رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

دوره مقدماتی php
رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره
رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رنگ مو نسکافه ای جزو محبوب ترین رنگها بین همه ی رده های سنی مخصوصا بین خانمهای ایرانی است. دخترانی که برای اولین بار می خواهند تغییری دخترانه در مویشان بدهند. طرفدار رنگ موی نسکافه ای هستند. خانمهایی که رنگ قهوه ای سرد را دوست دارند. نیز طرفدار خرید رنگ مو نسکافه ای هستند. در ادامه همچنین راهکار رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره را می گوییم.

 

ولی قبل شروع این مقاله حرف آخر را همین اول می گوییم.

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

دوره مقدماتی php

اگر می خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید. مطالب گسسته آموزش رنگ مو را به صورت پراکنده مطالعه نکنید. تنها با دیدن ویدیو های آموزشی رنگ مو کارشناس این حرفه شوید. ساعتها نکته و مطلب در خصوص آموزش رنگ مو و دکلره در بسته ویدیویی آموزش ترکیب رنگ مو موجود است. به این منظور بسته ویدیویی دوره آموزش غیر حضوری اصول رنگ و ترکیب رنگ مو را تهیه و مشاهده نمایید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و یا تمایل به خرید این محصول دارید. عکس زیر را کلیک کنید. سپس وارد شوید.

 

 

 

 

 

رنگ مو نسکافه ای معمولا از سری رنگهای شکلاتی است. منتها در ترکیب با سری رنگهای دودی ، در نهایت رنگ مو نسکافه ای را حاصل می کند. از آنجا که در رنگ مو نسکافه ایی ، توناژ دودی وجود دارد. در نتیجه تن نارنجی/زرد موهایتان تا حدودی گرفته می شود. در ضمن این رنگ مو معمولا تناژ قرمزی ندارد. منتها در هر کاتالوگ ممکن است توناژ رنگ موی نسکافه ای تفاوت نماید. مسلما در برخی از کاتالوگ ها ترکیب رنگ نسکافه ای فرق دارد. مثلا ترکیب طلایی / دودی یا شنی مدل دیگر نسکافه ای است. مدل دیگر هم رنگ شکلاتی / عسلی است. منتها معمولا رنگ مو نسکافه ای توناژ سرد و دودی بایستی داشته باشد. بنابراین شما برای فهم رنگ موی نسکافه ای هر مارک خاص باید نحوه کاتالوگ خوانی را بدانید.

 

 

قهوه ای نسکافه ای روشن معمولا پایه ۵ می باشد. برای خانمهایی که خواهان رنگ مو نسکافه ای تیره می باشند. این رنگ مناسب می باشد. اگر می خواهید رنگ موی شما خیلی تیره باشد. این رنگ را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید. اما اگر می خواهید رنگ موی متوسطی بدست آید. رنگ مورد نظر را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب نمایید. در نتیجه تناژ شکلاتی دودی شما به زیبایی روی موهایتان قرار گیرد. این رنگ برای گرفتن سفیدی مو بسیار مناسب است. اگر اکسیدان شماره ۱ نیز در رنگ به کار برده شود. گرفتن سفیدی مو خیلی بهتر است.

 

 

۱. موی رنگ نشده-  موی رنگ شده پایه ۴ تا ۶ (تناژ قهوه ای- طلایی)

۲. رنگ قهوه ای نسکافه ای روشن پایه ۵- سه چهارم تیوپ

۳. رنگ زیتونی پایه ۷- یک چهارم تیوپ

۴. واریاسیون بنفش و نقره ای- دو سانت

۵. اکسیدان ۹ درصد

 

 

 

 

رنگ مو نسکافه ای تیره معمولا پایه ۶ می باشد. این رنگ در دسته رنگهای بلوند تیره می باشد. این رنگ از آنجا که پایه ۶ می باشد.  اگر با اکسیدان ۶ درصد ترکیب گردد. درنهایت رنگ موی نهایی تیره تر می گردد. این بستگی به خودتان دارد که آیا می خواهیدرنگ مو از پایه ۶ تیره تر شود یا نه. اگر پوستتان سبزه یا گندمگون است. رنگ پایه ۵ یا ۶ را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب نکنید. زیرا تضاد مناسبی با رنگ پوستتان ندارد. رنگ بلوند تیره اگر با اکسیدان ۹ درصد ترکیب گردد. رنگ مورد نظر کمی روشنتر می گردد. از آنجا که این رنگ نه خیلی روشن و نه خیلی تیره است. برای هر درجه ی پوستی مناسب است.

 

۱. موی رنگ نشده یا مو قهو ای یا طلایی از پایه ۴ تا ۷

۲. رنگ نسکافه ای پایه ۶- نصف تیوپ

۳. رنگ دودی پایه ۸- یک چهارم تیوپ

۴. رنگ زیتونی پایه ۷- یک چهارم تیوپ

۵. واریاسیون بنفش و نقره ای- دو سانت

۶. اکسیدان ۹ درصد

 

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

 

رنگ موی بلوند نسکافه ای روشن پایه ۸ می باشد. بهتر است بر روی موی دکلره شده قرار گیرد. البته از آنجا که در موهایتان به دلیل دکلره زردی وجود دارد. واریاسیون دودی و بلوند دودی ۸٫۱  نیز به کارتان می آید. اگر موهایتان را رنگ نکرده اید. در ضمن, می خواهید رنگ مو نسکافه ای روشن بدون دکلره داشته باشید، رنگ پایه ۸ نسکافه ای با اکسیدان ۹ درصد انتخاب خوبی برای شما است. اما این را در نظر داشته باشید. موهایتان یا باید رنگ نشده باشد. یا دارای زمینه متوسط تا روشن و همخوان با توناژ نسکافه ای یا طبیعی باشد. پس موهایی با زمینه های گرم تیره و شرابی برای اینکار مناسب نیست. در ضمن نکته سبز شدن رنگ موی نسکافه ای روشن بعد از دکلره را در پایان خواهیم گفت. 

 

 

۱. موی رنگ نشده یا مو قهو ای یا طلایی از پایه ۴ تا ۷

۲. رنگ نسکافه ای پایه ۸- نصف تیوپ

۳. رنگ دودی پایه ۸- یک چهارم تیوپ

۴. رنگ هایلایت شامپاینی- یک چهارم تیوپ

۵. واریاسیون بنفش و نقره ای- دو سانت

۶. واریاسیون سبز- دو سانت

۶. اکسیدان ۹ درصد

 

 

در آموزش رنگ مو نسکافه ای باید بگوییم. معولا توناژ دودی ته مایه اصلی این رنگ است. اما اگر می خواهید توناژ دودی رنگ بیشتر به چشم آید. می توانید رنگ های خاکستری و یا دودی را به ترکیب رنگ خود اضافه کنید. البته اکثرا توناژ خاکستری رنگ تیره تری را ایجاد می نماید.

رنگ مو نسکافه ای دودی به دلیل وجود ترکیبات دودی خود مقدار قابل توجهی از نارنجی/ زرد موهای شما را خنثی نماید. در عین حال  در این رنگ بهتر است یک تا دو بند انگشت واریاسیون بنفش یا رنگ ارغوانی را اضافه نمایید. رنگ بنفش زردی موهای شما را تا حد قابل توجهی از بین خواهد برد. به طور کلی در رنگ موی نسکافه ای دودی هر چقدر از رنگ زرد موها بکاهید. به نتیجه بهتری خواهید رسید. در ضمن هر قدر رنگ های مزاحم مانند نارنجی با زرد در موی شما باشد. در ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی بایستی ترکیبات ضد آنها را به کار ببرید. تا رنگ نهایی حرفه ای و جذاب شود. 

 

برای آنکه بخواهید اصولی و دقیق رنگ مد نظرتان را دربیاورید. راحتترین و مناسب ترین راه دکلره و خرید پودر دکلره مناسب است.  اگر به هر دلیلی نمی خواهید موهایتان را توسط دکلره روشن نمایید. بایستی از رنگ های با پایه ۸ و اکسیدان ۹ درصد استفاده نمایید. موهای رنگ نشده می تواند بدون دکلره نیز روشن گردد. اگر موهای رنگ شده با پایه ۱ تا ۳ باشد. امکان روشن شدن مو با رنگ بسیار مشکل است. در رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره اگر موهایتان هر رنگی دارد. رنگ مزاحمی ممکن است در رنگ موی شما نهایی شما به وجود آورد. بنابراین بایستی نحوه ی خنثی سازی رنگهای مزاحم را بدانید. 

۱. موی رنگ نشده یا مو قهو ای یا طلایی از پایه ۵ تا ۷

۲. رنگ نسکافه ای پایه ۸- نصف تیوپ

۳. رنگ دودی پایه ۸- یک چهارم تیوپ

۴. رنگ هایلایت کنفی- یک چهارم تیوپ

۵. واریاسیون بنفش و نقره ای- دو سانت

۶. اکسیدان ۹ درصد

 

 

در مورد رنگ مو نسکافه ای دودی  روشن بایستی نکاتی را در نظر بگیرید.

۱. اگر توناژ رنگ مو نسکافه ای طلایی دودی باشد. رنگ مو نسکافه ای دودی نهایی روی مو دکلره شده حتما سبز می گردد. زیرا رنگ دودی دارای توناژ آبی است. پس در ترکیب با رنگ زرد, رنگ نهایی سبز می گردد. 

۲. سعی کنید موهایتان را با دکلره با کیفیت تا پایه ۹ روشن نمایید. از اکسیدان های ایتالیایی پرنسلی, روغن آرگان و قطره آنتی دمیج هم استفاده نمایید. در فروشگاه رخ نگار این محصولات به فروش می رسد.

 

۳. می توانید موهایتان را با دکلره به پایه ۸ برسانید. سپس با شامپو ضد زردی خیلی راحتتر مو را به پایه ۹ تا ۱۰ برسانید. 

 

 

۴٫ در صورتیکه زردی هم چنان در موهایتان وجود دارد. به هر دلیل دکلره یا شامپو ضد زردی استفاده نمی کنید. بهترین راه تغییر ترکیب رنگ است. استفاده از رنگهای قهوه ای گرمتر مانند کاکائویی یا گردویی استفاده نمایید. زیرا این رنگها تا حدودی رنگ آبی را خنثی می کند. در ادامه ترکیب این رنگها را خواهیم گفت. 

 

 

۱.پایه ۹ دکلره

۱. رنگ بلوند نسکافه ای روشن پایه ۸- نصف تیوپ

۲. هایلایت شامپاینی- یک چهارم تیوپ

۳. بلوند ارغوانی پایه ۷- یک چهارم تیوپ

۴. دودی پایه ۹- یک چهارم تیوپ

۵. واریاسیون نقره ای و بنفش- یک سانت

۶. اکسیدان ۶ درصد

 

 

 

۱. پایه ۸ دکلره

۲. رنگ کاکائویی پایه ۷- سه چهارم تیوپ

۳. رنگ دودی پایه ۸- یک چهارم تیوپ

۴. واریاسیون بنفش و نقره ای- دو سانت

۵. اکسیدان ۶ درصد

 

۸. رنگ مو نسکافه ای عسلی

رنگ مو نسکافه ای عسلی نیز رنگ موی بسیار زیبایی است. از آنجا که نسکافه ای مخلوط دو رنگ شکلاتی و دودی است. تناژ طلایی عسلی را معتدل تر می کند. درنتیجه رنگ بسیار ملیحی را حاصل می کند. برای این رنگ بایستی با دکلره موهایتان را تا پایه ۸ روشن نمایید. سپس فرمول رنگ زیرا رعایت نمایید.

 

۱. پایه دکلره ۸

۲. رنگ موی عسلی پایه ۷ – یک چهارم تیوپ

۳. رنگ نسکافه ای ۸ – نصف تیوپ

۴. رنگ ارغوانی پایه ۷- یک چهارم تیوپ

۵. بلوند دودی (یک چهارم تیوپ)

۶. واریاسیون نقره ای و دودی (یک بند انگشت) 

 

 

 

۱. موی رنگ نشده – موی رنگ شده با پایه های قهوه ای یا طلایی پایه ۵ تا ۷

۲. رنگ موی عسلی ۷ -یک چهارم تیوپ

۳. را با رنگ مو نسکافه ایی ۷ – سه چهارم تیوپ

۴. بلوند دودی پایه ۸- یک هشتم تیوپ

۵. بلوند یاسی- یک هشتم

۶. واریاسیون نقره ای و دودی – هر کدام یک سانت

۹. اکسیدان ۹ درصد

 

این رنگ بسیار زیباست. اگر می خواهید موهایتان را بدون دکلره روشن کنید. در ضمن خواهان رنگ شیک و متفاوتی هستید. حتما این رنگ را امتحان کنید. در این رنگ، توناژ قرمزی اصلا وجود ندارد. زیرا که زیتونی کاملا گرمای شکلاتی را می گیرد. 

 

۱. دکلره تا پایه ۸

۲. شیرنسکافه ای پایه ۸ – سه چهارم تیوپ

۳. بلوند زیتونی پایه ۸ – یک چهارم 

۴. بلوند ارغوانی پایه ۷- یک هشتم تیوپ

۵. طبیعی پایه ۷- یک هشتم تیوپ

۶. واریاسیون دودی و نقره ای – دو سانت 

۷. اکسیدان ۶ درصد

 

 

 

۱۱. رنگ موی نسکافه ای زیتونی بدون دکلره

۱. موی رنگ نشده – یا موی رنگ شده پایه ۵ تا ۷ (توناژ قهو ای- طلایی)

۲. نسکافه پایه ۷- سه چهارم تیوپ

۳. بلوند زیتونی متوسط ۷ -یک چهارم تیوپ

۴. دودی پایه ۸- یک چهارم تیوپ

۵. واریاسیون بنفش و نقره ای – هر کدام دو سانت

۶. اکسیدان ۹ درصد

 

 

این رنگ نسبتا از رنگ نسکافه ای گرم تر و از رنگ شکلاتی خالص سردتر است. ترکیب رنگ های گرم و سرد رنگ های زیبایی را خنثی می کند.

 

 

 

۱. موی رنگ نشده- موی رنگ شده پایه ۵ تا ۷ دارای تناژ قهوه ای یا طلایی

۲. رنگ شکلاتی پایه ۷- نصف تیوپ

۳. رنگ دودی پایه ۸- یک چهارم تیوپ

۴. رنگ زیتونی پایه ۷- یک چهارم تیوپ

۵. رنگ هایلایت صدفی- یک هشتم تیوپ

۶. واریاسیون نقره ای و بنفش- دو سانت از هر کدام

۷. اکسیدان ۹ درصد

 

 

 

۱. موی دکلره شده پایه ۸

۲. رنگ شکلاتی پایه ۷- نصف تیوپ

۳. رنگ ماهاگونی پایه ۶- یک چهارم تیوپ

۴. رنگ ارغوانی ۷- یک چهارم تیوپ

۵. رنگ قرمز پایه ۶.۶۶- یک هشتم تیوپ (خیلی کم)

۶. واریاسیون نقره ای و بنفش- دو سانت از هر کدام

۷. اکسیدان ۶ درصد

افزودن رنگ های ماهاگونی و مقدار خیلی کم قرمز از سبز شدن رنگ نسکافه ای جلوگیری می نماید. رنگ ارغوانی نیز زردی را از بین می برد. 

 

رنگ مو نسکافه ای کاراملی جزو زیباترین رنگها است. البته توناژ کاراملی نیز در هر کاتالوگ یک توناژ دارد. مثلا کاراملی مارک استیل فقط پایه ۹ است. در ضمن توناژ یاسی و هلویی دارد. اما رنگ کاراملی مارک دنی وان توناژ طبیعی است. پس اگر خواهان رنگ نسکافه ای کاراملی روشن با دکلره هستید. حتما رنگ مو کاراملی مارک استیل را امتحان کنید. در رنگ مو نسکافه ای کاراملی بدون دکلره هم بهتر است از رنگهای ۶ تا ۸ رنگ کاراملی بهره ببرید.

 

در آخر به این نکته مهم توجه داشته باشید. با خرید ماسک مو مناسب و استفاده منظم از محصولات مراقبت مو می توانید به سلامت موها کمک نمایید. درنتیجه جلوه رنگ موی خود بسیار کمک نمایید.

 

 

مشاهده و خرید انواع رنگهای نسکافه ای وبسایت رخ نگار

مراقب خودتون باشید. منتظر مقاله های آرایش موی رخ نگار باشید

 

 

خلاصه

رنگ مو نسکافه ای همیشه جزو محبوب ترین رنگها بین همه ی رده های سنی مخصوصا بین خانمهای ایرانی بوده است. چه دخترانی که برای اولین بار می خواهند تغییری دخترانه در مویشان بدهند و چه خانمهایی که طرفدار رنگ موهای نسبتا گرم هستند، طرفدار این رنگ مو هستند.

اگر موهایتان را می خواهید تغییر رنگ دهید. رنگ مو های مختلفی را می توانید امتحان کنید. منتها با مشکل … ادامه مطلب

رنگ مو خاکستری جزو زیباترین و متفاوت ترین رنگهای سوپر لایت است. رنگ مو خاکستری جزو رنگهای پر کاربرد است. … ادامه مطلب

رنگ مو عروسکی جزو زیباترین رنگهاست. در واقع این رنگ شما را مانند سلبریتی های هالیوود می نماید. از آنجا … ادامه مطلب

رنگ مو مسی رنگ خاص و متفاوتی است. رنگ مو مسی بدون دکلره نیز جذاب خواهد شد. به علت طیف … ادامه مطلب

رنگ مو مشکی معمولترین رنگ موی مردمان آسیا است. مسلما ایرانیان نیز عمدتا دارای رنگ مو مشکی هستند. این مقاله … ادامه مطلب

گرفتن قرمزی مو یکی از مهمترین تکنیکهای رنگ است. برای گرفتن قرمزی مو بایستی به دلایل قرمزی مو دقت کنید. … ادامه مطلب

رنگ ابرو یکی از بهترین و راحتترین راههای تغییر صورت شماست. برای رنگ ابرو حتما نکات مختلفی را همزمان با … ادامه مطلب

با آموزش مش سوزنی یکی از بهترین و راحتترین راههای تغییر در چهره تان را تجربه نمایید. اگر نکته های … ادامه مطلب

مش فویلی جزو راههایی است که موی شما فوق العاده زیبا و متفاوت به نظر می رسد. مخصوصا اگر زمینه … ادامه مطلب

دکلره مجدد مو یکی از دغدغه های خانمها است. رنگ نامطلوب نارنجی, قرمز, زرد و تفاوت مختلف پایه های مو … ادامه مطلب

سلام من موهامو دکلره کردم چی بزنم نسکافه ای خوشگل بشه؟

سلام
پایه دکلره برای رنگهای نسکافه ای خیلی خوبه مخصوصا بلوند نسکافه ای البته هر چند در متن مقاله اشاره شد
بلوند نسکافه ای روشن ۸٫۸۱ (یک تیوپ) با بلوند دودی ۸٫۱ (یک تیوپ) و نصف تیوپ شیرشکلاتی ۷٫۸ را با واریاسیون دودی و نقره ای به اندازه یک بند انگشت ترکیب نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است.

150 هزارتومان خرید = ارسال رایگان به مشتریان تهرانی

امکان پرداخت وجه در محل

ارسال سریع یک روزه برای تهران و حداکثر سه روزه برای شهرستانها

امکان ارسال با پیک برای تهران

امکان ثبت سفارش اینترنتی و تلفنی

هر آنچه که برای زیبایی موهایتان باید بدانید یا تهیه کنید اینجا میابید

هر آنچه که برای زیبایی موهایتان باید بدانید یا تهیه کنید اینجا میابید

در این شبکه ها به ما بپیوندید و مارا دنبال کنید..

کپی برداری از مطالب سایت رخ نگار کاملا حرام بوده, پیگرد قانونی دارد و فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است.


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *

لطفا اطلاعات را با دقت وارد نمایید.سیاست حفظ حریم خصوصی.


عضویت

در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره به همراه مدل هایی از این رنگ مو را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با کمک این فرمول ترکیبی بتوانید موهایتان را به زیباترین شکل ممکن رنگ بزنید.

رنگ موی نسکافه ای از انواع رنگ موهای پرطرفدار و جذاب در بین خانم ها است و شما می توانید بدون نیاز به دکلره از این رنگ برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و باعث می شود تا شما چهره ای جذاب و متفاوت داشته باشید. 

رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره و رنگ موی کاراملی بدون دکلره و رنگ موی زیتونی بدون دکلره از انواع رنگ موهای زیبا برای خانم هایی هستند که تمایل دارند بدون نیاز به دکلره موهای خود را رنگ بزنند.

دکلره کردن باعث آسیب رساندن به موها می شود بنابراین بهتر است خانم ها در صورت امکان از رنگ موهایی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند که نیاز به دکلره ندارند. در ادامه این مطلب فرمول های ترکیبی رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

روش کار : 

ابتدا رنگ شماره 000 را با اکسیدان 9 درصد به خوبی مخلوط کنید سپس همه موهایتان را به مخلوط رنگ 000 آغشته کنید و به مدت 45 دقیقه مکث کنید توجه داشته باشید که در این مدت زمان باید چند بار موهای خود را چک کنید تا از آسیب رسیدن به موهایتان جلوگیری شود و علاوه بر این موهای شما به پایه 7 برسد سپس موها را بشویید. رنگ مو شماره 000 از دکلره ضعیف تر است ولی کار دکلره را انجام می دهد و موها را تا پایه 7 روشن می کند. بعد از گذشت 45 دقیقه موهایتان را بشویید و بهتر است 24 تا 48 ساعت صبر کنید تا موهایتان استراحت کند سپس موهایتان را رنگ بزنید.
برای رنگ زدن موها در یک کاسه پلاستیکی 2/3 از رنگ موی بلوند نسکافه ای شماره شش را خالی کنید سپس 1/3 از تیوپ رنگ مو بلوند کاپوچینو شماره 8 را به رنگ شماره 6 اضافه کنید و اکسیدان را به این رنگ موها بیفزایید و به اندازه سه سانت واریاسیون به رنگ موها بیفزایید و رنگ موها را با اکسیدان مخلوط کنید و همه موهایتان را به مخلوط رنگ مو آغشته کنید و بعد از گذشت 45 دقیقه موهایتان را با آب ولرم بشویید. توجه داشته باشید که در زمان گذاشتن رنگ مو روی موهایتان چند بار باید موهایتان را شانه کنید تا رنگ روی موهای شما حالت ماسیدگی پیدا نکند و هوا به لایه های زیر موهای شما راه پیدا کند.
بعد از رنگ کردن موها بهتر است تا 48 ساعت از شامپو استفاده نکنید تا رنگ به ساقه موهای شما نفوذ کند.

اگر رنگ موی نسکافه ای با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد چهره ای زیبا و جذاب پیدا خواهید کرد. برای رنگ کردن موها با رنگ موی نسکافه ای می توانید از دکلره استفاده کنید و اگر شما تمایل دارید به موهایتان آسیبی وارد نشود بهتر است بدون استفاده از دکلره موهایتان را رنگ بزنید.

در ادامه انواع مدل رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

در این مطلب با فرمول ترکیبی رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره آشنا شدید که امیدواریم با کمک این رنگ مو بتوانید موهایتان را به زیبایی رنگ بزنید و چهره ای جذاب و متفاوت پیدا کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع فرمول و مدل های رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا



موهاتو ابریشمی کن !



روغن خراطین و خواص شگفت انگیز آن !


جشنواره پاییزه ایران بازار با تخفیف های باورنکردنی



چطور ارزان به آنتالیا سفر کنیم؟


مدل ساعت های لوکس زنانه و مردانه با استایل های جذاب


تجربه هایی که سفرتان به پاتایا را خاص تر از تصورتان می کند!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

رنگ موی نسکافه ای یکی از انواع رنگ مو های پرطرفدار است که بیشتر خانم ها تمایل دارند برای رنگ کردن مو های خود از رنگ نسکافه ای استفاده نمایند. در ادامه این مطلب انواع فرمول های ترکیبی رنگ مو نسکافه ای به همراه مدل های این رنگ مو را مشاهده خواهید کرد.

انتخاب رنگ مو یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها است شما باید بتوانید رنگ مویی را برای خود انتخاب کنید که برای چهره تان زیبایی و جذابیت را به ارمغان بیاورد. رنگ موی نسکافه ای و رنگ موی شکلاتی از انواع رنگ مو های زیبا و جذاب هستند که در این بخش 5 ترکیب مختلف رنگ مو نسکافه ای را در اختیار شما همراهان عزیز گرامی قرار داده ابم.

در انتخاب رنگ موی خود قبل از هر چیز مطمئن شوید که این رنگ مو مناسب با رنگ پوست شما است زیرا اگر رنگ مویی را که انتخاب می کنید به چهره شما نیاید جذابیت ظاهری خود را از دست می دهید. در مطالب ادامه این بخش انواع فرمول های ترکیبی رنگ موهای نسکافه ای را به همراه تصاویر این مدل رنگ مو ملاحظه خواهید کرد.

رنگ مو نسکافه ای و رنگ موی عسلی و رنگ موی زیتونی رنگ مو های پرطرفداری هستند . می توانید برای جذابیت رنگ موی خود بعد از رنگ کردن مو هایتان از مدل مش مو بر روی مو های خود استفاده کنید.  اگر شما به دنبال ترکیب های متنوع رنگ موی جدید نسکافه ای هستید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا انواع فرمول های ترکیبی این رنگ مو زیبا و ایده آل را به شما عزیزان معرفی نماییم.

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

بلوند شکلاتی متوسط : 2/3 تیوپ
رنگ موی کارملی : 1/3 تیوپ (47-7)
واریاسیون 2 سانت
اکسیدان نمره 1
پایه 8 دکلره

اگر شما ترجیح می دهید که مو هایتان را بدون استفاده از دکلره رنگ بزنید این رنگ مو به شرط این که با پوست شما سازگاری داشته باشد می تواند بهترین ایده برای انتخاب مدل رنگ موی شما باشد. برای زدن این رنگ مو ابتدا رنگ مو را به ساقه مو های خود بزنید و 20 دقیقه صبر کنید سپس رنگ مو را به ریشه مو های خود بزنید و بعد از هماهنگ شدن رنگ ریشه و ساقه مو  مو هایتان را بشویید.

فرمول رنگ موی قهوه ای نسکافه ای

بلوند نسکافه ای تیره با شماره 6.47
بلوند طلایی خیلی روشن  G8 : 1/3 تیوپ
اکسیدان 2 : نسبت اکسیدان به رنگ 1/5 برابر رنگ مو

قبل از زدن رنگ موی اصلی به این نکته توجه کنید که باید مو های شما به پایه مناسب دکلره برسد و با رنگساژ کردن بیس مناسب را به دست آورید. دو ترکیب متفاوت برای رنگ موی نسکافه ای روشن و براق را در ادامه این مطلب در اختیار شما خانم های عزیز ایرانی قرار داده ایم.

فرمول ترکیبی 1

کرم کارملی روشن 50 میل + بلوند شکلاتی روشن 50 میل + بلوند روشن 25 میل +اکسیدان نمره 1 180 میل + واریاسیون نقره ای 5 سانت + پایه 8 دکلره

فرمول ترکیبی 2

رنگ موی شکلاتی شماره 8 +اکسیدان 6 درصد را بر روی پایه 9 دکلره بزنید.

بلوند نسمافه ای شماره 6 : 2/3 تیوپ
بلوند کاپوچینو شمراه 8 : 1/3 تیوپ
واراسیون نقره ای : 3 سانت
پایه 7 دکلره

رنگ موی شکلاتی نسکافه ای روشن از جمله رنگ موهای محبوب در میان بانوان ایرانی است. در ادامه با فرومول ترکیب این رنگ مو آشنا می شوید.

بلوند شکلاتی تیره 6.7 : 1/2 تیوپ
قهوه ای شکلاتی : 4.7 : 1/3 تیوپ
بلوند مسی تیره 6.44 : 20 سانت
اکسیدان نمره 1 : 60 سی سی

همه خانم ها به مدل رنگ مو و مدل موی خود بسیار حساس هستند و همیشه ترجیح می دهند که مدل رنگ مو خود را با توجه به رنگ موی سال انتخاب کنند اگر شما هم از این دسته از خانم ها هستید قبل از این که مو هایتان را با رنگ موی مد سال رنگ بزنید از این که این رنگ مو مناسب شما است مطمئن شوید به طور کلی بهتر است که در هنگام انتخاب رنگ مو حساسیت لازم را به خرج بدهید. در تصاویر زیر مدل هایی از انواع رنگ موهای نسکافه ای را مشاهده می کنید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

رنگ موی نسکافه ای یکی دیگر از انواع رنگ مو ها است که در این مطلب از آرایش مو مجله آرگا 5 فرمول ترکیبی این رنگ مو را مشاهده کردید شما می توانید با کمک این فرمول های ترکیبی مو های خود را به رنگ دلخواهتان در آورید. برای مشاهده انواع فرمول های ترکیب رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا



موهاتو ابریشمی کن !



روغن خراطین و خواص شگفت انگیز آن !


جشنواره پاییزه ایران بازار با تخفیف های باورنکردنی



چطور ارزان به آنتالیا سفر کنیم؟


مدل ساعت های لوکس زنانه و مردانه با استایل های جذاب


رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

تجربه هایی که سفرتان به پاتایا را خاص تر از تصورتان می کند!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کوکا : رنگ موی نسکافه ای یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین رنگ ها در میان خانم ها محسوب می شود. در اینجا برای شما فرمول ترکیب رنگ مو نسکافه ای با دکلره و بدون دکلره را ارائه می کنیم:

بلوند شکلاتی متوسط : 2.3 تیوپ
رنگ موی کارملی شماره 7.47 : 1.3 تیوپ
اکسیدان شماره 1

بلوند نسکافه ای تیره با شماره 6.47
بلوند طلایی خیلی روشن 1.3 تیوب
اکسیدان شماره 2

نکته : نسبت اکسیدان به رنگ 1.5 برابر رنگ مو

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

فال حافظ

سلامت و پزشکی
سبک زندگی
گیاهخواری
اطلاعات دارویی
خواص ها
مد و فشن

سرگرمی
چهره ها
عکس های جالب و دیدنی
اشعار زیبا
آهنگ
ویدیو کلیپ
آهنگ تولدت مبارک

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

رنگ موی نسکافه ای یکی از انواع رنگ مو های پرطرفدار است که بیشتر خانم ها تمایل دارند برای رنگ کردن مو های خود از رنگ نسکافه ای استفاده نمایند. در ادامه این مطلب انواع فرمول های ترکیبی رنگ مو نسکافه ای به همراه مدل های این رنگ مو را مشاهده خواهید کرد.

انتخاب یک رنگ موی جذاب و متناسب با رنگ پوست صورت همیشه یکی از دغدغه های مهم خانم ها بوده و هست . همیشه باید رنگ مویی انتخاب کنیم باعث جذاب تر شدن صورت شود رنگ موی نسکافه ای و شکلاتی از جمله رنگ هایی است که معمولا به رنگ پوست خانم های ایرانی می آید در ادامه با ما همراه باشید تا ۵ مدل از ترکیب رنگ موی نسکافه ای را در اختیارتان قرار دهیم

باز هم تاکید میکنیم که قبل از اقدام به رنگ کردن موهایتان از این بابت مطمئن شوید که رنگ موی نسکافه ای به رنگ پوست صورت شما  ، رنگ چشم ها و به سن شما می آید و باعث جذاب تر شدن چهره ما میشود

مطالب مرتبط : جذابترین و جدیدترین مدل های رنگ مو ؛ مد سال ۲۰۱۸

در ادامه انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی نسکافه ای را برای شما شرح می دهیم :

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

رنگ مو نسکافه ای در کنار دیگر رنگ مو ها مانند رنگ موی عسلی و رنگ موی زیتونی یا رنگ موی کاراملی از جمله محبوب ترین رنگ مو ها است که گاهی در زمینه این رنگ مو ها از رنگ مش هم استفاده میکنند اگر به دنبال ترکیب مناسب برای رنگ موی نسکافه ای هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید رنگ موی ایده آل خود را پیدا کنید

مطلب مرتبط : رنگ موی عسلی جلوه ای زیبا در استایل شما

برای به دست آوردن رنگ موی نسکافه ای کافیست موارد زیر را با هم ترکیب کنید

دو سوم (۲/۳) از تیوپ رنگ موی بلوند شکلاتی متوسط یک سوم  (۱/۳) از تیوپ رنگ موی کارملی  (۴۷-۷) اضافه کردن ۲ سانتی متر از واریاسیون اضافه کردن نمره  ۱ اکسیدان اضافه کردن دکلره پایه ۸

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که ترجیح میدهید رنگ موی نسکافه ای داشته باشید البته بدون دکلره باید بدانید زمانی که محلول رنگ مو را به ساقه موهایتان زدید باید تا ۲۵ دقیقه صبر کنید و سپس باقی محلول رنگ مو را به ریشه مو ها بزنید و پس از چک کردن یک دست شدن رنگ مو روی موهایتان میتوانید رنگ را از سرتان بشویید

برای به دست آوردن رنگ موی نسکافه ای قهوه ای موارد زیر را باهم ترکیب کنید :

شماره (۶.۴۷) بلوند نسکافه ای تیره رنگ یک سوم تیوپ G8 بلوند طلایی رنگ خیلی روشن نسبت اکسیدان به رنگ مو ۱/۵ یک و نیم برابر رنگ مو / اکسیدان ۲

توجه داشته باشید اگر میخواهید رنگ موی نسکافه ای روشن داشته باشید باید پایه موهایتان با دکلره به درجه روشنیِ مناسب رسیده باشد و پس رنگ کردن به وسلیه رنگساژ زمینه مو به رنگ دلخواه ما نزدیک میشود در ادامه دو ترکیب رنگ موی نسکافه ای روشن را با هم میخوانیم

۵۰ میل از رنگ موی کاراملی روشن

۵۰ میل رنگ موی بلوند شکلاتی روشن

۲۵ میل از رنگ موی بلوند روشن

۱۸۰ میل از اکسیدان نمره ۱

۵ سانتی متر از واریاسیون نقره ای

دکلره پایه ۸

شماره ۸ رنگ موی شکلاتی

اکسدان ۶ درصد روی پایه ۹ دکلره

شماره ۶  رنگ موی بلوند نسکافه ای به اندازه دو سوم تیوپ (۲/۳)

شماره ۸ رنگ موی بلوند کاپوچینوبه اندازه یک سوم تیوپ (۱/۳)

۳ سانتی متر از واریاسیون نقره ای دکلره پایه ۸

فرمول ترکیب رنگ موی نسکافه ای شکلاتی را در ادامه میخوانیم این رنگ مو از جمله رنگ موهای پر طرفدار در بین خانم ها است

یک دوم تیوپ (۱/۲) رنگ موی بلوند شکلاتی ۶٫۷

یک سوم تیوپ(۱/۳) از رنگ موی قهوه ای شکلاتی ۴٫۷

۲۰ سانتی متر از رنگ موی بلوند مسی تیره رنگ ۶٫۴۴

۶۰cc  از اکسیدان نمره ۱

اکثر خانم ها دوست دارند از رنگ مویی که در سال مد می شود را استفاده کنند و از آنجایی که خانم روی رنگ موهایان حساس هستند میدانند که باید به یک سری نکات در انتخاب رنگ برای موهایشان دقت کنند مثل اینکه رنگ موی انتخابی به سن ، رنگ چشم ها و رنگ پوستشان بخورد  و برعکس اگر صرفا رنگ مویی را انتخاب کنید که مد سال بوده امکان دارد ان رنگ موی به صورت شما نیاید و صورت شما را مسن تر و گرفته نشان دهدو یا حتی ممکن است با انتخاب اشتباه در برند های محصولات ارایشی و مارک رنگ مو ها دچار اشتباه شوید و با انتخاب رنگ موی بی کیفیت باعث آسیب دیدگی موهایتان شوید پس لازم است که قبل از انتخب رنگ مو و اقدام به رنگ کردن حتما با متخصص در این زمینه مشورت کنید تا هم در انتخاب رنگ مناسب مو به شما کمک کند و هم از برندهای معتبر از رنگ مو برای شما استفده کند که آسیب به موهایتان به حداقل برسد

رنگ موی نسکافه ای قهوه ای از جمله رنگ هایی است که به موهای تیره رنگ خانم های ایرانی نزدیک است و خیلی از تُنهای رنگی آن را میتوان بدون نیاز به دکلره به دست اورد و با این کار اسیب به مووها را به حداقل می رسانیم

در ادامه تصاویری از رنگ موی نسکافه ای مشاهده میکنید

مطلب مرتبط : همه چیز درباره رنگ مو دودی ASH

 

 

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

 

ثریا

آذر ۹, ۱۳۹۶ at ۴:۰۶ ب.ظ

سلام ممنون از مطلبی که گذاشتین امکان داره عکسهای بیشتری از رنگ نسکافه ای بذارین ؟ و این که پایین هر عکس توضیح بدین از چه رنگ هایی برای هایلایت ها استفاده کردن

ناشناس

آذر ۹, ۱۳۹۶ at ۴:۰۹ ب.ظ

وقتتون بخیر یه سوال داشتم برای بعضی رنگ مو ها حتی توی مطالب دیگتون نوشتین مثلا رنگ موی نسکافه ای براق این براق که نوشتین یه چیزی شبیه رنگ ساژ داره ؟؟؟ چیکار میکنن که هم موهاشون رنگ نسکافه ای هست و هم براقه

ناشناس

آذر ۹, ۱۳۹۶ at ۴:۰۹ ب.ظ

چرا این رنگ مو روی سر این عکس ها زیباست ولی روی سر من قهوه ای شده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

دانشجویی مناسب برای خانم های خوش استایل در دانشگاه

پیشنهاد ۶۰ پاییزی ؛ اسپرت و مجلسی برای خانم های شیک پوش

جشنواره ونیز ۲۰۱۹ : از کیت بلانشت تا فرشتگان ویکتوریا سکرت

فرصت‌های کسب و کار مد و لباس اسلامی : ۲۰ نکته برای کارآفرینان

.

لوکس تهران

آریسته – در سامانه رزرو آنلاین آریسته می توانید به سادگی یک کلیک آدرس، شماره تلفن، نوع خدمات و ساعات کار کلیه آرایشگاه های زنانه، مراکز اسپا و ماساژ و کلینیک های زیبایی را بررسی کرده و به سادگی وقت خود را ثبت و رزرو نمایید.

رنگ مو نسکافه ای چه رنگی است؟ رنگ مو نسکافه ای در واقع رنگ شکلاتی و قهوه ای است که در آن ترکیباتی از رنگ های دودی نیز اضافه خواهد شد. رنگ موی نسکافه ای به چه پوستی میاد؟ این رنگ مو یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها بین خانم های ایرانی بوده و دارای طیف های رنگی بسیار زیادی نیز خواهد بود.

از این رو بسیاری از خانم ها چه با پوست های روشن و چه تیره به سادگی می توانند از رنگ موی نسکافه ای استفاده کنند. این نوع از رنگ مو دارای طیف های وسیعی بوده اما پر طرفداران ترین آن رنگ مو نسکافه ای دودی روشن، رنگ مو نسکافه ای تیره،  رنگ مو نسکافه ای شکلاتی و  رنگ مو نسکافه ای عسلی می باشد.

انتخاب رنگ برای پوست سبزه کمی دشوار خواهد بود، چراکه شما بسته به تیرگی پوست و نوع تناژ گرم یا سرد بودن پوست باید بهترین انتخاب را داشته باشید؛ تا به این واسطه پوست شما تیره تر نشان داده نشود. برای تشخیص رنگ مناسب برای موهایتان ابتدا باید تشخیص دهید تن پوستتان سرد یا گرم است.

برای این کار می توانید به سراغ جواهرات نقره و طلای خود بروید. آن ها را کنار صورتتان قرار دهید و دقت کنید کدامیک به پوست شما بیشتر می آیند و شفاف تر هستند و بیشتر جلب توجه می کنند. اگر فلز انتخابی شما نقره است این بدین معناست که رنگ پوستتان سرد و اگر طلا فلزی با خصوصیات بالا باشد تن پوست شما گرم است.

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره


راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو ۲۰۱۹


۲۵ مدل از رنگ موی دودی بسیار شیک ۲۰۱۹

۲۱ ایده زیبا و جدید از انواع مختلف رنگ موی عسلی

ساده ترین راه روشن كردن مو بدون استفاده از دكلره


همه چیز در مورد رنگ مو

رنگ کردن مو با قهوه، یک روش خانگی و بی ضرر

اگر تناژ پوست شما به رنگ گرم و روشن نزدیک است و چشمانی عسلی و یا میشی رنگ دارید باید بدانید رنگ هایی با تن آلبالویی، طلایی، مسی و نارنجی به صورت شما بسیار خواهند آمد. اگر هم پوست گرم تیره دارید با چشمانی قهوه ای تیره و مشکی باید بدانید که بهترین رنگ ها برای شما فندقی، شکلاتی، نسکافه ای، شرابی و ماهاگونی خواهد بود.

بله، رنگ موی نسکافه ای دارای درصدی از قرمزی خواهد بود. چراکه این رنگ از خانواده قهوه ای و شکلاتی بوده و در این نوع از رنگ ها درصد بالایی از رنگ قرمز و نارنجی وجود خواهد داشت. برای رفع این مشکل می توان مقدار بیشتری از رنگ دودی استفاده کرد که در این حالت شاهد  رنگ مو نسکافه ای دودی بسیار زیبایی خواهید بود.

توجه داشته باشید که رنگ موی انتخابی شما می بایست همواره ترکیبی از پایه رنگ طبیعی موهایتان با رنگ های چند درجه روشن تر یا تیره تر باشد. تغییرات بزرگ چهره شما را مصنوعی جلوه می دهد. پس با انتخاب رنگی مناسب که با پوست و چشمانتان هارمونی دارد از زیبایی طبیعی چهره خود لذت ببرید!

همانطور که در مطالب گذشته عنوان شد عموما برای داشتن رنگ موی روشن باید از دکلره استفاده گردد. برای کسانیکه تمایلی به این کار ندارند در مطلبی جداگانه راه حل ساده ای به منظور روشن کردن مو بدون دکلره گفته شد. اگر تمایل به استفاده از دکلره ندارید باید کمی صبر و تحمل به خرج داده و برای رسیدن به رنگ مورد نظر خود چندین مرتبه موها را رنگ کنید، تا در نهایت بعد از چند ماه به رنگ دلخواهتان برسید.

برای داشتن رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره حتما از رنگ هایی با شماره 8 به بالا استفاده کنید، این رنگ ها حتما باید با اکسیدان 9 درصد مخلوط گردند تا میزان رنگ باز کردن موهای شما بیشتر باشد. به خاطر داشته باشید زمانیکه شما موهایتان را بدون دکلره روشن می کنید با مقداری از رنگ نارنجی و قرمز مواجه خواهید شد، برای این منظور حتما از ترکیبات رنگ دودی در کنار نسکافه ای استفاده کنید تا حدودی رنگ قرمز را خنثی کنید.

من، ملیحه نصیری فارغ التحصیل از رشته کامپیوتر و گرایش نرم افزار هستم. از دوران دانشجویی علاقمند به فعالیت در زمینه تولید محتوا بودم. اکنون چند سالی است که به طور حرفه ای مشغول به تولید محتوا در زمینه های مختلف و بخصوص زیبایی و نقدو بررسی لوازم آرایش هستم.

قبلی

۴۰ ایده از انواع مدل رنگ مو فانتزی آبی

بعدی

۱۰ نکته مهم در بلوند کردن مو

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو ۲۰۱۹

۲۵ مدل از رنگ موی دودی بسیار شیک ۲۰۱۹

۲۱ ایده زیبا و جدید از انواع مختلف رنگ موی عسلی

ساده ترین راه روشن كردن مو بدون استفاده از دكلره

همه چیز در مورد رنگ مو

رنگ کردن مو با قهوه، یک روش خانگی و بی ضرر

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

آخرین های مد وزیبایی


جدیدترین پاییزه ۹۸

ترفندهای ساده‌ی آرایشی برای پر نشان دادن صورت


انواع مدل لباس ساقدوش عروس ۲۰۱۹

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

۷ ترفند ساده برای جوان‌تر نشان دادن پوست صورت!


انواع مدل لباس عروس آستین دار گیپور


زیباترین مدل های کاشت ناخن ۲۰۱۹

پربازدیدها


۸۰ جدید دخترانه و زنانه ۲۰۱۹


مدل های دخترانه و زنانه شیک ۲۰۱۸

۶۳ مدل مو بسته مجلسی دخترانه و شینیون ساده عروس ۲۰۱۹

۶۱ مدل از جدیدترین انواع سارافون مجلسی و اسپرت

جدیدترین ایده های آرایش مدل موی کوتاه زنانه ۲۰۱۹ فشن


علائم بارداری پسر


۶۶ مدل دامن مجلسی


طرز تهیه کیک مرغ مجلسی با نان تست

سامانه رزرو آنلاین آریسته

آریسته یکی از وب سایت های ارائه خدمات در حوزه رزرواسیون آرایشگاه های زنانه و مراکز اسپا بوده که با ایجاد بستری مناسب توانسته خدمات خود را همراه با طرح های تشویقی هیجان انگیز با ویژگی هایی همچون سادگی در رزرو نوبت و صرفه جویی در زمان همراه با تضمین کیفیت خدمات ارائه شده و پشتیبانی کامل در تمام مراحل رزرو به کاربران ارائه دهد. آریسته بستری مناسب برای کاربران مهیا کرده تا سالن های خود را بر اساس نظرات و رای کاربران دیگر انتخاب نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به ساده ترین شیوه رزرو نوبت آرایشگاه و یا مرکز اسپای خود را در نزدیکترین نقطه به محل زندگی خود انجام دهند.

در واقع آریسته ویترینی پر زرق و برق برای شما آماده کرده است که در آن می توانید کلیه مراکز آرایشگاهی معروف و با کیفیت کاری بالا موجود در شهر تهران همچون آرایشگاه شبنم نظیف، آرایشگاه لی لی رضایی، آرایشگاه گیوا، آرایشگاه الی، آرایشگاه شایسته نو، آرایشگاه گل سرخ، آرایشگاه گل بانو، آرایشگاه چهره پردازان، آرایشگاه گلها، آرایشگاه پارس بانو و … به همراه همه مراکز ماساژ در غرب تهران، شمال، شرق و جنوب همچون مرکز ماساژ قوی نقره ای، مرکز ماساژ اسپا هانا، مرکز ماساژ نیلوفر آبی تهران، مرکز ماساژ حس خوب زندگی و … را یافته و از خدمات بی نظیر آنها بدون اتلاف وقت استفاده نمایید.

رنگ مو قهوه ای از قدیم تا امروز همیشه بین خانم ها پرطرفدار بوده و هست به خاطر تنوعی که دارد بسیار مورد توجه قرار میگیرد، رنگ مو قهوه ای انواع مختلفی دارد که در تناژهای تیره و روشن هستند. در این بخش از دنیای مد نمناک قصد داریم فرمول انواع رنگ مو قهوه ای و پرطرفدار را به شما بگوییم قطعا به دردتان میخورند.

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

 

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره
رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *