تماس با شرکت نفت فلات قاره

دوره مقدماتی php
تماس با شرکت نفت فلات قاره
تماس با شرکت نفت فلات قاره

دهه فجر فرصت مغتنمی بود تا كارنامه قطب تولید نفت ایران در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را به قضاوت نشست؛ كارنامه‌ای كه با تمام فراز و نشیب‌های سال‌های پس از انقلاب، نشان از سرافرازی كاركنان رشید و جان بر كف شركت نفت فلات قاره ایران دارد.

مدیر امور تولید شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه صنعت نفت پس از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه فشارهای خارجی چه از لحاظ سیاسی و چه از لحاظ اقتصادی، این فرصت را به ما داد تا بتوانیم با همت و اقتدار و بهره‌گیری از دانش داخلی، كشور را از این فشارها بیرون آورده و در تمام رده‌ها به پیشرفت قابل توجهی برسانیم.

جلسه توجیهی مناقصه دوم از سری مناقصات طرح، ساخت و حفاری با پرداخت معوق و تامین مالی بخشی از انجام کار مربوط به پروژه توسعه میدان رسالت پس از بازدید از محل پروژه در سکوی رسالت توسط دعوت‌شدگان، با حضور 12 شرکت در ستاد شرکت نفت فلات قاره ایران برگزار شد. 

بازدید نظارتی و ارزیابی HSED وزارت نفت از ستاد شرکت نفت فلات قاره ایران با حضور دکتر جعفرزاده معاون مدیرکل در امور محیط زیست وزارت نفت و هیات همراه در این شرکت، روز چهارشنبه 10 بهمن‌ماه آغاز شد و اقدامات این شرکت در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت.

با همت و تلاش واحد روابط كار و مددكاری اجتماعی شرکت نفت فلات قاره ایران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به ساکنان بومی همجوار تاسیسات نفتی، دور دوم ارائه خدمات درمانی و پزشکی به ساکنان جزیره لاوان از روز پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه به مدت 4 روز با موفقیت به پایان رسید.
تماس با شرکت نفت فلات قاره

بخشی از پلکان مخزن شماره 6 )TO6S) ذخیره نفت‌خام منطقه سیری که دچار پوسیدگی و خوردگی شدید شده و برای رفت‌وآمد همکاران ناایمن شده بود دوباره ساخته و تعویض شد.

دوره مقدماتی php

عملیات مرمت و جوشکاری مشعل سکوی ایلام در منطقه عملیاتی سیری با موفقیت انجام شد.

 

شرکت نفت فلات قاره ایران یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده نفت و گاز دریایی جهان است که وظیفه استخراج و بهره‌برداری از میادین نفتی و گازی کشور در طول بیش از 1200 کیلومتر از گستره آبهای نیلگون خلیج فارس (به استثناء پارس جنوبی و شمالی) و همچنین دریای عمان را با پیشینه نیم قرن تجربه بر عهده دارد.

حوزه اصلی فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه خلیج فارس است که علاوه بر ایران 7 کشور تولیدکننده عمده نفت جهان (عراق، کویت، عربستان، بحرین، قطر، امارات، عمان) در حاشیه آن قرار دارند.

        

 

        

 


نام: احمد

نام خانوادگی: محمدی

سمت: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

تحصیلات: کارشناسی ارشد مهندسی مخازن هیدروکربوری

سوابق کاری:

تماس با شرکت نفت فلات قاره

مسئول کارگروه توسعه میادین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

رئیس اداره مهندسی عملیات مخازن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

مدیرامور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

تماس با شرکت نفت فلات قاره
تماس با شرکت نفت فلات قاره
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *