خواص صابون گوگرد گل سيتو

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :

 

برند گل سیتو
نوع صابون
حجم 125 گرم
کشور سازنده ایران
دارای مرطوب کننده بله
دارای نرم کننده بله

 

 

صابون گوگرد گل سیتو

  •  مؤثر در درمان بیماری های درماتیت سبورئیک
  •  مؤثر در درمان عفونت های قارچی، انگلی پوستی و اگزما
  •  مناسب جهت پوست های چرب
نوع: پوست های چرب، وزن: ۱۰۰ گرم، خواص درمانی: درمان سبورئیک ، آنتی سپتیک و کراتولیتیک، تنظیم کننده چربی پوست، ضد قارچ

درباره صابون گوگرد گل سیتو

Gol Cito Sulfur Soap

در پی تحقیقات گسترده دانشمندان درباره خواص محصولات گیاهی و سنتی، اعم از خوراکی ها، شوینده ها، محصولات بهداشتی و آرایشی و امثال آن، در سال های اخیر تقاضای زیادی در جامعه برای این محصولات ایجاد شده است که لزوم تولید، فراوری، بهینه سازی و توزیع استاندارد این محصولات را یادآوری می کند.

از جمله شرکت هایی که در این زمینه سابقه قابل ملاحظه ای دارد شرکت گل سیتو است. تعامل مناسب با تامین کنندگان سبب حضور برترین برندهای محصولات سلامت محور و سنتی در زنجیره تامین گل پخش آوند می شود. ضمن این که قرار گرفتن محصولات بر پایه سنت و طبیعت در ۳ دسته اصلی گیاهی، غذایی و بهداشتی گستردگی پوشش محصولات را نشان می‌دهد.

توجه روز افزون به سلامت پوست و مو و استفاده از مواد طبیعی و گیاهی به جای مواد اولیه شیمیایی سبب ایجاد فرمول های جدید بر پایه گیاهان دارویی شده است.
این نوع محصولات گیاهی به دلیل تاثیرگذاری بیشتر و عدم بروز عوارض جانبی محبوب شده اند.

دوره مقدماتی php


صابون گوگرد 
Sulfur

صابون های گوگرد معمولا از ۱۰ درصد گوگرد تشکیل می شوند. نود درصد بقیه هم شامل شوینده های خنثی و معمولی و عطر می باشد. عطر قادر است بوی نسبتا ناخوشایند گوگرد را بپوشاند. صابون گوگرد معمولا به دلیل خواص ضد باکتری و ضد قارچ قادر به از بین بردن برخی از مشکلات شایع پوستی است. این صابون مناسب برای پوست چرب است.

درمان آکنه: یکی از مهمترین فواید صابون گوگرد این است که چربی بیش از حد پوست را از بین میبرد و به لایه برداری هم کمک می کند. وقتی روی پوست خود جوش و آکنه دارید ، یعنی پوست شما رطوبت و یا چربی بیش از حد نرمال دارد. از آنجایی که این صابون پوست شما را تا حدی بدون رطوبت و نم می کند ، در از بین رفتن جوش ها و آکنه ها و همچنین التهاب ناشی از آنها موثر است. صابون گوگرد از گرفتگی منافذ پوست با آلودگی های محیط و چربی زیاد نیز پیشگیری می نماید.

درمان گال: گال زمانی رخ می دهد که موجودات ریز میکروسکوپی خود را زیر پوست دفن می کنند. همین موضوع موجب خارش ، سوزش و بروز حساسیت در پوست می شود. گوگرد برای این موجودات سمی بوده و آنها را از بین می برد.

درماتیت سبورئیک: در نتیجه ی رشد قارچ روی پوست بوجود می آید که موجب چربی بیش از حد پوست ، قی ، التهاب و فلس مانند نیز می شود . این مشکل پوستی ممکن است در نقاط مختلف پوست از جمله صورت بوجود آید. صابون گوگرد به از بین رفتن قارچ ها و در مان درماتیت سبورئیک کمک می کند.

روزاسه: بیماری پوستی است که موجب بروز قی و جوش روی گونه ها ، پیشانی ، چانه ، بینی ، پوست کف سر ، گردن و گوش ها می شود. قی ، در صورتی که درمان های لازم انجام نگیرد ، بدتر خواهد شد. صابون گوگرد ، با توانایی خشک کردن ، می تواند به کاهش قی و از بین رفتن بیماری کمک کند.

 

سایر توضیحات:

  • مؤثر در درمان بیماری های درماتیت سبورئیک
  • مؤثر در درمان عفونت های قارچی، انگلی پوستی و اگزما
  • مناسب جهت پوست های چرب
  • ضد گال، ضد قارچ و ضد آکنه
  • آنتی سپتیک و کراتولیتیک
  • حاوی ۱۰% گوگرد
  • روش مصرف: اجازه دهید کف حاصله از صابون ۱ تا ۲ دقیقه روی پوست بماند، سپس آبکشی نمایید.

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخت لونگان x بخوانید...