خواص آب سيب در لاغري

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :

از فواید این نوشیدنی درمان حلقه های سیاه زیر چشم، درمان شوره سر و درمان جوش و آکنه و بهبود بینایی است! این آب میوه هم چاق کننده و هم لاغر کننده است!

 

آب سیب یکی از انواع نوشیدنی های بسیار مفید برای سلامتی بدن است. دانشمندان معتقدند که نوشیدن آب سیب نسبت به خود سیب در حفظ سلامتی موثرتر بوده و این نوشیدنی دارای انواع ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن است که از بروز برخی بیماری ها جلوگیری میکنه. در مطالعه های بسیاری که روی سیب و آب آن انجام شده، آنتی اکسیدانی شناخته شده که میتواند میزان کلسترول بد خون رو پایین آورده و در نتیجه احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و سکته رو نیز به میزان قابل توجهی کم کند. جالبه بدونید قوت بدنی رو در زنان باردار افزایش میده! نتایج آزمایش ها نشون میده که مصرف روزانه آب سیب ( بدون شکر و مواد نگهدارنده ) یا مصرف 1 یا چند سیب در روز از ابتلا به سرطان کولورکتال یا سرطان ریه پیشگیری میکنه.

 

اگر به دنبال راهی سالم برای کاهش وزن هستید آب سیب نوش جان کنید. وجود فیبری بنام پکتین در اون باعث ایجاد سیری در فرد میشه! علاوه بر این، فیبر پکتین در زمان گوارش غذا جذب چربی ها و قند ها را کاهش داده و باعث دفع بهتر میشه و به همین علت تجمع چربی ها رو کاهش میده. همچنین خوردن غذا بعد از آبمیوه میتونه باعث افزایش وزن بدن شما بشه. پس با نوشیدن آب سیب فراوان به جای میوه کامل با دریافت کالری زیاد میتونید به وزن بدن خود اضافه کنید.

دوره مقدماتی php

 

 

از فواید دیگه این نوشیدنی، درمان حلقه های سیاه زیر چشم، درمان شوره سر و درمان جوش و آکنه و بهبود بینایی است. این نوشیدنی سرشار از کلسیم است و برای تقویت دندان و استخوان و سالم نگه داشتن آنها ضروری است. زنان به خصوص در دوران یائسگی برای جلوگیری از پوکی استخوان باید این نوشیدنی رو در رژیم خود قرار دهند. تحقیقات علمی نشان داده که آب سیب عملکرد مغز رو بهبود بخشیده و در نتیجه باعث بهبود هوشیاری و قدرت درک و فهم میشه.

 

 

250 گرم آب سیب شیرین نشده حدود 114 کیلو کالری انرژی داره که بیشتر این انرژی بخاطر قند های طبیعی موجود در آن است. آب سیب اگرچه به اندازه پرتقال و مرکبات دیگه ویتامین ث نداره، اما 100% نیاز روزانه ما به ویتامین ث رو تامین میکنه. جالبه که این آب سیب حاوی پتاسیم و منیزیم است. مصرف آب سیب در نوزادان و کودکان باعث میشه که یبوست در آن ها از بین بره که البته قبل از دادن آب سیب به زیر 6 ماه حتما با پزشک مشورت کنید. مصرف بیش از حد در کودکان و بزرگسالان باعث اسهال میشه که علاوه بر این مصرف دائمی و بیش از حد این نوشیدنی ممکنه به مینای دندان ها آسیب بزنه و حتی ممکنه در کودکان موجب بروز مرض چاقی بشه.

 

برای کسب فایده های زیاد این نوشیدنی سعی کنید خودتون در منزل این نوشیدنی رو تهیه کنید و از خرید آبمیوه های حاضری خودداری کنید چرا که این آبمیوه ها دارای مقادیر زیادی قند بوده و مصرف آنها باعث افزایش وزن و افزایش قند خون میشه. اگر هم ناچار بودید از آبمیوه های حاضری استفاده کنید سعی کنید از آبمیوه هایی استفاده کنید که بر روی آنها 100% آبمیوه ی طبیعی خالص و طبیعی بدون مواد افزودنی و قند اضافی نوشته شده است.


یه گیاه اصیل ایرونی و کلی خواص دارویی

پروبیوتیک، محصول رفاقت انسان و باکتری

آووکادو، ناجی پوست

خرما، یار همیشگی سفره افطار

شیر شتر طلای سفید بیابون

آب سیب چاق کننده یا لاغر کننده؟

خرمالو یعنی یک میوه و هزار خاصیت!!!

چند علت جلوگیری از پوکی استخوان با جو

روغن حیوانی بهترین روغن دنیا نیست

ویتامین های مورد نیاز بانوان

در خبرنامه کاهو عضو شوید…!


قبلا در کاهو ثبت نام نکرده اید؟
    ثبت نام کنید

سیب یک میوه مقوی و پر خاصیت است که مصرف آن در پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها موثر می باشد. ما در این مقاله به خواص سیب برای لاغری اشاره می کنیم تا در جاده سخت و سنگلاخی کاهش وزن به شما کمکی کرده باشیم.

سیب یک میوه مفید با خواص باور نکردنی در جهت سلامت قلب، کاهش کلسترول، پیشگیری از ابتلا به دیابت و سرطان و کاهش وزن و لاغری می باشد. ما در ادامه این مقاله از خواص سیب برای لاغری و رژیم های لاغری سیب نوشته ایم. همراهمان باشید.

سیب به علت کالری کم، فیبر فراوان و سرشار از آب بودن یک هم یار مناسب برای لاغری می باشد. وجود پکتین در سیب موجب خاصیت لاغر کنندگی این میوه می باشد. این فیبر حلال سبب سیری در شخص می گردد. همچنین فیبر پکتین در هنگام گوارش غذا جذب چربی ها و قندها و تجمع چربی را کاهش می دهد و باعث دفع بهتر می شود. بر اساس تحقیقات انجام شده، پوست سیب حاوی فیبر بیشتری است و بهتر است که سیب را با پوست میل شود و صرف این میوه باید قبل از وعده های غذایی مخصوصا در عصر و شب صورت بگیرد.

فیبر پکتین در بدن چربی ها را محبوس می کند و آنها را با مدفوع دفع می گرداند. سیب یک میوه اصلی برای حفظ سلامت محسوب می شود و طبق گفته کارشناسان افرادی که پانزده دقیقه  قبل از صرف غذا سیب می خورند تقریبا 190 کالری کمتر دریافت می کنند. خوردن سه عدد سیب در روز یک رابطه تنگاتنگ با کاهش وزن و لاغری دارد. سیب میزان گلوکز دریافتی را کم می کند و به بدن در مبارزه با چاقی ناخواسته کمک می نماید.

در این قسمت به تهیه برخی اقلام غذایی اشاره می کنیم که می توان در طرز تهیه آنها از میوه سیب استفاده و از خواص سیب برای لاغری بهره مند شد:

برای بهره مندی از خواص سیب برای لاغری همراه مجله آرگا رژیم های لاغری سیب را امتحان کنید و نتیجه بگیرید و از تاثیر آن شگفت زده شوید:

رکن اصلی و اساسی این رژیم خوردن یک عدد سیب پانزده دقیقه قبل از هر وعده غذایی می باشد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در این رژیم توصیه شده است که به جای سه وعده غذایی مفصل، شش وعده غذایی سبک که پروتئین خالص باشد، مصرف کنید و از خوردن غذاهای سرخ کردنی و پر کالری بپرهیزید. و علاوه بر اینکه سه وعده سیب می خورید در وعد های بعدی نیز از سایر میوه های مفید و سبزیجات سبز استفاده کنید. استفاده از میوه ها، لبنیات کم چرب، گوشت ها و سبزیجات از مهمترین مواد این رژیم به شمار می آیند.

این رژیم لاغری سیب نیز تقریبا همانند رژیم لاغری تامی فلین می باشد با یک تفاوت بزرگ که این رژیم برای کوتاه مدت است و نباید دوره آن را طولانی نمود. از این رژیم فقط برای سه روز می شود استفاده کرد و مطمئنا شما در این مدت نزدیک به سه کیلوگرم وزن کم می کنید. در نظر داشته باشید که در این رژیم برای بهره مندی از خواص سیب برای لاغری از این میوه به عنوان یک وعده غذایی اصلی استفاده می شود.

در صبحانه باید یک تکه نان+یک قاشق مرباخوری پنیر+سه برش سیب بخورید. برای ناهار باید یک سالاد در نظر بگیرید که در آن 150 گرم ماهی سالمون+یک عدد سیب+یک عدد پرتقال+پنج ساقه کرفس بریزید و برای سس هم یک عدد لیمو ترش را با 75 گرم ماست کم چرب مخلوط کنید و به سالاد خود بیفزایید. برای شام نیز باید دو عدد ساندویچ با نان چاودار بخورید که در یکی حتما سیب و در دیگری حتما خیار  وجود داشته باشد.

در نظر داشته باشید که هر سیبی علاوه بر موارد ذکر شده در خواص سیب، خاصیت های مخصوص به خودش را دارد. و از هیچ رژیم لاغری حتی بی خطرترین آن بدون مشورت با پزشک استفاده نکنید.

منبع : آرگا



هوش هیجانی معجزه ای برای کسب وکار



با این گیوه های جذاب شیک پوشی در تابستان را تجربه کنید



لباسی نو برای کسب و کار شما



عکس های دیدنی جزایر اقیانوس هند





راز شاد بودن چیست؟

نظر

نام

ایمیل

وبسایت



جراحی شکم ابدومینوپلاستی یا تامی تاک – دکتر زهرا سعادتی



رِسا – رسانه سلامت ایرانیان

لایه‌های ضخیم سلولز روی دیواره‌های سلولی هویج خام، مانع هضم و جذب کامل ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در این سبزی توسط بدن شما می‌گردد. اما با گرفتن آب هویج، شما این دیواره‌های سلولی را می‌شکنید و حجم هویج‌هایی که می‌توانید مصرف کنید را هم افزایش می‌دهید.

اگرچه آبگیری باعث می‌شود که آب هویج از نظر مواد مغذی متراکم‌تر از هویج خام شود، اما آب هویج هنوز هم کم کالری و کم چربی است و در عین حال سرشار از ویتامینها و مواد معدنی می‌باشد. در نتیجه آب هویج، یک ضمیمه خوب برای هر برنامه کاهش وزن است.

یک لیوان آب هویج، حاوی بیش از ۲۵۰ درصد از ویتامین A مورد نیاز روزانه‌ی شما می‌باشد که نقش مهمی در التیام دادن عضلات بعد از تمرین، سلامت استخوان و رشد عضله ایفا می‌کند. ویتامین C موجود در آب هویج، به تنظیم قند خون کمک کرده و اثراتی مشابه ویتامین A دارد. یک لیوان آب هویج، ۲۲.۳ درصد از ویتامین C مورد نیاز روزانه مردان و ۲۶.۸ درصد از ویتامین C مورد نیاز روزانه خانم‌ها را تامین می‌کند.

یک لیوان آب هویج همچنین حاوی ۳۰.۵ درصد از ویتامین K مورد نیاز روزانه مردان و ۴۰.۷ درصد از ویتامین K مورد نیاز روزانه زنان می‌باشد. همانطور که کارشناسان تغذیه، جین هیجدان و ویکتوریا دریک اشاره می‌کنند، ویتامین K برای عملکرد پروتئین‌هایی که به کلسیم کمک می‌کنند به استخوان‌ها متصل شده و آنها را بسازد و ترمیم کند، ضروری می‌باشد.

علاوه بر کمک به اجرای یک تمرین سالم از طریق این مزایای تقویت کننده عضله و استخوان، یک فنجان آب هویج، یک منبع عالی از ویتامین‌های B6، B2 و B1 می‌باشد. این ویتامین‌ها برای تجزیه قند، چربی و پروتئین و در نتیجه افزایش توانایی شما برای ساخت عضله، افزایش متابولیسم شما و کاهش وزن ضروری هستند. این ویتامین‌های گروه B، استرس و افسردگی (که هر دوی آنها مانع کاهش وزن در سطوح عالی می‌شوند) را نیز کاهش می‌دهند.

همانطور که لین هیلی در نسخه ژانویه 2006 از DOC News گزارش می‌دهد، مدیریت استرس و افسردگی می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، جلوی افزایش مجدد وزن را بگیرد و احتمال چاقی را کاهش دهد.

یک لیوان آب هویج حاوی ۶.۱ درصد از آهن مورد نیاز یک خانم در سن باروری می‌باشد که همان مقدار معادل ۱۳.۶ درصد از آهن مورد نیاز مردان و زنان یائسه است. این عنصر با افزایش ظرفیت ورزش، عملکرد ورزشی، حمل و نقل اکسیژن، و انرژی، به کاهش وزن کمک می‌کند. یک لیوان آب هویج حاوی ۱۴.۱ درصد از فسفر مورد نیاز روزانه شما می‌باشد. این عنصر به ساخت، ترمیم و حفظ عضلات کمک می‌کند، درد پس از تمرین را کاهش داده و مصرف انرژی بدن شما را افزایش می‌دهد.

علاوه بر داشتن اثرات مشابه به اثرات فسفر، ۱۴.۷ درصد از پتاسیم روزانه شما در یک لیوان آب هویج، سلامت استخوان را افزایش داده و به کاهش فشار خون کمک می‌کند. مردان می‌توانند ۱۳.۳ درصد از منگنز و ۷.۸ درصد از منیزیم روزانه‌شان را از یک لیوان آب هویج دریافت کنند، در حالیکه خانم‌ها به ترتیب تقریبا ۱۷.۱ درصد و ۱۰.۳ درصد از این مواد معدنی را از یک لیوان آب هویج دریافت می‌کنند. علاوه بر اثرات مشابه به اثرات پتاسیم، هر دوی این مواد معدنی به تنظیم قند خون کمک می‌کنند و ممکن است کاهش وزن ناشی از دیابت را کاهش دهند.

علی رغم سطوح بالای ویتامین‌ها و مواد معدنی، یک لیوان آب هویج تنها ۹۴ کالری، ۰.۴ گرم چربی، ۲۱.۹ گرم کربوهیدرات و ۹.۲ گرم قند دارد. از آنجا که کاهش وزن هنگامی رخ می‌دهد که شما کالری بیشتری نسبت به آنچه دریافت می‌کنید بسوزانید، آب هویج کم کالری و متراکم از نظر مواد مغذی، یک راه عالی برای تامین نیازهای تغذیه‌ای روزانه و دستیابی به اهداف کاهش وزنتان می‌باشد.

یک لیوان آب هویج با ۱.۹ گرم فیبر به هضم سالم نیز کمک می‌کند، سطوح قند خون را تنظیم می‌کند و به شما کمک می‌کند برای مدت طلانی‌تری با تعداد کالری نسبتا کم، احساس سیری کنید.




کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و نام مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی

آبا می دانید ترنس چیست ؟ آیا ترنس همان تراجنسی است؟ تا چه حد با ترنسکشوال (Transsexual)، آشنایی دارید؟ تفاوت بین ترنسکشوال را با همجنسگرایی می دانید یا شما هم فکر می کنید این دو مسئله، یکی هستند؟ جالب است بدانید که ترنس ها در چه شرایطی زندگی می کنند  و روحیات آنها چگونه است. در این مقاله از می خواهیم به بررسی ترنس، انواع آن ، درمان هورمونی آن و شرایط لازم برای انجام عمل جراحی تغییر جنسیت بپردازیم. اگر می خواهید

این زائده گوشتی نرم که بر روی اندام تناسلی ظاهر می شود، زگیل تناسلی خفیف نام دارد. یک عفونت منتقله از راه جنسی ( STI ) ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV می باشد که این روزها زیاد به گوش تان خورده است. زگیل تناسلی خفیف ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی خفیف چیست؟ زگیل های تناسلی به خصوص برای زنان بسیار خطرناک هستند چرا که برخی انواع اچ پی وی می توانند باعث ایجاد سرطان واژن و سرطان

والدین می دانند که چقدر گوش درد در میان کودکان رایج است اما بزرگسالان نیز می توانند به طور مکرر درد گوش را تجربه کنند. شما مجبور نیستید عفونت یا هر مشکل دیگری در گوش های تان داشته باشید زیرا در این مقاله در خصوص درمان گوش درد اطلاعات مفیدی به شما می دهیم. درد های ناحیه گوش ها می توانند تضعیف کننده باشند اما آنها همیشه به آنتی بیوتیک ها جواب نمی دهند. دستورالعمل های تجویزی برای عفونت های گوش در 5 سال گذشته

در چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی اینفلوئنسرهای آرایشی و بهداشتی مژه هایی را تحت عنوان مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی یا حتی مژه آهنربایی معرفی کرده اند. در این پست قصد داریم ببینیم که مژه های مگنتی که افرادی مثل صدف بیوتی یا هدی بیوتی به شدت این روزها در حال معرفی اونها هستن، دقیقا چی هستن و چه کاربردی دارند. مژه مگنتی (مژه مغناطیسی) چیست؟ یکی از مشکلات مژه های مصنوعی استفاده نسبتا دشوار و برخی عوارض اونهاست. بیشتر مژه های برای

کچلی ریش نوعی بیماری قارچی پوست است که باعث ریزش قسمتی ار موهای صورت می شود.این عفونت به دو صورت عمیق و سطحی ممکن است رخ دهد،در این مقاله شما را روش درمان گچلی ریش بیشتر آشنا می کند.

به گزارش اخبار پزشکی ؛ مطالعه جدیدی که در رابطه با بیماری MS  انجام گرفته، این هشدار را به ما می دهد که قرار گرفتن در معرض

اکثر زنان تمایل دارند که موهایی صاف و ابریشمی داشته باشند. ما معمولا احساس صاف و ابریشمی بودن موها را حدودا بعد دو روز از شامپو  کردن موهایمان،

اگر کاندید جراحی بینی هستید حتما این مطلب را با دقت بخوانید:

کاکائو شامل کافئین، آناندامید، تئوبرومین، فلاونوئیدها، پروتئین، گوگرد، منیزیم، تریپتوفان و پلی فنلها است. همچنین دارای اسیدهای چرب مانند اسید پالمیتیک، اسید اولئیک، اسید استریک، اسید میریستیک، اسید

با عوارض سفوروکسیم (Cefuroxime) آشنایی دارید؟ آیا میتوان این دارو را در دوران بارداری مصرف کرد؟ تداخلات دارویی آن را می شناسید؟ سفوروکسیم (Cefuroxime) دارویی از گروه آنتی

یکی از شایع ترین علائمی که اکثر زنان در سه ماهه اول دوران بارداری، تجربه می کنند، کسالت و بی حالی صبحگاهی است. تهوع

زنان در هنگام بارداری به افسردگی دچار می شوند و از لحاظ ذهنی با اختلالاتی مواجه می شوند که بهترین راهکار برای کنترل و

بارداری یکی از سخت ترین دوران در زندگی هر مادری به شمار می آید. در این زمان مادر علاوه بر اینکه می بایست مراقب

در دوران بارداری بدون تجویز پزشک متخصص زنان نباید هیچ دارویی مصرف شود. برخی بانوان باردار به مصرف فرآورده های دارویی گیاهی برای رفع

در یک تحقیق جدید که با موضوع تاثیر زایمان بر میزان عمر زنان صورت گرفت مشخص شد زایمان  و استرس ناشی از آن می

ورزش کگل به عنوان تمرین کف لگن شناخته می شود و شامل انقباض و استراحت مکرر عضلات کف لگنی است و گاهی اوقات به طور

فعالیت جسمی و ورزش در سنین کودکی و نوجوانی باعث رشد بهتر و تناسب اندام ایده آل برای کودک و نوجوان می شود،یکی از

بهترین ورزش برای شما کدام است؟ همان که آن را انجام خواهید داد. برای تحریک شدن و به مبارزه طلبیدن، چیزی جدید را امتحان

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

مفصل ها محل اتصال دو استخوان به یکدیگر هستند. مفصل زانو یکی از مهم ترین مفصل ها در بدن به شمار می آید. به

آش اسفناج با گشنیز، برای سردردهایی كه ناشی از سوء هاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می باشد.

نوشیدن نوشابه ‌درهنگام تشنگی یک اشتباه برای جبران آب از دست رفته بدن است زیرا آسیب فراوانی به کلیه‌ها وارد می‌کند و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می شود.

یک چرت 20 دقیقه ای برای بدن لازم است.
خواب کوتاه نیمروزی علاوه‌ بر کاهش استرس و افزایش شادابی در فرد، احتمال مرگ و میرناشی ازسکته قلبی را کاهش میدهد.

روزانه 30 دقیقه داخل وان حمام با محلول سرکه سیب و اب وارم بنشینید.
برای درمان مشکلات زنانه مفید است.

جالب است بدانید جنین در داخل رحم مادر نسبت به نور محیط واکنش دارد، همچنین مزه غذاها را نیز احساس می‌کند و همراه با مادر نگران می‌شود

ورزش کگل به عنوان تمرین کف لگن شناخته می شود و شامل انقباض و استراحت مکرر عضلات کف لگنی است و گاهی اوقات به طور

فعالیت جسمی و ورزش در سنین کودکی و نوجوانی باعث رشد بهتر و تناسب اندام ایده آل برای کودک و نوجوان می شود،یکی از

بهترین ورزش برای شما کدام است؟ همان که آن را انجام خواهید داد. برای تحریک شدن و به مبارزه طلبیدن، چیزی جدید را امتحان

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

مفصل ها محل اتصال دو استخوان به یکدیگر هستند. مفصل زانو یکی از مهم ترین مفصل ها در بدن به شمار می آید. به

بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است



آرایش

مدل مو

مدل لباس

آکاایران: خواص آب هویج برای لاغری

آکاایران: قبلاً در چندیدن مقاله در مورد خواص هویج صحبت کرده بودیم اما کمتر به بررسی تاثیر آن در کاهش وزن توجه شده بود. در ادامه این مقاله همراه آلامتو باشید تا تاثیر آب هویج بر روی کاهش وزن را متوجه شوید:

به گزارش آکاایران: به گزارش الامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ لایه های ضخیم سلولز روی دیواره های سلولی هویج خام، مانع هضم و جذب کامل ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این سبزی توسط بدن شما می گردد. اما با گرفتن آب هویج، شما این دیواره های سلولی را می شکنید و حجم هویج هایی که می توانید مصرف کنید را هم افزایش می دهید.

اگرچه آبگیری باعث می شود که آب هویج از نظر مواد مغذی متراکم تر از هویج خام شود، اما آب هویج هنوز هم کم کالری و کم چربی است و در عین حال سرشار از ویتامینها و مواد معدنی می باشد. در نتیجه آب هویج، یک ضمیمه خوب برای هر برنامه کاهش وزن است.

یک لیوان آب هویج، حاوی بیش از ۲۵۰ درصد از ویتامین A مورد نیاز روزانه ی شما می باشد که نقش مهمی در التیام دادن عضلات بعد از تمرین، سلامت استخوان و رشد عضله ایفا می کند. ویتامین C موجود در آب هویج، به تنظیم قند خون کمک کرده و اثراتی مشابه ویتامین A دارد. یک لیوان آب هویج، ۲۲.۳ درصد از ویتامین C مورد نیاز روزانه مردان و ۲۶.۸ درصد از ویتامین C مورد نیاز روزانه خانم ها را برآورده می سازد.

یک لیوان آب هویج همچنین حاوی ۳۰.۵ درصد از ویتامین K مورد نیاز روزانه مردان و ۴۰.۷ درصد از ویتامین K مورد نیاز روزانه زنان می باشد. همانطور که کارشناسان تغذیه، جین هیجدان و ویکتوریا دریک اشاره می کنند، ویتامین K برای عملکرد پروتئین هایی که به کلسیم کمک می کنند به استخوان ها متصل شده و آنها را بسازد و ترمیم کند، ضروری می باشد.

علاوه بر کمک به اجرای یک تمرین سالم از طریق این مزایای تقویت کننده عضله و استخوان، یک فنجان آب هویج، یک منبع عالی از ویتامین های B6، B2 و B1 می باشد. این ویتامین ها برای تجزیه قند، چربی و پروتئین و در نتیجه افزایش توانایی شما برای ساخت عضله، افزایش متابولیسم شما و کاهش وزن ضروری هستند. این ویتامین های گروه B، استرس و افسردگی (که هر دوی آنها مانع کاهش وزن در سطوح عالی می شوند) را نیز کاهش می دهند.

همانطور که لین هیلی در نسخه ژانویه 2006 از DOC News گزارش می دهد، مدیریت استرس و افسردگی می تواند به کاهش وزن کمک کند، جلوی افزایش مجدد وزن را بگیرد و احتمال چاقی را کاهش دهد.

یک لیوان آب هویج حاوی ۶.۱ درصد از آهن مورد نیاز یک خانم در سن باروری می باشد که همان مقدار معادل ۱۳.۶ درصد از آهن مورد نیاز مردان و زنان یائسه است. این عنصر با افزایش ظرفیت ورزش، عملکرد ورزشی، حمل و نقل اکسیژن، و انرژی، به کاهش وزن کمک می کند. یک لیوان آب هویج حاوی ۱۴.۱ درصد از فسفر مورد نیاز روزانه شما می باشد. این عنصر به ساخت، ترمیم و حفظ عضلات کمک می کند، درد پس از تمرین را کاهش داده و مصرف انرژی بدن شما را افزایش می دهد.

علاوه بر داشتن اثرات مشابه به اثرات فسفر، ۱۴.۷ درصد از پتاسیم روزانه شما در یک لیوان آب هویج، سلامت استخوان را افزایش داده و به کاهش فشار خون کمک می کند. مردان می توانند ۱۳.۳ درصد از منگنز و ۷.۸ درصد از منیزیم روزانه شان را از یک لیوان آب هویج دریافت کنند، در حالیکه خانم ها به ترتیب تقریبا ۱۷.۱ درصد و ۱۰.۳ درصد از این مواد معدنی را از یک لیوان آب هویج دریافت می کنند. علاوه بر اثرات مشابه به اثرات پتاسیم، هر دوی این مواد معدنی به تنظیم قند خون کمک می کنند و ممکن است کاهش وزن ناشی از دیابت را کاهش دهند.

علی رغم سطوح بالای ویتامین ها و مواد معدنی، یک لیوان آب هویج تنها ۹۴ کالری، ۰.۴ گرم چربی، ۲۱.۹ گرم کربوهیدرات و ۹.۲ گرم قند دارد. از آنجا که کاهش وزن هنگامی رخ می دهد که شما کالری بیشتری نسبت به آنچه دریافت می کنید بسوزانید، آب هویج کم کالری و متراکم از نظر مواد مغذی، یک راه عالی برای تامین نیازهای تغذیه ای روزانه و دستیابی به اهداف کاهش وزنتان می باشد.

یک لیوان آب هویج با ۱.۹ گرم فیبر به هضم سالم نیز کمک می کند، سطوح قند خون را تنظیم می کند و به شما کمک می کند برای مدت طلانی تری با تعداد کالری نسبتا کم، احساس سیری کنید.

منبع :

 لاغری با سرکه سیب یک روش موثر است، سرکه سیب در کنار خواص زیادی که دارد مضراتی نیز برای بدن دارد که به تمام این موارد اشاره می کنیم.

در حدود 70 سال پیش برای اولین بار کشف شد سرکه سیب تاثیر بسیاری در لاغری دارد. سرکه سیب می تواند با کاهش وزن بدن، شاخص توده بدنی و اندازه دور کمر در تناسب اندام نقش ایفا کند. افراد چاق بسیاری با نوشیدن روزانه دو قاشق سوپ خوری از سرکه سیب، توانسته اتد بعد از 12 هفته تا 2 کیلو گرم وزن کم کنند.یکی از دلایل انتخاب سرکه سیب برای لاغری، تاثیر آن بر میزان اشتها و چربی سوزی است. از سرکه سیب به عنوان تقویت کننده دستگاه گوارش و روده ها نیز یاد می شود. در ادامه با روش های لاغری با سرکه سیبهمراه شوید.

مصرف ۱ تا ۲ قاشق چای خوری سرکه قبل از هر وعده غذایی: برخی از مصرف کنندگان ترجیح می دهند این میزان سرکه را در یک لیوان آب حل کرده و و یا با چای سرد بنوشند. این نیز راهکار خوبی است. حتی اگر عطر و طعم سرکه بیش از حد اذیت تان می کند می توانید ۱ تا ۲ قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کرده و بعد مصرف کنید.سرکه سیب طعم ناخوشایندی دارد و به همین دلیل آن را باید قبل از غذا مصرف کرد زیرا بر روی میزان اشتها تاثیر می گذارد. در این رژیم باید قبل از وعده های غذایی نهار و شام، مقدار ۲ قاشق سوپ خوری سرکه سیب مصرف شود. می توان آن را با آب مخلوط و میل کنید.مصرف سرکه سیب طبق دستور گفته شده در کاهش اشتها تاثیر زیادی دارد. سرکه سیب در کاهش اندازه دور کمر و چربی خون موثر بوده و همین امر باعث کاهش وزن بدن نیز می شود. مصرف مداوم سرکه سیب در طی روز در کاهش وزن موثر است به طوری که طی تحقیقاتی افرادی که طی ۳۰ ماه روزانه ۲ قاشق سوپ خوری سرکه سیب مصرف کرده بودند در حدود ۳ کیلو کاهش وزن داشتند.توجه داشته باشید اگر در روز به همان میزان که کالری می سوزانید همان قدر هم کالری مصرف کنید هرگز نمی توانید وزن تان را کم کنید در حالی که با خوردن سرکه اشتهای شما کم شده و کمتر غذا می خورید. در نتیجه میزان کالری کمتری دریافت می کنید. به این ترتیب وزن تان هم افزایش پیدا نکرده و به مرور با کمتر غذا خوردن و کاهش کالری دریافتی، چربی های اضافی بدن تان آب می شوند. با مصرف سرکه سیب می توانید تا حد زیادی از اشتهای کاذب خود پیشگیری نمایید. در صورتی که این کاهش اشتها را با ورزش و غذای سالم همراه کنید می توانید خیلی زود به نتیجه دلخواهتان برسید.

3 قاشق سرکه سیب را با 1 قاشق غذاخوری آب لیمو حل کنید. این ترکیب را هر روز صبح قبل از صبحانه به مدت 35 روز مصرف کنید.در حقیقت این نسخه برای کاهش 4 کیلو وزن بدن در مدت 35 روز است.این نسخه بسیار عجیب عمل می کند . مخصوصا اگر با رژیم باشد .بهتر است سرکه سیب با یک لیوان بزرگ آب رقیق شود؛ بهتر است یک یا دو قاشق سوپخوری سرکه سیب به یک لیوان آب اضافه شود.در طول استفاده از این نسخه و حتی روش های دیگر لاغری حتما شکر را از رژیم غذایی خود حذف کنید و حداقل یک ساعت در روز ورزش نمایید.این نسخه توانایی آب کردن چربی های اضافی بدن با سرکه سیب را دارد چون حاوی اسید و آنتی اکسیدان است به علاوه این نسخه متابولیسم بدن را بالا می برد و به کاهش وزن کمک می کند.

بعضی از خواص سیب بعد از تبدیل شدن آن به سرکه از بین می روند اما پتاسیم، بتاکاروتن و کلسیم از موادی هستند که طی تخمیر سیب به سرکه در آن باقی می مانند.یکی از فواید دارویی سرکه سیب ضد قارچ و ضد میکروب بودن آن است که در افزایش قدرت ایمنی بدن نقش زیادی دارد. سرکه سیب دارای آنزیم ها، ویتامین ها، پروبیوتیک ها و مواد معدنی است.سرکه سیب آنتی اکسیدان قوی است و در پیشگیری از بیماری های مزمن و بیماری هایی که سیستم دفاعی بدن را تحت تاثیر قرار می دهند کاربرد دارد.به دلیل وجود اسید استیک در سرکه سیب باعث افزایش جذب مواد معدنی موجود در غذا به بدن می شود. اسید استیک علاوه بر تاثیر روی جذب مواد غذایی باعث افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها نیز می شود.

علاوه بر مزایای گفته شده سرکه سیب دارای مضراتی برای بدن نیز هست که عبارتند از :

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مصرف سرکه سیب برای چه کسانی ممنوع است؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : معجزه یک قاشق سرکه سیب

گردآوری : گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthمنبع : yjc.ir

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای نظر‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *