خواص تربچه براي بارداري

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :


خواص تربچه خواص تربچه برای پوست خواص تربچه سیاه تربچه، صیفی کم چرب بدون چربی و کلسترول است. مهم ترین ماده غذایی موجود در این گیاه فیبر غذایی است. ویتامین هایی که در آن یافت می شود ویتامین B،K،C، نیاسین و فولات است.


 


 


 

دوره مقدماتی php


ارزش غذایی تربچه


 


بسیاری از انواع تربچه در دسترس است جدول غذایی زیر برای محتوای غذایی در حدود 100 گرم تربچه است مقادیر کم چربی اشباع شده و کلسترول دارد با توجه به محتوای آب بالا در تربچه ( حدود 0٪ ) و علاوه بر آن حاوی طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است تربچه همچنین دو خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی دارد برخی از مهم ترین مواد مغذی و مواد معدنی موجود در تربچه مانند ( پتاسیم، ویتامین C، فولات، فیبر، منگنز، مس، منیزیم، کلسیم، ویتامین B6، ریبوفلاوین و سدیم است.


 


درمان یرقان با خواص تربچه


 


یرقان (زردی) : تربچه برای کبد و معده بسیار مفید است و سم‌زدای بسیار خوبی است و خون را تصفیه می‌کند. تربچه در بیماری یرقان به طور شگفت‌آوری به پاکسازی بیلیروبین از خون کمک می‌کند و همچنین تولید آن را نیز تنظیم می‌کند. علاوه بر این با افزایش اکسیژن در خون از تخریب سلول‌های ق جلوگیری می‌کند. تربچه (ترب) سیاه برای یرقان مفیدتر است. برگ‌های تربچه نیز برای درمان یرقان بسیار مفید هستند. 


 


خواص تربچه برای کبد


 


کبد و کیسه‌ی صفرا : تربچه بطور خاص برای کبد و صفرا بسیار مفید است و جریان صفرا و بیلیروبین، اسیدها، آنزیم‌ها را تنظیم می‌کند و بیلیروبین را از خون می‌زداید و کبد را سم‌زدایی می‌کند. علاوه بر این، تربچه حاوی آنزیم‌هایی شبیه به مایروسیناس، دیتاستاز، استئار است که از کبد و کیسه‌ی صفرا در مقابل عفونت‌ها و زخم‎ها پیشگیری می‌کند. 


 


 


خواص تربچه و اشتها اور بودن آن


 


گیاهی است یک ساله به ارتفاع 40 سانتی متر تا یک متر .ریشه ی متورم ان ممکن است خیلی بزرگ باشد و به قطر 20 ساتی متر برسد . بعضی از انواع پرورش یافته ی ان ریشه ای کوچک و ق رنگ دارند. ترب سرشار از ویتامین های A , B , C  و دارای فسفر است ولی ارزش غذایی ندارد . این گیاه دارای ماده ای بنام سولفورافن است که دارای خواص اشتها اور قوی ای می باشد . ترب های بزرگ و سفید یا سیاه و تربچه های نقلی ق دارای 10 نوع املاح معدنی می باشد . ترب و تربچه اشتها اورند و دارای اثر معالج در درمان یرقان ، بیماری نرمی استخوان و دفع رسو بات صفراوی است .


 


خواص تربچه برای لاغری


 


این گیاه که غنی از فیبر، آب و حاوی میزان پایین کربوهیدرات قابل هضم است، مصرف آن به افرادی که قصد کاهش وزن دارند توصیه می شود. با تب ایجاد شده از عفونت مقابله می کند. علاوه بر خاصیت هایی که ذکر شد، تربچه سوخت و ساز بدن را تنظیم کرده و گردش خون را بهبود می بخشد.


 


خواص تربچه برای پوست ومو


 


جریان خون را به سوی مو می کشاند و باعث تقویت پیاز مو می شود و از این رو برای تقویت و روییدن مویی که ریخته شده، مفید می باشد.


 


 


خواص تربچه برای اختلالات ادراری


 


تربچه خاصیت ادرارآوری دارد، و میزان ادرار را افزایش می‌دهد. آب تربچه برای درمان التهاب و سوزش ادرار استفاده می‌شود. همچنین کلیه را تمیز می‌کند و عفونت کلیه‌ها و سیستم ادرار را از بین می‌برد. و به طور کلی به رفع اختلالات سیستم ادرار کمک می‌کند. 


 


بهبود سرطان با خواص تربچه


 


سرطان : تربچه سم‌زدای بسیار خوبی است و سرشار از ویتامین C، اسید فولیک و آنتوسیانین است و به بهبود انواع سرطان به ویژه سرطان کولون، کلیه، روده ، معده و دهان کمک می‌کند. 


 


 


درمان اختلالات پوستی با خواص تربچه


 


اختلالات پوستی : تربچه دارای ویتامین‌C ، فسفر، روی و بعضی از ویتامین‌های گروه B  است که برای پوست بسیار مفید هستند. آب موجود در تربچه به مرطوب سازی پوست کمک می‌کند. مقداری تربچه‌ی له شده را در یک کیسه کتانی قراردهید و بر روی پوست صورت قراردهید. 


 


خواص تربچه برای آسم


 


برونشیت و آسم و اختلالات تنفسی : تربچه خاصیت ضدخلط دارد و باعث کاهش خلط سیستم تنفسی از جمله بینی، گلو، نای و شش‌ها حاصل از سرماخوردگی، عفونت و آلرژی می‌شود. 


 


 


خواص تربچه در هنگام مسمومیت


 


در گذشته هنگام مسمومیت غذایی مقداری تخم تربچه را با سکنجبین به بیمار می دادند که موجب پاکی معده و درمان مسمومیت می شد


 


رفع جوش و لکه با خواص تربچه


 


برای از بین بردن دانه های سرسیاه و لکه ها، روزانه جوشانده ی دانه ی تربچه را به ناحیه ی لکه دار بمالید. برای تهیه این محلول یک مشت دانه ی تربچه را تا دقیقه در چهار لیوان آب بجوشانید و بگذارید خنک شود. سپس پنبه ی آغشته به این محلول را به طور منظم روی دانه های سیاه و لکه ها بمالید.


 


 


 


 


خواص تربچه سفید,خواص تربچه برای لاغری,خواص تربچه برای پوست


خواص تربچه سفید,خواص تربچه برای لاغری,خواص تربچه برای پوست


خواص تربچه سفید,خواص تربچه برای لاغری,خواص تربچه برای پوست


خواص تربچه سفید,خواص تربچه برای لاغری,خواص تربچه برای پوست


 


 


 

کلیه حقوق مادی و معنوی برای روزگار محفوظ است. هرگونه کپی از مطالب با ذكر منبع و لینک فعال بلامانع است

رابطه ی تربچه و بارداری

رابطه ی تربچه و بارداری

‫تربچه , خواص ‫تربچه , تربچه در بارداری , فواید تربچه

برگ و ریشهتربچه دارای مقدار فراوانی ویتامین C است.

تربچه مقدار ویتامین C موجود در برگ‌های این سبزی، نسبت به ریشه آن پنج برابر بیشتر است.

تربچه ریشه کروی و ق این سبزی همچنین دارای مقادیر فراوانی پتاسیم، اسید فولیک و مس است.
‫تربچه , خواص ‫تربچه , تربچه در بارداری , فواید تربچه
تربچه را بیشتر بشناسید

• تربچه خاصیت ضد سرطان دارد و مدت مدیدی است که از این سبزی برای درمان اختلالات کبدی استفاده می‌شود.

• از تربچه برای دفع سنگ‌های کلیوی استفاده می‌شود و برای درمان نقرس و روماتیسم مفید است.

•تربچه اگر برگ آن همراه با غذا خورده شود کمک خوبی برای هضم غذا است. آب برگ تربچه برای تقویت چشم مفید است
تربچه را بیشتر بشناسید

تربچه اندامهای مورد استفاده این گیاه برگ ، دانه و ریشه غده ای آن می باشند . ریشه این گیاه دارای یک گلوکوزید گوگرد دار و چندین مادهُ معدنی می باشد که دارای مواد غذایی زیادی است . این گیاه محرک و دارای خواص تربچه اکسپکتورانت و ضد اسکوربوت ، وضد کم خونی ، محرک کبد و کیسه صفرا و تقویت کنندهُ دستگاه تنفسی ، اشتها آور ، هضم کننده ، و آرامبخش می باشد ،تربچه کمبود مواد معدنی بدن را مرتفع می سازد و در رفع بیماریهای دهان و پیوره موُثر است .
تربچه را بیشتر بشناسید
‫تربچه , خواص ‫تربچه , تربچه در بارداری , فواید تربچه
تربچه را بیشتر بشناسید

آب تربچه رنگ چهره را باز و روشن می کند ، نیروبخش است ، تربچه گرفتگی کبد را رفع می سازد سنگ صفرا را از میان می برد، آلرژیها و خارشها ، کهیر ، یرقان و سرفه های خشک مرتفع می گردند . مصرف آن به افرادی که در ریه های آنها بلغم جمع می شود وایجاد ناراحتی می کند توصیه می شود . تربچه طبیعت این گیاه گرم و تراست گرمی پوست و برگــــش زیـــــــاد تر از مغز آن است تربچه رای دفع سنگ کیسه صفرا و سرفه های تشنج آور از ترب بصورت زیر استفاده کنید :
تربچه را بیشتر بشناسید
‫تربچه , خواص ‫تربچه , تربچه در بارداری , فواید تربچه
تربچه را بیشتر بشناسید

در یک تربچه بزرگ حفره ای ایجاد کرده و همچنین در ته آنهم سوراخ ریزی بوجود آورید بطوریکه آّب قطره قطره از آن خارج شود . سپس مقداری شکر در حفره ریخته و آنرا با آب پر کنید و ترب را در دهانه شیشه یا استکانی قرار دهید که آب آن قطره قطره از سوراخ ریز ته ترب خارج شده وتربچه در داخل شیشه یا استکان پر شود . این آب تربچه را چند بار در روز بنوشید تخم ترب بصورت ضماد برای ورم پستان در مادران شیرده استفاده می شود .

نام *

(بدون www) *

در صورتی که کسی به نظر من پاسخ دهد به من ارسال شود.

دعا زبان بند ، حذف موقت اکانت اینستاگرام ، متن اینستاگرام ، تعبیرخواب خون ، رمان بدون سانسور ، علیرضا آذر


نقشه سایت | چکیده سایت |
کپی برداری مطالب آزاد است اما درج منبع نشانه معرفت شماست! |
بهینه سازی و صعود توسط میهن بک لینک (خرید بک لینک)


مصرف تربچه در بارداری به دلیل داشتن ویتامین c باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و برای رفع یبوست بارداری مفید است و در درمان بیخوابی موثر است و باعث گردش بهتر جریان خون و خونرسانی به جنین می شود.


 اسیدفولیک و کلسیم از دیگر مواد مغذی تربچه هستند.



تربچه از جمله سبزی‌هایی است که هم ریشه و هم برگ آن دارای خواص فراوانی است.
تربچه گیاهی است یک ساله که ارتفاع ساقه آن تا یک متر می‌رسد . برگ ‌های آن پهن ، ناصاف ، کرک‌دار و با بریدگی‌های نامنظم است.


گل‌های آن به رنگ سفید، زرد روشن، آبی روشن و بنفش است که در انتهای شاخه ظاهر می‌شود.


تربچه های نقلی سرشار از آنتی اکسیدان هستند. نتایج پژوهش ها تلاش می کنند که مصرف منظم تربچه نقش مهمی در پیشگیری از بروز برخی سرطان ها مانند سرطان ریه، سرطان تخمدان و کلیه دارد. چون حاوی ترکیبات سولفوری بوده و شما را در برابر سرطان ایمن می کنند.


تربچه و ترکیبات ضدباکتریایی
تربچه ها خواص درمانی دارند چون به دلیل دارا بودن خواص آنتی باکتریالی با بروز عفونت ها و بیماری ها مقابله می کنند. این سبزی نقلی برای پوست نیز مفید است و باعث آب رسانی آن می شود. تربچه ها با تشکیل قی های روی پوست مقابله می کنند. شما حتی می توانید از یک یا چند برش تربچه به عنوان پانسمان زخم های سطحی نیز استفاده کنید.


تربچه سیرکننده
تربچه باعث بهبود هضم غذا می شود. این سبزی سیرکننده است چون سرشار از فیبر و مواد معدنی زیادی است. اگر در دفع نیز مشکل دارید می توانید به تربچه اعتماد کنید. افرادی که رژیم لاغری دارند حتماً تربچه را در برنامه ی غذایی شان بگنجانند. چون با کسب کمترین میزان کالری کمک زیادی به هضم و گوارش چربی ها خواهد کرد.


تربچه تامین کننده ی آب
اگر از مشکل احتباس آب (ورم) رنج می برید تربچه میل کنید. ورم پاها و انگشت ها و بروز سلولیت ها ناشی از همین احتباس آب در بدن است. برای مقابله با چنین مشکلاتی آب بیشتری بنوشید، نمک را کاهش دهید، تغذیه ی سالمی داشته باشید و تربچه میل کنید. حتماً تربچه را در سبزی خوردن استفاده کرده و حتی از آن سالاد تهیه کنید.


برخی از خواص این گیاه عبارتند از:


• برگ و ریشه تربچه دارای مقدار فراوانی ویتامین C است.


• مقدار ویتامین C موجود در برگ‌های این سبزی، نسبت به ریشه آن پنج برابر بیشتر است.


• ریشه کروی و ق این سبزی همچنین دارای مقادیر فراوانی پتاسیم، اسید فولیک و مس است.


• تربچه خاصیت ضد سرطان دارد و مدت مدیدی است که از این سبزی برای درمان اختلالات کبدی استفاده می‌شود.


• از تربچه برای دفع سنگ‌های کلیوی استفاده می‌شود و برای درمان نقرس و روماتیسم مفید است.


• اگر برگ آن همراه با غذا خورده شود کمک خوبی برای هضم غذا است. آب برگ تربچه برای تقویت چشم مفید است.


• خوردن تخم تربچه، ترشح شیرمادر را زیاد می‌کند.


• تخم تربچه اشتهاآور است.


لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید؛ نظرات و سوالات شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.


تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد



 ترب جزو سبزیجاتی است که خیلی ها در کنار غذا از آن استفاده می کنن، در این بخش از سایت شما را با خواص ترب آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

خواص ترب

ترب و تربچهنحوه استفاده : خوراکیخواص : ترب و تربچه Radishنام علمی Raphanus sativusگیاه شناسیترب گیاهی است یکساله که ارتفاع ساقه آن تا یک متر می رسد . برگهای آن پهن ، ناصاف ، کرک دار و با بریدگیهای نامنظم می باشد . گلهای آن برنگ سفید ، زرد روشن ، آبی روشن و بنفش است که درانتهای شاخه ظاهر می شود .

بطور کلی دو نوع ترب وجود دارد :1- ترب سیاه که معمولا در پائیز برداشت می شود .2-تربچه که به رنگهای مختلف ق و وصورتی و بصورت های دراز و گرد وجود دارد .خواص داروئی:ترب از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است و از زمانهای بسیار قدیم برای درمان بسیاری از بیماریها بکار می رفته است .1)ترب برای دفع سنگهای صفراوی مفید است .2)ترب در بعضی از اشخاص تولید گاز و آروغ می کند و تخم آن گاز و نفخ را از بین می برد .3)ترب برای درمان نقرس و روماتیسم مفید است .4)برگ ترب اگر با غذا خورده شود به هضم غذا کمک می کند .5)آب برگ ترب برای تقویت چشم مفید است .6)ترب برای درمان یرقان مفید است .7)تخم ترب درد را تسکین می دهد .8)در صورت مسمومیت غذایی مقداری تخم ترب را همراه با سکنجبین به بیمار بدهید باعث استفراغ می شود و معده را پاک می کند .)برای مداوای زخم های بدن از ترب و عسل ضماد تهیه کرده و روی زخم بگذارید .10) دم کرده ترب ادرار آور است و برای درمان حبس البول بکار می رود .11)تخم ترب ادرار آور و قاعده آور است .12)اگر دست یا پای شما سرما زده است ترب را در آّب بجوشانید و بگذارید تا کمی سرد شود بطوریکه دست را نسوزاند سپس عضو سرما زده را چند بار در روز در این جوشانده قرار دهید .13)دم کرده ریشه ترب تقویت کننده بدن است .14)برای دفع سنگ کیسه صفرا و سرفه های تشنج آور از ترب بصورت زیر استفاده کنید :در یک ترب بزرگ حفره ای ایجاد کرده و همچنین در ته آنهم سوراخ ریزی بوجود آورید بطوریکه آّب قطره قطره از آن خارج شود . سپس مقداری شکر در حفره ریخته و آنرا با آب پر کنید و ترب را در دهانه شیشه یا استکانی قرار دهید که آب آن قطره قطره از سوراخ ریز ته ترب خارج شده و در داخل شیشه یا استکان پر شود . این آب را چند بار در روز بنوشید .15)خوردن تخم ترب ترشح شیر را زیاد می کند .16)جوشانده ترب برای درمان اسهال خونی مفید است .17)تخم ترب اشتها آور است.18)برای از بین بردن تب، تخم ترب را دم کرده و به بیمار بدهید .1) تخم ترب بصورت ضماد برای ورم پستان در مادران شیرده استفاده می شود .منبع : کتب طب سنتیتوضیحات : اسراف در خوردن ترب موجب دل پیچه شده و برای دندان و گلو مضر است

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید


درمان بیماری ها با ترب و تمشک , خوردن تربچه ق در بارداری , ترب و عسل باعث استفراغ , خواص تربچه در بارداری , ترب سیاه برای لاغری , خواص ترب سفید چیست , گیاه ترب وحشی فجل , ارزش غذایی تربچه , ترب سیاه و لاغری , خواص تربچه سفید , ترب کشیده ق , دانه گرفتن ترب , ترب ق کشیده , خواص ترپ سیاه , فواد گیاه ترب , خواص ترب سیاه , خواص ترب سفيد , خواص ترب سفید , ترب وخواص ان , تربچه و شلغم , تربچه خواص , ترب فرنگی , میوه تروپ , مشکل ترب , گیاه ترب

تعبیر خواب حکمت 20

کامل ترین تعبیر خواب در بین سایت های ایرانی

| مدیریت افسردگی | مدیریت افسردگی چیست | مدیریت افسردگی ودرمان | مدیریت افسردگی شدید | مدیریت افسردگی بعد | مدیریت افسردگی دو | مدیریت افسردگی پس | مدیریت افسردگی در | مدیریت افسردگی چیست؟ | مدیریت افسردگی دوران | مدیریت افسردگی بارداری | مدیریت افسردگی کودکان | مدیریت افسردگی و | مدیریت افسردگی دوقطبی | مدیریت افسردگی ماژور | مدیریت افسردگی نوجوان | درمان افسردگی | درمان افسردگی بدون دارو | درمان افسردگی با دارو | درمان افسردگی مزمن | درمان افسردگی با طب سنتی | درمان افسردگی شدید بدون دارو | درمان افسردگی و اضطراب | درمان افسردگی با شوک الکتریکی | درمان افسردگی با داروهای گیاهی | درمان افسردگی خفیف | درمان افسردگی بدون دارو | درمان افسردگی دو قطبی | درمان افسردگی شدید | درمان افسردگی با طب سنتی | درمان افسردگی بعد از زایمان | درمان افسردگی مزمن | درمان افسردگی با داروهای گیاهی | درمان افسردگی نوجوانان | درمان افسردگی با میوه های | درمان افسردگی در بارداری | درمان افسردگی با مشاوره | درمان افسردگی و اضطراب | درمان افسردگی فصلی | درمان افسردگی کودکان | درمان افسردگی با ورزش | درمان افسردگی با گیاهان دارویی | درمان افسردگی در نوجوانان | درمان افسردگی بعد از شیمی درمانی | درمان افسردگی پس از زایمان | درمان افسردگی بعد زایمان | حمله افسردگی | حملات افسردگی | حمله های افسردگی | حمله افسردگی چیست | حمله افسردگی ودرمان | حمله افسردگی شدید | حمله افسردگی بعد | حمله افسردگی دو | حمله افسردگی پس | حمله افسردگی در | حمله افسردگی چیست؟ | حمله افسردگی دوران | حمله افسردگی بارداری | حمله افسردگی کودکان | حمله افسردگی و | حمله افسردگی دوقطبی | حمله افسردگی ماژور | حمله افسردگی نوجوان |

افسردگی قابل درمان است و هر چه زودتر تشخیص داده شود، راه درمان آن آسانتر است‎

 

بررسیها و مطالعات اخیر نشان می‌دهد که ظرف سال های گذشته، افسردگی در میان افراد جوامع مختلف با ضریب رشد بالایی روبرو بوده است.

 

در این که افسردگی، یک نوع بیماری است شکی وجود ندارد. درست مانند مرض قند یا بیماری قلبی. ولی اینها نشانه نقص یا عیب شخصی نیستند و نباید موجب شرمساری فرد قرار بگیرند. افسردگی قابل درمان است و هر چه زودتر تشخیص داده شود، راه درمان آن آسانتر است.

 

حالت افسردگی، کاملاً طبیعی است و بیشتر مردم آن را تجربه کرده‌اند. امّا آنچه اهمیت دارد این است که بتوان حمله‌های آن را کنترل کرد وگرنه می‌تواند برای جسم و روان فرد بسیار آسیب رساننده باشد.

 

حمله افسردگی، پدیده شایعی است. حتی افراد بسیار شاد و سرحال نیز گاهی دچار افسردگی می‌شوند. اصولاً حالت ایستا و بدون تغییر هر چیز، حتی بهترین چیزها، نیز زندگی را بسیار ملال‌آور می‌کند. اگر شبی در کار نباشد شما چگونه از روشنایی روز لذت می‌برید؟ اگر غمی نباشد چگونه می‌توان از شادی‌ها لذت برد؟ بنابراین، امید و افسردگی نیز مثل این چیزها به هم ارتباط دارند. افسردگی هنگامی به عنوان یک مشکل بروز می‌کند که دوره آن طولانی، به نحوی که به جسم و روان ما آسیب رساند. بدین دلیل، فراگیری نحوه مدیریت موفقیت‌آمیز افسردگی اهمیت بسیار دارد.

 

اگر فرد بیگناهی را برای مدتی طولانی در زندان نگاه دارند ممکن است از نظر روحی خرد شود. ولی اگر همین فرد یاد بگیرد که با شرایط زندان چگونه کنار آید، ممکن است حتی پس از یا سال، باز هم سالم و سرحال از زندان بیرون آید. افسردگی هرگز نمی‌تواند شما را خرد کند، اگر یاد بگیرید چگونه آن را مدیریت کنید.

 

حتی افراد بسیار شاد و سرحال نیز گاهی دچار افسردگی می‌شوند‎

 

راهکارهای ساده زیر برای مدیریت افسردگی بسیار کارساز است.

 

فعالیت بدنی شدید 

هرگاه احساس افسردگی کردید باید از نظر جسمی خود را فعّال نگه دارید تا انرژی‌های زیادی ذهن‌تان را مصرف کنید. احساس افسردگی، انرژی منفی در ذهن شما آزاد می‌کند که سبب تضعیف اشتیاق و امید نسبت به زندگی و کار می‌ شود. همچنین، سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند و زمینه را برای ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها فراهم می‌سازد. این انرژی منفی با فعالیت بدنی شدید به بهترین نحو مصرف می‌شود. هر فعالیتی که دوست دارید را انجام دهید، فرقی نمی‌کند.

 

گشت زدن بی‌هدف 

یکی دیگر از راه‌های مصرف انرژی منفی و منحرف کردن ذهن‌تان، گشت زدن یا رفتن بی‌هدف به هر کجاست. سوار اتوبوس یا مترو شوید و به یک طرف حرکت کنید. در بازارها و مراکز خرید بگردید. در یک رستوران بنشینید و هر چه دوست دارید بخورید یا بیاشامید. تا وقتی کاملاً خسته نشده‌اید به خانه برنگردید.

 

صحبت کردن با یک دوست نزدیک 

مشکل خود را با یک دوست نزدیک در میان بگذارید. سعی کنید هر چه در دل دارید را بیرون بریزید. به اشتراک گذاشتن مشکل با یک دوست نزدیک، از شدت نیروی‌های منفی می‌کاهد. دوستان خوب، قادرند شما را از افسردگی درآورند. آن ها خصوصیات شما را خوب می‌شناسند و می‌توانند ایده‌های خوبی برای مواجه شدن با افسردگی به روشی مثبت در اختیار شما قرار دهند.

 

بنویسید و بنویسید 

یک تکه کاغذ بردارید، یا رایانه تان را روشن کنید. یک فایل ایجاد کرده و شروع به نوشتن احساساتتان کنید. هیچ چیز را مخفی نگه ندارید. هر چه واقعاً حس می‌کنید را بنویسید. زیاد در قید و بند معنی‌دار بودن نوشته‌هایتان نباشید.

 

هر فردی ممکن است حتی با نزدیک‌ترین دوستانش نیز نتواند بعضی حرف‌ها را مطرح کند ولی با خودش که می‌تواند. بنابراین هر آنچه در دل دارید را روی کاغذ یا در رایانه بریزید و هیچوقت خسته یا عصبانی نشوید. پس از آن که توانستید احساسات سرکوب شده خود را بیرون بریزید، به مقدار قابل ملاحظه‌ای احساس راحتی خواهید کرد.

 

شروع کردن یک ایده جدید 

هیچگاه تصوّر نکنید که تمام امواج افسردگی، ناراحت کننده هستند. بعضی مواقع آغاز یک ایده یا نوآوری بزرگ و جالب هستند. ذهن شما سرگرم یافتن یا ابداع یک چیز تازه است. هنگامی که این دوره طی شد، افسردگی آغاز می‌گردد. در این هنگام ذهن شما دوباره شروع به تولید چیزهای تازه می‌کند که امید و شوق تازه‌ای به دنبال می‌آورد. بنابراین، مطمئن باشید که پس از گذشتن موج افسردگی، چیزهای خیلی بهتری برایتان پیش خواهد آمد.

| ست لباس ق و مشکی | ست لباس ق مشکی | ست ق و مشکی | ست لباس ق و مشکین | ست لباس ق و مشکی رنگ | ست لباس ق و مشکی پر | ست لباس ق و مشکی یکاف | ست لباس ق و مشکیلخ | ست لباس ق و مشکیله | ست لباس ق و مشکیل | مدل ست پاییزی | مدل ست پاییزی دخترانه | مدل ست پاییز | مدل ست لباس پاییزی | مدل ست های پاییزی | مدل ست لباسهای پاییزی | جدیدترین مدل ست پاییزی | مدل ست پاییزی زنانه | مدل ست پاییزی دخترانه |

گلچینی از ست های پاییزی و زمستانی به رنگ ق و مشکی

 

ست لباس ق و مشکی

 

مدل ست های پاییزی و زمستانی

 

مدل ست های زمستانی ق و مشکی

 

مدل ست های پاییزی و زمستانی

 

ست های گرم ق و مشکی

سایت سرگرمی ، تفریحی و آموزشی

تعبیر خواب انگشتر

از شپش‌ها به عنوان یک معضل بزرگ برای بشر یاد می شود.

گربه ای که کارت دانشجویی دارد ! ( عکس )

تعبیر خواب آب بینی

جلوگیری از دریافت پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام

توصیه های مهم در مواجهه با اسیدپاشی

آنتی هیستامین را قبل از شروع علایم آلرژی مصرف کنید

آل یا زائو ترسان چیست؟

آشنایی با بیماری «پای ورزشکاران» و پیشگیری از آن

برای پیشگیری از رگ به رگ شدن چه باید بکنم؟

داشتن موهای پرپشت با این توصیه ها

خواب چیزی در حال آب شدن

ماده مخدر حشیش و عوارض مصرف آن

عکس شراره درشتی

طرز تهیه سالاد سالامی ایتالیایی

عکس و بیوگرافی همسر کوروش کبیر

عوامل نشان‌دهنده ابتلا به سرطان تیروئید کدام‌است؟

رفع تیرگی آلت تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )

آموزش ساخت تصاویر متحرک

نکته های مهم برای پیدا کردن دوستان جدید

عوامل مختلفی در بروز عارضه نفخ معده موثرند

تعبیر خواب آب خروشان

آموزش تصویری شینیون های آسان و زیبا

عکس های شاهرخ استخری و دخترش پناه

سری جدید نکات کلیدی سلامت انسان

راههای جذب مشتری و نگه داشتن آنها

نکات مهمی که در نگهداری کاکتوس باید بدانید

شراب برنج چه نوع شرابی است؟

معجزه سکوت در مبارزه با افسردگی

عکس لیلی رشیدی

جدیدترین مطالب سایت

دندان شما به دلیل صدمه دیده است

عکس آزاده پور مختار

عکس ویشکا آسایش

بیوگرافی و عکس های هومن حاجی عبدالهی

ثواب خواندن دعای عکاشه

بیوگرافی سودابه بیضایی + عکس

مواد لازم و طرز تهیه کباب تابه ای دو رنگ

با این روشها، رنگ موی خود را سریع پاک کنید

طرز تهیه بیفتک پلو

تشخیص سرطان دهان چگونه است؟

بیوگرافی حکیم عمر خیام نیشابوری

چند توصیه برای مصرف فیبر بیشتر

دلایل سفید شدن غیر منتظره مو و راههای به تاخیر انداختن آن

راهکار برای داشتن استخوان هایی فناناپذیر

علائم و راههای درمان تب زرد

بیوگرافی لیلا ابراهیمی، دونده ایرانی

روشی برای تهیه پاستیل خانگی

رازیانه چه نقشی در کاهش وزن دارد؟

سوزش سر دل یا ترش کردن غذا و درمان آن

سه راه ساده برای شروع پیاده روی

چطور بفهمم اختلال هورمونی دارم؟

عکس مژگان بیات

شراب برنج چه نوع شرابی است؟

عکس شقایق جودت

کیست کلیه چیست؟

زمان مناسب برای چای خوردن

قدیمی ترین فرش جهان

تعبیر خواب انگشتر

عکس و بیوگرافی آتوسا دختر کوروش کبیر

بهترین برخورد با صرع را یاد بگیرید

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *