جینسینگ کره ای اصل

دوره مقدماتی php
جینسینگ کره ای اصل
جینسینگ کره ای اصل

کد: 139710303416510555

یک‌شنبه 30 دی 97، 12:34

یک‌شنبه 97/10/30،

مشهد

, (اخبار رسمی):
جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می‌رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره‌ای را عرضه کرده است.

دوره مقدماتی php

برای خرید جینسینگ و سایر داروهای گیاهی، گیاهان دارویی و محصولات طبیعی، نام «فروشگاه اینترنتی درمانگیاه» را به خاطر داشته باشید

جینسینگ (جین سینگ، جین سنگ) چیست؟

جینسینگ کره ای اصل

قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng باید دقت شود که جین سینگ ریشه‌ی گیاهی است که در کف جنگل‌های آسیای شرقی به خصوص کره و هنگ کنگ می‌روید. جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره‌ای است که توسط درمانگیاه تهیه و ارائه شده است.

جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می‌شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می‌کرده‌اند. چینی‌ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلول‌ها و بافت‌های بدن می‌شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

خرید جینسینگ سفید یا جینسینگ قرمز؟

جسنسینگ سفید و قرمز در واقع هر دو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره‌ای (سفید و قرمز) متفاوت است. جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می‌رسد. به عبارتی دیگر، جین سینگ قرمز تفاله عصاره‌گیری شده جینسینگ سفید است.

البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی‌شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

خواص جینسینگ

جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

قیمت جینسینگ

قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن لازم است، این قیمت مقرون به صرفه است.

خرید جینسینگ سفید از درمانگیاه

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران به خرید جینسینگ اصل کره‌ای، ریشه جین سینگ سفید کره‌ای را تأمین کرده و هم اکنون می‌توان آن را به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کرد. با خرید از درمانگیاه ریشه‌های خام جین سنگ به خریدار ارسال می‌شود تا بتوانند بنا به سلیقه خود، نوع مصرف آن را انتخاب کنند.

نحوه مصرف جینسینگ

برای مصرف این محصول می‌توان به چند روش عمل کنید:

1-  دمنوش جینسینگ

برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کرد. سپس آن را بنا به ذائقه خود با شکر یا عسل و … مصرف کرد. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره‌گیری، کاملا استخراج نمی‌شود، لذا میتوان از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جین سینگ استفاده کرد. برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کرد.

2- کپسول جینسینگ

برای تهیه کپسول جین سینگ باید ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کرد (برای تهیه کپسول خالی می‌توان به نزدیک‌ترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه کرد). سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسول‌ها را بست. برای تقویت اثرات جین سینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کرد.

3- سالاد جین سینگ

برای تهیه سالاد جین سینگ، می‌توان جین سنیگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کرد. سپس آن را برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کرد. باید دقت کرد که آبی که جین سینگ در آن خیس خورده است، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آن را نباید دور ریخت و باید مصرف شود.

عوارض جینسینگ

عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جین سینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است. این موضوع می‌تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بی‌خوابی شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی‌های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آن را تشدید می‌کند.

علاقه‌مندان برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن می‌توانند به سایت درمانگیاه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تهیه و تأمین گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و محصولات طبیعی استاندارد، با کیفیت و مرغوب برای مشتریان محترم در سراسر ایران تأسیس شده است.

جینسینگ کره ای اصل

بهداشت و درمان

|
سلامت و زیبایی

خیابان دکتر شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری،خیابان هشتم، پلاک 16، واحد 1

[email protected]

Copyright © 2013 – 2020 Akhbar Rasmi
|
All Rights Reserved

جین سنگ سفید کره ای – بسته 2 عددی (حدود 50 گرم)

75,000 تومان

9 در انبار

جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره ای را به شما عرضه کرده است.

کلمات کلیدی متن: قیمت جینسینگ | عوارض جینسنگ و لاغری | طریقه مصرف جینسینگ برای اسپرم | جینسینگ از کجا بخریم | فرق جینسینگ سفید و قرمز | خواص جینسینگ برای مردان | خرید اینترنتی جینسنگ | کپسول و قرص جینسنگجینسینگ کره ای اصل

قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng بدانید: جین سینگ ریشه ی گیاهی است که در کف جنگلهای آسیای شرقی بخصوص کره و هنگ کنگ میروید.

جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره ای است که توسط درمانگیاه برای شما تهیه و ارائه شده است.

جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می کرده اند. چینی ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلولها و بافتهای بدن می شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

جنسینگ سفید و قرمز در واقع هردو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره ای (سفید و قرمز) متفاوت است.

جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می رسد. به عبارتی دیگر، جنسینگ قرمز تفاله عصاره گیری شده جینسینگ سفید است.

البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

 

البته در چین نوعی جینسینگ قرمز وجود دارد که حاصل پروردن جینسنگ سفید در محلولی الکلی به مدت چندین سال (مثل ترشی سیر و یا سایر ترشی های ایرانی) است.

جینسینگ سفید در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در الکل، مواد موثره خود را به الکل می دهد و از لحاظ دارویی بسیار قویتر می شود.

اگر عباراتی مثل جینسینگ 6 ساله و امثال آن را شنیده باشید، اشاره به همین موضوع و تعداد سالهایی دارد که جینسینگ در الکل نگهداری شده است (دقیقا شبیه سیرترشی ایرانی که حاصل قرار دادن سیر در سرکه به مدت چندین سال است).

اما متاسفانه این نوع جینسینگ قرمز در ایران وجود ندارد و آنچه در ایران به نام جینسینگ قرمز وجود دارد، همان ریشه های عصاره گیری شده جینسینگ است که در اثر عصاره گیری با الکل و گرما، به رنگ قرمز در می آید.

قیمت جینسینگ سفید و قرمز معمولا مشابه هم است.

 

خواص جنسینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه شما نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن دارید، این قیمت مقرون به صرفه است. برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن به سایت درمانگیاه که در زیر معرفی شده است مراجعه کنید.

 

جینسینگ از کجا بخریم ؟ شاید این سوال باعث شده که شما به این صفحه بیایید.

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران گرامی به خرید جینسینگ اصل کره ای، ریشه جین سینگ سفید کره ای را برای شما تأمین نموده و هم اکنون می توانید آنرا به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کنید.

ما برای شما ریشه های خام جین سنگ را ارسال می کنیم که بتوانید بنا به سلیقه خودتان، نوع مصرف آنرا انتخاب کنید.

علاوه بر این، جهت اطمینان از اصل بودن محصول  (چرا که محصولات پودر شده نمی توانند اعتماد و اطمینان مشتری را از اصالت و خلوص محصول حاصل کنند و با توجه به قیمت جینسینگ که نسبتا بالاست، اطمینان از اصل بودن آن مهم است) ما ریشه خالص و پودر نشده جینسینگ را به شما تقدیم می کنیم.

برای مصرف این محصول می توانید به چند روش عمل کنید:

 

برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کنید.

سپس آنرا بنا به ذائقه خودتان با شکر یا عسل و … مصرف کنید. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره گیری، کاملا استخراج نمی شود، لذا می توانید از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جینسنگ استفاده کنید.

برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسـنگ، می توانید از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کنید.جینسینگ کره ای اصل

 

برای تهیه کپسول جینسنگ بایستی ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کنید (برای تهیه کپسول خالی می توانید به نزدیکترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه نمایید).

سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسولها را ببندید.

برای تقویت اثرات جین سینگ، می توانید از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کنید.

 

برای تهیه سالاد جین سنگ، می توانید جین سنگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کنید. سپس آنرا برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کنید.

دقت کنید که آبی که جین سنگ را در آن خیس کرده اید، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آنرا دور نریزید و مصرف کنید. همچنین با توجه به قیمت جینسنگ که نسبت به سایر گیاهان دارویی بالاتر است، بهتر است تا حد ممکن از آن استفاده بهینه کنید.

 

عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جینسینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است.

این موضوع می تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بیخوابی شما شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آنرا تشدید می کند.

  • عکس نوشته عاشقانه فلسفی جدید
  • لذا اگر نگران ایجاد عوارض جینسینگ هستید، این موارد را رعایت کنید. هرچند این عوارض جینسینگ در افراد بسیار کمی و آن هم به ندرت ایجاد می شوند.

     

    اگر تمایل دارید به جای استفاده از گیاه خام جینسینگ، یک محصول فرآوری شده توسط کارخانجات داروسازی را که از این گیاه تولید شده است مصرف کنید، می توانید از بین محصولاتی که در زیر معرفی می شود یکی یا چندتا را انتخاب کنید.

    تمام محصولاتی که ما به شما معرفی می کنیم مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بوده و دارای پروانه بهداشتی معتبر هستند.

    بعضی از این محصولات عبارتند از:

     

    کپسول روجینسینگ از محصولات شرکت قائم دارو است و حاوی پودر خالص ریشه جینسینگ کره ای است.

    این محصول برای تقویت عمومی بدن، رفع خستگی مزمن، تقویت جنسی و افزایش قدرت نعوظ آقایان کاربرد دارد.

    اگر تمایل به آشنایی با این محصول دارید و یا میخواهید آنرا سفارش دهید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

     

    جینسینگ کره ای اصل

    اگر شما پدر یا مادر باشید، احتمالا با تولیدات باکیفیت شرکت سندروس بخصوص شربت سندروس که اشتها آوری بسیار پرمصرف برای کودکان هست، آشنا هستید.

    این شرکت داروسازی هم اکنون اقدام به تولید یک محصول باکیفیت دیگر از گیاه جینسنگ، به نام کپسول جینسینگ و آرژنین سندروس نموده است.

    در تولید این محصول علاوه بر عصاره جینسینگ، از گیاهان دارچین و زنجبیل و همچنین ال آرژنین استفاده شده است.

    گیاهان جینسنگ، دارچین و زنجبیل هرکدام به نوعی باعث افزایش قدرت جنسی و بهبود میل جنسی در آقایان و خانمها می شوند و ال آرژنین به کار رفته در این محصول نیز با بهبود خون رسانی به اندام های جنسی، باعث افزایش قدرت نعوظ در آقایان و برانگیختگی بیشتر در خانمها می شود.

    برای خواندن اطلاعات کامل درباره این محصول و یا ثبت سفارش اینترنتی آن، بر روی لینک زیر کلیک کنید

     

    هورنی بیت یک محلول خوراکی است که در ویال های 12 میلی لیتری و در بسته بندی ده عددی تولید شده است.

    این محلول با استفاده از عصاره جینسینگ و چندین گیاه دیگر به همراه ال آرژنین تولید شده است و قدرت بسیار خوبی در تقویت نعوظ و افزایش میل جنسی در مردان دارد.

    برای استفاده از آن باید نیم ساعت قبل از رابطه جنسی، یک ویال آنرا بخورید.

    با کلیک بر روی لینک زیر می توانید اطلاعات کاملی درباره هورنی بیت بدست بیاورید

    نیاز به مشاوره پزشک دارد

    بروشور ندارد

    ندارد

    یک سال (حدودا)

    نیاز به مشاوره پزشک دارد

    تماما گیاهی

    abbasian – ژانویه 22, 2019

    سیروس – جولای 12, 2019

    من ک تازه گرفتم امیدوارم ک جواب بده

    مجتبی – سپتامبر 2, 2019

    سلام من این محصول رو یک هفته میشه تهیه کردم پودر کردم داخل کپسول خالی ریختم روزی دوعدد مصرف میکنم تأثیراتی که تا الان دیدم فوق‌العاده روی پوستم که پوست خشک دارم همیشه پوستم خشکی میزد عالی نشون داد و این که روی موهام تا الان شادابی و تیره تر شدن موی سر تا ببینم تاثیرات دیگرش بعد از مدت دیگه چی نشون میده

    م م – سپتامبر 29, 2019

    سلام خسته نباشید من هم تازه پودر جینسینگ خریداری کردم بشدت لاغرم و طبع گرمی دارم ینی نمیتونم گرمی بخورم زیاد و اشتها ندارم اصلا… میخام چاق شم توروخدا راهنماییم کنید پودر جینسینگ به تنهایی چاق کننده هست؟؟؟؟ الان پودرها رو تو کپسول ها با وانیل ترکیب کردم و درست کردم فقط نمیدونم برا چاقی روزی چنتا و کِی بخورم؟؟؟؟؟ تا چه مدت؟ وآیا اگر چاق کرد بازگشت داره یا نه؟؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنید

    ar1471334 – ژانویه 30, 2020

    سلام من تازه این محصدل رو دریافت کردم تاًیرش فوق العادس ولی یه بار مصرف کردن کمه

    شیدا – ژانویه 31, 2020

    سلام آیا این محصول برا چاق شدن خوبه

    درمانگیاه (مالک تایید شده) – ژانویه 31, 2020

    با سلام

    بله میتوان از جینسینگ برای چاق شدن و افزایش وزن استفاده کرد. پیشنهاد ما این است که برای افزایش وزن جینسینگ سفید را در پودر چاق کننده مُسَمِّن نیاک مخلوط کنید تا اثر سریعتر و بهتری را دریافت کنید.

    علاوه بر آن میتونید از قرص اشتها آور شیکوریدینهم استفاده کنید.

    اعظم مددی – فوریه 1, 2020

    بسیار موثر بوده و یک بار مصرف کردن هم کنه عالی از اصالت محصول هم خیالتان راحت باشه

    حامد – می 11, 2020

    سلام . ایا جینسینگ شما به صوت خام هست یا پخته شده ؟

    درمانگیاه (مالک تایید شده) – می 11, 2020

    با سلام جینسینگ خام هست. ‌ ریشه خود گیاه جینسنگ است که خشک شده و به شما تقدیم می‌شود.

    امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

    امتیاز شما

    درمانگیاه در نگاه اول شبیه به یک داروخانه آنلاین یا یک عطاری اینترنتی به نظر می رسد.

    اما بطور دقیقتر، درمانگیاه یک پایگاه جامع مرتبط با گیاهان دارویی است که ضمن ارائه بهترین محصولات، خدمات و فرآورده های تولیدشده از گیاهان دارویی، سایر محصولات مرتبط با این گیاهان ارزشمند همچون اسانس و عصاره، دستگاهها و تجهیزات مرتبط، کتابها و جزوات چاپی و الکترونیکی، گیاهان خامِ  ضدعفونی و استاندارد شده و همچنین دانش فنی مرتبط با صنایع وابسته به گیاهان دارویی و معطر را به هموطنان محترم ارائه می دهد.

    این کالاها و خدمات روز به روز در حال افزایش بوده و توسط تیمهای متخصص و فروشندگان مختلف که از سراسر کشور به جمع درمانگیاهی ها افزوده می شوند، ارائه می شود.

    تمامی حقوق این سایت برای داروخانه آنلاین درمانگیاه محفوظ است.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.


    Showing 1–12 of 13 results

    خرید انواع جینسینگ، فروش بهترین جینسینگ، قیمت جینسینگ


    جینسینگ ماکا

    جینسینگ کره ای اصل

    پودر جینسینگ ماکا


    جینسینگ هندی

    عصاره جینسینگ هندی آشواگاندا


    جینسینگ ماکا

    پودر عصاره جینسینگ ماکا


    جینسینگ کره ای

    ریشه جینسینگ سفید


    جینسینگ کره ای

    ریشه جینسینگ قرمز


    جینسینگ کره ای

    معجون عسل و جینسینگ


    جینسینگ هندی

    پودر جینسینگ هندی یا آشواگاندا


    جینسینگ هندی

    ریشه جینسینگ هندی (آشواگاندا)


    جینسینگ کره ای

    آبنبات جینسینگ قرمز کره ای


    جینسینگ کره ای

    عصاره جینسینگ قرمز کره ای ۶ ساله


    جینسینگ کره ای

    پودر جینسینگ قرمز کره ای


    جینسینگ کره ای

    پودر جینسینگ سفید کره ای


    نام کاربری یا آدرس ایمیل *

    جینسینگ کره ای اصل


    گذرواژه *


    ورود

    مرا به خاطر بسپار


    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    جینسنگ نامی عمومی برای هر یک از ۱۱ گونه گیاهان همیشه سبز از سرده پاناکس از خانواده آرالیاسیه می‌باشد. ویژگی تمام این گیاهان آن است که حاوی نوعی گلیکوزید استروئیدی به نام جینسنوزاید هستند. جینسینوزاید با نام علمی Saponins Tri pterpenoid و در برخی مواقع نیز با نام panaxoside در ریشه جینسینگ شناخته می‌شود.

    ریشه‌های
    جینسینگ فقط در فصل پاییز جمع‌آوری می‌شوند چرا که فقط دراین حالت است که
    می‌توانند حالت گوشتی و ظاهر مناسب و مطبوع خود را حتی پس از خشک شدن نیز
    حفظ کنند.جینسینگ کره ای اصل

    در
    دوران باستان جینسینگ قرمز به جینسینگی اطلاق می‌شد که پس از عملیات خشک
    شدن در برابر نور آفتاب به دست می‌آمد؛ ولی در دوران مدرن جینسینگ قرمز
    معمولاً طی پروسه بخار دادن که تأثیر مشابه‌ای را بر روی رنگ آن می‌گذارد
    حاصل می‌شود. در هر دو صورت این تغییر رنگ در نتیجه کاراملیزه شدن قندهای موجود در ریشه این گیاه اتفاق می‌افتد. به نظر می‌آید که تفاوت چندانی میان ریشه خشک شده در آفتاب یا بخار
    داده شده جینسینگ (جینسینگ قرمز) با ریشه معمولی جوشانده شده آن (جینسینگ
    سفید) در خواص، وجود نداشته باشد. تحقیقات انجام شده در دانشگاه توکیو نشان
    داده است که جینسینگ قرمز کره‌ای می تواند با تحریک سلول‌های مغزی از
    نابودی تدریجی سلول های مغر جلوگیری کند و قادر به افزایش و توسعه
    فعالیت‌های ذهنی و بهبود و ارتقای عملکرد یادگیری می شود و برای رشد
    کوکدکان بسیار مفید است .

    یری و حافظه است. هم اکنون در بسیاری از کشورها از این ماده برای درمان ناباروری و اختلالات اپرم سازی در مردان استفاده می شود.

    شواهد
    مستند نشان می‌دهد که گیاه جین سینگ دارای آثار متعدد فارماکولوژی از جمله
    دارای اثر ضد خستگی (تقویت کننده قوای جسمی و فکری) می‌باشد. مطالعات
    آزمایشگاهی نشان داده‌اند که بسیاری از اثرات ضد خستگی جین سینگ مربوط به
    اثر محرک جین سینگ روی سیستم اعصاب مرکزی است.

    از
    جینسنگ در طب سنتی برای درمان دیابت، تقویت قوای جسمی و جنسی و نیز به
    عنوان مکمل غذایی استفاده می‌شده است. در طب نوین نیز مطالعات نشان
    داده‌اند که استفاده از جینسنگ به عنوان مکمل غذایی باعث بهبود کیفیت زندگی
    شده‌اند که می‌تواند به خاطر خاصیت ضدالتهابی جینسنوزایدها و اثر آن‌ها در
    مقابله بهتر بدن با استرس باشد. برای درمان سرطان نیز این گیاه بسیار
    توصیه می‌شود.

    جینسینگ
    را به عنوان یک عامل پیشگیری کننده و نیز اعاده کننده و کارا به منظور
    افزایش ظرفیت جسمانی و ذهنی و روانی تأئید کرده و نقش به سزای آن را به
    منظور کمک در بهبود عوارضی چون ضعف، ناتوانی، از دست دادن تمرکز در طول
    دوره نقاهت مورد توجه قرار داده است تا کنون حدود ۳۰ نوع مختلف آن از ریشه این گیاهان تخلیص شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

    برای جینسینگ خواص زیر را بر شمرده‌اند.

    روش مصرف

    روزانه 1 گرم ریشه‌ی خشک جینسنگ در سوپ یا یک قاشق چایخوری از پودر آن داخل یک لیوان شیر یا آب چوش میل شود .

    تذکر :

    . مدت زمان این دوره‌ی درمانی نباید بیش از 3 ماه باشد.

    لطفا آدرس و کد پستی خود را دقیق وارد کنید .

    به کانال صد هزار نفری ما در تلگرام بپیوندید :

    سلامت و تندرست باشید

    جینسینگ کره ای اصل

    عطاری خراسانی

    داده کافی برای نمایش نمودار وجود ندارد.

    جینسینگ یا جینسنگ به (انگلیسی : Ginseng) یکی از محبوب ترین داروهای گیاهی در جهان به شمار می رود که برای قرن ها در آسیا و آمریکا برای درمان سردرد شدید، سو هاضمه، ناباروری در مردان و همچنین استرس و افسردگی استفاده می شود.

    اسم جنسینگ از عبارتی چینی به معنی ریشه های مرد گرفته شده است که احتمالا به خاطر شباهت ریشه های عجیب این گیاه به پا های انسان می باشد. گیاه جینسینگ در فصل پاییز برداشت می شود.

    در ادامه همراه کوکا باشید تا با تمامی فواید دمنوش ریشه گیاه جینسینگ در طب سنتی، نحوه و مقدار استفاده روزانه آن بیشتر آشنا شوید؛

    نکته مهم (تست عدم حساسیت) : پیش از مصرف هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود و صبر کردن به مدت حداقل 20 دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.

    جینسنگ حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان هاست که به کاهش رادیکال های آزاد بدن کمک کرده و با رفع چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می شود.جینسینگ کره ای اصل

    برخی مطالعات نشان داده که استفاده موضعی از چای جینسینگ لکه های تیره پوستی را از بین برده و پوست شما را شفاف تر و درخشان تر می کند.

    مصرف منظم جینسینگ به بهبود گردش خون در پوست صورت کمک کرده و به همین دلیل یکی از بهترین گیاهان دارویی برای درمان آکنه و جوش صورت شناخته می شود.

    ماسک جینسینگ و عسل برای پوست

    روغن جینسینگ را با عسل و آب مخلوط کرده و دو بار در هفته بر روی پوست صورت بمالید، بگذارید خشک شود و سپس با آب بشویید.

    جینسینگ به افزایش جریان خون در پوست سر کمک کرده و با تقویت فولیکول های مو باعث افزایش رشد مو می شود.

    ماسک جینسینگ برای مو

    هر شب مقداری روغن جینسینگ را بر روی پوست سر و مو ها ماساژ دهید تا به افزایش رشد آن ها کمک کند.

    جینسینگ گردش خون و همچنین جذب اکسیژن توسط خون را بهبود بخشیده و با تقویت فولیکول ها از ریزش مو جلوگیری می کند.

    جینسنگ قرمز باعث افزایش فعالیت جنسی و درمان اختلالات نعوظ در مردان می شود. گیاه جینسینگ یکی از دارو های سنتی چینی است که برای افزایش میل جنسی مردان تجویز شده است.

    گیاه جینسینگ باعث افزایش تعداد و تحرک بیشتر اسپرم ها شده و با درمان اختلالات نعوظ  به تقویت قوای جنسی و درمان ناباروری در آقایان کمک می کند.

    در تحقیقاتی که 60 شرکت کننده مرد در آن حضور داشتند نشان داده شد که بعد از 12 هفته مصرف جینسینگ، نعوظ بهتری صورت می گیرد.

    تحقیقات نشان داده که جینسینگ علائم یائسگی مانند گرگرفتگی، تعریق شبانه، نوسانات خلقی، تحریک پذیری، اضطراب، افسردگی، خشکی واژن، کاهش میل جنسی، افزایش وزن، بی خوابی و ریزش مو را کاهش می دهد.

    تحقیقات نشان می دهد که جینسینگ به دلیل خواص ضد ویروسی و ضد التهابی قوی که دارد به پاک سازی دستگاه تنفسی کمک کرده و برای پیشگیری و درمان آنفلونزا مفید است.

    یکی از مزایای جینسینگ این است که به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و با کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری باعث لاغری و کاهش وزن افراد چاق می شود.

    مطالعات متعدد نشان داده که جینسینگ سطح قند خون افراد مبتلا به دیابت نوع دو را کاهش می دهد و به عنوان درمان طبیعی برای این بیماری به کار می رود.

    علاوه بر این جینسنگ حساسیت به انسولین را بهبود بخشیده و به کاهش سطح قند خون و هیپرگلیسمی در افراد دیابتی کمک می کند.

    تحقیقاتی که در سال 2014 انجام شده نشان می دهد که مصرف جینسینگ باعث کاهش قند خون ناشتا در افراد دیابتی و افراد سالم می شود.

    البته ناگفته نماند که جینسینگ می تواند در بعضی افراد باعث هیپوگلیسمی یا کاهش شدید قند خون شود، پس بهتر است پیش از مصرف جنسینگ حتما با پزشک خود نیز مشورت کنید.

    جینسینگ برای تقویت حافظه و بهبود توانایی های شناختی مفید می باشد، همچنین آنتی اکسیدان های موجود در جینسینگ از ابتلا به زوال عقل و آلزایمر پیشگیری می کند.

    تحقیقات نشان داده که جینسینگ می تواند به عنوان یک مکمل گیاهی برای افزایش ظرفیت جسمی و روانی در ورزشکاران و بدنسازان استفاده شود.

    جینسینگ می تواند انرژی شما را در طول تمرینات بدنسازی افزایش داده و باعث افزایش عضله سازی بدن شود.

    مطالعات نشان داده که مصرف جینسینگ خستگی ناشی از بیماری مالتیپل اسکلروزیس یا ام اس را درمان می کند.

    گیاه جینسینگ به دلیل مقادیر بالای گلیکوزید های موجود در آن دارای خواص ضد التهابی طبیعی بوده و خطر ابتلا به بیماری های التهابی مانند آرتریت روماتوئید را کاهش می دهد.

    مطالعات نشان داده که جینسینگ به بهبود تعادل هورمون ها در بدن و افزایش سطح انرژی کمک کرده و با کاهش عصبانیت، استرس و اضطراب، خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد.

    مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ترکیبات فنولی موجود در جینسینگ به کاهش رادیکال های آزاد بدن کمک کرده و خطر ابتلا به تومور و سرطان به ویژه سرطان سینه، پروستات، پوست، کولورکتال، ریه و کبد را کاهش می دهند.جینسینگ کره ای اصل

    چای جینسینگ کره ای به دلیل خواص آرام بخش طبیعی که دارد می تواند به درمان فشار خون بالا کمک کند.

    برخی تحقیقات اولیه نشان می دهد که جینسینگ به کاهش کلسترول بالای خون کمک می کند.

    مقادیر بالای آنتی اکسیدان های موجود در گیاه جینسینگ به سلامت قلب کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را بهبود می بخشد.

    تحقیقات اولیه نشان داده که مصرف روزانه جینسینگ قرمز به مدت 10 هفته به دلیل خواص ضد میکروبی که دارد به کاهش باکتری های عامل بوی بد دهان کمک کرده و آن را درمان می کند.

    دمنوش جینسینگ به افزایش تولید پپسین در معده کمک می کند که باعث بهبود هضم غذا شده، نفح شکم را کاهش می دهد و علائم بیماری کرون را بهبود می بخشد.

    جینسینگ دارای خواص آرام بخش و ضد درد طبیعی بوده و به درمان سریع درد مزمن بدن کمک می کند.

    جینسینگ دارای خاصیت دیورتیک است و با بهبود عملکرد کبد به عنوان یکی از بهترین دارو های گیاهی برای پاک سازی و سم زدایی خون شناخته می شود.

    مطالعات نشان می دهد که جینسینگ به دلیل خواص ضد باکتریایی که دارد به سم زدایی و پاک سازی ریه ها کمک کرده و بیماری های انسداد مزمن ریوی و فیبروز کیستیک را درمان می کند.

    زیاده روی در مصرف جینسینگ می تواند باعث آلرژی و حساسیت شود که به صورت تپش قلب، سنگینی در قفسه سینه، فشار خون بالا، سرگیجه، بی خوابی، اضطراب، بی قراری، تهوع، استفراغ، درد شکم، اسهال و خونریزی دستگاه گوارش، حساسیت به لمس شدن سینه های خانم ها و یا تغییر در سیکل قاعدگی مشخص می شود.

    هنوز اطلاعاتی از اثر جینسینگ بر روی جنین، زنان باردار و زنان شیرده در دسترس نیست به همین دلیل متخصصان توصیه می کنند که زنان در دوران بارداری و شیردهی از مصرف جینسینگ اجتناب کنند یا قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

  • فوايد زيره سبز چيست
  • هنوز تحقیقاتی از اثر جینسینگ بر روی نوزادان و کودکان منتشر نشده به همین دلیل بهتر است از مصرف جینسینگ برای نوزادان، کودکان و حتی نوجوانان خودداری کنید.

    هنوز اثر مصرف جینسینگ بر روی دیابت نوع یک بررسی نشده است پس توصیه می شود که افراد مبتلا به این بیماری قبل از مصرف جینسینگ با پزشک خود مشورت کنند.

    جینسینگ ممکن است با دارو های ضد افسردگی مانند مونوآمین اکسیداز ها، دارو های دیابت، فشار خون و قلب، آسپیرین و وارفارین تداخل دارویی ایجاد کند.

    طبیعت جینسینگ گرم و خشک می باشد. جینسنگ حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها، ویتامین C، جین سنوزید، پلی استیلن، ترکیبات پلی فنلی و پلی ساکارید هاست.

    جینسنگ نامی برای 11 گونه ی گیاهان همیشه سبز از سرده پاناکس از خانواده آرالیاسیه می‌باشد. سابقه ی مصرف جینسینگ به بیش از 5000 سال پیش برمی گردد، در این زمان جنسینگ اغلب در کوه های چین می رویید و از آن به عنوان یک داروی جوان کننده و یا یک ماده ترکیبی با صابون و لوسیون استفاده می شد.

    جینسنگ آمریکایی، جینسینگ ژاپنی، جینسینگ سیبری، سنچی جینسینگ، جینسینگ هیمالیایی، دارف جینسینگ، جینسینگ پرویی و جینسینگ هندی از انواع آن محسوب می شوند.

    جینسینگ را به صورت چای و دمنوش استفاده می کنند.

    امروزه قرص و کپسول جینسینگ به بازار عرضه شده و برای افرادی که بوی آن را دوست ندارند مناسب می باشد.

    پودر، عصاره و روغن جینسینگ را برای تهیه انواع ماسک و محصولات زیبایی پوست و مو به کار می برند. همچنین پودر جینسینگ را می توان برای تهیه انواع آبمیوه و اسموتی های انرژی زا استفاده کرد.

    مواد لازم

    جینسینگ کره ای اصل

    نحوه درست کردن

    یک قاشق چای خوری ریشه جینسینگ خرد شده را به همراه ادویه های معطر در یک فنجان آب جوش بریزید و بگذارید 5 دقیقه بماند تا دم بکشد. دمنوش جینسینگ آماده است می توانید از عسل برای شیرین کردن آن استفاده کرده و بنوشید.

    روش دیگری که برای تهیه چای جینسینگ پیشنهاد شده، این است که یک قاشق چای خوری ریشه جینسینگ خرد شده را در یک قوی حاوی آب جوش بریزید و بگذارید به مدت 15 تا 20 دقیقه بجوشد تا عصاره آن در بیاید.

    با مشورت پزشک

    منابع : medicalnewstoday – stylecraze

    فال حافظ

    متن عاشقانه متن زیبا

    صفحه اصلیتبلیغاتتماس با مادرباره ما

    مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
    هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
    استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

    سبد خرید شما خالی است!

    یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم.

    در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را “جنسه” و “جنسا” می نامند. به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و  Asiatic ginsengو chinese ginseng گفته می شود.

    گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae که نام علمی آن Panax ginseng می باشد.

    این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین و یک هورمون و ویتامین B و ویتامین D، ترکیبات استیلنی، استرول ها و سرانجام یک گلوکوزید به نام جینسینگ می باشد. علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است..این دارو تونیک ، محرک ، بازساز و مقوی است. مرکز سیستم اعصاب و تنفس را تحریک می کند و این اثر دارو مربوط به وجود دو گلوکوزید به نام های پانوکسید آ و پانوکسید ب آن جدا شده اند. از ریشه گیاه 2-1 درصد کولین برحسب وزن و بتاسیتوسترول به دست می آید. از این دارو برای تهیه داروهای جوانی که در ترکیبات داروهای به کار می رود استفاده می شود.از گزارش دیگری آمده است که در سال 1974 ریشه این گیاه و سایر اعضای اندام گیاه برای یافتن اسرار شگفت انگیز شفابخش آن تحت بررسی دانشمندان قرار دارد و تاکنون چندین ماده عامل فیزیولوژیک از آن جدا شده است، از آن جمله عمده ترین آن عبارتند از پانکسین که مقاومت عضلات را در برابر بی نظمی ها و ناراحتی ها افزایش می دهد و پانکس اسید که متابولیسم و سیستم عروقی را اصلاح می کند و پاناکولین یا پانکس ویلون که روی سیستم غدد مترشحه داخلی یا آندوکرین اثر می گذارد و پاناسن که مرکز اعصاب را تحریک می کند و در آخر جینسینگ برای بیماری قند اثر مثبت دارد. جینسینگ کره ای اصل

    جین سینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم.شواهد مستند نشان می‌دهد که گیاه جین سینگ دارای آثار متعدد فارماکولوژی از جمله دارای اثر ضد خستگی (تقویت کننده قوای جسمی و فکری) می‌باشد. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده‌اند که بسیاری از اثرات ضد خستگی جین سینگ مربوط به اثر محرک جین سینگ روی سیستم اعصاب مرکزی است.

    از جینسنگ در طب سنتی برای درمان دیابت، تقویت قوای جسمی و جنسی و نیز به عنوان مکمل غذایی استفاده می‌شود. در طب نوین نیز مطالعات نشان داده‌اند که استفاده از جینسنگ به عنوان مکمل غذایی باعث بهبود کیفیت زندگی شده‌است که می‌تواند به خاطر خاصیت ضدالتهابی جینسنوزایدها و اثر آن‌ها در مقابله بهتر بدن با استرس باشد. برای درمان سرطان نیز این گیاه بسیار توصیه می‌شود.جینسینگ را به عنوان یک عامل پیشگیری کننده و نیز اعاده کننده و کارا به منظور افزایش ظرفیت جسمانی و ذهنی و روانی تأئید کرده و نقش به سزای آن را به منظور کمک در بهبود عوارضی چون ضعف، ناتوانی، از دست دادن تمرکز در طول دوره نقاهت مورد توجه قرار داده است تا کنون چندین نوع مختلف آن از ریشه این گیاهان تخلیص شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

    درباره جینسینگ تحقیقات علمی گسترده ای در جهان به عمل آمده است. تنها دانشمندان روسی بیش از 400 طرح تحقیقاتی در مورد آثار شفابخش جینسینگ سیبری انجام داده اند. نتایج تمام تحقیقات نشان داده است اشخاصی که از دم کرده جینسینگ استفاده می کنند معمولاَ سالمتر و شادابترند و در برخورد با ناملایمات زندگی استقامت بیشتری از خود نشان می دهند ، انرژی بیشتری برای کار دارند و تمرکز حواس آنها خیلی بهتر و بیشتر است.دکتر فرانسورت(Dr.Norman Franworth) که یکی از دانشمندان معروف گیاهان دارویی است تجربیات روسها را در مورد جینسینگ کاملاً تأیید می نماید. نظریه دکتر فرانسورت در مورد خواص جینسینگ این است که جینسینگ یک آداپتوژن است. آداپتوژن یک اصطلاح فنی و پزشکی می باشد که آن را اولین بار پزشک معروف روسی به نام برخمان (Dr.I.I.Berkhman) ، از آکادمی علمی شوروی ، تعریف کرده است و این لقب را برای توضیح خواص شفابخش جین سنگ به کار برده است.یک آداپتوژن ماده ای است بی ضرر که نقش تعدیل کننده در بدن را دارد ، یعنی ورود آداپتوژن به بدن موجب می شود هرچیزی که در بدن در حالت عدم تعادل یا غیر نرمال است عادی و نرمال شود. مثلاً اگر فشارخون خیلی زیاد است تا حد عادی آن را کاهش می دهد و اگر فشارخون پایین افتاده و کم است ؛ آن را تا حد عادی و طبیعی ، متناسب با فیزیولوژیی بدن افزایش می دهد. به این ترتیب وجود آداپتوژن در یک ماده غذایی و ورود آن به بدن آثار فیزیولوژیکی گسترده ای شبیه ضداکسیدکننده ها دارد. البته در جینسینگ مواد ضداکسیدکننده نیز وجود دارد که خاصیت مفید آداپتوژن جینسینگ را تشدید و تحریک می کند.تحقیقات علمی جدید دیگری نشان می دهد که فرایند تعدیل کردن نه فقط در جینسینگ بلکه در اغلب مواد خوراکی نیز وجود دارد. مثلاً محققان وزارت کشاورزی آمریکا اخیراً کشف کرده اند که عنصر کروم که به مقدار خیلی کم برای بدن لازم است از عوامل آداپتوژن می باشد و آثار دو بعدی دارد و در دو جهت مخالف برای تعدیل اختلالات و عدم تعادل های فیزیولوژیکی بدن اثر می گذارد. مثلاً قند خون را تعدیل می کند ، یعنی اگر زاید برحد نرمال باشد تا حد نرمال کاهش می دهد و اگر کمتر از حد نرمال شده است آن را تا حد نرمال و طبیعی بدن افزایش می دهد. به نظر می رسد این خاصیت برقراری تعادل بیوشیمی در بدن که اصل Yin-Yang معروف چینی ها را به خاطر می آورد در اغلب گیاهان شفابخش و مواد خوراکی طبیعی یافت می شود.

    – بهبود عملکرد جنسی- رفع خستگی- تامین ویتامین های مورد نیاز بدن- افزایش توان فیزیکی بدن

    روزی 2 بار، هر بار یک کپسول با آب فراوان 

    درجای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

    – در کودکان و زنان باردار و شیرده با احتیاط مصرف شود.- در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.- مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.- در بیماران با سابقه آلرژی یا آسم با احتیاط مصرف شود.

    اندازه محصول : 30 قرصکشور سازنده: کره جنوبیمدت انقضاء : 24 ماهکد بهداشتی :  1228180439

    جنسینگ تقویت کننده قوای عمومی بدن

    فروشگاه الکترو کالا
    فروش انواع گیاهان دارویی
    با لینک زیر عضو بشین و 15000 هدیه بگیرید
    https://basal.am/user/JzX2/invite


    جینسینگ کره ای اصل
    جینسینگ کره ای اصل
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *