خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

دوره مقدماتی php
خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو
خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

پزشک همیشه همراه شماست !

اگر در مورد درمان با دمنوش گل گاوزبان سوالی دارید همین الان بصورت چت یا تلفنی با من گفتگو کنید

گل‌گاوزبان گیاهی است خودرو که اغلب در دامنه کوه‌های البرز می‌روید و در حال حاضر نیز به شکل صنعتی کشت می‌شود. این گیاه دارای گونه‌های زیادی است و به دلیل خواص دارویی فراوان و گل‌های زیبا، بسیاری از خانواده‌ها آن را در باغچه‌هایشان می‌کارند. برگ‌ها و گل‌ها بخش‌های مصرفی این گیاه را تشکیل می‌دهند

گل‌گاوزبان به دلیل دارا بودن مقادیر چشمگیر پتاسیم و کلسیم بسیار ادرارآور بوده و با تحریک بدن، تبادلات سلولی را تنظیم و سیستم اعصاب را آرام و برای درمان ناراحتی‌های اعصاب به کار می‌رود. جوشانده و دم‌کرده این گیاه حواس پنجگانه را تقویت کرده و بسیار نشاط‌آور، بازکننده رنگ رخسار، کاهنده غم و اندوه و ضد وحشت و اضطراب است و می‌تواند حواس‌پرتی را رفع و تنگی نفس ناشی از آشفتگی ذهنی را بهبود بخشد. منیزیم موجود در گل‌گاوزبان ضدسرطان بوده و به دلیل دارا بودن «آلکوالویید» می‌تواند ضد حساسیت، ضد‌روماتیسم و ضد التهاب باشد. این گیاه باعث کاهش تب در بیماری‌هایی چون سرخک، مخملک، آبله و کهیر می‌شود. در برخی کشورها برگ‌های تازه گل‌گاوزبان را به علت داشتن مقادیری ویتامین C داخل سالاد می‌ریزند. گل‌های تازه این گیاه نیز بویی شبیه خیار دارد و وقتی در آب خیسانده شود و با آب‌لیمو و شکر مخلوط شود، مصرف آن برای روزهای گرم بسیار نشاط‌انگیز و خنک‌کننده است. گل‌گاوزبان علاوه بر خواص درمانی فوق تصفیه‌کننده‌خون، ضداسپاسم، محرک غدد آدرنال، مقوی قلب و عروق، نرم‌کننده مجاری تنفسی، خلط‌آور، شیرافزا و مسهل بوده، ولی به دلیل دارا بودن آلکوالویید برای زنان باردار و کودکان مضر است. دم‌کرده گل‌گاوزبان به همراه سنبل‌الطیب و لیموعمانی یک نوشیدنی نشاط‌آور و آرام‌بخش است که استفاده از آن به جای چای و قهوه در مجالس عزاداری برای ایجاد آرامش درونی توصیه می‌شود.

خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

دوره مقدماتی php

سلام ،دکتر محمد احمدی پزشک عمومی هستم، میتوانید همین الان سوالتونو بصورت چت یا تلفنی از من بپرسید و با هم گفتگو کنیم .

گل گاوزبان به علت داشتن آلکالوئید برای زنان حامله و شیرده مضر است.

یکی از عجایب سلسله کوه های البرز که قله عظیمی چون دماوند دارد، پرورش چندین نوع گیاه دارویی است که اثر درمانی زیادی دارند و منحصراً در دامنه های این کوه به عمل می آیند و در کوه های دیگر اثری از آنها نیست. چندی پیش جراید ایران از یکی از این گیاهان سخن گفته و اثرات سحرآمیز آن را بیان داشتند و نوشتند که کارشناسان خارجی بذر این گیاه را به کشورهای دیگر برده اند، ولی با کوشش فراوان نتوانسته اند آن را به عمل آورند، زیرا این گیاه فقط در زادگاه اولیه خود سبز می شود.

گاو زبان گیاهی است علفی و یکساله که ارتفاع ساقه آن تا 60 سانتیمتر می رسد ساقه آن شیار دار و خاردار می باشد . برگهای این گیاه ساده و پوشیده از تارهای خشن است . گلهای آن برنگ آبی ، سفید ، بنفش و آبی می باشد .  گل ، برگ و سرشاخه های گلدار آن بمصرف دارویی می رسد .

پونه کوهی گیاهی معطر از خانواده نعناعیان است که با نام‌های آویشن کوهی و فودنج جبلی نیز شناخته می‌شود. پونه کوهی گیاهی است که بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر رشد می‌کند و برگ‌ها متقابل، از نظر اندازه متغیر و در پایین بسیار بزرگ‌تر است. اما هرچه به‌طرف رأس گیاه می‌رود کوچکتر شده و به شکل تخم مرغی یا بیضوی درمی‌آید. حاشیه برگ‌ها صاف یا کنگره‌ای است. گلها به ‌طول ۴ ـ ۷ میلی‌متر به‌رنگ صورتی یا سرخ به شکل‌خوشة افشان روی شاخه‌ها قرار دارد. زمان گل دادن بین تیر تا شهریور است. تمام ‌قسمت‌های گیاه بوی مطبوع معطری شبیه آویشن دارد.

دم‌نوش زنجبیل نوشیدنی گرمِ تند زنجـبیل یا زنجفیل یک گیاه خوراکی، ادویه و گیاه دارویی است. زنجبیل از گیاه زرد رنگ دارای رگه‌های بنفش بدست می‌آید. اگرچه معمولاً از زنجبیل به عنوان ریشه آن گیاه نام برده می‌شود ولی در اصل قسمت مورد استفاده گیاه ساقه متورم شده زیرزمینی آن است که «ریزوم» نام دارد.

به درخت کوچکی است که پوست ساقه و تنه آن قهو های بوده ، برگهای آن پوشیده از کرک و صاف است . گلهای آن درشت ، برنگ سفید و یا صورتی و دارای پنج گلبرگ می باشد . میوه رسیده زردرنگ ، گرد و یا بشکل گلابی است و در سطح آن پوشیده از کرک بوده و دریا طعمی مطبوع ، شیرین و یا کمی ترش است .

دم آلبالو عبارت از دم میوه هائی است که باریک و کشیده و بصورت دو شاخه ، برنگ قهوه ای روشن دیده میشود . این قطعات متعلق به در خت آلبا لو با نام علمی:Cerasus vulgaris Mill. ازتیره گلسرخ است (Rosaceae) است . آلبالو درختی است زیبا که در اغلب نقاط ایران کشت می گردد . گلهای سفید و زببای آن قبل از باز شدن برگها روی درخت ظاهر میگردد و ظاهری بسیار زیبا در بهار ایجاد می نماید .میوه های کاملا مدور و قرمز رنگ، برگهای دندانه دار و سا قه های قرمز رنگ که پوسته پوسته می گردد از مشخصات ابن درخت است .

Neted Saffron غده های کروی , پوشیده از شبکه ای فیبری به رنگ قهوه ای روشن بدون بو با طعم تند است که از غده های زیرزمینی گیاه جو قاسم با نام علمی:‍Crocus Haussknechtii Boiss.از تیره زنبق (Iridaceae ) بدست می آید که نوعی زعفران صحرایی بومی ایران است .9 تا 14 برگ کشیده و باریک آن درزمستان و بهار ظاهر میگردند . گلهای آن از سفید تا آبی پررنگ مشاهده می گردد و وجود خامه منقسم به سه شاخه قرمز و روشن علامت مشخصه است .

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

منو

23,000 تومان

دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا یکی از بهترین و مفیدترین دمنوش های گیاهی است که ترکیب بهترین مواد آن، خواص زیادی را برای مصرف کننده تامین می‌کند. این دمنوش آرام کننده سیستم عصبی و درمان مشکلات اعصاب، درمان استرس، کاهش ورم کلیه، تقویت حواس و نشاط آور است. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

از قدیم تا به امروز از دمنوش های گیاهی برای درمان بسیاری از بیماری ها کمک می‌گیرند. حال اینکه این دمنوش ها از کجا تهیه شوند و دارای کیفیت بالایی باشند یکی از دغدغه‌های افراد است. نیوشا نوش نماینده معتبر محصولات نیوشا ، دمنوش های گیاهی و پک های درمانی و کاهش وزن را با کیفیت عالی و صد در صد گیاهی ارائه می‌دهد.

در بین دمنوش ها برخی به صورت ترکیبی استفاده می‌شوند که خاصیت چند برابری دارند. یکی از دمنوش های ترکیبی نیوشا دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا است که دارای خواص متعددی است. برای آشنایی بیشتر با دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا با ما همراه باشید.

خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا در درمان انواع بیماری‌‌های پوستی کمک زیادی می‌کند. به عنوان مثال، برای درمان بیماری درماتیت آتوپیک که قرمزی و خارش پوست را به همراه دارد از این دمنوش استفاده می‌کنند.

همچنین در روند درمان بیماری آکنه و اگزما مؤثر است. یکی دیگر از مزایای دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا این است که به کمک گل گاو زبان موجود در این دمنوش، از بیماری روماتیسم پیشگیری می‌شود.

یکی از مشکلاتی که برخی به آن مبتلا هستند ضعف در اعصاب است. ترکیبات موجود در دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا سبب شده تا کمک زیادی در آرامش اعصاب داشته باشد.

همچنین گیاه گل گاو زبان و زیرفون معروف یکی از بهترین‌ها در آرامش و تقویت اعصاب هستند. توصیه می‌شود این دمنوش برای تأثیر بیشتر و بهتر نیم ساعت قبل از شام مصرف شود.

مصرف دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا سبب کاهش استرس و اظطراب می‌شود. وجود گیاه زیرفون در این دمنوش یکی از دلایل این کم شدن اظطراب است. توصیه می‌شود این دمنوش را به صورت روزانه به کودکان بیش فعال بدهند تا سبب آرام شدن آنها شود.

در اینجا می‌خواهیم شما را با خواص مواد موجود در دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا آشنا کنیم. یکی از این مواد، گیاه گل گاو زبان است. منیزیم موجود در این گیاه سبب پیشگیری از سرطان شده و درصد مبتلا شدن به این بیماری را به حداقل می‌رساند.

مصرف این گیاه اعصاب را آرام و استرس را کاهش می‌دهد. گل گاو زبان بی اختیاری ادرار، سرماخوردگی، التهابات پوستی و ورم کلیه را درمان می‌کند. برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می‌کنیم به مقاله خواص گل گاوزبان مراجعه و اطلاعات مفیدی به دست آورید.

به لیمو عفونت ها را از بدن حذف و سرشار از آنتی اکسیدان است. طبیعت این گیاه گرم و خشک و دارای خواص بی‌شماری است. یکی دیگر از دلایلی که سبب می‌شود مصرف دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا به آرامش اعصاب کمک کند وجود به لیموست.

برخی از خواص درمانی آن عبارتند از: کاهش وزن، آرامش اعصاب و کاهش اظطراب، درمان سرماخوردگی و از بین بردن عفونت، رفع مشکلات معده و کمک به هضم غذا. خواص بیشتر به لیمو در مقاله خواص به لیمو موجود است.

یکی دیگر از بهترین مواد دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا زیرفون است. این گیاه خواص درمانی بی‌شماری دارد که برخی از آنها عبارتند از : درمان بی‌خوابی، تقویت اعصاب، پاکسازی سموم بدن، درمان مشکلات معده، کاهش استرس و درمان سردرد. چای زیرفون برای افرادی که به بیماری قلبی مبتلا هستند مفید است.

سنبل الطیب یک گیاه خوش عطر و آرامش بخش است. وجود این گیاه در دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا نوش سبب آرامش و بوی مطبوعی به این دمنوش داده.

این گیاه علاوه بر بوی خوش خواص زیادی دارد که برخی از آنها از قبیل کنترل و تنظیم قتد خون، نشاط آور و کاهش استرس و درمان مشکلات معده است. برای آشنایی بیشتر با این گیاه دارویی به مقاله خواص سنبل الطیب مراجعه کنید.

نیوشا نوش برای رفاه مشتریان خود در راستای درمان و یا کاهش وزن پک هایی ارائه می‌دهد که شامل دمنوش های گیاهی نیوشا نوش است. مشتری می‌تواند به کمک مشاورین نیوشا نوش پکیج خود را انتخاب و سفارش دهد.

دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا در پک های زیر موجود است:

دوز مناسب برای مصرف این گیاه به عوامل مختلفی مثل سن و غیره بستگی دارد. محصولات طبیعی لزوما همیشه ایمن و بی خطر نیستند. در برخی منابع دوز توصیه شده برای این گیاه ۵ گرم در روز است.

با این حال هنوز مطالعات بالینی مبنی بر اثبات اثر بخشی یا ایمنی در این دوز انجام نشده است. پیش از مصرف هر محصول به برچسب بسته بندی آن توجه کنید و یا در صورت داشتن بیماری یا عارضه­ ای خاص، پیش از مصرف با پزشک مشورت کنید.

مطالعات بالینی برای توصیه دوز خاصی از زیرفون وجود ندارد. زیرفون به صورت دمنوش یا سایر فرآورده های خوراکی آن، بیش از ۲ تا ۴ گرم در روز نباید مصرف شود.

در مطالعات علمی، برای درمان بی‌خوابی، از ۹۰۰-۴۰۰ میلی گرم عصاره سنبل الطیب تا ۲ ساعت قبل از زمان خواب به مدت ۲۸ روز، یا ۱۲۰ میلی گرم عصاره سنبل الطیب با ۸۰ میلی گرم عصاره بادرنجبویه ۳ بار در روز به مدت ۳۰ روز استفاده شده است.

ما شرکتی هستیم که معتقدیم در دنیای امروز و با پیشرفت های روزافزون علمی در عرصه فضای مجازی، نظام های توزیع سنتی کالا و فروش محصولات تولید شده این شرکت را، از طریق فروشگاه ارمغان طبیعت در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

گرگان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

زمان تقریبی ارسال محصولات ۳ تا ۵ روز کاری می باشد.

  • عکس صدف طاهریان در سریال آمین
  • مخلوط چای سبز و لیمو نیوشا ترکیب ایده آل برای تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری ها می شود.  همچنین دمنوش چای سبز و لیمو در کاهش وزن و لاغری بسیار موثر است. ویتامین C موجود در چای سبز و لیموی نیوشا، بسیار زیاد است، در نتیجه برای سرماخوردگی بسیار مفید می باشد.

    چای لیمو کیسه ای نیوشا بسیار پر خاصیت بوده و دم کرده آن با عطر لیمو بسیار ایده آل است. به احتمال زیاد تاثیر بی نظیر چای سبز را دیده و یا شنیده اید، افزودن مقداری لیموترش به چای سبز میزان حفظ آنتی اکسیدان های این نوع چای در مقایسه با چای سبز عادی، پنج برابر می گردد. از خواص این دمنوش تسکین سردرد، درمان مشکلات معده و بهبود سرما خوردگی است.

    دمنوش معجون رویایی نیوشا از سری دمنوش‌های ترکیبی نیوشاست که از گیاهان پرسیاوشان، مرزنجوش و بابونه به همراه پودر عسل تشکیل شده  است. این دمنوش رویایی، آرامش و راحتی را برای شما فراهم کرده و با تنظیم عملکرد دستگاه‌های مختلف بدن نظیر دستگاه گوارش سلامتی و شادابی را برای بدن به ارمغان می‌آورد. ترکیب این گیاهان در دمنوش معجون رویایی نیوشا ترکیبی بی‌نظیر با خواصی شگفت انگیز پدید آورده‌اند و هر کدام به خودی خود داروخانه‌ای هستند که می‌توانند در زمینه‌های مختلف به سلامت افراد کمک کنند. پیشنهاد می‌شود برای پیشگیری از استرس و تقویت اعصاب روزانه دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا مصرف شود.

    این دمنوش آرامش بخش اعصاب، بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش، تنظیم کننده فشار خون و رفع کننده اسپاسم‌های عضلانی می‌باشد. مصرف روزانه دمنوش معجون رویایی علاوه بر خواص فوق، مو را تقویت و از ریزش آن جلوگیری می‌کند. دمنوش معجون رویایی نیوشا دربسته بندی ۱۲ عددی و به صورت تی بگ هرمی (مثلثی) ۳ گرمی عرضه شده و مصرف آن خواص زیادی را به همراه دارد. برای آشنایی با خواص هر کدام از ترکیبات دمنوش معجون رویایی نیوشا با ما همراه باشید.

    بیماریهای کبدی و به خصوص کبد چرب از بیماریهای شایع این روزهای کشورمان است. با توجه به این مورد شرکت نیوشا درنیمه اول سال ۱۳۹۷ اقدام به تولید محصولی کاملا تخصصی در این زمینه کرد و به سرعت به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات شرکت تبدیل شد. دمنوش خارمریم، شاتره و کاسنی نیوشا کاملاً گیاهی و بدون مواد افزودنی است. این دمنوش که در بسته بندی 20 تایی به فروش میرسد حاوی ترکیبی از گیاهان خار مریم شاه تره و کاسنی است که هر کدام از گیاهان موجود در دمنوش خواص منحصر به فردی دارد. می‌توان مهم‌ترین خاصیت آن را پاکسازی و شستشوی کبد (کبد چرب) دانست که منجر به شفافیت پوست و عملکرد بهتر دستگاه گوارش نیز میشود و خار مریم برای رفع جوش صورت بسیار مفید است. این دمنوش نیوشا خواص درمانی زیادی دارد و حتی برای کاهش وزن گزینه مناسبی است. هر کدام از مواد تشکیل دهنده این دمنوش دارای آنتی اکسیدان هستند که از این رو، شما با نوشیدن دمنوش خارمریم، شاتره و کاسنی نیوشا مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان دریافت خواهید کرد. مصرف این دمنوش نیوشا اثر رضایت بخشی بر سیستم ایمنی بدن خواهد داشت و از سرطان پیشگیری می‌کند. این دمنوش آرامش بخش،  استرس  و اضطراب را درمان می‌کند. در ادامه با بررسی تخصصی این محصول و گیاهان تشکیل دهنده آن آشنا می شویم.

    یکی از دمنوش‌های خوشمزه نیوشا چای ترش کیسه ای نیوشا نام دارد. این چای علاوه بر خواص درمانی، دارای طعم خوب و بی‌نظیری است.  چای ترش کیسه ای نیوشا را می‌توان هم به صورت گرم و هم به صورت سرد به عنوان یک شربت خوش طعم میل نمود. برخی از خواص درمانی چای ترش کاهش وزن، درمان افسردگی، ضدسرطان، تصفیه کننده خون و کنترل کننده فشار خون نام دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با چای ترش کیسه ای نیوشا با ما همراه باشید.

    دمنوش رویبوس نیوشا یا چای رویبوس یک نوشیدنی خوش عطر، پرخاصیت است. این نوشیدنی در واقع چای نیست زیرا از بوته چای به دست نمی آید. رویبوس از بوته های قرمز رنگی که در آفریقای جنوبی رشد می کنند تولید می شود.

    این نوشیدنی خوشمزه و شگفت انگیز در دنیا بسیار شناخته شده و محبوب است. از جمله خواص اصلی دمنوش رویبوس می تواند به اثر آن در کاهش وزن و چربی ها، خاصیت ضدالتهابی، بهبود اگزما و آکنه و حساسیت های پوستی،  کمک به سلامت قلب، عاری بودن از کافئین و ضدسرطانی قوی اشاره کرد.

    به جرات میتوان گفت یکی از محبوب ترین و تاثیرگذارترین نوشیدنیهای سلامت نیوشا، دمنوش بلوبری (تمشک آبی) نیوشا است که در فروشگاه ارمغان طبیعت عرضه می‍شود. این دمنوش از ترکیب چای سیاه و عصاره میوه بلوبری (تمشک آبی) بدست آمده است. تأثیر این دمنوش در صاف شدن چربی های شکم بی نظیر است و اخیرا محققان طی پژوهش جدید اعلام کرده اند که استفاده از تمشک آبی می تواند پس از مدتی چربی های شکمی را از بین ببرد. مطالعه ای جدید ثابت کرده که موش هایی که در رژیم غذایی آنها تمشک آبی به میزان فراوان گنجانده شده ، بعد از مدتی چربی شکمی خود را از دست داده اند. گفتنی است که این نوع چربی ارتباط قوی با ابتلا به دیابت و بیماری قلبی دارد. این دمنوش طعمی ترش و شیرین دارد. مصرف این دمنوش آرامش بخش است و از افسردگی جلوگیری می‌کند. بلوبری سرشار از آنتی اکسیدان است که با عوارض ناشی از چربی های اضافی مقابله می کند.

    دمنوش مثلثی حس خوب زندگی نیوشا یک دمنوش مناسبتی و مخصوص سرو کردن در مجالس رسمی است. علاوه بر طراحی زیبا، این دمنوش دارای خواص بی نظیر و مفیدیست که از ترکیب گیاهانی مثل زیره، زنیان و آویشن ترکیب شده که هیچ گونه مواد افزودنی در آن به کار نرفته است. جهت بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کبد می توانید از دمنوش مثلثی حس خوب زندگی نیوشا مصرف کنید.

    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

    دمنوش راز سلامتی نیوشا، دارای 12 عدد کیسه مثلثی و مخلوطی از 4 گیاه معجزه آسای رازیانه، چای‌ سبز، آلوئه‌ ورا و کاکوتی است که با فرمولی منحصر‌به فرد ترکیب شده اند تا معجونی با عنوان راز سلامتی را برای شما عزیزان رقم بزنند. روش دم این محصول به این‌گونه است که می‌توانید یک کیسه را در فنجان یا قوری مناسب که محتوی آب جوش است، قرار دهید. پس از 10 تا 15 دقیقه، کیسه را خارج نموده و از نوشیدن لذت ببرید.

    دمنوش مثلثی راز سلامتی نیوشا که قند، فشار و کلسترول خون را تنظیم می کند در تسریع کاهش وزن نیز تاثیر زیادی دارد.با مصرف درست و اصولی دمنوش مثلثی راز سلامتی نیوشا که ضد افسردگی است می توانید زخم معده و عملکرد جنسی خود را بهبود بخشید. همچنین این دمنوش ضد سرطان و تشنج است.

    توجه: مصرف این دمنوش به دلیل داشتن استروژن به آقایان توصیه نمی‌ شود.

    نام کاربری یا ایمیل *

    رمز عبور *

    ورود

    گل گاوزبان به آرام بخش بودن معروف است اما در کنار این خاصیت فوق
    العاده، خواص دیگری نیز دارد که آن را به منبع عالی سلامتی تبدیل می کند.
    در این مطلب شما را با خواص عالی این گیاه آشنا می کنیم.

    گل گاوزبان
    دارای طبیعت گرم و اثر نشاط‌ آور، مقوی تمام بدن و آرامش‌بخش است.دم‌کرده
    گل گاوزبان به همراه کمی لیمو عمانی، یک دمنوش مناسب برای مقابله با
    سرماخوردگی است.

    گل گاو
    زبان گیاهی طبی است که تقریباً تمامی اجزاء آن ، اعم از گل ها و برگ ها و
    دانه های آن به عنوان دارو استفاده می شود. همچنین دانه های این گیاه را
    برای تهیه روغن مورد استفاده قرار می دهند.

    داروهای
    گیاهی مانند داروهای شیمیایی دارای عوارض هستند، به طور مثال گل گاوزبان
    فشارخون را افزایش می دهد و نباید مبتلایان فشارخون از آن استفاده کنند.
    اگر مبتلایان به فشارخون می خواهند گل گاوزبان مصرف کنند باید از مصلح آن
    یعنی لیمو هم استفاده کنند.  مصلح به ماده غذایی یا گیاه دارویی اطلاق
    می‌شود که عوارض گیاهان دارویی را از بین می‌برد و آن را تعدیل می‌کند.
    همان طور که می‌دانید به اغلب مبتلایان به فشارخون که دچار ناراحتی اعصاب
    می‌شوند توصیه می‌شود گل گاوزبان مصرف کنند درحالی‌که این بیماران با خوردن
    آن دچار عوارض می‌شوند. پس داروهای گیاهی حتماً باید از سوی متخصصان
    مربوطه تجویز شوند.

    گل‌گاوزبان
    علاوه بر خواص درمانی فوق تصفیه‌کننده‌خون، ضداسپاسم، محرک غدد آدرنال،
    مقوی قلب و عروق، نرم‌کننده مجاری تنفسی، خلط‌آور، شیرافزا و مسهل بوده،
    ولی به دلیل دارا بودن آلکوالویید برای زنان باردار و کودکان مضر است.

    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

    منیزیم موجود در گل‌گاوزبان ضدسرطان بوده و به دلیل دارا بودن «آلکوالویید» می‌تواند ضد حساسیت، ضد‌روماتیسم و ضد التهاب باشد.

    در
    برخی کشورها برگ‌های تازه گل‌گاوزبان را به علت داشتن مقادیری ویتامین C
    داخل سالاد می‌ریزند. گل‌های تازه این گیاه نیز بویی شبیه خیار دارد و وقتی
    در آب خیسانده شود و با آب‌لیمو و شکر مخلوط شود، مصرف آن برای روزهای گرم
    بسیار نشاط‌انگیز و خنک‌کننده است.

    سنبل‌الطیب
    به دلیل دارا بودن منگنز از سفید شدن مو جلوگیری می‌کند و شستن چشم‌ با
    جوشانده آن سرخی چشم را از بین می‌برد و مقوی معده و کبد است.

    گربه‌ها
    این گیاه دارویی را بی‌اندازه دوست دارند و به خاطر خوردن آن بی‌قرار
    می‌شوند به همین دلیل این گیاه علف گربه نیز نامیده می‌شود. این گیاه در
    عطاری‌ها به فروش می‌رسد و مصرف بیش از اندازه و طولانی‌مدت آن می‌تواند
    باعث ضعف چشم و گوش شود.

    گاهی
    اوقات سرفه‌های فصل سرما را هیچ قرص و شربتی درمان نمی‌کند اما تجویز یک
    جوشانده سنتی مانند گل گاوزبان به صورت مرهمی قوی عمل خواهد کرد.

     دم‌کرده
    گل گاوزبان را به همراه کمی لیمو عمانی، یک دمنوش مناسب برای مقابله با
    سرماخوردگی است. این دمنوش به شرط ترش نبودن به خصوص در ابتدای شروع علائم
    سرماخوردگی، یک نوشیدنی مناسب برای بهبود حال بیمار است.

    گل گاوزبان
    در درمان سرفه‌های مزمن، وقفه‌های تنفسی و آسم‌های خفیف نیز موثر است. در
    درمان سرفه‌های خشک می‌توان گیاه گل گاوزبان را با بابونه، سنبل‌الطیب،
    شقایق مخلوط نموده و دم کرده حاصل از این چند گیاه را روزی 3-2 بار بنوشید.

    فواید گل گاو زبان برای پوست ، مو و ناخن 

     جوشانده گل گاو زبان برای بهبود وضعیت مو، ناخن و پوست تاثیر فراوانی دارد.

    عُصاره برگ گل گاوزبان به عنوان ترکیبی نرم کننده برای پوست خشک و برطرف نمودن خارش های پوستی به کار می رود.

    افشره برگ گل گاوزبان را می توان با مقدار مساوی آب رقیق نمود و برای خشکی و یا خارش پوست و همینطور جوش های عصبی روی پوست مالید.

    زنان
    باردار بایستی از مصرف گل گاو زبان در ایام حاملگی خودداری نمایند.چرا که
    به علت داشتن آلکالوئیدها ممکن است باعث آسیب به جنین شود.

    بسیاری
    تصور می کنند مصرف داروهای گیاهی برخلاف داروهای شیمیایی کاملاً بی ضرر و
    بدون عوارض است؛ در حالی که امروزه ثابت شده عوارض داروهای گیاهی دست کمی
    از داروهای شیمیایی ندارد. این مسئله به خصوص در دوران بارداری اهمیت
    بیشتری دارد و زنان حامله بایستی از هرگونه مصرف خودسرانه انواع جوشانده ها
    یا دم کرده های گیاهی در بارداری خودداری کنند.

    همچنین گل گاوزبان
    به علت داشتن آلکالوئید برای زنان شیرده و کودکان نیز مضر است، مصرف بیش از
    پنج روز متوالی این گیاه ممکن است باعث عادت ماهانه در زنان شود؛ بنابراین
    پس از پنج روز استفاده از آن در صورت نیاز، سه روز فاصله انداخته، سپس
    دوباره مصرف کنید.

    1- تقویت‌کننده اعصاب و روان و حواس پنجگانه، و نشاط‌آور است.2-گل گاو زبان و برگ های تصفیه کننده خون است.3- آرام کننده اعصاب است.4- عرق آور است.5- ادرار آور است.6- گل گاو زبان کلیه ها را تقویت می کند.7- سرماخوردگی را برطرف می کند.8- برگ تازه گل گاو زبان برای درمان جوش‌های چرکین دهان اطفال، برفک، سستی بیخ دندان و رفع حرارت دهان موثر است.9- عرق گل‌گاوزبان برای امراض سوداوی، وسواس و خفقان مفید است.10- گل گاو زبان دارای منیزیم بوده و از سرطان پیشگیری می‌کند.11- در درمان اختلال حواس کاربرد فراوانی دارد.12- گل گاو زبان شکم را نرم و کیسه صفرا را باز می‌کند، اَخلاط سوخته سوداوی را از معده خارج و عوارض آن را از بین می‌برد.13- در تنظیم اختلالات ادراری و تعریق، موثر است.14- گل گاو زبان در درمان برونشیت موثر است.15- بی اختیاری دفع ادرار را درمان می کند.16- التهاب و ورم کلیه را درمان می کند.17- گل گاو زبان در درمان بیماری سرخک و مخملک مفید است.18- ضماد برگ های گاو زبان برای رفع ورم موثر است.

    الودکتر

     

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

    وب‌ سایت

    دیدگاه

    نام شما (الزامی)

    شماره تماس شما (الزامی)

    نام شما (الزامی)

    شماره تماس شما (الزامی)

    سبد خرید شما خالی است.

    سبد خرید شما خالی است.

    23,000 تومان

    دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا بهترین داروی گیاهی برای درمان ناراحتی اعصاب شناخته شده است این گیاه بدلیل داشتن مقادیر چشمگیر پتاسیم و کلسیم بسیار ادرار آور می باشد با تنظطیم تبادلات سلولی سیستم اعصاب را آرام میکند این چای برای افراد پرخاشگر و کسانی که روحیه تهاجمی دارند پیشنهاد میشود این چای برای رفع سرماخوردگی , بی اختیاری ادرار و کاهش التهابات کلیه بسیار مفید است این چای ضد یبوست , خلط آور و مسهل است برای مشکلات قلبی این چای توصیه میگردد

     

    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

     

    23,000 تومان

    دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا ترکیبی از گل گاو زبان و گیاه سنبل الطیب و به لیمو و زیرفون است که طبعی معتدل و تر دارد

    یکی از انتخابهای درست ترکیب گیاهان در شرکت نیوشا ؛ ترکیب گیاه گل گاو زبان با سنبل الطیب است زیرا :

    افرادی که به مصرف دمنوش گل‌گاوزبان علاقه دارند ، می دانند این نوشیدنی می‌تواند باعث افزایش فشارخون در برخی افراد حساس شود

    از این رو مخلوط کردن گل گاوزبان با سنبل‌الطیب ، قبل از دم‌کردن می‌تواند خاصیت افزایش‌دهنده فشار خون دمنوش گل گاوزبان را تعدیل کند

     

    گل گاوزبان ، بهترین داروی گیاهی جهت درمان ناراحتی ‌های اعصاب شناخته می شود

    گل‌گاوزبان دارای نیترات پتاسیم ، کلسیم ، منگنز ، منیزیم ، اسید فسفریک و آلانتوئین است

    این دمنوش دارویی ، به دلیل داشتن مقادیر چشمگیر پتاسیم و کلسیم بسیار ادرارآور بوده و با تحریک بدن ، تبادلات سلولی را تنظیم و سیستم اعصاب را آرام می کند

    منیزیم موجود در گل‌گاوزبان ضدسرطان بوده و به دلیل داشتن “آلکوالویید” می‌تواند در رفع حساسیت و التهاب و مقابله با روماتیسم مؤثر واقع گردد

    ولی گل گاوزبان به دلیل وجود ” آلکوالویید ” برای زنان باردار و کودکان مضر است

    این گیاه برای رفع سرماخوردگی ، بی اختیاری دفع ادرار ، کاهش التهاب و ورم کلیه مفید است

    جوشانده و دم‌کرده این گیاه ، حواس پنجگانه را تقویت کرده و نشاط ‌آور و ضد اضطراب است

    از دیگر خواص گل‌گاوزبان می توان به تصفیه‌کننده‌ خون ، ضداسپاسم ، محرک غدد آدرنال ، مقوی قلب و عروق ، نرم‌ کننده مجاری تنفسی ، خلط ‌آور و مسهل اشاره نمود

    افرادی که رنگ سیاه گل‌گاوزبان را دوست ندارند می‌توانند با افزودن یک عدد لیموعمانی کوچک به لیوان دمنوش

    و یا افزودن چند قطره آبلیمو هنگام سرو آن ، باعث ارغوانی شدن رنگ این نوشیدنی آرام‌ بخش و مدر شوند

     

     

     

     به علت شباهت بیش از حد گل گاو زبان به گل زعفران از خرید در مراکز ناشناخته جدا پرهیز نمایید ( زیرا گل زعفران دقیقا خاصیتی برعکس گل گاو زبان دارد  )

    متناسب با علاقه خود نسبت به رنگ و غلظت چای ، ۱ یا ۲ کیسه چای در فنجان یا قوری مناسب که محتوی آب جوش است قرار دهید و پس از ۱۰ دقیقه ، کیسه چای را خارج نموده و از نوشیدن لذت ببرید

    بدلیل خاصیت آرامبخشی فوق العاده ای که در گیاه گل گاو زبان وجو دارد ؛ نوشیدن این دمنوش یکربع تا نیم ساعت قبل از صبحانه یا ناهار یا شام پیشنهاد می گردد

    دمنوش های ترکیبی

    دمنوش معجون رویایی کیسه ای مثلثی نیوشا

    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

    دمنوش های ترکیبی

    دمنوش راز سلامتی کیسه ای مثلثی نیوشا

    دمنوش های ترکیبی

    دمنوش مخلوط میوه های استوایی

    دمنوش های ترکیبی

    دمنوش شنبلیله و گزنه و گشنیز کیسه ای نیوشا

    دمنوش های ترکیبی

    دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا

    دمنوش های ترکیبی

    دمنوش حس خوب زندگی کیسه ای مثلثی نیوشا

  • مدل النگو طلا سفید و زرد
  • دمنوش های ترکیبی

    دمنوش خارمریم و شاتره و کاسنی کیسه ای نیوشا

    وب سایت فروشگاهی مستر نوش درشهریور ماه 1396 با توجه به نو پا بودن بازار محصولات نیوشا با هدف ایجاد امکان دسترسی آسان در جهت فروش محصولات و آسان سازی شرایط خرید برای جمع بی شمار دوستداران سلامتی توسط آقای محمدسعیدزاده بازارساز تایید صلاحیت شده شرکت نیوشا ایجاد شده است .

    آدرس : مازندران ، بابل ، خیابان شریعتی ، معلم7 ، ساختمان آتوسا ، طبقه سوم ، واحد 6

    تماس با مدیریت  2474 113 0911

    تماس جهت مشاوره پکیج های ترکیبی

    0858 394 0939

    ایمیل: mrnoosh.ir@gmail.com

    نام کاربری یا آدرس ایمیل *

    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

    گذرواژه *

    مرا به خاطر بسپار ورود

    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    آدرس ایمیل *

    یک رمز به نشانی ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

    عضویت

    قیمت: تومان ۲۴,۰۰۰

    خواص درمانی گل گاوزبان نیوشا – گل‌گاوزبان دارای نیترات پتاسیم، کلسیم، منگنز، منیزیم، اسید فسفریک و آلانتوئین است. – این دمنوش دارویی، به دلیل داشتن مقادیر چشمگیر پتاسیم و کلسیم بسیار ادرارآور بوده و با تحریک بدن، تبادلات سلولی را تنظیم و سیستم اعصاب را آرام می کند؛ گل گاوزبان، بهترین داروی گیاهی جهت درمان ناراحتی ‌های اعصاب شناخته می شود. – منیزیم موجود در گل‌گاوزبان ضدسرطان بوده و به دلیل داشتن “آلکوالویید” می‌تواند در رفع حساسیت و التهاب و مقابله با روماتیسم مؤثر واقع گردد. ولی گل گاوزبان به دلیل وجود “آلکوالویید” برای زنان باردار و کودکان مضر است. – این گیاه برای رفع سرماخوردگی، بی اختیاری دفع ادرار، کاهش التهاب و ورم کلیه مفید است. – جوشانده و دم‌کرده این گیاه، حواس پنجگانه را تقویت کرده و نشاط ‌آور و ضد اضطراب است. – از دیگر خواص گل‌گاوزبان می توان به تصفیه‌کننده‌ خون، ضداسپاسم، محرک غدد آدرنال، مقوی قلب و عروق، نرم‌ کننده مجاری تنفسی، خلط ‌آور و مسهل اشاره نمود.

     منع مصرف: به دلیل داشتن آلکوالویید برای زنان باردار و کودکان مضر است و برای افرادی که مشکل اسهال دارند اصلا پیشنهاد نگردد

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    7 روز هفته ، 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی چای عرضه کننده انواع چای و دمنوش های گیاهی میباشد که ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد.

     

    با عضویت در خبرنامه، اولین نفر مطلع از تخفیف های ویژه ما باشید!

    استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی چای فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی چای می‌باشد.

    با عضویت در خبرنامه ما از تخفیف‌ها و محصولات جدید با خبر شوید. هر متنی که خواستید اینجا اضافه یا حذف کنید.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    18,000 تومان

    دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا یکی از بهترین و مفیدترین دمنوش های گیاهی است که ترکیب بهترین مواد آن، خواص زیادی را برای مصرف کننده تامین می‌کند. این دمنوش آرام کننده سیستم عصبی و درمان مشکلات اعصاب، درمان استرس، کاهش ورم کلیه ، تقویت حواس و نشاط آور است.

    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

    دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا ترکیبی از گل گاو زبان و گیاه سنبل الطیب و به لیمو و زیرفون است که طبعی معتدل و تر دارد.

    یکی از انتخابهای درست ترکیب گیاهان در شرکت نیوشا ؛ ترکیب گیاه گل گاو زبان با سنبل الطیب است زیرا :

    افرادی که به مصرف دمنوش گل‌گاوزبان علاقه دارند ، می دانند این نوشیدنی می‌تواند باعث افزایش فشارخون در برخی افراد حساس شود

    از این رو مخلوط کردن گل گاوزبان با سنبل‌الطیب ، قبل از دم‌کردن می‌تواند خاصیت افزایش‌دهنده فشار خون دمنوش گل گاوزبان را تعدیل کند.

    از قدیم تا به امروز از دمنوش های گیاهی برای درمان بسیاری از بیماری ها کمک می‌گیرند.

    دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا بهترین داروی گیاهی برای درمان ناراحتی اعصاب شناخته شده است.

     

     

    دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا در درمان انواع بیماری‌‌های پوستی کمک زیادی می‌کند.

    به عنوان مثال، برای درمان بیماری درماتیت آتوپیک که قرمزی و خارش پوست را به همراه دارد از این دمنوش استفاده می‌کنند.

    همچنین در روند درمان بیماری آکنه و اگزما مؤثر است. یکی دیگر از مزایای دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا این است که به کمک گل گاو زبان موجود در این دمنوش ، از بیماری روماتیسم پیشگیری می‌شود.

    یکی از مشکلاتی که برخی به آن مبتلا هستند ضعف در اعصاب است.

    ترکیبات موجود در دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا سبب شده تا کمک زیادی در آرامش اعصاب داشته باشد.

    در واقع این دمنوش با تنظیم تبادلات سلولی سیستم اعصاب را آرام میکند.

    همچنین گیاه گل گاو زبان و زیرفون معروف یکی از بهترین‌ها در آرامش و تقویت اعصاب هستند.

    توصیه می‌شود این دمنوش برای تأثیر بیشتر و بهتر نیم ساعت قبل از شام مصرف شود.

    مصرف دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا سبب کاهش استرس و اضطراب می‌شود. وجود گیاه زیرفون در این دمنوش یکی از دلایل این کم شدن اضطراب است.

    جوشانده و دم‌كرده اين گياه ، حواس پنجگانه را تقويت كرده و نشاط ‌آور و ضد اضطراب است.

    توصیه می‌شود دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا  را به صورت روزانه به کودکان بیش فعال بدهند تا سبب آرام شدن آنها شود.

     

     

     

    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

    در اینجا می‌خواهیم شما را با خواص مواد موجود در دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا آشنا کنیم.

    یکی از این مواد، گیاه گل گاو زبان است.

    منیزیم موجود در این گیاه سبب پیشگیری از سرطان شده و درصد مبتلا شدن به این بیماری را به حداقل می‌رساند. مصرف این گیاه اعصاب را آرام و  استرس را کاهش می‌دهد. گل گاو زبان بی اختیاری ادرار، سرماخوردگی، التهابات پوستی و ورم کلیه را درمان می‌کند.

    گل گاو زبان حاوی مقدارزیادی ویتامین C (اسید اسکوربیک) است. هر ۱۰۰ گرم گل گاو زبان ۳۵ میلی گرم ویتامین C دارد. ویتامین Cبه همراه سایر آنتی اکسیدان ها با حذف رادیکال های آزاد و تقویت سیستم دفاعی بدن، خطر بروز برخی بیماری ها را کاهش می دهند.

    گل‌گاوزبان دارای نيترات پتاسيم، كلسيم، منگنز، منيزيم، اسيد فسفريک و آلانتوئين است.

     

    به لیمو عفونت ها را از بدن حذف و سرشار از آنتی اکسیدان است.

    طبیعت این گیاه گرم و خشک و دارای خواص بی‌شماری است. یکی دیگر از دلایلی که سبب می‌شود مصرف دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا به آرامش اعصاب کمک کند وجود به لیموست.

    برخی از خواص درمانی آن عبارتند از کاهش وزن، آرامش اعصاب و کاهش اضطراب ، درمان سرماخوردگی و از بین بردن عفونت، رفع مشکلات معده و کمک به هضم غذا.

  • عکس پس زمینه گوشی دخترانه شیک
  •  

    یکی دیگر از بهترین مواد دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا ، زیرفون است. این گیاه خواص درمانی بی‌شماری دارد که برخی از آنها عبارتند از درمان بی‌خوابی، تقویت اعصاب، پاکسازی سموم بدن، درمان مشکلات معده، کاهش استرس و درمان سردرد. چای زیرفون برای افرادی که به بیماری قلبی مبتلا هستند مفید است.

    می‌توان گفت این دمنوش نیوشا برای کاهش وزن هم موثر خواهد بود.

    زیرا زیرفون سبب کاهش جذب چربی های بدن می‌شود. به رسیدن به اندام ایده آل کمک بسیاری خواهد کرد. در میان عصاره ها، عصاره زیرفون یکی از اثرگذارترین عصاره ها بود.

     

    این گیاه بومی اروپا و آسیا است و جزئی از طبیعت شرق آمریکای شمالی نیز شده است.

    سنبل الطیب یک گیاه خوش عطر و آرامش بخش است.

    وجود این گیاه در دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا نوش سبب آرامش و بوی مطبوعی به این دمنوش داده.

    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو

    این گیاه علاوه بر بوی خوش خواص زیادی دارد که برخی از آنها از قبیل کنترل و تنظیم قتد خون، نشاط آور و کاهش استرس و درمان مشکلات معده است. کسانی که اختلال خواب مبتلا هستند می‌توانند از این دمنوش برای بهبود خواب کمک بگیرند.

    هنوز هم به طور گسترده در فرانسه، آلمان و سوییس به عنوان یک خواب آور استفاده می شود. در طب یونان، ریشه سنبل الطیب برای درمان اختلالات بی شماری نظیر تپش قلب، مشکلات گوارش، صرع و عفونت های دستگاه ادراری توصیه شده است.

     

    و اما پاسخ به سوالات متعدد شما همراهان نیوشایی دمنوش سنتر در مورد دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا :

    متناسب با علاقه خود نسبت به رنگ و غلظت چای ، ۱ یا ۲ کیسه چای در فنجان یا قوری مناسب که محتوی آب جوش است قرار دهید و پس از ۱۰ دقیقه ، کیسه چای را خارج نموده و از نوشیدن لذت ببرید

    بدلیل خاصیت آرامبخشی فوق العاده ای که در گیاه گل گاو زبان وجو دارد ؛ نوشیدن این دمنوش یکساعت بعد شام پیشنهاد می گردد

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    دمنوش نیوشا

    چای ماسالا نیوشا

    دمنوش نیوشا

    چای کرن بری کیسه ای نیوشا

    دمنوش نیوشا

    دمنوش مثلثی راز سلامتی نیوشا

    دمنوش نیوشا

    مخلوط چای سبز و سیب ترش نیوشا

    دمنوش نیوشا

    مخلوط چای سبز و به لیمو کیسه ای نیوشا

    دمنوش نیوشا

    چای سیاه و بهارنارنج نیوشا

    دمنوش نیوشا

    چای وانیل کیسه ای نیوشا

    دمنوش نیوشا

    چای معطر تمشک آبی کیسه ای نیوشا

    ثبت نام

    ورود

    حساب من

    وبلاگ

    نام کاربری یا آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    مرا به خاطر بسپار ورود

    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    عضویت

    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو
    خواص دمنوش گل گاوزبان و به لیمو
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *