تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن

دوره مقدماتی php
تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن
تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن

 

 

از بین مزه‌ها در خواب مزه شیرین به تعبیر همه معبرین از تفسیری نیکو بهره‌مند است به طوری که اگر میوه‌ای تعبیری نامناسب داشته باشد با شیرین شدن آن تعبیری بهتر پیدا خواهد کرد. با این تفاسیر تمامی شیرینی‌ها به شرط داشتن طعم شیرین در خواب نیکو هستند.

 شیرینی در خواب نماد رسیدن مهمانی به همراه اخبار و هدایایی است که با خود آورده است. اندازه شیرینی بازتاب دهنده اندازه هدیه ای است که دریافت می‌کنید. اگر کیکی که در خواب دیده‌اید دولایه باشد نشانه خوشحالی بسیار زیاد شما در قبال گرفتن آن هدیه است. اگر چندلایه باشد که در پوست خود نمی‌گنجید.

به نقل قول از ابن چند معبر ایرانی دیدن کیک خامه ای در خواب اگر بزرگ باشد به نشانه ی دعوت شدن به مراسم عروسی دیگران ، برپاشدن مراسم وصلت دو جوان در بین اقوام نزدیک صاحب رویا،اگر کامل خورده شود به نشانه ی بهبود پیداکردن بیماری های سخت،اگر دور ریخته شود و یا کسی ان را اصراف کند نشانه ی غم بعد از شادی است اگر روی زمین بریزد و از بین برود و یا از جایی بیفتد و خراب شود نشانه ی اندوه و حسرت دوست است.

 

 

 

دوره مقدماتی php

 

 


1- تعبیر خواب شکلات عشق ، جشن و پاداش است.

 

آنلی بیتون می‌گوید :
2- تعبیر دیدن شکلات در خواب ، آن است که برای اقوام خود ثروتی جمع آوری میکنید

تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن

 

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :
3- تعبیر خواب شکلات بیانگر عشق، جشن و پاداش به خود است. بیانگر این است که شما ممکن است بیش از اندازه در خوش گذرانی افراط می کنید (زیادی خوش می گذرانید) و نیاز دارید که کمی خودتان را محدود کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4- تعبیر خریدن شکلات در خواب این است که در اتفاقات مهم زندگی شرکت می کنید. شما از لحاظ مالی تمام تلاشتان را می کنید تا از زندگی لذت ببرید.

5- تعبیر خوردن شکلات در خواب نشان دهنده حساسیت شما در زندگی است. بهتر است کمی از این حساسیت ها کم کنید.
6- تعبیر خوردن شکلات شیرین در خواب نشانه این است که به زودی عاشق می شوید.

آنلی بیتون می‌گوید :
7- تعبیر خواب خوردن شکلات ترش مزه ، بیماری و ناامیدیهای پیاپی است.
8- اگر خواب ببینید شیر کاکائو یا چیزی مانند آن می نوشید ، تعبیرش آن است که پس از دگرگونیهای نامطلوب به هدف خود می رسید .

9- اگر خواب دیدید که به کسی شکلات می دهید تعبیرش این است که به آن فرد نیروی تازه ای می دهید.
10- به گفته بعضی معبران تعبیر خواب دادن شکلات به کسی این است که به زودی مشکلات زناشویی تان حل شده و با همسرتان وارد رابطه خواهید شد.

11- تعبیر دیدن شکلات آب شده در خواب پیش بینی می کند که شما به فرد انعطاف پذیری تبدیل می شوید و خود را با تغییرات زندگی کنار وفق می دهید .

12- تعبیر تقسیم کردن شکلات در خواب بین دوستان و آشنایان این است که در حال آماده شدن برای یک مهمانی مجلل هستید.

13- تعبیر دزدیدن شکلات در خواب نشانه شکست در عشق و ازدواج است. این خواب پیش بینی می کند که به شما خیانت بزرگی خواهد شد. پس بهتر است مراقب باشید.

14- تعبیر دیدن کیک شکلاتی در خواب نشانه جذابیت جنسی است.

15- تعبیر بستنی شکلاتی در خواب نشان دهنده صلح و شادی، به ویژه بعد از یک دوره سختی و ناراحتی است.

16- تعبیر خواب شکلات داغ نشان دهنده رابطه دوستانه و صمیمی اعضای خانواده است.

17- تعبیر دونات شکلاتی در خواب نشان دهنده این است که نسبت به موفقیت حریص هستید و دوست دارید به زودی به هدف خود برسید. همواره سعی کنید در مسیر درستی گام بردارید.

آنلی بیتون می‌گوید :
18- دیدن شیرینی شکلاتی در خواب ، دلالت بر یافتن دوستان و سرگرمیهای مطلوب دارد .

19- تعبیر دیدن فروشگاه شکلات در خواب نشان دهنده پیشنهاد ازدواج است. به احتمال زیاد با شخصی ازدواج خواهید کرد .

20- تعبیر دیدن شکلات تیره در خواب نشان دهنده بهبود کارها در آینده است.

21- تعبیر خواب شکلات شیری این است که احساس بیهودگی می کنید. شاید مجبور باشید با دیگران ارتباط برقرار کنید زیرا تنها راه رسیدن به هدفتان این است.

 

1- تعبیر خواب شیرینی افکار و ایده های مثبت، احساسات پاک و اتفاقات خوب زندگی است. این خواب نشانه این است که شما اجازه نمی دهید که مسائل کوچک زندگی تان را مختل کند.
2- تعبیرخواب شیرینی در فر نشانه این است که با دوستان خود اختلافاتی پیدا کرده اید و این اختلافات به زودی حل خوهد شد و روابط جدیدی را با آن شخص برقرار خواهید کرد.

محمدبن سیرین گوید :
3- تعبیر خواب شیرینی ها ، شادی و روزی حلال است .

تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن

 

حضرت امام جعفر صادق فرماید :
دیدن شیرینی در خواب بر شش وجه بود
4- مال حلال
5- منفعت
6- علم و حکمت
7- فرهنگ
8- ثنای و مدح نیکو
9- کنیزکی خوبروی

آنلی بیتون می‌گوید :
10- تعبیر دیدن شیرینی در خواب ، آن است که فردی مکار به شما نیرنگ خواهد زد .

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی می گوید :
11- تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی در خواب زیاده روی، هوسرانی و لذایذ ممنوع است. شاید شما خودتان را از لذت و خوشی محروم کرده اید و این خواب، راهی برای شماست که به خود پاداش دهید.
12- تعبیر دیگر خواب شیرینی استعاره ای از عشقتان یا یک شخص خاص در زندگی تان است
13- تعبیر این خواب که به معشوقه تان شیرینی می دهید، به تمایل شما برای ارتباط با این فرد به شیوه ای عاشقانه تر اشاره دارد. یا ممکن است به این معنی باشد که می خواهید، لذت به اطرافیانتان دهید

14- اگر در خواب ببنید که شیرینی می پختید، تعبیرش این است که در زندگی جاه طلب هستید و انرژی زیادی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت دارید. شما از موقعیت های اجتماعی بسیار خوبی در آینده برخوردار خواهید شد و پیش دیگران محبوبیتی زیاد پیدا خواهید کرد.
15- اگر دختری در خواب ببینید که مشغول شیرینی پختن بود تعبیرش این است که به زودی خبری خوش به او خواهد رسید. به احتمال زیاد با شخصی آشنا شده و با او ازدواج خواهد کرد.
16- اگر مردی خواب پختن شیرینی ببیند تعبیرش این است که کسب و کاری جدید را شروع خواهد کرد و در آن موفق خواهد شد.

آنلی بیتون می‌گوید :
17- اگر دختری خواب ببیند شیرینی می پزد ، نشانه آن است که با نیرنگها و فریب خود نمی تواند دیگران را گمراه بسازد .

18- تعبیر خواب خوردن شیرینی شادی و شادکامی و احساسات خوب زندگی است. اگر از مزه شیرینی لذت بردید تعبیرش این است که شخصی که دوستش دارید شما را سوپرایز می کند و هدایایی به شما می دهد که زندگی تان را تا آخر عمر تغییر خواهد داد.

آنلی بیتون می‌گوید :
19- ـ خوردن شیرینی در خواب ، علامت آن است که با دیگران روابطی دوستانه پیدا خواهید کرد .

20- تعبیر خواب خریدن شیرینی نشانه این است که به آرزوهای خود خواهید رسید. شما در مدت کوتاهی موفق می شوید و به آنچه می خواهید خواهید رسید.

21- تعبیر فروش شیرینی در خواب نشانه این است که فردی در خانواده و یا دوستانتان دچار مشکلات مالی شده و شما به او کمک خواهید کرد.

22- تعبیر خواب گرفتن شیرینی از دیگرام این است که تحت تاثیر عواطف و احساسات آن شخص قرار گرفته اید. ممکن است به خاطر کارهای او خوشحال شده و گاهی ناراحت شوید. سعی کنید بیش از حد درگیر کسی نباشید زیرا مانع از موفقیت های شما در آینده خواهد شد.

محمدبن سیرین گوید :
23- اگر کسی خواب ببیند که از دیگری شیرینی گرفت تعبیرش آنست که از آن شخص به وی سودی خواهد رسید

24- تعبیر خواب تقسیم کردن شیرینی این است که به دیگران کمک مالی خواهید کرد و دوست دارید دیگران هم مانند شما از زندگی لذت ببرند.

25- تعبیر دیدن شیرینی تازه در خواب نماد رشد و پیشرفت در کار و زندگی است.

26- تعبیر دیدن شیرینی خام در خواب، این است که موانع و مشکلات شما به زودی از سر راهتان برداشته خواهد شد.

27- تعبیر دیدن شیرینی بزرگ در خواب نشانه این است که شخصی در زندگی تان است که شما را غافلگیر خواهد کرد. ممکن است این خواب نشانه این باشد که خبر خوبی را در آینده بشنوید.

28- تعبیر خواب شیرینی خامه ای این است که باید در زندگی کمی صبور باشید تا به خواسته های خود برسید.
29- تعبیر خواب خوردن شیرینی خامه ای این است که به زودی به شهرت خواهید رسید و به دلیل برخورد و رفتار خوبتان دیگران به شما علاقمند خواهند شد.

30- تعبیر دیدن شیرینی خراب شده در خواب این است که کسی شما را درک نمی کند. به همین دلیل بسیار ناراحت و تنها هستید.

31- تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی شکلاتی در خواب نشانه میزان جدیت شما درکارهایتان است.

32- تعبیر دیدن یا خوردن شیرینی نارگیلی درخواب نشانه این است که برای رسیدن به هدفتان سختی های زیادی را تحمل کرده اید ولی آینده روشنی در انتظارتان است.

33- تعبیر خواب شیرینی گردویی پول و ثروت و مال زیاد است.

34- شیرینی میوه ای در خواب بسته به نوع میوه روی شیرینی تعبیر متفاوتی دارد. در کل این خواب نشانه مسیرهایی است که در زندگی انتخاب کرده اید و با قدرت ادامه می دهید.

35- تعبیر خواب شیرینی سوخته بر باد رفتن آرزوهای مالی و معنوی شماست. شما بسیار نا امید هستید و هیچ امیدی به آینده ندارید.


ت

 

حکم کلی مولف نفایس الفنون و عرایسالعیون درباره شیرینی ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن های خوش و مال و منفعت هستند شکلات نیز مشمول این تعبیر قرار می گیرد اما این شیرینی چون آمیخته به قهوه یا کاکائو تعبیر خواب شیرینی است تعبیر متفاوتی پیدا می کند. شکلات در خواب لذت گناه آلود است.

که غم می آورد تعبیر خواب شیرینی و اندوه می آفریند. اگر در خواب ببینید که شکلات می خورید به دنبال دل خود می روید و کاری را انجام می دهید تعبیر خواب شیرینی که دوست دارید ولی از نظر دیگران پسندیده نیست و در نتیجه شما غمین و ملول می شوید. تبعیت از هوای نفس همیشه ملال می آورد و موجب ملامت می شود.

 

 

 

 

 

لوک اویتنهاو می گوید :

 


خامه : سود بسیار تعبیر خواب شیرینی؛ ارثی بزرگ

 

خوردن خامه : شما به هدفی که برای خود در نظر گرفته اید خواهید رسید


آنلی بیتون می‏گوید:

 

اگر خواب ببینید تعبیر خواب شیرینی به میهمانان خود خامه تعارف می کنید ، نشانه آن است که باید به جای کشاورزی به تجارت در بازار بپردازید تعبیر خواب شیرینی تا بتوانید ثروتی گرد بیاورید .

 

 

تعبیر خواب شکلات

 


معبرین غربی:

 

معبرین غربی دیدن شکلات در خواب را سمبل افراط و احساس مقصر بودن در رابطه با زیاد خوردن می‌دانند البته برخی دیگر شکلات را در ارتباط با هوای نفس و یا جشن‌هایی مانند ولنتاین دانسته‌اند.

این گونه خواب‌ها می‌توانند نیاز شما به خوشحالی‌های کوچک را در زندگیتان نشان دهند. نیاز به دادن پاداشی به خودتان برای رسیدن به هدف‌هایتان به صورت شکلات در رؤیا نمایش داده می‌شود.

 

 

 

 

 

تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن

 

 

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: حکم کلی مؤلف نفایس الفنون و عرایس العیون درباره شیرینی‌ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن‌های خوش و مال و منفعت هستند شکلات نیز مشمول این تعبیر قرار می‌گیرد اما این شیرینی چون آمیخته به قهوه یا کاکائو است تعبیر متفاوتی پیدا می‌کند.

شکلات در خواب لذت گناه آلود است که غم می‌آورد و اندوه می‌آفریند. اگر در خواب ببینید که شکلات می‌خورید به دنبال دل خود می‌روید و کاری را انجام می‌دهید که دوست دارید ولی از نظر دیگران پسندیده نیست و در نتیجه شما غمگین می‌شوید. تبعیت از هوای نفس همیشه ملال می‌آورد و موجب ملامت می‌شود.

دیدن شکلات در خواب کاری است از همین نوع. خریدن شکلات یا هدیه گرفتن نیز همین تعبیر را دارد

برایت می‌‏گوید: اگر در خواب ببینید كه به شما شكلات مى‏دهند، به این معنا است كه دوست خوبى پیدا مى‏كنید. خوردن شكلات در خواب، بیانگر موفقیت است.

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن شکلات در خواب، نشانه آن است که برای اقوام خود ثروتی گرد می‌آورید.

تعبیر خواب هدیه دادن شکلات
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: تعارف دادن و هدیه بردن نشانه آن است که شما برای دیگری خوشحالی همراه با اندوه و تأسف می‌برید و سبب ناراحتی او می‌شوید.

اگر طعم قهوه یا کاکائوی شکلات زیاد باشد این تفاوت قطعیت بیشتری پیدا می‌کند و میزان اندوه و تأسف بر شادی و شعف آن می‌چربد ولی اگر شهد شکلات بیشتر باشد و طعم قهوه و کاکائو مختصر محسوس باشد شادی بیشتر است و اندوه کمتر.


معبرین غربی گویند:

 

اگر در خواب شکلات سفید خوردید نشانه سادگی و رضایت به حداقل‌ها در زندگیست. (به دلیل عدم وجود کاکائو)
اگر در خواب شکلات سیاه خوردید اشاره به انجام دادن گناهی است که از آن لذت می‌برید.

اگر شکلات بستنی داشته و به همراه آن وانیل و توت فرنگی هم خوردید شما احساس می‌کنید آرزوهایتان تحقق نیافته‌اند و همواره این جمله را می‌گویید که من هر چه را که خواسته‌ام نمی‌توانم بدست بیاورم.
خوردن هات چاکلت در خواب نماد گرمی، قناعت و عشق است.


آنلی بیتون می‌گوید:

 

دیدن شیرینی شکلاتی در خواب، دلالت بر یافتن دوستان و سرگرمی‌های مطلوب دارد.
اگر خواب ببینید شکلاتی ترش می‌خورید، دلالت بر بیماری و ناامیدی‌های پیاپی دارد.
اگر خواب ببینید شیر کاکائو یا چیزی مانند آن می‌نوشید، نشانه آن است که پس از دگرگونی‌های نامطلوب به هدف خود می‌رسید.

 

 


تعبیر خواب بستنی

 

تعبیر خواب آب شدن بستنی تعبیر خواب خرید بستنی تعبیرخواب خوردن بستنی تعبیر خواب بستنی ترش تعبیر خواب کامل بستنی تعبیر خواب بستنی خوردن فرزند – اگر در خواب خود بستنی دیدی و به دنبال تعابیر و معانی آن هستید پس این مطلب را مطالعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

تعبیر خواب بستنی از دید آنلی بیتون

 

اگر در خواب بستنی دیدی تعبیرش موفقیت در انجام کارهاست.
اگر در خوب خود دیدی که بچه ها بستنی میخورند به معنای رسیدن به سعادت و کامیابی است.
اگر در خواب دیدی که دختری بستنی را روی زمین می اندازد به معنای گرفتاری به خاطر نامهربانی با دیگران است.
اگر در خواب خود دیدی که بستنی ترش میخوری به معنای تبدیل خوشی های شما به اندوه است.
تعبیر خواب آب شدن بستنی ، از دست رفتن لذت شماست
اگر در خواب خود دیدی که بستنی آب شد تعبیرش از دست رفتن لذت شماست.

 

 

 

 

 

تعبیر خواب بستنی از دید کتاب سرزمین رویاها

 

اگر در خواب دیدی که بستنی میخوری تعبیرش شانس است.
اگر در خواب دیدی که بستنی میخری به معنای آن است که خطری در روابط اجتماعی شما را تهدید میکند.
اگر در خواب دیدی که فرزند شما بستنی می خورد به معنای این است که در سلامتی کامل بسر خواهید برد.
اگر در خواب دیدی که دشمن شما بستنی میخورد به معنای آن است که آنها یک دوره فقر و بدبختی را خواهند گذراند.

 

 

تعبیر خواب ترشی، ترشی خوردن، ترشی گرفتن و …

 

معبران اصولاً مزه ترش را در خواب خوب نمی‌دانند و غم و رنج تعبیر می‌کنند. پس با این تفسیر می‌توان بیان کرد که هر میوه و یا هر ماده غذایی اگر مزه ترش به همراه خود در خواب داشته باشد چندان مناسب نیست و ترشیجات نیز از این قضیه مستثنی نخواهند بود.

محمدبن سیرین گوید: ترشی‌ها خوردن در خواب، اندیشه و غم است. خاصه میوه‌های ترش. اگر بیند کسی چیزی ترش به وی داد، که از او به وی رنج و غم و اندوه رسد، اگر بیند او چیزی ترش به کسی داد، دلیل که به سبب او به کسی غم و اندوه رسد، فی الجمله درخوردنی ترش هیچ خیر نباشد.

 

 

 

 

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن ترشی‌ها در خواب خوب نیست به هر شکل و به هر نوع که باشند. ترشی در خواب غم و اندوه و تلخ کامی است و این غم و رنج خانگی است. ترشی در خواب غمی است که هم ممکن است کهنه و ریشه دار باشد و هم کهنه می‌شود و باقی می‌ماند بی آن که بتوانیم در رفع آن بکوشیم.

تعبیر خواب خوردن سیر ترشی
شخصی به خانم آتیانوس گفت: در خواب دیدم شخصی یک شیشه سیر ترشی هفت ساله برای من آورد من شیشه سیر ترشی را در آشپزخانه گذاشتم ولی بوی آن همه جای خانه را پر کرده بود.

خانم آیتانوس به او گفت: رشوه گرفته ای و با آن پول حرام اسباب و لوازم خانه خریده ای و عمل تو طوری است که هر کس وارد خانه‌ات می‌شود در اولین نظر می‌فهمد تو پول مفت و باد آورده به دست آورده ای

مطیعی تهرانی: ترشی سیر بدنامی و رسوایی است. خوردن پلو با ترشی غم است.

 

 

 

 

 

تعبیر خواب ترشی به روایت آنلی بیتون

 

• دیدن ظرفی ترشی در خواب، نشانه آن است که اگر عقیده محکمی در زندگی پیدا نکنید به کارهایی بیهوده دست خواهید زد.
• اگر دختری خواب ببیند ترشی می‌خورد، علامت آن است که به شغلی دشوار اشتغال خواهد یافت.
• دیدن ترشی‌های مختلف در خواب، نشانه آن است که در امور عاطفی به مشکلی دچار خواهید شد، اما سرانجام مشکل شما حل خواهد شد.

 

 

 

 

 

• دیدن ترشی در خواب، بیانگر آن است که سرانجام سختی‌ها را پشت سر خواهید گذاشت. خوردن ترشی در خواب، بیانگر انجام کارهای مشکل است.

 

 

 

 

 

خط پایانی: همانطور که در بیداری خوراکی شیرین طرفدار زیادی دارد و دلچسب است تعبیر شیرینی و حلاوت نیز در خواب تعبیر خوبی دارد. رویاهایتان همیشه شیرین و دلچسب.

 

 

معبران تعابیر متفاوتی برای دیدن شکلات در خواب آورده اند . مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب شکلات می گوید شکلات در خواب به معنای مال و منفعت می باشد . البته باید بدانید خوردن شکلات در خواب یعنی کاری می کنید که دیگران می پسندند . هدیه دادن شکلات در خواب به معنای خوشحال کردن شخصی است که در انتها موجب ناراحتی اش می شود . با پرشین وی همراه باشید.

تعبیر خواب شکلات به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

 

حکم کلی مولف نفایس الفنون و عرایسالعیون درباره شیرینی ها این است که شرینی ها جمله در خواب
سخن های خوش و مال و منفعت هستند شکلات نیز مشمول این تعبیر قرار می گیرد
اما این شیرینی چون آمیخته به قهوه یا کاکائو است تعبیر متفاوتی پیدا می کند.

شکلات در خواب لذت گناه آلود است که غم می آورد و اندوه می آفریند.

اگر در خواب ببینید که شکلات می خورید به دنبال دل خود می روید و کاری را انجام می دهید که دوست دارید
ولی از نظر دیگران خوب  نیست و در نتیجه شما غمین و ملول می شوید.

تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن

 

تبعیت از هوای نفس همیشه ملال می آورد و موجب ناراحتی می شود.

دیدن شکلات در خواب کاری است از همین نوع. خریدن شکلات یا هدیه گرفتن نیز همین تعبیر را دارد ولی تعارف دادن
و هدیه بردن نشانه آن است که شما برای دیگری خوشحالی همراه با اندوه و تاسف می برید
و سبب ناراحتی او می شوید.

اگر طعم قهوه یا کاکائوی شکلات زیاد باشد این تفاوت قطعیت بیشتری پیدا می کند و میزان اندوه و تاسف بر شادی
و شعف آن می چربد ولی اگر شهد شکلات بیشتر باشد و طعم قهوه و کاکائو مختصر محسوس باشد
خوشحالی بیشتر است و ناراحتی کمتر.

 

 

 

 

 

تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن

 

 

محمدبن سیرین گوید :دیدن شیرینیها، دلیل شادی و روزی حلال باشد. اگر بیند کسی شیرینی به وی داد، دلیل که راحتی به وی رساند.

 

 

حضرت امام جعفر صادق فرماید :دیدن شیرینی به خواب بر شش وجه بوداول: مال حلال.دوم: منفعت.سوم: علم و حکمت.چهارم: فرهنگ.پنجم: ثنای و مدح نیکو.ششم: کنیزکی خوبروی.

 

 

یوسف نبی علیه السلام گوید :دیدن شیرینی های دیگر زن بخواهد

 

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :حکم کلی مولف نفایس الفنون و عرایسالعیون درباره شیرینی ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن های خوش و مال و منفعت هستند شکلات نیز مشمول این تعبیر قرار می گیرد اما این شیرینی چون آمیخته به قهوه یا کاکائو است تعبیر متفاوتی پیدا می کند. شکلات در خواب لذت گناه آلود است که غم می آورد و اندوه می آفریند. اگر در خواب ببینید که شکلات می خورید به دنبال دل خود می روید و کاری را انجام می دهید که دوست دارید ولی از نظر دیگران پسندیده نیست و در نتیجه شما غمین و ملول می شوید. تبعیت از هوای نفس همیشه ملال می آورد و موجب ملامت می شود. دیدن شکلات در خواب کاری است از همین نوع. خریدن شکلات یا هدیه گرفتن نیز همین تعبیر را دارد ولی تعارف دادن و هدیه بردن نشانه آن است که شما برای دیگری خوشحالی همراه با اندوه و تاسف می برید و سبب ناراحتی او می شوید. اگر طعم قهوه یا کاکائوی شکلات زیاد باشد این تفاوت قطعیت بیشتری پیدا می کند و میزان اندوه و تاسف بر شادی و شعف آن می چربد ولی اگر شهد شکلات بیشتر باشد و طعم قهوه و کاکائو مختصر محسوس باشد شادی بیشتر است و اندوه کمتر.

 

 

آنلی بیتون مى ‏گوید :۱ـ دیدن شیرینی در خواب ، علامت آن است که فردی مکار به شما نیرنگ خواهد زد .۲ـ خوردن شیرینی در خواب ، علامت آن است که با دیگران روابطی دوستانه پیدا خواهید کرد .۳ـ اگر دختری خواب ببیند شیرینی می پزد ، نشانه آن است که با نیرنگها و فریب خود نمی تواند دیگران را گمراه بسازد .

 

 

خب خوشبختانه با خبرهای خوبی امروز همراه شما هستیم با تعبیر خواب خوردن شیرینی از دست کسی که مرده چند دیدگاه مختلف درباره این موضوع از سایت توپ تاپ توسط اندیشمندان و معبران بزرگ ارائه شده جابر مغربی گفته اند اگر خواب ببینی مرده ای به تو شیرینی تعارف میکند و تو از آن میخوری یا برمیداری به نشانه ی حال یا احوال و یا جایگاه خوب آن شخص فوت شده در برزخ است شاید این قصه یا روایت را نیز شما هم شنیده باشید مردی با همسر خود به نزد حضرت یوسف نبی رسیدند مرد خطاب به حضرت گفتند خواب دیدم که پدرم که ماه قبل درگذشت به من و عیالم شیرینی تعارف میکند و من از ان دیس شیرینی برداشتم و به همسرم دادم میل کرد تعبیر این رویا چیست  حضرت پاسخ دادند خشنود باش تو مردی صالح و با قلبی پاک هستی دعا برای پدرت بسیار کن برای ایشان هر هفته مرتب فاتحه بخوان او هم اکنون جایگاه خوبی در دنیای برزخ دارد و دعا گوی تو خانواده ات است

تعبیر خواب شیرینی خوردن با مرده به روایت ابراهیم کرمانی

اگر ببینی به همراه مرده ای ( برادر پدر مادر خواهر و یا بستگان) مشغول خوردن شیرینی هستی نشان دهنده ی کمک و امیدواری است کمک از سوی دیگران و امیدوار شدن به سبب خوب پیش رفتن امور یا بهتر شدن وضعیت مالی

تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن

 

سوال سلام من خواب دیدم یه نفری که فوت کرده یه بسته شیرینی خشک میخره میاره در خوامون و بعد از باز کردنش به من تعارف میکنه تا بردارم هر کاری کردم تا مناسبتش را بگه نگفت تعبیرش چیه

پاسخ اگر در کنار هم یا باهم خورده باشید بیانگر بهببود اوضاع مالی ات و بهتر شدن احوال و روحیه ات میباشد و اگر فقط خودت خورده باشی نشانه ی کمک های زیاد از جانب دیگران به شماست

خالد اصفهانی راجب میل کردن شیرینی یا دیدن شیرینی در خواب گفته اند به تعبیر سخن های خوش و مال و منفعت هستند شکلات نیز مشمول این تعبیر قرار می گیرد اما این شیرینی چون آمیخته به قهوه یا کاکائو است تعبیر متفاوتی پیدا می کند. شکلات در خواب لذت گناه آلود است که غم می آورد و اندوه می آفریند. اگر در خواب ببینید که شکلات می خورید به دنبال دل خود می روید و کاری را انجام می دهید که دوست دارید ولی از نظر دیگران پسندیده نیست و در نتیجه شما غمین و ملول می شوید. تبعیت از هوای نفس همیشه ملال می آورد و موجب ملامت می شود. دیدن شکلات در خواب کاری است از همین نوع. خریدن شکلات یا هدیه گرفتن نیز همین تعبیر را دارد ولی تعارف دادن و هدیه بردن نشانه آن است که شما برای دیگری خوشحالی همراه با اندوه و تاسف می برید و سبب ناراحتی او می شوید. اگر طعم قهوه یا کاکائوی شکلات زیاد باشد این تفاوت قطعیت بیشتری پیدا می کند و میزان اندوه و تاسف بر شادی و شعف آن می چربد ولی اگر شهد شکلات بیشتر باشد و طعم قهوه و کاکائو مختصر محسوس باشد شادی بیشتر است و اندوه کمتر.

پرسش خواب دیدم عمه خدابیامرزم یه سینی تو دستش هست که داخلش پر از شیرینی های تر و خوشمزه است بعد دستش را به سمت من دراز میکنه میگه عمه برادر این شیرینی ازدواج پسرم با توست و قرار چند روز دیگه تو پسرم به عقد هم دربیایید تعبیرش چیه

پاسخ اگر از شیرینی خورده باشید نشان دهنده خبرهای بسیار خوب و شادی است که اط جانب خانواده عمه شما بدستتان میرسد اگر قبول نکرده باشید یا دستش را کوتاه کرده باشید نشان دهنده خبرهای غم انگیز و یا ناراحت کننده است

 

تعبير خواب شيريني خوردن مرده 

 

علامه طباطبایی میگویند مردان یا زنانی که خواب دیده باشند یکی از مردگان آن ها در حال خوردن شیرینی باشد منتظر فرا رسیدن رزوها و ایام خوب و به یادماندنی باشند ایامی که موجبات رفاه اسایش و حتی سلامتی را با خودش به ارمغان می اورد برکت امید و خیر وارد زندگی صاحب رویا میشود و برای دختران و پسران نیز این رویا به تعبیر حرف ها و کلماتی است که محبت امیز رد و بدل می شود بیشترین معنای آن رخ دادن وصلت بین جوانان است

برچسب ها:
تعبیر خواب
تعبیر خواب شیرینی خوردن با مرده
تعبیر خواب شیرینی گرفتن از کسیکه فوت شده

سلام
خواب دیدم باپسرم رفتم طلافروشی کلی طلاوجواهرخریدم. اومدیم خونه مشغول خوندن نمازمیشم پسرم روفرستادم بره نان بخره بعدازتمام شدن نمازم متوجه میشم پسرم دیرکرده نگرانش میشم میرم نانوایی میگن نان گرفت یکی ازهمسایه های ما خانه بزرگی داشت کارش دزدیدن بچه هابود یکراست رفتم سراغش زنگ درش روزدم بازکردرفتم سراغش گفتم پسرم روتودزدیدی گفت نه کتمان می کردمی گفت من تنها زندگی می کنم تا اینکه زنگ اتاقش رومی زنند کلی بچه دختروپسرهای خوشکل وکوچولومیادتوتاقش سراغ پسرم روازبچه هامیگیرم اونا اسم آرمان رومیارند بعدش چیزی نمیگن همش گریه می کردم وذکروالقاب خداروکه حتی توی بیداری به ذهنم هم خطورنمی کنه وجایی نخوندم میگم گریه می کنم وازخدامی خواهم پسرم رونجات بده وبه آغوشم برگردونه .نگرانم توفکرم تعبیرش رونمیدونم.
لطفاخواب منوهم تعبیرکنید.
تشکر

عاشق باید بود که عاشقی پروسه‌ای پرهیجان و تکامل بخش است. عشق تو را در معرض آزمایش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد که طی آن آدمی ساخته و پرداخته می‌شود.

سلام… من امروز خواب دیدم یه شکلات تخته ای زعفرانی ک رنگش کاملا زرد بود و روش پر از پسته است دارم… با دست تیکه کردم و خودم خوردم خیلی شیرین و خوشمزه بود و یه تیکه هم دادم ب خالم که کنارم بود ولی تیکه ای ک دادم به خالم کاملا زرد نبود و همش سبز بود انگار همش پسته ای بود و خالم ازم گرفت… لطفا تعبیرشو بگید. ممنون…

وقتی با کسی عهدی می‌بندی باید به آن وفادار باشی. کسی که عهدش را می‌شکند و سر قولش نمی‌ماند، مانند یک سکه به زودی از اعتبار می‌افتد.

سلام خواب دیدم با پسری که باهاش درارتباطم توی ماشین هستم و اون بهم ی شیرینی برنجی میده ومیگه بخور مزش با تموم اون شیرینی برنجیاای که خوردی فرق داره من میخورم واقعا هم خوش مزه تر بود هم نرم تر میشه تعبیر اینو بگین

حسادت و چشم خوردن

 

خواب دیدم که پدرم برام کیک میگیره که تولدمو جشن بگیره
وچند سالی میشه که فوت شده

اینکه برای شما در جشن تولدتان کیک گرفته است فقط به این معناست که ایشان حتی در دنیای برزخ به فکرتان و حتی مشغول دعا برای عاقبت بخیری شماست

سلام ممنون میشم راهنمایی کنید
خواب پدر بزرگ خدا بیامرزم رو دیدم
که با داداش کوچتکرم تو مغازش هستن و انگار داداشم الان مغازه دار شده
از قضا مغازه شیک تر هم شده بود
روی ویترین شیرینی بود.
بابابزرگم با داداشم حرف میزد
اما من انگار نظاره گر بودم فقط و هرچی اراده میکردم هم صحبت شم یا از شیرینی ها بردارم نمیشد! البته منع نمیشدم. انگار خودم نمیتونستم.

الان خیلی فکرم مشغوله
تو رو خدا راهنمایی کنید

چنان چه از شیرینی ها برداشته و یا میل کرده بودید خطر و بلایی در کمین شما بود اما خوشبختانه این رویا توسط کارشناس سایت بررسی شد و هیچ تعبیر بدی ندارد و جای نگرانی ندارد

سلام ممنون بابت راهنمایی تون برای کامنت قبل، میخواستم ببینم اگه برادرم از اون شیرینی ها خورده باشه تعبیر بدی داره؟
خیلی خیلی ممنونم بابت پاسخ تون

بله در این صورت تعبیر بدی به همراه داشت اما خوشبختانه با توضیحاتی که شما ارائه دادید بنده هیچ گونه مشکل و یا خطری ندیدم

سلام خسته نباشید
من چند شب پیش خواب پدرم و دیدم که برام چند مدل کاکائو آورده تعبیر این خواب چی میتونه باشه ؟؟؟؟

روزی حلال و سخاوتمندانه، که با رنج و زحمت بدست آمده است

سلام…وقتتون بخیر…من چند روز پیش خواب دیدم که با پدرم که در قید حیات هستند از یک پیاده رویی رد میشدیم که یه مغازه ی بزرگی رو که شکلاتایی مانند شکلاتای تخته ای میفروختند دیدم و به پدرم گفتم میدونم تو جیبت کم پول داری منم خیلی کم از این شکلاتارو میخرم(اینو هم بگم که در عالم واقعی هم بابام اونروزا جیبش کمی خالی بود)بابام گفت باشه و رفتم داخل مغازه و خرید کردم و وقتی خریدامو تموم کردم دیدم یه نایلون بزرگ پر شکلاتایی نظیر شکلاتای تخته ای برداشتم و به بابام گفتم ، بابا شرمنده زیاد شده و هزینشم زیاد میشه بابام گفت عیب نداره و همشو خریدم….ممنون میشم معنیشو بگید

به زودي ابرهای تيره از آسمان زندگي‌ات بيرون مي‌رود و همه چيز روبراه مي‌شود

سلام…من دیشب خواب دیدم پدرم که سه سال پیش فوت کردن، برای من یه کیک خامه ای سفید بزرگ درست کردن که به شکل یه خروس تاجدار بود…تعبیرش چیه؟

نشانه ی پیروزی، موفقیت و رسیدن خبرهای شاد است

 

سلام خدمت شما. خواب دیدم شوهر خواهر مرحومم عکس خودش که تو اتاق خواهرمه، تو دستش بود. بهش گفتم این عکس پیش شما چیکار میکنه؟ گفت خب منم این عکسو دارم. بعد ۳ تا شکلات بهم داد و گفت اینارو بده به خواهرت. ممنون میشم تعبیرش کنید.

دلالت بر آن دارد که آینده روشن یکی از آشنایانتان را بیماری و رنج تیره می‌سازد

سلام من خواب دیدم رفتم جایی ک اصلا نمیشناختم انگار بازار مشهد بود. داشتم شیرینی و اینا میخریدم یدفه دیدم یه نفر اومد برام یه جعبه شیرینی آورد گفت بیا اینو داشته باش مال تو. من گفتم تو حرم ک با جعبه شیرینی نمیشه بری. دوباره گفتم اشکال نداره و ازش گرفتم وشروع کردم به خوردن. داشتم میرفتم دختر داییم اومد کنارم و گفت ک خواب دیده من دارم خونه خودم رو میسازم عقب نشینی هم که لازم داشته انجام دادم و ساختمش… خواب دختر داییم راجب من بود. توی خواب خیلی غمگین و ناراحت بودم اصلا دلیل ناراحتیمم یادم نمیاد تعبیر خوابم چیه؟

غمگینی و ناراحتی که در رویای شما وجود داشته به لذت و شادی تبدیل خواهد شد

سلام. خسته نباشید. خواب دیدم توی خیابون با همسر مرحومم داریم راه میریم. دوتا درخت سیب دیدیم. سیب هاش سبز و درشت بودن. شوهر مرحومم از یه مغازه یه زیرپایی بلند گرفت و از اون بالا رفت که سیب ها رو بچینه. ممنون میشم تعبیرش کنید.

خوب است شما در هر حال در این رویا طعم شیرینی را چشیده اید پس بیانگر اتفاقات مطلوب در زندگی شماست

خواب دیدم زن همسایه که فوت شده شیرینی آورده برامون و بعدش یک لیوان آب خورد و رفت میشه لطف کنید تعبیرش رو بگید؟

پیشرفت در کارها و بدست آمدن نتایج شیرین است.

 

تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن

 

سلام دیشب خواب دیدم مادرمرحومم سه تاکیک تولدواسمون اورد.یک کیک برای دخترکوچیکم اورده بودشبیه خرس بودوابی رنگ.برای دختربزرگم وبرادرم دوتاکیک سفیدومعمولی.میگفت این کیک هاروخودم پختم.دیگه یادم نیست ازکیک هاخوردیم یانه.
پیشاپیش ازتعبییرخوابم ازتون تشکرمیکنم

درود ، سبب از بین رفتن دل مردگی ، نگرانی ، غم یا گرفتاری می شود

سلام،من خواب دیدم به پدرم که فوت شده دارم شیرینی دانمارکی تارفف میکنم و ایشون هم دوتا برداشت ممنون میشم تعبیرشو بگید

درود ، تعارف شیرینی به مرده در این مورد در واقع سبب شادمانی و لذات در زندگی خودتان و البته با گذشت بیشتر زمان هست.

سلام ادمین عزیز خوبید .
مادربزرگم خواب دیده که عموی خودم یه جعبه شیرینی گرفته و اورده داده به مادر من مادر منم شیرینی هارو باز میکنه و پخش میکنه به مادر بزرگم تعارف میکنه یه دونه برمیداره به دایی هم همینطور بعد به عموی خودش که مورده به اونم تعارف میکنه دوتا برمیدارن و همشون این شیرینی هارو میخورن شیرینی هم تقریبا شبیه کیک بوده و شیرینی نبوده .
عموی خودم یه چند وقته برام دونبال کار میگرده به دل مادربزرگم افتاده که سرکاری هست و این خوابو دیده چون چندسری عموم یه سری کار ها کرده که درست نیست بگم .
ممنون میشم تعبیر خوابو بگید

درود ، شاید افراد خانواده تان و یا خودتان با دیدن رفتار ، اخلاق و یا بعضی از اتفاق ها در میان اقوامان شوکه شوید و حتی باورش برایتان سخت باشد !

سلام من خواب دیدم کسی که دوسش دارم بهم دو بسته مشکل گشت ک داخلش شکلات بود بهم داد تعبیرش چیه؟

درود ، از جانب بیگانگان به شما منفعت خواهد رسید که موجب سرور می شود.

سلام من دیشب خواب دیدم تو استادیوم هستم و بازی استقلاله و من و یه خانم دیگه دقایق ابتدایی ورود و معرفی بازیکنان تو جایگاه تماشاگران نشسته بودیم و کسی جلوی ما نبود و کاملا توجه بازیکنان به ما بود و حتی سلام کردیم و یه خانم نا آشنا که شیرینی پخش میکرد بین تماشاگران فقط به من شکلات کاکائویی داد اولش تعجب کردم که چرا واسه من با بقیه فرق داره و بعد من که به واقع عاشق کا‌کائو هستم خیلی خوشحال شدم و بعد دیدم نصفه اس .مرسی

درود ، به وضوح نشان میدهد که برای شما و بعضی از اطرافیانتان دلخوشی ، خبرهای مطلوب و یا ایام مناسب تری در راه خواهد بود.

خوآب دیدم مادر بزرگم که فوت شده ازدواجم رو بهم تبریک گفت و شیرینی تر داده. تعبیرش چی ميشه؟

از یاد خداوند غافل نشوید و تقوی پیشه کنید تا از درگاه حضرتش مطرود نشوید.

سلام من در پاقعیت طلاق گرفتم
خواب دیدم خواهر شوهر سابقم که سادات هیت سرزده با جعبه شیرینیبا لباسی تمیز آمده خونیمان متین و آرام و من نرفتم به دیدارش واز پشت در نگاهش میکردم و گوش میدادم و ناراحت بودم اینکه مادرم راهش داده به خانه اما مادرم به آرامی ازشان استقبال کرد و خواهر شوهر سابقم گفت آمدم بهتون سر بزنم حالتان را جویا شم
و دوباره فردایش سرزده با یک ظرف شیک تخمه هندوانه و کدو بزرگ بو نداده و گز تازع پر پسته خانگی آمده بود و گفت دوباره آمده ام سر بزنم و خداشاهده ما باعث جدایی نبودیم و الان هم برادر کوچکم داره ازدواج میکنه و داریم برایش حشن بپا میکتیم و من باز از مادرم دلخور بودم مه جرا باور میکنی حرفایش را و راهش میدهی به خانه که از خواب پریدم ممنون میشوم از پاسختان

درود ، فقط از برپاشدن نشاط و یا شادمانی های تازه در جمع خانواده تان خبر میدهد.

سلام من خواب دیدم
مرحوم خسرم را که در اطاق همه نشسته اند و خسرم برای همه می‌گوید این دو دانه چاکلیت را برای فرشته آورده ام و برای من می دهد.

این خواب از شما می خواهد تا درباره ی مشکلات فعلی خود در زندگی، به خاطرات و تجارب مثبت خود در گذشته مراجعه کنید.

سلام خواب دیدم گویا در مراسم جشن گویا ولنتاین هستم بعد یه آقایی یک جعبه شکلات کاکائو به همه تعارف میکرد دستش به آخریا نمیرسید من جعبه رو گرفتم وبه جای او به بقیه تعارف کردم هم خودم خوردم و هم به دوتا خواهر شوهرام که اونا هم بودن دادم و سعی میکردم تو تقسیم عدالت رعایت شه !بعد خواهر شوهرم باردار تو خواب میگفت امروز باید بریم برای تعیین جنسیت بچه من میگفتم منم با شما میام

این خواب به نیاز درونی شما برای کسب احساسات دوستانه و محبت آمیز اشاره دارد.

یه بسته شیرینی از مرده گرفتم

 

این خواب از شما می خواهد تا به کار هایی بپردازید که روابط دوستانه ی شما را تقویت کرده و باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

سلام من دیدم یه دختر که فکنم سنش دور ورای خودمه تو خونمونه و بیخیالو خیلی پر رو هستش و منم هی میخوام خیلی به رو نیارم که بهش بربخوره جلوشو بگیرم بعد دیدم شکلات چهارگوشا بنظرم میخورد و من قبل خوردن یا حینش بود که بهش گفتم اینا مثلا مال بچه هستش آخه یه بچه هم که فکنم چند ماهه بود(رو تختی که مامانم تو بیداری میخوابه روش.دیدم)..به اون دختره گفتم اینا مال اون بچس و فلان که انگار مامان یا بابام بهش از اینا میدادنه مثلا. ولی منکه میخواستم جلوشو بگیرم نشدوگفت اون نمیدونم سه یا نه ماه فکنم گفتش که داشته از اینا میخورده و خیلی راحت خودش مث ایکه خوردش و تو دسش یادمه یه چیز مث کیک دیدم که گَردِ خشکه کاکائوشو با انشگتش میریزه بیرون..درضمن دختره ریخت و پاش دیدم کرده و تعارف نداشت.

سلام. این خواب اشاره به موقعیت های جدیدی دارد که قدرت مدیریت و مسئولیت پذیری شما را به چالش می کشد و لازم است در این شرایط احساس ضعف و عدم اعتماد به نفس را از خود دور کنید.

سلام
دایی مادر من سید بودن ایشون پارسال به رحمت خدا رفتن
دیشب من خواب دیدم من و همسرم کنار دیواری نشسته ایم ایشون با یه لباس سفید و تمیز و ظاهری آراسته و نورانی اومدن کنار ما یه دونه آبنبات انداختن توی دامن همسرم و دو تا دوی دامن من
من یکیشو پس دادم که ایشون ناراحت شدن و گفتن هر جور راحتی
من دوباره پسش گرفتم
خواستم بدونم تعبیرش چیه
ممنونم

سلام. این خواب نشان دهنده ی موقعیت ها و روابط جدیدی است که موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهد شد. این اتفاقات به خصوص زمینه های عاطفی زندگی شما را شامل می شوند.

درود بر شما.خواب دیدم مادر شوهرم که فوت شده تا نان شیرین برای من و شوهرم خرید داد به ما ازش تشکر کردیم تعبیرش چی می شه لطفا

سلام این خواب اشاره به نیاز روانی شما برای بهره مندی از روابط دوستانه و صمیمیت با افراد مثبت نگر می باشد.

سلام استاد.خواب دیدم با دوستم رفتیم توی یه ورزشگاه یه عده توی یه سالن داشتن تمرین میکردن اما منو دوستم توی یه سالن دیگه رفتیم که فقط صدای اونا رو میشنیدیم جایی که رفتیم چندتا خانم نشسته بودن منو دوستم رفتیم کنار یه خانم چادری نشستیم که یه بچه بغلش بود همون موقع یه زنی از در اومد تو و گفت من این نقل های رنگی رو پرت میکنم دست هرکسی افتاد اون حاجت میگیره وقتی پرت کرد صاف افتاد تو دست من منم بازش کردم و به دوستم هم تعارف کردم اون یکم برداشت ولی اون زن چادری ک بچه بغل داشت به دوستم گفت نه از اون برندار و دست کرد توی کیفش یه بسته نقل رنگی به دوستم دادم.میشه لطفا تعبیرش رو بگید.

درود ، خبر دهنده از دریافت مهر و محبت از طرف افرادی هست که با شما نسبت فامیلی ندارند و صرفا فقط آن ها را میشناسید.

سلام و عرض ادب. ممنون میشم تعبیر خوابم رو بفرمایید.
خواب دیدم روی قبر خاله و دایی خدا بیامرزم هستم و شیرینی روی قبرشون رو میخورم.
شیرینی یکم سفت بود… طوری که انگار خیلی وقته روی قبر مونده.
ممنون

سلام ممکن است از جانب خاله ودایی خود مورد عنایت قرار گرفته باشید

سلام میشه لطفا خوابم رو تعبیر کنید. خواب دیدم شوهرخواهرم شیرینی خریدن و به من دادن.گذاشتمشون توی ماشین. رفتم شال بخرم.توی مغازه شال بنفش میخواستم.اما چیزی نخریدم و اومدم بیرون.مادر خدابیامرزم رو که توی خیابون دیدم سوار کردم.رفتیم خونه خواهرم یادم رفت شیرینی هارو از تو ماشین دربیارم.برگشتم سراغ ماشین دیدم نیستن و مادرم گفتن اونهارو دادن به اکرم.اکرم توی خوابم مادر یه خانواده نیازمند و فقیر بود.اما توی بیداری همچین شخصی نمیشناسم.

سلام از جانب میت سود و منفعتی که میتواند مادی نباشد به شما برسد

با عرض سلام وادب . دیشب خواب دیدم باپدرم که چند ساله فوت کرده وارد یه خونه تازه شاخته شده که توسط یکی از اقواممون ساخته شده وارد شدیم تقریبا همه ای اقوام از خاله ای مادرم تا عموم بودند دیدم وقتی پدرم وارد خونه شد به محض ورودش دیدم پدرم از جیب کتش چندتا شکلات که تعدادشون نه زیاد بود نه کم به اقوام داد مخصوصا به خاله ای مادرم ببخشید تعبیرش به نظر شما چی میشه

به عالم فانی و زودگذر دل نبندید که دل بستن به ظواهر دنیا، نا امیدتان خواهد کرد.

با سلام و وقتتان بخیر،من دیشب خواب دیدم با دوستان دوران دبیرستان هستم.که یکی از این دوستانم بهم یک بسته شیرینی سوهان قم داد.که البته بابتش ازهم پول میخواست ولی یادم نمیاد بهش پولی دادم يانه.واینکه دیدم تویه خیابان قدم میزدیم که فقط تخت کمد بچه که روی این تخت کمد بچه ها عکس کارتونی هم بود.تعبیرش چیه.

بین تصاویر و نشانه‌های خواب و زندگی حال خود ارتباط برقرار کنید.

سلام
من دیشب خواب دیدم که تو یه جمع خیلی بزرگ هستم مثل انجمن بیماریهای خاص و خیلی شلوغ بیرون در یه اسب سفید خیلی زیبا و بزرگ بسته بودن و غذاهای زیادی مثل مرغ و چیزهایی خوبی ریخته بودن جلوش
داخل که رفتم یه کیک شش هفت طبقه بود که به مناسبت تولد صاحب الزمان و یا امام حسن مجتبی میدادن یکی از خانومای فامیل که فوت شدن برام یه برش بزرگ از اون کیک خامه ای سفید کشید و من شروع به خوردن کردم میشه لطفا بگین تعبیرش چیه؟؟

باسلام ممکن است خبرهای خوشی دریافت کنید که موجب شادیتان شود.

سلام خسته نباشید من خواب دیدم تو مسجد روستامون بودم و همه برای خوندن نماز جماعت صف بسته بودیم تو این بین چند نفر به عنوان خیرات شکلات میدان منم يه شکلات برداشته بودم و خوردم که طعم شیرینی داشت

درود ، رزق و روزی و همچنین شاهد شادی و یا خوشی های دیگران بودن ، از معانی این مورد محسوب می شود.

سلام .من خواهر خواب دید که با عموم که قطع ارتباطیم رو ب رو شده و تمام گره های و نخ های اضافی لباسشو گرفته و توی خواب من یک کیک خامه ای بزرگ به عموم دادم برد

تعبیر خوابتان نشان دهنده اختلافات خانوادگیتان است

سلام . خواب دیدم از خونه بیرون اومدم وداخل خیابان قدم میزنم یه خانم واقا داشتن شیرینی خامه ای بزرگ خیرات میکردن من هم یکی برداشتم و خوردم بعد طوفان شد همراه با باد شدیدوشروع به تگرگ باریدن کرد ومن به دنبال جای برای فرار از طوفان میگشتم و پیدا کردم وطوفان تمام شد ومن وچند نفر دیگر مشغول جمع کردن زباله ها شدیم

باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات روزمره زندگیتان است

سلام من خواب دیدم مامانم دارن ی عالمه شیرینی میپزن خیلی زیاد ولی دقیقا یادم نیست خوردم از شیرینی یا نه ولی فکر کنم خوردم.تعبیرش چیه؟شیرینی مستطیلی بود روشم رومال بود انگار چون خیلی زرد بود

سلام نشان دهنده سود و منفعتی است به شما خواهد رسید

سلام خسته نباشید من خواب دیدم خانواده ام گلاب های بزرگی گرفتن ودر خانه قبلی مادربزرگم مادربزرگم که فوت کرده نشته من با اینکه میدونستم تو خواب مرده به سمتش رفتم نشتم کنارش باهاش حرف زدم گفتم دلم برات تنگ شده بود گریه کردم گفتم بزار برات شکلات بیارم رفتم سمت در یخچال پره شیرینی شکلات بود شکلاتارا برداشتم بهش دادم داشت میرفت…. گفتم منم ببر خواهش میکنم گفت نه گفتم لطفا رفت رفتم تو راه دنبالش 2باره گفتم شکلات میخوری گفت اره رفتم براش اوردم گفتم منم میام تا دستشو گرفتم انگار دسته اون مامان بزرگمو با مامانم گرفته بودم مامانم گفت تو نیاا میخوام بهشتو به مامان بزرگ نشون بدم گفتم نهه منم میاام مامانم گفت به جلو نگاه کنید برگردین صلوات بفرستین بعد بیدار شدم

باسلام ممکن است اتفاقاتی موجب آرامش روحی شما شوند.لذا میتوانید برای امواتتان هم فاتحه ای بخوانید

سلام؛
خواب دیدم ۴ تا چی پف کوچک از اونا که برا صبحانه بچه ها با شیر میخورن بابام برا پسرم خریده منم دوتا ازش برداشتم و خوردم. وسط هر چی پفی هم شکلات داره.

سلام بر سعادتمندی تعبیر میشود

 

سلام من چند روز پیش خواب دیدم پدرم که تازه ۴ماهه فوت شده اومده خونمو لم داده به بالشو نشسته بعد به دخترم میگم چی میشد الان از اون پیراشکی کرم دارات بود اقاجون میخورد یدفه دیدم دخترم برای خیرات از قبل پیراشکیارو درست کرده چیده توک دیس چندتا میزارم توو ظرف میارم برای بابام و خورد تعبیرش چیه؟

باسلام خوابتان خیر است میتوانید برایشان فاتحه ای بخوانید

باسلام من خواب دیدم یه جنازه از خاک اومده بود بیرون همه ازش می‌ترسیدند اومد تو خونه ای که من بودم صورتشو ندیدم ولی لباس پاره و داغون بود و گل و شیرینی با خودش آورده بود از خواب پریدم میشه تعبیرشو بگید

باسلام ممکن است اتفاقاتی موجب ترس و ناراحتیتان شود

سلاموقت بخیر
خواب دیدم تو مکانی مثل مسجد یا حسینیه دایی مرحومم (پدرخانومم هم بودن) رو دیدم که بعد از بغل کردن من و بوسیدن لبهام یک عدد کاکائو کاغذپیچ گذاشتن کف دستم و من از خواب بیدار شدم…

تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات خوبی در زندگیتان است

سلام، من خواب عمه ام رو دیدم که چندماهی هست فوت کرده . خواب دیدم با خانواده ام رفتیم خونه ی عمه ام اما اونجا هوا سرد بود و برگ درخت ها ریخته بود،عمه ام روسری سفید و چادر گلدار روشن پوشیده ک قبلا هم با اون لباس عکس گرفته بود و انگار کمی جوان تر شده بود و سکوت کرده بود ، همگی توی ایوان خونه اش نشسته بودیم ، پدرم کادویی از قبل آماده کرده بود که به عمه ام بده و من توی خواب میدونستم ، کادو یک بسته گز ، یک کارتن شش تایی لیوان شربت خوری و مقداری پول ک با این ک ندیده بودم اما میدونستم ارزشش ۵۰هزار تومنه داخل پاکت رنگی بود، با گفتن پدرم رفتم کادوها رو ک داخل یک نایلون بود و توی یکی از اتاقهای خانه عمه ام بود رو برداشتم و دادم به عمه ام و گفتم عمه این ها مال شماست ،اون لبخندی زد و با شوق خیلی زیاد کادو و گز رو باز کرد بجز پاکت پول. کسی هم از گز چیزی نخورد . ممنون میشم بگید تعبیر خوابم چیه

خوابتان خیر است میتوانید برایشان فاتحه ای بخوانید

سلام
در خواب دیدم که پرم که فوت شده بارمون شیرینی خریده برداشتیم ولی خیلی کهنه بود و طعم کهنه بودن میداد و من هم دنبال جایی میگشتم که شیرینی رو از دهنم بیرون بیارم و بیرون انداختم .در ادامه از پله ای بالا رفتم که انتهای پله به سقف میرسید یعنی بن بست بود و وقتی هم که برگشتم پایین بیام خیلی میترسیدم چون قسمتی از پله نبود و باید از روی یه قَنددان هم به حالت نشسته رد میشدم و پایین میومدم .در قسمت آخر خواب هم مادرم رو دیدم که با چادر مشکی وایساده و انگار سرش داره گیج میره و تعادلش رو به سختی حفظ کرد .
با تشکر از پاسخگویی شما .

سلام نشان دهنده خیر و منفعتی است که برایتان ممکن است ایجادشود

خواب دیدم مادرم که چندین سال ه فوت کرده یه مهمونی ه بزرگ گرفته و همه رو دعوت کرده و یه کیک خیلی بزرگ هم میاره ..به همه اعلام میکنه دخترم برای درس به یه جای خیلی دور میره…ولی همه چراغ ها خاموش بود…همه میخندیدند و مادرم هم میخندید ولی اصلا فضای شادی نبود..انگار اومده بود این خبر و بده و بره…تعبیرش و میفرمایید؟

تعبیر خوابتان نشان از حال و احوال خوب ایشان است

سلام. دیشب خواب دیدم پدر شوهرم که خیلی خیلی دوسش داشتم چندروزی هست فوت شدن اومدن تو حیاط وایستادن و یک کیک چهارطبقه روکش سیاه آورده بود و آسمون و میگفت بخورید میگفتم چرا اینقدر ساکت و ناراحتی میگفت برا شما اوردم میگفت یکی بیاد پیشم من تو خواب فکر کردم میگه میخواد یکیو ببره پیش خودش همه ناراحت بودیم که چرا بابا ناراحته و اینجوری میگه. کیک رو بردیم تو پذیرایی ولی یادم نیست خوردیم یا نه قرار بود بخوریم.

نشانه آن است که در زندگی خود تغییری خردمندانه بوجود می‌آورید.

سلام من دیشب خواب دیدم پدرم ک تازه فوت شده اومده ب خوابم و توی زیر زمین نشسته سبزی پاک‌میکنه و برای مراسم دعا ک شب هستش گفته شیرینی درس کنیم و پخش کنیم..ی مقدار سبزی و کاهو هم داد دست من..تعبیرش چی میشه؟

خوابتان نشانه نعمت و روزی است

 

سلام من خواب دیدم مادربزرگم که سه سال پیش فوت شده خونمون بود براش شیرینی اوردم ولی یادم نمیاد شیرینی خورد یا نه این تعبیرش چی میشه ؟

سلام بر شیرین کامی و شادمانی در زندگی تعبیر میشود

سلام خواب دیدم رفتم تولد یکی ازآشناها چون عجله داشتم سهم شیرینیمو زود گرفتم اومدم .رفتم خونه خواهرم شیرینی وکیک ومیوه وآجیل که ازجشن تولد آورده بودم رو گذاشتم زمین اومدم بخورم ازشون دیدم پدرخدابیامرزم داره همه رومیخوره گفتم ی کمم برامن میذاشتی جواب نداد

سلام بیانگر خیر منفعتی است که از جانب میت به شما خواهدرسید

سلام ودرود من خواب دیدم مادربزرگم که فوت شده زنده ست وشب عید بود توخونه مادربزرگم کلی میوه خریده بودیم وداشتیم میشستیم توی میوه ها انگور رویادمه وجعبه بزرگی شیرینی دست من بود وداشتم مرتبشون میکردم وهمه سرحال وخوشحال بودیم این خواب روبین ۷ونیم صبح تا ۸صبح دیدم تعبیری دارد باتوجه به ساعت خواب؟

خوابتان نشانه خبرهای خوش و زیادی نعمت و روزی است

با سلام من حدودا 4 ماه پیش پدرم رو از دست دادم شبی خواب دیدم در مجلس مفصلی که خودشم هم حضور داره و همه جور غذا و نوشیدنی به وفور دیده میشه انگار مراسم ختم خودش ولی یه جورایی من فقط میدمش مشغول خوردن شیرینی و خرما بود و چون مرحوم دیابت داشت و به همین دلیل از دنیا رفت مناز دور بهش اشاره میکردم که شیرینی جات نخور بعد رفتم کنارش یه پلاستیک پر نان تازه و داغ ویه ظرف شیرینی اونجا بود که بهم تعارف کرد گفتم نون توی خونه دارم گفت نه ازین بردار برای خودت و بچه هات ببر خونه این فرق میکنه تازه ست که دیگه از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه

س

 

تعبیر خواب شیرینی و پخش کردن شیرینی – خوردن شیرینی در خواب چه تعبیری دارد

در این پست از سایت تعبیر خواب و ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت doasite.com تعبیر خواب شیرینی و پخش کردن شیرینی – خوردن شیرینی در خواب چه تعبیری دارد را برای شما عزیزان قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر و تفسیر خواب شیرینی و شیرینی خامه ای و شیرینی شکلاتی و خوردن شیرینی و جعبه شیرینی و شیرینی پخش کردن و شیرینی نارگیلی و شیرینی فروش و پختن شیرینی که هر کدام تعبیر خواب مخصوص دارد …

 

تعبیر خواب شیرینی و پخش کردن شیرینی – خوردن شیرینی در خواب چه تعبیری دارد,تعبیر خواب شیرینی خامه ای,تعبیر خواب شیرینی و شکلات,معنی و مفهوم شیرینی در خواب و رویا,دیدن شیرینی در خواب نشانه چیست,تعبیر خواب شیرینی پخش کردن,تعبیر خواب شیرینی پختن,تعبیر خواب جعبه شیرینی,تعبیر خواب شیرینی درست کردن,تعبیر خواب شیرینی تعارف کردن به دیگران

تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن

 

از بین مزه‌ها در خواب مزه شیرین به تعبیر همه معبرین از تفسیری نیکو بهره‌مند است به طوری که اگر میوه‌ای تعبیری نامناسب داشته باشد با شیرین شدن آن تعبیری بهتر پیدا خواهد کرد. با این تفاسیر تمامی شیرینی‌ها به شرط داشتن طعم شیرین در خواب نیکو هستند.

تعبیر خواب شیرینی

 

محمدبن سیرین گوید: دیدن شیرینی‌ها، دلیل شادی و روزی حلال باشد. اگر بیند کسی شیرینی به وی داد، دلیل که راحتی به وی رساند.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

 

دیدن شیرینی به خواب بر شش وجه بود

 

مال حلال. منفعت. علم و حکمت. فرهنگ. ثنای و مدح نیکو. کنیزکی خوبروی.

یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن شیرینی‌های دیگر زن بخواهد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

 

حکم کلی مؤلف نفایس الفنون و عرایس العیون درباره شیرینی‌ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن‌های خوش و مال و منفعت

رولت اگر شیرینی باشد خوب است به خصوص اگر بخورید و کامتان شیرین شود.

معبرین غربی: شیرینی در خواب نماد رسیدن مهمانی به همراه اخبار و هدایایی است که با خود آورده است. اندازه شیرینی بازتاب دهنده اندازه هدیه ای است که دریافت می‌کنید. اگر کیکی که در خواب دیده‌اید دولایه باشد نشانه خوشحالی بسیار زیاد شما در قبال گرفتن آن هدیه است. اگر چندلایه باشد که در پوست خود نمی‌گنجید.

بریدن و قسمت کردن شیرینی و کیک در خواب نشانگر دیدار با بستگان است. این ملاقات نتیجه خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

آنلی بیتون می‌گوید:

 

دیدن شیرینی در خواب، علامت آن است که فردی مکار به شما نیرنگ خواهد زد. اگر دختری خوابببیند شیرینی می‌پزد، نشانه آن است که با نیرنگ‌ها و فریب خود نمی‌تواند دیگران را گمراه بسازد

تعبیر خواب خوردن شیرینی

 

آنلی بیتون: خوردن شیرینی در خواب، علامت آن است که با دیگران روابطی دوستانه پیدا خواهید کرد.

معبرین غربی: اگر در خواب کیک و شیرینی خوردید دلیل بر گرفتن هدیه با ارزش از بستگان دور کند اگر مزه شیرینی بد بود هدیه‌ای که فرستاده شده در ازای انجام کاری خواهد بود.

تعبیر خواب شیرینی خریدن و جعبه شیرینی

 

مطیعی تهرانی:

 

اگر در خواب دیدید از قنادی شیرینی می‌خرید فریفته چیزی یا کسی می‌شوید که بعداً خودتان به غیر مفید بودن کاری که کرده‌اید پی می‌برید.

اگر در خواب ببینید که با چند جعبه شیرینی از قنادی خارج می‌شوید کارهای عبث و بیهوده می‌کنید.

**************************************************

 

 

 

 

 

تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن
تعبیر خواب شیرینی و شکلات خوردن

0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت انجیر در شیراز x بخوانید...