاهد تولیدآن باشیم. التبه خود قارچ در حال حاضر تولید می شود و ما نیز برای کار آموزش خودمان تولید کردیم در کانال های تلگرامی می توانید خود قارچ راهم پیدا کنید.

    سلام دوست عزیز تا جایی که من مطلع هستم دانشکده علوم پزشکی شیراز این قارچ و تولید میکنن

    سلام فقط گانودرما میتونه ریشه مشکلات رو حل کنه واسه همیشه

    ازقارچ گانودرمارویdatagrach.comخیلی متشکرم ودهه فجرراتبریک میگویم.

    سلام باردهی گانودرما روی درخت چه مدت زمان میبرد و نحوه کاشت چگونه است لطفا راهنمایی فرمائید باتشکر

    دوست عزیز پرورش قارچ گانودرما کار راحتی است حتی شما می توانید در منزل این کار را انجام دهید به زودی پرورش قارچ کانودرما در منزل روی سایت قرار می گیرد.

    سلام جناب آقای الماسی عزیز از پاسخگویتان سپاسگذارم ؛ با توجه به اینکه در مورد کاشت شیتاکه روی درخت فرموده بودید که بادهی این قارچ حدود دو سال طول میکشدو تا۶ سال میتوان از آن برداشت کرد ، سوال عرض کردم که آیا کاشت گانودرما روی درخت هم به همین مدت نیاز دارد یا خیر؟ ضمنا بنده چند درخت داشتم هم زنده بوده و میوه میدهند و هم خشک و میخواستم گانودرما را روی آنها کاشت کنم خواهشمند است بفرمائید روش کاشت روی درخت چگونه است و بذر گانودرما لوسیدوم را از کجا باید تهیه کرد؟ چون تا به حال از چندجا پرسیدم هرکدام قیمتی برای آن ذکر میکنند از ۱۲ تا ۶۵ هزار تومان و دلیل هم اینکه این بذرها از نسل اول است باتشکر

    دوست عزیز کشت گانودرما به صورت پرورش در سالن در یک دوره ۴ ماهه و با باردهی بالا امکان پذیر می باشد که در این روش شما نیازی به درخت و بذر نخواهید داشت و به زودی دوره ای در این زمینه آماده شده و در سایت قرار می گیرد در ضمن بذر مناسب برای پرورش قارچ بین ۵ تا ۱۰ هزار تومان می باشد انچه به عنوان بذر پایه مادری یا نسل اول گفته می شود بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

    سلام آقای الماسی عزیز بسیار سپاس گزارم بابت مطالبی که در سایت قرار میدهید میخواستم بپرسم آیا امکان تهیه ی بذر این قارچ وجود داره در ایران؟ و از کجا؟ واسه شروع از یک فضای ۷۰ متری تقریبا چقدر سرمایه لازم است؟ و اینکه پکیجی که قولش رو دادین حدودا چه تاریخی واسه فروش در سایت قرار میدید؟ نهایتا اون فایلی که در مورد افات و بیماری های حین کشت این قارج هستش رو بی زحمت به ایمیل بنده هم بفرستید اگر امکان داره خیلی خیلی ممنونم با آرزوی موفقیت روز افزون برای جنابعالی

    سلام آقای الماسی عزیز بسیار سپاس گزارم بابت مطالبی که در سایت قرار میدهید میخواستم بپرسم آیا امکان تهیه ی بذر این قارچ وجود داره در ایران؟ و از کجا؟ واسه شروع از یک فضای ۷۰ متری تقریبا چقدر سرمایه لازم است؟ و اینکه پکیجی که قولش رو دادین حدودا چه تاریخی واسه فروش در سایت قرار میدید؟ نهایتا اون فایلی که در مورد افات و بیماری های حین کشت این قارج هستش رو بی زحمت به ایمیل بنده هم بفرستید اگر امکان داره خیلی خیلی ممنونم با آرزوی موفقیت روز افزون برای جنابعالی

    دوست عزیز پاسخ به همه این سوالات شما در پکیجی که تا اول اسفند مااه روی سایت می اید داده شده است با تشکر از لطف شما

    یک دنیا ممنون

    سلام آقای الماسی. به لطف پکیج شما ما میتونم قارچ گاندورما پرورش بديم. فقط نگرانی من بابت فروش اين محصول هست. آیا در حال حاضر کسايی هستند که به صورت عمده اين قارچ را خريداری کنند.

    دوست عزیز در کشور ما آگاهی درباره این قارچ به تازگی شروع شده و مطمئن باشید در اینده نزدیک از این قارچ و شناخت بیشتر مردم بازهم بیشتر خواهید شنید.

    سلام جهت تهیه قارچ گانودرما به صورت پودر شده و سالم می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

    سلام آقای الماسی میشه جایی رو معرفی کنید که این قارچ و میفروشن ؟

    سلام سرکارخانم می تونید در کانال های تلگرامی جستجو کنید و سعی کنید نوع پرورشی ان را تهیه کنید و نه خودرو و جنگلی

    سلام دوستان درصورت امکان جهت پرورش و فن آوری قارچ گانودرمادر ایران راهنمایی بفرمایید

    در خصوص گانودرما،شماره ۲ اشاره کردین،در بدن هیستامین تولید میکند! در صورتیکه اگه خاصیت ضد آلرژی داشته باشه،باید آنتی هیستامین تولید کند!

    با سلام میشه لطفا بفرمایید آیا این قارچ برای درمان بیماری آلوپسی موثر هست یا نه ؟ ممنون

    سلام جناب الماسی گرامی برای سفارش مقداری از این قارچ با چه شماره تلفنی تماس بگیرم از اراک هستم

    دوست عزیز در کانال های تلگرامی و اینترنت می توانید عرضه کنندگان این قارچ را پیدا کنید ضمن اینکه می توانید این قارچ را در منزل به اندازه مورد نیاز خود می توانیدتولید کنید کار تولید قارچ گانودرما کار راحتی است و آب و هوای ایران مناسب پرورش این قارچ است. پیشنهاد می کنم این ویدئوی کوتاه را ببینیدآموزش پرورش قارچ گانودر ما در منزل

    با سلام بسته امی شکلات داغ همراه که روشون نوشته همراه با پودرگانودرما هم این خواص را دارند؟///ممنون

    سلام من از ۶ فروردین ۹۸ شروع کردم به خون دارو گاننودرما برای رفع استرس واضطراب وافسردگی هنوز هیچ علائمی از بهبودی بوجود نیومده متاسفانه خیلی دارم تلاش میکنم برای بهبودی.

    کیانای عزیز سلام کاش نحوه مصرف را هم اعلام می کردید که این قارچ را به چه صورتی مصرف می کنید و تحت نظر و مشورت چه کسی

    پیشنهاد می کنم مقاله ما درباره نحوه مصرف را مقایسه کنید

    سلام ممنون بابت مطالب مفیدتون لطفا راجع به بهترین نوع مصرف برای هر بیماری و فروشندگان مطمئن هم مطلب بزارید ممنونم

    سلام.ممنون از مقاله پربارتون .میخواستم بپرسم ایا از دوستان کسی هست که دیابت نوع اول رو با این دارو (گانودرما) رفع یا بهبود بخشیده باشه ؟ اگر کسی هست لطفا اطلاع رسانی بفرمایید.ممنون

    باسلام میگن گانودرمادرمان قطعیه بیماری زگیل تناسلی راهم انجام میده ایادرسته؟

    با سلام و وقت بخیر بنده تمایل دارم دراین کارفعال بشم چنانچه امکان داشته باشه راهنمایی و انشاءالله همراهی بفرمایید مزید امتنان است منتظر محبتتان هستم. باتشکرفراوان تلفن ۰۹۰۵۹۷۱۱۲۰۳

    اقای شکیبای عزیز سلام شما می توانید سوالات خود را در سایت در قسمت نظرات بپرسید یا اینکه با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    درود جناب مهندس الماسی بنده فربد رادبد هستم و در تفکر تولید قارچ خصوصا گانودرما ولی اطلاعاتی لازم دارم ۱ میزان تولید در متر مربع و زمان آن ۲ قیمت بازار ۳ هزینه کشت و بذر و دوران تولید ۴ دیتایل سالن تولید ۵ آیا برای تولید نیاز به اخذ مجوز از ادارات بهداشت و …. هست یا نه ممنون میشم بنده را راهنمایی بفرمایید . ارادتمند فربد رادبد

    اقای فرید عزیز سلام تقریبا د ره متر مربع حدود ۸۰ کیلو کمپوست می توان استفاده کرد از هر ۱۰۰ کیلو حدود ۱۵ کیلو قارچ تازه گانودرما برذاشت می شود قیمت بین ۵۰۰ تا ۷۵ هزارتومان هر کیلو خشک قیمت هر کیلو کمپوست حدود ۲۰هزار تومان

    فعلا برای مصارف معمولی نیاز به اخذ مجوز نیست مگر اینکه بخواهید با شرکت های دارویی قرارداد ببندید.

    اطلاعات کامل تر در مورد جزییات را در این صفحه زیر ببینید.پرورش قارچ گانودرما

    درود و تشکر جناب الماسی عزیز متاسفانه بسیار دیر پاسخ شما را دیدم ممنون از لطف شما هر کیلو محصول تازه چقدر محصول خشک میده .( درصد رطوبت ؟؟) ممنون

    سلام ۴۰% ماده خشک می دهد.

    با سلام خدمت اقای الماسی من میخوام اموزش کشت قارچ گانودرما رو یاد بگیرم میشه من و بیشتر راهنمایی کنید ممنون میشم

    با سلام خدمت شما ، ما ی بیمار ام اس ی داریم ک تقریبا ۴۸سالشه و پاهایش هیچ حرکتی نداره فقط کمی حس داره ،ب ما گفتن از قارچ گانودرما استفاده کنیم برا علاج بیمارمون الان نزدیک ب ۱۲،۱۳ساله ک فلج ،آیا با مصرف این قارچ بیمار ما خوب میشه؟ ممکنه منو راهنمایی کنید ممنونتون میشم

    سرکار ساحل خانم مواردی از بیماری ام اس را بنده پیگیر بوده ام که با مصرف قارچ گانودرما عصا را کنر گذاشته اند. پیشنهاد می شود خود قارچ را مصرف کنید.

    با سلام . میتونم بپرسم منبع یا منابع این مقالات از کجا هستند؟

    ترجمه چندین مقاله خارجی هست که شما می توانید در منابع اصلی آن را جستجو کنید.

    سلام.پدرمن سرطان بدخیم پروستات دارن که ۳روز پیش جراحی شدن ولی قسمتی از سلولها هنوز تو بدنشون هست.دیروز از تجریش قارچ گانودرما خریدم که میگفتن رشد سلولهای سرطانی رو متوقف میکنه.باتوجه به اینکه پدرم تازه جراحی شده و معده درد هم داره اشکال نداره از این قارچ استفاده کنه؟آیاقارچی که تو ایران فروخته میشه اص هست و سمی نیست؟مقدار مصرفش در مورد پدر من باید چقدر باشه؟

    سرکار خانم نیلوفر

    ضمن ارزوی سلامتی برای پدر عزیزتان بله قارچ گانودرما در کنترل رشد سلول های سرطانی موثر بوده و پیشنهاد می کنم آن را به شکل پرورشی تهیه کنید.

    مقاله نحوه مصرف را بطور کامل بخواهیدنحوه مصرف قارچ گانودرما

    حتما با پزشک خود هم مشورت کنید.

    سلام من مشکل ویتیگول دارم آیا قارچ گانودرما در درمان این بیماری به اثبات رسیده یا نمونه مشابه درمان یافتگان در کشور رو سراغ دارید

    سلام افراد زیادی با قارچ گانودرما بهبود پیدا کرده اند . و شما می توانید خود قارچ را تهیه نموده و مصرف کنید.

    در پاسخ به مشکل معده و اسید معده باکتری هلیکوباکتر پیلوری علت عمده اش هست و معمولا در آب آلوده به مدفوع وجود دارد بهترین کار آبی که می نوشید رو بسیار مراقب باشید اگه هم در شرکت کار می کنین از آبی که خودتان مراقبش هستید استفاده کنین ممکن است همکاران یا آبدارچی در آب شما ادرار را مدفوع بریزند و شب قبل از واب سنجد بخورید بدون دانه چند هفته ادامه بدهید خوب خواهید شد آب رو حتما آب سالم مصرف کنید بسیار مهم است

    سلام در مورد میزان سرمایه اولیه جهت راه اندازی پرورش قارچ کمی اطلاعات بدهید

    سلام ایا این قارچ برای بیماری پیسی یا ویتیلیگو مفیده و اگر مفیده طریقه مصرفش چطوره؟

    سلام بله تاثیر این قارچ در درمان ویتیلیگو اتبات شده است . برای اطلاعات بیشتر این صفحه را ببینید مصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    چطوری باید قارچ و تهیه کنیم؟؟ خودمون میتونیم پرورش بدیم تو شمال؟

    سلام بله به صورت خانگی هم میتونید پرورش بدید. از طریق لینک زیر:آموزش پرورش قارچ گانودرما

    سلام جناب آقای الماسی. خواهشی که از شما دارم لطف نموده بطور مفصل طرز تهیه و پرورش قارچ گانودرما در منزل رو بصورت چند جمله برای ما بذارید چون موفق به دانلود فیلم نشدم و ممکنه این درخواست خیلی از دوستان باشه که توضیحات در این زمینه را بصورت نوشتاری داشته باشن. تمایل بسیار زیادی در زمینه پرورش قارچ در منزل رو دارم و امیدوارم به تقاضای من جامه عمل بپوشانید . با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما.

    جناب آقا مهاجر عزیز سلام آموزش پرورش قارچ گانودرما یک دوره با چهر ساعت آموزش است و با چند جمله امکان پذیر نیست واقعا که گفته شود برای اطلاع شما پیشنهاد می کنم این صفحه را بخوانید.نحوه پرورش قارچ گانودرما

    سلام جناب آقای مهندس الماسی آیا میتوان پودر قارچ گانودرمارو در جیره غذایی حیوانات استفاده کرد و بعنوان دارو و آنتی بیوتیک و … بهره برد؟؟؟

    سلام بله در آزمایشات تحقیقی، خواص گانودرما بر حیوانات مثلا بر گاو انجام شده است،

    سلام من لاته گانودرما رو تهيه كردم اين درسته كه بايد بصورت ناشتا استفاده كنم و مهمتر اينكه تا دوساعت بعد از مصرف هيچ خوراكي نبايد استفاده كنم؟؟؟؟

    در اینباره با پزشک و یا مشاور درمان خود مشورت کنید.

    باسلام آیا این قارچ برای تومور هم تاثیر دارد لطفاً جواب بدهید ممنون

    سلام وقت بخیر، آیا این قارچ برای درمان زگیل تناسلی هم درمان داره ؟ اگر موردی بود لطفا بگین

    سلام برای بسیاری از بیماری های پوستی موثر است ولی شما حتما باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید .

    درودی دوباره بر جناب آقای مهندس الماسی عزیز باتشکر از زحمات شما که وقت صرف میکنید و جواب خوانندگان خود را با حوصله میدهید. اینجانب میخواستم از پودر قارچ گانودرما بعنوان داروی وتیلیگو یا برص استفاده کنم ولی نمیدونم قابلیت هضم این قارچ چگونه است! چون شنیدم معده انسان نمیتواند آنرا هضم کند.در سایت شما هم در این مورد مطلبی نیافتم. ممنون از پاسخ شما.

    سلام مصرف این قارچ به صورت پودر شده و جوشانده و دم نوش می باشد. پیشنهاد می کنیم از جاهای مطمئن خرید کنید که حتماً، قارچ پرورشی باشد و مصرف آن هم از مقدار کم شروع کنید.

    با سلام میخواستم بدونم مصرف قارچ گانودرما برای تنظیم قاعدگی هم به کار میره یا نه؟ ممنون

    جناب مهندس سلام خسته نباشید سوال من اینه که قسمتی از دیوارسالن من از جنسه گچه برای پوشش اون دیوار میتونم پلاستیک بکشم؟واینکه چه جنسی باشه؟ممنونم

    سلام معمولاً دیوار گچی برای پرورش قارچ اصولی نیست ولی گاهی برخی افراد به صورت ابتکاری پوشش های پلاستیکی معمولی را به دیوارها متصل می کنند.

    من واسه اینکه رطوبت به دیوارها نرسه میخوام اینکاروبکنم تاارتفاع قفسه هام دیوارسنگیه ینی از هرنوع پلاستیکی استفاده کنم مشکلی نداره؟

    سلام معمولاً از پلاستیک های کلفت استفاده می شود و نوع خاصی ندارد.

    سلام جناب مهندس الماسي من از توي جنگل قارچ گانودرما آوردم چطور ميتونم بفهمم كه قارچ اصلي هست يا خير ؟دقيقا مشخصات گانودرما رو داره چطور مصرفش كنم ؟

    سلام شناخت قارچ سمی از قارچ اصلی بسیار سخت هست؛ و احتمال بروز خطا وجود داره، پیشنهاد میشه اگر هم میخاید قارچ مصرف کنید از قارچ های پرورشی مطمئن مصرف کنید.

    با سلام و تشكر از اطلاعات خوبتون جهت مصرف اين قارچ يا محصولات تركيبي آن ، نيازمند به اطلاعات جامع و دقيق تري در طب سنتي و مدرن هستيم . گانودرما لوسیدوم Ganoderma lucidum نام علمی گونه ای قارچ به نام گانودرما است. گانودرما لوسیدوم یک داروی طبیعی است که به دلیل اثر ثابت شده‌ای که روی سیستم ایمنی بدن دارد، به طور گسترده توسط پزشکان و طبیبان سنتی در آسیا تجویز و استفاده می‌شود. محققان آزمایشگاهی و تعداد انگشت شماری از کارآزمایی‌های پیش بالینی گزارش کرده‌اند که گانودرما لوسیدوم حاوی مواد ضدسرطانی و تقویت کننده سیستم ایمنی است. مشاور تخصصي

    با درود آیا قارچ گانودرما برای کیست کلیه مناسب است؟ با سپاس

    سلام وقت بخیر اول اینکه مطالب خوبی رو درج کرده بودید و اینکه این قارچ در درمان تیرویید هم تاثیر داره یا خیر؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    سلام دوست عزیز من تا جایی ک میدونم این قارچ موثره ولی باید قارچ فراوری شده باشه دوستایی هم دارم ک میتونن کمکتون کنن

    باسلام مهندس جان من منطقه تالش گیلان زندگی میکنم ییلاقات ماپراز قارچ گانودرماست البته طبق اطلاعات مختصری که دارم مطمعننم اشتباه نمیکنم ایاهمین قارچ که بصورت خودجوش عمل اومده قابل مصرف هستند یااینکه به مقدار زیاد ازاین قارچ رو میشه به فروش رساند دنبال یه درامدزای هستم یابه اینصورت یاپرورش ممنون میشم

    سلام شناخت قارچ های دارویی از قارچ های سمی در طبیعت کار بسیار سختی هست و ریسک بسیار بالایی دارد، که ممکن است حتی کوچکترین اشتباهی جان یک انسان را تهدید کند. در مورد پرورش قارچ گانودرما، شما با آموزش آن، به راحتی می تونید پرورش را خودتون در منزل و یا …. انجام بدید و از نتیجه هم کاملاً مطمئن خواهید بود. برای آموزش پرورش قارچ گانودرما صفحه زیر را ببینید:آموزش پرورش قارچ گانودرما

    سلام نیازی به دستگاه و … برای شناسایی خواص دارویی این قارچ نیست؛ همانطور که در سایت های خارجی بسیاری می تونید ببینید که در خانه قارچ را پودر می کنن و به صورت دمنوش تهیه کرده و می خورند.

    با عنوان مهندس محمدرضا الماسی وارد شده‌اید. خارج می‌شوید؟

    دیدگاه

    سال پیش خیلی اتفاقی وارد این صنعت شدم و همیشه دوست داشتم چیز جدیدی را یاد بگیرم و هنوز هم باید خودم را دانشجوی این رشته بدانم و دوست دارم هر انچه را در این 15 سال یادگرفته ام به علاقه مندان یاد بدهم و به نظرم اگه با هم پیشرفت کنیم موفق تریم.

    دوست عزیز سلام باید نقشه قفسه بندی سالن شما کشیده شود، سپس س…

    خانم افشاری سلام در صورتی که با روش کوک اوت بتوانید سالن را…

    دوست عزیز سلام جهت راهنمایی و دریافت مشاوره با شماره 0913675…

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت ویژه 279 هزار تومان (ارسال رایگان)خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیفی 496 هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیف ویژه 695 هزار تومان (ارسال رایگان)

    آشنایی با مزایای قهوه سوپریم برند دکتر بیز

     

    حتما تا به حال نام قهوه سوپریم را بسیار شنیده اید و می دانید که دکتر بیز محصولات و قهوه های مختلفی را تولید و در بازار عرضه کرده است. از مزایای این محصولات نیز بسیار گفته و مصرف آن را پیشنهاد داده اند. اما ما در این نوشته می خواهیم اول شما را با قهوه سوپریم دکتر بیز آشنا کنیم و سپس مزایا و خواص آن را معرفی کنیم. در انتها نیز دم کردن قهوه و انواع افزودنی هایی که با آن می توان قهوه بهتری داشت را به شما می گوییم. با ما در این نوشته خوش طعم همراه باشید.

    (عکس شماره ۱)

    قهوه سوپریم یکی از محصولات شرکت دکتر بیز است که با تکیه بر شعار و اصل تولید محصولات سالم برای سلامت جامعه تولید و وارد بازار شده است. این نوع قهوه که در بازار با نام قهوه گانودرما سوپریم نیز شناخته می شود از ترکیب قارچ گانودرما تهیه شده است و برای بسیاری از بیماری ها به ویژه استرس ها و تنش های روانی خاصیت فوق العاده ای دارد. در نتیجه با توجه به شرایط پیچیده زندگی پر تنش این روزهای ما شاید واقعا نوشیدن فنجانی قهوه سوپریم نه تنها لازم بلکه ضروری هم باشد.

    قهوه گانودرما سوپریم بیز کافئین بسیار کمی دارد و موجب تپش قلب برای کسانی که مستعد هستند، نخواهد شد. از سوی دیگر با کاهش استرس، آرامش بیشتری به شما داده و در عین حال انرژی بخش است و خواصی فوق العاده دارد. ابتدا کمی خواص قارچ گانودرما را معرفی می کنیم تا دید بهتر و وسیع تری به خواص قهوه گانودرما کافه سوپریم بیندازیم.

     

     

     

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت ویژه ۲۷۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیفی ۴۹۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیف ویژه ۶۹۵ هزار تومان (ارسال رایگان)

     

    خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

     

    قارچ گانودرما یکی از انواع گونه های قارچ است که با رنگ قرمز جذاب خود شناخته می شود و یکی از کاملترین ارزش های مواد غذایی را در هرم تغذیه دارد. خواص درمانی قارچ گانودرما بسیار زیاد است و قدمتی کهن در طب سنتی آسیای شرقی دارد. قارچ گانودرما با نام علمی گانودرما شناخته می شود که نوعی قارچ چتری است که به صورت طبیعی بر روی تنه درختان رشد می کند. این روزها با توجه به مصرف بالای گانودرما این قارچ به صورت مصنوعی هم پرورش داده می شود.

    گانودرما قدمتی ۱۰۰۰ ساله در طب سنتی آسیا دارد و در دوران باستان تنها در دسترس اشراف جامعه بود و مردم عادی به آن دسترسی نداشتند. در آن دوران از گانودرما برای طول عمر و آرامش بیشتر استفاده می شد و امروزه نیز خاصیت این گیاه فوق العاده، اثبات شده به طوری که علاوه بر قهوه در بسیاری دیگر از خوراکی ها و نوشیدنی ها نیز از آن استفاده می شود.

    حالا که با مزایای فوق العاده گانودرما آشنا شدیم تقریبا می دانیم که باید انتظار چه خواص درمانی از قهوه سوپریم گانودرما داشته باشیم. قهوه سوپریم برند دکتر بیز تلاش کرده تا علاوه بر حفظ تمام خواص درمانی گانودرما بتواند نوشیدنی گرم و با کافئین کم که انرژی بخش و البته آرام بخش باشد را تولید کرده و در اختیار همه اقشار جامعه قرار دهد. این محصول علاوه بر خواص درمانی گانودرما، خواص قهوه را هم دارد و شما می توانید صبح خود را با نوشیدن قهوه ای شروع کنید که حسابی انرژی بخش است.

    هر بسته قهوه سوپریم با قارچ گانودرما حاوی ۲۰ ساشه پودر است که می تواند صبح هایی با انرژی و آرامش فوق العاده برای شما همراه داشته باشد. شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب نسبت به خرید قهوه گانودرما سوپریم و دیگر محصولات بیز مانند قهوه موکا لاته و شکلات داغ اقدام کرده و از نوشیدن این محصول بی نظیر با خواص دارویی فوق العاده لذت ببرید. بعد از آشنایی با خواص قهوه سوپریم گانودرما نوبت به آشنایی با طرز تهیه این محصول فوق العاده می رسد.

    می خواهیم پیش از خرید گانودرما سوپریم شما را با زمان مصرف و طرز تهیه قهوه سوپریم آشنا کنیم. همانطور که می دانید قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب مردم جهان است که قدمتی کهن دارد و تقریبا همیشه در هرم تغذیه بین المللی جای خود را حفظ کرده است. حالب است که بدانید نوشیدن قهوه محدود به قرن اخیر نیست و ابوعلی سینا از این نوشیدنی به عنوان داروی بهبود افسردگی یاد کرده است.

    قهوه نوشیدنی انرژی بخشی است در نتیجه بهترین زمان مصرف قهوه سوپریم پیش از ظهر است. شما بر حسب عادات غذایی و علاقه شخصی می توانید تا پیش از ناهار در هر ساعت از روز این نوشیدنی مطبوع را میل کنید. با توجه به اینکه قهوه سوپریم علاوه بر دانه های قهوه خواص درمانی گانودرما را هم همراه دارد، می تواند یک مکمل غذایی فوق العاده باشد و جنبه درمانی هم به خود بگیرد. این محصول بسیار کم شیرین است اما در صورت تمایل شما حتی می توانید از محصول قهوه سوپریم گانودرما برای لاغری استفاده کنید که بدون شکر است و متابولیسم بدن را بالا می برد.

    پیشنهاد ما به شما برای بهترین زمان مصرف قهوه سوپریم پیش از ناهار است و بهترین طریقه مصرف آن همراه با آب جوش است. البته اگر می خواهید کالری بیشتری داشته باشد و حسابی شما را برای روزی پر کار آماده کند، می توانید قهوه سوپریم را همراه با شیر آماده کرده و میل کنید. تنها کافی است برای خرید قهوه سوپریم دکتر بیز اقدام کنید. یک ساشه را در آب جوش و یا شیر حل کنید و حالا قهوه شما آماده است. نوش جان کرده و برای هر آنچه در بیرون منزل منتظر شماست، آماده شوید.

  • عکس پروفایل شاخ پسرونه
  • اگر هنوز پاسخ پرسش قهوه گانودرما سوپریم چیست را پیدا نکرده اید و می خواهید درباره ترکیبات این محصول بیشتر بدانید، ما این سوال شما را پاسخ خواهیم داد.

    در واقع قهوه ی گانودرما سوپریم متشکل از ترکیبات قارچ گانودرما و البته فیبر طبیعی است. هر بسته قهوه تقریبا ۲ گرم فیبر دارد. اگر اهل رعایت رژیم غذایی هستید، می دانید که همیشه متخصصین تغذیه بیماران را به مصرف فیبر تشویق می کنند، زیرا فیبر موجب سیری طولانی مدت می شود. محصولات ما به دلیل همین فیبر است که برای رژیم های لاغری هم استفاده می شود. گانودرما لوسیدیوم یا همان قارچ ریشی قرمز از دیگر ترکیبات محصول دکتر بیز است که طعم ملایم و عمیقی به قهوه می دهد و فواید آن پیشتر ذکر شد. ترپنوئید و آمینو اسید هم در این محصول یافت می شود که به عنوان ترکیبات قارچ گانودرما شناخته می شود. جنسینگ هم آخرین محصول این ترکیب خارق العاده است. می دانید که جنسینگ گیاهی طبیعی و میراث فرهنگ کهن چین است. این گیاه با طعم تندی که دارد، مزه قهوه شما را مطبوع و عمیق کرده و به بعد از نوشیدن قهوه به خوبی حس می شود. جالب است که بدانید گیاه جینسینگ با خواص جوانسازی خود در فرهنگ چین شناخته می شود و با طبع گرم برای زمستان نیز بسیار مفید و کاربردی است.

    حالا که می دانید قهوه گانودرما سوپریم چیست، می توانید با خیال راحت بابت تمام خواص و البته ترکیبات این محصول نسبت به خرید قهوه سوپریم اقدام کرده و همیشه این قهوه فوری خوشمزه را به عنوان مکمل غذایی همراه داشته باشید. قیمت قهوه گانودرما سوپریم بسیار مناسب است و شما می توانید به راحتی این محصول فوق العاده را که از گرانی های مرسوم بازار تاثیر نگرفته، خریداری کرده و استفاده کنید.

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت ویژه ۲۷۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیفی ۴۹۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیف ویژه ۶۹۵ هزار تومان (ارسال رایگان)خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

     

    با توجه به مناسب بودن قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز شما می توانید نسبت به خرید این محصول در تعداد بالا برای استفاده در مهمانی های رسمی هم اقدام کنید. به این ترتیب می توانید کلاسیک و دلپذیر از مهمانان پذیرایی کرده و البته آنها را هم از خواص این محصولات آگاه کنید. البته توجه داشته باشید که ترکیب این قهوه با خامه و شیر کالری بالایی همراه داشته و شاید برای رژیم غذایی انتخاب مناسبی نباشد. اما برای پذیرایی مهمانان انتخابی شیک و مطبوع  است.

    در تهیه قهوه دکتر بیز شما می توانید با افزودن خامه طعم مطبوع و ملایم قهوه را شیرین تر کنید. بهتر است با همزن مخصوص شیر داغ را پیش از افزودن به پودر قهوه فوری بیز، کمی هم بزنید تا حالتی کفی پیدا کنید یا به اصطلاح فوم شیر شود. این فوم را بر روی پودر قهوه بریزید و سپس خامه را اضافه کنید. شما می توانید این محصول را با خامه هم تزیین کنید و به آن اسمارتیزهای شکلاتی اضافه کنید اما حتما حواستان به کالری آن باشد. همچین با افزودن یک اسکوپ بستنی وانیلی قهوه آفوگاتو تهیه کنید و حسابی از این طعم بی نظیر لذت ببرید.

    (عکس شماره ۸)

    اگر فصل تابستان است برای فرار از گرمای هوا، قهوه را با یخ مخلوط کرده و بهترین آیس کافی ( قهوه سرد] که تا به حال در بازار نبوده را نوش جان کنید. شما می توانید برای طعم بهتری به آیس کافی کمی پودر شکلات هم اضافه کنید و یک پذیرایی تمام عیار از مهمانان و دوستان خود داشته باشید. آیس کافی را می توان با اسمارتیز و پودر نارگیل هم تزیین کرد. قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز بسیار مناسب است. همین موجب شده تا در فصول مختلف سال با توجه به مناسب بودن قیمت قهوه سوپریم انتخاب همیشگی منوی پذیرایی باشد و به صورت های مختلف مصرف شود.

    با توجه به معقول بودن قیمت قهوه سوپریم گانودرما بیز خرید قهوه سوپریم با قارچ گانودرما تقریبا در منوی همه سلیقه ها قرار دارد. علاوه بر قهوه های دمی،  قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همه از گرانی موجود در بازار تاثیر زیادی نگرفته است و پای ثابت سبد خرید همه سلیقه ها است. خواص این محصول موجب شده تا در بین محصولات موجود در بازار بهترین انتخاب باشد. پس با خیال راحت این محصول را بخرید و هر روز صبح میل کنید تا روز پر انرژی تر و آرام تری را تجربه کنید.

    خواص این محصول موجب شده تا قهوه بیز در واقع نوعی مکمل هم شمرده شود، در نتیجه هرم غذایی شما با این انتخاب درست تکمیل است. هر روز صبح با نوشیدن این قهوه سرحال تر و پر انرژی تر شوید. در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه از این نوشیدنی مطبوع لذت ببرید.

     

     

    گانودرما کافه موکا, قهوه گانودرما لاته, قهوه سوپریم گانودرما برای لاغری, سایت محصولات گانودرما, قهوه گانودرما مخصوص لاغری,قهوه قارچ گانودرما برای لاغری, قیمت قارچ گانودرما, خرید هات چاکلت دکتر بیز, نحوه استفاده دمنوش لاغری سحر,طریقه استفاده دمنوش لاغری سحر,دمنوش سحر برای لاغری, محصولات دمنوش آنادانا, لاغری با دمنوش دکتر بیز, لاغری با سبوس برنج دکتر بیز,سبوس برنج دکتر بیز و لاغری, خرید محصولات گانودرما در تهران, خواص صابون قارچ گانودرما, شامپو گانودرما ریزش مو, قیمت شامپو گانودرما برای موهای خشک, قیمت شامپو گانودرما روزانه, خرید شامپو گانودرما برای موهای چرب, ماسک زیبایی و جوان سازی پوست صورت , قیمت ژل ابرو , قیمت عطر ایفوریا مردانه , عطر زنانه ایفوریا , فروش اینترنتی عطر و ادکلن ایفوریا euphoria , از بین بردن موهای زائد بدن مردان , تیدا کالا ,

     

     

    تولید و فروش و ساخت انواع قالب نیوجرسی با بهترین کیفیت در فیدار فولاد , ساخت انواع قالب سرستون سیمانی با بهترین کیفیت , فروش انواع قالب های نیوجرسی بتنی با بهرتین کیفیت , مرکز فروش قالب فلزی ستون گرد در فیدار فولاد , فروش و قیمت مفصل قالب نیوجرسی با بهترین کیفیت , لیست فروش و قیمت قالب های فلزی بتن و ساخت انواع قالب فلزی بتن , قالب فلزی بتن در تهران و کرج با بهترین کیفیت , پخش و فروش انواع قالب فلزی بتن و جدول بتنی و تیرچه بتنی در فیدار فولاد , فروش و انواع داربست های مدولار با کیفیت عالی و قیمت مناسب , انواع داربست های مدولار مثلث امگا با بهترین کیفیت , داربست های مدولار چکشی در مدل های مختلف با بهترین کیفیت , مرکز فروش و توزیع انواع داربست مدولار در قم , فروش انواع قالب مدولار بتن ریزی با بهرتین کیفیت , فروش و قیمت انواع قالب های فلزی مدولار , طراحی و ساخت و خرید و فروش قالب مدولار با کیفیت عالی , انواع قالب های مدولار سقف و دیوار و ساختمان در فیدار فولاد , ارائه انواع قالب بتن در مدل های مختلف با بهترین کیفیت

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    انواع عطر و ادکلن – آرایشی و بهداشتی

    کد تایید *

    کلمه کاربری یا ایمیل *

    رمز عبور *

    ورود

    خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    ارسال رایگان سفارشات بالای 400هزار

    ۱۹۸,۰۰۰ تومان ۱۹۰,۰۰۰ تومان

    قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما و جینسینگ

    DR.Biz Coffe Supreme With Ganoderma And Ginseng Extract

    قهوه فوری لاته همراه با قارچ گانودرما ، عصاره جینسینگ ، قهوه عربیکا ، پودر شکر و کافی میت

    تعداد در بسته: 20 ساشت 20 گرمی

    چگونگی استفاده: روزی 1 ساشت از قهوه گانودرما لاته را در 1 لیوان آب جوش خوب حل کرده و قبل از صبحانه میل نمایید.

    مصرف برای زنان باردار و شیرده ، افرادی که پیوند اعضا داشته اند ، افرادی که مشکلات قلبی و فشار خون بالا دارند با توصیه پزشک مجاز است.

    ساخت کشور: ایران شرکت دکتر بیز

    یک ساشت از قهوه گانودرما لاته حاوی 12 کیلو کالری انرژی ، قند 2 گرم ، چربی 0/4 گرم ، نمک 0/005 گرم و اسیدهای چرب ترانس 0/1 گرم می باشد.

    موجود در انبار

    قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما و جینسینگ

    DR.Biz Coffe Supreme With Ganoderma And Ginseng Extract

    قهوه فوری لاته همراه با قارچ گانودرما ، عصاره جینسینگ ، قهوه عربیکا ، پودر شکر و کافی میت

    تعداد در بسته: ۲۰ ساشت ۲۰ گرمی

    چگونگی استفاده: روزی ۱ ساشت از قهوه گانودرما لاته را در ۱ لیوان آب جوش خوب حل کرده و قبل از صبحانه میل نمایید.

    مصرف برای زنان باردار و شیرده ، افرادی که پیوند اعضا داشته اند ، افرادی که مشکلات قلبی و فشار خون بالا دارند با توصیه پزشک مجاز است.

    ساخت کشور: ایران شرکت دکتر بیز

    یک ساشت از قهوه گانودرما لاته حاوی ۱۲ کیلو کالری انرژی ، قند ۲ گرم ، چربی ۰/۴ گرم ، نمک ۰/۰۰۵ گرم و اسیدهای چرب ترانس ۰/۱ گرم می باشد.

    قارچ گانودرما ماده اصلی قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز

    خرید قهوه گانودرما فوری سوپریم یک پیشنهاد عالی برای شما

    کافه سوپریم ترکیبی لذیذ از کافه اسپرسو و خامه است در واقع، کافه لاته یک واژه ایتالیایی برای شیرقهوه است.

    درمان آکنه و جوش صورت

    سم زدایی و پاک سازی بدن

    تقویت سیستم ایمنی بدن

    خواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    جوان سازی پوست

    تقویت و افزایش رشد مو و ناخن

    درمان ریزش مو

    کنترل دیابت و قند خون

    افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن و کمک به لاغری و کاهش وزن

    ضد پیسی یابرص پوست

    بهبود عملکرد غده ی تیروئید

    درمان سردردهای شدید میگرنی

    خاصیت ضد ویروسی جهت پیشگیری و درمان بیماری ایدز

    افزایش تعداد گلبول های سفید خون برای پیشگیری و درمان انواع سرطان

  • عکس ثمر
  • ضد استرس، اضطراب و افسردگی

    کاهش کلسترول خون و نرمال کننده فشار خون

    کاهش خطر ابتلا به بیماری های کبد مانند هپاتیت B، کبد چرب و سیروز کبدی

    با خرید قهوه گانودرما فوری سوپریم دکتر بیز به سلامتی خود بیاندیشید.

    احمد جعفری – ۱۳۹۹-۰۱-۰۹

    باسلام .به توصیه یکی از دوستان مصرف رو شروع کردم و انشاالله در مدت معیین اعلامی از طرف ایشان نتیجه رو خواهم گفت .قطعا این محصول با این ترکیبات و توضیحات خواص بالایی دارند انشاالله.

    Sh – ۱۳۹۹-۰۱-۱۰

    اینو ۲۹۹ خریدم از اینستا🤭

    محمد رسولی – ۱۳۹۹-۰۱-۱۶

    سلام دوست عزیز وقت بخیر گرون خریدید دوست عزیز این محصول شرکتی هست و قیمت روی آن درج شده است البته اگر پاک نکرده باشندخواص قارچ گانودرما دکتر بیز

    نازی خوش سفر – ۱۳۹۹-۰۱-۲۱

    من برای لاغری گرفتم گفتن ۷ کیلو توی ۲۵ روز لاغر میکنه🤔🤔 تا حالا کسی نتیجه گرفته؟؟؟

    Pari.mana – ۱۳۹۹-۰۱-۲۲

    سلام .با معده خالی باید مصرف بشه؟ یا همراهش باید چیزی خورده بشه؟

    محمد رسولی – ۱۳۹۹-۰۱-۲۲

    سلام وقت بخیر بهتر است همراه با صبحانه میل شود

    بهار – ۱۳۹۹-۰۲-۰۸

    سلام منم گرفتم ۲۲۰.خیلی گرون داد بهشونم گفتم قیمت روش ی چیز دیگس جواب نداد دیگه.. بنظرم خوبه آدمو بی اشتها میکنه. نیاز هست ی دوره دیگه استفاده کنم آیا؟

    محمد رسولی – ۱۳۹۹-۰۲-۰۸

    سلام وقت بخیر اگر به وزن ایده آل رسیده اید نیازی نیست

    فریده – ۱۳۹۹-۰۲-۰۸

    با سلام، این محصول چون در کشور خودمان تهیه و بسته بندی میشه چقدر بهتر بود که بدون شکر و بدون خامه هم تولید میشد برای افرادی که محدودیت مصرف شکر دارن ، یعنی تنوع در ترکیب شکر و خامه داشت ، ممنون میشم اگر به این نکته توجه بشه، من شخصا بعلت بیماری خاص مصرف شکر برایم ممنوع است. البته دارم مصرف میکنم ولی با غذاب وجدان یا حداقل از شیرین کننده های طبیعی و بی ضرر استفاده بشه با تشکر

    Reyhan – ۱۳۹۹-۰۲-۱۱

    سلام منن خریدم البته قهوه همراه با سبوس بود قیمت ۲۹۹هزار تومان ب من گفتن با معده خالی قبل صبحانه و نیم ساعت بعد صبحانه مصرف کنم ۲۰روز هست مصرف میکنم خیلی خوبه اشتهامو کاملا کم کرده خیلی سایز کم کردم ولی وزن فقط ۲کیلو تونستم کم کنم

    مریم دارابی – ۱۳۹۹-۰۲-۱۲

    سلام من هم گرفتم برای پسوریازیس ولی از وزی که میخورم خارش خیلی خیلی خیلی شدیدی همه بدنم رو گرفته نمیدونم باید قطع کنم یانه

    محمد رسولی – ۱۳۹۹-۰۲-۱۲

    سلام وقت بخیر دوست عزیز با خاطر طبع گرم این محصول با بدن شما سازگار نمی باشد. در طی روز از نوشیدنی های طبع سرد استفاده کنید احتمالا مشکلتون رفع بشه

    معصومه – ۱۳۹۹-۰۲-۱۳

    منم این محصول و از اینیستا پیج … خریدم ب اسم لاغری وقتی بسته اومد دستم دیدم روش زده ۱۹۸و پیج هم منو بلاک کرد

    مازیار – ۱۳۹۹-۰۳-۲۰

    سلام آیا واس زیگیل تناسلی خوبه؟؟

    محمد رسولی – ۱۳۹۹-۰۳-۲۱

    سلام وقت بخیر بله گانودرما برای مشکلات پستی عالیه البته بهتر است عصاره گانودرما خالص استفاده کنید در یک دوره ۶ ماهه

    قدسی – ۱۳۹۹-۰۳-۳۰

    سلام دکتر گیاهی برای دیابت به مادر من داد و الان دو روزه دارن مصرف میکنند ولی چون داخل آن شکر داره آیا مشکلی براشون پیش نمیاد ؟؟ من خیلی نگرانم بیزحمت راهنمایی کنید؟!؟؟؟؟؟

    محمد رسولی – ۱۳۹۹-۰۳-۳۰

    سلام وقت بخیر این محصول فقط به خاطر گانودرما خاصیت کنترل کنندگی دیابت دارد نه درمان البته این محصول با مواد دیگری که دارد خاصیت خیلی کمی پیدا میکند پیشنهاد می شود عصاره گانودرمای خالص استفاده کنند

    المیرا – ۱۳۹۹-۰۴-۱۲

    من به همراه سبوس برنج از اینستا گرفتم. الان روز ۱۲ ام بود که خوردم.بهم گفتن نصف بسته قبل صبحانه و نصفه دیگه رو ۲ ساعت بعد نهار بخورم. سبوسم توی ماست یا سالاد بریزم. تو این ۱۲ روز ۹۰۰gr کم کردم فقط و اینکه هیچ تغییر سایزی نداشتم متاسفانه.در حالیکه با اسم اینکه ۷الی ۸ کیلو و ۳الی ۴ سایز کم خواهی کرد به صورت ۱۰۰% . از پیجی هم ک خریدم اصلا جوابمو نمیده ک چکار باید بکنم الان . تازه کل بدنمم میخاره وقتی میخورم و نمیدونم چکار باید بکنم !!!!!!!!!!!!!!!! توروخدا یکی جوابمو بده. شاید دارم اشتباه مصرف میکنم ک جواب نگرفتم

    محمد رسولی – ۱۳۹۹-۰۴-۱۲

    سلام دوست عزیز وقت بخیر متاسفانه تبلیغات سو و غیرمعتبر و تایید نشده زیادی در فضای مجازی منتشر شده است که دور از واقعیت است

    المیرا – ۱۳۹۹-۰۴-۱۲

    تازه به همراه سبوس باهام ۳۱۸.۰۰۰ تومن حساب کرد 😡😡😡😡😡😡

    لیلی – ۱۳۹۹-۰۴-۲۳

    خدا لعنتشون کنه به اسم لاغری دادن و ۱۰۰ تومنم بالای قیمتی که روش زده

    الهه – ۱۳۹۹-۰۵-۰۵

    سلام حتما شرکت دکتر بیز هم در جریان این تبلیغات هست وبراش نفع داره به منم به اسم لاغری ۷تا۸ کیلو دادن تازه نگفتن محصولات دکتر بیز هست.باشکر و پودر خامه هم که هیچ تاثیری در لاعری نداره وبا تضمین برگشت هزینه بهم دادن.متاسفم واقعا برای این شرکت

    فاطمه زهرا – ۱۳۹۹-۰۵-۰۶

    سلام‌ما ازخانم … که بهترین مشاوره گانودرما از شرکت دکتر بیز هست خریدیم ،۱۲ تا بسته خدائیش هر وقت شرکت تخفیف میده توی واتساپ اعلام میکنه پیام میده،،اینم شماره اش …،هر کس سوالی درمورد گانودرما داره،و مشاورش جواب نمیده ،،به ایشون زنگ بزنه، دلسوزانه جوابتون رامیده اصلا خم دروغگو و کلاه بردار نیست ،،همیشه به تلفن و پیام های ما جواب میده مثل یک دوست خوب

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    کد تایید *

    کلمه کاربری یا ایمیل *

    رمز عبور *

    ورود

    موجود در انبار

    خواص قارچ گانودرما دکتر بیز
    خواص قارچ گانودرما دکتر بیز
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *