خواص جوش شيرين براي پوست صورت

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :

این روزها درباره جوش شیرین بسیار می‌شنویم و می‌خوانیم استفاده از جوش شیرین در مواد غذایی هر چقدر که بد است در مواد ی بسیار مفید است. نمونه آن ماسک جوش شیرین و گلاب است که امروز برای شما طرز تهیه و آن را توضیح می‌دهیم. تا قبل از این از ماسک‌های طبیعی برای از بین بردن جوش صورت در مطلب ماسک طبیعی برای جوش صورت همین طور از ماسک عسل و زنجبیل برای از بین بردن جوش‌های صورت به خصوص جوش‌های سر سیاه بهره برده‌ایم. این بار با ماسک جوش شیرین و گلاب می‌خواهیم به از بین بردن جای جوش صورت بپردازیم.


استفاده از ماسک جوش شیرین و گلاب یکی از بهترین توصیه‌های طب سنتی برای پاکسازی و روشن کردن پوست است. جوش شیرین یا بی کربنات سدیم ماده‌‌ای است که به راحتی می‌توان از عطاری ها و حتی سوپرمارکت‌ها تهیه کنید. این ماده در ماسک جوش شیرین و گلاب نقش لایه بردار را ایفا می کند و پوست شما که به خاطر انواع جوش ها دچار پوست نا خواسته شده است با لایه برداری ملایم با این ماسک به پوست سازی مجدد وادار می شود. پوست ساخته شده جدید به مراتب زیبا تر و شفاف تر از پوستی است که از جای جوش شما باقی مانده است.
ماسک جوش شیرین و گلاب توانایی این را دارد که پوست صورت شما را به خوبی تجدید و زیبا کند. از جوش شیرین به مقدار زیاد می‌توان برای سفید کردن لباس ها و جرم گیری ظروف استفاده کرد و در این ماسک برای لایه برداری و شفاف شدن پوست صورت از این ماده می‌توان استفاده کرد.

جوش شیرین صورت شما را آماده پذیرش یکی از بهترین تقویت کننده ها و قوی‌ترین پاکسازی کننده‌های دنیای لوازم ی و بهداشتی می‌کند و آن هم گلاب ناب ایرانی است. گلاب در خود مقداری روغن گل سرخ دارد که یکی از گران‌بها ترین عصاره های گیاهی است.
گلاب در ماسک جوش شیرین و گلاب شفاف کنندگی بسیار بالایی را برای پوست شما به همراه دارد و لطافتی را که ماسک جوش شیرین و گلاب برای پوست شما به ارمغان می‌آورد را در هیچ وسیله ی نمی‌توانید حس کنید. انواع آنتی اکسیدان های بسیار مفید که در گلاب موجود است اوج شادابی را به پوست شما هدیه می‌دهد.

 

مواد لازم برای تهیه ماسک جوش شیرین و گلابمواد لازم برای تهیه ماسک جوش شیرین و گلاب

دوره مقدماتی php

جوش شیرین را در ظرف شیشه‌ای یا چوبی بریزید و آرام آرام گلاب را به آن اضافه کنید. گلاب باید در دمای محیط باشد مخلوط را هم بزنید تا گِل خیسی از آن ساخته شود. در ناحیه صورت یعنی پیشانی، خط تیره گونه ها و مقداری هم روی تیره بینی از ماسک با قاشق چوبی بگذارید. در قسمت هایی که جای جوش بدی برجای مانده از ماسک بگذارید . 25 دقیقه صبر کنید و بعد صورت را بشویید. این ماسک را می‌توانید 3 بار در هفته استفاده کنید.

 

این ماسک را در ظرف و یا با ابزار فلزی و پلاستیکی درست نکنید زیرا جوش شیرین با فلز و پلاستیک واکنش دارد . حتما از ظرف چوبی یا شیشه ای استفاده کنید. صورت خود را بعد از زمان توصیه شده با آب خنک آبکشی کنید این کار سبب می شود منافذ پوست شما بسته شود و آلودگی کمتری به آن نفوذ کند. در کنار این ماسک طبیعی حتما از یک اسکراب برای از بین بردن آلودگی‌های محیطی از پوست خود استفاده کند.

سلام ببخشید من متوجه امرتون نمی شم کدام لینک مطلب را می خواهید …

اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه راهنماییم کنید؟ …

ممنون از نظر لطفتون شما هر مطلبی درباره رنگ مو بخواهید یم توانید در ای …

ببخشید منظورم پرکلاغی بود …

سلام خسته نباشین من شش ماه پیش موهامو دکلره کردم اگه بخام از این سیا …

استفاده از مطالب مجله اینترنتی مو تن رو فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين بلاگ متعلق به فروشگاه اینترنتی مو تن رو می‌باشد.

مجله اینترنتی مو تن رو، مجموعه‌ای فوق‌العاده از بهترین مطالب برای معرفی، بررسی و نحوه استفاده عمومی و تخصصی از انواع لوازم ی، محصولات و روش‌های سلامت و زیبایی؛ محصولات بهداشت و مراقبت از پوست و مو است. مطالب خاص مجله اینترنتی مو تن رو موضوعاتی خاصی را شامل می‌شوند مانند: تکنیک‌ اجرای انواع رنگ مو و واریاسیون، تکنیک‌ها دکلره مو؛ استفاده از انواع رژ گونه، رژ لب و خط لب؛ نحوه استفاده صحیح از ریمل و خط چشم و انواع سایه های چشم؛ طریقه مصرف درست محصولات ی مانند پنکک، کرم پودر و کانسیلر؛ بهره‌گیری از انواع مدهای لاک ناخن و مطالبی پیرامون استفاده مفید از ضد آفتاب‌ها و شامپوها است.
بلاگ مو تن رو دسته بندهای بسیار متنوعی برای ارائه مطالب عمومی و تخصصی را برای شما فراهم آورده است. دسته بندی‌هایی چون: آموزش نکات ی و بهداشت مو، تن و رو؛ مطالبی تحت عنوان ترفند نیز نکات آموزشی مهمی را به عنوان راهکارهای صحیح استفاده از لوازم و محصولات بهداشتی و مراقبتی به شما نشان می‌دهد؛ مطالبی با عنوان باکلاس باشیم برای به وجود آوردن هماهنگی‌ با مد روز جهان نوشته شده‌ است. برای های خاص مانند عروس نیز مطالبی عرضه می‌شود. ما از انواع اینفوگرافی برای اطلاع رسانی‌ در صنایع ی و بهداشتی بهره می‌جوییم. مطالب تناسب اندام و روانشناسی برای به زیبایی رساندن جسم و روان خانم‌ها و آقایان فارسی زبان در مجله اینترنتی مو تن رو جای گرفته است. همین طور مجله اینترنتی مو تن رو علاوه بر این به مطالبی با موضوع فرهنگ و هنر و سینما نیز می‌پردازد.




خانه

موبایل

 

 

 

 

نخستین چیزی كه با شنیدن كلمه جوش شیرین به ذهن شما می‌آید ماده‌ای است كه در شیرینی‌پزی از آن استفاده می‌كنند اما این ماده می‌تواند یك ماده زیبا‌كننده فوق‌العاده نیز باشد.

 

جوش‌شیرین از آن دسته موادی است كه از روزگارهای‌ گذشته كاربرد‌های فراوانی هم در آشپزی، هم به‌عنوان یك ماده درمانی و حتی به‌عنوان یك ماده تمیز‌كننده داشته‌ و جالب است بدانید جوش شیرین می‌تواند یك زیبا‌كننده پوست و مو نیز باشد. در واقع جوش شیرین این ماده همه‌كاره و طبیعی كه از كربنات سدیم ساخته شده است و استفاده‌های فراوانی دارد، از پخت نان و كیك گرفته تا خوشبوكردن فضا، تمیزكردن خانه و حتی زیبایی!

 

فقط كافی است كمی جوش‌شیرین در منزل داشته باشید تا بتوانید خیلی از محصولات زیبایی را به راحتی در منزل تهیه كنید.

 

یك حمام آرام‌بخش زیبا كننده

 

برای داشتن این حمام لطیف و آرام‌بخش، احتیاج به 4 قاشق سوپ‌خوری جوش شیرین، حدود 6 قاشق غذاخوری عسل روان، 2 لیوان شیر، 16 قاشق سوپ‌خوری نمك و 3 قاشق غذاخوری روغن بچه دارید.در یك ظرف بزرگ جوش شیرین، عسل، شیر و نمك را مخلوط كنید و به‌خوبی هم بزنید. مخلوط را در وان آب گرم بریزید و سپس روغن بچه را اضافه كنید. برای هم زدن مخلوط در آب وان از دست‌های‌تان كمك بگیرید و بعد قدم در این حمام تسكین‌دهنده و آرام‌بخش بگذارید. این حمام برای نرم و صاف كردن پوست مفید است.

 

پاهای‌تان را زیبا كنید

 

اگر روی پاشنه‌پاهای‌تان پینه بسته یا خیلی زبر و خشن شده است و این وضعیت آزارتان می‌دهد، جوش شیرین را با آب مخلوط كنید و سپس با این مخلوط چسبی شكل زبری‌های پاشنه را نرم و صاف كنید.

 

اگر هم پاهای‌تان خارش دارد 4 قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را با یك لیتر آب گرم مخلوط كنید و سپس پاها را حدود 10دقیقه در آن بگذارید، با این كار خارش پاها آرام می‌گیرد.

 

علاوه بر این‌ها شما می‌توانید با جوش‌شیرین خستگی ‌پاها را نیز از بین ببرید، كافی‌است 3‌قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را در یك لگن آب گرم حل كنید و سپس پاهای خسته‌تان را درون آن بگذارید تا حسابی خستگی از پاهای‌تان بیرون رود.

 

خمیر دندان سفیدكننده بسازید

 

شما می‌توانید با جوش‌شیرین یك خمیردندان خانگی بسازید. اول باید 3 قسمت جوش‌شیرین را با یك قسمت نمك مخلوط كنید بعد به آن 3 قاشق چای‌خوری گلیسیرین اضافه كنید و برای خوشبو شدن نیز 10 تا 20 قطره از یك اسانس مورد علاقه‌تان (نعنا، دارچین یا…) به آن بیفزایید. سپس به مقدار كافی آب به آن اضافه كنید تا كاملا حالت خمیری شكل پیدا كند. شما می‌توانید این خمیر دندان را در بطری كوچك نگهداری كنید. از آن جا كه جوش شیرین یك سفید‌كننده دندان طبیعی است این خمیر دندان حسابی دندان‌ها را سفید می‌كند و از پوسیدگی آن‌ها نیز جلوگیری می‌كند، اگر هم فرصت ندارید می‌توانید برای سفید‌تر شدن دندان‌های‌تان، مسواك‌تر خود را درون جوش شیرین فرو برید سپس با آن دندان‌های‌تان را مسواك بزیند. همچنین می‌توانید روی خمیردندان اندكی جوش شیرین بپاشید و سپس دندان‌ها را مسواك بزنید. برای خوشبو كردن دهان نیز می‌توانید یك قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین را در نصف لیوان جوش‌شیرین حل كنید و در دهان غرغره كنید، راه دیگر نیز این است كه آدامس را مرطوب كرده و در جوش شیرین فرو برید و سپس آن را بجوید.

 

برای نرم كردن آرنج

 

بعضی اوقات پوست آرنج یا زانو به دلایل مختلف زمخت و زبر می‌شود و این حالت به‌خصوص برای خانم‌ها بسیار آزاردهنده است اما یك راه‌حل آسان و كم خرج برای این حالت وجود دارد. شما باید اول مقداری جوش‌شیرین را با مقدار خیلی كمی آب مخلوط كنید تا مخلوط حالت چسبی شكل پیدا كند، حالا این مخلوط چسبی را به زانو یا آرنج بمالید تا پوست زبر و خشن نرم شود.

 

برای درمان آكنه

 

برای درمان بیماری‌های شایع پوستی مثل آكنه، مصرف موضعی جوش‌شیرین می‌تواند موثر باشد. جوش شیرین سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و اسیدمازاد در بدن را خنثی می‌كند و به‌ویژه برای درمان آكنه كه اغلب به‌علت مسدود شدن منافذ پوستی به‌وجود می‌آید مفید است.

 

كمی جوش شیرین مخلوط شده با آب را روی آكنه بمالید تا پوست مرده از بین برود و منافذ مسدود شده آن را باز كند. جوش شیرین با خنثی كردن اسید در بدن مانع عفونت‌های باكتریایی در پیاز مو می‌شود و در نتیجه از بروز آكنه پیش‌گیری می‌كند.

 

ژل اصلاح برای آقایان

 

بعضی از آقایان به دلیل پوست حساسی كه دارند معمولا هنگام اصلاح دچار التهاب و سوزش‌های پوستی می‌شوند اما یك راه‌حل خوب برای این افراد این است، یك قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را در یك فنجان آب حل كنند و از این محلول برای التیام پوست بعد از اصلاح یا حتی قبل از اصلاح استفاده كنند. اگر هم بعد از اصلاح دچار سوزش می‌شوید، می‌توانید یك پارچه مرطوب نخی را به كمی جوش‌شیرین آغشته كنید و روی محل سوزش بگذارید.

 

معجزه جوش‌شیرین برای موها

 

اگر در تمیزی موهای‌تان وسواس دارید: یك قاشق چای‌خوری جوش شیرین را به بطری شامپوی‌تان اضافه كنید و طبق معمول موهای‌تان را شامپو كنید و سپس با آب، این تركیب جوش شیرین و شامپو را بشویید. این كار تمام آلودگی‌ها و مواد حالت‌دهنده‌ای را كه روی موهای شما وجود دارد به‌خوبی پاك می‌كند و حالت‌پذیری موها را بهبود می‌بخشد.

 

اگر خیلی عجله دارید: اگر موهای خیلی چربی دارید و به‌دلیلی فرصت شست‌وشوی آن‌ها را ندارید و خیلی عجله دارید، می‌توانید از جوش شیرین به‌عنوان شامپوی خشك استفاده كنید به این طریق كه مقداری از آن را روی موها بپاشید و سپس موها را شانه كنید و سپس با یك سشوار موها را پف دهید.

 

اگر عادت دارید مرتب به استخر بروید: كلر موجود در استخرها معمولا رنگ موها را كدر ، مات و بدرنگ می‌كند. برای شست‌وشوی كلر از روی موها، نصف قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را در كمتر از نصف لیتر آب حل كنید و موهای‌تان را با آن آبكشی كنید.

 

برای تمیزی شانه و برس‌ها: معمولا اسپری‌ها یا روغن‌های مو روی شانه و برس‌ها می‌نشینند و به مرور آن‌ها را آلوده می‌كنند، برای پاك‌كردن این مواد از روی شانه و برس‌ها در یك لگن آب گرم كه به آن 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین و 3 قاشق غذاخوری ماده ضدعفونی‌كننده اضافه شده خیس كنید.

منبع:سلامت نیوز


1 {@context:http://schema.org,@type:WebSite,@id:#website,url:https:kivimag.com/,name:u0645u062cu0644u0647 u0622u0646u0644u0627u06ccu0646 u06au06ccu0648u06cc,alternateName:u0645u062cu0644u0647 u0645u062f u0648 u0632u06ccu0628u0627u06ccu06cc,potentialAction:{@type:SearchAction,target:https:kivimag.com/?s={search_term_string},query-input:required name=search_term_string}} {@context:http://schema.org,@type:Organization,url:https:kivimag.com/4436/%d8%ac%d%88%d8%b4-%d8%b4%db%8c%d8%b1%db%8c%d%86-%d8%8c-%d8%af%d8%b4%d%85%d%86-%d8%ac%d%88%d8%b4-%d%87%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d%88%d8%b1%d8%aa/,sameAs:[https:www.instagram.com/kivimagcom,http://www.linkedin.com/in/kivimagcom,https:pinterest.com/kivimagcom,https:twitter.com/kivimagcom],@id:#organization,name:u0645u062cu0644u0647 u0622u0646u0644u0627u06ccu0646 u06au06ccu0648u06cc,logo:https:kivimag.com/wp-content/uploads/2017/06/logokivimag.jpg} window._wpemojiSettings = {baseUrl:https:s.w.org/images/core/emoji/2.4/72×72/,ext:.png,svgUrl:https:s.w.org/images/core/emoji/2.4/svg/,svgExt:.svg,source:{concatemoji:https:kivimag.com/wp-includes/js/wp-emoji-release.min.js?ver=4..5}};
!function(a,b,c){function d(a,b){var c=String.fromCharCode;l.clearRect(0,0,k.width,k.height),l.fillext(c.apply(this,a),0,0);var d=k.toDataURL();l.clearRect(0,0,k.width,k.height),l.fillext(c.apply(this,b),0,0);var e=k.toDataURL();return d===e}function e(a){var b;if(!l||!l.fillext)return!1;switch(l.textBaseline=top,l.font=600 32px Arial,a){caseflag:return!(b=d([55356,56826,55356,5681],[55356,56826,8203,55356,5681]))caseemoji:return b=d([55357,5662,8205,72,6503],[55357,5662,8203,72,6503]),!b}return!1}function f(a){var c=b.createElement();c.src=a,c.defer=c.type=text/java,b.getElementsByagName(head)[0].appendChild(c)}var g,h,i,j,k=b.createElement(canvas),l=k.getContextfor(j=Array(flag,emoji),c.supports={everything:!0,everythingExceptFlag:!0},i=0;i -1 ) {
htmlag.className += ‘ ie10’;
}

if ( !!navigator.userAgent.match(/rident.*rv:11./) ) {
htmlag.className += ‘ ie11’;
}

if ( navigator.userAgent.indexOf(Edge) > -1 ) {
htmlag.className += ‘ ieEdge’;
}

if ( /(iPad|iPhone|iPod)/g.test(navigator.userAgent) ) {
htmlag.className += ‘ td-md-is-ios’;
}

var user_agent = navigator.userAgent.toLowerCase();
if ( user_agent.indexOf(android) > -1 ) {
htmlag.className += ‘ td-md-is-android’;
}

if ( -1 !== navigator.userAgent.indexOf(‘Mac OS X’) ) {
htmlag.className += ‘ td-md-is-os-x’;
}

if ( /chrom(e|ium)/.test(navigator.userAgent.toLowerCase()) ) {
htmlag.className += ‘ td-md-is-chrome’;
}

if ( -1 !== navigator.userAgent.indexOf(‘Firefox’) ) {
htmlag.className += ‘ td-md-is-firefox’;
}

if ( -1 !== navigator.userAgent.indexOf(‘Safari’)
}

if( -1 !== navigator.userAgent.indexOf(‘IEMobile’) ){
htmlag.className += ‘ td-md-is-iemobile’;
}

})();

var tdLocalCache = {};

( function () {
use strict;

tdLocalCache = {
data: {},
remove: function (resource_id) {
delete tdLocalCache.data[resource_id];
},
exist: function (resource_id) {
return tdLocalCache.data.hasOwnProperty(resource_id)
},
get: function (resource_id) {
return tdLocalCache.data[resource_id];
},
set: function (resource_id, cachedData) {
tdLocalCache.remove(resource_id);
tdLocalCache.data[resource_id] = cachedData;
}
};
})();

var td_viewport_interval_list=[{limitBottom:767,sidebarWidth:228},{limitBottom:1018,sidebarWidth:300},{limitBottom:1140,sidebarWidth:324}];
var td_animation_stack_effect=type0;
var tds_animation_stack=true;
var td_animation_stack_specific_selectors=.entry-thumb, img;
var td_animation_stack_general_selectors=.td-animation-stack img, .td-animation-stack .entry-thumb, .post img;
var td_ajax_url=https:kivimag.com/wp-admin/admin-ajax.php?td_theme_name=Newspaper
var td_get_template_directory_uri=https:kivimag.com/wp-content/themes/Newspaper;
var tds_snap_menu=;
var tds_logo_on_sticky=;
var tds_header_style=;
var td_please_wait=u0644u0637u0641u0627 u0635u0628u0631 u06au0646u06ccu062f…;
var td_email_user_pass_incorrect=u0646u0627u0645 u06au0627u0631u0628u0631u06cc u06ccu0627 u0631u0645u0632 u063u0628u0648u0631 u0627u0634u062au0628u0627u0647 u0627u0633u062a!;
var td_email_user_incorrect=u0627u06ccu0645u06ccu0644 u06ccu0627 u0646u0627u0645 u06au0627u0631u0628u0631u06cc u0627u0634u062au0628u0627u0647 u0627u0633u062a!;
var td_email_incorrect=u0627u06ccu0645u06ccu0644 u0627u0634u062au0628u0627u0647 u0627u0633u062a!;
var tds_more_articles_on_post_enable=;
var tds_more_articles_on_post_time_to_wait=;
var tds_more_articles_on_post_pages_distance_from_top=0;
var tds_theme_color_site_wide=#4db2ec;
var tds_smart_sidebar=;
var tdhemeName=Newspaper;
var td_magnific_popup_translation_tPrev=u0642u0628u0644u06cc (u062fu06au0645u0647 u062cu0647u062au200cu0646u0645u0627u06cc u0686u067e);
var td_magnific_popup_translation_tNext=u0628u063u062fu06cc (u062fu06au0645u0647 u062cu0647u062au200cu0646u0645u0627u06cc u0631u0627u0633u062a);
var td_magnific_popup_translation_tCounter=%curr% u0627u0632 %total%;
var td_magnific_popup_translation_ajax_tError=u0645u062du062au0648u0627 u0627u0632 %url% c u0646u0645u06ccu200cu062au0648u0627u0646u062f u0628u0627u0631u06afu0630u0627u0631u06cc u0634u0648u062f.;
var td_magnific_popup_translation_image_tError=u062au0635u0648u06ccu0631 #%curr% c u0646u0645u06ccu200cu062au0648u0627u0646u062f u0628u0627u0631u06afu0630u0627u0631u06cc u0634u0648u062f.;
var tdDateNamesI18n={month_names:[u068u0627u0646u0648u06ccu0647,u0641u0648u0631u06ccu0647,u0645u0627u0631u0633,u0622u0648u0631u06ccu0644,u0645u06cc,u068u0648u0626u0646,u062cu0648u0644u0627u06cc,u0622u06afu0648u0633u062a,u0633u067eu062au0627u0645u0628u0631,u0627u06au062au0628u0631,u0646u0648u0627u0645u0628u0631,u062fu0633u0627u0645u0628u0631],month_names_short:[u068u0627u0646u0648u06ccu0647,u0641u0648u0631u06ccu0647,u0645u0627u0631u0633,u0622u0648u0631u06ccu0644,u0645u0647,u068u0648u0626u0646,u062cu0648u0644u0627u06cc,u0622u06afu0648u0633u062a,u0633u067eu062au0627u0645u0628u0631,u0627u06au062au0628u0631,u0646u0648u0627u0645u0628u0631,u062fu0633u0627u0645u0628u0631],day_names:[u06ccu06au0634u0646u0628u0647,u062fu0648u0634u0646u0628u0647,u0633u0647 u0634u0646u0628u0647,u0686u0647u0627u0631 u0634u0646u0628u0647,u067eu0646u062cu0634u0646u0628u0647,u062cu0645u063u0647,u0634u0646u0628u0647],day_names_short:[u06ccu06a,u062fu0648,u0633u0647,u0686u0647u0627u0631,u067eu0646u062c,u062cu0645u063u0647,u0634u0646u0628u0647]};
var td_ad_background_click_link=;
var td_ad_background_click_target=; {
@context: http://schema.org,
@type: BreadcrumbList,
itemListElement: [{
@type: ListItem,
position: 1,
item: {
@type: WebSite,
@id: https:kivimag.com/,
name: خانه
}
},{
@type: ListItem,
position: 2,
item: {
@type: WebPage,
@id: https:kivimag.com/category/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c/,
name: زیبایی
}
},{
@type: ListItem,
position: 3,
item: {
@type: WebPage,
@id: https:kivimag.com/4436/%d8%ac%d%88%d8%b4-%d8%b4%db%8c%d8%b1%db%8c%d%86-%d8%8c-%d8%af%d8%b4%d%85%d%86-%d8%ac%d%88%d8%b4-%d%87%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d%88%d8%b1%d8%aa/,
name: جوش شیرین ، دشمن جوش های صورت !
}
} ]
}function setREVStartSize(e){
document.addEventListener(DOMContentLoaded, function() {
try{ e.c=jQuery(e.c);var i=jQuery(window).width(),t=,r=0,n=0,l=0,f=0,s=0,h=0;
if(e.responsiveLevelsif(void 0!=e.fullScreenOffsetContainer){var c=e.fullScreenOffsetContainer.split(,);if (c) jQuery.each(c,function(e,i){u=jQuery(i).length>0?u-jQuery(i).outerHeight(!0):u}),e.fullScreenOffset.split(%).length>1e.c.closest(.rev_slider_wrapper).css({height:f})
}catch(d){console.log(Failure at Presize of Slider:+d)}
});
};

شما هم از جوش های صورت خود خجالت می کشید ؟ شاید برای درمان آن دارو ها و روش های درمانی بسیاری را استفاده کرده، ولی آن طور که باید جواب نگرفته اید! داروهای بسیاری با شعار % تضمینی در بازار موجود می باشند؛ اما هیچ یک تاثیرات دائمی بر روی پوست ندارند. برای حل تمامی مشکلات پوستی، جوش شیرین می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.  جوش شیرین می تواند چربی های اضافه پوست و جوش های آن را از بین ببرد.

جوش شیرین به راحتی در دسترس بوده و قیمت ارزانی دارد به همین دلیل می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. پس می توان این ماده را جایگزین محصولات ی و بهداشتی گران قیمت کرد و از خواص بی نظیر آن،‌ بهره مند شد.

از جوش شیرین در بسیاری از محصولات ی و  ترکیبات دارویی دست ساز و خانگی استفاده می گردد. جوش شیرین با خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده خود بهترین گزینه برای درمان جوش و آکنه می باشد به گونه ای که می توان از آن در ماسک های صورت استفاده و اثرات جادویی آن را در از بین بردن جای جوش، زخم و چروک های صورت مشاهده کرد. این ماده هم چنین برای تنظیم pH  پوست مفید بوده و کثیفی، چربی و سلول های مرده را دفع می کند.

پودر جوش شیرین نسبت به لوازم ی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد، به علاوه از اکثر محصولات شیمیایی موجود کم خطر تر بوده و استفاده از آن ایمن ترین گزینه برای رفع جوش و آکنه است. این پودر از طریق بازکردن منافذ صورت و لایه برداری، می تواند جای زخم، جای جوش و آکنه را از بین ببرد. با از بین رفتن این لایه، تمامی سلول های مرده ، ناخالصی ها و چربی های مضر نیز از بین می روند.

استفاده از جوش شیرین بهترین و آسان ترین راه برای درمان جوش های پوستی می باشد، به گونه ای که می توان از آن برای از بین بردن جوش و آکنه ، لکه های تیره ، زخم و سلول های مرده استفاده کرد که در ادامه به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد :

مقداری جوش شیرین را با آب ترکیب کرده و با خمیر حاصل از آن به مدت دقیقه صورت خود را ماساژ دهید. با این کار منافذ پوست باز شده، سلول های مرده و باکتری های موجود در آن ها از بین می رود.

به شما توصیه می کنیم، این روش را هفته ای یک بار انجام دهید.

از جوش شیرین برای از بین بردن لکه های تیره ، جای جوش و زخم نیز می توان استفاده کرد. لیوان آب را با یک لیوان جوش شیرین مخلوط کنید، سپس در هنگام خواب بر روی پوست خود بمالید و صبح روز بعد با آب نیمه گرم صورت خود را بشویید. با این کار می توانید چربی های اضافه پوست خود را از بین ببرید.

اگر قصد لایه برداری از پوست خود را دارید، جوش شیرین بهترین گزینه برای این کار می باشد. برای لایه برداری پوست، لازم است جوش شیرین را با شوینده های صورت مخلوط کرده و سپس صورت خود را با آن بشویید. قبل از آب کشی، حدودا دقیقه زمان نیاز است. با این کار می توانید سلول های مرده پوست خود را از بین ببرید. برای تاثیر بیشتر و لایه برداری بهتر می توانید، چند قطره آب لیمو به ان اضافه کنید.

این ماسک با جذب چربی اضافی پوست، از بروز جوش و اکنه جلوگیری می کند. به علاوه برای انواع پوست مناسب می باشد؛ اما در برخی افراد باعث بروز حساسیت نیز خواهد شد. طرز تهیه این ماسک بسیار ساده است به گونه ای که پیمانه جوش شیرین را با نصف لیوان آب مخلوط کرده، سپس صورت خود را با آب نیمه گرم بشویید و پس از خشک کردن ماسک را دقیقه بر روی پوست خود بگذارید. بعد از اینکه ماسک را از صورت خود پاک کردید بلافاصله کمی روغن مرطوب کننده به گردن و صورت خود بزنید تا از خشکی پوست صورت خود جلوگیری کنید. برای رسیدن به وضعیت مطلوب هفته ای دو بار از این ماسک استفاده کنید.

از جو شیرین می توان برای شستشوی پوست نیز استفاده کرد. برای این کار باید  پیمانه جوش شیرین را با یک پیمانه آب مخلوط کنید و صورت خود را با آن شستشو دهید.

گاهی جوش های ناحیه پیشانی به دلیل چربی بیش از موها است. برای از بین بردن چربی مو، می توانید در شامپوی خود از مقداری جوش شیرین استفاده کنید.

برای از بین بردن جوش های ناحیه کمر و بازو هم می توان از جوش شیرین استفاده کرد. به این صورت که با آب و جوش شیرین نواحی مورد نظر را بشویید.

برای از بین بردن جوش و آکنه کافی است مقداری عسل را با جوش شیرین ترکیب کرده و به محل مورد نظر بمالید و پس از گذشت دقیقه با آب نیمه گرم آن را بشویید.

برای بهره مندی از خواص جوش شیرین، می توانید آن را با شوینده های صورت مخلوط نمایید و سپس برای شست و شو صورت از آن استفاده کنید.

برای درخشندگی پوست می توانید جوش شیرین را با آب لیمو و روغن زیتون مخلوط نمایید و سپس به مدت دقیقه، صورت خود را با آن ماساژ دهید.

برای لایه برداری و تمیز کردن منافذ پوست صورت، مقداری از آن را با آب و آرد جو مخلوط کنید و روزانه دقیقه صورت خود را با آن خمیر ماساژ دهید.

جوش شیرین برای روش های زیبایی و درمانی دیگری نیز مفید می باشد که به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد :

منبع

 

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در خود مطلع شوید، همین الان خود را در کادر زیر وارد کنید:

نوامبر 1, 2015
سبك زندگی

ارسال
4,774 بازدید

در روزهای سرد سال هیچ چیز بهتر از راه انداختن آتش در فضای باز نیست! اگر برای باغ و باغچه خود به دنبال آتشدان و اجاق تازه ای هستید، میتوانید از عکسهای زیبای زیر الهام بگیرید.

منبع نوشته

برچسبتزیین باغ و باغچه تغییر پاییزی تغییر فصلی باغ و باغچه حیاط فضاهای بیرون از منزل

نوامبر 4, 2015

نام

ماسک جوش شیرین یکی از انواع ماسک های طبیعی است که شما می توانید برای رفع جوش و لک صورت خود از این ماسک مفید استفاده کنید. این ماسک برای از بین بردن بیماری پوستی آکنه بسیار تاثیر گذار است. در ادامه مطلب سه ماسک برتر و مفید جوش شیرین را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

جوش شیرین یکی از موادی است که علاوه بر شیرینی پزی می توانید از آن به عنوان یک ماده زیبا کننده برای پوست و مو خود استفاده کنید. در ادامه این مطلب طرز تهیه سه نوع ماسک جوش شیرین را مشاهده خواهید کرد.

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها و آقایان از بین بردن جوش و لک صورت است که بهتر است برای درمان جوش و از بین بردن لک و جای جوش صورت خود از ماسک های طبیعی استفاده کنید و استفاده از محصولات شیمیایی را کنار بگذارید.

ماسک جوش شیرین برای از بین بردن جوش صورت بسیار تاثیر گذار است و در صورت سازگاری این ماسک با پوست صورتتان می توانید چند بار در هفته از این ماسک استفاده کنید. از این ماسک می توانید برای درمان بیماری آکنه نیز استفاده کنید.

مواد لازم

جوش شیرین : به میزان لازم
آب : به میزان لازم

طرز تهیه ماسک جوش شیرین

در درون ظرفی مناسب مقداری جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و روی پوست تمیز صورت خود بمالید و بعد از دقیقه صورت خود را با آب شستشو دهید.

جوش شیرین و آب لیمو دو ماده طبیعی برای از بین بردن جوش های صورت هستند.شما می توانید علاوه بر از بین بردن جوش های صورت خود از این ماسک برای درمان جای جوش صورت نیز استفاده کنید.


در ظرفی مناسب مقداری جوش شیرین و آبلیمو را باهم مخلوط کنید و سپس مخلوط این مواد را بر روی پوست تمیز صورت خود به مدت دقیقه قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده صورتتان را با آب به خوبی شستشو دهید.

این ماسک را بهتر است با نمک دریایی و پودر گل بابونه و پودر رازیانه تهیه کنید. ماست موجود در این ماسک باعث نرمی و لطافت پوست شما می شود و از در آوردن جوش جلوگیری می کند. جوش شیرین هم یک لایه بردار طبیعی است و برای درمان جوش صورت و جای جوش صورت یک ماده تاثیر گذار است. نمک دریایی برای درمان بیماری های پوستی اگزوما و آکنه و یک ماده تاثیر گذار است و یک لایه بردار و نرم کننده طبیعی برای پوست صورت است. بابونه می تواند حساسیت های پوستی را شما را بهبود دهد و یک ماده ضد التهاب و نرم کننده برای پوست است. رازیانه موجود در این ماسک نیز برای رفع چین و چروک صورت بسیار تاثیر گذار است. این ماسک برای پاکسازی و شادابی و درمان جوش و جای جوش بسیار تاثیر گذار است.

مواد لازم

ماست + جوش شیرین +پودر گل بابونه + نمک دریایی + پودر بذر رازیانه

طرز تهیه

برای تهیه این ماسک همه مواد ذکر شده را با مقداری ماست خلوط کنید. بهتر است که اندازه مواد جامد مخلوط شده باهم یکسان باشد. بعد از اینکه ماسک را تهیه کردید برای گرفتن نتیجه بهتر ترکیب مواد مخلوط شده ماسک را بعد از یک یا دو ساعت بر ریو پوست خود به مدت دقیقه قرار دهید. مواد ترکیب شده را می توانید به مدت ساعت در درون یک ظرف در بسته نگهداری کنید.

در این مطلب سه ماسک جوش شیرین مفید و فوق العاده را با ذکر فواید آن ها مشاهده کردید که امیدواریم این ماسک های طبیعی برای درمان جوش و رفع جای جوش صورت شما مفید واقع شوند. برای مشاهده انواع ماسک طبیعی کلیک کنید.

منبع : آرگا



کره زمین از فضا



چگونه مثبت اندیش شویم؟



عکس های دیدنی جزایر اقیانوس هند





پارکی رؤیایی در توکیو



راز شاد بودن چیست؟

نام



دیابتی ها این میوه ها را بخورند



تنگی نفس عصبی چیست؟



به این دلایل تخمه هندوانه بخورید!

تاثیر جوش شیرین بر پوست

در میان ماسک هایی که برای زیبایی پوست استفاده میشوند، ماسک جوش شیرین تاثیری جادویی بر روی پوست دارد. در این قسمت از دنیای مد نسیم فان با ما همراه باشید تا طرز تهیه این ماسک را به شما آموزش دهیم.

 

تاثیر باورنکردنی جوش شیرین در زیبایی پوست صورت زن جوان

به گزارش healinglifeisnatural.com یک متخصص پوست با دیدن وضعیت پوست بیمارش بعد از هفته حیرت زده شد و تصمیم گرفت راز آن را در فضای مجازی منتشر کند.

 

تاثیر جوش شیرین بر پوست

ماسک های فوق العاده با جوش شیرین برای زیبایی پوست:

زن جوان با استفاده از ماسک های خانگی به کمک جوش شیرین توانست در روز پوستی زیبا و شفاف داشته باشد ، ماسکهایی که او استفاده کرده بود در این بخش نسیم فان برایتان آورده ایم.

ماسک ساده با جوش شیرین برای جوانی پوست صورت و گردن:

قاشق چایخوری آب را با و / قاشق چایخوری جوش شیرین مخلوط کنید تا یک ماسک خمیری شکل بدست اورید.

این ماسک را روی پوست صورت و گردن خوب پخش کنید و اجازه دهید تا دقیقه روی پوستتان باقی بماند. بعد از زمان مناسب پوست صورت را با آب بشویید و با کرم نرم کننده طبیعی مرطوب کنید.

ماسک جوش شیرین و عسل برای جوانی پوست:

 

تاثیر جوش شیرین بر پوست

قاشق غذاخوری جوش شیرین را با قاشق چایخوری و قاشق غذاخوری آب لیمو مخلوط کنید.

قبل از استفاده از این ماسک بایستی صورت را کاملا شستشو و خشک کنید ، سپس ماسک را روی پوست صورتتان بمالید به طوری که کل پوست پوشیده شود.

بعد از دقیقه صورت را آبکشی کنید و بعد از خشک کردن پوست را چرب کنید.

تاثیر جوش شیرین بر پوست

ماسک جوش شیرین و روغن درخت چای برای درمان سریع آکنه پوست صورت:

این ماسک یکی از بهترین و موثرترین ماسک های خانگی و گیاهی برای درمان جوش است.

/ فنجان جوش شیرین را با قاشق غذاخوری آب لیمو یا آب پرتغال مخلوط کنید ، بعد از میکس شدن کامل این دو ماده قاشق غذاخوری روغن درخت چای به آن اضافه کنید.

این ماسک باید دقیقه روی پوست صورت بماند تا به خوبی اثر کند.

 

اشتباه رایج در اصلاح با تیغ که باعث آسیب پوست میشود!!

تزریق کردن گاز co2 برای جوانسازی پوست خوب است یا بد؟

اشتباهاتی که سبب نابودی پوست شما میشود!

طرز تهیه سرم قوی برای پرپشتی ابرو و مژه در روز


دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *